[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 49.532 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-04 08:09
Reviven heeft inderdaad zin, maar niet hersenloos. Als je als een gek loopt om die revive te halen, is de kans groot dat zowel jij en je gerevivede teammaat sterven. Dan verlies je dus een extra ticket en de dode/gerevivede zit nog langer in zijn "you died" scherm.

Ook is het in BC2 nog irritanter dan in BF2. Daar kreeg je geen death maar hier stapelen ze gewoon op als je steeds sterft + gerevived wordt. En hoewel K/D niet het belangrijkste is van het spel, is het toch stom als die laag staat zonder dat je er veel aan kan doen.

Dus reviven is goed, maar probeer eerst de threat uit te schakelen indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Ik weet niet zeker of je je ticket terugkrijgt hoor, ik heb dat in ieder geval nooit omhoog zien gaan, en als je als defender bent, dan schiet je sowieso toch eerst op de medic en dan pas op de andere kerel..

Ik speel afwisselend medic/engi/assault.. Als er een tank is engi, we geen of te weinig medics hebben medic en anders assault, teamplay first hé :)

[ Voor 26% gewijzigd door Spaiker op 26-07-2010 10:17 ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:45
Tsurany, ik ben het helemaal met je eens! Niets is irritant als een medic die je revived in een kansloze positie. Medics moeten inderdaad nadenken wat het beste voor de speler én het team is.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, of het nou retarded is om revives te blijven spammen of niet, ik wil toch echt een optie om de revive te weigeren.
als je zonder ammo ligt of met een kit die niet meer handig is, wat heb je er dan aan om gerevived te worden? gelukkig lezen de medics ook team chat zodat ze het weten... (/sarcasm off)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Teamchat of niet, als er 3 lijken liggen, hoe weten ze welke te reviven? Dikwijls dat ik roep om niet gerevived te worden en dan doen ze het toch...

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:45
Enige tip die ik kan geven is keihard rennen als je revived bent en dan vanuit je nieuw gevonden dekking opnieuw beginnen.

Ik ben medics 9 van de 10x dankbaar om het simpele feit dat ik meestal wel dekking weet te vinden of nog een granaatje etc kan wegdonderen en hiermee mijn team net die extra meters kan geven met rush.

Hier staat voorop dat ik wel een team moet hebben wat ook wat doet anders ben ik er erg snel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dat is echt irritant ja :D Dan heb je al je ammo erdoor gejaagd en roep je continu om ammo terwijl niemand dit levert (die lui moeten ook auto banned worden imo!). Soms ren ik dan kamikaze de vijand tegemoet. Als je er een mcom mee kan armen prima, als je doodgaat ook prima want dan heb ik daarna weer ammo. Maar nee, dan zit een medic je nog 4 keer te reviven terwijl je dus niks hebt behalve je knife :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Minaaj schreef op maandag 26 juli 2010 @ 04:19:
7300 kills met autosniper?

autosniper is zo verrekt irritant he, echt mensen die niet met 1kogel de daad kunnen verrichten en daarom maar moeten door kunnen schieten zonder te moeten reloaden

dat ding is zo skillloos dat ik hem niet eens aanraak

"als ik punten wil speel ik wel als recon; http://bfbcs.com/stats_ps3/walletje-w ja dat doe je volgens mij maar alleen"
Hoezo zou de SVU minder skill vereisen? Je kan er nog steeds headshots mee maken hoor, alleen net wat sneller dan met bolt action rifles. Ik zou willen dat er wat meer snipers mee zouden gaan spelen ipv op de apenrots te zitten met hun 12x scope en m95.

Als ik recon speel dan heb ik geen zin om in close combat ineens mijn bolt action te moeten reloaden. Sowieso heb ik als recon veel liever een silenced wapen, niets is mooier dan een volledig squad flanken en allemaal achter elkaar omleggen zonder dat iemand iets doorhad. Er is niets mis met de SVU, iedereen kan 1 hit kills maken met bolt actions en magnum ammo. Ik vind de SVU echt een heerlijk wapen, vooral met 4x scope. De recoil is soms wat irritant als je je tegenstander de eerste keer mist, maar daar kan je gewoon mee leren omgaan.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:49
Cartman! schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:33:
[...]

dat is echt irritant ja :D Dan heb je al je ammo erdoor gejaagd en roep je continu om ammo terwijl niemand dit levert (die lui moeten ook auto banned worden imo!). Soms ren ik dan kamikaze de vijand tegemoet. Als je er een mcom mee kan armen prima, als je doodgaat ook prima want dan heb ik daarna weer ammo. Maar nee, dan zit een medic je nog 4 keer te reviven terwijl je dus niks hebt behalve je knife :')
hoeveel ammo hebben jullie nodig dan?

Als sniper heb je bergen ammo en kun je 20+ kereltjes afschieten voordat je in ammo problemen komt,
als medic heb je ook genoeg kogels, ook 20+ kereltjes voordat je zonder ammo komt te zitten,
en als engie kun je het ook rustig aan doen. 4 clips op je submachinegun, en uiteraard genoeg raketten om kereltjes met uit te schakelen.

Lijkt mij sterk dat het zó vaak voorkomt dat je dood ligt te zijn én geen ammo meer hebt. Of je bent gewoon aan het maaien met elk wapen dat je vind.

Daarbij, als je midden op de weg afgeschoten wordt, dan doe je toch iets verkeerd. Dan ben je toch te hard rambo aan het spelen, COD stijl. Van cover naar cover sprinten doe je toch ook alleen maar als je zeker weet dat er geen lamer om het hoekje zit die je rug voor lood schiet?

[ Voor 11% gewijzigd door M2M op 26-07-2010 13:50 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:03

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik ben bijna altijd Assault of Engineer. Met engineer zit ik heeeeeeel vaak zonder kogels. Met Assault uiteraard niet. Ik gebruik wapens met kleine magazijnen (Vintovka & Avtomat) en moet dus vaak reloaden en zit daardoor ook met lege handen. Ik pak daarom gewoon als ik bijna door de kogels heen zit gewoon de kit op van een dooie. Soms heb ik wel eens dat ook die kit vervolgens weer leeg geknalt is en ik weer een nieuwe kit op moet pakken. Ik houd er gewoon van om lang in leven te blijven... :9

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:44

Oxigeon

En zo is dat!

Heb vanavond eens aan avondje vrij. Denk dat ik BC2 ook nog maar eens in mijn PS3 pleur. Lekker een C4 planten op een tank met een paar mannetjes in en dan naar de BOEM kijken haha

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luceos
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-04 15:48
Wellicht interessant voor de GoT'er ea; vanavond kan men samen met de EA/DICE battlefield community manager Zh1nt0 een potje BC2 (PC) spelen. Deze zal van 20:00 tot 24:00 op de teamspeak 3 server ts.synge.eu:9987 zijn en zal spelen op de "Synge" (serverbrowser) publics.

Eerder deed hij dit ook al en dat was een geweldige ervaring, voor mensen die, net als ik, van deze game houden is dit een leuke, informele manier om met de ontwikkelaar contact te hebben.

ps; alleen Engels ten tijde van dit event in het BC2 kanaal.

Reclame maken voor je site/clan/group is niet gewenst op tweakers.

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wizz15 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:04:
[...]
Hoezo zou de SVU minder skill vereisen? Je kan er nog steeds headshots mee maken hoor, alleen net wat sneller dan met bolt action rifles. Ik zou willen dat er wat meer snipers mee zouden gaan spelen ipv op de apenrots te zitten met hun 12x scope en m95.
Mwah op lange afstand zou je kunnen stellen dat je minder skill nodig hebt om exact te mikken omdat twee snelle bodyshots ook goed mogelijk zijn. Zo was ik in BF2 behoorlijk handig met de SVD, niet voor headshots gaan maar snelle bodyshots. Alleen meestal heb je te weinig tijd voor de tweede bodyshot in dit spel, dus je moet alsnog headshots maken. En dan maakt het geen flikker uit.
Als ik recon speel dan heb ik geen zin om in close combat ineens mijn bolt action te moeten reloaden. Sowieso heb ik als recon veel liever een silenced wapen, niets is mooier dan een volledig squad flanken en allemaal achter elkaar omleggen zonder dat iemand iets doorhad. Er is niets mis met de SVU, iedereen kan 1 hit kills maken met bolt actions en magnum ammo. Ik vind de SVU echt een heerlijk wapen, vooral met 4x scope. De recoil is soms wat irritant als je je tegenstander de eerste keer mist, maar daar kan je gewoon mee leren omgaan.
SVU is inderdaad een prima wapen, soort single shot assault rifle. Kleiner magazijn enkel maar wel hogere bullet damage. Beetje oefenen en je kan er hele leuke dingen mee doen. VSS is ook wel grappig maar echt een waardeloos kreng qua accuaracy en damage.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09
TRAXION schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:21:
Enige tip die ik kan geven is keihard rennen als je revived bent en dan vanuit je nieuw gevonden dekking opnieuw beginnen.

Ik ben medics 9 van de 10x dankbaar om het simpele feit dat ik meestal wel dekking weet te vinden of nog een granaatje etc kan wegdonderen en hiermee mijn team net die extra meters kan geven met rush.

Hier staat voorop dat ik wel een team moet hebben wat ook wat doet anders ben ik er erg snel klaar mee.
Gelukkig is die meestal wel beschikbaar in de avonden :9

Het blijft gewoon heerlijk om met 2 squads met mensen van got het andere team te overrompelen en super snel een potje te winnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Taenadar schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:32:
[...]

Gelukkig is die meestal wel beschikbaar in de avonden :9

Het blijft gewoon heerlijk om met 2 squads met mensen van got het andere team te overrompelen en super snel een potje te winnen >:)
Lijkt me juist ontzettend saai. Mooiste potjes zijn waar het gelijk op gaat en je veel tegenstand hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
We kunnen verder in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 17

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 26-07-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Slot!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!