Ik word knettergek, volgens mij is er sinds 3 weken een update uit, waar ik niets van weet omdat ik nu telkens weer dezelfde fouten heb als met BF2; dus wel raak schieten en bloed zien maar geen hit. Ik mis nu ook alles met sniper terwijl ik in verleden dik raak schoot; daarvoor echt het Counterstrike gevoel, nu is alle snelheid weg en schiet ik het meeste naast/mis terwijl ik zeker weet dat ik raak schoot; ja ik richt goed en jah mijn skillz zijn niet in het afvoerputje verdwaalt (niet dat ik zó goed ben maar wel goed genoeg na 12 jaar gamen).
I.i.g. lijkt er een lag ingeslopen te zijn. Ik daarmee gepaard ook het probleem dat ik als "enter battle" klik, dat het nog zo'n 3 seconde duurt voordat ik ten tonele verschijn. Zelfs als ik al op enter battle heb gedrukt na mijn dood en de counter nog 10 sec moet, dan nog na aftellen wacht ik zo'n 3 seconde.
Nu ben ik er zelfs achtergekomen dat ik tijdens deze tijd een visuele achterstand opbouw want soms kom ik dan in het veld en zie ik alles ineens verspringen. Ook ben ik zelfs al een keer neergeschoten toen ik nog die 3 seconde aan het afwachten was

........
I.i.g. het hele counterstrike gevoel is eraf (kwa richten) en het hele BF2 "zou ie wel/niet raak zijn"" is weer fijn terug.....argh, EA bedankt he!
PS dit is op 3 verschillende locaties, met allen lage ping servers (<40ms, vaak rond dde 20)
Bovenstaande klachten had ik niet en liep alles vlekkeloos, nu lijkt soms ook het geheugen ff vol te lopen doordat hij soms hapert. Geen isntellingen verandert, zelfs omlaag geschroeft.
Dit alles uiteraard op de PC, W7, Directx 11, HD5850 en E8400; Weet dat het geen helptopic is, maar hebben jullie hetzelfde gevoel/probleem?
[
Voor 10% gewijzigd door
Seesar op 24-06-2010 18:42
]