Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II
Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II
Anoniem: 195854
Ik ben meteen een hoesje gaan kopen om hem niet te beschadigen, en lekker gaan spelen en uitproberen.
Internet meteen kunnen inschakelen zowel via provider als ook via WLAN, netjes mijn contact gegevens en agenda overgenomen.
via KIES mappen op de externe sdkaart gemaakt spelletjes en ebooks en muziek erop en ja hoor alles lukt tot nu toe.

Ik ben zo blij met mijn SGS.
motor-babe loves her "Bandit and Galaxy S"
Anoniem: 46672
Op 30 november moet ik mijn huidige telefoon inleveren bij m'n baas omdat ik ergens anders ga werken. Ben erg benieuwd of de SGS op tijd gaat komen...
I want my new toy!
Anoniem: 46672
Ben net even naar de Vodafone winkel gewandeld en daar waren ze ruimschoots op voorraad. Dus maar meteen het abonnement afgesloten. Vanavond lekker beginnen met spelen.
Ik zit er namelijk ook aan te denken om naar een winkel te gaan want online weet ik niet hoe lang ik nog moet wachten.
Joos
En heb je hem ontvangen en was het de goede Samsung?BMW_M3 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:51:
Die van m'n vriendin is bij tnt nu als t goed is. Staat in track en trace in ieder geval. Hopen dat t goed gaat en morgen aankomt. dan zou t wel snel zijn. Maandag abo verlengd en donderdag mee spelen. Ik ga er toch meer mee spelen dan zij.Even kijken of het aan mijn N900 kan tippen.
Anoniem: 372461
€ 21,00 lijkt mij ook wel wat (voor mijn dochter), hoe heb je die prijs voor elkaar gekregen ...welke provider en wat voor abbo ??? Dit is geen tijdelijke kosrting ??Anoniem: 379435 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:47:
The Phonehouse levert mijn galaxy S volgende week zaterdag. Ik heb hem op 27 september besteld, dus ik heb wel even moeten wachten. Maar dat mag ook wel, want hij kost maar 21 euro/maand!
Heeft iemand hier een idee wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn?
En hoelang dat eventueel zou kunnen duren?
Want langer dan een week wil ik er eigenlijk niet op wachten, dan annuleer ik het abbo wel en haal hem in de shop..
Ik heb hem besteld via de website, duurde ongeveer 2.5 week. mijn broertje bestelde hem 2 weken erna via de website. duurde ongeveer 2 weken..hij komt wel,alleen je weet totaal niet wanneer. hebben ze in de winkels ook de 16GB versie?Wijnand schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:09:
Ik bestelde de Galaxy S op vrijdag bij Vodafone, krijg ik een mailtje waarin staat dat de foon door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar is en verstuurd zal worden zodra hij leverbaar is.
Heeft iemand hier een idee wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn?
En hoelang dat eventueel zou kunnen duren?
Want langer dan een week wil ik er eigenlijk niet op wachten, dan annuleer ik het abbo wel en haal hem in de shop..
Nee, die hebben ze niet. Maar aangezien ik toch van plan was om een fikse sd-kaart te kopen, maakt het voor mij niet zo uit. Of je nou 40 gb of 48 gb hebt, dat is toch het verschil niet meerDacuuu schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:38:
[...]
Ik heb hem besteld via de website, duurde ongeveer 2.5 week. mijn broertje bestelde hem 2 weken erna via de website. duurde ongeveer 2 weken..hij komt wel,alleen je weet totaal niet wanneer. hebben ze in de winkels ook de 16GB versie?
Ik heb inderdaad de bestelling geannuleerd en hem in de winkel gehaald, zo is het wel best denk ik.
Ik kon er meteen een goede verzekering bij afsluiten en kreeg korting op de accesoires, dus het is wel best, zo.
Ik woon in België en ik kan een Samsung Galaxy S overkopen van iemand die hem gekocht heeft bij KPN, en hij zegt zelf dit:
"Ik heb hem splinternieuw gekocht bij iemand die zijn abo heeft verlengd(komt goedkoper uit natuurlijk) maar die reeds een iphone had."
Ik ken zelf niks van die abonnementen enzo omdat we in België onze gsm gewoon altijd los kopen, maar is dit dan een 'branded' toestel? En ik dacht dat ze toestellen bij jullie lockten aan providers, toch?
Correctie: ook in de winkel is er bij vodafone maar één versie beschikbaar en dat is de 16GB variant.Wijnand schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:16:
[...]
Nee, die hebben ze niet. Maar aangezien ik toch van plan was om een fikse sd-kaart te kopen, maakt het voor mij niet zo uit. Of je nou 40 gb of 48 gb hebt, dat is toch het verschil niet meer![]()
Ik heb inderdaad de bestelling geannuleerd en hem in de winkel gehaald, zo is het wel best denk ik.
Ik kon er meteen een goede verzekering bij afsluiten en kreeg korting op de accesoires, dus het is wel best, zo.
jazeker hebben ze in de vodafone winkels gewoon de 16GB liggenWijnand schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:16:
[...]
Nee, die hebben ze niet. Maar aangezien ik toch van plan was om een fikse sd-kaart te kopen, maakt het voor mij niet zo uit. Of je nou 40 gb of 48 gb hebt, dat is toch het verschil niet meer![]()
Nope: ik heb mijn sgs zaterdag opgehaald en daar staat 2.1 build 1 op...Anoniem: 39520 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:20:
Word de telefoon al geleverd met android 2.2?
Maar dat moet je er toch niet van weerhouden? Ik heb er gewoon nog niks opstaan en ga em vanavond updaten naar 2.2. Lijkt me vervelender als je er al heel veel op hebt staan en je niet wilt backuppen e.d.
Anoniem: 342315
Na lang zoeken kwam ik uit bij de provider GoT Mobile met een KPN netwerk, ze is er erg tevreden over dus misschien kunnen jullie er wat mee
[ Voor 197% gewijzigd door BastiaanN op 24-11-2010 20:49 ]
Ik heb de mijne sinds afgelopen vrijdag en daar staat wel al 2.2 op.TimmieVelthuis schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:52:
Nope: ik heb mijn sgs zaterdag opgehaald en daar staat 2.1 build 1 op...
Maar dat moet je er toch niet van weerhouden? Ik heb er gewoon nog niks opstaan en ga em vanavond updaten naar 2.2. Lijkt me vervelender als je er al heel veel op hebt staan en je niet wilt backuppen e.d.
PSN id: NL_SToRM
Galaxy S 1e 6 mnd €20,- 2e 6 mnd €34,5
€94 bijbetalen.
Anoniem: 324948
Ik heb de telefoon gisteren besteld en zaterdag komt deze al binnen.
Ik heb de volgende deal afgesloten
24 maand I-pone abbo 150 bel, 150 sms, onbeperkt snel internet €29,95 per maand
Bijbetalen €109.95
activeringskosten €24,95
Totaal over 2 jaar € 853,70
Ik vond dit wel een interessante aanbieding, zeker kijkende naar het snelle internet zonder datalimiet.
Wie kan mij vertellen hoe deze in elkaar steken?
1. Zit er op het toestel een vodafone logo?
2. Vodafone kennende gooien ze er altijd een eigen menu (kleuren)in het menu op branded toestellen. Is deze te verwijderen? dmv bijv. een andere rom op te gooien?
3. Hoe zit het unlocken van het toestel?
Anoniem: 369224
vind ik vrij prijzig vergeleken met andere aanbiedingen zeg.Anoniem: 324948 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:36:
Ik heb de SGS direct bij T-mobile besteld. Hij staat momenteel niet op de site, maar is gewoon leverbaar.
Ik heb de telefoon gisteren besteld en zaterdag komt deze al binnen.
Ik heb de volgende deal afgesloten
24 maand I-pone abbo 150 bel, 150 sms, onbeperkt snel internet €29,95 per maand
Bijbetalen €109.95
activeringskosten €24,95
Totaal over 2 jaar € 853,70
Ik vond dit wel een interessante aanbieding, zeker kijkende naar het snelle internet zonder datalimiet.
en dan kom ik aan met mijn 1 jarige abbo 18 euro p/m (wat nu alweer 30 p/m is want ik had te weinig minuten) en dan 30 euro bijbetalen
Dus nu wachten op een nieuwe aanbieding.
https://directsales.vodafone.nl/vpro
Bel+sms+web 350/700 €23,- p.m 24 mnd / geen aansl kosten.
Galaxy s voor €0,-
Anoniem: 324948
Zoveel beter was je aanbieding niet (je betaald nu ook 30 p/m), al hoefde jij minder bij te betalen. Maar wat krijg je er voor terug, vraag ik mij af?syntesia schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 02:16:
[...]
en dan kom ik aan met mijn 1 jarige abbo 18 euro p/m (wat nu alweer 30 p/m is want ik had te weinig minuten) en dan 30 euro bijbetalenzit alweer bijna op 6 maanden. heb geen betere aanbieding gezien dan die van mij bij hi
Want uiteindelijk betaal je gewoon voor het toestel linksom of rechtsom. Ik heb namelijk specifiek voor het I-phone abbonement gekozen zodat ik altijd onbeperkt internet heb waar ik ook tv op kan kijken ed. zonder datalimiet. Ik weet nu zeker dat ik nooit meer betaal dan 30 euro per maand. En dat met 2048/384 kbps.
Ik heb namelijk nog een abbonnement bij T-mobile voor 16,95 per maand incl web 'n walk voor 200 minuten met een gratis toestel, maar toch zijn de facturen daar al gauw 35 euro per maand voor. En daar kan ik niet onbeperkt mee streamen, etc.
Wel voordelig volgens mij, 552euro in totaal. Alleen jammer van de 1GB limiet, zit met mijn gare Nokia 5230 al vaak boven de 1GB met streaming radio.. Met een GS ga je ook filmpjes kijken etc..Frozenberg schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:47:
Kijk hier even voor mooie aanbieding:
https://directsales.vodafone.nl/vpro
Bel+sms+web 350/700 €23,- p.m 24 mnd / geen aansl kosten.
Galaxy s voor €0,-
edit: damn de SGS staat er nu niet meer bij..
[ Voor 4% gewijzigd door FlyEragon op 15-12-2010 16:56 ]
Toch werd ik vandaag gebeld door Hi dat zij mij een nieuw abonnement konden aanbieden. Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Galaxy S. Echter, hij is bij vodafone veel goedkoper als ik naar het totaal bedrag kijk wat ik over die 2 jaar betaal.
Wat me nog het meest verbaasd is dat je bij Hi nu je tarief helemaal niet meer mee kan nemen naar de volgende maand. Bij mij is het niet zo dat ik elke maand rond hetzelfde aantal bel. Ik zit de laatste maanden tussen de 100 en 200 minuten (dat is als ik alle gesprekken naar boven afrond) en mijn smsjes zitten zelfs nog onder de 20. Dat komt ook doordat bij de Xperia me toetsenbord het niet meer doet en ik het een drama vind om met die telefoon op het scherm te typen.
Ik ben dus al blij dat ik eerder een telefoon mag uitzoeken, maar vraag me wel af waarom Hi me nu nog belt. Is dat omdat er in 2010 nieuwe regels in gaan? En eigenlijk vind ik het belachelijk dat ik me tarief niet mee kan nemen, ook al is het natuurlijk geen prepaid. Ik zag bij vodafone overigens dat het nu ook veranderd is naar dat je eerst je nieuwe tegoed opmaakt en daarna pas je oude. Nu heb ik een abonnement van 27,50 en neem ik bijna elke maand 27,50 mee omdat ik bijna elke maand onder mijn budget zit. Ik moet dus sowieso omlaag, maar ik ben ook wel zo dat ik graag zo'n mooie telefoon wil dus daar heb ik wel weer wat voor over.
Heeft iemand nog tips/opmerkingen waar ik rekening mee moet houden als ik aankomende weken een keuze ga maken? (Ik ben nog niet 100% zeker van de Galaxy S, want ik twijfel ook nog over een HTC, maar ik hoor wel erg goede verhalen over Android).
[ Voor 7% gewijzigd door Kyhfin op 17-12-2010 22:10 ]
Anoniem: 388565
http://cjpdeals.nl/partners/cjpmobieltele2/
150 Belm €17,50, data voor 1,- p.m - 24 mnd zelfde kosten.
Galaxy s voor €0,-
Ik kan de voorwaarden niet echt vinden, gelden de tariefen voor 24 maanden of alleen het eerste jaar ? Klinkt bijna te goed deze aanbieding.Anoniem: 388565 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:42:
Kijk hier even voor mooie aanbieding:
http://cjpdeals.nl/partners/cjpmobieltele2/
150 Belm €17,50, data voor 1,- p.m - 24 mnd zelfde kosten.
Galaxy s voor €0,-
[ Voor 28% gewijzigd door FlyEragon op 21-12-2010 13:12 ]
Oh en dan zal je nog wel een CJP pas moeten hebben ook..
CJP is maar 15 euro. tele2 gebruikt trouwens t-mob netwerk als het goed isRecrush schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:22:
Komt nog internet bij a 1 euro (of 2,50 voor sneller? internet) en 50 smsjes (voor mij dan) a 2,50. Komt op 21 euro per maand. Maar wel tele 2.. Ik wacht wel op een aanbieding van T-mob/vodafone o.i.d.![]()
Oh en dan zal je nog wel een CJP pas moeten hebben ook..
Anoniem: 388565
Tele2 gebruikt t-mob netwerk inderdaad. tarief is voor 2 jr vast, daarna betaal je meer. cjppas is 15,-. ik heb m ook gehaald en is prima deal. volgens mij nu de goedkoopste.FlyEragon schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:32:
[...]
CJP is maar 15 euro. tele2 gebruikt trouwens t-mob netwerk als het goed is
Dacht ik vandaag nog een leuke actie te zien bij planetgsm.nl
( http://planetgsm.nl/Vodafone_Samsung_Galaxy_S.4296.0.html ) , gratis galaxy s met vodafone b s w 200 24 maanden lang 20 euro. Dus ik bellen zeggen ze dat het een typfout is
ik zit nu ook gewon met een fup op mijn data abbo, waar ik nooit overheen ben gekomen hoeveel ik ook met mijn telefoon doe dus daar heb ik geen last van. en idd je hebt gelijk nu betaal ik wel 30 euro p/m maar ik heb de 1e 2 maanden maar 18 euro betaald omdat ik toen op vakantie was. en ik heb dus nu nog steeds mogelijkheid om mijn bundel te verlagen naar 18 euro. En wat ik nog een groter voordeel vind is dat ik er nog maar 6 maanden aan vast zit. dus ik ben in 12 maanden niet meer dan 350 euro kwijt( als ik binnen mijn bundel blijfAnoniem: 324948 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:39:
[...]
Zoveel beter was je aanbieding niet (je betaald nu ook 30 p/m), al hoefde jij minder bij te betalen. Maar wat krijg je er voor terug, vraag ik mij af?
Want uiteindelijk betaal je gewoon voor het toestel linksom of rechtsom. Ik heb namelijk specifiek voor het I-phone abbonement gekozen zodat ik altijd onbeperkt internet heb waar ik ook tv op kan kijken ed. zonder datalimiet. Ik weet nu zeker dat ik nooit meer betaal dan 30 euro per maand. En dat met 2048/384 kbps.
Ik heb namelijk nog een abbonnement bij T-mobile voor 16,95 per maand incl web 'n walk voor 200 minuten met een gratis toestel, maar toch zijn de facturen daar al gauw 35 euro per maand voor. En daar kan ik niet onbeperkt mee streamen, etc.
Bron ? Aangezien tele2 de t-mob netwerk gebruikt lijkt dat me nogal vreemd als tele2 wel een harde FUP grens heeft. Bij t-mob wordt je na 1GB teruggeschroefd in snelheid, je weet zeker dat je altijd verbinding hebt zonder extra datakosten.jaco32 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:56:
tele2 heeft geen onbeperkt internet maar FUP en ik hoorde dat dat rond de 20mb per maand lag...
Dacht ik vandaag nog een leuke actie te zien bij planetgsm.nl
( http://planetgsm.nl/Vodafone_Samsung_Galaxy_S.4296.0.html ) , gratis galaxy s met vodafone b s w 200 24 maanden lang 20 euro. Dus ik bellen zeggen ze dat het een typfout is. Dat word dus maar verder zoeken
........
edit: Als je even zoekt met google blijkt dat tele2 geen duidelijke fup limiet aangeeft maar dat gebruikers al vrij snel (+-100MB) worden teruggeschroefd in snelheid en daarna zelfs helemaal afgesloten worden.. Vrij nutteloos dus met een SGS.
[ Voor 14% gewijzigd door FlyEragon op 22-12-2010 09:30 ]
Ik wil het zo graag hebben
Wellicht dat de providers zelf weer acties gaan doen over een paar weken. Januari bijv. lijkt me geen makkelijke maand om te verkopen zo vlak na de feestdagen. Ik hoop dus dat ze er dan nog wat acties tegenaan gooien en ik ook voor rond de 20,- p/maand een SGS kan halen.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
http://planetgsm.nl/Vodafone_Samsung_Galaxy_S.4296.0.html
En die van CJP i.c.m tele2 is zelfs maar 17,50 p/maand 24 maanden lang. Dus als je echt goedkoop wilt gaan kan je die nemen.
Ik verbaas me er nog steeds over dat ik toen niet gewoon gehapt heb bij één van de aanbiedingen die ik op het oog had..HaTe schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:17:
Wel grappig dat ik in Augustus mijn SGS wel met een 150 abbo van Vodafone met internet heb gehaald voor 20 euro per maand 2 jaar langVerbaas me er nog steeds over.

Denk dat dat gewoon een "typfout" is (al dan niet bewust?) Overal is de actie eerste 12 maanden 20 euro en daarna 34,50 dus ik ga ervanuit dat dat daar ook is.FlyEragon schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:40:
Deze is toch 20 euro ? En staat er nog steeds, waarom zou het een typfoutje zijn, het is niet dat het belachelijk goedkoop is.
http://planetgsm.nl/Vodafone_Samsung_Galaxy_S.4296.0.html
En die van CJP i.c.m tele2 is zelfs maar 17,50 p/maand 24 maanden lang. Dus als je echt goedkoop wilt gaan kan je die nemen.
En ik pas voor CJP/Tele2. Doe mij maar gewoon een winkel waar ik hier in de buurt terecht kan zoals eerst het geval was met The Phone House en Telefoonkopen, met een echte provider..
Welke zouden jullie kopen de nexus s of galaxy s?
Voordelen:
Als 1e nieuwe update's
Ander bestandssysteem die niet de nadelen heeft die we hadden net de Galaxy S
Nadelen: 480p video ipv 720p
Vind de 2 voordelen belangrijker dan het nadeel.
Heb bewust touchwiz niet genoemd, aangezien launcher pro toch al de allerbeste launcher is die er te krijgen is.
Alvast gelukkig Nieuwjaar ieder een.
Is daar de SGS simlock vrij bij een vodafone abbo?
Ik wi namelijk een 1 jarig abbo en dan kost de SGS 130 euro bij een 200 bel/sms/web abbo.
Anoniem: 390069
ik heb een samsung galaxy s, en vanaf dag 1 deed internet het niet. daarvoor ben ik terug gegaan, hebben ze heel me telefoon gereset en alles verwijderd. en toen deed internet het weer. niet dat ik er veel achter internet zit. maar nu (een week later) doet internet het weer niet. ik word er een beetje moe van
Ik heb het gevoel dat bij de bekendere shops (die ervoor bekend staan dat ze goedkoop zijn) de toestellen zelfs duurder geworden zijn vergeleken met vorige maand.jaco32 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 03:10:
Waarschijnlijk 1 januari nieuwe aanbiedingen (de meeste lopen 31dec af).
Alvast gelukkig Nieuwjaar ieder een.
Ja dat gevoel had ik dus ook.Deadsy schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:42:
[...]
Ik heb het gevoel dat bij de bekendere shops (die ervoor bekend staan dat ze goedkoop zijn) de toestellen zelfs duurder geworden zijn vergeleken met vorige maand.
De toestellen zijn soms wel goedkoper (als hij niet gratis is), alleen de kortingen op de abbo's zijn wel minder.
Vodafone 200 bel+sms+web voor 20E pm gratis toestel. Lijkt me een leuke aanbieding. btw. in de vodafone shop Sorry is alleen de eerste 12 maanden.
Ik zoek nog een leuk 1 jarig abo voor dit toestel. Aanbod voor velenging bij t-mobile:
189 E toestel + relax 250 + vast inet = p/m 36,45 waarbij eerste 4 maanden 29,50.
Hoor graag als iemand een betere aanbieding kan vinden.
[ Voor 8% gewijzigd door shenr op 04-01-2011 16:40 ]
vodafone 200 1 jarigshenr schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:38:
Voor de mensen die een 2 jarig abo zoeken:
Vodafone 200 bel+sms+web voor 20E pm gratis toestel. Lijkt me een leuke aanbieding. btw. in de vodafone shop Sorry is alleen de eerste 12 maanden.
Ik zoek nog een leuk 1 jarig abo voor dit toestel. Aanbod voor velenging bij t-mobile:
189 E toestel + relax 250 + vast inet = p/m 36,45 waarbij eerste 4 maanden 29,50.
Hoor graag als iemand een betere aanbieding kan vinden.
156 voor toestel
eerste 4 maand 24,95 en daarna 34,50
alleen dan nog de aansluitkosten er bij rekenen en verzendkosten (24,95 en 6,95)
nadeel is wel 1 Gb in de maand inet, maar ja, dat ga ik niet redden.
bij gsmwijzer en/of studentenmobiel
Thanks,stimpyrulez schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:09:
[...]
vodafone 200 1 jarig
156 voor toestel
eerste 4 maand 24,95 en daarna 34,50
alleen dan nog de aansluitkosten er bij rekenen en verzendkosten (24,95 en 6,95)
nadeel is wel 1 Gb in de maand inet, maar ja, dat ga ik niet redden.
bij gsmwijzer en/of studentenmobiel
Deze had ik ook al gezien en was het aan het afwegen. Is in totaal iets van 40E goedkoper, maar heb ik wel 50 minuten pm minder voor (niet dat ik ze opmaak) + het gedoe van overstappen. Dus weet niet of dat het nou waard is (jammer van die activatie, want zonder dat was ik wel over de streep gegaan).
Wat kan er mis zijn met dit soort handel? Ergens voelt het niet helemaal zuiver, maar misschien oordeel ik te snel...
Iemand ideeen over een goeie plek om 'm los te kopen (en niet gelijk 590 euro te lappen)?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Marktplaats of op tweakers zelf bij vraag & aanbod?spaceboy schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:40:
Sorry als dit tegen de regels van dit topic is, maar ik wil de SGS graag los kopen. Ik zie in verschillende winkels erg verschillende prijzen. In Apeldoorn zijn 2 in-mijn-ogen redelijk obscure bedrijfjes: Hosseini Telecom ofzo en GSM Land. Niet een heel solide gevoel als je binnenloopt, maar then again: 425 respectievelijk 420 euro!
Wat kan er mis zijn met dit soort handel? Ergens voelt het niet helemaal zuiver, maar misschien oordeel ik te snel...
Iemand ideeen over een goeie plek om 'm los te kopen (en niet gelijk 590 euro te lappen)?
Als je gewoon in de buurt zoekt dan kan je een nieuwe 2de handse (dus niet gebruikt, tenminste dat zeggen ze) voor +/- 350 euro kopen.
Zoek wat in de buurt en rij er heen. Kan je zien wat je koopt.
En ja, al heeft iemand er even mee gespeeld of 2 weken gebruikt, als er geen krassen op zitten dan scheelt het goenoeg.
Hmm... maar waarom doet zo iemand hem weg vraag ik me dan af...stimpyrulez schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:27:
[...]
Marktplaats of op tweakers zelf bij vraag & aanbod?
Als je gewoon in de buurt zoekt dan kan je een nieuwe 2de handse (dus niet gebruikt, tenminste dat zeggen ze) voor +/- 350 euro kopen.
Zoek wat in de buurt en rij er heen. Kan je zien wat je koopt.
En ja, al heeft iemand er even mee gespeeld of 2 weken gebruikt, als er geen krassen op zitten dan scheelt het goenoeg.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Misschien heeft 'ie in een emmertje water gelegen ..spaceboy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:28:
[...]
Hmm... maar waarom doet zo iemand hem weg vraag ik me dan af...
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Dit zijn zaakjes die junks van de straat plukken om allerlei abo´s in shops af te sluiten. Betalen vervolgens 200 euro aan die lui, en nemen het toestel geheel geseald over.spaceboy schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:40:
Sorry als dit tegen de regels van dit topic is, maar ik wil de SGS graag los kopen. Ik zie in verschillende winkels erg verschillende prijzen. In Apeldoorn zijn 2 in-mijn-ogen redelijk obscure bedrijfjes: Hosseini Telecom ofzo en GSM Land. Niet een heel solide gevoel als je binnenloopt, maar then again: 425 respectievelijk 420 euro!
Ok. Stel dat dat zo is. Boeit mij dat dan? Ik heb een goedkope phone.Skann schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:29:
[...]
Dit zijn zaakjes die junks van de straat plukken om allerlei abo´s in shops af te sluiten. Betalen vervolgens 200 euro aan die lui, en nemen het toestel geheel geseald over.
Is dat dan de "kassabon"? Probeerde Samsung te bellen maar die was al gesloten. Misschien dat iemand hier voor mij het verlossende antwoord heeft.
Waar vui zit, zit geen glans!
Zo hé... zijn die abonnementsprijzen nou zo hoog geworden of ligt dat aan mij? Ik heb in september vorig jaar de SGS aangeschaft bij een vodafone bel+sms+web 150 abo, 24maanden €22,50 per maand. Toestel gratis en ik kreeg er nog een xbox360 bij ook!jaco32 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:59:
De galaxy s het goedkoopst gezien met t-mobile relax 130, 1ste jaar 19,50 en 2de jaar 28,45 en bijbetaling van 56,- . Iemand anders nog een (betere) aanbieding gezien..(andere goede androids mobiels zijn ook welkom) of komen er in februari betere aanbiedingen, ik vind het nu best tegenvallen ook met andere mobiels.
Bij die 'aanbieding' van jou ben je al meer dan €600,- kwijt, terwijl ik een half jaar terug €440,- betaalde (met verkoop van xbox voor €100,-)

plus dat het nog een oud vodafone abo betreft, zonder harde datalimiet
Volgens mij is de aanbieding van tele2 het beste? Maar neem toch liever een VF abbonement..
toevallig zit ik te kijken voor iemand die zijn vodafone abbo wil verlengen met vodafone. Ik heb al onderzocht en kom als ik dat ding zo goed als gratis wil hebben op het abbo van 275 bel/sms/web... anders moet ik sowieso veel bijbetalen... Waarom is verlengen duurder dan nieuwe klantworden? je wil toch juist dat mensen klant blijven????L_H_X schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:02:
[...]
Zo hé... zijn die abonnementsprijzen nou zo hoog geworden of ligt dat aan mij? Ik heb in september vorig jaar de SGS aangeschaft bij een vodafone bel+sms+web 150 abo, 24maanden €22,50 per maand. Toestel gratis en ik kreeg er nog een xbox360 bij ook!
Bij die 'aanbieding' van jou ben je al meer dan €600,- kwijt, terwijl ik een half jaar terug €440,- betaalde (met verkoop van xbox voor €100,-)
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ik denk dat nieuwe klanten juist goedkoper uit zijn, ipv verlengers duurder. Telefoonproviders lokken nieuwe klanten met lage prijzen, maar als ze eenmaal bij een provider zitten, wisselen ze niet zo snel. (denk ik)Ewivis schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:19:
[...]
toevallig zit ik te kijken voor iemand die zijn vodafone abbo wil verlengen met vodafone. Ik heb al onderzocht en kom als ik dat ding zo goed als gratis wil hebben op het abbo van 275 bel/sms/web... anders moet ik sowieso veel bijbetalen... Waarom is verlengen duurder dan nieuwe klantworden? je wil toch juist dat mensen klant blijven????
Nu heb ik dus zitten kijken voor een abbonement, maar als ik wil verlengen bij vodafone (2 jaar) en dan de SGS wil, dan zit ik dus aan een abbo vast van 275 bel sms web van gemiddeld 34 p.m. voor 2 jaar? Het kan niet goedkoper dus?L_H_X schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:00:
[...]
Ik denk dat nieuwe klanten juist goedkoper uit zijn, ipv verlengers duurder. Telefoonproviders lokken nieuwe klanten met lage prijzen, maar als ze eenmaal bij een provider zitten, wisselen ze niet zo snel. (denk ik)
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Heb het ook al vaker gezegd geloof ik. In juli/augustus (iets in die richting) kon je een SGS krijgen voor 19,95 per maand zonder extra kosten, enkel aansluitkosten geloof ik. Daarna nog voor 21,- een aanbieding en daarna heb ik inderdaad die van 22,50 gezien. Ik met mijn naïviteit ging er vanuit dat het nog wel eens goedkoper zou worden. En nu..L_H_X schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:02:
[...]
Zo hé... zijn die abonnementsprijzen nou zo hoog geworden of ligt dat aan mij? Ik heb in september vorig jaar de SGS aangeschaft bij een vodafone bel+sms+web 150 abo, 24maanden €22,50 per maand. Toestel gratis en ik kreeg er nog een xbox360 bij ook!

Denk dat ik ondertussen maar wacht op de opvolger van de SGS (van Samsung zelf, niet de Nexus S). Tegen de tijd dat deze weer goedkoper wordt (ALS dat überhaupt gebeurt) is er al wat nieuws uit waar ik dan meer trek in heb.
2 jaar 200 minuten abbo: toestelprijs bij dit abo € 73,19 € 34,50 en 1 jaar betaal je€ 24,50
waarom wordt het duurder ipv goedkoper?

Tele2 300 minuten plus standaard internet (1mbit/s). Totale prijs per maand gedurende 2 jaar inclusief de aktiekorting, eenmalige kosten zoals verzenden, toestelprijs, aansluiting, etc is € 23,54
Out of order...
Denk ook dat er meer mensen niet wisselen dan wel wisselen.L_H_X schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:00:
[...]
Ik denk dat nieuwe klanten juist goedkoper uit zijn, ipv verlengers duurder. Telefoonproviders lokken nieuwe klanten met lage prijzen, maar als ze eenmaal bij een provider zitten, wisselen ze niet zo snel. (denk ik)
weet iemand dus nog een andere leuke aanbieding? ik zit al te kijken naar allerlei combo's (ook 1 jaar en rekening houdende met een 2e jaar sim-only ter vergelijking) maar komt nog niet veel uit...
Out of order...
Ik zit al een tijdje met een dooie telefoon, dus ik online kijken naar het mooie aanbod dat ze me zouden gaan doen. Komt hier op neer: 786.60 euri voor een nieuw 24 mnd 300 min abbo, inc 9 euro betalen voor de telefoon. Nieuw klanten krijgen em graties. Ik pissig, want dit is natuurlijk een zaad aanbod. Even los van het feit dat ik al tien jaar klant ben bij ze voor zowel mobiel als internet (ook niet best, traaaaaaggggg met 800kb/sec), is dit gewoon duur.
Ik ze opgebeld, en via via op het hoofdkantoor boden ze me tel gratis aan en ook nog 40 euro korting op abbo (eerste twee maanden gratis).
Nog steeds EUR 737.70 voor twee jaar 300min en inet. Niet leuk om te leze ndat een paar maanden terug mensen dit voor 500 kregen... Wat te doen? Wachten op de Gio, Mini en Ace die de komende maanden los gaan? Zou de wereld dan beter worden???
Ik heb dus een aantal weken een mooie aanbieding bij Tele2 gezien:
Voordeelbundel 300 - eerste 12 maanden 12,50, daarna 27,50
Data Basis - 2,50 gedurende contract
Dus eerste jaar 15 euro, tweede jaar 30 euro.
(15*12) + (30*12) = 540 euro, op zich best goedkoop, dus heb ik hem besteld:
gegevens ingevuld, vervolgens krijg ik een systeembericht: "Bedankt voor uw bestelling", met alle bestelgegevens en aanvullende informatie.
De dag erop krijg ik nog een mailtje: "Order rejected", verder staat er helemaal niets in de mail.
Daarom heb ik contact opgenomen met de klantenservice, krijg ik te horen dat de bestelling niet is doorgevoerd en dat ik hem opnieuw moet plaatsen. Dezelfde dag nog plaats ik deze bestelling opnieuw.
Nog een dag later ontvang ik weer een mailtje: "Order rejected". Ook deze keer staat er niets in de mail.
Wat moet ik nu doen? 3 keer is scheepsrecht? Of gewoon ergens anders bestellen.
Bij voorbaat dank.
*EDIT:
Ik heb dezelfde telefoon bij gsmsale.nl besteld, een paar uur later word ik gebeld en blijkt dat ook zij de telefoon niet kunnen bestellen.
[ Voor 11% gewijzigd door DoubleTo op 18-02-2011 16:23 ]
Ik heb die van mij en mijn vriendin (dus 2x) ongeveer 2 weken geleden bij gsmsale.nl besteld. Volgende dag in huis. Hebben ze geen reden gegeven? Bij mij waren ze zeer behulpzaam. Wellicht kunnen ze vertellen wanneer het wel weer mogelijk is. Om misschien is de aanbieding simpelweg verlopen...tonyto_tp schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:32:
Hoi allemaal,
Ik heb dus een aantal weken een mooie aanbieding bij Tele2 gezien:
Voordeelbundel 300 - eerste 12 maanden 12,50, daarna 27,50
Data Basis - 2,50 gedurende contract
Dus eerste jaar 15 euro, tweede jaar 30 euro.
(15*12) + (30*12) = 540 euro, op zich best goedkoop, dus heb ik hem besteld:
gegevens ingevuld, vervolgens krijg ik een systeembericht: "Bedankt voor uw bestelling", met alle bestelgegevens en aanvullende informatie.
De dag erop krijg ik nog een mailtje: "Order rejected", verder staat er helemaal niets in de mail.
Daarom heb ik contact opgenomen met de klantenservice, krijg ik te horen dat de bestelling niet is doorgevoerd en dat ik hem opnieuw moet plaatsen. Dezelfde dag nog plaats ik deze bestelling opnieuw.
Nog een dag later ontvang ik weer een mailtje: "Order rejected". Ook deze keer staat er niets in de mail.
Wat moet ik nu doen? 3 keer is scheepsrecht? Of gewoon ergens anders bestellen.
Bij voorbaat dank.
*EDIT:
Ik heb dezelfde telefoon bij gsmsale.nl besteld, een paar uur later word ik gebeld en blijkt dat ook zij de telefoon niet kunnen bestellen.
Out of order...
Ik ga nu over naar kpn want na mijn berekening is dat t goedkoopste ondanks t afrekenen per minuut ipv per seconde zoals ik dat nu nog heb. (heb onderandere berekend dat als ik toch geen gebruik ga maken van mobiel internet dat ook weer kan worden uitgezet en abbo kan na 3 maanden elke maand worden verhoogd en verlaagd zonder kosten)
Ik ben nu in afwachting van bericht dat de bezorging gaat plaats vinden.
Na een paar keer tevergeefs bij tele2 te bestellen, heb ik een mooie aanbieding gezien bij studentmobiel.nl:
T-mobile Relax 130 2 jaar
Eerste jaar: 19.50 * 12 = 234 Euro
Tweede jaar: (19.50 + 6.95 p/m) * 12 = 317.4 Euro
Bijbetaling telefoon: 56 Euro
Totaallast telefoon: 607.4 Euro over een termijn van 2 jaar.
Voordelen bij T-mobile:
Je krijgt SMS'jes ipv alleen maar minuten.
Betere service, T-mobile shops
Minuten/SMS'jes kan je meenemen naar volgende maand.
Ik denk dat ik dus bij T-mobile ga bestellen, of zou ik nog wachten, eventueel op de SGS2?
EDIT:
Ik heb de telefoon besteld bij studentmobiel.nl, na 2 werkdagen binnengekregen; heb hem nu in huis en hij werkt prima
[ Voor 14% gewijzigd door DoubleTo op 02-03-2011 20:27 . Reden: Update ]
Heb bevestings email reeds ontvangen echter nog niks vernomen over portering etc, zal morgen bellen om dit alsnog te annuleren.
Denk dat ik ga voor Vodafone 150 (totaal iets van 682 euro)
Ik heb trouwens een personal sim 320 abbo met surf & mail Totaal met de eerste 9 maanden 50% korting. En nog een sms verdubbelaar van €2,50. Ik heb dit gekozen omdat ik de telefoon er gratis bij wilde hebben
Plus dat de SGS toch ook gewoon een prima toestel is
Hoeveel zal die ongeveer zijn?
Bel sms plus web 200 belminuten/400 sms plus 1 GB internet: Eerste 4 maanden 25 euro, daarna 35 euro.
Erg goedkoop! :)Zit je op 400 euro in totaal
[ Voor 20% gewijzigd door alwaysleft op 20-04-2011 08:37 ]
Anoniem: 404700
Nu de eerste 4 maanden 50% korting, nog goedkoperalwaysleft schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:33:
Toch wel een heel erg mooie aanbieding, de Galaxy S op studentmobiel bij 1 jaar Vodafone slechts 40 euro.
Bel sms plus web 200 belminuten/400 sms plus 1 GB internet: Eerste 4 maanden 25 euro, daarna 35 euro.
Erg goedkoop! :)Zit je op 400 euro in totaal
hallo,
ik ben nieuw op tweakers en heb een vraagje,
ik wil een abonnement afsluiten van vodafone
en zoals in bovenstaande link staat vermeld
staat er bij tarieven ( van het abo )
dat je 0,15 cent moet betalen per minuut/sms
betaall je dit dan over je maandelijkse kosten van 14,75?
groeten
{EDIT}Antwoord is al Binnen{EDIT}!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door erwin179 op 13-07-2011 22:03 ]