Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
m0ridin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:46:
Euh, ik zie misschien iets heel simpels over het hoofd maar hoe kan ik applicatie-icoontjes verplaatsen tussen verschillende bladen in de applicaties?

Ik installeer wat zut, nieuwe komen achteraan, ik deinstalleer en dan komen er op pagina 3 wat plekjes vrij maar ik kan ze niet weer opvullen met icoontjes van pagina 4 oid. Pas als ik wee reen andere app installeer komt deze op de vrije plek.

Het lukt me dus alleen om de volgorde op dezelfde pagina aan te passen OF de hele applicatie te verwijderen?
Hier kwam ik in eerste instantie ook niet uit. Je moet naar applicatie gaan, dan de menu knop indrukken en kiezen voor bewerken. Dan kun je ze net als op jet homescreen schuiven! Voor naar een ander blad gewoon het icoontje goed naar de zijkant van het scherm bewegen.

Trouwens wel irritant dat je voorgeinstalleerde apps niet kunt verwijderen, zoals bijv. de nutteloze telegraaf app (geen eens echt app, gaat gewoon naar de mobiele site).

[ Voor 4% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 24-06-2010 14:54 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 15:36
Verder misschien iets gunstigs voor de mensen met een draadloos netwerk en mogelijk is windows 7 vereist(kan me vista niet herinneren).

Ik speel via 'allshare' alle bestanden die ik in windowsmediaplayer in een speciale afspeellijst zet, draadloos af op mn telefoon. MKV/avi/mp3 etc. Streamen. i-de-aal. Je kan het ook zo downloaden naar je telefoon, etc. Je moet wel even je telefoon toegang geven tot je PC dmv wijzigingen aan te brengen in windows mediaplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
johan89 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:18:
[...]

Ik heb de Switchgadget, waarmee je op je homescreen allemaal regelaartjes voor dingen krijgt. Zit ook een tussen om handmatig het geheugen opnieuw te scannen. ;)
Waar kan ik deze vinden? Zoeken op switchgadget in de store geeft geen resultaat?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11-2024
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:38:
[...]

Waar kan ik deze vinden? Zoeken op switchgadget in de store geeft geen resultaat?
Misschien dat hij de SwitchPro widget bedoelt, is inderdaad een hele handige widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:21
desp schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:26:
Verder misschien iets gunstigs voor de mensen met een draadloos netwerk en mogelijk is windows 7 vereist(kan me vista niet herinneren).

Ik speel via 'allshare' alle bestanden die ik in windowsmediaplayer in een speciale afspeellijst zet, draadloos af op mn telefoon. MKV/avi/mp3 etc. Streamen. i-de-aal. Je kan het ook zo downloaden naar je telefoon, etc. Je moet wel even je telefoon toegang geven tot je PC dmv wijzigingen aan te brengen in windows mediaplayer.
Klinkt goed! Ik ben al een tijdje opzoek naar een phone die volledig DLNA ondersteuning heeft met een redelijke ondersteuning voor h.264 en mp3 aangezien al mijn devices en media hier gebruik van maken.

Werkt deze oplossing via transcoding, of kun je gewoon h.264 .mkv/.mpg afspelen op een Galaxy S via DLNA?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Snoops schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:03:
[...]

Misschien dat hij de SwitchPro widget bedoelt, is inderdaad een hele handige widget.
Dat denk ik ook, alleen jammer dat deze niet gratis is. Hen namelijk geen CC atm. Ik las ergens dat ze ook aan paypal oid zouden werken, enig woord over wanneer dit zou komen?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 15:36
Furfoot schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:19:
[...]

Klinkt goed! Ik ben al een tijdje opzoek naar een phone die volledig DLNA ondersteuning heeft met een redelijke ondersteuning voor h.264 en mp3 aangezien al mijn devices en media hier gebruik van maken.

Werkt deze oplossing via transcoding, of kun je gewoon h.264 .mkv/.mpg afspelen op een Galaxy S via DLNA?
Op de een of andere manier laat windows media player mij niet .mkv bestanden toevoegen aan de gedeelde bibliotheek mp3/avi is geen probleem. MPG laat hij me wel toevoegen alleen die kan ik niet afspelen.
Weet niet waarom dit niet mogelijk is. Geen idee of het via transcoding werkt, avi lijkt mij niet. .mkv doet het niet, maar mocht het het doen is transcoding niet nodig aangezien GS .mkv ondersteund?

Kortom:
mp3 werkt
avi werkt
mpg niet (kan wel toevoegen maar GS geeft aan dat bestand niet kan worden afgespeeld)
mkv niet (kan hem niet in gedeelde bibliotheek toevoegen)

[ Voor 14% gewijzigd door desp op 24-06-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:07
Anoniem: 362358 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:15:
[...]

Als je je vinger iets langer op het icoontje verschijnt er onderaan een prullenbakje om hem in weg te gooien, en als je hem gewoon naar de zijkant sleept komt ie vanzelf op de volgende pagina te staan.
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:19:
[...]

Hier kwam ik in eerste instantie ook niet uit. Je moet naar applicatie gaan, dan de menu knop indrukken en kiezen voor bewerken. Dan kun je ze net als op jet homescreen schuiven! Voor naar een ander blad gewoon het icoontje goed naar de zijkant van het scherm bewegen.

Trouwens wel irritant dat je voorgeinstalleerde apps niet kunt verwijderen, zoals bijv. de nutteloze telegraaf app (geen eens echt app, gaat gewoon naar de mobiele site).
Thanks voor de reacties, hoe ik dit niet voor elkaar heb kunnen krijgen weet ik ook niet :P Ik probeerde ze van het ene naar het andere scherm te zwiepen ipv even te rusten bij de rand... Maar het is gelukt! Inderdaad wel n beetje jammer van die 'verplichte' apps.

Begin wel steeds meer in te komen, nu nog de ideale mediaspeler (wmv, mp4, etc) vinden hoewel die RockPlayer me tot nu toe het beste bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:31
Iemand al ervaring met het afspelen van bijvoorbeeld een 720p .mkv? Gewoon vanaf de telefoon zelf, dus niet streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 13:03
RobvG schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:31:
Iemand al ervaring met het afspelen van bijvoorbeeld een 720p .mkv? Gewoon vanaf de telefoon zelf, dus niet streamen.
Ik heb met ftp programmatje via WIFI een mkv 720p bestand gedownload van onze thuis server naar mijn telefoon. Ging met ruim 2MB/s. Bestands grootte is 1.4GB, 24fps, AC3, 3mbit.
Speelt super goed. Het is een aflevering van Pacific en het ziet er bijna onwerkelijk goed uit op het scherm.
Furfoot schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:19:
[...]Klinkt goed! Ik ben al een tijdje opzoek naar een phone die volledig DLNA ondersteuning heeft met een redelijke ondersteuning voor h.264 en mp3 aangezien al mijn devices en media hier gebruik van maken.
Ik heb bovenstaand bestand ook proberen af te spelen met DLNA, met succes. Ik gebruikte hiervoor XBMC (op een windows 7 pc). Deze ingesteld dat hij DLNA kon ontvangen (vinkje). Vervolgens de DLNA-app geopend op mijn telefoon en gekozen voor streamen naar ander device. Dan kun je het bestand uitkiezen. Dan staat er een lijst met geschikte devices, waaronder XBMC. Klik.

