[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.725 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:46
Kan er dan ook iemand gebanned worden oid omdat die daarop speelt? Is toch een beetje cheaten?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

aex351 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 23:10:
De bestanden voor de dedicated servers zijn gelekt. Hierdoor kan iedereen een server starten. Bij andere spelen is het niet meer dan normaal dat je een eigen server kan starten.
Echt waar? En wat doet EA eraan? Ik bedoel, stel dat je een eigen server opstart (geen leaked, een normale), gaat EA die server dan bannen oid?
Anders is het misschien wel de moeite waard om een server hier thuis op te starten. Gewoon voor de leuk :)
Spaiker schreef op maandag 12 juli 2010 @ 23:37:
Kan er dan ook iemand gebanned worden oid omdat die daarop speelt? Is toch een beetje cheaten?
Lijkt me idd statpadden.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:30

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

en
wtf?! :?

Anywayz, nadat ik m uit had gezet en na paar uur weer aan was alles weer terug. Las op EA forum dat er meer mensen last van hadden en ingame met een gast uit de US gepraat en hij had hetzelfde...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 16:07
Spam laten we maar achterwege.

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 13-07-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ja, echt waar. Hoe je op dergelijke servers kan komen is ook al in het topic uitgelegd... ;)
En wat doet EA eraan?
EA gaat er achteraan en doet zijn best dergelijke servers down te halen.
(Bron: dunn0w in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - dee...")
Ik bedoel, stel dat je een eigen server opstart (geen leaked, een normale), gaat EA die server dan bannen oid?
Momenteel kun je als je zelf een server host, alleen de leaked versie dan hosten. EA is er mee bezig om dergelijke servers te weren, al hoop ik dat deze servers unranked worden, dan heb je er nog niets aan. ;)
Anders is het misschien wel de moeite waard om een server hier thuis op te starten. Gewoon voor de leuk :)
Dan is het maar te hopen dat je unranked mag draaien... :)
Lijkt me idd statpadden.
Wat is er statpadden aan dan, aan spelen op een leaked (dedicated) server? :? Dat de instellingen van die server afwijken van de standaard maakt het voor een speler natuurlijk geen statpadden... :)

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 13-07-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als EA ze probeert down te halen, ga ik er ook niet aan beginnen.

Maar ik hoop dat EA ervan leert en de dedicated server files gewoon legaal gaat uitgeven, maar dan wel unranked, zoals bij BF2 bijv. ook was.
Wat is er statpadden aan dan, aan spelen op een leaked (dedicated) server? :? Dat de instellingen van die server afwijken van de standaard maakt het voor een speler natuurlijk geen statpadden... :)
Daar heb je wel een punt, maar als een speler met opzet op een leaked server gaat spelen om betere stats te behalen vind ik het wel statpadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Even een kleine update voor de GoT Leaderboards; ik ga nu de wachtwoorden veranderen, ik vertrouw het zo toch niet helemaal, er hoeft er maar één irritant te doen en alles is weg. :P Dus vanaf nu kun je mij een DM sturen, dan zet ik je naam er wel tussen, en mocht dit teveel werk zijn, dan vraag ik nog wel een keer of er iemand is die mee wil helpen ;)

Cpt.Chaos, jij zei eerder al dat jij ook iets van plan was met die EzStat code, ik weet niet of je daar nog mee door bent gegaan of niet, maar als je vind dat ik misschien iets doe dat je zelf ook van plan bent, dan hoop ik dat je me dat vertelt, om even te kijken of er iets te regelen valt. Jij, en de anderen van de TS hebben natuurlijk wel al het werk gedaan voor de player tabel in de TS, en ik hoop niet dat ik nu overkom alsof ik alles naar me toetrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:49

Stewie!

Keen must die!

CptChaos schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:39:
[...]
Ja, echt waar. Hoe je op dergelijke servers kan komen is ook al in het topic uitgelegd... ;)
[...]
EA gaat er achteraan en doet zijn best dergelijke servers down te halen.
(Bron: dunn0w in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - dee...")
[...]
Momenteel kun je als je zelf een server host, alleen de leaked versie dan hosten. EA is er mee bezig om dergelijke servers te weren, al hoop ik dat deze servers unranked worden, dan heb je er nog niets aan. ;)
[...]
Dan is het maar te hopen dat je unranked mag draaien... :)
[...]
Goede post - die servers zullen inderdaad snel verdwijnen, daar wordt teveel mee geknoeit namelijk. Daarbij gaat ook EA Legal flink erop in om de bedrijven die de software illegaal draaien of aanbieden aan te pakken.

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 13-07-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

TrekDude101 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:07:
Even een kleine update voor de GoT Leaderboards; ik ga nu de wachtwoorden veranderen, ik vertrouw het zo toch niet helemaal, er hoeft er maar één irritant te doen en alles is weg. :P Dus vanaf nu kun je mij een DM sturen, dan zet ik je naam er wel tussen, en mocht dit teveel werk zijn, dan vraag ik nog wel een keer of er iemand is die mee wil helpen ;)

Cpt.Chaos, jij zei eerder al dat jij ook iets van plan was met die EzStat code, ik weet niet of je daar nog mee door bent gegaan of niet, maar als je vind dat ik misschien iets doe dat je zelf ook van plan bent, dan hoop ik dat je me dat vertelt, om even te kijken of er iets te regelen valt. Jij, en de anderen van de TS hebben natuurlijk wel al het werk gedaan voor de player tabel in de TS, en ik hoop niet dat ik nu overkom alsof ik alles naar me toetrek.
Leaderbords? Waar? Voor de PC?
Heb de FiPo doorgezocht, maar daar stond het niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Compizfox schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:21:
[...]

Leaderbords? Waar? Voor de PC?
Heb de FiPo doorgezocht, maar daar stond het niet in
Klopt, ze staan ook niet in de TS, maar je kan ze hier zien.
Ik ben vergeten te vragen of ze ook in de TS kunnen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

OK, thx. Hierbij een DM dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Gebruik de volgende keer DM voor dit soort zaken :)

[ Voor 112% gewijzigd door psychoclown op 13-07-2010 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:45

Eagle Creek

Breathing security

Is er iets veranderd, of ligt dit aan mij?
Rush op atacama dessert?
Conquest op Port Valdez, met een soort buggy en Apache en Havoc?
Deze zien er gaaf uit!

Vanmiddag bug tegengekomen: 2 UAV's tegelijk actief! :P

Kan overigens bijna niet spelen vanwege Ziggo. Vlieg er continu uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Eagle Creek op 14-07-2010 04:13 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kan alleen nog maar rukservers vinden ofzo :{ Heb net 4 servers geprobeerd en elke keer kom ik in een team met enkel snipers terecht ofzo... niemand let op de mcoms, er wordt gewoon totaal niet verdedigd. Ik denk dat ik eens opzoek ga naar een nieuwe game of ik pak Crysis MP weer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

Een vraagje aangaan het leadership board.

Hoe kan ik mezelf toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

DM naar TrekDude101 sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Techno Overlord schreef op maandag 12 juli 2010 @ 20:23:
Ik speel 360 en mijn stats zijn pleite!!! Als ik een game join zijn geen van me upgrades beschikbaar. Als ik My Stats kies in menu blijft ie de hele tijd hangen op updating stats....

OMFG! WTF?! Doe me dit niet aan aub! Ik moet nog maar 39kills voor de 5000kills insigne!
Ja da's kut. Heb het ook een keer gehad op de PC nadat een server waar ik op dat moment op speelde gecrashed was. Van rank 29 terug naar 1. Heb alles opnieuw moeten doen.

Wel gaan de eerste ranks een stuk sneller als je wat ervaring in het spel hebt ;)

Edit: Ah, lees nu dat je mazzel hebt gehad en je stats alweer terug zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door tss68nl op 14-07-2010 09:30 ]

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ja idd en de 5000kills insigne is ook binnen. Nu nog de 2 platinumstars insigne. Vanavond een paar potjes Deathmatch op Arice Harbor met m'n Vintovka en ik heb de 2de platinum ook binnen.

Nu vraag ik me wel af wat ik moet doen als ik alle insignes heb? Maarja lvl 50 hitten duurt nog wel ff dus kan nog wel even vooruit....

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 17:11
Probeer eens alle wapens op goud te halen, dan level je ook nog eens sneller.

Of probeer net als KingOfCunnus alle wapens op 1 kill van goud te krijgen om deze vervolgens in 1 sessie van een uur naar goud te spelen met als resultaat een SPM van 3000+ het levelen van 1 rank. Check: http://bfbcs.com/stats_ps3/KingofCunnus/history _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

pointers for the noob in uniform:

* "Aim towards the Enemy." - Instruction printed on US Rocket Launcher
* "Cluster bombing from B-52s is very, very accurate. The bombs are guaranteed to always hit the ground." - USAF
* "When the enemy is in range, so are you." - Infantry Journal
* "It is generally inadvisable to eject directly over the area you just bombed." - USAF Manual,
* "Tracers work both ways." - U.S. Army Ordnance
* "Bravery is being the only one who knows you're afraid."
* "If you see a bomb technician running, follow him." - USAF
* "The only time you have too much fuel is when you're on fire."
* "There are more planes in the ocean than submarines in the sky." --From an old carrier sailor
* "If the wings are traveling faster than the fuselage, it's probably a helicopter -- and therefore, unsafe."
* "When one engine fails on a twin-engine airplane you always have enough power left to get you to the scene of the crash."
* "What is the similarity between air traffic controllers and pilots? If a pilot screws up, the pilot dies; If ATC screws up, .... the pilot dies."
* "Never trade luck for skill." BANZAI!!!
* The three most common expressions (or famous last words) in the Arm Forces are: "Why is it doing that?", "Where are we?" and "Oh Shit!"
* "Just remember, if you crash because of weather, your funeral will be held on a sunny day."
* Advice given to RAF pilots during WWII: "When a prang (crash) seems inevitable, endeavor to strike the softest, cheapest object in the vicinity as slow and gently as possible."
* "Never fly in the same cockpit with someone braver than you."
* "If something hasn't broken on your helicopter, it's about to."
* Basic Flying Rules "Try to stay in the middle of the air. Don't go near the edges of it. The edges of the air can be recognized by the appearance of ground, buildings, sea, trees and interstellar space. It is much more difficult to fly there."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omfg pwoned ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:36

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Eagle Creek schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:18:
Kan overigens bijna niet spelen vanwege Ziggo. Vlieg er continu uit.
Kijk ben ik teminste niet de enige die het ook heeft..... heel irritant.

Wat ik jammer vind is dat je met xdoos geen servers kan zien waar je wil joinen.(waar weinig mensen zitten)
Zo leer ik nooit om te vliegen haha, heb ik uiteindelijk een chopper vlieg ik als een bezopene. :F

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Mother_Goozz schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:42:
[...]
Wat ik jammer vind is dat je met xdoos geen servers kan zien waar je wil joinen.(waar weinig mensen zitten)
Zo leer ik nooit om te vliegen haha, heb ik uiteindelijk een chopper vlieg ik als een bezopene. :F
Tip: Doe onslaught op Atacama Desert, daar staat er direct één voor je klaar.
Als je zelf een game start, dan zal het wel even duren voordat er überhaupt mensen joinen. Bovendien kun je de ronde hervatten wanneer je dood bent als je in je eentje speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Cartman! schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:47:
Ik kan alleen nog maar rukservers vinden ofzo :{ Heb net 4 servers geprobeerd en elke keer kom ik in een team met enkel snipers terecht ofzo... niemand let op de mcoms, er wordt gewoon totaal niet verdedigd. Ik denk dat ik eens opzoek ga naar een nieuwe game of ik pak Crysis MP weer op...
Daar krijg ik nou ook zo'n bloedpeer van he... Speel je attacker heb je een team met alleen recons... Sommige mensen snappen het principe van het spel niet ofzo.

Ik zou er erg blij van worden als er een limiet op het aantal snipers zou zijn! (of 1 per squad ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 14:36

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Anoniem: 315995 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:02:
[...]

Tip: Doe onslaught op Atacama Desert, daar staat er direct één voor je klaar.
Als je zelf een game start, dan zal het wel even duren voordat er überhaupt mensen joinen. Bovendien kun je de ronde hervatten wanneer je dood bent als je in je eentje speelt.
Misschien stom dat ik het zeg, maar kan je zelf een potje starten dan op de Xbox?
Thanks voor de tip, speel de map veel in rush, maar ga eens onslaught proberen :)
EnigmaNL schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:04:
[...]

Daar krijg ik nou ook zo'n bloedpeer van he... Speel je attacker heb je een team met alleen recons... Sommige mensen snappen het principe van het spel niet ofzo.

Ik zou er erg blij van worden als er een limiet op het aantal snipers zou zijn! (of 1 per squad ofzo)
Dit zijn ook dingen waar ik tegenaan loop. Het gebeurd me steeds meer en meer dat mensen alleen maar snipen, killen, maar met rush bijv. geen M-coms alarms uitschakelen. Ren zelf van hier naar daar, echt zinloos. Tgebeurd me zo vaak dat ik een M-Com verdedig (alleen omgh) ga ik dood, dan ook direct de M-Com vernietigd omdat niemand iets doet.... Ongelooflijk.

Ook vind ik zelf echt niet relex van de game, is dat wanneer je een punt lekker goed verdedig als team, dat de M-coms worden vernietigd omdat het gebouw naar beneden kom, echt lame...... Gisteren ook een potje, tegen team met veel snipers die mortar strike doen... Je kan zeggen het gaat om het winnen, maar als je echt super verdedig met je squad, en ze komen er niet door dat het op zo'n manier wel lukt vind ik echt lame (sommige maps wel begrijpelijk)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
EnigmaNL schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:04:
[...]

Ik heb wel laatst gehad dat ik de enige was die om de m-com gaf. De vijand kon op hun gemak naar de m-com en dat ding vernietigen.

Ik bleef rond de m-com hangen om de vijand tegen te houden, maar in je eentje verdedigen is best lastig. Ben toen maar weg gegaan, totaal nutteloos.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 00:07
Unomomentodado schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:16:

Of probeer net als KingOfCunnus alle wapens op 1 kill van goud te krijgen om deze vervolgens in 1 sessie van een uur naar goud te spelen met als resultaat een SPM van 3000+ het levelen van 1 rank. Check: http://bfbcs.com/stats_ps3/KingofCunnus/history _/-\o_
Hahaha, hard king!! Respect daarvoor! Zeker leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 01-07 10:17
Unomomentodado schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:16:

Lol _O-

Cheat... haha

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Eagle Creek schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:18:
Conquest op Port Valdez, met een soort buggy
Ah, vroeg me dat ook al af ... buggy met een soort granaatwerper en een machinegeweer ?

dit is 'm denk ik, de Cav : http://battlefield.wikia.com/wiki/Cav_Buggy
zou alleen in in Onslaught zitten, maar ik heb er toch echt gisteren een paar minuten in rondgescheurd.

Afbeeldingslocatie: http://www.imfdb.org/images/9/9a/Mounted_Weapons.JPG

[ Voor 34% gewijzigd door Goner op 14-07-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Goner schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:02:
Ah, vroeg me dat ook al af ... buggy met een soort granaatwerper en een machinegeweer ?

zou alleen in in Onslaught zitten, maar ik heb er toch echt gisteren een paar minuten in rondgescheurd.

[afbeelding]
De buggy (CAV) is ook te vinden in de singleplayer, fijn wapen! :)
Sinds de laatste patch zit deze ook in een aantal 'nieuwe' mappen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik vraag me ook af of we ooit met die Mark V patrol boat oid van Onslaught aan de slag kunnen. Toen Onslaught werd aangekondigd dacht ik dat je hem ook kon gebruiken.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Aangezien het behoorlijk offtopic ging heb ik een serie berichten een ander plekje gegeven. Hoeveel gamed moet iedereen zelf weten en mocht je daar al over willen discussiëren dan toch niet in dit topic :).

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 14-07-2010 18:54 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik kan me er niet toe brengen om de singleplayer campagne uit te spelen :)
Ik speel veel liever MP, omdat SP voor mij niet veel toevoegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:49
Goner schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:02:
[...]

[afbeelding]
Zit ook in de Port Valdez Conquest...

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Spaiker schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:00:
Ik kan me er niet toe brengen om de singleplayer campagne uit te spelen :)
Ik speel veel liever MP, omdat SP voor mij niet veel toevoegd..
Toch zitten er een paar erg vermakelijke missies tussen met mooie omgevingen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
peakaboo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:51:
Toch zitten er een paar erg vermakelijke missies tussen met mooie omgevingen :Y
Ik stond er ook van te kijken, vind het jammer dat er hier genoeg mensen zijn die hun neuzen ophalen voor de singleplayer, iets waar ze óók voor betaald hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

mhindrik schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:36:
[...]

Zit ook in de Port Valdez Conquest...
Dat zei ik dus, en volgens mij is die nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Even wat anders: flares.

Heb die dingen enig effect? Wanneer iemand met een missile op mij richt, kan ik deze vrijwel altijd ontwijken. Echter: als ik gelocked ben met een laser target, word ik vrijwel altijd geraakt. Nu heb ik het flares-pakket genomen, maar dit lijkt geen enkel verschil te maken. Niet als ik flare direct na de lock, niet als ik flare als ik de raket op missile op me af zie komen, en niet als hij bijna inslaat.

Kan ik die flares net zo goed laten staan dan? Bij BF2 hadden ze zin, maar hier...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Flares werken net zoals in vehicles: ze halen de tracer weg, meer niet.
Als een rocket op jou gelocked is raak je hem niet kwijt met flares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
unfor schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 04:03:
Flares werken net zoals in vehicles: ze halen de tracer weg, meer niet.
Als een rocket op jou gelocked is raak je hem niet kwijt met flares.
Is niet helemaal waar, ze zullen zeker niet 10 van de 10 keer een rocket afweren, maar flares werken wel degelijk als je goed timed. Flares lauchen en meteen naar beneden zakken geeft je de grootste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Eagle Creek schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:27:
Dat zei ik dus, en volgens mij is die nieuw!
Die Cav is nieuw, zeker weten. Stond niets over in de laatste patch-notes ...

De tracer-dart werkt ook op 200ms lekker, is weer iets meer een uitdaging ; 300ms was wel erg makkelijk.
Moet de nieuwe toggle-crouch nog uitproberen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Hij is nieuw voor de PC multiplayer spelers aangezien hij wel in de singleplayer zit, maar niet in een multiplayer map (nu wel).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hoe drop je flares dan eigenlijk? Wist niet eens dat ze ook in bc2 zaten LOL...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 01-07 10:17
Donnie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:05:
Hoe drop je flares dan eigenlijk? Wist niet eens dat ze ook in bc2 zaten LOL...
Selecteer V_Smoke en zodra je merkt dat je getraced bent maak je hier gebruik van.
Voor tanks zal het smoke zijn en bij choppers worden dan flares afgeschoten!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Jackal131 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:14:
[...]

Selecteer V_Smoke en zodra je merkt dat je getraced bent maak je hier gebruik van.
I'm with stupid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ja... ok... en hoe gebruik je deze dan, welke knop is dat standaard?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 13:18
Donnie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:20:
Ik dacht 2nd fire?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-07 07:32
Jackal131 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:14:
[...]

ik heb standaard het Vsmoke in het arsenaal zitten. Dat komt bijna altijd meer van pas dan de overige perks. Dingen als alt fire enzo zijn voor tanks en choppers lang niet zo interessant als smoke / flares.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
M2M schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:04:
[...]

ik heb standaard het Vsmoke in het arsenaal zitten. Dat komt bijna altijd meer van pas dan de overige perks. Dingen als alt fire enzo zijn voor tanks en choppers lang niet zo interessant als smoke / flares.
Is afhankelijk van de map hoor... Als je een map hebt met weinig tanks waar je veel infanterie tegen komt is altfire verdomd handig tegen die sneaky engineers met hun AT mines en RPG's! En op grote maps met helikopters is altfire weer verdomd handig tegen al die tanks op de grond! De raket die je daarmee extra kan afschieten is genoeg om een tank in 1 pass kapot te schieten!

Bij Tank vs. Tank gevechten is smoke inderdaad handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Donnie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:20:
Zoals meestal met alternate fires: rechtermuisknop.
Beetje basic vraag en had je ook kunnen opzoeken door zelf in je controlsettings te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 16:10

ToeingTheLine

Mask of sanity

EnigmaNL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:10:
[...]

Is afhankelijk van de map hoor... Als je een map hebt met weinig tanks waar je veel infanterie tegen komt is altfire verdomd handig tegen die sneaky engineers met hun AT mines en RPG's! En op grote maps met helikopters is altfire weer verdomd handig tegen al die tanks op de grond! De raket die je daarmee extra kan afschieten is genoeg om een tank in 1 pass kapot te schieten!

Vervelende is dat je met alt fire altijd afhankelijk bent van je gunner. Ik vlieg erg vaak, en schat dat ongeveer 90% van mijn gunners idioten zijn die niet weten hoe ze moeten painten, laat staan raak schieten vanaf een afstand. Als ik een goede gunner heb, wat misschien één keer per 25 potten voorkomt, dan begin ik bijna te huilen van blijdschap. Alt fire is dan extreem goed, en zorgt ervoor dat niemand in de tegenpartij meer tanks zal gebruiken.

Ik weet nog dat het met BF2 precies hetzelfde was.... Het eerste jaar waren er heel erg veel n00b gunners, die niet eens wisten dat je die raket kon besturen.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
EnigmaNL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:10:
[...]

in een tank is vsmoke zeker het meest handige, maakt niet uit op welke map. Tankshells kun je best goed ontwijken, raketten zonder tracer ook :). Helis zijn vrij gemakkelijk uit de lucht te halen met een tank, als je een beetje een idee heb van bulletshell drop. Mortar strikes zijn ook heel gemakkelijk te ontwijken door constant in beweging te blijven en zolang je op de linie van je team blijft, zijn er ook geen sneaky C4 kereltjes die je het leven zuur kunnen maken.

Dingen als altfire zijn in een tank vrij nutteloos. Zeker als je wél samenwerkt en natuurlijk altijd een squad genoot boven in de tank hebt hangen. Communicatie met die persoon is natuurlijk een pré. Fast reload (enkel als chopper gunner handig. 0.87x reload scheelt niet veel), extra damage aan je tank shell (1.25) of extra armor is in tank vs tank niet handig. Een paar goed gemikte schoten en in beweging blijven en nuttig gebruik maken van je omgeving is veel efficienter. wat we nog over hebben is de motion sensor... hoezo een nutteloos ding, zeker als je toch enkel hardcore speelt. In softcore is die perk handig voor de 2e passagier. Als laatste is de zoom niet echt nuttig. Shelldrop is nog steeds hetzelfde, en met een fatsoenlijk scherm kun je voldoende zien. Pas als de tank van de tegenstander zo ver staat dat het pixel werk wordt, is het tijd om die bak van jouw vooruit te rijden :)

In een Bradley kan alt-fire handig zijn. Op sommige mappen zijn er maar 2 bradleys, en het uitschakelen van de bradley van de tegenstander kan jouw zoveel voordeel geven... Echter is smoke en wat raketten van medestanders die klus ook klaren.

En in een heli kan alt fire handig zijn, maar als de chopper een kill of 3 gemaakt heeft, zit er meestal al een tracerdart in. Kans is groot dat het dan erg moeilijk wordt om nog in leven te blijven. 1 raketje is altijd voldoende, en je kunt ze niet ontwijken :/

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:38
Over die alt-fire van de helikopter heb ik een vraag. Ik vlieg zelf altijd met pijltjestoetsen en wasd en als ik dan zon raket schiet met alt-fire wil ik dat target-vakje bewegen met mijn muis en dan beweegt alleen de helikopter? Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

M2M schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:28:
Tankshells kun je best goed ontwijken, raketten zonder tracer ook :).
Moet je ze wel zien ... ik probeer tanks zoveel mogelijk van dichtbij en van achteren te raken als het enigszins kan ; de armor is daar dunner en ze zien de raket niet aankomen. Van grote afstand CG en RPG op tanks afvuren is sowieso kansloos, zijn veel te lang onderweg en kans is klein dat de tank blijft staan.

EDIT: ik gebruik de laatste tijd ook steeds meer mijnen. Als je die een beetje slim neergooit in de schaduw van een boom/gebouwtje of zo en in kuilen dan pak je flink wat (double) kills. Niet te ver van elkaar neerleggen, dan krijg je een leuke ketting-reactie. In het water leggen bij doorwaadbare plekken is ook leuk ...

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 15-07-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 16:10

ToeingTheLine

Mask of sanity

Bazvv schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:35:
Over die alt-fire van de helikopter heb ik een vraag. Ik vlieg zelf altijd met pijltjestoetsen en wasd en als ik dan zon raket schiet met alt-fire wil ik dat target-vakje bewegen met mijn muis en dan beweegt alleen de helikopter? Hoe doen jullie dat?
Die alt fire raket kan je niet besturen. Het is een raket die locked op een tracer. Deze tracers kan je gunner afschieten (mits hij ook alt fire perk heeft) en iedereen die een tracer gun heeft. Je moet vrij dichtbij zijn om de raket te laten locken, en je hoeft slechts op het rode vierkantje te mikken, er komt dus geen signaal dat je een lock hebt.

-Edit

Dat rode vierkantje waar jij het over hebt, wat je constant ziet bewegen, is niet het vierkantje waar ik het over heb.

[ Voor 8% gewijzigd door ToeingTheLine op 15-07-2010 13:54 ]

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
ToeingTheLine schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:52:
[...]

Die alt fire raket kan je niet besturen. Het is een raket die locked op een tracer. Deze tracers kan je gunner afschieten (mits hij ook alt fire perk heeft) en iedereen die een tracer gun heeft. Je moet vrij dichtbij zijn om de raket te laten locken, en je hoeft slechts op het rode vierkantje te mikken, er komt dus geen signaal dat je een lock hebt.
Als je laag overvliegt kun je wel anticiperen waar hij ongeveer terecht komt, zo gebruik ik hem altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ToeingTheLine schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:52:
er komt dus geen signaal dat je een lock hebt.
Komt er geen afstand in te staan zodra je een lock hebt, net zoals met tracer-darts en RPG/CG ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:38
Ah ok ik dacht dat het net zo een rood-target vakje was om te mikken als met het anti tank wapen die op vaste plekken staan. Heb inderdaad wel eens een tank geraakt waar een tracer opzat. Maar andere keer hoorde ik dat mijn gunner een tracer op een tank had gedaan en ik die alt-fire raket schieten maar ging grandioos mis. Waarschijnlijk niet lang genoeg gewacht om te locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:37
Je ziet geen afstand, je moet er gewoon (even?) op mikken en dan schieten, en dan komt dat wel goed. De lock zien zou wel handig zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:51
gehackte servers kunnen ook best leuk zijn :)

YouTube: Flash & BrownMuffin ownen in vliegen

[ Voor 67% gewijzigd door White_Collar op 15-07-2010 16:37 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Daar heb je geen "gehackte" server voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Jawel, anders ga je dood door je eigen mijnen.

overigens bugje gevonden: Afbeeldingslocatie: http://www.files.forumspellen.nl/BFBC2Game.bmp al bekend bij jullie?

[ Voor 22% gewijzigd door White_Collar op 15-07-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 00:07
pieterbas12 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:07:
Jawel, anders ga je dood door je eigen mijnen.

overigens bugje gevonden: [afbeelding] al bekend bij jullie?
Arica Harbor zo te zien. Ja die ken ik. Je kunt als je pech hebt ook onder verschillende huizen komen. In de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Sorry hoor maar ziet er wel erg lelijk uit... Zie het op een Xbox/PS3 toch een stuk beter uit. Niet zo'n krachtige pc??

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:39
Techno Overlord schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:37:
Sorry hoor maar ziet er wel erg lelijk uit... Zie het op een Xbox/PS3 toch een stuk beter uit. Niet zo'n krachtige pc??
dat lijkt me duidelijk :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Techno Overlord schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:37:
Idd, dat is zeker niet op DX11 met hoogste settings en min 4x AA en 16x AF.

Gisteravond bleef iemand in mijn rotors hangen :?

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/100938554-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Techno Overlord,

jawel, i7 @ 4,2 ghz met 6 gb en een HD4870 X2 is krachtig zat. ik had hem even terug gezet op low om te kijken hoe erg dat is, en toen kwam ik er per toeval achter dat je daar ook kon zitten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Nelson bay heeft ook zo'n glitch, daar spawnde ik op een clanmaat en daarbij werd ik onder het laatste mcom gebouw (B) geplaatst, even later zat mn clanmaat er ook, maar we konden niemand raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:49
Die glitch kan je bijna overal krijgen, ik gebruik hem soms met uav bij rotsen kan je er dik doorheen kieken!! cheat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

pieterbas12 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:44:
Techno Overlord,

jawel, i7 @ 4,2 ghz met 6 gb en een HD4870 X2 is krachtig zat. ik had hem even terug gezet op low om te kijken hoe erg dat is, en toen kwam ik er per toeval achter dat je daar ook kon zitten xD
Lijkt me idd snel zat! Kwestie van screenshot bad timing dus.. :D

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-07 10:07
Toppunt van irritatie: Spelers die toch volhouden om helikopters te nemen die ze absoluut niet kunnen besturen. Stijgen ze op en crashen ze 10m verder alweer. Bij de volgende chopperspawn zijn ze alwéér de pilot, terwijl ik daar "Use" sta te spammen (en na uiteraard de nodige ongenoegen geuit te hebben in de chat). Kijk, dat mensen willen leren vliegen, prima, maar zoek dan een lege server uit waar je ongestoord je gang kan gaan.

Flares zijn echt zalig, tegenstander wordt helemaal gek dat constant de tracerdarts eraf zijn :)
Overigens werken flares altijd, behalve als er al een missile gelocked is.

//Edit1: Ow ja, tweede toppunt van irritatie: Spelers die absoluut NIETS kunnen raken met de Hind/apache gun, dan vlieg ik echt 15 minuten zowat bijna stil, en ze raken gewoon echt kant noch wal. Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen?

[ Voor 16% gewijzigd door Dutchy007 op 22-07-2010 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchy.

Je mag mij altijd adden bij uw friends (nick qlmax) dan kunnen we eens tesamen vliegen. dat zal wel wat beter gaan.

Btw iedere pc gamer mag mij gerust adden toch altijd leuker om met mensen van de "flist" te spelen dan alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Dutchy007 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:09:
Toppunt van irritatie: Spelers die toch volhouden om helikopters te nemen die ze absoluut niet kunnen besturen. Stijgen ze op en crashen ze 10m verder alweer. Bij de volgende chopperspawn zijn ze alwéér de pilot, terwijl ik daar "Use" sta te spammen (en na uiteraard de nodige ongenoegen geuit te hebben in de chat). Kijk, dat mensen willen leren vliegen, prima, maar zoek dan een lege server uit waar je ongestoord je gang kan gaan.
Idd, wat ook irritant is dat de pilot te dicht bij de dead zone vliegt, vervolgens raken ze door onkunde de controle kwijt over het toestel en volgt uiteraard een suicide. :X

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-06 22:01

jjwa

CZ3 tentmuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Is dat alleen via Steam zo te verkrijgen die Beta? Want ik heb hem gewoon gekocht in de winkel, en die MoH lijkt me wel tof :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Vincitore schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:57:
[...]

Is dat alleen via Steam zo te verkrijgen die Beta? Want ik heb hem gewoon gekocht in de winkel, en die MoH lijkt me wel tof :D
zo te zien alleen voor steam mensen...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 17:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

je kan gewoon keys aanvragen bij fileplanet. downloaden van de client is ander verhaal :S

maaruh, er is een apart MOH topic waar ze het er ook al over hebben waar je het kan krijgen, dus hier maar weer verder over BF :)

Waar zijn alle GOT Servers heen?? ik kom echt niets meer tegen in de server lijst (of ze zijn leeg, Irish sports kom ik nog welles tegen, maar meer niet echt)
en waar zitten alle gotters dan op!?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 20:05
[GoT] Where tweakers are born... is omgedoopt tot Dutch Cheese, vraag duiveltje66 maar waarom.

Maar als je van plan bent alleen met rpg te spammen zoals gewoonlijk hoef je niet te komen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:09
Vincitore schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:57:
[...]

Als je het spel in de winkel heb gekocht heb je gewoon toegang tot de beta van MoH. De key krijg je via de mail. anders check je de site van BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

@ ^^
Aha, vandaar dat ik die key kreeg (per mail, inderdaad).
Ik vroeg me al af waarom. Niet erg natuurlijk, zulke dingen mogen altijd natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:49
MoH is poep anyway, heb het geprobeerd en na 5mins afgesloten. on topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakootjes
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
Goner schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:21:
[...]

Die Cav is nieuw, zeker weten. Stond niets over in de laatste patch-notes ...

De tracer-dart werkt ook op 200ms lekker, is weer iets meer een uitdaging ; 300ms was wel erg makkelijk.
Moet de nieuwe toggle-crouch nog uitproberen ...
Helaas hebben ze die tracer dart langzamer gemaakt, maar inderdaad het was wel iets te makkelijk om zo te scoren xD. Nu maar oefenen op 200 ms... GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:38

aex351

I am the one

Heb niet eens de moeite genomen om het spel te installeren. Dezelfde engine wordt gebruikt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
TepelStreeltje schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:56:
Waar zijn alle GOT Servers heen?? ik kom echt niets meer tegen in de server lijst (of ze zijn leeg, Irish sports kom ik nog welles tegen, maar meer niet echt)
en waar zitten alle gotters dan op!?
Van KillerCreation.co.uk de Atacama Desert rush only server ben ik de laatste tijd wel te vinden. Mooie nieuwe rush map, ideaal ook voor recon. :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

aex351 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 01:14:
[...]

Heb niet eens de moeite genomen om het spel te installeren. Dezelfde engine wordt gebruikt.
Dat is toch ook een beetje overdreven? Heb je TF2 ook niet geinstalleerd omdat het dezelfde engine gebruikt als HL2? (voorbeeldje maar, misschien heb je TF2 en HL2 wel helemaal niet :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

chiIIed schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 18:07:
[GoT] Where tweakers are born... is omgedoopt tot Dutch Cheese, vraag duiveltje66 maar waarom.

Maar als je van plan bent alleen met rpg te spammen zoals gewoonlijk hoef je niet te komen hoor :+
als jij in je tank blijft campen, kan je verwachten dat je RPG in je aarsch krijgt ^^ O+

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 20:05
Campen in een tank :o waar zie je me voor aan :/

edit: en kom jij weer is een keertje op mumble :)

[ Voor 38% gewijzigd door chiIIed op 17-07-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

chiIIed schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:48:
Campen in een tank :o waar zie je me voor aan :/

edit: en kom jij weer is een keertje op mumble :)
hehe, kom wel weer keer langs, maar heb niet zo veel tijd. zal kijken wat ik voor je kan doen :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:52
Dutchy007 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:09:

Flares zijn echt zalig, tegenstander wordt helemaal gek dat constant de tracerdarts eraf zijn :)
Overigens werken de tracerdarts altijd, behalve als er al een missile gelocked is.

//Edit1: Ow ja, tweede toppunt van irritatie: Spelers die absoluut NIETS kunnen raken met de Hind/apache gun, dan vlieg ik echt 15 minuten zowat bijna stil, en ze raken gewoon echt kant noch wal. Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen?
Wat ook altijd irritant is als spelers in de gunnerpositie gaan zitten in een leegstaande chopper...prima, ik vlieg wel. Ze raken alleen nooit wat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb ook een nieuwe tactiek 'ontdekt' die voor mij redelijk goed werkt: Lone-wolf sneaky engineertje.

Die tactiek houdt in dat je als engineer, met dus silenced wapens (UMP-45 ftw!) gaat rondrennen en iedereen snel en stil afmaakt.
Werkt redelijk goed! Net een paar potjes in Atacama Desert, Laguna Alta, Arica Harbor en White Pass gedaan en mijn K/D stijft er best wel enorm van.
Is ook enorm leuk om op die manier te spelen, alleen zijn de enige 2 nadelen dat je niet echt met squad/teamplay bezig bent en je op die manier niet echt vlaggen pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Compizfox schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:29:
Ik heb ook een nieuwe tactiek 'ontdekt' die voor mij redelijk goed werkt: Lone-wolf sneaky engineertje.
Als je het eerste filmpje in de TS had gezien, is dat juist de bedoeling van een engineer... ;) :)
Die tactiek houdt in dat je als engineer, met dus silenced wapens (UMP-45 ftw!) gaat rondrennen en iedereen snel en stil afmaakt.
Zo probeer ik altijd als engineer te spelen... :) Werkt soms goed, soms niet, komt wel... :+
Is ook enorm leuk om op die manier te spelen, alleen zijn de enige 2 nadelen dat je niet echt met squad/teamplay bezig bent en je op die manier niet echt vlaggen pakt.
Waarom zou dat niet vanuit een squad kunnen dan? ;) Dan kun je namelijk bijvoorbeeld ook (veel) punten pakken met squad repairs! :)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 18-07-2010 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo eindelijk eens met de nieuwe patch gespeeld (was nogal hooked aan Mount&Blade) en het is een aardige vooruitgang, eindelijk is de 40mm shotgun weer nuttig :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:33
Kan iemand mij misschien vertellen, hoe ik het probleem oplos met vastlopende server browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

CptChaos schreef op zondag 18 juli 2010 @ 01:05:
Als je het eerste filmpje in de TS had gezien, is dat juist de bedoeling van een engineer... ;) :)
Ja OK, maar hoe het in het filmpje (How not to be a noob at BFBC2 heb je het toch over?) wordt uitgelegd kun je het wel breed opvatten, zeg maar.
Wat ik nu probeer te doen is écht snel rondrennen. Eigenlijk precies het tegenovergestelde van campen.
Werkt best goed, want mensen kunnen je niet terugpakken na hun dood omdat je dan allang ergens anders bent.
Omdat je zo overwacht komt en je iedereen zo snel (in close combat, dus) afmaakt heeft bijna niemand door dat je er überhaupt bent geweest :+
CptChaos schreef op zondag 18 juli 2010 @ 01:05:
Waarom zou dat niet vanuit een squad kunnen dan? ;) Dan kun je namelijk bijvoorbeeld ook (veel) punten pakken met squad repairs! :)
Die manier van spelen kun je niet echt als een squad doen omdat je dan veel te groot bent. Verder gaat zoiets gewoon niet in een squad lukken, omdat je zo snel rondrent. Lang niet iedereen gaat dat leuk vinden.

Repairen kan natuurlijk wel, als je toevallig een tank tegenkomt.

Gisteren (toen ik die tactiek ook aan het toepassen was) ook wat leuks meegemaakt trouwens:
Ik zat op White Pass, conquest dus. Wij waren het team waarvan het spawnpoint het dichtst bij Alpha ligt. (Ik weet niet zeker of dat de Russen of de Amerikanen zijn)
Dicht bij Alpha, in de richting van Bravo, staat een huisje waar ik een sniper in had gespot. Ik loop naar dat huisje toe en ga naar binnen. Op de eerste verdieping is niemand, dus klim ik de ladder op naar zolder. Daar zie ik 2 vijandelijke snipers staan, ze zien me allebei niet. Ik ze dus allebei knifen, hoppa >:)
Dan ga ik er weer uit en wordt ik neergeschoten of zo. Toen weer naar dat huisje geweest, en er staat op de 1e verdieping een vijandelijke Assault te noobtuben. Geknifed in the back >:)
Natuurlijk ook naar zolder geklommen, staat er wéér een sniper. Volgensmij zelfs dezelfde als ik al geknifed had, maar dat weet ik niet zeker. Die natuurlijk ook geknifed :P
Dat kun je trouwens ook wel op een andere manier opvatten: als "Mensen die ownen met Bad Company 2" :P

[ Voor 32% gewijzigd door Compizfox op 18-07-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt dat op de PC de get all bronze weapon stars Insignia nog steeds niet werkt? Heb nu de M1 op bronze maar heb hem nog niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:20:
Klopt dat op de PC de get all bronze weapon stars Insignia nog steeds niet werkt? Heb nu de M1 op bronze maar heb hem nog niet.
Heb je ook de specact wapens op bronze dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tsurany schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:20:
Werkt nog niet, is wel mogelijk om al brons te halen met de specact wapens, waardoor je de reward krijgt.
Zoeken naar SPECACT in de server browser. Waarschuwing, deze servers zijn niet legitiem en het spelen er op kan onprettig zijn >:) (UAV spam bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cartman! schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:57:
[...]

Heb je ook de specact wapens op bronze dan ?
Zijn die al uit voor de PC dan? En die moet je dan toch kopen? Zou raar zijn dat die dan meetellen.
unfor schreef op zondag 18 juli 2010 @ 17:00:
[...]

Werkt nog niet, is wel mogelijk om al brons te halen met de specact wapens, waardoor je de reward krijgt.
Zoeken naar SPECACT in de server browser. Waarschuwing, deze servers zijn niet legitiem en het spelen er op kan onprettig zijn >:) (UAV spam bijv.)
Eens zien dan.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!