Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 19:23
De 16GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:16
Damn, misschien moet ik dan toch maar eens de bestelling switchen van belcompany naar vodafone.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 00:33
Hunter23 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:41:
Ik heb mijn telefoon dinsdag via de telefooon besteld bij Vodafone en heb hem vandaag binnen gekregen. Een record tempo voor Vodafone.
Zelfde situatie hier _/-\o_

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:33:
[...]

Natuurlijk kan dat, je gooit alleen je klantwaarde weg (nu zal dit geen ramp zijn gezien de aanbieding die je krijgt). Je betaald alleen wel dubbel aansluitkosten natuurlijk, dus een klein rekensommetje erop los laten zou slim zijn.
Ok bedankt! Ik zal er is even naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Hunter23 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:17:
Laat even weten wanneer je hem binnen hebt, dan weet ik ong. hoelang het kan duren.
Bij deze...

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
Thq, heb hem ook vandaag binnen gekregen. Geweldig toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:26:
Maandag mijn Telfort 200 met internet verlengd bij Telfort zelf en heb nu een Telfort 150 met 25 sms en geen internet voor maar €17,90 per maand en een simlockvrije Samsung Galaxy 8GB voor maar €39,- vandaag ontvangen. Telfort geeft bestaande klanten wel korting tov nieuwe klanten, wat veel andere providers niet doen, het lijkt soms wel dat ze liever nieuwe klanten willen. Mijn korting bedroeg maar liefst €150,- en ben ook blij dat ik de gsm nu al heb ontvangen ( als hier zo lees zie ik dat anderen soms wel lang moeten wachten op hun toestel). Kan ik hem eens vergelijken met mijn iPhone 3 GS.
DANK U DANKU DANK U voor deze tip, ik heb nu net bij Telfort obv volgende vw besteld (verlenging):

Aantal Product Prijs eenmalig Prijs maandelijks
1 Samsung Galaxy S I9000 i.c.m. Telfort 200 (12 mnd) € 19,00 € 18,95
1 Surf & mail onbeperkt eerste 3 mnd van €10,- voor €2,50 per maand € 0,00 € 2,50
Totaal eenmalig € 19,00

Als ik een nieuwe klant zou zijn dan was de aanbieding vet duurder. Ik moest dan 209 euri bijbetalen ipv nu bij verlenging 19 euri. Dus een vasteklantenkorting van 190 pieken! Ik zeg: in de pocket! Ik kom van een simonly 300 waar ik met internet ong 18-19 euro per maand betaalde en nu dus gemiddeld als ik uitreken 28,66 EUR. Een verschil van zeg pak em beet een tientje pm. Dus een Galaxy S voor 120 euri op afbetaling ve tientje per maand. Zo zie ik het. Ik zeg: goede deal bij Telfort!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hassanjasan, als het goed is is Telfort tot 20 uur open.
Ik zou ze even bellen en doorgeven dat je de simlockvrije versie wil van de Samsung. Als je dit bij je bestelling niet
kenbaar maakt krijg je de gelockte versie.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:14:
@hassanjasan, als het goed is is Telfort tot 20 uur open.
Ik zou ze even bellen en doorgeven dat je de simlockvrije versie wil van de Samsung. Als je dit bij je bestelling niet
kenbaar maakt krijg je de gelockte versie.

Succes!
thanks, zal ik doen, morgen dus.....maar maakt toch niks uit, na een jaar kan je zowiezo die unlockcode opvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:26:
Maandag mijn Telfort 200 met internet verlengd bij Telfort zelf en heb nu een Telfort 150 met 25 sms en geen internet voor maar €17,90 per maand en een simlockvrije Samsung Galaxy 8GB voor maar €39,- vandaag ontvangen. Telfort geeft bestaande klanten wel korting tov nieuwe klanten, wat veel andere providers niet doen, het lijkt soms wel dat ze liever nieuwe klanten willen. Mijn korting bedroeg maar liefst €150,- en ben ook blij dat ik de gsm nu al heb ontvangen ( als hier zo lees zie ik dat anderen soms wel lang moeten wachten op hun toestel). Kan ik hem eens vergelijken met mijn iPhone 3 GS.
Wtf, op de site staat hij voor 359e bij Telfort 150, 25 sms, 1 jaar. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? :?

Overigens staat hij bij belnu.nl met een Tmobile Relax 20 inclusief internet voor 16.95 per maand (W&W 24 mndn gratis). Het toestel is dan gratis. Dat lijkt mij schandalig goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan
  • Niet online
Oyster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:53:
[...]

Wtf, op de site staat hij voor 359e bij Telfort 150, 25 sms, 1 jaar. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? :?
Je kijkt naar nwe abo's, ik heb een verlenging. Dit nav een post van Faire4u, die zei dat bestaande Telfortklanten korting krijgen itt andere providers die vaste klanten beetje naast de pot laten piesen.

Ik heb zo'n beetje snel alle abo varianten, die voor mij relevant waren nagerekend en dan kwam ik dus uit op wat ik postte. Feitelijk dus betaal ik 120 euro voor de sgs in 12 maandelijkse termijnen, zo zie ik het. THANK U FAIRE4U !!
Overigens staat hij bij belnu.nl met een Tmobile Relax 20 inclusief internet voor 16.95 per maand (W&W 24 mndn gratis). Het toestel is dan gratis. Dat lijkt mij schandalig goedkoop.
24x 16,95 + 24,95 aansluitk + 9.95verzendk = 441,70/24= 18,41 EUR/mnd is nog steeds onwijs goedkoop hoor. Goeie deal met die 24mnd W&W gratisj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

hassanjassan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:40:

Je kijkt naar nwe abo's, ik heb een verlenging. Dit nav een post van Faire4u, die zei dat bestaande Telfortklanten korting krijgen itt andere providers die vaste klanten beetje naast de pot laten piesen.

Ik heb zo'n beetje snel alle abo varianten, die voor mij relevant waren nagerekend en dan kwam ik dus uit op wat ik postte. Feitelijk dus betaal ik 120 euro voor de sgs in 12 maandelijkse termijnen, zo zie ik het. THANK U FAIRE4U !!
Hij zegt dat hij 150 korting heeft gekregen door het verlengen. 359 - 39 is wel heel wat meer korting dan 150.Maar ik quote jou ook niet.
24x 16,95 + 24,95 aansluitk + 9.95verzendk = 441,70/24= 18,41 EUR/mnd is nog steeds onwijs goedkoop hoor. Goeie deal met die 24mnd W&W gratisj
Dat zeg ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan
  • Niet online
Oyster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:49:
[...]

Hij zegt dat hij 150 korting heeft gekregen door het verlengen. 359 - 39 is wel heel wat meer korting dan 150.Maar ik quote jou ook niet.

[...]
Dat zeg ik.
Err. moet dan wel zeggen dat je een nogal crappy W&W internet hebt. Maar voor de prijs kan je het niet laten. Nog betere deal dan de mijne IMHO. RESPCET! _/-\o_

p.s. leuk om goedkope abo's te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Www.gsmeasy.nl, vodafone bel+SMS+web 150 voor 22,50 2 jarig + gratis x360 :o. Ik kim in de verleiding deze te nemen ipv htc desire..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hassanjassan en oyster, Hassanjassan de aanbieding van jou is imo beter dan die van Oyster aangezien hij een 2 jarig ABO pakt, bij een 1 jarig abo moet hij iets van 200 bijleggen.
@Oyster, om precies te zijn heb ik €190,- korting gekregen en vergeten erbij te vermelden dat het bij mij om een 2 jarig verlenging gaat, ben benieuwd waar jij uit opmaakt dat het om 1 jaar gaat.

Ik heb ooit eens een gelockte gsm van T-Mobile gehad en daar stond op de voorkant een T-Mobile logo op, en in de software zaten ook veel rotzooi van T-Mobile bij en dan praat ik nog niet over het updaten van je firmware gelockte foons krijgen de update meestal veel en veel later. Weet niet of dit bij een gelockte foon van Telfort ook is dat er op de voorzijde een logo staat. Ook de waarde van een origineel sim lock vrij gsm is hoger dus Hassanjassan ik zou voor de simlock vrije gaan als ik jou was en niet pas na een jaar de gsm simlock vrij laten maken, is maar mijn mening.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2010 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:11
ik heb 310 euro korting gekregen bij mijn verlenging bij hi :D

hi15+40 euro bijbetalen 1 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, mijn Galaxy S is zojuist afgeleverd. Hij hangt nu aan de lader, hopelijk kan ik er snel mee spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem afgelopen maandag besteld bij Vodafone (verlenging) en woensdag was hij al in huis. Lekker mee spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59
Ik heb hem dinsdag besteld bij Vodafone met nummerbehoud (van Hi), iemand enig idee hoe lang dit normaal duurt? Heb nog niets gehoord.

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:32
hassanjassan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:29:
[...]

DANK U DANKU DANK U voor deze tip, ik heb nu net bij Telfort obv volgende vw besteld (verlenging):

Aantal Product Prijs eenmalig Prijs maandelijks
1 Samsung Galaxy S I9000 i.c.m. Telfort 200 (12 mnd) € 19,00 € 18,95
1 Surf & mail onbeperkt eerste 3 mnd van €10,- voor €2,50 per maand € 0,00 € 2,50
Totaal eenmalig € 19,00
mooie deal ! ik krijg het niet voor elkaar, als ik inlog en verlengen kies en vervolgens 1 jarig 300 min + 100 sms + internet ( heb een lopende sim-only nu in deze vorm) kies moet ik nog steeds 229 euro bijbetalen.

Het allerraarste is, als je precies hetzelfde kiest en dan als nieuwe klant betaal je maar 199 euro bij ...ook bij nieuwe klanten betaal je 229 euro bij, dus waar is die korting gebleven voor verlengers ?! :/

[ Voor 2% gewijzigd door dcell op 01-08-2010 00:17 . Reden: nieuwe abo stond op 200 min ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Ligt aan je segment code. Kan je bij de winkel even opvragen. Segment 3 is vrijwel geen korting, segment 1 is veel korting. Segment code wordt bepaald aan de hand van of je vaak buiten je bundel belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
ligt er idd aan hoeveel je belt. per provider is het blijkbaar anders.

hi hanteerd a b c d e labels a is minste/geen korting e geeft de meeste.

ik had D of E weet niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Oyster schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 00:47:
Ligt aan je segment code. Kan je bij de winkel even opvragen. Segment 3 is vrijwel geen korting, segment 1 is veel korting. Segment code wordt bepaald aan de hand van of je vaak buiten je bundel belt.
dat wordt dan geen succes voor mij aangezien ik een ruime bundel heb genomen en dus nooit buiten de bundel kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
dcell schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 01:14:
[...]

dat wordt dan geen succes voor mij aangezien ik een ruime bundel heb genomen en dus nooit buiten de bundel kom :P
nee, natuurlijk is het niet zo dat als je een abo hebt van 100 euro per maand en dat je maar de helft opmaakt, dat je dan geen korting krijgt. want dan zou het uiteindelijk voordeliger zijn om juist een kleinere bundel te nemen en er dan elke maand proberen 10 euro overheen te bellen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
syntesia schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 02:45:
[...]

nee, natuurlijk is het niet zo dat als je een abo hebt van 100 euro per maand en dat je maar de helft opmaakt, dat je dan geen korting krijgt. want dan zou het uiteindelijk voordeliger zijn om juist een kleinere bundel te nemen en er dan elke maand proberen 10 euro overheen te bellen :S
ik weet ook niet hoe het precies zit maar het feit is dat ik evenveel als een nieuwe klant moet bijbetalen voor een Galaxy S indien ik mijn sim-only omzet naar een normale variant met dezelfde min/sms/internet. Misschien loont het om langs de Telfortwinkel te gaan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik zag dat de 16GB en de 8GB versies bij belcompany hetzelfde kosten, weet iemand of daar ook de niet-vodafone-abo's te verkrijgen zijn in combinatie met de 16GB-versie? (T-Mobile Relax 25 + web'n'walk standaard 2 jaar voor €19,95/maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergelijking gedaan en gekeken naar voorwaarden en KPN heeft met lifetime de beste aktie voor 2 jaar.

zie bericht hierna ook ,had hem twee keer gepost.

Super toestel _/-\o_ i9000 is echt snel met 2.2 J3 geen flash 10.1 maar kun je downloaden maar werkt
erg vertragend en eigelijks vind ik deze update zo wel mooi met flash 1.4

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon via KPN gekregen ;

Spraak : KPN Bel en SMS 210 min/sms
Data : Surf en mail Extra 1,5 Mb

Je krijgt dan altijd korting en als je je abonnement de volgende keer alleen met
spraak verlengd hou je de korting op de Data en deze is supergoed.

Voor 2 jaar toestel gratis gekregen met 8Gb Memory class 4 en het toestel heeft
bij gebruik nog geen 6 Gb staan dus wil je wat muziek erop dan is een kaartje wel
fijn voor al dat multimedia geweld

Ik betaal totaal maar 29,25 per maand en kom bij Teflort vandaan waar ik anders in vergelijking
een duurder uit was, ook bij T-Mobile en Vodafone was de vergelijking duurder. De lifetime korting
maakt KPN een stuk goedkoper en je krijgt 1,5 Mb snelheid en dat is lekker snel.

Levertijd was binnen 24 uur, maar dan moet je wel s'morgens wel bellen en een goed email adres
doorgeven zodat je de bestelling op je mail krijgt, daarmoet dan wel lifetime korting staat zoniet
even opnieuw bellen en alsnog erop laten zetten. Bij mij hadden ze het ook fout gedaan de eerste
keer.

Via amazon.de bescherm folie gekocht van 4,49 welke goed is en via amazon.co.uk een rubberen
hoesje voor vallen en wat ruiger op tafel te leggen :) O en had ergens gelezen dat er ook metalen achterkantjes komen van een fabrikant maar kan het artikel niet terugvinden waar ik dat gelezen had.

Toestel is sim-lock vrij en heb hem al geupdate naar 2.2 J3 en mocht iemand daar vragen over hebben
dan mag je me altijd mailen.

Super toestel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 21:29

WTM

Ik heb vorige week maandag, via T-mobile zakelijk, mijn abonnement verlengt. (1 jaar flex 45 + w&w plus + onderling bellen) Na twee keer bellen kreeg ik tehoren dat ik i.p.v. 156 'slechts' 56 euro moest bijbetalen. Leek me wel een goede deal. W&W plus ook nog een half jaar gratis.

Levertijd werd geschat op 2 tot 5 werkdagen.... Die zijn nu voorbij. Afgelopen woensdagmiddag kreeg ik de bevestiging per e-mail. Zou de teller vanaf dat moment zijn ingegaan? Heb t-mobile gebeld, die geven weinig info... Beetje jammer net na verlening.

Hoop dat die snel komt! Voor zover bekend zijn er geen gesimlockte versies van t-mobile in de omloop toch? (dat zou wel balen zijn namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Die site van HI klopt volgens mij niet.
Als ik nu kijk bij de Galaxy staat hij daar voor 27,45 met HI 30. Als ik vervolgens Eindeloos Online Xtra Snel aan vink, blijft de prijs 27,45.

Ik mag in September verlengen, en zit er aan te denken om deze telefoon te nemen. Nu ben ik al heel lang lid van Hi. Vorig jaar nam ik de Omnia, en moest ik eigenlijk bij betalen. Maar omdat ik al zo lang lid was van Hi kon ik die kosten kwijt schelden.Ook nu zou ik weer een leuke korting opgebouwd hebben.
Wat is volgens jullie de mogelijkheid om te onderhandelen? Zou ik die korting in het abbo kunnen laten verwerken, en bijvoorbeeld van 27,45 naar 22,45 kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 21:29

WTM

Zo, pakketje net gebracht met de Galaxy S. Geen t-mobile stickers ofzo erop. Weet niet of die gesimlockt is daar ik alleen een t-mobile kaartje heb, die natuurlijk werkt :-).

Blij dat hij er is. T-mob kwam z'n afspraak dus wel na. Weet niet hoe ik dat bedrag moet bijbetalen nu? Want de bezorger vroeg geen euro's ;-). Zal wel met de factuur verrekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan
  • Niet online
Greek vannacht een emailtje van telfort dat ze daar de SGS niet meer in voorraad hebben, dus nog eventjes in spanning afwachten.

Telfort mailt datie in transit is, ik check TNT T&T en is op de afleverroute! Ben alleen wel op werk nu, dus vanmiddag maar ophalen op het postkantoor.

[ Voor 37% gewijzigd door hassanjassan op 03-08-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@wtm, normaal gesproken moet je het bedrag dat je bij moet betalen contant voldoen bij bezorgen, dit wordt niet verrekend of bij je factuur gezet.
Misschien heb je geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hmm, die 16GB-versies zijn hier in de buurt niet meer zo makkelijk te krijgen... :/

[ Voor 11% gewijzigd door begintmeta op 02-08-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt (nadat je het hebt aangevraagd) voordat
je je mysteryland SDkaartje krijgt van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10-2022
Ik ga de Galaxy S. bestellen. Nu zit ik nog een beetje te twijfelen tussen T-mobile en Vodafone.

Ik heb nu een iphone 3g. Maar ik zit vaak op gprs snelheid... Als een pagina begint te laden gaat het meestal vlotjes, maar ik heb vaak geen bereik. Nu twijfel ik er enigzins aan of dit door de iphone komt, t-mobile of de combinatie t-mobile iphone. Heeft iemand hier ervaring mee?

Mocht het t-mobile worden (ze hebben een erg scherpe deal; 2 jaar flex 30 + w&w voor €25 p/m) dan zit ik te twijfelen over W&W of W&W+. Met dat laatste, is dan alleen de snelheid beter? Of zit hier ook niet iets van bereikverbetering in (dat lijkt me niet logisch uiteraard :+)).

Heeft iemand met de Galaxy S in verschillende regionen getst tussen vodafone en t-mobile?

Ik was al over om naar vodafone te gaan, maar t-mobile heeft nu zo'n scherpe deal dat ik er over twijfel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
Afgelopen zondag besteld en vanmiddag gebeld dat ze deze morgen al kunnen leveren.
Niet het goedkoopste abbo, maar wilde 350 belminuten en het snelle internet van Vodafone.

1e jaar 23 euro p/mnd, 2e jaar 46 euro p/mnd.
Toestel is dan gratis; na 2 jaar betaal je dus 828 euro. Trek hier toestelprijs van 500 euro af (gokje, er staat geen 16GB versie te koop op pricewatch) betaal je dus €328,- voor 2 jaar 350 belminuten, internet en smsjes.

1 jarig abbo is misschien goedkoper als je een goede verleng actie kan pakken, maar op korte termijn duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ´m vorige week donderdag besteld bij T-Mobile (via gsmwijzer.nl), waar het toestel toen gratis was icm Relax 20 voor 16,95 euro p/mnd en gratis W&W gedurende 24 maanden, leek me geen slechte aanbieding. Zeker niet omdat het toestel nu 101 euro kost bij hetzelfde abo, goed getimed dus.
En volgens TNT moet het pakketje morgen afgeleverd worden, dus nu maar hopen dat er iemand thuis is als de postbode voor de deur staat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
RickV. schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:54:
Ik ga de Galaxy S. bestellen. Nu zit ik nog een beetje te twijfelen tussen T-mobile en Vodafone.

Ik heb nu een iphone 3g. Maar ik zit vaak op gprs snelheid... Als een pagina begint te laden gaat het meestal vlotjes, maar ik heb vaak geen bereik. Nu twijfel ik er enigzins aan of dit door de iphone komt, t-mobile of de combinatie t-mobile iphone. Heeft iemand hier ervaring mee?

Mocht het t-mobile worden (ze hebben een erg scherpe deal; 2 jaar flex 30 + w&w voor €25 p/m) dan zit ik te twijfelen over W&W of W&W+. Met dat laatste, is dan alleen de snelheid beter? Of zit hier ook niet iets van bereikverbetering in (dat lijkt me niet logisch uiteraard :+)).

Heeft iemand met de Galaxy S in verschillende regionen getst tussen vodafone en t-mobile?

Ik was al over om naar vodafone te gaan, maar t-mobile heeft nu zo'n scherpe deal dat ik er over twijfel :)
Vodafone heeft de beste internet snelheid van alle providers, mijn vader heeft Vodafone en download veel (2 GB) en heeft nog nooit een waarschuwing gehad over de FUP.

Tevens heeft T-Mobile het slechtst dekkende 3G netwerk, Vodafone niet.

Keuze snel gemaakt lijkt me;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hmm, zo in plaats van lang lunchen misschien maar even ondanks mijn bedenkingen1,2 mijn abo verlengen icm een i9000... ik zal dan toch maar bij t-mobile blijven, vermoedelijk zal voor mijn gebruik (e-mail, agenda en een beetje internetten) de W&W-s dataverbinding wel voldoen, zit nog een klein beetje te twijfelen over een overstap naar vodafone... )(16GB ipv 8 is ook mooi meegenomen natuurlijk). Maar goed, als ik niet te lang twijfel heb ik vanavond een speelgoedje.

Weet iemand mij nog voor een misstab bij T-mobile te behoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 22:01

Chiron

Moderator Discord
Vandaag in de Vodafone winkel geweest (Kinkerstraat Amsterdam) en daar hadden ze hem gewoon op voorraad. Ik kreeg hem alleen niet mee totdat de goedkeuring van T-Mobile voor de nummerportering binnen was, en dat ging volgens de beste man achter de toonbank tot 2 weken duren :( Tot die tijd ligt ie apart voor me in de winkel..

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:30

itarix

404 soul not found

Chiron schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:16:
Vandaag in de Vodafone winkel geweest (Kinkerstraat Amsterdam) en daar hadden ze hem gewoon op voorraad. Ik kreeg hem alleen niet mee totdat de goedkeuring van T-Mobile voor de nummerportering binnen was, en dat ging volgens de beste man achter de toonbank tot 2 weken duren :( Tot die tijd ligt ie apart voor me in de winkel..
Hmm volgens het internet duurt het ongeveer 4 dagen.
Bij gsmeasy hebben ze me al voor maandag ingeplanned.

Nou is het bij mij alleen goedkeuring.

Vind het wel grappig dat ik er een xbox 360 bij krijg.

Hoop alleen dat het goed gaat, had eerst bij Vodafone direct besteld.
Maar wouw toch graag een xbox dus geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:55
begintmeta schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:53:
Ik zag dat de 16GB en de 8GB versies bij belcompany hetzelfde kosten, weet iemand of daar ook de niet-vodafone-abo's te verkrijgen zijn in combinatie met de 16GB-versie? (T-Mobile Relax 25 + web'n'walk standaard 2 jaar voor €19,95/maand)
Weet dat bij Telefoonkopen de 16 GB ook te verkrijgen is met niet vodafone abo's
Echter het toestel is wel duurder bij bv Relax Online 25 + 'web'n'walk voor 19.95 moet je iets van 100 bijbetalen. De 8 GB versie is bij dat abonnement wel gratis.
Overgens kan je bij Telefoonkopen nu ook de relax online in de winkel krijgen.
je betaald bij relax online wel per hele minuten ipv 1e minuut volledig en daarna per seconde met de gewone relax abonnementen,

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Thomasthomas schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:10:
Www.gsmeasy.nl, vodafone bel+SMS+web 150 voor 22,50 2 jarig + gratis x360 :o. Ik kim in de verleiding deze te nemen ipv htc desire..
Dank je voor de link heb hem daar besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:16
Das wel een 8 gig toch?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeChicken
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 08:39

XtremeChicken

Dodge Viper ownage

Thomasthomas schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:10:
Als ik bij gsmeasy kijk zie ik dat je een Nintendo DS Lite gratis erbij krijgt. Klik je vervolgens een x360 aan dan moet je 212 euro bijbetalen, is die actie alweer voorbij of doe ik iets verkeerd ?

http://www.gsmeasy.nl/abo...9000-Galaxy/?k_id=1034376

Core i5 6500 | Gigabyte GA-B150-HD3P | 8GB DDR4 Crucial Ballistix Sport | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

XtremeChicken schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:47:
[...]

Als ik bij gsmeasy kijk zie ik dat je een Nintendo DS Lite gratis erbij krijgt. Klik je vervolgens een x360 aan dan moet je 212 euro bijbetalen, is die actie alweer voorbij of doe ik iets verkeerd ?

Zal de actie wel voorbij zijn ja, ze wisselen daar nog wel eens. Trouwens, de Xbox die er nu staat (Elite) is niet degene die bij de actie zat (Arcade). Ik heb geen verstand van die dingen (vandaar dat de Xbox nu verkocht gaat worden) en hun specs maar zal vast wel verschil in zitten.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of je echt download snelheidsverschil merkt.

tussen t-mobiel en vodaphone..
http://www.vergelijkmobie...rgelijk-internet-gsm.html

Als dat zo is ga ik eerder voor een vodaphone abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Die snelheid bij WnW+ klopt in ieder geval niet: link. Maar men zegt dat Vodafone sneller en stabieler is (ik heb WnW+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah okay, thanks for info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Ik zag dat ik bij Hi.nl nu voor € 189,95 een Galaxy S 8GB kan krijgen icm een Hi Online 15 abbo van 2 jaar, waar dan 60 min / 120 sms in zitten + Eindeloos online voor €17,50 per maand. Ik bel zelf maar heel weinig en heb nu een goedkoop Hi 7,50 simonly abbo met nog een oud toestel, gemiddeld bel ik per maand minder dan 30 minuten. Ooit was ik wel van plan een keer een nieuw toestel aan te schaffen en de Galaxy lijkt me wel aardig, maar is dit een beetje een goede deal dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij t mobile nu gratis toestel icm met een 2 jarig relax 150 abonnement (19,95 per maand, 190 smsjes of belminuten). Je krijgt dan ook 2 jaar gratis web n walk standaard erbij. Dit lijkt me toch wel een erg goede aanbieding is het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt mij ook, maar twyfel nog vanwege de schynbaar matige ontvangst.

en downloadsnelheid.

maar iemand een idee of je dit in de praktijk merkt? dat verschil met een vodaphone abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:23:
Bij t mobile nu gratis toestel icm met een 2 jarig relax 150 abonnement (19,95 per maand, 190 smsjes of belminuten). Je krijgt dan ook 2 jaar gratis web n walk standaard erbij. Dit lijkt me toch wel een erg goede aanbieding is het niet?
Een paar weken terug had Vodafone betere aanbiedingen, en dan met een 16GB SG. Hoe het nu is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze aanbieding dan:

Bij gsmeasy gratis toestel met 150 sms/300 belminuten en internet. Per maand betaal je dan 22.50 en je krijgt er ook nog een Nintendo DS Lite (of ander cadeau) bij. De provider is dan Vodafone (is ook beter schijnt het?). Lijkt me dus wel een zeer goede aanbieding, of zijn er misschien nog beteren? En over de site, gsmeasy dus, twijfel ik ook nog wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Heeft iemand gebruik gemaakt van deze aanbieding via Flex Zakelijk op Belnuzakelijk.nl

Samsung Galaxy S + Flex 30 2 jaar 50 korting + ww plus gratis 2 jaar voor 15 euro per maand en 30 euro toestelprijs.
Het is 2 jaar, maar verdomd goedkoop en een kans als deze komt waarschijnlijk niet meer. De samsung is niet op voorraad, maar mss grote kans dat deze snel geleverd kan worden?

http://www.belnuzakelijk....ml?id_bundel1article=1722

[ Voor 11% gewijzigd door Relief2009 op 09-08-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik heb toch maar besteld. Ik zag dat ie vanaf vandaag direct leverbaar is. Daar kan ik geen nee tegen zeggen ;)

Edit: blijkbaar heel kort leverbaar, want nu weer in bestelling :(

[ Voor 24% gewijzigd door Relief2009 op 09-08-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik geen bedrijf heb :(

Valt hier eigenlijk mee te frauderen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Je kan iemand anders met een bedrijf zijn gegevens gebruiken en dan moet je diegene maar maandelijks betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 01:46:
Deze aanbieding dan:

Bij gsmeasy gratis toestel met 150 sms/300 belminuten en internet. Per maand betaal je dan 22.50 en je krijgt er ook nog een Nintendo DS Lite (of ander cadeau) bij. De provider is dan Vodafone (is ook beter schijnt het?). Lijkt me dus wel een zeer goede aanbieding, of zijn er misschien nog beteren? En over de site, gsmeasy dus, twijfel ik ook nog wel een beetje.
Dit zal eerder resulteren in een impulsaankoop.
Maar I am not convinced yet ;)

ik twyfel ook over die 150 minuten per maand. Die 300 sms krijg ik niet op denk k ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld bij Belcompany.nl met het t-mobile relax 150 abbo voor 19,95.

Toestel is op voorraad dus alles in orde dacht ik, krijg ik even later een mail dat de t-mobile simkaarten niet meer op voorraad zijn.

Volgens de helpdesk komen ze deze week binnen en is het echt de simkaart die niet op voorraad is.
Beetje raar voor een telecombedrijf om geen simkaarten meer op voorraad te hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Telecombedrijf blijft een bedrijf en als je simkaarten sneller opraken dan verwacht, dan heb je ze niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Net besteld bij GSMeasy, ( http://www.gsmeasy.nl/abo...aar/samsung-i9000-galaxy/ )

Bel niet super veel en je kan 2 maanden sparen, dus dat komt in mijn geval goed uit, mocht ik een maand wat meer bellen dan anders. Verder zit er onbeperkt en snel (3.6mb/sec) internet bij inbegrepen.

M'n vriendin heeft er ook gelijk maar één besteld bij diezelfde website.

Nu staat er op die website:
Dit toestel is op voorraad, u kunt
uw bestelling binnen 24u ontvangen.
Dit is dan weer niet waar, ze moeten het eerst aanmelden bij de provider en dan toestemming krijgen om vervolgens de bestelling op te sturen, mocht alles in orde zijn dan krijg ik hem vrijdag via een koerier binnen.

Vind ik nog redelijk snel, alleen adverteer dan niet met 24 uur ><'

Anyway, ik kijk er naar uit om mee te spelen! (1ste smartphone voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de google maps navigatie op de galaxy niet standaard ?

dan is dit een verkooptruck :
http://www.belnu.nl/pva399/samsung/galaxy-s-i9000.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Laatst online: 10-09 06:55
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:27:
Is de google maps navigatie op de galaxy niet standaard ?

dan is dit een verkooptruck :
http://www.belnu.nl/pva399/samsung/galaxy-s-i9000.html
de functie zit er nog niet standaard op, moet je even de nieuwste versie downloaden naar mijn weten...
maar het is gewoon een gratis iets, dus raar dat ze dat als verkooppunt gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ooit overgestapt van Vodaphone naar T-mobile?
Merk je iets van de downloadsnelheid?
Vodaphone heeft 3,6 en T-mobile 1 Mbps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 09:09
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:42:
Net besteld bij Belcompany.nl met het t-mobile relax 150 abbo voor 19,95.

Toestel is op voorraad dus alles in orde dacht ik, krijg ik even later een mail dat de t-mobile simkaarten niet meer op voorraad zijn.

Volgens de helpdesk komen ze deze week binnen en is het echt de simkaart die niet op voorraad is.
Beetje raar voor een telecombedrijf om geen simkaarten meer op voorraad te hebben ^^
Vorige week woensdag besteld bij belcompany.nl met t-mobile relax 15 (€16,95) en WnW standaard (gratis), de telefoon is dan gratis :9~
ook een mailtje gehad dat de SIM kaart niet op voorraad is; iedere dag gebeld...
...die Simkaarten komen iedere dag 'smiddags binnen :? (ze zullen daar nu onderhand wel een héle stapel hebben ;) )
net ook weer gebeld: "ja meneer, ze zijn bij belcompany zelf afgeleverd, we hebben ze doorgestuurd naar het magazijn, daar komen ze vanmiddag binnen..." 8)7 |:(

geduld... O-)

the older I get, the better I was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
GSlayer schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:06:
Net besteld bij GSMeasy, ( http://www.gsmeasy.nl/abo...aar/samsung-i9000-galaxy/ )

Bel niet super veel en je kan 2 maanden sparen, dus dat komt in mijn geval goed uit, mocht ik een maand wat meer bellen dan anders. Verder zit er onbeperkt en snel (3.6mb/sec) internet bij inbegrepen.

M'n vriendin heeft er ook gelijk maar één besteld bij diezelfde website.

Nu staat er op die website:

[...]

Dit is dan weer niet waar, ze moeten het eerst aanmelden bij de provider en dan toestemming krijgen om vervolgens de bestelling op te sturen, mocht alles in orde zijn dan krijg ik hem vrijdag via een koerier binnen.

Vind ik nog redelijk snel, alleen adverteer dan niet met 24 uur ><'

Anyway, ik kijk er naar uit om mee te spelen! (1ste smartphone voor mij)
Dit toestel is op voorraad, u kunt uw bestelling binnen 24u ontvangen. ;) Dat gebeurt alleen als de telefoon op voorraad is en je de telefoon los koopt.

Haha geduld is heel moeilijk. Ik ben ook echt elke half uur status aan het checken. >:) Aparte iets bij Belnu is dat de GS altijd heel kort leverbaar is en daarna in bestelling weer. Zitten ze de hele tijd te spelen met de voorraadstatus om klanten binnen te harken?

[ Voor 13% gewijzigd door Relief2009 op 11-08-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:19:
Iemand ooit overgestapt van Vodaphone naar T-mobile?
Merk je iets van de downloadsnelheid?
Vodaphone heeft 3,6 en T-mobile 1 Mbps ?
zou je dat willen? de downloadsnelheid is zeker merkbaar langzamer bij t-mobile en dat zeg ik niet omdat ik bij vodafone werk :P
het netwerk is gewoon vele malen slechter als bij vodafone en KPN bv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanbieding gsmeasy met de DS Lite is alweer verlopen.. nu met de Wii maar dan moet je iets van 140 euro bijbetalen of een duurder abonnement nemen.

Gaat hem niet worden voor mij. Ben nog wel op zoek naar een gunstige aanbieding maar twijfel nog steeds tussen dit toestel of een Blackberry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
MartijnAbel schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:06:
[...]

zou je dat willen? de downloadsnelheid is zeker merkbaar langzamer bij t-mobile en dat zeg ik niet omdat ik bij vodafone werk :P
het netwerk is gewoon vele malen slechter als bij vodafone en KPN bv ;)
Ah vandaar die meervoudige storingen op het 3g-netwerk die Vodafone heeft gehad. Rightttt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liever een aantal storingen, dan stelselmatig slecht bereik en bedroevende snelheden ;)

• Relief2009
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:44:
Liever een aantal storingen, dan stelselmatig slecht bereik en bedroevende snelheden ;)
Daar heb je wel een punt, maar je moet niet vergeten dat de snelheid die vodafone beloofd vaak ruimschoots niet gehaald wordt.

Het lijkt erop dat Belnu blijkbaar de voorraadstatus aan het switchen is om de indruk te wekken dat er Gs'en op voorraad zijn. Belletje leert dat ze pas morgen of overmorgen bij hun binnenkomen. Vind ik niet zo netjes van ze.

Ik ben benieuwd!

[ Voor 28% gewijzigd door Relief2009 op 12-08-2010 01:20 ]

• MartijnAbel
Relief2009 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:39:
[...]

Ah vandaar die meervoudige storingen op het 3g-netwerk die Vodafone heeft gehad. Rightttt
optimalisering van het netwerk in de randstad en in het Noorden is 1 van de redenen...
snelhedenw at ik haal in bv een groningen is een nette 2.5mb/s

• Relief2009
WC-eend raadt WC-eend aan.

• Megapaul
Iemand onlangs de Galaxy bij GSMeasy besteld en deze al binnen gekregen wacht nu inmiddels een week...

• MartijnAbel
tuurlijk joh ;)
laat ik het zo stellen, als ik de keuze zou krijgen om bij t-mobile te gaan werken, dan zou ik dat niet eens willen...
vodafone staat gewoon bekend als een goed en betrouwbaar netwerk, niet meer en niet minder... ;)

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Megapaul schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:08:
Iemand onlangs de Galaxy bij GSMeasy besteld en deze al binnen gekregen wacht nu inmiddels een week...
Ja, vorige week woensdagavond besteld en zaterdag geleverd gekregen (op mijn verzoek, anders was het vrijdag). Zonder nummerbehoud overigens, is dat niet de bron van vertraging voor je? Of ze hebben geen voorraad meer ofzo. Ben je al wel gebeld door de koerierstoko?

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Bastien schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:59:
[...]

Ja, vorige week woensdagavond besteld en zaterdag geleverd gekregen (op mijn verzoek, anders was het vrijdag). Zonder nummerbehoud overigens, is dat niet de bron van vertraging voor je? Of ze hebben geen voorraad meer ofzo. Ben je al wel gebeld door de koerierstoko?
Heb op 05-08 een bestelling geplaatst bij GSMeasy, 19000 icm Xbox360 i.c.m Voda. Bel sms web 150 2jr.
kreeg een mail dat het toestel niet voorradig was.
(stond op de site van wel) :(
paar keer gebeld geen contact gekregen afgelopen dinsdag eindelijk een medewerker gesproken.
Die ging het eea voor me nakijken en zei u wordt vandaag gebeld door de bezorgdienst voor een bezorg
afspraak en de xbox360 wordt nageleverd.
Ben die dag niet gebeld denk kan miss. nog ff duren dus de woensdag ook afgewacht maar geen telefoontje gehad....
Vandaag weer gebeld en contact kunnen krijgen, andere medewerker aan de lijn en die zei:
Ja de xbox360 is niet op voorraad daarom is het toestel nog niet geleverd. 8)7
Ik zeg die Xbox zou zo en zo nageleverd worden begreep ik uit het verhaal van een collega van jou.
Nee ze moest toestemming heben van de supervisor om het toestel te leveren en de xbox na te leveren
en ik zou dan per mail hierover een reactie krijgen.
Geen mail gehad nog...... :(

Zo "easy" gaat het niet met GSMeasy.

Morgen maar weer bellen (hopen dat ik iemand te pakken krijg) en duidelijkheid krijgen...

Vindt het maar raar die tegenstrijdigheid daaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gister gebeld door Vodafone terwijl mijn abo in december afloopt, maar ze zouden het eerder kunnen omzetten voor mij. Ik zei dat ze mij maar beter over twee weken terug kunnen bellen want dan heb ik rond gekeken. Wat mij echter opviel op de site van vodafone is dat wanneer ik ben ingelogd en mijn keuzes kan maken voor de verschillende aanbiedingen met telefoon voor een aboverlenging dat de Samsung Galaxy S er niet bij staat. Via andere sites zoals GSMweb, studentmobiel etc. is dat wel mogelijk met een aboverlenging en is de telefoon ook goedkoper. Is het dan slimmer op de aanbieding van Vodafone in te gaan en nu mijn telefoon omruilen of kan ik gewoon tot december wachten en het via een andere site verlengen?

Overigens hoe zit het met prijsdalingen van deze telefoon? Gebeurd dat nog voor december?

Daarnast heb ik ook nog een andere vraag. Als studentzijnde moet ik een half jaar in het buitenland studeren. Is het dan mogelijk om mijn abonnement voor een half jaar stop te zetten en zodra ik terugkom dat mijn abonnement weer verder gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

Megapaul schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:08:
Heb afgelopen dinsdag daar bestelt en krijg hem vandaag tussen 11:10 en 14:10 binnen.

Op de status pagina staat het volgende:
Datum: Status:
12-08-2010 Aflevertijdstip is bekend, zie onderaan deze pagina voor een datum en tijdsindicatie.
12-08-2010 Aflevertijdstip wordt aangemaakt
12-08-2010 Tijdvak bekend
12-08-2010 Pakket is klaargemaakt
12-08-2010 Abonnement wordt aangesloten
10-08-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
10-08-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
10-08-2010 Voorraad controle
10-08-2010 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 13-08-10 tussen 11:10 en 14:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:15:
Ik ben gister gebeld door Vodafone terwijl mijn abo in december afloopt, maar ze zouden het eerder kunnen omzetten voor mij. Ik zei dat ze mij maar beter over twee weken terug kunnen bellen want dan heb ik rond gekeken. Wat mij echter opviel op de site van vodafone is dat wanneer ik ben ingelogd en mijn keuzes kan maken voor de verschillende aanbiedingen met telefoon voor een aboverlenging dat de Samsung Galaxy S er niet bij staat. Via andere sites zoals GSMweb, studentmobiel etc. is dat wel mogelijk met een aboverlenging en is de telefoon ook goedkoper. Is het dan slimmer op de aanbieding van Vodafone in te gaan en nu mijn telefoon omruilen of kan ik gewoon tot december wachten en het via een andere site verlengen?

Overigens hoe zit het met prijsdalingen van deze telefoon? Gebeurd dat nog voor december?

Daarnast heb ik ook nog een andere vraag. Als studentzijnde moet ik een half jaar in het buitenland studeren. Is het dan mogelijk om mijn abonnement voor een half jaar stop te zetten en zodra ik terugkom dat mijn abonnement weer verder gaat?
loop eventueel even een winkel binnen voor een leuke aanbieding ;)
en ja, als jij papieren e.d. kunt overleggen richtign vodafone dat je daar voor stage heengaat, of school o.i.d, dan kun je je abbo tot maximaal een half jaar in de slaapstand zetten, en dan komen die 6 maanden er weer bij als je terugkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:57:
[...]

loop eventueel even een winkel binnen voor een leuke aanbieding ;)
en ja, als jij papieren e.d. kunt overleggen richtign vodafone dat je daar voor stage heengaat, of school o.i.d, dan kun je je abbo tot maximaal een half jaar in de slaapstand zetten, en dan komen die 6 maanden er weer bij als je terugkomt :D
Kan ik het abonnement in de winkel ook eerder omzetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:05:
[...]
Kan ik het abonnement in de winkel ook eerder omzetten dan?
zekers, das geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
MartijnAbel schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:29:
[...]

tuurlijk joh ;)
laat ik het zo stellen, als ik de keuze zou krijgen om bij t-mobile te gaan werken, dan zou ik dat niet eens willen...
vodafone staat gewoon bekend als een goed en betrouwbaar netwerk, niet meer en niet minder... ;)
Leuk voor je dat je Vodafone zo geweldig vindt, maar mijn reacite blijft nog steeds staan. Wc-Eend raadt Wc-eend aan ;) Ik zou nog overtuigd kunnen raken als je daar niet werkte, maar dit klinkt voor mij niets anders dan marketing-gepraat.

Ontopic nu: ik krijg als het goed is de mijne vandaag binnen. Maandag besteld, woensdag goedgekeurd en donderdag verzonden. De GS'en waren pas sinds gisteren op voorraad bij Belnu. Ik ben benieuwd :)

[ Voor 25% gewijzigd door Relief2009 op 13-08-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

@Megapaul,

Kleine update:

Hij is vandaag geleverd, netjes binnen de 3 uur marge die hun opgeven,

Wel een heel gedoe om hem (eindelijk!) in ontvangst te mogen nemen, handtekening hier en handtekening daar, foto hier en daar ect.

Maar toen ik hem eindelijk had uitgepakt, was het de moeite waard.

Wat een tof toestel zeg, had eerst een simpel mobieltje maar dit is echt een verademing.

Heb hem nog maar net en is nu al aan het opladen ><. (batterij zit overigens voor de helft vol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Nou als mensen nog een Galaxy willen met een vodafone abbo snel bestellen. Met die nieuwe voorwaarden zal het erg duur gaan worden met die harde datalimiten..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Relief2009 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:49:
[...]

Leuk voor je dat je Vodafone zo geweldig vindt, maar mijn reacite blijft nog steeds staan. Wc-Eend raadt Wc-eend aan ;) Ik zou nog overtuigd kunnen raken als je daar niet werkte, maar dit klinkt voor mij niets anders dan marketing-gepraat.

Ontopic nu: ik krijg als het goed is de mijne vandaag binnen. Maandag besteld, woensdag goedgekeurd en donderdag verzonden. De GS'en waren pas sinds gisteren op voorraad bij Belnu. Ik ben benieuwd :)
marketingpraat waar ik zelf niks beter van word, uhuu... zeer logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
@G Slayer,

Ik kreeg vanochtend een email met een bevestiging van de order.
Dit was onder een nieuw ordernummer.
Dit kwam omdat ik een een mail had had gestuurd omdat ik een dag later na mijn bestelling de aanbieding zag staan van de Galaxy icm een Philips Blue Ray speler ipv een xbox360
Vervolgens werd ik vanmiddag gebeld voor een bezorgafspraak voor aanstaande maandag :)
dit was nog heel even onder voorbehoud omdat het contract goedgekeurd moest worden.
Maar deze is goedgekeurd :)
Zaterdag krijg ik een berichtje over de tijdsindicatie :)

Can't wait :9~

Ben weer happy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

Goed dat het opgelost is :)

Ben trouwens wel heel blij, dat ik nog eventjes 2 jaar vast zit aan Vodafone.
Vooral omdat nu ik net las, dat de tijd van onbeperkt internet zga voorbij is icm met goedkope abbo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel ik zou nu via een webshop een vodafone abbonoment met een galaxy S bestellen.
Gelden die nieuwe voorwaarden dan al voor mij voor wat betreft het internet?
Of krijg ik dan ook echt 2 jaar ongelimiteerd internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 07:51:
Stel ik zou nu via een webshop een vodafone abbonoment met een galaxy S bestellen.
Gelden die nieuwe voorwaarden dan al voor mij voor wat betreft het internet?
Of krijg ik dan ook echt 2 jaar ongelimiteerd internet?
lees de algemene voorwaarden zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de Galaxy S besteld bij Typhone.nl
Kans is groot dat deze aanbieding al in het topic is vermeld, maar toch plaats ik 'm even: http://www.typhone.nl/aan...ium=AFC&utm_campaign=3676

T-Mobile relax 25
24 maanden
19,95 per maand
190 minuten/sms
Onbeperkt internet ( met een snelheid van 348 Kb/s )
Galaxy S gratis erbij

Volgens mij een hele mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
En als je nog minder beld (zoals ik)
bij Belcompany: SGS gratis bij T-mobile relax 20 & WnW Standaard

dus voor €16,95/maand

[ Voor 10% gewijzigd door Kees-Jan op 14-08-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees-Jan schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:09:
En als je nog minder beld (zoals ik)
bij Belcompany: SGS gratis bij T-mobile relax 20 & WnW Standaard

dus voor €16,95/maand
linkje please? kan hem niet vinden

edit: gevonden en gelijk besteld. bedankt voor de tip!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:13:
[...]

ga naar www.belcompany.nl
kies in bovenste menu "mobiele telefoon" en dan in de (soort van) "drop down" merk Samsung
onder aan de pagine "kies volgende" en selecteer daarna de Samsung Galaxy S
deze kost €599,99
dan selecteer je bij "Kies Netwerk" T-Mobile
en bij "Kies Abonnement" T-Mobile Relax 20 2jaar
dan kost de telefoon nog €99,99
selecteer dan bij "Internet bundel" T-Mobile Relax Web'n'Walk Standaard

de telefoon is dan "GRATIS" O-)

edit: 3 minuten te laat :X , toch die typecursus maar eens doen :o

[ Voor 5% gewijzigd door Kees-Jan op 14-08-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
[...]

Ik heb 4 aug besteld, en die SIM-kaarten zijn bij Belcompany niet op voorraad. :X :X
Krijg je nog steeds een mail dat de SIM-kaart niet op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat stom dat ik die niet zag. Ik maak namelijk nooit mijn hele bundel op. Ach nouja, het scheelt maar 3 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtremeChicken schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:47:
[...]

Wanneer je een duurder abbo neemt, dan krijg je je Xbox360 er wel voor nop bij.
M.a.w. zo 'gratis' is die nieuwe console niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Volgens mij is deze ook niet gek

Op
www.2call.nl
www.phoneshop.nl

Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar € 22,50 per maand alles inclusief:
24 maanden gratis internet (verlaagde abonnementskosten)
Aansluitkosten € 24.50
Abonnementskosten normaal € 29.50 inclusief BTW per maand
Maar nu: Aktie abonnementskosten € 22.50 inclusief BTW per maand
actie loopt tot en met 31 augustus
Gratis sms-verdubbelaar (sms 'Dubbel SMS AAN' naar 4000)

Toestelprijs van de Galaxy S i9000 Black bij deze abo: 39 euro (gratis verzenden)

Dus totale kosten voor 2 jaar is 603.50 euro
Het toestel los had me zo'n 450 euro gekost, dus voor iets meer dan 150 euro kan ik twee jaar bellen, sms-en en internetten. Prive verbel ik bijna niets met mijn mobiel, dus dit leek mij wel een hele mooie aanbieding :)
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste