Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
krijg hem binnen 2 dagen binnen. heeft 7 dagen geduurd, en voor maar 19 euro voor 1 jaar......althans dat staat in het contract.
telefoon kost mij 19 euro terwijl er nu 209 staat.
nog een vraag, is de 8 gig versie langzamer dan de 16 gig?
bij de iphone is de 8 bijna de helft langzamer dan de 16 en 32 gig. (iphone touch).

[ Voor 28% gewijzigd door iefie op 08-09-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• octaviafm
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09-2010
iefie schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:02:
krijg hem binnen 2 dagen binnen. heeft 7 dagen geduurd, en voor maar 19 euro voor 1 jaar......althans dat staat in het contract.
telefoon kost mij 19 euro terwijl er nu 209 staat.
nog een vraag, is de 8 gig versie langzamer dan de 16 gig?
bij de iphone is de 8 bijna de helft langzamer dan de 16 en 32 gig. (iphone touch).
nee, beide telefoons zijn even snel ! ze bezitten ieders het Google Android besturingssysteem en de 1 GHz processor.
Natuurlijk zit er wel een klein verschil in snelheid vwb het opzoeken van bestanden welke evt zijn opgeslagen op de interne hd, immers 16 Gb doorzoeken duurt nu eenmaal iets langer dan door 8Gb heen zoeken.

Verder hebben we natuurlijk ook een Google Android versie 2.1 is het besturingssysteem dat de Samsung GT-I9000 Galaxy S draaiende houdt. Er is binnenkort een update te verkrijgen naar Android 2.2, hetgeen hem wellicht weer iets sneller zal maken, wie weet ?

Ook is deze telefoon in twee kleurvariaties te verkrijgen, het zgn "Black" en "Grey"
Wat dat betreft hebben die Koreanen wel weer wat moois in elkaar gezet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Freich schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:00:
[...]

Ik heb niks gebeld. En het is nog niet zeker of ik hem dus morgen krijg hè. Kan zo maar foutieve info zijn. Ik laat het morgen uiteraard weten.
Ik krijg hem nu vrijwel zeker weten morgen. Heb de mail met tijdstip al ontvangen namelijk. Pff zo te lezen bof ik wel :>

3 Inches of Bloodsport!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Mouse_NL schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:51:

Ze hebben net gebeld ze komen, als alles goed wordt gekeurd donderdag langs om hem te brengen incl de Wii....!

:)
Morgen tussen 8:15 en 11:15 h3b ik mijn mobiel snel gegaan hoor 2 dagen.

Iphone 5 -- eerste Iphone

• Mouse_NL
nog 2 uren te gaan of korter!

Zo die is binnen 10:15 ... met mijn Wii .... zal ik die verpatsen .... of toch houden?

Ik ga nu mijn Galaxy S installeren

[ Voor 69% gewijzigd door Mouse_NL op 09-09-2010 10:39 ]

Verwijderd

bij kpn gedreigt mijn abo op te zeggen.

kpn 210 met mail en surf extra snel voor 1 jaar samen 29.95 per maand

samsung galaxy s 8 gig toestel prijs 56 euro yippyeeeeeeeeee

volgend jaar weer een nieuw toestel

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 11:56 ]

• octaviafm
Galaxy S i9000 besteld bij Typhone op 1 sept jl.

Echter tot op heden nog steeds niets ontvangen !

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Mijne is ook binnen. Afgelopen dinsdag dus besteld bij The Phonehouse via de website en net binnen. Heel netjes.

3 Inches of Bloodsport!

Verwijderd

Ik heb gebeld met de klantenservice (Phonehouse), na in totaal 30 min +/- gewacht te hebben. Kreeg ik tehoren dat vandaag een aantal telefoons zijn binnengekomen en dat de bestellingen vandaag worden ingeboekt. Ze zei ook dat we morgen of anders maandag gebeld worden voor een afspraak. Gebeurt dat niet ga ik gewoon weer bellen.

Edit:
Ik zie dat mijn order status nu ook verandert is naar:
Orderstatus 2010-09-09 15:28 AA
Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak Klik HIER voor uw orderstatus-historie

Joepie! :9

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 16:52 ]

Verwijderd

Ik heb de mijne op 30-08 met nummerbehoud besteld bij thephonehouse via de website. Nog steeds niets ontvangen en orderstatus staat op NoStock. Het wachten was wel vol te houden maar wordt toch wel behoorlijk pissig van alle berichten over mensen die em 2 dagen geleden bestelden en nu al hebben. Ik heb al eens gebeld en heb net ook maar weer gemaild naar de klantenservice waarop ik het bericht kreeg dat ik door technische problemen zelfs op mijn antwoord nog 3 dagen kan wachten. Belachelijk. Ik ga morgen maar weer eens bellen want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Helaas is er bij mij vandaag niets ingeschreven dus ik hoop niet dat ik op NOG een lichting moet wachten die misschien wel eind september pas komt. :(
Dit is dus de laatste keer dat ik iets koop bij thephonehouse :(

Verwijderd

Ook mijn laatste x, ik had hem op 28-08 besteld. 1x gebeld, 2x ge-emaild, Ik kreeg 3x een ander antwoord. Dus vandaag nog maar eens bellen. Toen ik vroeg hoe het met mijn bestelling zat van 28-08 zei ze ''Zo dat is wel een hele tijd geleden. Ik zal eens even bellen waarom u nog steeds niet gebeld bent. Want ik zie dat er een aantal binnen zijn gekomen. Momentje''

Zo zie je maar elke keer krijg je een ander antwoord. Deze mevrouw wou echt helpen en heeft dus echt iets gedaan. Ik zou dus inderdaad nog maar een keertje bellen en blijf ze maar pushen.

Ik moet ook nog niet te blij zijn want je weet het maar nooit met de Phonehouse dat zie je maar weer. Schijnbaar gaan de laatste voor en de eerste als laatst. Raar systeem hebben ze daar..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 20:08 ]

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:15
Ook 28 augustus de SGS besteld ook met nummerbehoud. Nog steeds geen bericht gehad. De mijne zal worden afgeleverd bij de phone house in Harderwijk.

Vandaag opnieuw gebeld naar hoofdkantoor in Amersfoort (customer care). Aangeven dat webbestellingen van deze week al wel geleverd worden. De dame gaf aan dit vandaag al meer te hebben gehoord en dit inderdaad vreemd vond. Morgen wordt nog een aantal verwerkt.

Hoop dat ik die nog voor het weekend binnenkomt.

Voor de degenen die hebben aangegeven om hem af te halen in een phone house winkel kunnen via phonehose.nl/orderstatus de status nagaan door de postcode en huisnummer van de winkel op te geven en bij achternaam 'The Phone House plaatsnaam' (in mijn geval dus Harderwijk).

• octaviafm
:? :? :? Weer niets vandaag van Typhone.nl:? :? :?

Ik heb nog nooit zo lang hoeven te w8ten op een bestelling. :O
Misschien kan het ook zo zijn dat zij eerst de duurdere abbo's het eerst afhandelen?
Ik heb een contract opgestuurd voor een gratis Galaxy S met een 2 jarig T-mobile Relax 20 abbo voor € 16,95 inclusief gratis 2jr Web'n'Walk.
Deze aanbieding staat er reeds al een week niet meer op.
Nu staat er echter alleen nog de Galaxy S met een T-mobile Relax 25 abbo in de aanbieding bij Typhone.

Misschien is het toch nog verstandig van mij geweest om de hele website met die actie destijds op te slaan op mijn hd, mochten ze helemaal niet meer leveren.

:? :? We wachten het dus nog even af. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Yazoo schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:20:
Voor de degenen die hebben aangegeven om hem af te halen in een phone house winkel kunnen via phonehose.nl/orderstatus de status nagaan door de postcode en huisnummer van de winkel op te geven en bij achternaam 'The Phone House plaatsnaam' (in mijn geval dus Harderwijk).
Als ik dit doe voor de winkel in Veenendaal krijg ik de volgende melding "09-09-2010 succesvol afgeleverd na 1 bestelpoging"

Ik kan dan natuurlijk niet zien wat de status is van "mijn" bestelling. Je kijkt dan naar de winkel zelf maar kan nergens je eigen naam ingeven dus weet je niet wat de status van je eigen bestelling is. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, net dus gebeld naar de klantenservice, maar kreeg te horen dat hij niet voorradig was en dat het nog een week kan duren. Klopt natuurlijk niets van als je alle berichten hier op dit forum ziet. Misschien bel ik wel het verkeerde nummer ofzo.. ik bel gewoon de 09004240900 en dan menu optie 4. Is dat wat de rest hier ook gebruikt heeft? Of is er een speciaal nummer wat ik moet bellen want deze mensen kunnen me duidelijk niet verder helpen. Ik bel zometeen wel nog eens om te zien of ik iemand anders aan de lijn krijg die wel iets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Freddy, Ik heb ook gebeld met 09004240900, daarna optie 2, Ik weet niet meer precies wat verder. In ieder geval kwam ik uit bij order status. Toen moest ik me ordernummer intoetsen en me huisnummer. Daarna werd er gezegt: ''Wilt u het nog een beluisteren toets 1, wilt u een medewerker spreken toets 2''
Toen koos ik optie 2.

Zodoende kreeg ik een mevrouw aan de lijn die echt ging helpen. Ik had ook eerst optie 4 gedaan maar daarmee werd ik ook niet echt geholpen. Die vertelde mij dat ze aan het einde van vorige week geleverd zouden worden, mooi niet dus. Gewoon vragen hoe het met je bestelling zit en dat er al meerdere mensen hun toestel hebben gekregen terwijl ze later hebben besteld. Succes!
(Ik ben nog niet gebeld voor een afspraak, ik hoop later vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat jij geluk hebt gehad hows, want ik blijf maar mensen krijgen die volhouden dat hij niet op voorraad is, wat ik ook doe en als ik iets zeg over de mensen die em eerder kregen krijg ik steevast: daar zou ik niets over durven zeggen. :( . Ik denk er sterk over om mijn order maar gewoon te annuleren want ik begin het nu echt zat te worden. Als mijn order nu niet behandeld wordt is de kans net zo groot aanwezig dat hij niet behandeld wordt als er over 2 weken een nieuwe lading komt. In ieder geval heel erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even Typhone aan de lijn gehad of ze al wat binnen hadden.. Vandaag is er een nieuwe levering geweest, maar ze zijn allemaal gereserveerd. Volgende levering was nog niet bekend, maar ingeschat werd dat het een week / anderhalve week normaal gesproken zou duren voordat de volgende partij zou binnen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend de Phonehouse maar eens gebeld. Volgens de knakker die ik sprak was het niet waar dat mensen die deze week besteld hadden al geleverd hadden gekregen. Maar goed, het blijven verkopers dus absoluut niet te vertrouwen.

Verder wist ie nog te melden dat de SGSen in kleine aantallen binnenkomen en noemde mij ook een termijn van een tot anderhalve week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dinsdag besteld bij www.gsmwijzer.nl in combi met vodafone abbo.
Vandaag geleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gebeld door de koerier. Hij wordt maandag afgeleverd.

Ik vind het maar raar dat iedereen wat anders zegt bij de Phonehouse.. Ik hoop in ieder geval dat jullie ook snel gebeld worden.

(Hoe hilarisch ik hang net 5 minuten op van de koerier, word ik gebeld door Hi (Mijn prepay provider). Voor een ''geweldige aanbieding''. Zijn ze dik te laat want ik zou 4 weken terug al terug gebeld worden door ze. Omdat ik er nog even over na wou denken. Haha)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 31/8 besteld bij the phone house (web), Vodafone 150 met nummerbehoud. Woensdag 1/9 ben ik gebeld voor de bevestiging en kreeg de mededeling dat nummerportering controleren een week zou gaan duren en dat daarna geleverd zou gaan worden.
Gisteravond (9/9) email met bevestiging dat de telefoon naar de vestiging gestuurd zou worden en zojuist gebeld dat hij op me ligt te wachten. Vlotte service dus, conform de belofte op de site.

Jean-Marc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 4 keer bellen naar the Phonehouse is mijn orderstatus nu eindelijk veranderd en ik verwacht het telefoontje vanmiddag. Er kwamen er vandaag 100 binnen en volgende week ook een hele lading. Voor iedereen met problemen kan ik dus aanraden te blijven bellen tot je iemand aan de lijn krijgt die je wel kan helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• octaviafm
:*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)

Nou, Nou..........

Ik heb vanmiddag weer eens gebeld met typhone nadat ik s'ochtends van een collega gehoord te hebben dat zij vandaag al weer enkele SGS-en binnen zouden krijgen.
Ik heb er naar gevraagd......en inderdaad......die meneer die ik aan de lijn had kon mij vertellen dat, na mijn ordernummer doorgegeven te hebben, de SGS vandaag nog zou worden ingepakt en worden verzonden.
Dat was om ongeveer 13.30 uur.
Heb nu net gekeken via de orderstatus bij Typhone............en voila........de status is aangepast .......

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ordernummer ************* Datum bestelling 30 augustus 2010

2-09-2010 We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.

7-09-2010 De onderstaande producten zijn nog niet voorradig en kunnen daarom niet geleverd worden. Wij zullen deze producten z.s.m. aan u versturen wanneer wij deze geleverd krijgen. Onze excuses voor de vertraging.

- Samsung Galaxy S

10-09-2010 De onderstaande producten zijn per pakketpost van TNT Pakketservice aan u verzonden:

- 1x Samsung Galaxy S

De hierboven genoemde producten zijn verstuurd via TNT Post. U kunt op www.tracktrace.nl de zending volgen. U heeft dan de hieronder genoemde gegevens nodig. Ook kunt u rechtstreeks op de onderstaande link klikken om in een nieuwe scherm de verzendstatus te bekijken:

Barcode: ****************** Postcode: **********

Link verzendstatus: https://secure.postplaza....*********&ZIPCODE=*******

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dus ........weer een blij gezicht hier :9 :P ;) _/-\o_ 8) :*) O+ :P ;) :P :9 :*) 8)

We gaan het afwachten.......misschien morgen al wel en anders maandag in huis !

Het schijnt toch dat regelmatig aan de telefoon hangen toch wel enigzins helpt, nl de medewerkers van het callcentre kunnen aan de bestelde order diverse verschillende prioriteiten hangen.
Dit alles hangt natuurlijk ook af van de verwerkingssnelheid ( cq goedkeuring ) van de provider waar men het abbo afsluit.

Veel suc6 allemaal en blijven hopen O-) O-) O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:47
Na afgelopen woensdag mijn T-mobile abonnement afgesloten te hebben bij thephonehouse kwam mijn galaxy S vandaag al binnen en heb ik hem opgehaald :D
lijkt me dat het leveren alweer wat beter op gang komt als eerst?
Het valt wel op dat het bij sommige mensen echt beduidend langer duurt als bij anderen :?

[ Voor 17% gewijzigd door Redblader op 10-09-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T H P werkt een leugenaar, ik had voor ik een bestelling ging plaatsen gevraagd of de SGS op voorraad was , ja hoor voldoende voorraad ,ik ga je bestelling meteen noteren dan heb je het morgen in huis . Niet dus ! Vanochtend toevallig dezelfde persoon aan de lijn en hij bleef volhouden dat er nog voldoende voorraad is en door en foutje mijn toestel nog niet was verstuurd . Hij zei met 100% zekerheid dat die vanmiddag wordt verstuurd en dat ik hem dan zaterdag zou ontvangen. Kijk ik net bij orderstatus zie ik dat die out of stock is, dus morgen geen SGS . Ik ga mijn order cancellen, mij zijn ze kwijt als toekomstige klant.

Verwijderd

Je bedoelt een verkoper, die hebben een hele andere interpretatie van de werkelijkheid.....

• octaviafm
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ja Hoor, we hebben hem binnen.............en inderdaad een super telefoon, nou ja....... het mag eigenlijk vindt ik geen telefoon meer heten........maar een echte personal zak computer met telefoonfunctie.

De houden we uiteraard voor ons zelf, deze is te mooi om weg te doen.

Allemaal veel suc6 nog met het evt verkrijgen van dit mooie apparaat !

OctaviaFM
d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vandaag een galaxy S icm met een tmobile relax 25+webnwalk plus abo afgesloten.
Het mobieltje is helemaal top, maar als ik naar 1202 bel om mn belstatus op te vragen, krijg ik te horen dat ik over mijn bundel ben en 1,25e overige kosten heb.. Ik heb niet naar het buitenland ofzo gebeld, alleen maar een paar telefoontjes(paar minuten) en wat op het internet gesurft. Is dit een foutje van t-mobile?

Verwijderd

Ik weet niet hoe het gaat met abonnementen maar moet je niet eerst wat activeren? Of bel anders even de klatenservice? Relax 25 abonnement is volgens mij 135 belminuten/135 smsjes. Het lijkt me sterk dat je op 1 dag al 135 minuten hebt gebeld.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:27:
Hallo,

Ik heb vandaag een galaxy S icm met een tmobile relax 25+webnwalk plus abo afgesloten.
Het mobieltje is helemaal top, maar als ik naar 1202 bel om mn belstatus op te vragen, krijg ik te horen dat ik over mijn bundel ben en 1,25e overige kosten heb.. Ik heb niet naar het buitenland ofzo gebeld, alleen maar een paar telefoontjes(paar minuten) en wat op het internet gesurft. Is dit een foutje van t-mobile?
Misschien heb je doorschakelen aanstaan (of een andere dienst die geld kost)? Ik had dit eerst ook en had op de eerste dag ook gelijk 50 cent over de bundel heen :S

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• octaviafm
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:27:
Hallo,

Bij een relax 25 krijg je 190 min/sms tegoed. Dit kun je dus bijvoorbeeld opgebruiken als 60 sms'jes en 130 min bellen ( 60 + 130 = 190 ) simpel toch?
Daarbij geldt ; Bel/sms tarief binnen bundel €0.11 en Bel/sms tarief buiten
bundel €0.30 , Dat is ook nog simpel toch ?
Nu worden bijvoorbeeld bij een T-mobile Flex 25 abbo die 190 min/sms omgezet naar een Euro beltegoed, resp 190 min/sms x €0.11 = €20,90 beltegoed.
Dit zelfde gebeurt bij de relax 25 abbo,
Bij jou is waarschijnlijk al wel het abbo geregistreerd maar nog niet het beltegoed voor jou 1e maand bijgeboekt, dus gaat men er op dit moment bij T-mobile er vanuit dat jou beltegoed nihil is ! Dit wordt namelijk door een geautomatiseerd computersysteem bijgehouden.

Vandaar dat jij te horen krijgt dat je over je belbundel bent heengegaan.

Gewoon ff paar dagen w8ten , niets aan het handje.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Eindelijk gister gebeld door Phonehouse afspraak gemaakt voor dinsdag...dat is dus uiteindelijk 10werkdagen, Besteld op 02-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik heb gisteren de Galaxy besteld bij T-mobile 19.95,- per maand toestel kost tussen de 450 en 500 24x 20 = 480 met 190 bel min/sms en internet.

Ik was bij de T-mobile shop geweest en die zeiden het kon twee weken duren voor dat hun hem binnen kregen en dan zou de aanbieding niet meer na 6 okt geldig zijn dus moest ik geluk hebben, ik heb toen maar gebeld na t-mobile meteen besteld binnen twee werk dagen zou ik hem binnen krijgen.

Nu maar afwachten.

Ben nodig aanvervanging toe heb nu een G1 en de Galaxy leek mij een mooie vervanging.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Als ik het goed begrijp is de leverbaarheid slecht? En is dat de 8 of de 16G? Ik heb de 8G bij GSMweb besteld.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om de 8GB. Die wordt het meest geleverd als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:57
Bel ik vorige week met de klantenservice van T-Mobile (waar ik al jaren klant ben) met het idee om mijn SIM Only om te zetten naar die aanbieding van de Samsung Galaxy S. Ik nog aan die gozer gevraagd of het toestel voldoende in voorraad was en wat de levertijd was. Geen enkel probleem, was het antwoord, het toestel was ruim op voorraad met een levertijd van maximaal 7 dagen.
Ik blij en dus via t-mobile.nl de bestelling aangemaakt.

Krijg ik net een smsje dat de levering van mijn order is vertraagd tot de week van 27 t/m 30 september (2 weken!). Maar ondertussen is wel het abonnement omgezet, ben ik al mijn belminuten en SMSjes kwijt van mijn SIM only, betaal ik reeds een hoger bedrag en heb ik geen SGS in handen...

Heb al bijna spijt van mijn beslissing... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is een bestelling te veranderen zodat ik hem kan afhalen bij de winkel in plaats van thuisbezorging? Hij is al aanwezig maar ik heb het deze week zo druk dat ik geen hele dag thuis kan blijven en ik heb geen zin om te moeten wachten tot volgende week maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik heb net contact gehad met T-mobile telefoon bestellingen zijn vertraagd (ik kreeg ook de sms 27 tot 30 sms en email) nu heb ik gevraagd of het mogelijke is om het ergens anders op te halen dat is mogelijk bijvoorbeeld als belcompany hem op voorraad heeft maar dan moet wel eerst de eerst bestelling geannuleerd worden en dat duurt 2 tot 3 dagen.

Meeste T-mobile winkels hebben de SGS ook niet op voorraad ook 2 tot 3 weken vertraging (heb er wat afgebeld)

Ik ga op jacht mijn G1 is echt nodig aan vervanging toe......

Als mensen nog een SGS zoeken Belcompany Deventer heeft er nog 6 liggen, ik heb er niks aan ik moet voortijdig verlengen en dat kunnen ze niet bij de Belcompany.

[ Voor 13% gewijzigd door 42dpi op 13-09-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

De dude aan de lijn bij GSMweb.nl zei dat ze voorraad hadden, maar niet veel. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn toestel binnen! 28-08-2010 besteld - 13-09-2010 ontvangen. Na een beetje pushen kreeg ik eindelijk me zin en werd er een afspraak gemaakt voor levering. Dus mensen ga achter je bestelling aan, als je al een tijd wacht!

Vraag: Hebben meer mensen dat hun maandelijkse bedrag niet klopt van de Phonehouse? Op mijn contract staat 29,50 terwijl in mijn email 22,50 staat. Ook op My Vodafone staat er 29,50. Ik neem aan dat het gewoon 22,50 is maarja ik check het toch maar even. De koerier kon mij niks vertellen.
En hoe kan ik checken of ik nou onder de oude of nieuwe voorwaarde val want dat kan ik nergens vinden.
Dit kon ik wel vinden bij MyVodafone weet niet of dit nieuw of oud is:

Extra's
Zorgeloos Web
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:24:
Weet iemand of het mogelijk is een bestelling te veranderen zodat ik hem kan afhalen bij de winkel in plaats van thuisbezorging? Hij is al aanwezig maar ik heb het deze week zo druk dat ik geen hele dag thuis kan blijven en ik heb geen zin om te moeten wachten tot volgende week maandag.
Ik had ook een keer de klantenservice gebeld met deze vraag. Volgens die vrouw was het absoluut niet mogelijk om een telefoon uit een winkel magazijn te gebruiken voor een internet bestelling. Volgens mij is dit complete onzin want je hebt zelfs een optie om hem bij de winkel op te halen als je hem besteld.
Ik zou zeggen probeer het gewoon, bel ze op en vraag het. Wie weet krijg je iemand anders aan de lijn en die zegt weer van wel. Je zag het sommige mensen bij de klantenservice zeiden dat hij niet op voorraad was en andere zeiden weer van wel. Dus je kan het altijd proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Bij GSMEasy een SGS besteld voor mijn vrouw icm met vodafone en een gratis WII. Helaas ook al niet op voorraad. Ze geven niet eens een verwachte datum op, dus dat beloofd niet veel goeds.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend bij gsmweb besteld en wordt morgen bezorgt. Gsmweb is volgens mij een van de weinigen die hem op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
HellBeast schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:48:
Bij GSMEasy een SGS besteld voor mijn vrouw icm met vodafone en een gratis WII. Helaas ook al niet op voorraad. Ze geven niet eens een verwachte datum op, dus dat beloofd niet veel goeds.
Ik had hem netjes binnen 2 dagen 7 september besteld en 9 september afgeleverd, met WIi (die nog ingepakt staat want ik heb alleen oog voor mijn Galaxy S gehad. En ben nog steeds niet uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:12:
Vanochtend bij gsmweb besteld en wordt morgen bezorgt. Gsmweb is volgens mij een van de weinigen die hem op voorraad heeft.
Ik heb hem idd ook morgen binnen! :D

• Kees-Jan
  • Laatst online: 12-09 09:09
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:37:

[...]

Ik had ook een keer de klantenservice gebeld met deze vraag. Volgens die vrouw was het absoluut niet mogelijk om een telefoon uit een winkel magazijn te gebruiken voor een internet bestelling.
De OffLine shops houden gewoon hun vooraad (als ze die al hebben). Als je via web besteld wordt er gewoon een compleet pakket naar de winkel naar keuze geshipd vanaf magazijn. Als het in de winkel ligt wordt je gebeld voor een levering afspraak en kan je in de shop ophalen.

franchise systeem?! :?

daarentegen: als er wat is met je mobiel en je belt de webshop-support, sturen ze je naar de offline-shop 8)7

the older I get, the better I was...

Verwijderd

Twee weken geleden bij tmobile online een abbo voor de galaxy s besteld,was op voorraad en zou max 5 dagen duren .vandaag maar eens gebeld ,en kreeg te horen dat het tot eerste week oktober gaat duren
Teveel aanvragen en te weinig leveringen waarom dan bij de aanvraag niet gelijk gezegd dat ze niet op voorraad zijn .Zodat je al weet dat je moet wachten .

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:37:
Twee weken geleden bij tmobile online een abbo voor de galaxy s besteld,was op voorraad en zou max 5 dagen duren .vandaag maar eens gebeld ,en kreeg te horen dat het tot eerste week oktober gaat duren
Teveel aanvragen en te weinig leveringen waarom dan bij de aanvraag niet gelijk gezegd dat ze niet op voorraad zijn .Zodat je al weet dat je moet wachten .
Ga na een T-mobile winkel en laat je op de reserveringlijst zetten online of telefonisch bestellen duurt altijd langer, ik heb er een online besteld en ben na de winkel gegaan om hem daar te reserveren.

Nu krijg ik hem hopelijk Zaterdag en niet over 2 weken.

Samsung had leverings problemen maar dit komt nu weer opgang.

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 08:23
Volgens TMobile online levertijd 3 weken. Vor wat het waard is.

Tierelier

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

TerreurBV schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:20:
[...]

Ga na een T-mobile winkel en laat je op de reserveringlijst zetten online of telefonisch bestellen duurt altijd langer, ik heb er een online besteld en ben na de winkel gegaan om hem daar te reserveren.

Nu krijg ik hem hopelijk Zaterdag en niet over 2 weken.

Samsung had leverings problemen maar dit komt nu weer opgang.
Volgens de T-Mobile winkel waar ik de telefoon heb gereserveerd, zou het minstens 3 weken duren voordat ze weer een levering binnen zouden krijgen. Dat was de informatie die ze vorige week zelf gekregen hadden. (Een week eerder zeiden ze nog dat ze elke donderdag nieuwe voorraad krijgen.)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

HaaZ schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:29:
[...]

Volgens de T-Mobile winkel waar ik de telefoon heb gereserveerd, zou het minstens 3 weken duren voordat ze weer een levering binnen zouden krijgen. Dat was de informatie die ze vorige week zelf gekregen hadden. (Een week eerder zeiden ze nog dat ze elke donderdag nieuwe voorraad krijgen.)
Dan heeft de plaatselijke T-mobile winkel Zaterdag een twee meter lange nerd die ze moeten rustig houden.... kijken of ze dan nog zo blij kunnen kijken.

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:25
Ik heb 3 dagen geleden ook een GS besteld bij de phonehouse. Echter ook nog steeds nostock.
Ook hebben ze nog niet gebeld. Ofja. Er is gebeld vanaf +31334512000. Maar dat gesprek heb ik dus gemist.
Zal ik terugbellen of afwachten en zien wat er gebeurt.

• jorisdekloris
Torched schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:35:
Ik heb 3 dagen geleden ook een GS besteld bij de phonehouse. Echter ook nog steeds nostock.
Ook hebben ze nog niet gebeld. Ofja. Er is gebeld vanaf +31334512000. Maar dat gesprek heb ik dus gemist.
Zal ik terugbellen of afwachten en zien wat er gebeurt.
Waarom zou je niet terugbellen?

Tierelier

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:15
Ik wacht al sinds 28 augustus op m'n SGS. Meerdere malen gebeld. Gisteren werd gemeld dat er een ruime voorraad is binnengekomen.

Na vandaag weer gebeld te hebben werd aangegeven dat er ook klanten zijn van voor de 28e die nog op hu toestel wachten.

Er is morgen toegezegd dat ik gebeld zou worden door een koerier voor een afspraaak. Ook vandaag werd weer bevestigd dat de bestellingen niet eerlijk verlopen. Bestellingen die deze week gedaan zijn en die al bezorgd zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Yazoo op 16-09-2010 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik had 19 augustus jl. mijn bestelling geplaatst bij Algebeld.nl. Bij de orderstatus hadden ze als leverdatum 30 september vermeld, maar vandaag kreeg ik een sms van T-Mobile dat mijn nummerbehoud goedgekeurd zou zijn.

Bij Algebeld.nl vertelden ze eerder dat T-Mobile voor een aanvraag nummerbehoud het IMEI-nummer van het toestel nodig heeft. Zojuist dus even contact gehad en wat blijkt? Er is gisteren een partij nieuwe SGS binnen gekomen bij hen.

Volgende week heb ik dan eindelijk het toestel in huis mits de TNT meewerkt natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Weet iemand toevallig een winkel in Utrecht die hem op voorraad heeft?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utrecht niet, maar Phonehouse Hoogezand had er vanmorgen nog twee op voorraad....nu nog één! >:)
Groningen heb ik maar niet geprobeerd. Met al die studenten in de stad, ben ik er maar vanuit gegaan dat het daar een reddeloze zaak zou zijn.
Hoogezand = ouder publiek = minder interesse in smartphones (?) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nummer zou vandaag overgezet worden van mn oude ben simkaart naar mn nieuwe tmobile. Hoe laat gebeurd dat ong.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Mouse_NL schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:57:
[...]

Ik had hem netjes binnen .2 dagen 7 september besteld en 9 september afgeleverd, met WIi (die nog ingepakt staat want ik heb alleen oog voor mijn Galaxy S gehad. En ben nog steeds niet uitgekeken.
zo de WII heb ik inmiddels verpatst, Ik zou zeggen kijk eerst op gsm easy ze leveren namelijk snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Phonehouse gaat de mijne morgen ook eindelijk leveren. Heeft dan 3 weken en 1 dag geduurd, kan de Phonehouse dus niet aanbevelen als je hem snel wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motor-babe
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-04-2017
ik ben benieuwd , ik heb mijn SGS vandaag via the phonehouse bestelt ik ben heel benieuwd wanneer hij geleverd gaat worden.
ik wacht zeer ongeduldig af. ;)

Ach ik heb nog 1,5 deel te lezen dus misschien hoef ik als ik de SGS krijg dan geen vragen meer te stellen.

" I don't think so " :9 ;)

motor-babe loves her "Bandit and Galaxy S"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bij belsimpel.nl kan ik nog steeds 1 - 2 weken wachten. Besteld op 21 augustus...

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

11 september heeft mijn vrouw bij GSMeasy een SGS besteld. Nu, na 11 dagen maar even gebeld en haar werd verteld dat ze nog op 2 weken extra wachttijd kon rekenen!! (Order 1338634 als je wilt vergelijken of je erna of ervoor zit). Als hij toch nog eerder geleverd wordt, dan zal ik het hier melden. Vooralsnog lijkt het erop dat je geen SGS bij GSMeasy moet bestellen als je het toestel snel wilt hebben.

Ook erg balen voor haar, want haar huidige telefoon is kapot. Zul je altijd zien he? ;(

[ Voor 11% gewijzigd door HellBeast op 24-09-2010 13:03 ]

• Threbez
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 17:21
Nog in augustus bij GSMeasy besteld en eerst een berichtje gekregen dat de telefoon niet op voorraad was, vervolgens opgebeld voor een afspraak maar toen een dag voor de afspraak een sms gekregen dat het nummerbehoud niet was gelukt. Gister zowel gebeld als gemaild maar niets te horen gekregen en vandaag direct iemand aan de lijn ('s ochtends gebeld) en na twee keer mijn verhaal gedaan te hebben kreeg ik te horen dat nummerbehoud gewoon was gelukt en kon ik een nieuwe afspraak maken. Ben nu wel benieuwd naar de telefoonrekening van mijn oude provider (waar ik dus blijkbaar al twee weken mee bel zonder abbo) en of ik nog steeds de beloofde wii krijg (en het oude vodafone abonnement zonder datalimiet).
Al met al niet een beste beurt van GSMeasy maar als ik morgen m'n tel heb is het misschien te vergeven.

UPDATE:
Vandaag binnen. Mét Wii. Sms gestuurd naar 1244 "saldo", ik heb daar nog tegoed tot 13 okt. toch maar even bellen met vodafone wanneer ik die simkaart kan gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Threbez op 23-09-2010 14:39 ]

Verwijderd

Nog mensen recent bij Telfort een bestelling geplaatst?

Status per 22-09-2010
Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS)

• jorisdekloris
T for Telecom heeft ze op voorraad in Utrecht. T-Mobiel store heeft geen wachtlijst meer. Ik ben de eerste erop in ieder geval nu :)

Tierelier

• Vads
Ik heb vanmiddag om 17:38 een SMS ontvangen van T-Mobile dat ik een leveringsafspraak kon maken voor het afleveren van onze SGS'en! Meteen voor a.s. maandag de afspraak gezet! EINDELIJK!

PS: 13 september ontving ik de SMS waarin vermeld stond dat ik pas ergens tussen 27 en 30 september bovenstaande SMS zou ontvangen. In ben happy! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had 11 September bij T Mobile online besteld in combinatie met Relax 25

Kreeg ook 13 september het smsje dat het 27 t/m 30 september ging worden.

Net een mail en sms gehad voor de bezorgafspraak, woensdag wordt hij afgeleverd.

Jammer dat het wat langer duurde maar ik had er geen haast bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:19:
Nog mensen recent bij Telfort een bestelling geplaatst?

Status per 22-09-2010
Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS)
Status is nu aangepast naar:

Status per 24-09-2010
(4 RA)

Verder geen toelichting... Iemand een idee?

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:50
Iemand een idee van de levertijden van de phonehouse voor de galaxy s? Heb hem namelijk eergisteren besteld en ze geven geen indicatielevertijd. Alvast bedankt :)

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09 09:05
@Cableguy043

Heb hier nu ook het zelfde staan ook geen idee wat dit eigen inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motor-babe
@ mat2005
ik heb op dinsdag 21-9 de SGS bij the phonehouse besteld ik ben ook heel benieuwd naar de levertijd ik kan ook niks vinden hierover, bij mijn order status staat dat het toestel besteld is.
laten we elkaar op de hoogte houden over de vorderingen van onze bestelling.

Ik ben zeer ongeduldig, ik hoop dat we deze week ons toestel geleverd krijgen.
Ik wil spelen en ontdekken hoe de SGS echt werkt ik ben zo goed als bijgelezen op deel 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
haha dat is goed :) Ik heb nog wel een vraagje namelijk: ik heb nummerbehoud aangevraagd op 1 oktober. Als mijn toestel en dus sim nog niet geleverd zijn kan ik dan niet meer bellen met mijn oude sim? Of wordt het pas omgezet als zij de telefoon versturen?

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Vanmorgen weer GSMeasy gebeld voor een statusupdate. Het is alweer meer dan 2 weken geleden dat ik besteld heb. De dame aan de telefoon kon mij vertellen dat ze weer een zending binnen hebben gehad, maar dat ze niet kon zien of die telefoons al gereserveerd waren. Dus met andere woorden, ik weet nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dus,

Abbo verlengt bij Vodafone voor een Samsung Galaxy S 16 Gb Mystery Land a 25 e/pm voor 2 jaar. Telefoon is voorradig en zal binnen 5 tot 10 werkdagen afgeleverd worden *O*. Was wel even een :? moment toen ik zag dat het datalimiet van Vodafone op 1 Gb per maand gezet is. Ik wist hier echt niets van? Maarja, lekker boeiend allemaal :)

Ik ben iig blij, gezien ik nu maar 5 euro p/m extra betaal tov mijn huidige sim only met internet blox abbo :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
*O* Ik heb mijn toestel binnen!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09 09:05
Hier is hij verstuurd vanaf telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motor-babe
@mat2005
ik heb vandaag even gebeld er komen deze week een lading SGS binnen , maar ons nummerbehoud wordt pas aangevraagd nadat de telefoons zijn binnengekomen, daar kan dan dus nog 2 tot 10 dagen over heen gaan.
Dus hopen op snelle levering aan the phonehouse, zodat het nummerbehoud snel geregeld kan worden.
;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
23 september gereserveerd bij T Mobile overvecht in Utrecht vandaag binnen!

Heeft er iemand bij een tombile shop verlengd met een 1 jarig abbo? Wat moet je betalen voor het toestel?

[ Voor 42% gewijzigd door jorisdekloris op 27-09-2010 20:39 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Vandaag mijn abbo bij Hi verlengt. Ik wou van 30 euro ( Hi 20 + 10 euro Inet ) naar een maandelijks bedrag van ongeveer 20 euro. Het kwam er op neer dat ik Hi 20 wou + Internet voor iets meer dan 20 euro, maar dan zou ik nog 150 voor de telefoon moeten betalen. Ik gaf aan dat er al genoeg aanbiedingen waren voor 21 euro waarbij je de Galaxy S gratis kreeg, dus uiteindelijk werd ik doorverbonden naar iemand die meer kon zeggen over de kosten enzo ( Bullshit natuurlijk ). Uiteindelijk zei de volgende man dat ik het toestel gratis kreeg bij Hi 20 + Xtra snel internet voor een totaal van 21 + euro. Prima dacht ik. Gelijk zei de man dat hij een foutje had gemaakt, dat ik toch nog bij moest betalen, en wel 60 euro dit keer. Had ik nu kunnen zeggen "Sorry maar je hebt net gezegd dat het toestel gratis was, dus daar heb je je aan te houden?", of heb ik me te houden aan wat hij zegt?
Uiteindelijk heb ik het toch gedaan, maar ik heb het idee dat als ik door dreigde mijn abbo stop te zetten, ik die 60 euro nog weg had kunnen praten.
Anyway, 60 euro / 24 maanden = 2,50 p/m, plus de maandelijkse kosten van 21 nog wat. = omhoog afgerond 24 euro p/m. Is dit netjes? Of had ik gemakkelijk die 60 euro weg kunnen praten?
Het aantal belminuten en smsjes hoef ik niet op te letten. Heb ook nog een zakelijke telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motor-babe schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:21:
@mat2005
ik heb vandaag even gebeld er komen deze week een lading SGS binnen , maar ons nummerbehoud wordt pas aangevraagd nadat de telefoons zijn binnengekomen, daar kan dan dus nog 2 tot 10 dagen over heen gaan.
Dus hopen op snelle levering aan the phonehouse, zodat het nummerbehoud snel geregeld kan worden.
Dit klopt niet hoor.
Ik heb mijn telefoon ook bij de Phonehouse besteld.
Maar ik had mijn telefoon bijna 2 weken eerder dan dat mijn telefoonnummer was overgezet.
Ik heb eerst nog met mijn vorige provider/Simkaart gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motor-babe
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:26:
[...]

Dit klopt niet hoor.
Ik heb mijn telefoon ook bij de Phonehouse besteld.
Maar ik had mijn telefoon bijna 2 weken eerder dan dat mijn telefoonnummer was overgezet.
Ik heb eerst nog met mijn vorige provider/Simkaart gebeld
ik zeg ook niet dat je de SGS pas krijgt als je abonnement ingaat, alleen dat als je nummerbehoud aanvraagt dat de aanvraag voor nummerbehoud pas wordt ingediend nadat toestel binnen is bij phonehouse. en pas als je nummerbehoud goed gekeurd is ontvang je de SGS.
Zo zei de medewerker het tegen mij, dit ivm het annuleren van de bestelling dit kan nl niet meer als nummerbehoud al is aangevraagd. >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
motor-babe schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:21:
@mat2005
En.... Is er al wat meer bekend? Er staat namelijk nog steeds bij mij, bij orderinformatie nostock. Als ik vandaag niets meer hoor van de Phonehouse ga ik denk ik maar eens bellen. Ik wil hem hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan belnu heb je in ieder geval niets. Ik wacht sinds 6 september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motor-babe
ik heb dinsdag gebeld toen was er nog niks bekend, ik hoop dat hij toch snel komt,
als jij wat meer weet laat het me ook weten, hoor graag van je Mat2005.

Ik ben zo wie zo al een ongeduldig persoontje, maar nu helemaal. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
quote phonehouse: Samsung Galaxy: De Samsung Galaxy is op dit moment beperkt leverbaar derhalve kunnen wij niet garanderen dat dit toestel binnen 1 werkdag wordt geleverd. Uiteraard doen wij onze uiterste best dit toestel zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. De gemiddelde verwachte levertijd is 2/3 weken.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:36
Heb bij Phone House aanbieding gezien in combinatie met Vodafone Bel+SMS+Web 150 voor 21,- per maand.
Heb even "research" gedaan en zag dat er 1GB aan internet bij dit abbonement zit.

Kan iemand mij vertellen of dat voldoende is? Het wordt m'n eerste abbonement. Heb nu een Samsung Star met prepaid en prepaid internet (2,50 voor een maand/200mb, normaal 9,95. Bij Hi) Maar dat is ook langzaam en alles dus gebruik zal met de Galaxy sowieso omhoog gaan.

Was ook te laat voor de actie van 19,95 met T-Mobile bij Telefoonkopen.. Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
Zelf heb ik vorige week deze aanbieding besteld en ik denk dat 1gb voldoende is voor de standaard dingen. Hierbij denk ik dus aan msn, surfen, Hyves en bijv. twitter. Je moet met 1gb alleen niet uitzendinggemist gaan bekijken en YouTube, want dit vreet namelijk bandbreedte. Je moet zelf even de afweging maken of 1 gig voldoende is, maar ik ben het grootste deel van de dag in gebieden waar ook wifi is en dan is 1gig ruim voldoende. Verder hebben de meeste providers een datalimiet behalve t-mobile dacht ik. Dus veel keus heb je niet. Succes met je keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motor-babe
ik kijk ook net bij de orderstatus van de phonehouse, en zie ook staan dat de levertijd 2/3 weken bedraagt, ik vraag mezelf af moet ik dan nog 1,5 week wachten of nu nog 2/3 weken.
Toen ik hem bestelde op 21-9 stond er nog geen levertijd, ach wat zeur ik toch, ik zal gewoon geduld moeten hebben. :S :( :o :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Sallin schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:44:
Bij belsimpel.nl kan ik nog steeds 1 - 2 weken wachten. Besteld op 21 augustus...
Afgelopen donderdag bezorgd.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
mat2005 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 08:51:
Zelf heb ik vorige week deze aanbieding besteld en ik denk dat 1gb voldoende is voor de standaard dingen. Hierbij denk ik dus aan msn, surfen, Hyves en bijv. twitter. Je moet met 1gb alleen niet uitzendinggemist gaan bekijken en YouTube, want dit vreet namelijk bandbreedte. Je moet zelf even de afweging maken of 1 gig voldoende is, maar ik ben het grootste deel van de dag in gebieden waar ook wifi is en dan is 1gig ruim voldoende. Verder hebben de meeste providers een datalimiet behalve t-mobile dacht ik. Dus veel keus heb je niet. Succes met je keuze :)
Ok, dan moet het haast wel goedkomen. Zit zelf 75% van mn tijd thuis of op school waar ik allebei wifi heb.
Ik neem aan dat er wel apps zijn om dataverbruik te meten? Of kan je dat opvragen bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
Je krijgt bij vodafone een smsje als je 90% van je internetbundel hebt verbruikt. Er zijn ook apps om het dataverbruik te meten, bijv netcounter. Of vodafone ook een pagina heeft om te zien hoeveel je al verbruikt hebt weet ik niet om dat ik nog niet klant ben (ben ik pas als mijn toestel is geleverd+simcard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Oh, dat van de 90% sms wist ik niet. Dat is wel handig :)
Alleen balen als je uiteindelijk halverwege de maand al op 90% zit en nog anderhalf jaar met je abbo moet.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
Phonehouse twitter: http://twitter.com/@PhonehouseHelpt:@willemvnd Op de Samsung Galaxy i9000 S black zit een levertijd van 2 weken. Mvg Gert Jan
12:39 PM Oct 1st via HootSuite in reply to willemvnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
mat2005 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:35:
Phonehouse twitter: http://twitter.com/@PhonehouseHelpt:@willemvnd Op de Samsung Galaxy i9000 S black zit een levertijd van 2 weken. Mvg Gert Jan
12:39 PM Oct 1st via HootSuite in reply to willemvnd
Hmm, moeilijk, moeilijk.
Ik ben zo iemand die z'n spullen gelijk wil hebben, anders kom ik straks een andere aanbieding tegen of verzin maar wat.. :P

Misschien binnenkort even naar de lokale Phone House of even naar bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik een order plaats bel ik altijd van tevoren even om te horen of ze het toestel op voorraad hebben en direct kunnen leveren. Volgens mij heeft Ritel ze wel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocopasta
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-01 13:37
Mijn Samsung Galaxy S besteld bij T-mobile via de webshop op 18 September en heb hem nog niet binnen. Even gebeld met T-mobile en er werd me verteld dat ik rekening moest houden met een levertijd van minimaal 3 weken.....nog heel even geduld dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FFFFFUUUUUUUUUU

Vorige week donderdag mijn abbo verlengt bij de Vodafone ism een Samsung Galaxy S voor 200 Bel/SMS/Web 2 jaar voor 25 euro per maand. Nu staat hij sinds vandaag (of eerder) voor 20 euro p/m in de winkel...... Exact hetzelfde, alleen 5 euro p/m goedkoper...

Nouja, kan er denk ik behoorlijk weinig aan doen nu... (en 5 euro p/m in 2 jaar is 120 euro (niet zo heel spannend) maar het gaat om het idee.)

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 06-10-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Nou Notna, voor€20 is alleen het eerste jaar. Tweede jaar wordt 34,50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik las het net idd, jammer dat het redelijk verstopt is :P

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste