Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej mensen, ik heb een probleempje. Ik heb een nieuwe iPhone 4 waar ik muziek en filmpjes op wil zetten. Muziek kan ik er op zetten, maar filmpjes lukt mij nog niet. Ik heb film geconventeert tot mp4 bestanden, en heb die verzonden naar biltiotheken net als wat ik bij muziek doe. Dan ga ik naar mijn iPhone, en zie ik bij movies mijn filmpjes staan. Dan druk ik op sync, en dan doet hij zijn ding, maar de filmpjes willen niet op de iPhone gezet worden. Ik heb al veel manieren geprobeert, want ik wil ze nog deze week erop zetten, want ik ga op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Filmpjes ook aangevinkt in dat Movies tabblad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Waarmee heb je de filmpjes geconverteerd? Is het wel de juiste codec voor de Iphone?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeds vaker verdwijnen er albumillustraties uit mijn Itunes ! Je ziet een albumhoes maar zodra je de deze aanklikt om af te spelen dan is de illustratie weg ?? iemand een idee ? Denk dat het te maken heeft met de manier hoe de illustraties opgeslagen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 21:22:
Steeds vaker verdwijnen er albumillustraties uit mijn Itunes ! Je ziet een albumhoes maar zodra je de deze aanklikt om af te spelen dan is de illustratie weg ?? iemand een idee ? Denk dat het te maken heeft met de manier hoe de illustraties opgeslagen worden
Ik heb hier ook last van de laatste tijd. Ik voeg altijd de cover in bij één nummer van het album, die hou ik dan onder de CTRL + C. Vervolgens selecteer ik alle nummers van het album en plak ik de cover in bij illustratie. Voorheen was nu de cover ingevoerd bij alle nummers die geselecteerd zijn maar de laatste tijd heeft één (of meerdere) willekeurige track geen cover. Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Check eens of er files zijn die read-only zijn. Dit probleem had ik eventjes geleden ook en er bleken een paar albums met read-only bestanden in te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok , read only ? hoe kom ik hier achter dan ? in mijn medialibrary lijken alle muziek albums hetzelfde te zijn
het lijkt erop dat itunes een eigen leven aan het leiden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Windows: Ga naar de map waar je muziek staat, indien je nooit je files buiten iTunes hebt gehad of je weet niet waar die staat, onder Windows Vista of Windows 7 vind je ze waarschijnlijk in de volgende locatie:
C:\Gebruikers\<naam van gebruiker>\Mijn Muziek\iTunes

Rechts-klik op die map en ga naar "eigenschappen"

Waarschijnlijk gaat het vakje "alleen-lezen" al blauw ingekleurd zijn, maak deze leeg en kies "toepassen", gevolgd door "alle mappen en onderliggende mappen". Dit kan, naargelang de hoeveelheid bestanden, alleen-lezen bestanden en snelheid van de schijf een paar seconden of een paar minuten duren. Probeer het dan nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt , maar met een Mac zie ik dit niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 12:53
Is er een app of sites welke bijhoud welke apps je op je iphone/ipad gebruikt en dat kan sharen?
voor films heb je dat in veel vormen als: sharethe.tv bijvoorbeeld.

kan handig zijn om zo te zien wat je vrienden gebruiken. iemand een idee? had ooit een app voor de iphone 3g maar werkte toen nog voor geen meter. ik kan hem alleen echt niet meer vinden.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het viel me op dat Alles onder 5.0 Beta3 (dus ook 4.3.3 enz) niet meer wordt ondersteund op iTunes 10.5B3 (Die vandaag is uitgekomen)

Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/8164/schermafbeelding2011071s.png

Wees dus gewaarschuwd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 19:48
ik denk ik zet mijn vraag hier neer.
als ik een lege itunes heb en pak mijn 'muziek mapje' (waar als ik op eigenschappen druk 10554 files inzitten) en ik sleep hem naar itunes geeft hij nadat alles is toegevoegd aan dat hij maar 7885 filkes heeft ( en daar zitten dubbelen bij) hoe kan het dat hij derest niet ziet? en hoe los ik het eventueel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mogelijk zijn dat bestanden die niet door iTunes ondersteund worden? Of het zijn mappen, daar doet iTunes ook niets mee tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

bartkoper schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:05:
ik denk ik zet mijn vraag hier neer.
als ik een lege itunes heb en pak mijn 'muziek mapje' (waar als ik op eigenschappen druk 10554 files inzitten) en ik sleep hem naar itunes geeft hij nadat alles is toegevoegd aan dat hij maar 7885 filkes heeft ( en daar zitten dubbelen bij) hoe kan het dat hij derest niet ziet? en hoe los ik het eventueel op?
Waarschijnlijk een aantal flac bestanden. Daar is Itunes niet zo happerig op.

Er is trouwens een hele handige doublicates delete functie in Itunes. Kan je waarschijnlijk wel gebruiken. ;)

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heb laatst ook een aantal Ogg en FLAC files gevonden in mijn bibliotheek van lang vervlogen tijden dat ik nog mijn CD's zelf omzette. Heb ze nu in Apple Lossless formaat gezet met dbpoweramp Music Converter. Vergeet niet de codecs op de site voor de benodigde formaten. Het is een freeware pakketje en kan multicore converten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Phuncz schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 00:04:
Heb laatst ook een aantal Ogg en FLAC files gevonden in mijn bibliotheek van lang vervlogen tijden dat ik nog mijn CD's zelf omzette. Heb ze nu in Apple Lossless formaat gezet met dbpoweramp Music Converter. Vergeet niet de codecs op de site voor de benodigde formaten. Het is een freeware pakketje en kan multicore converten.
Ik gebruik zelf Switch. Zelden zo'n snel convert programma meegemaakt. Is ook freeware. :)

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Phuncz schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:38:
[...]

Je kan altijd ook een gemeenschappelijk plaatje voor die nummers toewijzen:
Bijvoorbeeld:

[afbeelding]
Heb jij die in groter formaat of zonder de tekst? :)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 08:43
Tweakers,

Ik las net over de download geschiedenis die de nieuwe Itunes bijhoud:
http://www.apple.com/icloud/features/
Your past purchases. Available on all your devices.
Now you can download music you’ve previously purchased to all your devices. When you buy music from iTunes, iCloud stores your purchase history. So you can see the music you’ve bought — no matter which device you bought it on. You can access your purchase history from the iTunes Store on your Mac, PC, iPhone, iPad, or iPod touch. And since you already own that music, you can tap to download your songs or albums to any of your devices
Ben nu op werk dus kan het niet proberen. Mijn vraag is;

Gaat dit met terugwerkende kracht op? Ik heb namelijk eens behoorlijk veel muziek gekocht via Itunes en ben toen mijn iphone verloren (aan de zee gegeven). Muziek dus weg... Wanneer ik dezelfde muziek weer opnieuw aantik in itunes WEET itunes dat ik het al eerder aangekocht heb maar vraagt of ik het opnieuw wil kopen.... Natuurlijk niet }:|

Is het met deze nieuwe feature wél mogelijk om al mijn eerder aangeschafte muziek weer te downloaden?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 08:43
Via itunes op mijn iphone gaat het iig niet;

Automatic Downloads and downloading past purchased music is supported only in the US.

Balen, maar zal wel een kwestie van tijd zijn voor het hier in eu ook beschikbaar zal zijn.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Net vanwege een podcast-sync even weer mijn iPhone aangesloten @ Mac @ iTunes...

Zet iTunes wonderbaarlijk alle apps weer op alfabetische volgorde op mijn iPhone :S
Hoe raar kan je het hebben!

Had alles logisch ingedeeld in mapjes en zo...
Nu dus alles weg / niet meer logisch...

Van backup restoren ging raar genoeg ook niet want kreeg een error...

Kortom nu maar updaten naar 4.3.4 en dan maar weer alles opnieuw ordenen...

Iemand dit ook wel een gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Album covers doen bij mij ook soms een beetje raar, persoonlijk kijk ik daar ook niet zoveel naar.

Wat ik wél gaaf vind is de live concerten die nu in itunes staan van o.a. Foo Fighters! goede kwaliteit en leuke setlist ook. Staan nog meer artiesten bij, dit doen ze toch weer erg netjes daar bij Apple. Zeker omdat ze ook gratis te bekijken zijn.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Na wat films en series geimporteerd te hebben in iTunes krijg ik bij het afspelen ervan een heel irritant geluid. Het beeld blijft wel gewoon lopen maar het geluid is alsof de eerste 0,3 seconden continu word herhaald. Een beetje zoals je vroeger had als je via Kazaa een liedje had gedownload wat "gescrambled" was door de platenmaatschappij ofzo. Als ik de m4v bestanden gewoon los afspeel met VLC geeft t geen enkel probleem. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41

NoTimeRemains

I know

Ik heb een PC en een MBP met een iPhone 4, de PC bevat m'n hoofd iTunes library maar ik zou graag m'n Apps, agenda, contacten, podcasts (alles behalve muziek) willen syncen met een tweede iTunes op de MBP.

Gaat dat? En hoe moet ik t instellen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
je kan niet met 2 iTunes tegelijk syncen. Als je "handmatig beheren" aanvinkt kan je wel van 2 itunes tegelijk gebruik maken, zie deze tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Kan ik ook zoeken op jaartal? Dus bijvoorbeeld alle albums met release jaar van 2005 (mits jaartal gevuld)?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Smart Playlist kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In iTunes 10.4 onder de Mac zitten in ieder geval nog een paar foutjes:
* Een AAC/MP3 versie van een nummer aanmaken staat dubbel in het menu
* CMD+C/V voor het kopiëren en plakken van albumnamen, artiestennamen en dergelijke wil niet meer.

Als je nu een CMV+V doet dan kom je in het info-venster van het vorige nummer uit. Plakken wordt niet gedaan en kan alleen via het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

En kan je dan ook op albumbeoordelingen zoeken?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:53

RnB

sypie schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:12:
In iTunes 10.4 onder de Mac zitten in ieder geval nog een paar foutjes:
* Een AAC/MP3 versie van een nummer aanmaken staat dubbel in het menu
Hoe bedoel je dat?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bGBWExLfuFASX27u60p0Shhh/full.png

En die tweede snap ik niet helemaal, ik kan gewoon kopiëren en plakken bij de Get info.

[ Voor 11% gewijzigd door RnB op 25-07-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Klopt het dat je iTunes in Lion niet meer naar de prullenbak kan slepen om deze te verwijderen? Ik krijg een melding dat iTunes een onderdeel is van het OS, en daarom niet verwijdert kan worden. (ik wil iTunes opnieuw installeren omdat ik problemen heb met een firewall melding die niet weggaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

el-jorge schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:39:
[...]

En kan je dan ook op albumbeoordelingen zoeken?
Ja, met een smart playlist kan je meerdere criteria opgeven. In jouw geval bv.
> Year - Is - 2005
> Album Rating - Is (of "Is Greater Than") - * * * *

En als je dan een album toevoegt dat aan diezelfde criteria voldoet, wordt ie automatisch toegevoegd in die playlist. Maar je hebt het overduidelijk nog niet bekeken dus kijk er eens naar: het is gratis, het kan geen kwaad en zo ontdek je het zelf ook :)

[ Voor 13% gewijzigd door Phuncz op 27-07-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• averagegamer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 14:39
Apple en Iphone is geweldig, maar Itunes vind ik een ramp. Ik heb een nieuwe laptop en heb net Itunes gedownload en geinstalleerd, allerlei updates en hij heeft weer wat apps verwijdert van mn telefoon, maar goed, nu wil ik dus mn muziek bijwerken. Maar ik kan niks doen met de muziek die al op de telefoon staat.

Hij herkent mijn iphone bij apparaten en als ik daaronder op muziek klik krijg ik een overzicht met mn nummers. Maar ik kan de nummers niet sorteren op basis van de kolommen waar ze in staan en ik kan ze ook niet verwijderen, eigenlijk alleen maar afspelen. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Hopelijk zal het toevoegen van muziek wel goed gaan, maar ik wil eerst de nummers die er al op staan uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

averagegamer schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:05:
Apple en Iphone is geweldig, maar Itunes vind ik een ramp. Ik heb een nieuwe laptop en heb net Itunes gedownload en geinstalleerd, allerlei updates en hij heeft weer wat apps verwijdert van mn telefoon, maar goed, nu wil ik dus mn muziek bijwerken. Maar ik kan niks doen met de muziek die al op de telefoon staat.

Hij herkent mijn iphone bij apparaten en als ik daaronder op muziek klik krijg ik een overzicht met mn nummers. Maar ik kan de nummers niet sorteren op basis van de kolommen waar ze in staan en ik kan ze ook niet verwijderen, eigenlijk alleen maar afspelen. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Hopelijk zal het toevoegen van muziek wel goed gaan, maar ik wil eerst de nummers die er al op staan uitzoeken.
De koppeling iDevice --> iTunes is uniek. Je kan muziek die nu op je iPhone staat niet met je nieuwe laptop "er af halen" of anderszins uitzoeken. Hoogstens blijven afspelen op je iPhone. Wil je je iPhone koppelen aan je nieuwe laptop, moet je alle muziek/apps er af ketsen en opnieuw syncen.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het synchroniseren van mijn Ipad met Itunes. Als ik dmv het synchroniseren van mijn Ipad2 met Itunes mijn foto's op mijn Ipad wil zetten loopt Itunes vast en lees ik dat Itunes wordt afgesloten. Ik heb een Windows laptop met Windows 7 en de laatste versie van Itunes. Ik heb mijn laptop al een keer helemaal afgesloten en opnieuw opgestart maar het probleem blijft. Een oplossing iemand of is dit een bekend probleem en is het wachten op een update ofzo ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Spacecowboy schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:05:
[...]

De koppeling iDevice --> iTunes is uniek. Je kan muziek die nu op je iPhone staat niet met je nieuwe laptop "er af halen" of anderszins uitzoeken. Hoogstens blijven afspelen op je iPhone. Wil je je iPhone koppelen aan je nieuwe laptop, moet je alle muziek/apps er af ketsen en opnieuw syncen.
Ehh... Ik heb ook een nieuwe laptop en deze week voor het eerst mijn iPhone en iPad gesyncht. Je kan met je muis rechtsklikken en dan in het keuzemenu wat je dan verschijnt "aankopen overzetten" kiezen.
Je kunt je iDevice aan max 5 apparaten koppelen.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Voor gekochte apps wel en hopelijk in de toekomst ook gekochte muziek. Dit werkt via je iTunes account en zal op je computer en iOS toestel beide correct moeten zijn. Maar muziek terug van je iOS toestel halen is niet mogelijk, dit is zover ik weet gedaan "ver" in het verleden om digitale onbeveiligde muziek op de iPod toestellen te kunnen zetten.

Zowiezo is het niet verstandig dat men geen backup heeft van zijn of haar muziek (afspeelapparaten zijn eigenlijk geen backup), op deze manier leren we het natuurlijk (meestal) af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:51
Vraagje; ik zoek een hele simpele streaming applicatie die mijn iTunes collectie, sorteerbaar op genre/artist/album (in die volgorde, net als in iTunes zeg maar) kan streamen...video streamen is niet nodig. PMS, TVMobili ed kunnen dit helaas niet. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Louise525 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:26:
[...]

Ehh... Ik heb ook een nieuwe laptop en deze week voor het eerst mijn iPhone en iPad gesyncht. Je kan met je muis rechtsklikken en dan in het keuzemenu wat je dan verschijnt "aankopen overzetten" kiezen.
Je kunt je iDevice aan max 5 apparaten koppelen.
Voor aankopen kan het inderdaad wel tot max 5 apparaten. Probeer het eens met je eigen muziek; dan ga je niet heel ver komen (omdat dat niet bij de store geverifieerd kan worden).
B.A.L. schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:07:
Vraagje; ik zoek een hele simpele streaming applicatie die mijn iTunes collectie, sorteerbaar op genre/artist/album (in die volgorde, net als in iTunes zeg maar) kan streamen...video streamen is niet nodig. PMS, TVMobili ed kunnen dit helaas niet. Iemand nog tips?
Airfoil iets?

[ Voor 25% gewijzigd door Spacecowboy op 01-08-2011 11:38 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Net iTunes geïnstalleerd - nadat ik me had laten overtuigen op de website van de mogelijkheden - en het ziet er allemaal mooi uit. Alleen nu zit ik met het volgende: iTunes heeft elk nummer 2 keer ingeladen, omdat ik alle liedjes in de map "Mijn muziek" en als backup ook op een andere partitie heb staan. Hoe geef ik aan dat alleen de "Mijn muziek"-map gebruikt mag worden? Wat gebeurt er eigenlijk als iTunes naar albumart of missende tags gaat zoeken? Ik heb namelijk mijn hele collectie van 2300 nummers helemaal naar wens getagd met Tagscanner. Ik wil niet dat iTunes zonder mijn goedkeuren hier veranderingen in aanbrengt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Je kan alle muziek verwijderen van iTunes (zet muziekbestanden in prullenbak ? NEEEEE!!) en dan een bepaald mapje toevoegen, namelijk één van die 2 mappen die hebt.

Standaard zal iTunes geen track info aanpassen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Jorgen schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:56:
Net iTunes geïnstalleerd - nadat ik me had laten overtuigen op de website van de mogelijkheden - en het ziet er allemaal mooi uit. Alleen nu zit ik met het volgende: iTunes heeft elk nummer 2 keer ingeladen, omdat ik alle liedjes in de map "Mijn muziek" en als backup ook op een andere partitie heb staan. Hoe geef ik aan dat alleen de "Mijn muziek"-map gebruikt mag worden? Wat gebeurt er eigenlijk als iTunes naar albumart of missende tags gaat zoeken? Ik heb namelijk mijn hele collectie van 2300 nummers helemaal naar wens getagd met Tagscanner. Ik wil niet dat iTunes zonder mijn goedkeuren hier veranderingen in aanbrengt.
Je moet iTunes ook niet zelf naar muziek laten zoeken :P
Gewoon alles eruithalen zoals hierboven gezegd word ZONDER alles naar de prullenbak te verplaatsen (hij vraagt eerst of het uit de bibliotheek weg moet > Ja, dan vraagt hij of het naar de prullenbak moet > Nee).
Dan je muziekmap(pen) zoeken in verkenner en naar iTunes slepen.

iTunes zal alleen aan je tags en albumart komen als jij daartoe opdracht geeft, anders niet.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Fijn! Ik heb het meteen geprobeerd.
Hij stelde bij mij trouwens de 2e vraag niet. Enkel of ik de liedjes uit de iTunes-bibliotheek wilde verwijderen.
Daarna heb ik NIET op zoeken naar muziekbestanden geklikt, maar op bibliotheek-map toevoegen.
Hopelijk kan ik hem daarna fijn gebruiken.

Moet ik nu nog ervoor kiezen om die nummers ook allemaal naar iTunes te kopiëren? Ik begrijp het voordeel/ nadeel daarvan nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Als je iTunes de nummers laat kopiëren gaat hij zelf een mappenstructuur maken volgens Artist -> Album (en dan staat alles onder 'Mijn Muziek').

Voordelen zijn er niet echt aan, al vind ik het wel makkelijk werken i.v.m. syncen op mijn iPhone. (Op mijn MBP staat alle muziek die ik wil syncen/afspelen als ik onderweg ben en op een netwerk HD staat alles.)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Jorgen schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:41:
Fijn! Ik heb het meteen geprobeerd.
Hij stelde bij mij trouwens de 2e vraag niet. Enkel of ik de liedjes uit de iTunes-bibliotheek wilde verwijderen.
Daarna heb ik NIET op zoeken naar muziekbestanden geklikt, maar op bibliotheek-map toevoegen.
Hopelijk kan ik hem daarna fijn gebruiken.

Moet ik nu nog ervoor kiezen om die nummers ook allemaal naar iTunes te kopiëren? Ik begrijp het voordeel/ nadeel daarvan nog niet helemaal.
Hmmm, dat zal hij dan wel alleen onder OSX vragen :)
Al je muziek laten kopiëren heeft volgens mij geen voordelen, zoals gezegd deelt hij het zelf in, nja, big whoop.
Ik heb ze liever in mijn eigen structuur staan, en qua snelheid en dergelijke maakt het natuurlijk geen verschil, dus dat zal alleen je persoonlijke voorkeur zijn denk ik.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bedankt voor de vlugge reacties.
Ga er binnenkort eens lekker voor zitten om te kijken wat-ie allemaal kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu alleen een iPod. Stel dat ik ook nog een iPod/iPhone/iPad wil, kan ik de Apps waarvoor ik heb betaald nog ook op de andere apparaten zetten zonder dubbel te betalen en moet ik dan hetzelfde account gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:53:
Ik heb nu alleen een iPod. Stel dat ik ook nog een iPod/iPhone/iPad wil, kan ik de Apps waarvoor ik heb betaald nog ook op de andere apparaten zetten zonder dubbel te betalen en moet ik dan hetzelfde account gebruiken?
Door hetzelfde Apple ID te gebruiken kun je Apps tot op 5 apparaten zetten zonder extra te hoeven betalen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enige waar itunes niet bij werkt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 21:54
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:43:
ben ik de enige waar itunes niet bij werkt???
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purn0
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-06 13:43
Ik wil iTunes server op een nas (Qnap TS239p) draaien, zodat ik de muziek op (meerdere) win7x64 PC's kan afspelen. Ik heb iTunes 10.4.080 geinstalleerd en krijg onder "gedeeld" ook netjes de naam van de nas te zien. Als ik daar op klik, gaat iTunes even laden en springt daarna terug naar mijn bibliotheek. Ik krijg dus geen muziek te zien... -O-

Omdat ik dit niet werkend krijg, heb ik de netwerkmap toegevoegd aan de bibliotheek. Daar is ie nu al meer dan 12 uur :o mee bezig (voor iets minder dan 100Gb)!

Nu las ik onder andere op het apple forum dat er kennelijk wel (snelheids) problemen zijn met netwerkbronnen die over smb benaderd worden, maar of dat ook de reden is dat de muziek op de NAS (onder het kopje gedeeld) helemaal niet getoont wordt....

Wie herkent dit probleem, heeft het opgelost, of heeft iTunes op een Win7 PC met een library op een NAS wel goed werkend? Alle hulp wordt gewaardeerd! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
Vraagje; als je in iTunes de metadata van een track aanpast, wordt dit dan ook aangepast in de daadwerkelijke file, of alleen in de database van iTunes zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
B.A.L. schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:17:
Vraagje; als je in iTunes de metadata van een track aanpast, wordt dit dan ook aangepast in de daadwerkelijke file, of alleen in de database van iTunes zelf?
Ook in mp3 tag zelf..... V1 en V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:19

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Hangt af van de tag. Ratings worden bijvoorbeeld opgeslagen in de bibliotheek, niet de tag. Hetzelfde geldt voor album covers, maar de titel, artiest, album, etc. wordt in het nummer opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
Mmm ok, thx...het lijkt er namelijk op dat mijn DLNA server mijn muziekcollectie anders in genres indeelt dan iTunes zelf, maar ik moet denk nog maar eens op onderzoek uitgaan

• Dreamvoid
  • Niet online
Scott schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:56:
Hangt af van de tag. Ratings worden bijvoorbeeld opgeslagen in de bibliotheek, niet de tag. Hetzelfde geldt voor album covers, maar de titel, artiest, album, etc. wordt in het nummer opgeslagen.
Handmatig album covers toevoegen -> in het nummer
Automatisch ophalen met iTunes -> in de library

Super onlogisch, maar ja...

[ Voor 6% gewijzigd door Dreamvoid op 18-08-2011 12:00 ]

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ik heb een iPad en een iPhone. Beide sluit ik ze soms aan op dezelfde Mac met iTunes. Wat er gebeurt is dat de apps van de iPhone worden gebackuped in iTunes wanneer ik deze aansluit.

Als ik de iPad aansluit, wordt deze gesynct met iTunes en heb ik alle apps van de Iphone op de ipad :S de apps die ik had geïnstalleerd via de appstore op de ipad, zijn verwijderd :S

Hoe kan ik instellen dat itunes niets met apps doet, dat wil ik zelf regelen. Ik wil dus niet dat de apps van de iphone op de ipad staan en andersom. (aaargghhh)

Alvast bedankt!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Gebruik je op beide apparaten hetzelfde Apple ID? Feitelijk zou hij dan gewoon nieuwe apps op je iPad ERBIJ moeten zetten.

Heb je maar één computer waar je ze op aansluit of gebruik je er twee? Een iDevice kan maar één library tegelijk bevatten. Als je hem synct met computer 1, en vervolgens op computer twee aansluit gooit hij hem leeft en zet hij alles van computer 2 erop, hoewel hij je van te voren daar wel voor waarschuwt en vraagt wat hij moet doen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik heb sinds mijn upgrade naar Lion een probleem met iTunes en de vensterpositie.
Ik heb de mini player altijd links onder in een hoek staan, als ik het scherm vergroot en dan weer verklein staat de mini player altijd midden in het scherm.
Ik heb met Google gezocht maar nog geen oplossing kunnen vinden.
Andere mensen hebben ook het probleem.
If you have the collapsed/mini iTunes window somewhere in the corner of the screen, then click the zoom button to see your playlists, etc. then click the zoom button again, the window will now appear in the center of the screen instead of back at its corner. It now behaves like this consistently.
I'm not sure if it affects only Lion users or if it's the latest iTunes update, but I just recently noticed this most annoying behavior when moving to Lion. iTunes used to preserve and restore the window position.
Bron

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
-excuses, verkeerde topic-

[ Voor 96% gewijzigd door Trommelrem op 22-08-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Hallo,

ik heb een probleempje wat (misschien) heel makkelijk op te lossen is, maar ik heb zelf geen idee.
Ik heb in mijn itunes bibliotheek 403 muzieknummers staan, en nu probeer ik mijn iPhone 4 te synchroniseren, en dat gaat allemaal prima alleen staan er maar 350 nummers op.
Het gekke is: steeds als ik opnieuw synchroniseer verwijderd hij een x aantal nummers en zet hij er andere bij op... en dan staan er ineens 330 op. Alles behalve de volledige 403.
Heb alle nummers netjes aangevinkt en bij de iPhone geselecteerd dat hij alle nummers moet syncen. Heb de laatste iTunes versie (10.4.1)

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je wel voldoende ruimte vrij op je iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Harm schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:17:
Heb je wel voldoende ruimte vrij op je iPhone?
ja genoeg..

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:29
Ik heb een vraag waar ik maar niet uitkom met creatief gegoogle, en momenteel kan ik het niet uittesten ivm slechts 1 computer met iTunes.

Ik wil graag iTunes op m'n server zetten en via Home Sharing de muziek collectie kunnen beluisteren. So far so good, het enige wat ik echt ook wil kunnen is de playlists op de server kunnen bewerken. Het zijn allemaal statische playlists, waar ik zo af en toe een nummer aan toe wil voegen of uit wil verwijderen. Sommige tongen beweren dat playlists niet syncen, andere beweren weer dat je ze wel kunt zien. Kan iemand hier uitsluitsel over geven?

Wat ik dus niet wil is synchroniseren, het idee is dat alle muziek op de server staat en blijft. Enige wat ik meer wil dan de 'oude' Shared Libraries is via Home Sharing ook de playlists kunnen beheren.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Ik heb echt een heel raar probleem. Ik probeer mijn hele bibliotheek naar AAC 320 te zetten maar als ik bij de instellingen voor import op AAC klik en dan Aangepast... verschijnt dat venster met de verschillende instellingen niet meer :S

Deze instellingen dus:
http://itunes.helpmax.net...or-aac-bestanden-opgeven/

Hoe kan dit? Ik snap er echt niets van. Bij alle andere bestanden werkt de Aangepast... keuze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Brent schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:01:
Ik heb een vraag waar ik maar niet uitkom met creatief gegoogle, en momenteel kan ik het niet uittesten ivm slechts 1 computer met iTunes.

Ik wil graag iTunes op m'n server zetten en via Home Sharing de muziek collectie kunnen beluisteren. So far so good, het enige wat ik echt ook wil kunnen is de playlists op de server kunnen bewerken. Het zijn allemaal statische playlists, waar ik zo af en toe een nummer aan toe wil voegen of uit wil verwijderen. Sommige tongen beweren dat playlists niet syncen, andere beweren weer dat je ze wel kunt zien. Kan iemand hier uitsluitsel over geven?

Wat ik dus niet wil is synchroniseren, het idee is dat alle muziek op de server staat en blijft. Enige wat ik meer wil dan de 'oude' Shared Libraries is via Home Sharing ook de playlists kunnen beheren.
Simpel: Nee, kan niet. Je kan de playlists alleen op de server zelf aanpassen. Hetzelfde geldt voor nummerinfo (ID3 tags etc).

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht kan iemand mij met onderstaand probleem helpen.

Een geripte audio cd wordt laat ik in Itunes en ik laad er de album art bij. Dit staat dan netjes in Itunes. Als ik dan het album kopieer naar een mediaspeler (Beomaster 5) dan neemt ie de Album Art niet mee. Dit ook geprobeerd via windows media player -> art work toevoegen -> kopieren naar Beomaster 5. Geen resultaat. Ik doe vast iets triviaals verkeerd, maar ik ben benieuwd wat. Indien meer gedetailleerde info nodig is, dan kan ik die uiteraard geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:58:
Wellicht kan iemand mij met onderstaand probleem helpen.

Een geripte audio cd wordt laat ik in Itunes en ik laad er de album art bij. Dit staat dan netjes in Itunes. Als ik dan het album kopieer naar een mediaspeler (Beomaster 5) dan neemt ie de Album Art niet mee. Dit ook geprobeerd via windows media player -> art work toevoegen -> kopieren naar Beomaster 5. Geen resultaat. Ik doe vast iets triviaals verkeerd, maar ik ben benieuwd wat. Indien meer gedetailleerde info nodig is, dan kan ik die uiteraard geven.
Misschien wordt de album art niet in de file opgeslagen maar alleen in de library van of itunes of windows media player. Een paar posts hierboven staat dat als je in itunes handmatig een cover toevoegt deze in de file wordt bewaard en als je het automatisch laat ophalen in de library en dus alleen in itunes. Probeer het dus eens handmatig te doen en kijk of dat uit maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb een praktische vraag over iTunes.

Momenteel heb ik zo'n 90gb aan complete albums in mijn bibliotheek. Allemaal netjes voorzien van je juiste tags en albumart. Nu heb ik sinds een paar dagen een iPod nano om te gebruiken tijdens het sporten. Mijn vriendin wil het ding ook graag gebruiken maar wil er graag wat meer top 40 spul op hebben in plaats van muziek uit mijn zorgvuldig georganiseerde verzameling. Nou ben ik er niet op tegen om losse liedjes in mijn iTunes bibliotheek te hebben maar ze moeten wel georganiseerd worden. Ik heb geen zin in ladingen onbekende albums en artiesten die anders geschreven worden / dubbele liedjes.

Heeft iemand dit qua indeling slim opgelost of moet ik haar zelf d'r eigen bibliotheek maar laten vullen en delen zodat ze die via mijn account kan syncroniseren met de iPod.

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik heb dus ook gezeik met itunes nu, het werkt ineens niet meer :/

itunes start met deze error, en dan werkt die wel maar vindt die weer geen iphone 4.
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/1dypgj.jpg

Heb het ge-reinstalled, hidden folders verwijderd, wat zooi uit regedit verwijderd. Niks helpt }:|
Krijg altijd de zelfde error als hier boven terwijl ik de goede versie heb op me vista 64. Iemand een idee wat te doen?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

http://support.apple.com/kb/HT1923

Volg de stappen EXACT zoals daar beschreven. Geen enkel puntje overslaan.

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-08 15:34
Ik heb een lastig uit te leggen vraag.

Ik heb een Mac Mini Lion server met daaraan een Firewire HDD. Op deze HDD staat mijn iTunes Libary. Nu wil ik deze libary delen voor meer Macs binnen het netwerk. Ik heb op de Macmini Server delen ingeschakeld en daarin ook de map iTunes geplaatst. Nu kan ik op mijn iMac de Macmini server en de Firewire HDD zien en benaderen. Wanneer ik in iTunes op mijn iMac aangeef dat de libary zich op de server bevind, geeft iTunes een foutmelding: Het bestand is beveiligd, bevindt zich op een beveiligde schijf of u hebt geen bevoegdheden om naar dit bestand te schrijven. Het bestand iTunes libary is ook ligt grijs en kan ik dus niet aanklikken.

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt.

• Dreamvoid
  • Niet online
Een iTunes library kan maar door 1 iTunes tegelijk gebruikt worden, helaas. Je moet dit doen via Preferences -> Sharing -> Share My Library On My Local Network.

[ Voor 47% gewijzigd door Dreamvoid op 10-09-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Dreamvoid schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:15:
Een iTunes library kan maar door 1 iTunes tegelijk gebruikt worden, helaas. Je moet dit doen via Preferences -> Sharing -> Share My Library On My Local Network.
Ik heb mijn library op een NAS en gebruik die gewoon vanaf 2 verschillende pc's. Het enige probleem hiervan is dat die lokaal het aantal speelbeurten en beoordelingen bijhoudt. Daar heb ik geen problemen mee. Mijn vriendin wil gewoon muziek luisteren en niet beoordelen. Dus haar pc wordt het alleen als afspeel station gebruikt.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zijn er mensen met iTunes 10.5 beta 8 die problemen hebben met AirPlay?

Tijdens het luisteren van een aantal (niet alle) muzieknummers via AirPort Express, klinkt er een onregelmatige piep door de nummers heen.

Ik verwacht dat het door beta 8 komt, hoor toch graag of er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Mijn vriend met beta 7 op mijn AirPort Express heeft geen problemen.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
el-jorge schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:26:
[...]

Ik heb mijn library op een NAS en gebruik die gewoon vanaf 2 verschillende pc's. Het enige probleem hiervan is dat die lokaal het aantal speelbeurten en beoordelingen bijhoudt. Daar heb ik geen problemen mee. Mijn vriendin wil gewoon muziek luisteren en niet beoordelen. Dus haar pc wordt het alleen als afspeel station gebruikt.
Dat heb ik ook. Het gaat prima. Heel af en toe moet ik de library opnieuw importeren, maar dat is meer omdat ik zowel een Mac als Win heb en wanneer je dan een nieuwe versie van iTunes installeert doet hij heel even moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 19:34

Kraz

Saving the world

Kaasplank schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:51:
Ik heb een praktische vraag over iTunes.

Momenteel heb ik zo'n 90gb aan complete albums in mijn bibliotheek. Allemaal netjes voorzien van je juiste tags en albumart. Nu heb ik sinds een paar dagen een iPod nano om te gebruiken tijdens het sporten. Mijn vriendin wil het ding ook graag gebruiken maar wil er graag wat meer top 40 spul op hebben in plaats van muziek uit mijn zorgvuldig georganiseerde verzameling. Nou ben ik er niet op tegen om losse liedjes in mijn iTunes bibliotheek te hebben maar ze moeten wel georganiseerd worden. Ik heb geen zin in ladingen onbekende albums en artiesten die anders geschreven worden / dubbele liedjes.

Heeft iemand dit qua indeling slim opgelost of moet ik haar zelf d'r eigen bibliotheek maar laten vullen en delen zodat ze die via mijn account kan syncroniseren met de iPod.
Ik heb dit voor een familielid opgelost door een playlist aan te maken.
Die persoon kan dan door mn collectie bladeren en de muziek die ze wil toevoegen aan haar playlist.

Als ze haar iPod (shuffle) aansluit in iTunes hoeft ze alleen maar haar eigen playlist te syncen en ze heeft de muziek die ze wil. :)

Verwijderd

Ik wil muziek kopen via iTunes en wil een code inwisselen.
Nu duurt het erg lang als ik mijn account wil bekijken of een code wil inwisselen. Na een tijdje zegt hij dat er een fout is opgetreden! Hebben meer mensen dit? Dit had ik vorige week nog niet.

• smeerbartje
kraz247 schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:07:
[...]

Ik heb dit voor een familielid opgelost door een playlist aan te maken.
Die persoon kan dan door mn collectie bladeren en de muziek die ze wil toevoegen aan haar playlist.

Als ze haar iPod (shuffle) aansluit in iTunes hoeft ze alleen maar haar eigen playlist te syncen en ze heeft de muziek die ze wil. :)
Ik zet gewoon de losse nummers in een eigen album "diversen" en maak ze "onderdeel van een verzameling". Kan iemand bevestigen dat dit de goede manier is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
Ik ben bekend met het feit dat gekochte nummers in iTunes de album art niet in het nummer zelf opgeslagen zit.

Echter ik heb destijds aan mijn eigen geimporteerde muziek zelf de album art toegevoegd en op mijn windows pc was die album art dan ook zichtbaar in een ander programma. Deze muziek is inmiddels weer allemaal geimproteerd op mijn macbook pro waarop ik iTunes voornamelijk gebruik.

Nu krijg ik het niet meer voor elkaar die nummers te kopieeren met de album art. Niet via iTunes, en niet via Finder. Werkt iTunes op mac inderdaad anders dan op Windows??

EDIT: nog gekker. Nu ik de bestanden op een pc met media monkey bekijk, is de album art wel degelijk aanwezig. Alleen in Finder, en in toon info, is het niet te zien! Vreemd hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door dcl! op 25-09-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moerk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:08
BREKEND: Je kunt nu films huren en kopen in iTunes!

Zoek in de iTunes store op *. Klik daarna links in het menu op films en daarna op de link "Bladeren".

Vervolgens heb je een compleet overzicht van alle films die zowel te koop als te huur zijn :-)

bla-di-bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

In ieder geval niet in België, daar staat nog steeds: No results.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Laatst online: 26-08 19:44

themeparktommy

Pretparkgek!

Films zijn nu normaal te bekijken in iTunes Store :)

http://moby.to/6206yi

[ Voor 19% gewijzigd door themeparktommy op 02-10-2011 17:03 ]

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, ze staan nu ook in België in de store ! Enige zeer vervelende feit is dat we weer flink genaaid zijn met ons tweetalig land, de films staan in beide talen tussen elkaar, door elkaar, met andere titels, etc. Zo is het niet echt simpel. Maar het is vaak nog niet duidelijk om welke versie het gaat...

The Hangover staat er bv. twee keer in, één keer met NL ondertitels voor 7,99€ en één keer zonder ondertitels voor 13,99€.

[ Voor 27% gewijzigd door Phuncz op 02-10-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal om een Nederlandse en een Amerikaanse Apple ID te hebben?? Ik wil graag switchen naar de Amerikaanse Store, maar dit kan op een of andere manier niet. Is twee Apple ID's normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:23:
Is het normaal om een Nederlandse en een Amerikaanse Apple ID te hebben?? Ik wil graag switchen naar de Amerikaanse Store, maar dit kan op een of andere manier niet. Is twee Apple ID's normaal?
Ik heb er zelf ook twee. Maar dat komt meer uit de tijd dat je in China voor 3 euro een kaart van 100 dollar kon kopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke,

Ik wil graag mijn Store veranderen van mijn ene Apple ID ( Van Nederlands naar Amerikaans ); de Amerikaanse heeft simpelweg veel meer content weer ik super happy van word!

Nu heb ik dus weer eens 0,35 eurocent over en kan ik dus niet van land veranderen. Ik wil dus Apple bellen of mailen. Welke nummer moet ik dan bellen en kan dit gratis? Op de Apple site krijg je 5 nummers die ik kan bellen en voor sommige moet je dus AppleCare hebben. Kan ik hier gratis om hulp vragen (Misschien Belkosten) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:44:
Oke,

Ik wil graag mijn Store veranderen van mijn ene Apple ID ( Van Nederlands naar Amerikaans ); de Amerikaanse heeft simpelweg veel meer content weer ik super happy van word!

Nu heb ik dus weer eens 0,35 eurocent over en kan ik dus niet van land veranderen. Ik wil dus Apple bellen of mailen. Welke nummer moet ik dan bellen en kan dit gratis? Op de Apple site krijg je 5 nummers die ik kan bellen en voor sommige moet je dus AppleCare hebben. Kan ik hier gratis om hulp vragen (Misschien Belkosten) ?
Betwijfel of dat mag/kan.

Je mag namelijk officieel alleen een USA account maken als je een amerikaans adres hebt.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osxy schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:26:
[...]

Betwijfel of dat mag/kan.

Je mag namelijk officieel alleen een USA account maken als je een amerikaans adres hebt.
Oke, dan doe ik het niet!
Dan hoop ik dat er ooit nog TV series komen in de Nederlandse iTunes Store..!!
Bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-07-2023

knm

Vraagje: zijn er ook apps die alleen in de Amerikaanse Appstore te verkrijgen zijn waarvan jullie zeggen, dat is het echt waard om een apart accountje voor aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Laatst online: 08:41

Major_ton

Shoot!

Beste Tweakers,

Wanneer ik in iTunes mijn Ipad apps wil overzetten naar de PC, willen er een paar apps maar niet gekopieerd worden. Ik krijg geen foutmeldingen oid, maar wanneer het overzetten klaar is blijken niet alle apps in iTunes te staan.

Iemand een idee?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 17:42
Gekocht met een ander Apple ID dat nog niet gemachtigd is op die PC?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Laatst online: 08:41

Major_ton

Shoot!

Rivanov schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:03:
Gekocht met een ander Apple ID dat nog niet gemachtigd is op die PC?
Jawel, u heeft den gouden tip! Mijn dank is groot :)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 16:52

Zjemm

...

Hallo,

ik ben redelijk nieuw met de mac en itunes. en nu wil ik graag het volgende voor elkaar krijgen.
namelijk al mijn muziek mijn mijn linux server zetten en die binnen itunes op de imac en op de mb-air kunnen afspelen en in de toekomst ook via airplay.

hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?

ik weet dat je je itunes library op de server kan zetten en deze kan openen op zowel de imac als de mb-air. maar dit kan niet tegelijkertijd.

nu heb ik ook gelezen dat je een itunes server op kan zetten die dan binnen je itunes onder shared te zien is. dit lijkt idealer.

maar is dat ook zo kwa gebruiksgemak en snelheid?
en kan ik dan ook de muziek bewerken die in shares staat? dus playlists maken en nieuwe muziek toevoegen.
stel ik stop een cd in mijn mac, kan ik dat de muziek naar de shares itunes plaatsen in plaats van lokaal?

of zijn er nog andere betere mogelijkheden die ik nog niet gezien heb?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:50
Sinds ik de nieuwste beta van itunes op mijn Windows 7 systeem gezet heb, heb ik nu spontaan systeem crashes. Het begon toen ik mijn iPhone 3GS ging up daten, tijdens het uitpakken van de firmware kwam een BSOD die te maken had met driver problemen. Sindsdien heb ik nu al 4 keer crash gehad in twee dagen. Zou het de driver voor de 3GS kunnen zijn? Herkennen mensen dit probleem?

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Zjemm schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:15:
Hallo,

ik ben redelijk nieuw met de mac en itunes. en nu wil ik graag het volgende voor elkaar krijgen.
namelijk al mijn muziek mijn mijn linux server zetten en die binnen itunes op de imac en op de mb-air kunnen afspelen en in de toekomst ook via airplay.

hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?

ik weet dat je je itunes library op de server kan zetten en deze kan openen op zowel de imac als de mb-air. maar dit kan niet tegelijkertijd.

nu heb ik ook gelezen dat je een itunes server op kan zetten die dan binnen je itunes onder shared te zien is. dit lijkt idealer.

maar is dat ook zo kwa gebruiksgemak en snelheid?
en kan ik dan ook de muziek bewerken die in shares staat? dus playlists maken en nieuwe muziek toevoegen.
stel ik stop een cd in mijn mac, kan ik dat de muziek naar de shares itunes plaatsen in plaats van lokaal?

of zijn er nog andere betere mogelijkheden die ik nog niet gezien heb?
Volgens mij is het niet mogelijk om bijvoorbeeld een iPhone of iPod te synchroniseren met een "shared library". Houd daar dus wel rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 16:52

Zjemm

...

nou mijn telefoon wil ik niet syncen.
ik wil eigenlijk alleen al mijn muziek op een server die ik dan vervolgens kan afspelen op een airplay enabled device. dus bijvoorbeeld een atv2 of een airplay speaker.
ik wil dus mijn mac en mb-air uit kunnen laten

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Ik vraag me een ding af.
Heb gister op mijn Iphone een app binnen gehaald via de telefoon zelf.
Nou heb ik vanmorgen mijn ipad er bij gepakt en zie opeens dat de zelfde app daar OOK op staat.
Dit terwijl ik beide apparaten niet aan Itunes heb gehangen.

Is dit normaal?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:51

rGz

Even uitzetten op je iPad dat die apps automatisch gedownload worden: Instellingen > Store > Automatische downloads uitzetten. Heb ik in het begin ook even scheef van gekeken :)
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Let op:
Problemen en specifieke vragen moeten in een nieuw topic!
Let op of je vraag niet beter past in het iTunes Match topic.