Inderdaad, dat idee had ik ook...

Ja dat gevoel had ik dus ook.Deadsy schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:42:
[...]
Ik heb het gevoel dat bij de bekendere shops (die ervoor bekend staan dat ze goedkoop zijn) de toestellen zelfs duurder geworden zijn vergeleken met vorige maand.
[ Voor 8% gewijzigd door shenr op 04-01-2011 16:40 ]
vodafone 200 1 jarigshenr schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:38:
Voor de mensen die een 2 jarig abo zoeken:
Vodafone 200 bel+sms+web voor 20E pm gratis toestel. Lijkt me een leuke aanbieding. btw. in de vodafone shop Sorry is alleen de eerste 12 maanden.
Ik zoek nog een leuk 1 jarig abo voor dit toestel. Aanbod voor velenging bij t-mobile:
189 E toestel + relax 250 + vast inet = p/m 36,45 waarbij eerste 4 maanden 29,50.
Hoor graag als iemand een betere aanbieding kan vinden.
Thanks,stimpyrulez schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:09:
[...]
vodafone 200 1 jarig
156 voor toestel
eerste 4 maand 24,95 en daarna 34,50
alleen dan nog de aansluitkosten er bij rekenen en verzendkosten (24,95 en 6,95)
nadeel is wel 1 Gb in de maand inet, maar ja, dat ga ik niet redden.
bij gsmwijzer en/of studentenmobiel
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Marktplaats of op tweakers zelf bij vraag & aanbod?spaceboy schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:40:
Sorry als dit tegen de regels van dit topic is, maar ik wil de SGS graag los kopen. Ik zie in verschillende winkels erg verschillende prijzen. In Apeldoorn zijn 2 in-mijn-ogen redelijk obscure bedrijfjes: Hosseini Telecom ofzo en GSM Land. Niet een heel solide gevoel als je binnenloopt, maar then again: 425 respectievelijk 420 euro!
Wat kan er mis zijn met dit soort handel? Ergens voelt het niet helemaal zuiver, maar misschien oordeel ik te snel...
Iemand ideeen over een goeie plek om 'm los te kopen (en niet gelijk 590 euro te lappen)?
Hmm... maar waarom doet zo iemand hem weg vraag ik me dan af...stimpyrulez schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:27:
[...]
Marktplaats of op tweakers zelf bij vraag & aanbod?
Als je gewoon in de buurt zoekt dan kan je een nieuwe 2de handse (dus niet gebruikt, tenminste dat zeggen ze) voor +/- 350 euro kopen.
Zoek wat in de buurt en rij er heen. Kan je zien wat je koopt.
En ja, al heeft iemand er even mee gespeeld of 2 weken gebruikt, als er geen krassen op zitten dan scheelt het goenoeg.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Misschien heeft 'ie in een emmertje water gelegen ..spaceboy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:28:
[...]
Hmm... maar waarom doet zo iemand hem weg vraag ik me dan af...
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Dit zijn zaakjes die junks van de straat plukken om allerlei abo´s in shops af te sluiten. Betalen vervolgens 200 euro aan die lui, en nemen het toestel geheel geseald over.spaceboy schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:40:
Sorry als dit tegen de regels van dit topic is, maar ik wil de SGS graag los kopen. Ik zie in verschillende winkels erg verschillende prijzen. In Apeldoorn zijn 2 in-mijn-ogen redelijk obscure bedrijfjes: Hosseini Telecom ofzo en GSM Land. Niet een heel solide gevoel als je binnenloopt, maar then again: 425 respectievelijk 420 euro!
Wat kan er mis zijn met dit soort handel? Ergens voelt het niet helemaal zuiver, maar misschien oordeel ik te snel...
Iemand ideeen over een goeie plek om 'm los te kopen (en niet gelijk 590 euro te lappen)?
Ok. Stel dat dat zo is. Boeit mij dat dan? Ik heb een goedkope phone.Skann schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:29:
[...]
Dit zijn zaakjes die junks van de straat plukken om allerlei abo´s in shops af te sluiten. Betalen vervolgens 200 euro aan die lui, en nemen het toestel geheel geseald over.
Waar vui zit, zit geen glans!
Zo hé... zijn die abonnementsprijzen nou zo hoog geworden of ligt dat aan mij? Ik heb in september vorig jaar de SGS aangeschaft bij een vodafone bel+sms+web 150 abo, 24maanden €22,50 per maand. Toestel gratis en ik kreeg er nog een xbox360 bij ook!jaco32 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:59:
De galaxy s het goedkoopst gezien met t-mobile relax 130, 1ste jaar 19,50 en 2de jaar 28,45 en bijbetaling van 56,- . Iemand anders nog een (betere) aanbieding gezien..(andere goede androids mobiels zijn ook welkom) of komen er in februari betere aanbiedingen, ik vind het nu best tegenvallen ook met andere mobiels.
toevallig zit ik te kijken voor iemand die zijn vodafone abbo wil verlengen met vodafone. Ik heb al onderzocht en kom als ik dat ding zo goed als gratis wil hebben op het abbo van 275 bel/sms/web... anders moet ik sowieso veel bijbetalen... Waarom is verlengen duurder dan nieuwe klantworden? je wil toch juist dat mensen klant blijven????L_H_X schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:02:
[...]
Zo hé... zijn die abonnementsprijzen nou zo hoog geworden of ligt dat aan mij? Ik heb in september vorig jaar de SGS aangeschaft bij een vodafone bel+sms+web 150 abo, 24maanden €22,50 per maand. Toestel gratis en ik kreeg er nog een xbox360 bij ook!
Bij die 'aanbieding' van jou ben je al meer dan €600,- kwijt, terwijl ik een half jaar terug €440,- betaalde (met verkoop van xbox voor €100,-)
plus dat het nog een oud vodafone abo betreft, zonder harde datalimiet
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ik denk dat nieuwe klanten juist goedkoper uit zijn, ipv verlengers duurder. Telefoonproviders lokken nieuwe klanten met lage prijzen, maar als ze eenmaal bij een provider zitten, wisselen ze niet zo snel. (denk ik)Ewivis schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 08:19:
[...]
toevallig zit ik te kijken voor iemand die zijn vodafone abbo wil verlengen met vodafone. Ik heb al onderzocht en kom als ik dat ding zo goed als gratis wil hebben op het abbo van 275 bel/sms/web... anders moet ik sowieso veel bijbetalen... Waarom is verlengen duurder dan nieuwe klantworden? je wil toch juist dat mensen klant blijven????
Nu heb ik dus zitten kijken voor een abbonement, maar als ik wil verlengen bij vodafone (2 jaar) en dan de SGS wil, dan zit ik dus aan een abbo vast van 275 bel sms web van gemiddeld 34 p.m. voor 2 jaar? Het kan niet goedkoper dus?L_H_X schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:00:
[...]
Ik denk dat nieuwe klanten juist goedkoper uit zijn, ipv verlengers duurder. Telefoonproviders lokken nieuwe klanten met lage prijzen, maar als ze eenmaal bij een provider zitten, wisselen ze niet zo snel. (denk ik)
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Heb het ook al vaker gezegd geloof ik. In juli/augustus (iets in die richting) kon je een SGS krijgen voor 19,95 per maand zonder extra kosten, enkel aansluitkosten geloof ik. Daarna nog voor 21,- een aanbieding en daarna heb ik inderdaad die van 22,50 gezien. Ik met mijn naïviteit ging er vanuit dat het nog wel eens goedkoper zou worden. En nu..L_H_X schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:02:
[...]
Zo hé... zijn die abonnementsprijzen nou zo hoog geworden of ligt dat aan mij? Ik heb in september vorig jaar de SGS aangeschaft bij een vodafone bel+sms+web 150 abo, 24maanden €22,50 per maand. Toestel gratis en ik kreeg er nog een xbox360 bij ook!
Bij die 'aanbieding' van jou ben je al meer dan €600,- kwijt, terwijl ik een half jaar terug €440,- betaalde (met verkoop van xbox voor €100,-)
plus dat het nog een oud vodafone abo betreft, zonder harde datalimiet
Out of order...
Denk ook dat er meer mensen niet wisselen dan wel wisselen.L_H_X schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:00:
[...]
Ik denk dat nieuwe klanten juist goedkoper uit zijn, ipv verlengers duurder. Telefoonproviders lokken nieuwe klanten met lage prijzen, maar als ze eenmaal bij een provider zitten, wisselen ze niet zo snel. (denk ik)
Out of order...
[ Voor 11% gewijzigd door DoubleTo op 18-02-2011 16:23 ]
Ik heb die van mij en mijn vriendin (dus 2x) ongeveer 2 weken geleden bij gsmsale.nl besteld. Volgende dag in huis. Hebben ze geen reden gegeven? Bij mij waren ze zeer behulpzaam. Wellicht kunnen ze vertellen wanneer het wel weer mogelijk is. Om misschien is de aanbieding simpelweg verlopen...tonyto_tp schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:32:
Hoi allemaal,
Ik heb dus een aantal weken een mooie aanbieding bij Tele2 gezien:
Voordeelbundel 300 - eerste 12 maanden 12,50, daarna 27,50
Data Basis - 2,50 gedurende contract
Dus eerste jaar 15 euro, tweede jaar 30 euro.
(15*12) + (30*12) = 540 euro, op zich best goedkoop, dus heb ik hem besteld:
gegevens ingevuld, vervolgens krijg ik een systeembericht: "Bedankt voor uw bestelling", met alle bestelgegevens en aanvullende informatie.
De dag erop krijg ik nog een mailtje: "Order rejected", verder staat er helemaal niets in de mail.
Daarom heb ik contact opgenomen met de klantenservice, krijg ik te horen dat de bestelling niet is doorgevoerd en dat ik hem opnieuw moet plaatsen. Dezelfde dag nog plaats ik deze bestelling opnieuw.
Nog een dag later ontvang ik weer een mailtje: "Order rejected". Ook deze keer staat er niets in de mail.
Wat moet ik nu doen? 3 keer is scheepsrecht? Of gewoon ergens anders bestellen.
Bij voorbaat dank.
*EDIT:
Ik heb dezelfde telefoon bij gsmsale.nl besteld, een paar uur later word ik gebeld en blijkt dat ook zij de telefoon niet kunnen bestellen.
Out of order...
[ Voor 14% gewijzigd door DoubleTo op 02-03-2011 20:27 . Reden: Update ]
[ Voor 20% gewijzigd door alwaysleft op 20-04-2011 08:37 ]
Verwijderd
Nu de eerste 4 maanden 50% korting, nog goedkoperalwaysleft schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:33:
Toch wel een heel erg mooie aanbieding, de Galaxy S op studentmobiel bij 1 jaar Vodafone slechts 40 euro.
Bel sms plus web 200 belminuten/400 sms plus 1 GB internet: Eerste 4 maanden 25 euro, daarna 35 euro.
Erg goedkoop! :)Zit je op 400 euro in totaal
[ Voor 6% gewijzigd door erwin179 op 13-07-2011 22:03 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq