Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masoud85
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 01:01
elian0 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:18:
[...]

Bedoel je met 'de normale' dat er ook geen Vodafone branding op zit (in de menu's noch aan de buitenkant)? Dus helemaal hetzelfde als bij willekeurig welke andere winkel (evt met uitzondering van simlock)?
Klopt, er is helemaal niks van de vodafone te zien.
Alleen simlock schijnt er op te zitten, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:15
Silent1 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:53:
[...]

Bedoel je Google Voice Search?

ik heb 'm van deze site gedownload (voicesearch_2.1.apk): http://nimbu.amorvi.com/2...ice-search-to-htc-phones/

is eigenlijk voor de htc toestellen maar werkt ook prima op de Galaxy S ;)
Dank, werkt perfect! :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Masoud85 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:55:
[...]

Klopt, er is helemaal niks van de vodafone te zien.
Alleen simlock schijnt er op te zitten, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
In de specificaties staat: "Simlock: Neen" ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Gaat het hier om een officiële Samsung firmware? Hier wordt nog geen melding gemaakt over een firmware dit is overigens wel een handige link misschien iets voor het het TS?
http://www.samsungmobile....ftwaremanuals/software.do
Hier staat ook de juist Kies software ik bleek eerder de verkeerde versie geïnstalleerd te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Gallant op 21-06-2010 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360797

FLASH for 2.1
Nog even terugkomen op flash for 2.1. (had even dit forum niet meer gelezen omdat ik alles op mijn nieuwe GS wilde uitproberen)

Ik heb op de xda developers site : (http://forum.xda-develope...hp?p=6569529&postcount=16) de flash for 2.1 apk gedownload en geinstalleerd.
Als ie geinstalleerd is moet je in je browser naar 'instellingen' gaan en 'invoegtoepasingen activeren' aanvinken. Ga naar wahtismyflash .com en dan zie je dat je Flash Player 9.1.122 hebt.
Browser werd wel even wat trager, maar daarna liep het weer als normaal.
Had het echter niet gecontroleerd vóórdat ik het installeerde. Dus misschien zat ie er al op voordat ik de apk installeerde.
Op deze pagina kan je hem ook downloaden:
http://www.gadgetsdna.com...s-no-froyo-required/3933/

Probeer! Succes!

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 360797 op 21-06-2010 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11-2024
jpvaneijk schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:22:
Ik heb vandaag 2x de navigatie getest. 1 keer met Sygic Mobile Maps 10 en 1 keer met de Google turn by turn navigatie.
Het blijkt dat bij Sygic meerdere malen de GPS wegvalt op een stuk van 1 Km en dat hij er tussen de 100 en 300 meter naast zit. Voor Google geldt hetzelfde alleen kan ik daar niet zo snel achterhalen hoe het met de GPS gaat.

Ik dacht eerst dat het misschien Google de AGPS gebruikte, oftewel de driepuntsmeting tussen de zendmasten. Buiten het feit dat ik niet kan achterhalen hoe dit verder te achterhalen valt (?) valt het dus op dat het ook bij Sygic niet goed gaat.
Aangezien ik van plan ben navigatie intensief te gebruiken beging ik me zorgen te maken.
Iemand vergelijkbare ervaringen of die weet hoe ik de GPS kan optimaliseren?
Ik heb vanmorgen de Google navigatie gebruikt en ik heb totaal geen problemen ondervonden. Het is op basis van één ritje wat vroeg om te oordelen, maar zulke nauwkeurige navigatie heb ik nog nooit gehad. Ook met 120 km/u liep hij niet achter, waar alle andere apparaten die ik in het verleden heb geprobeerd toch minstens 50m achter liepen. Ook had ik meteen een fix vanmorgen. Ik heb niks ingesteld en heb inderdaad ook niet kunnen vinden waar ik een pakketje kan downloaden voor een snellere fix. Het volume van de stem had wel wat harder gemogen trouwens. Ik dacht dat ik het volume op max had staan en moest op de snelweg m'n radio wel wat zacht zetten om de aanwijzing nog te verstaan.

Verder ben ik erg onder de indruk van het toestel. Hij reageert snel en vooral de browser is super snel. Het scherm is heel mooi, de kleuren en de kijkhoek zijn indrukwekkend. Ik denk wel te kunnen zien dat het een PenTile display is (rode waas onder bepaalde kijkhoek), maar daarvoor moet je echt je best doen. Heb em nog niet in het zonlicht kunnen testen helaas. Het standaard toetsenbord is prettig, ik kan er beter mee typen dan de iPhone 3GS, maar het Swype toetsenbord is ongelofelijk. Ik had niet verwacht dat het zo goed zou werken, maar na een paar keer oefenen maakte ik amper nog fouten en het is inderdaad een hele snelle manier om tekst in te voeren. De batterij was redelijk snel op 25% (na opgeladen te hebben binnen 12 uur) , maar volgens de statistieken had ik meer dan 90% van de tijd er mee zitten spelen :) dus dat is nog niet verontrustend.

Twee punten van kritiek tot nu toe:
Ik heb nog kunnen vinden hoe ik mijn contacten moet synchroniseren met de "my contacts" groep van gmail ipv alle contacten, want nu heb ik wel heel veel mensen er in staan. Dat vond ik vooral in het begin heel vervelend, maar eerlijk gezegd begin ik te twijfelen of ik dat nog wil veranderen. Ik heb alle dubbele er uit gehaald met de detectie functie in gmail en ondanks de 400+ contacten totaal geen vertraging in de contactenlijst. Maar heeft iemand anders wel kunnen vinden hoe dit te doen?
Ik heb nog maar één lang (30 min.) gesprek gevoerd, maar ik (en de persoon aan de andere kant) hoorde af en toe een piep. Alsof het een indicator voor tijd of een melding voor iets was. Misschien heb ik iets verkeerd ingesteld, maar ik weet niet waar het vandaan komt. Ook raar was dat de persoon aan de andere kant ook de melding van mijn nieuwe e-mail hoorde die ik tijdens het gesprek binnen kreeg. Maar hij stond op speaker, dus misschien heeft dat nog invloed.
Anoniem: 360797 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 02:56:
FLASH for 2.1

..

Had het echter niet gecontroleerd vóórdat ik het installeerde. Dus misschien zat ie er al op voordat ik de apk installeerde.
Ter info. Ik heb de apk nog niet geprobeerd, maar als ik naar whatismyflash.com ga dan staat er dat het niet geïnstalleerd is.

[ Voor 5% gewijzigd door Snoops op 21-06-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:02

WoutF

Hoofdredacteur
Welk type batterij hebben jullie? Sommige dragen het label G7, en sommige G9. Ik heb zelf een G7 en ben niet compleet onder de indruk van de accuduur. Met normaal gebruik haal ik net aan een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

FLASH for 2.1
Nog even terugkomen op flash for 2.1. (had even dit forum niet meer gelezen omdat ik alles op mijn nieuwe GS wilde uitproberen)

Ik heb op de xda developers site : (http://forum.xda-develope...hp?p=6569529&postcount=16) de flash for 2.1 apk gedownload en geinstalleerd.
Als ie geinstalleerd is moet je in je browser naar 'instellingen' gaan en 'invoegtoepasingen activeren' aanvinken. Ga naar wahtismyflash .com en dan zie je dat je Flash Player 9.1.122 hebt.

Probeer! Succes!
Dat is dezelfde flash versie als ik op mijn HTC hero heb. Werkt het ook b.v. bij dumpert.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-06 11:31
WoutF schreef op maandag 21 juni 2010 @ 08:28:
Welk type batterij hebben jullie? Sommige dragen het label G7, en sommige G9. Ik heb zelf een G7 en ben niet compleet onder de indruk van de accuduur. Met normaal gebruik haal ik net aan een dag.
Ik heb ook G7, haal met veel gebruik ongeveer een dag. Maar de accu werkt pas goed na ongeveer 5 volledige laadcycli dus dat gaat nog beter worden.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
WoutF schreef op maandag 21 juni 2010 @ 08:28:
Ik heb ook de G7, maar vind het te vroeg om daar een uitspraak over te doen. Ik heb em pas één keer van 25% leeg naar vol opgeladen. En zoals waarschijnlijke velen hier heb ik er wel veel mee zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb nog een drietal sites gevonden waar de Galaxy S updates te vinden zijn: Samsung-Firmwares, met flashguides in verschillende talen en officiele roms van over de hele wereld, en SamDroid.net, waar custom roms en root-mogelijkheden komen. SDX-developers heeft nu alleen nog maar rumors voor de i9000, maar daar zijn ze wel heel druk met ontwikkelen voor andere Samsung Android telefoons, dus ik verwacht dat daar binnenkort ook het nodige te halen is. Misschien handig voor in de TS?

Ik heb zelf nog de Galaxy Spica, maar de verhalen hier en reviews her en der doen me wel watertanden. Eens kijken of er na de zomervakantie nog wat geld over is om een GS aan te schaffen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363537

Ik heb ook de flash player geinstalleerd, maar het werkt helaas niet bij dumpert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Wil iemand zo vriendelijk zijn om foto's die gemaakt zijn met de Galaxy S te uploaden naar bijv. Flickr? Mijn dank is zeer groot (ca. 2 meter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203857

Scherm vergelijking van LCD,Amoled en Super Amoled. ( X10, Nexus One, Galaxy S)
Zie GEEEEEN verschil tussen LCD en Super Amoled......

http://www.engadget.com/2...in-direct-sunlight-fight/

Samsung Galaxy S PRO....!!!!!

http://www.engadget.com/2...axy-s-pro-specs-leak-out/

Veel kijk plezier.....

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 203857 op 21-06-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 10:32
Aangezien samsung aan een Galaxy Tablet werkt, welke Android 2.2 gaat draaien. Kan ik jullie wel vertellen dat de Galaxy S ook een port zal krijgen. Want die Tablet draait namelijk ook Samsung Touchwiz. Dus die porten ze sowieso al. Dan is het alleen nog even een kwestie van uploaden :P (nouja, bijna zo gemakkelijk dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masoud85
Kan iemand mij vertellen hoe jullie playlist importeren of syncen met galaxy S?
Ik heb meerdere programma's geprobeerd, maar met geen enkele programma lukt het mij om de playlist op de galaxy s te krijgen.

Heb windows media player geprobeerd, maar die importeerd .pla bestanden en de standaart mp3 speler van galaxy kan die pla bestand niet inlezen blijkbaar.

Heb Songbird geprobeerd. Daarmee kan ik een map aanmaken en alle music daar naar toe syncen. Incl M3U bestanden. Maar zowel .pla als M3U bestanden worden niet automatisch opgepakt door de mp3 speler van galaxy s. Kan ook geen instellingen op de telefoon vinden om bijv. handmatig een playlist te importeren.

iSyncr en itunes agent, doen precies hetzelfde, syncen met een map, muziek en m3u bestanden overzetten. Maar blijkbaar worden de m3 bestanden gewoon niet geaccepteerd.

Iemand enig advies wat ik fout doe? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Huppol schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:12:
Aangezien samsung aan een Galaxy Tablet werkt, welke Android 2.2 gaat draaien. Kan ik jullie wel vertellen dat de Galaxy S ook een port zal krijgen. Want die Tablet draait namelijk ook Samsung Touchwiz. Dus die porten ze sowieso al. Dan is het alleen nog even een kwestie van uploaden :P (nouja, bijna zo gemakkelijk dan)
Ik neem aan dat je bedoelt dat je verwacht dat de Galaxy S ook 2.2 gaat krijgen? Dat verwacht ik ook wel, en dat lees je ook bij verschillende reviews. Het is alleen niet zo simpel als het copy-pasten van een Tablet-rom. Anders zou het ook heel makkelijk zijn om bijvoorbeeld de Galaxy of Galaxy Spica te updaten. Alleen die Touchwiz zal het probleem niet zijn, eerder het verschil in hardware waardoor de drivers anders moeten zijn. Uiteraard geldt wel dat hoe meer de hardware op elkaar lijkt, hoe makkelijker het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Geen idee of dat met de standaard music player kan, misschien Just Playlists installeren uit de Android Market?

Andere vraag, ik kom van een Iphone af, als ik het goed begrijp staat 3g bij android altijd aan? Bij de Iphone moest ik dit met een slider aanzetten. Bij de Iphone was het zo dat op plekken waar ik
3g aan had staan en geen 3g bereik had ik ook niet meer kon bellen of wordt dit bij Android anders
aangepakt?

Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/articleimage/Jerry%20Hildenbrand/2010/05/Nexus1-2G.png

Is dit dezelfde functie om alleen 2g te gebruiken en gebruiken jullie deze ook of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
android schakelt gewoon op.
Dus gewoon GSM heb je altijd, en als er UMTS is gaat ie daarop over, als ie HSDPA vind gaat ie daar weer op over.
Hij kiest gewoon het snelste uit. Je kan dit uitzetten (zie je eigen screenshot) maar dan gebruikt ie dus allen gprs.
Dat is voor internet best langzaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360797

Masoud85 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:41:
Kan iemand mij vertellen hoe jullie playlist importeren of syncen met galaxy S?
Ik heb meerdere programma's geprobeerd, maar met geen enkele programma lukt het mij om de playlist op de galaxy s te krijgen.

Heb windows media player geprobeerd, maar die importeerd .pla bestanden en de standaart mp3 speler van galaxy kan die pla bestand niet inlezen blijkbaar.

Heb Songbird geprobeerd. Daarmee kan ik een map aanmaken en alle music daar naar toe syncen. Incl M3U bestanden. Maar zowel .pla als M3U bestanden worden niet automatisch opgepakt door de mp3 speler van galaxy s. Kan ook geen instellingen op de telefoon vinden om bijv. handmatig een playlist te importeren.

iSyncr en itunes agent, doen precies hetzelfde, syncen met een map, muziek en m3u bestanden overzetten. Maar blijkbaar worden de m3 bestanden gewoon niet geaccepteerd.

Iemand enig advies wat ik fout doe? :(
Misschien met DoubleTwist. Kan je met je iTunes playlist syncen. Op mijn Hero lukte dat prima. Met de GS nog niet geprobeerd. (Volgens mij is DoubleTwist er voor Mac en Windows.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masoud85
Anoniem: 360797 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:04:
[...]

Misschien met DoubleTwist. Kan je met je iTunes playlist syncen. Op mijn Hero lukte dat prima. Met de GS nog niet geprobeerd. (Volgens mij is DoubleTwist er voor Mac en Windows.)
Nope, net als alle andere programma's.
Je krijgt wel de muziek bestanden op je telefoon, maar niet de playlist.
Op 1 of andere manier worden de m3u bestanden dus niet gelezen. :(
ik weet echt niet waar het aan ligt, maar ben er nu een tijdje mee bezig en heb van alles geprobeerd, maar die playlist komen maar niet te voorschijn op de galaxy s :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
De koerier heeft mijn exemplaar zojuist bezorgd :)

Weet iemand hoe je contacten/smsjes over kan zetten van een nokia n95 naar dit toestel? Ik heb wel eens een keer met pc suite alles op mijn pc gezet als backup, maar hoe krijg ik dit op mijn galaxy?

[ Voor 28% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 21-06-2010 12:58 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:36
Ik heb de contacten via bluetooth verstuurd, jammer genoeg moet je dan wel een voor een ze open klikken in meldingen en dan op toevoegen aan contacten.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 21:27
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:57:
De koerier heeft mijn exemplaar zojuist bezorgd :)

Weet iemand hoe je contacten/smsjes over kan zetten van een nokia n95 naar dit toestel? Ik heb wel eens een keer met pc suite alles op mijn pc gezet als backup, maar hoe krijg ik dit op mijn galaxy?
Via Gmail kan je contacten importeren (.csv), die worden dan gesynct met je telefoon.

Volgens mij kan je pc suite syncen met outlook en met outlook zo'n .csv maken (als dat al niet direct van pc suite kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-06 20:50
Ik had haast dus heb heel simpel op m'n oude telefoon de contacten naar de SIM gekopieerd, en daarna op de Galaxy S ze weer naar het toestel gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Het lukt me niet, ik heb van mijn contacten een csv bestandje gemaakt, echter Samsung Kies zegt dat hij deze niet kan lezen.

[ Voor 66% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 21-06-2010 14:05 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:59:
Het lukt me niet, ik heb van mijn contacten een csv bestandje gemaakt, echter Samsung Kies zegt dat hij deze niet kan lezen.
In gmail. (www.gmail.com) kan je bij je adresboek het csv bestand inlezen.
Dit gaat toch compleet buiten samsung om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Heb ik zojuist gedaan, echter als ik dan mijn contacts open staan alle gegevens onder notities, zodat ik ze nog steeds niet goed kan gebruiken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Hee luitjes, ik was misschien een beetje negatief in me eerste beoordeling maar ik ben echt wel super blij met dit toestel!!:D Ben zeer te spreken over de bouwkwaliteit van het toestel. Swype werkt echt super, het vraagt even wat concentratie maar na een dag werkt het echt heel erg fijn. Het toestel ligt ook heel lekker in de hand zeker in landschap mode. De verdikking onder het scherm is dan een steunpunt voor je vingers.

Ik heb nog geen oplossing gevonden voor de batterij beperking die samsung heeft in gebouwd (geen radio en camera bij camera bij c.a. 20% batterij ). Is dit uit te zetten?

Ik ben ook nog opzoek naar een fijnere browser. Ik vind de standaard browser een beetje hakkelig. Hij hapert een beetje bij het scrollen op bijvoorbeeld tweakers.net.

Edit: dit bericht was op een GS geSwypt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Gallant schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:34:

Ik ben ook nog opzoek naar een fijnere browser. Ik vind de standaard browser een beetje hakkelig. Hij hapert een beetje bij het scrollen op bijvoorbeeld tweakers.net.

Edit: dit bericht was op een GS geSwypt:)
Is tweakers.net niet een exceptioneel zware site? of valt dat wel mee?
In dat geval zou het niet zo erg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:14:
Heb ik zojuist gedaan, echter als ik dan mijn contacts open staan alle gegevens onder notities, zodat ik ze nog steeds niet goed kan gebruiken.
Probeer anders eens het programma companionlink for google. Daarmee kan je Outlook syncen naar GMail/google contacts, en dan moet de GS ze wel gewoon syncen. Het is 14 dagen gratis proberen, dus in die tijd kan je evt nog pielen als niet alle adresvelden op de goede plek staan. Het kostte mij namelijk enkele keren om te syncen tussen desktop, laptop, google en android telefoon, maar nu staat alles goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik heb nu deze ook besteld.
Weet iemand nog waar ik een screenprotector kan bestellen en wat een goed hoesje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Anoniem: 36844 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:54:
[...]

Mocht iemand anders dit probleem (error "Download Unsuccessful") ook krijgen, dan heb ik hier eindelijk de oplossing gevonden:
http://www.google.com/sup...id=01984e581a23affe&hl=en
Had hier hetzelfde probleem, kon ook niks uit de market store downloaden.
Onderstaande oplossing (zoals te vinden in de link)
1. go to your settings
2. select "applications"
3. then select "manage applications"
4. press menu and select "filter" then "All"
5. scroll down to:

a) "Checkin Service" then select "clear data"
b) "Download Manager" then select "clear data"
c) "Google Apps" then "clear data"
d) "Google Talk Service" then select "clear data"
e) " Market" then select "clear cache"

Hielp meteen. Misschien iets om op te nemen in de TS, aangezien meerdere mensen hier last van zouden kunnen hebben.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36844

@NinTeNdO_FrEaK
Ja was echt een hele nare bug. Blij dat het opgelost is.

Weet iemand eigenlijk een leuke game of application die echt de max grafische kracht van deze telefoon laat zien?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 36844 op 21-06-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Software wordt in dit topic niet besproken :) Verder kun je natuurlijk eerst zelf even op zoek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 15:40

Tim Schuhmacher

abasios

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:38:
[...]

Had hier hetzelfde probleem, kon ook niks uit de market store downloaden.
Onderstaande oplossing (zoals te vinden in de link)
1. go to your settings
2. select "applications"
3. then select "manage applications"
4. press menu and select "filter" then "All"
5. scroll down to:

a) "Checkin Service" then select "clear data"
b) "Download Manager" then select "clear data"
c) "Google Apps" then "clear data"
d) "Google Talk Service" then select "clear data"
e) " Market" then select "clear cache"

Hielp meteen. Misschien iets om op te nemen in de TS, aangezien meerdere mensen hier last van zouden kunnen hebben.
Wees dan helemaal correct, want verder op in je gelinkte pagina staat:
"YOU DO NOT NEED TO DO ALL THE ABOVE STEPS.
Clearing the data from the "Download Manager" IS the one that does the trick!! "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:12
Vandaag het toestel ontvangen en wat ben ik er blij mee zeg, wow !!!

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het gaat de goede kant op! Het volgende staat op de twitter van Paul O'Brian, een belangrijke devver op het gebied van custom roms:
@PaulOBrien What's the chance of you giving the GS some attention and perhaps even root? I/we know you got alot of phones, but we like GS!
@Aanuka GS?
@PaulOBrien GS as in Galaxy S :) Would be awesome since we are alot of people that are getting it.And with some pure loving it can be better
@Aanuka Oh, GS! Yeah, it's my current main device, so deffo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maversne schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:40:
Vandaag het toestel ontvangen en wat ben ik er blij mee zeg, wow !!!
haha mooi zo :) donderdag komt mijnes binnen, de 16gb.
Heb je al een goeie screenprotector of hoesje? echt veel is er nog niet te krijgen .....

ik heb voor de zekerheid een invisible shield besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Op mijn WM toestel had ik een hele fijne applicatie die No Data heet.
Ik kon hiermee met een toggle mijn internetverbinding van mijn provider uitzetten in het buitenland. dat scheelt nogal wat kosten.

Is iemand bekend met een dergelijke app voor Andriod of de GS?

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 15:02

Fixer

FP ProMod
Zijn genoeg van die apps. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar APNdroid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-06 22:51
Je zoekt dit, maar je kunt het ook gewoon als instelling terugvinden in het "draadloos netwerk en verbindingen" onderdeel in het hoofdmenu van android.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 20:58

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Is er al een anti-reflecterend screenprotector beschikbaar voor de Samsung Galaxy S zoals de ClearTouch Anti-Glare?

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
Zijn er meer mensen die geen groepen kunnen aanmaken bij contacten? Ik heb maar één groep en dat zijn al mijn gmail contacten, terwijl ik in gmail meer groepen heb. Volgens de manual zou er een 'create' optie moeten zijn onder de menuknop, maar die knop doet bij mij niks als ik in het groepenscherm zit.
jpvaneijk schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:46:
Op mijn WM toestel had ik een hele fijne applicatie die No Data heet.
Ik kon hiermee met een toggle mijn internetverbinding van mijn provider uitzetten in het buitenland. dat scheelt nogal wat kosten.

Is iemand bekend met een dergelijke app voor Andriod of de GS?
Ik gebruikte voorheen ook altijd nodata :) nu heb ik "APN on-off widget" gevonden, erg handig.

[ Voor 48% gewijzigd door Snoops op 21-06-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Snoops schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:27:
Zijn er meer mensen die geen groepen kunnen aanmaken bij contacten? Ik heb maar één groep en dat zijn al mijn gmail contacten, terwijl ik in gmail meer groepen heb. Volgens de manual zou er een 'create' optie moeten zijn onder de menuknop, maar die knop doet bij mij niks als ik in het groepenscherm zit.
Als je groepen in gmail wel zichtbaar zijn, en op je phone niet, gaat een 'create' knopje niks oplossen natuurlijk
Is er niet ergens een optie 'use groups' ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
BasieP schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:58:
[...]

Als je groepen in gmail wel zichtbaar zijn, en op je phone niet, gaat een 'create' knopje niks oplossen natuurlijk

[ Voor 33% gewijzigd door jpvaneijk op 21-06-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Snoops schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:27:

[...]

Ik gebruikte voorheen ook altijd nodata :) nu heb ik "APN on-off widget" gevonden, erg handig.
Yep, ik ben ook iets verder en heb iets vergelijkbaars geinstalleerd, te weten: APNdroid.
Doet wat het moet doen, en daar gaat het om. Let wel, het is een Widget..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:27
Volgens de topicstart staat er dat er versie 2.1 van Android erop staat. Nu is het wachten op Samsung voor versie 2.2 neem ik aan? Of kan ik zelf versie 2.2 erop zetten (zonder de Touchwiz van Samsung uiteraard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Nope dat kan pas buiten Google en Samsung om als het toestel geroot is en er een custom recovery op gezet kan worden. Vervolgens kunnen er custom roms op gezet worden. Maar zover is het nog niet met dit toestel.

[ Voor 8% gewijzigd door boaty op 22-06-2010 09:12 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Bij die youtube app is het mogelijk in te loggen met een account. Ik neem aan dat dat dezelfde is / kan zijn als die ik al gebruik op mij desktop pc? Maar is iemand dat al gelukt? Ik krijg steeds de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. Ik weet zeker dat ik de juiste gebruik.

Of moet dat perse een aan een google account gekoppeld youtube account zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
Tim Schuhmacher schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:31:
Bij die youtube app is het mogelijk in te loggen met een account. Ik neem aan dat dat dezelfde is / kan zijn als die ik al gebruik op mij desktop pc? Maar is iemand dat al gelukt? Ik krijg steeds de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. Ik weet zeker dat ik de juiste gebruik.

Of moet dat perse een aan een google account gekoppeld youtube account zijn?
Hier geen problemen, inloggen lukte geloof ik in een keer, gebruik gewoon dezelfde username als op mn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Is die gekoppeld met een gmail account?

Ik weet niet hoe bijzonder het is, maar rtlgemist bedoeld voor de ipad doet het ook: http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362224

FLASH for 2.1

Probeer! Succes!
Heb alles geinstaleerd maar ik kan bij mijn browser geen invoegtoepassingen activeren.
Enig idee hoe ik dat in het menu van de galaxi moet doen ?
Google browser heeft het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

maniak schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:12:
Volgens de topicstart staat er dat er versie 2.1 van Android erop staat. Nu is het wachten op Samsung voor versie 2.2 neem ik aan? Of kan ik zelf versie 2.2 erop zetten (zonder de Touchwiz van Samsung uiteraard)?
Voor mijn huidige telefoon is 2.1 wel uit voor verschillende landen maar niet voor NL; die heb ik zelf geüpdatet met een officiele firmware voor Duitsland ofzo. Zoiets zal voor de Galaxy S ook wel gelden. Je kan wachten tot je een ons weegt voor 2.2 officieel beschikbaar is via KIES, maar er zijn al vast wel eerder officiele Galaxy S firmwares uit voor andere gebieden. Houd samsung-firmwares maar in de gaten, die is daar altijd erg snel mee. Zodra daar 2.2 builds uitkomen zal het ook niet lang duren voor enthousiastelingen custom roms gaan maken. De officiele roms hebben waarschijnlijk wel TouchWiz, de custom roms misschien niet, dat ligt aan de rombakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:27
Ik wil gewoon mee kunnen gaan met de updates.. Wil dus geen telefoon waarbij de producent even bepaald dat die geen update gaat uitbrengen. Las bij een aantal telefoons dat ze geen update kregen van 1.6 naar 2.0 versie, zou een beetje klote zijn ;)

Even wat anders, is het scherm vergelijkbaar met de Samsung Wave? heb die even kunnen vasthouden maar die heeft een geweldig scherm.. zou erg leuk zijn dat ie ook op de Galaxy S zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
maniak schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:05:
Ik wil gewoon mee kunnen gaan met de updates.. Wil dus geen telefoon waarbij de producent even bepaald dat die geen update gaat uitbrengen. Las bij een aantal telefoons dat ze geen update kregen van 1.6 naar 2.0 versie, zou een beetje klote zijn ;)

Even wat anders, is het scherm vergelijkbaar met de Samsung Wave? heb die even kunnen vasthouden maar die heeft een geweldig scherm.. zou erg leuk zijn dat ie ook op de Galaxy S zit.
Yep, het scherm is hetzelfde alleen dan nog wat groter. Naar mijn mening is het scherm echt super, ik had hiervoor de standaard Galaxy met AMOLED en daarvoor een touch cruise met LCD. Het scherm van deze telefoon is gewoon zoveel beter dan beide, ook in vergelijking met andere telefoons die ik zie. Super mooie kleuren en altijd goed leesbaar, ook in zonlicht. Natuurlijk moet het zonlicht er niet direct op staan maar dat is met geen 1 telefoon het geval. Ik kan echter wel gewoon buiten m'n scherm lezen op een goed zonnige dag wat ik met beide andere toestellen niet/slecht kon op max brightness.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
Tim Schuhmacher schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:48:
Is die gekoppeld met een gmail account?

Ik weet niet hoe bijzonder het is, maar rtlgemist bedoeld voor de ipad doet het ook: http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml
is idd gekoppeld ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Laatst online: 20-06 13:46

jjwa

CZ3 tentmuis

Is er bekend welke winkels de 8GB versie en welke de 16GB versie leveren? Is de 16GB versie een Vodafone-exlcusief ding?
Anoniem: 40554 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:15:
[...]
haha mooi zo :) donderdag komt mijnes binnen, de 16gb.
Waar heb je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tim Schuhmacher schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:48:

Volgens mij is dat gewoon HTML 5. Not sure.. Maar ik had een test gezien ergens dat Html 5 al vele malen beter presteerde met android 2.1 dan elke iPhone/phone. Straks op naar 2.2 !! full flash 10.1 .. :)

Kan iemand ook vertellen hoe de agenda werkt? Synct deze ook gewoon met de google kalender?
En exchange activeSync? zit dat er ook op? of is dit alleen HTC.
HTC heeft namelijk een eigen mail programma voor normaal mail naast gmail. Deze kan namelijk verschillende functies.
Ik weet niet of er ook een mooi mail programma in de i9000 zit.

En als je echt een goed 3D spel wil om te testen moet je denk ik Nova kopen als je hem kan krijgen via de marketplace.

p.s. ben ook benieuwd naar hoe dat zit met 8GB en 16GB versie.... hoe en wat?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 145867 op 21-06-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
Anoniem: 145867 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:38:
[...]

Volgens mij is dat gewoon HTML 5. Not sure.. Maar ik had een test gezien ergens dat Html 5 al vele malen beter presteerde met android 2.1 dan elke iPhone/phone. Straks op naar 2.2 !! full flash 10.1 .. :)

Kan iemand ook vertellen hoe de agenda werkt? Synct deze ook gewoon met de google kalender?
En exchange activeSync? zit dat er ook op? of is dit alleen HTC.
HTC heeft namelijk een eigen mail programma voor normaal mail naast gmail. Deze kan namelijk verschillende functies.
Ik weet niet of er ook een mooi mail programma in de i9000 zit.

En als je echt een goed 3D spel wil om te testen moet je denk ik Nova kopen als je hem kan krijgen via de marketplace.

p.s. ben ook benieuwd naar hoe dat zit met 8GB en 16GB versie.... hoe en wat?
Die van mij is de 8GB versie, besteld bij pdashop.nl. Verder kan ik syncen met mijn Google en Exchange agenda. Deze staan beide gewoon in mijn normale agenda en bij het maken van een afspraak kan ik kiezen in welke die moet komen.

Wat betreft 3d spellen is asphalt5 gratis te verkrijgen uit de samsung market, wel een grappig spelletje maar ik gebruik mijn tel niet zoveel om te gamen dus kan daar weinig over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Laatst online: 22-06 20:58

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

16GB is verkrijgbaar bij vodafone.nl (typ "galaxy s" in het zoek balkje) en je vindt het vanzelf. ;)

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:18
ik heb vandaag mijn Galaxy S 16 gb binnen van vodafone haha wat een lekkere tel damnz!.

alleen enige wat ik minder vind is dat de apps van andriod markt ads bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en zit er ook een logo van vodafone op de telefoon? nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
BasieP schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:58:
[...]

Ik wilde eigenlijk testen of een groep aangemaakt op de telefoon wel gesynced werd naar mijn gmail groepen, maar toen kwam ik er dus achter dat de menu toets geen functie had bij groepen. Dat staat wel letterlijk zo in de online guide. Zou zelfs een ringtone per groep moeten kunnen instellen. Dus of ik doe iets verkeerd of er klopt iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 06:17:
en zit er ook een logo van vodafone op de telefoon? nee toch?
nope geen vodafone logo. is simlock vrij.

+op doosje staat dat je gratis 4 gb geheugenkaart kan aanvragen via vodafone.nl/mysteryland.

maar die pagina bestaat nog nie volgens mij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
*knip* zie hieronder.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 22-06-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

>>>>> Levertijden Topic! <<<<<

Please! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 22-06-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
*knip* zie hierboven.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 22-06-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 23:49
Ik heb van de weekend bij Belcompany een Samsung Galaxy S besteld.
Enigste bijzondere is dat ik hem gratis kreeg met een Vodafone Bel+SMS+Web 200 2jr verlenging.

Vandaag net gebeld waar mijn mobiel blijft en ze zeiden dat alles goedgekeurd was en dat ik hem morgen kan ophalen bij mijn lokale Belcompany winkel. Sweet, kan haast niet wacht na alle enthousiaste reacties hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb dit weekend even de X10 en de GS naast elkaar gehad en vergeleken.. Ik vind de X10 echt een verademing (ook tov. mijn oude Hero overigens).

- De interface van de GS is veel consistenter, wat er ook over gezegd wordt, touchwiz voegt echt wel wat toe aan stock android. Dit zie je (o.a.) terug in de homescreen/launcher, dialer, mail en messenger. De X10 lijkt een beetje "bij elkaar geraapt".
- Het scherm is gewoon klassen beter dan de X10. Als je ze in zonlicht bekijkt verdwijnt alle leesbaarheid op de X10. Ook binnen zie je bij vergelijk dat de X10 een beetje flets is.
- Snelheid van de GS is veel hoger, de GUI op de X10 is relatief gezien schokkerig.
- Al enkele (3d) games ontdekt die niet op de X10 willen draaien vanwege de afwijkende resolutie(??)

Oftewel.. Mijn conclusie: De X10 is op zo ongeveer alle fronten de mindere (behalver wellicht de Camera).

@Hierboven: Waar heb jij dat bord voor je hoofd besteld als ik vragen mag?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 22-06-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Laatst online: 22-06 17:34
Heeft er iemand gameboid al aan de praat gekregen? Bij mij blijft elke rom hangen (de rom, niet de applicatie, ik kan dan wel nog perfect de applicatie afsluiten en zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251764

Kan iemand z'n ervaringen vertellen wat betreft het gebruik van Swype..... en dan het liefst iemand die nu een fysiek toetsenbord gebruikt.

Ik heb zelf namelijk nu de HTC touch pro met fysiek toetsenbord en vind dit geweldig typen. Ik twijfel nu over te stappen naar de 'galaxy s' of toch te wachten op de 'galaxy s pro' vanwege het fysiek toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:02

WoutF

Hoofdredacteur
Anoniem: 251764 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:26:
Kan iemand z'n ervaringen vertellen wat betreft het gebruik van Swype..... en dan het liefst iemand die nu een fysiek toetsenbord gebruikt.

Ik heb zelf namelijk nu de HTC touch pro met fysiek toetsenbord en vind dit geweldig typen. Ik twijfel nu over te stappen naar de 'galaxy s' of toch te wachten op de 'galaxy s pro' vanwege het fysiek toetsenbord.
Ik kom van een HTC Touch Pro 2 en mis het toetsenbord tot nu toe helemaal niet. Zodra je swype de woorden aangeleerd hebt die je veel gebruikt gaat het echt als een trein. Het is echt een verademing hoe licht en plat dit toestel is, mijn TP2 voelt nu aan als een baksteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt er een klein beetje op dat er root is voor de GS:

http://forum.samdroid.net...-beta3-22-06-2010-a-1319/

Erg experimenteel lijkt mij, ben benieuwd waar dit heengaat :9~

Edit: Paul heeft het ook al gespot :) klikkerdieklik

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Lets start.
1. Take ODIN.
2. Load ODIN with the flash files and .PIT file. (Use PDA if you have one file inside the firmware)
3. Take your phone.
4. Take out memorycard and simcard.
5. Now get your mobile and hold this: Volume-down + Home key + Switching-on (This is the download mode of the Samsung Galaxy S I9000.) 
6. Take your USB cable.
7. Plug him in your pc and mobile.
8. Wait for 30 seconds.
9. If your pc installed the drivers you can put on START by odin.
10. After the flash your phone will be BOOT. Your flash is now 100% successful.

Flashen lijkt ook op de i9000 erg eenvoudig.. Odin is al te krijgen via XDA of samsung-firmwares.com..

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 22-06-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Zo dan kunnen we een [Samsung Galaxy S] Rooten & Custom ROM's Deel 1 starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therealwheely
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06 21:58
Kan iemand iets zeggen over de leesbaarheid van PDF's? Ik wil een i9000 gaan aanschaffen maar ben nog niet in de gelegenheid geweest er één in het echt te bekijken. Zijn de letters nog leesbaar aIs een pagina full screen wordt weergegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Hadden we deze al voorbij zien komen (review)?

http://www.pda-247.com/wo...galaxy-s-review-part-two/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ziet er goed uit; blijkbaar doet hij het best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
therealwheely schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:34:
Kan iemand iets zeggen over de leesbaarheid van PDF's? Ik wil een i9000 gaan aanschaffen maar ben nog niet in de gelegenheid geweest er één in het echt te bekijken. Zijn de letters nog leesbaar aIs een pagina full screen wordt weergegeven?
In landscape zeer goed maar anders erg matig. Ze lezen wel lekker weg iig in landscape. Er zit ook standaard een goede reader in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therealwheely
Team-RiNo schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:08:
[...]
In landscape zeer goed maar anders erg matig. Ze lezen wel lekker weg iig in landscape. Er zit ook standaard een goede reader in.
OK, bedankt voor de info. Landscape is prima. Scrollen vind ik niet erg, maar de hele tijd in- en uitzoomen kan wel irritant worden.
Ik denk dat ik nog even wacht tot de 16GB versie over een paar weken door meerdere partijen geleverd kan worden en hem dan ga bestellen i.c.m. een T-Mobile abbo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranze
  • Laatst online: 21-06 17:12
Ook een testvideootje online gezet: YouTube: Samsung Galaxy S i9000 720p hd video test

[ Voor 100% gewijzigd door Tranze op 22-06-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

En wat zijn de ervaringen hier met bellen en de kwaliteit daarvan? En specifiek binnen in een gebouw? Tot 2x toe werd de verbinding verbroken en 1x heb ik zelf maar opgehangen omdat ik alleen flarden van woorden hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:22:
En wat zijn de ervaringen hier met bellen en de kwaliteit daarvan? En specifiek binnen in een gebouw? Tot 2x toe werd de verbinding verbroken en 1x heb ik zelf maar opgehangen omdat ik alleen flarden van woorden hoorde.
Dit ligt natuurlijk ook aan je provider he. Niet alleen aan je telefoon. Dus dat had je er even wel bij kunnen zetten denk ik. En welk gebied je woont. Want in alle reviews zie je dat er uitstekende geluidskwaliteit is bij het bellen. Dat van jou klinkt meer een netwerk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:22:
Tot nu toe gaat dat prima, uitstekende kwaliteit en geen drops. Maar zoals al eerder gemeld hoor ik af en toe wel een piepje, alsof er een melding is. Ik ben er nog niet achter wat dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
Snoops schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:39:
[...]

Tot nu toe gaat dat prima, uitstekende kwaliteit en geen drops. Maar zoals al eerder gemeld hoor ik af en toe wel een piepje, alsof er een melding is. Ik ben er nog niet achter wat dat is.
Dat piepje of meer riedeltje hoor ik ook ja, het lijkt er op dat het gebeurt op het moment dat het gesprek opgezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

nou ja, het is vodafone / groningen en dat is niet anders dan met mijn vorige telefoon. Met de omnia had ik niet dat de verbinding verbroken werd. Ik denk dat het netwerk niet het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Team-RiNo schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:55:
[...]

Dat piepje of meer riedeltje hoor ik ook ja, het lijkt er op dat het gebeurt op het moment dat het gesprek opgezet wordt.
is dat niet het geluidje dat aangeeft dat je met je gezicht bij het scherm zit en het scherm lockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239914

Heeft iemand ook problemen in Maps met My Location?

Probeer het al de hele dag (binnen en buiten) maar krijg steeds de melding dat 'mijn locatie niet niet beschikbaar is.' GPS springt ook niet aan.

Volgens mij staat alles goed in settings -alles staat aangevinkt.

(btw. zit op telfort/kpn netwerk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:48

OMD

Anoniem: 239914 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:38:
Heeft iemand ook problemen in Maps met My Location?

Probeer het al de hele dag (binnen en buiten) maar krijg steeds de melding dat 'mijn locatie niet niet beschikbaar is.' GPS springt ook niet aan.

Volgens mij staat alles goed in settings -alles staat aangevinkt.

(btw. zit op telfort/kpn netwerk)
Woon je toevallig aan de grens?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239914

OMD schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:40:
[...]

Woon je toevallig aan de grens?
Nee. Randstad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 16:18
Wow, echt wennen. Dit is mijn eerste smartphone en ik moet nog zoveel leren! Maar wel een super toestel! Nu alles ff uitzoeken met hoe ik die 7 screens kan customizen. Met weer, datum etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Stark op 22-06-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Laatst online: 20-06 13:46

jjwa

CZ3 tentmuis

therealwheely schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:24:
[...]

OK, bedankt voor de info. Landscape is prima. Scrollen vind ik niet erg, maar de hele tijd in- en uitzoomen kan wel irritant worden.
Ik denk dat ik nog even wacht tot de 16GB versie over een paar weken door meerdere partijen geleverd kan worden en hem dan ga bestellen i.c.m. een T-Mobile abbo. :)
Paar weken? Ik heb vandaag een 16GB versie in de handen gehad en geclaimed bij de BelCompany winkel in Enschede :). Dus met een beetje zoeken of bij winkels navragen zijn die vast wel meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 14:46

DMP.cc

They call me DM

Ik krijg mijn agenda niet gesynchroniseerd. Ik laat Outlook syncen met google calendar. Dan wil ik mijn GS weer syncen met google. Als ik de telefoon opdracht geef om te syncen crasht de kalender app met de volgende melding"
Helaas!

De toepassing Agenda-opslag (proces com.android.calendar) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw
De contacten synchroniseren wel goed.

Ik heb het ook nog geprobeerd dmv Samsung Kies. Helaas crasht dit programma als ik wil syncen dus dat wordt ook niks.

Omdat het bovenstaande niet lukte heb ik een hard reset gedaan, maar dit heeft helaas niks uitgemaakt.

Heeft iemand hier misschien ideeën over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 16:18
Weet iemand hoe je een mp3 als beltoon kan instellen? Het lukt me alleen via de zedge app. Maar ik heb al van alles geprobeerd en gezocht, heb wel gevonden hoe het via de HTC Desire kan maar niet de Galaxy S. Als ik via instellingen ga kan ik alleen de standaard beltonen kiezen.

Ah, ik heb het al gevonden.
Als je dus de mp3 afspeelt moet je op die knop links onder drukken en dan "Instellen als". :)

[ Voor 18% gewijzigd door Stark op 22-06-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romeo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 18:55
Ik zie vast iets over het hoofd, maar hoe gebruik ik het swype toetsenbord? Als ik over het toetsenbord veeg gebeurt er niks en als ik dat tandwieltje ingedrukt houdt kan ik ook geen swype kiezen, maar wel 4 andere toetsenbord opties.

En als ik dat tandwieltje nog langer ingedrukt houdt, krijg ik een 'instellingen samsung toetsenbord' scherm...

Hoe switch ik naar Swype?

Edit: Ah, gevonden, je moet gewoon je vinger wat langer op het invoerveld houden, dan krijg je nog een menu met daarin 'invoermethode' en dan selecteer je swype.

[ Voor 40% gewijzigd door Romeo op 22-06-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362224

Iemand enig idee hoe ik de browser geschiedenis kan wissen op de Gs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therealwheely
jjwa schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:25:
[...]

Paar weken? Ik heb vandaag een 16GB versie in de handen gehad en geclaimed bij de BelCompany winkel in Enschede :). Dus met een beetje zoeken of bij winkels navragen zijn die vast wel meer te vinden.
Ik heb in het 'Samsung Galaxy S levertijden- en abbonemententopic' gelezen dat de 16GB versie tot half juli exclusief door Vodafone verkocht mag worden en dat andere providers deze pas daarna mogen aanbieden. Maar ik zal eens kijken bij BelCompany...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therealwheely
T-Mobile komt op 21 juli met een eigen variant van de Galaxy S i9000 onder de naam: 'T-Mobile Vibrant'. Zie hier: http://www.androidcentral...-will-be-t-mobile-vibrant

Zie er het nut niet zo van in, tenzij de Vibrant veel goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

DMP.cc schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:59:
Ik krijg mijn agenda niet gesynchroniseerd. Ik laat Outlook syncen met google calendar. Dan wil ik mijn GS weer syncen met google. Als ik de telefoon opdracht geef om te syncen crasht de kalender app met de volgende melding"

[...]

De contacten synchroniseren wel goed.

Ik heb het ook nog geprobeerd dmv Samsung Kies. Helaas crasht dit programma als ik wil syncen dus dat wordt ook niks.

Omdat het bovenstaande niet lukte heb ik een hard reset gedaan, maar dit heeft helaas niks uitgemaakt.

Heeft iemand hier misschien ideeën over?
Voor zo ver het uitmaakt, ik heb precies het zelfde probleem. Hard reset heeft ook weinig zin, want syncen was het eerste wat ik met het toestel heb gedaan. En uiteindelijk hielp een reset ook niet. Als je gaat googlen vind je ook alleen maar tips dat je de cache moet clearen. Maar dat doet die reset ook.

Is jouw gmail account een google apps for domain? Bij mij wel namelijk. Daar kan misschien het verschil in zitten tov de mensen waar het wel correct werkt.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen en opmerkingen over prijzen, levertijden en abonnementen horen hier NIET thuis. Dat kan in een apart levertijden topic.