Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik verleng mijn abonnement, ik ben al klant bij vodafone. Volgens de winkel, moest ik dus 170 bijlappen nadat ze keken wat mijn retentiecode was. De website geeft zonder telefoonnummer oid al aan dat ik niks bij hoef te betalen bij verlengen :\

Om aan te tonen dat het vrijwel zeker een fout is:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/13z5xkz.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2010 16:04 . Reden: img ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Nee volgens mij is dat een algemene fout. Ik wilde gewoon een Vodafone abbo afsluiten en toen kwam ik dat ook al tegen. Dus ik zou als ik jou was met een gerust hart bestellen.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
Hebben andere met een Hi abbo ook een 8GB versie gehad? Ik heb net de Hi klantenservice aan de lijn gehad en die gaven aan dat het toch echt 16gb zou moeten zijn. Hij raadde tevens aan het toestel dan terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 15:08:
Maar ik verleng mijn abonnement, ik ben al klant bij vodafone. Volgens de winkel, moest ik dus 170 bijlappen nadat ze keken wat mijn retentiecode was. De website geeft zonder telefoonnummer oid al aan dat ik niks bij hoef te betalen bij verlengen :\

Om aan te tonen dat het vrijwel zeker een fout is:
Ben vandaag bij de locale Belcompany geweest en moest bijbetalen als ik wilde verlengen met hetzelfde abbo.
Ben net op de site geweest en moest ook bijbetalen.
Na het kijken naar jou screenshots zie ik dat jij als extra optie Blackberry blox 2jr hebt gepakt (1e jaar 5€ 2e jaar 10€)
Als ik die ook kies is hij ook gratis, maar betaal je dus 12x5+12x10=180 extra bovenop een abonnement wat al internet er standaard bij heeft.

Nu is mijn vraag is er een reden om die blackberry blox erbij te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die blox er niet bij, wat hij aangeeft bij aanvullende informatie is dat de blackberry blox 5 euro zou zijn, mits ik deze zou nemen.

Die heb ik echter niet genomen, de prijs p/m is dan ook nog steeds 34.50 voor het 2e jaar. Daarnaast is het niet eens een BB, dus ik zou het er niet eens bij kunnen nemen al zou ik het willen. Wanneer ik een BB pak, en daar aangeeft dat ik de BB blox wil, dan geeft hij meteen aan dat ik maandelijks ook meer betaal. Dat is bij de GS dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:13
Ik heb net een 16GB exemplaar los bij belcompany gehaald (dankzij kortingspas €509,99).

Wat ik wel raar vind is dat de 8GB en de 16GB versie dezelfde prijs hebben. Wie koopt er überhaupt dan nog een 8GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

kwiebus schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 17:16:
Ik heb net een 16GB exemplaar los bij belcompany gehaald (dankzij kortingspas €509,99).

Wat ik wel raar vind is dat de 8GB en de 16GB versie dezelfde prijs hebben. Wie koopt er überhaupt dan nog een 8GB versie?
Die 16GB versie was bedoeld als Vodafone-exclusive, een klanten-lokkertje voor Vodafone. Waarom ze nu overal liggen... geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
jjwa schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 17:22:
[...]

Die 16GB versie was bedoeld als Vodafone-exclusive, een klanten-lokkertje voor Vodafone. Waarom ze nu overal liggen... geen flauw idee.
Ik heb de 8GB en ik heb een vodafone abo maar ik baal er echt niet van. Zou niet eens weten waar ik al die 16GB mee moet vullen :? Een paar Mp3s altijd fijn voor onderweg, misschien 1 film maar veel meer heb je toch niet nodig. Kan altijd nog een SD kaartje erin duwen (heb nu 4gB) evt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
kwiebus schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 17:16:

Ik heb bij mijn abo een 8gb gekregen van Belcompany. Had ik dus ook een 16gb kunnen krijgen? Beetje vreemd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

jajajaja schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:59:
Ik heb de Galaxy S bij telfort verlengd met een 1 jaar abonnement telfort 300 24.95€ met internet 10.00€ + 19€ toestel kosten.
Ik zal hem waarschijnlijk morgen of maandag binnen krijgen :)
Heb 'm ook maar besteld online, verlenging 200 abbo met internet 50 euro bij betalen, had misschien door ff te bellen maandag iets meer kunnen besparen maar nu heb ik hem misschien wat eerder en daarnaast is de korting voor dat (zit 1.5 jaar bij telfort maar 2 keer d'r overheen geweest maar heb een sim only van 30 euro) aboo al zo hoog dat 't sowieso wel een top deal is, vandaag in alkmaar gevraagd en die verawachte hem misschien ergens volgende week waarschijnlijk pas de week er op.

Heb je 'm al binnen en is 't echt de 16GB?

Naja hopelijk komt ie snel want m'n G1 zuipt na de valpartij de accu er in een uur of 6 door :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 19:52:
[...]

Ik heb bij mijn abo een 8gb gekregen van Belcompany. Had ik dus ook een 16gb kunnen krijgen? Beetje vreemd dit.
Ik geloof dat ik hier mijn antwoord heb op de vraag wie er nog de 8GB koopt, wel lullig voor je als je voor het zelfde geld ook de 16GB had kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 20:22
kwiebus schreef op zondag 27 juni 2010 @ 08:20:
[...]

Ik geloof dat ik hier mijn antwoord heb op de vraag wie er nog de 8GB koopt, wel lullig voor je als je voor het zelfde geld ook de 16GB had kunnen hebben.
Binnen 14 dagen kan je je toestel ruilen mocht je om een of andere reden niet tevreden zijn

Bellcompany content garantie:
Content garantie
Je nieuwe mobiele telefoon lijkt in de winkel ideaal. Maar eenmaal thuis ontdek je dat het toch niet is wat je had verwacht. Geen probleem: bij BelCompany ruil je je mobiele telefoon gewoon in, binnen 14 dagen na aankoop. Want wij willen dat je niet alleen tevreden de winkel uitloopt, maar ook tevreden blijft. Vraag in de winkel naar de voorwaarden of klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdy64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 15:14
fanatik schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 16:55:
Hebben andere met een Hi abbo ook een 8GB versie gehad? Ik heb net de Hi klantenservice aan de lijn gehad en die gaven aan dat het toch echt 16gb zou moeten zijn. Hij raadde tevens aan het toestel dan terug te sturen.
Ook de mijne van Hi is 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Hi Online 20 abonnement afgesloten voor slechts 1 jaar.
Kreeg de Galaxy erbij voor 200 euro. Is alleen voor bestaande klanten, want als nieuwe klant betaald je bizar veel meer, namelijk 400 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Ik heb HI online verlengt.. HI 45 1 jaar + extra snel online.. 43,50 per maand en toestel voor 89,99. Order wordt gepickt in magazijn... Dus heb hem morgen of overmorgen binnen. :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
Heb het ondertussen op de Belcompany site ook voor elkaar gekregen om de 8GB versie gratis bij bellen-web-sms 200 verlengen te selecteren.

Nu had ik daar (voor de kenners ;)) een aantal vragen over.

Tijdens de bestelprocedure word nergens duidelijk gemaakt dat het abbo met korting is (1e jaar voor de helft)
Is er iemand die kan bevestigen of je uiteindelijk wel het abbo met korting krijgt?

Tijdens de bestelprocedure word nergens een woord gerept over verlengen (of klantnummers etc).
Het hoogste dat ik in de buurt kom is nummerbehoud "ja" zeggen en dan een gewenste ingangsdatum op te geven.
Iemand die kan bevestigen dat je contract verlengd word ipv nieuw contract?

En als laatste vraag mijn abbo loopt 21 Aug af, als ik nu via Belcompany verleng krijg ik dan de telefoon al eerder of op 21 Aug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Laatst online: 31-08 10:28
alucard.erbacam schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:18:
Heb het ondertussen op de Belcompany site ook voor elkaar gekregen om de 8GB versie gratis bij bellen-web-sms 200 verlengen te selecteren.

Nu had ik daar (voor de kenners ;)) een aantal vragen over.

Tijdens de bestelprocedure word nergens duidelijk gemaakt dat het abbo met korting is (1e jaar voor de helft)
Is er iemand die kan bevestigen of je uiteindelijk wel het abbo met korting krijgt?

Tijdens de bestelprocedure word nergens een woord gerept over verlengen (of klantnummers etc).
Het hoogste dat ik in de buurt kom is nummerbehoud "ja" zeggen en dan een gewenste ingangsdatum op te geven.
Iemand die kan bevestigen dat je contract verlengd word ipv nieuw contract?

En als laatste vraag mijn abbo loopt 21 Aug af, als ik nu via Belcompany verleng krijg ik dan de telefoon al eerder of op 21 Aug?
Ik heb ook die verlenging bij Vodafone gedaan (exact dezelfde abbo en mobiel).
Die korting komt van Vodafone iig tot het eind van deze maand.
Ik heb bij nummerbehoud 'nee' ingevuld en het was voor hun duidelijk dat het een verlenging was.

Je krijgt hem al eerder. Hij wordt besteld en zodra ze hem hebben krijg je hem. 5 werkdagen later gaat ook al je nieuwe abbo in, maar de einddatum is de oude einddatum + 2 jaar :(

Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
Bedankt ik heb de gok gewaagd en hem besteld bij BC, ben benieuwd :)

Ik heb trouwens 2 abbo's (1e loopt af op 5 jul).
Vodafone heeft me hier 2 a 3 maanden geleden voor gebeld om dit te verlengen, aangezien er toen geen echt interessante smartphone was (voor mij) heb ik die sim only verlengd.
Heb vandaag met vodafone gebeld of ze dat niet konden omzetten naar een abbo met een galaxy S.
Hij heeft de verlenging geannuleerd en zou terugbellen( duurde 48 uur ofzo) voor daarna een abbo met galaxy te regelen, ben benieuwd :)

Weet iemand wat er gebeurt mocht ik er niets meer van horen/vodafone het vergeet/niet op tijd is?
zit ik dan nog 3 maanden aan mijn oude abbo vast en kan ik ondertussen verlengen of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben overgestapt van T-Mobile naar Vodafone, ook Bel/Sms/Web 200 2 jaar 1ste jaar 50% korting, in de winkel bij Belcompany, abo gaat over een maand in (opzegperiode bij t-mobile) en morgen kan ik de telefoon oppikken als alles goedgekeurd is. Lijkt me prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Nou ik heb hem ook besteld:

bij Telfort een verlenging van mijn huidige abbo. (en dus korting)

1 jarig abbo van 200 minuten en 25 smsjes (meer dan ik nu heb)

31,50 per maand en 50 euro voor het toestel.
totaal kom ik dan op ongeveer 430 euro voor het hele jaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door BasieP op 01-07-2010 09:31 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:48
Wilde hem net ook gaan halen bij de lokale belcompany icm verlening van mijn vodafone abbo. blijkt dat ik er in de winkel 160euro moet bijbetalen waar het via de webshop gratis is. Is dat normaal ik vind het maar vreemd het is toch dezelfde club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

bdu

Grindtegel schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:53:
Wilde hem net ook gaan halen bij de lokale belcompany icm verlening van mijn vodafone abbo. blijkt dat ik er in de winkel 160euro moet bijbetalen waar het via de webshop gratis is. Is dat normaal ik vind het maar vreemd het is toch dezelfde club?
Zie ook Verwijderd in "[ABO] Samsung Galaxy S levertijden- en a...", misschien foutje van de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Iemand enig idee waarom op de webshop van vodafone de Galaxy wel voorkomt, maar als je inlogt op my vodafone, en dan wilt verlengen, deze er niet meer bij staat?

[ Voor 23% gewijzigd door TripleQ op 03-07-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
TripleQ schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 11:33:
Iemand enig idee waarom op de webshop van vodafone de Galaxy wel voorkomt, maar als je inlogt op my vodafone, en dan wilt verlengen, deze er niet meer bij staat?
Ik heb Vodafone net opgebeld met deze opmerking, en de beste man vertelde me dat ze de telefoon zelf ook nog maar net konden aanbieden.

Ik heb het volgende gekregen:

Verlengen met Vodafone Bel+SMS+Web 275 2 jaar
Samsung Galaxy S 16GB Mystery Land edition

Voor €0,- :)

Edit: 1e jaar €19,95 en 2e jaar €39,95. Gemiddeld €29,63 per maand

[ Voor 5% gewijzigd door whatzert op 03-07-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
whatzert schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:01:
[...]

Ik heb Vodafone net opgebeld met deze opmerking, en de beste man vertelde me dat ze de telefoon zelf ook nog maar net konden aanbieden.

Ik heb het volgende gekregen:

Verlengen met Vodafone Bel+SMS+Web 275 2 jaar
Samsung Galaxy S 16GB Mystery Land edition

Voor €0,- :)

Edit: 1e jaar €19,95 en 2e jaar €39,95. Gemiddeld €29,63 per maand
He, dus ze bieden hem wel aan als verlenging :)
Das mooi...

Ik wil ook een 275 abbo, maar bij voorkeur 1 jaar...
Binnenkort ook maar eens bellen dan. Ik denk dat ik hem pas neem, als hij bij 1 jaar ook 0 euro is.
Heb nog tot december iig! Dan verloopt me abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Is de Galaxy S al in de T-Mobile winkel beschikbaar?

[ Voor 40% gewijzigd door Noreia op 05-07-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Ik heb die vanilla mystery land I9000 16gb net gekocht voor 379 zonder abbo bij Vodafone. Ben benieuwd of het een foutje is, want in de pricewatch staat de 8gb voor overal 450+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 18:50
Is de Galaxy S al in de T-Mobile winkel beschikbaar?
Hij is al enige weken verkrijgbaar bij de webshop.
Lijkt me in de normale winkels ook.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 11-09 18:49
ZFLaSH schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:57:
Ik heb die vanilla mystery land I9000 16gb net gekocht voor 379 zonder abbo bij Vodafone. Ben benieuwd of het een foutje is, want in de pricewatch staat de 8gb voor overal 450+.
Ik denk dat hun prijs 479 zou moeten zijn, ik zou zeggen; sla allemaal jullie slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HP12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-12-2021
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 01:54:
[...]

Ik denk dat hun prijs 479 zou moeten zijn, ik zou zeggen; sla allemaal jullie slag!
Zit hier geen addertje onder het gras ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Ik heb alles wel 10x nagelezen. Ik heb niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zoëven bij Vodafone de 16GB versie besteld met een abbo en ik zag dat de prijs zonder abbo € 379,- is. Vreemd dat de 8GB dan € 450+ kost.. Houd ons op de hoogte van de afloop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens wat er zo special is aan die Vanilla Mystery Land I9000? Ik kon het op de Vodafone site niet vinden en Google is mijn vriend niet met een zoekopdracht naar deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Ook ik heb hem voor dat bedrag besteld... ben erg benieuwd....voordat de 'fout' wordt ontdekt...
Maar het kan zijn dat Samsung Vodaphone een speciale batch heeft bezorgd. Kortom, eerlijk gezegd, ik weet het ook niet!

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

heb em ook besteld

@idee, het is een normale 16gb galaxy s maar dan kun je via een speciale site nog een geheugenkaartje met extra content aanvragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WasMachinator schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:21:
heb em ook besteld

@idee, het is een normale 16gb galaxy s maar dan kun je via een speciale site nog een geheugenkaartje met extra content aanvragen...
Aha, klinkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Nou:

U heeft op 05-07-2010 een bestelling geplaatst in de Vodafone Online winkel. Bij deze bestelling hoort het volgende ordernummer xxxx. Hartelijk dank hiervoor. Wij hebben uw order geaccepteerd en verwerkt. Het pakket wordt door TNT Post twee keer aangeboden op het door u aangegeven afleveradres.

Het ziet er dus naar uit dat we geluk hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Merlijn_merlin schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:36:
Ook ik heb hem voor dat bedrag besteld... ben erg benieuwd....voordat de 'fout' wordt ontdekt...
Lijkt me ook een foutje. Van zo'n 100 euro. Mooi voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merlijn_merlin schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:36:
Maar het kan zijn dat Samsung Vodaphone een speciale batch heeft bezorgd. Kortom, eerlijk gezegd, ik weet het ook niet!
Heb vanmorgen ook maar een bestelling voor dit toestel bij Vodafone geplaatst. Wat is de status van jouw bestelling? Hier 'Order in behandeling'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteren besteld. Op de status pagina staat in behandeling en bij 'Meer info:Niet beschikbaar' . Ik weet niet of dat op de order betrekking heeft of het dat telefoon niet op voorraad is. In ieder geval kreeg ik een email dat hij verzonden zou zijn maar de status pagina geeft nog steeds 'in behandeling' aan. Vodafon telefoon nummer is overigens altijd niet bereikbaar en online chat werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:49:
Ik heb hem gisteren besteld. Op de status pagina staat in behandeling en bij 'Meer info:Niet beschikbaar' . Ik weet niet of dat op de order betrekking heeft of het dat telefoon niet op voorraad is. In ieder geval kreeg ik een email dat hij verzonden zou zijn maar de status pagina geeft nog steeds 'in behandeling' aan. Vodafon telefoon nummer is overigens altijd niet bereikbaar en online chat werkt niet :(
Dus gister heb je de bestelling geplaatst en vanmorgen kreeg je per e-mail de verzendbevestiging?

De Vodafone-klantenservice is inderdaad slecht bereikbaar. Na het afspelen van een bandje dat 'alle lijnen' bezet zijn, wordt de verbinding verbroken. De online-chat geeft ook hier een of andere error. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja gisterenavond besteld en email kwam vandaag dat onderweg zou zijn. Wel lekker snel als dat zo zijn (TNT web pagina geven nog geen status maar die hebben het pakket nog niet neem ik aan dus vanavond wel moet zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:37:
[...]

Heb vanmorgen ook maar een bestelling voor dit toestel bij Vodafone geplaatst. Wat is de status van jouw bestelling? Hier 'Order in behandeling'.
Order nog steeds in behandeling. Bestelling van 16.36 uur gisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:57:
Ja gisterenavond besteld en email kwam vandaag dat onderweg zou zijn. Wel lekker snel als dat zo zijn (TNT web pagina geven nog geen status maar die hebben het pakket nog niet neem ik aan dus vanavond wel moet zijn)
ik heb precies hetzelfde en heb mijn order gisteravond rond 7 uur 's avonds geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Merlijn_merlin schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:34:
[...]

Order nog steeds in behandeling. Bestelling van 16.36 uur gisteren...
Kleine update van mezelf. Zojuist een bericht van Vodaphone gekregen dat mijn bestelling is verwerkt en verstuurd...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco64
  • Laatst online: 08-09 12:18
Ik wil mijn vodafone abonnement verlengen met een Galaxy S. Als ik inlog op de vodafone site en klik op verlengen krijg ik het volgende scherm:
Afbeeldingslocatie: http://img690.imageshack.us/img690/3802/naamloosce.png
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Zaterdag 3 juli telefonisch besteld omstreeks 14:00. Nog steeds niets binnen. Wel een antwoord van Vodafone klantenservice op m'n vraag waar het ding bleef. Hij was vandaag in verwerking...

Edit: Binnen :)

[ Voor 4% gewijzigd door whatzert op 08-07-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
inderdaad een mooie aanbieding.... zou deze ook willen bestellen, helaas beschik ik (nog) niet over een verzendadres in nederland dus lukt het niet - mocht er iemand een extra exemplaar willen bestellen dan hoor ik het graag. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 16:18
Ik heb hem gisteren bij Vodafone onder rembours besteld, dat is toch gratis.
Gisteren is hij ook verstuurd, en volgens Track&Trace (TNT) is de chauffeur onderweg!

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

379,- kan je hem idd bestellen.

Vind ik nog steeds net iets te duur als extra toestelletje, maar mocht je hem zoieso willen hebben gewoon doen :-D

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
xenne schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 04:34:
[...]

inderdaad een mooie aanbieding.... zou deze ook willen bestellen, helaas beschik ik (nog) niet over een verzendadres in nederland dus lukt het niet - mocht er iemand een extra exemplaar willen bestellen dan hoor ik het graag. alvast bedankt
En ik heb hem binnen. Simlockvrij (want ik heb KPN) en het is inderdaad de 16gb versie.

Dus, bestellen bij vodafone voor ze ontdekken dat ze het veel te goedkoop doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marsman schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:49:
Ik heb hem gisteren bij Vodafone onder rembours besteld, dat is toch gratis.
Gisteren is hij ook verstuurd, en volgens Track&Trace (TNT) is de chauffeur onderweg!
Hier idem. Helaas kan ik hem pas morgen in ontvangst nemen.

Hoe zou dit grote prijsverschil t.o.v. andere retailers en e-tailers te verklaren zijn? Als er sprake zou zijn van een fout, dan had Vodafone toch al lang de website aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

^ Dat dacht ik ook. Misschien is het een beperkte oplage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:45
ZFLaSH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:37:
[...]

En ik heb hem binnen. Simlockvrij (want ik heb KPN) en het is inderdaad de 16gb versie.

Is het een branded toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:48:
[...]

Hier idem. Helaas kan ik hem pas morgen in ontvangst nemen.

Hoe zou dit grote prijsverschil t.o.v. andere retailers en e-tailers te verklaren zijn? Als er sprake zou zijn van een fout, dan had Vodafone toch al lang de website aangepast?
Vodafone heeft een exclusiviteitsdeal met Samsung voor de 16GB variant, misschien brengt dat een hoge inkoopskortingen met zich mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Rebel
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 09:36
Ik ben ook erg benieuwd of de Vodafone 16GB versie branded is (of andere grappen heeft). Als het een reguliere versie met 16 GB is, is de prijs haast te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Geen grappen. Simlock vrij. Super aanbieding of fout. Niet denken maar doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 08-07-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Ook hier net binnen - binnen 1 min klaar voor gebruik. Leuke cheapy androïd phone aanbieding voor de heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HP12
ZFLaSH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:37:
[...]

Dit is inderdaad een superaanbieding.... maak even een foto en plaats die even.
Als deze echt simlock vrij is en geen beperkingen kent, ga ik hem vanavond nog bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
ik heb hem ook besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
HP12 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:15:
[...]

Dit is inderdaad een superaanbieding.... maak even een foto en plaats die even.
Als deze echt simlock vrij is en geen beperkingen kent, ga ik hem vanavond nog bestellen
Wil best een fotootje maken morgen. Hij is niet branded o.i.d. Ik sta er zelf nog steeds van te kijken dat het me gelukt is.

Edit: Gelijk dat mysteryland kaartje besteld. Geef geen reet om die muziek, maar handig voor in mijn oude telefoon.

[ Voor 12% gewijzigd door ZFLaSH op 08-07-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Wat houdt het "Vanilla Mystery Land" in?

Alleen reclame of zit er ook iets op het toestel o.i.d.?

Ik neem aan dat het qua uiterlijk gewoon standaard is?

[ Voor 22% gewijzigd door Sander H op 08-07-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Het is gewoon een standaard Galaxy. Het internet staat vol met foto's.

Het enige verschil is dat deze 16GB geheugen heeft i.p.v. 8GB. En je krijgt er een 4GB kaartje bij via internet. Maar dit soort dingen zijn toch allemaal al lang behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco64
  • Laatst online: 08-09 12:18
Is de Galaxy S 16GB gratis bij verlenging via de Vodafone site i.c.m. een bel+sms+web 200 abonnement?
ik weet dat hij bij een nieuw abonnement wel gratis is, maar ik kan het zelf niet opzoeken omdat ik een foutmelding krijg als ik op 'verlenging' klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Philflow schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:48:
Het is gewoon een standaard Galaxy. Het internet staat vol met foto's.

Het enige verschil is dat deze 16GB geheugen heeft i.p.v. 8GB. En je krijgt er een 4GB kaartje bij via internet. Maar dit soort dingen zijn toch allemaal al lang behandeld.
Klopt, maar ik blijf de prijsverhouding zo raar vinden. Check de pricewatch en je ziet dat de 8gb van 462 euro kost. Dat is bijna 100 euro duurder t.o.v. de 16gb van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HP12
ZFLaSH schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:32:
[...]

Wil best een fotootje maken morgen. Hij is niet branded o.i.d. Ik sta er zelf nog steeds van te kijken dat het me gelukt is.

Edit: Gelijk dat mysteryland kaartje besteld. Geef geen reet om die muziek, maar handig voor in mijn oude telefoon.
Nog een vraagje: krijg je er een faktuur bij waarop BTW is vermeld?
Ik kan dit toestel nl bij mijn werkgever declareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

HP12 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 21:17:
[...]

Nog een vraagje: krijg je er een faktuur bij waarop BTW is vermeld?
Ik kan dit toestel nl bij mijn werkgever declareren.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HP12
Dat is mooi...ben nu bezig om deze te bestellen.....
in de betaalprocedure via Ideal zie ik bij begunstige "Ayden bv" Vodane
Is dit juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HP12
HP12 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 21:37:
[...]

Dat is mooi...ben nu bezig om deze te bestellen.....
in de betaalprocedure via Ideal zie ik bij begunstige "Ayden bv" Vodane
Is dit juist?
Foutje moet zijn: ADYEN B V Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Hele interessante aanbieding dan. Ik zag net een gesealde op marktplaats staan voor 200.. foto's zien er betrouwbaar uit maar 200 is wel erg weinig eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
Waar kunnen jullie de 16Gb versie dan gratis krijgen bij verlenging (vodafone)?
Als ik verlening kies kan ik een phone kiezen maar daar staat de galaxy S helmaal niet bij (ook geen 8GB)
Als ik samsung als merk kies veranderd er ook niets helaas.

Iemand die kan uitleggen hoe je dat doet?

Edit

Heb ondertussen met de klantenservice gebeld en gevraagd of ik de Galaxy S 16gb mysteryland edition gratis kon krijgen bij een 200 bel-web-sms voor 24 maanden.
Dat kon zei ze dus dat gelijk in orde gemaakt :)
5 tot 10 werkdagen en hij zou binnen moeten zijn :)

[ Voor 31% gewijzigd door alucard.erbacam op 09-07-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie of je een bevestiging krijgt van een telefonische bestelling via vodafone?
Of een smsje wanneer je pakket wordt verstuurd?
vorige week vrijdag galaxy besteld via vodafone maar nog niks binnen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:10:
weten jullie of je een bevestiging krijgt van een telefonische bestelling via vodafone?
Hierboven staan berichten van mensen die hem een dag na bestelling ontvangen hebben.. ik zou er nog maar even over bellen.

Heb er zelf ook 1 besteld, kon het niet laten. Gaat m'n i8910hd de verkoop in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:10:
Begin maar met bellen. Ik heb hem begin deze week besteld en heb alleen een bevestigingsmail gekregen. Zoëven gebeld en toen werd mij verteld dat ik moest bellen met 0900-7386873 om een afspraak te maken met TNT voor de bezorging.

Beetje vreemd, maar goed.. Ik krijg hem a.s. dinsdag tussen 11:30 - 16:00 binnen :)

Edit:
#1: Bel met 0800-7378423 en houd je ordernummer bij de hand
#2: Vraag of je aanvraag/aankoop is goedgekeurd en wanneer je de bestelling kan ontvangen
#3: Hoogstwaarschijnlijk word je doorverwezen naar 0900-738687, daar kun je een afspraak maken voor de bezorging.

Graag gedaan :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Hm, bedankt. Is dit ook aan te raden als je gewoon via internet besteld hebt en al betaald hebt via Ideal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:48:
[...]

Begin maar met bellen. Ik heb hem begin deze week besteld en heb alleen een bevestigingsmail gekregen. Zoëven gebeld en toen werd mij verteld dat ik moest bellen met 0900-7386873 om een afspraak te maken met TNT voor de bezorging.

Beetje vreemd, maar goed.. Ik krijg hem a.s. dinsdag tussen 11:30 - 16:00 binnen :)

Edit:
#1: Bel met 0800-7378423 en houd je ordernummer bij de hand
#2: Vraag of je aanvraag/aankoop is goedgekeurd en wanneer je de bestelling kan ontvangen
#3: Hoogstwaarschijnlijk word je doorverwezen naar 0900-738687, daar kun je een afspraak maken voor de bezorging.

Graag gedaan :)
thanks voor de hulp maar ik heb telefonisch besteld en dan krijg je geen ordernummer+ was een verlenging dus opzich hoeft er niks goedgekeurd te worden.. Heb al een keer gebeld maar ze zeggen gemiddeld 5 tot 10 werkdagen maar was toen vergeten te vragen of ze ook een berichtje sturen wanneer ze hem verzenden..

ga vanavond op vakantie dus had gehoopt hem mee te kunnen nemen... nu maar 2 weekjes wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander H schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:23:
Hm, bedankt. Is dit ook aan te raden als je gewoon via internet besteld hebt en al betaald hebt via Ideal?
Yeah denk het wel, ik heb hem ook besteld via inet, maar ik heb een nieuwe abbo + toestel aangevraagd. Het kan dus zijn dat dit iets veranderd. Je kunt het natuurlijk gewoon even proberen :)

Edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:24:
[...]

thanks voor de hulp maar ik heb telefonisch besteld en dan krijg je geen ordernummer+ was een verlenging dus opzich hoeft er niks goedgekeurd te worden.. Heb al een keer gebeld maar ze zeggen gemiddeld 5 tot 10 werkdagen maar was toen vergeten te vragen of ze ook een berichtje sturen wanneer ze hem verzenden..

ga vanavond op vakantie dus had gehoopt hem mee te kunnen nemen... nu maar 2 weekjes wachten :'(
Ik krijg ongeveer 10 min. van te voren een belletje van de bezorger, maar dat is dus echt vlak van te voren. Kreeg net wel een e-mail van TNT met de bevestiging van de levering.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je het pakje een tijdje bij TNT kan laten 'liggen'? Ik weet dat ze dit bij sommige legitimatie/aangetekende pakjes doen, maar is dat ook hier het geval? Ik ben vanaf maandag zo'n 3 weken in het buitenland. Ik weet dat de bewaartermijn bij TNT 3 weken is, dus als het al niet direct terug gaat wordt het krap....

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RsONE http://www.tntpostpakkets...ngen/nietthuis/index.aspx

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:42:
[...]

Yeah denk het wel, ik heb hem ook besteld via inet, maar ik heb een nieuwe abbo + toestel aangevraagd. Het kan dus zijn dat dit iets veranderd. Je kunt het natuurlijk gewoon even proberen :)
Heb net nog even gebeld en hij wordt maandag opgestuurd, dinsdag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed van wel, maar als je deze smartphone in Duitsland koopt is het toch mogelijk om Nederlands als taal in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:51:
Weet iemand of je het pakje een tijdje bij TNT kan laten 'liggen'? Ik weet dat ze dit bij sommige legitimatie/aangetekende pakjes doen, maar is dat ook hier het geval? Ik ben vanaf maandag zo'n 3 weken in het buitenland. Ik weet dat de bewaartermijn bij TNT 3 weken is, dus als het al niet direct terug gaat wordt het krap....
Om hier nog even op terug te komen: Weet iemand of het noodzakelijk is om een afspraak voor levering te maken? Ben in het buitenland natuurlijk lastig bereikbaar voor TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander H schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 20:09:
[...]

Heb net nog even gebeld en hij wordt maandag opgestuurd, dinsdag in huis :)
Nice, hier ook: dinsdag playtime! Ik ben niet zo bekend met Android en ik weet eigenlijk niet goed welke apps te gaan installeren.. Trial & error denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Net in de vodafone winkel geweest en daar lag de 16GB Galaxy voor 619 euro.

Dus 379 is een HELE goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
ZFLaSH schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 13:55:
Net in de vodafone winkel geweest en daar lag de 16GB Galaxy voor 619 euro.

Dus 379 is een HELE goede deal.
Toestel staat nu voor € 569,00 op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
kwiebus schreef op zondag 11 juli 2010 @ 01:02:
[...]

Toestel staat nu voor € 569,00 op de site.
Damn, dan heb ik even geluk. Nu weet ik zeker dat het een foutje was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Foutje of promotie. Wie zal het zeggen.

Het zou best een promotie kunnen zijn, want Vodafone heeft erg veel advertenties geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Als het een promotie was, dan hadden we er wel wat meer van gehoord. Jammer voor degene die het nu mis zijn gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ben ik even blij dat ik hem na even twijfelen toch nog besteld had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:11
heb donderdag mijn galaxy besteld bij hi :)

hoop hem maandag binnen te krijgen.

1 jarig abbo hi 15+internet en dan 40 euro bijbetalen.
ze wouden eerst dat ik 60 ging bijbetalen maar toch even 20 euro vanaf gedingt :)
maar ik ga mijn abbo wel gelijk naar hi 35 upgraden omdat 15 natuurlijk veelste weinig is voor mij.
maar dan heb ik nog speling met mijn abbo. voor als ik minder ga bellen kan ik nog naar hi20 of hi25 gaan :)

goede deal leek me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
syntesia schreef op zondag 11 juli 2010 @ 15:32:
heb donderdag mijn galaxy besteld bij hi :)

hoop hem maandag binnen te krijgen.

1 jarig abbo hi 15+internet en dan 40 euro bijbetalen.
ze wouden eerst dat ik 60 ging bijbetalen maar toch even 20 euro vanaf gedingt :)
maar ik ga mijn abbo wel gelijk naar hi 35 upgraden omdat 15 natuurlijk veelste weinig is voor mij.
maar dan heb ik nog speling met mijn abbo. voor als ik minder ga bellen kan ik nog naar hi20 of hi25 gaan :)

goede deal leek me zo.
Inderdaad, ik moest nog € 240 bijbetalen bij 35 1 jarig + xtra snel... |:( Hoe heb je dat gedaan?

Ik ben uiteindelijk voor 2 jarig student gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:11
verlenging van mijn abbo en 2 jaar wou ik niet meer is me veelste lang.
en mja ik zit eigenlijk op de iphone 4 te wachten en dat zei ik ook en dat ik dan van plan was om naar andere provider te gaan omdat vodafone hem wel krijgt waarschijnlijk. dat heeft ook geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Zo, heb hem vandaag besteld bij Vodafone icm een abonnement verlenging :*) even ter info:

Bij Vodafone Bel+SMS+Web 200/2 jaar (€ 34,50/maand) is het toestel gratis
Bij Vodafone Bel+SMS+Web 150/2 jaar (€ 29,50/maand) kost het € 155,-

Je krijgt op het moment het eerste jaar 50% korting op je abonnementskosten en als je dan over deze 2 jaar het verschil berekend tussen 150 en 200 kom je op € 90,- en is het dus € 65,- voordeliger om 200 te nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 12-07-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 22:02

icecreamfarmer

en het is

Heb hem ook net besteld, wel gek dat hij niet op de site van vodafone staat :?

1 jarig abbo omdat ik geen 2 jaar er aan vast will zitten

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:36:
Heb hem ook net besteld, wel gek dat hij niet op de site van vodafone staat :?

1 jarig abbo omdat ik geen 2 jaar er aan vast will zitten
Wat moest je betalen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

TripleQ schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:59:
[...]

Wat moest je betalen als ik vragen mag?
315 met een 150 abbo, was goedkoper dan een los toestel en simonly.
totale kosten nu €580.

Ik heb daar trouwens nog wel een vraag over, blijft bij verlengen van je abbo je sms verdubbelaar geldig?
En ik zie opeens dat ik ook passport heb terwijl dat voor mij veel duurder is vanwege het hoge begin tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
thx,
Zojuist gebeld met Vodafone...

Bij een 1jarig abbo 200minuten koste die nog 380euro!
Bij een 2 jarig abbo was die gratis. Dat wordt het dus.

Maar ik heb nog niks gekocht, want ik wil hem eerst een keer in me handen hebben. Zo maar even naar de Belcompany toe gaan (geen vodafone winkel hier), volgens de site is die nog 150euro bij een verlenging. kijken of ik ze kan ompraten, anders bestel ik hem bij vodafone telefonisch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

TripleQ schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:35:
thx,
Zojuist gebeld met Vodafone...

Bij een 1jarig abbo 200minuten koste die nog 380euro!
Bij een 2 jarig abbo was die gratis. Dat wordt het dus.

Maar ik heb nog niks gekocht, want ik wil hem eerst een keer in me handen hebben. Zo maar even naar de Belcompany toe gaan (geen vodafone winkel hier), volgens de site is die nog 150euro bij een verlenging. kijken of ik ze kan ompraten, anders bestel ik hem bij vodafone telefonisch :p
raar?
Er is sowieso iets raars aan de hand bij vodafone, ik kan nu al een toestel uitkiezen terwijl mijn abbo pas over 6 maanden verloopt :?
Voor de rest ben ik pas 6 maanden bij vodafone met niet iets een heel duur abbo dus waarom ik die korting kreeg is mij vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Bij vodafone mogen sommige mensen tegenwoordig 6maand voor het einde verlengen vertelde de belcompany mij net...andere providers hebben 4 maand.

anyway,
net bij 2 verschillende winkels geweest (belcompany/phonehouse)

Resultaat: gratis kop koffie gehad bij de phonehouse...haha

Nee bij de belcompany moest ik nog 160euro bijbetalen, terwijl die bij vodafone gratis is (niet gevraagd naar 8/16gb)

Bij de phonehouse, zou ik me toestel gratis krijgen+40euro accesoires als ik me oude htc magic inleverde (90euro leverd die op). Maar toen ik vroeg of het de 8gb of de 16gb versie was, wist die niet waar ik het over had, en moest ik op de vodafone website laten zien, dat er ook een 16gb versie is (mysteryland). Maar die was dus niet leverbaar bij phonehouse (ging die terugkoppelen naar hoofdkantoor)

Maar goed...eindresultaat, ik ga zo toch maar telefonisch bestellen bij Vodafone, heb ik EN het toestel gratis EN 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aximus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:23

aximus

Nee

BasieP schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:23:
Nou ik heb hem ook besteld:

bij Telfort een verlenging van mijn huidige abbo. (en dus korting)

1 jarig abbo van 200 minuten en 25 smsjes (meer dan ik nu heb)

31,50 per maand en 50 euro voor het toestel.
totaal kom ik dan op ongeveer 430 euro voor het hele jaar :)
Ik heb ongeveer het zelfde abbo (300 min. ipv 200). Erg mooie aanbieding. Alleen vraag ik me af of er een simlock op zit. Ik hoop natuurlijk van niet, want anders kun je geen custom firmware flashen.

Weet je of Telfort de i9000 met simlock levert?

Nee

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste