Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
4 weken geleden besteld bij typhone.nl, vandaag nog steeds geen telefoon. In het begin werd gezegd dat het niet leverbaar was (levertijd van 4-6 weken). Paar keer gebeld met klantenservice, bleek dat de aanvraag niet goed was doorgekomen bij t-mobile. Gister weer gebeld, aanvraag was ingediend. Maar telefoon is beperkt leverbaar.. Bij de orderstatus wordt er ook niks vermeld over levertijden etc, erg slechte communicatie.

Ze hebben erg slechte klantenservice. De email worden te laat beantwoord en in de mail vertellen ze andere dingen dan via de telefoon... Je wordt van muur naar muur gestuurd. Erg jammer allemaal dat het zolang moet duren..

[ Voor 7% gewijzigd door Fivel op 07-10-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:50
Bij de phonehouse is mijn status veranderd van no stock naar: Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak :D :D

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik kan het zo te lezen op mn buik schrijven dat ik naar een vodafone winkel kan gaan om mn abbo te verlengen en een Galaxy meenemen? :{ Dat is mooi balen dan want mijn huidige telefoon is vandaag kapot gegaan en ik ga over een week op vakantie :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
Volgende week zaterdag wordt die van mij geleverd.(phonehouse)

[ Voor 10% gewijzigd door mat2005 op 08-10-2010 19:01 ]

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Notna schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:24:
FFFFFUUUUUUUUUU

Vorige week donderdag mijn abbo verlengt bij de Vodafone ism een Samsung Galaxy S voor 200 Bel/SMS/Web 2 jaar voor 25 euro per maand. Nu staat hij sinds vandaag (of eerder) voor 20 euro p/m in de winkel...... Exact hetzelfde, alleen 5 euro p/m goedkoper...

Nouja, kan er denk ik behoorlijk weinig aan doen nu... (en 5 euro p/m in 2 jaar is 120 euro (niet zo heel spannend) maar het gaat om het idee.)
Dit zag ik ook, ik baalde eerst ook, maar toen zag ik hoe de vork in de steel zat. we hebben 'geluk' gehad. alleen geen geluk dat mijn telefoon nog niet is geleverd, en ze weten ook niet hoelang het duurt vertelde ze me aan de telefoon. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motor-babe
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-04-2017
@ mat2005

ik krijg als nummerbehoud goedgekeurd word mijn toestel ook zaterdag 15-10, JOEPIEEEEEE :+ :+
nou ik weet wat ik volgende week in het weekend ga doen spelen met mijn SGS :) :> :*) O+

motor-babe loves her "Bandit and Galaxy S"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocopasta
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-01 13:37
Mijn SGS besteld op 20 September bij T-mobile en wordt nu as dinsdag afgeleverd.
Dat is dus echt 3 weken levertijd.

Ik zag trouwens ook dat de SGS niet meer op de T-Mobile site voor consumenten staat / niet meer te bestellen is. Iemand een idee wat er aan de hand is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:57
7/10 besteld via HI en volgens hi mdw de 12e weer op voorraad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Krijg je bij vodafone trouwens de 16 gb versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dacuuu schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:10:
Krijg je bij vodafone trouwens de 16 gb versie?
Yup, tenminste, ik krijg die wel bij het verlengen van mijn abbo (Mysteryland 16 Gb)
Dacuuu schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:26:
[...]

Dit zag ik ook, ik baalde eerst ook, maar toen zag ik hoe de vork in de steel zat. we hebben 'geluk' gehad. alleen geen geluk dat mijn telefoon nog niet is geleverd, en ze weten ook niet hoelang het duurt vertelde ze me aan de telefoon. 8)7
Dat is weir, wanneer heb je besteld? Ik heb de bestelling op 27-09 geplaatst en toen werd mij verteld dat het toestel op voorraad was en het 5 tot 10 werkedagen zou gaan duren. Dat zou dus ergens deze week moeten zijn.....

[ Voor 54% gewijzigd door Notna op 09-10-2010 20:40 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dubbelpost :X

[ Voor 97% gewijzigd door Notna op 09-10-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Notna schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:39:
[...]

Yup, tenminste, ik krijg die wel bij het verlengen van mijn abbo (Mysteryland 16 Gb)

[...]

Dat is weir, wanneer heb je besteld? Ik heb de bestelling op 27-09 geplaatst en toen werd mij verteld dat het toestel op voorraad was en het 5 tot 10 werkedagen zou gaan duren. Dat zou dus ergens deze week moeten zijn.....
Ik heb hem de 28e besteld, ik heb gisteren gebeld. en toen hoorde ik dat ze rond aankomende dinsdag weer binnen kwamen. ik ga morgen weer even bellen.

-edit, Vandaag gebeld. krijg ik te horen dat ze nu weer van niks weten. En dat mijn nummer aanvraag door telfort is afgewezen, en dat ze het opnieuw hebben gevraagd..

[ Voor 12% gewijzigd door Dacuuu op 11-10-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Laatst online: 26-06-2024
Heeft er iemand laatste tijd een SGS galaxy s bij typhone.nl gekocht? Hoelang duurde de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik weet niet hoor, maar waarom doet iedereen moeilijk met webshops. Ik ben vandaag de vodafone winkel in Arnhem binnengelopen en mn abbo verlengd en de Galaxy S meegenomen. Ze hadden er nog 5 liggen. Heb 'm meteen al in gebruik en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Mn vriendin heeft haar kpn abo verlengd vandaag.
Nu heeft ze een aanbieding gehad voor 1 jaar 260min/sms + internet voor 32 euro per maand en een galaxy s gratis.
Is dit een beetje een goede aanbieding of alleen een goede verkoper??

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Update over vodafone, toestel is nog steeds niet leverbaar.mijn nummerportatie werdt voor de 2e keer geweigerd door telfort. en de overzet datum was fout. Hoeveel fouten kan je maken? ik gebeld met telfort. die gaven mij de code die voor je sim nr code moet. dat heb ik nu goed doorgegeven aan vodafone. datum van overzetten ook veranderd. Als ik mijn SGS nog niet heb een week voordat mijn abbo ingaat dan zeg ik de hele boel af en krijg ik mijn 06 nr op een pre paid kaartje. en dan sluit ik hem wel gewoon in de winkel af.(voor wel wat euro's meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Vodafone is gewoon een vaag bedrijf. Zoals al eerder gezegd: de 27ste besteld, aka werkdag 8 inmiddels. Ik belde net of het nou echt werkdag 10 gaat worden: Ja het toestel staat echt op het punt bijna verzonden te worden. Waarop ik vraag: waar moet dat idng vandaan komen dat het gewoon 2 weken moet kosten voor zoeits verstuurd wordt?

Antwoord: Ja dat is een ingewikkeld proces meneer :/

Nou me reet, stempel erop en versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Notna schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:50:
Vodafone is gewoon een vaag bedrijf. Zoals al eerder gezegd: de 27ste besteld, aka werkdag 8 inmiddels. Ik belde net of het nou echt werkdag 10 gaat worden: Ja het toestel staat echt op het punt bijna verzonden te worden. Waarop ik vraag: waar moet dat idng vandaan komen dat het gewoon 2 weken moet kosten voor zoeits verstuurd wordt?

Antwoord: Ja dat is een ingewikkeld proces meneer :/

Nou me reet, stempel erop en versturen.
Dan heb jij geluk gehad, want mij vertellen ze dat het toestel er niet meer is, en dat er ook geen leveringsdatum bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dacuuu schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:53:
[...]

Dan heb jij geluk gehad, want mij vertellen ze dat het toestel er niet meer is, en dat er ook geen leveringsdatum bekend is.
Maar ondertussen wel betalen voor je nieuwe abbo zeker? Naaiers :/ :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Notna schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:55:
[...]

Maar ondertussen wel betalen voor je nieuwe abbo zeker? Naaiers :/ :F
Nee, mijn abbo gaat de 19e november in, als ik mijn toestel een weer daarvoor niet binnen heb. Dat is vandaag precies over 4 weken. dan annuleer ik de hele bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
  • Laatst online: 19-08 09:10
BMW_M3 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:17:
Mn vriendin heeft haar kpn abo verlengd vandaag.
Nu heeft ze een aanbieding gehad voor 1 jaar 260min/sms + internet voor 32 euro per maand en een galaxy s gratis.
Is dit een beetje een goede aanbieding of alleen een goede verkoper??
Volgens mij een super aanbieding.
Dit geld normaal alleen voor 2 jaar (nieuw abbo)
Weet je zeker dat het een 1 jaar deal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

ray77 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:24:
[...]

Volgens mij een super aanbieding.
Dit geld normaal alleen voor 2 jaar (nieuw abbo)
Weet je zeker dat het een 1 jaar deal is?
Vandaag een bevestegingsmailtje gehad en staat duidelijk voor 1 jaar.
Ik vond het ook een beetje raar maar ik heb er geen ervaring mee, koop al mijn toestellen los.
Zal wel vrouwencharme zijn. Nu nog kijken of ze met de galaxy om kan gaan.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motor-babe
@mat2005
he Mat heb jij al wat gehoord dat je nummerbehoud is goedgekeurd, ik heb vandaag gebeld en nummerbehoud was nog niet eens aangevraagd terwijl voorlopige lever datum zaterdag is.
Dus ik ben even benieuwd of jij al iets weet. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Vodafone spoort niet, net belde ze dat de koerier kwam donderdag. en vandaag nog een tijd lang aan de lijn gehangen omdat mijn nummer nog niet was overgezet..ben nog niet te blij..ik wacht rustig af tot en met donderdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
@motor-babe: ik heb nog niet gebeld met de phonehouse/Vodafone. Dus hoe het zit met nummerbehoud weet ik niet. Maar ik ga ervan uit dat dat pas overgezet als je de nieuwe simkaart hebt (zaterdag dus). Misschien weten andere iets meer over wanneer nummerbehoud wordt uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
BMW_M3 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:55:
[...]

Vandaag een bevestegingsmailtje gehad en staat duidelijk voor 1 jaar.
Ik vond het ook een beetje raar maar ik heb er geen ervaring mee, koop al mijn toestellen los.
Zal wel vrouwencharme zijn. Nu nog kijken of ze met de galaxy om kan gaan.
Is het wel een Galaxy S? je hebt ook oudere toetstellen die er kwa naam op lijken. bijv de Samsung Galaxy Apollo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
Zojuist m'n telefoon besteld via telefoonkopen.nl

Aantal Omschrijving Prijs
1 Vodafone Simkaart € 0,00
1 Express levering € 0,00
1 Samsung I9000 Galaxy S 8gb € 392,00
1 Vodafone Bel+sms+web 150 2jr € 0,00
Totaal te betalen (na aftrek abonnementskorting) incl. BTW € 0,00

lijkt me toch redelijk, als het goed is wordt ik dan morgen gebeld door de koerier voor aflevering

Ik wilde eigenlijk van m'n kpn abbo naar hi, maar dat werd gezen als verlenging en dus niet interesaant ivm nummerbehoud, dus dan maar vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dacuuu schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:42:
Vodafone spoort niet, net belde ze dat de koerier kwam donderdag. en vandaag nog een tijd lang aan de lijn gehangen omdat mijn nummer nog niet was overgezet..ben nog niet te blij..ik wacht rustig af tot en met donderdag..
Hmm, weet je meer dan dat ik het weet. Ik denk dat ik één of ander bullshit verhaal heb gekregen en dat die dingen helemaal niet op voorraad waren :/

Anyway, donderdag maar afwachten. Als het er dan niet is maar weer aan de lijn hangen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ray77 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:47:

lijkt me toch redelijk, als het goed is wordt ik dan morgen gebeld door de koerier voor aflevering

Ik wilde eigenlijk van m'n kpn abbo naar hi, maar dat werd gezen als verlenging en dus niet interesaant ivm nummerbehoud, dus dan maar vodafone
Vodafone zelf levert toch 16 gb toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
Dacuuu schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:19:
[...]

Vodafone zelf levert toch 16 gb toestellen?
Klopt, als je bij vodafone zelf besteld wel. Via een andere leverancier wordt wel het vodafone abbo aangeboden, en de telefoon die jij wilt. Ik had ook voor de 16Gb kunnen kiezen, maar het prijsverschil vond ik dat weer niet waard. Persoonljk krijg ik die 8Gb niet vol, en mocht het wel zo zijn, kan ik er altijd nog een geheugenkaartje in stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ray77 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:43:
[...]

Klopt, als je bij vodafone zelf besteld wel. Via een andere leverancier wordt wel het vodafone abbo aangeboden, en de telefoon die jij wilt. Ik had ook voor de 16Gb kunnen kiezen, maar het prijsverschil vond ik dat weer niet waard. Persoonljk krijg ik die 8Gb niet vol, en mocht het wel zo zijn, kan ik er altijd nog een geheugenkaartje in stoppen
Ik heb mijn abbo afgesloten bij vodafone zelf, via de telefoon. en op hun site staat bij opslag. 16gb..nu maar hopen dat dat ook echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Dacuuu schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:32:
[...]

Is het wel een Galaxy S? je hebt ook oudere toetstellen die er kwa naam op lijken. bijv de Samsung Galaxy Apollo
Staat erbij dat het de S is. De verkoper heeft het ook bevestigd zei en dat die op voorraad was.
De verkoper zei wel dat ze hem dan donderdag (morgen dus) binnen zou hebben. Vraag me alleen af of dat
klopt omdat er nog geen verzendbevestegingsmail is binnengekomen.
Als ik hier zo lees, wachtten mensen best lang.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nou breekt mijn klomp...

Vodafone vandaag aan de lijn, krijg van meneer doodleuk te horen dat de order vast zit in het systeem en dat ik het alleen kan annuleren en over 48 opnieuw kan bestellen (en dus weer 5 tot 10 werkdagen moet wachten)

Ondertussen wel begonnen met het betalen van de abbo natuurlijk :')

Zucht....

Edit: Nog leuker, klantenservice aan de lijn gehad: Ik moet maar langs een winkel gaan en dan krijg ik een andere aanbieding, namelijk 20 euro voor de eerste 12 maanden en dan 34,50 betalen. Wat er dus op neer komt dat mijn abbo duurder wordt ! (dan dat ik had met de verlenging)

Ik denk dat ik gewoon lekker weg ga bij Vodafone ofzo...

[ Voor 34% gewijzigd door Notna op 13-10-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Notna schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:04:
Nou breekt mijn klomp...

Vodafone vandaag aan de lijn, krijg van meneer doodleuk te horen dat de order vast zit in het systeem en dat ik het alleen kan annuleren en over 48 opnieuw kan bestellen (en dus weer 5 tot 10 werkdagen moet wachten)

Zucht....

Edit: Nog leuker, klantenservice aan de lijn gehad: Ik moet maar langs een winkel gaan en dan krijg ik een andere aanbieding, namelijk 20 euro voor de eerste 12 maanden en dan 34,50 betalen. Wat er dus op neer komt dat mijn abbo duurder wordt ! (dan dat ik had met de verlenging)

Ja de hulp is drama hoor, maar wanneer had jij je telefoon besteld? ik had elke dag gebeld..elke dag om half 10 "ja hallo, is de galaxy s al binnen?"..misschien werden ze gek van mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Op de 27ste van september had ik de bestelling geplaats + bevestigd gekregen...

En ook ik heb met regelmaat gebeld.......

[ Voor 22% gewijzigd door Notna op 13-10-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Notna schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:43:
Op de 27ste van september had ik de bestelling geplaats + bevestigd gekregen...

En ook ik heb met regelmaat gebeld.......
Hebben ze jou nog niet gebeld om een afspraak te maken van de levering van je toestel? gisteren werd ik gebeld om een afspraak te maken. ik heb mijn GSG de 28e besteld, 1 dag na jou. Wel beetje lullig voor jou dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dacuuu schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:51:
[...]

Hebben ze jou nog niet gebeld om een afspraak te maken van de levering van je toestel? gisteren werd ik gebeld om een afspraak te maken. ik heb mijn GSG de 28e besteld, 1 dag na jou. Wel beetje lullig voor jou dan 8)7
Zoals al gezegd, omdat er een adreswijziging had plaatsgevonden kan het systeem het blijkbaar niet meer aan en kan de order nit uitgevoerd worden. Enige keuze was annuleren en over 48 uur opnieuw een order plaatsen. Maar dan moet ik wel een ander abbonnement nemen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Die van m'n vriendin is bij tnt nu als t goed is. Staat in track en trace in ieder geval. Hopen dat t goed gaat en morgen aankomt. dan zou t wel snel zijn. Maandag abo verlengd en donderdag mee spelen. Ik ga er toch meer mee spelen dan zij. :) Even kijken of het aan mijn N900 kan tippen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twooggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 22:20
ray77 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:47:

Heb je een direct link naar deze aanbieding, ik zie alleen een los toestel, 16 of 8 gb, maakt niet uit, voor €599.

Laat maar, het zal deze wel zijn. Bestaal je evengoed een leuk bedrag per maand en aansluitkosten.
https://www.telefoonkopen...3&Extradienst=-1,-1,-1,-1

[ Voor 14% gewijzigd door twooggy op 14-10-2010 07:49 . Reden: Nader onderzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
twooggy schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:42:
[...]

Heb je een direct link naar deze aanbieding, ik zie alleen een los toestel, 16 of 8 gb, maakt niet uit, voor €599.

Laat maar, het zal deze wel zijn. Bestaal je evengoed een leuk bedrag per maand en aansluitkosten.
https://www.telefoonkopen...3&Extradienst=-1,-1,-1,-1
Ja het is deze aanbieding.
het maandbedrag van 29.50 is alleen het tweede jaar, eerste jaar krijg je 45% korting en betaal je dus 17.50 per maand.

Voor mij persoonlijk iets beter dan de bel+sms+web 200 abbo's waarbij je de eerste 12 maanden 20 euro betaald en het tweede jaar 34.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Notna schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:04:
Nou breekt mijn klomp...

Zucht....

Weer een leuke in deze soap:

Vanochtend gebeld met Dame 1: *legt verhaal uit*..... stilte.... Ja wat wilt u dat ik doe voor u meneer? 'Nou wat denk je van mijn telefoon opsturen of afleveren asap? ' Dame 1: Ja ik ga uw annulering annuleren (:') ) en toen..... hing ze op :?

10 minuten later krijg ik een meneer aan de lijn bij vodafone: *legt verhaal wéér uit + aanvulling van 10 mins terug' . Meneer: Ik ga even kijken voor één momen aub. *5 minuten later* Ja ik zie dat de order niet doorgegeaan is vanwege het annuleren maar bij deze wordt er een toestel uitgezonden en is hij uiterlijk begin volgende week (misschien deze zaterdag) bij u....

Wait wut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Phonehouse levert mijn galaxy S volgende week zaterdag. Ik heb hem op 27 september besteld, dus ik heb wel even moeten wachten. Maar dat mag ook wel, want hij kost maar 21 euro/maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
Gisteren mijn Galaxy S besteld bij telefoonkopen.nl en morgen wordt ie per koerier afgeleverd. (zojuist contact gehad met koerier) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motor-babe
Joepie zaterdag krijg ik mijnSGS

Ik heb net bevestigingsmail ontvangen dat ze zaterdag komen leveren

Ik wil dat het zaterdag is IK WIL SPELEN :9~ O+ :9~

*O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
motor-babe schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:53:
@mat2005
he Mat heb jij al wat gehoord dat je nummerbehoud is goedgekeurd, ik heb vandaag gebeld en nummerbehoud was nog niet eens aangevraagd terwijl voorlopige lever datum zaterdag is.
Dus ik ben even benieuwd of jij al iets weet. :? :?
Mijn nummerbehoud is sinds vandaag in aanvraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
Joepie, zojuist mijn galaxy s ontvangen via koerier. 2 dagen gelden besteld!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
Ik krijg vandaag als het goed is mijn galaxy, maar ik heb nog een klein vraagje. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en daarbij moest ik mijn simkaartnummer geven. Nu zit ik momenteel by simyo en op mijn kaart staan 8 cijfers plus een letter (f) Die letter heb ik ook doorgegeven. Nou mijn vraag maakt dit uit voor het nummerbehoud; moest ik die letter juist niet doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mat2005, je kan beter teveel info geven dan te weinig, de informatie die ze niet nodig hebben gebruiken ze dan niet. Je hebt het juiste gedaan door ook de letter bij het nummer van de simkaart door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motor-babe
JOEPIE ik heb mijn toestel, wat is hij gaaf
Ik ben meteen een hoesje gaan kopen om hem niet te beschadigen, en lekker gaan spelen en uitproberen.
Internet meteen kunnen inschakelen zowel via provider als ook via WLAN, netjes mijn contact gegevens en agenda overgenomen.
via KIES mappen op de externe sdkaart gemaakt spelletjes en ebooks en muziek erop en ja hoor alles lukt tot nu toe. :*) :Y

Ik ben zo blij met mijn SGS. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 14 oktober heb ik mijn SGS 16GB bij Vodafone besteld. Vandaag kreeg ik wederom een mailtje dat het artikel niet op voorraad is en dat het onbekend is wanneer het toestel weer beschikbaar is.

Op 30 november moet ik mijn huidige telefoon inleveren bij m'n baas omdat ik ergens anders ga werken. Ben erg benieuwd of de SGS op tijd gaat komen...

I want my new toy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Ga anders even naar de winkel. Mijn vriendin heeft de hare vandeweek gewoon gekocht in de winkel met dezelfde prijs als deze normaal online is en de telefoon was gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de tip!

Ben net even naar de Vodafone winkel gewandeld en daar waren ze ruimschoots op voorraad. Dus maar meteen het abonnement afgesloten. Vanavond lekker beginnen met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandiJoos
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 16:53
@Skyfox82: Heb je je bestelling eerst online geannuleerd of ben je gewoon naar een Vodafone winkel gegaan en je bestelling daar 'opgehaald'?
Ik zit er namelijk ook aan te denken om naar een winkel te gaan want online weet ik niet hoe lang ik nog moet wachten.

Joos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
BMW_M3 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:51:
Die van m'n vriendin is bij tnt nu als t goed is. Staat in track en trace in ieder geval. Hopen dat t goed gaat en morgen aankomt. dan zou t wel snel zijn. Maandag abo verlengd en donderdag mee spelen. Ik ga er toch meer mee spelen dan zij. :) Even kijken of het aan mijn N900 kan tippen.
En heb je hem ontvangen en was het de goede Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe kan dit zo'n probleem zijn? Ik heb, wegens wat foutjes bij Hi, 4 keer een Galaxy S besteld en alle keren was ie de dag erna in huis. Wat doen zij dan zo anders dan alle anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
BMW_M3 is al eerder gevraagd of het niet een andere samsung is en daar is geen afdoende antwoord op gekomen en als ik goed gelezen heb, moet hij hem nu al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:47:
The Phonehouse levert mijn galaxy S volgende week zaterdag. Ik heb hem op 27 september besteld, dus ik heb wel even moeten wachten. Maar dat mag ook wel, want hij kost maar 21 euro/maand!
€ 21,00 lijkt mij ook wel wat (voor mijn dochter), hoe heb je die prijs voor elkaar gekregen ...welke provider en wat voor abbo ??? Dit is geen tijdelijke kosrting ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnand
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik bestelde de Galaxy S op vrijdag bij Vodafone, krijg ik een mailtje waarin staat dat de foon door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar is en verstuurd zal worden zodra hij leverbaar is.

Heeft iemand hier een idee wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn?
En hoelang dat eventueel zou kunnen duren?
Want langer dan een week wil ik er eigenlijk niet op wachten, dan annuleer ik het abbo wel en haal hem in de shop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wijnand schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:09:
Ik bestelde de Galaxy S op vrijdag bij Vodafone, krijg ik een mailtje waarin staat dat de foon door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar is en verstuurd zal worden zodra hij leverbaar is.

Heeft iemand hier een idee wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn?
En hoelang dat eventueel zou kunnen duren?
Want langer dan een week wil ik er eigenlijk niet op wachten, dan annuleer ik het abbo wel en haal hem in de shop..
Ik heb hem besteld via de website, duurde ongeveer 2.5 week. mijn broertje bestelde hem 2 weken erna via de website. duurde ongeveer 2 weken..hij komt wel,alleen je weet totaal niet wanneer. hebben ze in de winkels ook de 16GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnand
  • Laatst online: 09-11-2023
Dacuuu schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:38:
[...]

Ik heb hem besteld via de website, duurde ongeveer 2.5 week. mijn broertje bestelde hem 2 weken erna via de website. duurde ongeveer 2 weken..hij komt wel,alleen je weet totaal niet wanneer. hebben ze in de winkels ook de 16GB versie?
Nee, die hebben ze niet. Maar aangezien ik toch van plan was om een fikse sd-kaart te kopen, maakt het voor mij niet zo uit. Of je nou 40 gb of 48 gb hebt, dat is toch het verschil niet meer :P

Ik heb inderdaad de bestelling geannuleerd en hem in de winkel gehaald, zo is het wel best denk ik.
Ik kon er meteen een goede verzekering bij afsluiten en kreeg korting op de accesoires, dus het is wel best, zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimVe
  • Laatst online: 19-07 20:56
Ik heb een vraag i.v.m. kpn en de Samsung Galaxy S.
Ik woon in België en ik kan een Samsung Galaxy S overkopen van iemand die hem gekocht heeft bij KPN, en hij zegt zelf dit:

"Ik heb hem splinternieuw gekocht bij iemand die zijn abo heeft verlengd(komt goedkoper uit natuurlijk) maar die reeds een iphone had."

Ik ken zelf niks van die abonnementen enzo omdat we in België onze gsm gewoon altijd los kopen, maar is dit dan een 'branded' toestel? En ik dacht dat ze toestellen bij jullie lockten aan providers, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacow
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:54
Wijnand schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:16:
[...]

Nee, die hebben ze niet. Maar aangezien ik toch van plan was om een fikse sd-kaart te kopen, maakt het voor mij niet zo uit. Of je nou 40 gb of 48 gb hebt, dat is toch het verschil niet meer :P

Ik heb inderdaad de bestelling geannuleerd en hem in de winkel gehaald, zo is het wel best denk ik.
Ik kon er meteen een goede verzekering bij afsluiten en kreeg korting op de accesoires, dus het is wel best, zo.
Correctie: ook in de winkel is er bij vodafone maar één versie beschikbaar en dat is de 16GB variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
Wijnand schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:16:
[...]

jazeker hebben ze in de vodafone winkels gewoon de 16GB liggen ;) hoe kom je aan de info dat we die niet zouden hebben? ben wel even nieuwschierig namelijk haha :P

Verwijderd

Word de telefoon al geleverd met android 2.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:56
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:20:
Word de telefoon al geleverd met android 2.2?
Nope: ik heb mijn sgs zaterdag opgehaald en daar staat 2.1 build 1 op...

Maar dat moet je er toch niet van weerhouden? Ik heb er gewoon nog niks opstaan en ga em vanavond updaten naar 2.2. Lijkt me vervelender als je er al heel veel op hebt staan en je niet wilt backuppen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje gezocht naar een goedkoop abonnement voor de galaxy s voor m'n zus.
Na lang zoeken kwam ik uit bij de provider GoT Mobile met een KPN netwerk, ze is er erg tevreden over dus misschien kunnen jullie er wat mee

[ Voor 197% gewijzigd door BastiaanN op 24-11-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
TimmieVelthuis schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:52:
Nope: ik heb mijn sgs zaterdag opgehaald en daar staat 2.1 build 1 op...

Maar dat moet je er toch niet van weerhouden? Ik heb er gewoon nog niks opstaan en ga em vanavond updaten naar 2.2. Lijkt me vervelender als je er al heel veel op hebt staan en je niet wilt backuppen e.d.
Ik heb de mijne sinds afgelopen vrijdag en daar staat wel al 2.2 op.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Iemand nog mooie aanbiedingen gezien of weet die er aankomende weken komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
@Voil: http://www.studentmobiel....dafone-bel+sms+web-1-jaar

Galaxy S 1e 6 mnd €20,- 2e 6 mnd €34,5
€94 bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de SGS direct bij T-mobile besteld. Hij staat momenteel niet op de site, maar is gewoon leverbaar.
Ik heb de telefoon gisteren besteld en zaterdag komt deze al binnen.
Ik heb de volgende deal afgesloten

24 maand I-pone abbo 150 bel, 150 sms, onbeperkt snel internet €29,95 per maand
Bijbetalen €109.95
activeringskosten €24,95

Totaal over 2 jaar € 853,70

Ik vond dit wel een interessante aanbieding, zeker kijkende naar het snelle internet zonder datalimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:48
Ik heb een leuke aanbieding gezien, echter is deze met een vodafone simlock erop.
Wie kan mij vertellen hoe deze in elkaar steken?
1. Zit er op het toestel een vodafone logo?
2. Vodafone kennende gooien ze er altijd een eigen menu (kleuren)in het menu op branded toestellen. Is deze te verwijderen? dmv bijv. een andere rom op te gooien?
3. Hoe zit het unlocken van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook via de website van Vodafone de Galaxy S besteld en kreeg ook te horen dat het voorlopig niet leverbaar is. Wel slecht dat het al een tijdje speelt en het niet op de website wordt aangegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:50
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:36:
Ik heb de SGS direct bij T-mobile besteld. Hij staat momenteel niet op de site, maar is gewoon leverbaar.
Ik heb de telefoon gisteren besteld en zaterdag komt deze al binnen.
Ik heb de volgende deal afgesloten

24 maand I-pone abbo 150 bel, 150 sms, onbeperkt snel internet €29,95 per maand
Bijbetalen €109.95
activeringskosten €24,95

Totaal over 2 jaar € 853,70

Ik vond dit wel een interessante aanbieding, zeker kijkende naar het snelle internet zonder datalimiet.
vind ik vrij prijzig vergeleken met andere aanbiedingen zeg.

en dan kom ik aan met mijn 1 jarige abbo 18 euro p/m (wat nu alweer 30 p/m is want ik had te weinig minuten) en dan 30 euro bijbetalen :) zit alweer bijna op 6 maanden. heb geen betere aanbieding gezien dan die van mij bij hi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ben aan het wachten op een goede aanbieding.. Beetje naar dat alles telkens duurder wordt. In september was er nog één van 19,95 per maand zonder bijbetaling bij telefoonkopen.nl i.c.m. t-mobile en onbeperkt internet. Toen was ik te laat en was die verlopen, kwam er een aanbieding bij the phone house voor 21 p/maand met evt. gratis screenprotector/sdkaart maar was toen aan het twijfelen tussen de galaxy en de desire. Nu laatst was er nog een bij telefoonkopen.nl, een galaxy met 16gb met 1gb prepiad usbmodem voor 22,50 per maand maar was nog niet 100% zeker en vond 'm ook prijzig vooral sinds ik betaal voor prepaid internet wat ik niet wil.

Dus nu wachten op een nieuwe aanbieding. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Kijk hier even voor mooie aanbieding:

https://directsales.vodafone.nl/vpro

Bel+sms+web 350/700 €23,- p.m 24 mnd / geen aansl kosten.

Galaxy s voor €0,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syntesia schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 02:16:
[...]
en dan kom ik aan met mijn 1 jarige abbo 18 euro p/m (wat nu alweer 30 p/m is want ik had te weinig minuten) en dan 30 euro bijbetalen :) zit alweer bijna op 6 maanden. heb geen betere aanbieding gezien dan die van mij bij hi _/-\o_
Zoveel beter was je aanbieding niet (je betaald nu ook 30 p/m), al hoefde jij minder bij te betalen. Maar wat krijg je er voor terug, vraag ik mij af?
Want uiteindelijk betaal je gewoon voor het toestel linksom of rechtsom. Ik heb namelijk specifiek voor het I-phone abbonement gekozen zodat ik altijd onbeperkt internet heb waar ik ook tv op kan kijken ed. zonder datalimiet. Ik weet nu zeker dat ik nooit meer betaal dan 30 euro per maand. En dat met 2048/384 kbps.
Ik heb namelijk nog een abbonnement bij T-mobile voor 16,95 per maand incl web 'n walk voor 200 minuten met een gratis toestel, maar toch zijn de facturen daar al gauw 35 euro per maand voor. En daar kan ik niet onbeperkt mee streamen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Frozenberg schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:47:

https://directsales.vodafone.nl/vpro

Bel+sms+web 350/700 €23,- p.m 24 mnd / geen aansl kosten.

Galaxy s voor €0,-
Wel voordelig volgens mij, 552euro in totaal. Alleen jammer van de 1GB limiet, zit met mijn gare Nokia 5230 al vaak boven de 1GB met streaming radio.. Met een GS ga je ook filmpjes kijken etc..

edit: damn de SGS staat er nu niet meer bij..

[ Voor 4% gewijzigd door FlyEragon op 15-12-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
In 2008 heb ik in December de Xperia X1 genomen met een abonnement. 4 maand later zou mijn abonnement bij Hi aflopen en zou hij op 24 april ingaan bij vodafone. Blijkbaar is dit een maand later gebeurd en dan zou ik pas een nieuw abonnement kunnen afsluiten op 24 mei.

Toch werd ik vandaag gebeld door Hi dat zij mij een nieuw abonnement konden aanbieden. Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Galaxy S. Echter, hij is bij vodafone veel goedkoper als ik naar het totaal bedrag kijk wat ik over die 2 jaar betaal.

Wat me nog het meest verbaasd is dat je bij Hi nu je tarief helemaal niet meer mee kan nemen naar de volgende maand. Bij mij is het niet zo dat ik elke maand rond hetzelfde aantal bel. Ik zit de laatste maanden tussen de 100 en 200 minuten (dat is als ik alle gesprekken naar boven afrond) en mijn smsjes zitten zelfs nog onder de 20. Dat komt ook doordat bij de Xperia me toetsenbord het niet meer doet en ik het een drama vind om met die telefoon op het scherm te typen.

Ik ben dus al blij dat ik eerder een telefoon mag uitzoeken, maar vraag me wel af waarom Hi me nu nog belt. Is dat omdat er in 2010 nieuwe regels in gaan? En eigenlijk vind ik het belachelijk dat ik me tarief niet mee kan nemen, ook al is het natuurlijk geen prepaid. Ik zag bij vodafone overigens dat het nu ook veranderd is naar dat je eerst je nieuwe tegoed opmaakt en daarna pas je oude. Nu heb ik een abonnement van 27,50 en neem ik bijna elke maand 27,50 mee omdat ik bijna elke maand onder mijn budget zit. Ik moet dus sowieso omlaag, maar ik ben ook wel zo dat ik graag zo'n mooie telefoon wil dus daar heb ik wel weer wat voor over.

Heeft iemand nog tips/opmerkingen waar ik rekening mee moet houden als ik aankomende weken een keuze ga maken? (Ik ben nog niet 100% zeker van de Galaxy S, want ik twijfel ook nog over een HTC, maar ik hoor wel erg goede verhalen over Android).

[ Voor 7% gewijzigd door Kyhfin op 17-12-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cjpdeals.nl/partners/cjpmobieltele2/

150 Belm €17,50, data voor 1,- p.m - 24 mnd zelfde kosten.

Galaxy s voor €0,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:42:

http://cjpdeals.nl/partners/cjpmobieltele2/

150 Belm €17,50, data voor 1,- p.m - 24 mnd zelfde kosten.

Galaxy s voor €0,-
Ik kan de voorwaarden niet echt vinden, gelden de tariefen voor 24 maanden of alleen het eerste jaar ? Klinkt bijna te goed deze aanbieding.

[ Voor 28% gewijzigd door FlyEragon op 21-12-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Komt nog internet bij a 1 euro (of 2,50 voor sneller? internet) en 50 smsjes (voor mij dan) a 2,50. Komt op 21 euro per maand. Maar wel tele 2.. Ik wacht wel op een aanbieding van T-mob/vodafone o.i.d. :)

Oh en dan zal je nog wel een CJP pas moeten hebben ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Recrush schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:22:
Komt nog internet bij a 1 euro (of 2,50 voor sneller? internet) en 50 smsjes (voor mij dan) a 2,50. Komt op 21 euro per maand. Maar wel tele 2.. Ik wacht wel op een aanbieding van T-mob/vodafone o.i.d. :)

Oh en dan zal je nog wel een CJP pas moeten hebben ook..
CJP is maar 15 euro. tele2 gebruikt trouwens t-mob netwerk als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlyEragon schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:32:
[...]

CJP is maar 15 euro. tele2 gebruikt trouwens t-mob netwerk als het goed is
Tele2 gebruikt t-mob netwerk inderdaad. tarief is voor 2 jr vast, daarna betaal je meer. cjppas is 15,-. ik heb m ook gehaald en is prima deal. volgens mij nu de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakkers
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Ah dacht eerst dat tele2 via telfort en dus kpn ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
tele2 heeft geen onbeperkt internet maar FUP en ik hoorde dat dat rond de 20mb per maand lag...

Dacht ik vandaag nog een leuke actie te zien bij planetgsm.nl
( http://planetgsm.nl/Vodafone_Samsung_Galaxy_S.4296.0.html ) , gratis galaxy s met vodafone b s w 200 24 maanden lang 20 euro. Dus ik bellen zeggen ze dat het een typfout is :( . Dat word dus maar verder zoeken :| ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:50
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:39:
[...]

Zoveel beter was je aanbieding niet (je betaald nu ook 30 p/m), al hoefde jij minder bij te betalen. Maar wat krijg je er voor terug, vraag ik mij af?
Want uiteindelijk betaal je gewoon voor het toestel linksom of rechtsom. Ik heb namelijk specifiek voor het I-phone abbonement gekozen zodat ik altijd onbeperkt internet heb waar ik ook tv op kan kijken ed. zonder datalimiet. Ik weet nu zeker dat ik nooit meer betaal dan 30 euro per maand. En dat met 2048/384 kbps.
Ik heb namelijk nog een abbonnement bij T-mobile voor 16,95 per maand incl web 'n walk voor 200 minuten met een gratis toestel, maar toch zijn de facturen daar al gauw 35 euro per maand voor. En daar kan ik niet onbeperkt mee streamen, etc.
ik zit nu ook gewon met een fup op mijn data abbo, waar ik nooit overheen ben gekomen hoeveel ik ook met mijn telefoon doe dus daar heb ik geen last van. en idd je hebt gelijk nu betaal ik wel 30 euro p/m maar ik heb de 1e 2 maanden maar 18 euro betaald omdat ik toen op vakantie was. en ik heb dus nu nog steeds mogelijkheid om mijn bundel te verlagen naar 18 euro. En wat ik nog een groter voordeel vind is dat ik er nog maar 6 maanden aan vast zit. dus ik ben in 12 maanden niet meer dan 350 euro kwijt( als ik binnen mijn bundel blijf :P) voor toen een pas uitgekomen toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

jaco32 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:56:
tele2 heeft geen onbeperkt internet maar FUP en ik hoorde dat dat rond de 20mb per maand lag...

Dacht ik vandaag nog een leuke actie te zien bij planetgsm.nl
( http://planetgsm.nl/Vodafone_Samsung_Galaxy_S.4296.0.html ) , gratis galaxy s met vodafone b s w 200 24 maanden lang 20 euro. Dus ik bellen zeggen ze dat het een typfout is :( . Dat word dus maar verder zoeken :| ........
Bron ? Aangezien tele2 de t-mob netwerk gebruikt lijkt dat me nogal vreemd als tele2 wel een harde FUP grens heeft. Bij t-mob wordt je na 1GB teruggeschroefd in snelheid, je weet zeker dat je altijd verbinding hebt zonder extra datakosten.

edit: Als je even zoekt met google blijkt dat tele2 geen duidelijke fup limiet aangeeft maar dat gebruikers al vrij snel (+-100MB) worden teruggeschroefd in snelheid en daarna zelfs helemaal afgesloten worden.. Vrij nutteloos dus met een SGS.

[ Voor 14% gewijzigd door FlyEragon op 22-12-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
Weet iemand nog een aanbieding rond de 20 euro?
Ik wil het zo graag hebben :P

• Recrush
  • Nu online
Ja, ik ook.. En dan wel 24 maanden zelfde bedrag. Maar denk dat dit jaar niet gaat gebeuren.

Wellicht dat de providers zelf weer acties gaan doen over een paar weken. Januari bijv. lijkt me geen makkelijke maand om te verkopen zo vlak na de feestdagen. Ik hoop dus dat ze er dan nog wat acties tegenaan gooien en ik ook voor rond de 20,- p/maand een SGS kan halen. :)

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:11
Wel grappig dat ik in Augustus mijn SGS wel met een 150 abbo van Vodafone met internet heb gehaald voor 20 euro per maand 2 jaar lang :P Verbaas me er nog steeds over.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Deze is toch 20 euro ? En staat er nog steeds, waarom zou het een typfoutje zijn, het is niet dat het belachelijk goedkoop is.

http://planetgsm.nl/Vodafone_Samsung_Galaxy_S.4296.0.html

En die van CJP i.c.m tele2 is zelfs maar 17,50 p/maand 24 maanden lang. Dus als je echt goedkoop wilt gaan kan je die nemen.

• Recrush
  • Nu online
HaTe schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:17:
Wel grappig dat ik in Augustus mijn SGS wel met een 150 abbo van Vodafone met internet heb gehaald voor 20 euro per maand 2 jaar lang :P Verbaas me er nog steeds over.
Ik verbaas me er nog steeds over dat ik toen niet gewoon gehapt heb bij één van de aanbiedingen die ik op het oog had.. :X Nu is het nog maar afwachten of het überhaupt nog zo goedkoop wordt..
FlyEragon schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:40:
Deze is toch 20 euro ? En staat er nog steeds, waarom zou het een typfoutje zijn, het is niet dat het belachelijk goedkoop is.

http://planetgsm.nl/Vodafone_Samsung_Galaxy_S.4296.0.html

En die van CJP i.c.m tele2 is zelfs maar 17,50 p/maand 24 maanden lang. Dus als je echt goedkoop wilt gaan kan je die nemen.
Denk dat dat gewoon een "typfout" is (al dan niet bewust?) Overal is de actie eerste 12 maanden 20 euro en daarna 34,50 dus ik ga ervanuit dat dat daar ook is.

En ik pas voor CJP/Tele2. Doe mij maar gewoon een winkel waar ik hier in de buurt terecht kan zoals eerst het geval was met The Phone House en Telefoonkopen, met een echte provider..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Ik zie nu overigens overal reclames komen over de Galaxy S White, hoop dat dat betekent dat er straks ook weer aanbiedingen gaan komen. Vind de witte trouwens wel erg mooi zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
Ja ik hoop ook dat er aanbiedingen komen met de witte galaxy s. De samsung google nexus s komt natuurlijk ook nog in januarie uit :)
Welke zouden jullie kopen de nexus s of galaxy s? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Bij gelijke prijs de Nexus S.

Voordelen:
Als 1e nieuwe update's
Ander bestandssysteem die niet de nadelen heeft die we hadden net de Galaxy S

Nadelen: 480p video ipv 720p

Vind de 2 voordelen belangrijker dan het nadeel.
Heb bewust touchwiz niet genoemd, aangezien launcher pro toch al de allerbeste launcher is die er te krijgen is.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Ik ga hoogstwaarschijnlijk gewoon voor de Galaxy S, zeker als deze goedkoper is dan de Nexus S. Bij gelijke prijs zal ik de Nexus S wel eens in mn handen nemen. Vind de Galaxy wel mooier dus de kans is groot dat het die wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
Waarschijnlijk 1 januari nieuwe aanbiedingen (de meeste lopen 31dec af).
Alvast gelukkig Nieuwjaar ieder een. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:39
Vraagje over studentenmobiel.
Is daar de SGS simlock vrij bij een vodafone abbo?
Ik wi namelijk een 1 jarig abbo en dan kost de SGS 130 euro bij een 200 bel/sms/web abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen??
ik heb een samsung galaxy s, en vanaf dag 1 deed internet het niet. daarvoor ben ik terug gegaan, hebben ze heel me telefoon gereset en alles verwijderd. en toen deed internet het weer. niet dat ik er veel achter internet zit. maar nu (een week later) doet internet het weer niet. ik word er een beetje moe van :-( , ik heb geen zin om iedere keer terug te blijven gaan? weet iemand misschien waaraan dit ligt? ik heb namelijk geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
jaco32 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 03:10:
Waarschijnlijk 1 januari nieuwe aanbiedingen (de meeste lopen 31dec af).
Alvast gelukkig Nieuwjaar ieder een. ;)
Ik heb het gevoel dat bij de bekendere shops (die ervoor bekend staan dat ze goedkoop zijn) de toestellen zelfs duurder geworden zijn vergeleken met vorige maand.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste