[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.645 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
AllSeeyinEye schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:07:
GoT PS3 Leaderboard! Vooralsnog de meest actieve posters in dit topic opgenomen :)
Hey ik sta er niet bij, terwijl ik toch vaak met de gotters speel (djeez, walletje, pixel, unomomentodado, jur-mystery en jackal) :'(

Niet dat mijn stats zo indrukwekkend zijn, denk dat ik mijn k/d sowieso nooit meer positief krijg :P (in het begin veel te vaak doodgegaan en het verschil nooit meer kunnen inhalen)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-06 08:54
GoT PS3 Leaderboard! Vooralsnog de meest actieve posters in dit topic opgenomen :)
Leuk idee! Unomomentodado en Kingofcunnus zijn ook nog vaste spelers.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Leaderboard van een update voorzien.

Oef, sta ik toch vrijwel onderaan in het rijtje... waar halen jullie de tijd toch vandaan om zoveel te spelen?
edit: de 'time' in het leaderboard is aangegeven in seconden 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door AllSeeyinEye op 30-06-2010 14:33 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
AllSeeyinEye schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:31:

Oef, sta ik toch vrijwel onderaan in het rijtje... waar halen jullie de tijd toch vandaan om zoveel te spelen?
Ik zou tussen cheironnl en uno staan qua score volgens mij :P

Over de tijd: het helpt als je vanuit thuis kan werken en geen vaste uren hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 16:15
cheiron schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:29:
[...]

Leuk idee! Unomomentodado en Kingofcunnus zijn ook nog vaste spelers.
_/-\o_

En vergeet M_Bias niet... (Autcha op het forum)
AllSeeyinEye schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:31:

Ik speel altijd meer dan ik in eerste instantie van plan was. Ik probeer tegenwoordig om om 22.30 te stoppen of aan de laatste map te beginnen. Anders is het 01.00 uur voor je er erg in hebt.
Misschien speel ik ook wel een beetje te veel, waardoor er dingen blijven liggen... :+

[ Voor 55% gewijzigd door Jackal131 op 30-06-2010 14:43 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

wederom geupdate.

Nb. voor de X360 en PC spelers: iedereen met een geregistreerd account op bfbcs.com kan dergelijke leaderboards opzetten (ook cross-platform trouwens, maar ik denk niet dat dat echt goed te vergelijken valt).

Wellicht opnemen in de TS?
Jackal131 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:38:
[...]

Ik speel altijd meer dan ik in eerste instantie van plan was. Ik probeer tegenwoordig om om 22.30 te stoppen of aan de laatste map te beginnen. Anders is het 01.00 uur voor je er erg in hebt.
Misschien speel ik ook wel een beetje te veel, waardoor er dingen blijven liggen... :+
Lol, ik begin juist zelden voor 22.00 uur met spelen, omdat ik tot die tijd meestal wel wat te doen heb (bezoek / voetbal kijken / film met t vrouwtje kijken oid). Probeer dan meestal rond 0.00 te stoppen, maar wil de 1.00 ook wel eens zien :$

edit:
Overigens kan ik naar wens kolommen toevoegen die ook in de player stats zijn opgenomen. Roep maar en we kijken wel of het daadwerkelijk iets toevoegt :)

[ Voor 63% gewijzigd door AllSeeyinEye op 30-06-2010 14:46 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
AllSeeyinEye schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:43:
edit:
Overigens kan ik naar wens kolommen toevoegen die ook in de player stats zijn opgenomen. Roep maar en we kijken wel of het daadwerkelijk iets toevoegt :)
Squad score lijkt me ook wel grappig om te zien :)

Edit: zie net dat het niet de 'kale' score is die al vermeld wordt, maar de totale score met awards en al... Weet niet of je squad score dan als kolom kan toevoegen :P

[ Voor 64% gewijzigd door Wizz15 op 30-06-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:52
woot de hitboxes zijn nu groter dan een t-90 :D nu kan mn blinde oma ook spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Het wordt er niet beter van voor jou. Zo zak je weer een aantal plekken :D

Lol, ik begin juist zelden voor 22.00 uur met spelen, omdat ik tot die tijd meestal wel wat te doen heb (bezoek / voetbal kijken / film met t vrouwtje kijken oid). Probeer dan meestal rond 0.00 te stoppen, maar wil de 1.00 ook wel eens zien :$
's Ochtends om 06.00 uur gaat het wekkertje weer...lijkt me niet handig om dan van 22.00 tot 00.00 uur te gaan gamen. 23.00 uur = bedtijd O-) .
Als het lekker gaat en het gezellig is, dan kost het me wel enige moeite om BC2 aan de kant te schuiven ;w .

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:17

Leuk idee!
ik heb maar 568567 seconden minder gespeeld dan pixelchaos!
En ik heb de meeste dogtags. En je ziet wel dat de beste bovenaanstaan, qua stats. (en tijd)

Meestal begin ik rond een uur of half 10 te spelen tot een uurtje of 12, of 1.

Onslaught is trouwens best verslavend als je de beste tijd wilt halen! bij die ene map in de sneeuw had ik in m'n eentje de eerste basis binnen 3 minuten, word ik vervolgens bij b neergesniped...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:53:
Het wordt er niet beter van voor jou. Zo zak je weer een aantal plekken :D
Yup, heb t gezien :9
[...]

's Ochtends om 06.00 uur gaat het wekkertje weer...lijkt me niet handig om dan van 22.00 tot 00.00 uur te gaan gamen. 23.00 uur = bedtijd O-) .
Als het lekker gaat en het gezellig is, dan kost het me wel enige moeite om BC2 aan de kant te schuiven ;w .
Half 7 gaat de mijne, en in t weekend, als er geen wekker hoort te gaan, gaan de kids 'af' om uiterlijk 8 uur... Gelukkig heb ik niet veel slaap nodig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 14:02

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Boh vertel mij wat, ik moet voor mijn afstudeerstage ook om 0600uur op staan. 8uur per dag stage en daarnaast nog 20uur een bijbaan om de huur enzo te kunnen betalen. En ik ben ook nog een ontzettend nachtmens!

IK WIL GVD BC2 DOEN! :(

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Jackal131 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:38:
[...]

_/-\o_

En vergeet M_Bias niet... (Autcha op het forum)

[...]

Bias natuurlijk!

Nu dat jullie allemaal onslaught spelen merk ik dat ik een stuk minder speel. Is toch leuker om met bekenden te spelen dan weer in een sniper-team gedropped te worden..

Over de kolommen: score per minute zou ik ook wel een leuke toevoeging vinden!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
walletje-w schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:54:
Onslaught is trouwens best verslavend als je de beste tijd wilt halen! bij die ene map in de sneeuw had ik in m'n eentje de eerste basis binnen 3 minuten, word ik vervolgens bij b neergesniped...
Ik speelde laatst Isla Innocentes met een Duits squad in Onslaught, en 3 mensen van ons squad werden neergemaaid door de chopper terwijl de 4e nog in onze base was (was net gejoined). Dus wij spawnen allemaal in de base, komt de chopper doodleuk boven onze base hangen :P

Grappig om te zien dat de AI ook kan baserapen, het was nog net geen circlestrafen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wizz15 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:06:
[...]

Ik speelde laatst Isla Innocentes met een Duits squad in Onslaught, en 3 mensen van ons squad werden neergemaaid door de chopper terwijl de 4e nog in onze base was (was net gejoined). Dus wij spawnen allemaal in de base, komt de chopper doodleuk boven onze base hangen :P

Grappig om te zien dat de AI ook kan baserapen :+
Die chopper moet je ook zo snel mogelijk uitschakelen. In ieder geval op hard en op hardcore, want dan ben je met 1 schot in jouw buurt gelijk dood (hetgeen ook de reden is dat ik nog maar 1 x een hardcore rondje uitgespeeld heb, telkens die verrekte chopper, en ik ben zelf zo uber slecht om die dingen uit de lucht te krijgen.... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
AllSeeyinEye schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:08:
[...]

Die chopper moet je ook zo snel mogelijk uitschakelen. In ieder geval op hard en op hardcore, want dan ben je met 1 schot in jouw buurt gelijk dood (hetgeen ook de reden is dat ik nog maar 1 x een hardcore rondje uitgespeeld heb, telkens die verrekte chopper, en ik ben zelf zo uber slecht om die dingen uit de lucht te krijgen.... )
Haha dat weet ik, daar waren we ook mee bezig, alleen we hadden de pech dat we op een gegeven moment allemaal bij elkaar in de buurt waren en de chopper precies wat raketten op die plek afvuurde... Heb normaal niet zo'n probleem met die chopper, maar het was wel grappig om te zien :P Ik was medic met een tracer en we hadden twee engineers. De twee engineers waren als eerste dood dus ik dacht ik revive ze even, toen werd ik ook gekilled. Het was hardcore mode idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
cheiron schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:04:

Nu dat jullie allemaal onslaught spelen merk ik dat ik een stuk minder speel. Is toch leuker om met bekenden te spelen dan weer in een sniper-team gedropped te worden..

Over de kolommen: score per minute zou ik ook wel een leuke toevoeging vinden!
Dat moet ik toegeven, ik mis je wel cheironi! ;) vanavond heb ik weer tijd voor een potje :D

kills/minute vind ik ook wel leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Gister hadden we ook een leuk potje op laguna presa :)
Waren wat gasten irritant met c4 dus wij op de een na laatste base keihard b defenden.
Met als resultaat dat we winnen vervolgens dachten we dat kunnen wij beter.

Zie ik uno aan het einde van het potje met ruim 5000 punten door bijna alleen maar mcoms te c4en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Result!
ik sta niet onderaan...

Wel jammer dat dit alleen weergeeft wie het spel het meeste speelt.
Ook wel apart dat Jackal bijna tweemaal zoveel kills heeft als Cheiron, maar wel onder hem staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
TRAXION schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:15:
Zie ik uno aan het einde van het potje met ruim 5000 punten door bijna alleen maar mcoms te c4en.
Lelijk... :P

Vanavond ben ik ook weer van de partij!!
Anoniem: 315995 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:17:
[...]
...
Ook wel apart dat Jackal bijna tweemaal zoveel kills heeft als Cheiron, maar wel onder hem staat...
Cheiron heeft meer wapens op brons en zilver. Hierdoor heeft hij meer 'bonus' punten gescoord.
Verder blijf ik vaak ver achter op rest als het op scores aan komt...en toch strooi ik vaak met ammo-packs en medic-packs...ik doe iets niet helemaal goed 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door Jackal131 op 30-06-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
[...]

Result!
ik sta niet onderaan...

Whehe. Wel een verklaring voor: Jackal speelt altijd (toch?) als assault. Ik wissel enorm tussen classes. Met name als Medic dweil je af en toe echt punten binnen. Dan kan het best zijn dat Jackal met 15 kills veel minder punten heeft dan ik met 5 kills, maar wel 20 revives, en 2000 punten uit medkits.

Overigens misschien leuk om Tokus18 er ook tussen te zetten. Dan wel geen tweaker, maar speelt wel altijd met ons.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
cheiron schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:24:
Whehe. Wel een verklaring voor: Jackal speelt altijd (toch?) als assault. Ik wissel enorm tussen classes. Met name als Medic dweil je af en toe echt punten binnen. Dan kan het best zijn dat Jackal met 15 kills veel minder punten heeft dan ik met 5 kills, maar wel 20 revives, en 2000 punten uit medkits.
Inderdaad je medic score is 2x de medic score van jackal :P

Ik had verwacht dat mijn medic score de hoogste zou zijn vergeleken met mijn andere classes, maar blijkbaar haal ik toch de meeste punten binnen met assault. Engineer net iets minder dan medic en over recon hoeven we niet eens te praten :P

Maar medic is altijd wel lekker punten pakken ja, had laatst in een potje met walletje, djeez en uno een medic pakketje gedropped in hun buurt, en met dat ene pakketje kreeg ik toch weer mooi 660 punten binnen vervolgens. Mocht er iemand een keer flinke punten willen halen met medic, loop maar 'n potje met mij mee dan zorg ik er wel voor dat je die punten krijgt met mijn roekeloze gedrag ;) In het leger zou ik een 'expendable asset' zijn, oftewel typisch kannonenvoer :P

[ Voor 3% gewijzigd door Wizz15 op 30-06-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
[...]

Result!
ik sta niet onderaan...

Wie zou je er dan nog meer bij willen hebben?
Met deze mensen speel ik het meeste en daarmee vergelijk ik mezelf dan ook. :P en dan blijkt het dat jij bijvoorbeeld langer overleeft en dat je k/d ratio hoger is. En dat is dan weer een stimulans voor mij om daaraan te werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik speel de laatste tijd inderdaad vaak de assault class. Voornamelijk omdat ik de M416 een heerlijk wapen vindt. Als ik op de G3 de 4x scope zou kunnen plaatsen, dan zou ik veel vaker van class switchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:40:
Ik speel de laatste tijd inderdaad vaak de assault class. Voornamelijk omdat ik de M416 een heerlijk wapen vindt. Als ik op de G3 de 4x scope zou kunnen plaatsen, dan zou ik veel vaker van class switchen...
Ik ben de laatste 2 weken wat aan t spelen geweest met de G3 (ik moet toch op een of andere manier aan mn Mcom destroys komen, en dat is de enige werkbare kit waarbij ik C4 én double explosives mee kan nemen), en moet concluderen dat je 90% van de ronde de scope op de G3 niet mist... Wel jammer dat ik die 10% dat je m wel had willen hebben steeds als enige onthou....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
AllSeeyinEye schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:43:
[...]

Ik ben de laatste 2 weken wat aan t spelen geweest met de G3 (ik moet toch op een of andere manier aan mn Mcom destroys komen, en dat is de enige werkbare kit waarbij ik C4 én double explosives mee kan nemen), en moet concluderen dat je 90% van de ronde de scope op de G3 niet mist... Wel jammer dat ik die 10% dat je m wel had willen hebben steeds als enige onthou....
Tegenwoordig moet je inderdaad de Mcom destroyen met C4. Als je 'm armed dan wordt het wel door iemand anders met C4 opgeblazen en heb je nog geen destroy te pakken. Jammer dat het zo gaat, maar dat is een discussie die al geweest is. Ik probeer me er bij neer te leggen, maar dat kost me moeite.

Als ik de reacties zo teruglees, lijkt het wel of ik vrij ben, terwijl ik weldegelijk op het werk zit.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Jackal131 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:52:
[...]

Als ik de reacties zo teruglees, lijkt het wel of ik vrij ben, terwijl ik weldegelijk op het werk zit.... :o
ken het gevoel.. geen zin met dit mooie weer ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Zit de changelog voor de pc te lezen en zie dit staan:
Gameplay - Hit box for moving targets expands based on the speed of the targets movement

Waarom hebben ze dat gedaan?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pingkiller schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:59:
Zit de changelog voor de pc te lezen en zie dit staan:
Gameplay - Hit box for moving targets expands based on the speed of the targets movement

Waarom hebben ze dat gedaan?
Zodat ook de mindere goden een moving target kunnen raken }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AllSeeyinEye schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:01:
[...]

Zodat ook de mindere goden een moving target kunnen raken }:O
En ik dus mooi de lul ben omdat ik snel naar voren rush. Alsof ik al niet vaak genoeg werd doodgeschoten.
Sneller bewegen=moeilijker te raken, of ligt dat nou aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Anoniem: 315995 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:03:
[...]

Sneller bewegen=moeilijker te raken, of ligt dat nou aan mij?
Ja,dat vond/vind ik ook al. Daarom snap ik deze wijziging niet. Snelheid is een deel van de tactiek in schietspellen, dat wordt nu tenniet gedaan. Snap er niks van, tenzij ze het echt makkelijker willen maken voor mensen die niet kunnen mikken.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Zo wordt het helemaal sniperheaven natuurlijk als defenders :( Nu kan ik soms nog een shot waarderen van een sniper als ik net ergens vanaf spring op volle snelheid. Dat wordt dan ook alleen maar makkelijker..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:21

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Hopelijk was het om iets te fixen zoals het niet meer synchroon lopen van de hitboxes van bewegende targets met de models (wat overiges zo was/is en erg duidelijk was/is met bepaalde wapens zoals de neostead2000, ff kijken vanavond of dat nog steeds zo is). Maar dan hadden ze dat er ook wel bij kunnen zetten. Zo is het nogal verwarrend en hopelijk is niet echt zo letterlijk als het er nu staat :s

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 30-06-2010 16:48 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 17:51

ToeingTheLine

Mask of sanity

De toggle crouch zit er eindelijk in! Werkt goed. Ook heb ik flares uit een blackhawk zien komen, maar nog niet de kans gehad om zelf te vliegen.

Er is weer een beta bug terug: "reload" wat in het scherm blijft staan. Gelukkig niet in grote gele letters dit keer.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:55

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik ben al weken aan het wachten op het spel. Ik heb hem via Mediaoffer besteld, maar daar staat nog steeds meer dan 5 werkdagen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je je dogtags niet graag afstaat moet je niet met deze vriend van me spelen:
http://bfbcs.com/stats_ps3/Sewer_Shark249.

Ruim 2000! dogtags gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:17

Compizfox

Bait for wenchmarks

Heb de laatste paar weekjes niet meer zo fanatiek gespeeld, ik merk het meteen! Lijkt wel of ik niet meer kan aimen :p
Of ligt het aan de patch?

Ik ben nu ook de medic class aan het spelen. Als je punten wilt moet je echt die gaan spelen! Gooi een medicbag neer op een drukke plek en de punten stromen binnen. Had bijv. zo een keer 140 punten achterelkaar, alleen van healen!

[ Voor 44% gewijzigd door Compizfox op 30-06-2010 17:03 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwinvdv
  • Laatst online: 27-11-2023
Heeft iedereen ineens ook gigantische lag gekregen na het downloaden van de nieuwste patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
kwinvdv schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:13:
Heeft iedereen ineens ook gigantische lag gekregen na het downloaden van de nieuwste patch?
Hm, grappig dat je het zegt, ik heb er ook last van, maar ik weer nog niet zeker of het aan de patch of aan m'n zusje lag (traag internet + youtube = :X ) Ik wordt nu steeds een stapje teruggezet als ik vooruitloop, ontzettend irritant.

edit: m'n zusje is weg, en ik heb er geen last meer van, ligt (bij mij) dus niet aan de patch :)

[ Voor 10% gewijzigd door TrekDude101 op 30-06-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:02
Het tearing probleem op 1920x1200 lijkt ook opgelost met deze patch. Het komt bij mij iig niet meer voor.

Normaal gesproken moest ik eerst een andere resolutie selecteren en accorderen, om vervolgens weer over te schakelen naar 1920x1200.

Alleen een aantal anders bugs in de plaats gekomen.. reload/missile locked die tekst blijft soms staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 22:22
Na 2 weken weer eens BFBC2 gestart. En wat zie ik?? :P Eindelijk is de patch er voor de PC! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bij mij blijft er ook altijd "Reload" in beeld staan, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:39
Klein vraagje: Hoe krijg ik ook zo'n cool nummertje bij mijn naam? Ik hoorde dat het is als je oude bf spellen hebt gespeeld, maar waar kan je die dan koppelen?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCIAL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:00
log in op de BC2 pagina (http://www.badcompany2.ea.com/login) en selecteer dan veteran status linksboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Patch is wel oke, heb alleen voor het eerst last gehad van lag..

Laatst joinde ik een game(joh?) en begon een gast genaamd: RushJunkieXL te zeuren dat high ranks, noobs waren en elkaar opzochten enz enz, hij was maar aan het afgeven op ons, doe het lekker op je eigen team als je niet kan winnen.. En tenslotte waren er 44, 43 en 35 rank aanwezig, de rest was om en nabij 27-30. Zijn team had meeste 33 ranks. Hij zei nog dat alle high ranks elkaar opzochten, kan ik het helpen dat ik daarin gezet word? :P Ik moest best gniffelen om dat alles. Had hem ook nog 2x geknifed, waarvan 1x dat hij achter onze UAV stond.. Hoe stom ben je dan..roflol.

Ik kwam hem vandaag weer tegen op Nelson Bay, kon hij weer niet winnen, en weer afgeven op ons, en op mij natuurlijk, want toen hij weer respawnde en samen met teammate op een ATV stapte, waar ik hun na 10 seconden weer afknalde.. Was ik Spawnkiller en uitgemaakt voor van alles en nog wat :D

Soms is het spel erg frustrerend mbt waardeloze teams waar je inkomt, je gewoon niet je dag hebt of gewoon een erg goed team tegenover je hebt.. Vind ik zulke dingen lachwekkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Mijn grootste frustratie is op dit moment dat ik alleen kan spelen op een crappy ouderwetse beeldbuis tv :P Ik voel me echt waardeloos voor m'n team als ik nu een game join, ik ben dood voordat ik uberhaupt iemand heb gezien.

Als je dit spel op een console speelt is het bijna noodzakelijk om een fatsoenlijke HD(-ready) tv te hebben. Nu ik een tijdje alleen op mijn broertjes tv kan spelen heb ik echt enorm veel moeite om fatsoenlijk kills te maken, het is gewoon allemaal te onduidelijk. Je kan vijanden in de verte niet goed zien, alles is te klein/onrustig... Nu ben ik ook kleurenblind en zijn de kleuren van die tv niet om aan te zien :P

Nee, ik ben blij als ik weer op 720p kan spelen, scheelt een hoop frustratie en alles is weer lekker scherp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 05-06 11:14
Eindelijk goud op alle wapens :)
De G3 en M1 zijn echt beestachtig goed nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 17:04
Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log
W00t weer een gigantisch frustratie weg duurde maar 3 maanden om te fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Worden wapens beter als je ze op goud hebt, dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Compizfox schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:42:
Volgens mij niet, en als dat wel zo is raar, ik heb op de XM8 al 9 goud lijkt me echt sterk dat je handling verbeterd met stars.

Zijn er trouwens al veel inf only servers? ik zie er geen, en er is ook geen vinkje optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:32
Bulls schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:43:
Zijn er trouwens al veel inf only servers? ik zie er geen, en er is ook geen vinkje optie.
Dat komt omdat het geen serveroptie is en EA het niet echt op prijs stelt je eigen regeltjes omtrend wapengebruik te verzinnen. Overigens kun je voor vehicle only ook gewoon squad dm of squad rush pakken, daar merk je in veel gevallen nauwelijks iets van die ene Bradley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Compizfox schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:42:
Je leest mijn post op een andere manier dan ik bedoel.
De G3 en M1 zijn zo goed na de patch van vandaag. zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Ik zat vandaag in een Duitse server( =HQ=), en echt ziekelijk veel regels.. No CG,RPG7, 40MM on infantry, No vehicle stealing, not too much snipers..

Nu waren wij verdedigers at Isla Inocentes.. De aanvallers verlieten de Bradley met 002 health vlak bij onze MCOM Ik stap erin, ding word gefixed, ik knal er wat mensen mee overhoop, word ik gekicked en verbannen.. Nee zo krijg je "vaste members" op je server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 01:28

aex351

I am the one

Zojuist de laatste patch geinstalleerd. Had een vertraging van 6 weken ofzo. Het spel is er alleen maar op achteruit gegaan. En er zijn weer nieuwe bugs bijgekomen. Het zijn echt een stelletje amateurs. In HC heeft de MG36 een crosshair, GOL crosshair is kapot en ga zo maar door. En ook de perfomance is minder geworden.

Hoe kunnen dit soort dingen door het testen heen komen. Dat was ook een excuse voor de weken vertraging, omdat ze ook de ene blunder na de andere blunder maakte met de vorige patches.

Volgende keer bedenk ik mij echt een tweede keer of ik een spel van DICE koop.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

WoRReLbier schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:03:
Ik zat vandaag in een Duitse server( =HQ=), en echt ziekelijk veel regels.. No CG,RPG7, 40MM on infantry, No vehicle stealing, not too much snipers..

Nu waren wij verdedigers at Isla Inocentes.. De aanvallers verlieten de Bradley met 002 health vlak bij onze MCOM Ik stap erin, ding word gefixed, ik knal er wat mensen mee overhoop, word ik gekicked en verbannen.. Nee zo krijg je "vaste members" op je server
Ben het met je eens.

Een tank 'stelen' nadat een vijand is uitgestapt is toch gewoon tactiek? Net als C4 quads. Ook veel servers/mensen die daar tegen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
WoRReLbier schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:03:

Je hoeft er natuurlijk niet te spelen als je niet wilt.
Ik speel zelf graag op een server waar tubes en carl noobstav niet mogen worden gebruikt op infantry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Compizfox schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:12:
[...]

Ben het met je eens.

Een tank 'stelen' nadat een vijand is uitgestapt is toch gewoon tactiek? Net als C4 quads. Ook veel servers/mensen die daar tegen zijn.
Ik ben opzich niet tegen C4 squads, dan moet er maar beter verdedigd worden IMO.
Ik vind het irritanter als ze een UAV volproppen met C4..

Ik probeer als laatste redmiddel meestal landmijnen of RPG-7, maar gevolg daarvan is, dat meestal het hele gebouwtje gelijk weg is met 6 landmijnen dr op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-06 17:07
Wist niet eens dat er een patch was... vond opeens vrijwel geen servers meer (alleen een paar gare Franse servers nog). Kwam er dus via hier achter dat er 'de' patch is nu... nouja laten we dat maar's testen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Yes, M95 :D Hij is mischien minder accuraat dan bijvoorbeeld de GOL, maar ik heb vaker 1 shot 1 kill en heb veel minder last van bullet drop :D Nu nog magnum ammo >:D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Twee servers net geprobeerd, allebei resulteerde het in hele hoop lag, ondanks dat ze lage pings hadden in server lijst (eindelijk weer pings daar).

En ook de play now knop hebben ze nog slechter gemaakt dan dat hij al was, doet niks meer (zegt dat hij niks kan vinden). Waarom halen ze die knop er niet gewoon uit als het boven hun kunnen gaat om je in een willekeurige server te gooien?

En reload zit idd ook steeds in beeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 30-06-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:32
Cornelisjuh schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:28:
Yes, M95 :D Hij is mischien minder accuraat dan bijvoorbeeld de GOL, maar ik heb vaker 1 shot 1 kill en heb veel minder last van bullet drop :D Nu nog magnum ammo >:D
Ik kan er volledig naast zitten, maar juist doordat de M95 minder accuraat is heb je meer bulletdrop, wellicht was je aan het overcompenseren met de GOL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Leftblank schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:58:
[...]

Ik kan er volledig naast zitten, maar juist doordat de M95 minder accuraat is heb je meer bulletdrop, wellicht was je aan het overcompenseren met de GOL?
Bulletdrop is op ieder wapen hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Ik kwam vandaag ik een server en daar hadden ze maar 10 tickets als attackers.. Wist niet eens dat dat mogelijk was en ook vrij nutteloos IMO xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Unfor

Alleen is de snelheid van de kogel anders, waardoor de kogel meer of minder 'valt' over dezelfde afstand. De trage munitie doet er langer over om er te komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 315995 op 30-06-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:27

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Cornelisjuh schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:28:
bulletdrop is juist bij de M95 vrij hoog!
de Gol en SV98 hebben vrij weinig bulletdrop.
heb tijd moeten wennen aan de GOL toen ik met de M95 stopte, nu is het andersom :)

over launchers, de GC is JUIST tegen infantry (Zie ook de specs van het ding in game). de RPG is het anti tank wapen en de GC het anti infantry wapen.
beetje scheef, wordt er zelf ook vaak geirriteerd door als ik voor de 4e keer dood ga door zo'n rocket in men mik, maar goed... ademhalen, ergens anders spawnen en die gast gewoon keihard van een afstand neerschieten.

Wikipedia zegt dat de GC multipurpose is :P Wikipedia: Carl Gustav recoilless rifle
en over de RPG wordt juist gezegt dat die alleen anti armor is Wikipedia: RPG-7
DICE volgt dus de waarheid, hoe lame het ook is :P

[ Voor 16% gewijzigd door TepelStreeltje op 30-06-2010 23:02 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342353

probeer uit te vinden hoe je die flare schiet van een blackhawk iis het iemand all gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:36

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

TepelStreeltje schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 23:01:
[...]

heb tijd moeten wennen aan de GOL toen ik met de M95 stopte, nu is het andersom :)

over launchers, de GC is JUIST tegen infantry (Zie ook de specs van het ding in game). de RPG is het anti tank wapen en de GC het anti infantry wapen.
beetje scheef, wordt er zelf ook vaak geirriteerd door als ik voor de 4e keer dood ga door zo'n rocket in men mik, maar goed... ademhalen, ergens anders spawnen en die gast gewoon keihard van een afstand neerschieten.

Wikipedia zegt dat de GC multipurpose is :P Wikipedia: Carl Gustav recoilless rifle
Er staat toch echt dat de GC anti tank is hoor.
The weapon was first introduced into Swedish service in 1948 as the 8,4 cm Granatgevär m/48 (Grg m/48), filling the same anti-tank role as the US Army Bazooka, British PIAT and German Panzerschreck.
Ik ben er nu nog steeds niet achter of je nu wel punten krijgt als je dood bent. Ik zie de punten niet oplopen op mijn G15 mobo, maar heb nu wel ineens hogere scores?

[ Voor 6% gewijzigd door bvk op 30-06-2010 23:45 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Vaag. Door dat nieuwe IP-zoeksysteem kom ik nu op laggy servers uit. Ik had altijd een stuk of vijf servers met een ping van 15 staan, maar nu gaat het pas vanaf ping 22. En dat merk ik meteen - ik heb veel last van lag. Of het er direct mee te maken heeft weet ik niet, maar het viel me wel op. Rubberbanding is alleen maar erger geworden, terwijl ze dat juist zouden hebben aangepakt.

Hit-detection is wel veel beter geworden! Ik ga namelijk veel vaker dood. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 08:17
Voor mensen met de PC -patch. De patch reset je instellingen (toch je eigen bound keys). Daar stond ik achter een kerel op mijn knife-key te rammen en niets gebeurde, draaide hij zich om.

Voor de rest geen slechte patch, dat praten als je dood bent enzo is handig.

Moet wel weer wat gaan knoeien met mijn settings. Had in gamesettings en air/land/infantry wat waardes aangepast voor de patch, nu ben ik een adhd-er in de heli wat om te vliegen zalig is, maar als gunner kan ik niets raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:59
Zag net een linkje voorbij komen met statistieken van GoT BC2 spelers...Hier is een overzicht van elke speler, weet niet of deze al bekend is maargoed.

http://bfbc2.elxx.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

voil schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 08:45:
Zag net een linkje voorbij komen met statistieken van GoT BC2 spelers...Hier is een overzicht van elke speler, weet niet of deze al bekend is maargoed.

http://bfbc2.elxx.net/
Yup, die site is bekend, evenals bfbcs.com. Het lijstje dat je langs zag komen is een leaderboard van GoT PS3 spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lointje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 08:37:
Voor mensen met de PC -patch. De patch reset je instellingen (toch je eigen bound keys). Daar stond ik achter een kerel op mijn knife-key te rammen en niets gebeurde, draaide hij zich om.
Ja, superstom natuurlijk :{ Ik kon ineens geen granaten meer gooien en mn chatkeys deden t niet meer. Gelukkig is wel de v-sync bug gefixt, scheelt weer een handeling tijdens het starten van t spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:59
Met de nieuwe patch merk ik trouwens dat de ik met de CG geen heli's meer neer kan knallen dmv een tracert dart. Kan iemand dit bevestigen?

Of het was een one time thing, want toen ik de enemy uit de heli zag springen zag ik dat de tracert dart op hem zat, en niet op de heli zelf, dus blijkbaar heb ik de enemy van verre afstand met mn tracert dart gehit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Joehoe eindelijk de M1 bug gefixed en de in game chat verbeterd en crouch mogelijk gemaakt

Voel dat ik weer meer ga beginnen spelen nu die frustraties uit de weg zijn !

Kleine extra frustratie als PC speler (zoals hierboven vermeld) de patch zet uw keys terug naar basisinstellingen , de rest van de settings heb ik nog niet nagekeken ...

T blijft Dice he :(

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 291970 op 01-07-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Het is ook nooit goed...of het deugt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Konden de PC spelers voorheen serieus niet door de knieen zakken? (crouchen)
Dat is toch echt wel waanzin.

De kwaliteitscontrole op games word tegewoordig pas door de eindgebruiker gedaan geloof ik (de gamer).
Ach ja, ik kan me wel gaan opwinden, maar voorlopig ben ik toch niet in staat me op het strijdtoneel te vertonen.
Ik wacht wel tot er over een paar jaar een Desert Combat mod voor BC2 of BF3 is, dan ga ik me wel weer op de PC bezighouden met deze game.
Voorlopig hou ik me lekker bij de console, gezien de devvers daar meer inzet voor lijken te tonen.
Wel hoop ik dat de lag wordt aangepakt en de htibox gewoon een vaste grootte houdt, en niet zoals nu relatief aan de snelheid van het object.

Houd eens op met alles maar aan te passen zodat iedere idioot die op internet zijn gebrek aan skills verwijt aan verkeerde "instellingen" in de game.
Hou het spel zoals het is, en pak de problemen aan, in plaats van de variabelen steeds te tweaken.
Misschien hou je dan ook nog een keer tijd over voor échte nieuwe maps en mogelijkheden (wapens, modes, LAN support)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Jackal131 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:11:
Het is ook nooit goed...of het deugt niet...
agh jackal ik denk stiekem toch dat wij heel blij mogen zijn dat we op de ps3 spelen, die toch redelijk het snelste alle update's heeft mogen krijgen, ik heb de beta al een jaar geleden mogen spelen en verder werkt het eigenlijk vanaf het begin al lekker! Soms kom je nog iets kleins tegen maar over het algemeen ben ik zeer tevreden!

edit: en met Djeez (sjeses hierboven) ben ik het eens ;)

[ Voor 5% gewijzigd door walletje-w op 01-07-2010 10:36 . Reden: een lekker ontbijtje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 06-06 05:31
Gisteren een mooi voorbeeld van hoe lag mijn score beinvloedde:

Eerste sessie (volgens stats site) een k/d van 0.81. Ik had al het idee dat er iets niet klopte, maar beschouw mezelf nog niet zo "pro" dat ik de schuld dan bij de server neerleg en klaag over lag. Nadat andere Gotters begonnen te klagen (pixelchoas voornamelijk) hebben we een nieuwe squad op een nieuwe server opgestart. Resultaat: k/d van 1.24.

Volgens aantal mensen zou het kunnen liggen aan de landinstelling van je EA account. Als je US ingesteld hebt dan zou je met die servers verbonden worden i.p.v. Europese servers. Bij mij staat die instelling voor land en taal op Nederlands, dus dat staat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Afgezien wat probleempjes met knifen heb ik weinig last van bugs. En als ze er al zijn, dan vind ik ze niet storend.
Ik ben inderdaad ook zeer tevreden met mijn PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:22
Anoniem: 315995 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:34:
Huh? Ik kon altijd gewoon crouchen hoor? Of word er prone bedoelt? (liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-06 12:07
jawel hoor, tuurlijk konden we crouchen.

Maar er zijn wel wat dingen verandert. je kunt nu eindelijk stats krijgen voor de M1 garand, de all weapons bronze stars krijg je (nog) niet, mogelijk door de specact uitbreidingen. Op de G36 van de medic zit nu een lekkere dot, die verschrikkelijk irritant is op zandmappen, maar het is een hele verbetering van de vissekom die we eerst hadden (HC mode natuurlijk).

Je kunt nu nuttige dingen doen met een shotgun. Eindelijk de lag weg :)

Mortar strike gooien, moet je zowel links als rechtermuisknop ingedrukt houden. Dat heeft toch wel wat, aangezien die dingen nogal overpowered waren.

je krijgt VEEL meer punten voor MCOMs zetten (50), disarmen (50), vlaggen pakken (150), af laten gaan van een MCOM (250, +10 als je ook nog een order geeft), en mcoms met C4 beplakken. Teamdamage -25, teamkill -100, zelfkastijding is helaas maar -10.

En dat waren de belangrijkste verschillen wel geloof ik.
Ja de tracer dart is iets minder snel, maar dat verschil is verwaarloosbaar.

om de post wat completer te maken:
Server side optie om iets meer ticks aan een game toe te voegen,
De arica harbor conquest map heeft twee buggy's! erg handig tegen campeerboer sniper.
zo hier en daar wat lagstoten, en mijn eerste CTD, maar kan ook komen door de warmte,
wachtrij bij het joinen als de server vol zit :)

[ Voor 11% gewijzigd door M2M op 01-07-2010 10:53 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
M2M schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:47:
[...]
Ja de tracer dart is iets minder snel, maar dat verschil is verwaarloosbaar.
Nou de dart is anders van 300 m/s naar 200m/s gegaan, dat vind ik nogal een verandering en zeker niet verwaarloosbaar... Ik kon het verschil gelijk merken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zeker wel stuk langzamer hoor.

Begrijp niet waarom die patch zo lang heeft moeten duren, kwaliteits controle kan het niet geweest zijn. Van mij mogen ze hem gewoon weer terugrollen, voordelen wegen lang niet op tegen nadelen (veel meer lag, irritante reload bug, zomaar key settings wissen, play now knop nog slechter maken dan hij al was, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Carl Gustav is absoluut anti-tank. Zie ook hier.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Phyxion schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:52:
[...]
Carl Gustav is absoluut anti-tank. Zie ook hier.
De CG, is zoals alle recoilless rifles, multi purpose. Volledig afhankelijk van de munitie die er gebruikt word.

Zoals je bij de site kunt zien die je zelf linkte, is er ook HE-Frag munitie, en dat is geen anti-tank munitie maar anti-personnel of anti-material.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

EnigmaNL schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:56:
[...]

De CG, is zoals alle recoilless rifles, multi purpose. Volledig afhankelijk van de munitie die er gebruikt word.

Zoals je bij de site kunt zien die je zelf linkte, is er ook HE-Frag munitie, en dat is geen anti-tank munitie maar anti-personnel of anti-material.
I know, maar ik zou er gewoon AT ammo in zetten :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Phyxion schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:58:
[...]

I know, maar ik zou er gewoon AT ammo in zetten :)
Dat is natuurlijk volledig afhankelijk van de situatie :) AT ammo is niet erg effectief tegen infanterie, niet dat je een AT granaat in je gezicht zou overleven maar een HE granaat is nu eenmaal effectiever!

In principe zou je moeten kunnen kiezen welke munitie je wilt, maar daar is BC2 te mainstream voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:52:
Joehoe eindelijk de M1 bug gefixed en de in game chat verbeterd en crouch mogelijk gemaakt

Kleine extra frustratie als PC speler (zoals hierboven vermeld) de patch zet uw keys terug naar basisinstellingen , de rest van de settings heb ik nog niet nagekeken ...

Hier triggerde ik op. Er was nog een post die toggle crouch vermeldde geloof ik, maar ben te warm om terug te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
[...]

het is mierenneukerij hoor maar ik snap niet waarom jullie allebei GC zeggen het is toch geen Garl Custav ?
of zie ik iets over het hoofd

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Anoniem: 291970 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:52:

Ja ik had nu bijna het gevoel van, ok deze game is nu klaar voor release. }:O (4 maand later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Anoniem: 315995 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:03:
[...]

Hier triggerde ik op. Er was nog een post die toggle crouch vermeldde geloof ik, maar ben te warm om terug te zoeken :P
lol t was mijn fout , ik had toggle crouch moeten zetten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Unomomentodado schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:38:
Gisteren een mooi voorbeeld van hoe lag mijn score beinvloedde:

Eerste sessie (volgens stats site) een k/d van 0.81. Ik had al het idee dat er iets niet klopte, maar beschouw mezelf nog niet zo "pro" dat ik de schuld dan bij de server neerleg en klaag over lag. Nadat andere Gotters begonnen te klagen (pixelchoas voornamelijk) hebben we een nieuwe squad op een nieuwe server opgestart. Resultaat: k/d van 1.24.

Volgens aantal mensen zou het kunnen liggen aan de landinstelling van je EA account. Als je US ingesteld hebt dan zou je met die servers verbonden worden i.p.v. Europese servers. Bij mij staat die instelling voor land en taal op Nederlands, dus dat staat wel goed.
de lag was ook waardeloos op die eerste server, schoot stilzittende mensen op hun hoofd kreeg hitmarkers ventje draait zich om pats dood.

Daar ga ik me vreselijk om irriteren.
Vervolgens tweede server op en gewoon over de hele avond een gemiddeld kd gehaald van 3.80 .
Nee hoor merk heel snel wanneer ik lag heb.

Ging gister trouwens weer fantastisch gasten met c4 hadden geen kans meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
TRAXION schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:37:
[...]
Ging gister trouwens weer fantastisch gasten met c4 hadden geen kans meer :)
Tja, 75% Got'ers. Wat wil je daar nou tegen beginnen :*)

_/-\o_ _O- d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:27

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Proxx schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:25:
[...]

het is mierenneukerij hoor maar ik snap niet waarom jullie allebei GC zeggen het is toch geen Garl Custav ?
of zie ik iets over het hoofd
haha, das tiepvaudje van mij :)

en voor de rest die mij gequote had, had moeten vermelden dat het multipurpose is, gelukkig verbeterde EnigmaNL me :) (thanks ;P )

Moet toch verschil zijn tussen de 2 launchers, anders had Dice em er niet eens moeten gooien :) (ja ok, snelheid van de CG is wat sneller en geloof dat de RPG wat meer drop heeft op lange afstanden)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
TepelStreeltje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:48:
[...]

haha, das tiepvaudje van mij :)

en voor de rest die mij gequote had, had moeten vermelden dat het multipurpose is, gelukkig verbeterde EnigmaNL me :) (thanks ;P )

Moet toch verschil zijn tussen de 2 launchers, anders had Dice em er niet eens moeten gooien :) (ja ok, snelheid van de CG is wat sneller en geloof dat de RPG wat meer drop heeft op lange afstanden)
De CG is toch gewoon veel sterker? Als ik in een tank rijd word ik 9 van de 10 keer gedood door een idioot met een CG! Hetzelfde trouwens als ik gewoon rond loop zonder in een voertuig te zitten, en als ik een sniper ben kop ik ook regelmatig een CG projectiel 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door EnigmaNL op 01-07-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Ja, we konden altijd crouchen. Maar je moest de knop ingedrukt houden, nu heeft-ie een toggle-functie .. als ik het goed begrijp.
We kunnen niet prone .. ook waanzin.
TepelStreeltje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:48:
Moet toch verschil zijn tussen de 2 launchers,
In theorie is er ook wel verschil, CG is anti-personnel, RPG is anti-armor ...
http://battlefieldbadass.com/equipment/engineer/

Maar in het spel maakt het geen bal uit waar je mee geraakt wordt, je bent dood ... ook van 3 meter recht voor je voeten of door je hoofd (schutter mankeer niks) :(

[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 01-07-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EnigmaNL schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:53:
De CG is toch gewoon veel sterker? Als ik in een tank rijd word ik 9 van de 10 keer gedood door een idioot met een CG! Hetzelfde trouwens als ik gewoon rond loop zonder in een voertuig te zitten.
Dat weet ik zo net nog niet, met een CG krijg ik veel minder snel een vehicle damage (+X points), zelfs al heb ik de explosions perk.
De RPG geeft vrijwel elke hit een vehicle damage.

Ik denk alleen dat er 9 van de 10 keer mensen met een CG je tank opblazen omdat ze die liever kiezen (reload, snelheid, effectiever tegen infanterie).

Ps. bij "infanterie" moet ik altijd denken aan zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.lyingdognews.net/IMAGES/child_gun_444.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Anoniem: 315995 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:00:
[...]
Ik denk alleen dat er 9 van de 10 keer mensen met een CG je tank opblazen omdat ze die liever kiezen (reload, snelheid, effectiever tegen infanterie).
Dat zou hem dan zijn denk ik :'(

Hoe dan ook, ik word er niet blij van! Blijf van mijn tank af! Er zit net een nieuwe lik verf op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 315995 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:00:
[...]

Ps. bij "infanterie" moet ik altijd denken aan zoiets:
[afbeelding]
Noem je het toch 'voetvolk'?

of associeer je dat met
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_5EFXoGkNjNw/SL_whoPfG_I/AAAAAAAAADU/LgB8g-P9UBA/s400/hobbit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind "Cannon fodder" wel een leuke term :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!