De video begint spontaan (duurt 5 seconden max) te spelen op XBMC. Kwaliteit super, ook 5.1 geluid. Je ziet geen preview op je telefoon, wel controls voor pauze en play. Ook kun je de playlist nog aanpassen.
Hij stream dus gewoon het bestand, het decoderen gebeurt op het ontvangende apparaat. Ik ga binnekort ook nog wel eens 1080p checken, omdat het kan :).

Edit: Met muziek en afbeeldingen werkt het ook.
Enige wat helaas niet goed gaat is de filmpjes die ik met mijn GS heb gemaakt. Daarvan zie ik de eerste seconde, en vervolgens valt hij weg. (weet niet of dit wat met de bitrate te maken heeft bedenk ik me nu, die is best hoog namelijk, maar aan de andere kant doet hij ook totaal geen poging om het stotterend op het beeld te krijgen). Vanaf de PC speelt xbmc het bestand wel goed af.

Edit 2: Ik heb ook nog een andere testje gedaan met het filmpje om de battery te testen.
16.38 100% Aan
16.39 100% Speel HD-MKV 720p video op volle helderheid en vol volume
19.49 066% Video stop
01.00 ___% speel asphalt 5
01.10 ___% start internet+speel music
02.00 016% stop internet, ik ga slapen:P
09.00 012% Wakker worden
11.00 010% Einde meting

Dus dat is 3 uur (en 10 min) video en dat kost 1/3 van je battery. In totaal is telefoon 18 uur aan geweest dus. Voldoende om de dag mee door te komen inclusief intensief gebruik. Heb wel het idee dat het elke laadbeurt beter wordt (bovenstaand was na 4 laadbeurten). Wat ook gebruikelijks is bij dit type accu.
Op de niet genoteerder tijden heb ik ook nog wel lopen spelen met de telefoon, beetje internet en agenda checken. Ohja syncen van exchange stond aan, en ook van hotmail.

[ Voor 29% gewijzigd door mbr01 op 24-06-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Heeft iemand al de video out functie kunnen gebruiken? Ik had een aantal oude 3.5mm - tulp stekker kabels liggen, maar deze gaven alleen geluid. Vandaag bij de Media Markt maar een nieuwe 'standaard' kabel gekocht, maar deze geeft heel slecht beeld.

Net de CA-75U van Nokia besteld, hoop dat het daar beter mee is.

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:46
Heeft iemand al een hoesje binnen? Ik overweeg om een hoesje te kopen, maar wil geen superdik hoesje met sluitingen etc.

Je hebt stoffen hoesjes, maar ik weet niet of die voldoende beschermen:
http://cgi.ebay.nl/CLOTH-...5d297ae3ea#ht_1905wt_1137

Daarnaast heb je eenvoudige lederen hoesjes, zijn deze te doen qua dikte?
http://cgi.ebay.nl/SAMSUN...3f00965066#ht_2355wt_1137

Van die silicone covers of iets dergelijks zie ik niet zitten, wil de telefoon wel gewoon "naakt" kunnen gebruiken.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Anoniem: 289649 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:44:
[...]

Ja, en is daar wat aan te doen? :9
Galaxy S kopen :+ Heb er net een half uurtje mee zitten spelen, omg wat een scherm.... zo mooi die kleuren en scherpte :o

[ Voor 39% gewijzigd door peakaboo op 24-06-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:48
Net een galaxy s 16 GB mysteryland editie bij telefoonkopen.nl in de winkel gehaald met een 200 bel/sms/web abo van vodafone zonder bijbetaling. wat een geweldig toestel zeg t.o.v. de htc desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• concat74
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-01 19:16
Is het al iemand gelukt om de Mysteryland geheugenkaart bij Vodafone aan te vragen? vodafone.nl/mysteryland bestaat volgens mij nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 21:27
krotwijk schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:04:
Net een galaxy s 16 GB mysteryland editie bij telefoonkopen.nl in de winkel gehaald met een 200 bel/sms/web abo van vodafone zonder bijbetaling. wat een geweldig toestel zeg t.o.v. de htc desire
Bij telefoonkopen.nl staat de GS nergens. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Ik heb wel interesse in deze telefoon. Maar wat ik me nog afvroeg was als je de gewone android 2.1 of 2.2 op dit toestel kan zetten, zonder Samsung TouchWiz 3 interface.. ? Ik weet dat je dan je telefoon moet rooten en een andere ROM er op plaatsen ? Iemand eigenlijk al gelukt om deze telefoon te rooten want hier is geen topic over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351928

Net bij een fysieke Vodafone winkel dit toestel gehaald. 1 jarig 275 B+S+W abonnement i.c.m de 16gb versie €235. Ik ben dik tevreden dus. Ik mis eigenlijk alleen een mail en kalender widget wat ik nu gewend ben bij mijn HTC Hero. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Obl1viA schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:28:
Ik heb wel interesse in deze telefoon. Maar wat ik me nog afvroeg was als je de gewone android 2.1 of 2.2 op dit toestel kan zetten, zonder Samsung TouchWiz 3 interface.. ? Ik weet dat je dan je telefoon moet rooten en een andere ROM er op plaatsen ? Iemand eigenlijk al gelukt om deze telefoon te rooten want hier is geen topic over.
Als je een beetje had gelezen in de topic dan had je kunnen lezen dat er wordt gewerkt aan het rooten van de GS. Op dit moment is het al geroot, maar er schijnen nog een aantal obstakels overwonnen te moeten worden.

Maak je geen zorgen, het rooten komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiskeybrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-05-2023
Is er al iemand die een goed werkende Navigatie programma geinstalleerd heeft zoals IGO Amigo.
zo ja welk programma en welke versie gebruik jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:48
Maarten21 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:24:
[...]

Bij telefoonkopen.nl staat de GS nergens. ?
Stond hier in de folder die vandaag in de bus lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik heb mijn Samsung Galaxy S van nieuwe firmware voorzien: I9000XXJF5

Afbeeldingslocatie: http://img571.imageshack.us/img571/5127/dsc00903z.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door fanSte op 24-06-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
fanste schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:19:
Ik heb mijn Samsung Galaxy S van nieuwe firmware voorzien: I9000XXJF5

[afbeelding]
Van harte gefeliciteert! 8)
Ga je er ook iets meer over vertellen of zullen we je met zun alluh uit je tent lokken? >:)

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
..

[ Voor 98% gewijzigd door jpvaneijk op 24-06-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
whiskeybrother schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:05:
Is er al iemand die een goed werkende Navigatie programma geinstalleerd heeft zoals IGO Amigo.
Ik hier een hele goeie gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
jpvaneijk schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:27:
[...]

Van harte gefeliciteert! 8)
Ga je er ook iets meer over vertellen of zullen we je met zun alluh uit je tent lokken? >:)
Lol, dat was ook mijn bedoeling, aangezien ik geen changelog kon vinden, moet ik zelf ff uitzoeken wat er veranderd is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 16:18
whiskeybrother schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:05:
Ja, ik heb Navigon MobileNavigator v2.6.1 en hij werkt goed moet ik zeggen.
Goede verbinding en ziet goed uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiskeybrother
Thanks .....wat meer info idd _/-\o_

Eerst maar even de 30 dagen trial downloaden van Navigon europa in de android marked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiskeybrother
Stark schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:24:
[...]

Ja, ik heb Navigon MobileNavigator v2.6.1 en hij werkt goed moet ik zeggen.
Goede verbinding en ziet goed uit ook.
Thanks ben hem nu aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 16:18
Weet iemand hoe je swype uit zet? Ik ben de instellingen al zeker 7/8 keer afgegaan vandaag maar ik kan het maar niet vinden. Ik wil me oude toetsenbord weer terug.

EDIT: Ja ik heb het al. Gewoon ff invoerveld ingedrukt houden en dan invoermethode kiezen.

[ Voor 22% gewijzigd door Stark op 24-06-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-06 22:51
Ik blijf mijn eigen posts maar herhalen. Volgens mij moet het zo kunnen.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik kwam een vergelijk tegen tussen het scherm van de iPhone 4 en de Galaxy S. Zonder de inhoud gelezen te hebben leek het mij leuk om deze hier toch te plaatsen. >>click<<

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien hoeven de iPhone bezitters niet al te rouwig te zijn dat er een productietekort is qua SuperAmoleds ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:12

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Obl1viA schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:28:
De standaard Android interface kan je heel makkelijk terugkrijgen door een andere launcher te installeren zoals Home++, ADWlauncher of Launcherpro. Voor geen van drieen heb je root-access nodig denk ik. Gewoon installeren, op de homeknop drukken en kiezen voor 'altijd deze keuze onthouden' en dan die andere launcher aanklikken.
Wil je toch terug naar Touchwiz3, dan ga je naar instellingen - Toepassingen - Toepassingen beheren - <geïnstalleerde launcher> - instellingen wissen (of iets wat daar op lijkt, weet dat ff niet uit mijn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ben aan het kijken voor mijn eerste smartphone en de Galaxy S lijkt kansrijk, maar heb wel wat vragen:
- De lijst met ondersteunde codecs ziet er goed uit, maar zijn er limieten aan resoluties? Moet ik iedere gedownloade film eerst naar de resolutie van de telefoon converteren of wordt alles automatisch geschaald?
- Hoe gaat het apparaat om met audio codecs? Worden films met Dolby Digital/DTS surround automatisch gedownmixed naar stereo?
- Aangezien ik de Galaxy S mede als navigatie systeem voor de auto zal gebruiken vroeg ik me af wat hoeveel bandbreedte het data abbonnement minimaal moet hebben. Is 384kbps voldoende of is meer nodig?
- Kan de telefoon gebruikt worden als modem voor een laptop?
- Ondersteunt de telefoon IPSec-verbindingen (nodig voor VPN)?
- Kun je zelf(geschreven) apps installeren zonder root toegang?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-06 13:46

jjwa

CZ3 tentmuis

Wat hebben jullie aan bescherming voor je telefoon? Sokjes? Leren hoesjes? Screen protectors?
Heeft iemand al ervaring met schade, of juist met goed overleefde risico's? En dan heb ik het niet alleen over het scherm, ook over bijvoorbeeld de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ganymedus schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:42:
Ik kwam een vergelijk tegen tussen het scherm van de iPhone 4 en de Galaxy S. Zonder de inhoud gelezen te hebben leek het mij leuk om deze hier toch te plaatsen. >>click<<
Brad Pitt schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:15:
Zo te zien hoeven de iPhone bezitters niet al te rouwig te zijn dat er een productietekort is qua SuperAmoleds ;)
Goh, wat vreemd dat bij een 1:1 vergelijking van twee verschillende schermen met een andere pixeldichtheid je inderdaad verschil ziet in... de pixeldichtheid :+. De vraag is of je wel voordeel hebt van het gegeven dat lettertjes op een onleesbaar klein niveau al haarscherp zijn, is het functioneel of merkbaar? Merkbaar: ja, functioneel: voor mij niet.

Jammer dat ze de twee schermen op een verschillende helderheid hebben staan, ten faveure van de Apple. Engadget laat zijn kleuren maar weer eens zien.

Realistisch gezien denk ik dat alleen qua scherpte en waarschijnlijk de kleurenreproductie het scherm van de i4 beter is. (dus een lagere gemiddelde ΔE van het IPS scherm, als je het al zou kunnen kalibreren). Kleurechtheid valt voor mij echter totaal in het niet bij de extreem goede contrastverhoudingen van het Samsung sAMOLED scherm dat tevens kleuren op een voor het oog hele fijne manier weergeeft. Ik hoef toch geen prepress werk op mijn telefoon te doen? Wat heb ik op een mobiele telefoon aan het volledige AdobeRGB+ gamut?
Los daarvan is er nog het verschil in energiegebruik, al is dat met een krachtigere accu te ondervangen waardoor je er niets van zult merken.

Mijn conclusie:
De wow-factor is veel groter bij de Samsung. En ja, ik heb ze vandaag IRL bij elkaar kunnen zien.
Het is een keuze die ieder voor zich moet maken, maar ik zou voor geen goud het i4 scherm in mijn GalaxyS willen.

offtopic:
om maar niet te spreken over de onacceptabele kinderziektes.. Ik ben overigens fanboy van geen enkel kamp, zo type ik dit op een MBP, was mijn vorige telefoon een iPhone 3G, zakelijk een E72, draait mijn vaste PC op Windows en bel ik sinds vorige week vanaf een Galaxy :)
ari3 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 01:06:
Ben aan het kijken voor mijn eerste smartphone en de Galaxy S lijkt kansrijk, maar heb wel wat vragen:
- De lijst met ondersteunde codecs ziet er goed uit, maar zijn er limieten aan resoluties? Moet ik iedere gedownloade film eerst naar de resolutie van de telefoon converteren of wordt alles automatisch geschaald?
- Hoe gaat het apparaat om met audio codecs? Worden films met Dolby Digital/DTS surround automatisch gedownmixed naar stereo?
- Aangezien ik de Galaxy S mede als navigatie systeem voor de auto zal gebruiken vroeg ik me af wat hoeveel bandbreedte het data abbonnement minimaal moet hebben. Is 384kbps voldoende of is meer nodig?
- Kan de telefoon gebruikt worden als modem voor een laptop?
- Ondersteunt de telefoon IPSec-verbindingen (nodig voor VPN)?
- Kun je zelf(geschreven) apps installeren zonder root toegang?
Hij schaalt zelf de content, evenals de stereo downmix.
Qua navigatie is het maar net wat je wilt, 384kbps zal niet genoeg zijn voor de sattelietweergave, maar de gewone kaart zal prima gaan. (mits je niet op maximale zoom met 120 km/h door een woonwijk knalt ;))
Je kunt hem als modem gebruiken, bijvoorbeeld door hem als Wifi accespoint te laten fungeren.
VPN ondersteuning is aanwezig, heb ik niet getest.
Je kunt zelfgeschreven apps zonder root toegang installeren.

[ Voor 32% gewijzigd door Recoil op 25-06-2010 03:19 . Reden: tweede quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Nu online
Ganymedus schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:42:
Volgens mij staat de brightness van de Galaxy daar een stuk lager dan de iPhone, dat geeft nogal wat vertekende foto's waar wit op het samoled scherm niet zo helder is in vergelijking met de iPhone. Bij mijn Galaxy S springen de kleuren er toch wel een stuk beter uit dan op die foto's.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beide schermen stonden zoals gewoon te lezen en te zién was op maximale helderheid. Ook het GS scherm heeft weer die rare Pentile-achtige structuur. Of dit in real life ook als zodanig zichtbaar is is een tweede, het Apple scherm is gewoon stukken scherper. Dat men dat op dit forum anders zal zien is op zich niet vreemd ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwvdw
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-02 11:43
Voor zover ik kan nagaan heeft de 16GB-versie (de 'mystery'-uitvoering van vodafone) een simlock. Ik heb zojuist met BelCompany contact gehad en die bevestigden dat.

Mijn vraag is nu: kan ik het toestel eigenlijk wel rooten (om er custom-roms op te zetten) als er een simlock op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 13:49

OMD

Brad Pitt schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:12:
Beide schermen stonden zoals gewoon te lezen en te zién was op maximale helderheid. Ook het GS scherm heeft weer die rare Pentile-achtige structuur. Of dit in real life ook als zodanig zichtbaar is is een tweede, het Apple scherm is gewoon stukken scherper. Dat men dat op dit forum anders zal zien is op zich niet vreemd ;)
Ik weet het niet. Reviewers worden de laatste tijd wel vaker gespekt door de fabrikanten en dat geldt zowel voor de galaxy als de Iphone 4. Ik wil het eerst zelf zien, voordat dat gebeurt kan ik geen objectief oordeel vellen. Ik ga nooit mee met de meningen van andere mensen.

Ik krijg vandaag de GS geleverd. Wat voor mij de doorslaggevende faktor was, was de teleurstellende service van Apple, de traagheid van mijn 3G en ze wel doorgingen met apps maken die de 3G eigenlijk niet eens aankan. Als laatste vergeef ik Apple NOOIT meer dat bij mijn update naar IOS4 al mijn foto's weg waren, mijn sms-en en mijn muziek. En dat voor een Iphone die nooit gekraakt is geweest, alles betaalde software en ik had maar 17 apps erop staan. En dan wordt er doodleuk tegen je verteld dat je moet back-uppen, ja dat ging via I-tunes muts, en die heeft een back-up gemaakt die blanco was :(

Ik ben er wel verzekerd van dat de Iphone 4 meer heeft om te kunnen overleven namelijk:
- Design
- bouwkwaliteit
- hoeveelheid apps
- populariteit.

Ik gebruik tot op de dag van vandaag een paar apps die Iphone only zijn en die zal ik zeker missen :'(

Mijn 3g heeft 2 jaar keurig dienst gedaan verder zonder ook maar 1x iets technisch aan het apparaat te hebben gehad. Voor dat = chaupeau // service = |:(

Ik ben erg benieuwd wanneer ik ze beide naast elkaar kan leggen en ik zal dan ook zeker een objectieve mening plaatsen. Dat moet je wel kunnen verwachten van een ex 850 T-5R rijder ;)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Nu online
Dat het iPhone scherm scherper is zal ik niet ontkennen maar die GS staat echt niet op max helderheid. Of het is defect scherm (of die van mij is extra helder).

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
jjwa schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 02:43:
Wat hebben jullie aan bescherming voor je telefoon? Sokjes? Leren hoesjes? Screen protectors?
Heeft iemand al ervaring met schade, of juist met goed overleefde risico's? En dan heb ik het niet alleen over het scherm, ook over bijvoorbeeld de achterkant.
Ik heb op mijn i900 Omnia 2 jaar lang Zagg Invisible Shield gehad (Full body) en ben zeer tevreden geweest. Je ziet er nauwelijks iets van en het is supersterk, absoluut krasvrij en rotsvast. Na twee jaar verwijderd en de telefoon is als nieuw.
Dit heeft mijn doen besluiten er weer 2 (mijn vrouw heeft ook de SG) te bestellen.
Ik ben een intensieve gebruiker heb 'm dagelijks in mijn zak, op mijn bureau, in mijn auto etc. Mijn vrouw gooit 'm in haar tas en is er wat slordiger mee.
De service van Zagg is uitstekend: met de eerste verzending ging iets niet goed en ze zonder er gelijk één na waardoor ik er ineens twee had. De tweede heb ik nooit hoeven te gebruiken.

Check hier voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Niet online
Dus? Als je twee schermen vergelijkt zorg je toch dat zoveel mogelijk variabelen gelijk zijn?
En ik zie het scherper zijn van het iPhone scherm niet anders, ik zet alleen wel mijn vraagtekens bij het nut ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 13:49

OMD

jpvaneijk schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:52:
[...]

Ik heb op mijn i900 Omnia 2 jaar lang Zagg Invisible Shield gehad (Full body) en ben zeer tevreden geweest. Je ziet er nauwelijks iets van en het is supersterk, absoluut krasvrij en rotsvast. Na twee jaar verwijderd en de telefoon is als nieuw.
Dit heeft mijn doen besluiten er weer 2 (mijn vrouw heeft ook de SG) te bestellen.
Ik ben een intensieve gebruiker heb 'm dagelijks in mijn zak, op mijn bureau, in mijn auto etc. Mijn vrouw gooit 'm in haar tas en is er wat slordiger mee.
De service van Zagg is uitstekend: met de eerste verzending ging iets niet goed en ze zonder er gelijk één na waardoor ik er ineens twee had. De tweede heb ik nooit hoeven te gebruiken.

Check hier voor meer info
Hmzzz, die wil ik wel, maar ik ben altijd zo huiverig om overseas te bestellen :X

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
rwvdw schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:29:
Voor zover ik kan nagaan heeft de 16GB-versie (de 'mystery'-uitvoering van vodafone) een simlock. Ik heb zojuist met BelCompany contact gehad en die bevestigden dat.

Mijn vraag is nu: kan ik het toestel eigenlijk wel rooten (om er custom-roms op te zetten) als er een simlock op zit?
Als ik op de site van Vodafone kijk staat daar dat hij geen sim-lock heeft. Ook eerdere berichten uit dit topic bevestigen dat.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japajoe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 22:02
Mocht iemand nog interesse hebben in een leuk hoesje (persoonlijk vind ik de Ebay/Amazone producten niet mooi), op zenuscase.com (koreaans site) hebben ze leuke hoesjes. Het kost wat om het naar NL te krijgen, maar persoonlijk vind ik de hoesjes daar (ook Screenprotectors ) erg mooi.

Tip. Mocht je een zenuscase willen ga dan naar english.gmarket.com. Deze website verkoopt ze goedkoper en de site laat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Ik heb hem gisteren gekregen en hij bevalt uitstekend. Dit is mijn eerste smartphone en dus ook eerste ontmoeting met Android. Alle pluspunten die ik in de reviews en filmpjes naar voren zag komen, ervaar ik zelf ook in het gebruik. De meeste dingen wijzen zichzelf, soms moet de handleiding even uitkomst bieden.

Wat ik echter niet kan vinden, is een mogelijkheid om gewoon bestanden tussen mijn PC en de telefoon uit te wisselen via wifi. Met USB als massa-opslag koppelen is gelukt, ook via bluetooth werkt het, maar dat is erg traag. Is er een eenvoudige mogelijkheid om via wifi gewoon een share op de telefoon te benaderen, of vanaf de telefoon een share op de pc te benaderen? Zonder rooten that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwvdw
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-02 11:43
boaty schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:05:
[...]

Als ik op de site van Vodafone kijk staat daar dat hij geen sim-lock heeft. Ook eerdere berichten uit dit topic bevestigen dat.
Ik zie het. Zeer verwarrend. Bij BelCompany wisten ze toch 'echt zeker' dat er een simlock zit. Misschien dat iemand met zo'n uitvoering dit kan ontzenuwen.

Wel of geen simlock, ik blijf benieuwd naar een antwoord op mijn vraag over het rooten met aanwezigheid van een simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362224

Stel hem hier nog maar een keertje omdat er nog geen antwoord op gekomen is.
Is er ook een daily briefing in het nederlands te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
rwvdw schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:44:
[...]

Ik zie het. Zeer verwarrend. Bij BelCompany wisten ze toch 'echt zeker' dat er een simlock zit. Misschien dat iemand met zo'n uitvoering dit kan ontzenuwen.

Wel of geen simlock, ik blijf benieuwd naar een antwoord op mijn vraag over het rooten met aanwezigheid van een simlock.
Inderdaad. Deze gebruiker zegt dat hij geen sim-lock heeft:
sanane schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:57:
[...]

nope geen vodafone logo. is simlock vrij.

+op doosje staat dat je gratis 4 gb geheugenkaart kan aanvragen via vodafone.nl/mysteryland.

maar die pagina bestaat nog nie volgens mij .
Ik heb hem zelf ook besteld maar mijn Hi abonnement loopt pas in oktober af dus ben van plan om mijn Hi sim erin te gebruiken. Jullie horen het wel als ik hem binnen heb of hij een sim-lock heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36844

jjwa schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 02:43:
Ik draag de telefoon gewoon in mijn broekzak zonder hoesje oid. Ik probeer alleen wel te zorgen dat mijn sleutels altijd in mijn andere zak zitten. Ben ik een paar keer vergeten maar nog geen schade. Ik hoop dat hij niet makkelijk krast want ik wil gewoon niet iedere keer mijn telefoon uit een hoesje halen als ik er iets mee wil doen.

Ik heb al wel eens gehad dat in mijn broekzak de screen lock werd uitgeschakeld. Ik heb nu een simpel pattern unlock ingesteld en het gebeurt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marger schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:26:
Wat ik echter niet kan vinden, is een mogelijkheid om gewoon bestanden tussen mijn PC en de telefoon uit te wisselen via wifi. Met USB als massa-opslag koppelen is gelukt, ook via bluetooth werkt het, maar dat is erg traag. Is er een eenvoudige mogelijkheid om via wifi gewoon een share op de telefoon te benaderen, of vanaf de telefoon een share op de pc te benaderen? Zonder rooten that is.
Is al vaker gezegd. Ga naar settings -> about phone -> USB settings -> select "Ask on connection"
Doe de USB in je telefoon, haal dan het status menu boven in je scherm naar beneden en selecteer de USB om te mounten.

Om via WiFi files the verzenden gebruik ik ES File Explorer. Je kan daar mee op je LAN, FTP of Bluetooth inloggen en het ondersteunt ook multi select wat erg handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Niet online
Hoe kan het dat de agenda wel afspraken naar de Galaxy stuurt die ik op de Google Kalender site maak, maar dat andersom er niets naar Google Kalender gesynct wordt?

EDIT: ik zie het al, ik moet bij de afspraak natuurlijk wel mijn Google kalender selecteren in plaats van 'Mijn Agenda'. Iemand een idee hoe dit mijn standaard keuze kan zijn?

[ Voor 35% gewijzigd door Recoil op 25-06-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Anoniem: 36844 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:53:
[...]

Is al vaker gezegd. Ga naar settings -> about phone -> USB settings -> select "Ask on connection"
Doe de USB in je telefoon, haal dan het status menu boven in je scherm naar beneden en selecteer de USB om te mounten.
Misschien begrijp ik je verkeerd. Ik geef aan dat ik wil verbinden zónder gebruik te maken van USB (aangezien ik dat allang aan de praat heb). Dan heb ik bovenstaande toch niet nodig om zonder USB via wifi te connecten?
Om via WiFi files the verzenden gebruik ik ES File Explorer. Je kan daar mee op je LAN, FTP of Bluetooth inloggen en het ondersteunt ook multi select wat erg handig is.
Thanks, dit is misschien wel wat ik zoek, ik ga het uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:12
Recoil schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:56:
Hoe kan het dat de agenda wel afspraken naar de Galaxy stuurt die ik op de Google Kalender site maak, maar dat andersom er niets naar Google Kalender gesynct wordt?
Net getest, werkt prima en snel. Je moet dan natuurlijk wel de afspraak opzetten met je gmail-account geselecteerd en niet met 'Mijn Agenda'.

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Marger, sorry ik had verkeerd gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Die AP optie onder settings-> netwerk is wel echt geniaal. Dus je kunt moeiteloos je internet van je Galaxy S delen via Wifi zodat je bijv met je laptop kunt internetten! Who needs Android 2.2 nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:04
concat74 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:18:
Is het al iemand gelukt om de Mysteryland geheugenkaart bij Vodafone aan te vragen? vodafone.nl/mysteryland bestaat volgens mij nog steeds niet.
yep het is mij nog steeds niet gelukt om de geheugenkaart aan te vragen
die site bestaat gewoon niet.
rwvdw schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:44:
[...]

ik heb nog 5 minuten geleden getest met t-mobile ,telfort en lyca . ik kon gewoon bellen en gebeld worden. is gewoon simlock vrij.

[ Voor 6% gewijzigd door sanane op 25-06-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Anoniem: 362224 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:47:
Stel hem hier nog maar een keertje omdat er nog geen antwoord op gekomen is.
Is er ook een daily briefing in het nederlands te krijgen ?
Ik heb 'm van mijn Homescreen gegooid. Het heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Ik ben fervent gebruiker van Nu.nl en ben er ook niet achter of dit te gebruiken is binnen DB.
Ik wacht overigens wel op de Android App van Tweakers.net. Wel voor de iPhone maar niet voor een Android kan echt niet meer.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:12

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Marger schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:26:
Met ES File Explorer moet dat wel kunnen. Je kan dan in ieder geval je shares op de computer met je telefoon benaderen; vanaf de computer shares op de telefoon benaderen kan volgens mij niet via WiFi. Via bluetooth wel, maar dat is inderdaad heel traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 13:03
Tweakers.net reviewde de HTC's Hero en Desire, de Sony Ericsson Xperia X10 en de Samsung Galaxy S en vond geen verschil in signaalsterkte tussen een vastgehouden en een los neergelegd toestel.
Haal deze quote uit het frontapge bericht over de iPhone. Ik vind een 'review' wel een groot woord als het alleen om een test gaat over de signaalsterkte. Oftwel, zou er binnenkort een review van de GS zijn op tweakers.net?

Edit: Ik merk bij de GS ook dat als ik de telefoon vast houdt dat de signaal sterkte 1 of 2 streepjes zakt. Op tafel is hij binnenshuis op valle sterkte, maar als ik heb beet pak gaan er wel een of wee streepjes af.

[ Voor 20% gewijzigd door mbr01 op 25-06-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
mbr01 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:56:
[...]

Haal deze quote uit het frontapge bericht over de iPhone. Ik vind een 'review' wel een groot woord als het alleen om een test gaat over de signaalsterkte. Oftwel, zou er binnenkort een review van de GS zijn op tweakers.net?

Edit: Ik merk bij de GS ook dat als ik de telefoon vast houdt dat de signaal sterkte 1 of 2 streepjes zakt. Op tafel is hij binnenshuis op valle sterkte, maar als ik heb beet pak gaan er wel een of wee streepjes af.
Het zelfde hier op mijn galaxy s. Houdt ik hem vast aan de onderkant dan zakt het bereik met een balkje, heb ik het toestel stevig in me knuistje halveert het aantal balkjes van 4 naar 2. In landscape zie ik geen verlies in bereik. Mijn vermoeden is dat de antenne in de bult onderin zit, als je die bedekt verlies je signaal. Ik heb overigens hier nog geen probleem mee gehad in real use. Ik vind het dan wel weer vreemd dat tweakers.net geen signaal verlies constateerde met de gs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362358

gwystyl schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:42:
[...]

Met ES File Explorer moet dat wel kunnen. Je kan dan in ieder geval je shares op de computer met je telefoon benaderen; vanaf de computer shares op de telefoon benaderen kan volgens mij niet via WiFi. Via bluetooth wel, maar dat is inderdaad heel traag.
Ik heb dit ook even geprobeerd, maar het lukt mij niet om hem aan mn computer te koppelen, als ik zoek naar nieuwe apparaten vind ie mn router wel, maar daar kan ik vervolgens niet mee verbinden, doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mbr01 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:56:
[...]

Ja, er wordt aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Wanneer kunnen we hem verwachten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn telefoon is zojuist zeer gefragged. Hij begon zomaar redelijk random rond te klikken rond de linker kant van mijn scherm. Hem aan en uit zetten leek het probleem op te lossen, maar dit was maar van tijdelijke aard. Nu werkt dit niet eens meer. HELP? :(
Zou het mijn hardware of software zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Als een full reset niet helpt zou ik zeggen dat het een hardwareprobleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt inderdaad de hardware te zijn en niks lijkt te helpen. Hopen dat ze hem bij Algebeld terug nemen. :(
Ik heb even gezocht en ik kan alleen iPad gebruikers vinden die hetzelfde probleem lijken te hebben.

http://discussions.info.a...=2412750&start=0&tstart=0

Zelf een filmpje van het probleem gemaakt:
http://vimeo.com/12850982
Je zit dat er op de calculator gewoon random knoppen worden ingedrukt. Soms is het probleem een tijdje weg of minder, dan komt het weer terug.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 36844 op 25-06-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
gwystyl schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:42:
[...]

Anoniem: 36844 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:09:
@Marger, sorry ik had verkeerd gelezen 8)7
Vandaar :P Anyway, het werkt inderdaad! Ik heb wat files overgepompt van pc naar phone, was wel even goochelen met de permissions in Windows 7. Beiden bedankt voor deze tip dus.

Ik zag eerder in deze topic al iemand problemen melden met MKV afspelen. Als ik MKV's afspeel vanaf de telefoon zelf, krijg ik wel geluid, maar geen beeld. Geprobeerd met bestanden van drie verschillende bronnen, maar helaas. Weet iemand hier nog een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velocity
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb het toestel ook sinds vandaag, heb hiervoor de desire gehad maar baalde van de roze waas over het scherm. Wat mij wel is opgevallen is dat de radio mono is op alle zenders, zijn er meer mensen met dit probleem ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enig idee hoe ik mijn batterij kan besparen hij was na 4 uur alweer leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Anoniem: 362224 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:06:
Enig idee hoe ik mijn batterij kan besparen hij was na 4 uur alweer leeg.
Welke widgets en apps heb je allemaal op je telefoon staan? en heb je dingen als gps, bluetooth en automatisch verversen aanstaan?

Kijk anders bij Instellingen-> Over het toestel->Batterijgebruik en kijk welke applicaties er veel energie verbruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.oomah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-06 07:15
Heeft iemand anders ook problemen met de accuduur? Een huisgenoot en ik kregen tegelijk onze nieuwe telefoon maar de mijne gaat 2 uur minder mee dan zijn mobiel onder gelijk gebruik. Na vergelijking is het enige verschil tussen onze telefoons dat hij T-Mobile heeft en ik Vodafone en op zijn accu staat G9 en op de mijne G7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 21:27
Ik zit zeer te twijfelen deze telefoon te kopen.
Eigenlijk alleen de grootte lijkt me een obstakel. Hij lijkt mij te groot om fijn als telefoon te gebruiken en in je zak te hebben zitten.

Dit is natuurlijk heel erg subjectief, maar zouden mensen die de telefoon al binnen hebben hier kort iets over kunnen zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362358

Maarten21 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:29:
Eigenlijk alleen de grootte lijkt me een obstakel. Hij lijkt mij te groot om fijn als telefoon te gebruiken en in je zak te hebben zitten.

Dit is natuurlijk heel erg subjectief, maar zouden mensen die de telefoon al binnen hebben hier kort iets over kunnen zeggen?
Ik kom ook van een veel kleiner toestel (samsung f480), maar heb geen problemen met het formaat van de gs, hij post prima in mijn broekzak, en omdat hij zo dun is heb je er ook geen last van.
D.oomah schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:17:
Heeft iemand anders ook problemen met de accuduur? Een huisgenoot en ik kregen tegelijk onze nieuwe telefoon maar de mijne gaat 2 uur minder mee dan zijn mobiel onder gelijk gebruik. Na vergelijking is het enige verschil tussen onze telefoons dat hij T-Mobile heeft en ik Vodafone en op zijn accu staat G9 en op de mijne G7.
Die van mij gaat zeker een dag mee, ik heb wel task manager erop zitten, hiermee kan je ervoor zorgen dat programma's die je niet met gebruikt ook geen geheugen meer gebruiken.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 362358 op 25-06-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197268

Voor de mensen die een beschermings hoesje willen.
Ik heb deze vorige week bij mijn telefoon gekocht (nou ja gekocht kreeg ik gratis er bij)
Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/8048/dsc01673rl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/2133/dsc01671pw.jpg

Hij steekt er een heel klein beetje uit, maar liever iets dan niets.

Alleen jammer dat ik mijn telefoon elke dag moet opladen! Ik heb een G7 batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:46
Met welk programma kan ik het beste apk bestanden installeren op de Galaxy S? Moet ik dit dan via een SD kaart doen of kan het ook via de interne storage?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 15:02

Fixer

FP ProMod
NoepZor schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:47:
Met welk programma kan ik het beste apk bestanden installeren op de Galaxy S? Moet ik dit dan via een SD kaart doen of kan het ook via de interne storage?
Kun je bijvoorbeeld doen met Linda File Manager. De apk's kun je idd gewoon op je interne storage zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:22
Inmiddels ook baas in eigen huis telefoon met root toegang. :-)

[ Voor 12% gewijzigd door lexuzu op 25-06-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351928

Ben wel heel erg benieuwd of Froyo hierop uit komt via officiële kanalen. Ik mis eigenlijk ook dat voice gestuurde google search balkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silent1 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:13:
[...]

Welke widgets en apps heb je allemaal op je telefoon staan? en heb je dingen als gps, bluetooth en automatisch verversen aanstaan?

Kijk anders bij Instellingen-> Over het toestel->Batterijgebruik en kijk welke applicaties er veel energie verbruiken
Er staat bij mij mobiel standby 86 % batterij gebruikt door mobiele radio.
Maar mijn radio staat uit.
Wat word hiermee bedoeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
Anoniem: 362224 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 18:38:
[...]

Er staat bij mij mobiel standby 86 % batterij gebruikt door mobiele radio.
Maar mijn radio staat uit.
Wat word hiermee bedoeld ?
Heeft vooral te maken met internet verbinding die je telefoon maakt. Bij mij staat Mobiel standby op 32% dus waarschijnlijk is er een app of widget die vaak contact probeert te maken met internet. Ik heb op het moment overigens 4 items bij Batterijgebruik staan, weergave, mobiel standby, telefoon standby, android-systeem. Staat hier nog een app bij dan weet je dat het hier aan ligt.
Anders moet je even bij telefoon intypen *#*#4636#*#* -> batterijhistorie gaan en dan naar gedeeltelijk wekken gaan.
Ik gebruik ook de energieregeling widget en heb op het moment alleen automatische aanpassing helderheid aanstaan.
Gebruik ook geen live-wallpaper.
Heb al een keer anderhalve dag gehaald met een volle batterij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Anoniem: 351928 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 18:15:
Ben wel heel erg benieuwd of Froyo hierop uit komt via officiële kanalen. Ik mis eigenlijk ook dat voice gestuurde google search balkje.
Volgens mij heeft een van Samsung’s product managers al aangegeven dat de Galaxy S een update krijgt naar 2.2. Op de vraag wanneer, antwoordde hij "At some point in the Future".
Het kan dus nog wel enige tijd duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velocity
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik krijg geen stereo geluid bij de fm-radio op geen enkele zender, het geluid uit de oordopjes komt uit beide kanten maar wel mono. Zijn er mensen die dit willen controleren of dit bij hun wel werkt, anders heb ik weer een doa. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik heb net mijn Galaxy S opgehaald ter vervanging van (kuch, kuch kuttelefoon kuch kuch) N96. En ik weet niet of het kan, maar ik denk dat ik verliefd ben op mijn telefoon. Als ik een icoontje aanraak en reageert de telefoon gewoon. Echt niet te geloven, ik ben dat niet gewend....!

1 dingetje tot nu toe, ik kan nergens het Swype icoontje vinden, maar onder taal/instellingen staat wel iets over swype, dus het is volgens mij wel geinstalleerd. Alleen: hoe activeer ik het?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
OMD schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:58:
[...]

Hmzzz, die wil ik wel, maar ik ben altijd zo huiverig om overseas te bestellen :X
Als je besluit hem te kopen moet je maar even PM'en. Ik heb nog een discountcode gekregen voor 25% off. :*) Nogmaals dit is mijn tweede bestelling en hij is al weer onderweg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Deze vraag is al minstens 3 keer voorbij gekomen in dit topic, dus als je even zoekt op Swype kun je dat wel vinden. Even zoeken voordat je een vraag stelt.

Edit @hieronder:

Misschien kom ik een beetje bot over maar zo is het niet bedoeld, als je het wel bot hebt opgevat mijn excuus daarvoor maar je moet het ook niet te persoonlijk opvatten. Er worden vaak vragen gesteld die al een aantal keer beantwoord zijn en die je met even zoeken gewoon kan vinden en dat is voor de mensen die al even meelezen frustrerend en zorgt er ook voor dat het topic onnodig onoverzichtelijk en groot wordt.

[ Voor 58% gewijzigd door boaty op 25-06-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 24-08-2024
boaty schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:59:
Deze vraag is al minstens 3 keer voorbij gekomen in dit topic, dus als je even zoekt op Swype kun je dat wel vinden. Even zoeken voordat je een vraag stelt.
Sorry meneer sjagrijn, ik heb hem inmiddels zelf uitgedokterd. Ik had al gezocht op Swype, maar kon geen antwoord vinden. Ongetwijfeld dat er ergens iets staat, maar soms is vragen gewoon sneller. Maar goed, mijn oprechte verontschuldigingen voor het feit dat ik je geirriteerd heb, het spijt me, vergeef me, ik kan het echt niet anders uiten (de melodie moet je er zelf even bijdenken....) ;-)

@ hieronder: No sweat, je hebt ook wel een beetje gelijk, maar na een paar biertjes gaat efficient zoeken nou eenmaal niet zo makkelijk meer. En bovendien kun je ook dan gewoon behulpzaam zijn en even een linkje plaatsen. Ik vind trouwens het overzichtelijk houden van het topic niet echt een argument, gelet op het feit dat er inmiddels 60+ pagina's forum zijn over 1 telefoon....

[ Voor 22% gewijzigd door Hoppa! op 26-06-2010 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364245

Anoniem: 197268 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:40:
Voor de mensen die een beschermings hoesje willen.
Ik heb deze vorige week bij mijn telefoon gekocht (nou ja gekocht kreeg ik gratis er bij)
[afbeelding]

[afbeelding]

Hij steekt er een heel klein beetje uit, maar liever iets dan niets.

Alleen jammer dat ik mijn telefoon elke dag moet opladen! Ik heb een G7 batterij
Die heb je bij KPN gekocht of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364245

Anoniem: 362358 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:34:
[...]

Ik kom ook van een veel kleiner toestel (samsung f480), maar heb geen problemen met het formaat van de gs, hij post prima in mijn broekzak, en omdat hij zo dun is heb je er ook geen last van.

[...]

Die van mij gaat zeker een dag mee, ik heb wel task manager erop zitten, hiermee kan je ervoor zorgen dat programma's die je niet met gebruikt ook geen geheugen meer gebruiken.
Misschien is de sony ericsson x10 mini (pro) wel wat voor jou. Ik werk bij kpn retail en het verbaasde me zo hoe uitwerkt het toestel is dat ik hem gekocht heb. Geweldige batterij prestatie, camera is best aardig en retesnel. Ik had het niet gedacht... maar ook internet werkt prima op zo'n klein schermpje.

toestel kost maar 260 euro. (niet voordelig voor mensen die dieper naar de software kijken van deze telefoon. Door de goedkope prijs zal er pas laat een update komen naar 2.1. Maar daarna ook nog eens moeten wachten op 2.2 froyo gaat je zeker niet bevallen)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 364245 op 25-06-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silent1 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:20:
[...]

Heeft vooral te maken met internet verbinding die je telefoon maakt. Bij mij staat Mobiel standby op 32% dus waarschijnlijk is er een app of widget die vaak contact probeert te maken met internet. Ik heb op het moment overigens 4 items bij Batterijgebruik staan, weergave, mobiel standby, telefoon standby, android-systeem. Staat hier nog een app bij dan weet je dat het hier aan ligt.
Anders moet je even bij telefoon intypen *#*#4636#*#* -> batterijhistorie gaan en dan naar gedeeltelijk wekken gaan.
Ik gebruik ook de energieregeling widget en heb op het moment alleen automatische aanpassing helderheid aanstaan.
Gebruik ook geen live-wallpaper.
Heb al een keer anderhalve dag gehaald met een volle batterij....
Nu krijg ik de melding Batterij gebruikt 85 % door display en achtergrond hoe en waar krijg ik dit verbruik een
stuk lager ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-06 20:38
jpvaneijk schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:57:
[...]

Als je besluit hem te kopen moet je maar even PM'en. Ik heb nog een discountcode gekregen voor 25% off. :*) Nogmaals dit is mijn tweede bestelling en hij is al weer onderweg..
Aha, die code mag je ook wel aan mij geven hoor :P (je pm staat uit), dan wacht ik nog wel even met bestellen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-06 13:46

jjwa

CZ3 tentmuis

[InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling
Die codes zijn aardig gewild ja :). Ik zit ook te denken aan zo'n InvisibleShield, maar vind het zonder code voor alsnog te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

D.oomah schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:17:
slechter bereik kost meer stroom (blijven zoeken, meer zendkracht nodig om de verbinding te behouden) dus daar kan het in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
Anoniem: 362224 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:41:
[...]

Nu krijg ik de melding Batterij gebruikt 85 % door display en achtergrond hoe en waar krijg ik dit verbruik een
stuk lager ?
Dat is vrij normaal, scherm aan laten staan kost veel energie. die percentages zijn relatief, ze tellen op tot (ongeveer) 100%. Als het goed is zou je batterij nu wat langer mee moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
*knip* dit is hier offtopic.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 25-06-2010 22:28 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364258

Als ik mijn GS via een usb kabel met mijn pc verbind komt de GS in MTP mode. Weet iemand hoe je dit in de normale usb mode kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Anoniem: 36844 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:53:
[...]
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Maarten21 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:29:

Same hier, past prima in je broekzak, mede omdat hij zo dun is. Lees anders eens mijn review. productreview: Samsung Galaxy S i9000 (8GB) Zwart review door NinTeNdO_FrEaK

Ps4/switch gamer

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen en opmerkingen over prijzen, levertijden en abonnementen horen hier NIET thuis. Dat kan in een apart levertijden topic.