[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.752 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:03
Anoniem: 315995 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:00:
[...]
Ik denk alleen dat er 9 van de 10 keer mensen met een CG je tank opblazen omdat ze die liever kiezen (reload, snelheid, effectiever tegen infanterie).
En de rocketdrop is velen malen lager dan bij de RPG's :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44
Was inderdaad lekker knallen op de PS3 gister. Meestal als ik jackal, Uno, Pixel online zie zitten ze in een vol team, maar nu kon ik er makkelijk bij. Snel kwamen Bias en Epitome en Hollandhards ("he, wacht even, mn joint is uit" :P ) ook online. Dan heb je twee volle GOT teams, en dat ging erg lekker moet ik zeggen.

Zijn van die avonden dat je zelf ook nog wat raakt.. het tegeonvergestelde (elke shootout in mijn nadeel) gebeurt ook nog wel eens..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36
Anoniem: 315995 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:00:
[...]

Dat weet ik zo net nog niet, met een CG krijg ik veel minder snel een vehicle damage (+X points), zelfs al heb ik de explosions perk.
De RPG geeft vrijwel elke hit een vehicle damage.
CG is sneller dan een RPG en herlaad ietsje sneller. Voor de rest minder AT damage (zie stats) dan zijn counterparts: RPG / Mweetikveel-bestuurbare-raket-lanceerder

Voor de rest is de damage tegen infantry nagenoeg altijd dodelijk, werkt het uitstekend om muren ergens uit te blazen, splash damage voldoende en de rede dat je in een tank normaliter ook door een CG wordt afgeschoten is omdat die het vaakst gebruikt wordt.

Trouwens, in een tank neem ik tegenwoordig eigenlijk altijd smoke countermeasures mee. Scheelt zoveel, aangezien tracerdarts eigenlijk nutteloos zijn en je met een beetje goed manouvreerwerk een raket wel kunt ontwijken. Ook wel handig om een rookkolom afscheid te nemen van het slagveld om elders wat noodzakelijke reparaties uit te voeren.

Alt fire mis ik eigenlijk niet, ik zit altijd in een squad en mensen spawnen op de machinegeweerpositie. Goed kunnen mikken met de dikke kogel scheelt ook een hoop. Nooit stil blijven staan anders ben je een target voor mortar strikes, uitkijken voor mijnen (ook in het water) en voorzichtig rijden want sinds de nieuwe patch is een klein stootje voldoende om mensen te slopen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 00:15
cheiron schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:39:
Was inderdaad lekker knallen op de PS3 gister. Meestal als ik jackal, Uno, Pixel online zie zitten ze in een vol team, maar nu kon ik er makkelijk bij. Snel kwamen Bias en Epitome en Hollandhards ("he, wacht even, mn joint is uit" :P ) ook online. Dan heb je twee volle GOT teams, en dat ging erg lekker moet ik zeggen.

Zijn van die avonden dat je zelf ook nog wat raakt.. het tegeonvergestelde (elke shootout in mijn nadeel) gebeurt ook nog wel eens..
Als we met tenminste 2 volle squads zitten, dan kun je er in ieder geval vanuit gaan dat Mcoms ook gedisarmed worden en verdedigd. Ook wordt er dan tenminste goed aangevallen. Je ziet dan teams echt oprukken naar de tegenstanders.

De laatste tijd zie je veel dat er bijna niemand Mcoms disarmed (niet-Got'ers). Als je dan zelf gaat disarmen, maar dan wordt neergeschoten, dan ben je deze bijna zeker kwijt. Volgens mij zijn de meeste mensen bang dat ze afgeschoten worden, wat weer slecht is voor hun K/D ratio.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:50
dat klopt inderdaad! Ik spawn meestal ook gelijk zodra ik dood ben en een mcom is gearm met smoke zodat ik mezelf dekking kan geven, en aangezien ik nogal redelijk snel doodga, helpt dat soms ook nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
walletje-w schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:28:
dat klopt inderdaad! Ik spawn meestal ook gelijk zodra ik dood ben en een mcom is gearm met smoke zodat ik mezelf dekking kan geven, en aangezien ik nogal redelijk snel doodga, helpt dat soms ook nog :D
Is wel jammer dat als je een smokegrenade nabij de MCOM gooit van maar 3-5 meter, dat je maar een klein stofwolkje krijgt die zo weg is. Vanaf 10 meter ofzo komt er wel een grotere pluim die ook langer blijft. Om te assisteren vind ik smoke prima werken, jezelf 'dekking' geven werkt bij niet altijd even goed.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-07 12:08
Jackal131 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:21:
[...]

Als we met tenminste 2 volle squads zitten, dan kun je er in ieder geval vanuit gaan dat Mcoms ook gedisarmed worden en verdedigd. Ook wordt er dan tenminste goed aangevallen. Je ziet dan teams echt oprukken naar de tegenstanders.

De laatste tijd zie je veel dat er bijna niemand Mcoms disarmed (niet-Got'ers). Als je dan zelf gaat disarmen, maar dan wordt neergeschoten, dan ben je deze bijna zeker kwijt. Volgens mij zijn de meeste mensen bang dat ze afgeschoten worden, wat weer slecht is voor hun K/D ratio.
Op welke server spelen jullie dan? Ik wil ook wel eens mee doen met de GoT'ers! Moet je ook een clantag hebben dan? En hebben jullie dan ook teamspeak of ventrilo?

P.s. sorry als dit al 100x gevraagd is maar ik zit op mijn werk en kan maar af en toe ff GoT checken 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 01-07-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:46

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Die boys spelen op de PS3 dus zit er voor jou niet bij helaas. Voor mij ook niet....

Tijd voor crosscompatible-patch! :*)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 12-07 00:15
Wij spelen inderdaad op de PS3. Als je ff een PS3 aanschaft, dan willen we met alle plezier met jou spelen ;).
Techno Overlord schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:12:
...
Tijd voor crosscompatible-patch! :*)
Dan zouden wij ook dedicated servers moeten hebben, anders schiet het niet zo op. Zou wel leuk zijn om te spelen met GoT'ers op de andere platformen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

EnigmaNL schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:53:
[...]

