Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een nieuw abbo besteld bij vodafone.
Telefoon is gratis, en het eerste jaar betaal ik 19,75 en daarna het dubbele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Je had beter bij BelCompany kunnen bestellen dan, daar krijg je hem gratis bij een 34,50 abo(eerste jaar 17,25). Heb ik net ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:29:
Je had beter bij BelCompany kunnen bestellen dan, daar krijg je hem gratis bij een 34,50 abo(eerste jaar 17,25). Heb ik net ook gedaan.
Belcompany :N Slechte ervaringen met die toko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem liever rechtstreeks bij vodafone ... en nu betaal ik maar 2,50 euro meer pm, en dan heb ik extra 150smsjes/75 belminuten...

dan zit ik sowieso veilig, heb wel eens vaker gehad dat ik over mijn belminuten zat :F

En nu heb ik ook de 16gb versie ....

en er is momenteel maar 1 kleur van de galaxy s toch?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hem ook kunnen krijgen bij een fysieke belcompany winkel met een Vodafone 200 2jr. bel+sms+web van 17,25? En dan de i9000 gratis? ik gaat er deze week maar even langs.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:48:
Heeft iemand hem ook kunnen krijgen bij een fysieke belcompany winkel met een Vodafone 200 2jr. bel+sms+web van 17,25? En dan de i9000 gratis? ik gaat er deze week maar even langs.
Nee, alleen voor 130 euro bijbetalen. Belachelijk duur vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 18:50
Bij T-Mobile besteld en ik heb hem nu binnen. *O*

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
Voor de mensen die vorige week bij Belcompany hebben besteld: Ik kreeg vanochtend een email dat de bestelling in behandeling is. Hetzelfde mailtje die ik vrijdag kreeg. Dus wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

@rozuchu, ik heb ook Vrijdag en net de E-mail gekregen dat de bestelling 'in behandeling' is, maar de E-mail zelf is zeker wel anders. Ik heb al drie keer met Belcompany gebeld de laatste paar dagen, en ze verzekerde mij dat ik het toestel deze week nog zou hebben. Wie weet wordt hij vandaag verstuurd! Zou echt top zijn!

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:00
Jij hebt nog geen "order compleet" email gehad dan? Ik heb drie emails vlak achter elkaar gehad toen ik donderdag bestelde:

1. Orderbevestiging
2. Order in behandeling
3. Order compleet

Verder heb ik niets gehoord. Heb vanochtend gebeld maar ik kreeg niet meer te horen als dat hij in hun systeem als niet op voorraad stond en dat ze verwachten deze week een nieuwe batch te krijgen.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
boaty schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:30:
Jij hebt nog geen "order compleet" email gehad dan? Ik heb drie emails vlak achter elkaar gehad toen ik donderdag bestelde:

1. Orderbevestiging
2. Order in behandeling
3. Order compleet

Verder heb ik niets gehoord. Heb vanochtend gebeld maar ik kreeg niet meer te horen als dat hij in hun systeem als niet op voorraad stond en dat ze verwachten deze week een nieuwe batch te krijgen.
Nee die heb ik ook gehad op de dag dat ik bestelde. Nu vandaag weer dat het in behandeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Ik heb mijn order, bij BelCompany, geannuleerd. Dit is al de tweede keer dat ik een Galaxy S order annuleer (eerder een bestelling geplaatst bij smartphonestunts.nl). Hoop dat wanneer het eindelijk zover is niet gelijk met dubbele contracten zit opgescheept.

P.S: Er werkt idd een Zombie aan de lijn. :X Ik vind het overigens schandalig dat op BelCompany.nl staat dat ze het op vooraad hebben. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Ram-G-maN op 22-06-2010 11:11 . Reden: typo ]

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

boaty schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:30:

1. Orderbevestiging
2. Order in behandeling
3. Order compleet

Vrijdag order ontvangen, order in behandeling en order compleet (3 min achter elkaar). Nu vandaag weer order in behandeling.

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermadus
  • Laatst online: 23-06-2024
Hoera! Eerst een mailtje gehad dat mijn order weer in behandeling was ( BelCompany ), en zojuist dit mailtje gekregen :
Jouw bestelling met ordernummer xxxxxxxxxxxx is goedgekeurd. Onze koeriersdienst zal contact met je opnemen over de levering van jouw order, of heeft dit reeds gedaan.
Dus nu wachten op het belletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

Net met Belcompany gebeld en ze bevestigen inderdaad dat de toestellen voorradig zijn en dat ze alle orders uit kunnen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
xp7amrkr schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:07:
Net met Belcompany gebeld en ze bevestigen inderdaad dat de toestellen voorradig zijn en dat ze alle orders uit kunnen leveren!
Super! Heeft iemand al ervaring met de koeriersdienst? Kunnen ze bijv. ook ipv bij je thuis op een ander adres langskomen (kantoor bijvoorbeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Hmm ik heb nog niet zo'n mailtje gezien :s.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

@rozuchu, geen ervaring met de koeriersdienst, ik laat hem afleveren bij het dichtstbijzijnde filiaal. Ik had wel in dit topic gelezen dat iemand telefonisch contact gehad heeft met Belcompany om het adres te veranderen, maar dit ging niet helemaal goed.

@boaty, ik heb ook nog geen E-mail behalve de 'in behandeling genomen'. Het blijkt dat de eerste E-mail van 'in behandeling' is om te controleren of de order compleet is. De tweede is om aan te geven dat de provider (Vodafone in mijn geval) met de order bezig is. Zodra Belcompany van Vodafone een akkoord ontvangt wordt de order verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Ik heb zelfs nog geen tweede orderbehandeling mail gehad. Dat vind ik wel vreemd. Heb donderdag aan het begin van de middag al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:11
ik zou het eerst bestellen via vodafone.nl maar ik dacht ik ga effe naar een vodafone winkel om te vragen of het toestel al binnen is. dus gelijk na stage ben ik naar een vodafone winkel gegaan , en die medewerkster zei, vandaag (maandag) is de Galaxy S binnen als je wilt kan je het nu gelijk meenemen. dus ik dacht wrrm niet . binnen een uurtje had ik een Galaxy S :9~ :9~

Vodafone Winkel in kinkerstraat Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze bij Vodafone de 8gb Galaxy S niet hebben. Wil die graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vannochtend ook twee mailtjes gekregen,
een met order in behandeling
en een met aanvraag abbonement goedgekeurd.
In de eerste stond dat de koerier contact met je zou opnemen,
maar nog niks gehoord....

Toch hoop ik dat ik hem vanmiddag heb,
al denk ik van niet (maar ik blijf positief :) )
rozuchu schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:11:
[...]

Super! Heeft iemand al ervaring met de koeriersdienst? Kunnen ze bijv. ook ipv bij je thuis op een ander adres langskomen (kantoor bijvoorbeeld)?
Dit kreeg ik als antwoordt wat er gebeurd als de koerier je niet kan bereiken, dus ja ze leveren op een andere plek ;)

Bericht:

Goedemorgen,

De koerier zal u eerst proberen te bellen. Wanneer de koerier u niet kunt bereiken zullen ze u een mail sturen. Met de koerier kunt u ook afspreken om het pakketje op uw werk af te laten leveren.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een mail dat mijn orderstatus bij studentmobiel.nl is veranderd naar 'pakket verzonden'! Dus heb hem waarschijnlijk morgen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermadus
  • Laatst online: 23-06-2024
Zojuist gebeld door de koeriersdienst. Helaas konden ze het alleen tussen 9 en 6 verzenden, en niet wat specifieker. Dus het wordt zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 18:50
Ik heb vanochtend mijn telefoon in ontvangst mogen nemen.
Koeriersdienst kon langskomen tussen 8.00 en 10.30u. Aangezien ze alleen tijdens werktijd bezorgden, was dat op het werk.Dus was ik vroeg aanwezig.

Maar ik heb via T-Mobile besteld, dus ik weet niet of dat ook wat uitmaakt.
Wel leuk speelgoed om mee te spelen :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ben net ook gebeld en ze leveren vanaf morgen :)
dus morgenavond heb ik hem eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Voor de mensen die net als ik tweemaal een mailtje van BelCompany hebben gekregen met 'uw order is in behandeling': de klantenservice legde mij uit dat het tweede mailtje bedoeld is als: 'we hebben uw order doorgegeven aan de provider en nu heeft deze de order in behandeling'. De volgende stap daarna is dus goedkeuring door de provider, waar ik helaas nog op wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

xp7amrkr schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:07:
Krijg net het onderstaande van Belcompany!
Beste *knip*,

Jouw bestelling met ordernummer *knip* is goedgekeurd. Onze koeriersdienst zal contact met je opnemen over de levering van jouw order, of heeft dit reeds gedaan.

Neem bij vragen direct contact op met onze klantenservice via:
- Email: ecommerce@belcompany.nl
- Telefonisch: 0318-569 808

Met vriendelijke groet,

BelCompany.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Marger schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:27:
Voor de mensen die net als ik tweemaal een mailtje van BelCompany hebben gekregen met 'uw order is in behandeling': de klantenservice legde mij uit dat het tweede mailtje bedoeld is als: 'we hebben uw order doorgegeven aan de provider en nu heeft deze de order in behandeling'. De volgende stap daarna is dus goedkeuring door de provider, waar ik helaas nog op wacht.
Ah ok, dan moet ik dus ook nog ff wachten op goedkeuring. Hopen dat het vandaag nog lukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Gister avond rond half 12 mijn bestelling geplaatsd bij Belcompany en net een belletje gekregen dat ze hem morgen komen bezorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Laatst online: 10-09 23:56
Ik heb hem eindelijk. Super toestel! Gister besteld bij pdashop.nl en vandaag om 17:30 in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 20:31

Abu

Abu!

Stark schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:47:
Ik heb hem eindelijk. Super toestel! Gister besteld bij pdashop.nl en vandaag om 17:30 in huis.
Ik doe ook mee.

27 mei besteld bij Belsimpel, nu nog niet in huis. :|

Of eigenlijk doe ik dus niet mee.

Insanus sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Gisteren ben ik in Enschede bij Belcompany geweest (en veel te veel andere GSM shops, waar iedereen hem halverwege of achterin juli verwacht), waar ze aanboden er eentje voor mij te reserveren. Dag later: "op voorraad en voor u gereserveerd"!

Ik ben er vanmiddag weer geweest, en weet meerdere mooie dingen te melden:
- Wel gratis bij Vodafone 200 2jarig Bel+SMS+Web van (1e jaar) 17,25, in tegenstelling tot wat in eerdere replies te lezen was, over €100+ bijbetaling. Toen ik daar naar vroeg mompelde hij iets over prijzen van vorige week.
- 16GB Vodafone versie via BelCompany! Yup, ik was ook verbaasd.
Ze hadden de standaard 8GB versie ook liggen, maar de verkoper vertelde dat BelCompany ook Galaxy S telefoons via Vodafoon besteld had, waardoor ze eigenlijk opeens Vodafone-exlusive toestellen aan het verkopen waren. Toen hij dat eerder op de dag had gespot, heeft hij nog gebeld naar hun Afdeling Inkoop, maar alles was gewoon in orde, ze kunnen ze gewoon verkopen zonder problemen. Geen branding, geen simlock, wel 16GB, en aan de kartonnen sleeve om het doosje heen te zien, ook nog eens de 'gratis 4GB SD-kaartje' Mystery Land actie.
- Gewoon leverbaar: ik heb hem zelf al in mijn handen gehad.

Vanwege nummerbehoud geregel krijg ik zelf het toestel niet direct mee, maar pas na het overzetten, binnen 5 werkdagen. Contract al getekend, apparaat al vast gehad, hoesje bij uitgezocht (ze hadden nog geen screen protectors).

Ik noemde nog custom roms en rooten, en wat dat eigenlijk met je garantie doet. Eén van de verkopers zei dat, 'Samsung kennende', ze waarschijnlijk niet moeilijk zouden doen als ze bijvoorbeeld een qua software aangepast apparaat binnen zouden krijgen voor een garantie-geval dat over de hardware ging. Prima :).

Erg tevreden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zit te twijfelen waar ik hem ga halen. Wat in ieder geval zeker is dat ik er een Vodafone Bel+SMS+Web abonnement bij wil. Alleen ik zit nu ook al met het probleem dat mijn huidige abo nog tot februari doorloopt. Er is een verlengingstermijn van 4 maanden voor einde contract, wat dus wil zeggen dat ik pas in oktober een nieuwe kan aanvragen. Maar het liefst wil ik nu al de telefoon.
Nu heb ik bij Belcompany gevraagd of ze het abonnement later in kunnen laten gaan en het antwoord was ja, 4 maanden na aanschaf kan het abonnement ingezet worden. Geweldig, dan zit ik dus minder lang met dubbele kosten, dat wordt hem dus sowieso. Maar ik denk ook dat als ik weer 2 jaar neem, dat ik volgend jaar weer in de verleiding kom om een nieuwe telefoon aan te schaffen. Dus dat ik dan een 1-jarig abonnement zou halen.

Bij Vodafone kost het 260 euro extra i.c.m. een 275 abo en bij GSMWeb (de 8GB) kost het 194. 80 euro verschil dus. Ik denk wel dat ik de 275 nodig heb, aangezien ik nu al bijna altijd over mijn tegoed heen zit met mijn 22,50 euro bellen/sms plus internet en zorgeloos sms blox. Kosten 39 euro per maand.
Als ik nou de 200 neem voor 2 jaar, zou ik hem (online) bij Belcompany moeten halen (in de winkel moet je nog steeds 130 euro bijbetalen). Dat is dan weer even duur als GSMWeb, maar dan heb je wel de 16GB. Ik twijfel nog, morgen eerst maar eens even naar de Vodafone winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:17:
Als ik nou de 200 neem voor 2 jaar, zou ik hem (online) bij Belcompany moeten halen (in de winkel moet je nog steeds 130 euro bijbetalen).Dat is dan weer even duur als GSMWeb, maar dan heb je wel de 16GB. Ik twijfel nog, morgen eerst maar eens even naar de Vodafone winkel.
Als het goed is niet hoor. Heb je de post boven je gelezen? Ik krijg hem gewoon voor 0 euro bij het Vodafone 200 B+S+W abbo. Dat je bij BC de 16GB versie zal krijgen, is trouwens ook niet gegarandeerd hoor. Ze hadden mij bijna een 8GB versie gegeven ipv 16GB versie, lagen er beide.

[ Voor 27% gewijzigd door jjwa op 22-06-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:54:
[...]

Als het goed is niet hoor. Heb je de post boven je gelezen? Ik krijg hem gewoon voor 0 euro bij het Vodafone 200 B+S+W abbo. Dat je bij BC de 16GB versie zal krijgen, is trouwens ook niet gegarandeerd hoor. Ze hadden mij bijna een 8GB versie gegeven ipv 16GB versie, lagen er beide.
Heb jij toevallig ook geinformeerd naar een 1-jarig abonnement en wat de kosten waren? Op de website zijn die belachelijk hoog namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:54:
[...]

Ja, ik heb die post gelezen, maar ik ben vanmiddag naar de Belcompany geweest en daar werd mij vertelt dat een HI-abo het gekoopste was. Daar wil ik dus niet aan beginnen. De Vodafone 200 was alleen met 130 euro bijbetaling.

Over een 1-jarig abo heb ik niet geïnformeerd. Ik zit dus wel te twijfelen. Waarschijnlijk is over een jaar (en 4 maanden) toch wel weer een nieuw geweldig speelgoedje uit en zal ik die wel weer willen. Dus ja, wat is wijsheid. Of 2 jaar vast zitten aan één telefoon. Of 100 euro (gemiddelde maandprijs = (29,63x24= 713,12)-(29,63x12= 356,56 + telefoon van 259,99 = 616,55) goedkoper uitzijn met een 2-jarig contract óf 150 euro duurder uitzijn met een 1-jarig contract, maar met de optie op volgend jaar een nieuwe (betere) telefoon.

Wat is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ik ga er vanuit dat dit toestel fijn genoeg is om er 2 jaar mee te doen. Ik had hiervoor een S8300 (voorganger van de S8500 ''wave'' en die is gewoon klote op de camera na. Dus ik zou voor 2 jarig gaan, heb ik ook gedaan. Vond 200eu bijbetalen voor 1 jarig teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik maar wel doen denk ik. Volgend jaar zal er wel een nieuwe Nexus komen, moet ik dan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daft archer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 13:38
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:48:
Ik heb hem zelf vanochtend besteld in de winkel met dit abbonement.
Ik heb zelfs de 16gb versie erbij gekregen!
Echt te gek dit :)
Het enige dat ik bij moet betalen is +/- 24 euro aansluitkosten (ik stap van t-mobile over naar vodafone).

Dus ik ben tevreden.
Het telefoontje houden ze (tot de goedkeuring van vodafone) mooi achter, omdat ik in een fysieke winkel het contract heb afgesloten.

Dus veel plezier ^__^

Edit, Ik zie deze post,
Zijn gehele verhaal is identiek aan de mijne. Ik heb hem zelfs ook in Enschede gekocht:
jjwa schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:21:
Gisteren ben ik in Enschede bij Belcompany geweest (en veel te veel andere GSM shops, waar iedereen hem halverwege of achterin juli verwacht), waar ze aanboden er eentje voor mij te reserveren. Dag later: "op voorraad en voor u gereserveerd"!

Ik ben er vanmiddag weer geweest, en weet meerdere mooie dingen te melden:
- Wel gratis bij Vodafone 200 2jarig Bel+SMS+Web van (1e jaar) 17,25, in tegenstelling tot wat in eerdere replies te lezen was, over €100+ bijbetaling. ....

[ Voor 33% gewijzigd door daft archer op 23-06-2010 01:50 ]

Pencil Powaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 14:25
Toch apart, blijkbaar doet elke belcompany iets anders.. Ik ben langs geweest bij het filiaal Rotterdam Alexandrium en daar moest ik 160 euro bijbetalen (bel+sms+web 200 2 jaar verlenging), expliciet gevraagd naar de 16GB versie maar die zouden ze pas volgende maand krijgen.

Het moge duidelijk zijn dat ik m wel ergens anders haal..

( jammer dat Enschede niet om de hoek ligt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
AllesIsVoorbij schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 01:56:
Toch apart, blijkbaar doet elke belcompany iets anders.. Ik ben langs geweest bij het filiaal Rotterdam Alexandrium en daar moest ik 160 euro bijbetalen (bel+sms+web 200 2 jaar verlenging), expliciet gevraagd naar de 16GB versie maar die zouden ze pas volgende maand krijgen.

www.studentmobiel.nl

Voila:

http://www.studentmobiel....axy-s/796#bestelformulier

Als je per se die 8GB internet meer wilt (waarvoor vraag ik me af...) koop je toch zoiets los erbij:

pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2

[ Voor 26% gewijzigd door peakaboo op 23-06-2010 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen. Toch gratis bij de Belcompany gekregen bij een 200 2j abo, de 16GB. Schijnt volgens hun wél sim-lock te zijn, maar goed. Nu ff alles uitvogelen en ik ben blij :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daft archer
peakaboo schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 02:00:
[...]
www.studentmobiel.nl

Voila:

http://www.studentmobiel....axy-s/796#bestelformulier

Als je per se die 8GB internet meer wilt (waarvoor vraag ik me af...) koop je toch zoiets los erbij:

pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2
Het mooie aan Belcompany is echter dat je wél de (fysieke) winkel service krijgt.
Dus je hoeft niet perse te bellen/mailen en je kan gewoon langs als er iets mis is.

Verder kostte de 16Gb versie niets extra. Dus waarom zou je het niet doen .. ?
AllesIsVoorbij schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 01:56:

Voor 160 euro kan je ook wel even naar Enschede toe, ook al ligt dat niet om de hoek ;)
Hoewel ik denk dat er vast in de buurt van jou wel een soortgelijke aanbieding beschikbaar is in een Belcompany winkel. Kan me niet voorstellen dat dit alleen in Enschede is..

Pencil Powaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Laatst online: 31-08 10:28
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:50:
Ik heb hem binnen. Toch gratis bij de Belcompany gekregen bij een 200 2j abo, de 16GB. Schijnt volgens hun wél sim-lock te zijn, maar goed. Nu ff alles uitvogelen en ik ben blij :)
Shit,

Vandaag net bij de Belcompany in Utrecht geweest.
Ze hebben me de 8gb versie gegeven :'(

Ze hadden een packetje van Vodafone en daar zat gewoon de 8GB versie in met alle bijbehorende papieren en niet de 16GB

Update: ik heb het eerder via de webwinkel van Belcompany besteld

[ Voor 6% gewijzigd door CheapTweak op 23-06-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-08 21:06

DCK

BelCompany faalde in mijn nummerbehoud, en nu maar besteld bij StudentMobiel.nl. Wat een kastje naar de muur-verhaal zeg. Gelukkig is hij StudentMobiel net zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
daft archer schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:13:
[...]

Het mooie aan Belcompany is echter dat je wél de (fysieke) winkel service krijgt.
Dus je hoeft niet perse te bellen/mailen en je kan gewoon langs als er iets mis is.

Verder kostte de 16Gb versie niets extra. Dus waarom zou je het niet doen .. ?
Zie dit eens
DCK schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:31:
BelCompany faalde in mijn nummerbehoud, en nu maar besteld bij StudentMobiel.nl. Wat een kastje naar de muur-verhaal zeg. Gelukkig is hij StudentMobiel net zo duur.
Ik heb mijne dus via studentmobiel dinsdagmiddag aangeschaft, contractgegevens ingevuld, ingescand en gemaild, kreeg binnen 24u reactie dat mijn contract was ontvangen en in behandeling was. Paar uur later dat nummerbehoud aangevraagd was, nu vandaag het bericht dat het pakket verzonden is :) Allemaal vanuit m'n luie stoel geregeld. Scheeld tijd & geld (reiskosten).

Stundentmobiel kun je ook gewoon mailen of bellen hoor, ze reageren snel op je vragen en weten net zoveel als in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK

DCK

Het was ook de webwinkel van BelCompany. Die kreeg van Vodafone te horen dat mijn nummer al klant bij ze was. Dus ik Vodafone bellen, maar die konden mijn nummer nergens in het systeem vinden. Ik BelCompany bellen, die me vertellen dat ik dan maar weer een nieuwe order moet plaatsen.

Nu heb ik gelukkig al goeie ervaringen gehad met StudentMobiel, dus dan kies ik na dit verhaal maar voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daft archer
peakaboo schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:37:
[...]
Zie dit eens
[...]
Ik heb mijne dus via studentmobiel dinsdagmiddag aangeschaft, contractgegevens ingevuld, ingescand en gemaild, kreeg binnen 24u reactie dat mijn contract was ontvangen en in behandeling was. Paar uur later dat nummerbehoud aangevraagd was, nu vandaag het bericht dat het pakket verzonden is :) Allemaal vanuit m'n luie stoel geregeld. Scheeld tijd & geld (reiskosten).

Stundentmobiel kun je ook gewoon mailen of bellen hoor, ze reageren snel op je vragen en weten net zoveel als in de winkel.
Zoals DCK hier zegt:
DCK schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:42:
Het was ook de webwinkel van BelCompany.
De webwinkel is eigenlijk los van de fysieke winkel keten.
Als je bij de webwinkel besteld, kan je daarom ook niet bij de fysieke winkel je toestel ophalen, maar moet je hem laten bezorgen.

Ik heb zelf goede ervaringen met de fysieke winkel.. Mits het personeel meewerkt (je hebt altijd en overal soms wel iemand werken die gewoon niet echt behulpzaam is ;) )

Maar, als het bij mij nou ook verkeerd uitpakt bij Belcompany om wat voor reden dan ook, zal ik denk ik maar bij studentmobiel bestellen vanwegen jouw goede beoordeling over de winkel. Hoop echter dat dit niet hoeft :)

Pencil Powaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 20:07
Net een bericht van Hi gekregen dat mijn toestel is verzonden, ze beginnen dus ook (eindelijk) met uitleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
JanRispens schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:06:
Net een bericht van Hi gekregen dat mijn toestel is verzonden, ze beginnen dus ook (eindelijk) met uitleveren :)
Oh beter, dat is eerder van verwacht niet? Omdat op de site staat leverbaar vanaf 1 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdy64
  • Laatst online: 01-09 15:14
JanRispens schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:06:
Hetzelfde hier.. Hoop dat ik m dan echt vrijdag in huis heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
daft archer schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:00:
[...]

Als je bij de webwinkel besteld, kan je daarom ook niet bij de fysieke winkel je toestel ophalen, maar moet je hem laten bezorgen.
Ik mag toch hopen van wel, want toen ik bij de webwinkel bestelde kreeg ik 'ophalen bij fysieke winkel naar keuze' als optie en heb ik ook daarvoor gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Mijn Galaxy S is nu binnen, momenteel aan het opladen. Hoeveel uur moet zon batterij eigenlijk opladen bij de eerste keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daft archer
Marger schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:27:
[...]
Ik mag toch hopen van wel, want toen ik bij de webwinkel bestelde kreeg ik 'ophalen bij fysieke winkel naar keuze' als optie en heb ik ook daarvoor gekozen.
Ik denk dat die dan bij de betreffende fysieke winkel geleverd wordt, in plaats van bij jou thuis.
Ik neem aan dat je hem niet op de dag van bestelling al op kan halen?

Maar neem mij niet kwalijk als het anders is dan ik voorschreef, ik werk zelf niet bij Becompany o.i.d. dus ben niet de expert.

Pencil Powaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:59

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:11:
Mijn Galaxy S is nu binnen, momenteel aan het opladen. Hoeveel uur moet zon batterij eigenlijk opladen bij de eerste keer?
Tot 'ie vol is? :)
Hij laadt best snel op, paar uurtjes is volgens mij wel voldoende. Er zit meestal al 20-40% prik in de accu als je 'm uit de doos haalt. Hij geeft vanzelf aan dat 'ie vol is.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
daft archer schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:13:
[...]

Ik denk dat die dan bij de betreffende fysieke winkel geleverd wordt, in plaats van bij jou thuis.
Ik neem aan dat je hem niet op de dag van bestelling al op kan halen?
Nee, ik heb zaterdag besteld, vandaag pas het bericht gehad van "goedgekeurd en koerier blabla" (terwijl koerier dus n.v.t. is voor mij) en hoop zo snel mogelijk een telefoontje te krijgen van de winkel zelf, die het laten weten als ik hem kan komen ophalen. Ik zit met nummerbehoud, misschien duurt het daarom wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een goede aanbieding gezien wat betref 1-jarige contracten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Beste mede tweakers ik heb vandaag mijn Samsung Galaxy S 16GB opgehaald!

Ik kreeg 'm gratis (met Vodafone B+S+W 200 2 jaar) bij BelCompany Hellevoetsluis!
De 8GB was met zelfde abbo zelfs duurder, maar liefst €139,99!!!

Mijn toestel is SIM-lock vrij en een origineel NL's toestel.

[ Voor 11% gewijzigd door Ram-G-maN op 23-06-2010 20:57 . Reden: aanvulling ]

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

GT-R schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:34:
Beste mede tweakers ik heb vandaag mijn Samsung Galaxy S 16GB opgehaald!

Ik kreeg 'm gratis (met Vodafone B+S+W 200 2 jaar) bij BelCompany Hellevoetsluis!
De 8GB was met zelfde abbo zelfs duurder, maar liefst €139,99!!!
Ik heb hem vanmiddag ook bij een BelCompany direct mee kunnen nemen (kon niet wachten op nummerportering :P) voor 00,00 euro's met dat B+S+W 200 abonnement. Geniale aanbieding _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom kan ik de Galaxy S nog niet krijgen bij Vodafone verlengen (mijn aanbiedingen) :( :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:06:
Heeft iemand nog een goede aanbieding gezien wat betref 1-jarige contracten?
200 euro (inc. B+S+W 200 Vodafone) is het goedkoopste wat ik gezien heb op www.gsmweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hele dag zitten wachten maar ik heb hem dan eindelijk binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK

DCK

Toen ik zag dat je de 16GB-versie gratis voor een Vodafone BSW200 abo kon krijgen bij BelCompany toch maar weer Studentmobiel gecancelt. Hopelijk krijg ik vrijdag bevestiging voor mijn contract en mag ik hem ophalen! Heb hem ook al in de handen gehad, wat een gaaf apparaat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daft archer
skndd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:02:
[...]
Ik heb hem vanmiddag ook bij een BelCompany direct mee kunnen nemen (kon niet wachten op nummerportering :P) voor 00,00 euro's met dat B+S+W 200 abonnement. Geniale aanbieding _/-\o_
Hoe heb je dat gedaan :O ?
Ik wou hem ook meteen meenemen, maar dat stonden ze niet toe :(
Hoewel ik het wel nog een keer vroeg, en toen twijfelde de medewerker een beetje..
Misschien ben ik niet doorzettend genoeg :X

Pencil Powaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

daft archer schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:22:
[...]

Hoe heb je dat gedaan :O ?
Ik wou hem ook meteen meenemen, maar dat stonden ze niet toe :(
Hoewel ik het wel nog een keer vroeg, en toen twijfelde de medewerker een beetje..
Misschien ben ik niet doorzettend genoeg :X
Volgens mij is dat de normaalste zaak van de wereld. Voor hun part laat je je nieuwe abonnement pas in december in gaan, dan nog mag je het toestel mee nemen. Zo was het bij mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skndd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:17:
[...]

Volgens mij is dat de normaalste zaak van de wereld. Voor hun part laat je je nieuwe abonnement pas in december in gaan, dan nog mag je het toestel mee nemen. Zo was het bij mij in ieder geval.
Kan maximaal 4 maanden ná aanschaf ingaan. Tenminste bij HI, bij Vodafone kon dat niet, aangezien je met die aanbieding zit (eerste jaar gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:45:
[...]

Kan maximaal 4 maanden ná aanschaf ingaan. Tenminste bij HI, bij Vodafone kon dat niet, aangezien je met die aanbieding zit (eerste jaar gratis)
eerste jaar gratis?? Ik weet wel dat je 50% korting op eerste jaar kan krijgen, maar gratis??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Ik heb vandaag mijn order bij BelCompany geannuleerd omdat toen ik vandaag belde over de status van mijn order de telefoon weer niet op voorraad bleek terwijl ik vorige week donderdag al had besteld. Heb nu de 16 Gb versie bij Vodafone zelf besteld. Hopelijk heb ik hem in de loop van volgende week (wilde perse mijn nummer behouden ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
Ondertussen wacht ik nog steeds. Net Belcompany gebeld, ze vertelden dat door nummerbehoud het 3 tot 5 werkdagen kan duren totdat Vodafone het goedkeurt. Dus dat is nog even wachten...

Update: Toevallig kreeg ik een uurtje later een mailtje dat de bestelling is goedgekeurd en de koerier me gaat bellen. Top! Ik hoop stiekem vandaag nog :$

[ Voor 30% gewijzigd door rozuchu op 24-06-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barcawinner schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:18:
[...]

eerste jaar gratis?? Ik weet wel dat je 50% korting op eerste jaar kan krijgen, maar gratis??
Sorry, dat bedoelde ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Laatst online: 31-08 10:28
barcawinner schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:15:
Waarom kan ik de Galaxy S nog niet krijgen bij Vodafone verlengen (mijn aanbiedingen) :( :( ?
B+S+W 200 abonnement verlenging bij Belcompany en dan kun je een 8 GB Galaxy S zonder bijbetaling krijgen. (Via die actie Galaxy S, dan kiezen andere abbo dan de standaard Hi, en dan zie je een link voor Vodafone verlenging en die is dan zonder bijbetaling)

Ik heb hem sinds gisteren, vette mobiel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 14:25
peakaboo schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 02:00:
[...]

Extra geheugen wil ik graag omdat ik dan ook gelijk m'n mp3 speler kan lozen. Heb nu nog een bel en sms only telefoon en aangezien moderne smartphones ook als mp3 speler gebruikt kunnen worden.. Scheelt weer een apparaat om mee te zeulen.

En daarbij, ik weet niet op welke bitrate de GS opneemt maar ik kan me zo voorstellen dat je na drie weken vakantie en video's in 720p wel een volle geheugenkaart hebt, dan is die 8GB extra toch mooi meegenomen.
CheapTweak schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:33:
[...]

B+S+W 200 abonnement verlenging bij Belcompany en dan kun je een 8 GB Galaxy S zonder bijbetaling krijgen. (Via die actie Galaxy S, dan kiezen andere abbo dan de standaard Hi, en dan zie je een link voor Vodafone verlenging en die is dan zonder bijbetaling)

Ik heb hem sinds gisteren, vette mobiel :9
Bedankt voor de tip! Was er ook al achter gekomen dat Vodafone de GS nog niet aan biedt icm een contractverlenging, wat daar de gedachte achter is weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Zie hier de Galaxy S aanbieding bij gsmweb.nl http://www.gsmweb.nl/forms/vf005.htm

105 euro bij B+S+W 450 voor 1 jaar!

Stel dat hi mij maandag belt(mag vanaf maandag verlengen) en ik geef aan dat vodafone mij deze actie aanbied zou HI dan mij hetzelfde aanbieden?? Wil namelijk tussen HI en Vodafone gaan zitten om de telefoon zo voordelig mogelijk te krijgen met een éénjarig abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Nou...net Belcompany aan de lijn gehad. Ze verwachten het toestel pas begin volgende week weer op voorraad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
Fixer schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:15:
Nou...net Belcompany aan de lijn gehad. Ze verwachten het toestel pas begin volgende week weer op voorraad te hebben.
Ik werd net gebeld dat ze hem morgen komen langsbrengen. Ook bij Belcompany besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
rozuchu schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:29:
[...]

Ik werd net gebeld dat ze hem morgen komen langsbrengen. Ook bij Belcompany besteld.
Grrr, en dat terwijl ik vrijdag heb besteld i.c.m. een nieuw abonnement. Las ook al in het topic dat er mensen zijn die zaterdag hadden besteld en hem inmiddels hebben. Vreemd... :o

Misschien moet ik m'n order dan maar annuleren en bij de lokale BC langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 20:07
De telefoon was er vandaag, maar ik niet :(
Morgen maar een dagje thuiswerken. Ben benieuwd of Hi nu de 16GB versie levert, verwacht 't eigenlijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdy64
  • Laatst online: 01-09 15:14
JanRispens schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:56:
De telefoon was er vandaag, maar ik niet :(
Morgen maar een dagje thuiswerken. Ben benieuwd of Hi nu de 16GB versie levert, verwacht 't eigenlijk niet...
Bij mij komen ze zo de telefoon leveren die ik ook bij Hi op de site heb besteld, ben eigenlijk ook wel benieuwd of het de 16GB is.. Zal het wel vermelden als ik 'm zo binnen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
Fixer schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:40:
[...]

Grrr, en dat terwijl ik vrijdag heb besteld i.c.m. een nieuw abonnement. Las ook al in het topic dat er mensen zijn die zaterdag hadden besteld en hem inmiddels hebben. Vreemd... :o

Misschien moet ik m'n order dan maar annuleren en bij de lokale BC langs :)
Ik had hem vrijdagochtend besteld, maar vanwege nummerbehoud duurde het dus wat langer. Heb je al gebeld naar Belcompany? Misschien zetten ze er dan vaart achter (tenminste ik belde ze vanochtend en vanmiddag opeens koerier aan de telefoon die morgen langs komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatik
  • Laatst online: 01-01-2024
De Hi versie is bij mij gewoon 8GB, wat een scherm zeg :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
rozuchu schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:14:
[...]

Ik had hem vrijdagochtend besteld, maar vanwege nummerbehoud duurde het dus wat langer. Heb je al gebeld naar Belcompany? Misschien zetten ze er dan vaart achter (tenminste ik belde ze vanochtend en vanmiddag opeens koerier aan de telefoon die morgen langs komt)
Ja, had inmiddels al 2x gebeld. Maargoed, vanmiddag maar de order geannuleerd en bij de lokale Belcompany de 16Gb opgepikt. (Gratis bij Bel+SMS+Web 200) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15
Ik heb net voor zessen mijn abonnement bij vodafone verlengd. Dit kan al 6 maanden voor het einde van je contract (wat ik dus niet wist 8)7). Ik kreeg de 16 GB versie mee met een 2-jarig Bel+Sms+Web 275 abonnement. Ik ben trouwens bij de vodafone winkel in Eindhoven (Rechtestraat) geweest. Ze hadden er daar nog een dikke 40 tal liggen. :)

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Harro1985 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:38:
Ik heb net voor zessen mijn abonnement bij vodafone verlengd. Dit kan al 6 maanden voor het einde van je contract (wat ik dus niet wist 8)7). Ik kreeg de 16 GB versie mee met een 2-jarig Bel+Sms+Web 275 abonnement. Ik ben trouwens bij de vodafone winkel in Eindhoven (Rechtestraat) geweest. Ze hadden er daar nog een dikke 40 tal liggen. :)
Hoeveel moest je daarvoor bijbetalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15
Ik kreeg hem gratis bij het verlengen van mijn abonnement (2-jarig Bel+Sms+Web 275).

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajajaja
  • Laatst online: 12-04-2019
Ik heb de Galaxy S bij telfort verlengd met een 1 jaar abonnement telfort 300 24.95€ met internet 10.00€ + 19€ toestel kosten.
Ik zal hem waarschijnlijk morgen of maandag binnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ik heb 'm gereserveerd @ een shop maar heb nog niks gehoord :'( had net zo goed online kunnen bestellen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:22

bdu

jajajaja schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:59:
Ik heb de Galaxy S bij telfort verlengd met een 1 jaar abonnement telfort 300 24.95€ met internet 10.00€ + 19€ toestel kosten.
Ik zal hem waarschijnlijk morgen of maandag binnen krijgen :)
Waar heb je dat gedaan dan? Dat is wel goedkoop moet ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Even iemand blij maken? 16gb versie op marktplaats voor 400

http://link.marktplaats.nl/357599457

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielioZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06 23:12
Net even langs geweest bij Belcompany in Wageningen...
Gelijk de 16Gb versie mee kunnen nemen met het BSW 200 abbo voor 2 jaar !
Verkoper wist niets van een 16Gb versie, maar moest lachen toen ie in het systeem keek:
8Gb versie is 130 euro bijbetalen, 16Gb is gratis bij BSW 200...
Hopelijk hebben nog meer mensen geluk gehad bij hun lokale Belcompany.
Ik ben de rest van de dag aan 't spelen iig. :P

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net in me handen gehad bij een KPN winkel in Heerlen, wat een gaaf ding,..

Daar wordt hij al verkocht :) ik wilde hem ook, maar bleek toch wat te duur met een kpn abbo..

Gvd ik wil hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11
DCK schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:45:
Toen ik zag dat je de 16GB-versie gratis voor een Vodafone BSW200 abo kon krijgen bij BelCompany toch maar weer Studentmobiel gecancelt. Hopelijk krijg ik vrijdag bevestiging voor mijn contract en mag ik hem ophalen! Heb hem ook al in de handen gehad, wat een gaaf apparaat zeg.
Is dat met de vodafone aktie dat je het eerste jaar voor de helft van de pieken krijgt? (Dan ga ik hem ook daar sjeffen, is fokking goedkoop)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielioZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06 23:12
Jeps, is eerste jaar helft van de centen, daarna gewoon 34,50 per maand.
Heb me trouwens wel de verzekering laten aansmeren van 6,50 euro/maand, maar die kan ik binnen 2 weken opzeggen mocht ik me bedenken (wat vrij waarschijnlijk is, eerst ff nazoeken wat de gewone garantie dekt)

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Die verzekering is alleen nuttig als je van jezelf weet dat je als een jonge hond met je spullen omgaat. Als jij diegene bent die de zee in rent en 35 meter uit de kust pas bedenkt dat je nog een broek aan hebt dan heb je er wat aan (en dan moet je nog de goede voorwaarden voor je verzekering hebben, waterschade gedekt bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajajaja
bdu schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:31:
[...]

Waar heb je dat gedaan dan? Dat is wel goedkoop moet ik zeggen..
Ik heb hem verlengd via de website van telfort. wanneer ik dat in de winkel zou doen zijn de abonnement kosten per maand een paar euro duurder. Het voordeel is dat ik al een redelijke lange tijd bij telfort zit waardoor ik wat korting krijg.

uw bestelling
Bedrag € 19,00
Omschrijving Samsung Galaxy S I9000 i.c.m. Telfort 300 (12 mnd)
Bundels + Surf & mail onbeperkt voor €10,- per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
MichielioZ schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:59:
Jeps, is eerste jaar helft van de centen, daarna gewoon 34,50 per maand.
Ok, want dat staat er niet bij in het bestelproces op de belcompany site (als je voor de 16gb kiest). Die shit maakt me aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:22

bdu

jajajaja schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:35:
[...]

Ik heb hem verlengd via de website van telfort. wanneer ik dat in de winkel zou doen zijn de abonnement kosten per maand een paar euro duurder. Het voordeel is dat ik al een redelijke lange tijd bij telfort zit waardoor ik wat korting krijg.

uw bestelling
Bedrag € 19,00
Omschrijving Samsung Galaxy S I9000 i.c.m. Telfort 300 (12 mnd)
Bundels + Surf & mail onbeperkt voor €10,- per maand
De bedragen die ik zie op telfort.nl komen niet eens in de buurt! Voor twee jaar en Telfort 300 moet je 50 euro bijbetalen... (staat trouwens wel dat dit de 16gb is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajajaja
bdu schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:52:
[...]

De bedragen die ik zie op telfort.nl komen niet eens in de buurt! Voor twee jaar en Telfort 300 moet je 50 euro bijbetalen... (staat trouwens wel dat dit de 16gb is..)
het klopt idd dat de bedragen niet kloppen. dit komt omdat ik korting heb gekregen omdat ik afgelopen jaar een aantal keer over me bundel ben geweest. Ik heb redelijk wat korting gehad, dat is ook de rede dat ik bij telfort ben gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, na alle verhalen over gratis GS'en bij bel+sms+web 200 ook maar even langs alle grote telefoonzaken geweest (BC, Phone House, T4T). Ik moet overal rond de 170 euro bijbetalen, omdat ik al klant ben en door mijn medium retentiecode ze schijnbaar niet super veel in het laatje breng.

Nu kijk ik echter op de site, en volgens mij heb ik een fout gevonden in de website van Bel Company. Wanneer ik kies voor verlengen met vodafone BSW 200 kan ik de GS er gratis bijkrijgen (zie printscreen hier: http://i49.tinypic.com/21mahl2.jpg )

Wat zeggen jullie, doen of niet doen? Volgens de fysieke winkel moest ik 169.00 bijbetalen dus dit lijkt me niet goed. Stel dat het een fout is, kunnen ze me dan met terugwerkende kracht alsnog die 170 euro vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 14:51:
Zo, na alle verhalen over gratis GS'en bij bel+sms+web 200 ook maar even langs alle grote telefoonzaken geweest (BC, Phone House, T4T). Ik moet overal rond de 170 euro bijbetalen, omdat ik al klant ben en door mijn medium retentiecode ze schijnbaar niet super veel in het laatje breng.

Nu kijk ik echter op de site, en volgens mij heb ik een fout gevonden in de website van Bel Company. Wanneer ik kies voor verlengen met vodafone BSW 200 kan ik de GS er gratis bijkrijgen (zie printscreen hier: http://i49.tinypic.com/21mahl2.jpg )

Wat zeggen jullie, doen of niet doen? Volgens de fysieke winkel moest ik 169.00 bijbetalen dus dit lijkt me niet goed. Stel dat het een fout is, kunnen ze me dan met terugwerkende kracht alsnog die 170 euro vragen?
Dat klopt gewoon, ik heb hem ook voor niks bij een B+S+W 200.
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste