Ja inderdaad, helaas kom ik dan maar gestaag tot rank 50 xD
Maar de Neostad is bij mij wel in waardering gedaald
Maar de Neostad is bij mij wel in waardering gedaald
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat zie ik dan maar als een compliment, van goed vertrouwen hebben in de maatschappij (A)unfor schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:27:
[...]
Ze zijn er nog! Mensen die vertrouwen op de stats die ingame aangegeven worden!
Anyway de RoF van T88 ligt op 240, M1 op 260, minimaal verschil dus maar wel aanwezig.
Accuracy is van alle wapens in principe hetzelfde, het 1e schot is altijd 100% accuraat.
Bron: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
[ Voor 1% gewijzigd door Unomomentodado op 04-07-2010 16:30 . Reden: PS3 erbij gezet om verwarring te voorkomen. ]
Ik kom prima weg met de standaard scope van de svu ook op close combat, ik gebruik liever extra ammo en magnum ammo.unfor schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 19:44:
[...]
RoF ligt iets hoger, en je hebt een crosshair als je hipfired. Wat erg handig is bij close encounters.
Zoom is standaard 10x op de SVU/T88, dat is imo te hoog, dus ben je al een spec kwijt aan red dot of 4x zoom.
\/ - Rate of Fire
Ik pak meestal gewoon een bijna volle game uit de zoeklijst. GoT servers waren de laatste dagen met het warme weer wel leeg ja. Maargoed speel bijna alleen maar HC, dus ben nooit zo vaak op een GoT server te vinden.Unomomentodado schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:16:
Is jullie ook opgevallen dat de laatste week/dagen je steeds minder op een volle server aan het spelen bent? Start net weer een potje Rush op om in een 6 tegen 3 terecht te komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Morpheusk op 04-07-2010 13:26 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Wij hebben het over de ps3 daar kan je niet echt kiezen welke server je wil joinen.Morpheusk schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:25:
[...]
Ik pak meestal gewoon een bijna volle game uit de zoeklijst. GoT servers waren de laatste dagen met het warme weer wel leeg ja. Maargoed speel bijna alleen maar HC, dus ben nooit zo vaak op een GoT server te vinden.
Jup. Maakt het wel makkelijker om Gotters te joinenUnomomentodado schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:16:
Is jullie ook opgevallen dat de laatste week/dagen je steeds minder op een volle server aan het spelen bent? Start net weer een potje Rush op om in een 6 tegen 3 terecht te komen.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 39% gewijzigd door Vincitore op 04-07-2010 16:01 ]
Op de ps3 in ieder geval niet.Vincitore schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:39:
Jammer dat GoT servers vaak Rush en non-HC zijn..
Anders was ik er vaak te vinden denk ik als het iets van HC Conquest zou zijn..
/edit: En liggen de microfoons eruit ofzo bij EA?
Hoor al van verschillende mensen dat die het niet doen en ervaar het zelf ook (dacht eerst dat het bij mezelf lag)
Anoniem: 209081
Lijkt mij geen goed idee om BC2 op dat systeem te spelen.kevz schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:03:
ik ben eigenlijk ook weer eens toe aan een nieuwe shooter, alleen heb ik het probleem dat mijn pc niet echt meer de nieuwste is (licht uitgedrukt)
amd 4400+ x2 @stock 2.2ghz
nv 7800gtx @oc
2gb ram
oude 400gb 7200rpm hdds (niet al te belangrijk maar er zullen vast mensen met een SSD zijn tegenwoordig)
de pc is dus zo'n ~5 jaar oud. nu heb ik wel wat tweaks her en der gevonden (ook om de FOV aan te passen, gelukkig) maar wat andere fora geven aan dat een oude dual core CPU met een willekeurige graka gewoon bar weinig fps geeft. is een quadcore echt nodig om boven de minimum fps van 20 (of 30) te blijven?
de prijs is best ok op steam atm, maar als het spel een min fps heeft van 5 ofzo dan heeft het natuurlijk geen zin om het te spelen. daarom deze vraag, zijn de min requirements echt alleen zodat je het spel op kan starten of valt het ook nog fatsoenlijk te spelen?![]()
bij voorbaat dank
tja daar was ik al bang voor, is toch jammer dat min requirements niet echt realistisch zijnunfor schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:13:
[...]
Lijkt mij geen goed idee om BC2 op dat systeem te spelen.
Wat een onzin! Ik speel met alles op medium met een core 2 duo + hd4850 vlekkeloos op 1920x1200.Vincitore schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:19:
Lijkt me inderdaad geen goed idee om BC2 voor dit systeem te kopen, je komt dan bedrogen uit met de minimial reqs![]()
Denk dat je inderdaad wel een Triplecore of een Quadcore nodig hebt om BC2 te spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Ruffzz op 04-07-2010 21:48 ]
Dat is toch gewoon leuk. Even energie in de verschillende classes steken en voordat je het weet mag je het allemaal gebruiken. De basic dingen die jij hier noemt heb je echt zomaar unlocked.jjwa schreef op maandag 05 juli 2010 @ 04:43:
Wel bizar dat een medic begint zonder heal/revive tools, een engineer zonder repair tools, etcetera.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 326489
Had je het vinkje aanstaan dat volle servers niet getoond worden? Zo ja, dan zaten ze waarschijnlijk allemaal vol. Op bepaalde tijden moet ik ook moeite doen om een plekje te vinden op mijn favoriete servers omdat ze allemaal vol zitten. Maar ik vind er tot nu toe nog steeds genoeg die leeg zijn.Anoniem: 326489 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 07:54:
Een vraagje aan alle PC gamers.
Hebben jullie ook het probleem dat er haast geen enkele server meer online is. Dit weekend en eind vorige vond ik wel geteld 24 servers waar er mensen op speelden en niet vol was. Waar zijn al die andere servers naar toe?
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Nee heb daar geen last van gehad de afgelopen dagen. Misschien heb je iets in je filters aangevinkt waardoor hij te weinig vindt. Hier is het zo dat, als ik 'Ea servers' aanklik, er niks verschijnt.Anoniem: 326489 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 07:54:
Een vraagje aan alle PC gamers.
Hebben jullie ook het probleem dat er haast geen enkele server meer online is. Dit weekend en eind vorige vond ik wel geteld 24 servers waar er mensen op speelden en niet vol was. Waar zijn al die andere servers naar toe?
[ Voor 21% gewijzigd door Vincitore op 05-07-2010 10:10 ]
Op een mannetje/tank richten en dan G (in jouw geval) duwen. Indien gelukt, verschijnt er een rood driehoekje boven hem (of een tank/heli symbool op een voertuig). Dit kan iedereen van jouw team zien. Als ze gedood worden krijg je extra punten als jij gespot hebt.Anoniem: 209081 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:42:
klinkt misschien noob, maar kan je nu eigenlijk dingen spotten (zoals tanks, snipers e.d.) en bevelen geven?
Ik speel op pc en heb daar bij de knop communicate/spot/... de toets "G" toegewezen, maar als ik op G druk krijg ik niets te zien.
Er worden wel degelijk tanks, heli's en infanterie getoond op de minimap dus het moet toch mogelijk zijn om te spotten. De enige manier waarop ik nu spot is via motion mines...
Bovendien krijg ik soms ook een soort bevel in conquest dat ik een bepaalde vlag moet aanvallen en ook vragen mensen soms om vervoer.
Iemand die op de pc speelt en die me verder kan helpen?
Bedankt
Waarschijnlijk een domme opmerking, maar je hebt de patch toch geïnstalleerd? (opstarten via auto-updater). Kan zijn dat je enkel nog de servers ziet die de oude versie draaien en dat zijn er bijster weinig. Dat was iets dat je in BF2 nog wel eens had. Even client updaten en je ziet alle up-to-date serversAnoniem: 326489 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:57:
Zelfs zonder filters vindt ik bijzonder weinig server.
[ Voor 10% gewijzigd door Lointje op 05-07-2010 10:27 ]
In Rush werkt het ook fantastisch als aanvaller, zeker als je c4 of mijnen gebruikt om een Mcom kapot te krijgen.walletje-w schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:24:
Dat spotten kan trouwens erg goed werken! Zeker in conquest.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Nog géén cheater tegengekomen.chevaid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:15:
Hoe zit het eigenlijk met het aantal cheaters in deze game?
Ik speel nu MW2 en daar word ik helemaal gek van de vele cheaters, is dat in BFBC2 minder?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Anoniem: 315995
Je speelt op de pc neem ik aan?AllSeeyinEye schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:17:
[...]
Nog géén cheater tegengekomen.
Wel een paar die bugs ge- of misbruiken, maar tot een bug opgelost is, en het zodoende voor iedereen nog beschikbaar is, zie ik een bug als een feature
Nope, PS3
In de tijd dat ik BC2 heb gespeeld (heb 't nu 2 week ofzo) ben ik nog geen cheaters tegengekomen. Ik speel wel vaak op servers die auto-kicken en bannen ahv punkbuster enzovoorts, dus dat scheelt wel veel.chevaid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:39:
daar vind je ook geen/heeeeeul weinig cheaters met elke game;)
Kan een pc-gamer mij vertellen hoe het is met het aantal cheaters?
Ik speel al geruime tijd op de PC, maar ben geen cheaters tegengekomen. Scheelt ook wel met Punkbuster maar wordt volgens mij, in het algemeen, niet veel gecheat.chevaid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:39:
daar vind je ook geen/heeeeeul weinig cheaters met elke game;)
Kan een pc-gamer mij vertellen hoe het is met het aantal cheaters?
We hebben het toch niet over 'beter' en 'slechter' ??Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 18:10:
Met PlanetSide kan je tot 300 spelers in 1 server, en die game was voor de pc in 2003, maakt dat het spel dan beter dan BF2?
dat zal denk ik niet goed draaien je videokaart is aan de trage kant.kevz
ik ben eigenlijk ook weer eens toe aan een nieuwe shooter, alleen heb ik het probleem dat mijn pc niet echt meer de nieuwste is (licht uitgedrukt)
nv 7800gtx @oc
2gb ram
oude 400gb 7200rpm hdds (niet al te belangrijk maar er zullen vast mensen met een SSD zijn tegenwoordig)
hoe vergelijkt die 7800 met een 8600 ?? ik heb bijna dezeldfde specs (andere vk) en loopt op medium/low goed, dus als je niet van de eye-candy bent ...dezejongeman schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:20:
dat zal denk ik niet goed draaien je videokaart is aan de trage kant.
Even zoeken naar een lege server van bijv 0/32 op een map waar je gegarandeerd helikopters hebt. Zo heb ik het ook geleerd. Ondertussen laat iedereen mij vliegen en krijg ik zelfs complimenten (omdat 90% van de spelers gewoonweg niet kunnen vliegen).Cartman! schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:55:
Kun je in de singleplayer ergens oefenen met het besturen van helicopters? Ik speel alleen maar MP maar durf t elke keer niet aan omdat ik liever iemand laat vliegen die t wel kan
Start in Onslaught een private game op easy, neem Atacama, daar staat een heli voor je klaarCartman! schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:55:
Kun je in de singleplayer ergens oefenen met het besturen van helicopters? Ik speel alleen maar MP maar durf t elke keer niet aan omdat ik liever iemand laat vliegen die t wel kan
Drive it like you stole it.
Op consoles heb je de servers niet voor het kiezen en is Onslaught je enige alternatief...Spaiker schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:16:
Of join gewoon een lege atacama rush server?
Zo heb ik het ook gedaan, maar dat gaat dus niet op voor de consoles.Dutchy007 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:57:
[...]
Even zoeken naar een lege server van bijv 0/32 op een map waar je gegarandeerd helikopters hebt. Zo heb ik het ook geleerd. Ondertussen laat iedereen mij vliegen en krijg ik zelfs complimenten (omdat 90% van de spelers gewoonweg niet kunnen vliegen).
Ik speel sinds 2 jaar op de console en I love it, maar iedere keer dat ik in een heli stap, denk ik me weemoed terug aan BF2 en mijn tobo / muis.... Ik was toen werkelijk 1 met het toestel... Op de PS3 wil het met gewoon niet goed lukken.EnigmaNL schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:27:
[...]
Overigens vind ik het heel erg kwalijk dat je de Xbox 360 controller niet kunt gebruiken voor het vliegen van helikopters... Ik zou daar erg graag mee willen vliegen...
Het vliegen met muis en toetsenbord gaat vooral erg goed sinds de laatste patch maar toch is het niet helemaal geweldig.
Speel eigelijk alleen maar Rush op non hardcore / PB on servers @ PC. En kan toch zeggen dat ik de laatste tijd ongeveer 1/2 matches op een pub 1 tot 2 PB-bans voorbij zie vliegen. Meeste cheaters vliegen er per direct in de eerste minuut uit door PB, maar we weten allemaal wel goed dat private hacks amper tot niet gespot worden. (zoals dat was in de tijde van ET en de meeste punkbuster games)chevaid schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:15:
Hoe zit het eigenlijk met het aantal cheaters in deze game?
Ik speel nu MW2 en daar word ik helemaal gek van de vele cheaters, is dat in BFBC2 minder?
Lager vliegen deed voor mij wonderen. Dan is het opeens niet meer zo moeilijk om headshots te maken met de UAV.
Anoniem: 315995
De standaard instellingen van de PC zijn:AllSeeyinEye schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:49:
[...]
Ik speel sinds 2 jaar op de console en I love it, maar iedere keer dat ik in een heli stap, denk ik me weemoed terug aan BF2 en mijn tobo / muis.... Ik was toen werkelijk 1 met het toestel... Op de PS3 wil het met gewoon niet goed lukken.
Over dat 'niet lukken', hoe kan ik mn controller zo instellen dat het het meest met tobo muis overeen komt in een heli? Dus:
rechterknuppel voor het bewegen van de neus van het toestel, linker knuppel voor de barrel rol en rotorsnelheid hoger en lager?
En dan tegen een klein takje van een boom te vliegen en per direct neerstortenAllSeeyinEye schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:08:
[...]
En blijf bewegen, t liefst ook tussen gebouwen of begroeiing door. Dat voorkomt dat je in no time afgeschoten bent.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 05-07-2010 16:52 ]
Jij ook al, ik weet niet op welk medium jij speelt, maar ik was net met de xbox bezig, en heb van ellende maar opgegeven... alsof ik volop scheel was... en een of andere level 5 noob ofzo... waanzin, stond bijna op het punt om m'n controller richting de tv te donderen...Spaiker schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:06:
Jezus ik heb een paar slechte games gehad net, het lijkt erop dat iedereen mij sneller neerschiet, en ik alles mis, terwijl dat echt niet zo is..
als ik mijn joystick aansluit, gaat mn beeld altijd rond of naar boven ofzodat idee heb ik al lang opgegeven..
ja, ik gebruik ook een logitech. Je moet ff de software downloaden van logitech, dan werkt het prima. Ik heb de software gedownload, gekalibreerd en verder niets meer mee gedaan maar sinds dien werkt het.Anoniem: 209081 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:09:
Zijn er veel van jullie die op de pc met een joystick spelen (voor heli)?
Die van mij werkt namelijk niet op bfbc2, en als ik zo google ben ik niet de enige.
Het blijkt dat oudere modellen niet ondersteund worden (heb zelf een logitech attack 3 joystick).
Er zijn work arounds zoals via joy2key en ppjoy die het wel doen werken, maar had toch liever dat het ingame werkt.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Flickr PSN ID= cheironnl
Ben ik het volledig mee eens. De lay out en het niet kunnen liggen zorgen er voor dat veel mensen in beweging blijven!Vincitore schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:04:
Vind dat juist helemaal niet erg! Krijg je juist minder gecamp van snipers en als ze het doen, kan je die ook nog ff uitschakelen!
Nice. Ik spawnde vandaag nog even bij een teammember, maar die stond op het uiteinde van een rots waar de map ophoudt. Dus ik kom achter hem tot leven en lazer meteen het ravijn in...cheiron schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:30:
Daarbij trouwens een hele matige suicide gemaakt: voer met een jetski tegen een rots aan, werd gelanceerd; keihard tegen de onderkant van een heli aan
[ Voor 38% gewijzigd door Sandyman538 op 05-07-2010 23:32 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Voor die paar minuten. Nee.Anoniem: 209081 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:09:
Zijn er veel van jullie die op de pc met een joystick spelen (voor heli)?
Die van mij werkt namelijk niet op bfbc2, en als ik zo google ben ik niet de enige.
Het blijkt dat oudere modellen niet ondersteund worden (heb zelf een logitech attack 3 joystick).
Er zijn work arounds zoals via joy2key en ppjoy die het wel doen werken, maar had toch liever dat het ingame werkt.
< dit stukje webruimte is te huur >
Die heb ik al gedownload. En bij mij doet die software helemaal niets. Als je bovendien in het lijstje kijkt met games op de download pagina, dan zie je bad company 2 er niet in staan dus waarom het bij jou gewoon werkt zonder dat je iets extra gedaan hebt begrijp ik niet.Kassad schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:14:
[...]
ja, ik gebruik ook een logitech. Je moet ff de software downloaden van logitech, dan werkt het prima. Ik heb de software gedownload, gekalibreerd en verder niets meer mee gedaan maar sinds dien werkt het.
hehe
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 209081 op 06-07-2010 00:53 ]
Ik heb ook al een tijdje All Bronze Medals dus ook de All Weapons Bronze. Ik vind de Recon class het minst leuk om te spelen. Gevolg is dat mijn K/D ratio ontzettend gezakt is omdat ik al die snipers op Bronze heb moeten halen. Ik heb inmiddels ook alle SPECACT weapons op bronze voor de achievements. 1 tip: Speel op Hardcore als je die snipers Bronze wilt hebben...AllSeeyinEye schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:41:
Oef, wat een zware dobber heb ik aan de 'Alles op brons' insignia... Moet op de M95 SA na nog alle sniper rifles op brons krijgen... Ik heb het geduld niet om te snipen...
En ook 3 roadkills wil maar niet lukken![]()
Wel gisteren mn 2e platinum gehaald, na de M16A2 nu ook de M416
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Hmm dat (HC snipen) zou ik inderdaad eens kunnen proberen.Techno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:57:
[...]
Ik heb ook al een tijdje All Bronze Medals dus ook de All Weapons Bronze. Ik vind de Recon class het minst leuk om te spelen. Gevolg is dat mijn K/D ratio ontzettend gezakt is omdat ik al die snipers op Bronze heb moeten halen. Ik heb inmiddels ook alle SPECACT weapons op bronze voor de achievements. 1 tip: Speel op Hardcore als je die snipers Bronze wilt hebben...
Die vond ik samen met de 500 shotgun kills het lastigste. Wat betreft de sniperguns: als je het rushende type bent, gewoon een 4x scope + magno ammo op de snipergun zetten en iets meer achter de linie spelen. Dan haal je ze een stuk sneller op bronze.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:06:
[...]
Damn, ook mortar strike moet ooit nog naar de 100, zie ik
Ik heb precies hetzelfde probleem als jou! Ik moet wel zeggen dat wanneer je eenmaal serieus bezig bent, je het best wel onder de knie krijgt en hier en daar een Efficiency pin of Excellence Pin scoort met de snipers. Je moet niet close combat gaan, behalve met de VSS Snaiperskaya. Daarmee kan je met 4x Scope nog best wat leuke close combat kills mee maken.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:06:
[...]
Hmm dat (HC snipen) zou ik inderdaad eens kunnen proberen.
Ik baal er gewoon van dat ik zo gedreven ben om alles te halen qua pins en badges, en dat daar die sniper rifles ook bij horenGeef me een assault rifle en in een uurtje spelen heb ik 50+ kills... De keren dat ik een hele ronde gesniped heb, heb ik maximaal 10 kills gehaald, al is dat eerder uitzondering dan regel, het zweeft meestal tussen 5 en 10 kills, waarvan ik minimaal de helft met t pistooltje maak (omdat ik het gewoonweg niet kan laten om close combat te gaan).
Damn, ook mortar strike moet ooit nog naar de 100, zie ik
[ Voor 35% gewijzigd door Techno Overlord op 06-07-2010 09:16 ]
Forever raver!
Ik ben er juist blij mee. Het is hierdoor niet mogelijk om dropshots kills te maken. Iets waar ik me in MW2 behoorlijk aan ergerde. Er is bovendien nog voldoende cover te vinden volgens mij. Daarnaast zijn snipers met prone nog moelijker te vinden. Een voordeel wat ik ze absoluut niet gun.MazeWing schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:02:
ik kan er echt niet met mijn verstand bij, welke idioot binnen DICE besloten heeft geen prone in dit spel te stoppen. Veel muurtjes zijn net op schouder hoogte (wanneer gebukt) en dus is het nog steeds prijsschieten als je erachter staat. Dit haalt voor mij echt veel fun uit het spel!
Als je eergisteren iets sneller was geweest op Nelson Bay, dan had je deze gehad.Unomomentodado schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:10:
[...]
ps: al een maand sta ik nog op 5 demolition kills te halen (laatste pin), schiet ook niet op
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Die 500 shotgun kills vond ik dan weer een makkie, die heb ik veelal met een recon kit gehaald trouwensUnomomentodado schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:10:
[...]
Die vond ik samen met de 500 shotgun kills het lastigste. Wat betreft de sniperguns: als je het rushende type bent, gewoon een 4x scope + magno ammo op de snipergun zetten en iets meer achter de linie spelen. Dan haal je ze een stuk sneller op bronze.
ps: al een maand sta ik nog op 5 demolition kills te halen (laatste pin), schiet ook niet op
Forever raver!
ik heb er daar pas 3 van, terwijl ik 130 C4 en 215 40MM kills heb... ik ben telkens die l*l die een gebouw vrijwel helemaal sloopt, en een ander het laatste tikkie laat gevenTechno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:22:
Ik denk demolition 2.0 kills. Dus een gebouw opblazen dat instort waar spelers inzitten die daardoor gedood worden. Dan krijg je dus een destruction 2.0 kill. Daar moet je 20 van halen voor een Achievement. Ik zit ook pas op 5 ofzo. Ik speel niet graag met C4 of 40MM grenade launcher enz. Dat vind ik voor pussies...
Forever raver!
De truuk is om iets boven je vijand te richten. Wanneer die verder weg zit, steeds iets hoger richten.Kaap schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:09:
Ik ben nu bezig Recon te levelen maar fact is, ik ben echt een waardeloze sniper als het komt op de kills maken. Ik kan mezelf heel lang in leven houden, goed verstoppen, spotten maar ja, die kills... Ik bezit ook nog maar de eerste 2 rifles.
Enige tips m.b.t. het richten c.q. afwijking zou heel welkom zijn.
Wat is de reden dan om op hardcore servers Snipers naar bronze te spelenTechno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:14:
Richt altijd iets boven je enemy. Speel op Hardcore de snipers naar Bronze. VSS kan je mooi close combat halen, de rest op long range. Dat betekend dus campen op hoger gelegen gebieden of in gebouwtjes. Arica Harbor en Isla Innocentes zijn goede maps om te snipen. Port Valdez trouwens ook.
Forever raver!
Ik ben ook bijna nooit bezig met 40mm en C4 (MCOMs gebruik ik liever mijnenTechno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:22:
Dus een gebouw opblazen dat instort waar spelers inzitten die daardoor gedood worden. Dan krijg je dus een destruction 2.0 kill. Ik speel niet graag met C4 of 40MM grenade launcher enz. Dat vind ik voor pussies...
daarbij kun je je sniper ook goed als shotgun gebruiken met de red dot sight er op. In non en echte hardcore, is het one shot kill tot 10 meter. In hardcore is het trouwens bijna altijd oneshotkill. Er wordt wel wat damage uit de kogel getrokken, als het door plaatmateriaal heen moet.Techno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:42:
Omdat het op Hardcore vaak 1 shot kill is. Je hebt niets aan het raken van een target als deze daarna vrolijk verder rent, hetzij met minder health, en dekking zoekt. Je maakt dus meer kills in Hardcore met de snipers omdat je minder vaak hoeft te raken. Headshots zijn natuurlijk een ander verhaal.
Het geluidssysteem zet je soms op het verkeerde been.BatmanHorizon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:49:
[...]
Ik snap eigenlijk ook niet dat mensen soms niet door hebben dat een huis instort, je hoort gewoon een duidelijk geluidje
[afbeelding]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
hahaha sick!!!! Ook maar eens een tank pakken en een huisje omver kegelen.BatmanHorizon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:49:
[...]
Ik ben ook bijna nooit bezig met 40mm en C4 (MCOMs gebruik ik liever mijnen). Maar bij mij hebben tanks en de UAV heel veel destruction 2.0 kills opgeleverd, vooral met de Warheads upgrade of Fast reload. Arica harbor en port valdez (Bradley jatten en gewoon huis in rijden) zo 74 stuks gehaald. Volgens mijn stats heb ik ook 35 teamkills, en ik denk dat 30 daarvan helaas 2.0 kills zijn (tellen niet mee in de 74). Ik snap eigenlijk ook niet dat mensen soms niet door hebben dat een huis instort, je hoort gewoon een duidelijk geluidje
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door walletje-w op 06-07-2010 11:18 ]
Ah, inderdaad, ik zou voor die kills ook eens een voertuig in kunnen stappen (ook iets dat ik nagenoeg nooit doe, infantry only en/of voertuigen slopen is meer mijn dingBatmanHorizon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:49:
[...]
Ik ben ook bijna nooit bezig met 40mm en C4 (MCOMs gebruik ik liever mijnen). Maar bij mij hebben tanks en de UAV heel veel destruction 2.0 kills opgeleverd, vooral met de Warheads upgrade of Fast reload. Arica harbor en port valdez (Bradley jatten en gewoon huis in rijden) zo 74 stuks gehaald. Volgens mijn stats heb ik ook 35 teamkills, en ik denk dat 30 daarvan helaas 2.0 kills zijn (tellen niet mee in de 74). Ik snap eigenlijk ook niet dat mensen soms niet door hebben dat een huis instort, je hoort gewoon een duidelijk geluidje
[afbeelding]
[ Voor 87% gewijzigd door ErA op 06-07-2010 11:30 ]
Altijd pret daarowalletje-w schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:17:
[...]
hahaha sick!!!! Ook maar eens een tank pakken en een huisje omver kegelen.
Trouwens ik heb nog nooit landmijnen gebruikt totdat ik een keertje als engineer spawnde bij pixel voor de chopper, toen zei die, moet je eens mijnen neerleggen.
1 keer gedaan gelijk 3 tanks in dat hele potje opgeblazen!! Toch best effectief
edit: hierboven, soms denk je ook dat het huis naast je instort in plaats van het huis waar je in zit.
Tooltje werkt niet meer maar je kan het nog wel handmatig doenMorpheusk schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:38:
Er is toch een tool om je muis in tanks automatisch sneller te laten bewegen? Ik ben hem kwijt sinds de update.
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Of je kan gewoon niks typen,trollAnoniem: 209081 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 18:04:
[...]
skills kweken? heb je geen tool nodig...
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Tsja ten 1e kan je ook de edit knop gebruiken.
Forever raver!
Ik verbaas mij er over hoe snel die shotgun kills gaan. Ik speel nu 2 weken af en toe met shotgun en ik ben van 15 kills (...) naar ruim 300 gegaan! Map perfect voor shotguns: Arica op conquest! Alles close combatUnomomentodado schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:10:
[...]
Die vond ik samen met de 500 shotgun kills het lastigste. Wat betreft de sniperguns: als je het rushende type bent, gewoon een 4x scope + magno ammo op de snipergun zetten en iets meer achter de linie spelen. Dan haal je ze een stuk sneller op bronze.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als niemand anders er mee bezig is, wil ik wel een (soort van) alpha versie draaien, ik heb toch zat bandbreedte + server waar ik niks mee doeErA schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:30:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/1039151.page
Iemand zin om dat te hosten?
Most of you knows BFBCS.com. The stats-page of Dominik "1ApRiL" Herbst is probably the best page, if you want to take a look to your BFBC2-stats.
But many of you are playing together with friends or are in a clan, and want to have a leaderboard at the own (clan-)homepage. Now, you have ezStats!
Include ezStats to your clanpage or run it standing alone. Compare your and your mates' stats and rummage in depth in the data.
Features / contained functions
Installation and administration with a GUI
Option to include ezStats in a excisting homepage, or running it standalone (contains HTML- and CSS-code)
Detailpages for every player; by request forwarding to BFBCS
Ten different color combinations choosable
Easyliy modifiable because of using of templates and CSS
Many options for the leaderboard-overview: Selection of tables, average and total values, last update, aso.
Data-access over BFBCS´s-API; if a player isn´t registered so far, this will be done automatically
Fully sortable stats-tables
Automatic check for new versions
Three different sizes of modifiable signatures for each player
Players can update on the leaderboard their statistics themselves
Guests can check their statistics, without being registered at the leaderboard
Leaderboard usable for PC, PS3 and XBox360
Manuals for including ezStats in many Content Management Systeme available:, Message boards (like phpBB, wBB, vBulletin, SMF), Webspell, Wordpress, Joomla, PHP-Nuke, DZCP, PHPKIT, e107, Ilch, Clansphere, PHP Fusion
Multilingual because of speechfiles; available so far: , english, german, italian (translation: Italian Army Force), french (translation: Les CmG Clan), czech (translation: Well Armed Team), dutch (translation: Lion Pack)
Is wel leuk mischien. Een GoT leader board
Is dat nou echt cheaten? Wat is het verschil tussen zo'n tooltje en mij met m'n G9, waar ik eventjes op een knopje druk, en m'n DPI verhoog? Je zou zelfs kunnen zeggen dat het de boel weer wat balanceert, aangezien er zat mensen met muizen met verstelbare DPI zijn.Techno Overlord schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:57:
Een tank besturen gaat dan wel weer beter op een console met een controller. Dus de keyboard+muis combo is alleen chiller als men te voet is. Alles wat bestuurt kan worden gaat naar mijn mening beter met een controller.
Dat van die tooltjes is gewoon ordinair cheaten imho!!
Forever raver!
De minimum requirements staan gewoon in de TS en anders zeker te weten in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic. Bekijk wat er nodig is en trek daaruit je conclusie. En anders is http://www.systemrequirementslab.com/ er nog om je daarbij te helpen.kevz schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:03:
nv 7800gtx @oc
2gb ram
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq