Forever raver!
Specs: Workstation Server
Anoniem: 361737
Leuk berichtje, zet 'm op.
Hoe speciaal ben jij? Kan je het sneller?

http://www.joystiq.com/20...attlefield-bad-company-2/
R.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 361737 op 21-07-2010 12:12 ]
Weet je zeker dat het je K/D is die stijftCompizfox schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:29:
Ik heb ook een nieuwe tactiek 'ontdekt' die voor mij redelijk goed werkt: Lone-wolf sneaky engineertje.
[...]
Werkt redelijk goed! Net een paar potjes in Atacama Desert, Laguna Alta, Arica Harbor en White Pass gedaan en mijn K/D stijft er best wel enorm van.
Anyway
Waar ik me inderdaad ook aan irriteer zijn die noobpilots die telkens weer de heli pakken. Ik heb ook leren vliegen, en ik maak ook zeker wel een foutje af en toe. Maar recht op een Havoc afvliegen, hem niet zien en keren, waardoor ik als gunner in de console moet typen BEHIND YOU TURN AROUND etc. etc. en daardoor niet kan schieten is wel .... "irritant" (
Ik kwam een level 50 tegen die zei dat hij nu zo'n 3 á 4 maanden gamede. Hij zat op 41.000+ kills. Ik dacht echt "wow... no life" (niets negatiefs hoor, maar zoveel tijd heb ik echt niet
[ Voor 9% gewijzigd door Eagle Creek op 22-07-2010 03:59 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
volgens mij loop ik 50 uur achter... Eens even 50 uur idlen in een serverAnoniem: 361737 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:49:
Voor alle RANKERS!!
Leuk berichtje, zet 'm op.
Hoe speciaal ben jij? Kan je het sneller?![]()
http://www.joystiq.com/20...attlefield-bad-company-2/
R.
Speel gewoon op je eigen tempo, gamen blijft voor de fun.M2M schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 08:33:
[...]
volgens mij loop ik 50 uur achter... Eens even 50 uur idlen in een server
hij zal het ook wel serieus bedoelenSakootjes schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:26:
[...]
Speel gewoon op je eigen tempo, gamen blijft voor de fun.

Ik ben wel benieuwd of er ook een overzicht is wie de meeste kills heeft met welk wapen. Want ik vermoed dat ik al redelijk hoog sta met die svu.
Forever raver!
Was volle 16man SQDM server.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 22-07-2010 18:54 ]
Anoniem: 60113
Heb jij nog een ander leven naast Battlefield?unfor schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:53:
Nemesis pin behalen door alleen maar te knifen is mannelijk
[afbeelding]

super handig, gebruik het ook voor battlefield 2
ideaal om zo even je stats te checken, hij is niet altijd up-to-date maar geeft in ieder geval een goede indicatie.
is gratis btw.
heb het spel tegelijk aangeschaft met mijn nieuwe laptop, werkt perfect! hoop dat jullie er iets aan hebben
Oeh!! dat lijkt me ook errruug leuk om te doenunfor schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:53:
[afbeelding]
Daarnaast is de Neostad heerlijk om lekker te rushen door Arica (Conquest mode) en lekker de huisjes door te spitten
Begonnen met C4 om die 100 kills ermee te halen en ook gleijk bergen vehicles op te blazen.
Dit natuurlijk via de alloude manier die ik zelf vooral in Battlefield 2142 vaak heb toegepast en uiterst effectief is, namelijk de C4 buggy. Simpelweg op een veilige plek c4 op je buggy/quad plakken en vol gas op een tank af (flanken anders ga je dood). Ben je er bijna stap je af (buggy rolt door) en blaas je de tank op.
Nu de laatste uurtjes ofzo de engineer kit gepakt met mijnen en een AK-74s
Gaat me ook al lekker af en die mijnen kills komen er ook wel.
Gewoon hele spot om vlag vol leggen met mijnen en er rijden vanzelf een stel tanks op
Een bepaalde speler 5 keer knifen. Netjes hoor. Dat doe ik jou niet naunfor schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:53:
[afbeelding]
Dit is mij ook opgevallen. Een soort van layer over het scherm maar ik stoor mij er nu niet meer aan gelukkig.SuX DeLuXe schreef op zondag 18 juli 2010 @ 22:40:
Ze mogen wel eens een update uitbrengen die dat chatvenster fixt. Ik krijg heel vaak links in beeld een soort transparant venstertje, een bug die er pas is gekomen na de laatste update. Iemand die weet wat ik bedoel? Ik vind het zeer irritant.
Waar ik ook nog heel af en toe last van is een niet functionerende mortar. Ik moet dan eerst gekilled worden voordat ik weer een mortar kan inroepen.
Ik vond het eerst ook irritant maar het begint al te wennen al heb ik ook liever de oude situatie.
het is normaal ook wel te doen. Heel goed je oren gebruiken, vaak zie je mensen nog niet, maar kun je ze al wel horen. Achter de deur wachten tot ze nietsvermoedend binnen komen lopen en dan een mes in de rug prikken. Werkt uitstekendSharpp schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:44:
[...]
Een bepaalde speler 5 keer knifen. Netjes hoor. Dat doe ik jou niet na. Hooguit alleen in sniper vs sniper gevechten.
Ik ga dit weekend trouwens een weekendje weg, dus als het topic vol raakt, zal een nieuw deel even moeten wachten.
Je weet dat de reload ongeveer een minuut duurt? Of bedoel je ná de minuut?Sharpp schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:52:
Dit is mij ook opgevallen. Een soort van layer over het scherm maar ik stoor mij er nu niet meer aan gelukkig.
Waar ik ook nog heel af en toe last van is een niet functionerende mortar. Ik moet dan eerst gekilled worden voordat ik weer een mortar kan inroepen.
[ Voor 93% gewijzigd door CH4OS op 23-07-2010 00:15 ]
Ze moeten echt zorgen dat die mcoms niet meer kapot kunnen worden gemaakt door damage. Zonet ook weer een tank op isla die vanaf hun eerste basis ongeveer de mcoms van ons kapot schiet. Dichtbij kon je niet komen want dan zaten daar clanmaten in de bosjes, en van veraf ging hij precies zo staan dat ik hem niet via een tracer kon raken met een RPG.....
Dit is IMO echt gewoon spelbederf.
Verder word ik er ook goed ziek van dat mensen in het verliezende team steeds leaven...of ze gaan maar wat voor zichzelf doen zodat hun k:d er maar niet op achteruit gaat...
Pfff, even stoom afblazen hoor.
Tja, in een échte oorlog kan zoiets niet, dus ook in BC2 niet.Dersan schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:39:
Soms is dit spel echt te irritant voor woorden, heb de controller maar in een hoek gesmeten zonet...
Ze moeten echt zorgen dat die mcoms niet meer kapot kunnen worden gemaakt door damage. Zonet ook weer een tank op isla die vanaf hun eerste basis ongeveer de mcoms van ons kapot schiet. Dichtbij kon je niet komen want dan zaten daar clanmaten in de bosjes, en van veraf ging hij precies zo staan dat ik hem niet via een tracer kon raken met een RPG.....
Tja, vervelend, maar dat gebeurd ook op de PC of de PS3, dus totaal nieuw is het niet. Als je niets qua omgeving kapot wilt kunnen schieten, kun je ook uitwijken naar MW2 natuurlijk...Dit is IMO echt gewoon spelbederf.
Ragequit gebeurd best vaak wat dat betreft inderdaad, maar kan je weinig (eigenlijk niets) tegen doen.Verder word ik er ook goed ziek van dat mensen in het verliezende team steeds leaven...of ze gaan maar wat voor zichzelf doen zodat hun k:d er maar niet op achteruit gaat...
* CH4OS geeft Dersan een knuffelPfff, even stoom afblazen hoor.
Ik heb het idee dat ik mijn dogtags altijd krijg als ik iemand knive met die 'steek' beweging, maar zodra ik iemand knive met die 'zwaai' beweging krijg ik wel de punten voor de kill, maar niet de dogtags.
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
In het echt zou er een airstrike overheen gaan maarjaCptChaos schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:54:
Tja, in een échte oorlog kan zoiets niet, dus ook in BC2 niet.
Ik heb het met kills ook, ikzelf verdenk lag de oorzaak hiervan te zijn.Wizz15 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 07:07:
Het valt me de laatste tijd op dat ik niet al mijn dogtags zie aan het einde van een potje (PS3). Ik weet bijvoorbeeld in sommige potjes zeker dat ik twee mensen geknived heb, maar toch zie ik bij het overzicht met pins e.d. maar 1x dogtags. Ik had al eerder het gevoel dat het niet klopte, dus ik was er de laatste tijd even op gaan letten. Is dit meer mensen opgevallen?
Ik heb het idee dat ik mijn dogtags altijd krijg als ik iemand knive met die 'steek' beweging, maar zodra ik iemand knive met die 'zwaai' beweging krijg ik wel de punten voor de kill, maar niet de dogtags.
Laatst had ik het dat ik echt megaveel kills had, is de ronde afgelopen had ik dus amper kills.
Ieder zijn eigen strategie, daarom zijn er ook meerdere mcoms en het is bij elke map zo dat ze niet allemaal op die manier op te blazen zijn, dus als het enemy team ze niet normaal kan opblazen dan winnen ze toch niet.Dersan schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:39:
Soms is dit spel echt te irritant voor woorden, heb de controller maar in een hoek gesmeten zonet...
Dit is IMO echt gewoon spelbederf.
Ik zelf vind het bijvoorbeeld veel leuker om c4 rond een mcom of het gebouw met mcom te plakken en zo nog wat kills mee te pakken. Dit is veel effectiever, aangezien de verdediger geen kans krijgt te defusen.
je bedoelt met dat prutsapparaat? dat halve tankje dat eigenlijk 90% van de kogels mist?Dersan schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:39:
met zo'n tank duurt het echt jaren, zeker als je vanaf zo'n afstand de boel sloopt...
op arica daarentegen heb ik een hekel aan snipertroep. Dus met aanvallen sloop ik zowel B als A met de tank vanaf een redelijke afstand. Gewoon omdat het kan
de C4 blijft ook plakken geloof ik. Simpelweg een granaat er bij en de boel ontploft alsnogDersan schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:36:
Trouwens, wat is er sterker om een mcom te destroyen? 6xc4 of 6 mijnen? Gisteren zat er ook een clan die de hele tijd dat ding volgooide met mijnen. Is wel handiger als je doodgaat aangezien die mijnen blijven liggen.
Verder weet ik eigenlijk niet wat sterker is, hoewel C4 wel gemakkelijker is, aangezien je als assault ook C4 mee kunt nemen, en zo een oneindige supply hebt van het spul.
Anoniem: 315995
Anoniem: 156876
Ik heb wel Modern Warfare 2 gespeeld, moet zeggen dat deze echt een stuk beter is. Vind dat de classes goed in ballans zijn. Ook de vertraging voordat een kogel z'n doel raakt is mooi, samen met de 'bullet drop' zorgt het er om ieder geval voor dat niet elk schot met de sniper standaard raak gaat.
Nieuwe verslaving erbij, whaha.
Edit: Was net even rond aan het kijken in de Store, spelen veel mensen dat Onslaught? En zag ook short-cuts staan, da's best lame..

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 24-07-2010 12:26 ]
ow ok dus het is blijkbaar normaal dat je halve scherm verkleurt waar er normaal een heel klein chatvenstertje hoort te zijn? Want het verkleurt gewoon m'n halve beeld. En ik heb me er net echt gruwelijk aan lopen ergeren. Je kunt wel op `````` drukken om het chatvenster weer te sluiten (incl de 10 cm lange uitrekking die eronder hangtJT888 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:10:
Misschien is het geen chat venster bug maar hoort het gewoon bij de update?
Ik vond het eerst ook irritant maar het begint al te wennen al heb ik ook liever de oude situatie.

Het spel was perfect, maar ze hebben het nu gewoon verknald. En niet ff met een update komen he, want dit valt zo op. Als dit je niet opvalt ben je echt kleurenblind. Kijk alleen al ff bij het einde van de map als je het eindscherm ziet. Lachwekkend gewoon, gewoon maar iets veranderen om te veranderen en het niet eens EEN keer testen want anders hadden ze het zelf wel gezien. En dit is overigens een bug, hoe kan een bug bij een update horen? Het is een 100 % bug want het was nooit hun intentie om het chatvenster zeg maar 10 tot 15 cm lang te laten zijn en zelfs als het venster klein is dan zie je eronder een hele verkleuring, moet je maar eens op letten dan...
Ipv dat ze even paar nieuwe tanks/maps/skins toevoegen aan het spel, nee ze gaan het chatvenster wijzigen waar overigens helemaal NIETS mis mee was. Geen woorden voor dit, een patch hoort een spel beter te maken, niet hopeloos slecht.
En wat is dat met die ongelofelijk LAG op ELKE server? Nee ik ben niet gefrustreerd, lijkt maar zo.
[ Voor 32% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-07-2010 16:12 ]
http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.htmlPeter91 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:22:
Ik heb de single player al genoeg gespeeld. En ik ga deze game binnenkort ook zeker kopen. Alles is m'n budget niet zo groot nu.. En die lui op marktplaats met serials voor 20euro vertrouw ik niet zo..
16,50
Net eentje van een tweaker voor 20 gekocht.
Ben nu de single player game aan het spelen maar ga vanavond eens multiplayer doen.
Bestaat er zoiets als een "beginners"class ?
De medic leek mij wel leuk.
FUMES et CARNES
Medic is het makkelijkst en levelt het snelst.Iusedto schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:06:
Ok, vandaag ook maar de game gekocht. PS3
Ben nu de single player game aan het spelen maar ga vanavond eens multiplayer doen.
Bestaat er zoiets als een "beginners"class ?
De medic leek mij wel leuk.
Onslaught vond ik best geinig om met een paar man te spelen, maar nadat ik alle levels een paar keer gehad had, heb ik het niet meer gespeeld.[b][message=,noline]Edit: Was net even rond aan het kijken in de Store, spelen veel mensen dat Onslaught? En zag ook short-cuts staan, da's best lame..Het is toch veel leuker om het allemaal zelf te halen.
Hier hetzelfde!Unomomentodado schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:29:
[...]
Onslaught vond ik best geinig om met een paar man te spelen, maar nadat ik alle levels een paar keer gehad had, heb ik het niet meer gespeeld.
Trouwens het was gisteren errugg gezellig op de ps3

Ik ben voor!walletje-w schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:56:
[...]
Hier hetzelfde!
Trouwens het was gisteren errugg gezellig op de ps3En het ging nog verdomd goed ook! Vanavond weer een potje?
Dit is sinds de laatste patch zo, het ligt dus niet aan jouThe Great HooD schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:44:
Ik weet niet of het nou aan mij ligt of de nieuwe patch (?), tijdje geen BF meer gespeeld, gaat weer als vanouds erg lekker, maar, ik kan niet meer knifen. Loop achter iemand aan maar als ik knife dan 'sliced' die alleen, zoals je ook deuren openmaakt. Ik krijg niet meer de steek beweging. Dus telkens als ik wil knifen ben ik standaard dood.
Dat had ik dus ook gemerkt, je moet er echt tegenaan lopen en dan kniven, dan gaat het goed.The Great HooD schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:44:
Ik weet niet of het nou aan mij ligt of de nieuwe patch (?), tijdje geen BF meer gespeeld, gaat weer als vanouds erg lekker, maar, ik kan niet meer knifen. Loop achter iemand aan maar als ik knife dan 'sliced' die alleen, zoals je ook deuren openmaakt. Ik krijg niet meer de steek beweging. Dus telkens als ik wil knifen ben ik standaard dood.
Echt ?unfor schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:27:
[...]
Medic is het makkelijkst en levelt het snelst.
Hoe krijg je dan XP , snap geen ruk van de medic gameplay. Hoe raar dat misschien klinkt.
Snipen gaat zeer goed maar ook de engineer is fun als er veel tanks zijn.
Maar met de medic lukt niets , een doctor met een LMG
FUMES et CARNES
Als medic zijnde moet je op bepaalde momenten totaal niet op de tegenstanders letten en gewoon in het rond reviven. Overal waar je wat ziet revive. Dat maakt het spel hectisch en leuk.Iusedto schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:14:
[...]
Echt ?
Hoe krijg je dan XP , snap geen ruk van de medic gameplay. Hoe raar dat misschien klinkt.
Als iemand dood neervalt op een plek waarvan je denkt wtf. Dan moet je oppassen voor de tegenstanders als je hem revived want dan heeft de tegenstander duidelijk zicht op je. Vooral rond mcoms heb je soms zo'n warboel aan mensen dat je er gek van word en dan ren je daar als medic tussendoor met revive en healpakketjes, prachtig
Aan gasten zoals jou irriteer ik me dan!walletje-w schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:32:
[...]
Als medic zijnde moet je op bepaalde momenten totaal niet op de tegenstanders letten en gewoon in het rond reviven. Overal waar je wat ziet revive. Dat maakt het spel hectisch en leuk.
Als iemand dood neervalt op een plek waarvan je denkt wtf. Dan moet je oppassen voor de tegenstanders als je hem revived want dan heeft de tegenstander duidelijk zicht op je. Vooral rond mcoms heb je soms zo'n warboel aan mensen dat je er gek van word en dan ren je daar als medic tussendoor met revive en healpakketjes, prachtig
clear het eerst, dan pas revive imo
Join gewoon een keer andere gotters op PS3, dan zie je hoe 't moetIusedto schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:14:
Echt ?
Je moet gewoon medpacks strooien waar een groepje spelers in gevecht is met enemies. Verder kan je xp halen door de linies intact te houden door spelers te reviven. Met een goedgeplaatste medpack kan je zo tussen de 600 - 900 xp halen. Kills maken met de medic heeft een lagere prioriteit dan mensen healen en reviven, met de laatste twee pak je de meeste punten.
Als medic moet je ook niet gaan lopen rushen, je moet gewoon zorgen dat je achter de grotere gevechten blijft en daar medpacks strooien en reviven, gewoon zorgen dat de rest van je team (assaults e.d.) kan oprukken of in ieder geval druk kan blijven zetten.
Over hectisch en leuk gesproken: paar leuke potjes net, ook weer lekker veel punten gepakt met medicwalletje-w schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:32:
Als medic zijnde moet je op bepaalde momenten totaal niet op de tegenstanders letten en gewoon in het rond reviven. Overal waar je wat ziet revive. Dat maakt het spel hectisch en leuk.
Ik probeer altijd te clearen, maar als het te hectisch is rond een m-com of we hebben weinig tickets over dan revive ik gewoon (zeker als attacker). Liever een ticket besparen op dat moment dan voorzichtig om me heen kijken terwijl ik de tickets langzaam zie afnemen. Vaak lukt het ook gewoon om te reviven en daarna de vijand nog neer te halen.Minaaj schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:33:
Aan gasten zoals jou irriteer ik me dan!al die mensen die blind reviven zonder te kijken of er enemy's in de buurt zijn.. pff
Mijn prioriteiten bij reviven zijn:
- Squadmates
- Medics uit andere squads
- Random spelers (assault/engineer/recon)
[ Voor 47% gewijzigd door Wizz15 op 25-07-2010 16:53 ]
Nee het ik doe het alleen zo als het echt hectisch is hoorMinaaj schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:33:
[...]
Aan gasten zoals jou irriteer ik me dan!al die mensen die blind reviven zonder te kijken of er enemy's in de buurt zijn.. pff
Maar kijk als jij in de spanning zat dat moment en je word gerivived vervolgens ben je weer heel even ondoodbaar en kun je wie weet net wel weer iemand meenemen. Dat is mijn instelling. Zoveel mogelijk tegenstanders doden en teamgenoten kunnen daarbij helpen. Dat als je gerevived word en je overleeft het niet jammer van je k/d ratio maar dan had je maar beter je best moeten doen. Mij boeit het in zo'n situatie geen ene moer of ik vaker dood ga dan dat ik iemand anders kill, ik wil die mcom houden!!
@ rikbruil: waren inderdaad weer erg leuke potjes. Zeker toen met dat tank tegen tank gevecht terwijl beide gerepareerd werden door 2 engineers!
maar ik moet vakantiespullen pakken
Nee dat maakt jou een arrogante zak. Medic is juist de moeilijkste classe van het spel als je het fatsoenlijk wilt spelen. De meeste medics zijn idioten die niks anders doen dan reviven, leuk maar dat helpt je team echt niet. De helft van de tijd gaat de gene die gerevived wordt vrijwel direct dood omdat de vijand er vol op zit te vuren en de medic verspilt z'n tijd (en vaak z'n leven) met het reviven. Ik respawn tien keer liever in de basis om een nieuwe aanval op te zetten van om vaak met amper ammo gerevived te worden omdat een medic zo graag z'n puntjes wilt.walletje-w schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:32:
[...]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En dit maakt jou een bekrompen iemand met een gesloten blikveld. (Iets subtieler misschien de volgende keer?Tsurany schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:40:
[...]
Nee dat maakt jou een arrogante zak. Medic is juist de moeilijkste classe van het spel als je het fatsoenlijk wilt spelen. De meeste medics zijn idioten die niks anders doen dan reviven, leuk maar dat helpt je team echt niet. De helft van de tijd gaat de gene die gerevived wordt vrijwel direct dood omdat de vijand er vol op zit te vuren en de medic verspilt z'n tijd (en vaak z'n leven) met het reviven. Ik respawn tien keer liever in de basis om een nieuwe aanval op te zetten van om vaak met amper ammo gerevived te worden omdat een medic zo graag z'n puntjes wilt.
Ik ben het dus niet met je eens. in zo'n situatie kun je vaak nog wel je knife gebruiken, andere kit oppakken, mcom armen, als spawnpunt dienen weet ik veel. Oh en ik wil gewoon graag in de actie zitten. Opbouwen hebben we dan daarvoor wel gedaan om in het gebouw te komen.
ps. als het spelletje even niet zo lekker gaat probeer dan even diep adem te halen en een andere te server pakken
Als iemand niet in mijn squad zit krijgt diegene een revive, of hij het nou wil of niet. Liever meer mensen aan het front dan onderweg naar een objective. Ammo kan een medic ook niets aan doen, dan is er misschien een tekort aan assault spelers maar dat is zeker niet de schuld van de medic. En hoezo helpt het reviven het team niet? Je krijgt tickets terug die we anders kwijt zijn als mensen liever in de basis willen spawnen. Op hectische momenten zijn die tickets kritiek, zeker als je er nog maar weinig over hebt. Op zo'n moment krijgt iedereen een revive, ook al wordt diegene 2 seconden later weer gedood. Dikke kans dat de vijand die je zojuist gekillt heeft zelf ook al neer is, dus dan krijg je gewoon opnieuw een revive. Vervelend voor de speler die het overkomt, maar voor 't team als geheel is het goed. Sowieso kan je in de killcam zien waar degene zit die je heeft gekillt, dus andere mensen van je squad kunnen die enemy neerhalen terwijl je wacht op een revive. Overigens nog een algemene tip als je merkt dat je een gevecht niet gaat overleven: snel spotten voor je neergaat, weet een medic ook gelijk waar hij moet kijken.Tsurany schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:40:
Nee dat maakt jou een arrogante zak. Medic is juist de moeilijkste classe van het spel als je het fatsoenlijk wilt spelen. De meeste medics zijn idioten die niks anders doen dan reviven, leuk maar dat helpt je team echt niet. De helft van de tijd gaat de gene die gerevived wordt vrijwel direct dood omdat de vijand er vol op zit te vuren en de medic verspilt z'n tijd (en vaak z'n leven) met het reviven. Ik respawn tien keer liever in de basis om een nieuwe aanval op te zetten van om vaak met amper ammo gerevived te worden omdat een medic zo graag z'n puntjes wilt.
Ik weet dat walletje-w net als ik speelt om te winnen, niet voor de punten. En als het nodig is om zoveel mogelijk mensen te reviven om de vijand terug te dringen dan doe ik dat ook. Als mensen zonder ammo komen te zitten dan ligt er vaak toch wel een assault kitje in de buurt wat iemand even kan oprapen om een ammobox te droppen. Als ik als een andere klasse speel dan medic en ik zie een medic neergaan, dan raap ik ook zijn kit op om hem snel te reviven en mijn eigen kit weer te pakken. Ik wil die tickets gewoon zo lang mogelijk hoog houden.
Het hele idee van een medic is juist reviven en healen, beetje raar om te zeggen dat een medic dat dan maar niet moet doen (en dus ook maar een ticket moet verspillen voor het hele team).
[ Voor 4% gewijzigd door Wizz15 op 25-07-2010 18:07 ]
Nee, zulke spelers zijn mijn grootste ergernis in Bad Company 2, die medics die denken dat ze zo goed bijdragen aan het spel terwijl ze echt waardeloos en nutteloos zijn.walletje-w schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:47:
[...]
En dit maakt jou een bekrompen iemand met een gesloten blikveld. (Iets subtieler misschien de volgende keer?)
Ik ben het dus niet met je eens. in zo'n situatie kun je vaak nog wel je knife gebruiken
Heb je zo lekker de tijd voor als de vijand je onder vuur heeft., andere kit oppakken
Zonder wapens? Yeah right, dat gaat vaak werken., mcom armen
Ja handig, om daarna direct dood te gaan en iedereen die bij je gespawned is te zien sterven., als spawnpunt dienen
Nee dus.weet ik veel.
Fijn voor jou, maar val anderen daar niet mee lastig.Oh en ik wil gewoon graag in de actie zitten.
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?ps. als het spelletje even niet zo lekker gaat probeer dan even diep adem te halen en een andere te server pakken
En aan dat soort mensen heb ik dus zo'n pleuris hekel, verneuken het hele spel en zijn te dom om het te merken.Wizz15 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:58:
[...]
Als iemand niet in mijn squad zit krijgt diegene een revive, of hij het nou wil of niet.
Ja want aan het front met amper ammo zijn ze ook zo lekker nuttig, zeker als ze vlak voor de vijand staan.Liever meer mensen aan het front dan onderweg naar een objective.
Ohnee? Als iemand dood is in een zwaar vuurgevecht is de kans gigantisch groot dat hij een leeg magazijn heeft en vaak ook z'n andere wapens bijna leeg zijn. Dan is het niet de medic z'n schuld als hij zonder ammo gerevived wordt?Ammo kan een medic ook niets aan doen, dan is er misschien een tekort aan assault spelers maar dat is zeker niet de schuld van de medic.
So what? Die paar tickets? Als die medics zouden aanvallen ipv als een gek reviven zouden ze meer nut hebben en zou je sneller gewonnen hebben.En hoezo helpt het reviven het team niet? Je krijgt tickets terug die we anders kwijt zijn als mensen liever in de basis willen spawnen.
Enkel als je er nog maar weinig over hebt.Op hectische momenten zijn die tickets kritiek, zeker als je er nog maar weinig over hebt.
En zo blijft die speler dus dood gaan terwijl hij geen fuck kan doen zodat je op het eind een hele ticket hebt bespaart? Nou joepie hoor. Laat hem respawnen en dan weer aanvallen ipv telkens tien seconde naar het respawn scherm staren.Op zo'n moment krijgt iedereen een revive, ook al wordt diegene 2 seconden later weer gedood. Dikke kans dat de vijand die je zojuist gekillt heeft zelf ook al neer is dus dan krijg je gewoon opnieuw een revive.
Dus je verneukt het voor iemand anders om het team misschien te helpen? Nee lekkere houding, laten we iemand z'n fun even verzieken zodat we net een ticketje besparen.Vervelend voor de speler die het overkomt, maar voor 't team als geheel is het goed.
Oh? Zien zij het dan ook? Nee dan moet ik via voice chat of text chat gaan schreeuwen waar hij zit en maar hopen dat een squad mate het merkt.Sowieso kan je in de killcam zien waar degene zit die je heeft gekillt, dus andere mensen van je squad kunnen die enemy neerhalen terwijl je wacht op een revive.
Gewoon uberhaupt spotten als je iemand ziet. Mijn eerste schot gaat altijd gepaard met een spot.Overigens nog een algemene tip als je merkt dat je een gevecht niet gaat overleven: snel spotten voor je neergaat, weet een medic ook gelijk waar hij moet kijken.
En daar krijg je dus de tijd niet eens voor in de meeste gevallen.Ik weet dat walletje net als ik speelt om te winnen, niet voor de punten. En als het nodig is om zoveel mogelijk mensen te reviven om de vijand terug te dringen dan doe ik dat ook. Als mensen zonder ammo komen te zitten dan ligt er vaak toch wel een assault kitje in de buurt wat iemand even kan oprapen om een ammobox te droppen.
Nee het hele idee van een medic is niet dat hij constant moet reviven en healen, het idee is dat hij z'n hersens eens moet gebruiken en na moet denken wanneer een revive wel nuttig is en wanneer niet. En dat kan 90% van de medics niet. Je eerste functie is healen, de tweede aanvallen en de derde pas reviven.Het hele idee van een medic is juist reviven en healen, beetje raar om te zeggen dat een medic dat dan maar niet moet doen (en dus ook maar een ticket moet verspillen voor het hele team).
Liever een ticket minder dan dat ik nog een keer naar een respawn scherm moet kijken omdat een medic zo graag wilde reviven en ik daardoor weer dood ga omdat de vijand precies weet waar ik neer ging.
Andersom maak ik het ook gigantisch vaak mee. Ik zie iemand, maak hem dood en dan komt er zo'n medic die hem gaat reviven, dan schiet je die ook allebij dood want de medic is te druk bezig met z'n puntjes om jou te zien en de ander is gedesoriënteerd en heeft amper ammo dus voila, weer 100 punten erbij.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Maareh, wie is er vanavond online te vinden op de PS3?

Ik heb nergens last van, vind het alleen jammer dat zoveel medics zo enorm waardeloos spelen.Anoniem: 156876 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:34:
@hierboven: HAHA!!Waar heb jij last van zeg..
Anoniem: 324441
Als je precies wil dat iedereen doet wat jij wilt, richt dan een clan op met vrienden.
Laat de rest gewoon spelen hoe ze dat zelf willen.
@Tsurany, ga alsjeblieft niet in elk topic vervuilen met jou trieste gedoe, spaar dit topic alsjeblieft
[ Voor 136% gewijzigd door White_Collar op 25-07-2010 19:16 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ik was nog een post aan het bouwen als reactie op Tsurany, maar ik denk dat ik het hier maar bij laatAnoniem: 324441 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:05:
Wat een getrut hierboven, speel toch gewoon voor de fun!
Als je precies wil dat iedereen doet wat jij wilt, richt dan een clan op met vrienden.
Laat de rest gewoon spelen hoe ze dat zelf willen.
IkAnoniem: 156876 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:34:
@hierboven: HAHA!!Waar heb jij last van zeg..
Maareh, wie is er vanavond online te vinden op de PS3?
Liever zou ik een update van het spel zien waarin ze een dode zelf de keus geven of om
A: lekker te blijven liggen hopend op een revive terwijl respawn tijd aftelt
B: zodra je dood bent je respawn tijd in het wapen keuze menu af te wachten en lekker save respawnen weg bij het front
Vaak als ik dood ben dan roep ik naar me squad (skype) voor een medic als ik denk dat het zin heeft gerevived te worden.
Het gebeurt echter te vaak dat ik gerevived word door een niet squad member in een hopeloos vuurgevecht waar instant death optreed.
[ Voor 3% gewijzigd door thiesggb op 25-07-2010 19:27 ]
Het is alleen jammer dat zo weinig mensen hier inhoudelijk kunnen reageren en enkel sneue oneliners neer kunnen zetten.
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 25-07-2010 19:28 ]
Is dit aan mij gericht? Ik heb namelijk wel een paar keer op je gereageerd, maar we hebben gewoon verschillende opvattingen over medics. Jij hebt duidelijk problemen met de manier waarop medics spelen op het platform waar jij op speelt, ik heb die problemen niet. Jij vind het niet fijn om vaak gerevived te worden, ik heb er geen problemen mee. Ik ben vaak gerevived terwijl er een vijand voor mijn neus stond en het gewoon kunnen overleven (waarna ik meestal de medic weer revive).Tsurany schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:28:
Het is alleen jammer dat zo weinig mensen hier inhoudelijk kunnen reageren en enkel sneue oneliners neer kunnen zetten.
Ik denk dat het beter is voor dit topic als we dit punt gewoon laten rusten, vandaar dat ik de one-liner daar neer zette (had geen zin om mijn originele post hier te plaatsen, aangezien dat weer een wall of text was).
Nee, niet aan jou.
Ik heb er geen probleem mee, maar niet wanneer het gewoon overduidelijk is dat ik in een kansloze positie zit zonder dekking met 10 vijanden om me heen bijvoorbeeld.Jij vind het niet fijn om vaak gerevived te worden, ik heb er geen problemen mee.
Dat gebeurt ook wel als het 1op1 is, maar als het 1op3 is dan werkt dat vaak net wat minder.Ik ben vaak gerevived terwijl er een vijand voor mijn neus stond en het gewoon kunnen overleven (waarna ik meestal de medic weer revive).
If you say so.Ik denk dat het beter is voor dit topic als we dit punt gewoon laten rusten, vandaar dat ik de one-liner daar neer zette (had geen zin om mijn originele post hier te plaatsen, aangezien dat weer een wall of text was).
BFBC2 is een spel met ontzettend veel variabelen zo is iedere situatie verschillend en vind ik (IK) het fijn om toch weer gerevived te worden in een zeer hectische drukke situatie rond een mcom. Ook kan ik het me voorstellen dat andere mensen dit niet prettig vinden, ook kan ik me voorstellen dat mensen dit wel prettig vinden. Ik heb mijn eigen keuzes gemaakt. Deal with it. maar noem me dan aub geen arrogante zak enkel omdat ik een andere manier van spelen heb. Zeker omdat je me nog nooit tegen bent gekomen in een spel. (logisch)
ps. je kunt een mcom armen zonder wapens hoor, ik weet niet hoe jij het anders wilt doen?
ps2. dit word een latertje vanavond. vakantiespullen nog steeds niet gepakt, geheugenkaartje kwijt
Een manier van spelen die ten koste gaat van mijn (en anderen) hun manier van spelen, dat vind ik wel arrogant. Dat jij het fijn vind om gerevived te worden oke, maar als medic dring je die keuze dus ook aan anderen op en dat vind ik vrij arrogant.walletje-w schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:37:
@ Tsurany
BFBC2 is een spel met ontzettend veel variabelen zo is iedere situatie verschillend en vind ik (IK) het fijn om toch weer gerevived te worden in een zeer hectische drukke situatie rond een mcom. Ook kan ik het me voorstellen dat andere mensen dit niet prettig vinden, ook kan ik me voorstellen dat mensen dit wel prettig vinden. Ik heb mijn eigen keuzes gemaakt. Deal with it. maar noem me dan aub geen arrogante zak enkel omdat ik een andere manier van spelen heb.
Succesrate is nogal erg laag zonder wapens, zeker als je hem gearmed wilt houden.ps. je kunt een mcom armen zonder wapens hoor, ik weet niet hoe jij het anders wilt doen?
Heb het al een aantal keer gehad dat ik midden in een hotzone een aantal keer gerevived wordt en gelijk neergeschoten wordt. Op dat soort te drukke moment is het prettiger om op een team mate of base te spawnen zodat ik een andere tactiek kan inzetten om de mensen daar aan te pakken.
Gelukkig ben ik ook een aantal hele goede medics tegengekomen die het principe heal then shoot toepassen en alleen reviven als het daadwerkelijk nut heeft. Niet voor niets dat we op zulke moment toch mooi de mcoms weten te cappen.
Maar dan iets anders, welke class spelen mensen hier? Ik heb gemerkt dat ik als attacker zijnde graag als Assault speel terwijl ik als defender bijna altijd wel Engineer ben. Het is ook wel een leuke afwisseling zo constant
Voor BC2: Je ligt bewusteloos, doodbloedend op een slagveld. Het is niet aan jou of je gerevived wordt. Had je jezelf maar niet in die situatie moeten laten werken. The doctor has arrived.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Als ik als medic speel dan revive ik ook iedereen die ik tegenkom. En wanneer ze binnen 20 seconden weer doodgaan, dan revive ik ze opnieuw. Het idee hierachter is dat de soldaat schiet en de medic ondersteuning biedt door hem in leven te houden. Zo kan je als medic mooi een linie vormen en in stand houden. Dat sommige spelers dat vervelend vinden doordat ze binnen 20 seconden weer doodgaan is gewoon een kwestie van pech hebben. Moeten ze maar beter schieten/uitwijken (de medic - die irritante speler - blijft kennelijk dan ook toch gewoon leven).Tsurany schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:40:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door aex351 op 25-07-2010 23:39 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Attacker: Recon (svu + 4x scope) voor sneaky in de buurt van de m-coms komen, daarna Assault (met smoke of 40mm shotgun) als we al bij de m-coms zijn of Medic als we dreigen te verliezen.Jaguar645 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:29:
Maar dan iets anders, welke class spelen mensen hier? Ik heb gemerkt dat ik als attacker zijnde graag als Assault speel terwijl ik als defender bijna altijd wel Engineer ben. Het is ook wel een leuke afwisseling zo constant
Defender: Engineer bij levels met voertuigen (en tracer als er heli's zijn) of Medic als de tegenstander met C4 bezig is of als ze gewoon goed rushen. Heel sporadisch wil ik ook nog wel eens Assault met 40mm shotgun zijn.
Snap nou dat die andere manier van spelen ook een denkwijze is die meerdere mensen goed vinden. Het gaat mij echt niet om die punten hoor!! Want als ik punten wil scoren speel ik wel als recon (kijk stats)Tsurany schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:15:
[...]
Een manier van spelen die ten koste gaat van mijn (en anderen) hun manier van spelen, dat vind ik wel arrogant. Dat jij het fijn vind om gerevived te worden oke, maar als medic dring je die keuze dus ook aan anderen op en dat vind ik vrij arrogant.
[...]
Succesrate is nogal erg laag zonder wapens, zeker als je hem gearmed wilt houden.
Je kunt het niet fijn vinden om gerevived te worden maar noem dat dan niet arrogant. Enkel jammer dat ik/hen een andere tacktiek hebben. Een medic heeft nou eenmaal de power om je één moment van de game iets op te leggen wat je misschien niet wilt. Ook wel eens over nagedacht dat er misschien meer achter zit om mensen te reviven op zo'n moment dan enkel punten? Ik vind dat je het teveel van één kant bekijkt namelijk het mannetje wat altijd benadeeld word op de verkeerde momenten.
Het overkomt me vaak genoeg dat zodra ik op zo'n moment gerevived word ik toch die mcom nog kan armen of toch die laatste man nog kan doden, ik toch nog even dekking kan geven aan iemand die de mcom aan het disarmen is. Kortom het is niet arrogant, het is een andere manier. Wil je die manier niet meer tegenkomen dan moet je zorgen dat je een clan vormt die allemaal dezelfde mening hebben en het ook allemaal op dat moment zo goed doen.
Dat vind ik geen probleem, dat ik er door benadeeld wordt wel.walletje-w schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:03:
[...]
Snap nou dat die andere manier van spelen ook een denkwijze is die meerdere mensen goed vinden.
Er zal best meer achter zitten maar het 'voor het team' doen vind ik ook zo'n onzin, in veel gevallen help je het team er totaal niet mee. Het is gewoon kut dat zo'n medic voor mij bepaald hoe ik het beste kan bijdragen aan mijn team ipv dat ik dat zelf mag bepalen. Zeker als het dan ook nog van die idioten zijn die geen idee hebben wat ze doen en totaal geen skills hebben.Het gaat mij echt niet om die punten hoor!! Want als ik punten wil scoren speel ik wel als recon (kijk stats)
Je kunt het niet fijn vinden om gerevived te worden maar noem dat dan niet arrogant. Enkel jammer dat ik/hen een andere tacktiek hebben. Een medic heeft nou eenmaal de power om je één moment van de game iets op te leggen wat je misschien niet wilt. Ook wel eens over nagedacht dat er misschien meer achter zit om mensen te reviven op zo'n moment dan enkel punten? Ik vind dat je het teveel van één kant bekijkt namelijk het mannetje wat altijd benadeeld word op de verkeerde momenten.
En dat vind ik dus verkeerd, waarom moet je perse in een clan spelen als je niet 'lastig' gevallen wil worden door incompetente medics? Soms kan je inderdaad nog wat doen maar in de meeste gevallen wordt ik toch echt direct weer afgeknald omdat de tegenstander een grote overmacht heeft of mijn wapens leeg zijn, de reden waarom ik in de eerste plaats niet bleef leven.Het overkomt me vaak genoeg dat zodra ik op zo'n moment gerevived word ik toch die mcom nog kan armen of toch die laatste man nog kan doden, ik toch nog even dekking kan geven aan iemand die de mcom aan het disarmen is. Kortom het is niet arrogant, het is een andere manier. Wil je die manier niet meer tegenkomen dan moet je zorgen dat je een clan vormt die allemaal dezelfde mening hebben en het ook allemaal op dat moment zo goed doen.
Leuk idee, maar kennelijk zitten ze in een situatie waarin ze niet kunnen blijven leven, dan moet je dat als medic toch ook gewoon opgeven?aex351 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:37:
Als ik als medic speel dan revive ik ook iedereen die ik tegenkom. En wanneer ze binnen 20 seconden weer doodgaan, dan revive ik ze opnieuw. Het idee hierachter is dat de soldaat schiet en de medic ondersteuning biedt door hem in leven te houden.
En dat vind ik dus zo'n arrogante houding, de ander heeft maar pech en de medic blijft gewoon doorgaan. Ik blijf het gewoon raar vinden dat een medic zo enorm veel controle kan hebben over de speelstijl van een ander.Zo kan je als medic mooi een linie vormen en in stand houden. Dat sommige spelers dat vervelend vinden doordat ze binnen 20 seconden weer doodgaan is gewoon een kwestie van pech hebben. Moeten ze maar beter schieten/uitwijken (de medic - die irritante speler - blijft kennelijk dan ook toch gewoon leven).
Daarnaast, battlefield blijft in de eerste plaats een spel. Plezier moet altijd voorop staan! Je hoeft het spel niet perse te spelen.
Tsurany, het is een teamspel hoor.
7300 kills met autosniper?walletje-w schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:03:
[...]
Snap nou dat die andere manier van spelen ook een denkwijze is die meerdere mensen goed vinden. Het gaat mij echt niet om die punten hoor!! Want als ik punten wil scoren speel ik wel als recon (kijk stats)
autosniper is zo verrekt irritant he, echt mensen die niet met 1kogel de daad kunnen verrichten en daarom maar moeten door kunnen schieten zonder te moeten reloaden
dat ding is zo skillloos dat ik hem niet eens aanraak
"als ik punten wil speel ik wel als recon; http://bfbcs.com/stats_ps3/walletje-w ja dat doe je volgens mij maar alleen"
[ Voor 9% gewijzigd door Minaaj op 26-07-2010 04:21 ]
Zoals eerder aangegeven heeft het soms meer nut op de lange termijn om iemand te laten spawnen dan nutteloos reviven. Die K:D Ratio boeit me niet maar als ik met een andere tactiek de tegenstander kan uitschakelen ga ik daar veel liever voor dan dat ik hersenloos om me heen moet knallen als er uberhaubt nog ammo in mijn gun zit...Dersan schreef op maandag 26 juli 2010 @ 03:15:
Serieus, wat boeit het nou als je gerevived wordt, dood ben je toch al. Als er nog 25% kans is dat je in leven blijft is dat mooi toch? Ownee wacht, je K:D gaat naar beneden! Stel je eens voor....
Tsurany, het is een teamspel hoor.
Ook voor het team belang kan het soms beter zijn om te spawnen want door het nutteloos reviven in een hotzone zorg je er alleen maar voor dat er iemand de hele tijd buiten spel staat waardoor je team effectief met 1 man minder loopt.
Think before you revive! Dat kan best wel en dan wordt iemand reviven een heel stuk nuttiger
als aanvaller (bij Rush) verlies je toch een ticket bij elke death? Dus reviven heeft in dat geval altijd zin, die extra ticket die je terugkrijgt kan net voldoende zijn om te winnen soms.Jaguar645 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:07:
[...]
Zoals eerder aangegeven heeft het soms meer nut op de lange termijn om iemand te laten spawnen dan nutteloos reviven. Die K:D Ratio boeit me niet maar als ik met een andere tactiek de tegenstander kan uitschakelen ga ik daar veel liever voor dan dat ik hersenloos om me heen moet knallen als er uberhaubt nog ammo in mijn gun zit...
Ook voor het team belang kan het soms beter zijn om te spawnen want door het nutteloos reviven in een hotzone zorg je er alleen maar voor dat er iemand de hele tijd buiten spel staat waardoor je team effectief met 1 man minder loopt.
Think before you revive! Dat kan best wel en dan wordt iemand reviven een heel stuk nuttiger
ja, maar als vervolgens zowel medic als gerevivede nogmaals afgeschoten worden, schiet het natuurlijk nog steeds niets op...SuX DeLuXe schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:56:
[...]
als aanvaller (bij Rush) verlies je toch een ticket bij elke death? Dus reviven heeft in dat geval altijd zin, die extra ticket die je terugkrijgt kan net voldoende zijn om te winnen soms.
Ook is het in BC2 nog irritanter dan in BF2. Daar kreeg je geen death maar hier stapelen ze gewoon op als je steeds sterft + gerevived wordt. En hoewel K/D niet het belangrijkste is van het spel, is het toch stom als die laag staat zonder dat je er veel aan kan doen.
Dus reviven is goed, maar probeer eerst de threat uit te schakelen indien mogelijk.
Ik speel afwisselend medic/engi/assault.. Als er een tank is engi, we geen of te weinig medics hebben medic en anders assault, teamplay first hé
[ Voor 26% gewijzigd door Spaiker op 26-07-2010 10:17 ]
Drive it like you stole it.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
als je zonder ammo ligt of met een kit die niet meer handig is, wat heb je er dan aan om gerevived te worden? gelukkig lezen de medics ook team chat zodat ze het weten... (/sarcasm off)
Battle.net Spud#2543
Drive it like you stole it.
Ik ben medics 9 van de 10x dankbaar om het simpele feit dat ik meestal wel dekking weet te vinden of nog een granaatje etc kan wegdonderen en hiermee mijn team net die extra meters kan geven met rush.
Hier staat voorop dat ik wel een team moet hebben wat ook wat doet anders ben ik er erg snel klaar mee.
dat is echt irritant jaTepelStreeltje schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:53:
als je zonder ammo ligt
Hoezo zou de SVU minder skill vereisen? Je kan er nog steeds headshots mee maken hoor, alleen net wat sneller dan met bolt action rifles. Ik zou willen dat er wat meer snipers mee zouden gaan spelen ipv op de apenrots te zitten met hun 12x scope en m95.Minaaj schreef op maandag 26 juli 2010 @ 04:19:
7300 kills met autosniper?
autosniper is zo verrekt irritant he, echt mensen die niet met 1kogel de daad kunnen verrichten en daarom maar moeten door kunnen schieten zonder te moeten reloaden
dat ding is zo skillloos dat ik hem niet eens aanraak
"als ik punten wil speel ik wel als recon; http://bfbcs.com/stats_ps3/walletje-w ja dat doe je volgens mij maar alleen"
Als ik recon speel dan heb ik geen zin om in close combat ineens mijn bolt action te moeten reloaden. Sowieso heb ik als recon veel liever een silenced wapen, niets is mooier dan een volledig squad flanken en allemaal achter elkaar omleggen zonder dat iemand iets doorhad. Er is niets mis met de SVU, iedereen kan 1 hit kills maken met bolt actions en magnum ammo. Ik vind de SVU echt een heerlijk wapen, vooral met 4x scope. De recoil is soms wat irritant als je je tegenstander de eerste keer mist, maar daar kan je gewoon mee leren omgaan.
hoeveel ammo hebben jullie nodig dan?Cartman! schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:33:
[...]
dat is echt irritant jaDan heb je al je ammo erdoor gejaagd en roep je continu om ammo terwijl niemand dit levert (die lui moeten ook auto banned worden imo!). Soms ren ik dan kamikaze de vijand tegemoet. Als je er een mcom mee kan armen prima, als je doodgaat ook prima want dan heb ik daarna weer ammo. Maar nee, dan zit een medic je nog 4 keer te reviven terwijl je dus niks hebt behalve je knife
Als sniper heb je bergen ammo en kun je 20+ kereltjes afschieten voordat je in ammo problemen komt,
als medic heb je ook genoeg kogels, ook 20+ kereltjes voordat je zonder ammo komt te zitten,
en als engie kun je het ook rustig aan doen. 4 clips op je submachinegun, en uiteraard genoeg raketten om kereltjes met uit te schakelen.
Lijkt mij sterk dat het zó vaak voorkomt dat je dood ligt te zijn én geen ammo meer hebt. Of je bent gewoon aan het maaien met elk wapen dat je vind.
Daarbij, als je midden op de weg afgeschoten wordt, dan doe je toch iets verkeerd. Dan ben je toch te hard rambo aan het spelen, COD stijl. Van cover naar cover sprinten doe je toch ook alleen maar als je zeker weet dat er geen lamer om het hoekje zit die je rug voor lood schiet?
[ Voor 11% gewijzigd door M2M op 26-07-2010 13:50 ]
Forever raver!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Eerder deed hij dit ook al en dat was een geweldige ervaring, voor mensen die, net als ik, van deze game houden is dit een leuke, informele manier om met de ontwikkelaar contact te hebben.
ps; alleen Engels ten tijde van dit event in het BC2 kanaal.
Reclame maken voor je site/clan/group is niet gewenst op tweakers.
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 19:27 ]
Mwah op lange afstand zou je kunnen stellen dat je minder skill nodig hebt om exact te mikken omdat twee snelle bodyshots ook goed mogelijk zijn. Zo was ik in BF2 behoorlijk handig met de SVD, niet voor headshots gaan maar snelle bodyshots. Alleen meestal heb je te weinig tijd voor de tweede bodyshot in dit spel, dus je moet alsnog headshots maken. En dan maakt het geen flikker uit.Wizz15 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:04:
[...]
Hoezo zou de SVU minder skill vereisen? Je kan er nog steeds headshots mee maken hoor, alleen net wat sneller dan met bolt action rifles. Ik zou willen dat er wat meer snipers mee zouden gaan spelen ipv op de apenrots te zitten met hun 12x scope en m95.
SVU is inderdaad een prima wapen, soort single shot assault rifle. Kleiner magazijn enkel maar wel hogere bullet damage. Beetje oefenen en je kan er hele leuke dingen mee doen. VSS is ook wel grappig maar echt een waardeloos kreng qua accuaracy en damage.Als ik recon speel dan heb ik geen zin om in close combat ineens mijn bolt action te moeten reloaden. Sowieso heb ik als recon veel liever een silenced wapen, niets is mooier dan een volledig squad flanken en allemaal achter elkaar omleggen zonder dat iemand iets doorhad. Er is niets mis met de SVU, iedereen kan 1 hit kills maken met bolt actions en magnum ammo. Ik vind de SVU echt een heerlijk wapen, vooral met 4x scope. De recoil is soms wat irritant als je je tegenstander de eerste keer mist, maar daar kan je gewoon mee leren omgaan.
Gelukkig is die meestal wel beschikbaar in de avondenTRAXION schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:21:
Enige tip die ik kan geven is keihard rennen als je revived bent en dan vanuit je nieuw gevonden dekking opnieuw beginnen.
Ik ben medics 9 van de 10x dankbaar om het simpele feit dat ik meestal wel dekking weet te vinden of nog een granaatje etc kan wegdonderen en hiermee mijn team net die extra meters kan geven met rush.
Hier staat voorop dat ik wel een team moet hebben wat ook wat doet anders ben ik er erg snel klaar mee.
Het blijft gewoon heerlijk om met 2 squads met mensen van got het andere team te overrompelen en super snel een potje te winnen
Lijkt me juist ontzettend saai. Mooiste potjes zijn waar het gelijk op gaat en je veel tegenstand hebt.Taenadar schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:32:
[...]
Gelukkig is die meestal wel beschikbaar in de avonden
Het blijft gewoon heerlijk om met 2 squads met mensen van got het andere team te overrompelen en super snel een potje te winnen
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 26-07-2010 20:58 ]
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!