[Vodafone] Nieuwe tariefplannen vanaf 1 februari 2010

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 19.024 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mede-auteur:
  • DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:13

DaMarcus

Vodafone

Omdat niet iedereen dezelfde behoeftes heeft, biedt Vodafone je de keuze uit drie verschillende abonnementen die zijn afgestemd op specifieke diensten: Bellen, Bel+Sms en Bel+Sms+Web.
Zo bepaal jij wat je wilt en maak je optimaal gebruik van je tegoed.

Vodafone komt dus met drie nieuwe abonnementsvormen te weten:

Bellen: is er voor iedereen die in eerste instantie alleen maar wil bellen,
het liefst zo voordelig mogelijk. Je tegoed bestaat dan ook alleen uit belminuten.

Bel+SMS: Bel of sms je de ene maand wat meer dan de andere maand?
Een handig abonnement waarbij zowel belminuten als sms’jes in je tegoed zitten.

Bel+SMS+Web: Dit abonnement werkt net zo als Bel+Sms,
maar geeft je ook nog de mogelijkheid om zorgeloos te internetten op je mobiel.

De drie verschillende soorten abonnementen met hun bijbehorende prijzen:
Prijstabel

Kosten en tarieven overige diensten:
  • Je betaalt per seconde. Gesprekken korter dan
    een minuut worden berekend voor een hele minuut.
  • De kosten per minuut en per sms buiten het tegoed bedragen €0,30.
  • Belminuten blijven 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum.

Het nieuwe beltegoed wordt eerst verbruikt, vervolgens het oude tegoed.
  • Standaard ontvang je gratis een online rekening.

Een rekening per post kan worden aangevraagd. De kosten hiervoor bedragen €2,75 per rekening.
  • De aansluitkosten van een abonnement bedragen per activering €24,50. Voor verlenging
    gelden geen aansluitkosten. Bij bestellingen via de online winkel betaal je geen aansluitkosten.
  • Mobiel internet binnen het Bel+Sms+Web abonnement is op basis van Fair Use Policy.
    Dat wil zeggen dat het datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag
    zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers. VoIP en/of SMSoIP zijn niet toegestaan.
  • Indien je geen Bel+Sms+Web abonnement hebt of Zorgeloos Internet BloX,

betaal je €0,75 per 15 minuten voor Internet op je mobiel binnen Nederland.
  • Voor bellen en sms’en in, naar en vanuit het buitenland gelden andere tarieven, die apart
    in rekening worden gebracht. De tarieven en aanvullende voorwaarden vind je op vodafone.nl.
De gehele .PDF, maar dan in screenshots:

Pagina 1 Pagina 2

Pagina 3 Pagina 4

Bloxes bestaan dus nog steeds en de volgende zijn af te sluiten:
  • Bellen naar Vast 60
  • Voordeel naar Vast
  • Zorgeloos naar Vast
  • Zorgeloos SMS
  • Zorgeloos Internet op je Mobiel
  • Voordeel naar Buitenland
  • Voordeel op Reis
  • Voordelig op Reis Internet
Over Sim Only abbonementen over deze nieuwe abonnementen is momenteel niks bekend.

Dit alles dient in te gaan vanaf 1 februari 2010 (onder voorbehoud)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 02-02-2010 13:53 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Zou wel leuk zijn als ik mijn huidige sim-only over kon zetten in een Bel+Sms+Web sim-only maar ik vraag me af of ze daar voor te porren zijn (voor mij voordeel in de vorm van dubbel sms en internet goedkoper, dus voor hun nadeel) :P De Zorgeloos Internet BloX blijft ook FUP neem ik aan of alleen het internet wat in de Bel+Sms+Web zit? Verder weinig verschillen met de huidige prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoongoed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-04 17:14
Dus als je een blackberry wil aanschaffen, moet je een Bel + Sms + Web abonnement nemen. Dit is al de duurste abonnementvorm, en dan moet je daarboven op nog een Blackberry plus abonnement van 10 euro activeren voor de blackberry diensten. (als ik het goed begrijp??)

Wordt dus alleen maar duurder bij vodafone met deze nieuwe abonnemtsvormen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:02

MsG

Forumzwerver

Ik vind het best prijzig. Als je bijv. kijkt naar Tringg, wat ik uit nood heb gekozen wegens veel bellen, dan zou ik hier 100,- per maand kwijt zijn en dan heb ik nog 250 belminuten/sms minder.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:14
gewoongoed schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 01:11:
Dus als je een blackberry wil aanschaffen, moet je een Bel + Sms + Web abonnement nemen. Dit is al de duurste abonnementvorm, en dan moet je daarboven op nog een Blackberry plus abonnement van 10 euro activeren voor de blackberry diensten. (als ik het goed begrijp??)

Wordt dus alleen maar duurder bij vodafone met deze nieuwe abonnemtsvormen!
Ik denk gewoon bel+sms en dan apart nog je blackberry internet abbo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Heb je een linkje naar deze info op de website van VF of komt deze info uit de pdf? Blijven de sim-only abonnementen wel hetzelfde of worden deze ook aangepast?

[ Voor 9% gewijzigd door Cadezo op 21-01-2010 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoongoed
  • Laatst online: 28-04 17:14
Dubbel Fristie schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 01:21:
[...]

Ik denk gewoon bel+sms en dan apart nog je blackberry internet abbo :)
Nee hoor, ik zie de uitbreiding voor Blackberry diensten van 10 euro namelijk staan in de begeleidende tekst van Bel + Sms + Web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Cadezo schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 01:22:
Heb je een linkje naar deze info op de website van VF of komt deze info uit de pdf?
Deze info komt uit een PDF, die ik (nog) niet link, weet niet of dat al mag..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
gewoongoed schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 01:32:
[...]

Nee hoor, ik zie de uitbreiding voor Blackberry diensten van 10 euro namelijk staan in de begeleidende tekst van Bel + Sms + Web.
Maar bij de Bellen variant staat ook een stukje over (een trager) Blackberry abonnement voor € 12,50 per maand extra. In het Bel + SMS stukje staat dan weer dat ook het Bel + SMS abonnement gecombineerd kan worden met het BB Basis abonnement.

Heb je trouwens ook enig idee of de Sim Only tarieven ook gaan veranderen?

[ Voor 8% gewijzigd door Dick op 21-01-2010 04:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Over Sim Only tarieven / abonnementen, staat er niks vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
MsG schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 01:16:
Ik vind het best prijzig. Als je bijv. kijkt naar Tringg, wat ik uit nood heb gekozen wegens veel bellen, dan zou ik hier 100,- per maand kwijt zijn en dan heb ik nog 250 belminuten/sms minder.
Dat is appels met peren vergelijken omdat je bij de hier genoemde Vodafone abonnementen nog een korting op een toestel krijgt of een gratis toestel en Tringg sim only is.
Maar dat neemt niet weg dat Vodafone niet goedkoop is en Tringg gewoon een goede prijs is.

[ Voor 5% gewijzigd door janzeeschuimers op 21-01-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
# Belminuten blijven 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum.
Hmm is dit met de oude abbos ook al zo?

Op deze manier verbruik je dus eerst het tegoed dat nog 2 maanden geldig is, dan pas het tegoed dat maar 1 maand geldig is. Ga je dus in een maand door je tegoed heen maar niet door het resttegoed van de vorige maand dan heb je de maand daarop toch 0 resterend tegoed over.

hmm gevonden, oude abbo's:
Belminuten die je over hebt neem je mee naar de volgende maand. Het tegoed blijft maximaal twee maanden geldig. Bij nieuwe abonnementen - vanaf 5 oktober 2009 - wordt eerst het nieuwe tegoed opgemaakt en dan het oude tegoed.

[ Voor 21% gewijzigd door itsme op 21-01-2010 12:43 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
itsme schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:41:
[...]

Hmm is dit met de oude abbos ook al zo?

Op deze manier verbruik je dus eerst het tegoed dat nog 2 maanden geldig is, dan pas het tegoed dat maar 1 maand geldig is. Ga je dus in een maand door je tegoed heen maar niet door het resttegoed van de vorige maand dan heb je de maand daarop toch 0 resterend tegoed over.
Klopt , het lijkt dat je beltegoed 2 maanden geldig is maar door de toevoeging dat je eerst het nieuwe beltegoed moet aanspreken is dit gewoon weer een verslechtering van de voorwaarden , toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Blijkbaar is dat al vanaf 5 oktober zo, behoorlijke wijziging, vraag me af of verlengen wel aantrekkelijk is zodra mijn abbotje volgende maand weer aan de beurt is.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Waarom niet? Vind alleen het afronden naar hele minuten niet zo chill, voor de rest alles goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:51:
Waarom niet? Vind alleen het afronden naar hele minuten niet zo chill, voor de rest alles goed..
Het is, vanuit de klant gezien, toch veel logischer om eerst het tegoed op te maken waarvan de houdbaarheidsdatum het dichts bij is. Of pak jij altijd het pak melk uit de koelkast met de langste houdbaarheidsdatum?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 19:04
Zijn de Abbo´s duurder geworden, is het dan mogelijk om je abbonement op te zeggen ben namelijk niet zo heel tevreden over vodaphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zolang jij onder dezelfde voorwaarden blijft niet.
Als jouw tarief ineens omhoog/omlaag gaat, dan kun je er wel onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
itsme schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:09:
Het is, vanuit de klant gezien, toch veel logischer om eerst het tegoed op te maken waarvan de houdbaarheidsdatum het dichts bij is. Of pak jij altijd het pak melk uit de koelkast met de langste houdbaarheidsdatum?
Nee tuurlijk niet, maar is voor zover ik weet al maanden zo het geval dus om nu opeens te gaan klagen..
rjn27 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:17:
Zijn de Abbo´s duurder geworden...
Zelf misschien even vergelijken? Ze zijn nagenoeg gelijk tot iets goedkoper zijn mijn uitpluizingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Screenshots toegevoegd van de .PDF file van 4 bladzijdes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
Rare wijzigingen en hier wordt het er allemaal niet duidelijker op voor degene zonder enige kennis van zaken. De Bel tarieven zijn een rechtstreekse copy-paste (qua prijs per maand en minuten) van de oude T-Mobile Relax abonnementen, de Bel+SMS zijn gelijk geworden (de Hi bundel heten Bel&SMS...) en de +Web bundels zijn nieuw.

Uiteindelijk is het toevoegen van bundels wel de toekomst, straks hebben we allemaal internet voor 5 euro per maand en dan kun je bundels toevoegen aan je internet (bijv. "Snel internet", "Voip", "BlackBerry"), dit is daarvoor al een klein opstapje. Dit is overigens mijn eigen verwachting! ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:02
Ik heb net een Vodafone SIM only 100 besteld (wordt @ 2 feb geactiveerd ivm nummerbehoud) met Internet Blox. Dat kost mij ongeveer 20 euro per maand voor "Zorgeloos" internet + 100 belminuten/sms'jes.

Jammer dat er nog geen info bekend is over de SIM only tarieven van de nieuwe tariefplannen, want ik ben benieuwd naar de prijs van Bel+SMS+Web 100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is bij VF zelf toch normaal gesproken altijd de helft van een regulier abonnementje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Dat klopt, maar gaat dat met de nieuwe tarfiefplannen ook zo worden? Waarschijnlijk wel, anders snijdt VF in haar eigen vingers wat betreft de SIM only gebruikers.

Als het mogelijk is, dan wil ik zeer zeker upgraden naar naar de nieuwe tarfiefplannen (als het even kan Bel+SMS+Web 100). € 13,25 per maand zou ik ideaal vinden; ik bel/sms toch vrij weinig (gemiddeld een uur per maand + wat sms'jes), het gaat me vooral om de data-verbinding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Ze mogen blij zijn dat ze de snelste en goedkoopste zijn met hun data abonnement ( kwa snelheid - prijs verhouding )
Anders was ik al gevlogen naar tmobile .. veel en veel goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 19:36
Betaal je 0900 nummers en internationale gesprekken/SMS/MMS/data ook uit de bundel?

[ Voor 7% gewijzigd door HarmoniousVibe op 26-01-2010 10:41 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

sylvesterrr schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:53:
Dat klopt, maar gaat dat met de nieuwe tarfiefplannen ook zo worden? Waarschijnlijk wel, anders snijdt VF in haar eigen vingers wat betreft de SIM only gebruikers.

Als het mogelijk is, dan wil ik zeer zeker upgraden naar naar de nieuwe tarfiefplannen (als het even kan Bel+SMS+Web 100). € 13,25 per maand zou ik ideaal vinden; ik bel/sms toch vrij weinig (gemiddeld een uur per maand + wat sms'jes), het gaat me vooral om de data-verbinding. :)
Dan lijkt het me ook wel interesant. Alleen data-abo's zijn tot nu toe nergens goedkoper met een simonly dus ik denk dat het eerder (26,60-10)/2+10= € 18,30 per maand zal worden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Heb afgelopen zaterdag mijn abo verlengd. Heb nu een 27,50 abo + mobiel internet (9,50) = 37 euro p/m. maar ik zou goedkoper uit zijn met het nieuwe bel+sms+web aangezien je dan 34,50 p/m/ kwijt bent voor hetzelfde. Mijn voorwaarden zijn zaterdag al ingegaan maar het contract gaat pas 23 april in. Eens kijken of ik hier nog wat aan kan doen, want minder voor hetzelfde betalen zou fijn zijn.

EDIT:

Net de klantenservice van Vodafone gebelt en die zeggen dat ze nergens wat van weten. Raar ook dat ze niks gezegd hebben bij de Vodafone winkel toen ik mijn abo verlengd heb.

[ Voor 19% gewijzigd door Dj-sannieboy op 26-01-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
what about simonly ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:00:
Over Sim Only abbonementen over deze nieuwe abonnementen is momenteel niks bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:59:
Net de klantenservice van Vodafone gebelt en die zeggen dat ze nergens wat van weten. Raar ook dat ze niks gezegd hebben bij de Vodafone winkel toen ik mijn abo verlengd heb.
In telcoshops weten verkoopadviseurs vaak van niks omdat ze wellicht hogere bonussen draaien met de oude abonnementen. Al is het maar de vraag in hoeverre deze al bekend zijn. Zover ik weet zijn de BelCompany en The Phone House nog niet op de hoogte van vernieuwde bonustarieven. Hoe het zit met de Vodafone Stores durf ik niet te zeggen. Het kan zijn dat de non-franchisers van de Vodafone Store al wel op de hoogte en de franchisers nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

DaMarcus schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:45:
[...]

In telcoshops weten verkoopadviseurs vaak van niks omdat ze wellicht hogere bonussen draaien met de oude abonnementen. Al is het maar de vraag in hoeverre deze al bekend zijn. Zover ik weet zijn de BelCompany en The Phone House nog niet op de hoogte van vernieuwde bonustarieven. Hoe het zit met de Vodafone Stores durf ik niet te zeggen. Het kan zijn dat de non-franchisers van de Vodafone Store al wel op de hoogte en de franchisers nog niet.
Ja zal me niks verbazen, maar de klantenservice wist ook van niks. Tenminste dat is wat mij verteld is. Mij werd geadviseerd om nog even naar de winkel te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Van de Vodafone klantenservice:
1. Nieuwe abonnementen;
Deze zullen als volgt zijn samengesteld;

Vodafone Bellen: bundel met alleen minuten
Vodafone Bel+Sms: bundel met minuten en sms'jes en de mogelijkheid om je sms'jes te verdubbelen
Vodafone Bel+Sms+Web: bundel met belminuten en sms'jes plus mobiel internet standaard ingebouwd (op basis van Fair Usage Policy). Je kunt je sms'jes verdubbelen.
Vodafone Bel+Sms Sim Only: bundel met minuten en sms'jes. Je hebt hier geen mogelijkheid om je sms'jes te verdubbelen.
Vodafone Bel+Sms+Web Sim Only: bundel met minuten en sms'jes en mobiel internet. Je hebt hier geen mogelijkheid om je sms'jes te verdubbelen.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En qua kosten was er niks bekend? Of gewoon de helft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:24:
En qua kosten was er niks bekend? Of gewoon de helft?
Heb ze dit direct gevraagd maar tot heden nog geen reactie. Zodra ik meer weet zal ik dit posten. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Mijn contract bij tmobile verloopt op 1 februari.. Wat een timing
Ik ben benieuwd naar de nieuwe sim only prijzen, momenteel vind ik het te duur.
300 min/sms+internet ben je bij vodafone nu 340euro kwijt ( jaar basis )
bij tmobile is dat 264 euro ( 300 bel + 100 smsjes + internet )

De 3600 snelheid van vodafone is dan ook echt de enige reden voor mij om over te stappen..

[ Voor 14% gewijzigd door freaknormel op 27-01-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
300 minuten + sms + internet? Zo'n bundel is er helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 15:27
Gaan deze abonnementen gelden voor alleen nieuwe klanten of ook voor de bestaande klanten?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
urk_forever schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:46:
Gaan deze abonnementen gelden voor alleen nieuwe klanten of ook voor de bestaande klanten?
Pas bij het verlengen van je abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:46:
300 minuten + sms + internet? Zo'n bundel is er helemaal niet...
Zeker wel.. gewoon de tmobile sim only
300 belminuten krijg je , en ook nog los daarvan 100 smsjes . En zodra je een data verbinding daaraan koppelt .. hoppa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Cadezo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:47:
[...]

Pas bij het verlengen van je abonnement.
Ho, niet te snel

http://www.telecomwereld.nl/n0003177.htm

""De nieuwe tarieven gaan in per 1 februari en zijn beschikbaar voor nieuwe klanten en voor klanten die willen verlengen""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
freaknormel schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:05:
Hoppa, je had het over Vodafone abbo's ;)
Hoppa, dat zegt die toch ook ;)
En tevens hoef je geen 2 berichten achter elkaar te posten ;)

EDIT @ Hieronder:
Er komt geen abonnement van 300 minuten bij Vodafone, dus.. Waarom oude abbo's vergelijken?
Tevens vergelijk je 2 abbo's met een zeer andere inhoud, dat is natuurlijk geen goed vergelijk en erg scheef.
Tevens zij Cadezo dat helemaal niet alleen bij verlengingen deze nieuwe abbo's konden worden afgesloten :)
En tevens hoef je geen 2 berichten achter elkaar te posten ;)

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 27-01-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Ik maakte een vergelijke tussen de kosten van Vodafone en Simonly..

Dat zegt die toch ook ? Cadezo zei dat de aanbiedingen alleen gelden voor een verlenging, maar dat blijkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
freaknormel schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:14:
Ik maakte een vergelijke tussen de kosten van Vodafone en Simonly..

Cadezo zei dat de aanbiedingen alleen gelden voor een verlenging, maar dat blijkt dus niet.

[ Voor 3% gewijzigd door freaknormel op 27-01-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
freaknormel schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:14:
Dat zegt die toch ook ? Cadezo zei dat de aanbiedingen alleen gelden voor een verlenging, maar dat blijkt dus niet.
De persoon waar ik op reageer vraagt of de nieuwe tarieven ook gaan gelden voor bestaande klanten of dat deze exclusief voor nieuwe klanten zullen gelden.

Daarop reageert ik met dat het enkel bij het verlengen zal gaan gelden. Dat slaat natuurlijk op de bestaande klanten, aangezien daarnaar gevraagd word.

Daarnaast zijn het geen aanbiedingen, maar zijn het de nieuwe ('permanente') tariefplannen.
Als je een reactie wilt aanpassen, gebruik dan de 'edit-knop' rechtsboven je reactie. Dan hoef je niet twee keer een bericht te plaatsen (ongewenst).

[ Voor 21% gewijzigd door Cadezo op 27-01-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

ergens loophole om contract te kunnen laten ontbinden?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Anoniem: 151407 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:23:
ergens loophole om contract te kunnen laten ontbinden?:P
Nee, dat is niet mogelijk. Dat zou pas kunnen als de nieuwe tarieven verplicht voor de huidige klanten zouden gaan gelden voor de huidige overeenkomsten. Dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
freaknormel schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:05:
[...]

300 belminuten krijg je , en ook nog los daarvan 100 smsjes . En zodra je een data verbinding daaraan koppelt .. hoppa
Je bedoelt de T-Mobile Voordeelsim. Inderdaad een leuk abonnement maar:
  • Elk deel van een minuut wordt naar een hele minuut afgerond
  • Het tegoed kan je niet meenemen naar de volgende maand
Eerstgenoemde is zo'n beetje standaard bij elke sim-only, het tweede niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
DaMarcus schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:28:
[...]

Je bedoelt de T-Mobile Voordeelsim. Inderdaad een leuk abonnement maar:
  • Elk deel van een minuut wordt naar een hele minuut afgerond
  • Het tegoed kan je niet meenemen naar de volgende maand
Eerstgenoemde is zo'n beetje standaard bij elke sim-only, het tweede niet.
Belminuten kunnen 1 maand meegenomen worden, daarna vervallen ze.
Afronden naar hele minuten.. welke provider doet dat NIET ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304405

Belminuten blijven 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum.

wat een vreselijk nare regel is dit :/

Daarentegen zijn hun data bundels wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat doet elke provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249134

Opzich wel relaxt die nieuwe tarieven, maar ik zie wel iets opvallends: als je gebruik maakt van een Zorgeloos SMS blox is het volgens mij altijd goedkoper om voor een Bellen-abonnement te gaan.

Voorbeeld:
Bellen 100 & Zorgeloos SMS Blox & Zorgeloos internet Blox = € 34,-
Bellen+SMS+Web 100 & Zorgeloos SMS Blox = € 36,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768

ja iid, scheelt toch €2,50. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Bij non-simonly Bellen+SMS(+Web) abonnementen kun je gratis je SMSjes verdubbelen door een SMS te sturen naar 4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Bomin schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:32:
Bij non-simonly Bellen+SMS(+Web) abonnementen kun je gratis je SMSjes verdubbelen door een SMS te sturen naar 4000.
Dat was al duidelijk toch? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Over de Sim-Only's: Deze verschillen van de basisabonnementen wat betreft de inhoud van de bundels. Het zijn dus niet meer dezelfde bundels waarop je korting krijgt zoals dat nu het geval is. Ze beginnen bij 8,95 uit mijn hoofd voor zowel 1 als 2-jarige contracten. Bij een 2-jarig contract krijg je natuurlijk wel meer minuten/sms dan bij een 1-jarig contract.

[ Voor 4% gewijzigd door Levi op 28-01-2010 15:29 ]

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Levi schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:27:
Over de Sim-Only's (ik werk zelf in een Vodafone winkel): Deze verschillen van de basisabonnementen wat betreft de inhoud van de bundels. Het zijn dus niet meer dezelfde bundels waarop je korting krijgt zoals dat nu het geval is. Ze beginnen bij 8,95 uit mijn hoofd voor zowel 1 als 2-jarige contracten. Bij een 2-jarig contract krijg je natuurlijk wel meer minuten/sms dan bij een 1-jarig contract.
8,95 incl internet? Want dat zit in al die nieuwe bundels.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
Marzman schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:30:
[...]

8,95 incl internet? Want dat zit in al die nieuwe bundels.
Nee had het over de sim-only bel+sms. Incl internet durf ik zo niet te zeggen.

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
Wat overigens voor de veel-bellers interessant is: op dit moment krijg je 900 minuten/sms voor 100 euro, in het nieuwe tariefplan krijg je voor 100 euro 1000 minuten/sms + internet. :)

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ja, ik had verkeerd gelezen 8)7

Dacht dat de posters boven mij het over de BloX voor dubbele smsjes hadden, maar dat is niet het geval :z

[ Voor 39% gewijzigd door Greebs op 28-01-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Levi schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:27:
Over de Sim-Only's: Deze verschillen van de basisabonnementen wat betreft de inhoud van de bundels. Het zijn dus niet meer dezelfde bundels waarop je korting krijgt zoals dat nu het geval is. Ze beginnen bij 8,95 uit mijn hoofd voor zowel 1 als 2-jarige contracten. Bij een 2-jarig contract krijg je natuurlijk wel meer minuten/sms dan bij een 1-jarig contract.
Geld dit per 1 februari 2010 ? Heb je er misschien ook een bron van ? Linkje naar een artikel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

freaknormel schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:14:
[...]

Geld dit per 1 februari 2010 ? Heb je er misschien ook een bron van ? Linkje naar een artikel ?
Vodafone klantenservice:
De nieuwe abonnementen komen per 1 februari, en dan pas zijn ook de tarieven bekend.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krish90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:54
Voor nieuwe 1-jarige abonnementen zijn de oude tarieven in de meeste gevallen iets goedkoper i.c.m de huidige vodafone aanbieding:

abonnementnieuwoud
BSW 100 / basis 17,50318283,5
BSW 150 / basis 22,50354336
BSW 200 / basis 27,50414388,5
BSW 275 / basis 35474467,25
BSW 350 / basis 42,50552546
BSW 450 / basis 50660624
BSW 650 / basis 70900834,5
BSW 1000 / basis 10012001149,75
BSW 1600 / basis 15018001674

Berekening nieuwe jaarlijkse kosten: x*12
Berekening oude jaarlijkse kosten: (x+9,5)*9 + ((x+9,5)*0.5)*3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat bij een abonnement van 2 jaar toch neerkomt op 60 Euro. Vind ik best veel geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304499

@krish90
Je berekening klopt niet helemaal. Je houdt wel rekening met de 50% actie op spraak, maar niet met die van data. Hiernaast bereken je ook van het oude tarief het actietarief. maar wie zegt dat Vodafone met de nieuwe abonnementen geen actie lanceert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krish90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:54
Volgens mij heeft T-mobile ook geen acties gehad met de nieuwe abonnementen. Ik heb bij mijn berekening gewoon het totale maandbedrag incl. databundel van 3 maanden gedeeld door 2.

De verschillen zijn erg klein, en het wel of niet goedkoper zijn van die nieuwe abonnementen hang er dus meer vanaf welke toestelkortingen gehanteerd zullen worden. Als ze besluiten dezelfde toestelkorting te hanteren als bij het equivalente oude abonnement lijken de nieuwe tarieven mij gewoon een andere manier om een inflatiecorrectie door te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-mobile heeft wel degelijk acties. Bij de meeste webshops krijg je nog korting op je maandkosten.

Verder heb je wel gelijk dat het ook van de toestelkorting afhangt of het aantrekkelijker wordt. Nog even afwachten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Belcompany hebben ze de nieuwe abonnementen al op de site staan (www.belcompany.nl) Kan je dus alvast een beetje kijken hoeveel korting je krijgt op een nieuw toestel. Als ik het goed zie houden ze verder vast aan de actie van de eerste 6 maanden 50 procent korting.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 249134 op 29-01-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:45

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

www.2call.nl levert al de nieuwe bundels, incl. actie:

12 maanden 12,5% korting op de abonnementskosten

http://www.2call.nl/abonn...one_bel_plus_sms_plus_web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:05
Anoniem: 249134 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:37:
Bij Belcompany hebben ze de nieuwe abonnementen al op de site staan (www.belcompany.nl) Kan je dus alvast een beetje kijken hoeveel korting je krijgt op een nieuw toestel. Als ik het goed zie houden ze verder vast aan de actie van de eerste 6 maanden 50 procent korting.
De 6 maanden 60% korting actie gaat verder, maar alleen op de bel+sms+web bundels, op de andere bundels dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
De SIM-only tarieven staan inmiddels op belcompany.nl zie ik: http://www.belcompany.nl/NL/Ik_Wil/sim_only_abonnement.htm

In plaats van bundels met 50, 100, 150, 200, 275, 350, 450 minuten/sms'jes zijn er bundels met 70, 120, 170, 270, 360, 560 en 750 minuten/sms'jes. De prijzen vallen me wel een beetje tegen, maar had ook niets anders verwacht van VF. ;) VF is en blijft een commercieel bedrijf.

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 29-01-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 23:10

freddyathlon

McLaren Mercedes

freaknormel schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:41:
[...]

Belminuten kunnen 1 maand meegenomen worden, daarna vervallen ze.
Afronden naar hele minuten.. welke provider doet dat NIET ?
De VF SimOnly's die er nu nog zijn, de reguliere, niet de Scherp, worden betaald per seconde na de eerste minuut. Ook de gewone abo's worden na de eerste minuut per seconde afgerekend.

De nieuwe SimOnly's worden per minuut afgerond. De nieuwe volwaardige abo's worde nog steeds per seconde berekend na de eerste minuut.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

Ik zit hier natuurlijk ook bovenop, maar ik moet zeggen dat Vodafone teleurstelt. Nadat T-Mobile overging naar de 'nieuwe Relax' was Vodafone qua prijs niet meer interessant. We waren blij toen we te horen krijgen dat Vodafone ook 'nieuw' werd. Deze prijzen kunnen echter niet opboxen tegen Relax met 'online korting' (als je via de webwinkel aanschaft).

Tenzij Vodafone ook online kortingen gaan aanbieden gaan ze in ieder geval bij mij in de vergelijking buiten de boot vallen. Ik ben benieuwd. (heb de nieuwe tabel offline al klaarstaan, hoop stiekem nog op verassingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob1324
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09-2022
Moet je voor voip ook nog extra betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 18:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Het zou echt interessant worden als op Sim Only ook op internet korting wordt gegeven. Op dit moment betaal je gewoon het volledige bedrag daarvoor als je dat bovenop je sim only wil.

Doet een van de andere providers dat trouwens wel? Korting op internet bij een simonly? Ik zit al mijn hele leven (sinds 2000 dan) al bij Vf, en zit kwa redenaties en tarifering helemaal vastgeroest (zeker na er een tijd gewerkt te hebben).

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

RaJitsu schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:20:
Het zou echt interessant worden als op Sim Only ook op internet korting wordt gegeven. Op dit moment betaal je gewoon het volledige bedrag daarvoor als je dat bovenop je sim only wil.

Doet een van de andere providers dat trouwens wel? Korting op internet bij een simonly? Ik zit al mijn hele leven (sinds 2000 dan) al bij Vf, en zit kwa redenaties en tarifering helemaal vastgeroest (zeker na er een tijd gewerkt te hebben).
Dat viel mij ook op ja. Wat ik nu ga doen is een abonnement met toestel bestellen en vervolgens het toestel verkopen. :) Op deze manier ben ik zo'n 120EUR/jaar goedkoper uit en het toestel is ook nog eens 80EUR goedkoper dan in de winkel.

Uitgekookt zijn die sim-only abonnementjes hoor. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
MensionXL schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:28:
[...]

Dat viel mij ook op ja. Wat ik nu ga doen is een abonnement met toestel bestellen en vervolgens het toestel verkopen. :) Op deze manier ben ik zo'n 120EUR/jaar goedkoper uit en het toestel is ook nog eens 80EUR goedkoper dan in de winkel.

Uitgekookt zijn die sim-only abonnementjes hoor. ;)
Helemaal mee eens..
zoiets was ik ook van plan.. Alleen moet je het toestel wel kunnen verkopen :)
En je betaald maandelijks veel meer..

[ Voor 9% gewijzigd door freaknormel op 01-02-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198256

Wat mij het meest opvalt aan de nieuwe tarieven is dat het onderscheid tussen een 'gewone' sim-only, waarbij je blox'en kunt afsluiten en een Vodafone Scherp op de tarieven na nihil zijn geworden. Bij een Scherp blijft je tegoed twee maanden geldig, terwijl je bij een gewone sim-only geen tegoed meer mee kunt nemen naar de volgende maand. Eerder betaalde je bij de gewone sim-only per seconde en ook dat is nu veranderd in afronding naar boven op hele minuten. Resteert nog dat het bellen met de klantenservice bij een Scherp 25 ct. per minuut kost en dat het bij de gewone sim-only gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wat een aanfluiting deze kosten zeg.
Alles word alleen maar duurder ja, het goedkoopste abonnement met internet is 26,50... en dan heb je ook nog maar 100 minuten/smsjes en betaal je een dikke 18cent. Zijn ze gek geworden bij Vodafone?

Je zou bijna zeggen dat je verplicht word om ee Iphone te kopen en gebruikt te maken van een supersim abonnement van 13.50 en 200minuten. Dan bespaar je verschrikkelijk veel kosten. (helaas zit je dan wel aan een Iphone vast die je zelf ergens weg moet toveren.)

Weet iemand of er ook speciale abonnementen komen in combinatie met de Google Nexus One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198256

Alsnog goedkoper dan het eerst was:). Eerder betaalde je voor 100 minuten/sms 17.50 + internet van 9.50 per maand = 27 euro. Bij 200 minuten/sms + internet was dat 27.50 + 9.50 = 37 euro en dat is nu 34.50 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Anoniem: 198256 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:41:
Alsnog goedkoper dan het eerst was:). Eerder betaalde je voor 100 minuten/sms 17.50 + internet van 9.50 per maand = 27 euro. Bij 200 minuten/sms + internet was dat 27.50 + 9.50 = 37 euro en dat is nu 34.50 geworden.
Og gut nou 50 cent.
Je hebt gelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dan wordt het toch niet duurder zoals jij hier in het topic schreeuwt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

CLB schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:00:
Dan wordt het toch niet duurder zoals jij hier in het topic schreeuwt ;)
Dat geef ik toch ook toe... Of moet ik mijzelf nu officieel rectificeren. (zijn ze bij T-mobile en Vodafone ook dol op)
Het neemt allemaal niet weg dat ik vroeger een stuk goedkoper kom bellen en smsen. (met cashback deals). Ik vind die prijzen waar ze nu mee aan komen zetten echt hufterig en ronduit associaal, ik zie ze mij al uitlachen met een heuse prijsverlaging van 50 echte centen.

Als ze mij niks speciaals kunnen bieden zullen ze na afloop van mijn huidige abonnement geen cent meer aan mij verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Achja 1 klantje verliezen zullen ze ook niet rouwig om zijn..
Ze spelen het slim, prijzen zijn nagenoeg hetzelfde of enkele centen goedkoper, klanten kunnen hun huidige lopende abonnementen zodoende niet ontbinden. Ikzelf vind het wel nette prijzen, betaal nu nagenoeg hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

SIM Only is er anders niet echt goedkoper op geworden, en de voorwaarden zijn er ook niet beter op geworden. Het is dat ze (in my opinion) het beste 3G netwerk hebben anders zou ik het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Welke voorwaarden vind je dan totaal vernieuwend en absurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Bomin schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:22:
SIM Only is er anders niet echt goedkoper op geworden, en de voorwaarden zijn er ook niet beter op geworden. Het is dat ze (in my opinion) het beste 3G netwerk hebben anders zou ik het wel weten.
Ik vind 3G over het algemeen maar tegenvallen vergeleken met KPN. Ik heb regelmatig op plaatsen dat Vodafone geen 3G heeft maar KPN wel, dat is toch apart. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

CLB schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:30:
Welke voorwaarden vind je dan totaal vernieuwend en absurd?
Dat je nu altijd per minuut betaalt, ook na de eerste minuut. Dat je overgebleven tegoed helemaal niet meer meegenomen kan worden, was twee maanden. Dat een papieren rekening 2,75 per maand moet kosten.

Let wel, ik heb het nu over SIM Only, maar ik zie niet in waarom mijn abonnement ongunstiger behandeld zou moeten worden dan iemand die er een gesubsidieerd toestel bij krijgt. Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt.

Dan maar stilzwijgende verlenging van m'n huidige SIM Only wanneer het zo ver is, met gelijke voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
MensionXL schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:51:
[...]

Ik vind 3G over het algemeen maar tegenvallen vergeleken met KPN. Ik heb regelmatig op plaatsen dat Vodafone geen 3G heeft maar KPN wel, dat is toch apart. ;)
Ik denk Bomin het over de snelheid had.. helemaal mee eens !
Vandaar dat je ze netjes vind..

[ Voor 50% gewijzigd door freaknormel op 02-02-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
foutje..

[ Voor 97% gewijzigd door freaknormel op 02-02-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Bomin schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:58:
Dat je nu altijd per minuut betaalt, ook na de eerste minuut. Dat je overgebleven tegoed helemaal
niet meer meegenomen kan worden, was twee maanden. Dat een papieren rekening 2,75 kost.
Hmm ik kan het begrijpen, maar vind het een beetje aanstellerij..
Vele providers hanteren de volle minuut regel, beltegoed is gewoon mee te nemen, papieren rekening.. tsjaa.
Achja het is je goedrecht om naar een andere provider te gaan natuurlijk, waar je dit allemaal niet hebt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Nee, je tegoed is bij een VF SIM Only dus niet meer mee te nemen. Daarbuiten, tuurlijk, ik zit echt niet aan VF vast, of nou ja nog even maar dat is onder voorwaarden waar ik wel mee kan leven. Het gaat me erom dat hoe je het wendt of keert de voorwaarden bij een SIM Only er slechter op zijn geworden. Ik vind het een curieuze stap, ze waren al niet echt de goedkoopste te noemen (nu dus nog duurder en slechtere voorwaarden dan eerst) en er komen geen extra's voor in de plaats o.i.d.

Net als dat de discrepantie tussen de abo's met toestel en de SIM Only abo's belachelijk is in deze opzichten. VF Scherp was al een speciaal geval, maar Basis SIM Only was altijd gewoon gelijk aan de abo's met toestel. Waarom wordt een nieuw SIM Only abo qua voorwaarden ondergeschikt behandeld aan een abo met toestel, stinkt mijn geld meer dan dat van mensen voor wie ze ook nog eens een toestel subsidiëren of wat?

Noem het aanstellerij als je wilt, ik noem het onbegrijpelijk. Verder tevreden VF klant hoor, maar als ik nu een abo bij ze aan moest gaan zou ik het niet zomaar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Bomin schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:23:
Nee, je tegoed is bij een VF SIM Only dus niet meer mee te nemen. Daarbuiten, tuurlijk, ik zit echt niet aan VF vast, of nou ja nog even maar dat is onder voorwaarden waar ik wel mee kan leven. Het gaat me erom dat hoe je het wendt of keert de voorwaarden bij een SIM Only er slechter op zijn geworden. Ik vind het een curieuze stap, ze waren al niet echt de goedkoopste te noemen (nu dus nog duurder en slechtere voorwaarden dan eerst) en er komen geen extra's voor in de plaats o.i.d.

Net als dat de discrepantie tussen de abo's met toestel en de SIM Only abo's belachelijk is in deze opzichten. VF Scherp was al een speciaal geval, maar Basis SIM Only was altijd gewoon gelijk aan de abo's met toestel. Waarom wordt een nieuw SIM Only abo qua voorwaarden ondergeschikt behandeld aan een abo met toestel, stinkt mijn geld meer dan dat van mensen voor wie ze ook nog eens een toestel subsidiëren of wat?

Noem het aanstellerij als je wilt, ik noem het onbegrijpelijk. Verder tevreden VF klant hoor, maar als ik nu een abo bij ze aan moest gaan zou ik het niet zomaar weten.
Inderdaad. Ik heb vanmorgen m'n Vodafone nummer om laten zetten naar Hi, ben nu wel klaar met al die gekkigheid daar. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Laatst online: 19-07-2022
Gewoon reeds Vodafone klanten kunnen toch niet achteruit gaan of meer gaan betalen aangezien er een contract gesloten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:32:
Gewoon reeds Vodafone klanten kunnen toch niet achteruit gaan of meer gaan betalen aangezien er een contract gesloten is?
Klopt.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
murphsy schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:42:
Ik zit hier natuurlijk ook bovenop, maar ik moet zeggen dat Vodafone teleurstelt. Nadat T-Mobile overging naar de 'nieuwe Relax' was Vodafone qua prijs niet meer interessant. We waren blij toen we te horen krijgen dat Vodafone ook 'nieuw' werd. Deze prijzen kunnen echter niet opboxen tegen Relax met 'online korting' (als je via de webwinkel aanschaft).

Tenzij Vodafone ook online kortingen gaan aanbieden gaan ze in ieder geval bij mij in de vergelijking buiten de boot vallen. Ik ben benieuwd. (heb de nieuwe tabel offline al klaarstaan, hoop stiekem nog op verassingen)
Doel je hiermee op de 'normale' abonnementen of op de Sim Only's? Als ik de tarieven van VF Scherp vergelijk met T-Mobile Relax Sim Only dan is VF toch echt een stuk goedkoper. Nu betaal je bij VF Scherp natuurlijk per minuut en bij Relax (na de eerste minuut) per seconde maar ook dan blijft het een redelijk prijsverschil. Persoonlijk voer ik vaak korte gesprekken van <1 minuut dus ben ik een stuk goedkoper uit met een Scherp abonnement.

De nieuwe Sim Only's van VF lijken inderdaad vrij prijzig... maar had Hi niet ook laatst de tarieven flink omhoog gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
MensionXL schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:27:
[...]

Inderdaad. Ik heb vanmorgen m'n Vodafone nummer om laten zetten naar Hi, ben nu wel klaar met al die gekkigheid daar. :)
Hoe zit het met de internet verbinding van Hi ? Snelheid, limiet etc?
Dick schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:48:
[...]

Doel je hiermee op de 'normale' abonnementen of op de Sim Only's? Als ik de tarieven van VF Scherp vergelijk met T-Mobile Relax Sim Only dan is VF toch echt een stuk goedkoper.
Daar heb je gelijk in, maar stel dat je een data bundel wilt bij je abonnement, dan is dat niet mogelijk bij een Scherp abonnement ( snap ik nog steeds niet )
En met een basis simonly abo, kom je veel duurder uit. Volgens mij klopt t hele systeem van hun niet.

[ Voor 22% gewijzigd door freaknormel op 03-02-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat de nieuwe SIM Only abonnementen van Vodafone niet aantrekkelijk zijn klopt zeker, maar ook de Vodafone Basis SIM Only was al niet het aantrekkelijkst. Gelukkig heeft Vodafone nog de Vodafone Scherp SIM Only.

Hiernaast zijn de kosten voor abonnementen met internet wel voordeliger geworden.
Waar je eerst voor 100 belminuten + internet nog € 27,- betaalde, kost dit nu € 26,50. Slechts € 0,50 verschil, maar beter dan niets, of een verhoging, toch?
Nog 2 vergelijkingen:
150 minuten + internet gaat van € 32,- naar € 29,50
200 minuten + internet gaat van € 37,- naar € 34,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

freaknormel schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:17:
[...]
Hoe zit het met de internet verbinding van Hi ? Snelheid, limiet etc?
De snelheid is 384/128Kbit/s en de limiet (FUP) ligt rond de 250MB dacht ik. Ruim voldoende voor mij in elk geval. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
MensionXL schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:05:
[...]

De snelheid is 384/128Kbit/s en de limiet (FUP) ligt rond de 250MB dacht ik. Ruim voldoende voor mij in elk geval. :)
Dat heb ik binnen 3 dagen weggepompt :D
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.