Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
antonboonstra schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:41:
16 augustus 18:00 uur Bestelling geplaatst op PhoneShop.nl
17 augustus 9:00 uur Contract per e-mail opgestuurd
18 augustus Vodafone heeft het contract met nummerbehoud goedgekeurd
19 augustus Telefoon wordt opgestuurd
20 augustus 10:00 uur Telefoon is geleverd

Helaas gaat het contract pas op de 24e in, waardoor ik nu nog geen verbinding heb met het Vodafone netwerk, maar ik kan al wel even spelen met de SGS :*)
Jammer dat we die van de PhonePlaza hadden gemist - scheelt toch weer 3 tientjes voor het toestel. Nou ja volgende keer beter. Veel plezier met je toestel. In de paar dagen dat ik 'm nu heb val ik vooral van de ene verbazing in de andere voorwat betreft de apps. Tot nu toe deed ik het nog met een PDA-tje van 5 jaar geleden en de voortuitgang is amazing! Zelfst zonder mobiele netwerk connectie ga je je prima vermaken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:15:
Het toestel is bij Belcompany nu niet meer gratis i.c.m. het T-Mobile abo met Relax 20 en gratis Web'N'Walk standaard... ik denk dat ik dus nog net geluk heb gehad :D Verkeerd gekeken.
Krijg je nou inderdaad Web'N'Walk gratis? De Belcompany site rekent er nl. nog steeds 9,95 voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop.hinke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-07 13:44
Heb ook een Galaxy besteld bij Belcompany samen met een Relax 20 abonnement van T-mobile

Weet iemand wanneer het abonnement precies ingaat?
Is dat bij aflevering of staat er een vaste datum voor, of pas na zelf registreren?

Bedankt voor de info

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hak schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:46:
[...]

Krijg je nou inderdaad Web'N'Walk gratis? De Belcompany site rekent er nl. nog steeds 9,95 voor...
Word als het goed is verrekend op je factuur

Ik ben zelf vandaag ook gebeld door de koerier. Toestel wordt maandag geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:16
Megapaul schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:19:
[...]

Communicatie is niet het sterkste punt van gsmeasy, kreeg ook mijn bevestigsmail van de wijziging pas na een week. Alles wel verder correct afgehandeld.
Hij heeft eindelijk een mail gekregen voor een afspraak. Alleen jammer dat hij nu op vakantie is, dus kan hij nog langer wachten :P

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hak schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:46:
[...]

Ja, het is gratis, vul je mandje maar met het genoemde 2 jarige abonnement, doe er wnw bij en nog wat verder klikken dan zie je dat het gratis is.

Blijft voor mij nog het probleempje dat ik maandag het toestel krijg en vanaf december kan ik hem gaan gebruiken als telefoon. De bezorgingsdienst zei dat ik tot die tijd dubbele lasten heb maar volgens mij klopt dat niet. Ik heb voor nummerbehoud gekozen dus als het ene abonnement afloopt start de ander, of mis ik wat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 09:09
Vanavond ben ik gebeld door de koerier voor een afspraak voor maandag.
Weer een stapje verder.

mijn status: *O* *O* *O*

the older I get, the better I was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:20:
[...]

Ja, het is gratis, vul je mandje maar met het genoemde 2 jarige abonnement, doe er wnw bij en nog wat verder klikken dan zie je dat het gratis is.

Blijft voor mij nog het probleempje dat ik maandag het toestel krijg en vanaf december kan ik hem gaan gebruiken als telefoon. De bezorgingsdienst zei dat ik tot die tijd dubbele lasten heb maar volgens mij klopt dat niet. Ik heb voor nummerbehoud gekozen dus als het ene abonnement afloopt start de ander, of mis ik wat? :)
Hangt er vanaf bij T-mobile kan je kiezen wanneer je contract in moet gaan, op de aanvraag datum of nummerbehoud datum.
Als op het contract staat: ingangsdatum: op datum nummerportering dan heb je geen dubbele kosten.

Bij andere providers zoals Hi, KPN ,Telfort of Vdafone gaat je abo pas in op de nummerbehoud datum.

LET OP bij Hi / KPN kan je wel bellen met de de Hi / KPN simkaart.
Dit is een zo geheten 0,- euro abonnement. als je dan gaat bellen of smsen dan doe je dat op het tarief wat buiten de bundel geldt. Dus die kaart dan pas gebruiken wanneer het oude abo niet meer actief is.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Megapaul, nummerbehoud heb ik opgegeven dus dat verwacht ik dan ook. Alleen had ik me in de datum vergist dat mijn huidige contract afloopt, ipv 1 oktober is het 1 december. Moet denk ik geen probleem zijn.

Volgende vraag gelijk: het toestel kun je toch wel zonder simmetje gebruiken icm wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:05:
@Megapaul, nummerbehoud heb ik opgegeven dus dat verwacht ik dan ook. Alleen had ik me in de datum vergist dat mijn huidige contract afloopt, ipv 1 oktober is het 1 december. Moet denk ik geen probleem zijn.

Volgende vraag gelijk: het toestel kun je toch wel zonder simmetje gebruiken icm wifi?
Als je T-Mobile heb en dat staat op datum nr portering dan is het geen probleem de winkel / shop moet alleen opnieuw het verzoek indienen voor nummerbehoud. binnen 2 weken na aanvraag moet je een bericht krijgen van t-mobile dat je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd. indien geen bericht, voor 1 november aan de bel trekken.

en volgens mij kan je het toestel gewoon gebruiken met wi fi zonder sim

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel is binnen en vanavond maar eens grondig testen i.c.m. WIFI want mijn telefoonverbinding doet het nog niet (vanwege nummerbehoud en verlopen van het ene naar het andere contract).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Voor de mensen die bij GSMEasy willen bestellen.
Gisteren op naam van het meisje een abonnement afgesloten en ze belden vandaag al op om een afspraak te maken.
Dit kon echter wel pas vanaf komende maandag.

Besteld inclusief Wii, voor 32,50 in de maand 275/550 + inet.
aanbieding was al gratis met een 27,50 abbo 200/400 + inet.
Allemaal bij Vodafone trouwens.

Was alles bij elkaar de voordeligste aanbieding die ik kon vinden, als je uitgaat van de goedkoopste prijzen dan is een wii en een Galaxy samen 610euro.
Met het abbo van 27,50 ben je na 24maanden 660 kwijt + 25euro administratie kosten.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 11:44

itarix

404 soul not found

Heb zelf ook bij gsmeasy een abonnement afgesloten.
Alleen dan met een Xbox 360 (heb al een wii)
Ben de zelfde dag nog gebeld voor een aflever afspraak op maandag.
Dit was alleen wel onder voorbehoud dat de provider het goedkeurde.
De vorige keer ging het fout omdat ik een maand te vroeg was...

Ben benieuwd of ze zo snel zijn dat ik hem maandag al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_H_X
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-08-2024

L_H_X

Keep smiling!

3 weekjes terug ook bij GSMeasy besteld. Toen (ook) Vodafone 22.5 per maand (incl. internet),
gratis SGS en gratis xbox 360 arcade erbij! (winkelwaarde +/ 150euro).

Uiteindelijk de xbox voor 100euro verkocht, dus ben ik voor 2 jaar 22.5*24 = 540, 540-100=440 euro kwijt.
Zeer tevreden met de aanbieding :)

Verder netjes geholpen bij GSMeasy, levering was netjes op tijd en de koerier legitimeerde zich direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Net eentje besteld bij f mobile met gratis verzending (in België) voor maar 450 :o ,
Ben benieuwd welke software versie erop staat, voor ik aan de slag ga :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany heeft volgens mij last van een bug, gisteren meer dan 40 mailtjes gekregen dat mijn bestelling is afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
Is sinds 3 uur vannacht gestopt d:)b , ik dacht eerst dat 't aan m'n antispam service lag maar 't was echt de mailserver van BC...
iedere 8 minuten een mail :F 8)7
ik vermoed dat er iemand bij BC vannacht weinig :Z heeft gehad

edit: Ik hoop dat ik net zoveel SGS'en krijg als e-mails :9~ , 't houdt niet op bij BC 8)7 7(8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Kees-Jan op 25-08-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

L_H_X schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:01:
3 weekjes terug ook bij GSMeasy besteld. Toen (ook) Vodafone 22.5 per maand (incl. internet),
gratis SGS en gratis xbox 360 arcade erbij! (winkelwaarde +/ 150euro).

Uiteindelijk de xbox voor 100euro verkocht, dus ben ik voor 2 jaar 22.5*24 = 540, 540-100=440 euro kwijt.
Zeer tevreden met de aanbieding :)

Verder netjes geholpen bij GSMeasy, levering was netjes op tijd en de koerier legitimeerde zich direct.
Je wordt dus wel genaaid als je al een "trouwe" klant van vodafone bent, want dan krijg je er geen xbox bij? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik wil graag mijn abo verlengen met een vodafone 150min+sms+web met het toestel Samsung Galaxy S gratis.
Echter kom ik echter het goedkoopst uit met bijbetaling van 52 euro bij studentmobiel.nl heeft iemand een beter deal(dus zonder bijbetalen) gevonden ? 22,50 is wat ik per maand er voor over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Misschien dat die aanbieding bij gsmeasy nog een keer komt.. Maar daar kun je eigenlijk niet op wachten

Alleen was dat niet bij verlengen

[ Voor 15% gewijzigd door HaTe op 28-08-2010 17:13 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Thombias schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:46:
Ik wil graag mijn abo verlengen met een vodafone 150min+sms+web met het toestel Samsung Galaxy S gratis.
Echter kom ik echter het goedkoopst uit met bijbetaling van 52 euro bij studentmobiel.nl heeft iemand een beter deal(dus zonder bijbetalen) gevonden ? 22,50 is wat ik per maand er voor over heb.
Bij The PhoneHouse (online) is de Galaxy S bij een VF 150 Bel + Sms + Web abo GRATIS :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hayo schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:32:
[...]

Bij The PhoneHouse (online) is de Galaxy S bij een VF 150 Bel + Sms + Web abo GRATIS :)!
Bij verlengen kost die opeens 159 euro bijbetalen
Bij studentmobiel is die 52 euro bijbetalen.

Maar ik wil eigenlijk niet bijbetalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Laatst online: 12-09 23:23

Guldan

Thee-Nerd

Ik heb een galaxy s besteld bij telfort indirect en bij mijn provider (wireless circle) werd aangegeven dat er een onbekende levertijd was. Dit is natuurlijk echt balen, is dit bij meer mensen zo?

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week donderdag een Samsung Galaxy S besteld icm een vodafone bel+sms+web 150 abbo voor 22,50€ per maand en 7€ voor het toestel.
Dinsdag werd het toestel verzonden en woensdag was het aangekomen.
Alles prima in orde en het toestel werkt perfect! :D

Overigens een beetje offtopic, maar is er een verzekering die jullie me kunnen aanraden? Ik ben al bij vodafone langsgeweest.. maar dat werkt dus schijnbaar niet :P

Edit.

Bij Phoneplaza.nl besteld!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hayo schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:32:
[...]
Heb er vanmiddag 1 besteld en hoopte op 24 uurs levering maar kreeg helaas een mail dat ie niet op voorraad is. In ieder geval bedankt voor de tip, heb m'n bestelling bij Studentmobiel maar geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:27
Hertog_Martin schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:11:
Heb het topic even doorzocht op 'vodafone' en ik zie mensen reppen over dat ze de telefoon met Vodafone hebben en zelfs dat je bij Vodafone een 16gb versie krijgt....

Maar als ik op de site van Vodafone contract wil verlegen kan ik dit toestel helemaal niet kiezen? Is dit normaal en moet je het bij een vodafone winkel regelen of...?
Heb hem inderdaad ook niet in de online winkel zien staan toen ik naar de mogelijkheden keek. In de echte winkel is dit echter geen enkel probleem en hangen er zelfs grote posters voor de ramen met de SGS erop.

Overigens zelf ook de 16GB versie gekregen icm verlenging. Tijdens de huidige androidweken heb je dan de phone gratis bij een sms/bel/web 200 abo, inclusief onbeperkt internet (27,50 p maand), prima deal wel :)

Herpost vanuit SGS topic :p

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 12-09 22:02
D3ft0n3 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:22:
[...]

Heb hem inderdaad ook niet in de online winkel zien staan toen ik naar de mogelijkheden keek. In de echte winkel is dit echter geen enkel probleem en hangen er zelfs grote posters voor de ramen met de SGS erop.

Overigens zelf ook de 16GB versie gekregen icm verlenging. Tijdens de huidige androidweken heb je dan de phone gratis bij een sms/bel/web 200 abo, inclusief onbeperkt internet (27,50 p maand), prima deal wel :)

Herpost vanuit SGS topic :p
Dankje voor de info :) Dan loop ik binnenkort even een VF winkel binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Hertog_Martin schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:24:
[...]

Dankje voor de info :) Dan loop ik binnenkort even een VF winkel binnen :)
Als ik het goed begrijp is de "Mystery Land" versie alleen t/m morgen? Op de Mystery Land website staat namelijk:
"De Samsung Galaxy S (i9000) in Mystery Land uitvoering is verkrijgbaar tot en met 31 augustus 2010. "
Kun je dan geen 16GB versie meer krijgen... of gaat dat alleen over het gratis 4GB MicroSD kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze aanbieding gevonden van t-mobile http://www.t-mobile.nl/pe...aidDetails&ProductId=8828
Klopt dit? Ik kan er maar moeilijk wijs uit worden, is dit gewoon 2 jaar voor 20 euro of moet je stiekem na 1 jaar in eens 30 euro gaan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb nu zo een in de bestelling staan. 2 jaar lang 20 euro per maand bij t-mobiel (relax 25), gratis onbeperkt internet, met beperkte internetsnelheid :P Besteld bij studentmobiel.nl
Als ik even twee weken flink bel ben ik nu bijna net zoveel kwijt bij AH Mobiel prepaid (teringduur).
Ding was gratis, ik moet nog kijken hoe de aansluitkosten worden geregeld. Duurde denk ik in totaal een halve week totdat die de status verzonden kreeg, maar dat was vooral omdat ik mijn contract via de post moest verzenden, en omdat ik daarmee zat te rotzooien. Was trouwens eerst een iPhone 3GS contract, maar had zaterdag (had toen net de status contract ontvangen) een email gestuurd waarin ik zei te willen wisselen naar de Galaxy S. Er nog een mail achteraan gestuurd om dit te annuleren, omdat ik dacht dat dit mobieltje niet simlock vrij was, en dat dat voor updates nodig was. Maandag hadden ze dus het mobiel veranderd, maken ze geen probleem van. Vervolgens lazen ze mijn tweede mail. Kreeg een mail terug waarin werd gezegd dat de mobiel wel simlock vrij was, en met de vraag of ik hem nog steeds wilde annuleren. Had de email met het antwoord "Ga maar door met de bestelling" de postvak nog niet uit, of ik kreeg een mail waarin stond dat de status op verzonden stond. Snelle jongens daar.

Het hele verzendtraject is vandaag gestart, en TNT heeft hem nu al gesorteerd.
Ik zal hem morgen wel krijgen. Hopelijk ben ik op tijd thuis.

Ik weet niet of hun acties om mijn iPhone te vervangen door een Samsung helemaal legaal waren (ik had al het iPhone contract ondertekend bij hen, dus officieel zat ik daaraan vast, maar goed, mij hoor je niet klagen, we zijn tweestemmig akkoord gegaan met de verandering die ik graag wilde, dus niemand die boeit of het wettelijk wordt gezien als contractbreuk of niet, voor dit soort dingen is de wet ook niet bedoeld).

Mogelijk ook een tip voor jobj. Toestel is nu gratis bij studentmobiel, en je hoeft geen student te zijn om te bestellen. Wel 18.
Er zijn volgens mij wel aansluitkosten. Die gratis Samsung is volgens mij een actie, want toen ik de aanvraag tot verandering deed kostte hij nog wat, ik had het toevallig op het juiste moment gevraagd, een dag eerder en ik moest dokken.Was overigens nog steeds goedkoper dan direct bij T-mobile. Ik begrijp trouwens van de T-mobiel website dat je de eerste 2GB extra snel internet heb. Is natuurlijk ook wel met een reden. Eerst wen je aan snel, dan wordt ie sloom, en jij wil natuurlijk houden waar je aan gewend bent.

Er staat trouwens op de T-mobiel website + google maps. Dat staat er niet bij studentmobiel, maar naar mijn weten is dit gewoon een uitbreiding op maps.google.com, wat gewoon gratis is en standaard op Androids. Correct me if I'm wrong.

[ Voor 22% gewijzigd door Amanoo op 31-08-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
zijn er ook winkels (liefst omgevind eindhoven) die de galaxy S verkopen, voor een redelijke prijs?

zonder abbo, bedoel ik

ik kan 'm bij dutchfone bestellen voor 450, maar dat soort prijzen zie ik niet in de winkel?
bij de phonehouse vragen ze er bijna 600 voor!

anyone?

heb er al een gevonden, gsmeindhoven.nl (hebben ook een winkel)

[ Voor 11% gewijzigd door JarlSX op 01-09-2010 16:01 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is alweer duurder! :31 euro ipv 7 nu.... Grrrrr
:(
antonboonstra schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:09:
[...]

Zie ik nu pas dat bij PhonePlaza.nl hetzelfde abonnement € 32,- goedkoper is. I.p.v. 39 euro bijbetalen, had ik hier maar 7 euro hoeven bijbetalen. En het stomme is dat beide bedrijven eigenlijk dezelfde zijn. Ze lijken sprekend op elkaar en zijn beide onderdeel van Edery...
Dus € 22,50 / mnd, 150 min / 300 sms, onbeperkt internet en 7 euro eenmalig voor het toestel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:10:
hij is alweer duurder! :31 euro ipv 7 nu.... Grrrrr
:(
[...]
Op phonehouse.nl is ie nog steeds gratis met een Vodafone - Bel - SMS - Web 150 abonnement voor 22,50 per maand en 24,50 aansluitkosten. Alleen niet op voorraad. Ik heb er maandag 1 besteld en wacht nog op nieuws wanneer ie weer leverbaar is.

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Als je nu een Vodafone abbonement zou bestellen bij GSMeasy of een soortgelijke site, zou dat nog voor 6 september worden afgesloten?

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 00:24:
[...]

Op phonehouse.nl is ie nog steeds gratis met een Vodafone - Bel - SMS - Web 150 abonnement voor 22,50 per maand en 24,50 aansluitkosten. Alleen niet op voorraad. Ik heb er maandag 1 besteld en wacht nog op nieuws wanneer ie weer leverbaar is.
me pa heeft vanmorgen nog 1 gehaald bij phonehouse in groningen. Was wel een van de laatsten zei die en volgende levering kon nog wel even gaan duren ofzo.... :/

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Double B schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:32:
[...]
me pa heeft vanmorgen nog 1 gehaald bij phonehouse in groningen. Was wel een van de laatsten zei die en volgende levering kon nog wel even gaan duren ofzo.... :/
Vandaag even bij een Phonehousewinkel in Nijmegen langs geweest, daar was ie ook niet op voorraad en alleen gratis met een abonnement van 27.50. Volgens de winkelknakker zijn de contractvoorwaarden dan wel beter, afrekenen per seconde i.p.v. afrekenen per minuut.

Hij kon verder ook niks zeggen over de levertijden. Alleen dat als er wat binnenkomt ze eerst naar de winkels gaan en dan pas de onlinebestellingen afhandelen. Schiet lekker op met de Phonehouse, ik had me laten overhalen door de 24-uurs levering maar da's dus een wassen neus.

Aanvulling: Dat van die betere voorwaarden is dus niet waar. Ik heb even nagezocht wat er bij de online contractvoorwaarden staat:
"Je betaalt per seconde. Gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut. Beltegoed blijft 2 maanden houdbaar!"

Zo zie je maar dat verkopers echt niet te vertrouwen zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
25 euro per maand: Bel+SMS+Web 200 (25.-) (2 jaar)
MET Wii
http://www.gsmeasy.nl/abo...aar/samsung-i9000-galaxy/

Beter kan het niet. Volgens mij beter dan mijn deal met de xbox en 22.50 per maand

Alhoewel.. Dit is wel met datalimiet en met de oude abbo's was dat niet. Eerst was dit 27,50 per maand.

[ Voor 18% gewijzigd door HaTe op 03-09-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:31
Dat is wel een top aanbieding, weet iemand of de GS ook op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heb hem gister besteld bij de phonehouse, was niet op voorraad weet iemand wanneer ze wel weer op voorraad zijn en wnr ze geleverd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
gsmeasy zegt binnen 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
  • Laatst online: 22:52
Nou dan vind ik de 25 euro actie met 1000 mb datalimiet helemaaaaal niets. Liever 27,50 met FUP.

Er staat op gsmeasy dat het gemiddeld gebruik 100 MB, wat een bullshit is dat zeg.

"# Vodafone Bel+SMS+Web 200 (25.-) (2 jaar)
# Soort contract: Nieuw abonnement
# 200 minuten / 400 sms
# Razendsnel (3.6mb/sec) internet is inclusief! 1024MB datalimiet
# Het gemiddelde verbruik van een mobiele internetter is 100MB
# Met 1024MB heeft u dus zeer ruim voldoende voor honderden uren
# internetplezier op uw mobiel!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
trangelang schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:57:
Nou dan vind ik de 25 euro actie met 1000 mb datalimiet helemaaaaal niets. Liever 27,50 met FUP.

Er staat op gsmeasy dat het gemiddeld gebruik 100 MB, wat een bullshit is dat zeg.

"# Vodafone Bel+SMS+Web 200 (25.-) (2 jaar)
# Soort contract: Nieuw abonnement
# 200 minuten / 400 sms
# Razendsnel (3.6mb/sec) internet is inclusief! 1024MB datalimiet
# Het gemiddelde verbruik van een mobiele internetter is 100MB
# Met 1024MB heeft u dus zeer ruim voldoende voor honderden uren
# internetplezier op uw mobiel!"
Maar daar krijg je geen Wii bij of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Phonehouse heeft zijn prijzen "verlaagd" per abbonement:
Netwerk: Vodafone - Bel - SMS - Web
Type abonnement: Vodafone - Bel - SMS - Web 150
Kosten per maand: € 21.00
Belminuten: 150 minuten of 300 SMS
Mobiel Internet: Inclusief onbeperkt mobiel internet
Contractsduur: 2 jaar
Aansluitkosten: € 29.50
Bron: http://www.gsmeasy.nl/abo...aar/samsung-i9000-galaxy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facer schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:51:
Ja en nu staat er ook bij:
Belangrijke leveringsinfo: De Samsung Galaxy is op dit moment beperkt leverbaar derhalve kunnen wij niet garanderen dat dit toestel binnen 1 werkdag wordt geleverd. Uiteraard doen wij onze uiterste best dit toestel zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen.

Kort vertaald:
We kunnen zeker niet binnen 24 uur leveren en we hebben ook geen enkel idee wanneer wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf heb woensdag online de Galaxy S 8g besteld bij T-mobile, 20 euries per maand, inclusief internets maar wel met 25 euro aansluitkosten. Lijkt me een goeie deal al met al, als jullie willen kan ik wel een linkje zoeken naar de site maar denk dat iedereen dat zelf wel kan vinden. Enige wat me een beetje tegenvalt is dat ik woensdag had gebeld en mij verteld wordt dat ze ongeveer binnen 3 a 4 dagen leveren, na het afsluiten van het contract krijg ik van hun bezorgdienst via de mail te horen dat ze op het vroegst 13 sep. kunnen langskomen om hem afteleveren. Volgens mij geld deze aanbieding trouwens alleen als je hem online bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
  • Laatst online: 22:52
Kaguya schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:30:
[...]

Maar daar krijg je geen Wii bij of wel?
Veel webshops hebben de nieuwe promotieacties van Vodafone toegepast. Deze gaan per 06 september in, wat resulteert een datalimiet van 1 gb.
Los van de Wii, is de nieuwe "verlaagde" abonnement van bijv 25 euro per maand (bel, sms en web 200) naar mijn mening een duurdere abonnement. Plus een paar andere nadelige wijzigingen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Van de datalimieten heb je sowieso last bij waar je het ook besteld, dus kan je het beste bij gsmeasy bestellen vanwege de Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij werd verteld dat ze bij t-mobile geen limiet hadden op data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22
Status per 03-09-2010
Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS)

@ Telfort Online :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Benbaba, Ik heb op 28 augustus ook een Samsung Galaxy S besteld bij de Phonehouse met een Vodafone abonnement. Ik dacht mooi 24 uurs levering.. NOT. Ik heb hem vandaag de dag nog steeds niet binnen. Ik kreeg maandag een emailtje dat het toestel niet op voorraad was. Ik heb gelijk de Phonehouse gebeld met de vraag wanneer komen ze weer op voorraad. Er werd mij verteld ''einde van deze week''. Schijnbaar niet want ben nog steeds niet gebeld voor een afspraak. Ik verwacht dus morgen of dinsdag. Maarja ik merk het al met de Phonehouse weet je het nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Als het eind deze week was dan zijn ze misschien zaterdag geleverd en dan als ''we'' geluk hebben worden ze idd maandag of dinsdag bezorgd.

Ik was vanmiddag ook even in een winkel daar heb ik ook even gevraagd wanneer er weer een partij galaxys komen maar de beste man kom het mij niet vertellen en ook niet navragen, omdat ik via ''internet'' (webshop) besteld had....dus moest ik bij hun zijn.

Op de website staat overigens
''De producten kunnen binnen 24 uur geleverd worden indien voorradig. Is dit niet het geval wordt uw bestelling geleverd binnen minimaal 2 tot maximaal 10 werkdagen.''

Maja laten we hopen dat ze snel leverbaar zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:15
28 augustus een Samasung Galaxy S besteld via de site van de Phonehouse.

- Vodafone - Bel - SMS - Web 150
- Inclusief onbeperkt mobiel internet
- € 22,50 per maand. ( is nu 21 euro geworden)

Klik je op meer info bij het abonnement:

Dit abonnement is inclusief onbeperkt internet!

Je betaalt per seconde. Gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut.

Gisteren via Kassa gehoord dat Vodafone vanaf 6 september ook per minuut gaat afrekenen.

Is dit ook na 1 minuut nu het geval en geldt dit ook voor bestellingen voor 6 september en die pas ruim daarna afgeleverd worden?

Overigens geldt dit voor nieuwe abonnementen en verlengingen vanaf 6 september.

Ik heb mijn SGS dus vorige week zaterdag besteld. Ik wacht er nog steeds op. Vrijdag gebeld. Eerst zou begin september een nieuwe voorraad binnenkomen, kon nu wel half september worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yazoo schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:56:
Is dit ook na 1 minuut nu het geval en geldt dit ook voor bestellingen voor 6 september en die pas ruim daarna afgeleverd worden?
Ik heb ergens gelezen (dacht op de Phonehousesite maar kan het niet meer terugvinden) dat ze het abonnement leveren dat op het moment van bestellen van toepassing was. Lijkt me op zich ook wel logisch anders zouden ze achteraf een veel minder gunstig abonnement kunnen gaan leveren.

Maar goed, eerst maar eens zien dat ze iets gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik heb op 19 augustus jl. mijn bestelling voor de SGS bij Algebeld.nl geplaatst. Op dat moment werd op hun site vermeld dat het toestel voorradig was. Nadat ik een week later belde bleek dat hun site door vakantie niet was bijgewerkt en dat het toestel in bestelling was.

Begin vorige week nog steeds geen teken van leven en toen ik ze belde zeiden ze me dat ze verwachtte de telefoon eind van de week te kunnen leveren, maar dat is dus niet gebeurd. Ik heb er wederom een e-mail aan gewijd en kreeg nu de volgende reactie:

Goede avond,

Helaas kan ik u nog niet erg positief berichten. In binnen en buitenland is het toestel al een tijd niet leverbaar. Ze komen zelfs niet mondjesmaat binnen. We verwachten wel weer een levering aan Nederland binnen 1 a 2 weken maar helaas is er nog niets bevestigd. Excuses voor de vertraging en het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kortom dat wordt nog even wachten. Ik ben wel erg benieuwd wat voor effecten dat gaat hebben voor mijn aangevraagde abonnement (T-Mobile Relax Online 30 [24 mnd € 24,95] + Web 'n Walk Plus [24 mnd € 4,95] + SMS-verdubbelaar [€ 2,50 per mnd] + Nummerbehoud).

Begin ook te twijfelen of ik deze bestelling moet gaan annuleren en elders een bestelling moet gaan plaatsen, maar de vraag is natuurlijk of het niet overal hetzelfde is met het leveringsprobleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
Geachte heer Shmp ;)

De door u bestelde Samsung Galaxy S I9000 i.c.m. Telfort 200 (12 mnd) is nog niet voorradig. De bestelling zal verder verwerkt worden zodra het toestel beschikbaar is. Waarschijnlijk wordt het door u bestelde product snel uitgeleverd. Telfort zal u op de hoogte houden.

Het is niet mogelijk om te reageren op deze e-mail. Heeft u toch nog vragen? Ga dan naar www.telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen en kunt u direct in contact komen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Telfort Internetshop

crap crap crap! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar eens bij Phonehouse per email gevraagd of ik inderdaad bij aflevering nog het oude Vodafone abonnement krijg zonder datalimiet. Zelfs dat schiet niet op:

"Hartelijk dank voor uw reactie. Tot onze spijt zal onze reactie tijd door technische problemen langer zijn dan dat u van ons gewend bent."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan

Guldan

Thee-Nerd

Ik heb zojuist gebeld en werd op de hoogtegesteld van leveringsproblemen in de benelux voor de Galaxy s en de HTC desire. De verwachting is oktober op dit moment.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
Ik heb vanmorgen nog even gesproken met een medewerker van Algebeld.nl en zij vertelde me dat het door mij gekozen abonnement en de bijbehorende voordelen van kracht blijven ongeacht of ik het toestel nog moet krijgen. Nu dus maar afwachten, al word ik er niet vrolijk van als het oktober gaat worden.

@Guldan: Hoe betrouwbaar is de informatie, die je hebt gekregen?

[ Voor 85% gewijzigd door GdenD op 06-09-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan

Guldan

Thee-Nerd

Tjah, hoe betrouwbaar... Laat ik het zo stellen, ik heb deze informatie gekregen via de helpdesk van de provider (wireless circle) waar ik bij zit. Ik ga ervanuit dat het betrouwbaar is.. maar misschien hebben ze mij ook een l*l verhaaltje verteld. Maargoed ik wilde het ook even noemen ter kennisgeving.

[ Voor 0% gewijzigd door Guldan op 06-09-2010 13:34 . Reden: miste een woord ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -pollem-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:34

-pollem-

Are you threatening me?

Guldan schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:33:
Tjah, hoe betrouwbaar... Laat ik het zo stellen, ik heb deze informatie gekregen via de helpdesk van de provider (wireless circle) waar ik bij zit. Ik ga ervanuit dat het betrouwbaar is.. maar misschien hebben ze mij ook een l*l verhaaltje verteld. Maargoed ik wilde het ook even noemen ter kennisgeving.
Ik heb vrijdag een bestelling gedaan via Vodafone. Vandaag hebben zij mij verteld dat de bestelling onderweg is en dat de telefoon (ruim) op voorraad is.

Vreemd dat je toch zo veel tegenstrijdige berichten hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
Die tegenstrijdige berichten maken het inderdaad lastig om te bepalen wat het nu echt is. Zou Vodafone soms een uitzondering zijn, omdat zij toestellen met 16gb intern leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yazoo schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:56:
28 augustus een Samasung Galaxy S besteld via de site van de Phonehouse.

- Vodafone - Bel - SMS - Web 150
- Inclusief onbeperkt mobiel internet
- € 22,50 per maand. ( is nu 21 euro geworden)
Ik heb vorige week ook dit abonnement afgesloten.
Ik heb er een vraag over gesteld, de website wordt zo snel mogelijk aangepast.

Vanaf vandaag heeft Vodafone geen onbeperkt internet meer, er zit nu een datalimiet op.
Met het abonnement van € 22,50 per maand zit er nog wel onbeperkt internet op.
Daardoor is het abbonement goedkoper geworden.

Zolang je je abonnement niet veranderd zal je je onbeperkt internet behouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Laatst online: 05-09 15:54
Afgelope zaterdag "gewoon" mijn Galaxy S opgehaald bij de winkel van Vodafone.
Zat erg te twijfelen of ik voor deze zou gaan of totdat Vodafone de Iphone ging leveren.

Op advies van de verkoper toch maar de Galaxy meegenomen, gelukkig nog met de oude voorwaarden.
Alle abonnementen die nu worden afgesloten of verlengd krijgt de nieuwe voorwaarden, dus ook met het data limiet erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
Guldan schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:33:
Het is jammer dat je in deze afhankelijk bent van derden. Hoe dan ook prettig dat je het meldt, want dan kunnen we onze verwachtingen bijstellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over de nieuwe limieten van Vodafone. Ik heb in 2 verschillende winkels van de Phonehouse gevraagd of ik onder de oude voorwaarde zou vallen als ik het toestel voor 6 september zou bestellen, ook als het toestel later geleverd zou worden. Volgens beide was dit het geval. Ook de klantenservice die ik had gebeld bevestigde dit. Voordat ik de klantenservice belde heb ik ook nog een mail gestuurd maar omdat er een ''technische storing'' was had ik maar even gebeld. Waarschijnlijk krijg ik ook nog een bevestiging op die mail. Ik heb het ook nog voor de zekerheid bij de bestelling gemeld in het vakje ''opmerkingen''. Dus ik neem aan dat het gewoon goed zit.

ps.
Als iemand nieuws heeft over de levering van de Phonehouse zou je dat hier dan even kunnen melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 24-08 mijn galaxy S gekregen.
Alleen nou ben ik aan het denken over een verzekering, weet iemand of dit nog mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
volgens mij kan je nog een verzekering afsluiten, graag zelf geloof ik.
Het is een behoorlijke melkkoe.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pee91, als je hem van Vodafone hebt:

Heb je je bestelling al ontvangen en wil je Vodafone Garant aansluiten? Tot maximaal 14 dagen na ontvangst van een nieuw mobiel toestel of de aansluiting van een Vodafone abonnement kun je Vodafone Garant aansluiten.

bron:
Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Facer schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:51:

[...]

Bron: http://www.gsmeasy.nl/abo...aar/samsung-i9000-galaxy/
Is dit de 8 GB variant of de 16 GB variant. Erg lucratief aanbod met de Wii want die kan ik verkopen.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
GdenD schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:45:
Die tegenstrijdige berichten maken het inderdaad lastig om te bepalen wat het nu echt is. Zou Vodafone soms een uitzondering zijn, omdat zij toestellen met 16gb intern leveren?
Jullie vergeten dat bepaalde bedrijven betere afspraken hebben met bepaalde bedrijven. Loop maar eens een Vodafone winkel binnen. Naast 3 Nokia's, 2 HTC's en 1 Sony Ericsson hangen er alleen maar Samsung toestellen. Zij hebben behoorlijk de focus liggen op Samsung en zullen je die altijd als eerst aanraden/aansmeren.

Bovendien, weet ik dat Samsung Vodafone heeft opgezadeld met een behóórlijke partij Galaxy S'jes. ;) Niet dat dat voor de klant erg is, er is zelfs een tijd geweest, dat de GS voor 379 wegging, zonder abo.
-AFCA- schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:02:
Afgelope zaterdag "gewoon" mijn Galaxy S opgehaald bij de winkel van Vodafone.
Zat erg te twijfelen of ik voor deze zou gaan of totdat Vodafone de Iphone ging leveren.

Op advies van de verkoper toch maar de Galaxy meegenomen, gelukkig nog met de oude voorwaarden.
Alle abonnementen die nu worden afgesloten of verlengd krijgt de nieuwe voorwaarden, dus ook met het data limiet erop
Zie bovenstaand. Vodafone verkopers zullen je altijd Samsung aanbieden. Omdat daar voor hun een fijne bonus op ligt.

Hoe ik dit weet; ik ken wat jongens die bij de Vodafone shop werken en ik ken een paar lui bij Samsung die wat loslippig zijn over dit soort zaken. ;) *kuch* vertegenwoordigers. Dus de aantallen die Samsung aan VF gesleten hebben zullen door die lui wel overdreven worden, maar dat verhaal en de inrichting van de Vodafone shop zegt genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Trouwens is het handig om naast je vodafone of t mobile abbo (bijv 200 min / 400 sms) zorgeloos sms te nemen want anders gaan mijn minuten wel heel snel vrees ik als ik geen sms bundel er naast heb want bij die abo=bo's staat 1 minuut toch voor 1 sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niotex
  • Laatst online: 10-06-2019
Ik ben al een hele tijd geïnteresseerd in te GS. Maar ik zit noch steeds 'on the fence' om het maar even zo te zeggen. Ik ben namelijk absolute geen grote beller maar wel een immense web gebruiker. Tot nu toe heb ik afgezien van mobiel internet en smart phones in het algemeen, gezien abonnementen over het algemeen heel erg op minuten en sms bundels gericht zijn. Ik heb rond gekeken maar ik kan nergens een duidelijke lijst vinden. Waar ik dus naar opzoek ben is een provider die de GS aanbied met zo min mogelijk min/sms maar een zo hoog mogelijke snelheid en data limit. Dus als iemand een recommandatie heeft zou ik het immense op prijs stellen.

Voornamelijk gebruik is IM/VoIP [Naar US/CA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:32:

Heb je je bestelling al ontvangen en wil je Vodafone Garant aansluiten? Tot maximaal 14 dagen na ontvangst van een nieuw mobiel toestel of de aansluiting van een Vodafone abonnement kun je Vodafone Garant aansluiten.

bron:
Vodafone
Ja ik was dus al even bij de vodafone winkel langsgeweest, maar die verkoper daar wist me te vertellen dat omdat ik hem niet bij vodafone zelf gekocht had ik geen vodafone verzekering kon krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:14:
[...]

Ja ik was dus al even bij de vodafone winkel langsgeweest, maar die verkoper daar wist me te vertellen dat omdat ik hem niet bij vodafone zelf gekocht had ik geen vodafone verzekering kon krijgen!
Dit zou ik ook graag willen weten.
Vodafone heeft de voordeligste verzekering icm de voorwaarden.
Aan de andere kant twijfel ik ook wel dit omdat je in 2 jaar €144 euro moet betalen.
tegen de tijd dat je telefoon stuk of gestolen is, koop je dit toestel ook voor rond dit bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Zijn er hier mensen die de XBOX360 van GSMEASY.nl al ontvangen hebben? Kan je dan misschien even contact opnemen via DM? Ik ben er geinteresseerd naar, of wil graag wat meer info hebben over welke het zijn. :) Thanks!

[ Voor 26% gewijzigd door Oyster op 07-09-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• octaviafm
  • Laatst online: 11-09-2010
Hallo,

Zeker een te gek toestel die Samsung Galaxy S i9000 , een collega van mij heeft er eentje, dus dat leek mij ook wel wat.
Ik heb nl een T-mobile abbo wat voorheen een Orange abbo was, deze was dus overgenomen door T-mobile.
Dat is een T-mobile Flex 20 abbo waarbij ik 12,50 eur korting op kreeg, dus ik kreeg voor 7,50 euri's 20 euri beltegoed onbeperkt houdbaar. Nu is dat abbo inmiddels afgelopen en zodoende dus ook de 12,50 euri korting, dus ik betaal nu 20 euri per maand.
Dus ben op 1 sept even aan het google'n geweest en kwam uiteindelijk bij Typhone.
Die hadden op de site een wel heel aantrekkelijke aanbieding staan nl,

De Samsung Galaxy S i9000 8Gb uitvoering Gratis bij een verlenging van T-mobile Relax 20 abbo.

Aangezien ik mijn Flex 20 abbo niet meer kan verlengen omdat T-mobile is overgestapt op de Relax kan ik wel het abbo verlengen naar een Relax

Dus bij Typhone online mijn contract verlengd incl SGS i9000 gratis naar T-mobile Relax 20 ( internetkorting 16,95 ipv 20,00 )

Ik heb dus nu een contract voor;

Gratis Samsung Galaxy S
contractduur ; 24 maanden
aansluitkosten ; € 0,00
abonnementskosten € 16,95 per maand , 24 maanden lang
ontvangt per maand ; 135 minuten of 135 SMS per maand, 24 maanden lang
netwerk actie ; gehele looptijd € 16,95 p/m. Bij aanschaf Web'n'Walk Standard 24 mnd gratis.
bundel ; T-mobile web'n'Walk Standard onbeberkt internet
bijdrage in de verzend- en betaal kosten € 9,95

Dus al met al een zeer aantrekkelijke mooie deal dus. Dit contract besteld en bevestigd op 1 sept jl. met 24h levering.
Echter na 2 dagen eens gebeld met Thyphone, die zeiden tegen mij dat ze morgen zouden binnekomen en dan ook verzonden zouden worden. Echter na 2 dagen nog steeds niks.
Nu staat er inmiddels ook een melding op de website van Thyphone;

Zie hier onder.

Ordernummer *********** Datum bestelling 1 september 2010

2-09-2010 We hebben uw contract ontvangen. Wanneer er bepaalde zaken ontbreken of onduidelijk zijn zullen wij u hierover berichten. Indien alles in orde is wordt de aanvraag z.s.m. verder in behandeling genomen.

7-09-2010 De onderstaande producten zijn nog niet voorradig en kunnen daarom niet geleverd worden. Wij zullen deze producten z.s.m. aan u versturen wanneer wij deze geleverd krijgen. Onze excuses voor de vertraging.

- Samsung Galaxy S

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu weten we inmiddels natuurlijk dat Thyphone en de Phonehouse samen zijn gegaan. En dat bij zowel de PhoneHouse als bij Thyphone er geen SGS i9000 meer voorradig zijn. En aangezien deze telefoons uit het buitenland moeten komen om vervolgens via verschillende distributie centra's binnen europa verdeeld moeten worden naar de europese landen en dan pas naar de Nederlandse Import Centra gaat. Zou het nog wel eens een lange tijd kunnen gaan duren voordat ze weer voorradig zijn bij de Phonehouse of Thyphone.

;(;(;(;(;(;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
@octaviafm: zelfde deal/contract €9,95 goedkoper bij BelCompany...

[ Voor 18% gewijzigd door Kees-Jan op 07-09-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
Status per 07-09-2010
Telfort heeft uw verlengingsaanvraag ontvangen, hartelijk dank hiervoor. De bestelling zal met TNT Post verstuurd worden. U krijgt bericht wanneer uw bestelling wordt verzonden. TNT post zal de bestelling volgens standaard TNT-levertijden bezorgen.

(1 OR)

Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Na veel nadenken heb ik het besluit genomen om deze telefoon aan te schaffen, hij geeft mij exact de dingen die ik nodig heb is goedkoper dan de Iphone en ik krijg ook nog een Wii erbij (waarschijnlijk verpats ik die).

Ik heb gekozen voor het abbo van vodafone bel - sms - web (ja ondanks de wijzigingen) 275 minuten / 550 sms voor 30 euro per maand (2 jaar).

Ik eb geen SMS extra van 10 euro genomen en ook geen verzekering? Is dit aan te raden dus sms ernaast en verzekering of hebben de meeste van jullie dat niet?

Trouwens 1 sms staat toch voor 1 minuut bellen?

Ze hebben net gebeld ze komen, als alles goed wordt gekeurd donderdag langs om hem te brengen incl de Wii....!

:)

[ Voor 8% gewijzigd door Mouse_NL op 07-09-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• octaviafm
Kees-Jan schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:42:
@octaviafm: zelfde deal/contract €9,95 goedkoper bij BelCompany...
Goedkoper ??? Volgens mij kan dat niet, voor €6,95 een contract ???

Even voor alle duidelijkheid......ik betaal straks dus € 16,95 voor 135 min inclusief gratis 24 mnd Web'n'Walk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Status per 07-09-2010
Telfort heeft uw verlengingsaanvraag ontvangen, hartelijk dank hiervoor. De bestelling zal met TNT Post verstuurd worden. U krijgt bericht wanneer uw bestelling wordt verzonden. TNT post zal de bestelling volgens standaard TNT-levertijden bezorgen.

(1 OR)

Nice!

deze kreeg ik ook vandaag.maarrrrrrr......
In mijn contract staat: telfort galaxy s voor1 jaar 200min en 100 sms.
bijbetalen telefoon 19euro!!!!!!!! dat was ook de rede dat ik hem genomen heb.
kijk ik net op telfort site staat er bij hetzelfde abonnement nu 209 euro.
mijn contract dus 19. zijn ze nu verplicht het voor 19 euro te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

octaviafm schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:08:

Nu weten we inmiddels natuurlijk dat Thyphone en de Phonehouse samen zijn gegaan. En dat bij zowel de PhoneHouse als bij Thyphone er geen SGS i9000 meer voorradig zijn. En aangezien deze telefoons uit het buitenland moeten komen om vervolgens via verschillende distributie centra's binnen europa verdeeld moeten worden naar de europese landen en dan pas naar de Nederlandse Import Centra gaat. Zou het nog wel eens een lange tijd kunnen gaan duren voordat ze weer voorradig zijn bij de Phonehouse of Thyphone.
31 augustus aangevraagd met nummer omzetting.
Morgenavond wordt de SGS bezorgt!
Dus de telefoon is via the Phonehouse wel weer leverbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:51:
Na veel nadenken heb ik het besluit genomen om deze telefoon aan te schaffen, hij geeft mij exact de dingen die ik nodig heb is goedkoper dan de Iphone en ik krijg ook nog een Wii erbij (waarschijnlijk verpats ik die).

Ik heb gekozen voor het abbo van vodafone bel - sms - web (ja ondanks de wijzigingen) 275 minuten / 550 sms voor 30 euro per maand (2 jaar).

Ik eb geen SMS extra van 10 euro genomen en ook geen verzekering? Is dit aan te raden dus sms ernaast en verzekering of hebben de meeste van jullie dat niet?

Trouwens 1 sms staat toch voor 1 minuut bellen?

Ze hebben net gebeld ze komen, als alles goed wordt gekeurd donderdag langs om hem te brengen incl de Wii....!

:)
Je zegt 275 minuten / 550 sms dus 2 smsjes is dan 1 belminuut. Al moet je wel zelf de sms verdubbelaar aanzetten als ik het goed heb. Anders is het alsnog 1 smsje -> 1 belminuut.
Gratis dubbel sms bij alle nieuwe abonnementen en verlengingen. Je ontvangt twee keer zoveel sms'jes in je bundel. Sms 'DUBBEL SMS AAN' naar 4000 of ga naar My Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:40:
[...]

31 augustus aangevraagd met nummer omzetting.
Morgenavond wordt de SGS bezorgt!
Dus de telefoon is via the Phonehouse wel weer leverbaar!
Blij dit te lezen, heb hem 2dagen na jou besteld op 02.09, hopen dat zij mij dezer dagen een belletje doen, zie je het eerst op de orderstatus op de site of word je eerst gebeld? Hoe gaat dit bij phonehouse....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benbaba schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:39:
[...]

Blij dit te lezen, heb hem 2dagen na jou besteld op 02.09, hopen dat zij mij dezer dagen een belletje doen, zie je het eerst op de orderstatus op de site of word je eerst gebeld? Hoe gaat dit bij phonehouse....
Hoe het bij mij is gegaan is het volgende
1) op 31 augustus de telefoon besteld, ik had mijn telefoon niet aanstaan, maar kreeg wel een sms en email met het bericht dat ze me hadden proberen te bellen.
De volgende dag heb ik met de Phonehouse gebeld en heb direct een voorkeur afspraak gemaakt.
2) ter bevestiging kreeg ik weer een email van de Phonehouse.
3) vandaag een email gekregen met de bevestiging dat ze de telefoon morgen komen brengen
4) op de website bij orderstatus staat dat mijn telefoonnummer is overgezet, en dat de telefoon na 18:00 uur wordt bezorgt

Keurig gegaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
octaviafm schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:33:
[...]

Goedkoper ??? Volgens mij kan dat niet, voor €6,95 een contract ???

Even voor alle duidelijkheid......ik betaal straks dus € 16,95 voor 135 min inclusief gratis 24 mnd Web'n'Walk !
Bij BelCompany heb je geen (bijdrage in de) verzendkosten, dus in TOTAAL ben je €9,95 goedkoper uit bij BelCompany :+

en voor de rest exact hetzelfde: T-Mobile relax online 20, met WnW voor €16,95, en het toestel gratis. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:19:
[...]

Hoe het bij mij is gegaan is het volgende
1) op 31 augustus de telefoon besteld, ik had mijn telefoon niet aanstaan, maar kreeg wel een sms en email met het bericht dat ze me hadden proberen te bellen.
De volgende dag heb ik met de Phonehouse gebeld en heb direct een voorkeur afspraak gemaakt.
2) ter bevestiging kreeg ik weer een email van de Phonehouse.
3) vandaag een email gekregen met de bevestiging dat ze de telefoon morgen komen brengen
4) op de website bij orderstatus staat dat mijn telefoonnummer is overgezet, en dat de telefoon na 18:00 uur wordt bezorgt

Keurig gegaan!!
Ik heb de telefoon 28 augustus besteld. Dit is mijn orderstatus:
Orderstatus 2010-08-30 08:54 NoStock
Artikel is besteld, wij nemen zsm contact op voor een afspraak. Klik HIER voor uw orderstatus-historie

Vind het wel heel erg krom dat jij hem eerder krijgt dan de mensen die hem eerder hadden besteld. Mazzelaar, alleen niet netjes van the Phonehouse. Morgen nog maar even afwachten anders bel ik ze gewoon weer want dit klopt natuurlijk van geen kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:57:
[...]

Ik heb de telefoon 28 augustus besteld. Dit is mijn orderstatus:
Orderstatus 2010-08-30 08:54 NoStock
Artikel is besteld, wij nemen zsm contact op voor een afspraak. Klik HIER voor uw orderstatus-historie

Vind het wel heel erg krom dat jij hem eerder krijgt dan de mensen die hem eerder hadden besteld. Mazzelaar, alleen niet netjes van the Phonehouse. Morgen nog maar even afwachten anders bel ik ze gewoon weer want dit klopt natuurlijk van geen kant..
Dat no stock gebeuren heb ik nu ook al 5-6 dagen staan, heb ook een e-mail gestuurd maar is ook niet op gereageerd...Iemand enig idee welk nummer je het best kan bellen? Is er toevallig ook een gratis nummer, want je moet zeker weer 10minuten wachten voordat je met iemand verbonden bent ofzo..
..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benbaba schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:09:
[...]

Dat no stock gebeuren heb ik nu ook al 5-6 dagen staan, heb ook een e-mail gestuurd maar is ook niet op gereageerd...Iemand enig idee welk nummer je het best kan bellen? Is er toevallig ook een gratis nummer, want je moet zeker weer 10minuten wachten voordat je met iemand verbonden bent ofzo..
..
hebben jullie hem ook bij de Phonehouse besteld?
Ik heb gewoon een telefoon nummer gekregen,die heb ik gebeld.
Daar heb ik alles geregeld en heb een lever afspraak gemaakt.ik weet niet of hier telefoon nummer genoemd mogen worden

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Laatst online: 12-09 23:15
Vandaag nog bij de Phonehouse langsgeweest. Hier te horen gekregen dat vandaag wel een aantal (160) webvoorraad geleverd is.

Zelf op 28 augustus bestelling geplaatst via de website en aangegeven om de SGS op te halen in een phonehouse winkel. Op deze wijze kan ik echter niet mijn orderstatus via de site opvragen (technisch probleem volgens de phonehouse). Ik zou de postcode van de betreffende winkel moeten opgeven. Resultaat : order niet gevonden.

Laatst gebeld. Order wel bekend bij hun maar geen voorraad. Hopelijk wordt ik morgen gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:03:
[...]

Je zegt 275 minuten / 550 sms dus 2 smsjes is dan 1 belminuut. Al moet je wel zelf de sms verdubbelaar aanzetten als ik het goed heb. Anders is het alsnog 1 smsje -> 1 belminuut.

[...]
Dat moet ik idd doen,maar dat heeft toch geen consequenties voor mijn belminuten het is gewoon toch zo dat als ik 1 sms verstuur ik er 1 extra krijg? of mis ik nu een adder onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:32:

bron:
Vodafone
Is niet mogelijk, dit kreeg ik als antwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb voor u nogmaals deze zaken nagekeken en ik kan u aangeven dat het toestel gekocht dient te worden bij Vodafone en daarna is het mogelijk om Vodafone Garant aan te sluiten. U geeft aan dat u het toestel bij de Phonehouse online heeft gekocht en dat betekent dat het niet mogelijk is om Vodafone Garant aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• octaviafm
Hallo allemaal,

Heb zojuist de klantenservice van TyPhone aan de lijn gehad en gevraagd wanneer de Galaxy S geleverd wordt.
Zij konden mij vertellen dat zij waarschijnlijk pas 17 september weer een partij geleverd krijgen.
Dus dat wordt voor ons dus 3 weken w8ten na data van betstelling. En dan gewoon op de website vermelden dat het uit voorraad leverbaar is! Slechte zaak van Typhone dus.

Afwachten maar...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

octaviafm schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:39:
Hallo allemaal,

Heb zojuist de klantenservice van TyPhone aan de lijn gehad en gevraagd wanneer de Galaxy S geleverd wordt.
Zij konden mij vertellen dat zij waarschijnlijk pas 17 september weer een partij geleverd krijgen.
Dus dat wordt voor ons dus 3 weken w8ten na data van betstelling. En dan gewoon op de website vermelden dat het uit voorraad leverbaar is! Slechte zaak van Typhone dus.

Afwachten maar...........
Raar, Typhone werkt samen met/is van Phonehouse.
En de Phonehouse levert al weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:17:
[...]
En de Phonehouse levert al weer wel
Het lijkt er op dat jij een uitzondering bent. Ik heb op 30-8 besteld bij de Phonehouse en mijn status is nog steeds "NoStock".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:38:
[...]

Het lijkt er op dat jij een uitzondering bent. Ik heb op 30-8 besteld bij de Phonehouse en mijn status is nog steeds "NoStock".
Ik heb gister mijn telefoon met Vodafone 200 besteld bij The Phonehouse als verlenging, en krijg hem morgen geleverd. Heb ik geluk soms? :o

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Freich schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:35:
[...]

Ik heb gister mijn telefoon met Vodafone 200 besteld bij The Phonehouse als verlenging, en krijg hem morgen geleverd. Heb ik geluk soms? :o
Ja jij hebt zeker geluk, ik heb al 6dagen bij orderstatus geen voorraad staan (no stock), en jij hebt hem gister besteld en krijgt hem gelijk..... 8)7 8)7 erg vreemd vind ik dit, nouja ik bel ze morgen toch wel ff en ga ze dat dan ook zeker vertellen.

Hoe heb je besteld gewoon via internet of heb je een belletje gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

benbaba schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:39:
[...]

Ja jij hebt zeker geluk, ik heb al 6dagen bij orderstatus geen voorraad staan (no stock), en jij hebt hem gister besteld en krijgt hem gelijk..... 8)7 8)7 erg vreemd vind ik dit, nouja ik bel ze morgen toch wel ff en ga ze dat dan ook zeker vertellen.

Hoe heb je besteld gewoon via internet of heb je een belletje gedaan?
Gewoon via internet. Ik begreep via de vrouw die mij belde over de levering dat ik hem volgende week donderdag zou krijgen. Maar bij mijn status staat dus 09-09-2010 :o Dus misschien klopt het niet of heb ik het verkeerd begrepen en heb ik een meevallertje!
Jij hebt dan wel pech zeg... :/

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@proo (&Freich)
Welk telefoonnummer hebben jullie gebeld? Waar kan ik dat telefoonnummer vinden op www.phonehouse.nl? Want ik belde de normale klantenservice en dan krijg ik zo`n doos aan de telefoon die mij de verkeerde informatie geeft. Leek ook net of het haar helemaal niets interesseerde en gewoon wat zei. Zo kwam het tenminste over.

Ik heb vandaag ook weer niks gehoord over mijn bestelling dus ik ga ze morgen ook weer bellen. 2 Mensen die later dan mij bestellen en hem toch eerder krijgen dat is natuurlijk echt bull.. Wie weet hoeveel er nog meer voor gaan. Ga ze daar ook zeker op aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:52:
@proo (&Freich)
Welk telefoonnummer hebben jullie gebeld? Waar kan ik dat telefoonnummer vinden op www.phonehouse.nl? Want ik belde de normale klantenservice en dan krijg ik zo`n doos aan de telefoon die mij de verkeerde informatie geeft. Leek ook net of het haar helemaal niets interesseerde en gewoon wat zei. Zo kwam het tenminste over.

Ik heb vandaag ook weer niks gehoord over mijn bestelling dus ik ga ze morgen ook weer bellen. 2 Mensen die later dan mij bestellen en hem toch eerder krijgen dat is natuurlijk echt bull.. Wie weet hoeveel er nog meer voor gaan. Ga ze daar ook zeker op aanspreken.
Ik heb niks gebeld. En het is nog niet zeker of ik hem dus morgen krijg hè. Kan zo maar foutieve info zijn. Ik laat het morgen uiteraard weten.

3 Inches of Bloodsport!

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste