[iTunes] Ervaringen & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

iTunes 11.0.3 is uit!
Met zowaar albumillustraties terug in lijst/nummer-weergave! Duurde even.. maar het is er weer.
(Check 'weergave opties' boven aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
kaassouffle schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:16:
iTunes 11.0.3 is uit!
Met zowaar albumillustraties terug in lijst/nummer-weergave! Duurde even.. maar het is er weer.
(Check 'weergave opties' boven aan)
Wow! Kom er nu pas achter. En afgelopen week nog naar tweaks gezocht!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Hm, misschien moetk itunes ook nog is update xD

Tot nu toe bestonden mijn tweaks altijd uit het omzeilen van het gebruik van itunes op de Mac, als jullie zo enthousiast zijn is ff update dan maar.

[ Voor 61% gewijzigd door DaemonAngel op 29-05-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-02 18:17
Hoi.

Heb maar weer eens synchronisatieprobleem.
PC opnieuw geïnstalleerd en nu krijg ik wanneer ik het vinkje in iTunes wil zetten bij 'muziek handmatig beheren' de melding dat een andere bibliotheek is gekoppeld aan m'n iPhone en dan wil 'ie dus eerst alles wissen.

Dat wil ik natuurlijk niet.

Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05:02

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Da's nu te laat ben ik bang. Een iPhone is gesynchroniseerd met een bepaalde bibliotheek, en jij gebruikt nu een andere bibliotheek. Weliswaar met dezelfde, of vrijwel dezelfde, inhoud, maar dat kan je iPhone niet weten natuurlijk.

Tenzij je nog een backup hebt van je oude iTunes-bibliotheek (.itl-bestand), ben ik bang dat je zult moeten wissel en hersynchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-02 18:17
Ik had een backup gemaakt, maar die leek niet te werken. Ik zie net dat er ook een map iTunes Library 1 is, daar stond de juiste bibliotheek in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:34

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik ben op zoek naar een GPS app zoals ik die op de HTC vroeger ook had. Daar had je Ulysse Speedometer (Google Play: Ulysse Speedometer Pro) op, waarmee je allerlei GPS gegevens tijdens het tijden kunt gebruiken. Hij meet ook acceleratietijden en tussenacceleraties op basis van GPS, Is iets dergelijks er ook voor IOS?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:40
Zojuist wilde ik een muziekje aanschaffen en iTunes blijf eindeloos opnieuw terugkomen met wachtwoord vraag (een 1000-traps verificatie??).
Googlen leerde dat ik even handmatig moest uitloggen uit iTunes store en dat werkte inderdaad... nog niet eerder beleefd in al die jaren. Rare hik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koets89
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 21:11
Hoi, na vanaf mijn windows laptop eindelijk overgestapt te zijn naar een MBP, heb ik problemen met mijn ipod en itunes. Bij het aansluiten ging het al mis, al mijn muziek was ineens van mijn ipod af. Opzich was dat geen probleem aangezien alles op mijn externe hdd staat. Alleen kan ik het nu niet op mijn ipod classic zetten. Elke keer als ik een liedje vanuit de bibliotheek naar mijn iphone sleep geeft hij de volgende melding:

De iPod 'naam' kan niet worden gesynchroniseerd. De opgegeven bestandsnaam bestaat al.

Op internet kom ik vage trucjes tegen met het downloaden van iToner, maar misschien weet hier iemand een betere manier op dit probleem op te lossen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Koets89 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:47:
Hoi, na vanaf mijn windows laptop eindelijk overgestapt te zijn naar een MBP, heb ik problemen met mijn ipod en itunes. Bij het aansluiten ging het al mis, al mijn muziek was ineens van mijn ipod af. Opzich was dat geen probleem aangezien alles op mijn externe hdd staat. Alleen kan ik het nu niet op mijn ipod classic zetten. Elke keer als ik een liedje vanuit de bibliotheek naar mijn iphone sleep geeft hij de volgende melding:

De iPod 'naam' kan niet worden gesynchroniseerd. De opgegeven bestandsnaam bestaat al.

Op internet kom ik vage trucjes tegen met het downloaden van iToner, maar misschien weet hier iemand een betere manier op dit probleem op te lossen.