De CG is toch gewoon veel sterker? Als ik in een tank rijd word ik 9 van de 10 keer gedood door een idioot met een CG! Hetzelfde trouwens als ik gewoon rond loop zonder in een voertuig te zitten, en als ik een sniper ben kop ik ook regelmatig een CG projectiel 8)7
denk dat dat komt doordat IEDEREEN met een CG rondloopt om die tegen infantry te gebruiken ;)
je zegt het eigenlijk al in je 2e zin :P

De CG doet minder dmg op armor, maar heeft grotere blast range. dmg is sowieso boven de 100, dus infantry is wel in 1 keer dood. (heb ff geen bron btw, maar je kan dat overzicht wel in het topic terug vinden (startpost wss ook wel ) )
Goner schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:58:

In theorie is er ook wel verschil, CG is anti-personnel, RPG is anti-armor ...
http://battlefieldbadass.com/equipment/engineer/

Maar in het spel maakt het geen bal uit waar je mee geraakt wordt, je bent dood ... ook van 3 meter recht voor je voeten of door je hoofd (schutter mankeer niks) :(
dat ze ik juist al ;) (zie ook de wikipedia pagina's die ik eerder postte.)

het maakt wel degelijk uit als je te voet bent. ga er zelf maares mee rondlopen en probeer maar infantry dood te maken. je zal zien dat het bij een RPG lastiger is (als in, beter plannen waar hij heen loopt, de blast range is echt kleiner).

ander goed voorbeeld van het verschil, choppers. trace een blackhawk. een RPG sloopt een blackhawk in 1 keer, een CG laat em neerstorten. (echte explosie vs ding stort neer, verschil tussen meerdere kills/instant kill en de inzittende de kans geven er nog uit te laten springen)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-07 22:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mwoah, niet iedereen loopt rond met de CG, ik heb dat kreng dus echt zelden tot nooit bij me.

(1) In de eerste plaats omdat ik hard bezig ben met het bij elkaar sprokkelen van mn kills met mijnen.
(2) Daarnaast omdat ik ook nog maar op de helft ben met het vernietigen van mn 500 voertuigen, en om die reden ik als ik AT ga, de M13xyz0123 mee neem (meer damage en niet afhankelijk van een tracer dart).
(3) En ten derde but not least omdat ik eigenlijk zelden tot nooit, een AT (of CG) raket op een niet voertuig af zal schieten. T zal wel stom zijn, maar iets in mij weerhoudt mij ervan om dat te doen, ik wissel op die momenten automagisch naar proppenschieter/shotgun/G3 of pistool om zo de kill bij te kunnen schrijven...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 07-07 19:45
Anoniem: 315995 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:56:
@ Unfor

Alleen is de snelheid van de kogel anders, waardoor de kogel meer of minder 'valt' over dezelfde afstand. De trage munitie doet er langer over om er te komen.
Heb je hier bewijs van of grijp je dat zo uit de lucht?
Ik heb laatst een video gezien waar iemand met ieder wapen 1x schiet, en de kogel volgt tot hij raakt.
Ik wil hem best voor je opzoeken als je mij niet gelooft :)

edit: even bekijken op fullscreen 1080p. YouTube: Bullet drop comparison.wmv

http://forums.electronica...drop-comparison-test.html

[ Voor 60% gewijzigd door unfor op 01-07-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

unfor schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:01:
[...]
Ik heb laatst een video gezien waar iemand met ieder wapen 1x schiet, en de kogel volgt tot hij raakt.
Bewijs niet, maar de wetten der natuur schrijven dit voor.
valafstand van de kogel=9.81 m/s2*valtijd
valtijd=afstand tot doel/snelheid van kogel

Correct me if I'm wrong.

Daarnaast merk ik met verschillende wapens dat ik op een andere hoogte boven het vijandelijk hoofd moet mikken voor die headshot.

Natuurlijk heb je nog wel andere effecten die meespelen zoals vorm van de kogel en spin.
Bij een strandbal heb je vast ook wel eens gemerkt dat deze na een harde trap zelfs naar boven afboog.
Door de draaiing van de bal beweegd meer lucht langs de ene kant van de bal, waardoor de luchtdruk verandert en de bal opzij geduwt wordt.

[/natuurkundekwartiertje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Maar we hebben het niet over RL hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay, je voegde het filmpje toe terwijl ik aan het tikken was.

Dit bevestigt wel mijn gevoel dat ik had qua verschil tussen de t88 en de M95.
De oorzaak is echter de fout van DICE.
Waren ze realistischer met de wapengegevens omgegaan dan was er wel degelijk verschil tussen de rest

Voor zover ik weet hebben verschillende wapens andere muzzle velocities, en calibers.
Dit zou toch echt voor een andere karakteristiek moeten zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Anoniem: 315995 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:23:
Voor zover ik weet hebben verschillende wapens andere muzzle velocities, en calibers.
Dit zou toch echt voor een andere karakteristiek moeten zorgen.
Klopt helemaal, alleen is BFBC2 zo realistisch als Star Wars en kijken ze daar helemaal niet naar...

Zo is het in RL vrijwel onmogelijk om een .50 kogel van een M95 te overleven... In BFBC2 is er niks aan het handje als je in je onderbuik geschoten word met dit "kanon". Terwijl in het echt zeer waarschijnlijk je romp in tweeën gedeeld wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 01-07-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EnigmaNL schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:36:
[...]

Klopt helemaal, alleen is BFBC2 zo realistisch als Star Wars en kijken ze daar helemaal niet naar...

Zo is het in RL vrijwel onmogelijk om een .50 kogel van een M95 te overleven... In BFBC2 is er niks aan het handje als je in je onderbuik geschoten word met dit "kanon".
Ach, een welgemikte (of ongelukkig opgevangen) pistoolkogel is irl ook voldoende voor een kill... En probeer zelf eens een parachute open te krijgen in een beperkte ruimte als je van 2 hoog naar beneden springt ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
AllSeeyinEye schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:45:
[...]

Ach, een welgemikte (of ongelukkig opgevangen) pistoolkogel is irl ook voldoende voor een kill... En probeer zelf eens een parachute open te krijgen in een beperkte ruimte als je van 2 hoog naar beneden springt ;)
Daarom zei ik ook, BFBC2 is net zo realistisch als Star Wars! :D (oftewel niet realistisch)

[ Voor 3% gewijzigd door EnigmaNL op 01-07-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:32
Top patch! Nu crasht de game als ik de singleplayer laad. Bedankt DICE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:06
Heb nu alle wapens brons (ook m1) maar toch heb ik die 'Get all weapon bronze stars' award niet..

Specact niet meegerekend aangezien ik op pc game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:18
Wel grappig, als je mijn stats bekijkt op bfbc2 (nick: Gait Bakema) zie je dat m'n k/d ratio om te huilen is (0.55), maar m'n win/loss ratio wel positief (1.26).

Zo speel ik dan ook in de praktijk. Het maakt me geen zier uit hoe vaak ik dood ga, als ik dat potje maar win. Spelen meer mensen zo, of vinden jullie k/d belangrijker?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 11-07 12:47
Beiden, maar als je kdr hoog is bij attacking of defending zijde, dan help je je team ook vooruit :)
Ik zit rond de 1.27 kdr en een 1.35 (denk ik) w/l dus dat komt wel ongeveer overeen, ik help graag mijn teamgenoten (ammo/medpack/motionsensor enz), dan helpen ze mij ook, en dat is voor beide ratio's positief ;)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:07
Ik vind win ook belangrijker, hoewel een goede K/D wel leuk meegenomen is natuurlijk.
Zowiezo betert die K/D wel, ik begin ook meestal laag omdat ik geen shooter-expert ben, maar na een tijdje zit je wel op 1.0 en hoger. Ik heb ooit bij BF2 1500 deaths moeten inhalen, uiteindelijk had ik 15000 kills meer dan deaths (ja ik had veel tijd :p ).

Nu paar jaar later opnieuw een shooter sinds lang, begonnen op 0.55 en zit nu ook al weer vaak boven de 1.0 KDR. Win is op 1.4 =) Betert ook met betere perks/wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
KD is leuk, maar uiteindelijk boeit het me geen zier, wil gewoon beetje leuk spelen, zonder gezeik, jammer dat sommige mensen in elke map altijd moeten sniperen waardoor je dus hoe dan ook altijd op trieste manier dood gaat, gewoon hand to hand combat verdulleme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 12:44
Safaci schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:33:
Top patch! Nu crasht de game als ik de singleplayer laad. Bedankt DICE!
Singleplayer is toch ruk in BC2*

*gecharcheerd en uiteraard een mening. Maar ik vond de singleplayer van BC2 echt heel erg matig

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-07 18:09

aex351

I am the one

alexbl69 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:50:
Wel grappig, als je mijn stats bekijkt op bfbc2 (nick: Gait Bakema) zie je dat m'n k/d ratio om te huilen is (0.55), maar m'n win/loss ratio wel positief (1.26).

Zo speel ik dan ook in de praktijk. Het maakt me geen zier uit hoe vaak ik dood ga, als ik dat potje maar win. Spelen meer mensen zo, of vinden jullie k/d belangrijker?
Je team wint de ronde. Maar het lijkt mij zelf niet zo leuk om continue dood te gaan.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
cheiron schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:41:
[...]

Singleplayer is toch ruk in BC2*

*gecharcheerd en uiteraard een mening. Maar ik vond de singleplayer van BC2 echt heel erg matig
Ik vond het vooral irriterend bij de singleplayer dat je 5 stappen kon zetten, en dat je daarna weer filmpje kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

AllSeeyinEye schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:50:
Mwoah, niet iedereen loopt rond met de CG, ik heb dat kreng dus echt zelden tot nooit bij me.

(1) In de eerste plaats omdat ik hard bezig ben met het bij elkaar sprokkelen van mn kills met mijnen.
(2) Daarnaast omdat ik ook nog maar op de helft ben met het vernietigen van mn 500 voertuigen, en om die reden ik als ik AT ga, de M13xyz0123 mee neem (meer damage en niet afhankelijk van een tracer dart).
(3) En ten derde but not least omdat ik eigenlijk zelden tot nooit, een AT (of CG) raket op een niet voertuig af zal schieten. T zal wel stom zijn, maar iets in mij weerhoudt mij ervan om dat te doen, ik wissel op die momenten automagisch naar proppenschieter/shotgun/G3 of pistool om zo de kill bij te kunnen schrijven...
heb het ook niet over jou specifiek ;) maar genoeg noobjes die standaard een CG bij zich hebben, en zodra ze horen dat er een lock is zo'n ding wegschieten. (mijn incl, maar loop vaker met een RPG rond :P )
de M4AT dinges vind ik maar klote... ding ontploft niet als je em blind weg schiet :/
kortom, je moet em blijven volgen en je bent dan dus kwetsbaar... heb persoonlijk liever fire&forget :P
unfor schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:01:
[...]

edit: even bekijken op fullscreen 1080p. YouTube: Bullet drop comparison.wmv

http://forums.electronica...drop-comparison-test.html
ok, dit is fuckedup
ik kan echt niet anders zeggen dan dat de GOL en de SV98 minder bulletdrop hebben dan de M95.
heb totaal 600kills met de M95 en ook zoiets met de SV98 en GOL geschoten, en ik moet toch echt anders mikken...
kan echt niet kloppen dit! :S

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

TepelStreeltje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:29:
ok, dit is fuckedup
ik kan echt niet anders zeggen dan dat de GOL en de SV98 minder bulletdrop hebben dan de M95.
heb totaal 600kills met de M95 en ook zoiets met de SV98 en GOL geschoten, en ik moet toch echt anders mikken...
kan echt niet kloppen dit! :S
Agree, weet wel 100% zeker dat die SV98 minder bullet drop heeft dan de M95, hij test dan ook alleen op 850 meter, vanaf dezelfde hoek, etc.
Wat is eigenlijk het voordeel van de M95 tov andere snipers in HC? Dat je meer opvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 160457 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:47:
[...]

Agree, weet wel 100% zeker dat die SV98 minder bullet drop heeft dan de M95, hij test dan ook alleen op 850 meter, vanaf dezelfde hoek, etc.
Wat is eigenlijk het voordeel van de M95 tov andere snipers in HC? Dat je meer opvalt?
denk idd dat iedereen direct weet waar je zit :P

de 850 meter waar hij op schiet is wel extreem, zo ver schiet ik bijna nooit.
misschien dat het op (extreem?) lange afstand gelijk is met alle wapens, want ik weet zeker het niet allemaal gelijk is!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:46

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Jackal131 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:24:
Wij spelen inderdaad op de PS3. Als je ff een PS3 aanschaft, dan willen we met alle plezier met jou spelen ;).

[...]

Dan zouden wij ook dedicated servers moeten hebben, anders schiet het niet zo op. Zou wel leuk zijn om te spelen met GoT'ers op de andere platformen.
Ik heb een PS3 (PSN = MinimalOverlord) en een 360 (Gamertag = Techno Overlord) en ik ga niet nog een keer BBC2 kopen. Iets te gortig ofniet? :P

Ik stel voor dat BF3 gewoon iig tussen 360 en PS3 cross compatible wordt maar denk dat dat wishfull thinking is... }:|

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Techno Overlord schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:26:
[...]

Ik heb een PS3 (PSN = MinimalOverlord) en een 360 (Gamertag = Techno Overlord) en ik ga niet nog een keer BBC2 kopen. Iets te gortig ofniet? :P

Ik stel voor dat BF3 gewoon iig tussen 360 en PS3 cross compatible wordt maar denk dat dat wishfull thinking is... }:|
BF3 word PC only althans dat hoop ik, die karige port rommel hoef ik niet, je voelt gewoon de console besturing.

Gelukkig heeft die reverserd acceleration fix wel wat beter gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 10:55
Bulls schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 00:16:
[...]

BF3 word PC only althans dat hoop ik, die karige port rommel hoef ik niet, je voelt gewoon de console besturing.

Gelukkig heeft die reverserd acceleration fix wel wat beter gemaakt.
Omdat je iets hoopt gaat het nog niet gebeuren. Iets minder van die B kerstfilms kijken zou je misschien helpen. Het lijkt me meer dan redelijk dat hij voor de console's en de pc uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 13:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

de M4AT dinges vind ik maar klote... ding ontploft niet als je em blind weg schiet :/
kortom, je moet em blijven volgen en je bent dan dus kwetsbaar... heb persoonlijk liever fire&forget :P
Idd.

Vandaag ook weer er mee rond gelopen. Erg leuk om infanterie weg te blazen met een mooie 'curl' :*) , maar tegen tanks wil je toch wel wat sneller wegduiken. Maar blind wegschieten kan dus niet, moet je weer moeite gaan doen met flanken enzo :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik ben toch wel erg blij met de laatste patch hoor! Gisteravond een paar hele leuke potjes online gespeeld en alles ging gewoon lekker soepel!

Ik ben ook erg blij dat de spawn lag verdwenen is sinds de patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

Anoniem: 160457 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:47:
[...]

Als ik met niet vergis heb je in HC voor de M95 geen magnum kogel nodig voor een instant kill en voor de gol wel. Dus heb je een extra optie vrij bij de M95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Anoniem: 326489 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:40:
[...]
Als ik met niet vergis heb je in HC voor de M95 geen magnum kogel nodig voor een instant kill en voor de gol wel. Dus heb je een extra optie vrij bij de M95.
Gewoon headshots schieten, dan heb je dat hele magnum ammo niet nodig. Ik neem vrijwel altijd extra kogels mee, aangezien je vaak toch iets verder achter de frontlinie rondrent, en daar geen ammoboxes worden gedropt....die liggen namelijk altijd voor de voeten van de assault die op de frontlinie z'n 40mm en handgranaten aan het spammen is ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Grappig, dat verschil in voorkeuren ... die 3 heb ik nauwelijks aangeraakt, ik pak alleen de automatics.
alexbl69 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:50:
k/d is niet echt belangrijk ... maar als we weinig tickets over hebben, ga ik wel wat voorzichtiger spelen om ze niet te snel op te maken.

[ Voor 38% gewijzigd door Goner op 02-07-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 13:53
Ik heb gisteren ook die patch eropgezet maar ik kom de singleplayer niet meer starten :( en de multiplayer wel.
Ik ben de game een beetje aan het verkennen en dacht dus om maar weer een stukje singleplayer te spelen.Dat ging dus mooi niet door. :( :( :(
Dus maar weer ff multiplayer gespeeld. >:) >:)
Hebben meer mensen hier last van (gehad)??

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
phosporus schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 00:23:
[...]

Omdat je iets hoopt gaat het nog niet gebeuren. Iets minder van die B kerstfilms kijken zou je misschien helpen. Het lijkt me meer dan redelijk dat hij voor de console's en de pc uit komt.
BF3 word de echte opvolger van BF2, net als dat BC2 de opvolger van BC was voor de consoles, dat hij nu ook voor de PC uitgebracht is betekend niet dat BC3 ook voor de consoles komt.
Ik heb gelezen dat BF3 tot 80 man gaat ondersteunen, dat lijkt me niet dat een console dat aan kan, laat staan de grote maps en veel vehicles (waar battlefield om draait) BC is niets wat de echte BF om draait, het is gewoon een mix van MW2 en BF2. die 2 APCs slaan ook nergens op, enige map die een beetje vehicles heeft is Panama Canal en Atacama desert wat ook wel even de enige Heli map is voor conquest. Het voelt meer aan als Special Forces expansion dan een Battlefield.

Er was ook gemeld dat BC2 eigenlijk niet voor de PC bedoeld was en ik wilde ook wachten op BF3 maar omdat we met zn allen ongeduldig zijn hebben we BC2 wel gekocht.

Als BF3 ook voor de consoles komt dat ben ik blij voor die genen, alleen moet helaas de PC versie er onder lijden aan features, inhoud en besturing. Want ja alle opties moeten ook met een controller gedaan worden. (net als die spotting methode van BC2 al vernoobified is en squad leader weg is en noem maar op)

Je moet het niet gaan omdraaien, jij hoopt dat BC3 wél op de PS3/X360 komt en gaat nu op mij projecteren dat ik zogenaamd verkeerd zit. Wie zit er nou in een verkeerde kerst film? En waar heb je het over het is 33 graden buiten wie denkt er nou aan de kerst. :F

Maar we zullen zien.

[ Voor 32% gewijzigd door Bulls op 02-07-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:46:
Ik heb gisteren ook die patch eropgezet maar ik kom de singleplayer niet meer starten :( en de multiplayer wel......Hebben meer mensen hier last van (gehad)??
Ja dat klopt, ik heb het zelf ook, en meerdere andere mensen gehoord dat ze hetzelfde probleem hebben. Die hele patch hadden ze beter achterwege kunnen laten, alleen maar ellende.

- Singleplayer stuk
- Veel meer lag
- Als je meerdere c4's neerlegt, eentje wordt kapot geschoten, dan kan je de rest niet meer triggeren
- Hit detection drama...als je geraakt wordt terwijl je net achter dekking loopt, dan kan je zelfs midden achter het gebouw door een blinde muur nog geraakt worden en dood gaan.
- Als je neergeschoten wordt tijdens reloaden, blijft de rest van de game de reload tekst in beeld staan
- Veel disconnects van servers
- Auto-balancing grijpt in tijdens het spelen terwijl je nog leeft (gisteren blies ik een mcom op met c4, en net na triggeren werd ik over gezet....no points ;) )
- (Edit) Nog steeds geen favorite servers en history betrouwbaar opslaan. De laatst opgeslagen server overschrijft alle andere...met als gevolg dat ik 20x de keus heb uit dezelfde server.

Begin me meer en meer te ergeren aan de PC versie. Wat een schijtspel wordt het zo.

[ Voor 7% gewijzigd door tss68nl op 02-07-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
tss68nl schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:55:
[...]

Ja dat klopt, ik heb het zelf ook, en meerdere andere mensen gehoord dat ze hetzelfde probleem hebben. Die hele patch hadden ze beter achterwege kunnen laten, alleen maar ellende.

- Singleplayer stuk
- Veel meer lag
- Als je meerdere c4's neerlegt, eentje wordt kapot geschoten, dan kan je de rest niet meer triggeren
- Hit detection drama...als je geraakt wordt terwijl je net achter dekking loopt, dan kan je zelfs midden achter het gebouw door een blinde muur nog geraakt worden en dood gaan.
- Als je neergeschoten wordt tijdens reloaden, blijft de rest van de game de reload tekst in beeld staan
- Veel disconnects van servers
- Auto-balancing grijpt in tijdens het spelen terwijl je nog leeft (gisteren blies ik een mcom op met c4, en net na triggeren werd ik over gezet....no points ;) )

Begin me meer en meer te ergeren aan de PC versie. Wat een schijtspel wordt het zo.
Ik heb zelfs nog wel eens gehad dat je dan Teamkills krijgt na het switchen.
Het is sowiso stom dat ze mensen die in een squad zitten gaan teamswitchen, er zijn genoeg mensen die gewoon solo zijn, ga hun dan overzetten, nee moet ik weer uit mn squad met mn vrienden in de tegen partij, en dan moet je je eigen aangerichte schade gaan verdedigen? Met een teamswitch op een rush map is de lol er gelijk van af, helemaal als je al aardig ver bent gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
Dat is inderdaad precies mijn punt... vooral op een rush map vind ik het geweldig irritant. Het spel draait zogenaamd om teamwork...dan -ben- je bezig met teamwork en gaat het goed....quitten er een paar tegenstanders omdat ze het niet kunnen winnen, en wordt jij of een van je squadmates zonder pardon midden in de game over gezet naar de tegenpartij.

Om nog maar niet te spreken van een echt goed samenwerkend squad die taken goed verdelen, en ieder een deel van een huis dekken, of middels, medics, een assault en een sniper als eenheid oprukken. Halverwege je voortgang door de map staat je assault ineens in het andere team....weg ammo supply :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

Bulls schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:52:
[...]

Ik heb gelezen dat BF3 tot 80 man gaat ondersteunen, dat lijkt me niet dat een console dat aan kan, laat staan de grote maps en veel vehicles (waar battlefield om draait)
uhm ooit al van MAG gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:49
Ja ooit die graphics gezien? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Maar komt BF3 ook op de consoles uit dan?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Compizfox schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:44:
Maar komt BF3 ook op de consoles uit dan?
Is nog niks over zeker. Ik hoop van niet, geef maar een goede PC only shooter die geen console port is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Minaaj schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:33:
[...]

Haha, liever wel een spel met graphics uit deze tijd en geen MAG met graphics uit 2005. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAG vergelijken met BF2/3 :O
In MAG speel je in een squad en die 256 'spelen ergens anders' in de map, niet het echte gevoel dat je steeds 200+ man ziet lopen. En de graphics/framerate, tja :P

En geen jets (F18 etc) in MAG, en hardware dat is wat het BF maakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 02-07-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Ik vrees dat ze gaan toegeven aan de commerciële druk hoor ... BF3 zal wel op console uitkomen , twijfel er niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:20:
Ik vrees dat ze gaan toegeven aan de commerciële druk hoor ... BF3 zal wel op console uitkomen , twijfel er niet aan
Hopelijk geen directe port zoals met BC2 naar pc is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:21:
[...]

Hopelijk geen directe port zoals met BC2 naar pc is gedaan.
Tja de consoles zijn met de jaren veel belangrijker geworden voor de grote ontwikkelaars , zeker nu het on line game ook daar op punt begint te staan , de instapkosten liggen veel lager , het publiek dat je kan bereiken is ook veel groter

Er zijn enorm veel ps3's en xbox 360 terwijl er in verhouding maar relatief weinig pc's zijn die BFBC2 deftig kunnen draaien , je moet ook geen tweaker zijn om het te kunnen spelen terwijl op PC je soms al wat toeren moet uithalen om het allemaal lekker te doen draaien.
Ik speel liever op PC versta me niet verkeerd maar ik begrijp de commercial appeal wel van de consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:24:
[...]

Tja de consoles zijn met de jaren veel belangrijker geworden voor de grote ontwikkelaars , zeker nu het on line game ook daar op punt begint te staan , de instapkosten liggen veel lager , het publiek dat je kan bereiken is ook veel groter

Er zijn enorm veel ps3's en xbox 360 terwijl er in verhouding maar relatief weinig pc's zijn die BFBC2 deftig kunnen draaien , je moet ook geen tweaker zijn om het te kunnen spelen terwijl op PC je soms al wat toeren moet uithalen om het allemaal lekker te doen draaien.
Ik speel liever op PC versta me niet verkeerd maar ik begrijp de commercial appeal wel van de consoles
Gesproken als een echt verkoper ;-) En nog eens terecht ook. Dit is nu eenmaal zo. De tijd dat gamen enkel voor de mensen waren die genoeg van computers afwisten en spijtig genoeg voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben sommige van jullie ook dat je je veteran status maar niet op 1 of hoger krijgt? Als ik bf2 toevoeg via mijn gamespy account, dan komt er wel form submitted, maar mijn veteran status blijft op 0.

Ook zijn mijn stats die van een week geleden, ben volgens de stats site lvl 3 terwijl ik "al" lvl 14 ben.

EDIT:
via een non-ea stats site krijg ik ze wel goed te zien

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 209081 op 02-07-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Minaaj schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:33:
Maar dat staat los van het feit dat je in MAG met (veeeeeel) meer spelers on-line kunt ... server zal wel ook niet zomaar een PC zijn :+
tss68nl schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:55:
Is dat inderdaad een nieuw verschjinsel ?? Viel me gisteren ook op ; ik zat half achter een tank-wrak en werd beschoten en geraakt, ging midden achter de tank zitten en m'n killer schoot er blijkbaar recht doorheen ?!!?

[ Voor 47% gewijzigd door Goner op 02-07-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat verschijnsel heb ik al weken last van op de PS3.
Denk je dekking te zoeken, word je dwars door een betonnen muur doodgeschoten met een pistooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:00
Er is toch een tool om je muis in tanks automatisch sneller te laten bewegen? Ik ben hem kwijt sinds de update.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Goner schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:22:
[...]

Maar dat staat los van het feit dat je in MAG met (veeeeeel) meer spelers on-line kunt ... server zal wel ook niet zomaar een PC zijn :+

[...]

Is dat inderdaad een nieuw verschjinsel ?? Viel me gisteren ook op ; ik zat half achter een tank-wrak en werd beschoten en geraakt, ging midden achter de tank zitten en m'n killer schoot er blijkbaar recht doorheen ?!!?
Hit-boxes veranderen nu van grootte als je beweegt, dit om het raken van bewegende doelen makkelijker te maken. Het werkt alleen erg nadelig nu, ik heb hetzelfde gemerkt gisteravond!

Gameplay - Hit box for moving targets expands based on the speed of the targets movement

:(

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 02-07-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morpheusk schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:38:
Er is toch een tool om je muis in tanks automatisch sneller te laten bewegen? Ik ben hem kwijt sinds de update.
skills kweken? heb je geen tool nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:22:
[...]

Met PlanetSide kan je tot 300 spelers in 1 server, en die game was voor de pc in 2003, maakt dat het spel dan beter dan BF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 18:10:
[...]

Met PlanetSide kan je tot 300 spelers in 1 server, en die game was voor de pc in 2003, maakt dat het spel dan beter dan BF2?
Bij WoW zit je met 15000 spelers in een server, nog beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SanderAlterNET schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:38:
[...]

PlanetSide is een FPS, net als MAG, WoW is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:40:
PlanetSide is een FPS, net als MAG, WoW is dat niet.
En al die spellen zijn geen Bad Company 2, waar dit topic dan weer over gaat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Anoniem: 209081 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 18:04:
[...]

skills kweken? heb je geen tool nodig...
Ik heb dpi switch dus als ik in de tank zit switch ik van 800 naar 2100 dpi :D Gewoon met een druk op de knop :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Cornelisjuh schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 20:40:
[...]

Ik heb dpi switch dus als ik in de tank zit switch ik van 800 naar 2100 dpi :D Gewoon met een druk op de knop :P
Ja dat gebruikte ik ook een paar keer, maar ik vergeet vervolgens na dood of uitstappen om de DPI terug te zetten, en dan loop ik met een over zenuwachtige muis te schieten wat ik in het begin niet eens doorheb 8)7

Heb nu DPI switch maar uitgezet. Mooi weer 2 knopjes extra op de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Bulls schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 21:13:
[...]

Ja dat gebruikte ik ook een paar keer, maar ik vergeet vervolgens na dood of uitstappen om de DPI terug te zetten, en dan loop ik met een over zenuwachtige muis te schieten wat ik in het begin niet eens doorheb 8)7

Heb nu DPI switch maar uitgezet. Mooi weer 2 knopjes extra op de muis.
Op mijn muis zit er al standaard een special knopje op. Bovendien verrandert mijn scrollwheel van kleur als de dpi ook verrandert (niks groen blauw rood) dus ik kan zo zien of hij snel staat of niet.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Cornelisjuh schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 21:17:
[...]

Op mijn muis zit er al standaard een special knopje op. Bovendien verrandert mijn scrollwheel van kleur als de dpi ook verrandert (niks groen blauw rood) dus ik kan zo zien of hij snel staat of niet.
Ja ik heb dat ook een + en - knopje Logitech G9, maar ten eerste zit het + knop te dicht onder je wijsvingen waardoor hij wel eens per ongeluk ingedrukt wordt, maar ik kan er niet aan wennen om het te gebruiken dus heb ik het maar uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267416

Anoniem: 209081 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:18:
Hebben sommige van jullie ook dat je je veteran status maar niet op 1 of hoger krijgt? Als ik bf2 toevoeg via mijn gamespy account, dan komt er wel form submitted, maar mijn veteran status blijft op 0.

Ook zijn mijn stats die van een week geleden, ben volgens de stats site lvl 3 terwijl ik "al" lvl 14 ben.

EDIT:
via een non-ea stats site krijg ik ze wel goed te zien
ff chatten met ea dan doen zij het voor je :) Het lukte mij eerst ook niet maar bij de chat kunnen ze je goed helpen.

Ik muis trouwens altijd op 3200dpi met mn G9 :) anders zit je zo te slepen...

Ik vind het trouwens jammer dat na de laatste patch de map linksonder bij de score (tab) verdwenen is bij hardcore.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 267416 op 03-07-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 11-07 23:09
Gameplay - Hit box for moving targets expands based on the speed of the targets movement

dit:

breekt gewoon de hele game in 1 keer gg dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Nu online
en waarom breekt dit gewoon de hele game?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
Bulls schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 21:13:
[...]

Haha ja dat heb ik dus ook, gewoon geen tijd voor soms, maargoed heb het al gefixed. Helicopter reageert nu ook weer veel beter. Guns in heli's draaien sneller en statonary AT etc.

http://forums.electronica...ehicle-sens-fix-tool.html

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Kun je op de WWII M1A1 THOMPSON en de M14 ook een 4x scope erop zetten? Heb de m14 net geunlockt maar vroeg me af of dat ook kon. Want anders gebruik ik gewoon lekker de M416/M16.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 21:21
Het is niet mogelijk om scopes op de G3/M14/Thompson etc. te zetten, helaas.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Laatst online: 13-06 16:32
@ Cornelisjuh
ik weet niet hoe jij gamed maar ik kijk gewoon op mijn scherm.
zijn er ook meer mensen die last hebben van het probleem dat je iemand RAAK knived (je ziet m steken) maar de speler heeft dan nog een vol leven als je dan direct wordt neegehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
dezejongeman schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 12:12:
[...]

@ Cornelisjuh
ik weet niet hoe jij gamed maar ik kijk gewoon op mijn scherm.
zijn er ook meer mensen die last hebben van het probleem dat je iemand RAAK knived (je ziet m steken) maar de speler heeft dan nog een vol leven als je dan direct wordt neegehaald.
Ja dat is lag, al meerdere keren gehad wat ook gebeurd is dat je de andere animatie ziet van missen.
En dan vervolgens een kill hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 11-07 23:09
pieterbas12 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 10:52:
en waarom breekt dit gewoon de hele game?
is vrij simpel; cover doet er niet meer toe tenzij je doodstil zit, lekker neergeschoten worden terwijl je achter een betonnen blok/muur zit heerlijk :D
misschieten wordt nu beloond op moving targets altijd leuk als je als engie een tank probeert te pakken door vanachter je cover tevoorschijn te springen en terwijl je al terugbent achter het betonnen blok weer eens lekker neergeschoten te worden door die mg er boven op mjam geweldig aanvallen met rush tja dan moet je naar voren maarja dan krijg je je hitboxes ala de size van een t-90, leuk voor voor een noob die random rondsproeit en in een hoekje gedoken zit minder leuk voor jou. tijdens sprinten kan je al niet schieten en dan die extra grote hitboxes erbij kan mn blinde oma ook nog mee gaan spelen. maar kennelijk hebben 501stAirborne CpT. winters lekker de mailbox bij dice volgespamd dat ze niks konden hitten dus nu doen ze er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Laatst online: 13-06 16:32
If you have lag problems with BFBC2 on PC, try disabling Remote Admin tools such as Wolfcom and ProCon.
link: http://twitter.com/OfficialBFBC2

misschien helpt dit bij het verhelpen van lag omtrent de lag problemen met kniven. ik ga het volgende week ergens testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-07 20:53
SanderAlterNET schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:38:
[...]

1 realm is niet 1 server, zou me niks verbazen als elk gebied een eigen server heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
lukjah schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:01:
[...]

1 realm is niet 1 server, zou me niks verbazen als elk gebied een eigen server heeft
zijn complete clusters per realm. en er zijn 2 of 3 van die datacenters in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Rynji schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 12:00:
Het is niet mogelijk om scopes op de G3/M14/Thompson etc. te zetten, helaas.
Is dat even jammer, dan maar bij de M416/M16 (bijna unlocked) blijven :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vincitore schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:43:
[...]

Is dat even jammer, dan maar bij de M416/M16 (bijna unlocked) blijven :D
of je gaat gewoon wat met G3 / M14 oefenen? Ik mis de scope bij die wapens zelden tot nooit. Die mis je eigenlijk alleen als je stil zit te wachten op de eventuele vijand die op grote afstand langs sprint.... Ow verrek... Dat doe je niet met een assault rifle, da's voor de campers euhm, snipers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003

The Zep Man

🏴‍☠️

blueice85 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 12:34:
[...]

is vrij simpel; cover doet er niet meer toe tenzij je doodstil zit, lekker neergeschoten worden terwijl je achter een betonnen blok/muur zit heerlijk :D
misschieten wordt nu beloond op moving targets altijd leuk als je als engie een tank probeert te pakken door vanachter je cover tevoorschijn te springen en terwijl je al terugbent achter het betonnen blok weer eens lekker neergeschoten te worden door die mg er boven op mjam geweldig aanvallen met rush tja dan moet je naar voren maarja dan krijg je je hitboxes ala de size van een t-90, leuk voor voor een noob die random rondsproeit en in een hoekje gedoken zit minder leuk voor jou. tijdens sprinten kan je al niet schieten en dan die extra grote hitboxes erbij kan mn blinde oma ook nog mee gaan spelen. maar kennelijk hebben 501stAirborne CpT. winters lekker de mailbox bij dice volgespamd dat ze niks konden hitten dus nu doen ze er wat aan.
Ouch, post doet pijn aan mijn ogen. :|

Gebruikt iemand de M1 wel eens als serieus wapen (semi-sniper rifle zonder scope)?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
The Zep Man schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:00:
[...]
Ouch, post doet pijn aan mijn ogen. :|

Gebruikt iemand de M1 wel eens als serieus wapen (semi-sniper rifle zonder scope)?
Ik zelf niet (heb hem niet) maar ik zie veel mensen hem gebruiken op mid range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik heb net een paar uurtjes gespeeld met de M1, 3x gold stars alweer.
M1 is geweldig om snipers mee uit te schakelen en andere long/mid range doelwitten.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Hbwr9u1aQsC7tK5J4a6nOFoJ/full.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 03-07-2010 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
unfor schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 18:45:
Ik heb net een paar uurtjes gespeeld met de M1, 3x gold stars alweer.
M1 is geweldig om snipers mee uit te schakelen en andere long/mid range doelwitten.
[afbeelding]
Is de M1 niet bijna hetzelfde als de SVU ? Meende van wel eigenlijk. Op de silencer en optic's na.

Edit: Ja, even gecontroleerd. Ze zijn bijna hetzelfde behalve dat de svu iets nauwkeuriger is, een silencer heeft en je kunt er dus red dot, 4x zoom en 12 x zoom op zetten.
De m1 kun je dan weer in iedere kit gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door walletje-w op 03-07-2010 19:38 . Reden: pizza ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
walletje-w schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 19:28:
[...]

Is de M1 niet bijna hetzelfde als de SVU ? Meende van wel eigenlijk. Op de silencer en optic's na.

Edit: Ja, even gecontroleerd. Ze zijn bijna hetzelfde behalve dat de svu iets nauwkeuriger is, een silencer heeft en je kunt er dus red dot, 4x zoom en 12 x zoom op zetten.
De m1 kun je dan weer in iedere kit gebruiken.
RoF ligt iets hoger, en je hebt een crosshair als je hipfired. Wat erg handig is bij close encounters.
Zoom is standaard 10x op de SVU/T88, dat is imo te hoog, dus ben je al een spec kwijt aan red dot of 4x zoom.

\/ - Rate of Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
unfor schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 19:44:
[...]

RoF ligt iets hoger, en je hebt een crosshair als je hipfired. Wat erg handig is bij close encounters.
Zoom is standaard 10x op de SVU/T88, dat is imo te hoog, dus ben je al een spec kwijt aan red dot of 4x zoom.
Wat is RoF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Range of Field?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 21:21
Rate of Fire

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Rate of Fire zou niet kloppen want als je in de first post kijkt en de statistieken vergelijkt zie je dat enkel de accurancy iets verschillend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
walletje-w schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:03:
[...]

Rate of Fire zou niet kloppen want als je in de first post kijkt en de statistieken vergelijkt zie je dat enkel de accurancy iets verschillend is.
Ze zijn er nog! Mensen die vertrouwen op de stats die ingame aangegeven worden! :D
Anyway de RoF van T88 ligt op 240, M1 op 260, minimaal verschil dus maar wel aanwezig. :P
Accuracy is van alle wapens in principe hetzelfde, het 1e schot is altijd 100% accuraat.

Bron: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 03-07-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:51

jjwa

CZ3 tentmuis

Nu BF:BC2 in de aanbieding is bij Steam, zit ik er over te denken dit spel te kopen. Maar ik heb één vraag:
hoe leuk is dit spel zonder clan?

Dat wisselt tussen (schiet) spellen namelijk enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
jjwa schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:43:
Nu BF:BC2 in de aanbieding is bij Steam, zit ik er over te denken dit spel te kopen. Maar ik heb één vraag:

BC2 is prima speelbaar in je eentje, het word alleen veel leuker als je met 3 vrienden in een squad speelt.
Zoals de meesten ben ik ook als lone wolf begonnen, speel nu dagelijks met een vast ploegje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
jjwa schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:43:

Het is ook leuk als je in je eentje speelt. Zelf ben ik nu bezig met een headset, en dat vergroot wel het plezier/speelgedrag. Jammer genoeg zie je vaak dat er weinig mensen met microfoon zijn :(
Dus als je een paar vrienden hebt ,met een microfoon, dan wordt het echt leuk :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:33
Ben erg blij dat de nieuwe update een paar verbeterigen met zich mee hebben gebracht.
Daardoor heb ik nu een lekkere combo gevonden om te bespelen.
NEOSTEAD 2000 Combat + magnum ammo + slugs :9

Yeah! Ik heb vandaag mijn platinum gehaald voor Knifes!

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja de neostad is inderdaad wel een lekkere shotgun! :)
Vind de m14 ook wel lekker schieten, alleen voor close combat moet je een vlugge vinger hebben tegen een M16A2 volgens mij :P

/edit: Bij nader inzien heeft die toch niet zon beste uitwerking bij mij. Raak er weinig mee, schiet er 2 rounds op af (redelijk close range) maar die gaat niet dood :P

Voorbeeld: Arica Harbour Conquest mode:
Ik sta op Basis B in het rechterhuisje op de 1e verdieping. Vijand zit op de trap aan de overkant. Ik moet 3 rounds afvuren om hem te killen. 2e voorbeeld... Vijand staat bij de truck, en heb er 2 rounds voor nodig voordat hij mij afschiet :S

[ Voor 60% gewijzigd door Vincitore op 03-07-2010 23:35 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Vincitore schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 11:47:
Kun je op de WWII M1A1 THOMPSON en de M14 ook een 4x scope erop zetten? Heb de m14 net geunlockt maar vroeg me af of dat ook kon. Want anders gebruik ik gewoon lekker de M416/M16.
Probeer het uit en je weet het? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-03 12:31
Heb net een connection lost gehad op een spelserver.

Ik kan nu nergens meer inloggen.

Hebben meerdere personen dit?

Het spel is up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:51
Dirtyharry schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:42:
Heb net een connection lost gehad op een spelserver.

Ik kan nu nergens meer inloggen.

Hebben meerdere personen dit?

Het spel is up to date.
Gewoon even uit- en weer inloggen, gebeurt af en toe.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:51
Vincitore schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 22:05:

Voorbeeld: Arica Harbour Conquest mode:
Ik sta op Basis B in het rechterhuisje op de 1e verdieping. Vijand zit op de trap aan de overkant. Ik moet 3 rounds afvuren om hem te killen. 2e voorbeeld... Vijand staat bij de truck, en heb er 2 rounds voor nodig voordat hij mij afschiet :S
Dus niet meer op vijanden schieten, dat lijkt mij hier de logische conclusie.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!