Ingelogd op de site en gekozen voor verlengen. Maar ik heb gister ook gebeld en dan krijg je veel meer korting dan via de site bestellen. Ik heb overigens gezegd dat ik nog ff zou wachten. Bij elk 2 jarig abo heb ik hem gratis hoor, maar moet wel via de telefoon bestellen danVerwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 08:47:
[...]
ja precies
Zelfs met Hi150 betaal je nog weet ikv eel hoeveel.. echt stom allemaal.. hi35 is wel weer goedkoper.. ik snap niks van die methodiek
Trouwens Peakaboe waarom betaal je zelfs nog bij een 2 jarig abbo geld bij? Dan moet hij ooit toch gratis zijn.. Waar zit jij te kijken?
Verwijderd
O?peakaboo schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:56:
[...]
Ingelogd op de site en gekozen voor verlengen. Maar ik heb gister ook gebeld en dan krijg je veel meer korting dan via de site bestellen. Ik heb overigens gezegd dat ik nog ff zou wachten. Bij elk 2 jarig abo heb ik hem gratis hoor, maar moet wel via de telefoon bestellen dan
Als er nog eens 70 vanaf zou gaan dan ben ik tevreden man
Dat hangt dus af van o.a. je klantstatus (en misschien deels welke medewerkers je aan de lijn krijgt). Kom je maar op een manier achter, zelf bellenVerwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:02:
[...]
O?hoeveel meer korting krijg je dan nog ervan af denk je..
Als er nog eens 70 vanaf zou gaan dan ben ik tevreden man
Verwijderd
Nice kunnen we altijd proberen he! Thanks voor de tippeakaboo schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:38:
[...]
Dat hangt dus af van o.a. je klantstatus (en misschien deels welke medewerkers je aan de lijn krijgt). Kom je maar op een manier achter, zelf bellenZoals ik al zei kan ik met een 1 jarig Hi 30 + internet de GS krijgen voor 200 euro bijbetaling. Scheelt zo'n 150+ euro met de site.
Groot verschil trouwens bij GSM wijzer vodafone verlengen of nieuw abonnement. Als ik 1 jaar 200 of 275 bel+sms+web kies, dan moet ik bij verlengen 352 bijbetalen en bij een nieuw abonnement maar 233. Dit is wel een vrij fors verschil. Bij algebeld moet ik bij een 200 abonnement verlengen 306 bijbetalen en bij een 275 abonnement 288 euro. Denk dat ik dan maar die 308 bij ga betalen, 2 jarig abonnement is wel vrij lang...
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Jazeker maakt dat wel uit want dan krijg je de engelse versie van Swype en dat vind ik persoonlijk minder.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 17:58:
[...]
Yup.. Maar dat maakt onder android niets uit
ik heb eerder ergens zien staan dat swype gewoon gebruik maakt van het T9 woordenboek.
Dat zou dus betekenen dat het niet uitmaakt omdat nederlands t9 al in android is ingebakken.
Dat zou dus betekenen dat het niet uitmaakt omdat nederlands t9 al in android is ingebakken.
Verwijderd
Met moreLocale kan je je hele toestel gewoon Nederlands maken hoor! Inclusief toetsenbord!Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:30:
[...]
Jazeker maakt dat wel uit want dan krijg je de engelse versie van Swype en dat vind ik persoonlijk minder.
Verwijderd
Maar die zet je met morelocale gewoon weer op het nederlandsch..Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:30:
[...]
Jazeker maakt dat wel uit want dan krijg je de engelse versie van Swype en dat vind ik persoonlijk minder.
Edit: En ik zit de identieke reactie hierboven nu net te lezen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2010 22:47 ]
Verwijderd
Ik denk dat de galaxy S nog flinke vertraging kan oplopen.. Samsung heeft nu al tekorten aan Amoleds.
http://www.engadget.com/2...ing-from-amoled-shortage/
Hoop dat ze hun eigen productie een beetje voorrang geven. Maar de meeste bedrijven doen dit normaal gesproken niet. Dus misschien komt hij wat later uit.
By the way, weet iemand of vodafone ook moeilijk doet met die 4 maanden eerder een abo verlengen als het een weekje eerder is? Anders loop ik net me vodafone korting mis van 207 euro.
http://www.engadget.com/2...ing-from-amoled-shortage/
Hoop dat ze hun eigen productie een beetje voorrang geven. Maar de meeste bedrijven doen dit normaal gesproken niet. Dus misschien komt hij wat later uit.
By the way, weet iemand of vodafone ook moeilijk doet met die 4 maanden eerder een abo verlengen als het een weekje eerder is? Anders loop ik net me vodafone korting mis van 207 euro.
Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat HTC een tekort heeft aan die Super AMOLED's omdat Samsung ze zelf nodig heeft voor de productie van de Samsung Wave en de Samsung Galaxy S. Lijkt me logisch dat je je eigen producten eerst voorziet van je eigen onderdelen en dan pas de restanten die je niet nodig hebt doorverkoopt aan concurrenten. Twee vliegen in een klap. Je zorgt voor minder concurrentie voor je eigen product, en grote kans dat een gedeelte van de mensen geen Droid Incredible maar een Samsung Galaxy S koopt.
Bovendien kan ik nergens vinden dat de Droid Incredible waar dit bericht over gaat een Super AMOLED display heeft. Volgens mij heeft dit toestel een gewoon AMOLED display, dus is het maar de vraag in hoeverre dit bericht uberhaupt opgaat voor de Galaxy S.
Bovendien kan ik nergens vinden dat de Droid Incredible waar dit bericht over gaat een Super AMOLED display heeft. Volgens mij heeft dit toestel een gewoon AMOLED display, dus is het maar de vraag in hoeverre dit bericht uberhaupt opgaat voor de Galaxy S.
[ Voor 19% gewijzigd door boaty op 14-06-2010 09:57 ]
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Die kortingen worden er niet overzichtelijker van....Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:25:
Gekocht bij GSMWijzer.
http://www.gsmwijzer.nl/g...730/samsung-i9000-galaxy: Vodafone Bel+GSM+Web 200. Toestelprijs is dan 19 euro. Geen idee of deze shop betrouwbaar is. De man die ik belde kwam deskundig over.
Ik zit nu bij T-Mobile, maar kon twee weken terug niet eens normaal praten met iemand, zo slecht was de verbinding. Laat staan internet.
Dus dan maar een andere provider. Hoewel ik bepaald geen fan ben van Vodafone, ben ik gevallen voor de korting van 50% in het eerste jaar en de snelle internet verbinding, en de hoop dat ik met Sipdroid thuis en op het werk gewoon kan bellen. http://sipdroid.org/, waardoor ik een kleiner abonnement kan kiezen dan ik nu heb.
De verwachte leverdatum staat hier nog op week 26, maar ik neem toch aan dat die shops die toestellen zo ongeveer tegelijkertijd geleverd krijgen.
Al de providers doen dat tegenwordig, maar ik vind het heel vervelend
Eerste jaar kost je 17,25 per maand.. tweede jaar 34,50
telefoon 19 euro
totaal is dat dus (17,25*12)+(24,50*12)+19=520 euro.
Echter.. en dat is mij niet duidelijk bij deze aanbieding:
Dus internet is alleen de eerste 12 maanden gratis? of interpreteer ik dat verkeerd? En hoeveel zou dat dan kosten voor het tweede jaar?Eerste 12 maanden 50% korting op de abonnementskosten, inclusief onbeperkt supersnel 3,6 Mbps Internet
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Volgens mij zit de internetprijs in de Bel+Sms+Web inbegrepen. Als je Bel+Sms 200 kiest bijvoorbeeld heb je een lagere prijs per maand dan als je kiest voor Bel+Sms+Web 200.
Edit:
@hieronder:
Je kunt het natuurlijk ook lezen als:
1. Eerste 12 maanden 50% korting
2. inclusief onbeperkt supersnel 3,6 Mbps Internet
Dan is er geen koppeling aan die 12 maanden die daarvoor genoemd worden, dus 24 maanden onbeperkt internet 3,6 Mbps.
Maar goed wil je het zeker weten dan moet je bellen. 100% zekerheid kunnen we hier ook niet geven, maar ik denk dat je voor 99% zekerheid aan mag nemen dat het internet er voor 24 maanden inzit voor de genoemde prijs.
Misschien moet je even in dit topic kijken.
Dit maakt het denk ik duidelijk.
Edit:
@hieronder:
Je kunt het natuurlijk ook lezen als:
1. Eerste 12 maanden 50% korting
2. inclusief onbeperkt supersnel 3,6 Mbps Internet
Dan is er geen koppeling aan die 12 maanden die daarvoor genoemd worden, dus 24 maanden onbeperkt internet 3,6 Mbps.
Maar goed wil je het zeker weten dan moet je bellen. 100% zekerheid kunnen we hier ook niet geven, maar ik denk dat je voor 99% zekerheid aan mag nemen dat het internet er voor 24 maanden inzit voor de genoemde prijs.
Misschien moet je even in dit topic kijken.
Dit maakt het denk ik duidelijk.
[ Voor 72% gewijzigd door boaty op 14-06-2010 11:32 ]
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
true, maar als dat in de bundel zit (die je zelf hebt aangeklikt), waarom staat dan in de actie?boaty schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:44:
Volgens mij zit de internetprijs in de Bel+Sms+Web inbegrepen. Als je Bel+Sms 200 kiest bijvoorbeeld heb je een lagere prijs per maand dan als je kiest voor Bel+Sms+Web 200.
inclusief onbeperkt supersnel 3,6 Mbps Internet
Ik denk gewoon om de klant duidelijk te maken dat er ook internet bij zit
Verwijderd
Hij is dus gratis in de webshop van Belcompany bij een Vodafone 200 bel sms web 2-jarig abonnement, lijkt me een goede aanbieding. Ik heb ze gemaild wanneer ze verwachten te kunnen leveren.
Wou ik ook net doen, aangezien ze "garanderen dat je hem als eerste in huis hebt". Maar inderdaad, best een leuke aanbieding, Net iets goedkoper dan algebeld en een aantal andere shops.
Verwijderd
Als ik mezelf inlog op de T-Mobile en klik op de Samsung Galaxy S dan staat er
"Deze telefoon heeft een levertijd van 10 dagen"
Als ik niet ingelogd ben staat er
"Dit toestel heeft momenteel een levertijd van c.a. 1 week."
Lekker duidelijk, ik vind het sowieso raar dat er geen duidelijke leveringsdatum is voor deze telefoon.
"Deze telefoon heeft een levertijd van 10 dagen"
Als ik niet ingelogd ben staat er
"Dit toestel heeft momenteel een levertijd van c.a. 1 week."
Lekker duidelijk, ik vind het sowieso raar dat er geen duidelijke leveringsdatum is voor deze telefoon.
Volgens T-Mobile wordt ie dus woensdag bij me bezorgd
Verwijderd
Iemand al iets gehoord van Belsimpel? Volgens de berichten zou medio deze week het toestel daar liggen..
Heb ook maar net gebeld met Hi en als hoog gewaardeerde klant (zo te zien) heb ik veel korting gekregen. Misschien een aanrader voor iemand anders die eveneens bij Hi zit.
Leverdatum 26 juni (gegarandeerde leverdatum volgens hen)
Hi 25 (2jr) + Eindeloos online Xtra Snel voor totaal 27 euro per maand
Gratis toestel
Gratis Jabra Bluetooth headset.
Dus even een belletje plegen en onderhandelen en je komt er wel
Gratis toestel
Bij Vodafone betaal je ongeveer 25euro p/m en dan krijg je het toestel ook gratis.Japajoe schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:06:
Heb ook maar net gebeld met Hi en als hoog gewaardeerde klant (zo te zien) heb ik veel korting gekregen. Misschien een aanrader voor iemand anders die eveneens bij Hi zit.
Gratis toestel
Heb je Vodafone gebeld of is deze prijs van een webwinkel?q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:31:
[...]
Bij Vodafone betaal je ongeveer 25euro p/m en dan krijg je het toestel ook gratis.
@q-enf0rcer.1: dank!
[ Voor 6% gewijzigd door zepp op 15-06-2010 14:50 ]
Via Belcompany met Vodafonezepp schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:49:
[...]
Heb je Vodafone gebeld of is deze prijs van een webwinkel?
[ Voor 8% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 15-06-2010 14:37 ]
Verwijderd
Net even langs belcomany, T for Telecom, vodafone winkel en Telefoonkopen.nl shop gelopen, alle winkels zeiden dat ze nog geen info konden verstrekken over de telefoon wanneer hij daadwerkelijk binnenkomt en belcompany / vodafone verwacht hem zelfs pas begin juli hier..
Telefoonkopen.nl (webshop met vestiging hier) heeft een 2 weken 'proef' periode, dus misschien dat ik eerst de X10 even mee naar huis neem om te spelen en hem dan later evt. omruil voor een galaxy s
Telefoonkopen.nl (webshop met vestiging hier) heeft een 2 weken 'proef' periode, dus misschien dat ik eerst de X10 even mee naar huis neem om te spelen en hem dan later evt. omruil voor een galaxy s
Verwijderd
Nee dat kan gewoon niet
ik was er zondag nog en toen stond er dat hij week 24/25 werd verwacht. ze liegen ons allemaal voor, Samsung zij tog ook dat ze hem in alle landen tegelijk wouden releasen? Naja ik moet nu wel echt gaan nadenken of ik de samsung galaxy S nog wil wacht nu al 2 maanden en heb geen zin er nog langer op te wachten.
Net gebeld met Belsimpel.nl
De datum die zij hebben staan van Samsung is do 17 juni. Hopelijk stelt Samsung het niet nog een keer uit.
Vorige keer met de Hero was dit ook al een grote grap. :-) Inmiddels is de update er pas als ik al een nieuwe tel heb. Terwijl ik nooit de Hero had gekocht als ze niet de update hadden aangekondigt.
Gelukkig werkte rooten goed.
De datum die zij hebben staan van Samsung is do 17 juni. Hopelijk stelt Samsung het niet nog een keer uit.
Vorige keer met de Hero was dit ook al een grote grap. :-) Inmiddels is de update er pas als ik al een nieuwe tel heb. Terwijl ik nooit de Hero had gekocht als ze niet de update hadden aangekondigt.
das 34,50 per maand voor 2 jaar = 8xx euro..Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:58:
Hij is dus gratis in de webshop van Belcompany bij een Vodafone 200 bel sms web 2-jarig abonnement, lijkt me een goede aanbieding. Ik heb ze gemaild wanneer ze verwachten te kunnen leveren.
ik kan hem via studentmobiel voor 520 krijgen (totaalprijs over 2 jaar)
edit:
huh, me berekening klopt nu niet meer....
Ze hebben de site van studentmobiel inmiddels aangepast.. het is nu 34,50 en 12 euro voor de telefoon bij dat abboIkzelf schreef:
totaal is dat dus (17,25*12)+(24,50*12)+19=520 euro.
dan kom ik op 640 euro..
[ Voor 28% gewijzigd door BasieP op 15-06-2010 15:45 ]
Nee het eerste jaar betaal je 17,25 Euro. Dus dat is 3/4 van de door jou genoemde prijs is ongeveer 6xx euro.
[ Voor 46% gewijzigd door boaty op 15-06-2010 15:37 ]
Verwijderd
Klopt, belcompany zei dat hij week 24 verwacht werd maar dat dit inmiddels waarschijnlijk week 28 wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:20:
Nee dat kan gewoon nietik was er zondag nog en toen stond er dat hij week 24/25 werd verwacht. ze liegen ons allemaal voor, Samsung zij tog ook dat ze hem in alle landen tegelijk wouden releasen? Naja ik moet nu wel echt gaan nadenken of ik de samsung galaxy S nog wil wacht nu al 2 maanden en heb geen zin er nog langer op te wachten.
Verwijderd
Heeft de verkoper dat gezegd of heb je ook op zijn scherm mee gekeken? want ik denk dat hij maar al te graag een ander mobiel toestel aan je zou willen verkopen.
ben zelf ook een verkoper dus ik weet maar al te goed wat er in ze omgaat,
na ja veel geluk met wachten iedereen als het echt week 28 word of beter gezegd week 32 als het zo door blijft gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 17:13 ]
Van DaannO uit het GS topic krijgen we het volgende te horen
Had wellicht nog wat exta korting kunnen regelen vermoed ik.
Dit lijkt aardig te stroken met een quote uit dit forum.:DaannO schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:15:
Volgende week woensdag is de NL launch van de Galaxy S. Die vrijdag erna moet hij in de winkels te vinden zijn
Hopelijk kunnen ze hem dan eindelijk op sturen. Ik had echt gehoopt dat ik de telefoon eerder zou krijgen dan de vaste winkels. Ben achteraf toch iets te snel geweestAlgebeld: Samsung heeft de verwachte leverdatum bijgesteld. Het toestel komt vrijdag de 25e aan bij de groothandels is de verwachting. Daardoor krijgen wij ze maandag de 28e binnen. Het zijn de officiële Nederlandse toestellen en we krijgen gegarandeerd als eerste geleverd. Excuses voor de vertraging.
Verwijderd
Ik heb op z'n scherm mee gekeken, maar ik weet niet meer of dat het interne programma was of dat ie het gewoon van een willekeurige site/leverancier haaldeVerwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:13:
Heeft de verkoper dat gezegd of heb je ook op zijn scherm mee gekeken? want ik denk dat hij maar al te graag een ander mobiel toestel aan je zou willen verkopen.ben zelf ook een verkoper dus ik weet maar al te goed wat er in ze omgaat,
na ja veel geluk met wachten iedereen als het echt week 28 word of beter gezegd week 32 als het zo door blijft gaan.

Balen zeg,
Vanochtend werd hij dus bij ons afgeleverd, bleek dat dus de Galaxy Spica was verstuurd. Nu moet ik hem terugsturen, en krijg ik de I9000 binnen 5 dagen na ontvangst.
Vanochtend werd hij dus bij ons afgeleverd, bleek dat dus de Galaxy Spica was verstuurd. Nu moet ik hem terugsturen, en krijg ik de I9000 binnen 5 dagen na ontvangst.
Verwijderd
Dat is inderdaad minder ja, als ik alles naast elkaar leg lijkt het er op dat hij eind juni komt. (so we hope
)
Verwijderd
Weet iemand of vodafone nog met een actiekomt na 30 Juni? Ze hebben nu die 50% kortings actie. Maar ik kan hem pas op 9 juli verlengen en daarom loop ik de kortings actie net mis.
Must have.... i9000.... nowww.
Must have.... i9000.... nowww.
Verwijderd
Hey de Samsung Galaxy S komt vandaag uit bij The Phone House
Alleen hij staat nog steeds op Verwachte Telefoon lijst, maarja de Nokia 5235 staat ook nog verwacht vanaf: 30 mei 2010.
Dus dat geeft niet echt veel hoop.
Alleen hij staat nog steeds op Verwachte Telefoon lijst, maarja de Nokia 5235 staat ook nog verwacht vanaf: 30 mei 2010.
Dus dat geeft niet echt veel hoop.
Bron??Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:13:
Hey de Samsung Galaxy S komt vandaag uit bij The Phone House
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Dat staat op de site van the phone house zelf.
the phonehouse zelf 
http://www.phonehouse.nl/verwachte-telefoons/
EDIT: Oeps zie dat ik precies het hetzelfde gepost heb, sorry
http://www.phonehouse.nl/verwachte-telefoons/
EDIT: Oeps zie dat ik precies het hetzelfde gepost heb, sorry
[ Voor 33% gewijzigd door beesjes1989 op 16-06-2010 14:40 ]
Zal wel een foutje zijn van The Phonehouse.
Verwijderd
Ik ben net bij T-Mobile langs geweest en de telefoon is fysiek bij hun HQ binnen.
ze verwachten hem morgen (uiterlijk overmorgen) binnen bij de winkels, Ik heb er zelf al 2 gereserveerd
als ik ze heb zal ik even een kleinen review maken over het toestel op het Samsung Galaxy S Forum
Kom net van belcompany af om het nog eens na te vragen. De beste meneer zei dat die deze ochtend nog contact had gehad met hun leverancier en hij vertelde mij dat ze de telefoon begin volgende week binnen krijgen en dat die dan gelijk in de verkoop gaat (bij belcompany dan)
Laten we het hopen
Laten we het hopen
Verwijderd
Vorige week heb ik dit vodafone-abbonoment bij algebeld.nl afgesloten:
Samsung I9000 Galaxy S Metallic Black icm Vodafone Bel+Sms+Web 450 (24 maanden) Verlenging
Extra Cadeau: MicroSD 8GB + Autolader
Sms DUBBEL SMS AAN naar 4000 bij ingang abonnemen--->900 extra smsjes
Eerste 12 maanden: 27,50
Laatste 24 maanden: 55,00
Geen extra kosten. Komt nog wel een verzekering bij--->7,95 per maand
Vinden jullie dit een goede deal of is het te duur?
Samsung I9000 Galaxy S Metallic Black icm Vodafone Bel+Sms+Web 450 (24 maanden) Verlenging
Erg duur, met B+S+W 200 krijg je hem ook al gratis.Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:45:
Vorige week heb ik dit vodafone-abbonoment bij algebeld.nl afgesloten:
Ik heb ook met een vestiging hier in de buurt gebeld van Bel Company en hij zei in week 25 is die binnen. Dus volgende week.birdy64 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:31:
Kom net van belcompany af om het nog eens na te vragen. De beste meneer zei dat die deze ochtend nog contact had gehad met hun leverancier en hij vertelde mij dat ze de telefoon begin volgende week binnen krijgen en dat die dan gelijk in de verkoop gaat (bij belcompany dan)
Laten we het hopen
Verwijderd
Bij T-mobile heb je hem 30 euro per maand (260 minuten) en internet (eindeloos) voor 2 jaar, moet je nog wel 60 euro bij betaalen.
Telefoon besteld bij Algebeld voor 288 euro icm. verlenging Vodafone 1 jaar bel+sms+web 200 (34,50 per maand incl internet). Hier krijg je de eerste 6 maand korting, dus totaalprijs voor 1 jaar bellen + Galaxy S komt uit op 598 euro. Bij een nieuw abonnement is het zelfs nog iets goedkoper, dan hoef je bij gsmwijzer bijv. maar 233 bij te betalen.
[ Voor 5% gewijzigd door NoepZor op 16-06-2010 18:50 ]
In de webshop krijg je hem gratis bij 2 jaar 27,90 (260 minuten/sms + internet). (Is een web only aanbieding)Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:39:
Bij T-mobile heb je hem 30 euro per maand (260 minuten) en internet (eindeloos) voor 2 jaar, moet je nog wel 60 euro bij betaalen.
Heeft iemand al bericht van t-mobile over de levertijd? Op de site staat al een tijdje dat het toestel een levertijd heeft van een week maar dat lijkt me niet echt betrouwbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Haaspaas op 16-06-2010 21:10 ]
Verwijderd
Zo als ik eerder al zij T-mobile heeft hem op het HQ op vooraad, en hij komt morgen of overmorgen in de winkels te liggen,
Verwijderd
ff vraagje zijn er mensen waarvan de hi aanbieding bij verlengen vandaag verhoogd is?
Alles is weer duurder geworden.. wordt een beetje moe van hi elke week die prijzen veranderen, lijkt wel of ze weten dat ik hier praat hahaha Ik ga toch maar eens voor een andere provider kijken
Alles is weer duurder geworden.. wordt een beetje moe van hi elke week die prijzen veranderen, lijkt wel of ze weten dat ik hier praat hahaha Ik ga toch maar eens voor een andere provider kijken
Verwijderd
geld dat ook als je hem besteld op de website van T-Mobile?Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:37:
Zo als ik eerder al zij T-mobile heeft hem op het HQ op vooraad, en hij komt morgen of overmorgen in de winkels te liggen,
Hebben mensen de phone al geleverd gekregen? Ik wil hem graag met Vodafone, maar moet wel een plekje vinden om dat te regelen
Even niets...
Verwijderd
Ik denk als je hem nu besteld via de website dat hij dan morgen of maandag bij je word bezorgd, maar daar kan ik verder nix over zeggen maar ik denk als ze hem op Hq op vooraad hebben dat die dan ook meteen kan worden verzonden. als het goed is heb ik mijn galaxy S vanmidag binnen zo niet morgen, zal meteen wat info probeeren te uploaden.Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:53:
[...]
geld dat ook als je hem besteld op de website van T-Mobile?
Bron? Vind het wel raar dat ze er nu al liggen, hoor van alle webshops dat ze de leveringen steeds uitstellen omdat ze de phones nog niet binnen krijgen van Samsung. En DaannO vertelde dat de officiele release pas volgende week woensdag is (hij is uitgenodigd), en dat shops ze pas op zijn vroegst volgende week vrijdag krijgen. Ik krijg mijn phone ook pas op die maandag daarna.Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:37:
Aan de andere kant is T-mobile ook geen kleine speler en heeft die wellicht branded phones die ze eerder krijgen.
Als ik nu inlog op Hi heb ik dat inderdaad ook. Ik heb mijn abbo verlengd, had Hi 30 (oude vorm) en ga nu naar Hi 20 met eindeloos online. Toestel is dan gewoon gratis. Mijn vriendin heeft 2 weken geleden ook haar abbo verlengd met een x10, maar had toen ook last van hoge prijzen. Ze heeft toen met Hi gebeld en er was op dat moment een probleem met het systeem. De prijzen zijn nu dus ook weer veel te hoog, net als toen. Als je twijfelt aan de prijzen kun je beter even bellen of een tijdje wachten.Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:40:
ff vraagje zijn er mensen waarvan de hi aanbieding bij verlengen vandaag verhoogd is?
Ik denk trouwens dat de 1 juli van Hi nog het dichtst tegen de echte uitleverdatum zit, de rest schuift de datum stiekem vooruit of zoals ThePhoneHouse: 16 juni maar staat nog steeds op 'verwacht'
Belsimpel net gebeld, ze vertelden mij dat de vracht normaal tussen 13.00 en 14.00 uur bij hun binnen komt. Mijn bestelling zou vandaag bij hun binnen komen, dus bel ik na 14.00 uur ff terug.
[ Voor 38% gewijzigd door fanSte op 17-06-2010 11:43 ]
Verwijderd
Ik ben net bij t-mobile langs geweest ik had er gister 1 gereserveerd de verkoper zij dat hij vanmiddag (rond 2 uur) de telefoon zou ontvangen, ik hoop dus dat ik hem vandaag in mijn bezit kan hebben.
Net bij BelCompany besteld. Ze krijgen hem volgende week binnen van Samsung, en ze geven hem gratis weg bij een Vodafone Bel+Sms+Web 200 abo. Dat betekent gratis, en door de Vodafone-aanbieding gemiddeld minder dan 26 euro per maand voor een toptoestel
[ Voor 8% gewijzigd door DCK op 17-06-2010 12:20 ]
Verwijderd
Toestellen die deze week uitkomen zijn vaak branded toestellen dus ik wacht nog een weekje tot ik hem binnen krijg bij algebeld want die is simlock vrij.
Huh, branded met wat? Jij bedoelt dat ze uit het buitenland komen? Heb je een bron daarvan, of baseer je dat op persoonlijke ervaring met eerdere telefoonaankopen?
[ Voor 66% gewijzigd door boaty op 17-06-2010 12:52 ]
Branded = Mogelijk simlocked + logo van de provider op het toestel.
System specs | X
Ik neem aan dat dat wel zal meevallen als je bij Belcompany besteld. Weet iemand trouwens of ik gewoon kan bestellen bij Belcompany als mijn huidige Hi contract op 24 oktober afloopt. Ik ben van plan de telefoon te bestellen bij een Vodafone Bellen+Sms+Web 200 abonnement. Dat betekend dat ik over een week kan verlengen bij Hi, maar betekend dit ook dat ik kan overstappen naar Vodafone? Hoe gaat dat precies bij Vodafone. Ik weet dat het bij Hi zo is dat je een tijdje een 0 euro abonnement krijgt, totdat je nummer is overgeheveld. Is er bij Vodafone iets vergelijkbaars?
[ Voor 80% gewijzigd door boaty op 17-06-2010 13:20 ]
Verwijderd
Net een mail gehad van Algebeld.nl en mijn toestel word morgen verstuurd en heb hem zaterdag in huis.
Dus kan ik er mooi van het weekend mee spelen.
Perfect geregeld bij Algebeld.
Dus kan ik er mooi van het weekend mee spelen.
Perfect geregeld bij Algebeld.
Belcompany schijnt hem ook op voorraad te hebben
Nice! Dikke meevaller van 10 dagenGoedemiddag,
De Samsung I9000 Galaxy zal morgen bij ons op voorraad komen. Als u reeds een bestelling heeft geplaatst dan wordt het toestel morgen naar u verstuurd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Algebeld.nl
bij mijn weten zijn er nog geen berichten van branded versions van deze telefoon.Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:20:
Toestellen die deze week uitkomen zijn vaak branded toestellen dus ik wacht nog een weekje tot ik hem binnen krijg bij algebeld want die is simlock vrij.
Meestal is T-Mobile groot fan van branded versions (die vaak goedkoper zijn) maar T-mobile verkoopt dit toestel gewoon out-of-te-box...
Kortom: onzin
Weet je wat ik denk?
Ik denk dat het een grote grap is van Samsung. Er was daar een mannetje. Waarschijnlijk zijn hele leven gepest omdat het zo'n nerd is. Dat mannetje bedacht een plan om wraak te nemen op de wereld. Een ingenieus plan. Hij bedacht een telefoon die iedereen wilde hebben. Stuurde zelfs reviewexemplaren naar bekende websites. Gewoon Desires in een Iphone behuizing met een samsung logo. En iedereen trapte erin. Betaalde een aantal Singaporianen om heel blij te doen met hun 'nieuwe' telefoon en zette wat 720p filmpjes op youtube, geschoten met zijn powershot.
Maar goed, ik ben er ook ingestonken. Wacht al 3 weken. Had ik maar geen nerds moeten pesten. Ik waarschuw jullie: Sta niet raar te kijken als er straks allemaal youtubefilmpjes verschijnen met een gemeen lachende Koreaan met een veelst te grote bril op zn neus.
Insanus sum
Ik kreeg zojuist een mailtje dat Belcompany mijn (preorder van eerder deze week) in weer opnieuw in behandeling heeft, dus dat lijkt goed nieuws.
Weet iemand al hoeveel deze gaat kosten zonder abo in een gewone T-Mobile winkel?
haha, daar moest ik toch even om lachenAbu schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:06:
[...]
Weet je wat ik denk?
Ik denk dat het een grote grap is van Samsung. Er was daar een mannetje. Waarschijnlijk zijn hele leven gepest omdat het zo'n nerd is. Dat mannetje bedacht een plan om wraak te nemen op de wereld. Een ingenieus plan. Hij bedacht een telefoon die iedereen wilde hebben. Stuurde zelfs reviewexemplaren naar bekende websites. Gewoon Desires in een Iphone behuizing met een samsung logo. En iedereen trapte erin. Betaalde een aantal Singaporianen om heel blij te doen met hun 'nieuwe' telefoon en zette wat 720p filmpjes op youtube, geschoten met zijn powershot.
Maar goed, ik ben er ook ingestonken. Wacht al 3 weken. Had ik maar geen nerds moeten pesten. Ik waarschuw jullie: Sta niet raar te kijken als er straks allemaal youtubefilmpjes verschijnen met een gemeen lachende Koreaan met een veelst te grote bril op zn neus.
Verwijderd
Net T-mobile gebeld en de eerste reeks zijn branded toestellen.BasieP schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:04:
[...]
bij mijn weten zijn er nog geen berichten van branded versions van deze telefoon.
Meestal is T-Mobile groot fan van branded versions (die vaak goedkoper zijn) maar T-mobile verkoopt dit toestel gewoon out-of-te-box...
Kortom: onzin
Kortom: geen onzin.
Jammer dat verlengen altijd duurder is dan nieuw abbo, moest 29 euro bijbetalen met 275 vodafone abbo. Heb hem besteld bij smartphoneshop, dus ben benieuwd wanneer ik hem krijg.
Ps4/switch gamer
Branded toestellen worden meestal alleen geleverd bij de providers zelf. Dus ik denk dat je daar alleen last van hebt als je bij T-Mobile zelf besteld.
Ook ik heb een mailtje van Algebeld ontvangen dat zij hem morgen binnen hebben.
Hetzelfde geld voor GSMWEB, die heb ik gebeld, waar ik hem ook ga bestellen
Hetzelfde geld voor GSMWEB, die heb ik gebeld, waar ik hem ook ga bestellen
Verwijderd
Ik ben net langs T-mobile, Belcompany, Phonehouse, en KPN geweest geen van hun verwacht hem dezen week.... bij Belcompany staat hij op de site ''Leverbaar" maar dit is niet het geval na contact te hebben gehad met de genen die bij Belcompany de voorraad beheerd. ik denk dat we nog een weekje moeten wachten.

Ik was helemaal sappig gemaakt door de bovenstaande paar posts, dus met enige hoop de stad in gegaan om de telecomwinkels eens af te gaan. Het viel al met al tegen, nu moet ik er wel bij zeggen dat geen van de medewerkers echt 'onderzoek' gedaan hebben, ze hebben enkel in hun 'systeem' gekeken.
Telfort: eerste reactie van de medewerker was 'die verwachten we pas medio augustus'. Vervolgens keek ze in het systeem, daar was nog niks van een i9000 te vinden, het zou dus nog minstens een maand duren voordat hij in de winkels ligt.
Tmobile: verwacht hem medio juli in de winkels te hebben.
Vodafone: het toestel stond drie maal in hun systeem. Twee van deze zouden 14 juni in hun hoofd magazijn aankomen. Het toestel was er nog niet dus ging de medewerker er van uit dat de 3e datum van 5 juli wel zou kloppen.
The Phone House: kan niks over de levertijd zeggen.
T for telecom: staat niet in het systeem en kon dus niks over de levertijd zeggen.
Belcompany: staat in het systeem en zou daardoor binnen twee a drie weken leverbaar moeten zijn.
Telfort: eerste reactie van de medewerker was 'die verwachten we pas medio augustus'. Vervolgens keek ze in het systeem, daar was nog niks van een i9000 te vinden, het zou dus nog minstens een maand duren voordat hij in de winkels ligt.
Tmobile: verwacht hem medio juli in de winkels te hebben.
Vodafone: het toestel stond drie maal in hun systeem. Twee van deze zouden 14 juni in hun hoofd magazijn aankomen. Het toestel was er nog niet dus ging de medewerker er van uit dat de 3e datum van 5 juli wel zou kloppen.
The Phone House: kan niks over de levertijd zeggen.
T for telecom: staat niet in het systeem en kon dus niks over de levertijd zeggen.
Belcompany: staat in het systeem en zou daardoor binnen twee a drie weken leverbaar moeten zijn.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Verwijderd
Waar ik gek van word is dat iedereen iets ander zegt.
T-mobile: hij kom vandaag of morgen binnen, ander filiaal zij dat ze de telefoon niet eens kenden...
Belcompany: Op de site staat het Status op Leverbaar, Medewerkers zegen week 25, En als ik een medewerker laat bellen naar het HQ zeggen ze dat ze er nog totaal nix over hebben gehoort.
PhoneHouse: Hebben ze er nooit van gehoort, Bij een ander Filiaal zijden ze dat hij in Julie zou komen.
T-mobile: hij kom vandaag of morgen binnen, ander filiaal zij dat ze de telefoon niet eens kenden...
Belcompany: Op de site staat het Status op Leverbaar, Medewerkers zegen week 25, En als ik een medewerker laat bellen naar het HQ zeggen ze dat ze er nog totaal nix over hebben gehoort.
PhoneHouse: Hebben ze er nooit van gehoort, Bij een ander Filiaal zijden ze dat hij in Julie zou komen.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2010 15:44 . Reden: spelfout ]
ik ga altijd uit van smartphoneshop.nl
die hebben de datum ook aangepast dat ie vanaf de 19e geleverd word.
uit ervaring weet ik dat dat ook zo is.
die hebben de datum ook aangepast dat ie vanaf de 19e geleverd word.
uit ervaring weet ik dat dat ook zo is.
Heb je al meer info?fanste schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:42:
Belsimpel net gebeld, ze vertelden mij dat de vracht normaal tussen 13.00 en 14.00 uur bij hun binnen komt. Mijn bestelling zou vandaag bij hun binnen komen, dus bel ik na 14.00 uur ff terug.
Verwijderd
Da's grappig.. Mij vertelden ze dat de vracht zo rond 16:00 binnen zou komen. Misschien dat hij daar bij zou zitten, maar niet zeker. Morgen is het alweer een stuk meer zeker.fanste schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:42:
Vandaag contract op de post gedaan naar algebeld, hopelijk heb ik de telefoon snel in huis.
Zojuist Belcompany (webshop) gebeld. Mij werd verteld dat er 200 galaxy S' beschikbaar zijn en als ik het nu zou bestellen, zou het morgen verwerkt worden. Maar hier lees ik weer allemaal tegenstrijdige berichten. Bij Belcompany zie ik ook niet de Vodafone korting actie staan, dus nog maar even rondkijken.
Verwijderd
Ik heb ook net Belcompany aan de lijn gehadt.. medewerker vertelden week 25 Ik haat dit echt!
Ja ik net ook ff naar Belcompany geweest hier in t centrum en ze zeiden week 25.
Daarna naar Vodafone winkel geweest en die zei maandag komt die binnen.
Daarna naar Vodafone winkel geweest en die zei maandag komt die binnen.
Dat zie ik nu ook ja, bij verlenging via de site krijg je het toestel bij ieder abonnement gratis.. Ik twijfel echter tussen het verlengen bij Hi (Online student 25) of overstappen naar Vodafone 200.. Kan iemand mij daarin helpen?JanRispens schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:47:
[...]
Als ik nu inlog op Hi heb ik dat inderdaad ook. Ik heb mijn abbo verlengd, had Hi 30 (oude vorm) en ga nu naar Hi 20 met eindeloos online. Toestel is dan gewoon gratis. Mijn vriendin heeft 2 weken geleden ook haar abbo verlengd met een x10, maar had toen ook last van hoge prijzen. Ze heeft toen met Hi gebeld en er was op dat moment een probleem met het systeem. De prijzen zijn nu dus ook weer veel te hoog, net als toen. Als je twijfelt aan de prijzen kun je beter even bellen of een tijdje wachten.
Ik denk trouwens dat de 1 juli van Hi nog het dichtst tegen de echte uitleverdatum zit, de rest schuift de datum stiekem vooruit of zoals ThePhoneHouse: 16 juni maar staat nog steeds op 'verwacht'
Als je goed kijkt staat die kortingsactie er wel. Als je eerst het abonnement selecteert krijg je bij aanvullende informatie te zien dat je de eerste 12 maanden de helft van de prijs betaalt. Ik heb hem vanmiddag ook bestelt bij BelCompany dus ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg.Vermadus schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:28:
Zojuist Belcompany (webshop) gebeld. Mij werd verteld dat er 200 galaxy S' beschikbaar zijn en als ik het nu zou bestellen, zou het morgen verwerkt worden. Maar hier lees ik weer allemaal tegenstrijdige berichten. Bij Belcompany zie ik ook niet de Vodafone korting actie staan, dus nog maar even rondkijken.
[ Voor 5% gewijzigd door boaty op 17-06-2010 17:10 ]
Net antwoord gekregen op het forum van de T-mobile site.
We verwachten vrijdag de levering van de Galaxy S. Als de levering vroeg op de dag is dan ontvang je 's avonds een e-mail en sms van AMP Logistics waarmee je online je bezorgafspraak kan maken voor bijvoorbeeld maandag.
Als het later op de dag is dan ontvang je de e-mail/ sms op maandag en kan je een afspraak maken voor dinsdag.
We verwachten vrijdag de levering van de Galaxy S. Als de levering vroeg op de dag is dan ontvang je 's avonds een e-mail en sms van AMP Logistics waarmee je online je bezorgafspraak kan maken voor bijvoorbeeld maandag.
Als het later op de dag is dan ontvang je de e-mail/ sms op maandag en kan je een afspraak maken voor dinsdag.
Yessss....
Goedemiddag,
De Samsung I9000 Galaxy zal morgen bij ons op voorraad komen. Als u reeds een bestelling heeft geplaatst dan wordt het toestel morgen naar u verstuurd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Arjan ter Haar
Algebeld.nl / Laptop-Online.nl
Postbus 212
7000AE Doetinchem
Tel: 0314 - 66 80 66
Fax: 084 - 215 0 615
Wow.....morgen....
Goedemiddag,
Met vriendelijke groet,
Arjan ter Haar
Algebeld.nl / Laptop-Online.nl
Postbus 212
7000AE Doetinchem
Tel: 0314 - 66 80 66
Fax: 084 - 215 0 615
Wow.....morgen....
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Verwijderd
Ik had em een tijdje geleden bij belcompany besteld. Werd vanmiddag gebeld en morgen krijg ik em geleverd!
Ik wou hem alleen op mijn werk laten leveren en heb ze aan de telefoon het adres doorgegeven. Nu krijg ik een mail ter bevestiging van de levering en daar klopt het adres weer niet. Nu staat er de straatnaam van mijn werkadres, en het huisnummer, de postcode en plaats van mijn thuisadres. Heb er dan toch weinig vertrouwen in dat ik hem morgen ga krijgen...
Ik wou hem alleen op mijn werk laten leveren en heb ze aan de telefoon het adres doorgegeven. Nu krijg ik een mail ter bevestiging van de levering en daar klopt het adres weer niet. Nu staat er de straatnaam van mijn werkadres, en het huisnummer, de postcode en plaats van mijn thuisadres. Heb er dan toch weinig vertrouwen in dat ik hem morgen ga krijgen...
Verwijderd
Geachte heer/mevrouw,
Allereerst onze excuses voor de late reactie.
De Samsung Galaxy S verwachten wij 18-06-2010 te kunnen leveren.
Uiteraard beschikken wij ook over het Vodafone abonnement waarvoor u het eerste jaar slechts de helft van de abonnementskosten dient te betalen.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Vriendelijke groeten,
XXXXX
GSMWEB.NL NEDERLAND BV
kreeg deze zojuist terug van gsmweb, hij wordt daar ook morgen verwacht.
Allereerst onze excuses voor de late reactie.
De Samsung Galaxy S verwachten wij 18-06-2010 te kunnen leveren.
Uiteraard beschikken wij ook over het Vodafone abonnement waarvoor u het eerste jaar slechts de helft van de abonnementskosten dient te betalen.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Vriendelijke groeten,
XXXXX
GSMWEB.NL NEDERLAND BV
kreeg deze zojuist terug van gsmweb, hij wordt daar ook morgen verwacht.
Verwijderd
Een ding weet ik wel... dit was echt de rottigste geplande release die ik ooit heb meegemaakt!
It was a rough ride
It was a rough ride
Nevermind.. delete..
[ Voor 77% gewijzigd door Stark op 17-06-2010 18:55 ]
Heb net even met gsmwijzer (waar ik gepre-ordered heb) gemailld, en die verwachten hem 26 juni binnen te hebben en ik zal dus nog tot de 28e/29e moeten wachten...
Verwijderd
Ik neem aan dat dit dan ook geldt voor studentmobiel.nl... Jammer dat het nog zo lang duurt dan, als die andere shops echt al binnen een paar dagen beginnen met leveren. Jammer ook dat ik zo ongeduldig was en hem vorige week al gepreorderd hebt, de prijs voor bijbetalen is nu al 2 keer gedaald sindsdien.johan89 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:21:
Heb net even met gsmwijzer (waar ik gepre-ordered heb) gemailld, en die verwachten hem 26 juni binnen te hebben en ik zal dus nog tot de 28e/29e moeten wachten...
Ik zie em niet staan op de website van Phonehouse.Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:23:
Ik heb hem vandaag bij the Phonehouse besteld.
krijg hem morgen geleverd voor 2 uur
Verwijderd
Ik hoop dat het goede toestel is want een vriend van mij heeft hem bij de phonehouse besteld en kreeg de Samsung Galaxi Spica opgestuurd.Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:23:
Ik heb hem vandaag bij the Phonehouse besteld.
krijg hem morgen geleverd voor 2 uur
Dus duimen maar.