[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.631 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-05 10:30
Was leuk gisteren om te spelen. :-) Wel denk ik dat je na een keer of 10/20 wel weet hoe je de map moet spelen voor een goede score (rennen!!!).

Overigens wel slecht dat het Onslaught Leaderboard direct 'bugged' is. Op 3 van de 4 mappen zie ik maar 1 score van andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Stewie! schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:05:
Helaas weer P2P, je bent dus ook afhankelijk van de host :)
De gewone servers draaien allemaal dedicated.
Op de 'gewone servers' maak ik het trouwens ook geregeld mee dat ik iemand 3 keer steek en er niks gebeurt ... bloed en het bekende scheurende knife geluid, maar slachtoffer lijkt zelfs niets te merken !! Blijft gewoon staan tot ik 'm van 30 cm met een pistool headshot (dat werkt wel ?!)

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 25-06-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Goner schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:38:
[...]

Op de 'gewone servers' maak ik het trouwens ook geregeld mee dat ik iemand 3 keer steek en er niks gebeurt ... bloed en het bekende scheurende knife geluid, maar slachtoffer lijkt zelfs niets te merken !! Blijft gewoon staan tot ik 'm van 30 cm met een pistool headshot (dat werkt wel ?!)
mooi ook als iemand je zo probeert te knifen. en je die tegenstander iets hoort roepen omdraait en je belager dood maakt :P

al moet ik zeggen dat ik het maar heel zelden merk dat het niet goed werkt. anders gewoon defib of repairtool gebruiken =]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 06:45

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Proxx schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:41:
[...]

mooi ook als iemand je zo probeert te knifen. en je die tegenstander iets hoort roepen omdraait en je belager dood maakt :P

al moet ik zeggen dat ik het maar heel zelden merk dat het niet goed werkt. anders gewoon defib of repairtool gebruiken =]
Ik had gisteren (conquest) van de 6x kniven dat ik 4x de animatie van een mis-steek zag (mes horizontaal van rechts naar links), maar wel een lijk aan mn voeten en de kill en tag geregistreerd. Zou mooi zijn als dat blijft, want de mis-animatie is aanzienlijk korter dan de raak-animatie

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Is dat een "mis" animatie?
Ik heb vanaf het eerste begin al dat ik mensen op 2 manieren dood met een mes.
Óf je steekt em dr in als een satéprikker, óf je zwaait ermee alsof het een zwaard is en je hakt em als het ware in tweeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 19:21
hai, ben nieuw met bbc2. en wil online gaan. iemand interese om samen online te gaan? mijn nick op xbox live: urbandarkknight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

champion16 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:31:
hai, ben nieuw met bbc2. en wil online gaan. iemand interese om samen online te gaan? mijn nick op xbox live: urbandarkknight.
offtopic:
klinkt als een contactadvertentie :P

In de Topicstart staan de Gamertags van de X360 spelers ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 10:55
champion16 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:31:
Hehe ik voeg je wel even toe dan volgt de rest vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 17:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Kan iemand aub een SP savegame naar mijn mail sturen: salimrmaf Apestaartje hotmail.com. :) Pleasee

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Daarnet eindelijk m'n Platinum gehaald voor de Heavy Vehicle class, game on 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:44

Compizfox

Bait for wenchmarks

salimrmaf schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:41:
Kan iemand aub een SP savegame naar mijn mail sturen: salimrmaf Apestaartje hotmail.com. :) Pleasee
Omdat je het zo lief vraagt :p

Komt er zo aan...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 08:25

zAo

GPLv2 Fanboy

Zojuist een paar potjes Onslaught geprobeerd, maar met weinig succes. Twee potjes bleven hangen op 'Joining Game', in twee potjes kon ik niemand raken (PS3 staat op NAT2), een potje lagde zo erg dat het onspeelbaar werd en 1 potje werkte goed, totdat ik eruitgegooid werd (kam zonder melding in het hoofdmenu).

Waarom zetten ze zulke spullen op de markt als het pas na patch 6 werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
zAo schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 17:30:
Zojuist een paar potjes Onslaught geprobeerd, maar met weinig succes. Twee potjes bleven hangen op 'Joining Game', in twee potjes kon ik niemand raken (PS3 staat op NAT2), een potje lagde zo erg dat het onspeelbaar werd en 1 potje werkte goed, totdat ik eruitgegooid werd (kam zonder melding in het hoofdmenu).

Je kan ook altijd zelf een potje hosten, er komen vanzelf wel een paar mensen bij. Als je een goede verbinding hebt zal ook alles goed werken. Create a public game ofzo.

Is wel slecht dat als de host leaved, dat het potje gelijkt eindigt en je naar het menuscherm wordt gekicked.

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 26-06-2010 17:36 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
BatmanHorizon schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 17:33:
[...]

Je kan ook altijd zelf een potje hosten, er komen vanzelf wel een paar mensen bij. Als je een goede verbinding hebt zal ook alles goed werken. Create a public game ofzo.

Is wel slecht dat als de host leaved, dat het potje gelijkt eindigt en je naar het menuscherm wordt gekicked.
Gaat het op die manier niet goed, en als een bepaalde game dan naar een nieuwe host zou zoeken, is het ook niet goed 8)7 Wat willen jullie nou, dit of host change :?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 21:35
Goner schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:38:
Dan vraag ik me af of de mate van "armour" iets uitmaakt tegen messteken van achteren.

Ik merk het wel bij het gebruik van C4 (heerlijk spul), als de tegenstander geen extra armour heeft en ik wel (heb ik altijd met C4) dan kan ik met 1 C4 een Bradley opblazen. :)

Laatste tijd is dat opblazen van tanks een leuke bezigheid. Soms ren ik gewoon op een tank af, gooi de C4 in z'n richting en blaas hem en mezelf er bij op. ;)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zAo schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 17:30:

Dat zonder melding opeens in het hoofdmenu zitten gebeurt mij laatste paar dagen op de xbox ook ontzettend veel... tis een beetje vermoeiend aan het worden aangezien je je punten kwijtraak volgens mij.. + gewoon het feit dat je net een leuke server gevonden heb waar je dan weer uitgeknikkerd word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Ik ga het gewoon niet weer vragen. Ik doe het gewoon niet, ik wacht gewoon op de patch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:21
Wat is de laatste versie op de PC? Mijn update van BC2 is namelijk beetje kaput en hij zegt dat ik game opnieuw moet installeren. Ik kan wel nog gewoon spelen, alleen niet updaten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:48
er is altijden geen update meer uitgekomen, dus ik denk dat het nog wel snor zit.

Daarnaast is een reinstall ook niet zoveel moeite, zeker niet als er "belangrijk" voetbal op de tv is. (inclusief brakke goalbeoordelingen van grens en scheidsrechters :) Maar dat moet eigenlijk in een ander subforum

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 09:40
Waar zijn de GoT WTABAK en Dutch Cheese servers gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Macros4 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:38:
Waar zijn de GoT WTABAK en Dutch Cheese servers gebleven?
Ik heb net even gekeken, WTABAK is waarschijnlijk down, Dutch Cheese is gewoon up & running. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-05 19:00

ToeingTheLine

Mask of sanity

Na een aantal maanden geen BC2 gedaan te hebben, heb ik vandaag het spel weer geinstalleerd. Helaas nog steeds veel bugs. Andere dingen waar ik me nu nog aan erger:

- Geen red dot sight op G3/M14
- Death erbij na revive
- Kan server niet uit tijdens wachten op spawn

Ook heb ik nog regelmatig CTD, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn setup liggen. Bovenstaande punten doet Dice af met "not balanced for lean" antwoorden. Ik vind het persoonlijk jammer, vooral het feit dat een revive niet als death telt zie ik geen balance problemen veroorzaken. Teveel teamplay zeker....

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:33

ErA

Al vaak besproken. Sights maken de kits waarin deze guns gebruikt worden OP
- Death erbij na revive
Je hebt een death erbij, omdat je bent DOODgemaakt.
Die revive geeft je een ticket terug. Een ticket heeft 10x meer waarde dan jou K/D ratio.
Plus de exploit mogelijkheden zijn ontelbaar. It's perfect as it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

ErA schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:06:Je hebt een death erbij, omdat je bent DOODgemaakt.
Die revive geeft je een ticket terug. Een ticket heeft 10x meer waarde dan jou K/D ratio.
Als je gerevived kan worden, ben je dus niet dood, maar zwaar gewond... een medic is geen magier die iemand terug kan toveren uit de hemel hoor...

Daarnaast, waarom zouden er exploit mogelijkheden bijkomen als het alleen je stats kan beinvloeden? Of heb je het qua exploits dan toch weer over de stats, waar je zelf van zegt dat ze niet belangrijk zijn? Dan zou dus volgens jou een death erbij of eraf niks uitmaken, dus kan het beter verdanderd worden, aangezien het nu alleen maar kleuter campers/snipers in de hand speelt...

Maar goed, ik heb nog wel een vraagje voor de xbox360'ers die Onslaught gekocht hebben:

Als je het koopt, krijg je dan een code die je ergens in moet voeren?

Ik heb namelijk op een ander XBL account nog net 800ms points staan (account heeft microsoft zelf kapot gemaakt, sindsdien kan ik er niet meer op spelen, wel inloggen... :X), maar die points wil ik nu gebruiken om Onslaught te kopen voor een ander XBL account. Is dat mogelijk? Of kan je alleen Onslaught kopen met hetzelfde account als je het speelt? Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Zo niet, laat ik Onslaught gewoon links liggen, met al die berichten over lag en bugs...

Zonde van het geld...

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-05 19:00

ToeingTheLine

Mask of sanity

ErA schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:06:
[...]

Al vaak besproken. Sights maken de kits waarin deze guns gebruikt worden OP

[...]

Omdat een ticket "10x meer waarde" heeft, zie ik het probleem niet. Je geeft zelf al aan dat een Kill/Death ratio niet belangrijk is voor de gameplay van het team, het heeft alleen een individueel belang. Wat is het belang van een mogelijke exploit dan? Ik ben het zat dat ik ergens op een hoekje dood lig, en een idioot van een medic blijft mij reviven terwijl ik geen ammo heb en er 10 snipers op mij schieten terwijl mijn ratio van 2.00 naar 0.20 gaat.... Het systeem werkte goed in BF2 en ik vind het jammer dat ze het hebben aangepast.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
falling_down schreef op maandag 28 juni 2010 @ 00:34:
[...]

Omdat een ticket "10x meer waarde" heeft, zie ik het probleem niet. Je geeft zelf al aan dat een Kill/Death ratio niet belangrijk is voor de gameplay van het team, het heeft alleen een individueel belang. Wat is het belang van een mogelijke exploit dan? Ik ben het zat dat ik ergens op een hoekje dood lig, en een idioot van een medic blijft mij reviven terwijl ik geen ammo heb en er 10 snipers op mij schieten terwijl mijn ratio van 2.00 naar 0.20 gaat.... Het systeem werkte goed in BF2 en ik vind het jammer dat ze het hebben aangepast.
in BF2 waren de medics veel te overpowered, iets wat nu ook al dreigt te gebeuren. Geen enkele klasse haalt zoveel punten als de medic. Als je dat toevoegt is zometeen iedereen medic, is het een grote revive frenzy, iedereen gigantisch veel punten, megahoge K/D en de tactical van de shooter is eigenlijk verdwenen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

M2M schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:11:
[...]

in BF2 waren de medics veel te overpowered, iets wat nu ook al dreigt te gebeuren. Geen enkele klasse haalt zoveel punten als de medic. Als je dat toevoegt is zometeen iedereen medic, is het een grote revive frenzy, iedereen gigantisch veel punten, megahoge K/D en de tactical van de shooter is eigenlijk verdwenen.
Ik speel zelden een rondje waarin een medic in de top 3 punten voorkomt. Het zijn op vehicle maps nagenoeg altijd enigineers, en in het algemeen altijd Assaults die daar staan. Hoe ik dat weet? Omdat ik vrij weinig medic speel en vrijwel altijd in de top 3 sta.
Wellicht is het op PC anders, maar op PS3 zijn er veruit het meeste engi's in het veld. De keren dat ik in een ronde gerivived wordt, zijn met gemak op een hand te tellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 00:07
FiRePaTH schreef op maandag 28 juni 2010 @ 00:32:
[...]

Als je gerevived kan worden, ben je dus niet dood, maar zwaar gewond... een medic is geen magier die iemand terug kan toveren uit de hemel hoor...
Ik weet het niet hoor maar als iemand mij kan reviven van een schotwond met een defrib vind ik het wel een magier :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
AllSeeyinEye schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:15:
[...]

Ik speel zelden een rondje waarin een medic in de top 3 punten voorkomt. Het zijn op vehicle maps nagenoeg altijd enigineers, en in het algemeen altijd Assaults die daar staan. Hoe ik dat weet? Omdat ik vrij weinig medic speel en vrijwel altijd in de top 3 sta.
Wellicht is het op PC anders, maar op PS3 zijn er veruit het meeste engi's in het veld. De keren dat ik in een ronde gerivived wordt, zijn met gemak op een hand te tellen
je maakt een algemene vergelijking over je eigen situatie. lekker betrouwbaar.

ik weet dat medic wel meestal boven aan staan omdat er via mumble genoeg gepraat wordt.
zelf speel ik ook meestal engi of assault. maar voor snel en makkelijk punten gooi maar een kiste op een choke punt. en ga als een dolle mensen reviven. (liefst squad mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Proxx schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:35:
[...]

ik weet dat medic wel meestal boven aan staan omdat er via mumble genoeg gepraat wordt.
zelf speel ik ook meestal engi of assault. maar voor snel en makkelijk punten gooi maar een kiste op een choke punt. en ga als een dolle mensen reviven. (liefst squad mensen)
Met medic haal je inderdaad snel de meeste punten tenzij je een map hebt met veel voertuigen. Recons krijgen gewoonlijk de minste punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
phosporus schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:38:
[...]

Recons krijgen gewoonlijk de minste punten.
[eigendunk] (op walletje-w na) [/eigendunk]

[ Voor 18% gewijzigd door walletje-w op 28-06-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Ik switch gewoon vaak op een map, ligt eraan wat er aan het team short en dat neem ik dat een beetje over.

Heb ik op een gegeven moment geen ammo meer ga ik assualt en drop ik ammoboxen.
Of als de ticks onder de 30 dreigen te raken ga ik naar medic.

etc.

Vanavond nog mensen op de ps3 spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
AllSeeyinEye schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:15:
[...]

Als ik in de top 3 sta is het meestal als medic, als assault doe ik ook wel aardig mee maar de medic is de puntenmaker imho.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Proxx schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:35:
[...]

Ik zeg ook niet dat het betrouwbaar is, ik geef mijn constatering die ik zelf doe bij het spelen op PS3, hetgeen ik in mijn post ook benadrukte.
Daarbij geef ik aan dat het op PC wellicht anders is. Uit jouw bericht maak ik op dat jij op PC speelt, getuige het mumblen.

Kijk ook eens in de leaderboards op Bfbcs.com. Klik willekeurige lvl 50 spelers bovenin de lijst aan. Van de eerste 20 zijn er 15 die het meeste punten als assault hebben. True, de medic is daarna de meest gebruikte class.

Wat stats van EA (helaas is PC niet beschikbaar):

PS3
kills: 1.802.813.024
revive: 92.647.920 (5,1%)

top 15 meest gebruikte wapens in percentage van alle gebruikte wapens:
Assault: 21,5%
Medic: 16,3%
Recon: 13,4%
Engi: 7,7%

Meest gebruikte wapen: XM8 P (7,1% van alle kills)

X360
kills: 2.322.605.240
revive: 128.528.888 (5,5%)

top 15 meest gebruikte wapens in percentage van alle gebruikte wapens:
Assault: 18,3%
Medic: 15,5%
Recon: 15,1%
Engi: 11,5%

Meest gebruikte wapen: M24 (8% van alle kills)

Welke conclusies kan je hieruit trekken:
1. Op X360 wordt meer gespeeld dan op PS3
2. Op PS3 spelen er meer assaults
3. Op X360 spelen het meeste snipers

edit: mijn bemerking dat er op PS3 veel engi's rondlopen wordt door de stats nogal onderuit gehaald. Wellicht omdat ik veel conquest speel, waarbij ik erg veel tijd in Panama Canal doorbreng?

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 28-06-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TRAXION schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:54:

Als het goed is wel.
Na vanavond ben ik de komende weken niet thuis ivm verbouwing, dus ik wil nog even mijn verslaving voeden.

Ik moet zeggen dat ik toch aardig gecharmeerd ben van het wedstrijdelement van Onslaught (een snellere tijd halen dan iemand uit je vriendenlijst ^^)
Het is misschien weinig tactisch spelen, vooral op easy, en vooral sprinten geblazen, maar het is wel erg action-packed.
Alleen jammer dat ik gister in een uur tijd een system freeze en twee disconnects had.

Challenge: Doe Nelson Bay in je eentje op normal, en zie of je binnen 20 minuten het eerste punt kunt pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
AllSeeyinEye schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:07:
[...]

2. Op PS3 spelen er meer assaults
3. Op X360 spelen het meeste snipers

edit: mijn bemerking dat er op PS3 veel engi's rondlopen wordt door de stats nogal onderuit gehaald. Wellicht omdat ik veel conquest speel, waarbij ik erg veel tijd in Panama Canal doorbreng?
Je kan dus geen conclusies over de punten van medics vs assault trekken, medics halen hun punten niet uit kills maar uit kills, heals en revives. Ik denk dat ik de meeste punten uit heals maak, een goed geplaatst pakket levert 240 punten op binnen een seconde of 30.

Ik heb trouwens ook het idee dat ik meer engi's tegenkom dan recons, ik ga vaker dood aan een GC dan aan een recon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kassad schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:17:
[...]

Je kan dus geen conclusies over de punten van medics vs assault trekken, medics halen hun punten niet uit kills maar uit kills, heals en revives. Ik denk dat ik de meeste punten uit heals maak, een goed geplaatst pakket levert 240 punten op binnen een seconde of 30.
Mijn ammoboxen brengen zo'n 500 tot 1000 punten per rondje op, je krijgt er niet zoveel voor als dat je krijgt met een healthpack, maar over het algemeen zijn ze wel meer nodig dan de healthpacks, omdat iedereen ammo gebruikt, en veel mensen niet gehealed hoeven omdat ze of 100% vol zijn, of in een keer (!= one shot) afgeschoten worden (wederom: mijn ervaring, hoofdzakelijk conquest op console).

Daarbij: ik haal als assault wellicht het meeste punten uit kills, maar vlak de 150 punten per veroverde vlag niet uit he, en de +10 op alles voor een attack of defend order. Ook daar gaan bergen en bergen met punten in zitten.

Zo had ik laatst (toevallig wel in rush :P) een rush naar een Mcom gedaan, als Assault + G3 + C4 + explosive upgrade + explosive damage upgrade, in de loop een attack order op de Mcom, 6x C4 op dat ding onder het armen, weglopen, 2x vijand erin, klik, boem:
8 x (50+10) Mcom damage
2 x (50+30) Kill + attack order
30 double kill
even wachten.....
250 Mcom destroyed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
als engie met CG, RPG of dat bestuurbare apparaat kun je ook bijna net zo goed snipen als met een degelijke rifle in je handen. Splash damage, zeker in HC mode, is dodelijk, dus zo goed hoef je niet te mikken. Bulletdrop en rocketdrop zijn beide aanwezig en de hoeveelheid punten voor het slopen van een volle quad zijn ook niet mis.

Maargoed, misschien spreek ik te veel vanuit eigen situatie. Medic kan je gewoon veel punten opleveren, zodra er niet te veel vehicles in de map rondrijden (tanks enzo). Ik speel eigenlijk voornamelijk hardcore rush, waarbij het aandeel tanks toch niet zo groot is. Losse infantry kun je afschieten met een AEK, maar ook met een PKM. Beide gaat goed, met beide heb je veel kogels, maar een bijna dode medestander healen levert je 180 punten op. Dat trek je gewoon niet bij als ammo boer.

Vroeger, voordat de GL generfed was, was de assault kit het meest bespeelt. Ja ik ook :), heerlijk lamen met zo'n GL. Hoog in een torentje of zolder. Mikken hoefde niet echt, en punten stroomden binnen. met een volle squad, allemaal assault, 4 ammoboxen en maar blijven pompen met die granaten. Niemand die daar wat aan kon doen. Gelukkig is dat tegenwoordig wel anders.
Plus het feit dat je de GL al vanaf het begin hebt, en de paddles nog vrij moet spelen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:03
Ik switch gewoon vaak op een map, ligt eraan wat er aan het team short en dat neem ik dat een beetje over.

Heb ik op een gegeven moment geen ammo meer ga ik assualt en drop ik ammoboxen.
Of als de ticks onder de 30 dreigen te raken ga ik naar medic.

etc.

Maakt voor mij niet uit welke class ik speel. Ik eindig toch nagenoeg nooit om de top 3....
Gisteren wel, maar dat het meer te maken met de rest van het team...die gasten hadden geen idee waar ze mee bezig waren, hoewel het wel rank 30+ gasten waren. Iedereen die met mij wel eens gespeeld heeft weet dat als ik in de top van de lijst eindig, dat het dan slecht gesteld is met de rest van het team 8)

Ik denk dat ik vanavond nog wel een rondje speel.
Eerst ff voetbal kijken onder het genot van een BBQ. Als ik dan niet te laat thuis ben ga ik nog wel ff spelen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
AllSeeyinEye schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:07:

PS3
kills: 1.802.813.024
revive: 92.647.920 (5,1%)

X360
kills: 2.322.605.240
revive: 128.528.888 (5,5%)

Waar precies lees jij dat er meer xbox spelers zijn?
Hier staat wat anders
Buiten dat maakt het volgens nu niet meer uit hoeveel punten je scored. Iedereen heeft toch wel alles unlockted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

phosporus schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:39:
[...]

Waar precies lees jij dat er meer xbox spelers zijn?
Hier staat wat anders
Buiten dat maakt het volgens nu niet meer uit hoeveel punten je scored. Iedereen heeft toch wel alles unlockted.
Ook op bfbcs.com lees ik dat er meer X360 spelers zich daar geregistreerd hebben dan PS3 spelers:

Global XBOX360 Statistics
Players at bfbcs:1 695 559

Global PC Statistics
Players at bfbcs:1 561 349

Global PS3 Statistics
Players at bfbcs:1 398 077

[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 28-06-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-05 10:30
Present! Vanavond de laatste 3 kills proberen te halen voor mijn platinum Anti-tank mine. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:47
ErA schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:06:
[...]

Beetje loze redenering he, als je je death pas krijgt na de 15s cooldown, zal het ticket ook pas dan verdwijnen. Als je gerevived wordt, behou je dus het ticket ipv dat het eerst omlaag gaat en dan omhoog.

Ik vond persoonlijk de BF2 versie ook beter: Teamwerk zorgt voor een betere K/D, (en meer tickets). Het "einde" van het spel is ook beter omdat je tickets niet eerst 15s op 0 staan (en wat als er nog een sterft, -1? gedaan?)
Ook omdat je vaak een hele lader in iemand leegschiet die net gerevived is maar nog protection heeft. Hij draait zich om als jij reload en boem dood. Niet dat death-revive-death-... tof is maar goed.

Je K/D is iets realistischer, maar gaat ook wel sneller omlaag als je vaak gerevived wordt en eer je kan weglopen al drie man hebt die op je schiet. Want bij mij lijkt die protection altijd minder lang te werken :P

Revive geeft trouwens nog altijd veel punten: (pc: 80 punten voor squad revive). Enige verschil is dat de medic nu tenminste niet meer de beste assaultwapens hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Platinum, tering.
Ik moet er nog twee voor de tweede gold, en de insignia. De laaste paar dagen krijg ik echter vrijwel alleen maar suicides en teamkills door mijnen :(
Vroegâh reden de meesten nog lekker rond als kip zonder kop en bleven mijnen liggen totdat er iemand overheen reed. Tegenwoordig worden ze vrijwel direct opgeblazen.

Vanavond Rush of Conquest? Dan kan ik me alvast mentaal voorbereiden op de frustratie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Rush...non hardcore :)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
AllSeeyinEye schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:52:
[...]

Ook op bfbcs.com lees ik dat er meer X360 spelers zich daar geregistreerd hebben dan PS3 spelers:

Global XBOX360 Statistics
Players at bfbcs:1 695 559

Global PC Statistics
Players at bfbcs:1 561 349

Global PS3 Statistics
Players at bfbcs:1 398 077
Lol @ alles verkeerd om lezen. Dacht juist dat je had neergezet dat ps3 meer werd gespeeld. Daarom pakte ik ook de website van bfbcs.com erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat word dus lekker Recon met een shotty in close combat :)
Of engineer, en de uitgangen van de vijandelijke basis van mijnen voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
Gisteren mooie pot op Laguna Presa, engineers van de verdedigende partij hadden een stuk of 10 mijnen neergelegd in de rivier, allemaal op een rijtje. Een van onze Bakcha’s kwam aanrijden en ik dacht, laat ik alvast de mijn die er ligt opruimen, niet wetende dat er zoveel waren. Gaaf gezicht, het leek wel een muur van water die opspoot toen ze alle 10 afgingen. En de Bakcha kon doorrijden 

Any news over de PC patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Zerosum schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:02:
Gisteren mooie pot op Laguna Presa, engineers van de verdedigende partij hadden een stuk of 10 mijnen neergelegd in de rivier, allemaal op een rijtje. Een van onze Bakcha’s kwam aanrijden en ik dacht, laat ik alvast de mijn die er ligt opruimen, niet wetende dat er zoveel waren. Gaaf gezicht, het leek wel een muur van water die opspoot toen ze alle 10 afgingen. En de Bakcha kon doorrijden 

Any news over de PC patch?
Patch zal wel weer niet komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:47
http://twitter.com/zh1nt0 dit blijven volgen voor meer nieuws. Momenteel zit het nog bij QA blijkbaar. Vind het ook al laat worden om de patch nog uit te geven, maar goed, we zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://twitter.com/zh1nt0

Patch komt niet deze week, misschien volgende week, maar reken er maar niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 01-06 08:25

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand of Onslaught ranked is op medium/hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:06
Hoe kunnen jullie gamen met deze hitte? Mijn PC loopt idle al 48 graden. Als ik game zit ie dik over de 60 graden.

Specs 940BE + 4870OC in een antec 900 two kast. Omgevingstemperatuur 30 graden!

Ik sla de eerste weken over als het zo'n mooi weer is.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 03-05 14:44
mhindrik schreef op maandag 28 juni 2010 @ 20:24:
Hoe kunnen jullie gamen met deze hitte? Mijn PC loopt idle al 48 graden. Als ik game zit ie dik over de 60 graden.

Hier ook hoor, ik denk vrijwel overal wel.
60 graden is een prima stressed temperatuur als het 30 graden is, 70 is er ook nog niks aan de hand in principe.
Had je verwacht dat je zomers met 45 graden stressed kunt draaien?

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 28-06-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mhindrik schreef op maandag 28 juni 2010 @ 20:24:

Zijn idd normale temps, niet gevaarlijk hoog ofzow, hier wordt ie 75 ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:06
unfor schreef op maandag 28 juni 2010 @ 20:31:
[...]Hier ook hoor, ik denk vrijwel overal wel.
60 graden is een prima stressed temperatuur als het 30 graden is, 70 is er ook nog niks aan de hand in principe.
Had je verwacht dat je zomers met 45 graden stressed kunt draaien?
Anoniem: 160457 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 20:36:
[...]

Zijn idd normale temps, niet gevaarlijk hoog ofzow, hier wordt ie 75 ofzow
Het gaat meer om de 30 graden omgevingstemperatuur. :) Als ik stress dan in de game dan heb ik het bloed heet :+

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-05 11:31
Nou hier loopt mijn q6600 toch wel in de 90 graden Celsius, maar dat is ook normaal met stock cooler en een omgevings temperatuur van 30 graden Celsius.

Ik moet nog 2 gold stars voor mijn platinum star met de MG3, daarnaast nog kills met de At4 voor all bronze pin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 08-06-2021
Is dat niet meer voor in de Air Cooled Gallery of in Wat doe jij deze zomer om je pc koel te houden? O-)
Ik ben nu meer en meer met de Abakan aant gamen geraakt, ook de M16A2(?) vind ik een goed wapen (of ik kan er goed mee om), en wat de knife bug betreft heb ik nooit problemen mee gehad, ik blijf maar knifen en soms faalt er eens een maar niet echt frequent.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 01:05

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Anoniem: 160457 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:41:
http://twitter.com/zh1nt0

Patch komt niet deze week, misschien volgende week, maar reken er maar niet op!
Huh? Als ik doorlees komt ie woensdag?

After a lot of trials and tribulations, all versions of the game client has now completed QA successfully.
We will do no more testing on it.

All game servers will need to be taken down for updates. The maintenance period starts on Wednesday Jun 30th at 07:00AM (GMT+2). Most of them should be back up by 11:00AM (GMT+2).

During this time window, we will also release the new game client.

Check back after 11:00AM (GMT+2), and try out the new game client!

------------------

The client patch is approximately 890MB large. The list of changes is pretty much the same as is listed here. I'm going to write a post which explains some of the background behind the delays later tonight.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 09:33

ErA

Ik denk dat ik eindelijk maar eens met een nieuwe kit ga beginnen.

Heb tot nu toe alleen nog maar assault gespeeld :X is ook wel een beetje terug te zien in mijn score :)

Assault score: 1 332 491
Medic score: 480
Recon score: 20 611
Engineer score: 27 004
Vehicle score: 82 660

al goed, ik ben bijna bij mijn mijlpaal. 3000 40MM Grenade launcher kills. Ik betwijfel of er iemand is die er meer heeft :D en ook bijna 10K abakan kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 23:36
http://twitter.com/OfficialBFBC2/status/17283332743:
The Bad Company 2 PC patch will be deployed on Wednesday, June 30th at 7:00AM (GMT+2)!
Zou het dan eindelijk zo ver zijn ?? :P

[ Voor 3% gewijzigd door drZymo op 29-06-2010 08:40 ]

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Nou, ik kan het haast niet geloven!
Zou wel erg mooi zijn natuurlijk als het wel zo is :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 08-06-2021
EA ligt eruit atm, niet dat ik veel aan het gamen ben nu ;).

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:04

Stewie!

Keen must die!

Spaiker schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:19:
EA ligt eruit atm, niet dat ik veel aan het gamen ben nu ;).
Dinsdag 11 uur maintenance :)

De PC patch komt inderdaad morgen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:23
Als ik de list met changes zo zie wordt het een stuk lastiger om als engineer een helicopter uit de lucht te schieten :|

Gameplay - Tracer dart gun speed has been changed from 300 m/s to 200 m/s
Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter

voor de volledige lijst: http://forums.electronica...ent-r8-server-r12-qa.html

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344297

Werd tijd dat de patch komt (nu nog wat nieuwe maps :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
f4stf0rw4rd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:55:
Als ik de list met changes zo zie wordt het een stuk lastiger om als engineer een helicopter uit de lucht te schieten :|

Das mooi want als ik in een chopper stap is-ie vernietigd voor ik opgestegen ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Anoniem: 344297 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:08:
Werd tijd dat de patch komt (nu nog wat nieuwe maps :D )
Ik heb stiekem de hoop dat het lange wachten beloond wordt met een extra map. Als ik naar de patch grootte kijk, dan draagt dat bij aan mijn vermoeden (890MB). Zeker omdat deze in eerste instantie op 500MB geschat werd. Maar het zal wel ijdele hoop zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Kassad schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:33:
[...]

Das mooi want als ik in een chopper stap is-ie vernietigd voor ik opgestegen ben..
Dan doe je toch iets verkeerd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:01

Vrijdag

De Zwarte

Wat zouden ze bedoelen met countermeasures? Flares of een alt wapen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Vrijdag schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:50:
[...]

Volgens mij heb ik flares gezien in een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Niet zozeer als engineer specifiek: elke class kan de tracedart gebruiken, mits deze unlocked is. Ik vind het alleen maar goed, dat het moeilijker gemaakt is, want het is nu imo te makkelijk geworden.

Maar dit is al een aantal keer voorbij gekomen en besproken... ;)
Vrijdag schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:50:
Countermeasures -> Tegenmaatregelen -> Flares dus, of wil jij een raket met kogels tegenhouden? ;) Een extra wapen is de V ALT W specialization... ;)

[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 29-06-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CptChaos schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:05:
of wil jij een raket met kogels tegenhouden? ;)
Jazeker 8) :
YouTube: Kashtan-M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik bedoel in de game, daar praten we hier in dit topic toch over? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 29-06-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:01

Vrijdag

De Zwarte

Kassad schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:56:
[...]

Volgens mij heb ik flares gezien in een filmpje.
Ah, okee. Ben benieuwd of dat ook op de Xbox komt, heb het daar nog niet gemerkt :)
De nederlandse marine heeft ook een "Goalkeeper" aan boord van de Hs Ms Tromp. Alleen denk ik dat zoiets niet onder een heli zal hangen :P

http://www.werkenbijdemarine.nl/vervolg.php?pageID=257 4200 schoten per minuut is indrukwekkend :D

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx

hij was eerst nog langzamer dan 200m/s toen kreeg ik het onder de knie. wordt ie sneller gemaakt (300m/s) nu weer een heletijd aan dat gewend maken zen hem weer langzamer. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrijdag schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:26:

De nederlandse marine heeft ook een "Goalkeeper" aan boord van de Hs Ms Tromp. Alleen denk ik dat zoiets niet onder een heli zal hangen :P
Ah, de Goalkeeper. Die zocht ik eigenlijk...

Nu we toch over kogelsproeiers praten :P
Bij Rush komen toch weleens Warthogs overvliegen? Ik zou maar al te graag in zo'n dingetje over het slagveld vegen. In de Desert Combat mod hadden ze hem ook toegevoegd, heerlijk geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@ countermeasures:
smoke is de countermeasure. Blijkt uit diverse filmpjes die op Youtube rondzwerven. Dit werkt al zo in tanks, en in heli's wordt dit nu dus ook werkend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Laatst online: 20-07-2021
Ben nu toch een update aan't downloaden van over de 400Mb ? (Xbox)
Ben benieuwd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 08:40
Proxx schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:53:
[...]

hij was eerst nog langzamer dan 200m/s toen kreeg ik het onder de knie. wordt ie sneller gemaakt (300m/s) nu weer een heletijd aan dat gewend maken zen hem weer langzamer. :F
Net lang genoeg om mijn 100 tracer plants te krijgen. Kan hij mooi weer terug ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kunnen ze dat soort "tweaks" nu niet gewoon laten? Gezeur erover zal toch wel blijven.
Bovendien heb je meer reden om de countermeasures te gebruiken als je ook daadwerkelijk ge-tracer'd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:31
Anoniem: 315995 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:54:
[...]

Ah, de Goalkeeper. Die zocht ik eigenlijk...

Nu we toch over kogelsproeiers praten :P
Bij Rush komen toch weleens Warthogs overvliegen? Ik zou maar al te graag in zo'n dingetje over het slagveld vegen. In de Desert Combat mod hadden ze hem ook toegevoegd, heerlijk geluid.
Daar zijn de mappen helaas te klein voor, ik mis ze :P

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Aan de mensen die een headset hebben:
Gebruiken jullie je headset veel? En is dat dan vooral met vrienden of ook als je alleen in een server zit.

Ik stel deze vraag omdat ik van plan ben aan te schaffen en speel vooral BC2 online..dus vandaar.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb em altijd om, maar met Randoms heb je 9 van de tien keer niemand om tegen te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Dat is ook wel zo natuurlijk. Maar in BC2 kan je gewoon praten toch zonder te connecten op bepaalde server toch?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:46
Zonder goed geluid kan ik niet gamen, dus altijd koptelefoon op (PC-gamer).

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Vincitore schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:49:
Aan de mensen die een headset hebben:
Gebruiken jullie je headset veel? En is dat dan vooral met vrienden of ook als je alleen in een server zit.

Ik stel deze vraag omdat ik van plan ben aan te schaffen en speel vooral BC2 online..dus vandaar.
Heb maand geleden een koptelefoon gekocht en prestaties en plezier gaan omhoog. Ook is het communiceren met squad genoten een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 02:44
Wat ik eigenlijk wel leuk vind is dat op sommige servers je melding krijgt van je aantal kills dat je achter elkaar hebt gemaakt een killstreak melding dus. Deze killstreak melding is ook zichtbaar voor alle andere spelers wanneer deze word beëindigt door een tegenstander (deze maakt jouw dan dus af).

Alleen jammer dat dit niet standaard is op elke server het zal vast een admin server instelling zijn.

En het gemis van speech via een mic is ook jammer ik ben geen fan van mumble of teamspeak.

Ik gebruik zowel speakers (overdag) als headphones (s'nachts)

[ Voor 9% gewijzigd door JT888 op 29-06-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja inderdaad, dat is inderdaad wel leuk om te zien maar voor mij niet echt essentieel ;)

"En het gemis van speech via een mic is ook jammer ik ben geen fan van mumble of teamspeak."
Kan toch gewoon via microfoon ingame praten?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:38

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

JT888 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:06:
Wat ik eigenlijk wel leuk vind is dat op sommige servers je melding krijgt van je aantal kills dat je achter elkaar hebt gemaakt een killstreak melding dus. Deze killstreak melding is ook zichtbaar voor alle andere spelers wanneer deze word beëindigt door een tegenstander (deze maakt jouw dan dus af).

Alleen jammer dat dit niet standaard is op elke server het zal vast een admin server instelling zijn.

En het gemis van speech via een mic is ook jammer ik ben geen fan van mumble of teamspeak.

Ik gebruik zowel speakers (overdag) als headphones (s'nachts)
Dat van die melding van killstreaks klinkt wel erg arcade he. Lijkt zo wel MW2 met al die meldingen in beeld. Ik vind het goed zoals het nu is. Lekker weinig HUD zodat je alleen het battlefield ziet!

Ik gebruik altijd speakers, ook 's nachts (woon in een pauperbuurt dus daar kan het nog gewoon :9). Heb wel een headset op om te spreken met squadmembers. Speel altijd samen met 3 anderen op de 360 en iedereen heeft zijn eigen taak. Ik speel (bijna) altijd de Assault class met de Vintovka met Red Dot Sight en met smokegrenades, M9 als sidearm, Magnum Ammo en Alt Vehicle Weapon.

Zo is er nog 1 engineer, 1 medic en de laatste is meestal of een recon of een extra medic. De laatste tijd ook weinig Rush gespeeld. Toch maar weer de oude vertrouwde Conquest mode!

[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 30-06-2010 09:21 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:21
Patch is te downloaden voor PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Eerste reacties zijn positief geloof ik als ik twitter mag geloven... moet nog helaas tot 1700 wachten voordat ik kan beginnen met downloaden. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vinom schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:59:
But do I have to wear a Pirate costume?
Arrr..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

vinom schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:59:
eindelijk ... lets hope all goes well :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 01:05

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Anoniem: 315995 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:31:
[...]

But do I have to wear a Pirate costume?
Arrr..
Illegaal bedoel je? Steam is hier volop aan het downloaden hoor, dus je hoeft geen piratenpak aan ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
bvk schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:09:
[...]

Illegaal bedoel je? Steam is hier volop aan het downloaden hoor, dus je hoeft geen piratenpak aan ;)
eye-patch ;)

Ik speel sinds Steam laatst een aanbieding had, nu ook eindelijk BC2, en het valt me op dat mijn pings nooit lager komen dan 70, terwijl ik in dit topic toch wel mensen zie met lagere pings. Als ik in de serverbrowser sorteer op ping, en een server join met een ping van 15, dan heb ik ook steeds rond de 70.

Is dit standaard, of is er nog iets dat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:46
TrekDude101 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:14:
[...]

eye-patch ;)

Ik speel sinds Steam laatst een aanbieding had, nu ook eindelijk BC2, en het valt me op dat mijn pings nooit lager komen dan 70, terwijl ik in dit topic toch wel mensen zie met lagere pings. Als ik in de serverbrowser sorteer op ping, en een server join met een ping van 15, dan heb ik ook steeds rond de 70.

Wat je ingame ziet is niet je ping, maar de totale vertraging incl berekeningen van de server etc.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:39
TrekDude101 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:14:
[...]

eye-patch ;)

Ja ik zie zelfs nu ping 3 in server browser, als ik in cmd ping naar de server is het ook ping 3.. maar ingame blijft het rond de 70 (heb trouwens glasvezel), het stoort met verder niet echt want het tja ik kan het wel begrijpen dat er wat hogere latency is (qua map ect)

tis geen counter strike waar je idd met een lan ping loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Minaaj schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:57:
[...]

Ja ik zie zelfs nu ping 3 in server browser, als ik in cmd ping naar de server is het ook ping 3.. maar ingame blijft het rond de 70 (heb trouwens glasvezel), het stoort met verder niet echt want het tja ik kan het wel begrijpen dat er wat hogere latency is (qua map ect)

tis geen counter strike waar je idd met een lan ping loopt

[...]
harmageddon schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:39:
[...]

Wat je ingame ziet is niet je ping, maar de totale vertraging incl berekeningen van de server etc.
Ok, duidelijk :) Ik ben CoD4 misschien nog gewend, waar ik meestal rond de 30 zat, maakt ook verder niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

GoT PS3 Leaderboard! Vooralsnog de meest actieve posters in dit topic opgenomen :)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!