Als ik ben aan het internetten dan veranderd heel vaak boven in de balk het 3g icoontje met die 2 pijltjes in een icoontje met een H. En dan lijkt mijn internet ook veel langzamer, wat is dit en hoe kan dit?
browser > menu > meer > instellingen (menuknop is die hardware knop links van het midden)Anoniem: 362224 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:38:
Iemand enig idee hoe ik de browser geschiedenis kan wissen op de Gs ?
en misschien rigoreuzer maar ik denk dat je dan ook je favorieten en instellingen kwijt bent:
toepassingen > instellingen > toepassingen > toepassingen beheren > menu > filter > alles > internet > gegevens wissen en / of buffer leegmaken
H van HSDPA, dacht ik en dat is sneller dan 3GStark schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:01:
Als ik ben aan het internetten dan veranderd heel vaak boven in de balk het 3g icoontje met die 2 pijltjes in een icoontje met een H. En dan lijkt mijn internet ook veel langzamer, wat is dit en hoe kan dit?
[ Voor 65% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 22-06-2010 22:16 ]
Dan ga je dus van 3G naar HSDPA en dat is sneller.Stark schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:01:
Anoniem: 362224
Bedankt
Tim
Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:06:
[...]
browser > menu > meer > instellingen (menuknop is die hardware knop links van het midden)
en misschien rigoreuzer maar ik denk dat je dan ook je favorieten en instellingen kwijt bent:
toepassingen > instellingen > toepassingen > toepassingen beheren > menu > filter > alles > internet > gegevens wissen en / of buffer leegmaken
[...]
H van HSDPA, dacht ik en dat is sneller dan 3G
Ik heb vandaag de galaxy s binnen gekregen alleen ik kan het maar niet koppelen aan mijn pc er is iets mis met de drivers denk ik. Ik draai windows 7 x64
EDIT: toestel restarten heeft geholpen
EDIT: toestel restarten heeft geholpen
[ Voor 12% gewijzigd door Empo op 23-06-2010 01:27 ]
Nee, ik heb de 'normale' gmail.Vind het wel slordig dat google calender niet eens met perfect google android werkt.Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:57:
[...]
Voor zo ver het uitmaakt, ik heb precies het zelfde probleem. Hard reset heeft ook weinig zin, want syncen was het eerste wat ik met het toestel heb gedaan. En uiteindelijk hielp een reset ook niet. Als je gaat googlen vind je ook alleen maar tips dat je de cache moet clearen. Maar dat doet die reset ook.
Is jouw gmail account een google apps for domain? Bij mij wel namelijk. Daar kan misschien het verschil in zitten tov de mensen waar het wel correct werkt.
Mijn telefoon is nog niet buiten geweest, maar binnen no-time had ik al een gps verbinding. Ook downloaden binnenshuis via vodafone 3g gaat erg snel. Met speedtest.net app haal ik 3.1 Mbit down en 0.5 Mbit Up.
Voor de rest eerste reactie erg mooi ding.Ik maak me ook geen zorgen om de bouwkwaliteit.
Voor de rest eerste reactie erg mooi ding.Ik maak me ook geen zorgen om de bouwkwaliteit.
Prima toestel, enige probleem dat ik tot nu toe heb is dat de telefoon en explorer vastlopen als ik aansluit in USB massaopslagmodus. Ideëen?
Ik kan de telefoon wel koppelen via Kies, dan werkt het 'prima' (verre van snel). Massaopslag krijg ik gewoon niet aan de praat. De drivers worden wel geïnstalleerd, ik hoor het geluidje dat het apparaat is aangesloten in Windows, maar de disk verschijnt niet in Explorer. Kijk ik vervolgens bij Disk Management, dan zie ik wel 2 schijven van de Galaxy, maar er staat bij No MediaEmpo schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:10:
Ik heb vandaag de galaxy s binnen gekregen alleen ik kan het maar niet koppelen aan mijn pc er is iets mis met de drivers denk ik. Ik draai windows 7 x64

volgens mij heeft samsung kies software problemen met windows 7 32 bit.
ik had een waarschuwing gekregen van dat er een update beschikbaar was voor samsung kies.
dus ik klikte oke. en na 2 uur downloaden was het nog steeds bij 100%
ik heb het op 3 verschillende computers geprobeerd maar het blijft gewoon vastlopen bij 100%.
ik had een waarschuwing gekregen van dat er een update beschikbaar was voor samsung kies.
dus ik klikte oke. en na 2 uur downloaden was het nog steeds bij 100%
ik heb het op 3 verschillende computers geprobeerd maar het blijft gewoon vastlopen bij 100%.
Heb het hier nog even in XP x86 geprobeerd... werkt ook niet helaas. Wat is hier gaande? Ik snap er niks van.
Anoniem: 358520
Ik heb sinds vandaag mijn Galaxy S, en ik ben er over het algemeen wel tevreden over, alleen herkent mijn PC hem niet
Elke keer als ik hem aansluit zegt mijn computer MTP USB-apparaat Mislukt. Het stuurprogramma voor het apparaat is niet geïnstalleerd.
Heb mijn telefoon al een paar keer opnieuw opgestart, maar dat hielp niet.
Ik heb windows7 32-bit.
Elke keer als ik hem aansluit zegt mijn computer MTP USB-apparaat Mislukt. Het stuurprogramma voor het apparaat is niet geïnstalleerd.
Ik heb windows7 32-bit.
Zoiets heb ik ook gehad met een andere mobiel (een Nokia), die had een soortgelijk probleem met MTP USB-apparaat waar de stuurprogramma's niet van geïnstalleerd konden worden. Wat bij mij toen hielp was het volgende:
- haal de SD(HC) kaart uit het toestel;
- verbind de telefoon met de PC en laat Windows de stuurprogramma's installeren (zou nu goed moeten gaan);
- stop de SD(HC) kaart terug in het toestel. Als het goed is kun je nu in het vervolg probleemloos verbinding maken met de pc.
@Tranze & Sanjee: settings->About Phone->USB Settings en na aansluiten in je notification area nog kiezen voor koppelen oid (Wel het topic lezen
)
maar een gesprek voeren zonder uitval? Internet en gps lukt inderdaad wel, maar bellen valt me tegen. Maar ik zal het vandaag weer even op het werk proberen.mbr01 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:17:
Mijn telefoon is nog niet buiten geweest, maar binnen no-time had ik al een gps verbinding. Ook downloaden binnenshuis via vodafone 3g gaat erg snel. Met speedtest.net app haal ik 3.1 Mbit down en 0.5 Mbit Up.
