[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.740 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
cheiron schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:01:
[...]

Ik verbaas mij er over hoe snel die shotgun kills gaan. Ik speel nu 2 weken af en toe met shotgun en ik ben van 15 kills (...) naar ruim 300 gegaan! Map perfect voor shotguns: Arica op conquest! Alles close combat
Dat klopt helemaal! Ik ben ook een fan geworden van de USAS 12 op close combat.
Jammer dat ze ook wel wat verder weg zijn,maar dan gebruik ik daar wel mijn pistool voor:P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:52
Techno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:11:
Het installeren van zo'n tooltje is het manipuleren van de software en dat heeft niets te maken met een speciaal stuk hardware die een bepaalde handeling sneller maakt.
Aha dus je bedoeld dit:

Door middel van software de snelheid verhogen in een tank is cheaten.
Door middel van hardware de snelheid verhogen in een tank is toegestaan.

?

Ik snap niet waarom het één cheaten is en het andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Techno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:57:
Een tank besturen gaat dan wel weer beter op een console met een controller. Dus de keyboard+muis combo is alleen chiller als men te voet is. Alles wat bestuurt kan worden gaat naar mijn mening beter met een controller.

Dat van die tooltjes is gewoon ordinair cheaten imho!!
dan zijn muizen met DPI switchers ook hacks. maar goed ik gebruik geen van beiden en zolang het geen aimbot of wallhack is hoor je mij niet klagen

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
walletje-w schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:23:
[...]

Aha dus je bedoeld dit:

Door middel van software de snelheid verhogen in een tank is cheaten.
Door middel van hardware de snelheid verhogen in een tank is toegestaan.

?

Ik snap niet waarom het één cheaten is en het andere niet.
Het doel is hetzelfde, alleen de middelen zijn anders. Hoe dan het ook het is beide cheaten of niet lijkt me.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 14:56

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik vind dat er een duidelijk verschil is inderdaad. Je gaat de software aanpassen door waardes aan te passen in de installatiebestanden. Een muis met instelbare dpi kan iedereen gebruiken. Je kunt ook zeggen dat iedereen die software kan aanpassen maar dat is niet van gelijke orde zoals de dpi van je muis in-game kunnen aanpassen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Voor de mensen die graag hun stats vergelijken met de anderen hier op GoT, zijn er nu de GoT leaderboards!

Je kan ze bekijken op http://got-bc2.kicks-ass.net, en dan /pc, /ps3 of /xbox erachter voor je platform. Let wel dat dit nog maar net draait, en er dus misschien problemen kunnen komen, ook al zie ik ze zo niet ;)

Op het moment zijn de leaderboards nog leeg, en het ziet er naar uit dat er maar één admin per platform aangemaakt kan worden die nieuwe gebruikers kan toevoegen, dus ik zit nog even te kijken hoe ik dat kan doen, zonder al te veel werk; ik kan óf alles zelf invullen, óf ik zet hier gewoon de username + password neer, en hoop dat jullie de boel niet slopen :P

(of moet ik even een poll maken hiervoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 16:07
TrekDude101 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:03:
Voor de mensen die graag hun stats vergelijken met de anderen hier op GoT, zijn er nu de GoT leaderboards!

Je kan ze bekijken op http://got-bc2.kicks-ass.net, en dan /pc, /ps3 of /xbox erachter voor je platform. Let wel dat dit nog maar net draait, en er dus misschien problemen kunnen komen, ook al zie ik ze zo niet ;)

Op het moment zijn de leaderboards nog leeg, en het ziet er naar uit dat er maar één admin per platform aangemaakt kan worden die nieuwe gebruikers kan toevoegen, dus ik zit nog even te kijken hoe ik dat kan doen, zonder al te veel werk; ik kan óf alles zelf invullen, óf ik zet hier gewoon de username + password neer, en hoop dat jullie de boel niet slopen :P

Netjes hoor! Ziet er zeer gelikt uit! En het werkt ook goed, dat is natuurlijk even belangrijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:24
Ik had afgelopen week een leuk issue met dat auto balancen.

Ik ben Attacker, arm de explosieven op een mcom. Ren vervolgens weg en wordt neergeknald.
Vervolgens word ik dus van team gewisseld door het auto-balance systeem > Defender.
Boem, mcom ontploft door mijn explosieven en ik krijg MIN punten voor mcom destruction of beschadiging of iets dergelijks.
Was ik niet echt bepaald blij mee op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:24

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Even een quickquestion, gister met wat collega's bad company gedaan. We willen graag met zijn allen in 1 team maar dat konden we niet voor elkaar krijgen. Weet iemand hoe je dat doet? En is het uberhaupt mogelijk om een server te vinden waar alleen mijn colleg's op kunnen? Wanneer we met ons achten zijn is het leuker tegen elkaar bijvoorbeeld...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
^^ Ziet er inderdaad leuk uit, kan je mooi GoT'ers makkelijk vergelijken :P
Klopt het nu dat hij eruit ligt? "Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met got-bc2.kicks-ass.net"

^ Dat is inderdaad heel vervelend dat dat ding dan ontploft. Maar hij geeft het wel juist weer xD

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Tsja, zet gewoon de username + password hier neer. Username: GoT en Password: Tweakers ofzo. Hier lopen vast geen twaalfjarigen die de boel willen saboteren. Als alles klaar is verander je het password en ben je weer de enige beheerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:22

Als ik op het linkje klik, dan vindt ie niks. Ook niet als ik er PS3 achter zet...
Zal wel aan mij liggen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
FloydRaalte schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:49:
Even een quickquestion, gister met wat collega's bad company gedaan. We willen graag met zijn allen in 1 team maar dat konden we niet voor elkaar krijgen. Weet iemand hoe je dat doet? En is het uberhaupt mogelijk om een server te vinden waar alleen mijn colleg's op kunnen? Wanneer we met ons achten zijn is het leuker tegen elkaar bijvoorbeeld...
Een lege server vinden en hopen dat er niemand bij komt? Denk dat je geen server met max 8 spelers vindt :(
OF een eigen servertje runnen waarbij je er met zijn allen in kunt?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
EnigmaNL schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:25:
[...]

Netjes hoor! Ziet er zeer gelikt uit! En het werkt ook goed, dat is natuurlijk even belangrijk :).
Vincitore schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:50:
^^ Ziet er inderdaad leuk uit, kan je mooi GoT'ers makkelijk vergelijken :P
Klopt het nu dat hij eruit ligt? "Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met got-bc2.kicks-ass.net"

^ Dat is inderdaad heel vervelend dat dat ding dan ontploft. Maar hij geeft het wel juist weer xD
Safaci schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:53:
[...]

Tsja, zet gewoon de username + password hier neer. Username: GoT en Password: Tweakers ofzo. Hier lopen vast geen twaalfjarigen die de boel willen saboteren. Als alles klaar is verander je het password en ben je weer de enige beheerder.
Jackal131 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:53:
[...]

Als ik op het linkje klik, dan vindt ie niks. Ook niet als ik er PS3 achter zet...
Zal wel aan mij liggen.
Alvast bedankt voor de reacties, en ik denk dat Windows Home Server even moeilijk aan het doen is, dat zal zo wel gefixt zijn :P Edit: het zou nu moeten werken.

Het makkelijkst (voor mij vooral) is inderdaad een tijdelijk wachtwoord instellen, dus dan zal ik dat wel doen, en dan later eventueel per platform een admin toevoegen, maar dat zien we dan wel.

Ok, dus we gaan het gewoon zo doen: Als je jezelf wilt toevoegen aan de leaderboards, dan kun je dat hier doen voor PC, hier voor PS3 en hier voor Xbox 360. Dan ga je naar 'Voeg -of verwijder- speler toe aan de database', en voeg je jezelf toe. Nou vraag ik wel dat je verder niets aanpast, en je gewoon uitlogt nadat je jezelf hebt toegevoegd :)

Inlognaam = admin
wachtwoord = tweakers

En nog even voor de duidelijkheid, alle eer gaat naar Sixbitunder, ik heb nauwelijks wat bijzonders gedaan :P

[ Voor 13% gewijzigd door TrekDude101 op 06-07-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 13:41
FoOnEeN schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:31:
Ik had afgelopen week een leuk issue met dat auto balancen.

Ik ben Attacker, arm de explosieven op een mcom. Ren vervolgens weg en wordt neergeknald.
Vervolgens word ik dus van team gewisseld door het auto-balance systeem > Defender.
Boem, mcom ontploft door mijn explosieven en ik krijg MIN punten voor mcom destruction of beschadiging of iets dergelijks.
Was ik niet echt bepaald blij mee op dat moment.
Is mij twee weken gelden ook overkomen, begon in het aanvallende team en had explosive geplaatst bij MCOM A. Twee seconden later ga ik dood en word ik automagisch naar het defending team geplaatst... Boom -100 punten... tsja... game mechanics houden we het maar op ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Leuk gemaakt hoor ik heb me meteen even aan de lijst toegevoegd.
ben op het moment niet actief ivm het weer maar dat komt van eigens weer goed hier in Nederland :P

[ Voor 66% gewijzigd door Proxx op 06-07-2010 16:39 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
TrekDude101 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:06:
[...]

[...]

[...]

[...]

Alvast bedankt voor de reacties, en ik denk dat Windows Home Server even moeilijk aan het doen is, dat zal zo wel gefixt zijn :P Edit: het zou nu moeten werken.

Het makkelijkst (voor mij vooral) is inderdaad een tijdelijk wachtwoord instellen, dus dan zal ik dat wel doen, en dan later eventueel per platform een admin toevoegen, maar dat zien we dan wel.

Ok, dus we gaan het gewoon zo doen: Als je jezelf wilt toevoegen aan de leaderboards, dan kun je dat hier doen voor PC, hier voor PS3 en hier voor Xbox 360. Dan ga je naar 'Voeg -of verwijder- speler toe aan de database', en voeg je jezelf toe. Nou vraag ik wel dat je verder niets aanpast, en je gewoon uitlogt nadat je jezelf hebt toegevoegd :)

Inlognaam = admin
wachtwoord = tweakers

En nog even voor de duidelijkheid, alle eer gaat naar Sixbitunder, ik heb nauwelijks wat bijzonders gedaan :P
Ik zal me proberen in te houden... Nee grapje ik zal niks veranderen.

Ik heb mezelf even toegevoegd! :D

P.s. eer komt jou ook tegemoet, jij host het scoreboard voor ons! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:45
Toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Cool, meteen ff toegevoegd...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269504

Die helicopters zijn wel de shit , je bounced alle kanten op en je gaat gewoon door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Anoniem: 209081 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:22:
[...]

Tsja ten 1e kan je ook de edit knop gebruiken.

Ten 2e die tool zit niet in het originele spel en geeft je enkel een voordeel die andere mensen niet hebben. Aangezien je zo graag die tool wilt hebben, wilt dat in mijn ogen zeggen dat je niet genoeg kills krijgt als je de tool niet gebruikt terwijl andere mensen dat wel kunnen en dus meer skills hebben...

Ok, je hebt ook hardware voordelen (muizen met dpi switcher bijvoorbeeld), maar zelfs jij begrijpt mijn punt wel denk ik.
Ehh nee ligt aan je setup denk ik,ik begrijp je punt wel maar bv bij mij draait die turret ongeveer 1cm tegenover 10cm mn muis bewegen wil je dan een beetje kunnen mikken moet je wel een erg groot bureau hebben.
ze hadden het gewoon als een aparte slider moeten toevoegen, maar aangezien het aanpassen van je inifile verder niet verboden is (als je een setting pakt die niet mag kickt ie je toch van de server oa FOV te hoog zetten) maakt het weining uit.
en iemand meteen beschuldigen van skill loos zijn als je dit tweakt vind ik toch wel trollerig :P hij vraagt niet om een aimbot ofzo.

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 17:02
Ook eens toegevoegd voor de lol, wil wel eens zien hoe ik scoor tov van de gemiddelde tweaker :P

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 21:54
Ook maar zo vrij geweest om mezelf toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:52
Yeah ps3 spelers ownen de pc spelers *O* >:)

haha, helaas zeggen deze statistieken helemaal niets over wat het beste platform is........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:52
Vincitore schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:57:
[...]

Een lege server vinden en hopen dat er niemand bij komt? Denk dat je geen server met max 8 spelers vindt :(
OF een eigen servertje runnen waarbij je er met zijn allen in kunt?
Squad servers

Deze zijn geloof ik 4 vs 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
^ Hmm dat zou nog wel eens goed kunnen inderdaad, maar vaak zie je ook wel dat die max 16 spelers zijn.
Denk dat die van 8 er ook wel zullen zijn, maar in mindere mate. En dan heb je meteen een squad team :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipadoza
  • Laatst online: 24-10-2023
Hallo luitjes,

Lipadoza hier (ingame naam) Geweeeldig spel, eventjes wennen aan gravity van kogels en dat iemand meerdere malen in zijn gezicht rug hart of wel lichaamsdeel dan ook niet altijd effectief is maar voor de rest super.
Momenteel bezig de laatste paar medic spulletjes vrij te spelen.

Aleen heb ik helaas last van de onderhand al algemeen bekende "Hard Locks"

Ik heb een brullende (letterlijk met zware games) Gtx470
ASUS P6X58D Premium
i7 930 @ 4ghz
12GB DDR3 1600mhz Corsair Dominator
2x 1tb in raid 0

Op eerste gebied mijn werkstation voor thuisstudie en school opdrachten (Animatie/VFX)
op tweede gebied mijn gaming rig voor games op hoge resolutie en snelle fps

Ik heb al veel uitgeprobeerd om die hardlocks tegen te gaan maar tot nu toe geen succes :(
Drivers up2date: Sound, Display, Graphics Card, DirectX
Win auto update uit
Geen budget momenteel voor geluidskaart noch usb headset (ook een beetje zot als dat nodig is)

en ja iemand tips om niet te crashen midgame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-07 20:58
Kun je een EA-account resetten, wissen ed zonder dat je je toegang tot BFBC2 kwijtraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36
RetroTycoon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:24:
Kun je een EA-account resetten, wissen ed zonder dat je je toegang tot BFBC2 kwijtraakt?
ik denk dat je stats dan ook verloren gaan, maar je zou dat natuurlijk even kunnen checken met EA zelf. Een mailtje richting klantenservice zou volstaan.
Lipadoza schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:10:

ASUS P6X58D Premium
i7 930 @ 4ghz
2x 1tb in raid 0

Op eerste gebied mijn werkstation voor thuisstudie en school opdrachten (Animatie/VFX)

Ik heb al veel uitgeprobeerd om die hardlocks tegen te gaan maar tot nu toe geen succes :(
Win auto update uit
Geen budget momenteel voor geluidskaart noch usb headset (ook een beetje zot als dat nodig is)

je zou je verhaal ook eens in het problemen topic kunnen stoppen, misschien dat ze daar wat meer weten. Maar ik zou sowieso wat verschillende videokaartdrivers proberen. Vanwege je nogal recente videokaart zouden betadrivers of initiele WHQL drivers een verbetering kunnen geven, dan de laatste WHQL.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Lipadoza schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:10:
Hallo luitjes,

Lipadoza hier (ingame naam) Geweeeldig spel, eventjes wennen aan gravity van kogels en dat iemand meerdere malen in zijn gezicht rug hart of wel lichaamsdeel dan ook niet altijd effectief is maar voor de rest super.
Momenteel bezig de laatste paar medic spulletjes vrij te spelen.

ASUS P6X58D Premium
i7 930 @ 4ghz
2x 1tb in raid 0

Win auto update uit

Ja, removewat niet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ligt EA online er uit? Kan niet meer inloggen of ligt het bij mij? :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

Vincitore schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 00:09:
Ligt EA online er uit? Kan niet meer inloggen of ligt het bij mij? :(
ik geraak er ook niet meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 12:44

ErA

Erg leuk dat je de pagina erop hebt gezet! Kuddos voor jou en sixbitunder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Was net gepromoveerd naar Rang 22 en had een badge binnen maar is helaas niet geregisteerd.Van de week maar weer proberen dan :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
EnigmaNL schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:16:
Muis vooruit/achteruit - neus omlaag/omhoog
Muis naar rechts/links - rechts/links rollen
Met toetsenbord is dat op de PC veel makkelijker, althans voor mij.
Je hebt dan dus naast WASD de pijltjes toetsen, werkt veel fijner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 05-07 16:07

Heel erg mooi hoe jullie dat even online hebben gezet!
Ziet er wel netjes uit en heb ff een aantal gamers uit mn friendslist erin gezet om de 360 lijst wat mee te vullen.
Misschien handig om ipv via login iemand toe te voegen het te doen via een request-pagina waarbij je meteen of door middel van goedkeuring iemand makkelijk toe kan voegen?

Verder erg leuk en zal hem ook zeker sharen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vincitore schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 00:48:
[...]
Was net gepromoveerd naar Rang 22 en had een badge binnen maar is helaas niet geregisteerd.Van de week maar weer proberen dan :P
Ik was net naar rang 21 gegaan en had de 500 headshots badge gekregen, ineens werd ik gedisconnect en kwam er te staan: "Disconnected due to inactivity". Ik zweer toch echt dat ik geen seconde heb stilgestaan totdat ik een kopstoot kreeg van een persoon die ik doodschoot. Net daarna gebeurde het. :/

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
OPSLAGHOND schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 01:04:
[...]

Ik was net naar rang 21 gegaan en had de 500 headshots badge gekregen, ineens werd ik gedisconnect en kwam er te staan: "Disconnected due to inactivity". Ik zweer toch echt dat ik geen seconde heb stilgestaan totdat ik een kopstoot kreeg van een persoon die ik doodschoot. Net daarna gebeurde het. :/
Het scheelt dat je die badges wel snel weer krijgt, of je moet 50+ headshots maken in 1 game:P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
OPSLAGHOND schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 01:04:
[...]

Ach joh, zolang je niet alles kwijt bent ;) In de eerdere versie van het spel kon het gebeuren dat als je uit de server klapte, al je stats werden gereset...behalve je speelduur ;) Dat is dus bij mij gebeurd... zat te spelen op een server, ineens er uit geflikkerd....schermpje van stats bijwerken...van rank 28 terug naar 1, maar gelukkig wel mijn speelduur behouden ;)

Hihi, dat zag er vast triest uit....een Rank 1 speler met meer dan 2 dagen online speelduur ;) Ben nu weer ergens rond rank 33 maar toch blijf je die extra speelduur (en lagere score per minute) wel zien in vergelijk tot anderen ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geweldige leaderboard, aanzienlijk beter/mooier vormgegeven dat het Bfbcs.com leaderboard.

Gisteren ook op de PS3 een server crash. En in tegenstelling tot de verwachting dat alleen de op dat moment actieve ronde verloren gaat, hebben ze bij mij gelijk de hele ronde daarvoor ook maar weggegooid...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
CptChaos schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 00:54:
[...]
Met toetsenbord is dat op de PC veel makkelijker, althans voor mij.
Je hebt dan dus naast WASD de pijltjes toetsen, werkt veel fijner!
De pijltjes toetsen ipv. de muis dus? Heb ik nog nooit geprobeerd! Ik zal het eens proberen als ik vanavond thuis ben, wie weet vind ik het wel wat, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Martinspire schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 01:02:
[...]

Heel erg mooi hoe jullie dat even online hebben gezet!
Ziet er wel netjes uit en heb ff een aantal gamers uit mn friendslist erin gezet om de 360 lijst wat mee te vullen.
Misschien handig om ipv via login iemand toe te voegen het te doen via een request-pagina waarbij je meteen of door middel van goedkeuring iemand makkelijk toe kan voegen?

Verder erg leuk en zal hem ook zeker sharen.
Dat zou inderdaad een betere manier zijn, helaas weet ik niet zoveel meer van PHP en dergelijke af, dus ik zal er even naar kijken. Deze website geeft verder geen opties om gebruikers te beheren, en je kan helaas ook maar één account per platform aanmaken.

Ik zat er zelf dus aan te denken om per platform een admin toe te wijzen, en dat die persoon mensen kan toevoegen. Nu de meeste mensen zichzelf al toegevoegd hebben, denk ik niet dat het nog veel werk zal zijn.

Verder, nogmaals bedankt voor de reacties mensen, en bedankt dat jullie je namen hebben toegevoegd, het ziet er al lekker gevuld uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Staat het leaderboard al in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zou in principe ook makkelijk zijn als je gewoon kan toevoegen zonder admin rechten.

Wel netjes gemaakt, sta bovenaan bij PC 8) (Wanneer je van SPM uitgaat, wat ik altijd een goede indicator vond, maar misschien is dat ook weer omdat ik die hoog heb :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

SPM is geen goede indicator vind ik. Als iemand de insignes wil vrij spelen en daardoor moet gaan snipen, dan kan je SPM en K/D ratio ontzettend inkakken. Ik ben nu nog bezig de negatieve K/D ratio weg te werken doordat ik met die kut Recon class heb moeten spelen...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-07 08:33
Met je recon class kan je ook snel levelen.
Ik doe dat met een shotgun, veel indication mines en af en toe een morter strike (en sowiso altijd spotten)
Alleen al die sniperguns op brons krijgen zie ik inderdaad ook tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

DW2005 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:23:
Met je recon class kan je ook snel levelen.
Ik doe dat met een shotgun, veel indication mines en af en toe een morter strike (en sowiso altijd spotten)
Alleen al die sniperguns op brons krijgen zie ik inderdaad ook tegenop.
Ach dat gaat erg snel hoor , als je beetje oplet kan je ze snel halen , gewoon effe bij neerleggen dat je een rondje moet lame snipen en dan gaat het snel

HC deathmatch gaan spelen helpt ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:56
YouTube: Battlefield: Bad Company 2 - VIP Map Pack 4 Trailer

komt vandaag uit? en is deze nou voor alle pc gamers gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furby-killer schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:44:
Zou in principe ook makkelijk zijn als je gewoon kan toevoegen zonder admin rechten.

Wel netjes gemaakt, sta bovenaan bij PC 8) (Wanneer je van SPM uitgaat, wat ik altijd een goede indicator vond, maar misschien is dat ook weer omdat ik die hoog heb :P)
Waarom is dat een goede indicator? SPM geeft enkel aan hoeveel punten je per minuut haalt, niet of je die punten haalt met nuttige acties. Veel mensen afschieten kan een hoge SPM opleveren maar als je nooit in de buurt van de objectives ben draag je niks bij aan het winnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 18:35
Even gezocht: The fourth map pack contains two new ‘maps’ Atacama Desert on Rush and Port Valdez on Conquest and it should be available to automatically download the next time you play.

Lijkt vandaag te zijn en voor PS3 en Xbox. Weer geen nieuwe maps... Ik kan wel raden wat de laatste gratis mappack wordt: Panama Canal naar Rush en en willekeurige rush map naar conquest. Beetje jammer, ik zit toch echt op nieuwe maps te wachten.

Ook wordt ik een beetje moe van de mapkiezer. Heb het vaak dat ik op een avond dezelfde map veel speel (met name Isla Innocentes en Nelson Bay komen vaak langs). Ik kan mij de laatste keer niet herinneren dat ik Arica langs heb zien komen.
Tsurany schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:03:
[...]

Waarom is dat een goede indicator? SPM geeft enkel aan hoeveel punten je per minuut haalt, niet of je die punten haalt met nuttige acties. Veel mensen afschieten kan een hoge SPM opleveren maar als je nooit in de buurt van de objectives ben draag je niks bij aan het winnen.
Ik vind SPM wel een goed indicatie omdat (zeker na de laatste patch) je sneller punten krijgt als je actief meewerkt (250 punten voor een mcom, 150 voor een vlag) dan voor iemand doden. Ik zit meestal wel boven de 2k punten in een rondje, maar maak echt geen 40 kills :D

[ Voor 25% gewijzigd door cheiron op 07-07-2010 15:06 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-06 17:11
Newsflash: New maps are out! :9

[...]
Atacama Desert Rush mode - A Russian Naval Group is preparing a massive amphibious assault. Defending the shore are 3 U.S fortifications and a string of artillery defenses. Deteriorating weather and sandstorms, U.S. Command has consolidated all available forces to meet the Russian threat.

Port Valdez Conquest mode - Russian Forces are poised to attack the harbor in an attempt to seize the Trans Alaskan Pipeline. No fallback exists for either side, this engagement will decide the outcome of the war.
[...]

Bron: http://blogs.battlefield.ea.com/

C U on the battlefield tonight? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Ze moeten eens ophouden met deze pack "map pack" te noemen.
Een map pack is een pack met, jawel, maps...

En laat me raden, alweer een 100KB download?
Waarom kunnen we niet gewoon over de volledige inhoud van de disc beschikken als we die aanschaffen?
Lazer eens een keer op met al dat marketing gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Anoniem: 315995 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:19:
Ze moeten eens ophouden met deze pack "map pack" te noemen.
Een map pack is een pack met, jawel, maps...

En laat me raden, alweer een 100KB download?
Waarom kunnen we niet gewoon over de volledige inhoud van de disc beschikken als we die aanschaffen?
Lazer eens een keer op met al dat marketing gedoe.
Inderdaad, deze map packs slaan nergens op...

Als ze nu gewoon eens wat oude favorieten zouden terug brengen... Doe mij maar Oasis van Bad Company 1! Daar heb ik zulke goede tijden op gehad samen met een kameraad van me!

P.s. ik zie wel nieuwe voertuigen, zoals een HIND en een Amerikaanse buggy.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 07-07-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
EnigmaNL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:23:
[...]

Inderdaad, deze map packs slaan nergens op...

Als ze nu gewoon eens wat oude favorieten zouden terug brengen... Doe mij maar Oasis van Bad Company 1! Daar heb ik zulke goede tijden op gehad samen met een kameraad van me!
De opzet om deze mappacks zo aan te bieden vind ik ook nergens op slaan, maar ik ben wel benieuwd naar de Atacama rush map, lijkt me wel leuk. Panama Canal Rush wil ik ook nog wel.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Tot de wedstrijd Spanje - Duitsland begint wil ik wel ff een potje spelen. Daarna wil ik toch echt wel de wedstrijd zien.
Helaas moet ik in tegenstelling tot jou keuzes maken. Ik heb helaas geen werkende laptop meer...dus geen streams bekijken :(

Ben best wel benieuwd naar Atacama Desert Rush. 8)
EnigmaNL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:23:
[...]
...
P.s. ik zie wel nieuwe voertuigen, zoals een HIND en een Amerikaanse buggy.
De HIND is toch niet nieuw?? Op Isla Innocentes (defender laatste basis) staat de HIND klaar voor gebruik ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Jackal131 op 07-07-2010 15:31 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 11:34
BatmanHorizon schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:26:
[...]

De opzet om deze mappacks zo aan te bieden vind ik ook nergens op slaan, maar ik ben wel benieuwd naar de Atacama rush map, lijkt me wel leuk. Panama Canal Rush wil ik ook nog wel.
De opzet is vanuit de ontwikkelaar geniaal. Je geeft een deel van de community het gevoel dat je voor ze bezig bent. Je geeft ze "nieuwe maps"en dat nog gratis ook! Iets wat ze bij IW (MW2) niet doen.

De mensen die door de marketing heen prikken zijn helaas in de minderheid... :|

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Atacama in Rush lijkt me ook wel vet! Vooral dat middelste stuk bij die boot. Dikke chaos garanteed!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Er is ook een nieuwe Heavy machine gun: de VADS. Min of meer een minigun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Atacama Rush. Waar heb ik die tent ook alweer gelaten?
Dat zal wel een complete camping worden daaro.

De HIND was inderdaad al beschikbaar, baar de buggies heb ik buiten Onslaught niet gezien, waar kun je er één vinden dan?

Oude favorieten zijn een zegen en een vloek (leuk om weer eens te spelen, maar Wake Island nog een keer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou, toch leuk dat ze nog moeite steken in extra maps hoor :) Krijg ze toch gratis weer erbij als PC-user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:04:
[...]
Ook wordt ik een beetje moe van de mapkiezer. Heb het vaak dat ik op een avond dezelfde map veel speel (met name Isla Innocentes en Nelson Bay komen vaak langs). Ik kan mij de laatste keer niet herinneren dat ik Arica langs heb zien komen.
Hmm, ik zie gelukkig Isla Innocentes juist zelden langskomen. Als ik iets een rotmap vind dan is het die wel.
Arica zie ik dan weer 2 tot 4 rondes per avond (conquest), en da's goed, want het is mijn favo map. Geen voertuigen (ok, op 1 quad in de US base na dan), pure infantry close combat fighting. En baseraping is er niet bij, omdat er meer dan voldoende ruimte en mogelijkheden zijn om uit je basis te komen als je geen vlaggen meer hebt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-06 17:11
Jackal131 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:27:
[...]
Tot de wedstrijd Spanje - Duitsland begint wil ik wel ff een potje spelen. Daarna wil ik toch echt wel de wedstrijd zien. [...]
Same here, even de wedstrijd vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik verlies steeds connectie van servers, ben ik alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
AllSeeyinEye schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:01:
[...]

Hmm, ik zie gelukkig Isla Innocentes juist zelden langskomen. Als ik iets een rotmap vind dan is het die wel.
Arica zie ik dan weer 2 tot 4 rondes per avond (conquest), en da's goed, want het is mijn favo map. Geen voertuigen (ok, op 1 quad in de US base na dan), pure infantry close combat fighting. En baseraping is er niet bij, omdat er meer dan voldoende ruimte en mogelijkheden zijn om uit je basis te komen als je geen vlaggen meer hebt.
Arica is redelijk te baserapen als je geen vlaggen meer hebt.. Niet zo erg als sommige andere maps (laguna alta :r ), maar ik heb het meer dan eens zien gebeuren

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Klopt het dat de "Where Tweakers are being born and killed" server het niet meer doet, sinds de patch?
Misschien dat het al eerder is langgekomen in dit topic, sorry dan.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipadoza
  • Laatst online: 24-10-2023
Techno Overlord schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:52:
SPM is geen goede indicator vind ik. Als iemand de insignes wil vrij spelen en daardoor moet gaan snipen, dan kan je SPM en K/D ratio ontzettend inkakken. Ik ben nu nog bezig de negatieve K/D ratio weg te werken doordat ik met die kut Recon class heb moeten spelen...
Hoezo kut? Als je een beetje met een sniper rifle om kan gaan is het harstikke leuk. Ofc moet je voorkeur er liggen en alle meningen verschillen maar het is toch wel leuk om iemand aan de andere kant van de map door zijn kop te schieten om er vervolgens extra punten voor te krijgen :D

mijn record ligt op 307 marksman punten +50/10 voor kill en headshot das tog wel leuk ^^

Daarnaast is elke class redelijk kut als je nog niet gewend bent aan de wapens maar daarnaast vind ik alle classes leuk momenteel bezig met Medic omhoog werken en me negative K/D ratio helaas maar sinds mn nieuwe rig speel ik tig x beter = hoge fps = win :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Laatst online: 02-03 15:54
Cartman! schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:55:
Nou, toch leuk dat ze nog moeite steken in extra maps hoor :) Krijg ze toch gratis weer erbij als PC-user.
Die "moeite" stond al op de disc..
Laten ze nu maar eens mooie rush mappen maken van wat er in de single player allemaal te vinden is, daar zit zat in om het "boring" gedeelte wat weg te halen(IMO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tja niks is een goede indicator als je wilt dat het ook meeneemt dat je een tijd bagger speelt doordat je hebt besloten wapens vrij te spelen waarmee je blijkbaar slecht bent.
Tsurany schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:03:
[...]

Juist daarom vind ik SPM een goede indicator, je krijg punten voor alle nuttige dingen, dus gaat niet alleen om kills. Met enkel mensne afschieten krijg je helemaal geen hoge SPM, dan moet je ook andere dingen erbij doen zoals medden, motion mines, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Na beide nieuwe modi gespeeld te hebben ben ik van mening:

Atacama Desert Rush = redelijk.
Port Valdez CQ = fubar, map is totaal niet geschikt voor CQ.
Juist daarom vind ik SPM een goede indicator, je krijg punten voor alle nuttige dingen, dus gaat niet alleen om kills. Met enkel mensne afschieten krijg je helemaal geen hoge SPM, dan moet je ook andere dingen erbij doen zoals medden, motion mines, etc.
SPM vind ik zelf een slechte indicator, ik heb tot level 50 een ontzettend hoge SPM gehad, nu zakt het echter in omdat ik van alle leuke wapens al platinum heb.
Overigens, na de laatste patch verdrievoudigd mijn score per ronde bijna. (veel C4 suicides)

[ Voor 66% gewijzigd door unfor op 07-07-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furby-killer schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:40:
Speel zelf amper met motion mines en als meddic, puur killen en punten pakken en mijn relatief hoge SPM komt echt door het killen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-07 20:58
Ik snap er nog geen biet van :P Ga vooral fijn dood, en heb ook nog niet door hoe ik in hemelsnaam iemand van zo'n grote afstand moet neerknallen - wat hen uiteraard wel lukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:37
@unfor,

Hoe haal ik de update binnen?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:56
Iedereen heeft em al, maps waren met vorige patch toegevoegd en vandaag enabled.. je kan gewoon zoeken op conquest port valdez, en ata rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Laatst online: 02-03 15:54
RetroTycoon schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:59:
Ik snap er nog geen biet van :P Ga vooral fijn dood, en heb ook nog niet door hoe ik in hemelsnaam iemand van zo'n grote afstand moet neerknallen - wat hen uiteraard wel lukt :+
Je sniper rifle begraven en pak de AEK Vintovka en ga voor de MCOM's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:37
@Minaaj,

Klopt. Kwam er net 4 seconde geleden ook achter ;p

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
unfor schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:47:
Na beide nieuwe modi gespeeld te hebben ben ik van mening:

Atacama Desert Rush = redelijk.
Port Valdez CQ = fubar, map is totaal niet geschikt voor CQ.
[...]
Lijkt die niet veel op die andere sneeuw map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
RetroTycoon schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:59:
Oefening baart kunst :Y) Heb ik zelf ook wel gehad hoor... ;)
Spaiker schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 22:55:
Lijkt die niet veel op die andere sneeuw map?
Als je Port Valdez bedoeld: op welke sneeuwmap moet hij lijken dan? Nelson Bay is 's nachts, Port Valdez is overdags... En imo wel anders tov elkaar.

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 07-07-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Nelson Bay on Onslaught is toch ook overdag?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
CptChaos schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:43:
[...]
Als je Port Valdez bedoeld: op welke sneeuwmap moet hij lijken dan? Nelson Bay is 's nachts, Port Valdez is overdags... En imo wel anders tov elkaar.
Volgens mij bedoelde hij de connectie met de nieuwe Port Valdez conquest (sneeuw) en White pass conquest (sneeuw)
cheiron schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:51:
Wat zou ik het (zo nu en dan) een verademing vinden als ie in rush ook die overdag belichting heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
cheiron schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:51:
Weet ik dat, ik speel Onslaught niet, omdat ik de PC versie van de game heb... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Atacama in Rush is wel leuk. Port Valdez nog steeds niet geprobeerd. Toen ik gister zag dat ik bijna niets raak schoot, heb ik m maar uit gezet. Just one of those days.... :O

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Techno Overlord schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:07:
Atacama in Rush is wel leuk. Port Valdez nog steeds niet geprobeerd. Toen ik gister zag dat ik bijna niets raak schoot, heb ik m maar uit gezet. Just one of those days.... :O
Whehehe, the story of my live, als het binnen het eerste potje niet lukt, kan je hem beter uitzetten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Gisteren echt m'n mooiste kill ooit :D Ik had een CG en schoot bij Isla Innocentes bij het 2e B-station op het huisje om in te laten storten. Dat lukte en bam... 5 keer Destruction 2.0 kills in 1 klap :P Daarmee ook m'n achievement gehaald omdat ik er nog 3 nodig had. Erg leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Fatal Mind schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:26:
[...]

Whehehe, the story of my live, als het binnen het eerste potje niet lukt, kan je hem beter uitzetten,
Hier is t omgekeerd , ik raak een half uurtje totaal niks en dan plots schiet ik wakker en begin ik er lustig op los te knallen

Mijn grote probleem is onvoorzichtigheid , ik ben die idioot die steeds opnieuw een overmacht probeert te bestormen terwijl de rest van mijn team aan het snipen is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 00:55
Anoniem: 291970 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:19:
[...]

Hier is t omgekeerd , ik raak een half uurtje totaal niks en dan plots schiet ik wakker en begin ik er lustig op los te knallen

Mijn grote probleem is onvoorzichtigheid , ik ben die idioot die steeds opnieuw een overmacht probeert te bestormen terwijl de rest van mijn team aan het snipen is |:(
Iemand moet het goede voorbeeld geven. Heb je ook vaak in potjes waar je team amper spot. Blijf dat stelselmatig doen en anderen gaan het ook doen.

Gisteren ook in Rush waar iedereen van ons team, man of 8, rond onze MCOM wat zit te knallen op de aanstormende vijand, maar waar niemand op het lumineuze idee komt om de disarmen. Zeker nu er meer punten mee te pakken zijn. Onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Hurtebise schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:23:
[...]
...
Gisteren ook in Rush waar iedereen van ons team, man of 8, rond onze MCOM wat zit te knallen op de aanstormende vijand, maar waar niemand op het lumineuze idee komt om de disarmen. Zeker nu er meer punten mee te pakken zijn. Onbegrijpelijk.
Dat is iets wat je steeds meer ziet. Mensen zitten liever redelijk beschut de tegenstander af te knallen, dan zich te bekommeren om de Mcoms. Daar komt bij dat de mensen die een Mcom disarmen een gewild doelwit zijn en de meesten bang zijn om 'dood' te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Even over het GoT PS3 leaderboard, is het echt wenselijk dat daar Squad, Team en Vehicle score instaat? Ik vind dat eigenlijk alleen maar onoverzichtelijk en het voegt niet echt iets toe aan het leaderboard, als je je volledige stats wil zien, klik je simpelweg op je (of een) naam...

Het zelfde geldt voor de kolom 'deaths'. Je ziet de kills en je ziet de k/d ratio. Deaths is dan toch niet meer belangrijk?

Ik opteer ervoor om die 4 kolommen eruit te halen, maakt het leaderboard een stuk overzichtelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Volgens mij is het goed zoals het nu is.
Ik zeg: niet mee aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Jackal131 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:58:
Mee eens! Ik vind het prima overzichtelijk en ik wil wel graag kunnen zien wat je squad score etc. is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
BatmanHorizon schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:08:
[...]

Volgens mij bedoelde hij de connectie met de nieuwe Port Valdez conquest (sneeuw) en White pass conquest (sneeuw)

[...]

Wat zou ik het (zo nu en dan) een verademing vinden als ie in rush ook die overdag belichting heeft.
Jup, een speler zou ook punten moeten krijgen als ie doodgeschoten word terwijl hij aan het disarmen is :), dan zal je mss wel wat meer disarmende speler zien :D

[ Voor 18% gewijzigd door Spaiker op 08-07-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
AllSeeyinEye schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:53:
Even over het GoT PS3 leaderboard, is het echt wenselijk dat daar Squad, Team en Vehicle score instaat? Ik vind dat eigenlijk alleen maar onoverzichtelijk en het voegt niet echt iets toe aan het leaderboard, als je je volledige stats wil zien, klik je simpelweg op je (of een) naam...

Het zelfde geldt voor de kolom 'deaths'. Je ziet de kills en je ziet de k/d ratio. Deaths is dan toch niet meer belangrijk?

Ik opteer ervoor om die 4 kolommen eruit te halen, maakt het leaderboard een stuk overzichtelijker...
Jackal131 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:58:
EnigmaNL schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:29:
[...]

Mee eens! Ik vind het prima overzichtelijk en ik wil wel graag kunnen zien wat je squad score etc. is!
Het viel me ook al op dat iemand bij de xbox pagina alles had aangezet, dan kun je nauwelijks ziet wat alles betekent.

Ik denk dat zoals de PC pagina het nou heeft, een goede balans is tussen alles tonen, en bijna niks laten zien. Je zal altijd mensen hebben die liever wat meer, of wat minder stats willen zien.

Verder heb ik ook nog even in de code van die leaderbordsite zitten kijken, maar ik denk dat als ik daar aan ga prutsen, we hoogstwaarschijnlijk straks geen werkend board meer hebben :P, dus stel ik voor dat we per platform even een admin toewijzen, mocht iemand daar zin (en tijd) voor hebben, en dat ik daarna de wachtwoorden ga veranderen. De admins krijgen dan het wachtwoord voor hun platform, en die zijn dan verantwoordelijk voor het toevoegen van mensen.

Ik denk echter niet dat er nu nog veel mensen zijn die op de lijst willen, dus misschien zou ik het zelf ook wel voor alle platformen kunnen doen :P

Mocht iemand anders zich geroepen voelen om even door de code te kijken om te zien of er een makkelijke manier is om zonder admin toegang, nieuwe gebruikers toe te voegen, je kan het hier downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dat spelers steeds minder de MCOM disarmen is me ook opgevallen, blijkbaar vinden de meesten hun persoonlijke K/D-ratio toch belangrijker dan het winnen van je match. Wel jammer in een teambased game als Rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:08
Cartman! schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:36:
Dat spelers steeds minder de MCOM disarmen is me ook opgevallen, blijkbaar vinden de meesten hun persoonlijke K/D-ratio toch belangrijker dan het winnen van je match. Wel jammer in een teambased game als Rush.
Het heeft weinig zin om een MCOM station te disarmen waneer de vijand vrijzicht op je heeft.
Dan ga ik ook eerst voor het afknallen van de vijand. Hoevaak ik al ben neergeschoten bij het disarmen.... en ja ik heb een kd van 2.22 :)

[ Voor 3% gewijzigd door The_Greater op 08-07-2010 12:40 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Cartman! schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:47:
Gisteren echt m'n mooiste kill ooit :D Ik had een CG en schoot bij Isla Innocentes bij het 2e B-station op het huisje om in te laten storten. Dat lukte en bam... 5 keer Destruction 2.0 kills in 1 klap :P Daarmee ook m'n achievement gehaald omdat ik er nog 3 nodig had. Erg leuk :P
Alleen dan weer jammer dat je het met de CG moest doen :+ Het grootste n00b wapen in het spel (imo).
TrekDude101 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:46:
Mocht iemand anders zich geroepen voelen om even door de code te kijken om te zien of er een makkelijke manier is om zonder admin toegang, nieuwe gebruikers toe te voegen, je kan het hier downloaden ;)
Ik ga van het weekend aan de slag om ezStats te maken voor de GoT'ers die de PC-versie spelen, dus ik ga dit sowieso uitzoeken. Ik begrijp dat je anders alleen van een vaste groep de stats kan bijwerken en laten zien? Als het in een database allemaal opgeslagen word, dan is het zo moeilijk toch niet om eentje toe te voegen?

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 08-07-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
CptChaos schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:41:
[...]
Alleen dan weer jammer dat je het met de CG moest doen :+ Het grootste n00b wapen in het spel (imo).
Rare opmerking, met een shotgun of lmg kun je geen huis laten instorten natuurlijk.

Het disarmen zou meer beloond moeten worden imo, dat maakt t misschien iets aantrekkelijker om te disarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
CptChaos schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:41:
[...]
[...]
Ik ga van het weekend aan de slag om ezStats te maken voor de GoT'ers die de PC-versie spelen, dus ik ga dit sowieso uitzoeken. Ik begrijp dat je anders alleen van een vaste groep de stats kan bijwerken en laten zien? Als het in een database allemaal opgeslagen word, dan is het zo moeilijk toch niet om eentje toe te voegen?
Het is niet alleen het toevoegen van een gebruiker, zodra je een gebruiker toevoegt, wordt die gebruiker opgezocht op bfcs.com (zoiets iig, die stats site :P) en daarna worden de gegevens van die site in de SQL tabel gezet. Daartussen zitten dan weer allerlei checks en dergelijke, en hoewel ik vorig jaar een kwartaal PHP had, ben ik het grotendeels alweer vergeten :X

Je kan met ezStats wel gewoon via de webpagina users toevoegen, maar dat kan alleen in de beheerpagina (logisch natuurlijk), en er kan maar één useraccount in die beheerpagina.

Wat wil je trouwens gaan doen? Op got-bc2.kicks-ass.net/pc is al een aardig aantal PC users toegevoegd, dus ik hoop niet dat je dat bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik gebruik meestal 40mm om een huis in te laten storten (of een tank als dat mogelijk is).

Laatst schoot ik een 40mm in B2 op Nelson Bay in de hoop een multi kill te behalen, bleek dat dat genoeg was om B2 in te laten storten. Had ik alsnog een multi kill, maar dan een destruction 2.0 multi kill (minstens 5 kills) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36
ik vind dat ze de volgende keer de icoontjes ook uit de HC modus moeten halen. De plek waar de MCOMS staan bedoel ik dus. Nu is het te gemakkelijk om met een tank vanaf een halve kilometer afstand een 15-tal precisie schoten te lossen en het ding op te blazen. Zonder ook maar in de buurt te komen van een tegenstander. En als verdediger kun je daar vrij weinig tegen doen. Het ding repareren gaat niet, spullen ervoor zetten is vaak ook niet mogelijk.

Of als alternatief, de icoontjes niet laten knipperen voor het aanvallende team als je het apparaat raakt. (en ook de hitdetectie uit natuurlijk).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Laatst online: 23-05 19:32

YoVla

Yoghurt met vla

M2M schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:28:
Of als alternatief, de icoontjes niet laten knipperen voor het aanvallende team als je het apparaat raakt. (en ook de hitdetectie uit natuurlijk).
Ben het met je eens, maar een beetje speler leert met zijn clan (spreek uit ervaring) waar die precies heen moet mikken.

Btw, ging eergisteren even met de chopper! maar wow wat is dat ding nu snel in keren :D heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Hmmm over het nieuwe mappack:

- Atacama Desert Rush = 1000% Geweldig, al dan niet DE beste map van heel BC2 (Samen met Isla Innocentes)! Ik kreeg bijna een Battlefield 3 gevoel, aangezien de map zo lekker groot is en je geen baseraping hebt, zoals bij de Conquest variant van Atacama Desert...

- Port Valdez Conquest = Grootste schijtmap in BC2, al dan niet de geschiedenis van Battlefield ooit...

Als je team een klein beetje slecht is, begint het baserapen al na 2 minuten en vliegt er een Apache in rondjes van 5 seconden boven de spawn-base, samen met 3 tanks en 8 snipers van de vijand op 10 meter aftand, al dan niet in de rug waar je spawned... die de rest van de spawn afknallen, zonder dat je er iets aan kan doen... -.-

Echt DICE... WTF? Waarom kunnen jullie in Conquest nou niet gewoon UITZETTEN dat de vijand naar de spawn-base mag komen? Nu disconnect iedereen uit het verliezende team, omdat ze geen k/d ratio van 0/40 willen hebben,en zoekt een niewe server...

Daar sta je daar in je eentje te schuilen onder de laatste boom tegen 12 baserapers... -.-

Echt super gemaakt hoor DICE dat BC2 Conquest baseraping, echt super.... NOT... :r :r :r :r :r :r

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!