Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beesjes1989
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-03-2014
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:23:
Ik heb hem vandaag bij the Phonehouse besteld.
krijg hem morgen geleverd voor 2 uur :D
Wat ben je kwijt als je de telefoon met abbo koopt bij the phone house?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:41:
Een ding weet ik wel... dit was echt de rottigste geplande release die ik ooit heb meegemaakt!

It was a rough ride :P
Nou ik niet.. De X10 was nog veel erger, daar ben ik afgehaakt.. Maar ben daar naderhand wel blij om, ik heb de GS veel liever :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Kon het ook niet laten :D

Heb hem besteld bij Algebeld en daar wordt ie morgen verstuurd. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dan kwam het wel goed uit ja voor je, :) Maar echt zuur was dit zeg... ieder filiaal van allen providers en ieder 0-900 nummer zijden ze een anderen leveringsdatum |:( kijk als ze gewoon zeggen jongens hij is er 1 Julie vond ik het makkelijker dat ze zeggen 1 Juni, 8 Juni ,16, 26 Juni,28 Juni, 1 Julie, 15 Julie, of snap ik dit verkeerd ?8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukosje schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:13:
Kon het ook niet laten :D

Heb hem besteld bij Algebeld en daar wordt ie morgen verstuurd. Ben benieuwd.
Morgen al verstuurd??? Normaal is het tog voor 22:00 besteld morgen in huis ? niet midden in de nacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

beesjes1989 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:46:
[...]

Wat ben je kwijt als je de telefoon met abbo koopt bij the phone house?
Dat is afhankelijk van welke abo je er bij neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:13:
Ja dan kwam het wel goed uit ja voor je, :) Maar echt zuur was dit zeg... ieder filiaal van allen providers en ieder 0-900 nummer zijden ze een anderen leveringsdatum |:( kijk als ze gewoon zeggen jongens hij is er 1 Julie vond ik het makkelijker dat ze zeggen 1 Juni, 8 Juni ,16, 26 Juni,28 Juni, 1 Julie, 15 Julie, of snap ik dit verkeerd ?8)7
Eigenlijk moet ik het niet zeggen, maar kun je iets meer op je spelling letten, al je berichten in dit forum staan vol met spelfouten.

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, maar gelukkig was het bij deze GS niet alleen maar vooruit schuiven. Nu eindelijk ook eens 10 dagen er vanaf.

[ Voor 10% gewijzigd door mbr01 op 18-06-2010 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbr01 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 01:56:
[...]

Eigenlijk moet ik het niet zeggen, maar kun je iets meer op je spelling letten, al je berichten in dit forum staan vol met spelfouten.

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, maar gelukkig was het bij deze GS niet alleen maar vooruit schuiven. Nu eindelijk ook eens 10 dagen er vanaf.
Sorry van de spelfouten, ik probeer me zelf zo goed mogelijk te verbeteren.

Maar dat zou ook aan mijn Dyslexie kunnen liggen.....

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 08:51 . Reden: Spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

17-06-2010 15:43: Bestelling geplaatst bij Belcompany voor een Vodafone 2j 200 abbo met het toestel.

17-06-2010 16:05: E-mail met de melding dat de order in behandeling is genomen.

17-06-2010 16:06: E-mail met de melding dar de order compleet is bevonden.

18-06-2010 09:15: Telefonisch contact gehad met Belcompany wat betreft de levertijd. De medewerkster vertelde mij dat de toestellen op voorraad waren en dat mijn order naad het door mij aangegeven filiaal verzonden wordt zodra ze van Vodafone de melding hebben gekregen dat het nummerbehoud van mijn Telfort nummer in orde is. Hij zou dus vandaag of Maandag verzonden worden, ik kan hem dus Zaterdag of Dinsdag ophalen.

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij the phone house hadden ze het nadrukkelijk over de Samsung Galaxy S I9000 :)
dus dat zou wel goed moeten komen denk ik.

verder wist die jongen me te vertellen dat het toestel die dag pas binnen was gekomen op het hoofdkantoor:)
dus ja ik ben benieuwd:D

ik heb niet zo;n heel duur abbo van vodafone , dus moest nog 100 euro bij betalen.
dat zal wat meer zijn dan wat je bijvoorbeeld betaald bij webwinkels, maar ik ga liever bij een fysieke winkel voor het kopen van een telefoon:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Stap 1
Geachte heer yassine,

We hebben uw contract mobiele-telefonie vandaag retour ontvangen, waarvoor onze dank. GSMWEB.NL streeft ernaar alle aanvragen binnen 1 dag te verwerken en te verzenden. Als uw abonnement geaktiveerd is sturen wij u een email met daarin de verzendgegevens en een barcode waarmee u de zending kunt tracen bij TNT Post. Bewaar deze mail goed! Indien u geen mail ontvangt dan is uw aanvraag nog niet geaktiveerd op het netwerk en is uw pakket nog niet onderweg.
Stap 2

In progress.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:33

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Zo, zojuist ook maar besteld bij de BelCompany. Bij de Phonehouse moest ik met een verlenging van mijn Vodafone 200 Bel+SMS+Web 139 euro bijbetalen, of 99 euro met een 275. Dit vond ik nogal vreemd en bij de BelCompany online kreeg ik hem gratis met het 200 B+S+W abonnement. Niet gewend dat de Phonehouse de duurste is, maargoed, morgen heb ik hem in huis :)

18-06-10 - 10:42 : Order is compleet (yeah)

[ Voor 6% gewijzigd door ankhie op 18-06-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Het toestel word vandaag hier verstuurd en zal dan morgen bij u aankomen.
U krijgt einde van deze dag ook een mail met de track en tracé code u kunt dan het pakket zelf ook volgen.
Nog heel eventjes wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
Woensdag bij KPN in de winkel om informatie gevraagd. De verkoper wist niks van het hele toestel en probeerde me een oude Samsung aan te smeren. Vandaag Belcompany in Amsterdam gebeld, die hadden hem nog niet in de winkel. Op advies van hun via de website besteld, daar staat de telefoon op voorraad. Dus hopelijk morgen binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daryll84
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:57
Media Markt Rotterdam heeft het net toestel binnen. Kreeg 5 min geleden een belletje dat ik m kan komen ophalen. Ze worden dus vandaag uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 16:59
Daryll84 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:26:
Media Markt Rotterdam heeft het net toestel binnen. Kreeg 5 min geleden een belletje dat ik m kan komen ophalen. Ze worden dus vandaag uitgeleverd.
Wat kost hij bij de media markt?

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermadus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-06-2024
Heb toch nog gisteravond bij Belcompany besteld. In de ochtend heb ik een mailtje ontvangen dat ze mijn order nu aan het verwerken zijn. Nog even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben momenteel de leveringsdatum staan op 26-06.

Dit kan uiteraard altijd afwijken bij een lancering. Zowel in positieve, als negatieve zin. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

De 26e dus... Misschien wel goed, aangezien ik dan geen afleiding voor mijn tentamen de 25e. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Mijn contract is ontvangen door algebeld, ik heb vanmorgen de telefoon ook betaald via ideal. Als het meezit keuren ze het contract en de betaling vandaag nog goed en wordt hij hopelijk vandaag of begin volgende week verstuurd, mits ze voldoende voorraad hebben natuurlijk ;)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:06

WoutF

Hoofdredacteur
Gisteren met PDAShop gebeld, en die gaven aan dat ze de telefoons vandaag gaan versturen zodat klanten ze zaterdag binnenhebben :) fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net naar Belcompany een mail gestuurd, Ze zonden me dit terug:

Geachte heer, mevrouw,

Dit toestel wordt in week 25 verwacht. Helaas hebben we nog geen officiële datum.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kirsten van Steijn van Hensbroek
Medewerker Service

BelCompany B.V.
Wageningselaan 2
3903 LA Veenendaal

Postbus 525
3900AM Veenendaal
KvK 18026225
Telefoonnummer: +31 (0)318-56 98 52
Faxnummer: +31 (0)318-56 98 58
Internet www.belcompany.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
:*) Gisteren heb ik een mail gehad van Algebeld dat hij vandaag binnenkomt en wordt opgestuurd naar mij! :9
Wat een feest >:) Ik hoop dat hij vandaag nog komt en anders morgen misschien maar denk niet dat ze op zaterdag gaan bezorgen. Maar Hij kom Hij komt!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
quote: PDAshop
Inpakbevestiging

Beste heer <>,

Je bestelling bij PDAshop.be met ordernummer 3042990 is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt je bestelling verzonden en ontvang je een verzendbevestiging.
Spijtig dat TNT niet in het weekend levert in België :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Ik heb er net even mee mogen spelen bij Belcompany in Arnhem. Wat een lekker snel toestel. Het beeld is ook erg mooi. Weegt niks en is heel dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Mailtje gehad van belsimpel, vandaag verzonden dus waarschijnlijk morgen in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Gister nog naar gsmwijzer gemaild, en gevraagd of de levering nog voor week 26 stond, en dat bevestigden ze. Krijg ik vanochtend een mailtje waarin staat dat hij vandaag is verstuurd. :P Nouja, ik klaag niet, hopelijk morgen op de mat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan89 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:22:
Gister nog naar gsmwijzer gemaild, en gevraagd of de levering nog voor week 26 stond, en dat bevestigden ze. Krijg ik vanochtend een mailtje waarin staat dat hij vandaag is verstuurd. :P Nouja, ik klaag niet, hopelijk morgen op de mat!
Mag ik vragen wanneer jij hem daar besteld hebt? Aangezien ze aan mij aangaven dat ze hem pas de 26e kunnen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Zojuist belletje gehad van smartphoneshop, de koerier kon al morgen komen (maar ik moet dan werken en voetbal kijken). Dus hij komt hem maandag brengen :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daryll84
  • Laatst online: 16:57
Team-RiNo schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:57:
[...]

Wat kost hij bij de media markt?
Hij staat in hun systeem voor 589, maar ze gaan mee met PDAShop, dus heb m voor 529 mee gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik heb 'm!! Belcompany had 'm eerder dan belsimpel, dus belsimpel afgezegd en snel bij belcompany gehaald. foto gemaakt met de galaxy s.

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/3905/20100618222358.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door fanSte op 18-06-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 16:59
fanste schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:06:
Ik heb 'm!! Belcompany had 'm eerder dan belsimpel, dus belsimpel afgezegd en snel bij belcompany gehaald. foto gemaakt met de galaxy s.

[afbeelding]
Snel :) Ik krijg m als het goed is morgen van PDAShop, zou hem wel vandaag willen hebben maar bij BC ben ik 100,- duurder uit, dat vind ik iets te veel voor een dagje.

(379,99 vs 284,- voor Vodafone Bel+SMS+Web 275 1jr verl.)

Het is jammer dat verlengen nog steeds duurder is, ik dacht dat, dat inmiddels niet meer mocht?

[ Voor 13% gewijzigd door Team-RiNo op 18-06-2010 14:36 ]

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook al:D
ben er al vanaf 12 uur mee aan het spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
@fanste:
Is dat nou dan ook die 16Gb versie zoals vermeld op de website (er vanuit gaande dat je er 600 voor neergeteld hebt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Ben aan het werk nu, kan ik hem bij een verlenging HI 45 met internet gratis ophalen bij belcompany utrecht zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Bij mij nu ook op de post met track en trace. Morgen is ie binnen.. alleen ben ik het weekend zelf niet thuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Is er al een normale winkel waar je de Galaxy S voor onder de 500 kunt krijgen of moet ik daarvoor via een webshop bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-08 21:06

DCK

Degenen die hem van Belcompany hebben: hebben jullie die in de winkel opgehaald? Ik heb hem besteld zodat ze hem opsturen en nog niets gehoord over een bezorging...

[ Voor 9% gewijzigd door DCK op 18-06-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die opzoek zijn naar een 1-jarig abonnement met deze telefoon? Zo ja, waar is de S het goedkoopst? Via gsmweb.nl ben ik op dit moment het goedkoopst uit. €200 bijbetalen voor een 1 jarig Vodafone B+S+W 200 met toetsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Laatst online: 10-09 23:56
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:53:
Zijn er nog meer mensen die opzoek zijn naar een 1-jarig abonnement met deze telefoon? Zo ja, waar is de S het goedkoopst? Via gsmweb.nl ben ik op dit moment het goedkoopst uit. €200 bijbetalen voor een 1 jarig Vodafone B+S+W 200 met toetsel.
Ja die heb ik ook besteld. 1 jarig 200 vodafone abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:53:
Yep same here.

1 jarig Hi 25 (20,95 per maand) met internet betaal ik nog 210 euro bij voor het toestel (dat is verlenging van het abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gekregen bij een verlenging (Belcompany Arnhem) alleen werken nu al die 2 onderste touch screen knoppen niet. Of is hier een ander trucje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
T
NoepZor schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:33:
Mijn contract is ontvangen door algebeld, ik heb vanmorgen de telefoon ook betaald via ideal. Als het meezit keuren ze het contract en de betaling vandaag nog goed en wordt hij hopelijk vandaag of begin volgende week verstuurd, mits ze voldoende voorraad hebben natuurlijk ;)
Dinsdag bestelling geplaatst bij algebeld.nl
Donderdag contract + overige papieren opgestuurd per post
Vrijdag contract ontvangen, betaald met ideal en een verzendbevestiging gehad :)

Morgen dus de Galaxy S in huis!

Ik moest 288 bijbetalen, zag dat GSM web hem voor 263 aanbiedt bij verlenging 1 jr Vodafone B+S+W 200, maargoed voor die 25 euro ga ik niet alles annuleren :) wel jammer dat als je trouw blijf aan je telco je minder korting krijgt dan bij een nieuw abo. Normaal gesproken switch ik altijd van provider om voorgaande reden, maar het internet van Vodafone bevalt me wel. Hiervoor had ik Hi eindeloos online, wat ook eindeloos langzaam is vergeleken met Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
NoepZor schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:05:
T
[...]

Dinsdag bestelling geplaatst bij algebeld.nl
Donderdag contract + overige papieren opgestuurd per post
Vrijdag contract ontvangen, betaald met ideal en een verzendbevestiging gehad :)

Morgen dus de Galaxy S in huis!

Ik moest 288 bijbetalen, zag dat GSM web hem voor 263 aanbiedt bij verlenging 1 jr Vodafone B+S+W 200, maargoed voor die 25 euro ga ik niet alles annuleren :) wel jammer dat als je trouw blijf aan je telco je minder korting krijgt dan bij een nieuw abo. Normaal gesproken switch ik altijd van provider om voorgaande reden, maar het internet van Vodafone bevalt me wel. Hiervoor had ik Hi eindeloos online, wat ook eindeloos langzaam is vergeleken met Vodafone :)
Bedankt voor je post, dan denk ik dat ik ook van hi overstap naar vodafone deze keer. Met een BSW 200 daar ben ik in totaal ongeveer even veel geld kwijt met 1 jaar als bij hi, maar bij vodafone krijg je wel meer minuten of smsjes + dat het internet sneller is (en geen datalimiet zoals bij hi?)

Overigens ben ik het met je eens, verlengen levert bijna geen tot weinig korting op en vaker ben je met een nieuwe abo beter af. Soms is overstappen dus nog interessanter zoals ik net uitlegde.

Zit je wel weer met aansluitkosten etc maarja...

ik had via studentmobiel gekeken :)

[ Voor 7% gewijzigd door peakaboo op 18-06-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:38:
[...]

Mag ik vragen wanneer jij hem daar besteld hebt? Aangezien ze aan mij aangaven dat ze hem pas de 26e kunnen versturen.
Eeeh, een week of 2 geleden? Heb ze dus gister nog gemaild,en had vandaag 11.54 een mailtje met orderwijziging als titel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
epic moment vandaag. Ik werd iets voor half zeven gebeld door vodafone dat mijn abo over een tijdje afloopt en of ik die wou verlengen... Eh, net vanmiddag gedaan ;) vodafone zelf kent het toestel ook, maar ze hadden em nog niet liggen.

Zelf heb ik trouwens nog nooit aansluitkosten betaale, meestal zit dat in een actie van zoveel % korting + geen aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
NoepZor schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:05:
epic moment vandaag. Ik werd iets voor half zeven gebeld door vodafone dat mijn abo over een tijdje afloopt en of ik die wou verlengen... Eh, net vanmiddag gedaan ;) vodafone zelf kent het toestel ook, maar ze hadden em nog niet liggen.

Zelf heb ik trouwens nog nooit aansluitkosten betaale, meestal zit dat in een actie van zoveel % korting + geen aansluitkosten.
Hehe.. ja ik belde dus ook vanmiddag maar ze konden we niets zeggen over abo kosten met dat toestel omdat zij hem dus nog niet hebben..

studentmobiel wel en daar kun je gewoon een abo bij kiezen.. ik twijfel dus alleen nog of ik hem niet liever bij vodafone zelf/of in de winkel óf bij een website bestel...

maar een half jaar 50% korting op je abo is wel aantrekkelijk

[ Voor 3% gewijzigd door peakaboo op 18-06-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:26:
Ik had em een tijdje geleden bij belcompany besteld. Werd vanmiddag gebeld en morgen krijg ik em geleverd!

Ik wou hem alleen op mijn werk laten leveren en heb ze aan de telefoon het adres doorgegeven. Nu krijg ik een mail ter bevestiging van de levering en daar klopt het adres weer niet. Nu staat er de straatnaam van mijn werkadres, en het huisnummer, de postcode en plaats van mijn thuisadres. Heb er dan toch weinig vertrouwen in dat ik hem morgen ga krijgen... :(
Nou vandaag is het dus niet geworden, morgen zou hij dan toch op het juiste adres geleverd moeten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond naar Belcompany gebeld en die hadden hem op voorraad. :D

Morgen ochtend ff snel om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat voorgemeld inhoud op tnt track en trace want ik dacht toch echt dat i mijn Galaxi s zaterdag zou krijgen aangezien hij vandaag verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Lukosje schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:10:
@fanste:
Is dat nou dan ook die 16Gb versie zoals vermeld op de website (er vanuit gaande dat je er 600 voor neergeteld hebt)?
8GB, GRATIS bij Hi 2 jaar abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
DCK schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:45:
Degenen die hem van Belcompany hebben: hebben jullie die in de winkel opgehaald? Ik heb hem besteld zodat ze hem opsturen en nog niets gehoord over een bezorging...
Jep, in een fysieke Belcompany winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Ik heb hem binnen! Vanmorgen stond tnt voor de deur. Algebeld heeft wel zitten prutsen, de nummer portering is afgewezen door Vodafone omdat algebeld het foute nr. heeft doorgeven %#$@@$#. Nu is de boel vertraagd erg jammer ik hoop dat de actie periode niet in gevaar gaat komen. Ten tweede zijn ze vergeten de gratis autolader in het pakket te doen die wel aan mij was toegezegd. Dus dit is een beetje katerig.. maar wel een hele mooie foon, wat is dat ding dun!! en glibberig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Laatst online: 02-09 10:41
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:44:
Net naar Belcompany een mail gestuurd, Ze zonden me dit terug:

Geachte heer, mevrouw,

Dit toestel wordt in week 25 verwacht. Helaas hebben we nog geen officiële datum.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kirsten van Steijn van Hensbroek
Medewerker Service

BelCompany B.V.
Wageningselaan 2
3903 LA Veenendaal

Postbus 525
3900AM Veenendaal
KvK 18026225
Telefoonnummer: +31 (0)318-56 98 52
Faxnummer: +31 (0)318-56 98 58
Internet www.belcompany.nl
grappig. Ik heb m gisteren bij Belcompany Lijnbaan Rotterdam in handen gehad :)
Leuk zo'n organisatie die niet eens weet wat er intern gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

NoepZor schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:05:

Bij een verlenging betaal je ook geen aansluitkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Silent1 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:58:
Mailtje gehad van belsimpel, vandaag verzonden dus waarschijnlijk morgen in huis ;)
Vanmorgen afgeleverd, gewoon een nederlands toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zou vandaag binnen zijn maar TNT is fucking traag ze zitten zeker het wk te kijken.
Kom op breng dat ding effe langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 18:50
Hopelijk komt die van mij begin volgende week.
Gister zei t-mobile dat ik mogelijk die dag nog gebeld zou kunnen worden voor een aflever afspraak. Helaas :'(
Hopelijk maandag wel :)

Ik krijg nu ook allerlei mails van bedrijven die de telefoon ook hebben.
Gister nog geprobeerd bij de MM in Rotterdam te kijken of hij er was, maar ik kon hem niet vinden.
Ik kan niet wachten.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker hoor hij is niet aan gekomen omdat TNT vertraging heeeft komt hij pas maandag en laat ik dan net weer niet thuis zijn zucht !!!!!
Krijg steeds meer een hekel aan dat TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Ik had afgelopen donderdag (17 Juni) mijn Samsung i9000 Galaxy S 8GB (met Vodafone Bel+Sms+Web 200 2 jaar) voor 15:00 besteld bij BelCompany. Bij de bestel procedure werd mij gevraagd of ik het gratis thuis bezorgd wilde hebben of dat ik het bij een dichtstbijzijnde BelCompany wilde ophalen. Ik kreeg vrijdagmiddag al een bestelstatus e-mail van BelCompany waarin werd vermeldt dat mijn bestelling compleet was.

Ik had gekozen voor het thuisbezorgen, een keuze wat ik achteraf gezien beter niet had kunnen doen. Want BelCompany laat het bezorgen door een koeriersbedrijf die bezorgt noch zaterdag noch maandag. Dus kan ik mijn order pas dinsdag verwachten. De BelCompany filiaal in mijn woonplaats had het toestel vrijdag (18 Juni) al in de winkel liggen.
De order leek op het eerste gezicht heel snel te verlopen want bij BelCompany doen ze niet aan papierwerk dat heen en weer verstuurd wordt.
Bij levering zal de koerier eerst mijn gegevens en identiteit controleren, of het overeenkomt met mijn eerder online ingevoerde gegevens, en daarna pas overhandigen. Een dienst dat niet door TNT Post wordt geleverd (vermoed ik) en het reden waarom er niet op zaterdag en maandag bezorgt wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door Ram-G-maN op 19-06-2010 22:08 . Reden: Typo ]

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
GT-R schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:06:
Ik had afgelopen donderdag (17 Juni) mijn Samsung i9000 Galaxy S 8GB (met Vodafone Bel+Sms+Web 200 2 jaar) voor 15:00 besteld bij BelCompany. Bij de bestel procedure werd mij gevraagd of ik het gratis thuis bezorgd wilde hebben of dat ik het bij een dichtstbijzijnde BelCompany wilde ophalen. Ik kreeg vrijdagmiddag al een bestelstatus e-mail van BelCompany waarin werd vermeldt dat mijn bestelling compleet was.

Ik had gekozen voor het thuisbezorgen, een keuze wat ik achteraf gezien beter niet had kunnen doen. Want BelCompany laat het bezorgen door een koeriersbedrijf die bezorgt noch zaterdag noch maandag. Dus kan ik mijn order pas dinsdag verwachten. De BelCompany filiaal in mijn woonplaats had het toestel vrijdag (18 Juni) al in de winkel liggen.
De order leek op het eerste gezicht heel snel te verlopen want bij BelCompany doen ze niet aan papierwerk dat heen en weer verstuurd wordt.
Bij levering zal de koerier eerst mijn gegevens en identiteit controleren, of het overeenkomt met mijn eerder online ingevoerde gegevens, en daarna pas overhandigen. Een dienst dat niet door TNT Post wordt geleverd (vermoed ik) en het reden waarom er niet op zaterdag en maandag bezorgt wordt.
Hier staat dat ze wel op maandag leveren, zie ik. Heb zelf op vrijdag (voor drie uur) besteld, dus verwacht toch eigenlijk dat ik hem maandag krijg ipv dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
DaMarcus schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:31:
[...]

Bij een verlenging betaal je ook geen aansluitkosten ;)
Ik had hiervoor ergens gezegd dat ik altijd provider hopte vanwege de hogere toestelkorting die je dan krijgt ;) daarbij heb ik nog nooit aansluitkosten betaald, meestal zit dat bij een actie in. Dit is voor mij dus de eerste keer dat ik een abo verleng, ben wel tevreden over de 3g snelheid van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
NoepZor schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 23:25:
[...]

Ik had hiervoor ergens gezegd dat ik altijd provider hopte vanwege de hogere toestelkorting die je dan krijgt ;) daarbij heb ik nog nooit aansluitkosten betaald, meestal zit dat bij een actie in. Dit is voor mij dus de eerste keer dat ik een abo verleng, ben wel tevreden over de 3g snelheid van vodafone.
Aansluitkosten berekenen doen ze sinds afgelopen jaar ineens weer. Het is jarenlang vrijwel bij alle providers gratis geweest.

nog 1,5 week geduld hebben en dan komt mijn verjaardags kadootje... Hopelijk daalt de losse toestel prijs nog een beetje de komende dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
Zie dat je bij gsmweb.nl de telefoon met een jaar abbo vodafone 119 betaald. Vind ik zelf erg goedkoop en zit dan geen 24 maanden vast aan een contract. Is belsimpel een betrouwbare site en mijn hi abbo loopt pas 27 september af. Kan ik dan 27 juni al naar vodafone of pas in september??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

bart_wbd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:38:
Zie dat je bij gsmweb.nl de telefoon met een jaar abbo vodafone 119 betaald. Vind ik zelf erg goedkoop en zit dan geen 24 maanden vast aan een contract. Is belsimpel een betrouwbare site en mijn hi abbo loopt pas 27 september af. Kan ik dan 27 juni al naar vodafone of pas in september??
Ligt eraan of je nummerbehoud belangrijk vindt en of je het niet erg vindt om dubbele contracten te hebben. Je wilt zeker van de tijdelijke korting profiteren?

Je kunt bij Vodafone maximaal 3 maanden voor je gewenste ingangsdatum bestellen (met het behouden van de huidige aanbieding). Aangezien de huidige 50% kortings aktie op 30 juni verloopt kun je in het beste geval 28 juni 29 juni bestellen (27 juni is het zondag), let wel op dat ze op 30 juni je contract al verwerkt moet zijn!

[ Voor 22% gewijzigd door Ram-G-maN op 20-06-2010 19:10 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdy64
  • Laatst online: 01-09 15:14
Huh ik vind het toch heel vaag wat Hi nu doet.. De eerste week van de voorinschrijving moest je 160 euro bijbetalen bij een verlenging bij Hi. Nog geen 3 dagen geleden was het toestel gratis bij verlenging van je Hi abonnement in elke combinatie, als er maar internet bij zat. Nu kijk ik weer op Hi.nl bij contractverlenging en staat dat er weer 160 euro bijbetaald moet worden.. Weet niet wat Hi nu allemaal aan het doen is met die prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
birdy64 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:52:
Huh ik vind het toch heel vaag wat Hi nu doet.. De eerste week van de voorinschrijving moest je 160 euro bijbetalen bij een verlenging bij Hi. Nog geen 3 dagen geleden was het toestel gratis bij verlenging van je Hi abonnement in elke combinatie, als er maar internet bij zat. Nu kijk ik weer op Hi.nl bij contractverlenging en staat dat er weer 160 euro bijbetaald moet worden.. Weet niet wat Hi nu allemaal aan het doen is met die prijzen!
tijd om dag tegen Hi te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit eerder een telefoon met internet connectie gehad, maar er lijkt toch echt wat mis. Ik heb een Vodafone abonnement en de helft van de tijd lukt browsen of andere online applicaties niet eens. Ben blij dat ik WiFi in huis heb.
Hebben andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waneer de Galaxy S bij Hi komt? want het is het 16Gb model en ik dacht dat die nog een maand Exclusie bij Vodafone zou blijfen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of ik de 8GB of de 16GB versie zal krijgen, ik heb een vodafone abonnement bij studentmobiel.nl afgesloten. Is het zo dat alleen als je rechtstreeks bij Vodafone bestelt je de 16GB versie krijgt, en studentmobiel gewoon de 8GB versies levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
DaBeetle schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:11:
[...]

tijd om dag tegen Hi te zeggen?
Yep, ik ga naar vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
Ik ga morgen wel even langs de vodafone in utrecht. Ben benieuwd of het ook zonder dubbele contracten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Volgens de nieuwsbericht van de siteAll about phones is de komende 4 weken alleen 8GB (adviesprijs €549)versie leverbaar. De 16GB (adviesprijs €599) versie is gebonden aan een exclusiviteitsdeal tussen Samsung Nederland en Vodafone Nederland met een tijdsduur van 4 weken. Hoogstwaarschijnlijk heeft de 16GB versie een Vodafone logo op de behuizing. Woensdag 23 juni is de officiële launch van de Galaxy S in Nederland en zal er meer duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
GT-R schreef op maandag 21 juni 2010 @ 00:31:
Volgens de nieuwsbericht van de siteAll about phones is de komende 4 weken alleen 8GB (adviesprijs €549)versie leverbaar. De 16GB (adviesprijs €599) versie is gebonden aan een exclusiviteitsdeal tussen Samsung Nederland en Vodafone Nederland met een tijdsduur van 4 weken. Hoogstwaarschijnlijk heeft de 16GB versie een Vodafone logo op de behuizing. Woensdag 23 juni is de officiële launch van de Galaxy S in Nederland en zal er meer duidelijk zijn.
En Vodafone gaat dankzij de exclusiviteit gelijk maar 2 tientjes boven de adviesprijs zitten?
Maar goed, wel goed dat het een tijdelijke deal betreft, zodat iedereen eind juli vrije keuze heeft in toestel en provider. En ook goed voor de prijsstelling van het toestel.

Vind zelf toch de verschillen in de losse toestel prijs voor het 8GB model enorm. Sterker nog, de prijs die je betaalt inclusief een 1 jarig abonnement (Vodafone) bij gsmweb is lager dan de losse toestelprijs bij veel winkels. (als je voor 30-6 besteld natuurlijk met de vodafone korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:46
Is er al iemand die vorige week bij Belcompany besteld heeft die al gebeld is voor een bezorging?

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK

DCK

boaty schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:28:
Is er al iemand die vorige week bij Belcompany besteld heeft die al gebeld is voor een bezorging?
Ik heb hem ook zo besteld, nog niets gehoord. Zal vanmiddag even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

DaBeetle schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:14:
[...]

En Vodafone gaat dankzij de exclusiviteit gelijk maar 2 tientjes boven de adviesprijs zitten?
Maar goed, wel goed dat het een tijdelijke deal betreft, zodat iedereen eind juli vrije keuze heeft in toestel en provider. En ook goed voor de prijsstelling van het toestel.

Vind zelf toch de verschillen in de losse toestel prijs voor het 8GB model enorm. Sterker nog, de prijs die je betaalt inclusief een 1 jarig abonnement (Vodafone) bij gsmweb is lager dan de losse toestelprijs bij veel winkels. (als je voor 30-6 besteld natuurlijk met de vodafone korting)
Na woensdag 23 juni zullen de bedragen meer gelijk zijn (op enkele webshops na) vermoed ik. De grote prijsverschillen heb je meestal bij retailers die voor de officiële launch het toestel al verkopen. De vroege aanbieders (meestal e-tailers) bepalen het bedrag dat net iets boven het bedrag van de groothandel ligt.

Ik had mijn Samsung Galaxy S 8GB + Vodafone 200 Bel+SMS+Web besteld bij BelCompany voor een totaal bedrag van €0,00 (incl. verzendkosten). Terwijl ze het hoogste bedrag hanteren (€599) voor een los toestel.
De zelfde order bij de "goedkoopste" webshop (volgens Pricewatch) kost €12,- (excl. verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
DCK schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:46:
[...]
Ik heb hem ook zo besteld, nog niets gehoord. Zal vanmiddag even bellen.
Same here, heb hem vrijdag voor 15.00 besteld. Laatste wat ik hoorde was dat de bestelling compleet was. Heb de telefoon op stand-by maar ben van plan om zelf te bellen als ik om 2 uur nog niks gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermadus
  • Laatst online: 23-06-2024
rozuchu schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:09:
[...]

Same here, heb hem vrijdag voor 15.00 besteld. Laatste wat ik hoorde was dat de bestelling compleet was. Heb de telefoon op stand-by maar ben van plan om zelf te bellen als ik om 2 uur nog niks gehoord heb.
Zelfde situatie hier, donderdag voor 3 uur besteld, en ik ben ook niet verder dan dat het verwerkt. Zal ook wel een belletje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK

DCK

De telefoon is door zijn voorraad heen bij de BelCompany internetshop, en ze weten niet wanneer de nieuwe batch binnenkomt. Probeer nu de BelCompany-winkels in de buurt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

DCK schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:23:
De telefoon is door zijn voorraad heen bij de BelCompany internetshop, en ze weten niet wanneer de nieuwe batch binnenkomt. Probeer nu de BelCompany-winkels in de buurt wel...
Geld dat ook voor degenen die al een status e-mail ontvingen met "bestelling compleet" als bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
GT-R schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:35:
[...]

Geld dat ook voor degenen die al een status e-mail ontvingen met "bestelling compleet" als bericht?
Ben benieuwd... Ik heb zelf nog niet gebeld, doe ik na de lunch. Mijn bestelling stond op compleet. Wel een beetje jammer als ze door de voorraad heen zijn en het niet even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

GT-R schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:35:
[...]

Ja, dat geld ook voor de mensen met de melding 'bestelling compleet. Ik had hem Donderdag besteld en donderdag die melding gekregen. Ik had zowel Vrijdag als vandaag contact opgenomen met Belcompany en ze vertelde mij dat het toestel niet meer voorradig is, dat ze in de loop van deze week een nieuwe (grote) voorraad verwachten en dat ze dan uit kunnen leveren. De medewerkster garandeerde mij dat de voorraad dermate groot was dat ze alle bestellingen uit konden leveren. (waaronder die van mij)

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK

DCK

Godver, de BelCompany in Hengelo heeft hem wel op voorraad maar om een of andere reden moet je met Vodafone B+S+W 200 ineens 130 euro bijleggen. Die vage scheiding tussen internetwinkels en de fysieke winkels is heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
DCK schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:53:
Godver, de BelCompany in Hengelo heeft hem wel op voorraad maar om een of andere reden moet je met Vodafone B+S+W 200 ineens 130 euro bijleggen. Die vage scheiding tussen internetwinkels en de fysieke winkels is heel vervelend.
Dat is met 1 jarig abo neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:00:
[...]

Nee joh met 1 jarig is ie meer dan 200 euro bij zo een abonnementje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK

DCK

peakaboo schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:00:
[...]

Nee, 2-jarig. Vergelijkbare prijzen gelden voor The Phone House. Ik ga maar af op de informatie van xp7amrkr af en wacht de levering van deze week af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:02:
[...]

Nee joh met 1 jarig is ie meer dan 200 euro bij zo een abonnementje.
Zwaar duur dan. Bij hi heb ik em gratis met elk 2 jarig abo... Nadeel is wel weer dat je bij hi veel minder bel/sms tegoed hebt, en het internet is langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
DCK schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:53:
Ik was afgelopen zaterdag al bij een BelCompany-winkel waar precies hetzelfde gemeld werd: €130 bij een 2-jarig Vodafone B+S+W 200. Dat ze met eigen ogen zagen dat op de site de prijs dan €0 is, maakt niet uit voor hun, ze zitten blijkbaar vast aan de prijs die hun systeem noemt (ik heb die 130 daar zelf zien staan). Toen maar via de site besteld en vanochtend even achteraan gebeld. Niet op voorraad, terwijl op de site staat van wel. "Ja, dat komt omdat hij voor het weekend wel op voorraad was", was het antwoord. Blijkbaar niet, als degenen die donderdag al besteld hebben hetzelfde te horen krijgen. Beetje jammer zo, maar goed. Als ze nou deze week inderdaad kunnen leveren dan valt het ook wel weer mee, even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK

DCK

Net een of ander zombie aan de lijn gehad bij BelCompany, maar heb de garantie dat ik deze week de telefoon heb. Dan maar even geduldig zijn!

[ Voor 11% gewijzigd door DCK op 21-06-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

DCK schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:41:
Net een of ander zombie aan de lijn gehad bij BelCompany, maar heb de garantie dat ik deze week de telefoon heb. Dan maar even geduldig zijn!
Ik kreeg dus Vrijdag en vandaag de zelfde 'garantie', ik zou hem deze week nog hebben. Misschien maar goed dat ik hem nog niet heb, zit in mijn tentamen periode :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ik wacht nog wel even, dan kan ik dalijk misschien die 16GB versie nemen als ie bij vodafone zelf beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Hier heb je een link waarbij de Samsung Galaxy S 16GB wordt aangeboden door Vodafone Nederland.
http://www.vodafone.nl/sh...ele-telefoons/sku51400024
Je krijgt 'm pas gratis bij Bel+Sms+Web 275 2 jaar. De Samsung Galaxy S 16GB word geleverd met bloatware van Vanilla Mystery Land.

Edit: Het is goedkoper om een Samsung Galaxy S 8GB te halen en een snelle 8GB microSDHC class 6 erbij te kopen. |:( http://tweakers.net/price...icrosdhc-8gb-class-6.html

[ Voor 23% gewijzigd door Ram-G-maN op 21-06-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
GT-R schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:14:
Hier heb je een link waarbij de Samsung Galaxy S 16GB wordt aangeboden door Vodafone Nederland.
http://www.vodafone.nl/sh...ele-telefoons/sku51400024
Je krijgt 'm pas gratis bij Bel+Sms+Web 275 2 jaar. De Samsung Galaxy S 16GB word geleverd met bloatware van Vanilla Mystery Land.

Edit: Het is goedkoper om een Samsung Galaxy S 8GB te halen en een snelle 8GB microSDHC class 6 erbij te kopen. |:( http://tweakers.net/price...icrosdhc-8gb-class-6.html
Klopt, zit ook al uit te rekenen wat het scheelt als je de 8GB versie zou nemen bij studentmobiel bijv. Komt uit op 80 euro verschil, en dan heb je.... alleen 8GB meer internet geheugen? Dan ga ik wel voor de 8GB versie ipv de 16GB hoor. Als dat het enige verschil is ga ik geen 80 euro extra neerleggen. Of krijg ik dan soms te gekke mysteryland mp3s erbij :')

Edit: Als het goed is bestaat het uit dit:
Is de 16GB versie en de normale idd. Vodafone heeft de eerste maand de Galaxy S exclusief en je krijgt er met dat pack nog is een 4gb geheugenkaart bij met content van Mysteryland

[ Voor 10% gewijzigd door peakaboo op 21-06-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met al die meldingen van de exclusiviteit van Vodafone voor de 16GB, vraag ik mij toch wel af waarom Hi nog steeds opgeeft dat ze ook de 16GB gaan leveren vanaf 25/6. Ik heb hem gewoon via Hi besteld en mag er toch wel vanuit gaan dat ze dit ook gaan nakomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:14:
Met al die meldingen van de exclusiviteit van Vodafone voor de 16GB, vraag ik mij toch wel af waarom Hi nog steeds opgeeft dat ze ook de 16GB gaan leveren vanaf 25/6. Ik heb hem gewoon via Hi besteld en mag er toch wel vanuit gaan dat ze dit ook gaan nakomen?
Hoop t voor je dan... Vind Hi niet echt aantrekkelijk meer de laatste tijd :N Daarom ben ik nu net overgestapt naar vodafone. Heb hem besteld icm 2 jarig B/S/W 200 en gratis toestel *O*

Die mysteryland editie mag me gestolen worden :X

[ Voor 4% gewijzigd door peakaboo op 21-06-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Laatst online: 10-09 23:56
Donderdag bij gsmweb.nl besteld en vandaag nog steeds het contract niet gekregen. Nu net bij pdashop.nl besteld en ze belde mij een half uur later op om alles te controleren en een afspraak te maken voor de levering voor morgen. Dus morgen krijg ik hem! Word zo moe van die amateur sites, pdashop.nl is echt super! Maar ja, daarom betaalde ik wel ongeveer een 50 euro meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Stark op 21-06-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Stark schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:31:
Donderdag bij gsmweb.nl besteld en vandaag nog steeds het contract niet gekregen. Nu net bij pdashop.nl besteld en ze belde mij een half uur later op om alles te controleren en een afspraak te maken voor de levering voor morgen. Dus morgen krijg ik hem! Word zo moe van die amateur sites, pdashop.nl is echt super!
Studentenmobiel.nl was ook rap, kreeg alles via de mail direct, ondertekend, ingescand en terug gemaild. Briefpost is verleden tijd ;) Nu kijken hoe snel het afgehandeld wordt (ivm nummerbehoud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stark schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:31:
Donderdag bij gsmweb.nl besteld en vandaag nog steeds het contract niet gekregen. Nu net bij pdashop.nl besteld en ze belde mij een half uur later op om alles te controleren en een afspraak te maken voor de levering voor morgen. Dus morgen krijg ik hem! Word zo moe van die amateur sites, pdashop.nl is echt super! Maar ja, daarom betaalde ik wel ongeveer een 50 euro meer.
Die gasten zijn dan wel weer prijzig! Ik twijfel nog steeds tussen een Nexus en deze en ben me al dagen aan het verdiepen en aan het twijfelen maar zij zijn echt prijzig, helemaal met de Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:08:
Ik wacht nog wel even, dan kan ik dalijk misschien die 16GB versie nemen als ie bij vodafone zelf beschikbaar is.
Hij is bija vodafone beschikbaar
peakaboo schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:51:
[...]

Hoop t voor je dan... Vind Hi niet echt aantrekkelijk meer de laatste tijd :N Daarom ben ik nu net overgestapt naar vodafone. Heb hem besteld icm 2 jarig B/S/W 200 en gratis toestel *O*

Die mysteryland editie mag me gestolen worden :X
Op de Galaxy S zit geen content van Mystery land. Je krijgt gewoon een normale galaxy S, maar je kan gratis een 4 gb micro sd kaartje aanvragen via de website van vodafone, met de content van Mystery land (uit een ander topic)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:51:
[...]

Hij is bija vodafone beschikbaar

[...]

Op de Galaxy S zit geen content van Mystery land. Je krijgt gewoon een normale galaxy S, maar je kan gratis een 4 gb micro sd kaartje aanvragen via de website van vodafone, met de content van Mystery land (uit een ander topic)
Mja had het gezien, maar wordt er niet enthousiast van :P Ga wel voor de gewone versie en haal evt. zelf een los kaartje bij, scheelt iets van 80 euro heb ik uitgerekend.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste