Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-10 19:09
Hmm, als ik voor een nieuw abo kies Vodafone B+S+W 200 2 jarig dan is de SGS 16GB gratis, bij verlenging (de rest precies hetzelfde) kost hij ineens 160 euro.

Deze week maar eens langs een Vodafone winkel om te kijken of ik hem ook voor noppes krijgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirate-Bozz schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 00:36:
Hmm, als ik voor een nieuw abo kies Vodafone B+S+W 200 2 jarig dan is de SGS 16GB gratis, bij verlenging (de rest precies hetzelfde) kost hij ineens 160 euro.

Deze week maar eens langs een Vodafone winkel om te kijken of ik hem ook voor noppes krijgen kan.
De actie is alleen in combi met een nieuw abbo, succes... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:50

Het zou kunnen dat je hem iets goedkoper kan krijgen ivm je klantwaarde
Staat er een S achter jouw klantummer bij vodafone dan krijg je geen extra korting op basis van de klantwaarde. je heb ook nog M, Hv als klantwaarde.
Feit is gewoon dat nieuwe aanbiedingen over het algemeen aantrekkelijker zijn als verlengingen.
Providers denken vaak dat mensen de moeite niet willen nemen om over te stappen.
Het is krom maar het is echt zo...

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Vodafone krijg je nu wel een datalimiet op internet hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:09:
Pas vanaf 6 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Idd - ik heb alle voorwaarden goed bekeken en nu is absoluut de FUP nog van toepassing. Ik heb alles netjes uitgeprint en dat ga ik heeeeeel goed bewaren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268

Is dat dan niet een kwestie van een nieuw abo afsluiten op naam van iemand anders in de familie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De FUP is dus 10x het gemiddelde gebruik.
Als er een datalimiet komt van 250 Mb op zijn minst, gaat het gemiddelde gebruik dus ook omlaag. En dus ook de FUP. Hoeveel je daarvan merkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:39:
Ik heb gisteren de Galaxy S besteld bij Typhone.nl
Kans is groot dat deze aanbieding al in het topic is vermeld, maar toch plaats ik 'm even: http://www.typhone.nl/aan...ium=AFC&utm_campaign=3676

T-Mobile relax 25
24 maanden
19,95 per maand
190 minuten/sms
Onbeperkt internet ( met een snelheid van 348 Kb/s )
Galaxy S gratis erbij

Volgens mij een hele mooie aanbieding.
Ik had deze mooie aanbieding al bij een andere aanbieder gezien...
Maar wanneer je de shop reviews gaat lezen dan durf je bij niemand meer wat te bestellen, wat een stelletje amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees-Jan schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:58:
[...]

Ik heb 4 aug besteld, en die SIM-kaarten zijn bij Belcompany niet op voorraad. :X :X
Krijg je nog steeds een mail dat de SIM-kaart niet op voorraad is?
Nog niet gehad... slechts een orderbevestiging. Zou het wel raar vinden al is dat zo. Er staat immers ook voor 15.00 besteld morgen in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang moet je dan wachten op iets wat niet op voorraad is bij Belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-10 20:46
bjorntju schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:44:
Zo, Gisteren de Galaxy S met vodafone bel+sms+web abbonement besteld voor maar 22.50 per maand. Hoef alleen maar 40 euro bij te leggen. Dus dat vind ik wel netjes :) Ben ook nog mooi optijd voor dat ze die datalimieten gaan invoeren. Krijg hem als alles goed gaat dinsdag al binnen. Ben erg benieuwd! Zat ook nog te kijken naar de Desire. Maar de Galaxy lijkt mij de betere telefoon.
Dan ben je nog duur uit. Bij GSMEasy.nl had ik ook voor 22.50 per maand, met Xbox en toestel was gratis :)

Een vriend heeft daar ook besteld met de Xbox, maar heeft hem nog steeds niet.. Volgens mij zijn de Xboxen uitverkocht :s

[ Voor 9% gewijzigd door HaTe op 15-08-2010 19:37 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:53:
[...]

Ik had deze mooie aanbieding al bij een andere aanbieder gezien...
Maar wanneer je de shop reviews gaat lezen dan durf je bij niemand meer wat te bestellen, wat een stelletje amateurs.
Wie is amateur, Typhone of de reviewers?
Ik zelf heb vaker bij Typhone besteld en ik heb nog nooit slechte ervaringen met ze gehad. Volgens mij zijn de meeste reviewers op die pagina gewoon achterlijk, ze stellen zich vaak gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:02:
[...]

Wie is amateur, Typhone of de reviewers?
Ik zelf heb vaker bij Typhone besteld en ik heb nog nooit slechte ervaringen met ze gehad. Volgens mij zijn de meeste reviewers op die pagina gewoon achterlijk, ze stellen zich vaak gewoon aan.
De aanbieders, google er maar eens op los....
Op shopreview is er voldoende te vinden.

Vaak is de aftersale heel slecht, dat heeft werkelijk niets met aanstellen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:05
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:09:
Heeft iemand hier meer info over?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-10 17:39
^^ check de frontpage van de laatste paar dagen eens :)

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 19:20:
Hoelang moet je dan wachten op iets wat niet op voorraad is bij Belcompany?
Ik heb de SGS op woensdag 4 aug besteld; meteen een mail gekregen dat de T-Mobile SIMkaart niet op voorraad is :? . Vandaag, 16 aug, nog niets gehoord of gezien van BC en/of Koerier... :(

the older I get, the better I was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Dat duurt wel erg lang, eens informeren bij BC lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is wordt vandaag mijn abonnementsaanvraag verwerkt door T-mobile. Weet iemand hoelang zoiets duurt?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel_D
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
De op dergelijke websites vermeldde levertijden moet je blijkbaar met een korreltje zout nemen. Ik heb bij GSM easy gisteren een Galaxy S icm een Vodafone Bel/Sms/Web 200 besteld (ik ga er "slechts" een gratis zwarte Wii bij krijgen), en volgens de site zou ik 'm binnen 24 uur kunnen verwachten. Toch was ik niet erg verbaasd om vandaag een mailtje te krijgen waarin stond dat ze door de grote vraag het bestelde product niet meer op voorraad hebben. Ze gaan dus bijbestellen, verwachten 't binnen een paar dagen weer te hebben. Ze maken overigens niet duidelijk of het om de telefoon, de SIM of beiden gaat. In ieder geval stel ik me in op een flinke poos wachten, kan 't alleen maar meevallen.

Er staat nu nog steeds het volgende bij de betreffende aanbieding: "Dit toestel is op voorraad, u kunt
uw bestelling binnen 24u ontvangen." Dat icoontje van een vliegtuig erbij neem ik overigens ook met een korreltje zout, het zal wel een gast in een Fiat zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:37
Megapaul schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 10:06:
Het zou kunnen dat je hem iets goedkoper kan krijgen ivm je klantwaarde
Staat er een S achter jouw klantummer bij vodafone dan krijg je geen extra korting op basis van de klantwaarde. je heb ook nog M, Hv als klantwaarde.
Feit is gewoon dat nieuwe aanbiedingen over het algemeen aantrekkelijker zijn als verlengingen.
Providers denken vaak dat mensen de moeite niet willen nemen om over te stappen.
Het is krom maar het is echt zo...
Gaat de klantwaarde omhoog als je heel veel belt of juist als je bijna niet belt? In het laatste geval betaal je vrij weinig maar als je nooit belt verdienen ze daar relatief het meeste aan, lijkt me? Ik ben zo iemand, meer dan 10x bel ik gemiddeld niet. Per jaar! Daarnaast bel ik relatief veel via de vaste telefoon en wil natuurlijk wel mobiel bereikbaar zijn. Een toestel met ingebouwde gps vind ik ook wel handig. Ik heb nu nog een HTC Artemis, maar het wordt tijd voor iets moderners.

Mijn Vodafone sim-only abo loopt overmorgen af. Het valt me ronduit tegen dat je een lagere aanbieding krijgt als je wilt verlengen dan wanneer je een nieuwe klant bent. Een trouwe tevreden klant wordt op deze manier niet beloond, zou je denken. Idd haal je denk ik het meeste voordeel als je ieder jaar of beter nog, iedere twee jaar, van provider wisselt.

Ik zit dus nu ook aan de Galaxy te denken en dan via de Belcompany met een Relax 20 abo. Toestel gratis, 16,95 / mnd, twee jaar lang. Met een paar uurtjes rondneuzen, googlen en hier lezen kun je toch al aardig wat geld besparen kennelijk. :) Ik ben blij met jullie tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mail gekregen van Belcompany dat het toestel niet op voorraad is (geen woord over simkaarten?).

Ze weten niet wanneer het weer op voorraad is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist met Typhone gebeld. Zij hebben de Galaxy S goed op voorraad.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgpirre
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-04-2021
Heb ik het goed als ik zeg dat de Galaxy S in België alleen via Belgacom te krijgen is voor de volledige prijs?
Of zou het voor mij ook mogelijk zijn 1tje te kopen bij een Nederlandse provider tegen zo een voordelig-uitziend tarief (gratis foon, + abonnement)? Ik woon kort bij de grens als dat iets uitmaakt (Neerpelt)? Of heb ik dan sowieso een NL nummer wat dan weer niet interessant is voor men contactpersonen?
Internet hoeft niet echt voor mij, wifi is goed genoeg.

PS Ik ken absoluut niets van smartphones en abonnementen btw, ik gebruik nog altijd men eerste pre-paid gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
HaTe schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 19:36:
[...]

Dan ben je nog duur uit. Bij GSMEasy.nl had ik ook voor 22.50 per maand, met Xbox en toestel was gratis :)

Een vriend heeft daar ook besteld met de Xbox, maar heeft hem nog steeds niet.. Volgens mij zijn de Xboxen uitverkocht :s
Ik had mijn Galaxy in 1e instantie daar besteld met de xbox360 aktie, echter 1 dag later zag ik de aanbieding van de Galaxy icm een Philips blue ray speler.
Had toen een mail gestuurd een week later kreeg ik een mail met een nieuw ordernummer van de Galaxy icm de blue ray speler. De oude order stond er nog in (galaxy icm xbox360).
Vandaag kreeg ik een mail dat die order geannuleerd is wegens het niet op voorraad hebben van het product.
Voor mij niet erg want ik wilde toch liever de blue ray speler.
en maar 1 abonnement.

Krijg zelf vanmiddag m'n Galaxy geleverd en de Philips blue ray speler wordt nageleverd.
Het had wat voeten in de aarde, en het beleid bij gsmeasy is af en toe niet zo "easy" zie mijn eerdere relaas.
Echter zo als het er nu naar uit ziet komt alles helemaal goed :)

[ Voor 3% gewijzigd door Megapaul op 16-08-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik lees hier dat er sommigen zijn die voor 22,50 per maand bij gsmeasy.com het toestel gratis erbij krijgen.
Maar ik krijg het op de site het alleen voor elkaar als ik 27,50/maand opgeef.

Kan iemand me helpen dit op te helderen? Ik heb net telefonisch dit toestel besteld bij vodafone (de mysterie land variant met 16gb intern) voor 27,50/maand, en ben van plan om de bestelling te annuleren als het toestel echt gratis is bij een abbo van 22,50.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordMocro schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:04:

Kan iemand me helpen dit op te helderen? Ik heb net telefonisch dit toestel besteld bij vodafone (de mysterie land variant met 16gb intern) voor 27,50/maand, en ben van plan om de bestelling te annuleren als het toestel echt gratis is bij een abbo van 22,50.
Waarom neem je hem niet via belcompany.nl i.c.m. een T-Mobile Relax 20 abonnement met gratis Web N Walk (2 jarig abonnement). Dan heb je 'm ook gratis, of je neemt een iets duurder abonnement maar dan is ie nog steeds gratis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:38:
[...]

Waarom neem je hem niet via belcompany.nl i.c.m. een T-Mobile Relax 20 abonnement met gratis Web N Walk (2 jarig abonnement). Dan heb je 'm ook gratis, of je neemt een iets duurder abonnement maar dan is ie nog steeds gratis :D
Omdat ik hele slechte verhalen hoor over t-mobile, slecht 3g en bel netwerk.

Of zijn deze verhalen al lang verleden tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:37
lordMocro schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:41:
Omdat ik hele slechte verhalen hoor over t-mobile, slecht 3g en bel netwerk. Of zijn deze verhalen al lang verleden tijd?
Twee tot vier jaar geleden zat ik ook bij T-Mobile en had geen problemen met bereikbaarheid. Over het 3G netwerk heb ik geen mening, maar ik dacht dat eventuele capaciteitsproblemen onlangs opgelost waren, meende zoiets gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Enkele maanden geleden had mijn vriendin met haar Iphone wel problemen bij T-Mobile en dat was rond de tijd dat de problemen ook in de media kwamen, nu loopt alles weer goed dus dat trok mij over de streep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:55:
Vandaag mail gekregen van Belcompany dat het toestel niet op voorraad is (geen woord over simkaarten?).

Ze weten niet wanneer het weer op voorraad is
Dat is voor de 16gig al 2-3 weken zo, ik ga annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordMocro schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:04:
Ik lees hier dat er sommigen zijn die voor 22,50 per maand bij gsmeasy.com het toestel gratis erbij krijgen.
Maar ik krijg het op de site het alleen voor elkaar als ik 27,50/maand opgeef.

Alvast bedankt.
Dit komt doordat gsmeasy snel switcht van aanbiedingen. Nu krijg je geloof ik een wii erbij maar dan moet je wel een abonnement van 27.50 afsluiten. Vorige aanbieding was 22.50 met een DS Lite erbij.
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:38:
[...]

Heb jij de telefoon al binnen dan? Bij mij is ie niet op voorraad zoals eerder vermeld.
MrAngry schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:35:
[...]

Dat is voor de 16gig al 2-3 weken zo, ik ga annuleren.
Hmm dat is wel slecht.. Al contact opgenomen met Belcompany?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:44:
[...]

Heb jij de telefoon al binnen dan? Bij mij is ie niet op voorraad zoals eerder vermeld.

[...]
Ik wilde hem meenemen in de winkel want daar waren ze op voorraad en dan wel met de aanbieding van de website... dat kon niet, dus nu maar wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-03-2023
Ik zag vorige maand een mooie aanbieding bij BelCompany - Vodafone Bel+Sms+Web 200 en daarbij dan de Samsung Galaxy 16GB. Op 23 juli is de bestelling bevestigd en tevens dat het toestel tijdelijk niet op voorraad was.

Toen begon het grote wachten. Van BelCompany zelf hoor je helemaal niets. Na drie weken toch maar eens gaan bellen. En iedere keer als ik bel hoor ik tegengestelde berichten en telkens wordt er nieuwe voortgang beloofd. Maar er gebeurt echt helemaal niets!!!!

Het laatste bericht was trouwens dat Vodafone de 16GB Galaxy eruit heeft gehaald en dat ze die sowieso niet kunnen leveren. Als ze dat al weten, dan zouden ze dat toch wel even kunnen melden?

Kortom "tijdelijk niet in voorraad" kan bij BelCompany wel heeeel erg lang gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Alweer verleden tijd. Een aantal maanden geleden was het voor mij ook een probleem, nu heb ik nergens meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-10 14:06
t-mobile blijft slechtste bereik hebben in nederland.

hier nog steeds geen 3g en geen tot nauwlijks bereik.
En dat wel op meerdere plekken in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:44:

Hmm dat is wel slecht.. Al contact opgenomen met Belcompany?
Ik heb na een week even gebeld of het nog lang ging duren, ze dacht van niet en zo wel dan zouden ze wel contact opnemen om een alternatief te bieden. Ik heb toen een week gewacht en ben een week op vakantie geweest, nu dus ruim 3 weken verder. Ze kunnen de kloten krijgen, en op die datalimiet van vodafone zit ik ook niet te wachten. Heb nog niet het idee dat ze voor 6 sept kunnen aansluiten dus ik ga annuleren en hem dan in een fysieke winkel halen zonder datalimiet bij het abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
Heb vandaag na enkele dagen rondkijken op internet naar mooie aanbiedingen icm Samsung GS toch besloten om voor de Belcompany optie te gaan, T-Mobile relax 20 2jr. Doorslaggevend was uiteindelijk toch het kostenplaatje. T-mobile is het goedkoopst, hoop dat ik er geen spijt van krijg... Komt mede doordat ik nog een abbo heb lopen (bel+sms) en zo de maandlasten laag houd.

(Andere optie die ik overwoog ik vodafone abbo belsmsweb200 bij GSMeasy. Dan had ik de Wii direct weer verkocht om zo te cashen).

Verder zelfde verhaal als Runfun16, ook in de winkel bij Belcompany geweest. Toestel op voorraad maar voor dat prijsje mocht ik m niet mee nemen ;( .

Nog gebeld naar Belcompany nadat ik order geplaatst had of ze een indicatie konden geven voor de levering. Madam aan de andere kant zei dat er deze week nieuwe voorraad binnen zou komen... We houden hoop op snelle levering!

Minder goed bericht hoorde ik van medewerker in de winkel van Belcompany, die had het inderdaad over leveringsproblemen van de 16GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
In de offline winkel van BelCompany kan je je online bestelling alleen afhalen;
ook al is er (ruime) voorraad in de winkel wordt er toch een pakket vanuit het magazijn verstuurd, waarna je bericht krijgt dat je het pakket op kan halen, na legitimatie.
BelCompany online en offline zijn 2 heel verschillende winkels, waarschijnlijk komt dat door franchise systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:32

itarix

404 soul not found

Ik was een hele tijd van plan om hem bij Vodafone te halen.
Maar met de het datalimieten verhaal begin ik toch een beetje te twijfelen.
3 weken geleden besteld bij gsmeasy met een xbox 360.
Van te voren T-mobile gebeld en die zeiden dat ik 4 maanden van te voren mocht overstappen met nummerbehoud.
Afijn gsmeasy heeft het geannuleerd omdat het 3 maanden is.
Nog een keer T-mobile gebeld en nu zeggen ze 3 maanden :S

De 24ste kan ik het weer proberen (mijn contract loopt tot 24november)
Maar dat zit wel dicht tegen de 6 september grens aan.
(Het lijkt me dat na het accepteren van het nummerbehoud er pas een contract wordt aangemaakt)

Als alternatief heb ik (ook bij gsmeasy) een leuke "verborgen" aanbieding in combinatie met Hi gevonden.
Galaxy S kiezen met Hi 25 en handmatig internet extra snel selecteren.

Krijg je het toestel gratis voor 22,45 + 3,74 = 26,19 per maand.
Het internet is dan alleen wel langzamer (wel onbeperkt)

Alleen jammer dat ik verpest ben door de belofte van een Wii of ander leuk ding bij Vodafone.

Heeft iemand anders nog suggesties welk niet T-mobile niet Vopdafone contract ik kan nemen.
Of iniedergeval Vodafone voor de nieuwe voorwaarde ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:26:
[...]

Gaat de klantwaarde omhoog als je heel veel belt of juist als je bijna niet belt? In het laatste geval betaal je vrij weinig maar als je nooit belt verdienen ze daar relatief het meeste aan, lijkt me? Ik ben zo iemand, meer dan 10x bel ik gemiddeld niet. Per jaar! Daarnaast bel ik relatief veel via de vaste telefoon en wil natuurlijk wel mobiel bereikbaar zijn. Een toestel met ingebouwde gps vind ik ook wel handig. Ik heb nu nog een HTC Artemis, maar het wordt tijd voor iets moderners.
Nee, want de vaste maandkosten zijn bij het afsluiten van het contract al binnen. Alles daarboven is extra voor een provider en zorgt dus voor een betere klantwaarde. Ben blij dat ik de telefoon gewoon in de fysieke Belcompany in de eerste weken opgepikt heb. Nergens last van en geniet al een flinke tijd van deze geweldige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:32

itarix

404 soul not found

De klant waarde gaat omhoog als je veel buiten je bundel belt.
Misschien ben je ook waardevol als je een van de hogere abonnementen hebt.

Tenminste ik kan me voorstellen dat een provider liever iemand heeft met een contract van 60euro per maand die niet veel belt dan iemand die 30euro per maand betaald en soms 10euro buiten de bundel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk, maar met de hogere bundels kun je praktisch iedere telefoon gratis meekrijgen bijna altijd met een 1 jarig abo, dus dan is het meteen minder belangrijk. (Iphone uitgezonderd.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf alleen huiverig of Samsung nog een lange tijd met updates komt want daar zijn ze niet zo goed mee. Mijn vriendin heeft de Iphone 3GS ondertussen al meer dan een jaar en daar is laatst nog een update voor geweest.

Verder ben ik ook benieuwd of dit toestel ook 'ge-jailbreakt' kan/zal worden en dat alle apps dus gratis worden. Nog leuker zou zijn dat de Iphone apps ook te gebruiken zijn maar dat zal niet gaan denk ik i.v.m. een ander besturingssysteem.

+ Ondertussen al iets van 4 mailtjes gehad van Belcompany en het toestel hebben ze niet op voorraad. Mocht ergens nog een leuke aanbieding komen dan bestel ik hem daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10 18:35

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Frank B268 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:41:
Volgens mij is deze ook niet gek

Op
www.2call.nl
www.phoneshop.nl

Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar € 22,50 per maand alles inclusief:
24 maanden gratis internet (verlaagde abonnementskosten)
Aansluitkosten € 24.50
Abonnementskosten normaal € 29.50 inclusief BTW per maand
Maar nu: Aktie abonnementskosten € 22.50 inclusief BTW per maand
actie loopt tot en met 31 augustus
Gratis sms-verdubbelaar (sms 'Dubbel SMS AAN' naar 4000)

Toestelprijs van de Galaxy S i9000 Black bij deze abo: 39 euro (gratis verzenden)

Dus totale kosten voor 2 jaar is 603.50 euro
Het toestel los had me zo'n 450 euro gekost, dus voor iets meer dan 150 euro kan ik twee jaar bellen, sms-en en internetten. Prive verbel ik bijna niets met mijn mobiel, dus dit leek mij wel een hele mooie aanbieding :)
Thanx voor de tip. Ik heb 'm zojuist bij phoneshop.nl besteld. Als je uitgaat van een toestelprijs van € 460,- kun je dus 150 minuten bellen / 300 sms sturen en internetten met FUP voor nog geen € 6,- per maand.

Ik wilde in ieder geval goed bereik, dus ik zat te twijfelen tussen Vodafone en KPN/Hi, maar een vergelijkbare Hi online 25 met Eindeloos online XtraSnel is over 2 jaar gezien € 95,- duurder en je kunt ook nog geen belminuten meenemen naar de volgende maand.

[ Voor 10% gewijzigd door antonboonstra op 17-08-2010 10:42 ]

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
cgpirre schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:33:
Heb ik het goed als ik zeg dat de Galaxy S in België alleen via Belgacom te krijgen is voor de volledige prijs?
officieel gaat de verkoop exclusief via belgacom tot einde van het jaar. maar hij is ook te krijgen in enkele anders winkels (f mobile, smartphone, get&call), vermoedelijk zijn dit dan wel geïmporteerde modellen uit nederland, maar maakt verder niets uit
Of zou het voor mij ook mogelijk zijn 1tje te kopen bij een Nederlandse provider tegen zo een voordelig-uitziend tarief (gratis foon, + abonnement)? Ik woon kort bij de grens als dat iets uitmaakt (Neerpelt)? Of heb ik dan sowieso een NL nummer wat dan weer niet interessant is voor men contactpersonen?
Internet hoeft niet echt voor mij, wifi is goed genoeg.
je zal een domicilie moeten hebben in nederland wil je een abo afsluiten, evt op naam van een nederlandse kennis - maar dat lijkt me niet zo handig. en je zit uiteraard met nederlands nummer

de voorwaarden die ze in nederland krijgen bij verlenging of aangaan van abonnement zitten er bij ons bijlange nog niet in, koppelverkoop is hier nog maar pas toegestaan en staat nog in z'n kinderschoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Antonboonstra, zie ik iets over het hoofd of is deze aanbieding met een Vodafone abonnement voordeliger:

http://gsmeasy.nl/abonnem...aar/samsung-i9000-galaxy/

Met: Nintendo Wii Black Motionpack inclusief motion pack en 2 games.

Hiermee heb je 200 belminuten of 400 smsjes per maand en betaal je €27,50. Je bent dan per maand 5 euro duurder uit maar er zijn geen toestelkosten van €39,-. Al zou je de Wii en de spellen niet willen dan verpats je die voor circa €150,- en dan ben je goedkoper uit en heb je meer smsjes en belminuten per maand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra

antonboonstra

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:11:
@Antonboonstra, zie ik iets over het hoofd of is deze aanbieding met een Vodafone abonnement voordeliger:

http://gsmeasy.nl/abonnem...aar/samsung-i9000-galaxy/

Met: Nintendo Wii Black Motionpack inclusief motion pack en 2 games.

Hiermee heb je 200 belminuten of 400 smsjes per maand en betaal je €27,50. Je bent dan per maand 5 euro duurder uit maar er zijn geen toestelkosten van €39,-. Al zou je de Wii en de spellen niet willen dan verpats je die voor circa €150,- en dan ben je goedkoper uit en heb je meer smsjes en belminuten per maand :D
Over 2 jaar gezien ben je dan (120-39=) 81 euro duurder uit, dus dan zou ik de Wii hier minimaal voor moeten verkopen, aangezien ik zelf geen behoefte heb aan een Wii. De extra belminuten heb ik op zich niet nodig omdat ik niet zoveel bel. Daarnaast dacht ik dat GSMeasy het toestel niet op voorraad had, maar dat is (intussen) al wel weer het geval. Was misschien een iets scherpere aanbieding geweest...

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach als ik mijn toestel binnen heb dan zal ergens anders wel weer een betere aanbieding zijn, dat blijf je houden. Verder kwam ik wat tegen:

http://www.sigridschrijft...ng-galaxy-s/#comment-1657

Het filmpje lijkt me niet eerlijk in het vergelijken want volgens mij loopt de Galaxy via WIFI en de Iphone niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
Net gebeld met BC. Eind van de week verwacht BC 'een hele lading' SGS; kijken of ik dan (eindelijk) eens iets geleverd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

@Runfun16

Ik zie anders hetzelfde wifi teken staan bij de Iphone. (naast AT&T)

[ Voor 8% gewijzigd door GSlayer op 17-08-2010 13:17 ]

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSlayer schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:16:
@Runfun16

Ik zie anders hetzelfde wifi teken staan bij de Iphone. (naast AT&T)
Oeps, inderdaad 8)7 maar dan valt de Iphone behoorlijk tegen qua snelheid ivm de Galaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
Als die 2 phones over hetzelfde WiFi netwerk gaan, kan 't ook zijn dat ze op elkaar moeten 'wachten'...
(wie 't eerst komt 't eerst maalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 01:20:
Hallo, ik had even een vraagje. Mijn huidige abo bij Hi loopt in september af en ik zou eigenlijk wel willen verlengen naar Hi student 25 met de GS, maar dan blijft de toestelprijs nog vrij hoog. Nu zag ik dat dat niet het geval is als je een nieuwe klant bij Hi wil worden.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om dan een maandje sim only van Ben te nemen en dan weer klant te worden bij Hi waardoor ik gebruik kan maken van de veel betere aanbieding.
Mag/kan dit?
Alvast bedankt.
Ik had inmiddels via studentmobiel de galaxy besteld bij vodafone met bijbetalen voor de telefoon van 46 euro. Nu keek ik net even bij HI voor het verlengen van mij abbo en kan ik ineens met alle mogelijke abbo's een gratis galxy erbij krijgen, terwijl ik er eerst zeker 140 euro voor moest bijbetalen... Dus maar snel een studentenabbo met extra snel internet voor 21,20 euro p/m besteld. Ik vond het vrij apart, maar mij hoor je niet klagen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees529
  • Laatst online: 08-12-2014
8)7 Zojuist BC gebeld, had mijn order al vanaf 31 juli openstaan, ze vertelde mij nu dat het wel tot half september kon duren tot dat de galaxy binnen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:00:
[...]

Ik had inmiddels via studentmobiel de galaxy besteld bij vodafone met bijbetalen voor de telefoon van 46 euro. Nu keek ik net even bij HI voor het verlengen van mij abbo en kan ik ineens met alle mogelijke abbo's een gratis galxy erbij krijgen, terwijl ik er eerst zeker 140 euro voor moest bijbetalen... Dus maar snel een studentenabbo met extra snel internet voor 21,20 euro p/m besteld. Ik vond het vrij apart, maar mij hoor je niet klagen :*)
Als de keus perse HI moest zijn snap ik het maar als dat niet het geval zou zijn dan had je de vorige pagina's moeten lezen ;)

Edit: ik kan ook bij HI verlengen maar dit krijg ik te zien:

Van: Voor:
Hi Online 30 2 jaar €30,00 €27,45/mnd
Eindeloos online XtraSnel** €14,95 €3,75/mnd

Totaal maandbedrag €44,95 €31,20/mnd
Toestelprijs €545,00 €79,95

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees529 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:44:
8)7 Zojuist BC gebeld, had mijn order al vanaf 31 juli openstaan, ze vertelde mij nu dat het wel tot half september kon duren tot dat de galaxy binnen kwam.
Ik hoop dat je dan voor de 16GB hebt gekozen anders kan ik ook nog een tijdje wachten :( Wel vreemd dat er allemaal tegenstrijdige berichten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Kheb scheit aan al die rare welkomsgeschenken en gewoon naar de vodafone winkel gegaan hier in Den Haag. 27,50/maand bel + web + sms 200 + gratis toestel (16gig versie), wel 24 euro administratiekosten.

Uurtje later weer thuis om meteen ermee te spelen, m'n eerste smarthphone waarbij ik een internet abbo erbij heb genomen. Echt een geweldig apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:50:
[...]

Ik hoop dat je dan voor de 16GB hebt gekozen anders kan ik ook nog een tijdje wachten :( Wel vreemd dat er allemaal tegenstrijdige berichten zijn.
Ik heb net BC gebeld om m'n 16 gig te annuleren, meisje was totaal niet verbaasd of bezig om me over te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees529
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:50:
[...]

Helaas ik heb voor de 8GB gekozen

[ Voor 10% gewijzigd door Kees529 op 17-08-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraks
  • Laatst online: 01-03-2023
BelCompany de 16 Gig helemaal niet meer leveren. Ik moest mijn bestelling annuleren en daar een 8 GB van maken.

En het leveren van tegengestelde berichten is volgens mij het handelsmerk van BC-klantenservice. Ze schrijven ook niets op. Ze weten nooit wat er is afgesproken in het vorige klantcontact. Steeds moeten we opnieuw beginnen. Zo vermoeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Mij had het meisje in een van de BC-winkels hier een paar weken geleden al gezegd dat ze daar en in de regio de 16G-versie niet meer hadden en dat ze er erg aan twijfelde of ze ze überhaupt nog op afzienbare termijn weer zouden krijgen.

Op een gegeven moment kunnen ze de 16G-versie natuurlijk wel weer leveren verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
Graag gedaan. Bestelling is inmiddels netjes afgehandeld door deze winkel. Ben 'm vanmiddag in de winkel gaan halen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees529 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:04:
[...]

Helaas ik heb voor de 8GB gekozen
:( Dan hoop ik dat het waar is dat er deze week een flinke partij toestellen binnen komt. Het blijft dan nog een probleempje omdat ze op volgorde van bestelling ook leveren... ik heb afgelopen maandag pas besteld. Laat ze dan maar de website ook aanpassen want voor 15:00 bestellen is niet binnen 24 uur binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
Ik hoop ook dat er 'een flinke partij' binnenkomt en dat er eindelijk geleverd gaat worden. Ik bestelde op 4 aug, toen was de telefoon op voorraad, maar de SIMkaarten niet, nu zijn de SIMkaarten op voorraad en de telefoon weer niet 8)7 , terwijl ik van de BC telefoon support te horen kreeg dat de telefoon gewoon gereserveerd was en het wachten op de SIMkaart was. Die 'gereserveerde' telefoon is gewoon uitgeleverd, maar niet aan mij...
Vorige week gebeld met BC: "Ja meneer,u wordt maandag of dinsdag gebeld door de koerier voor de uitlevering", gister (dezelfde BC mederwerker): "Nee meneer, wij reserveren geen telefoons, de SGS is niet op voorraad, eind van de week komt er een lading binnen" :F

bij geen online leverancier is de SGS op voorraad; de HTC Desire is ook al moeilijk, ik vermoed dat het met de recessie/economie wel meevalt :+

zucht, geduld... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
Toch maar bestelling geannuleerd via Belcompany (T-mobile). In eerste instantie had ik voor het goedkoopst gekozen maar het begon toch te knagen dat ik voor een paar euro xtra, het betere netwerk van Vodafone zou hebben en meer min/sms (waardoor ik misschien net wel uit kom met abbo).

Kosten plaatje Gsmeasy: 27.50*24+24.95 = 684.50 (-170 wii verkopen = 514.50 > 200min/400sms
Kosten Belcompany 16.95*24+24.95 = 431.75 > 135min/sms

Maar misschien wel belangrijkste reden was dat ik nog een abbo heb lopen (simonly) bij t-mobile tot mei 2011 en deze kon ik alleen afkopen, kosten e70. Gebeld, naar de tmobile shop geweest, ze konden niks voor mij betekenen. Nog gevraagd waarom niet, aangezien ik bereid was duurder abbo te nemen. Konden ze niet doen. De logica konden ze mij echter ook niet uitleggen. Kennelijk verdienen ze zoveel aan simonly dat ze dat niet op willen geven.

Heb er vannacht wel om geslapen maar toen ik vanochtend wakker werd toen dacht ik: vaarwel t-mobile. Waarom zou ik loyaal zijn als de andere partij dat niet weet te waarderen? Dus na mijn trouw aan eerst Ben en toen T-mobile neem ik afscheid.

Na bellen met GSMeasy over voorraad en leverindicatie kreeg ik te horen dat er deze week wel telefoons binnen gaan komen. Of dit het standaard antwoord van een klantenservice is of waarheid, zal de tijd leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees529
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:07:
[...]

:( Dan hoop ik dat het waar is dat er deze week een flinke partij toestellen binnen komt. Het blijft dan nog een probleempje omdat ze op volgorde van bestelling ook leveren... ik heb afgelopen maandag pas besteld. Laat ze dan maar de website ook aanpassen want voor 15:00 bestellen is niet binnen 24 uur binnen :)
Ja dat hoop ik ook , ik wacht al bijna 3 weken, het wordt tijd dat ze bij BC de waarheid spreken en niet allemaal verschillende verhalen ophangen. Als ze gewoon eerlijk zeggen dat het toestel in september komt, kon je daar vrede mee hebben of niet. je kunt dan eventeel annuleren, nu wordt iedereen aan een lijntje gehouden en krijg een heleboel frustatie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees529 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:07:
[...]
Als ze gewoon eerlijk zeggen dat het toestel in september komt, kon je daar vrede mee hebben of niet. je kunt dan eventeel annuleren, nu wordt iedereen aan een lijntje gehouden en krijg een heleboel frustatie. :(
...en dan per mail ook nog de vraag krijgen van BC of je op ze wil stemmen voor webwinkel van het jaar... die stem krijgen ze alleen als ik begin komende week mijn toestel heb (eind van de week was beloofd maar daar ga ik niet van uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteaRic
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-10 18:30
Op de site van BC staat dat hij nu op voorraad is. Ik dacht laat ik voor de zekerheid maar bellen naar BC en inderdaad hij is niet op voorraad. Volgens madam een fout op de website. Advies was om eind van de week nog maar een keer te bellen of die op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-10 13:55
Kan nu bij Hi verlengen, maar m'n toestel is altijd gratis blijkbaar..ook al heb ik hi 15..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cv0nr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:37:
[...]

...en dan per mail ook nog de vraag krijgen van BC of je op ze wil stemmen voor webwinkel van het jaar... die stem krijgen ze alleen als ik begin komende week mijn toestel heb (eind van de week was beloofd maar daar ga ik niet van uit).
ik denk dat ik maar voor BC stem, misschien krijg ik 'm dan eerder geleverd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-10 13:55
Oké, abbo verlengd bij hi via telefoon. 21,20 per maand, 2 jaar lang, gratis galaxy S. Leuke aanbieding lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees529
De telefoons zijn bij BC vandaag binnengekomen worden vanaf morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
Hmm, 't feit die de SGS nu nog steeds "Op voorraad" staat zou mogelijk kunnen betekenen dat BC er voldoende binnen heeft gekregen om de backorders uit te leveren...
en weer bestellingen 'aan te nemen'

ik begin een beetje blij te worden... *O*

hoop alleen dat er geen dooie mus inzit -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
HaTe schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 19:36:
[...]

Heeft iemand onlangs nog de SGS bij GsmEasy gekocht en heb je hem dan al gekregen? Ik wil graag weten of ze de xbox of de sgs niet meer hebben.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen krijgt Typhone.nl ook een nieuwe lading Samsung Galaxy S' binnen.
Ik krijg de mijne dus waarschijnlijk vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
HaTe schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:41:
[...]

Heeft iemand onlangs nog de SGS bij GsmEasy gekocht en heb je hem dan al gekregen? Ik wil graag weten of ze de xbox of de sgs niet meer hebben.
Ik heb op 05-08-10 een bestelling geplaatst bij gsmeasy op 06-08-10 een mail gestuurd omdat ik bij hun op de site een andere aanbieding zag staan. Gratis Blue Ray Speler ipv Xbox360.
Op 13-08 kreeg ik een mail met een nieuw order nr de Galaxy heb ik op 16-08 binnen gehad.
En mijn blue ray speler heb ik vandaag mogen ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Gek dan.. Hij heeft er verder niet veel van gehoord..

Op 4 aug besteld en de zelfde dag nog deze mail:
Hartelijk bedankt voor uw bestelling op GSMeasy.nl. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben. Wij nemen contact met u op om uw bestelling verder af te handelen Indien u verder nog vragen heeft over uw bestelling dan kunt u via onderstaande e- mailadres contact met ons opnemen support@gsmeasy.n Met vriendelijke groet GSMeasy.nl

[ Voor 82% gewijzigd door HaTe op 18-08-2010 23:28 ]

Verwijderd

Het toestel is bij Belcompany nu niet meer gratis i.c.m. het T-Mobile abo met Relax 20 en gratis Web'N'Walk standaard... ik denk dat ik dus nog net geluk heb gehad :D Verkeerd gekeken.

...maar nog belangrijker is dat er inderdaad staat dat ze weer op voorraad zijn. Dadelijk een vergadering dus hopelijk belt de koerier niet ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 08:17 ]

• Megapaul
HaTe schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:23:
Gek dan.. Hij heeft er verder niet veel van gehoord..

Op 4 aug besteld en de zelfde dag nog deze mail:

[...]
Communicatie is niet het sterkste punt van gsmeasy, kreeg ook mijn bevestigsmail van de wijziging pas na een week. Alles wel verder correct afgehandeld.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:57
Best chill die actie, maar ik heb liever de Galaxy S zonder cadeau, en lagere abbo kosten. Kan je eigenlijk bij elke provider 'afdingen'?
Lees hier boven dat iemand bij Hi voor rond de 22 euro de Galaxy S heeft ( Zonder bij betalen neem ik aan ). Ik mag mn Abbo bij Hi ook binnenkort verlengen, en ga dan voor het zelfde bedrag ongeveer.

• antonboonstra

antonboonstra

antonboonstra schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:33:
[...]

Thanx voor de tip. Ik heb 'm zojuist bij phoneshop.nl besteld. Als je uitgaat van een toestelprijs van € 460,- kun je dus 150 minuten bellen / 300 sms sturen en internetten met FUP voor nog geen € 6,- per maand.

Ik wilde in ieder geval goed bereik, dus ik zat te twijfelen tussen Vodafone en KPN/Hi, maar een vergelijkbare Hi online 25 met Eindeloos online XtraSnel is over 2 jaar gezien € 95,- duurder en je kunt ook nog geen belminuten meenemen naar de volgende maand.
Zie ik nu pas dat bij PhonePlaza.nl hetzelfde abonnement € 32,- goedkoper is. I.p.v. 39 euro bijbetalen, had ik hier maar 7 euro hoeven bijbetalen. En het stomme is dat beide bedrijven eigenlijk dezelfde zijn. Ze lijken sprekend op elkaar en zijn beide onderdeel van Edery...
Dus € 22,50 / mnd, 150 min / 300 sms, onbeperkt internet en 7 euro eenmalig voor het toestel.

[ Voor 4% gewijzigd door antonboonstra op 19-08-2010 14:11 ]

• Kees529
Zojuist weer even gebeld met BC en de telefoons zijn alweer op, echt te gek volgens mij krijgen ze er elke keer maar een paar binnen, kan weer een week duren vertelde ze me.

• Megapaul
technoaddict schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:23:
Best chill die actie, maar ik heb liever de Galaxy S zonder cadeau, en lagere abbo kosten. Kan je eigenlijk bij elke provider 'afdingen'?
Lees hier boven dat iemand bij Hi voor rond de 22 euro de Galaxy S heeft ( Zonder bij betalen neem ik aan ). Ik mag mn Abbo bij Hi ook binnenkort verlengen, en ga dan voor het zelfde bedrag ongeveer.
Dat cadeau zat er gratis bij :) , betaal 2 jaar lang 22,50 p mnd voor 150 min / 300 sms en internet.
Toestel gratis en een blue ray speler gratis. Kon het niet laten lopen. :9~

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Toestel en speler zijn niet gratis hoor :> ;)

Verwijderd

Gisteren 'spontaan' de VF winkel binnen gelopen. Hadden er nog meer dan genoeg aan de Wibautstraat.
27,50 p/m (had ik al) verlengd voor 2jr en kon daarna met het toetsel naar huis.
Op internet nog een 4GB kaartje gratis via de 'mysteryland' actie aangevraagd, niet dat ik verwacht die 4GB nodig te hebben met 16GB aanboord van de telefoon zelf. :D

Verwijderd

Typhone heeft inmiddels weer nieuwe voorraad. Mijne is onderweg en morgen kan ik mijn Samsung in ontvangst nemen.

• Kees-Jan
Kees529 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:49:
Zojuist weer even gebeld met BC en de telefoons zijn alweer op, echt te gek volgens mij krijgen ze er elke keer maar een paar binnen, kan weer een week duren vertelde ze me.
@kees529: Je hebt een DM

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:49

knakworst

Get more sats!

Kees529 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:49:
Vreemd, ik heb zondag besteld, en ben vandaag door de vervoerder gebeld. Morgen leveren ze hem af.

Verwijderd

Huh? ik heb zaterdag besteld en heb niks gehoord

Kan het trouwens ook zijn dat ze op je opgegeven mobiele nummer bellen ?(prive). Ben namelijk wel een aantal keer door een afgeschermd nummer gebeld terwijl ik niet in de buurt was. Ik bedoel met dit nummer dus het nummer wat is opgegeven voor nummerbehoud

• Kees-Jan
hmm, ik heb 4 aug besteld, vanmorgen gebeld met BC: "Ja meneer, de koerier gaat u bellen" *O*
en ben niet gebeld door de vervoerder... -O- :N :'( :X

als (ALS) ik morgen gebeld wordt, krijg ik 'm natuurlijk pas maandag...

@knakworst: op welk nummer ben je gebeld, je vaste of je mobiele?

[ Voor 12% gewijzigd door Kees-Jan op 19-08-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:43:
Huh? ik heb zaterdag besteld en heb niks gehoord

Kan het trouwens ook zijn dat ze op je opgegeven mobiele nummer bellen ?(prive). Ben namelijk wel een aantal keer door een afgeschermd nummer gebeld terwijl ik niet in de buurt was. Ik bedoel met dit nummer dus het nummer wat is opgegeven voor nummerbehoud
Ik ben gisteravond door een afgeschermd nummer gebeld rond 20:45... lijkt me wat laat om te bellen voor een bedrijf maar hoe laat zijn anderen hier gebeld? Ik heb de telefoon via Belcompany besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig van Belcompany maar aan spammen heb ik niks, ik heb nu de volgende mailtjes gekregen:

Vrijdag, 8:52, Order met ordernummer BC000#### in behandeling
16-8-2010, Uw order met ordernummer BC000#### is in behandeling
16-8-2010, Uw order met ordernummer BC000#### is compleet
16-8-2010, Ordernummer: BC000####

Als de order op 16-08-2010 al compleet was waarom versturen ze het dan niet? :D ...en vandaag dan weer laten weten dat de order nog steeds in behandeling is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:49

knakworst

Get more sats!

Kees-Jan schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:46:
hmm, ik heb 4 aug besteld, vanmorgen gebeld met BC: "Ja meneer, de koerier gaat u bellen" *O*
en ben niet gebeld door de vervoerder... -O- :N :'( :X

als (ALS) ik morgen gebeld wordt, krijg ik 'm natuurlijk pas maandag...

@knakworst: op welk nummer ben je gebeld, je vaste of je mobiele?
Ik ben gebeld op mijn mobiele nummer (het nummer dat ik verleng) door een privenummer. Ik was net te laat met opnemen. Ik kreeg daarna wel een SMS met een nummer om terug te bellen omdat ze mij niet konden bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O dan zou dat afgeschermde nummer bij mij ook heel goed de Belcompany kunnen zijn.

Vandaag 2 nieuwe mailtjes ontvangen:

Order met ordernummer BC0007894 in behandeling‏
Aanvraag abonnement met ordernummer BC0007894 goedgekeurd‏

In de 2e mail staat het volgende:

Jouw bestelling met ordernummer BC0007894 is goedgekeurd. Onze koeriersdienst zal contact met je opnemen over de levering van jouw order, of heeft dit reeds gedaan.

Ik word dus binnenkort gebeld door de koerier als ze woord houden. Zou heel fijn zij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
Hier net als FrankVDM, zelfde mails. En omdat ik van een andere provider kom ook een aantal SMS'en van T-Mobile dat alles goedgekeurd is.
Nou nog wachten op een belletje van de koerier.

Mijn status: *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra

antonboonstra

16 augustus 18:00 uur Bestelling geplaatst op PhoneShop.nl
17 augustus 9:00 uur Contract per e-mail opgestuurd
18 augustus Vodafone heeft het contract met nummerbehoud goedgekeurd
19 augustus Telefoon wordt opgestuurd
20 augustus 10:00 uur Telefoon is geleverd

Helaas gaat het contract pas op de 24e in, waardoor ik nu nog geen verbinding heb met het Vodafone netwerk, maar ik kan al wel even spelen met de SGS :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil effe zeggen dat ik erg tevreden ben met de Galaxy S heb hem nou 2 maanden erg mooi toestel.

Heb ook de iphone 4 in mijn hande gehad en die is 3x zwaarder (echt 3x.......)

Allebei even snel en even goed als je het mij vraagt, alleen de samsung een wat redelijkere prijs. Al moet ik wel zeggen het Design van de Iphone is wel gelikt, en je kunt meer kleine opties instellen, zoals mappen maken etc.. beetje raar dat de Galaxy dat niet kan..

Maargoed mijn eerste toestel wat ik echt bijna een 10 wil geven! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10 21:07
Je kan wel mappen maken maar dat moet dan wel op de homescreens en kan niet in het menu inderdaad.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koerier belde net dat hij maandag geleverd gaat worden. Klein probleem is dat mijn nummerbehoud niet is goedgekeurd en dat komt omdat mijn andere abo pas in december afloopt. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik kan thuis wel via wifi pielen toch? :D
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste