Custom Firmware/Root heeft niks te maken met de simlock, de vodafone magic is ook gesimlocked, maar deze is gewoon te rootenaximus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 18:50:
[...]
Ik heb ongeveer het zelfde abbo (300 min. ipv 200). Erg mooie aanbieding. Alleen vraag ik me af of er een simlock op zit. Ik hoop natuurlijk van niet, want anders kun je geen custom firmware flashen.
Weet je of Telfort de i9000 met simlock levert?
Niet volgens: http://android.modaco.com...ow-your-samsung-galaxy-s/TripleQ schreef op maandag 12 juli 2010 @ 18:53:
[...]
Custom Firmware/Root heeft niks te maken met de simlock, de vodafone magic is ook gesimlocked, maar deze is gewoon te rooten
Nee
Hmm, idd daar staat wat anders.
In ieder geval bij de vodafone magic (htc) was dit niet het geval, dus ik ging ervan uit dat dit bij alle Android toestellen zo was.
Donderdagavond besteld en hedenmorgen ontvangen en dat voor 379,-.ZFLaSH schreef op zondag 11 juli 2010 @ 09:22:
[...]
Damn, dan heb ik even geluk. Nu weet ik zeker dat het een foutje was
Toch een hele mooie meevaller als je bedenkt wat ie nu moet gaan kosten.
Ik ben er heel erg blij mee....fantastisch ding
ik ook binnen
maar raare is
ik zou dus 40 euro moeten betalen voor het toestel en dan nog verzendkosten van 7 euro.
dus ik lag nog in bed word opeens gebeld dat postbode er is ok zo OKEEE mooi ! snel aankleden en naar beneden.
zie ik daar het pakketje liggen maar geen postbode te bekennen. ik zo huh ?? en vraag waar die postbode is gebleven. zeggen ze dat hij al vertrokken is
terwijl ik nog moest pinnen omdat het onder rembours word verzonden.
Maar blijkbaar hoef ik dus niet te betalen !
ik zou dus 40 euro moeten betalen voor het toestel en dan nog verzendkosten van 7 euro.
dus ik lag nog in bed word opeens gebeld dat postbode er is ok zo OKEEE mooi ! snel aankleden en naar beneden.
zie ik daar het pakketje liggen maar geen postbode te bekennen. ik zo huh ?? en vraag waar die postbode is gebleven. zeggen ze dat hij al vertrokken is
Maar blijkbaar hoef ik dus niet te betalen !
Er staat trouwens nog een 16GB in de V&A voor minder dan de prijs van een 8GB. Niet zo scherp als de vodafone deal maar toch erg goede deal lijkt me.
V&A aangeboden: Samsung Galaxy S i9000 (16GB) Zwart
V&A aangeboden: Samsung Galaxy S i9000 (16GB) Zwart
[ Voor 45% gewijzigd door Philflow op 13-07-2010 16:22 ]
Heb hem ook binnen, werkt super fijn zo op het eerste gezicht
Weet iemand hoe lang het duurt voordat een nieuwe toestel in de Surfspot Vodafone winkel verschijnt? Mijn vriendin wil er nu ook ééntje en dat scheelt wel ruim € 200,- over de looptijd van het contract...
Shit, ik heb natuurlijk ook recht op studentenkorting.SkyFlyer schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:04:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat een nieuwe toestel in de Surfspot Vodafone winkel verschijnt? Mijn vriendin wil er nu ook ééntje en dat scheelt wel ruim € 200,- over de looptijd van het contract...
Weer niet aan gedacht.

ik zie ik zie wat jij niet ziet
@Zflash + HP12,
Jullie ook een 16GB bemachtigd via de Vodafone.nl site?
Ik heb er ook eentje kunnen bemachtigen!
Zondag was de prijs ineens aangepast naar 569 euro, dus ik denk
dat iemand aldaar aardig heeft zitten slapen en nu de gederfde inkomsten
met zijn salaris mag compenseren!
topding!
topding!
Verwijderd
Nee hoor, het was een actie. Jij hebt geen slapende honden wakker gemaakt.porto33 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 18:57:
@Zflash + HP12,
topding!
Hoe weet je dat?
ik heb op 8 juli met Vodafone de samsung galaxy s besteld. Ik heb mijn abbo verlengt en verhoogt naar 34 etc..internet bellen en sms 200.
Ik heb tot vandaag nog niets ontvangen. Wel gebeld en gemaild. Ze zeiden dat nu geen voorraad meer is en dat als de toestel niet binnen 5 werkdagen geleverd word krijg ik een compensatie...?
Is er iemand die dezelfde verhaal heeft meegemaakt?
Ik heb tot vandaag nog niets ontvangen. Wel gebeld en gemaild. Ze zeiden dat nu geen voorraad meer is en dat als de toestel niet binnen 5 werkdagen geleverd word krijg ik een compensatie...?
Ik ben heel benieuwd waarom ze een, simlockvrij unbranded toestel, met zo'n lage prijs gaan verkopen onder het mom van een actie. Nergens is het woordje Vodafone te bekennen, dus dat zou dan wel de domste marketing actie zijn die ik in tijden gezien heb.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 20:07:
[...]
Nee hoor, het was een actie. Jij hebt geen slapende honden wakker gemaakt.
Vriend, mouth to mouth reclame? Dit is de mail dat ik kreeg van de customer service kijk:ZFLaSH schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:15:
[...]
Ik ben heel benieuwd waarom ze een, simlockvrij unbranded toestel, met zo'n lage prijs gaan verkopen onder het mom van een actie. Nergens is het woordje Vodafone te bekennen, dus dat zou dan wel de domste marketing actie zijn die ik in tijden gezien heb.
"
Vanwege de grote populariteit van de Samsung Galaxy S is de vraag op dit moment hoger dan het aanbod. Het is daarom helaas niet mogelijk om een exacte datum aan te geven waarop uw toestel wordt geleverd.
Namens Vodafone bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak.
Ik verzoek u nog een werkweek af te wachten. Indien u het toestel dan nog niet heeft mogen ontvangen mag ik u een compensatie aanbieden."
Nou das niet slecht voor Vodafone als het gaat over een toestel die pas ong. 2 weken op de markt is...
Pure speculatie dat het om een actie zou gaan. Kan net zo goed een fout zijn geweest. Tenzij iemand hier bij Vodafone op de goede plek werkt zullen we het ook niet weten.
Hoe dan ook, het was een super deal die nu voorbij is.
Verwijderd
Ik kreeg zojuist een mailtje van een medewerker met mijn bovengenoemde opmerking als inhoud. Ik vond het jammer dat ik hem misliep, en ik vind dat jij en meerdere te koop lopen met het feit dat jullie hem wel hebben gekocht.ZFLaSH schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:15:
[...]
Ik ben heel benieuwd waarom ze een, simlockvrij unbranded toestel, met zo'n lage prijs gaan verkopen onder het mom van een actie. Nergens is het woordje Vodafone te bekennen, dus dat zou dan wel de domste marketing actie zijn die ik in tijden gezien heb.
Ik heb 16 juni mn abbo verlengd bij vodafone, met een HTC Desire erbij.Artuzzo schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 21:59:
ik heb op 8 juli met Vodafone de samsung galaxy s besteld. Ik heb mijn abbo verlengt en verhoogt naar 34 etc..internet bellen en sms 200.
zou 28 juni binnen komen,
7 juli na veel bellen, en omdat ze elke keer een andere datum kwamen, besloten om te annuleren.
9 juli alsnog verlengd icm Galaxy S ook met bellen sms en web 200.
speciaal gevraagd of het toestel wel voorradig was en ik dus niet weer het hele traject in zou gaan.
er werd gezegd dat er 1800 toestellen op voorraad waren, geen probleem!
ik kon het toestel ergens deze week ontvangen.
ik had ook gemeld dat ik volgende week op vakantie ga, dus ze zouden er een spoedje van maken.
Ben dus heel benieuwd, aangezien ik hier weer hele andere dingen hoor...
tussen morgen en vrijdag zou ie binnen moeten zijn.
`Oh my godsjuk425 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:14:
[...]
Ik heb 16 juni mn abbo verlengd bij vodafone, met een HTC Desire erbij.
7 juli na veel bellen, en omdat ze elke keer een andere datum kwamen, besloten om te annuleren.
speciaal gevraagd of het toestel wel voorradig was en ik dus niet weer het hele traject in zou gaan.
ik had ook gemeld dat ik volgende week op vakantie ga, dus ze zouden er een spoedje van maken.

Weet je...deal apart, vind ik de situatie heel raar...Philflow schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:24:
Pure speculatie dat het om een actie zou gaan. Kan net zo goed een fout zijn geweest. Tenzij iemand hier bij Vodafone op de goede plek werkt zullen we het ook niet weten.
n1 waarom zo goedkoper als je dat los besteld...en geen voordelen voor iemand die het abbo verlengt...
n2 voor al die mensen die tijdens de "aanbieding" een abbonament hebben verlengt of een nieuwe aangemaakt hebben, moesten ze minimaal die 155 euro voor het vodafone abbo "150" niet laten betalen...of andere aanbiedingen voorstellen.
n3 sterker nog moeten we nu 10 werkdagen wachten voor de toestel ...en wie weet wordt het meer..
Tjaaa met Hi had ik nooit zo veel gezeik...Jammer genoeg is mijn huidige mobiel in stuk daarom heb ik een nieuwe besteld met dat verhaal van de 6 maanden van te voeren...
[ Voor 4% gewijzigd door Artuzzo op 13-07-2010 23:41 ]
Ken dr nog 1,Artuzzo schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:39:
[...]
n1 waarom zo goedkoper als je dat los besteld...en geen voordelen voor iemand die het abbo verlengt...
n2 voor al die mensen die tijdens de "aanbieding" een abbonament hebben verlengt of een nieuwe aangemaakt hebben, moesten ze minimaal die 155 euro voor het vodafone abbo "150" niet laten betalen...of andere aanbiedingen voorstellen.
n3 sterker nog moeten we nu 10 werkdagen wachten voor de toestel ...en wie weet wordt het meer..
Tjaaa met Hi had ik nooit zo veel gezeik...
ik ging dus ook voor de abbo 150 van vodafone.
Bestel eerst de HTC Desire. die stond met nieuw abbo op de website van vodafone voor 119 euro.
dus ik bellen om te verlengen en wordt me een aanbod gedaan van 60 euro bijbetalen, prachtig!
maar wegens een hoop gezeur over de levertijd cancel ik de bestelling na 3 weken.
toestel is namelijk pas vanaf half augustus leverbaar...
heleboel teruggedraaid
ik opnieuw bestellen maar dan de Galaxy S. staat op de website voor 139 euro.
dus ik denk, nou die zat wel op een tientje of 8 uitkomen.
gaat ie me idd dus 155 euro kosten! ik natuurlijk pisnijdig en gezegd dat ze me wel eens tegemoet mochten komen na al het gedonder en gebel, maar daar doen ze dus geen moer mee dit was de prijs.
of hij was gratis met het 200 abbo. om maar eens van het gezeik af te zijn dat maar gedaan...
die mutsen onder dat 1200 nummer kunnen je toch voor geen moer helpen.
vodafone heeft echt waardeloze service naar hun vaste klanten...
het is dat die "1e jaar halve prijs" een leuke aanbieding is en dat ik nog niet kan overstappen.
anders was ik al lang al weg geweest bij vodafone.
@WoudH,
Het kan zijn dat een Vodafone medewerker heeft gezegd dat het een (eenmalige) actie betrof (van een week?)... maar dat zou ik eigenlijk ook zeggen als er per ongeluk een duidelijke fout was gemaakt; je hebt toch een reputatie hoog te houden, nietwaar? Kan diezelfde persoon niet zeggen of ze ooit weer deze actie houden?
Ik geloof namelijk totaal niet dat ze deze gsm, en dan nog notabene de duurdere 16GB versie, voor zeker 100 euro minder dan de 8GB versie te koop aanbieden zonder er iig hun branding in te smelten of Simlocked te maken voor alleen Vodafone simmetjes... dan hebben ze wel een heel mooie deal met Samsung zitten maken of er is gewoon niet nagedacht over de actie, uberhaupt.
Ook heb ik via Google zitten zoeken naar de 16GB versie voor een spotprijs en vond deze actie helemaal niet terug; Ben daarom handmatig maar tientallen websites afgegaan voor prijzen en ben derhalve ook zeer toevallig op de website van Vodafone terecht gekomen alwaar ik normaal geen telefoon vandaan zou halen... dat zegt ook al genoeg, nietwaar?
Maargoed, actie of geen actie, het was een zeer mooie prijs voor een 16GB versie!
Wilde eerst een Iphone 3GS halen maar die is al zeker 200 euro duurder.
Heb alleen nu als nadeel dat ik in het verleden een Vodafone Scherp abo heb genomen en het bekende addertje onder t gras openbaart zich nu want je kan er geen Blox bij aansluiten; had ik toen geen oog voor maar nu komt me dit zeer slecht uit; zit tot eind 2011 aan dit account vast...
Het kan zijn dat een Vodafone medewerker heeft gezegd dat het een (eenmalige) actie betrof (van een week?)... maar dat zou ik eigenlijk ook zeggen als er per ongeluk een duidelijke fout was gemaakt; je hebt toch een reputatie hoog te houden, nietwaar? Kan diezelfde persoon niet zeggen of ze ooit weer deze actie houden?
Ik geloof namelijk totaal niet dat ze deze gsm, en dan nog notabene de duurdere 16GB versie, voor zeker 100 euro minder dan de 8GB versie te koop aanbieden zonder er iig hun branding in te smelten of Simlocked te maken voor alleen Vodafone simmetjes... dan hebben ze wel een heel mooie deal met Samsung zitten maken of er is gewoon niet nagedacht over de actie, uberhaupt.
Ook heb ik via Google zitten zoeken naar de 16GB versie voor een spotprijs en vond deze actie helemaal niet terug; Ben daarom handmatig maar tientallen websites afgegaan voor prijzen en ben derhalve ook zeer toevallig op de website van Vodafone terecht gekomen alwaar ik normaal geen telefoon vandaan zou halen... dat zegt ook al genoeg, nietwaar?
Maargoed, actie of geen actie, het was een zeer mooie prijs voor een 16GB versie!
Wilde eerst een Iphone 3GS halen maar die is al zeker 200 euro duurder.
Heb alleen nu als nadeel dat ik in het verleden een Vodafone Scherp abo heb genomen en het bekende addertje onder t gras openbaart zich nu want je kan er geen Blox bij aansluiten; had ik toen geen oog voor maar nu komt me dit zeer slecht uit; zit tot eind 2011 aan dit account vast...
[ Voor 10% gewijzigd door porto33 op 14-07-2010 09:32 ]
Bedoel je daarmee deze? Die was me nog niet eerder opgevallen en als student is dat misschien wel voordelig. Ik houd hem in de gaten...SkyFlyer schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:04:
Aan de andere kant staan er wel alleen maar outdated telefoons in imho. Ik zie geen Desire, geen Galaxy, hell, niet eens een Wave, Legend of HD2...
[ Voor 12% gewijzigd door Shapeshifter op 14-07-2010 10:27 . Reden: Kanttekening ]
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Sorry? Ik heb direct hier op tweakers aangegeven dat hij voor dat bedrag te koop was en mensen meteen hun slag moesten slaan. Dat jij nu achter het net vist en jaloers bent, moet je niet op mij en anderen gaan afgeven.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:42:
[...]
Ik kreeg zojuist een mailtje van een medewerker met mijn bovengenoemde opmerking als inhoud. Ik vond het jammer dat ik hem misliep, en ik vind dat jij en meerdere te koop lopen met het feit dat jullie hem wel hebben gekocht.
En ja, ik ben heel blij dat ik mijzelf 200 euro heb bespaard.
[ Voor 5% gewijzigd door ZFLaSH op 14-07-2010 10:47 ]
eens!vodafone heeft echt waardeloze service naar hun vaste klanten...
het is dat die "1e jaar halve prijs" een leuke aanbieding is en dat ik nog niet kan overstappen.
anders was ik al lang al weg geweest bij vodafone.
Nee he,
Weer hetzelfde klote vodafone gezeik.
Voor mij geldt op de datums na precies hetzelfde verhaal als sjuk425.
Ook gevraagd of ik niet weer leveringsproblemen ging ondervinden.
Nee hoor, zei de telefoonmiep, het toestel is net nieuw, je bent een van de eerste.
Dus binnen 5 tot 10 werkdagen. Wel een bevestigings en abonnementswijzigings mailtje gehad.
Maar niet binnen een dag de verzendbevestigingsmail die ik bij het abonnenment van mijn partner (HTC Legend) wel direct kreeg.
Dus VODAFONE opschieten! anders ga ik weer cancellen en op de volgende supertelefoon wachten.
Weer hetzelfde klote vodafone gezeik.
Voor mij geldt op de datums na precies hetzelfde verhaal als sjuk425.
Ook gevraagd of ik niet weer leveringsproblemen ging ondervinden.
Nee hoor, zei de telefoonmiep, het toestel is net nieuw, je bent een van de eerste.
Dus binnen 5 tot 10 werkdagen. Wel een bevestigings en abonnementswijzigings mailtje gehad.
Maar niet binnen een dag de verzendbevestigingsmail die ik bij het abonnenment van mijn partner (HTC Legend) wel direct kreeg.
Dus VODAFONE opschieten! anders ga ik weer cancellen en op de volgende supertelefoon wachten.
sjuk425 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:14:
[...]
Ik heb 16 juni mn abbo verlengd bij vodafone, met een HTC Desire erbij.
Lekker dan...
He mensen lukt jullie wel om op de site van vodafone in te loggen om naar de status van je bestelling te kijken?
Je moet de bestelling nummer en je mailadres intypen..
Ik probeer het al sinds 3 dagen maar ik krijg een foutmelding:
"
Er is iets mis gegaan:
Sorry, er ging even iets mis. Probeer het later nog eens."
Er is veel meer mis gegaan met je vodafone nederland!!!
He mensen lukt jullie wel om op de site van vodafone in te loggen om naar de status van je bestelling te kijken?
Je moet de bestelling nummer en je mailadres intypen..
Ik probeer het al sinds 3 dagen maar ik krijg een foutmelding:
"
Er is iets mis gegaan:
Sorry, er ging even iets mis. Probeer het later nog eens."
Er is veel meer mis gegaan met je vodafone nederland!!!
dat kan niet kloppen... want als ik in my vodafone ingelogd ben krijg ik meteen een gele bericht in de home dat ik sinds kort mijn abonnement heb verlengt en ze bieden mij aan om me in te loggen om de status van de bestelling te checken...
Ik heb precies hetzelfde als ik de status wil checken...ook 2 e-mails ontvangen en heb zelfs GLS pakketservice gebeld welke enkel gebruikt wordt bij verlengingen van abonnementen (volgens de telefoonmiep). Postcode en huisnummer + orderreferentie doorgegeven maar niks bekend bij GLS.Artuzzo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:43:
dat kan niet kloppen... want als ik in my vodafone ingelogd ben krijg ik meteen een gele bericht in de home dat ik sinds kort mijn abonnement heb verlengt en ze bieden mij aan om me in te loggen om de status van de bestelling te checken...
Ik heb em afgelopen dinsdag besteld, de 1e telefoonmiep zei dat ik hem vrijdag ik huis zou hebben en gebeld zou worden door TNT. De 2e telefoonmiep had het dus over GLS en 5 tot 10 werkdagen.
Al met al een grote puinzooi!
Had deze telefoon graag gehad voor mijn vakantie om wat filmpjes te maken maar nee hoor...
Kan ik eigenlijk dit nog annuleren en morgen in een winkel gaan verlengen en meteen de telefoon meekrijgen?
Succes met wachten boys & girls...
PSN: Oldzkoel
Dat klopt ook wel, dat heb ik nu ook.Artuzzo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:43:
Maar als je de volgende pagina leest....
Heb je telefonisch besteld?
Neem contact op met onze Klantenservice om de status van je bestelling op te vragen.
Dat is mijn vraag ook...mogen we de bestelling en de verlenging samen annuleren en dit regelen via een gewone vodafone winkel ? hebben de vodafone winkels nu toestellen op voorraad?power_user schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 05:09:
[...]
Ik heb precies hetzelfde als ik de status wil checken...ook 2 e-mails ontvangen en heb zelfs GLS pakketservice gebeld welke enkel gebruikt wordt bij verlengingen van abonnementen (volgens de telefoonmiep). Postcode en huisnummer + orderreferentie doorgegeven maar niks bekend bij GLS.
Ik heb em afgelopen dinsdag besteld, de 1e telefoonmiep zei dat ik hem vrijdag ik huis zou hebben en gebeld zou worden door TNT. De 2e telefoonmiep had het dus over GLS en 5 tot 10 werkdagen.
Al met al een grote puinzooi!
Had deze telefoon graag gehad voor mijn vakantie om wat filmpjes te maken maar nee hoor...
Kan ik eigenlijk dit nog annuleren en morgen in een winkel gaan verlengen en meteen de telefoon meekrijgen?
Succes met wachten boys & girls...
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u niet de status kunt bekijken van uw order.
Momenteel ondervinden we problemen met de deze pagina. Onze technische dienst is druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Tot voorzover ik kan zien staat uw Telefoon nog in backorder vanwege de grote vraag hierna.
Een specifieker antwoord kunt u krijgen op het nummer 0800 0200056
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Momenteel ondervinden we problemen met de deze pagina. Onze technische dienst is druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Tot voorzover ik kan zien staat uw Telefoon nog in backorder vanwege de grote vraag hierna.
Een specifieker antwoord kunt u krijgen op het nummer 0800 0200056
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Ik wilde ook graag de Samsung Galaxy S hebben, mijn abbonement bij Hi (30E, 20% studentenkorting) was al halverwege december verlopen. Dus even op de Hi site kijken wat die telefoon me zou kosten, hij zou gratis zijn als ik hetzelfde abbonement zou nemen. Dus ik probeer dat abbonement voor 2 jaar te verlengen en er internet (eindeloos online 2 jaar 2,50/maand) bij te nemen - blijkt dat ik 160,- euro moet bijbetalen omdat ik al een abbonement had. Dit terwijl ik de afgelopen 12 maanden maximaal 2 keer binnen mijn bundel ben gebleven, dikwijls overschrijd ik deze.
Na dit topic te hebben gelezen gisteren toch maar even langs de lokale Vodafone shop geweest. De Galaxy S, zou ik al gratis krijgen bij een 2-jarig Bel+SMS+Web 200 abbonement (34,50/maand). Uiteindelijk ben ik voor de Bel+SMS+Web 275 (39,50/maand) vanwege de iets ruimere bundel. Nu krijg ik de eerste 12 maanden nog 50% korting op mijn bundel ook en betaal ik het eerste jaar dus slechts zo'n 20,- euro per maand en krijg ik nog de 16GB versie in plaats van de 8GB ook!
Die keuze was snel gemaakt, ondanks dat ik zeer tervreden was over Hi.
Na dit topic te hebben gelezen gisteren toch maar even langs de lokale Vodafone shop geweest. De Galaxy S, zou ik al gratis krijgen bij een 2-jarig Bel+SMS+Web 200 abbonement (34,50/maand). Uiteindelijk ben ik voor de Bel+SMS+Web 275 (39,50/maand) vanwege de iets ruimere bundel. Nu krijg ik de eerste 12 maanden nog 50% korting op mijn bundel ook en betaal ik het eerste jaar dus slechts zo'n 20,- euro per maand en krijg ik nog de 16GB versie in plaats van de 8GB ook!
Mensen ik heb hem sinds 2 uur binnen...erg prettige toestel!
wat is je label bij hi ?bootism schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:43:
Ik wilde ook graag de Samsung Galaxy S hebben, mijn abbonement bij Hi (30E, 20% studentenkorting) was al halverwege december verlopen. Dus even op de Hi site kijken wat die telefoon me zou kosten, hij zou gratis zijn als ik hetzelfde abbonement zou nemen. Dus ik probeer dat abbonement voor 2 jaar te verlengen en er internet (eindeloos online 2 jaar 2,50/maand) bij te nemen - blijkt dat ik 160,- euro moet bijbetalen omdat ik al een abbonement had. Dit terwijl ik de afgelopen 12 maanden maximaal 2 keer binnen mijn bundel ben gebleven, dikwijls overschrijd ik deze.
Want ik na mijn 2 jarig hi 25 abbo heb hem gewoon gekregen voor 40 euro bij een 1 jarig hi 15 abbo.
maar ik heb die 40 euro nog steeds niet betaald en verwacht hem dat hij via de automatisch incasso gaat.
De mijne was bij de buren bezorgd zonder briefje door de brievenbus.
Dacht even dat ik vreselijk genaaid was vandaag. Maar heb hem gelukkig ook ontvangen.
Nu nog uren opladen..
Dacht even dat ik vreselijk genaaid was vandaag. Maar heb hem gelukkig ook ontvangen.
Nu nog uren opladen..
Nou, na 4 weken gezeur met vodafone eindelijk mn foon binnen :-)
pff wat een gedoe, dinsdag lekker op vakantie
pff wat een gedoe, dinsdag lekker op vakantie
Wat een onzin dat je hem niet meekrijgt als je van een andere provider afkomt. Ze lopen hetzelfde risico... Als me gegevens kloppen, stuur je me dan een rekening. Als ze niet kloppen, kloppen ze voor een abo ook niet.. Flauwekul..
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Je bedoelt dat je bij vodafone nooit het toestel meteen meekrijgt als je een nieuwe klant bent?Cyberpope schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:57:
Wat een onzin dat je hem niet meekrijgt als je van een andere provider afkomt. Ze lopen hetzelfde risico... Als me gegevens kloppen, stuur je me dan een rekening. Als ze niet kloppen, kloppen ze voor een abo ook niet.. Flauwekul..
Tjah, die verkoper legde mij dat ooit uit, dat als je valse gegevens opgeeft, je dan mooi weg kan lopen met een toestel van 500euro. Niemand die je terug kan vinden. Ze dubbel checken dat graag even denk ik
Nee, als ik een nieuw nummer zou nemen zo ik het toestel direct meekrijgen... Maar omdat ik een nummer wilde meenemen van t-mobile ging het niet..TripleQ schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:23:
[...]
Je bedoelt dat je bij vodafone nooit het toestel meteen meekrijgt als je een nieuwe klant bent?
Tjah, die verkoper legde mij dat ooit uit, dat als je valse gegevens opgeeft, je dan mooi weg kan lopen met een toestel van 500euro. Niemand die je terug kan vinden. Ze dubbel checken dat graag even denk ik
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Geen idee, wat bedoel je precies met label? Ik probeerde het via het aanbod dat ik op de Hi website kreeg voor verlenging. Ik had hiervoor een éénjarig Hi 30 abbo. Zat je vaak over je bundel heen de afgelopen twee jaren? Daar kijken ze geloof ik wel naar. Dat bedrag wordt waarschijnlijk afgeschreven bij de eerste factuur van je hernieuwde contract inderdaad.syntesia schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:37:
[...]
wat is je label bij hi ?
Want ik na mijn 2 jarig hi 25 abbo heb hem gewoon gekregen voor 40 euro bij een 1 jarig hi 15 abbo.
maar ik heb die 40 euro nog steeds niet betaald en verwacht hem dat hij via de automatisch incasso gaat.
Ben nu wel benieuwd waarom we het aanbod dat we kregen zo verschilt.
Iedere klant bij hi krijgt een bel label als het ware dat laat zien wat voor gebruiker je bent.bootism schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:25:
[...]
Geen idee, wat bedoel je precies met label? Ik probeerde het via het aanbod dat ik op de Hi website kreeg voor verlenging. Ik had hiervoor een éénjarig Hi 30 abbo. Zat je vaak over je bundel heen de afgelopen twee jaren? Daar kijken ze geloof ik wel naar. Dat bedrag wordt waarschijnlijk afgeschreven bij de eerste factuur van je hernieuwde contract inderdaad.
Ben nu wel benieuwd waarom we het aanbod dat we kregen zo verschilt.
a,b,c,d,e,f als ik het goed heb. A is als je veel minder belt dan je bundel en F is als je er altijd ernstig overheen zit. dus F is meer korting op je volgende abonnement.
Ik had label D of E weet niet meer precies. en zat er dus altijd aardig boven.
had een hi25+internet wat normaal 35 euro zou moeten zijn per maand. Maar ik betaalde elke maand wel minimaal 50 euro en dat soms oplopen tot 120 euro !

En via de website heb ik dus een aanbod gekregen om de GS met 1 jaar te krijgen en dan nog 150 euro bijbetalen, wat ik dus teveel vond. Dus heb ik maar gebeld toen hadden zeiden ze 60 euro maar dat vond ik ook te veel en is het me gelukt om er 40 euro van te maken met een 1 jarih HI15+xtra snel internet.
maar die HI15 ga ik gelijk omhoog halen naar Hi30 of hi35 volgende maand. En heb Hi15 genomen omdat ik dan altijd nog omhoog en omlaag kan met mijn abonnement als ik verwacht dat ik minder ga bellen bijvoorbeeld.
Maar ALTIJD bellen als je gaat verlengen krijg je veel mooiere aanbiedingen dan als je via internet besteld.
Verwijderd
Beetje informeren zou beter zijn, het nummerbehoud duurt een aantal dagen, meestal 1, indien dat goedgekeurd is krijg je de telefoon gewoon mee.Cyberpope schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:23:
[...]
Nee, als ik een nieuw nummer zou nemen zo ik het toestel direct meekrijgen... Maar omdat ik een nummer wilde meenemen van t-mobile ging het niet..
Wat heeft dat met goed informeren te maken??? Ik kreeg hem NIET meteen mee. punt.. Of ik dan 1 2 3 of nog meer dagen moet wachten is niet relevant. Ook 1 dag is niet meteen, hoe je het ook draait of keert...Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 01:10:
[...]
Beetje informeren zou beter zijn, het nummerbehoud duurt een aantal dagen, meestal 1, indien dat goedgekeurd is krijg je de telefoon gewoon mee.
Dat checken ze toch al lang met een pinbetaling van 1 cent, dat had ik 4 jaar terug al.TripleQ schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:23:
[...]
Je bedoelt dat je bij vodafone nooit het toestel meteen meekrijgt als je een nieuwe klant bent?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verwijderd
Cyberpope schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:57:
Is toch geen onzin dat je hem niet meteen meekrijgt? Zij moeten wachten op goedkeuring nummerportering en daarna krijg je hem meteen mee, bij een nieuw nummer is die goedkeuring er al gezien het nummer nieuw is. Daar doelde het informeren op, dat het imo helemaal geen onzin is en dat je dat zou weten als je geïnformeerd was. Snap je probleem verder echt niet, alsof die paar dagen iets uitmaken bij een telefoon die je minimaal een jaar gaat gebruiken.Cyberpope schreef op zondag 18 juli 2010 @ 10:20:
[...]
Wat heeft dat met goed informeren te maken??? Ik kreeg hem NIET meteen mee. punt.. Of ik dan 1 2 3 of nog meer dagen moet wachten is niet relevant. Ook 1 dag is niet meteen, hoe je het ook draait of keert...
Ik heb nu een SE w950i en zit er over te denken over te stappen op de GS. Als abo heb ik nu een sim-only bij Vodafone en dat bevalt me erg goed. Zijn er providers die een soort van prepaid internet aanbieden in plaats van een volledig abo?
Wel onzin, want ze lopen hetzelfde risico.. . Of het mijn gegevens kloppen, dan kunnen ze hem altijd in rekening brengen.. linksom of rechtsom. Of mijn gegevens kloppen niet, maar dan zijn ze te telefoon altijd kwijt ook als ik een nieuwe klant ben.Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:21:
Is toch geen onzin dat je hem niet meteen meekrijgt? Zij moeten wachten op goedkeuring nummerportering en daarna krijg je hem meteen mee, bij een nieuw nummer is die goedkeuring er al gezien het nummer nieuw is. Daar doelde het informeren op, dat het imo helemaal geen onzin is en dat je dat zou weten als je geïnformeerd was. Snap je probleem verder echt niet, alsof die paar dagen iets uitmaken bij een telefoon die je minimaal een jaar gaat gebruiken.
Ergo? Wat is nu het probleem? Voor hen niets. Voor mij? Ik had hem graag als navigatie gebruikt (zonder sim) voor iets. Dat was nu niet mogelijk. Daarbij had ik geen zin om nog eens terug te rijden..
[ Voor 9% gewijzigd door Cyberpope op 19-07-2010 09:24 ]
Verwijderd
Het gaat niet om je gegevens, een id bewijs en dergelijke vervals je niet zomaar, dus dat is niet de reden. Het gaat om goedkeuring van je nummerportering en dus abo. Indien die niet goedgekeurd wordt, krijg jij alsnog geen abo en dan hoeven zij niet achter de telefoon aan, want die heb je nooit gekregen. Bij een nieuw abo bij een andere provider dan je huidige (nieuwe klant is verwarrend, gezien je bij overstappen ook een nieuwe klant bent) heb je dat probleem dus niet, gezien alles meteen in orde gemaakt kan worden.Cyberpope schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:22:
[...]
Wel onzin, want ze lopen hetzelfde risico.. . Of het mijn gegevens kloppen, dan kunnen ze hem altijd in rekening brengen.. linksom of rechtsom. Of mijn gegevens kloppen niet, maar dan zijn ze te telefoon altijd kwijt ook als ik een nieuwe klant ben.
Ergo? Wat is nu het probleem? Voor hen niets. Voor mij? Ik had hem graag als navigatie gebruikt (zonder sim) voor iets. Dat was nu niet mogelijk. Daarbij had ik geen zin om nog eens terug te rijden..
Ja, toevallig heeft Vodafone deze maand voor 5 euro/pm voor onbeperkt internet. Ik wilde het in eerste instantie nemen, maar ik neem een abbonoment, totaal wat goedkoper.kdbruin schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:02:
Ik heb nu een SE w950i en zit er over te denken over te stappen op de GS. Als abo heb ik nu een sim-only bij Vodafone en dat bevalt me erg goed. Zijn er providers die een soort van prepaid internet aanbieden in plaats van een volledig abo?
Zijn er nog mensen die aan het wachten zijn op het leveren van hun Samsung Galaxy s? Ik wil hem gaan bestellen bij vodafone, alleen ga over 13 dagen op vakantie, zou zonden zijn als ik het mis loop.
Ja. hiero.. afgelopen maandag besteld bij Belcompany.. maar nog niets gehad. Hangt op nummerbehoud.
Laat even weten wanneer je hem binnen hebt, dan weet ik ong. hoelang het kan duren.
Verwijderd
Aangezien mijn abo bij vodafone begin augustus af loopt, ben ik gaan zoeken naar een nieuw toestel en abo. Mijn vermoeden werden vrij snel bevestigd, vodafone is op papier in ieder geval de beste/goedkoopste. Dat maakt de onderhandeling met Vodafone wat lastiger, maar niet onmogelijk.
In eerste instantie gebeld om te verlengen (afdeling sales, gelijk aan de lijn); aangezien ze zogenaamd aanbiedingen doen die precies hetzelfde zijn als de aanbiedingen bij nieuwe klanten. Hiermee was ik "not amused" zeg maar, echter mevrouw van de sales bleef volhouden dat ik blij kon zijn dat ik van dezelfde aanbieding gebruik kon maken en dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen.
Dag erna naar de afdeling gebeld waar je het contract kan opzeggen (wacht tijd gelijk iets langer). Meneer gaf aan dat hij niks aan de abonnementskosten kon doen, maar wel aan de toestelprijs (156 icm bel+sms+web 150 euro als je verlengt). Dit heeft hij terug gebracht naar 99 euro. Ik was nog niet tevreden en ben verder gaan zoeken. Kwam uit op de volgende aanbieding:
http://www.studentmobiel....ng-i9000-galaxy-s/795/150
(kan niet direct terug vinden of deze links hier mogen staan, als het niet mag pas ik het snel aan!)
Nergens zo goedkoop de telefoon kunnen vinden icm met dat abonnement.
Vodafone terug gebeld, maar zij konden niet lager dan 99 euro gaan. Voor mij geen probleem, heb zojuist via stundentmobiel de verlenging aan gevraagd.
Aangezien ik vrij weinig bel en veel sms heb ik een sms blok erbij. Achter 12 maanden stap ik van het 150 abonnement terug naar het 100 abonnement, scheelt weer een enkele euro in de maand
. Dit kan al na 6 maanden, maar dan vervalt de 50% korting die je met de actie krijgt.
Ben benieuwd wanneer ik kan genieten van het schitterend scherm!
In eerste instantie gebeld om te verlengen (afdeling sales, gelijk aan de lijn); aangezien ze zogenaamd aanbiedingen doen die precies hetzelfde zijn als de aanbiedingen bij nieuwe klanten. Hiermee was ik "not amused" zeg maar, echter mevrouw van de sales bleef volhouden dat ik blij kon zijn dat ik van dezelfde aanbieding gebruik kon maken en dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen.
Dag erna naar de afdeling gebeld waar je het contract kan opzeggen (wacht tijd gelijk iets langer). Meneer gaf aan dat hij niks aan de abonnementskosten kon doen, maar wel aan de toestelprijs (156 icm bel+sms+web 150 euro als je verlengt). Dit heeft hij terug gebracht naar 99 euro. Ik was nog niet tevreden en ben verder gaan zoeken. Kwam uit op de volgende aanbieding:
http://www.studentmobiel....ng-i9000-galaxy-s/795/150
(kan niet direct terug vinden of deze links hier mogen staan, als het niet mag pas ik het snel aan!)
Nergens zo goedkoop de telefoon kunnen vinden icm met dat abonnement.
Vodafone terug gebeld, maar zij konden niet lager dan 99 euro gaan. Voor mij geen probleem, heb zojuist via stundentmobiel de verlenging aan gevraagd.
Aangezien ik vrij weinig bel en veel sms heb ik een sms blok erbij. Achter 12 maanden stap ik van het 150 abonnement terug naar het 100 abonnement, scheelt weer een enkele euro in de maand
Ben benieuwd wanneer ik kan genieten van het schitterend scherm!
Afgelopen maandagavond heb ik telefonisch een Galaxy S besteld bij Vodafone met een bel+sms+web 200 abonnement.
Heb net gebeld met 0800-7378423 voor de status van mijn bestelling. Hier konden ze mijn bestelling niet in het systeem vinden, en hebben ze me doorverwezen naar 0800-0200056. Hier konden ze wel zien dat ik een bestelling geplaatst had maar ze konden niet zeggen of de bestelling al in behandeling is of al verzonden is. Ik kreeg alleen te horen dat het 5 tot 10 werkdagen zou duren voordat ik hem binnen had.
Voorlopig nog maar afwachten dus..
Heb net gebeld met 0800-7378423 voor de status van mijn bestelling. Hier konden ze mijn bestelling niet in het systeem vinden, en hebben ze me doorverwezen naar 0800-0200056. Hier konden ze wel zien dat ik een bestelling geplaatst had maar ze konden niet zeggen of de bestelling al in behandeling is of al verzonden is. Ik kreeg alleen te horen dat het 5 tot 10 werkdagen zou duren voordat ik hem binnen had.
Voorlopig nog maar afwachten dus..
@ Yard
Ik ga hem waars. ook verlengen als student. Ik zie alleen wel dat je als je een 100 abo neemt meer moet bij betalen dan als je hem gewoon via vodofone neemt.
abo 100 = 243,95 @ Vodafone
abo 100 = 250,00 @ Studentenmobiel
Dit is vreemd want ik had juist verwacht dat hij goedkoper zou zijn. Maar ik ga waarschijnlijk ook voor de 150.
Update:
Heel vreemd, nu net weer even gekeken, en nu is het nog goedkoper..
abo 100 = 190 @ studentenmobiel
dit is een 2 jarig bel-sms-web abo.
Dit was voor het verlengen van een abbo. Wel vreemd dat je daar voor meer moet betalen.
Ik ga hem waars. ook verlengen als student. Ik zie alleen wel dat je als je een 100 abo neemt meer moet bij betalen dan als je hem gewoon via vodofone neemt.
abo 100 = 243,95 @ Vodafone
abo 100 = 250,00 @ Studentenmobiel
Dit is vreemd want ik had juist verwacht dat hij goedkoper zou zijn. Maar ik ga waarschijnlijk ook voor de 150.
Update:
Heel vreemd, nu net weer even gekeken, en nu is het nog goedkoper..
abo 100 = 190 @ studentenmobiel
dit is een 2 jarig bel-sms-web abo.
Dit was voor het verlengen van een abbo. Wel vreemd dat je daar voor meer moet betalen.
[ Voor 25% gewijzigd door Hunter23 op 24-07-2010 01:08 ]
Ik heb hem net besteld bij Belcompany (met VF b+sms+web 200). Krijg ik de keuze tussen afhalen bij een vestiging of thuis afleveren. Ik denk das mooi, m'n huisgenoot heeft vakantie dus dan hoef ik niet thuis te blijven dus bezorg maar thuis.
Staat er na het afronden van de hele bestelling, bij het aller allerlaatste scherm ineens dat bij aflevering legitimatie verplicht is en dat je 0,01 euro moet pinnen. GODVERDOMME HOEREN BELCOMPANY ZET DAT DAN GODVERDOMME GEWOON BIJ DE KEUZE NEER ALS VOORWAARDE STELLETJE ONGELOOFLIJKE KORTZICHTIGE DOMME ZAKKEN.
Zo, sorry lezers, ik moest het even kwijt.
Staat er na het afronden van de hele bestelling, bij het aller allerlaatste scherm ineens dat bij aflevering legitimatie verplicht is en dat je 0,01 euro moet pinnen. GODVERDOMME HOEREN BELCOMPANY ZET DAT DAN GODVERDOMME GEWOON BIJ DE KEUZE NEER ALS VOORWAARDE STELLETJE ONGELOOFLIJKE KORTZICHTIGE DOMME ZAKKEN.
Zo, sorry lezers, ik moest het even kwijt.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Zo, ik heb hem net opgehaald bij de T-Mobile shop. De 8GB versie gratis bij verlenging van een Flex 20 naar Relax 20 2jr met WnW Plus, WnW Plus is het eerste jaar gratis. Er zitten trouwens geen T-Mobile logootjes op het toestel, voor de mensen die zich dat af vroegen.
Hij ligt nu aan de lader, straks meteen maar flashen naar de nieuwste FW en wat fixes uitvoeren voor zover dat nodig is, maar dat ga ik nu even opzoeken
Hij ligt nu aan de lader, straks meteen maar flashen naar de nieuwste FW en wat fixes uitvoeren voor zover dat nodig is, maar dat ga ik nu even opzoeken
Wat is er nu zo speciaal aan de I9000 Galaxy S Vanilla Mystery Land die Vodafone op de website heeft staan?
16 GB ipv 8GB en een gratis 4 GB kaartje met content..Frank Martin schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:26:
Wat is er nu zo speciaal aan de I9000 Galaxy S Vanilla Mystery Land die Vodafone op de website heeft staan?
Misschien even de zoekfuntie gebruiken;)Frank Martin schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:26:
[ Voor 22% gewijzigd door TripleQ op 25-07-2010 12:38 ]
Verwijderd
Ik sta op het punt ook een exemplaar bij Vodafone te bestellen. Echter, ik maak mij een beetje zorgen, want in de voorwaarden van de Vodafone Bel+SMS+Web abbonementen staat het volgende:
"Gebruik in combinatie met pc/laptop, audio/video streaming is tevens niet toegestaan." (PDF)
Aangezien ik van plan ben om wel te gaan streamen met o.a. Spotify Mobile kan ik die laatste voorwaarde natuurlijk niet gebruiken. Een voorwaarde als deze is echter geheel niet meer van deze tijd natuurlijk. (Wie streamt er niet?) Alle andere providers staan streamen expliciet toe.
Weet dus iemand hoe Vodafone hier in de praktijk mee omgaat?
Overigens is dit ook in dit topic al aan de orde gekomen. Toch ben ik eerder geneigd de voorwaarden te geloven dan de persvoorlichter...
"Gebruik in combinatie met pc/laptop, audio/video streaming is tevens niet toegestaan." (PDF)
Aangezien ik van plan ben om wel te gaan streamen met o.a. Spotify Mobile kan ik die laatste voorwaarde natuurlijk niet gebruiken. Een voorwaarde als deze is echter geheel niet meer van deze tijd natuurlijk. (Wie streamt er niet?) Alle andere providers staan streamen expliciet toe.
Overigens is dit ook in dit topic al aan de orde gekomen. Toch ben ik eerder geneigd de voorwaarden te geloven dan de persvoorlichter...
Heeft er iemand ervaring met het bestellen van hun toestel via studentenmobiel.nl?
Ik ben een HBO student alleen heb geen schoolpas, is niet altijd nodig bij ons op school. Geeft dit
problemen, of is een Studenten OV-chipkaart ook al goed?
Ik ben een HBO student alleen heb geen schoolpas, is niet altijd nodig bij ons op school. Geeft dit
problemen, of is een Studenten OV-chipkaart ook al goed?
Heeft er al iemand z'n 4GB kaartje van Vodafone gehad? (Mysteryland actie)
Ik heb hem 4 juli aangevraagd. Volgens Samsung 2 tot 4 weken.
Ik heb hem 4 juli aangevraagd. Volgens Samsung 2 tot 4 weken.
Ja, ik gebruik een Vodafone GS 16GB uit de winkel gekocht met abonnement met een Hi abonnement... (Mijn vriendin gebruikt mijn GS 8 GB van mijn Hi abonnement nu met haar vodafone abo...)
Wat zegt de website?Artuzzo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:42:
Hi is de GS van Vodafone simlock vrij?
Ik heb ook gebruik gemaakt van deze aanbieding. Het abbo over 2 jaar inclusief GS kost ongeveer evenveel als een losse GS. Vrijdagavond on-line besteld, maandagochtend bezorgd. Geweldig toestel! Scherm vergeleken met dat van een HTC HD2. Een wereld van verschil! Het lijkt bijna of de HD2 alleen maar grijswaarden vergeeft...SayWhatAgain! schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:56:
Zo, ik heb hem net opgehaald bij de T-Mobile shop. De 8GB versie gratis bij verlenging van een Flex 20 naar Relax 20 2jr met WnW Plus, WnW Plus is het eerste jaar gratis. Er zitten trouwens geen T-Mobile logootjes op het toestel, voor de mensen die zich dat af vroegen.
Voor de mensen die heel toevallig vandaag willen gaan bestellen bij vodafone:
ze hebben het heel druk bij de verkoop, je moet je naam en tel. noteren en je wordt
later op de dag terug gebeld
dat is lekker.
Wil ik hem eindelijk gaan bestellen moet ik wachten
ze hebben het heel druk bij de verkoop, je moet je naam en tel. noteren en je wordt
later op de dag terug gebeld
Verwijderd
ik heb hem vanmorgen besteld bij vodafone. Met contractverlenging. Blijkbaar was ik er op tijd bij...Hunter23 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:30:
Voor de mensen die heel toevallig vandaag willen gaan bestellen bij vodafone:
later op de dag terug gebelddat is lekker.
Verkoper zei al dat deze Galaxy nogal populair is de laatste tijd.
Vraagje: weet iemand of mijn nieuwe contract direct ingaat, of pas als mijn oude contract afloopt?
Meteen...Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:51:
[...]
ik heb hem vanmorgen besteld bij vodafone. Met contractverlenging. Blijkbaar was ik er op tijd bij...
Verkoper zei al dat deze Galaxy nogal populair is de laatste tijd.
Vraagje: weet iemand of mijn nieuwe contract direct ingaat, of pas als mijn oude contract afloopt?
En je bent ook gelijk al je belminuten kwijt, althans dat was ik....Dezelfde middag nog
Mijn nieuwe contract loopt nu tot december 2012 (2,5jaar)
Wat?? heb je 6 maanden van te voeren verlengt? En je moet dus bv 17 50 nu betalen en dan 34,50 voor 1,5 jaar?TripleQ schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:01:
[...]
Meteen...
En je bent ook gelijk al je belminuten kwijt, althans dat was ik....Dezelfde middag nog
Mijn nieuwe contract loopt nu tot december 2012 (2,5jaar)
Verwijderd
ja, maar tegen die tijd kan je ook 6 maanden van tevoren weer verlengen.. dus is er vast wel weer een leuke aanbieding.Artuzzo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:09:
[...]
Wat?? heb je 6 maanden van te voeren verlengt? En je moet dus bv 17 50 nu betalen en dan 34,50 voor 1,5 jaar?
Iemand enig idee van de levertijden van belcompany? Ik heb zaterdag de 16G besteld, maar heb een mailtje in de bus dat ie niet op voorraad is.
Zo juist abonnement verlengt bij Vodafone. In eerste instantie wilde ik voor de 150 bel-sms-web abo gaan maar moest ik dan 130 euro (incl. korting) bij betalen, dat vond ik te veel. Kwam een vodafone medewerker met het idee, neem 1 jaar het 200 abo, en verlaag het dan na een jaar, dan betaalt u (van wege de kortings actie)
het eerste jaar 17,25 en als dit is afgelopen kunt u het verlagen van 200 abo naar 150 abo en dan betaalt u 29,50 het 2e jaar. Enige extra kosten zijn 20 euro administratie kosten (wanneer u het abo verlaagd). Ben zeer blij, kan niet wachten maar ook bij mij kan het tussen de 5 tot 10 werk dagen duren. Dus nu afwachten.
het eerste jaar 17,25 en als dit is afgelopen kunt u het verlagen van 200 abo naar 150 abo en dan betaalt u 29,50 het 2e jaar. Enige extra kosten zijn 20 euro administratie kosten (wanneer u het abo verlaagd). Ben zeer blij, kan niet wachten maar ook bij mij kan het tussen de 5 tot 10 werk dagen duren. Dus nu afwachten.
Dus als je een twee jarig abo neemt, kun je dat na 1 jaar verlagen?Hunter23 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:16:
Zo juist abonnement verlengt bij Vodafone. In eerste instantie wilde ik voor de 150 bel-sms-web abo gaan maar moest ik dan 130 euro (incl. korting) bij betalen, dat vond ik te veel. Kwam een vodafone medewerker met het idee, neem 1 jaar het 200 abo, en verlaag het dan na een jaar, dan betaalt u (van wege de kortings actie)
Thats what they told me :-).
Ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb,
kan niet wachten om er mee te gaan spelen:D
Ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb,
kan niet wachten om er mee te gaan spelen:D
Ik zou niet verlengen bij Vodafone.
Ik ben al sinds 15 juni bezig en ze verneuken het keer op keer. Ik heb nog steeds niets ontvangen!
Ik ben al sinds 15 juni bezig en ze verneuken het keer op keer. Ik heb nog steeds niets ontvangen!
- 15-06 Desire is op voorraad. "Ja meneer, geen probleem." Ik bestel de Desire via telefoon icm Vodafone Bel+Sms+Web 200.
- 21-06 Ik bel om te vragen naar status bestelling. "Helaas meneer, niet op voorraad. Komt pas 25-06, volgende dag in huis."
- 26-06 Ik vraag naar status en ze geven aan dat er niet genoeg waren binnengekomen om mij ook 1 te geven. Konden niet vertellen hoeveel mensen nog langer dan ik aan het wachten waren. Er zou 6 of 13 juli nog een lading binnen komen.
- 28-06 Ik bel en vraag of ze de Samsung GS wel op vooraad hebben. "Zeker weten meneer, 2200 stuks!" Ik vraag of ik kostenloos de GS kan nemen in plaats van de Desire met dezelfde abbo. "Zeker weten meneer." Ik vraag of ze het zeker weten, want ik heb eerder foutieve informatie gehoord, en ik wil het zeker weten. Tot 3x toe gevraagd, allemaal geen probleem. Ik laat Vodafone mijn bestelling om boeken.
- 30-06 Ik bel om te vragen of alles goed is gegaan met om boeken. "Nee, het klopt toch niet wat jou is verteld. Hij is niet gratis met Bel+Sms+Web 200. Maar als je dat wil, kan dat, maar moet je diegene spreken die het heeft gezegd. Zij is er morgen."
- 01-07 Ik bel weer. "Ze is er nog niet. Maar als zij dat heeft gezegd, zal ik die 75 euro voor je crediteren meneer. Ga ik regelen. Zijn er nog vragen?" Ik blij, en vraag wanneer ik dan mijn toestel kan verwachten. "Oh heb je je toestel niet, nee dan kan ik je niet helpen."
- 02-07 Ik krijg eindelijk de juiste persoon aan de lijn. "Nee, ik kan dat niet voor je regelen." Waarom moest ik dan wachten?! "Nog iets, ik zie dat de Desire nu al is opgestuurd. Als je hem niet wilt, moet je hem terug sturen wanneer je hem ontvangt, en dan duurt het annulering 2 weken." Ik heb geen zin meer er in, en de Desire is ook een heel mooi toestel. Ik zeg tegen haar dat ik de Desire wel neem.
- 03-07 Ik bel weer, en guess what? "Nee, de Desire is nog niet opgestuurd. Verder is die ook helemaal niet op voorraad. Het snelste manier om de GS te krijgen is je bestelling te annuleren (duurt 2 dagen als ie nog niet is opgestuurd) en dan de GS opnieuw te bestellen. Verder krijg je 50% korting op de GS voor alle moeite. Zodra de order geplaatst is zal je 2 werkdagen later de GS in huis hebben. ETA is dus 4 werkdagen later."
- 06-07 Annulering heeft 3 dagen geduurd, GS wordt handmatig met hoge prioriteit doorgevoerd.
- 08-07 Ik krijg een mailtje dat de back-office mijn order nog niet heeft verwerkt. We kunnen alleen maar wachten, contact met de back-office is voor ons allebei onmogelijk.
- 12-07 Ik zie online dat m'n abonnement weer is omgezet naar een Bel+Sms+Web 200, dus ik bel en, "Het is verwerkt en hij wordt gelijk opgestuurd." Ik krijg later ook nog een mail van m'n contact persoon met precies hetzelfde. Relaxt dus!
- 16-07 Ik zie in dit forum dat 1 tweaker met bijna precies hetzelfde verhaal eindelijk zijn GS ontvangt. Iemand anders ook. Ik kom 's avonds thuis en heb nog niets ontvangen.
- 20-07 Ik bel weer naar 0800 0200056, zoals gewoonlijk, en ik hoor tot mijn grote verbazing (ook al weet ik niet meer waarom zulk soort dingen mij nog verbazen bij Vodafone) dat de GS nog niet is opgestuurd. Zij zien het ook niet staan in hun nieuwe systeem en ik kan het beste 0800 7378423 bellen, omdat zij mij wel verder kunnen helpen. Maar helaas zouden zij al dicht zijn en moest ik de volgende dag tussen 9u en 17u terug bellen.
- 21-07 Ik bel heel vaak naar 0800 7378423 en krijg steeds de melding dat ze het te druk hebben en dat ik het later moet proberen. Net voor 17u krijg ik eindelijk iemand aan de lijn en begint zij over de HTC Desire, maar dat die niet op voorraad is. Ik sta eerst even helemaal versteld van de incompetentie die hier wordt getoond, vervolgens vertel ik haar over de GS en gaat zij de back-office bellen. Ze zegt vervolgens dat de back-office een foute nummer heeft doorgegeven aan hun, dat het dus niet klopt, maar omdat het nu te laat is zal de back-office mij de volgende dag terug bellen. Bellen zij niet, kan ik hun bellen op 0800 0560 tussen 9:30 en 17:00.
- 22-07 Ik bel 0800 0560, dit is helemaal niet de backoffice, en ze zeggen dat mijn order op dit moment bij het distributie centrum ligt. Zij kunnen het distributie centrum niet contacteren, en ik mag dat ook niet. Vodafone geeft dan aan dat ik misschien meer kans heb als ik 0654500100 bel en dan 1139 intoets. Ik probeer dit en krijg vervolgens te horen dat ik een sms zal ontvangen met mijn huidige tegoed. Vervolgens bel ik weer en toets ik andere cijfers in de keuze menu om iemand aan de lijn te krijgen. Deze persoon kan ook niets voor mij betekenen.
- 23-07 Ik bel 1200 en krijg te horen dat ze niets kunnen zien in hun systeem wegens een storing. Ik moest 0800 0202022 bellen, wat ik deed en daar kreeg ik gelijk een bandje dat ze niet op konden nemen. Ik bel maar gewoon weer met 0800 0200056 en ze zeggen dat de GS nog niet is verstuurd omdat hij niet op voorraad is! Ze zeggen dat de GS eind juli geleverd zal worden bij Vodafone en dat ik mijn GS moet verwachten begin augustus.
- 27-07 Ik bel 0800 020056 en ik vraag of ze het magazijn willen bellen om te zien of er nog GS-en op voorraad zijn. "Ik ga even voor u kijken meneer...[On hold]...Ja, we hebben over 2000 toestellen. Dat is geen probleem." Ik vraag of ze dit hebben gecheckt met het magazijn zoals ik gevraagd heb. "Nee, wij kunnen dat niet checken, raar dat een collega zegt dat ze dat wel deed." Kan je dan zien wat de status is van mijn bestelling. Als er zo veel toestellen zijn, waarom heb ik er nog geen? "Jouw order is naar de back-office en daar staat ie te wachten op een levering van de GS." Ik vraag: Dus hij is niet op voorraad? "Niet in hun magazijn meneer." Zijn er andere magazijnen dan? "Ja, zij hebben hun eigen magazijn. Hier is hun nummer..." Ok, als zij hem niet hebben, en jullie wel, kan ik hem dan ook via jullie bestellen? "Nee, als zij hem niet hebben, dan hebben wij hem waarschijlijk ook niet." Maar je zei net dat je 2000 stuks had?! "Maar dat is een verouderde lijst. Je moet echt hun bellen als je hulp wilt." wtf!
- 27-07 Ik wacht op dit moment bijna twee uur in de wachtrij bij 0800 7378423.

Ik zal niet ontkennen dat vodafone bij jou de plank helemaal misgeslagen heeft,
maar om nu gelijk op te roepen om vodafone te boycotten gaat wel erg ver.
Aangezien zo'n beetje iedereen hier de telefoon binnen een week gekregen heeft
@ Kikaboo
Wat een gedoe zeg, nee dan zou ik er ook niet blij van worden zeg. Ik hoop dat je hem snel krijgt. Als je
iets wilt dat er gebeurt moet je het bijna zelf doen
.
Maar voor mij is het te laat, ik heb hem al verlengd, ik zal jullie op de hoogte houden hoe alles hier gaat ;-).
Wat een gedoe zeg, nee dan zou ik er ook niet blij van worden zeg. Ik hoop dat je hem snel krijgt. Als je
iets wilt dat er gebeurt moet je het bijna zelf doen
Maar voor mij is het te laat, ik heb hem al verlengd, ik zal jullie op de hoogte houden hoe alles hier gaat ;-).
Artuzzo had ook zo'n verhaal dacht ik. Hij heeft em 16 juli ontvangen, maar toen was hij ook al sinds half juni bezig met Vodafone. Eerst met de Desire en later pas de GS.TripleQ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:01:
Ik zal niet ontkennen dat vodafone bij jou de plank helemaal misgeslagen heeft,
Natuurlijk moet iedereen zelf kiezen of ze de risico willen nemen bij Vodafone. Als het goed gaat kan je de GS na ongeveer een week ontvangen. Maar gaat het niet goed, dan heb je een groot probleem...want je zult er constant zelf achteraan moeten, en ze vertellen je elke keer iets anders. Haast nooit klopt het wat ze je vertellen.
Zie mijn verhaal (die nog niet is afgelopen) als een waarschuwing over Vodafone.
Thnx! en jij ook succes met Vodafone! Hopelijk ontvang je hem al over ongeveer een week zoals veel mensen.Hunter23 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:12:
@ Kikaboo
iets wilt dat er gebeurt moet je het bijna zelf doen.
Verwijderd
T-Mobile heeft ze helaas ook niet meer op voorraad. Gisteren verlengd met mooie aanbieding. Ze hebben hem niet meer, nog geen idee wanneer de nieuwe voorraad binnen is. Erg jammer, mijn G1 is nu echt op sterven na dood...
Verwijderd
Is er iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen? Het lijkt me nogal een issue namelijk die niet alleen voor mij een probleem vormt.
Bedankt!
Bedankt!
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:01:
Ik sta op het punt ook een exemplaar bij Vodafone te bestellen. Echter, ik maak mij een beetje zorgen, want in de voorwaarden van de Vodafone Bel+SMS+Web abbonementen staat het volgende:
Verwijderd
Vorige week dinsdag besteld bij vodafone, vandaag in huis.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 14:59 ]
Verwijderd
Maandag mijn Telfort 200 met internet verlengd bij Telfort zelf en heb nu een Telfort 150 met 25 sms en geen internet voor maar €17,90 per maand en een simlockvrije Samsung Galaxy 8GB voor maar €39,- vandaag ontvangen. Telfort geeft bestaande klanten wel korting tov nieuwe klanten, wat veel andere providers niet doen, het lijkt soms wel dat ze liever nieuwe klanten willen. Mijn korting bedroeg maar liefst €150,- en ben ook blij dat ik de gsm nu al heb ontvangen ( als hier zo lees zie ik dat anderen soms wel lang moeten wachten op hun toestel). Kan ik hem eens vergelijken met mijn iPhone 3 GS.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 17:34 ]
Verwijderd
Even een waarschuwing, verleng je contract NIET online via T-Mobile! Ze zijn door de voorraad heen, levering op zijn vroegst half september!
ik heb hem via studentmobiel besteld, hier staat dat hij op voorraad is. Ik wacht het mailtje met de verzendbevestiging geduldig af ...
What's in the case?
Vorige week maandag bij vodafone besteld, vandaag in huis.
Verwijderd
Hallo, ik had even een vraagje. Mijn huidige abo bij Hi loopt in september af en ik zou eigenlijk wel willen verlengen naar Hi student 25 met de GS, maar dan blijft de toestelprijs nog vrij hoog. Nu zag ik dat dat niet het geval is als je een nieuwe klant bij Hi wil worden.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om dan een maandje sim only van Ben te nemen en dan weer klant te worden bij Hi waardoor ik gebruik kan maken van de veel betere aanbieding.
Mag/kan dit?
Alvast bedankt.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om dan een maandje sim only van Ben te nemen en dan weer klant te worden bij Hi waardoor ik gebruik kan maken van de veel betere aanbieding.
Mag/kan dit?
Alvast bedankt.
nee. Maar je kan wel gewoon hi klant blijven want je abbo word gewoon per maand verlengd dus het is niet zo dat hij automatisch weer voor 2 jaar word verlengd. en dan betaal je idd wel gewoon iets meer maarja je hebt dan wel de mogelijkheid om te wachten op een goede aanbieding. dat heb ik ook gedaan heb gewoon 3 maanden langer doorbetaald maar er toch mooi een 1 jarige abbo uit gehaadl met een samsung galaxy s
Verwijderd
Natuurlijk kan dat, je gooit alleen je klantwaarde weg (nu zal dit geen ramp zijn gezien de aanbieding die je krijgt). Je betaald alleen wel dubbel aansluitkosten natuurlijk, dus een klein rekensommetje erop los laten zou slim zijn.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 01:20:
Hallo, ik had even een vraagje. Mijn huidige abo bij Hi loopt in september af en ik zou eigenlijk wel willen verlengen naar Hi student 25 met de GS, maar dan blijft de toestelprijs nog vrij hoog. Nu zag ik dat dat niet het geval is als je een nieuwe klant bij Hi wil worden.
Mag/kan dit?
Alvast bedankt.
Ik heb mijn telefoon dinsdag via de telefooon besteld bij Vodafone en heb hem vandaag binnen gekregen. Een record tempo voor Vodafone.
Was dat de 8 of de 16?Hunter23 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:41:
Ik heb mijn telefoon dinsdag via de telefooon besteld bij Vodafone en heb hem vandaag binnen gekregen. Een record tempo voor Vodafone.