Over het koppelen als massaopslag aan je pc:
1. Ga naar instellingen -> Over het toestel -> USB Instellingen en kies hier 'Vragen bij verbinden' of 'Massaopslag'.2
2. Wanneer je nu het toestel met de pc verbind (en evt voor 'Massaopslag' hebt gekozen bij de vraag hoe je het toestel wilt verbinden' kun je de 'taakbalk' naar beneden schuiven waar de melding 'USB aangesloten. Selecteer opm bestanden naar/van de computer...'. Als je hier op klikt kun je telefoon daadwerkelijk koppelen (en weer loskoppelen). Dan zijn je interne en externe opslag gewoon te zien in windows.
(Werkt hier prima op windows 7x64)
Mijn voornaamste vraag:
1. Ik heb telfort, maar kan bij netwerken geen Telfort oid kiezen. Moet ik hier dan gewoon het KPN netwerk kiezen? (En is er wat te doen dat het toestel dan altijd 'roaming' is?)
Verder een mooi toestelletje, kom van een HD2 en het is wel even wennen zeg... Scherm iets kleiner en toestel voelt iets goedkoper aan maar nog steeds prima. Nu vooral even mijn weg vinden in android en hoe het werkt maar eerste indruk is prima
1. Ga naar instellingen -> Over het toestel -> USB Instellingen en kies hier 'Vragen bij verbinden' of 'Massaopslag'.2
2. Wanneer je nu het toestel met de pc verbind (en evt voor 'Massaopslag' hebt gekozen bij de vraag hoe je het toestel wilt verbinden' kun je de 'taakbalk' naar beneden schuiven waar de melding 'USB aangesloten. Selecteer opm bestanden naar/van de computer...'. Als je hier op klikt kun je telefoon daadwerkelijk koppelen (en weer loskoppelen). Dan zijn je interne en externe opslag gewoon te zien in windows.
(Werkt hier prima op windows 7x64)
Mijn voornaamste vraag:
1. Ik heb telfort, maar kan bij netwerken geen Telfort oid kiezen. Moet ik hier dan gewoon het KPN netwerk kiezen? (En is er wat te doen dat het toestel dan altijd 'roaming' is?)
Verder een mooi toestelletje, kom van een HD2 en het is wel even wennen zeg... Scherm iets kleiner en toestel voelt iets goedkoper aan maar nog steeds prima. Nu vooral even mijn weg vinden in android en hoe het werkt maar eerste indruk is prima
Anoniem: 363947
Volgens de website van Samsung beschikt deze telefoon over het bluetooth profiel SAP, wat soms ook wel bekend staat als RSAP. Ik heb dit profiel nodig om te kunnen pairen met mijn volkswagen premium carkit.
Voor de zekerheid heb ik contact opgenomen met de klanten service van Samsung en deze gaven de volgende reactie(waar ik dus niets aan heb):
Alvast bedankt!
Voor de zekerheid heb ik contact opgenomen met de klanten service van Samsung en deze gaven de volgende reactie(waar ik dus niets aan heb):
Kan er iemand bevestigen dat dit toestel beschikt over het RSAP bluetooth profiel en kan pairen met de premium carkit van volkswagen?Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung GT-I9000.
Wij willen u informeren dat Samsung toestellen geen RSap bevatten en er
ook geen mogelijkheid is om die erop te krijgen.
Alvast bedankt!
Je moet wel eerst even kies installeren. Die vind je op de samsung mobile site.Anoniem: 358520 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 05:44:
Ik heb sinds vandaag mijn Galaxy S, en ik ben er over het algemeen wel tevreden over, alleen herkent mijn PC hem niet![]()
Ik heb windows7 32-bit.
Als het alleen voor massa-opslag gaat hoeft dat niet.
Leuk om te zien hoe Engadget in haar iPhone 4 review de telefoon alleen vergelijkt met de Nexus One ipv de Samsung Galaxy S als het gaat om beeldkwaliteit van de scherm en andere zaken.
Geeft des te meer aan hoe goed deze telefoon is en hoe pro-iphone engadget is en ze alles eraan doen om de iphone positiever naar voren te brengen.
Geeft des te meer aan hoe goed deze telefoon is en hoe pro-iphone engadget is en ze alles eraan doen om de iphone positiever naar voren te brengen.
[ Voor 11% gewijzigd door Relief2009 op 23-06-2010 11:49 ]
Ik denk dat dit alleen voor T-Mobile USA geldt. Voor zover ik weet gaat T-Mobile in Europa 'm gewoon als Galaxy S blijven leveren.therealwheely schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:55:
T-Mobile komt op 21 juli met een eigen variant van de Galaxy S i9000 onder de naam: 'T-Mobile Vibrant'. Zie hier: http://www.androidcentral...-will-be-t-mobile-vibrant
Zie er het nut niet zo van in, tenzij de Vibrant veel goedkoper is.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Anoniem: 224360
Ze hebben nog geen review (en dus reviewexemplaar?) van de galaxy s, hoe kun je dan wel objectief gaan vergelijken? Het valt ook op dat jij geen enkel kwaad woord over de galaxy s wil horen (in deel 1 van dit topic), dus iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Ik wacht nog even wat de prijzen gaan worden, het wordt voor mij de Iphone 4 of de Galaxy S.Relief2009 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:43:
Leuk om te zien hoe Engadget in haar iPhone 4 review de telefoon alleen vergelijkt met de Nexus One ipv de Samsung Galaxy S als het gaat om beeldkwaliteit van de scherm en andere zaken.
Ze hebben een preview gedaan en toen hadden ze het toestel dus blijkbaar wel. Dan mag ik verwachten dat ze op zijn minst een verwijzing doen naar de Samsung Galaxy S?Anoniem: 224360 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:15:
[...]
Ze hebben nog geen review (en dus reviewexemplaar?) van de galaxy s, hoe kun je dan wel objectief gaan vergelijken? Het valt ook op dat jij geen enkel kwaad woord over de galaxy s wil horen (in deel 1 van dit topic), dus iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Ik wacht nog even wat de prijzen gaan worden, het wordt voor mij de Iphone 4 of de Galaxy S.
Is het mogelijk om apps te installeren op het ROM geheugen (8/16GB) ? of kan je deze alleen maar installeren op het Flash geheugen? En met de nieuwe froyo 2.2 zou dit wel mogelijk zijn veronderstel ik ?
Als dit niet werkt, kan je ook proberen in Instellingen - Toepassingen - Ontwikkeling een vinkje te zetten bij 'USB-fouten opsporen'.Tim Schuhmacher schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 07:47:
@Tranze & Sanjee: settings->About Phone->USB Settings en na aansluiten in je notification area nog kiezen voor koppelen oid (Wel het topic lezen)
Daarna 1x op back drukken om die instelling te activeren. Windows gaat dan miepen over drivers en in je notification area verschijnen twee icoontjes: USB-foutopsporing verbonden en USB aangesloten. Indien gewenst kan je USB-fouten opsporen nu weer uitzetten.
Ik weet niet waarom dit werkt, maar bij mijn Spica helpt het af en toe om dit te doen in plaats van telefoon en computer opnieuw opstarten. Blijkbaar geeft hij een signaal door de kabel die windows laat weten dat er iets aangesloten is.
Dit was voor mij belangrijkste reden om de galaxy s aan te schaffen. Ik heb hem sinds gisteren en hij doet het uitstekend in mijn skoda octavia met rsap! Naar mijn weten is dit de eerste en enige android telefoon die dat ondersteunt.Anoniem: 363947 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 07:57:
Volgens de website van Samsung beschikt deze telefoon over het bluetooth profiel SAP, wat soms ook wel bekend staat als RSAP. Ik heb dit profiel nodig om te kunnen pairen met mijn volkswagen premium carkit.
[...]
Kan er iemand bevestigen dat dit toestel beschikt over het RSAP bluetooth profiel en kan pairen met de premium carkit van volkswagen?
Alvast bedankt!
Anoniem: 224360
Ik weet niet of ik de verkeerde review op engadget lees, maar ik zie ook nergens een verwijzing naar de nexus one, zie het al dat ene plaatje. Na de video krijg ik ook niets meer, geen conclusie ofzo.Relief2009 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:27:
[...]
Ze hebben een preview gedaan en toen hadden ze het toestel dus blijkbaar wel. Dan mag ik verwachten dat ze op zijn minst een verwijzing doen naar de Samsung Galaxy S?
De Engadget redacteuren zitten niet allemaal in Amerika. Volgens mij is de preview gedaan door een van hun Britse medewerkers. Joshua Topolsky (die de iPhone 4 review heeft gedaan) zit in New York.Relief2009 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:27:
[...]
Ze hebben een preview gedaan en toen hadden ze het toestel dus blijkbaar wel. Dan mag ik verwachten dat ze op zijn minst een verwijzing doen naar de Samsung Galaxy S?
Om maar weer even on-topic te gaan
Ah dat verklaart denk ik veel. Maar dit kan nogal verwarrend werken voor de lezers, omdat je hiermee een verkeerde indruk krijgt van de review.WoutF schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:37:
[...]
De Engadget redacteuren zitten niet allemaal in Amerika. Volgens mij is de preview gedaan door een van hun Britse medewerkers. Joshua Topolsky (die de iPhone 4 review heeft gedaan) zit in New York.
Om maar weer even on-topic te gaanWeet iemand of je in de gallery-app bepaalde directories kan filteren? Ik krijg nu ook elke keer album-art te zien, en heb daar eigenlijk weinig behoefte aan.
Bij mij stopt het ook bij de video, maar zoals ik al zei: als je vergelijking maakt over het beeldscherm vergelijk het dan eens met de Samsung Galaxy is. De discussie was toch juist of SAMOLED beter zou zijn dan de IPS? Vooral als je ook ziet dat qua hardware SGS veel lijkt op de iPhone 4.Anoniem: 224360 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:36:
[...]
Ik weet niet of ik de verkeerde review op engadget lees, maar ik zie ook nergens een verwijzing naar de nexus one, zie het al dat ene plaatje. Na de video krijg ik ook niets meer, geen conclusie ofzo.
Maar zoals iemand al hierboven zei, blijkbaar heeft Engadget verschillende lokaties waardoor het allemaal een beetje door elkaar loopt.
Anoniem: 362224
Wat is de maximale geheugen wat ik in de Gs kan stoppen ?
Ik heb 8 gb intern geheugen.
En kan je er ook een nederlandse briefing in zetten ?
Volgens mij kun je maximaal een sd-kaart van 32gb erin zetten. Dus maximale geheugen is in dit geval 40GB.Anoniem: 362224 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:44:
Wat is de maximale geheugen wat ik in de Gs kan stoppen ?
De 16gb-versie heeft dan natuurlijk een maximale opslag van 48GB
[ Voor 66% gewijzigd door Relief2009 op 23-06-2010 13:08 ]
Die 8gb is hetzelfde als flash opslag. Daar installeer je alles op op dit moment. Met Froyo kun je dan ook applicaties op de sd-kaart erop zetten, wat op dit moment dus nog niet mogelijk is met 2.1Obl1viA schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:31:
Is het mogelijk om apps te installeren op het ROM geheugen (8/16GB) ? of kan je deze alleen maar installeren op het Flash geheugen? En met de nieuwe froyo 2.2 zou dit wel mogelijk zijn veronderstel ik ?
Kansloze vergelijking tussen iphone 4 en GS, lees vooral de user comment onder het artikel.
http://www.knowyourmobile...galaxy_s_vs_iphone_4.html
Dit artikel geef een iets betere vergelijking: http://www.pcworld.idg.co...laxy_smartphone_showdown/
Dit artikel geef een iets betere vergelijking: http://www.pcworld.idg.co...laxy_smartphone_showdown/
[ Voor 60% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 23-06-2010 13:13 ]
Ps4/switch gamer
Heeft het nut om een SD kaart sneller dan class 2 te gebruiken in de Galaxy S of ga je het verschil niet echt merken?
De wijzen komen uit het Oosten!
Anoniem: 178198
Heeft iemand de samsung remote app eigenlijk all gevonden? Ik heb een samsung tv (yups well 1 van de 2010 serie) nou kan ik alleen niet dat appje vinden waarmee samsung promoot. link (4de van rechts bij de features).
Weet iemand all waar die te halen is?
Om te streamen via wifi bedoel je? Daarvoor staat AllShare voorgeinstalleerd op je telefoon als het goed is.Anoniem: 178198 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:33:
Heeft iemand de samsung remote app eigenlijk all gevonden? Ik heb een samsung tv (yups well 1 van de 2010 serie) nou kan ik alleen niet dat appje vinden waarmee samsung promoot. link (4de van rechts bij de features).
Ik wist niet dat er zo'n geluidje was, kan je dat ergens instellen? Ik denk alleen niet dat dat het is, want ik had het ook toen ik em op speakerphone had staan.Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:56:
[...]
is dat niet het geluidje dat aangeeft dat je met je gezicht bij het scherm zit en het scherm lockt?
Die app is er volgens mij nog niet, iemand anders heeft in dit topic al gepost dat dit tzt als een samsung app aangeboden gaat worden. maar ik heb daar geen bron van kunnen vinden.Anoniem: 178198 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:33:
[ Voor 43% gewijzigd door Snoops op 23-06-2010 14:22 ]
Anoniem: 362358
Hij bestaat al wel in de BADA app-store, dus dan zal hij ook wel snel op de Android marketplace verschijnen neem ik aan.Snoops schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:20:
[...]
Die app is er volgens mij nog niet, iemand anders heeft in dit topic al gepost dat dit tzt als een samsung app aangeboden gaat worden. maar ik heb daar geen bron van kunnen vinden.
Wow, de eerste is gewoon genant... Is dat een serieuze site/reviewer of gewoon een gebruiker die iets heeft gepost. De 2e is inderdaad beter en redelijk terecht, alleen heb ik liever een iets groter (4 inch) scherm met wat lagere resulotie dan een kleiner scherm met hogere resolutie dus scherm zou ik eerder een draw noemen.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:12:
Kansloze vergelijking tussen iphone 4 en GS, lees vooral de user comment onder het artikel.
Als het goed is heet het programma dat dit moet gaan kunnen doen 'Allshare'.Anoniem: 362358 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:30:
[...]
Hij bestaat al wel in de BADA app-store, dus dan zal hij ook wel snel op de Android marketplace verschijnen neem ik aan.
Misschien in de samsung app store?
edit:
Ik zie hier een screenshot:
http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-review-478p8.php
Maar helaas is dit programma verder niet getest in deze review.
[ Voor 26% gewijzigd door daft archer op 23-06-2010 14:55 ]
Pencil Powaah
Weet iemand wanneer die home cradle komt? Lijkt me erg handig namelijk.
Ik kwam daarnet trouwens een video tegen die ik niet met de youtube app kon afspelen, zouden jullie deze ook even kunnen testen?
YouTube: Lady Antebellum- Need You Now (official music video)
Ik kwam daarnet trouwens een video tegen die ik niet met de youtube app kon afspelen, zouden jullie deze ook even kunnen testen?
YouTube: Lady Antebellum- Need You Now (official music video)
[ Voor 66% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 23-06-2010 15:13 ]
Ps4/switch gamer
Kun je ook het telefoonboek syncen? Kun je nog wel alle functies gebruiken als remote sim actief is? Ik heb zelf een vw golf met premium bt carkit. Hoop dat ik gebruik kan gaan maken van Android in my auto.uiterlix schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:32:
[...]
Dit was voor mij belangrijkste reden om de galaxy s aan te schaffen. Ik heb hem sinds gisteren en hij doet het uitstekend in mijn skoda octavia met rsap! Naar mijn weten is dit de eerste en enige android telefoon die dat ondersteunt.
Haha die comment heeft hem helemaal voor lul gezet door hele sterke punten te noemen die de iPhone mist.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:12:
De tweede is redelijk, maar nog steeds raar. We kunnen over kwaliteit van behuizing praten, maar bij Apple betaal je 200-400 euro meer voor het toestel. Voor die prijs mag ik dan ook wel wat premium behuizing verwachten.
En velen vonden de plastic behuizing niet storend. Het schijnt stevig te zijn, dat is wat telt.
Deze geeft (op een Magic) inderdaad de melding "Deze video kan niet worden afgespeeld". VaagNinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:01:
Nickname does not reflect reality
Nou ja, toch vind ik de behuizing ook een beetje 'matig' in vergelijking met bijvoorbeeld de HD2... Daar heb ik echt het gevoel een degelijke telefoon in handen te hebben en dat is met deze galaxy-s niet helemaal het geval (doordat hij zo licht is, wat op zich natuurlijk geen nadeel hoeft te zijn maar ook door de plastic achterkant/behuizing).Relief2009 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:49:
[...]
Haha die comment heeft hem helemaal voor lul gezet door hele sterke punten te noemen die de iPhone mist.
De tweede is redelijk, maar nog steeds raar. We kunnen over kwaliteit van behuizing praten, maar bij Apple betaal je 200-400 euro meer voor het toestel. Voor die prijs mag ik dan ook wel wat premium behuizing verwachten.
En velen vonden de plastic behuizing niet storend. Het schijnt stevig te zijn, dat is wat telt.
Maar dit kan gewoon net zijn waar je vandaan komt.
Tis een telefoon, hallom0ridin schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:15:
[...]
Nou ja, toch vind ik de behuizing ook een beetje 'matig' in vergelijking met bijvoorbeeld de HD2... Daar heb ik echt het gevoel een degelijke telefoon in handen te hebben en dat is met deze galaxy-s niet helemaal het geval (doordat hij zo licht is, wat op zich natuurlijk geen nadeel hoeft te zijn maar ook door de plastic achterkant/behuizing).
Maar dit kan gewoon net zijn waar je vandaan komt.

Voor een apparaat in die prijsklasse mag je mijns inziens wel een behoorlijke materiaalkwaliteit verwachten, niet? Waarmee ik niet wil zeggen dat de GS crap is want heb hem niet in het echt kunnen bewonderen vooralsnog. Vind persoonlijk ook de meeste telefoons (of eigenlijk apparaten sowieso) niet bijzonder veel vertrouwen inboezemen bij een aanraking dus kan mij zijn opmerking dan ook wel helemaal voorstellen.peakaboo schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:26:
Tis een telefoon, halloHet is geen kussen waar je elke nacht op hoeft te slapen
yo ik schrok toch even. ik heb een hoesje waarbij de zachte binnenkant blijkbaar door de stiksels een wafelpatroontje op het scherm achterlaat. Dat wil vast door de vingerafdrukken. maar ik dacht dus dat mijn scherm niet deugde!
Nee, het is slechts een stuk electronica van zo'n 500 euro welke je elke dag gebruikt, meeneemt, in en uit je zak gaat, mee speelt, wel eens laat vallen, etc. Degelijkheid lijkt me zeker niet onbelangrijk bij dit soort prijzige gevalletjes.peakaboo schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:26:
[...]
Tis een telefoon, halloHet is geen kussen waar je elke nacht op hoeft te slapen
Die 2e geeft aan dat het scherm een 'draw' zou zijn, maar ik denk dat dit toch een overwinning voor SAMOLED zou moeten zijn ten opzichte van de iPhone?NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:12:
Als ik een .avi of een .wmv afspeel die ik via mijn pc erop heb gezet gaat het geluid sneller als het beeld. Het beeld merk je ook echt vertraagd afspelen. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
Misschien is proberen om door de converter te halen?
Ps4/switch gamer
Ik wilde net precies hetzelfde posten aangezien ik dezelfde ervaring heb. Kopieren via windowsstandaard naar intern geheugen van een avi(divx) zonder converteren levert de door jouw genoemde problemen op.Stark schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:08:
Als ik een .avi of een .wmv afspeel die ik via mijn pc erop heb gezet gaat het geluid sneller als het beeld. Het beeld merk je ook echt vertraagd afspelen. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
problemen met:
.avi(divx)
.mp4 (door windows tijdens kopieren geconverteerd)
.mkv
Echter heb ik zojuist mn telefoon opnieuw opgestart en nu ervaar ik de problemen niet bij de avi(divx). De andere formaten had ik al verwijderd, dus weet niet of die het nu ook zullen doen.
Vooruitspoelen etc, levert geen audio delay meer op. Ik denk dat de telefoon te weinig cache geheugen had, omdat ik de hele dag al bezig was met installleren / verwijderd apps etc. Of zo iets. ben geen techneut.
Hmmm, ik heb met de task killer app eens alle tasks gekilled. Dus alle applicaties afgesloten en dat ruimde heel wat geheugen vrij. En nu lopen ze gewoon soepel. Zowel de avi's en de wmv's.desp schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:25:
[...]
Echter heb ik zojuist mn telefoon opnieuw opgestart en nu ervaar ik de problemen niet bij de avi(divx). De andere formaten had ik al verwijderd, dus weet niet of die het nu ook zullen doen.
Vooruitspoelen etc, levert geen audio delay meer op. Ik denk dat de telefoon te weinig cache geheugen had, omdat ik de hele dag al bezig was met installleren / verwijderd apps etc. Of zo iets. ben geen techneut.
Mooi. wel vreemd, dit had ik nooit met de omnia II (winmo6). Had verwacht dat deze automatisch tasks zou killen.Stark schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:38:
[...]
Hmmm, ik heb met de task killer app eens alle tasks gekilled. Dus alle applicaties afgesloten en dat ruimde heel wat geheugen vrij. En nu lopen ze gewoon soepel. Zowel de avi's en de wmv's.
Ik ga nu even op zoek naar de app!
Ik heb opeens geen 3G verbinding meer. Het icoontje van 3G is ook weg boven in de balk.
Ook na het opnieuw opstarten van de telefoon heb ik nog steeds geen 3G verbinding. Enig idee wat dit kan zijn? Ik heb Vodafone maar ik betwijfel of het aan de provider ligt want 10KM verderop woont een vriend van me en hij heeft ook Vodafone internet met z'n Desire en voor hem werkt t gewoon prima.
Ik heb wat met JuiceDefender liggen prutsen en Task Manager. JuiceDefender heb ik eraf gegooid en TaskManager heb ik niet laten opstarten met de telefoon.
Hij geeft bij het opstarten "Geselecteerd Netwerk Vodafone NL niet beschikbaar" aan.
Enig idee wat het probleem kan zijn?
Ook na het opnieuw opstarten van de telefoon heb ik nog steeds geen 3G verbinding. Enig idee wat dit kan zijn? Ik heb Vodafone maar ik betwijfel of het aan de provider ligt want 10KM verderop woont een vriend van me en hij heeft ook Vodafone internet met z'n Desire en voor hem werkt t gewoon prima.
Ik heb wat met JuiceDefender liggen prutsen en Task Manager. JuiceDefender heb ik eraf gegooid en TaskManager heb ik niet laten opstarten met de telefoon.
Hij geeft bij het opstarten "Geselecteerd Netwerk Vodafone NL niet beschikbaar" aan.
[ Voor 6% gewijzigd door Stark op 23-06-2010 20:26 ]
Ik denk dat je met juicedefender je 3g hebt uitgeschakeld om stroom te besparen. Start Jdef op en zie hier iets op wijst.Stark schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:17:
Ik heb opeens geen 3G verbinding meer. Het icoontje van 3G is ook weg boven in de balk.
Heb de telefoon sinds vandaag binnen, swype is ook erg handig, alleen werkt de automatische spatiëring niet... Het maakt niet uit of ik het aan of uit zet. Hebben meer mensen dat probleem?
Hmm, dan weet ik het ook niet. Lijkt me sterk dat het programma iets in je systeem veranderd heeft. Misschien komt het omdat je wifi aan heb? die kiest hij priorStark schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:26:
Maar ik heb juicedefender niet meer erop staan.
Wow hij doet het eindelijk weer gelukkig, de 3g verbinding.
Ik heb dus de apk file van juicedefender opgezocht en geïnstalleerd.
En toen weer alles uitgezet van juicedefender en nu werkt het gelukkig allemaal weer.
Was bijna van plan een factory reset te doen.
Ik heb dus de apk file van juicedefender opgezocht en geïnstalleerd.
En toen weer alles uitgezet van juicedefender en nu werkt het gelukkig allemaal weer.
Was bijna van plan een factory reset te doen.
Ja lang verhaal. Maar ik ga het dan maar proberen:BasieP schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:05:
[...]
opzich wel leuk als je verteld welke provider, en op welke manier (bellen/winkel/internet) en met welk abbo
Ik zit bij Hi, en mocht sinds 5 juni mn abbo verlengen. Ik wil een telefoon met wel minstens 32GB geheugen. Het liefst een iPhone 4. Ik weiger echter naar T-Mobile tegaan met dat gezeur. De andere opties waren een 32GB iPhone 3GS of deze Samsung met 16GB en een 16GB kaartje. Kpn zei echter gestopt te zijn met de import van iPhones. Dan blijft de samsung over.
Ik schaar mij bij Hi wel tussen de betere klanten en kwam volgens Mijn Hi op de Hi website uit op € 110,- bij een 1-jarige verlenging van mn Hi 45 abbonement i.c.m. de 16GB i9000. Ik belde naar de klantenservice om wat info te vragen (ben even kwijt wat) en eventueel dat te bestellen. De man aan de andere kant ging even iets voor me uitzoeken en zette me in de wacht. Na een tijdje in de wacht te staan ging de telefoon weer over en kreeg ik iemand anders aan de lijn. Hem vertelde ik dat ik al iemand anders had gesproken en niet weet hoe dit kwam. Hij zei:'dat was de afdeling sales. Die doen vaker zulke dingen. Maar je hebt geluk, want je zit nu bij de afdeling opzeggingen. Wij kunnen net iets meer doen om klanten toch bij ons te houden. Ik vroeg meteen naar de iPhone mogelijkheden. Die hadden ze nog wel, maar alleen de 16GB. Toen ging hij kijken wat hij kon doen met de i9000. Die stond maar half in de computer omdat ie nieuw is. Hij kon geen prijs zien, maar heeft wat zitten vergelijken met andere soortgelijke toestellen en ze uiteindelijk dat hij hem wel kosteloos kon leveren. Hij heeft het wel handmatig en volgens mij met omwegen moeten doen. Later ging hij ook nog uit zichzelf kijken of ie nog korting op het abbonement kon regelen. Dat kon nog op internet. 1e half jaar halve prijs op een extra snel bundel.
Ik hoefde nergens om te vragen! Ik heb hem alleen alle tijd gegeven die hij nodig had (duurde alles bij elkaar ong. 40 min., maar ik had toch niets te doen).
Dankuwel Hi medewerker en dit misverstand waardoor ik er terecht kwam! Nu kijken wat ik over een jaar kan doen met betrekking tot de iPhone 4(S (tegen die tijd)). Tot dan genieten van mn gratis 16GB i9000!
Ik hoop dat ik jullie help met deze info over Hi.
Had ik ook na een zootje apps uit de Market geinstalleerd te hebben, audio & video was niet meer sync. Een rebootje heeft alles opgelost!Stark schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:38:
[...]
Hmmm, ik heb met de task killer app eens alle tasks gekilled. Dus alle applicaties afgesloten en dat ruimde heel wat geheugen vrij. En nu lopen ze gewoon soepel. Zowel de avi's en de wmv's.
Anoniem: 19649
Misschien wil je wel nooit meer naar een iPhone na een jaar AndroidRobvG schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:42:
[...]
Ja lang verhaal. Maar ik ga het dan maar proberen:
Ik zit bij Hi, en mocht sinds 5 juni mn abbo verlengen. Ik wil een telefoon met wel minstens 32GB geheugen. Het liefst een iPhone 4. Ik weiger echter naar T-Mobile tegaan met dat gezeur. De andere opties waren een 32GB iPhone 3GS of deze Samsung met 16GB en een 16GB kaartje. Kpn zei echter gestopt te zijn met de import van iPhones. Dan blijft de samsung over.
Ik schaar mij bij Hi wel tussen de betere klanten en kwam volgens Mijn Hi op de Hi website uit op € 110,- bij een 1-jarige verlenging van mn Hi 45 abbonement i.c.m. de 16GB i9000. Ik belde naar de klantenservice om wat info te vragen (ben even kwijt wat) en eventueel dat te bestellen. De man aan de andere kant ging even iets voor me uitzoeken en zette me in de wacht. Na een tijdje in de wacht te staan ging de telefoon weer over en kreeg ik iemand anders aan de lijn. Hem vertelde ik dat ik al iemand anders had gesproken en niet weet hoe dit kwam. Hij zei:'dat was de afdeling sales. Die doen vaker zulke dingen. Maar je hebt geluk, want je zit nu bij de afdeling opzeggingen. Wij kunnen net iets meer doen om klanten toch bij ons te houden. Ik vroeg meteen naar de iPhone mogelijkheden. Die hadden ze nog wel, maar alleen de 16GB. Toen ging hij kijken wat hij kon doen met de i9000. Die stond maar half in de computer omdat ie nieuw is. Hij kon geen prijs zien, maar heeft wat zitten vergelijken met andere soortgelijke toestellen en ze uiteindelijk dat hij hem wel kosteloos kon leveren. Hij heeft het wel handmatig en volgens mij met omwegen moeten doen. Later ging hij ook nog uit zichzelf kijken of ie nog korting op het abbonement kon regelen. Dat kon nog op internet. 1e half jaar halve prijs op een extra snel bundel.
Ik hoefde nergens om te vragen! Ik heb hem alleen alle tijd gegeven die hij nodig had (duurde alles bij elkaar ong. 40 min., maar ik had toch niets te doen).
Dankuwel Hi medewerker en dit misverstand waardoor ik er terecht kwam! Nu kijken wat ik over een jaar kan doen met betrekking tot de iPhone 4(S (tegen die tijd)). Tot dan genieten van mn gratis 16GB i9000!
Ik hoop dat ik jullie help met deze info over Hi.
Anoniem: 289649
Ik heb toch wel een probleempje met de connectivity met de computer. Soms pakt mijn PC hem helemaal niet (ook niet in Kies) terwijl op de telefoon staat aangegeven dat hij wel is verbonden. Ik heb Windows 7, iemand hier meer ervaring mee?
Soms pakt hij hem wel, soms ook niet. En soms zelfs tijdens het overdragen van muziek verbreekt hij de verbinding tussen computer en telefoon.
Soms pakt hij hem wel, soms ook niet. En soms zelfs tijdens het overdragen van muziek verbreekt hij de verbinding tussen computer en telefoon.
Heb ik met de S8300 ook al last van soms.Anoniem: 289649 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:43:
Ik heb toch wel een probleempje met de connectivity met de computer. Soms pakt mijn PC hem helemaal niet (ook niet in Kies) terwijl op de telefoon staat aangegeven dat hij wel is verbonden. Ik heb Windows 7, iemand hier meer ervaring mee?
Is het ook mogelijk om muziek met WinAmp te syncen? Want via Kies lukt het niet echt (wat een traag programma trouwens) en WMP gebruik ik eigenlijk niet meer...
Ik heb het toestel zelf nog niet, maar is het mogelijk om het geheugen aan te spreken via massaopslag? Zo doe ik het bij mijn S8300 ook altijd en dat werkt supersnel en altijd. Via dat PC studio, of hoe het nu heet, dat is idd erg traag.Anoniem: 362358 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:55:
Is het ook mogelijk om muziek met WinAmp te syncen? Want via Kies lukt het niet echt (wat een traag programma trouwens) en WMP gebruik ik eigenlijk niet meer...
Anoniem: 8504
Ja....peakaboo schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:59:
[...]
Ik heb het toestel zelf nog niet, maar is het mogelijk om het geheugen aan te spreken via massaopslag? Zo doe ik het bij mijn S8300 ook altijd en dat werkt supersnel en altijd. Via dat PC studio, of hoe het nu heet, dat is idd erg traag.

Andere mensen ook last van muziekapps (bTunes in dit geval, maar ook '3') die genres is tags gewoon voor je bepalen (metal wordt rock?)?
Wat een lekker toestel dit zeg. Ik kom van een lg telefoon met eigen os en dat was echt niks maar deze telefoon doet echt alles zo snel en soepel. Perfect gewoon. Dit bericht is trouwens geswyped vanaf mijn samsung galaxy s.
Trouwens hoe kun je ervoor zorgen dat de programma's op de Galaxy S de data updaten? Hier bedoel ik mee bijvoorbeeld de mp3-speler, als ik bestanden heb verwijderd blijven deze in de lijst staan en als ik nieuwe toevoeg kan ik deze alleen via mijn bestanden vinden. Hoe zorgt ik ervoor dat de Galaxy dit update? De enige manier die ik tot nu toe heb is de telefoon even aan en uitzetten zodat hij de media gaat scannen. Maar kan dit ook ergens in het menu?
Ps4/switch gamer
Hij update ook nadat je netjes de usb ontkoppeld. Maar na verwijderen zou het inderdaad ook moeten gebeuren.
edit: ik kan niet zou gauw iets vinden om de telefoon mediabestanden te scannen. Maar worden de verwijderde bestanden dan ook nog via zoeken gevonden?
In principe werkt het op een desktop pc ook vergelijkbaar. Verwijder je een bestand, maar dan blijft hij wel gewoon in een playlist van winamp bv staan.
edit: ik kan niet zou gauw iets vinden om de telefoon mediabestanden te scannen. Maar worden de verwijderde bestanden dan ook nog via zoeken gevonden?
In principe werkt het op een desktop pc ook vergelijkbaar. Verwijder je een bestand, maar dan blijft hij wel gewoon in een playlist van winamp bv staan.
[ Voor 59% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 24-06-2010 07:56 ]
Ik zet hem hier nog maar een keer neer, iemand een oplossing?Anoniem: 362358 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:48:
Heb de telefoon sinds vandaag binnen, swype is ook erg handig, alleen werkt de automatische spatiëring niet... Het maakt niet uit of ik het aan of uit zet. Hebben meer mensen dat probleem?
Hij staat inmiddels ook in de iPhone appstore, beetje jammer dat hij dan nog niet voor de galaxy beschirbaar is. Maar ik zag op de iPhone van mij vriendin al dat onze TV niet ondersteund wordt, dus ik heb er waarschijnlijk niks aan, of zou dit nog met een nieuwe firmware op te lossen zijn?Anoniem: 362358 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:30:
[...]
Hij bestaat al wel in de BADA app-store, dus dan zal hij ook wel snel op de Android marketplace verschijnen neem ik aan.
Ik heb helaas geen oplossing voor je, maar bij mij werkt het prima.Anoniem: 362358 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:50:
[...]
Ik zet hem hier nog maar een keer neer, iemand een oplossing?
[ Voor 19% gewijzigd door Snoops op 24-06-2010 08:54 ]
Nvm leer even zoeken...
[ Voor 78% gewijzigd door boaty op 24-06-2010 09:43 ]
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Anoniem: 362358 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:48:
Ik stond gister in de winkel, ik zei hetzelfde tegen de verkoper. De verkoper wees mij op het volgende: Pas als je het volgende woord invoert zet de telefoon een spatie achter het woord, ik denk omdat als je een leesteken neer zou zetten je dan niet hoeft te backspacen.Anoniem: 362358 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:50:
[...]
Ik zet hem hier nog maar een keer neer, iemand een oplossing?
Als je woord1 ge-swyped hebt voor dan woord2 in achter woord 1 wordt automatisch een spatie gezet.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
Ik ben hier zelf wel heel erg blij mee, op de iPhone ergerde ik mij blauw/paars/groen/geel aan de spatie achter elk woord dat de iPhone verbeterde. VRESELIJK. Je moet dan weer backspacem. Nu hoeft dat niet bij Swype. Geniaal, goed doordacht, kortom alles wat Apple altijd beweerd te zijn heeft Samsung even verbeterd =) (<< dat is misschien wel heel plat uitgedrukt)
Swype dan wel hèLewt schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:44:
kortom alles wat Apple altijd beweerd te zijn heeft Samsung even verbeterd =)
Zo logisch ook eigenlijk, maar thanks!Lewt schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:44:
[...]
[...]
Ik stond gister in de winkel, ik zei hetzelfde tegen de verkoper. De verkoper wees mij op het volgende: Pas als je het volgende woord invoert zet de telefoon een spatie achter het woord, ik denk omdat als je een leesteken neer zou zetten je dan niet hoeft te backspacen.
Als je woord1 ge-swyped hebt voor dan woord2 in achter woord 1 wordt automatisch een spatie gezet.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
Ja dat klopt maar de intergratie komt van Samsung die dan weer bedenkt dat ze dat op hun telefoon moeten hebben. ofzo.
Weet iemand ook of je Swype als soort van add-in op Android kan installeren als je wilt overstappen naar een andere ROM?
Geen probleem daarvoor zijn we als tweakers er toch voor elkaar.Anoniem: 362358 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:14:
[...]
Zo logisch ook eigenlijk, maar thanks!
Weet iemand of t-mobile het druk heeft met het akkoord gaan van het nummerbehoud in verband met het ophalen van mijn eigen exemplaar (mag max. 48 uur duren maar ik wil het liever ASAP)
Wat me trouwens geniaal lijkt en erg handig.
Een app voor tweakers (voor Android) met o.a. Forum V&A en natuurlijk de FP, iets met makkelijk reageren ipv aan de browser gebonden te zijn. Ik wil zelf gaan ontwikkelen voor Android maar dit hoort eigenlijk in een ander topic
[ Voor 15% gewijzigd door Lewt op 24-06-2010 11:29 ]
Snappen doet ik het niet helemaal. Heb je tot nu toe alleen maar berichten gemaakt van maximaal 1 woord of zo?! Anders zie je toch gewoon meteen dat die spatie er alsnog automatisch achter wordt gezet?
Ik denk dat hij, net als mij eerst het woord controleerde na de eerste paar keer en dan zie je dat de cursor niet een spatie meeneemt. Dan voer je die handmatig in (mijn reactie) maar dat merkte ik dus meteen op en toen zei de verkoper dat dus.Brad Pitt schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:27:
[...]
Snappen doet ik het niet helemaal. Heb je tot nu toe alleen maar berichten gemaakt van maximaal 1 woord of zo?! Anders zie je toch gewoon meteen dat die spatie er alsnog automatisch achter wordt gezet?
van de FP: Google brengt broncode Android 2.2 Froyo uit
[ Voor 12% gewijzigd door Lewt op 24-06-2010 11:33 . Reden: Toevoegen FP link ]
Makes sense
Ik vind het wennen om de letters te raken die rechts op het toetsenbord zitten, onder je hand zeg maar, mits je dus je rechterhand gebruikt om te Swypen
Nu gaat het echter wel verrassend vaak goed, en na een tijdje (heel kort eigenlijk maar) `tik` je op deze manier echt sneller dan normaal. Bijzonder knap wel
De applicatie Swype en equivalenten hiervan zijn gewoon te vinden in de market. Dus ja, na een overstap naar een andere ROM kun je Swype gewoon weer installeren. Hoe het zit met de licenties is mij onbekend.Lewt schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:26:
Weet iemand ook of je Swype als soort van add-in op Android kan installeren als je wilt overstappen naar een andere ROM?
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Nope, Swype staat niet in de Market...Ganymedus schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:34:
De applicatie Swype en equivalenten hiervan zijn gewoon te vinden in de market
Daar is tweakers.net al aan bezig heb ik gelezen toen ze bekend maakten dat er een Iphone app was gemaakt. Ik kan het nieuwsbericht alleen niet meer terugvinden.Lewt schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:26:
Wat me trouwens geniaal lijkt en erg handig.
Een app voor tweakers (voor Android) met o.a. Forum V&A en natuurlijk de FP, iets met makkelijk reageren ipv aan de browser gebonden te zijn. Ik wil zelf gaan ontwikkelen voor Android maar dit hoort eigenlijk in een ander topic
Edit: gevonden.
[ Voor 9% gewijzigd door boaty op 24-06-2010 11:54 ]
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Is het eigenlijk mogelijk om in plaats van de terug toets een gesture te gebruiken om bijvoorbeeld een pagina terug te gaan?
Ik had een iPhone, en dit is wel een optie die ik nu mis.
Ik heb niet zo'n goed idee wat je bedoeld, ik heb zelf ook een iPhone gehad (gister verkocht (via V&A!)) maar bedoel je dat je terugkeert naar je homescreen?Recoil schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:05:
Is het eigenlijk mogelijk om in plaats van de terug toets een gesture te gebruiken om bijvoorbeeld een pagina terug te gaan?
Wie heeft de 16GB versie en wie de 8GB? (zelf heb ik de 16GB met een bel,SMS&web 200 (vodafone))
lijkt me wel leuk om te weten
Met de rechterbutton keer je toch al een webpagina terug? en je keert in de hele OS met die button een stap terug. Wat mis je?Recoil schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:05:
Verder is het mij niet gelukt om Swype aan te zetten. Hij staat er niet tussen. Ook kan ik hem niet vinden in de market. Helaas.
[ Voor 13% gewijzigd door desp op 24-06-2010 12:18 ]
Ik heb de Switchgadget, waarmee je op je homescreen allemaal regelaartjes voor dingen krijgt. Zit ook een tussen om handmatig het geheugen opnieuw te scannen.NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 01:47:
Trouwens hoe kun je ervoor zorgen dat de programma's op de Galaxy S de data updaten? Hier bedoel ik mee bijvoorbeeld de mp3-speler, als ik bestanden heb verwijderd blijven deze in de lijst staan en als ik nieuwe toevoeg kan ik deze alleen via mijn bestanden vinden. Hoe zorgt ik ervoor dat de Galaxy dit update? De enige manier die ik tot nu toe heb is de telefoon even aan en uitzetten zodat hij de media gaat scannen. Maar kan dit ook ergens in het menu?
desp schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:17:
[...]
Met de rechterbutton keer je toch al een webpagina terug? en je keert in de hele OS met die button een stap terug. Wat mis je?
Verder is het mij niet gelukt om Swype aan te zetten. Hij staat er niet tussen. Ook kan ik hem niet vinden in de market. Helaas.
boaty schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:46:
Als je lang je vinger op een invoerveld houdt, kun je dan niet kiezen voor Swype?
Romeo schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:27:
Ik zie vast iets over het hoofd, maar hoe gebruik ik het swype toetsenbord? Als ik over het toetsenbord veeg gebeurt er niks en als ik dat tandwieltje ingedrukt houdt kan ik ook geen swype kiezen, maar wel 4 andere toetsenbord opties.
En als ik dat tandwieltje nog langer ingedrukt houdt, krijg ik een 'instellingen samsung toetsenbord' scherm...
Hoe switch ik naar Swype?
Edit: Ah, gevonden, je moet gewoon je vinger wat langer op het invoerveld houden, dan krijg je nog een menu met daarin 'invoermethode' en dan selecteer je swype.
Euh, ik zie misschien iets heel simpels over het hoofd maar hoe kan ik applicatie-icoontjes verplaatsen tussen verschillende bladen in de applicaties?
Ik installeer wat zut, nieuwe komen achteraan, ik deinstalleer en dan komen er op pagina 3 wat plekjes vrij maar ik kan ze niet weer opvullen met icoontjes van pagina 4 oid. Pas als ik wee reen andere app installeer komt deze op de vrije plek.
Het lukt me dus alleen om de volgorde op dezelfde pagina aan te passen OF de hele applicatie te verwijderen?
Ik installeer wat zut, nieuwe komen achteraan, ik deinstalleer en dan komen er op pagina 3 wat plekjes vrij maar ik kan ze niet weer opvullen met icoontjes van pagina 4 oid. Pas als ik wee reen andere app installeer komt deze op de vrije plek.
Het lukt me dus alleen om de volgorde op dezelfde pagina aan te passen OF de hele applicatie te verwijderen?
Dat weet ik, maar het voelt 'natuurlijk' aan om gewoon een veeg over het scherm met twee vingers van links naar rechts te geven..desp schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:17:
[...]
Met de rechterbutton keer je toch al een webpagina terug? en je keert in de hele OS met die button een stap terug. Wat mis je?
Als je je vinger iets langer op het icoontje verschijnt er onderaan een prullenbakje om hem in weg te gooien, en als je hem gewoon naar de zijkant sleept komt ie vanzelf op de volgende pagina te staan.m0ridin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:46:
Euh, ik zie misschien iets heel simpels over het hoofd maar hoe kan ik applicatie-icoontjes verplaatsen tussen verschillende bladen in de applicaties?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen en opmerkingen over prijzen, levertijden en abonnementen horen hier NIET thuis. Dat kan in een apart levertijden topic.
Vragen en opmerkingen over prijzen, levertijden en abonnementen horen hier NIET thuis. Dat kan in een apart levertijden topic.