[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.751 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ja inderdaad, helaas kom ik dan maar gestaag tot rank 50 xD
Maar de Neostad is bij mij wel in waardering gedaald :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:13
unfor schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:27:
[...]

Ze zijn er nog! Mensen die vertrouwen op de stats die ingame aangegeven worden! :D
Anyway de RoF van T88 ligt op 240, M1 op 260, minimaal verschil dus maar wel aanwezig. :P
Accuracy is van alle wapens in principe hetzelfde, het 1e schot is altijd 100% accuraat.

Bron: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
Dat zie ik dan maar als een compliment, van goed vertrouwen hebben in de maatschappij (A)
En het verschil is dus maar heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 17:11
Is jullie op PS3 ook opgevallen dat de laatste week/dagen je steeds minder op een volle server aan het spelen bent? Start net weer een potje Rush op om in een 6 tegen 3 terecht te komen.

[ Voor 1% gewijzigd door Unomomentodado op 04-07-2010 16:30 . Reden: PS3 erbij gezet om verwarring te voorkomen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
unfor schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 19:44:
[...]

RoF ligt iets hoger, en je hebt een crosshair als je hipfired. Wat erg handig is bij close encounters.
Zoom is standaard 10x op de SVU/T88, dat is imo te hoog, dus ben je al een spec kwijt aan red dot of 4x zoom.

\/ - Rate of Fire
Ik kom prima weg met de standaard scope van de svu ook op close combat, ik gebruik liever extra ammo en magnum ammo.

Close combat shiet ik toch unscoped en alles wat verder staat dan 30 meter scope ik.

Unomomentado potje spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:19
Unomomentodado schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:16:
Is jullie ook opgevallen dat de laatste week/dagen je steeds minder op een volle server aan het spelen bent? Start net weer een potje Rush op om in een 6 tegen 3 terecht te komen.
Ik pak meestal gewoon een bijna volle game uit de zoeklijst. GoT servers waren de laatste dagen met het warme weer wel leeg ja. Maargoed speel bijna alleen maar HC, dus ben nooit zo vaak op een GoT server te vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Morpheusk op 04-07-2010 13:26 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Morpheusk schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:25:
[...]

Ik pak meestal gewoon een bijna volle game uit de zoeklijst. GoT servers waren de laatste dagen met het warme weer wel leeg ja. Maargoed speel bijna alleen maar HC, dus ben nooit zo vaak op een GoT server te vinden.
Wij hebben het over de ps3 daar kan je niet echt kiezen welke server je wil joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:26
Unomomentodado schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:16:
Is jullie ook opgevallen dat de laatste week/dagen je steeds minder op een volle server aan het spelen bent? Start net weer een potje Rush op om in een 6 tegen 3 terecht te komen.
Jup. Maakt het wel makkelijker om Gotters te joinen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Jammer dat GoT servers vaak Rush en non-HC zijn.. :(
Anders was ik er vaak te vinden denk ik als het iets van HC Conquest zou zijn..

/edit: En liggen de microfoons eruit ofzo bij EA? :S
Hoor al van verschillende mensen dat die het niet doen en ervaar het zelf ook (dacht eerst dat het bij mezelf lag)

[ Voor 39% gewijzigd door Vincitore op 04-07-2010 16:01 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Vincitore schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:39:
Jammer dat GoT servers vaak Rush en non-HC zijn.. :(
Anders was ik er vaak te vinden denk ik als het iets van HC Conquest zou zijn..

/edit: En liggen de microfoons eruit ofzo bij EA? :S
Hoor al van verschillende mensen dat die het niet doen en ervaar het zelf ook (dacht eerst dat het bij mezelf lag)
Op de ps3 in ieder geval niet.

Net een paar heerlijke potjes gespeeld met een aantal gotters! Lekkere tegenstand! En toch iedere keer net winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

klinkt misschien noob, maar kan je nu eigenlijk dingen spotten (zoals tanks, snipers e.d.) en bevelen geven?

Ik speel op pc en heb daar bij de knop communicate/spot/... de toets "G" toegewezen, maar als ik op G druk krijg ik niets te zien.
Er worden wel degelijk tanks, heli's en infanterie getoond op de minimap dus het moet toch mogelijk zijn om te spotten. De enige manier waarop ik nu spot is via motion mines...
Bovendien krijg ik soms ook een soort bevel in conquest dat ik een bepaalde vlag moet aanvallen en ook vragen mensen soms om vervoer.

Iemand die op de pc speelt en die me verder kan helpen?

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
In Conquest mode kan je op het vierkante van Base A richten, en dan in jouw geval op G drukken.
Dan hoor je jezelf wat zeggen en je ziet de kleur veranderen (rood voor aanvallen, blauw verdedigen).

Als je iemand ziet zitten dan kan je die ook spotten en komt dan een rood direhoekje boven het hoofd.
Dit geldt voor softcore en niet voor hardcore spellen want daar werkt het vijanden spotten niet. Vlaggen veroveren etc wel.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:22
ik ben eigenlijk ook weer eens toe aan een nieuwe shooter, alleen heb ik het probleem dat mijn pc niet echt meer de nieuwste is (licht uitgedrukt :') )

amd 4400+ x2 @stock 2.2ghz
nv 7800gtx @oc
2gb ram
oude 400gb 7200rpm hdds (niet al te belangrijk maar er zullen vast mensen met een SSD zijn tegenwoordig)

de pc is dus zo'n ~5 jaar oud. nu heb ik wel wat tweaks her en der gevonden (ook om de FOV aan te passen, gelukkig) maar wat andere fora geven aan dat een oude dual core CPU met een willekeurige graka gewoon bar weinig fps geeft. is een quadcore echt nodig om boven de minimum fps van 20 (of 30) te blijven?

de prijs is best ok op steam atm, maar als het spel een min fps heeft van 5 ofzo dan heeft het natuurlijk geen zin om het te spelen. daarom deze vraag, zijn de min requirements echt alleen zodat je het spel op kan starten of valt het ook nog fatsoenlijk te spelen? B)

bij voorbaat dank :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 07-07 19:45
kevz schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:03:
ik ben eigenlijk ook weer eens toe aan een nieuwe shooter, alleen heb ik het probleem dat mijn pc niet echt meer de nieuwste is (licht uitgedrukt :') )

nv 7800gtx @oc
2gb ram
oude 400gb 7200rpm hdds (niet al te belangrijk maar er zullen vast mensen met een SSD zijn tegenwoordig)

de pc is dus zo'n ~5 jaar oud. nu heb ik wel wat tweaks her en der gevonden (ook om de FOV aan te passen, gelukkig) maar wat andere fora geven aan dat een oude dual core CPU met een willekeurige graka gewoon bar weinig fps geeft. is een quadcore echt nodig om boven de minimum fps van 20 (of 30) te blijven?

de prijs is best ok op steam atm, maar als het spel een min fps heeft van 5 ofzo dan heeft het natuurlijk geen zin om het te spelen. daarom deze vraag, zijn de min requirements echt alleen zodat je het spel op kan starten of valt het ook nog fatsoenlijk te spelen? B)

bij voorbaat dank :)
Lijkt mij geen goed idee om BC2 op dat systeem te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:22
unfor schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:13:
[...]
Lijkt mij geen goed idee om BC2 op dat systeem te spelen.
tja daar was ik al bang voor, is toch jammer dat min requirements niet echt realistisch zijn :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Lijkt me inderdaad geen goed idee om BC2 voor dit systeem te kopen, je komt dan bedrogen uit met de minimial reqs :?

/edit: Denk dat je inderdaad wel een betere videokaart nodig hebt dan deze ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Vincitore op 04-07-2010 21:55 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vincitore schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:19:
Lijkt me inderdaad geen goed idee om BC2 voor dit systeem te kopen, je komt dan bedrogen uit met de minimial reqs :?

Denk dat je inderdaad wel een Triplecore of een Quadcore nodig hebt om BC2 te spelen.
Wat een onzin! Ik speel met alles op medium met een core 2 duo + hd4850 vlekkeloos op 1920x1200. :O Het punt is dat zijn videokaart het niet trekt. BC2 is prima op 2 cores te spelen mits je een redelijke videokaart hebt

[ Voor 12% gewijzigd door Ruffzz op 04-07-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:09
inderdaad, ik draai m ook op een Pentium E6300, (overclocked, dat wel:)) maar ik draai m toch mooi op 1366*768 op +- 40 Fps op mijn Hd 4650 agp en 3 gig 5330 mhz ddr2 geheugen:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-07 15:29

jjwa

CZ3 tentmuis

Spel gekocht, vandaag voor het eerst gespeeld. En ik had het spel eerder moeten kopen! :) Leuker dan MW2, dat ik al aardig rap na de release kocht.

Nog geen goed VOIP gebruik gehoord trouwens, op de servers waar ik zat. Alleen af en toe een losse kreet/rant van een Amerikaan bijvoorbeeld.

Wel bizar dat een medic begint zonder heal/revive tools, een engineer zonder repair tools, etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:01

Sandyman538

SandstorM [148839]

jjwa schreef op maandag 05 juli 2010 @ 04:43:
Wel bizar dat een medic begint zonder heal/revive tools, een engineer zonder repair tools, etcetera.
Dat is toch gewoon leuk. Even energie in de verschillende classes steken en voordat je het weet mag je het allemaal gebruiken. De basic dingen die jij hier noemt heb je echt zomaar unlocked.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

Een vraagje aan alle PC gamers.

Hebben jullie ook het probleem dat er haast geen enkele server meer online is. Dit weekend en eind vorige vond ik wel geteld 24 servers waar er mensen op speelden en niet vol was. Waar zijn al die andere servers naar toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327017

Sinds de laatste patch zie ik geen 1 server meer verschijnen, zag ik er maar zoveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 21:47
Anoniem: 326489 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 07:54:

Hebben jullie ook het probleem dat er haast geen enkele server meer online is. Dit weekend en eind vorige vond ik wel geteld 24 servers waar er mensen op speelden en niet vol was. Waar zijn al die andere servers naar toe?
Had je het vinkje aanstaan dat volle servers niet getoond worden? Zo ja, dan zaten ze waarschijnlijk allemaal vol. Op bepaalde tijden moet ik ook moeite doen om een plekje te vinden op mijn favoriete servers omdat ze allemaal vol zitten. Maar ik vind er tot nu toe nog steeds genoeg die leeg zijn.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Anoniem: 326489 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 07:54:

Nee heb daar geen last van gehad de afgelopen dagen. Misschien heb je iets in je filters aangevinkt waardoor hij te weinig vindt. Hier is het zo dat, als ik 'Ea servers' aanklik, er niks verschijnt.

/edit: Net ook even gespeeld en had de filters aan, zoals normaal op hardcore/not full/ranked en conquest op arica, en vond nu 8 servers waarvan ook nog eens maar 3 echt HC waren. Gisteren vond ik met dezelfde servers wel 25 denk ik. Het is ook maar net wat er is op een moment en hoe druk het overal is.

[ Voor 21% gewijzigd door Vincitore op 05-07-2010 10:10 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

Zelfs zonder filters vindt ik bijzonder weinig server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
Anoniem: 209081 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:42:
klinkt misschien noob, maar kan je nu eigenlijk dingen spotten (zoals tanks, snipers e.d.) en bevelen geven?

Ik speel op pc en heb daar bij de knop communicate/spot/... de toets "G" toegewezen, maar als ik op G druk krijg ik niets te zien.
Er worden wel degelijk tanks, heli's en infanterie getoond op de minimap dus het moet toch mogelijk zijn om te spotten. De enige manier waarop ik nu spot is via motion mines...
Bovendien krijg ik soms ook een soort bevel in conquest dat ik een bepaalde vlag moet aanvallen en ook vragen mensen soms om vervoer.

Iemand die op de pc speelt en die me verder kan helpen?

Bedankt :)
Op een mannetje/tank richten en dan G (in jouw geval) duwen. Indien gelukt, verschijnt er een rood driehoekje boven hem (of een tank/heli symbool op een voertuig). Dit kan iedereen van jouw team zien. Als ze gedood worden krijg je extra punten als jij gespot hebt.

Voor een vlag (of mcom!) moet je er op mikken tot dat vierkantje zich wat uitwijdt. Dan op G duwen. Indien het werkt verschijnen er rode (attack) of blauwe (defend) pijltjes/lijntjes op. Indien je dan een kill maakt in de buurt, de vlag inneemt, of de mcom opblaast krijg je extra punten.

Het is wel zo dat dat orders geven op vlaggen niet altijd gaat. Ik snap nog altijd niet goed hoe het werkt, maar het lijkt wat af te hangen van de rest van je squad enzo. In 80% van de gevallen lukt het mij wel, in de andere 20% lukt het niet. Bug of feature, erg duidelijk is het niet. Ook continue op spotten rammen werkt ook niet, want dan “blokkeert” hij. Moet je soort cooldown periode afgaan tot je opnieuw kan spotten. Dus vaak spotten maar niet blijven inhouden, gewoon als je iemand ziet lopen even spotten. Als je een vlag aan het innemen bent of aan het begin van de ronde even vlug een order geven.
Anoniem: 326489 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:57:
Zelfs zonder filters vindt ik bijzonder weinig server.
Waarschijnlijk een domme opmerking, maar je hebt de patch toch geïnstalleerd? (opstarten via auto-updater). Kan zijn dat je enkel nog de servers ziet die de oude versie draaien en dat zijn er bijster weinig. Dat was iets dat je in BF2 nog wel eens had. Even client updaten en je ziet alle up-to-date servers

[ Voor 10% gewijzigd door Lointje op 05-07-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Dat spotten kan trouwens erg goed werken! Zeker in conquest.
Laatst een potje met een andere gotter gespeeld en iemand zonder headset nederlands verstond hij niet maar ik gaf iedere keer zodra we weer een vlag hadden een order op de volgende en hij liep er dan ook gelijk heen. Zo is dat spotten dus erg handig (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja conquest mode is daar wel een goed voorbeeld van inderdaad ;)
En het levert je ook nog +10 punten op en als je het maar vaak genoeg doet, een award :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

walletje-w schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:24:
Dat spotten kan trouwens erg goed werken! Zeker in conquest.
In Rush werkt het ook fantastisch als aanvaller, zeker als je c4 of mijnen gebruikt om een Mcom kapot te krijgen.
Met 6x C4 en een attack order op een Mcom heb je 360 punten voor je eerste rush, kills in de buurt van de Mcom, dan goed voor 60 punten per stuk, daargelaten.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-11-2023
Hoe zit het eigenlijk met het aantal cheaters in deze game?
Ik speel nu MW2 en daar word ik helemaal gek van de vele cheaters, is dat in BFBC2 minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

chevaid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:15:
Ik speel nu MW2 en daar word ik helemaal gek van de vele cheaters, is dat in BFBC2 minder?
Nog géén cheater tegengekomen.
Wel een paar die bugs ge- of misbruiken, maar tot een bug opgelost is, en het zodoende voor iedereen nog beschikbaar is, zie ik een bug als een feature :+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Ik gebruik squad orders (spotten op een vlag of MCOM station) dan ook vrijwel altijd.
Zelfs als je dan teammates hebt zonder microfoon of die een andere taal spreken, dan kun je mekaar min of meer duidelijk maken waar je wilt dat de squad assistentie verleent.

Alle dingen die je met je squad samen doet op de goede plaats (bijvoorbeeld bij een MCOM die je wil vernietigen) leveren extra punten op.
Bovendien is het gewoon tactisch om bij je squad in de buurt te blijven. Tenzij je aan het pushen bent in een druk gebied, spreek dan af dat er één iemand ergens veilig blijft zitten in de buurt, zodat je daar bij kan spawnen.

Ook erg handig: na het spawnen niet direct er weer op af stormen en je dood tegemoed lopen. Vaak heeft de vijand wel een medic rondlopen en kom je er zo niet door.
Wacht even op je squadmates en overrompel ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
AllSeeyinEye schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:17:
[...]

Nog géén cheater tegengekomen.
Wel een paar die bugs ge- of misbruiken, maar tot een bug opgelost is, en het zodoende voor iedereen nog beschikbaar is, zie ik een bug als een feature :+
Je speelt op de pc neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

chevaid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:22:
[...]
Je speelt op de pc neem ik aan?
Nope, PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
daar vind je ook geen/heeeeeul weinig cheaters met elke game;)
Kan een pc-gamer mij vertellen hoe het is met het aantal cheaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
chevaid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:39:
In de tijd dat ik BC2 heb gespeeld (heb 't nu 2 week ofzo) ben ik nog geen cheaters tegengekomen. Ik speel wel vaak op servers die auto-kicken en bannen ahv punkbuster enzovoorts, dus dat scheelt wel veel.

Ik heb meer last van de mensen die altijd maar cheater schreeuwen zodra iemand beter is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
chevaid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:39:
Ik speel al geruime tijd op de PC, maar ben geen cheaters tegengekomen. Scheelt ook wel met Punkbuster maar wordt volgens mij, in het algemeen, niet veel gecheat.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Bij sommige squad rush servers ben ik wel erg vreemde dingen tegengekomen waarbij ik mijn twijfels kreeg hoe eerlijk dat verliep. Maar buiten squad rush heb ik weinig gemerkt, een paar keer cheater gezien (Die het zo duidelijk aan het maken waren dat niemand er twijfels over had, ondanks dat laatste keer hij in mijn team zat), maar in principe erg weinig last van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 18:10:
Met PlanetSide kan je tot 300 spelers in 1 server, en die game was voor de pc in 2003, maakt dat het spel dan beter dan BF2?
We hebben het toch niet over 'beter' en 'slechter' ?? :? Het ging over het aantal spelers ... ik speelde eind jaren '90 AirWarrior met bijna 400 man on-line (liep op een HP9000 als ik me goed herinner) en dat was voor die tijd een fantastische game, ook grafisch.
Games uit 2003 vergelijken met een game uit 2010 is natuurlijk appels & peren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 16:32
kevz

nv 7800gtx @oc
2gb ram
dat zal denk ik niet goed draaien je videokaart is aan de trage kant.
ik kan hem op mijn laptop niet soepel draaien met
core 2 duo 2.5ghz 6mb chace
9500gs dedicated.

op mijn pc draai ik hem op het hoogst:
core 2 duo 8200 2.66
4890 1gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

dezejongeman schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:20:
dat zal denk ik niet goed draaien je videokaart is aan de trage kant.
hoe vergelijkt die 7800 met een 8600 ?? ik heb bijna dezeldfde specs (andere vk) en loopt op medium/low goed, dus als je niet van de eye-candy bent ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
Ben tot nu toe 1 cheater tegengekomen, die headshots zat te maken op parachutisten met een medic-geweer. Stond na 5 minuten op 42-0. Maar dat is echt de enige. Voor de rest zie je wel soms als iemand binnenkomt: "person X is banned for multihack by PB". Aantal cheaters is dus echt wel laag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kun je in de singleplayer ergens oefenen met het besturen van helicopters? Ik speel alleen maar MP maar durf t elke keer niet aan omdat ik liever iemand laat vliegen die t wel kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:04
Cartman! schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:55:
Kun je in de singleplayer ergens oefenen met het besturen van helicopters? Ik speel alleen maar MP maar durf t elke keer niet aan omdat ik liever iemand laat vliegen die t wel kan ;)
Even zoeken naar een lege server van bijv 0/32 op een map waar je gegarandeerd helikopters hebt. Zo heb ik het ook geleerd. Ondertussen laat iedereen mij vliegen en krijg ik zelfs complimenten (omdat 90% van de spelers gewoonweg niet kunnen vliegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Cartman! schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:55:
Start in Onslaught een private game op easy, neem Atacama, daar staat een heli voor je klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-07 12:47
Of join gewoon een lege atacama rush server?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Spaiker schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:16:
Of join gewoon een lege atacama rush server?
Op consoles heb je de servers niet voor het kiezen en is Onslaught je enige alternatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-07 12:08
Dutchy007 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:57:
[...]

Even zoeken naar een lege server van bijv 0/32 op een map waar je gegarandeerd helikopters hebt. Zo heb ik het ook geleerd. Ondertussen laat iedereen mij vliegen en krijg ik zelfs complimenten (omdat 90% van de spelers gewoonweg niet kunnen vliegen).
Zo heb ik het ook gedaan, maar dat gaat dus niet op voor de consoles.

Overigens vind ik het heel erg kwalijk dat je de Xbox 360 controller niet kunt gebruiken voor het vliegen van helikopters... Ik zou daar erg graag mee willen vliegen...

Het vliegen met muis en toetsenbord gaat vooral erg goed sinds de laatste patch maar toch is het niet helemaal geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EnigmaNL schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:27:
[...]

Overigens vind ik het heel erg kwalijk dat je de Xbox 360 controller niet kunt gebruiken voor het vliegen van helikopters... Ik zou daar erg graag mee willen vliegen...

Het vliegen met muis en toetsenbord gaat vooral erg goed sinds de laatste patch maar toch is het niet helemaal geweldig.
Ik speel sinds 2 jaar op de console en I love it, maar iedere keer dat ik in een heli stap, denk ik me weemoed terug aan BF2 en mijn tobo / muis.... Ik was toen werkelijk 1 met het toestel... Op de PS3 wil het met gewoon niet goed lukken.

Over dat 'niet lukken', hoe kan ik mn controller zo instellen dat het het meest met tobo muis overeen komt in een heli? Dus:
rechterknuppel voor het bewegen van de neus van het toestel, linker knuppel voor de barrel rol en rotorsnelheid hoger en lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foetus_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
chevaid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:15:
Speel eigelijk alleen maar Rush op non hardcore / PB on servers @ PC. En kan toch zeggen dat ik de laatste tijd ongeveer 1/2 matches op een pub 1 tot 2 PB-bans voorbij zie vliegen. Meeste cheaters vliegen er per direct in de eerste minuut uit door PB, maar we weten allemaal wel goed dat private hacks amper tot niet gespot worden. (zoals dat was in de tijde van ET en de meeste punkbuster games)

Zo laatst iemand die braafjes 50-3 gehaald had als recon, stond achter een muur, bewoog eventjes in range en hopla, 1 hit kill..

Eventjes iets anders, ben ik de enigste die de UAV zo moeilijk vind te besturen? Duurt eeuwen om een target goed neer te halen, meestal ben ik zelf eerder neer :) Advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lager vliegen deed voor mij wonderen. Dan is het opeens niet meer zo moeilijk om headshots te maken met de UAV.

En blijf bewegen, t liefst ook tussen gebouwen of begroeiing door. Dat voorkomt dat je in no time afgeschoten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Ik vind de UAV ook bij uitstek geschikt om lekker spionnetje te spelen. In normale servers goed gebruik maken van spotten.
Lekker hoog vliegen en onregelmatig vliegen om kogels te ontwijken.

In hardcore kun je dan eigenlijk alleen je eigen squad van dienst zijn via VOIP, maar dan is het ook makkelijker om met een boog om de vijand heen te gaan en ze van achteren te bestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-07 12:08
AllSeeyinEye schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:49:
[...]

Ik speel sinds 2 jaar op de console en I love it, maar iedere keer dat ik in een heli stap, denk ik me weemoed terug aan BF2 en mijn tobo / muis.... Ik was toen werkelijk 1 met het toestel... Op de PS3 wil het met gewoon niet goed lukken.

Over dat 'niet lukken', hoe kan ik mn controller zo instellen dat het het meest met tobo muis overeen komt in een heli? Dus:
rechterknuppel voor het bewegen van de neus van het toestel, linker knuppel voor de barrel rol en rotorsnelheid hoger en lager?
De standaard instellingen van de PC zijn:

W - throttle up
S - throttle down
A - links draaien
D - rechts draaien

Dat zou dan het linker pookje worden (vanuit gaande dat je rechts handig bent)

Muis vooruit/achteruit - neus omlaag/omhoog
Muis naar rechts/links - rechts/links rollen

Dat zou dan het rechter pookje worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
AllSeeyinEye schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:08:
[...]
En blijf bewegen, t liefst ook tussen gebouwen of begroeiing door. Dat voorkomt dat je in no time afgeschoten bent.
En dan tegen een klein takje van een boom te vliegen en per direct neerstorten :D
Maak ik maar al te vaak mee, sindsdien laat ik de UAV voor wat ie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja vind de UAV ook lastig om te besturen. Vaak ben ik al neergehaald voordat ik iemand heb bestookt met wat pijlen uit men mini heli :P

Ik speel dan ook vaak op Arica (Conquest) en daar staat heli niet echt lekker vind ik, wordt je ook vaak geknifed.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Iemand trouwens die mooie afbeeldingen weet voor de vehicles die het niet meer doen (in de TS)? DM me! :)

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 05-07-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen1993
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Toen zaterdag mijn PC in elkaar zat heb ik er gelijk Bad Company 2 bij aangeschaft (33% korting via steam). Het valt me alleen op dat er in de GoT steam groepen (zowel die voor BC2 als de algemene) vrij weinig mensen Bad Company spelen. Daarom vroeg ik me af of er mensen zijn die met mij in squad verband willen spelen, of dat er bepaalde servers zijn waar veel mensen van GoT te vinden zijn. Dit spel is namelijk op zijn leukst als je met een aantal mensen echt in squad verband speelt.

Met vriendelijke groet,
Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja in squads spelen is wel het leukste inderdaad, zeker met een headset erbij ;)
Ik speel vaak Hardcore mode op Arica Harbour (conquest).

Voeg me anders toe aan vriendenlijst in BC2

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er veel van jullie die op de pc met een joystick spelen (voor heli)?
Die van mij werkt namelijk niet op bfbc2, en als ik zo google ben ik niet de enige.
Het blijkt dat oudere modellen niet ondersteund worden (heb zelf een logitech attack 3 joystick).
Er zijn work arounds zoals via joy2key en ppjoy die het wel doen werken, maar had toch liever dat het ingame werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Jezus ik heb een paar slechte games gehad net, het lijkt erop dat iedereen mij sneller neerschiet, en ik alles mis, terwijl dat echt niet zo is..

als ik mijn joystick aansluit, gaat mn beeld altijd rond of naar boven ofzo :) dat idee heb ik al lang opgegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Spaiker schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:06:
Jezus ik heb een paar slechte games gehad net, het lijkt erop dat iedereen mij sneller neerschiet, en ik alles mis, terwijl dat echt niet zo is..

als ik mijn joystick aansluit, gaat mn beeld altijd rond of naar boven ofzo :) dat idee heb ik al lang opgegeven..
Jij ook al, ik weet niet op welk medium jij speelt, maar ik was net met de xbox bezig, en heb van ellende maar opgegeven... alsof ik volop scheel was... en een of andere level 5 noob ofzo... waanzin, stond bijna op het punt om m'n controller richting de tv te donderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:51
Anoniem: 209081 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:09:
Die van mij werkt namelijk niet op bfbc2, en als ik zo google ben ik niet de enige.
Het blijkt dat oudere modellen niet ondersteund worden (heb zelf een logitech attack 3 joystick).
Er zijn work arounds zoals via joy2key en ppjoy die het wel doen werken, maar had toch liever dat het ingame werkt.
ja, ik gebruik ook een logitech. Je moet ff de software downloaden van logitech, dan werkt het prima. Ik heb de software gedownload, gekalibreerd en verder niets meer mee gedaan maar sinds dien werkt het.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:11

MazeWing

The plot thickens...

ik kan er echt niet met mijn verstand bij, welke idioot binnen DICE besloten heeft geen prone in dit spel te stoppen. Veel muurtjes zijn net op schouder hoogte (wanneer gebukt) en dus is het nog steeds prijsschieten als je erachter staat. Dit haalt voor mij echt veel fun uit het spel!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Vind dat juist helemaal niet erg! Krijg je juist minder gecamp van snipers en als ze het doen, kan je die ook nog ff uitschakelen!

Wat betreft de Neostad, ik heb mijn mening bijgesteld. Misschien had ik toen rotdag en raakte ik niks. Maar afgelopen potje toch paar enemy's neergeknald :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Waar ik met mijn verstand niet bij kan is dat Dice het nog niet voor elkaar heeft gekregen om op de PS3 constant de juiste message te geven als je gewonnen of verloren hebt :') Hoe knullig kun je het maken.

Vanavond overigens in een team met 7 snipers met nog 16 tickets te gaan. Lekker hoor. Hoop dat ze het niet erg vonden dat we met de heli wat stof op deden waaien voor ze...
Daarbij trouwens een hele matige suicide gemaakt: voer met een jetski tegen een rots aan, werd gelanceerd; keihard tegen de onderkant van een heli aan :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:01

Sandyman538

SandstorM [148839]

Vincitore schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:04:
Vind dat juist helemaal niet erg! Krijg je juist minder gecamp van snipers en als ze het doen, kan je die ook nog ff uitschakelen!
Ben ik het volledig mee eens. De lay out en het niet kunnen liggen zorgen er voor dat veel mensen in beweging blijven!
cheiron schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:30:
Daarbij trouwens een hele matige suicide gemaakt: voer met een jetski tegen een rots aan, werd gelanceerd; keihard tegen de onderkant van een heli aan :P
Nice. Ik spawnde vandaag nog even bij een teammember, maar die stond op het uiteinde van een rots waar de map ophoudt. Dus ik kom achter hem tot leven en lazer meteen het ravijn in... :F

[ Voor 38% gewijzigd door Sandyman538 op 05-07-2010 23:32 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-07 18:09

aex351

I am the one

Anoniem: 209081 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:09:
Voor die paar minuten. Nee.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kassad schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:14:
[...]

ja, ik gebruik ook een logitech. Je moet ff de software downloaden van logitech, dan werkt het prima. Ik heb de software gedownload, gekalibreerd en verder niets meer mee gedaan maar sinds dien werkt het.
Die heb ik al gedownload. En bij mij doet die software helemaal niets. Als je bovendien in het lijstje kijkt met games op de download pagina, dan zie je bad company 2 er niet in staan dus waarom het bij jou gewoon werkt zonder dat je iets extra gedaan hebt begrijp ik niet.

Ik heb nu in de logitech profiler zelf een profiel gemaakt voor bad company 2, en daar de juiste toetsaanslagen e.d. toegewezen, maar dat doet juist niets ingame en ook niets in windows...

Anyways, choppers zijn redelijk waardeloos vind ik, je haalt ze vrij gemakkelijk neer imho, heb nog geen piloten gezien die echt dood en verderf zaaien zoals dat wel eens ging in bf2.
aex351 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:47:
[...]

Voor die paar minuten. Nee.
hehe :9

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 209081 op 06-07-2010 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Oef, wat een zware dobber heb ik aan de 'Alles op brons' insignia... Moet op de M95 SA na nog alle sniper rifles op brons krijgen... Ik heb het geduld niet om te snipen...
En ook 3 roadkills wil maar niet lukken :(

Wel gisteren mn 2e platinum gehaald, na de M16A2 nu ook de M416 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb alle wapens nu op brons, nouja...op de M1 Garand na dan. Krijg je pas je Bronze medal voor alle wapens als je die ook brons hebt? Beetje lame wel van dice :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-07 15:42

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:41:
Oef, wat een zware dobber heb ik aan de 'Alles op brons' insignia... Moet op de M95 SA na nog alle sniper rifles op brons krijgen... Ik heb het geduld niet om te snipen...
En ook 3 roadkills wil maar niet lukken :(

Wel gisteren mn 2e platinum gehaald, na de M16A2 nu ook de M416 :D
Ik heb ook al een tijdje All Bronze Medals dus ook de All Weapons Bronze. Ik vind de Recon class het minst leuk om te spelen. Gevolg is dat mijn K/D ratio ontzettend gezakt is omdat ik al die snipers op Bronze heb moeten halen. Ik heb inmiddels ook alle SPECACT weapons op bronze voor de achievements. 1 tip: Speel op Hardcore als je die snipers Bronze wilt hebben...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Techno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:57:
[...]

Ik heb ook al een tijdje All Bronze Medals dus ook de All Weapons Bronze. Ik vind de Recon class het minst leuk om te spelen. Gevolg is dat mijn K/D ratio ontzettend gezakt is omdat ik al die snipers op Bronze heb moeten halen. Ik heb inmiddels ook alle SPECACT weapons op bronze voor de achievements. 1 tip: Speel op Hardcore als je die snipers Bronze wilt hebben...
Hmm dat (HC snipen) zou ik inderdaad eens kunnen proberen.

Ik baal er gewoon van dat ik zo gedreven ben om alles te halen qua pins en badges, en dat daar die sniper rifles ook bij horen :P Geef me een assault rifle en in een uurtje spelen heb ik 50+ kills... De keren dat ik een hele ronde gesniped heb, heb ik maximaal 10 kills gehaald, al is dat eerder uitzondering dan regel, het zweeft meestal tussen 5 en 10 kills, waarvan ik minimaal de helft met t pistooltje maak (omdat ik het gewoonweg niet kan laten om close combat te gaan).
Damn, ook mortar strike moet ooit nog naar de 100, zie ik :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:06:
[...]
Die vond ik samen met de 500 shotgun kills het lastigste. Wat betreft de sniperguns: als je het rushende type bent, gewoon een 4x scope + magno ammo op de snipergun zetten en iets meer achter de linie spelen. Dan haal je ze een stuk sneller op bronze.

ps: al een maand sta ik nog op 5 demolition kills te halen (laatste pin), schiet ook niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:06:
[...]

Hmm dat (HC snipen) zou ik inderdaad eens kunnen proberen.

Ik baal er gewoon van dat ik zo gedreven ben om alles te halen qua pins en badges, en dat daar die sniper rifles ook bij horen :P Geef me een assault rifle en in een uurtje spelen heb ik 50+ kills... De keren dat ik een hele ronde gesniped heb, heb ik maximaal 10 kills gehaald, al is dat eerder uitzondering dan regel, het zweeft meestal tussen 5 en 10 kills, waarvan ik minimaal de helft met t pistooltje maak (omdat ik het gewoonweg niet kan laten om close combat te gaan).
Ik heb precies hetzelfde probleem als jou! Ik moet wel zeggen dat wanneer je eenmaal serieus bezig bent, je het best wel onder de knie krijgt en hier en daar een Efficiency pin of Excellence Pin scoort met de snipers. Je moet niet close combat gaan, behalve met de VSS Snaiperskaya. Daarmee kan je met 4x Scope nog best wat leuke close combat kills mee maken.

Ik heb nu het probleem dat ik die Mortar Strikes nog moet halen en de Land Mines. Daar speel ik dus echt niet graag mee. Ik ben ook het liefst Assault (met de Vintovka _/-\o_ ) en dan ben ik ook ram gek! Gister fftjes 3 potjes gedaan voordat ik bezoek kreeg. Op Panama Canal in een Squad met alleen onbekende zonder headset toch nog 3x Ace Pin en 3x Gold Squad Pin gehaald. Die Vintovka is echt zo lekker he....

zullen we al helemaal niet beginnen over de 500 Sniper Marksman Kills insigne :X :9 )

[ Voor 35% gewijzigd door Techno Overlord op 06-07-2010 09:16 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
MazeWing schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:02:
ik kan er echt niet met mijn verstand bij, welke idioot binnen DICE besloten heeft geen prone in dit spel te stoppen. Veel muurtjes zijn net op schouder hoogte (wanneer gebukt) en dus is het nog steeds prijsschieten als je erachter staat. Dit haalt voor mij echt veel fun uit het spel!
Ik ben er juist blij mee. Het is hierdoor niet mogelijk om dropshots kills te maken. Iets waar ik me in MW2 behoorlijk aan ergerde. Er is bovendien nog voldoende cover te vinden volgens mij. Daarnaast zijn snipers met prone nog moelijker te vinden. Een voordeel wat ik ze absoluut niet gun. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 12-07 00:15
Unomomentodado schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:10:
[...]
ps: al een maand sta ik nog op 5 demolition kills te halen (laatste pin), schiet ook niet op
Als je eergisteren iets sneller was geweest op Nelson Bay, dan had je deze gehad.
Op een gegeven moment joeg ik een 40mm in B2, waar heel veel tegenstanders zich hadden verschanst... je raad het wel _/-\o_

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Die vond ik samen met de 500 shotgun kills het lastigste. Wat betreft de sniperguns: als je het rushende type bent, gewoon een 4x scope + magno ammo op de snipergun zetten en iets meer achter de linie spelen. Dan haal je ze een stuk sneller op bronze.

Die 500 shotgun kills vond ik dan weer een makkie, die heb ik veelal met een recon kit gehaald trouwens :P
Demolition kills, wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik denk demolition 2.0 kills. Dus een gebouw opblazen dat instort waar spelers inzitten die daardoor gedood worden. Dan krijg je dus een destruction 2.0 kill. Daar moet je 20 van halen voor een Achievement. Ik zit ook pas op 5 ofzo. Ik speel niet graag met C4 of 40MM grenade launcher enz. Dat vind ik voor pussies...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Daar heb ik er 16 van, erg lastig te halen maar je kunt het best met een 40M launcher spelen en upgrade zodat ie meer ammo ervan meedraagt. Kitje naast je zetten en blazen maar. Gebeurt je alleen heel vaak dat je een gebouw bijna helemaal neerhaalt en dat net een ander de laatste beuk doet zodat die de kills krijgt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Techno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:22:
Ik denk demolition 2.0 kills. Dus een gebouw opblazen dat instort waar spelers inzitten die daardoor gedood worden. Dan krijg je dus een destruction 2.0 kill. Daar moet je 20 van halen voor een Achievement. Ik zit ook pas op 5 ofzo. Ik speel niet graag met C4 of 40MM grenade launcher enz. Dat vind ik voor pussies...
ik heb er daar pas 3 van, terwijl ik 130 C4 en 215 40MM kills heb... ik ben telkens die l*l die een gebouw vrijwel helemaal sloopt, en een ander het laatste tikkie laat geven :( Of die 10 40MM granaten op een skelet jaagt, zonder dat het gebouw instort...

Nu ik toch naar de trophies kijk... ik zal de singleplayer ook nogeens door moeten lopen, op zoek naar de Mcom's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:20
Ik ben nu bezig Recon te levelen maar fact is, ik ben echt een waardeloze sniper als het komt op de kills maken. Ik kan mezelf heel lang in leven houden, goed verstoppen, spotten maar ja, die kills... Ik bezit ook nog maar de eerste 2 rifles.

Enige tips m.b.t. het richten c.q. afwijking zou heel welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Richt altijd iets boven je enemy. Speel op Hardcore de snipers naar Bronze. VSS kan je mooi close combat halen, de rest op long range. Dat betekend dus campen op hoger gelegen gebieden of in gebouwtjes. Arica Harbor en Isla Innocentes zijn goede maps om te snipen. Port Valdez trouwens ook.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Kaap schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:09:
Ik ben nu bezig Recon te levelen maar fact is, ik ben echt een waardeloze sniper als het komt op de kills maken. Ik kan mezelf heel lang in leven houden, goed verstoppen, spotten maar ja, die kills... Ik bezit ook nog maar de eerste 2 rifles.

Enige tips m.b.t. het richten c.q. afwijking zou heel welkom zijn.
De truuk is om iets boven je vijand te richten. Wanneer die verder weg zit, steeds iets hoger richten.
Dit heeft te maken met de bulletdrop van je wapen, en is ook een kwestie van gevoel krijgen hoe je moet snipen ;) Eerste twee sniper rifles zijn goed te doen hoor, vooral de M24 is nauwkeurig, maar dat vind ik zelf :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:20
Techno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:14:
Richt altijd iets boven je enemy. Speel op Hardcore de snipers naar Bronze. VSS kan je mooi close combat halen, de rest op long range. Dat betekend dus campen op hoger gelegen gebieden of in gebouwtjes. Arica Harbor en Isla Innocentes zijn goede maps om te snipen. Port Valdez trouwens ook.
Wat is de reden dan om op hardcore servers Snipers naar bronze te spelen :?

Ik beschikte gelukkig al wel over magnum ammo en dat compenseert gelukkig een hoop als ik ze niet goed raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Omdat het op Hardcore vaak 1 shot kill is. Je hebt niets aan het raken van een target als deze daarna vrolijk verder rent, hetzij met minder health, en dekking zoekt. Je maakt dus meer kills in Hardcore met de snipers omdat je minder vaak hoeft te raken. Headshots zijn natuurlijk een ander verhaal.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Techno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:22:
Dus een gebouw opblazen dat instort waar spelers inzitten die daardoor gedood worden. Dan krijg je dus een destruction 2.0 kill. Ik speel niet graag met C4 of 40MM grenade launcher enz. Dat vind ik voor pussies...
Ik ben ook bijna nooit bezig met 40mm en C4 (MCOMs gebruik ik liever mijnen :P). Maar bij mij hebben tanks en de UAV heel veel destruction 2.0 kills opgeleverd, vooral met de Warheads upgrade of Fast reload. Arica harbor en port valdez (Bradley jatten en gewoon huis in rijden) zo 74 stuks gehaald. Volgens mijn stats heb ik ook 35 teamkills, en ik denk dat 30 daarvan helaas 2.0 kills zijn (tellen niet mee in de 74). Ik snap eigenlijk ook niet dat mensen soms niet door hebben dat een huis instort, je hoort gewoon een duidelijk geluidje :P
Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/2697/demo20.png

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36
Techno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:42:
Omdat het op Hardcore vaak 1 shot kill is. Je hebt niets aan het raken van een target als deze daarna vrolijk verder rent, hetzij met minder health, en dekking zoekt. Je maakt dus meer kills in Hardcore met de snipers omdat je minder vaak hoeft te raken. Headshots zijn natuurlijk een ander verhaal.
daarbij kun je je sniper ook goed als shotgun gebruiken met de red dot sight er op. In non en echte hardcore, is het one shot kill tot 10 meter. In hardcore is het trouwens bijna altijd oneshotkill. Er wordt wel wat damage uit de kogel getrokken, als het door plaatmateriaal heen moet.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
BatmanHorizon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:49:
[...]
Ik snap eigenlijk ook niet dat mensen soms niet door hebben dat een huis instort, je hoort gewoon een duidelijk geluidje :P
[afbeelding]
Het geluidssysteem zet je soms op het verkeerde been.
- Een tank horen, maar er is geen tank.
- Glasgeluiden bij het besturen van de tank.
- Repair tool/wapen geluid dat herhaald blijft afspelen
- Mensen niet horen schieten, maar zijn niet bepaald verweg.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
[...]

Ik ben ook bijna nooit bezig met 40mm en C4 (MCOMs gebruik ik liever mijnen :P). Maar bij mij hebben tanks en de UAV heel veel destruction 2.0 kills opgeleverd, vooral met de Warheads upgrade of Fast reload. Arica harbor en port valdez (Bradley jatten en gewoon huis in rijden) zo 74 stuks gehaald. Volgens mijn stats heb ik ook 35 teamkills, en ik denk dat 30 daarvan helaas 2.0 kills zijn (tellen niet mee in de 74). Ik snap eigenlijk ook niet dat mensen soms niet door hebben dat een huis instort, je hoort gewoon een duidelijk geluidje :P
[afbeelding]
hahaha sick!!!! Ook maar eens een tank pakken en een huisje omver kegelen.
Trouwens ik heb nog nooit landmijnen gebruikt totdat ik een keertje als engineer spawnde bij pixel voor de chopper, toen zei die, moet je eens mijnen neerleggen.
1 keer gedaan gelijk 3 tanks in dat hele potje opgeblazen!! Toch best effectief O-)

edit: hierboven, soms denk je ook dat het huis naast je instort in plaats van het huis waar je in zit.

[ Voor 4% gewijzigd door walletje-w op 06-07-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

[afbeelding]
Ah, inderdaad, ik zou voor die kills ook eens een voertuig in kunnen stappen (ook iets dat ik nagenoeg nooit doe, infantry only en/of voertuigen slopen is meer mijn ding :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 21:56

ErA

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/1039151.page

Iemand zin om dat te hosten?

Most of you knows BFBCS.com. The stats-page of Dominik "1ApRiL" Herbst is probably the best page, if you want to take a look to your BFBC2-stats.
But many of you are playing together with friends or are in a clan, and want to have a leaderboard at the own (clan-)homepage. Now, you have ezStats!
Include ezStats to your clanpage or run it standing alone. Compare your and your mates' stats and rummage in depth in the data.

Features / contained functions

Installation and administration with a GUI
Option to include ezStats in a excisting homepage, or running it standalone (contains HTML- and CSS-code)
Detailpages for every player; by request forwarding to BFBCS
Ten different color combinations choosable
Easyliy modifiable because of using of templates and CSS
Many options for the leaderboard-overview: Selection of tables, average and total values, last update, aso.
Data-access over BFBCS´s-API; if a player isn´t registered so far, this will be done automatically
Fully sortable stats-tables
Automatic check for new versions
Three different sizes of modifiable signatures for each player
Players can update on the leaderboard their statistics themselves
Guests can check their statistics, without being registered at the leaderboard
Leaderboard usable for PC, PS3 and XBox360
Manuals for including ezStats in many Content Management Systeme available:, Message boards (like phpBB, wBB, vBulletin, SMF), Webspell, Wordpress, Joomla, PHP-Nuke, DZCP, PHPKIT, e107, Ilch, Clansphere, PHP Fusion
Multilingual because of speechfiles; available so far: , english, german, italian (translation: Italian Army Force), french (translation: Les CmG Clan), czech (translation: Well Armed Team), dutch (translation: Lion Pack)

Is wel leuk mischien. Een GoT leader board :)

[ Voor 87% gewijzigd door ErA op 06-07-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
walletje-w schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:17:
[...]

hahaha sick!!!! Ook maar eens een tank pakken en een huisje omver kegelen.
Trouwens ik heb nog nooit landmijnen gebruikt totdat ik een keertje als engineer spawnde bij pixel voor de chopper, toen zei die, moet je eens mijnen neerleggen.
1 keer gedaan gelijk 3 tanks in dat hele potje opgeblazen!! Toch best effectief O-)

edit: hierboven, soms denk je ook dat het huis naast je instort in plaats van het huis waar je in zit.
Altijd pret daaro :)
Wat ik nog veel erger vind, je jat de chopper land in de vorige basis en er liggen mijnen.

Is me al meerdere keren gebeurd tegenwoordig clear ik eerst een landingzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Morpheusk schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:38:
Er is toch een tool om je muis in tanks automatisch sneller te laten bewegen? Ik ben hem kwijt sinds de update.
Tooltje werkt niet meer maar je kan het nog wel handmatig doen
http://forums.electronica...ment-client-patch-r8.html

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Anoniem: 209081 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 18:04:
[...]

skills kweken? heb je geen tool nodig...
Of je kan gewoon niks typen,troll

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stamp schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:09:
[...]

Of je kan gewoon niks typen,troll
Tsja ten 1e kan je ook de edit knop gebruiken.

Ten 2e die tool zit niet in het originele spel en geeft je enkel een voordeel die andere mensen niet hebben. Aangezien je zo graag die tool wilt hebben, wilt dat in mijn ogen zeggen dat je niet genoeg kills krijgt als je de tool niet gebruikt terwijl andere mensen dat wel kunnen en dus meer skills hebben...

Ok, je hebt ook hardware voordelen (muizen met dpi switcher bijvoorbeeld), maar zelfs jij begrijpt mijn punt wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik moet ook wel toegeven dat die tanks traag draaien. Je moet je muis 16x draaien voordat je rond bent ;)
Maar ja, zo heeft iedereen wel iets he en laten we het hier gezellig houden :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Een tank besturen gaat dan wel weer beter op een console met een controller. Dus de keyboard+muis combo is alleen chiller als men te voet is. Alles wat bestuurt kan worden gaat naar mijn mening beter met een controller.

Dat van die tooltjes is gewoon ordinair cheaten imho!!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
[...]

Ik verbaas mij er over hoe snel die shotgun kills gaan. Ik speel nu 2 weken af en toe met shotgun en ik ben van 15 kills (...) naar ruim 300 gegaan! Map perfect voor shotguns: Arica op conquest! Alles close combat

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
ErA schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:30:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/1039151.page

Iemand zin om dat te hosten?

Most of you knows BFBCS.com. The stats-page of Dominik "1ApRiL" Herbst is probably the best page, if you want to take a look to your BFBC2-stats.
But many of you are playing together with friends or are in a clan, and want to have a leaderboard at the own (clan-)homepage. Now, you have ezStats!
Include ezStats to your clanpage or run it standing alone. Compare your and your mates' stats and rummage in depth in the data.

Features / contained functions

Installation and administration with a GUI
Option to include ezStats in a excisting homepage, or running it standalone (contains HTML- and CSS-code)
Detailpages for every player; by request forwarding to BFBCS
Ten different color combinations choosable
Easyliy modifiable because of using of templates and CSS
Many options for the leaderboard-overview: Selection of tables, average and total values, last update, aso.
Data-access over BFBCS´s-API; if a player isn´t registered so far, this will be done automatically
Fully sortable stats-tables
Automatic check for new versions
Three different sizes of modifiable signatures for each player
Players can update on the leaderboard their statistics themselves
Guests can check their statistics, without being registered at the leaderboard
Leaderboard usable for PC, PS3 and XBox360
Manuals for including ezStats in many Content Management Systeme available:, Message boards (like phpBB, wBB, vBulletin, SMF), Webspell, Wordpress, Joomla, PHP-Nuke, DZCP, PHPKIT, e107, Ilch, Clansphere, PHP Fusion
Multilingual because of speechfiles; available so far: , english, german, italian (translation: Italian Army Force), french (translation: Les CmG Clan), czech (translation: Well Armed Team), dutch (translation: Lion Pack)

Is wel leuk mischien. Een GoT leader board :)
Als niemand anders er mee bezig is, wil ik wel een (soort van) alpha versie draaien, ik heb toch zat bandbreedte + server waar ik niks mee doe :)
Techno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:57:
Een tank besturen gaat dan wel weer beter op een console met een controller. Dus de keyboard+muis combo is alleen chiller als men te voet is. Alles wat bestuurt kan worden gaat naar mijn mening beter met een controller.

Dat van die tooltjes is gewoon ordinair cheaten imho!!
Is dat nou echt cheaten? Wat is het verschil tussen zo'n tooltje en mij met m'n G9, waar ik eventjes op een knopje druk, en m'n DPI verhoog? Je zou zelfs kunnen zeggen dat het de boel weer wat balanceert, aangezien er zat mensen met muizen met verstelbare DPI zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Het installeren van zo'n tooltje is het manipuleren van de software en dat heeft niets te maken met een speciaal stuk hardware die een bepaalde handeling sneller maakt.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
kevz schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:03:

nv 7800gtx @oc
2gb ram
De minimum requirements staan gewoon in de TS en anders zeker te weten in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic. Bekijk wat er nodig is en trek daaruit je conclusie. En anders is http://www.systemrequirementslab.com/ er nog om je daarbij te helpen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!