Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japajoe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 23:56
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:35:
[...]

In de uk is het ook exclusive bij vodafone althans voor een bepaalde tijd.Het is hier in nl waarschijnlijk excl bij vodafone voor 2 a 3 weken

Maar we zullen het zien. Heb zelf toch de x10 gehaald gisteren vond de samsung s wel goed kwa spec maar de design vind ik maar niks en heb nooit een samsung gehad alleen sony en 1 maal LG ( nooit meer ! )
Het is de 16gb versie die exclusive is bij de vodafone

http://shop.vodafone.co.u...e-phone/samsung-galaxy-s/
Exclusive to Vodafone with 16GB internal memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Ik kan vanaf morgen officieel verlengen bij Vodafone (4 mnd voor einddatum contract). Is het verstandig om hem volgende week al te bestellen, of kan ik beter nog een maandje wachten? Of wordt de telefoon in die tijd niet veel goedkoper dan 498 aangeboden? Daarnaast zit ik nog te twijfelen tussen een 1 jarig en 2 jarig contract. Ik ben altijd huiverig dat als ik een 2 jarig abonnement neem en het toestel in die tijd zwaar achteruit gaat en/of er wat veel beters op de markt kom ik dan "genaaid" ben. Ik heb 1x een 2 jarig abonnement gehad met een Nokia N80, die had het na die 2 jaar wel bekeken :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:46:
Ik kan vanaf morgen officieel verlengen bij Vodafone (4 mnd voor einddatum contract). Is het verstandig om hem volgende week al te bestellen, of kan ik beter nog een maandje wachten? Of wordt de telefoon in die tijd niet veel goedkoper dan 498 aangeboden? Daarnaast zit ik nog te twijfelen tussen een 1 jarig en 2 jarig contract. Ik ben altijd huiverig dat als ik een 2 jarig abonnement neem en het toestel in die tijd zwaar achteruit gaat en/of er wat veel beters op de markt kom ik dan "genaaid" ben. Ik heb 1x een 2 jarig abonnement gehad met een Nokia N80, die had het na die 2 jaar wel bekeken :)
Ik zou gaan w8 want de prijs zal wel gaan dalen en heb zelf ook een klein beetje spijt dat ik ongeduldig was met w8 voor me x10 spec wise dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
NoepZor schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:46:
Volgens mij kun je al 6 maand van te voren verlengen (iig bij een 2 jarig abonnement). Ik heb begin deze week dat ook gedaan, 5 maand voor het einde van mijn contract. Ik kreeg een maand eerder een sms dat ik het kon verlengen.
Verder denk ik niet dat de prijs nog veel zal zakken. Er zit gewoon best veel dure componenten in. Verder kun je ook aan de grafiek (pricewatch) van bijvoorbeeld de HTC desire of de SE X10 zien dat de prijs de afgelopen 3 maand hooguit een tientje is gedaald.
Ook is het zo dat je bij een 2 jarig abo zoals gezegd 6 maand voor het einde weer kan verlengen, dus zit je 'slechts' 18 maand aan dit toestel vast. En ik denk dat ie tegen die tijd ook nog wel aardig mee kan komen.
Algebeld.nl zei dat de planning op 10 juni staat.
Ik weet niet waar die info vandaan komt. Maar ik kreeg een mail dat het toestel pas de 18 geleverd kan worden.

Kunnen we het er dan nu over eens worden dat dit toestel gewoon bij alle winkels op 17/18 juni wordt geleverd. :) Iedereen nog ff twee weken wachten.

[ Voor 16% gewijzigd door mbr01 op 04-06-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ik zag op de Vodafone site staat dat het vanaf 4 maand van te voren mogelijk is. Daarnaast zit ik er dan alsnog 24 maand aan vast:

1-1-00 Bestelling toestel
1-6-00 Ingang verlengde contact 24mnd
1-1-02 Nieuwe bestelling toestel
1-6-02 einde contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik hem gratis kan krijgen bij 30/35 euro per maand 24 maanden lang bij vodafone. Meestal zijn mobieltjes de eerste weken toch ontiegelijk duur bij abbonementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Ik kan je vertellen wat ik nu betaald heb.

Vodafone 275min/550sms (Bel+sms+web 275). Dat kost de 1st 12 maanden 19,75,- p/m. En de laatste 12 maanden 39,50 p/m.

Daarbij heb ik 41 euro bij moeten betalen voor de telefoon.

Misschien dat je straks gratis bij een 275 abbo krijgt. Maar ik kon weer eens niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Vanochtend een mail gehad van Algebeld, dat zij het toestel tevens in wk 24 verwachten.

Nog ff 2weekje wachten dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Huppol schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:41:

Vodafone 275min/550sms (Bel+sms+web 275). Dat kost de 1st 12 maanden 19,75,- p/m. En de laatste 12 maanden 39,50 p/m.

Misschien dat je straks gratis bij een 275 abbo krijgt. Maar ik kon weer eens niet wachten :)
Ik heb het 200 abo (12 maand 17,25, 12 maand 34,50). Heb 55 bij moeten betalen (had nog 25e vaste klant korting)

En voor het 275 abo gratis.

Wat is eigenlijk de reden dat mensen 79 euro meer willen betalen om maar bij belsimpel te kunnen bestellen? Al die internetbedrijven zijn toch redelijk gelijkwaardig. Of ben je daar al klant met goede ervaring ofzo?

En heeft iemand trouwens al gespot waar en of de 16GB versie al ergens beschikbaar is? Op de nederlandse vodafone site wordt de telefoon helemaal niet genoemd, laat staan een speciale 16gb editie.

[ Voor 38% gewijzigd door mbr01 op 04-06-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kunnen we hem dan verwachten in de winkels zoals belcompany/phonehouse? Want ik wil hem eerst even zelf zien. Ik heb namelijk nog me twijfels over de bouw. 90% super qua specs. Majha het blijft een samsung.

edit: Ik las ergens over 2 week? gr.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2010 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
mbr01 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:00:
[...]
Wat is eigenlijk de reden dat mensen 79 euro meer willen betalen om maar bij belsimpel te kunnen bestellen? Al die internetbedrijven zijn toch redelijk gelijkwaardig. Of ben je daar al klant met goede ervaring ofzo?
Dit was de eerste NL winkel die hem in het assortiment had staan met daarbij ook nog eens een leverdatum die vroeger lag dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Ik heb een verwachte leverdatum gekregen van algebeld.
Verwachte verzenddatum: 21-06-2010
Had eigenlijk gehoopt op 18 ofzo. Maar ach, wat is een paar dagen nou. Get a life mbr01 :)

[ Voor 30% gewijzigd door mbr01 op 05-06-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Huppol schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:41:

Ik heb hem ook besteld bij Algebeld in combi met een vodafone abbo 275 + web GRATIS Waarom betaal je 41 euro bij??

Mensen opgelet bij Algebeld krijg je een MicroSD 8 GB kado in combi met dit abbo! FF aangeven bij "cadeau categorie" als je hem gaat bestellen! I Is toch mooi meegenomen :9

Is dat overigens zeker dat het toestel van vodafone een opslag heeft van 16GB? Waar kan ik hier over wat vinden? Ben heel benieuwd zou wel heel lekker zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nevermind. Verlengen is wel iets duurder dan een nieuw abbo bij vodafone 200.

[ Voor 56% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 06-06-2010 12:17 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-08 21:06

DCK

Net even met Vodafone gebeld. De 16GB-versie is ook exclusief voor Vodafone in Nederland. De beste man van de klantenservice wist mij echter vertellen dat deze pas in de week van 1 juli beschikbaar zal zijn, en dat ook in die week de Vodafone-kortingsactie af zou lopen. Beetje jammer dus.

Ik bestel de telefoon wel eerder bij een winkel met Vodafone-abo, en dan investeer ik het geld dat ik bespaar wel in een micro-SD-kaartje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
DCK schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:25:
Net even met Vodafone gebeld. De 16GB-versie is ook exclusief voor Vodafone in Nederland. De beste man van de klantenservice wist mij echter vertellen dat deze pas in de week van 1 juli beschikbaar zal zijn, en dat ook in die week de Vodafone-kortingsactie af zou lopen. Beetje jammer dus.

Ik bestel de telefoon wel eerder bij een winkel met Vodafone-abo, en dan investeer ik het geld dat ik bespaar wel in een micro-SD-kaartje ;)
Wil net zeggen, die heb je ook voor 35 euro... Heb er vandaag eentje besteld namelijk. Dus daar hoef je het niet voor te doen!

Ik wacht overigens nogsteeds totdat de Galaxy S bij hi in de shop wordt opgenomen, dan kan ik gaan bellen over verlenging. Waar ik natuurlijk benieuwd naar ben is wat ik moet bijleggen voor het toestel, omdat ik 1 jarig abo wil. Voor een HTC desire betaalde ik 70 euro bij met een 1 jarig hi 25 abo. Zodra ie bij Hi te bestellen is zal ik het hier ook ff laten weten.

[ Voor 21% gewijzigd door peakaboo op 07-06-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Uiters duidelijk antwoord van GSMWEB :O
Geachte heer/mevrouw,

allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.

Helaas is nog niet bekend vanaf wanneer GSMweb.nl de Samsung I9000 GALAXY op de website zal aanbieden en voor het eerst op voorraad zal hebben.

Het enige dat momenteel bekend is, is dat het toestel uiteindelijk wel door GSMweb.nl aangeboden zal worden.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Vriendelijke groeten,

Michelle

Klantenservice GSMWEB.NL NEDERLAND BV
http://www.gsmweb.nl
mailto:info@gsmweb.nl
Tel: 020-7766366 / 020-7766355
Fax: 020-7771124 / 020-7771123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yassine schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:00:
Uiters duidelijk antwoord van GSMWEB :O

[...]
Ik denk niet dat ik daar uiteindelijk zal bestellen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol

Ja idd. Ik heb net een 16gb kaartje gekocht, die opslag moet ik toch hebben voor mijn muziek.
Eigenlijk wil ik 24+ GB maar vindt een 32GB kaartje nog te duur, misschien dat ik die later koop als het echt nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
De galaxy begin juli verwacht bij Hi, en deze week in de voorinschrijving: http://twitter.com/AanbiedingvanHi/status/15634194573

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nu ook te bestellen op studentmobiel.nl

http://www.studentmobiel....9000-galaxy?provider_id=5

Hun verwachten hem week 26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:03:
Hij is nu ook te bestellen op studentmobiel.nl

http://www.studentmobiel....9000-galaxy?provider_id=5

Hun verwachten hem week 26.
Heeft studentmobiel dezelfde eigenaar als gsmwijzer?
http://www.gsmwijzer.nl/g...7730/samsung-i9000-galaxy
Zelfde prijzen, zelfde releasedatum zelfde layout.. etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit betekend dat als je gebruik wil maken van die "6 maand voor de helft van de prijs bij een abonnement van 12 maand, of 12 maand voor de helft van de prijs bij een abonnement van 24" nog voor die week van 1 juli moet bestellen. Vodafone actie duurt tot 30 Juni als je nog wil profiteren...

Bij studentenmobiel/gmswijzer kost hij 244 euro bij 1 jarig abonnement. ( 17,25 actie prijs )

Wat is trouwens de reden dat als je verlengt je veel meer bij moet betalen 8)7 :X
Leuk als trouwe klant... :F

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stark schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:15:
[...]

Heeft studentmobiel dezelfde eigenaar als gsmwijzer?
http://www.gsmwijzer.nl/g...7730/samsung-i9000-galaxy
Zelfde prijzen, zelfde releasedatum zelfde layout.. etc
Ja is het zelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:37:
[...]

Dit betekend dat als je gebruik wil maken van die "6 maand voor de helft van de prijs bij een abonnement van 12 maand, of 12 maand voor de helft van de prijs bij een abonnement van 24" nog voor die week van 1 juli moet bestellen. Vodafone actie duurt tot 30 Juni als je nog wil profiteren...

Bij studentenmobiel/gmswijzer kost hij 244 euro bij 1 jarig abonnement. ( 17,25 actie prijs )

Wat is trouwens de reden dat als je verlengt je veel meer bij moet betalen 8)7 :X
Leuk als trouwe klant... :F
Dat heb ik ook altijd al raar gevonden. Maar ik denk dat het ligt aan het feit dat je je oude abo bij vodafone tot wel 6 maanden voortijdig kan kan stoppen, dus dat is dikke winst voor jou. Wil je overstappen naar de concurrent dan zul je de gehele contract periode moeten uitzitten. Zeker bij die 50% actie van vodafone is het heel gunstig. 12 maanden 17,50 betalen, daarna 6 maanden 35,00. En hup daar koop je weer een nieuwe dual core galaxy sss. (Ok, het heeft wel iets van rijk rekenen weg, maar als je eenmaal in het circuit zit van dure telefoons met internet, dan is het redelijk gunstig om erin te blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al jullie commentaren te hebben gelezen zit ik met het volgende dilemma:

Optie 1.

De samsung galaxy s in combi met een vodafone abbo bestellen bij Belsimpel(er vanuit gaande dat deze site het toestel het snelst zal leveren) en hem dus na twee weken(waarschijnlijk iets langer) binnen te hebben.

Optie 2.

Wachten tot hij in de winkels ligt en gewoon via de winkel een vodafone abbo afsluiten.

Voor+nadelen van optie 1.

Het voordeel van optie 1 is dat je hem sowieso voor 1 juli binnen hebt en nog gebruik kan maken van de 50% vodafone aanbieding. Het nadeel van optie 1 is dat het risico erin zit dat hij tegen die tijd ook wel in de winkel ligt. Wat je dus een goedkoper abbo oplevert dan het abbo bij bv Belsimpel.

Voor+nadelen optie 2

Voordeel van optie 2: Je weet zeker dat je een goedkoper abbo hebt(het duurt alleen misschien langer) Het nadeel is dan natuurlijk weer dat de kans erin zit dat je je abbo pas kan aflsuiten na 1 juli en het toch allemaal nog duurder wordt...

Wat is in jullie ogen het beste om te doen en heeft iemand wellicht meer info over wanneer het toestel in de winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
mbr01 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:06:
Ik heb een verwachte leverdatum gekregen van algebeld.

[...]

Had eigenlijk gehoopt op 18 ofzo. Maar ach, wat is een paar dagen nou. Get a life mbr01 :)
Apart, mijn order is pas later geëffectueerd en ik heb de 18de als verzendatum doorgekregen van Algebeld.

Ik ga er overigens stiekem vanuit dat ik ook de 16GB versie krijg toegestuurd en anders wil ik hem wat later ontvangen. Mijn abbo kan toch pas in juli worden overgezet van naar Vodafone dus voor die tijd heeft het geen zin maar die actie gaat al in zodra jij je contract opstuurt.

[ Voor 26% gewijzigd door Gallant op 09-06-2010 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
Het nadeel van optie 1 is dat het risico erin zit dat hij tegen die tijd ook wel in de winkel ligt. Wat je dus een goedkoper abbo oplevert.....

......

Voordeel van optie 2: Je weet zeker dat je een goedkoper abbo hebt.....
Ik begrijp je redenering niet. Waarom weet jij zeker dat je een goedkoper abbo krijgt als het toestel in de winkel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Gallant schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 01:51:
[...]

Apart, mijn order is pas later geëffectueerd en ik heb de 18de als verzendatum doorgekregen van Algebeld.

Ik ga er overigens stiekem vanuit dat ik ook de 16GB versie krijg toegestuurd en anders wil ik hem wat later ontvangen. Mijn abbo kan toch pas in juli worden overgezet van naar Vodafone dus voor die tijd heeft het geen zin maar die actie gaat al in zodra jij je contract opstuurt.
Als ik bij de order status kijk op de site staat hij nog steeds op 21 juni. Wel raar dan.

Waarom denk/hoop je dat je de 16GB versie krijgt? Op de algebeld site staat alleen de 8GB versie.En dan vodafone exclusief de 16GB zou hebben betekent niet dat wij deze dan nu ook krijgen. Mocht je meer weten over hoe die wel kunnen krijgen, dan hoor ik het graag. Het is me zelfs nog wel 25 euro extra o.i.d waarrd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Marbo schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:33:
Ik begrijp je redenering niet. Waarom weet jij zeker dat je een goedkoper abbo krijgt als het toestel in de winkel ligt?
Klantwaarde kan je korting flink opschroeven, dit werkt echter alleen bij de reguliere telco winkels

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:22

bdu

mbr01 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:35:
[...]

Dat heb ik ook altijd al raar gevonden. Maar ik denk dat het ligt aan het feit dat je je oude abo bij vodafone tot wel 6 maanden voortijdig kan kan stoppen, dus dat is dikke winst voor jou. Wil je overstappen naar de concurrent dan zul je de gehele contract periode moeten uitzitten. Zeker bij die 50% actie van vodafone is het heel gunstig. 12 maanden 17,50 betalen, daarna 6 maanden 35,00. En hup daar koop je weer een nieuwe dual core galaxy sss. (Ok, het heeft wel iets van rijk rekenen weg, maar als je eenmaal in het circuit zit van dure telefoons met internet, dan is het redelijk gunstig om erin te blijven)
Wat bedoel je met "6 maanden voortijdig kan kan stoppen"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@marbo:

Het bestellen via een site is toch duurde dan in de winkel een abbo afsluiten? Dit omdat je natuurlijk de verzendkosten niet hoeft te betalen. En ook omdat belsimpel extra betaald voor het snelle leveren van het toestel. Dit voelen wij dan ook aan onze abbo kosten...

Of is dit volledig onwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Abbonementen zijn overal even duur hoor. De provider bepaalt wat jij per maand betaalt.

Het zit hem meer in de extra toestelkosten. Bij de ene winkel krijg je meer korting op het toestel dan in de andere. Op deze manier kun je dus bij bepaalde winkels het toestel gratis krijgen, en bij een andere winkel niet.

Meestal blijkt dit in de praktijk niet super veel te schelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Huppol op 09-06-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even ter verduidelijking: De Vodafone actie loopt tot eind deze maand. Als je nu besteld, dan profiteer je dus nu ook nog van de Vodafone actie.

Voor je abonnement maakt het dus niet uit of je hem bij een webshop besteld die het toestel nog niet kan leveren, maar wel voordeliger is dan webshops die hem via (dure) grijze import al hebben.

Wij zouden hem ook al kunnen leveren via grijze import, maar omdat we het toestel via de NL distri binnen 2 weken verwachten, doen we dit niet, omdat de versie met grijze import toch best wat duurder is.

@Nj6000000
Webwinkels zijn over het algemeen voordeliger dan 'echte' winkels. We moeten misschien wel verzendkosten betalen, maar wij hoeven geen duur winkelpand in een mooie winkelstraat te betalen. Tevens werken webwinkels over het algemeen met een kleinere marge dan echte winkels, omdat webwinkels een groter bereik hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
bdu schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:46:
[...]

Wat bedoel je met "6 maanden voortijdig kan kan stoppen"..
Het is een vrij ingewikkeld verhaal en een beetje rekenen. Maar zo heb ik het uitgelegd gekregen:

Ik ben destijds een contract met vodafone aangegaan met een looptijd van 24 maanden, hier is ook de toestelkorting op afgestemt, ik had een vrij dure Touch Pro (600E). Maar als je verlengt kan dat al 6 maanden voor tijd (bij mij iig, sommige zeggen 4 maand). Bij deze verleniging vervalt je oude contract en start je nieuwe 24-maanden contract met bijbehoerende toestel en toestelkorting.
Nu komt het er dus om neer dat ik maar 18 maanden heb betaald voor mijn touch pro, terwijl ik korting heb gekregen horende bij een 24 maanden contract.

Stel ik zou nu bij t-mobile o.i.d. een contract aangaan, of zelfs overstappen naar een sim-only bij vodafone, dan verplicht vodafone mij om de gehele initiele contractperiode van 24 maanden af te maken. Wel kun je je nummer 4 maand van te voren alvast overschrijven en een abo aangaan bij t-mobile, om zo een toestel te krijgen, maar dan wordt je nummer pas daadwerkelijk overgezet na beeindiging van je vodafone contract.

Voorbeeld. Bekijke een periode van 6 jaar. Ik kan daarin 2 dingen doen:
1. Ik kan gedurende die 6 jaar elke 24 maanden overstappen naar een andere provider (zelfde maandbedrag voor het gemak), vanwege die iets hogere toestelkorting. Neem aan dat hierdoor het toestel net gratis is.
2. Je blijft bij een provider, vodafone in dit voorbeeld, en dan kun je in die 6 jaar elke 18 maanden een nieuw toestel uitkiezen (waarbij je een 24 maands abo aangaat). Hierdoor is je toestel wel duurder, maar vaak is dit niet meer dan 40 Extra.

Bij optie 1 houdt dit in dat je in die 6 jaar met de overstaptechniek 3 toestellen hebt gehad. En bij optie 2, waarbij je bij vodafone blijft, je in die periode 4 toestellen hebt gehad.
Het enige dat je daarvoor extra betaald is 4*40=160 euro gezien over de gehele 6 jaar gezien. Dat is natuurlijk niet veel voor een extra highend phone.

Daarboven komt nog de kortingsacite van nu, die zegt dat de eerste 12 maand half geld is en de laatste 12 maand vol tarief. Kies je dan weer 6 maand van tevoren een verlenging, dan ben je 6 van duurste maanden kwijt.
Verder kreeg ik ik ook nog vaste klantkorting bij de online winkel waar ik mijn telefoons altijd haal. @25 euro toestel korting.
En ook nog als voordeel, je oude telefoon is half jaar jonger, dus daar krijg je mee geld voor als je hem verkoopt.

En daarom is de kosten van verlengen iets hoger dan bij een nieuw abonnement. (ze kunnen vaste klanten ook niet voor niets bedienen),. Zorg dus wel dat je optijd verlengt, anders is het voordeel weg.
Einde voorbeeld

Ik voelde me eigenlijk ook gedwongen (:))om mijn abo te verlengen en een GalaxyS te pakken, aangezien mijn maandelijkse kosten door de helft gingen de eerste 12 maand (17.50 ipv 35euro@6maanden) verder kreeg ik dus korting a 25 euro, dus daar blijf over 55 euro bij betalen. Maar mijn oude toestel is nog 90 euro waard. dus 35 euro winst.... :)
Nou kun je ook zeggen doe dan sim only. Maar dat kost ook 7,50 (bellen en sms) en 10 euro internetten, want dat is wel een eis van mij.

Mocht iemand iets zien wat niet klopt aan dit verhaal, en ik mij dus in de vingers snijd, dan hoor ik dat graag. Maar ik ben zelf redelijk overtuigd van dit verhaal. Dus kom maar op! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld bij Hi!

Staat op levering vanaf 1 juli dat is jammer maar voor de prijs kon ik het niet laten!

1 jaar verlengen Hi online 35 € 75,- bijbetalen :)

Volgens de info is het een 16GB :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem besteld bij Algebeld.nl.
De medewerker kon mij vertellen dat er een Nederlandse versie van Swype op het toestel zit en
simlock vrij word geleverd.
Ik kon verlengen 6 maanden van te voren en hij word geleverd bij mij in week 24.
Toestel word geleverd met 8 gb kaart en ik hoef niet bij te betalen.
Abbonement is Vodafone 275 met web en is het eerste jaar 19,75
Netjes geregeld bij algebeld.nl

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:14:
Volgens de info is het een 16GB :9~
Hopen dat dat geen onjuiste info is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Smartphonestunt:

Even ter verificatie:

Webwinkels zijn voordeliger zeg je. Geld dat ook voor je abbo dan?

Het voordeel van webwinkels is dat ze de toestellen eerder binnen hebben?

Als ik geld wil besparen boeit het dus eigelijk niet of ik ga wachten todat het toestel in de winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbr01 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:21:
[...]

Heb jij em daar besteld?
Nee, ik heb ervaring met dit soort zaken bij play... Ook al hebben ze hem op voorraad, je kan er dan alsnog minimaal 2 weken op wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

Waarom juich je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:13:
@Smartphonestunt:

Even ter verificatie:

Webwinkels zijn voordeliger zeg je. Geld dat ook voor je abbo dan?

Het voordeel van webwinkels is dat ze de toestellen eerder binnen hebben?

Als ik geld wil besparen boeit het dus eigelijk niet of ik ga wachten todat het toestel in de winkels ligt?
Ik zal wel voor Smartphonestunts antwoorden dan. ;)

Webshops en winkels verschillen inderdaad in prijs bij een aantal providers. Telfort, Hi, KPN en T-Mobile rekenen online een lager tarief dan in de winkel. Bijvoorbeeld T-Mobile Relax 20 kost in de T-Shop 20 euro en online 16,95.
Bij Hi/KPN weet ik in ieder geval wel dat de catch is dat je beltegoed standaard kwijtraakt als je het niet opmaakt, en dat vooral de popi-jopi figuren bij de Hi Winkel erg lastig doen als je met een via internet bestelde telefoon bij ze langs komt als hij stuk of niet goed is. Je zou dus kunnen zeggen; voor die paar euro ben je de service kwijt.

Tevens een erg belangrijk iets om je op het hart te drukken: Via Hi.nl bestellen is maar 1 (!) jaar garantie. En ik kan het weten, want ik heb een Samsung overgekocht van iemand die via Hi.nl besteld had. Maar je moet meestal wel 2 jaar met je abo doen. In de winkel is de garantie altijd 2 jaar en eventueel uit te breiden met een verzekering.

Vodafone heeft trouwens geen verschillende prijzen wanneer je online aanschaft of via de winkel.

Waar webshops beter in zijn; is bijbetalen. Je moet via internet vaak minder bijbetalen, en simpelweg omdat het uit een loods uit Noord-Oost Groningen (bij wijze van ;)) verstuurd hoeft te worden, en niet opgehaald in een peperduur pand in het centrum.

Het is wikken en wegen... meer betalen maar meer service krijgen... of minder betalen en geen service krijgen. Want via GSMweb.nl bestellen, dan zal iig een BC/t4t/TPH hem in ieder geval niet ter reparatie aannemen voor je... Misschien via Hi Online wel bij de Hi Winkel... maar dan moet je een goede treffen. (Die vind je hier in Arnhem niet in ieder geval...)

Over de Galaxy S kan ik je zeggen dat ik hem over 2 weken binnenkrijg (gister te horen gekregen) maar zonder de 16GB versie. Die gaat exclusief naar Vodafone winkels, maar wel gesimlocked en branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Skann schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:07:
Over de Galaxy S kan ik je zeggen dat ik hem over 2 weken binnenkrijg (gister te horen gekregen) maar zonder de 16GB versie. Die gaat exclusief naar Vodafone winkels, maar wel gesimlocked en branded.
Waar heb jij hem dan besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Niet, ik heb gister met een Samsung vertegenwoordiger gesproken, die kwam bij mij in de winkel. ;) Ik krijg hem dus in de winkel binnen om te verkopen. :p

[ Voor 22% gewijzigd door Skann op 09-06-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het nog maar 1 dag is (en nu nog maar een paar uur)... Trouwens... Juichte ik?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Skann schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:07:
[...]
Vodafone heeft trouwens geen verschillende prijzen wanneer je online aanschaft of via de winkel.
Twee jaar geleden toen ik mijn n95 aanschafte zat er WEL verschil tussen de winkel en website. Misschien niet de standaardprijs van een abbo, maar de winkels deden toen in ieder geval niet aan alle acties mee. Ook verschilt de korting op een toestel. (misschien dat dat nu anders is)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:47:
[...]

Omdat het nog maar 1 dag is (en nu nog maar een paar uur)... Trouwens... Juichte ik?
En nu staat er dit:
Temporarily out of stock. This item will be dispatched as soon as it arrives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Gallant schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 01:51:
[...]

@Gallant. Staat je datum nog steeds op 18 (ff kijken op algbeld.nl/order-status/index.html)?

Aaaahhh (= vloeken op zijn beschaafd nederlands), nu staat hij opeens op 28-06-2010. Daar baal ik wel een beetje van eigenijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japajoe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 23:56
HI heeft hem nu ook in de webshop staan en de prijzen zijn enigszins nog wel redelijk te noemen.

Nieuw Abo
Afbeeldingslocatie: http://195.74.65.11/~he3823/nieuw.JPG

Verlengen Abo
Afbeeldingslocatie: http://195.74.65.11/~he3823/verlengen.JPG

Leverbaar vanaf 1 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Als je wacht tot na de zomer krijg je hem al wel voor 1 jaar denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Skann schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:59:
Als je wacht tot na de zomer krijg je hem al wel voor 1 jaar denk ik..
Ik wil sowieso 1 jaar, mocht ie na een jaar nog heel goed bevallen dan kun je dan mooi een sim only nemen. Ga van de week wel eens bellen wat voor korting ik krijg met verlenging van abo.. De HTC Desire kreeg ik met 1 jaar mee voor 70 euro en maandbedrag van 20 euro. Wel met internet erbij.

Deze GS zal natuurlijk een stukje duurder zijn, maar ik ga echt geen 250 euro bijleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbr01 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:59:
[...]

Mocht iemand iets zien wat niet klopt aan dit verhaal, en ik mij dus in de vingers snijd, dan hoor ik dat graag. Maar ik ben zelf redelijk overtuigd van dit verhaal. Dus kom maar op! >:)
Je zou voor mij de eerste zijn waarbij de laatste 6 maanden van je abo vervielen. Normaal kun je vroegtijdig verlengen, maar dan loopt je huidige abo gewoon door en gaat je nieuwe abo in na afloop van het huidige. Ik heb iig nog NOOIT gehoord dat een provider de maanden dat je vroegtijdig verlengt laat vervallen, dan snijden ze zich wel heel erg in eigen vingers. Lijkt mij dus erg onwaarschijnlijk dat het bij jou wel kan, als het je daadwerkelijk lukt, laat maar weten. Dat vodafone de 6 duurste maanden weg zou laten vallen vind je zelf niet vreemd?

Over Belsimpel en Algebeld, eigenlijk hetzelfde wat je vaak bij nieuwe producten en sommige webshops ziet. Een aantal webshops die vroegtijdig aanbieden, soms tegen een lagere, soms een hogere prijs. Maar het komt er altijd op neer dat ze klanten willen trekken met de vroege datum en die datum schuift steeds een beetje op, totdat je de telefoon eigenlijk overal kunt krijgen, maar jij niet meer gaat annuleren. Alle voordeel weg, tenzij je een mooi prijsje hebt kunnen regelen, maar dat is vaak ook niet eens zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:41
-

[ Voor 100% gewijzigd door DRAFTER86 op 10-06-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
@Hoijong
Ik vind het ook al een beetje raar. Ik heb er wel een aantal mails over gewisseld met algebeld. En heb mijn vragen daar duidelijk genoeg gesteld. Ik hoop niet dat ik hun info verkeerd heb geintepreteerd. Maar ik begin me wel zorgen te maken aangezien ik net op vodafone.nl zie dat mijn contract afloopt in oktober 2012, oftwel gewoon rest+24 maand. Ik ben benieuwd naar de rekeningen. Als de gegevens op de site kloppen, dan ga ik denk ik nog wel even een mail richting algebeld.nl voor opheldering doen. Afwachten dan maar. Als ik meer weet laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook besteld bij Algebeld.nl.
Mijn contract loopt af op 19 nov.
Dit houd in dat ik betaal tot 19 nov voor mijn huidige abonnement en daarna over gaat op
het nieuwe contract.
De levertijd staat bij mij nu op 28 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Phone House staat dat hij de 16 ''Juni'' binnen komt ik hoop dat dit klopt :) kan niet wachten :D !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
mbr01 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:30:
[...]

@Gallant. Staat je datum nog steeds op 18 (ff kijken op algbeld.nl/order-status/index.html)?

Aaaahhh (= vloeken op zijn beschaafd nederlands), nu staat hij opeens op 28-06-2010. Daar baal ik wel een beetje van eigenijk.
AHHneeEEH, order status geeft nu aan dat de verwachte verzenddatum 28-06-2010 is :( In de mail die ze me stuurde stond:
Geachte heer @@@@@,

Wij hebben vandaag uw contract ontvangen. Helaas is de Samsung i9000 Galaxy S Metallic Black momenteel niet op voorraad. Wij verwachten de Samsung i9000 Galaxy S Metallic Black rond 18-06-2010 binnen te krijgen. Middels deze mail wil ik uw toestemming vragen om het contract alvast te activeren.

Aangezien u nummerbehoud heeft aangevraagd kunnen wij dit alvast in gang zetten. U betaalt dan geen dubbele kosten, omdat u pas gaat betalen op het moment dat de nummer portering heeft plaatsgevonden.

Mocht u liever willen wachten totdat de Samsung i9000 Galaxy S Metallic Black op voorraad is, dan kan dit natuurlijk ook. De aanbieding loopt tot het einde van de maand. Graag zouden we voor deze datum een reactie ontvangen. Het kan zijn dat de prijzen en acties na deze datum positief dan wel negatief veranderen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Afdeling contractsverwerking

Algebeld.nl
Postbus 212
7000 AE, Doetinchem
Tel: 0314 - 66 80 66

Weet iemand of de vodafone actie in gevaar dreigt te komen als mijn nummer portering pas op 7 juli zou in gaan? Want op dat moment zou het abonnement pas bij vodafone ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat nu ook bij smartphoneshop.nl op de site:

http://www.smartphoneshop...msung-galaxy-s-i9000.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdy64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 15:14
@ Japajoe
Prijzen zijn alweer aangepast bij Hi.. Vond het in eerste instantie ook erg duur maar nu valt het opzich wel mee..
beste overzicht staat denk ik nog steeds op studentmobiel.nl Die zijn ook goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beesjes1989
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-03-2014
Hopelijk is de galaxy s die op de website van hi staat inderdaad ook de versie de 16 gb versie (aangezien, in ieder geval in GB, exclusief is voor vodafone)
Japajoe schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:21:
[...]

Het is de 16gb versie die exclusive is bij de vodafone

http://shop.vodafone.co.u...e-phone/samsung-galaxy-s/
Exclusive to Vodafone with 16GB internal memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Mij is opgevallen dat er prijsverschillen zitten in de aansluitkosten van Vodafone. Bij de ene wordt gesproken over 9,50 eenmalige aansluitkosten en bij de andere zie ik 24,50. Het verschil zit hem in sim-only en abbo + toetsel. Ik snap niet wat dat kan uitmaken in kosten. Ik vind dit dus niet kloppen. Kan iemand mij dit verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
In Engeland belooft Vodafone vanaf 15 juni te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan Algebeld.nl
Goede middag,

in een voorgaande mail zeiden jullie dat de levertijd rond 18 juni lag, nu zegt het op mijn orderstatus 28 juni. Wat is er gebeurt?

Antwoord:
Goede middag,

Samsung heeft de verwachte leverdatum bijgesteld. Het toestel komt vrijdag de 25e aan bij de groothandels is de verwachting. Daardoor krijgen wij ze maandag de 28e binnen. Het zijn de officiële Nederlandse toestellen en we krijgen gegarandeerd als eerste geleverd. Excuses voor de vertraging.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik altijd bijzonder irritant vind aan het wachten op mobiele telefoons, is de onduidelijkheid rond de levering van het toestel.. Zo zijn ze me al kwijtgeraakt voor de Milestone en de X10.. Maar blijven uitstellen en uitstellen totdat je er flauw van wordt.. Nu gaat het weer die kant op.. Iedere keer een weekje erbij en voor je het weet ben je een maand of meer verder zonder dat je het toestel ook maar in het echt gezien hebt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al een tijdje, en heb besloten om me maar eens te registreren. Ik heb een paar dagen terug mijn Galaxy S besteld bij studentmobiel.nl, dus ik ben zeer benieuwd wanneer die binnenkomt. Ik kreeg net deze mail van de klantenservice:

Wij verwachten dit toestel eind juni binnen te krijgen en zullen uw order dan verder verwerken.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Ik zag trouwens wel dat het bedrag wat je bij het abonnement dat ik heb afgesloten moet bijbetalen ineens verlaagd is. Moest een paar dagen terug 30 euro betalen, en nu is het nog maar 19, het is maar 11 euro, maar toch jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:50
T-mobile heeft de telefoon ook inmiddels op de site gezet :)
I.c.m. Online 30 is ie gratis.
Levertijd staat op ca. 1 week.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgunn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 11:03
Net besteld bij T-mobile, die gast aan de telefoon zal wel een foutje hebben gemaakt ofzo, maar ik krijg hem gratis met een 1 jarig contract. Relax 45 + internet.

Wilde hem eigenlijk met de vodafone actie nog bestellen, maar dit was toch wel "een offer I cant refuse"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeloofelijk :X

Ik bel net Hi op, om te kijken waarom van de een op andere week mijn korting dramatisch gedaald is..

Krijg ik te horen... "Had u maar vorige week moeten bestellen" heb ik meteen opgehangen.. wat een onzin.. Vroeg alleen waarom dat zo is.. dan hoef ik niet zon klote antwoord..

Eerst de x10 voor 15euro pm 1 jaar, met 120 bijbetalen

en nu opeens 200 euro bijbetalen.. En bij de galaxy is het nog extremer, maar die stond er toen niet..

Zo ga je toch niet met je klanten om..

Vind het schandalig, ga mooi een andere provider kiezen, klantwaarde D stelt dus blijkbaar geen ruk voor bij hun.. *******
:( k ben echt laaiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Topgunn schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:19:
Net besteld bij T-mobile, die gast aan de telefoon zal wel een foutje hebben gemaakt ofzo, maar ik krijg hem gratis met een 1 jarig contract. Relax 45 + internet.

Wilde hem eigenlijk met de vodafone actie nog bestellen, maar dit was toch wel "een offer I cant refuse"
Zo, dat is zeker geen slecht aanbod ;)

Ik heb ze ook maar es gebeld, gevraagd wat het toestel mij kost bij het verlengen van Relax 25 1jaar icl w'w en dan krijg ik hem voor 220€ In totaal (icl w'w) 580€. Ik wacht nog af wat de rest van de aanbieders doen, maar tot nog toe voor mij het goedkoopste aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Als ik mijn nummer laat overzetten van mijn prepaid naar mijn nieuwe galaxy S vodafone abbonement. En over een jaar als het abbonement is afgelopen kan ik het nummer dan weer terug laten overzetten naar mijn prepaid? Wat gebeurd eigenlijk met mijn nummer als mijn abbonement is afgelopen? Blijf ik dan nog bereikbaar?

[ Voor 15% gewijzigd door Stark op 11-06-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:35:

Ik bel net Hi op, om te kijken waarom van de een op andere week mijn korting dramatisch gedaald is..

Krijg ik te horen... "Had u maar vorige week moeten bestellen" heb ik meteen opgehangen.. wat een onzin.. Vroeg alleen waarom dat zo is.. dan hoef ik niet zon klote antwoord..

en nu opeens 200 euro bijbetalen.. En bij de galaxy is het nog extremer, maar die stond er toen niet..

Vind het schandalig, ga mooi een andere provider kiezen, klantwaarde D stelt dus blijkbaar geen ruk voor bij hun.. *******
Haha das mooi kut.. Ik zal morgen eens bellen naar hi om te kijken wat ze mij aanbieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Topgunn schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:19:

Dat zeker wel netjes, ik zit nog bij t-mobile zal eens kijken of ze me ook zo iets willen aanbieden :9 Al is vodafone internet abo wel beter.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:35:

Kan me voorstellen maar verwacht ook niet anders van KPN. Mensen verwachten service van hen want je betaald er dik voor maar dat kan je vergeten, helaas.
Stark schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:30:
Als ik mijn nummer laat overzetten van mijn prepaid naar mijn nieuwe galaxy S vodafone abbonement. En over een jaar als het abbonement is afgelopen kan ik het nummer dan weer terug laten overzetten naar mijn prepaid? Wat gebeurd eigenlijk met mijn nummer als mijn abbonement is afgelopen? Blijf ik dan nog bereikbaar?
Ja hoor, je kan zo vaak wisselen van provider en van pre-paid naar post-paid zo vaak je wilt en ook je nummer mee nemen zo vaak als je wilt. Geen probleem zou dat moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Belsimpel.nl: Week 24 verwacht (as. Maandag 14 juni 2010 - Zondag 20 juni 2010)

http://www.belsimpel.nl/Samsung/samsung-galaxy-s-i9000/?utm_source=1001&utm_medium=1&utm_campaign=1001&utm_content=d&cntd=1

Het voelt aan als wachten op Sinterklaas toen ik een jaar of 10 was... Nog eventjes geduld... :)

[ Voor 68% gewijzigd door fanSte op 12-06-2010 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekocht bij GSMWijzer.

http://www.gsmwijzer.nl/g...730/samsung-i9000-galaxy: Vodafone Bel+GSM+Web 200. Toestelprijs is dan 19 euro. Geen idee of deze shop betrouwbaar is. De man die ik belde kwam deskundig over.

Ik zit nu bij T-Mobile, maar kon twee weken terug niet eens normaal praten met iemand, zo slecht was de verbinding. Laat staan internet.
Dus dan maar een andere provider. Hoewel ik bepaald geen fan ben van Vodafone, ben ik gevallen voor de korting van 50% in het eerste jaar en de snelle internet verbinding, en de hoop dat ik met Sipdroid thuis en op het werk gewoon kan bellen. http://sipdroid.org/, waardoor ik een kleiner abonnement kan kiezen dan ik nu heb.

De verwachte leverdatum staat hier nog op week 26, maar ik neem toch aan dat die shops die toestellen zo ongeveer tegelijkertijd geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Ik heb hem ook besteld bij GSMWijzer. 1 jarig contract Vodafone Bel+SMS+Web 200. Vind 2 jaar erg lang, dus maar 1 jaar gepakt.

Alleen maandag ff op school rijbewijs scannen en bankafschrift voor t contract af te handelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Stark op 12-06-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:18
In eerste instantie had ik de Samsung ook via algebeld.nl besteld. Het toestel zou geleverd worden op de 8e maar hier kwam echter vertraging in. Uiteindelijk ontving ik een e-mail dat het de 18e van juni zou worden en nog geen dag later zag ik op hun website dat het de 28e zou worden. Nu weet ik niet of dit aan algebeld.nl ligt, maar persoonlijk hou ik er niet van dat bedrijven kopers werven door een datum te prikken waar ze van te voren al van weten dat deze niet na te komen is. Ik heb daarom dan ook mijn order bij algebeld.nl geannuleerd.

Nog geen dag later zie ik dat GSMwijzer.nl de telefoon nu ook in pre-order heeft staan. Ze hebben het over een leverdatum ergens in week 26 en dat zou gelijk zijn aan de leverdatum van algebeld.nl. Echter met het verlengen van mijn KPN abonnement zijn er nogal wat verschillen. Zo blijkt GSMwijzer het toestel te kunnen leveren voor een lager abonnement met minder bijbetaling dan algebeld.nl. Het vermelden toch even waard dacht ik.

Algebeld.nlPrijsGSMwijzer.nlPrijs
KPN Personal SIM 21028,50KPN Personal SIM 15521,50*
Internet Extra Snel7,50**Internet Extra Snel7,50**
Bijbetaling68,50Bijbetaling49,00
Verzendkosten7,50Verzendkosten6,95
Totaal goedkoper***188,05

* - Eigenlijk is het KPN Personal SIM 155 Tarief 23,50E per maand. Echter je krijgt voor 24 maanden lang
ook nog eens 2E Online korting. Algebeld.nl rekent daarentegen het volle tarief voor de abonnementen.

** - Internet Extra Snel is de eerste 12 maanden 7,50E per maand en de resterende twaalf maanden 15,00E per maand.

*** - Totaal goedkoper geldt voor de vergelijking met algebeld.nl en dit bedrag is ontstaan door het verschil van abonnementsvorm (7E per maand, de bijbetaling die bij GSMwijzer 19,50 lager is en de 55 cent die je bespaar op de verzendkosten). Daarnaast verlangt algebeld.nl een vooruitbetaling om de verzendkosten laag te houden terwijl GSMwijzer de zending onder rembours verstuurd.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op de website belcompany.nl ga.. krijgen jullie ook steeds een Fout melding??
http://www.belcompany.nl/...msung_Galaxy_S.aspx#Ander

En dan klick ik op verlengen. En komt er een foutmelding.. Of ben ik de enige?

Bij belcompany is de Samsung Galaxy S gratis bij een vodafone 200 abo. Dus die van 17,25 per maand voor 12 maanden en dan volgende maanden het dubbele.
Klinkt goed. (beste wat ik heb kunnen vinden) Maar ik moet verlengen en krijg dus een fout.. zucht. Wil weten hoeveel ik moet bijbetalen als ik verleng. Ik ben echt zeer content met vodafone bij mijn HTC hero..

Vodafone + hero is namelijk sneller internetten dan een iPhone 3GS + T-mobile.. is mijn ervaring.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Ja, krijg die foutmelding ook. Jammer, er staan namelijk wel leuke aanbiedingen tussen zo te zien.

Edit: Oh, ik zie net dat je die foutmelding bij alle telefoons krijgt als je hem in je winkelmandje wil stoppen :+

[ Voor 37% gewijzigd door Fixer op 12-06-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Stark schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:33:
Ik heb hem ook besteld bij GSMWijzer. 1 jarig contract Vodafone Bel+SMS+Web 200. Vind 2 jaar erg lang, dus maar 1 jaar gepakt.

Alleen maandag ff op school rijbewijs scannen en bankafschrift voor t contract af te handelen.
Naja, ik zie dat je alleen met rembours kan betalen bij gsmwijzer.nl? Iemand hier ervaring mee of dat zo is? Als het zo is annuleer ik en bestel ik wel bij pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
fanste schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 03:23:
Belsimpel.nl: Week 24 verwacht (as. Maandag 14 juni 2010 - Zondag 20 juni 2010)

http://www.belsimpel.nl/Samsung/samsung-galaxy-s-i9000/?utm_source=1001&utm_medium=1&utm_campaign=1001&utm_content=d&cntd=1

Het voelt aan als wachten op Sinterklaas toen ik een jaar of 10 was... Nog eventjes geduld... :)
Dat worden waarschijnlijk engelse toestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Pfff heb net met Hi gebeld (no effense, maar weer een vrouw die gewoon geen verstand van zaken heeft)

Wat is het verschil tussen hi eindeloos online en xtra snel? Euh... ja... <stilte> dat is iets met mb's... euh, heeft u even een moment......

Even later, ja meneer ik heb even gekeken de galaxy spica... ''Nee mevrouw de Galaxy S i9000 zei ik''

Enzovoorts

_O- _O-

Nouja anyways, ik had dus gevraagd wat het mij ging kosten als ik m'n bestaande Hi abo zou verlengen.

1 jarig abo met hi eindeloos online (dus niet xtrasnel)
Hi 25 --> Toestelprijs 219,-
Hi 30 --> Toestelprijs 200,-

Toch een behoorlijk bedrag wat je moet bijbetalen.. De HTC Desire had ik met 1 jarig hi 25 met 70 euro bijbetalen. Ik denk dat ik eens bij de concurrenten ga kijken wat het daar kost...

[ Voor 8% gewijzigd door peakaboo op 12-06-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Weet iemand trouwens of er bij GSMWijzer de 8GB versie of the 16GB versie wordt aangeboden? Kan het niet vinden (of ik lees er overheen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Lukosje schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:48:
Weet iemand trouwens of er bij GSMWijzer de 8GB versie of the 16GB versie wordt aangeboden? Kan het niet vinden (of ik lees er overheen)
Ik denk toch wel de 8GB. Omdat de 16GB pas later uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:15:
[...]

Dat worden waarschijnlijk engelse toestellen :)
Yup.. Maar dat maakt onder android niets uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Algebeld zou voor mij goedkoper zijn, als ik ga verlengen met 1 jaar Vodafone 275 bel/sms/web. Scheelt 30-40 euro bijbetalen.

Edit: GSMwijzer = studentmobiel? Ik zie een soortgelijke website en de prijzen komen ook overeen.

[ Voor 28% gewijzigd door NoepZor op 12-06-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
NoepZor schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:34:
Algebeld zou voor mij goedkoper zijn, als ik ga verlengen met 1 jaar Vodafone 275 bel/sms/web. Scheelt 30-40 euro bijbetalen.

Edit: GSMwijzer = studentmobiel? Ik zie een soortgelijke website en de prijzen komen ook overeen.
Hmm voor mij niet, als ik kies voor 1 jarig verlengen bij hi met HI 30 en eindeloos online kost het toestel me nog 294 euro... bij hi zelf 200 bijbetalen.. fors bedrag dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:09:
[...]

Hmm voor mij niet, als ik kies voor 1 jarig verlengen bij hi met HI 30 en eindeloos online kost het toestel me nog 294 euro... bij hi zelf 200 bijbetalen.. fors bedrag dus
Ik herken je probleem, bij mij zijn de prijzen deze week plotseling allemaal gestegen voor het verlengen bij Hi. Zoals ik al gezegd heb in een eerder bericht hier..

Erg jammer.. Maar.. Hi blijft wel nog de goedkoopste dankzij die marginale korting..

Wat ik ook erg storend vind is dat Hi 15 minder hoef bij te betalen dan Hi 30, terwijl je juist andersom verwacht.. Hebben dus van die slimme uitgerekend dat waarschijnlijk bij Hi15 ze meer verdienen door het overschrijden van het abbo. Ik vind het maar een boeven bende.. Als een andere provider me een goede deal zou geven was ik zo over..

EDIT; ff opgezocht ik betaal 179 bij bij een 1jarig hi 15 abbo en bij hi 30 250.. Als ik het uitreken kost hi 15 met 430 totaal met internet en hi30 680 euro? voor een jaar.. bizar toch? Ik heb gewoon belminuten nodig met hi 15 kom ik niet de week door haha

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Schiet me toch iets te binnen!!! Gewoon die 15online pakken, en dan abbo na boven bijstellen kan toch kostenloos?

Of zie ik dat verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
NoepZor schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:34:
Ja, precies dezelfde eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:39:
_/-\o_

Schiet me toch iets te binnen!!! Gewoon die 15online pakken, en dan abbo na boven bijstellen kan toch kostenloos?

Of zie ik dat verkeerd :P
Zo moeten kunnen, maar dat lijkt me een fout toch dat je 180 maar hoef bij te betalen bij een Hi 15 :? Hoe heb je dat berekend, door in loggen op de hi site met je account en dan verlengen kiezen of?

[ Voor 11% gewijzigd door peakaboo op 12-06-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 21:13:
[...]

Zo moeten kunnen, maar dat lijkt me een fout toch dat je 180 maar hoef bij te betalen bij een Hi 15 :? Hoe heb je dat berekend, door in loggen op de hi site met je account en dan verlengen kiezen of?
Ja door in te loggen en/of door je mobiel nummer in te voeren.. Ik snap er ook niks van, en toch is het zo.. bij elk toestel..

Komt echt volgens mij doordat je met een hi15 sneller eroverheen gaat en ze dus meer verdienen aan overschrijdingen.. in iedergeval dat is de enige logische reden die ik me kan bedenken.. Maar zelfs dan vind ik het nog raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Stark schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:00:
[...]
Ja, precies dezelfde eigenaar.
Bijbetalen is over het algemeen minder bij gsmwijzer echter als je een abo neemt waarbij de de tel gratis is algebeld voordeliger aangezien je daar een autolader en een 8GB micro sd kaartje er bij krijgt zonder verzendkosten. Ik heb nog even gekeken naar vodafone 200 n 19 euro bijbetalen echter scheelt dit nog geen 3 euro per maand op 2 jaar basis. En dan reken ik de de gratis extra's (8 GB+ Autolader) nog niet mee. Denk dus dat ik niet ga veranderen maar dit kan nog veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 21:27:
[...]

Ja door in te loggen en/of door je mobiel nummer in te voeren.. Ik snap er ook niks van, en toch is het zo.. bij elk toestel..

Komt echt volgens mij doordat je met een hi15 sneller eroverheen gaat en ze dus meer verdienen aan overschrijdingen.. in iedergeval dat is de enige logische reden die ik me kan bedenken.. Maar zelfs dan vind ik het nog raar..
Heb je het dan over 1 of 2 jarig?

Bij 2 jarig:
Min / Sms* Van Voor Prijs toestel Online korting Maandbedrag
Hi Online 15 60/120 €15,00 €15,00 €159,95 €55,50 €17,50 Selecteer
Hi Online 20 120/240 €20,00 €18,45 €159,95 €92,70 €20,95 Selecteer
Hi Online 25 170/340 €25,00 €22,45 €159,95 €150,60 €24,95 Selecteer
Hi Online 30 225/450 €30,00 €27,45 €159,95 €150,60 €29,95 Selecteer
Hi Online 35 300/600 €35,00 €31,45 €159,95 €174,60 €33,95 Selecteer
Hi Online 45 400/800 €45,00 €39,95 €89,95 €210,60 €42,45 Selecteer
Hi Online 60 550/1100 €60,00 €54,95 €49,95 €210,60 €57,45 Selecteer
Hi Online 75 700/1400 €75,00 €69,95 €49,95 €210,60 €72,45 Selecteer
Hi Online 100 900/1800 €100,00 €89,95 €49,95 €330,60 €92,45 Selecteer
Hi Online 150 1500/3000 €150,00 €142,95 €49,95 €258,60 €145,45 Selecteer

Bij 1 jarig:
Hi Online 15 60/120 €15,00 €15,00 €349,95 €44,70 €17,50 Selecteer
Hi Online 20 120/240 €20,00 €18,45 €379,95 €63,30 €20,95 Selecteer
Hi Online 25 170/340 €25,00 €22,45 €389,95 €75,30 €24,95 Selecteer
Hi Online 30 225/450 €30,00 €27,45 €409,95 €75,30 €29,95 Selecteer
Hi Online 35 300/600 €35,00 €31,45 €319,95 €87,30 €33,95 Selecteer
Hi Online 45 400/800 €45,00 €39,95 €339,95 €105,30 €42,45 Selecteer
Hi Online 60 550/1100 €60,00 €54,95 €269,95 €105,30 €57,45 Selecteer
Hi Online 75 700/1400 €75,00 €69,95 €279,95 €105,30 €72,45 Selecteer
Hi Online 100 900/1800 €100,00 €89,95 €279,95 €165,30 €92,45 Selecteer
Hi Online 150 1500/3000 €150,00 €142,95 €279,95 €129,30 €145,45 Selecteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
peakaboo schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 22:56:
[...]

Heb je het dan over 1 of 2 jarig?

Bij 2 jarig:
Hi Online 15 60/120 €15,00 €15,00 €159,95 €55,50 €17,50 Selecteer
Hi Online 20 120/240 €20,00 €18,45 €159,95 €92,70 €20,95 Selecteer
Hi Online 25 170/340 €25,00 €22,45 €159,95 €150,60 €24,95 Selecteer
Hi Online 30 225/450 €30,00 €27,45 €159,95 €150,60 €29,95 Selecteer
Hi Online 35 300/600 €35,00 €31,45 €159,95 €174,60 €33,95 Selecteer
Hi Online 45 400/800 €45,00 €39,95 €89,95 €210,60 €42,45 Selecteer
Hi Online 60 550/1100 €60,00 €54,95 €49,95 €210,60 €57,45 Selecteer
Hi Online 75 700/1400 €75,00 €69,95 €49,95 €210,60 €72,45 Selecteer
Hi Online 100 900/1800 €100,00 €89,95 €49,95 €330,60 €92,45 Selecteer
Hi Online 150 1500/3000 €150,00 €142,95 €49,95 €258,60 €145,45 Selecteer

Bij 1 jarig:
Hi Online 20 120/240 €20,00 €18,45 €379,95 €63,30 €20,95 Selecteer
Hi Online 25 170/340 €25,00 €22,45 €389,95 €75,30 €24,95 Selecteer
Hi Online 35 300/600 €35,00 €31,45 €319,95 €87,30 €33,95 Selecteer
Hi Online 45 400/800 €45,00 €39,95 €339,95 €105,30 €42,45 Selecteer
Hi Online 60 550/1100 €60,00 €54,95 €269,95 €105,30 €57,45 Selecteer
Hi Online 75 700/1400 €75,00 €69,95 €279,95 €105,30 €72,45 Selecteer
Hi Online 100 900/1800 €100,00 €89,95 €279,95 €165,30 €92,45 Selecteer
Hi Online 150 1500/3000 €150,00 €142,95 €279,95 €129,30 €145,45 Selecteer
HIj heeft het over een HI30
dus:
Is inderdaad wel vreemd dat je bij een duurder abo meer bij legt.

Overigens zie ik op de Belcompanysite dat er 16GB( intern memory) bij het plaatsje staat over de spec's is dit hard te maken als je dit dan niet krijgt?

[ Voor 3% gewijzigd door Gallant op 12-06-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu... ik snap jullie niet. Belcompany is veel beter als een internetshopje. (heeft ook overal fysieke winkels waar je met het toestel heen kan gaan)

+ Telefoon gratis niks bijbetalen bij een vodafone 200 abo(2 jaar) van 17,25(34,50) of hoger
Ook bij verlenging... ben ik dom of.. ?? (tot 30 juni nog de kortings actie)

Btw.. kom er net achter dat mijn contract pas kan verlengen begin volgende maand. That sucks.
Komt omdat ik me vorige telefoon wel in augustus had gekregen maar omdat ik me telefoon nummer wou behouden ging het contract 2 weken later in... balen!! geen vodafone korting voor mij :(
Dit grapje kost mij straks 207 euro voor het totale 2 jarige plan.

P.S. Bij een android phone WIL je een goede data bundel... en geen FUP gedoe.
Ik verstook met gemak op me htc hero 500mb per maand als het niet meer is.
Komt meer van het gemak denk ik.. zo'n mobiel pak je er zo bij voor internet in plaats van je laptopje.
Helemaal zo'n SGS met 4 inch + 800*480 reso. In combinatie met android 2.2 die deze zomer uitkomt.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2010 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gallant schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 23:41:
[...]

HIj heeft het over een HI30
dus:
Is inderdaad wel vreemd dat je bij een duurder abo meer bij legt.

Overigens zie ik op de Belcompanysite dat er 16GB( intern memory) bij het plaatsje staat over de spec's is dit hard te maken als je dit dan niet krijgt?
ja precies :)

Hi Online 15 60/120 €15,00 €15,00 €179,95 €44,70 €17,50 Selecteer
Hi Online 20 120/240 €20,00 €18,45 €209,95 €63,30 €20,95 Selecteer
Hi Online 25 170/340 €25,00 €22,45 €219,95 €75,30 €24,95 Selecteer
Hi Online 30 225/450 €30,00 €27,45 €249,95 €75,30 €29,95 Selecteer
Hi Online 35 300/600 €35,00 €31,45 €179,95 €87,30 €33,95 Selecteer
Hi Online 45 400/800 €45,00 €39,95 €239,95 €105,30 €42,45 Selecteer
Hi Online 60 550/1100 €60,00 €54,95 €219,95 €105,30 €57,45 Selecteer
Hi Online 75 700/1400 €75,00 €69,95 €229,95 €105,30 €72,45 Selecteer
Hi Online 100 900/1800 €100,00 €89,95 €229,95 €165,30 €92,45 Selecteer
Hi Online 150 1500/3000 €150,00 €142,95 €229,95 €129,30 €145,45 Selecteer

Zelfs met Hi150 betaal je nog weet ikv eel hoeveel.. echt stom allemaal.. hi35 is wel weer goedkoper.. ik snap niks van die methodiek

Trouwens Peakaboe waarom betaal je zelfs nog bij een 2 jarig abbo geld bij? Dan moet hij ooit toch gratis zijn.. Waar zit jij te kijken?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 08:47:
[...]

Zelfs met Hi150 betaal je nog weet ikv eel hoeveel.. echt stom allemaal.. hi35 is wel weer goedkoper.. ik snap niks van die methodiek
Het zit hem in de totale korting die je krijgt, deze loopt meer op bij grotere bundels. Als je naar dat staatje kijkt zal je zien dat je met de kleinste bundel overal de minste korting krijgt. Je moet je niet blindstaren op de bij te betalen bedragen van de telefoon, je moet het in combinatie zien met de belminuten die je er ook bij krijgt.

Vind zelf wel dat ik een goede deal heb bij Hi

1 jaar verlengen Hi online 35 en moest € 75,- (na de prijsverlaging was dit € 55,- ben dus benieuwd wat ze gaan hanteren) bijbetalen voor de phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Play heeft na veel wikken en wegen en een "out of stock melding" toch maar besloten om de releasedatum weer te vershuiven. Nu is de vermoedelijke releasedatum 28 Juni..
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste