[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
walletje-w schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:33:
[...]

Dit was op die nachtmap en dan A2 in die container met nog een container er bovenop. Bij b3 werd het trouwens ook heel vet! maar die hielden we uiteindelijk 8)
Nelson Bay B3 met Got team = definitie van onbreekbaar.

Tegenstander Kansloos

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:31
Anoniem: 315995 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:29:
[...]
Ik zou liever zien dat de sterkte van zo'n kist verhoogd word, zodat je em niet in twee klappen (of één, als je met zn 3en bent.) kapot hebt.
Daarnaast zou het het volgens mij wel goed voor de balance zijn als hij ook weer gerepareerd kon worden.
Repareren uiteraard zeer gestaag, maar dit zou weer overeenkomen met de grote sterkte.
Opblazen en repareren moeten aan elkaar gewaagd zijn.
Zat ik ook al aan te denken. Dat zou inderdaad iets toevoegen.
Laatst hadden we anders een potje, waarbij iedereen één mcom stond te verdedigen (heel got team) en we hadden het zwaar! ze gebruikten C4, raketten, arme, mijnen. En op het laatst kregen ze het toch nog voor elkaar. Maar dat zijn de leukste potjes, spannend, hectisch, lagguh, en moeilijk!

dit was op die nachtmap en dan A2 in die container met nog een container er bovenop. Bij b3 werd het trouwens ook heel vet! maar die hielden we uiteindelijk
Nu heb je het over de weinige M-coms die redelijk te verdedigen zijn en vooral als deze als enige over zijn, maar bij de meest is het redelijk simpel om C4 te gebruiken op welke manier dan ook. Zoals Sjeses al aangaf zouden ze de kracht van C4 op M-coms moeten nerven. Punten mogen dan best blijven zoals ze zijn. Daar gaat hij mij niet om. Ik vind het alleen zwaar irritant dat een map binnen een paar minuten over is...er zijn al zo weinig mappen :'(

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:37:
[...]

Tegenstander Kansloos
Wij hebben ook wel eens verloren in Nelson Bay bij B3. Je hoeft maar 3 medics daar binnen te hebben en je bent kansloos.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Striptease schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:02:
[...]

Wij hebben ook wel eens verloren in Nelson Bay bij B3. Je hoeft maar 3 medics daar binnen te hebben en je bent kansloos.
Haha, dat zal dan wel heel lang geleden zijn. Maar medics en vooral motion sensors + ammo doen het m dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:21:
Haha, dat zal dan wel heel lang geleden zijn. Maar medics en vooral motion sensors + ammo doen het m dan.
Je moet de teller dan eens zien gaan, nadat een motion mine is neer gegooid... Dan kan je de kassala net zo goed open laten staan (bij wijze van dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-05 09:47
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:27:
[...]

Even de puntentelling ietwat gecorrigeerd :)
Mm ofwel kijk ik niet goed (speel ook nog maar een week of 3), ofwel is de puntentelling anders op PC dan op console :) Zal vanavond nog eens kijken. Maar ongeacht het aantal punten, het levert er veel op zoals jij later in je post ook bevestigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
PC is gewoon 30 punten armen, 100 punten destroyed etcc.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:59
BatmanHorizon schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:21:
[...]

ik vind het altijd leuk om bij b3 naar boven te rennen en dan c4 naar beneden gooien :D, handgranaten. En dan spring ik naar beneden en begint het gevecht, (meestal ben ik dan binnen 10 seconden dood, maar oké)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:34
Striptease schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:49:
PC is gewoon 30 punten armen, 100 punten destroyed etcc.
en 50 punten als je wat significante damage doet tegen de MCOM (3 pakketjes C4 bijvoorbeeld)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-05 10:30
Striptease schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:08:
Hoe haal je eigenlijk een hoge Score Per Minute (SPM) ? [...] Ik zie unomomento (RogierH) bijvoorbeeld af en toe met een lage kd ratio en alsnog een hoge spm. Ik zal wel iets verkeerds doen denk ik.
Cheats, Aslan. Cheats. ;)

Ik haal de laatste tijd vooral hoge SPM's door alle wapens op goud vrij te spelen. Dus stop met het spelen met je platinum behaalde wapens en pak wat wapens die dicht bij een volgende gouden ster zitten (enzovoort, enzovoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Unomomentodado schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:05:
[...]

Cheats, Aslan. Cheats. ;)

Ik haal de laatste tijd vooral hoge SPM's door alle wapens op goud vrij te spelen. Dus stop met het spelen met je platinum behaalde wapens en pak wat wapens die dicht bij een volgende gouden ster zitten (enzovoort, enzovoort).
ik ga voor m'n 10e platinumstar met de svu :$
oh wacht dat kan helemaal niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Net op een server was 1 van mn teammaten de mcom aan het aanvallen

ansich niet zo'n probleem, maar ik zat in het verdedigende team :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340973

Persoonlijk vindt ik het vervelend als er een m3a3 op de mcom staat te vuren van een rotafstand en de rest van het team dat ding verdedigt. Dan is het een kwestie van tijd en weg zijn je mcoms.

Laatst zat ik in een team met alleen maar snipers, dan aanvallen. Alleen m'n squad deed iets, de rest een beetje snipen en dan konden ze dat zelfs nog niet goed |:(
Had btw wel een mooie rambo-actie met m'n mg36: uit de heli springen, heli valt op iemand, kill 1. Ik loop richting mcom, vermoord een camper, 2, revive m'n squadmate die dood ging. Arm mcom, vermoord een ventje dat wil defusen en wordt opgeruimd door iemand met een jihad Carl Gustav ;w
Toch verloren aan het eind, m'n team wilde niet mee komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:16
BatmanHorizon schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:37:
[...]

Tegenstander Kansloos
Volgens mij zit er iemand Gold Stars op te sparen om een keer een belachelijk hoge SPM te halen of niet ;)
Zag in de stats dat je voor iets van 7 wapens nog maar 1 kill hoefde. Nice!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:45

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:41:
[...]
oude quote over repareren van een Mcom

Zat ik ook al aan te denken. Dat zou inderdaad iets toevoegen.
Is dat al eens geprobeerd? Een repairtool op de MCom? Ervaring? Zowel als attacker als verdediger

En het probleem van Mcom's die snel door C4 kapot zijn (ik las ergens per 3 pakketjes 50 punten, mijn ervaring 50 punten per C4) is niet dat C4 te krachtig is. Wellicht zouden ze een Mcom meer damagepoints kunnen geven, maar ook dat is de oplossing niet, want met één assault en 1 of 2 medics heb je m dan alsnog binnen 1 minuut plat.
Het probleem zit m in de instelling van de meeste verdedigende teams. Die zoeken een mooie camp spot om vanaf dat plekje te proberen zoveel mogelijk kills te maken. De eerste Mcom actie wordt pas ondernomen zodra er een gearmd is, terwijl je een teambased spel zoals alle delen uit de BF reeks juist als team moet spelen:

1 squad op Mcom A
1 squad op Mcom B
1 squad voor de Mcoms
1 squad vliegende keep

(of de beide niet op de Mcom gecentreerde squads op tactische plekken).

Maar helaas is dat voor veel spelers geen bevredigende situatie, want stel je voor dat je maar 5 kills in een ronde haalt of, erger nog, een negatieve kill/death ratio. Ik denk dat de meest belangrijke wijziging in het spel het eruit slopen van kill/death stats is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

AllSeeyinEye schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:46:
[...]
Is dat al eens geprobeerd? Een repairtool op de MCom? Ervaring? Zowel als attacker als verdediger
Ja, en zonder succes. Zowel voor als na de opdates.

Je kunt wel sommige betonnen muren ermee slopen. (de hoge losstaande "platen")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
cheiron schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:44:
[...]

Volgens mij zit er iemand Gold Stars op te sparen om een keer een belachelijk hoge SPM te halen of niet ;)
Zag in de stats dat je voor iets van 7 wapens nog maar 1 kill hoefde. Nice!
:D Ontdekt }). Haha, klopt idd. Twee weekjes geleden had ik alle pins/insignias/alle gold stars etc. dus ik dacht ik begin aan een nieuw projectje. Er zijn zo een beetje 25 wapens die me lekker liggen + een kleine zooi gadgets, die ben ik allemaal aan het opsparen tot de volgende gold star.

Hoge spm is meegenomen en hiermee behoud ik de variatie met wapens. Ik vind het wel leuk zo om met verschillende wapens te spelen, heb ook nog geen enkele op platinum. Teller staat inmiddels op 13 wapens die nog 1 kill moeten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Iemand die de PC-update (die vandaag zou uitkomen) al voorbij heeft zien komen?
Zo niet, weet iemand de ETA, of is die alweer uitgesteld?
Ik merk wel dat de servers waar ik op speel, rustiger worden en ik vermoed dat een boel spelers nu de patch afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 16:28
CptChaos schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:25:
Iemand die de PC-update (die vandaag zou uitkomen) al voorbij heeft zien komen?
Zo niet, weet iemand de ETA, of is die alweer uitgesteld?
Ik merk wel dat de servers waar ik op speel, rustiger worden en ik vermoed dat een boel spelers nu de patch afwachten.
Als het een beetje tegenzit komt de patch pas volgende week:
http://forums.electronica...174795-patch-release.html
:(

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:24
Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Geen zucht 8)

Als ze maar een goed product afleveren , en eindelijk die knife bug eruit van de vorige patch _/-\o_

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Moet jij eens gaan zoeken hoelang we al op deze simpele patch wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ maFFia
Of nog beter, de lag.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 315995 op 23-06-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
chiIIed schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:02:
... deze simpele patch wachten
simpel?
Op t officiele forum lees ik dit soort reacties ook vaak, maar ze tonen meestal alleen maar aan dat de schrijver geen kennis van zaken heeft.

Daarnaast heb (ook) ik geen inzicht in hoeveel zaken er wel niet komen kijken bij dit soort patches, ook al kan ik me er wel t een en ander bij voorstellen.
Denk aan de verschillende hardware configuraties, OS'en, Drivers, steamcom, atibility, budget, timezones, servicewindows, vakantieroosters, wel of geen sequals, benefits, marketing, concurentie, etc, etc...
En dan moet t ook allemaal nog lekker samenwerken...

Ik hoop gewoon dat t een verbetering is, deze patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wat allemaal al lang bekend was dat ze rekening mee moeten houden en heeft vorige keer ook niet voor 4 maanden vertraging van een patch gezorgd.

Zwaar fanboy gedrag als je nu nog vindt dat die patch niet belachelijk lang vertraagd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
furby-killer schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:48:
Wat allemaal al lang bekend waar hij rekening mee moeten houden en heeft vorige keer ook niet voor 4 maanden vertraging van een patch gezorgd.

Zwaar fanboy gedrag als je nu nog vindt dat die patch niet belachelijk lang vertraagd is.
Er werkt maar 1 iemand aan de pc patch :p

en die ging op vakantie kwam terug werd ziek en jan mag weten wat hij nu aan het doen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-05 09:23
chiIIed schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:51:
[...]

en die ging op vakantie kwam terug werd ziek en jan mag weten wat hij nu aan het doen is :P
Nu is hij ontslagen en zit hij werkeloos thuis en de patch...uhmmm ja die komt zodra ze iemand vinden die voor de EA tiranen wil werken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
furby-killer schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:48:
Over de vertraging heb ik niets gezegd volgens mij...

- Fanboy? Klopt.
Tjek elke dag mn stats en t nieuws rondom dit spel.
- Belachtelijk lang vertraagd? Ik had t anders gezegd, maar ben t met je eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

chiIIed schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:02:
Moet jij eens gaan zoeken hoelang we al op deze simpele patch wachten :'(
Twee weken geleden zaten we alleen nog maar te wachten op goedkeuring uit Roemenië ... toch ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Goner schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:13:
[...]

Twee weken geleden zaten we alleen nog maar te wachten op goedkeuring uit Roemenië ... toch ?? :?
Ach , we hebben allemaal betaald en de centjes zijn binnen zeker?

T wordt al reikhalzend uitkijken naar BF3 en diep vanbinnen hoop ik dat ze dan wel vanaf week 1 bijna probleemloos kunnen opstarten , bugs zal je altijd hebben maar wat er allemaal in die eerste BFBC2 weken is gebeurt en nog gebeurt tart de verbeelding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

chiIIed schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:51:
[...]

Naar huis gegaan toen hij merkte dat tweakers down was. :+
Anoniem: 291970 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:21:
[...]

Ach , we hebben allemaal betaald en de centjes zijn binnen zeker?

T wordt al reikhalzend uitkijken naar BF3 en diep vanbinnen hoop ik dat ze dan wel vanaf week 1 bijna probleemloos kunnen opstarten , bugs zal je altijd hebben maar wat er allemaal in die eerste BFBC2 weken is gebeurt en nog gebeurt tart de verbeelding :?
Dat waren nog eens tijden. maar je moet toegeven dat DICE wel lang support heeft gegeven met patch 1.5 (die enkele jaren op zich liet wachten).

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
IStealYourGun schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:39:
maar je moet toegeven dat DICE wel lang support heeft gegeven met patch 1.5 (die enkele jaren op zich liet wachten).
Doen ze nog steeds...

Voor BF2142 is men nu patch 1.51 aan het testen. Daar zitten 4 'nieuwe' maps in, waaronder 'Strike at Karkand' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Wie wilt op mijn laatste dag met mij tot 7 uur in de ochtend samen spelen ? Ik zal de UAV en de APACHE erg missen, zij waren mijn beste vrienden :'( :'( :'( .

[ Voor 38% gewijzigd door Aslanboy1905 op 23-06-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Striptease schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:26:
Wie wilt op mijn laatste dag met mij tot 7 uur in de ochtend samen spelen ? Ik zal de UAV en de APACHE erg missen, zij waren mijn beste vrienden :'( :'( :'( .
En dan stuur je mij afgelopen zondag het volgende bericht: "Verslaafde !!!!"

Hoezo "missen"?? Wat ga je doen dan?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Jackal131 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:38:
[...]

En dan stuur je mij afgelopen zondag het volgende bericht: "Verslaafde !!!!"

Hoezo "missen"?? Wat ga je doen dan?
Ik ga morgen op vakantie anders had ik nu onslaught mode gekocht en die kut bots zitten te pwnen. Maarjah iedereen gaat me over een weekje missen en zich irriteren omdat ze zonder mij niet kunnen winnen :+ :+. En pixel is een mw2 noob geworden, tegen hem praat ik niet meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Aslanboy1905 op 23-06-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ach voor je het weet zit je weer met een controler in je handen naar de tv te kijken hoe je de Apache bestuurt.
Vakanties zijn voorbij voor je het weet...

Fijne vakantie en tot ziens op het slagveld :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Jackal131 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:55:
Ach voor je het weet zit je weer met een controler in je handen naar de tv te kijken hoe je de Apache bestuurt.
Vakanties zijn voorbij voor je het weet...

Fijne vakantie en tot ziens op het slagveld :w
2 maanden geen aslan wat een rust :)

Ennuh volgens de stats heb ik een aardig hogere win/loss ratio dus vraag me af wie het het winnende team maakt jij of ik :)

Ennuh mw2 moest natuurlijk ook bij de collectie is prima alleen te spelen.
Niks met teams enzo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
TRAXION schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:03:
[...]

2 maanden geen aslan wat een rust :)

Ennuh volgens de stats heb ik een aardig hogere win/loss ratio dus vraag me af wie het het winnende team maakt jij of ik :)

Ennuh mw2 moest natuurlijk ook bij de collectie is prima alleen te spelen.
Niks met teams enzo :*)
Een winnende team maak je met een goede squad. Zonder mij heb je geen goede squad dus die ene speler kan het verschil maken in je squad en aangezien ik ook alleen speel in de middag/nacht heb je van die noobs die alleen voor hun kd ratio spelen en heb ik daardoor een minder hoge w/l ratio als jij.

[ Voor 8% gewijzigd door Aslanboy1905 op 23-06-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Striptease schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:34:
Zonder mij heb je geen goede squad dus die ene speler kan het verschil maken in je squad en aangezien ik ook alleen speel in de middag/nacht heb je van die noobs die alleen voor hun kd ratio spelen en heb ik daardoor een minder hoge w/l ratio als jij.
Vind het hier wel opeens stinken... :+

Maar het is méér dan de kwaliteit van de speler an sich. Ook moet je als team goed op elkaar ingewerkt zijn, wil je echt goed verschil kunnen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
CptChaos schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:42:
[...]
Vind het hier wel opeens stinken... :+

Maar het is méér dan de kwaliteit van de speler an sich. Ook moet je als team goed op elkaar ingewerkt zijn, wil je echt goed verschil kunnen maken. :)
ssht dan! :9 ich bin die besten von die Niederlanden!

[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 23-06-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 291970 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:21:
T wordt al reikhalzend uitkijken naar BF3
Ik zit al uit te kijken naar CoD:Black Ops en de Vietnam pack voor BFBC2 ... maar ja, ik heb de 3e STALKER ook nog liggen :/
't is wel handig, dat werk, maar er gaat wel erg veel vrije tijd in zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Goner schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:09:
[...]

opmerking van de dag :D top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 22:17
ChojinZ schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:31:
[...]

Als het een beetje tegenzit komt de patch pas volgende week:
http://forums.electronica...174795-patch-release.html
:(
hij komt volgende week want dit stond gister al op de twitter van Bazajaytee:
Linkje

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 21:10

Stewie!

Keen must die!

Vrijdag is een feestdag in Zweden, dus deze week is sowieso no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340973

Fighting Power schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:52:
[...]

hij komt volgende week want dit stond gister al op de twitter van Bazajaytee:
Linkje
Jammer,

Wil graag de patch, hoop eigenlijk dat ze LMGs een beetje minder overpowered maken in de vorm van minder accuracy. Als sniper wordt je soms outsniped over belachelijk lange afstanden door een mg3 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

ik speel sinds gisteren dit spel ook, het is wel wennen t.o.v. MW2.

Ik heb ondertussen een medicpack en een repairtool geunlocked, maar hoe kan ik deze nu gebruiken lol? Ik zie niets nuttig staan bij weapons & unlocks en voordat ik spawn kan ik deze ook niet selecteren?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Ze zitten standaard in je load-out nadat je ze unlocked heb, hoogstwaarschijnlijk op nummertje 4.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Anoniem: 340973 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:08:
[...]
Als sniper wordt je soms outsniped over belachelijk lange afstanden door een mg3 |:(
_/-\o_

Maar gelukkig heb je nog genoeg andere snipers in je team die de coole, snipende medic om kan leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Anoniem: 209081 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:08:
Andersom ook. Gisteren heeeeeeel even MW2 weer opgepakt, maar dat ging voor geen meter.
Mij te compact, ik wordt er bijna claustrofobisch.

Ik speel toch liever BC2. Is toch wat ruimer opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Jackal131 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:16:
[...]

Andersom ook. Gisteren heeeeeeel even MW2 weer opgepakt, maar dat ging voor geen meter.
Mij te compact, ik wordt er bijna claustrofobisch.

Ik speel toch liever BC2. Is toch wat ruimer opgezet.
Ik ben juist weer geswitched de andere kant op. Reden: na level 23 valt er niks meer te unlocken in BC2. En voor insignia's en dat soort onzin doe ik het niet. Ik wil guns!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Tjoekie schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:21:
[...]

Ik ben juist weer geswitched de andere kant op. Reden: na level 23 valt er niks meer te unlocken in BC2. En voor insignia's en dat soort onzin doe ik het niet. Ik wil guns!
Ik wil LOL!
en god wat is het mooi als je c4 op een hoekje plakt van een huis waar net iemand je neergeschoten heeft om vervolgens heel die muur eruitgeschoten te zien worden! en vervolgens sta je tegenover een tank. Tja maar wat vind ik dat prachtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Laatst online: 02-03 15:54
Was wel even leuk..dat unlocken, en dan nu proberen om met bepaalde wapens platinum te halen.. Maar om nu te zeggen, ik stop of vind het niks meer aan omdat je geen nieuwe wapens krijgt.. Ga dan proberen om met een wapen wat je niet echt ligt, wel een wapen maken wat je ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
[...]

Bij MW2 heb ik alle wapens ook al, net als bij BC2. En er is geen verschil tussen halen van insignia's/pins (BC2) en challenges (MW2). Ik heb gewoon meer plezier met BC2 door het teamwork met de mede-GoT' ers, iets wat ik mis(te) bij MW2. Ook is teamplay een stuk belangrijker bij BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
WoRReLbier schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:39:
Was wel even leuk..dat unlocken, en dan nu proberen om met bepaalde wapens platinum te halen.. Maar om nu te zeggen, ik stop of vind het niks meer aan omdat je geen nieuwe wapens krijgt.. Ga dan proberen om met een wapen wat je niet echt ligt, wel een wapen maken wat je ligt :)
Daar houd ik dus niet van. Ik werk graag ergens naar toe. Dat moet wel een beetje "tastbaar" zijn. Dus niet iets wat betreft statistieken dat je bereikt.

Begrijp me niet verkeerd, Ik heb ontzettend veel plezier gehad met BC2. Ik vind het in principe een betere game dan MW2 (multiplayer dan). Maar dat hele prestige gebeuren met mondjesmaat wapens unlocken en dan weer opnieuw beginnen is voor mij genialer dan het lijkt op papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Vandaag toch maar Onslaught aangeschaft, en dat is nog best lachen ook :) Ik was in ieder geval aangenaam verrast. De verandering aan de belichting van de maps zorgt er toch even voor dat je niet meer precies weet waar je bent op de map, vooral bij Nelson had ik dat gevoel :P Ik denk dat 't geen slecht idee zou zijn als Dice de Onslaught maps (met andere belichting dus) zou toevoegen aan de normale MP map roulatie O-) Iedereen heeft de maps toch al :)

Heb nog maar 2 Onslaught maps gespeeld (volgens mij Nelson Bay en Atacama Desert). Nelson op easy (in mn eentje) en een paar potjes Atacama op hardcore, maar dat is nog best pittig! Vooral Hardcore op Atacama in de schemering is zonder fatsoenlijk squad niet te doen denk ik. Wij hadden met een vol squad van 2 medics, engineer en assault nog moeite om al die tanks op te blazen en onze chopper in de lucht te houden terwijl er minimaal 1 persoon blijft leven.

Weet nog niet of het veel replay value heeft aangezien ik de maps nog niet vaak gespeeld heb in Onslaught, maar wat ik tot nu toe heb gespeeld was zeer vermakelijk. Was bang dat de AI te dom was en je gewoon zou staan op te wachten, maar soms gaan ze ook naar je op zoek als ze je niet meer zien en proberen ze je richting te voorspellen (als je in een tank/chopper zit). Het scheelt ook dat er vooral veel vijanden zijn. Leuk om al die RPG's ineens de lucht in zien te gaan zodra onze chopper over een checkpoint vliegt :D

[ Voor 15% gewijzigd door Wizz15 op 23-06-2010 21:44 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 03-05 14:44
Tjoekie schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:25:
[...]

Daar houd ik dus niet van. Ik werk graag ergens naar toe. Dat moet wel een beetje "tastbaar" zijn. Dus niet iets wat betreft statistieken dat je bereikt.

Begrijp me niet verkeerd, Ik heb ontzettend veel plezier gehad met BC2. Ik vind het in principe een betere game dan MW2 (multiplayer dan). Maar dat hele prestige gebeuren met mondjesmaat wapens unlocken en dan weer opnieuw beginnen is voor mij genialer dan het lijkt op papier.
Dat noem ik nou de console-generatie, als er niks valt te unlocken dan is er voor hun niks meer aan.
Ik speel zelf om het spelen. Een spel waar unlocks vereist zijn zal nooit een competitive game worden.
Gelukkig heb je op laag level alles al unlocked.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 23-06-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
unfor schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:01:
[...]

Dat noem ik nou de console-generatie, als er niks valt te unlocken dan is er voor hun niks meer aan.
Ik speel zelf om het spelen. Een spel waar unlocks vereist zijn zal nooit een competitive game worden.
Gelukkig heb je op laag level alles al unlocked.
Dat is wel grappig dat je dat zegt aangezien ik sinds december vorig jaar een console heb waar ik MW2 en BC2 op speel. :P Daarvoor was ik echt die-hard PC gamer en heb ik vooral Battlefield 2 en Call of Duty 1 & 2 helemaal kapot gespeeld. Heel competitief heb ik dat nooit gedaan, het moet wel hobby blijven. En waarschijnlijk ligt het casual console gebeuren mij wel beter. Kan me goed voorstellen dat dat voor de echte die-hards op de PC vrij frustrerend is. Die zien ontwerp keuzes binnen een game die niet echt aansluiten bij wat de competitieve gamer wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:47
Zat net op GoT server en werd uitgemaakt voor hacker door iemand met [GoT] voor zijn naam... Niveau was weer om van te janken... Zo jammer. Weet iemand misschien nog een server waar je wel normaal kan spelen? Dus zonder bepaalde verstandelijk gehandicapte GoTters? (Clan servers misschien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Wil weer eens BF spelen, heb alleen '42 & vietnam gespeeld.. zal ik BC2 of BF2 halen (pc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 19:08

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Sak3d schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:57:
Wil weer eens BF spelen, heb alleen '42 & vietnam gespeeld.. zal ik BC2 of BF2 halen (pc)?
Ik zou BC2 halen, maar sommigen zweren bij BF2. Ik zou toch voor BC2 gaan, daar is de kans dat je nog een beetje binnen kunt komen wat groter. Bij BF2 zijn het vooral diehards die spelen, kan wel eens lastig zijn om je weg te vinden als iedereen al enorm ervaren is.

[ Voor 30% gewijzigd door Patriot op 24-06-2010 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Anoniem: 209081 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:08:

Ik heb ondertussen een medicpack en een repairtool geunlocked, maar hoe kan ik deze nu gebruiken lol? Ik zie niets nuttig staan bij weapons & unlocks en voordat ik spawn kan ik deze ook niet selecteren?
Bedankt!
Welkom ;) Repair tool, motion mine, heal pack, defibs loop je altijd mee rond.
Repair tool is nr 4, gewoon dicht bij een tank staan en repairen. Even opletten want als je blijft gaan gaat hij even overheaten en heb je een soort cooldown. Ook irritant is dat 90% van de tank drivers niet doorheeft als ze gerepareerd worden en dus over jou rijden of wegrijden. Iemand van je squad repareren geeft meer punten dan een teammaat

Medic bag ook nr 4, gooi je gewoon op de grond. Als een teammaat er over loopt krijg je wat punten, blijft hij er langer op staan (als hij veel kwijt is), krijg je veel punten. Opnieuw is dit hoger bij een squadmaat. Goede plaatsen om te gooien is waar snipers wat campen of bij iemand die weinig health heeft.

Defib wordt nr 3, kan je doden mee reviven. Zorgt ervoor dat je geen ticketverlies hebt en dat je maat verder kan spelen. Liefst eerst wel het gebied veilig maken ^^

En motion mine gooi je in het rond, en die toont op de map wie van de vijand er in de buurt beweegt (stilstaande niet). Altijd handig bij mcoms of vlaggen. Als iemand gedood wordt die door jouw motion mine is gespot, meer punten.

En wat gaan die ranks snel zeg, zit nu al op rank 22 of 23, heb dus ook bijna alles unlocked (voornamelijk recon stuff to go). Goed spel, voertuigen domineren wat minder dan in BF2 (geen jets, heli simpel neer te halen). Environment dat kapot kan is nice!

Behalve spawn lag aan het begin van de ronde heb ik geen problemen, die patch is niet zo belangrijk voor mij maar zou wel handig zijn, vooral die verlichte heli waar je een zonnebril moet aandoen om te vliegen... of gewoon chatten als je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:56
Goner schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:09:
[...]

Lach van de dag? :9

http://lachvandedag.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Lointje schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:24:
Goede plaatsen om te gooien is waar snipers wat campen of bij iemand die weinig health heeft.
Liefst op een beetje beschut plekje, achter een muurtje of tussen de bomen, kun je er even rustig bij gaan zitten ... er zijn van die strooiers die die kits midden op de weg gooien, lekker handig.
Bij snipers kun je beter wat ammo droppen. Doe ik altijd als ik ze zie zitten op weg naar het front ... ik ga niet terug voor die losers die achter onze spawn blijven kamperen.
Tjoekie schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:25:
Maar dat hele prestige gebeuren met mondjesmaat wapens unlocken en dan weer opnieuw beginnen is voor mij genialer dan het lijkt op papier.
In ET:QW begin je elke game met de standaard kit (per class) en moet je de perks opnieuw unlocken ... dat vind ik nog steeds de leukste aanpak.

[ Voor 43% gewijzigd door Goner op 24-06-2010 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lointje schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:24:
[...]
Medic bag knip Goede plaatsen om te gooien is waar snipers wat campen of bij iemand die weinig health heeft.
Slechte plaats is waar sniper campen. Die zitten doodstil, dus als ze geraakt worden, is het een one shot kill (headshot) en hebben ze niets aan de health pack.

Goede plaats is bij de teamleden die er om vragen of bij teamleden die enigszins beschut aan het recoveren zijn, hetgeen je kan zien aan de knipperende plus op je minimap of het afgenomen healthbalkje boven de speler.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:25

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Mensen die denken dat pc gamers die-hard gamers zijn en dat op consoles alleen maar casual gamers gamen... 8)7

Anyway... Bijna de AEK-971 Vintovka op platinum. Wat een heerlijke gun is dat toch!

[ Voor 5% gewijzigd door Techno Overlord op 24-06-2010 09:39 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Momenteel heb ik nog niet echt een gun gevonden die er uit springt qua gevoel.
De XM8-Compact van de Engineers vind ik wel lekker spelen, maar voorlopig volg ik lekker de hints die de stats site geeft (zoveel kills te gaan voor X star).

Als ik irritante tegenstanders een lesje wil leren dan pak ik de USAS met extra ammo en groter magazijn.
Helaas is deze vrijwel onbruikbaar als er merkbare Lag is. Het duurt dan veel te lang voordat geregistreerd wordt dat ie al 6 keer in z'n gezicht is geraakt van 2 meter afstand.
Tegen de tijd dat ik bijna klaar ben met herladen gaat ie een keer dood. (Tenzij hij nog even 1 schot lost met zijn G3 ofzo, dat is dan alweer voldoende om mijn volledige health te laten verdwijnen.)

Eergisteren een paar potjes gehad met 10.000+ punten per potje.
Toch krijg ik nog steeds de All Weapons Bronze niet

Zijn er meer mensen die Onslaught al hebben gespeeld?
Ik hoop morgen tijd te hebben om het te kopen, maar ben benieuwd naar de eerste indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 315995 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:57:
Ik hoop morgen tijd te hebben om het te kopen, maar ben benieuwd naar de eerste indrukken.
Gisteren wel vast gekocht, maar met dit weer nog geen zin/tijd gehad om binnen te gaan zitten en spelen :9 Ik denk dat van het weekend hier misschien wel wat tijd voor zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Anoniem: 315995 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:57:
Gisteravond een paar potjes gespeeld met walletje-w en 2 randoms op Valparaiso hardcore en ik heb er tot nu toe nog geen spijt van dat ik Onslaught heb gekocht. Hardcore is echt een uitdaging (net als de normale MP), al viel dat op Valparaiso wel mee toen we onze tank hadden ontdekt :+

Wel grappig dat de AI me al een paar keer heeft geprobeerd te knifen van achteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh, dus de bots vertonen echt semi-intelligent gedrag?
Ik had al begrepen dat ze je komen opzoeken als ze je een tijdje uit het zicht zijn, en je positie "voorspellen" als je rijdt of vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:03:
[...]

Slechte plaats is waar sniper campen. Die zitten doodstil, dus als ze geraakt worden, is het een one shot kill (headshot) en hebben ze niets aan de health pack.

Goede plaats is bij de teamleden die er om vragen of bij teamleden die enigszins beschut aan het recoveren zijn, hetgeen je kan zien aan de knipperende plus op je minimap of het afgenomen healthbalkje boven de speler.
Wel ja: meestal gooi ik er eentje naar de snipers als ik vanuit base moet lopen omdat de hele squad dood is. (of de enige is de sniper die wat achter zit). Voor een sniper is het vaak headshot, maar als het niet zo is, en ze zijn geraakt in het lichaam is een medi-pack handig. Als ze gehealed worden, en dan weer in het lichaam leven ze nog.
Eens op de frontlinie, gooi ik er een aan men eigen voeten als we even ergens vast zitten (achter container) bv. En dan bij beschutte plaatsen waar mensen die het nodig hebben reloaden. Het waren gewoon wat beginner-tips :)
Als assault is een ammo-bag aan je voeten ook handig, zeker als je wat met de noob-tube speelt en om extra granaten te krijgen. Natuurlijk is het wel zo: als je te lang op 1 plaats blijft, overleef je het zelden.

Gisteren goede rondes. Ook leuk dat mensen me blijkbaar konden horen met in game chat. We vlogen rond in de heli (ik piloot), ik zie dat een engi ons tagt met een flare, dus ik vlieg naar punt B en roep: we have to bail out. Tot mijn verbazing springen mijn 3 squadmates (die ik nog nooit gezien had) er allemaal uit, we hadden nog geen missile lock, dus ik volg. Punt B kapot als resultaat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-05 12:40
[...]

Burn him! })
Nee, serieus, ik snap niet hoe iemand terug kan naar een game als MW2.
Heb het zelf ook is geprobeerd maar het gevoel van samenhorigheid heb je daar dus totaal niet, en dat suckt.
In BFBC2 allemaal pushen naar de volgende MCOM, het blijft een mooi zicht.
En ik doe het niet voor de unlocks, speel alleen Assault (met 40mm shotgun <3) en daar heb ik dus al lang alles van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Onslaught is zeker leuk!

En de vijanden regeren vele malen beter dan de ai in de singleplayer daar staan ze gewoon te wachten totdat je naar ze toekomt, als je nu gezien bent komen ze wel naar jou toe! Zit je in een huis op de eerste verdieping dan schieten ze de muren kapot, of ze komen naar boven lopen! Dat verwachte ik dus totaal niet, ik dacht wel dat huizen een beetje save houses zouden zijn maar dat valt dus goed tegen. Eigenlijk ben je nergens echt veilig, en al helemaal niet als de chopper komt :$

ja dit zal ik nog wel een aantal keertjes spelen. En het leuke is dat je toch je squadmates hebt die (hopelijk) een headset hebben, zo lijkt het toch nog of het online is. (wat het eigenlijk dus ook is)

ja niet ontevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
walletje-w schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:41:
En de vijanden regeren vele malen beter dan de ai in de singleplayer daar staan ze gewoon te wachten totdat je naar ze toekomt, als je nu gezien bent komen ze wel naar jou toe! Zit je in een huis op de eerste verdieping dan schieten ze de muren kapot, of ze komen naar boven lopen! Dat verwachte ik dus totaal niet, ik dacht wel dat huizen een beetje save houses zouden zijn maar dat valt dus goed tegen. Eigenlijk ben je nergens echt veilig, en al helemaal niet als de chopper komt :$
En ik had niet verwacht dat ze ook andere wapens uit hun kit zouden gebruiken. Iedere bot heeft een volledig willekeurige kit met wapens, en ze proberen ook echt het juiste wapen te gebruiken voor de gegeven situatie. Als ik in een huis schuil dan schieten ze de muren kapot en gooien ze granaten naar binnen, sta ik te dichtbij dan gaan ze knifen. Heavy MG's en stationary-AT worden voor zover ik heb gezien ook op je juiste momenten gebruikt. Het gedrag lijkt behoorlijk veel op menselijke spelers in MP en inderdaad niet op het AI gedrag in de SP.

[ Voor 4% gewijzigd door Wizz15 op 24-06-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Techno Overlord schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:34:
Mensen die denken dat pc gamers die-hard gamers zijn en dat op consoles alleen maar casual gamers gamen... 8)7

Anyway... Bijna de AEK-971 Vintovka op platinum. Wat een heerlijke gun is dat toch!
Dat is idd onzin. Maar ik ben wel van mening dat de BFBC2 ervaring beter tot zijn recht komt op de pc dan console. Want:
1) graphics zijn beter op de pc
2) Muis + Tobo

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:25

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Graphics idd beter, als je tenminste een fatsoenlijke bak hebt staan. Op medium en 1024x768 ziet het er echt niet beter uit dan op een 360 of PS3.

Keyboard + muis combo maakt ook niets uit. Iedereen heeft tenminste dezelfde 'handicap'. En trust me, als je je eenmaal door de controls heen hebt gebeten als je een controller-noob bent, zie je dat op een gegeven moment het steeds beter gaat en je skills ook beter worden.

Dit alles doet voor mij niets af aan de beleving. De beleving zit wat mij betreft toch in het teamwork en het samen werken aan één doel, daar draait het om....

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Techno Overlord schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:55:
Graphics idd beter, als je tenminste een fatsoenlijke bak hebt staan. Op medium en 1024x768 ziet het er echt niet beter uit dan op een 360 of PS3.

Keyboard + muis combo maakt ook niets uit. Iedereen heeft tenminste dezelfde 'handicap'. En trust me, als je je eenmaal door de controls heen hebt gebeten als je een controller-noob bent, zie je dat op een gegeven moment het steeds beter gaat en je skills ook beter worden.

Dit alles doet voor mij niets af aan de beleving. De beleving zit wat mij betreft toch in het teamwork en het samen werken aan één doel, daar draait het om....
Ik ben zelf redelijk handig met een controller maar de combi muis+tobo reageert gewoon veel sneller en dat zal ook altijd zo blijven. Daarnaast vind ik de combi muis+tobo ook natuurlijker aanvoelen (maar dat is persoonlijk).

De beleving is natuurlijk het t totaal pakket. Uiteraard hoort teamwork daar ook bij. Maar net zo belangrijk is het gameplay, geluid en de graphics. En vooral dat laatste scoort veel beter op een pc (mits je idd de juiste hardware hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Op de consoles zal het spel op medium en sommige opties op high maybe zitten.
Ook is de resolutie laag en kunnen er max 24 players in een server, en heeft de pc versie squad management, en een server browser. Toch best een groot verschil, en als je een goede pc hebt heb je betere framerate, AA/AF etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 20:16
walletje-w schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:41:
Onslaught is zeker leuk!

ja dit zal ik nog wel een aantal keertjes spelen. En het leuke is dat je toch je squadmates hebt die (hopelijk) een headset hebben, zo lijkt het toch nog of het online is. (wat het eigenlijk dus ook is)

ja niet ontevreden
Maar wat ik mij dan afvraag: wat is de toegevoegde waarde tegenover normale mutliplayer? Dan ben je toch ook met een team objectives aan het doen? Of gaan de verhalen/missies dieper in onslaught?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Net even Onslaught uitgeprobeerd, zo een beetje 6 potjes. Is best wel leuk, alleen vrees ik dat de houdbaarheidsdatum niet zo lang is. Met randoms spelen kan soms irritant zijn, iedereen gaat voor de kills, dan zit ik in mn eentje een vlag te veroveren. Of dan zijn er 3 assaults/medics en geen engineer die de chopper/tank aanpakt. Met bekenden is dit probleem natuurlijk verholpen.

Op nelson bay heb ik een clip met letterlijk 70 kogels op een enemy moeten lossen, hij ging gewoon niet neer terwijl ik hem voor de volle 100% raakte. Dit overkwam me vier keer tijdens dat potje, pas toen ik een granaat gooide ging ie dood.

Ook vind ik eigenlijk dat de maps te kort zijn, je bent snel klaar. Hardcore duurt wel langer, dat is dan wel een uitdaging. En maar vier maps vind ik nu ook al karig.

Als je met bekenden een paar keer de maps hebt gespeeld weet je al wat je telkens moet doen als je ergens arriveert, het is allemaal scripted. Ik weet bijv. nu al uit mn hoofd wat er allemaal gebeurt op Isla Innocentes.

Conclusie: Het is leuk voor nu, maar ik weet bijna zeker dat ik het over twee weken nauwelijks meer zal spelen. :/

edit: Speel net een potje, schiet vier keer met SPAS12 100% raak op een bot in zn rug, pistool erop, ik knife hem en hij knifed mij. Hij gaat gewoon niet dood, ik wel |:(

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 24-06-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
BatmanHorizon schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:53:
edit: Speel net een potje, schiet vier keer met SPAS12 100% raak op een bot in zn rug, pistool erop, ik knife hem en hij knifed mij. Hij gaat gewoon niet dood, ik wel |:(
Check je router/firewall settings, je NAT type moet 'open' zijn. Er zijn nogal wat spelers die klagen dat ze niks kunnen raken, vaak ligt het aan deze instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Net even Onslaught uitgeprobeerd, zo een beetje 6 potjes. Is best wel leuk, alleen vrees ik dat de houdbaarheidsdatum niet zo lang is. Met randoms spelen kan soms irritant zijn, iedereen gaat voor de kills, dan zit ik in mn eentje een vlag te veroveren. Of dan zijn er 3 assaults/medics en geen engineer die de chopper/tank aanpakt. Met bekenden is dit probleem natuurlijk verholpen.

Op nelson bay heb ik een clip met letterlijk 70 kogels op een enemy moeten lossen, hij ging gewoon niet neer terwijl ik hem voor de volle 100% raakte. Dit overkwam me vier keer tijdens dat potje, pas toen ik een granaat gooide ging ie dood.

Ook vind ik eigenlijk dat de maps te kort zijn, je bent snel klaar. Hardcore duurt wel langer, dat is dan wel een uitdaging. En maar vier maps vind ik nu ook al karig.

Als je met bekenden een paar keer de maps hebt gespeeld weet je al wat je telkens moet doen als je ergens arriveert, het is allemaal scripted. Ik weet bijv. nu al uit mn hoofd wat er allemaal gebeurt op Isla Innocentes.

Conclusie: Het is leuk voor nu, maar ik weet bijna zeker dat ik het over twee weken nauwelijks meer zal spelen. :/

Hmmm... klinkt niet echt positief... :|
jammer, want het leuk me juist wel een leuk speltype. Maargoed, ik heb een pc en het is sowieso helemaal niet zeker dat het daar voor uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 21:10

Stewie!

Keen must die!

Helaas weer P2P, je bent dus ook afhankelijk van de host :)
De gewone servers draaien allemaal dedicated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Stewie! schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:05:
[...]

Helaas weer P2P, je bent dus ook afhankelijk van de host :)
De gewone servers draaien allemaal dedicated.
Ahhh, ok ziedaar. Verklaart wel waarrom sommige potjes vlekkeloos werken en bij sommige heb ik nauwelijks hitdetectie.
Wizz15 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:13:
[...]
Check je router/firewall settings, je NAT type moet 'open' zijn. Er zijn nogal wat spelers die klagen dat ze niks kunnen raken, vaak ligt het aan deze instelling.
Staat ook open in mn router ;)
ChojinZ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:58:
[...]
Hmmm... klinkt niet echt positief... :|
jammer, want het leuk me juist wel een leuk speltype. Maargoed, ik heb een pc en het is sowieso helemaal niet zeker dat het daar voor uitkomt...
Het is wel leuk hoor, als alles goed werkt is het een vermakelijke modus. Maar voortdurend spelen tegen bots vind ik maar op korte termijn leuk (had ik bijv. bij left 4 dead 2), is dus puur een mening. Voor die €9 euro wilde ik dit ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
BatmanHorizon schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:18:

Het is wel leuk hoor, als alles goed werkt is het een vermakelijke modus. Maar voortdurend spelen tegen bots vind ik maar op korte termijn leuk (had ik bijv. bij left 4 dead 2), is dus puur een mening. Voor die €9 euro wilde ik dit ook maar eens proberen.
Daar moest ik dus meteen aan denken. De coop mode in l4d had ik snel gezien. De Versus mode daarintegen... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Hmm, net wederom een update voor BC2 gekregen op de xbox... wat doet dit nu weer toevoegen... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Fatal Mind schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:40:
Hmm, net wederom een update voor BC2 gekregen op de xbox... wat doet dit nu weer toevoegen... ?
Achievements voor Onslaught :)

[ Voor 16% gewijzigd door Wizz15 op 24-06-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 20:12

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik word knettergek, volgens mij is er sinds 3 weken een update uit, waar ik niets van weet omdat ik nu telkens weer dezelfde fouten heb als met BF2; dus wel raak schieten en bloed zien maar geen hit. Ik mis nu ook alles met sniper terwijl ik in verleden dik raak schoot; daarvoor echt het Counterstrike gevoel, nu is alle snelheid weg en schiet ik het meeste naast/mis terwijl ik zeker weet dat ik raak schoot; ja ik richt goed en jah mijn skillz zijn niet in het afvoerputje verdwaalt (niet dat ik zó goed ben maar wel goed genoeg na 12 jaar gamen).

I.i.g. lijkt er een lag ingeslopen te zijn. Ik daarmee gepaard ook het probleem dat ik als "enter battle" klik, dat het nog zo'n 3 seconde duurt voordat ik ten tonele verschijn. Zelfs als ik al op enter battle heb gedrukt na mijn dood en de counter nog 10 sec moet, dan nog na aftellen wacht ik zo'n 3 seconde.

Nu ben ik er zelfs achtergekomen dat ik tijdens deze tijd een visuele achterstand opbouw want soms kom ik dan in het veld en zie ik alles ineens verspringen. Ook ben ik zelfs al een keer neergeschoten toen ik nog die 3 seconde aan het afwachten was :S........

I.i.g. het hele counterstrike gevoel is eraf (kwa richten) en het hele BF2 "zou ie wel/niet raak zijn"" is weer fijn terug.....argh, EA bedankt he!

PS dit is op 3 verschillende locaties, met allen lage ping servers (<40ms, vaak rond dde 20)

Bovenstaande klachten had ik niet en liep alles vlekkeloos, nu lijkt soms ook het geheugen ff vol te lopen doordat hij soms hapert. Geen isntellingen verandert, zelfs omlaag geschroeft.

Dit alles uiteraard op de PC, W7, Directx 11, HD5850 en E8400; Weet dat het geen helptopic is, maar hebben jullie hetzelfde gevoel/probleem?

[ Voor 10% gewijzigd door Seesar op 24-06-2010 18:42 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seesar schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:38:
Ik word knettergek, volgens mij is er sinds 3 weken een update uit, waar ik niets van weet omdat ik nu telkens weer dezelfde fouten heb als met BF2; dus wel raak schieten en bloed zien maar geen hit. Ik mis nu ook alles met sniper terwijl ik in verleden dik raak schoot; daarvoor echt het Counterstrike gevoel, nu is alle snelheid weg en schiet ik het meeste naast/mis terwijl ik zeker weet dat ik raak schoot; ja ik richt goed en jah mijn skillz zijn niet in het afvoerputje verdwaalt (niet dat ik zó goed ben maar wel goed genoeg na 12 jaar gamen).

I.i.g. lijkt er een lag ingeslopen te zijn. Ik daarmee gepaard ook het probleem dat ik als "enter battle" klik, dat het nog zo'n 3 seconde duurt voordat ik ten tonele verschijn. Zelfs als ik al op enter battle heb gedrukt na mijn dood en de counter nog 10 sec moet, dan nog na aftellen wacht ik zo'n 3 seconde.

Nu ben ik er zelfs achtergekomen dat ik tijdens deze tijd een visuele achterstand opbouw want soms kom ik dan in het veld en zie ik alles ineens verspringen. Ook ben ik zelfs al een keer neergeschoten toen ik nog die 3 seconde aan het afwachten was :S........

I.i.g. het hele counterstrike gevoel is eraf (kwa richten) en het hele BF2 "zou ie wel/niet raak zijn"" is weer fijn terug.....argh, EA bedankt he!

PS dit is op 3 verschillende locaties, met allen lage ping servers (<40ms, vaak rond dde 20)

Bovenstaande klachten had ik niet en liep alles vlekkeloos, nu lijkt soms ook het geheugen ff vol te lopen doordat hij soms hapert. Geen isntellingen verandert, zelfs omlaag geschroeft.

Dit alles uiteraard op de PC, W7, Directx 11, HD5850 en E8400; Weet dat het geen helptopic is, maar hebben jullie hetzelfde gevoel/probleem?
Een quadcore zou een hele hoop uitmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 20:12

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Anoniem: 160457 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:45:
[...]

Een quadcore zou een hele hoop uitmaken ;)
Maar ik had er geen last van, heb zelfs W7 opnieuw geinstalleerd, en met slechts de benodigde drivers heeft ie dit probleem ook.

Hij liep echt vlekkeloos :(.........ik weet dat de E8400 niet optimaal is en dat BFBC2 heel erg leunt op de CPU, maar toch, ik had er geen last van, maar EA moest weer zonodig sleutelen :(.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seesar schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:05:
[...]

Maar ik had er geen last van, heb zelfs W7 opnieuw geinstalleerd, en met slechts de benodigde drivers heeft ie dit probleem ook.

Hij liep echt vlekkeloos :(.........ik weet dat de E8400 niet optimaal is en dat BFBC2 heel erg leunt op de CPU, maar toch, ik had er geen last van, maar EA moest weer zonodig sleutelen :(.
In mijn ogen zou een E8400 ruimschoots moeten voldoen aangezien de Cell/360 cpu trager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:19

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 160457 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:08:
[...]

In mijn ogen zou een E8400 ruimschoots moeten voldoen aangezien de Cell/360 cpu trager zijn.
Ik denk niet dat je zomaar een Core 2 Duo kan vergelijken met de IBM Tri-core van de Xbox of de SIMD Cell processor van de PS3.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

inderdaad, het gaat hier ook om het aantal threads dat tegelijkertijd uitgerekend kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ah, dank

Jammer dat nu alles down is...

En daar komt alles weer, + een update.

[ Voor 6% gewijzigd door Fatal Mind op 24-06-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 13:09

SalimRMAF

SpaceX - 4K

:| Mijn PC savegame is ineens verdwenen. Kan iemand me eentje sturen? Liefst tijdens een vette campaign. Via mail o.i.d. TY

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwinvdv
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb bad company 2 voor de pc. En vroeg mij af waarom het bij de filters op servers je ook op EA servers kan zoeken, terwijl ik er nooit een vind. Waren deze er wel of zijn die er nog steeds, maar kan ik ze alleen niet zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
salimrmaf schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:58:
:| Mijn PC savegame is ineens verdwenen.
Bij mij zijn ze een week geleden ook plots verdwenen. Ik heb echt geen zin om de SP helemaal opnieuw te beginnen :( . Maar toch wil ik de SP achivements.

Blijkbaar is deze game nog steeds half beta. Echt bugs overal.

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Hyperz schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 06:45:
[...]

Bij mij zijn ze een week geleden ook plots verdwenen. Ik heb echt geen zin om de SP helemaal opnieuw te beginnen :( . Maar toch wil ik de SP achivements.

Blijkbaar is deze game nog steeds half beta. Echt bugs overal.
Ja, die Starship Troopers-shooter had daar ook al zo'n last van. :{

:') Sorry. Maar ook hier is die weg en ik hoefde nog maar één achievement. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Onslaught is best wel leuk! Ook met onbekenden. Gisteren een aantal rondjes gespeeld (alles op Atacama Dessert, geen idee waarom de map niet rouleerde, maar ik had geen zin om eruit te gaan en een nieuwe server te zoeken). Door de gewijzigde belichting is de map echt als nieuw!

Wat later op de avond (begin vd nacht) mn beste conquest score ooit neergezet: 5k combat punten en daarnaast 2,5k awardscore in 1 ronde met een k/d van 49/11 :9 Inclusief de roadkill met chopper (uav) :D

[ Voor 2% gewijzigd door AllSeeyinEye op 25-06-2010 09:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 16:53
Zo, dat is een nette score zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Wij hebben gister (kingcunnus, Nicovc, Unomomentado, en ik pixelchaos) een top tijd neergezet met onslaught op nelson bay :)

4de squad op hard mode :D

Het is een kwestie van keihard sprinten tegenstanders om de vlag omleggen en dan capturen en defenden/
Zodra de vlag omhoog is weer keihard sprinten en de kogels in je rug voor lief nemen :)

En goed de taken verdelen, voorbeeld.
2 het dak op, 2 het gebouw in.

[ Voor 9% gewijzigd door TRAXION op 25-06-2010 09:45 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!