Alvast bedankt
kun je een ipod classic ook terugzetten naar fabrieksinstellingen?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
dcl! schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:51:
Zojuist wilde ik een muziekje aanschaffen en iTunes blijf eindeloos opnieuw terugkomen met wachtwoord vraag (een 1000-traps verificatie??).
Gelukkig met de update van iTunes nu dit irritante probleem verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koets89
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 21:11
funk-e schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:23:
[...]

kun je een ipod classic ook terugzetten naar fabrieksinstellingen?
Ja, maar ik kom dus niet via itunes in dat scherm. Misschien maar even met mijn oude latop kijken of het daarmee kan zonder dat de laptop vastloopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-05 22:28
Oo vandaag achter gekomen dat iTunes 11.0.4 uit is, ik had geen problemen met de vorige maar deze schijnt de sync bug op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

EDIT: Laat maar :+

[ Voor 96% gewijzigd door CLB op 26-06-2013 14:59 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De laatste update van iTunes (11.0.4.4) is bij mij een beetje buggy aan 't worden... Phone is niet meer zichtbaar en hij is heel traag met navigeren en muziekafspelen.

Maar even kijken of een reinstall het probleem oplost

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Nieuw probleem. Sinds vandaag plotseling play count van alle in iTunes aangeschafte liedjes verdwenen - dacht ik.
Ik kom er nu achter dat al deze liedjes nu plotseling dubbel in iTunes staan: die ik al had (aangeschaft in de store) en nog een die in de Cloud staat en dus nul play counts heeft.
Wat is dit nu weer?
Ik maak geen gebruik van iCloud match, omdat ik daar al veel van dit soort problemen over hoorde, alleen de aangeschafte muziek staat natuurlijk wel in de cloud, al heel lang probleemloos - tot vandaag.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
In elk geval is dit de oplossing:
iTunes>voorkeuren>Store>toon aankopen in de cloud vinkje weghalen
En later het vinkje gewoon weer aanzetten. De boel blijft netjes op orde (voor zolang het duurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-05 16:12
Bah, heb nog een iPod Classic 160GB liggen die ik eigenlijk niet meer gebruik. Maar voor de vakantie heb ik dingetje nodig. Op al mijn machines thuis draait iTunes 11 vrolijk, maar het blijkt dus dat daar een bug in zit zodat je je Classics niet meer kunt syncen. In mijn geval herkent geen van de iTunes installaties überhaupt de iPod. Nu ben ik dus maar even aan het klooien met een snelle Windows installatie op een externe schijf en een oude iTunes-versie. In een VM werkte in ieder geval niet. Hopen dat dit werkt, anders zit ik gewoon met een waardeloze iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

https://discussions.apple...4566608?start=15&tstart=0

Hier staat wat over problemen met syncen van muziek met de ipod classic, misschien werkt het voor jou ook.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Speedy55 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:54:
https://discussions.apple...4566608?start=15&tstart=0

Hier staat wat over problemen met syncen van muziek met de ipod classic, misschien werkt het voor jou ook.
Die had ik ook al gevonden, maar de oplossingen daar kan ik niet uitvoeren of komen niet voor. Zo is de driver goed geïnstalleerd op mijn Windows-machine, en het herinstalleren werkt niet. Daarnaast kan ik de opslag optie niet eens aan/uitvinken, aangezien iTunes de iPod niet eens herkent.

Edit: via een omweg toch aan het werk gekregen. Een vriend had iTunes 11 draaien, daarop aangesloten en maar geprobeerd. Gerest, en zowaar ik kon syncen. Nu pomp ik even mijn library over naar hem en dan kan ik een tijdje vooruit. Maar Apple mag dit wel eens rap fixen.

[ Voor 19% gewijzigd door me_mrtn op 02-08-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:44

HaterFrame

Well... Poo came out!

AARGGGG wil ik een keertje muziek luisteren ligt iTunes match er uit :@

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slammer56
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-03 19:09
Ik heb sinds kort een Iphone en wil nu mijn muziek netjes in Itunes ordenen. Nu gaat het voor het meeste wel goed, maar mijn verzamel albums gaan helemaal mis. Ik heb al veel topics gelezen en heb al veel geleerd. Maar het probleem dat ik ondervind, daar hoor ik niemand over.

Ik heb div. Top 40 verzamelingen per jaar. Deze groepeer ik als één album per jaar.Dus:
Juiste artiest
Album artiest = leeg
vinkje Deel van verzameling en "ja" aan.

Alle nummers staan netjes gegroepeerd per album. So far so good...

Maar als ik nu niet sorteer per album, maar per artiest. Dan staan al deze nummers onder de artiest "Verzamelingen"
Als ik nu de artiest "Anouk" kies, zie ik niet de nummers die onder de verzamel albums vallen, maar alleen de nummers van Anouk die onder een Anouk album vallen.

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05:02

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
slammer56 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:07:
Ik heb sinds kort een Iphone en wil nu mijn muziek netjes in Itunes ordenen. Nu gaat het voor het meeste wel goed, maar mijn verzamel albums gaan helemaal mis. Ik heb al veel topics gelezen en heb al veel geleerd. Maar het probleem dat ik ondervind, daar hoor ik niemand over.

Ik heb div. Top 40 verzamelingen per jaar. Deze groepeer ik als één album per jaar.Dus:
Juiste artiest
Album artiest = leeg
vinkje Deel van verzameling en "ja" aan.

Alle nummers staan netjes gegroepeerd per album. So far so good...

Maar als ik nu niet sorteer per album, maar per artiest. Dan staan al deze nummers onder de artiest "Verzamelingen"
Als ik nu de artiest "Anouk" kies, zie ik niet de nummers die onder de verzamel albums vallen, maar alleen de nummers van Anouk die onder een Anouk album vallen.

Wat doe ik verkeerd?
Staat er iets in de sorteervelden voor artiest, album of albumartiest? Die willen nog wel eens roet in het eten gooien als het aankomt op groeperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Ik vraag me af wanneer iTunes nu eindelijk eens mounts gaat ondersteunen. Voor MobileSync/backup werkt het, maar die truc gaat dus niet op voor andere directories. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mounts in een DB waarbij de content op een andere schijf staat dan de DB zelf zijn extreem 'gevaarlijk' vanuit een coding oogpunt, je moet echt met ontzettend veel extra scenario's gaan testen want je weet nooit waar die mount naartoe kan verwijzen. Ik snap wel waarom Apple niet in dit wespennest wil stappen.

Maar idd, het zou wel handig zijn. Ik heb (denk ik zoals wel meer power users) mijn iTunes DB op een snelle SSD staan, en de meeste content op langzame schijven. Dit betekent dat je iTunes niet meer automatisch je media folders kan laten beheren, en dit zou met mount points nog wel opgelost kunnen worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Dreamvoid op 25-08-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slammer56
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-03 19:09
Scott schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:08:
[...]

Staat er iets in de sorteervelden voor artiest, album of albumartiest? Die willen nog wel eens roet in het eten gooien als het aankomt op groeperingen.
Scott, Thanks voor het meedenken. Die velden had ik nog niet leeg gemaakt, maar bleken al grotendeels leeg. Dus alles geselecteerd en nog eens leeg proberen te maken. Nu krijg ik alleen de velden waar de artiest begint met The of De niet leeg. Deze worden automatisch door Itunes gevuld.

Maar voor de nummers waar ik wel alle velden leeg krijg, werkt dit ook niet. Maar ik heb een andere instelling gevonden.

In de view artiesten, kies je voor: weergave opties tonen (CTRL J)
Het vinkje Compilaties groeperen hier uitvinken. Dan staan de artiesten weer netjes onder de juiste artiest. Deze instelling kon ik nergens op Internet vinden, dus ben blij dat ik door proberen verder ben gekomen.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05 13:29

Quakie

quakelen

Dreamvoid schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:08:
Mounts in een DB waarbij de content op een andere schijf staat dan de DB zelf zijn extreem 'gevaarlijk' vanuit een coding oogpunt, je moet echt met ontzettend veel extra scenario's gaan testen want je weet nooit waar die mount naartoe kan verwijzen. Ik snap wel waarom Apple niet in dit wespennest wil stappen.

Maar idd, het zou wel handig zijn. Ik heb (denk ik zoals wel meer power users) mijn iTunes DB op een snelle SSD staan, en de meeste content op langzame schijven. Dit betekent dat je iTunes niet meer automatisch je media folders kan laten beheren, en dit zou met mount points nog wel opgelost kunnen worden.
Op puntje 2, waarom zou iTunes dat niet kunnen? Ik heb jaren zo gedraaid en iTunes beheerde gewoon mijn media folders. Mijn setup was iTunes database op een SSD. iTunes Media folder op een firewire harddisc.
Ik kan me niet herinneren dat ik foutmeldingen of rare errors kreeg. Pad van content verwees gewoon naar de firewire disc. Disc was wel altijd beschikbaar.

Zodra ik mijn nieuwe mac heb, wilde ik dit weer zo aanpakken alleen dan de content op mijn NAS. Zover ik lees op het internet zou dit mogelijk moeten zijn zijn alleen eerste keer duurt het lang omdat iTunes al je content gaat indexeren.
Als ik jou moet geloven raad je dit dus echt af om te doen?

Ik moet helaas wel zoiets gaan doen, want anders krijg ik geen content op mijn iPad of iPhone..

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Ik heb jaren alles vanaf de NAS gedraait. Werkte gewoon goed, zij het veel te langzaam. Als je je hele iTunes folder op een NAS zet, gaan je apps en dergelijke daar ook automatisch naar toe. Backups niet, maar dat is op te lossen door een mount (want die wil je zeker niet op je flash van bijv een MBA).

Paar maanden terug heb ik getracht de iTunes DB lokaal op SSD te zetten, heb iTunes Match dus muziek is geen issue, maar het probleem is dat dan alle apps en andere zaken ook naar die directories worden gesynced. Met mounts was dat niet op te lossen.

Ik blijf het raar vinden dat dit niet voor alle directories goed werkt. Waarom werkt het voor backup vlekkeloos, maar niet voor de rest van je iTunes. En coding problemen? Nah, er staat gewoon een pad in je iTunes DB. Als dat niet beschikbaar is, krijg je zo'n uitroeptekentje voor missing dingen. Als het pad wel beschikbaar is, verdwijnt dat vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05 13:29

Quakie

quakelen

Thx, ga ik het gewoon proberen. Ik heb alleen muziek wat ik beheer in iTunes.
Backups doe ik via iCloud, apps komen ook niet meer lokaal binnen. PodCasts ben ik vanaf gestapt..

Enige waarom ik iTunes gebruik is omdat hun smart playlists zo goed werkt, en op basis daarvan goed je iPhone kunt vullen. Zelfde geldt voor foto's vanuit iPhoto.

Nu is het technisch prima mogelijk om af te stappen van Apple software, maar ergens houd iets mij tegen om over te stappen naar webbased solutions + apps (zoals audiostation, photostation van synology).

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:15
Sinds enige tijd heb ik een Synology NAS met al mijn iTunes library erop. Via mijn ATV2 en een DAC stream ik muziek naar mijn hifi installatie. Ik bedien de ATV via Remote op mijn iPad, dat gaat dus via homesharing. Daar zijn echter twee issues mee:

Ik wil mijn PC niet meer aan laten staan dus ben op zoek gegaan naar een oplossing zonder homesharing. Dan moet je Remote dus ditchen want dat werkt niet meer. Helaas, want ik vind Remote de beste remote app die ik ken. Ik gebruik nu Synology's eigen DS Audio maar dat is niks, het ding bevat een soort ingebouwde volume limiter die de pieken in de muziek drukt, heel vreemd. Verder is de interface vervelend, worden mijn covers niet herkend en herkent DS Audio ook niet mijn compilations waardoor alle album artists apart worden weergegeven. Een andere remote app zou beter zijn dus, iemand suggesties? Een oplossing met een andere streamer dan de ATV wil ik ook overwegen, zolang ik maar een goed werkende front end op de iPad heb.

Andere issue is dat sinds een tijdje de ATV continu om zijn password vraagt. Ook als DS Audio inlogt op de ATV vraagt deze erom. Invoeren en het is opgelost, maar elke keer als de ATV vanuit sleep gehaald wordt wil hij het password omdat hij het vergeet. Iemand dit meegemaakt?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Een (headless) NAS met Windows of OS X erop? Zo duur is dat ook weer niet, een leuk ITX/mATX NAS kastje, Celeron+Gigabyte mobo setje erin, en gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Dreamvoid op 09-09-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dreamvoid schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:12:
Een (headless) NAS met Windows of OS X erop? Zo duur is dat ook weer niet, een leuk ITX/mATX NAS kastje, Celeron+Gigabyte mobo setje erin, en gaan.
Duur, nee
Maar practisch .... dat betwijfel ik om weer op te zetten.

Ik heb hetzelfde, maar een alles in één oplossing in de Synology zou nog steeds fijner zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Ach, het is in principe eenmalig, en een Synology heeft ook zo zijn beheer werk. Bovendien heb je met een Celeron nooit last van cpu-bottlenecks op je Gbit netwerkje :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dreamvoid op 09-09-2013 16:01 ]

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:17

Niellie41

[object Object]

Versie 11.1 is nu ook uit.
This version of iTunes comes with several major new features, including:

iTunes Radio. iTunes Radio is a great new way to discover music. Choose from over 250 stations or start a new one from your favorite artist or song. Enjoy iTunes Radio ad-free once you subscribe to iTunes Match.

Genius Shuffle. Introducing a magical new way to experience your music library. Choose Genius Shuffle and iTunes instantly plays songs that go great together. Click it again to hear something new—enjoying your music has never been this easy.

Podcast Stations. You can now create custom stations of your favorite podcasts that update automatically with new episodes. Your stations, subscriptions, and current play position sync over iCloud to the Podcasts app.

Sync with iOS 7. You can now use iTunes to sync your favorite music, movies, and more to devices with iOS 7. In addition, iTunes now makes it even easier to quickly organize and sync apps to your iPhone, iPad, and iPod touch.
http://www.onemorething.n...-11-1-update-beschikbaar/

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:42
Genius Shuffle klinkt heel interessant. Ik hoop dat ze dat ook naar iOS gaan brengen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Jeroen O
  • Laatst online: 23:27
Naast iTunes kreeg ik ook een update voor het iCloud configuratieprogramma.

Hierin is in ieder geval het synchroniseren van bookmarks opgelost. Dat werkte bij mij met de vorige versie niet.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• Grudgie
  • Laatst online: 02-05 21:15

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb via iTunes mijn muziek op mijn iPhone 5 gezet. Maar als ik mijn muziek wil afspelen doet jij niks. Meer mensen met hetzelfde probleem???

• Dreamvoid
  • Niet online
iTunes Radio bestaat toch al jaren?

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:35
Worden podcasts met de podcast app nu WEL naar itunes gesynchroniseerd (mac)?? Dus als ik op m'n iPhone in de podcasts app een nieuw abonnement aanmaak, dat deze dan ook automatisch op m'n iMac verschijnt (en vice versa natuurlijk). Iemand dit al getest?

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:21
Grudgie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:25:
Ik heb via iTunes mijn muziek op mijn iPhone 5 gezet. Maar als ik mijn muziek wil afspelen doet jij niks. Meer mensen met hetzelfde probleem???
Ik heb het getest en had het ook. even de app op de achtergrond afsluiten en opnieuw opstarten hiel hier!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Even apart van het iOS 7 topic. Dit is meer een iTunes dingetje. Gisteren geupdate naar iOS 7. Eerst een secure backup gemaakt. Maar slechts 30% van de apps kwam bij het terugzetten weer op mijn iPhone 4 te staan. De overige 70% kan ik wel kosteloos downloaden via de appstore. Ik dacht het sneller te kunnen doen via iTunes. Maar daar vraagt 'ie echter of ik de iPhone met deze bibliotheek wil synchroniseren omdat deze al is gesynced met een andere bibliotheek (van een PC die het al 3 jaar niet meer doet, inmiddels heb ik een MBP).

M.a.w. of ik deze iPhone wil wissen en met deze iTunes bibliotheek wil synchroniseren.

Welk risico loop ik daar nou weer bij? Ik heb niet veel trek om weer uren bezig te zijn, na het debacle van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423265

iTunes Radio. iTunes Radio is a great new way to discover music. Choose from over 250 stations or start a new one from your favorite artist or song. Enjoy iTunes Radio ad-free once you subscribe to iTunes Match.
Ja leuk, maar dat is voorlopig hier niet te krijgen. Maar oudere iTunes-versies hadden altijd al een (simpeler?) radio-functie erin zitten, waar ik vaak gebruik van maak. Zit die in de nieuwe versie er ook nog in, of is die nu verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 20:38
Anoniem: 423265 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 01:38:
[...]

Ja leuk, maar dat is voorlopig hier niet te krijgen. Maar oudere iTunes-versies hadden altijd al een (simpeler?) radio-functie erin zitten, waar ik vaak gebruik van maak. Zit die in de nieuwe versie er ook nog in, of is die nu verwijderd?
Volgens mij is die er uit. De nieuwe Radio functie (met amerikaans account enkel) werkt best leuk. Je kan een station aanmaken, wat cd's en artiesten er in gooien en hij maakt een station op basis daarvan.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/RUws/small.png

Hier wat meer features.

Beetje annoying dat ik iTunes Match op mijn NL account heb, nu moet ik de hele tijd in en uitloggen om te wisselen tussen mijn muziek en iTunes radio.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nabje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik heb steeds een nummer dat maar niet verwijderd wilt worden uit mijn iphone.
Ik heb hem al via itunes gezocht en kan hem gewoon niet vinden.
Dus kort: hoe verwijder ik dat nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321370

AHHHHHH GRRRR Wati is itunes toch een K*T !~!@#!#$@$$ programma. Ik erger me groen en geel aan dit programma. Nooit een apple voor mij. Wat een kortzichtige !@#$%^& bedrijf is apple toch. Totaal geen vrijheid. Onder linux gebruik ik gtkpod dat is simpel snel zonder bloadware.

Apple goed gedaan maak het nog lomper. om een liedje naar een ipod shuffel over te zetten moet je een programma van 100 MB downloaden. Echt wie verzint zo iets. Sorry wilde het even kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 321370 schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:08:
AHHHHHH GRRRR Wati is itunes toch een K*T !~!@#!#$@$$ programma. Ik erger me groen en geel aan dit programma. Nooit een apple voor mij. Wat een kortzichtige !@#$%^& bedrijf is apple toch. Totaal geen vrijheid. Onder linux gebruik ik gtkpod dat is simpel snel zonder bloadware.

Apple goed gedaan maak het nog lomper. om een liedje naar een ipod shuffel over te zetten moet je een programma van 100 MB downloaden. Echt wie verzint zo iets. Sorry wilde het even kwijt
Gelukkig kan het programma nog veel méér dan alleen nummers overzetten. En daarnaast is 215 MB (tenminste, de OS X-versie) ook het einde van de wereld om te downloaden in 2013. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321370

Als je bedenkt dat gtkpod 3,7 MB is. Itunes kan idd nog meer. Maar FLAC files ho maar :S Ja itunes is the way to go. Over een paar jaar leven we alleen nog maar in brainwashing boxjes die bepalen wat en wanneer wij iets mogen zien of luisteren. En er ook nog eens overpriced voor moeten betalen.

Apple: You will jump when i say ;)

Erger nog! Ze krijgen het ook nog voor elkaar om hele groepen mensen te laten denken dat ze uit eigen wil voor apple te kiezen. Hoe noem je dat ook al weer?

Jump!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 10:21

-SaveMe-

-klik-

Pfffff, word echt gek van dat ##%$#%^$ iTunes. Ik wil graag zelf mijn muziek beheren en handmatig de albums naar mijn ipod touch 64GB kopieren.

Met de laatste iTunes versie (11.1) zie ik niet eens de muziek op mijn ipod? en toevoegen lukt ook niet.

Welk ander programma kan ik het beste gebruiken om handmatig muziek op mij ipod te zetten?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 20:50

RnB

Anoniem: 321370 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:50:
Als je bedenkt dat gtkpod 3,7 MB is. Itunes kan idd nog meer. Maar FLAC files ho maar :S Ja itunes is the way to go. Over een paar jaar leven we alleen nog maar in brainwashing boxjes die bepalen wat en wanneer wij iets mogen zien of luisteren. En er ook nog eens overpriced voor moeten betalen.

Erger nog! Ze krijgen het ook nog voor elkaar om hele groepen mensen te laten denken dat ze uit eigen wil voor apple te kiezen. Hoe noem je dat ook al weer?

Jump!!!
Wat een kortzichtigheid. d:)b
Best dat je iTunes (en dus Apple in het algemeen, hoezo dom?) niks vind, maar blijf wel even objectief.

Dat wilde ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-05 16:23
RnB schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:06:
[...]

Wat een kortzichtigheid. d:)b
Best dat je iTunes (en dus Apple in het algemeen, hoezo dom?) niks vind, maar blijf wel even objectief.

Dat wilde ik even kwijt.
Jammer genoeg heeft hij gelijk. Apple forceerd wat zij willen, en alle mensen gaan er blind in mee. Want zelfstandig nadenken? Nee, dat zou revolutionair zijn, en dat is nog niet aangekondigd bij een of andere keynote.

Ik vind mijn Ipad geniaal, werkt goed. Maar ik weiger Itunes te gebruiken. Ik wil gewoon net zoals elke andere tablet/smartphone, mijn apparaat kunnen aansluiten zonder dat achtelijke Itunes te moeten gebruiken. Maar goed, blijkbaar mag je alleen maar positieve dingen zeggen over apple hier? 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:17

Niellie41

[object Object]

iTunes gebruik ik bijna niet meer sinds de iCloud er is. Op OSX heb ik helemaal geen problemen met iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-05 16:23
ik zou graag OSX willen gebruiken, maar gebrek aan game support houdt me nog heel erg tegen :( in windows is Itunes gewoon een gedrocht

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 20:50

RnB

lanerios schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:19:
[...]

Jammer genoeg heeft hij gelijk. Apple forceerd wat zij willen, en alle mensen gaan er blind in mee. Want zelfstandig nadenken? Nee, dat zou revolutionair zijn, en dat is nog niet aangekondigd bij een of andere keynote.
Mwa, Apple heeft een uitstekend marketingteam, maar mensen hebben zelf nog altijd de touwtjes in handen. Kan jij niet omgaan met een iPhone? Vind je een iPhone niks? Dan heb je de keus om geen iPhone te halen.
Ik heb 0,0 problemen met de manier hoe Apple werkt, vandaar dat ik alles Apple heb. Zo zullen er velen met mij zijn. En zodra iets mij tegen zit, stap ik over. Zo ben ik ooit overgestapt van Windows naar Mac OS X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ben ik de enige bij wie iTunes sinds de laatste update regelmatig tientallen oude, reeds beluisterde, podcast afleveringen blijft downloaden?
Ik heb 24 verschillende podcasts in mijn lijst staan die allemaal meerdere keren per dag gecontroleerd worden op nieuwe afleveringen, welke vervolgens automatisch gedownload worden. Om de paar dagen lijkt iTunes het echter leuk te vinden om voor 1/3 -1/2 van de podcasts (elke keer een andere selectie) tientallen oude afleveringen te downloaden alsof ze nieuw zijn... gruwelijk irritant om steeds weer te moeten uitzoeken wat ik al geluisterd heb en wat niet.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-05 18:02
Ik weet niet of dit het goede topic is voor mijn vraag, maar weet iemand misschien wanneer er een freeze is voor iTunes Connect dit jaar? Is het ergens te vinden misschien?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 321370 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:50:
Als je bedenkt dat gtkpod 3,7 MB is. Itunes kan idd nog meer. Maar FLAC files ho maar :S
ALAC.
Ja itunes is the way to go. Over een paar jaar leven we alleen nog maar in brainwashing boxjes die bepalen wat en wanneer wij iets mogen zien of luisteren. En er ook nog eens overpriced voor moeten betalen.

Jump!!!
Jij bent dan de gek die in de winkel je geld aan de winkelier/Apple geeft, Apple staat niet met een wapen naast je. Daarnaast wist je van te voren dat je iTunes moest gebruiken, omdat het meer biedt dan alleen USB-mass storage. Heus, het is niet het beste programma ooit, maar wel degelijk het beste sync-programma ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-05 21:40
Beste Tweakers,

Ik heb even een korte vraag. Ik zie dat apps in andere landen (bijv. Turkije) goedkoper is dan in Nederland.
Kan ik mijn itunes saldo overzetten naar Turkse lira (geld), is dat überhaupt mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:09
Ik heb zojuist de nieuwste iTunes geïnstalleerd, en nu krijg ik het niet meer voor elkaar om mkv's naar mijn iPad te kopiëren. Eerst kon dat gewoon via Apps > VLC > en dan kon ik bestanden toevoegen. Nu gebeurt er niets als ik op VLC druk. Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 27-04 14:25
Knul schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:53:
Ik heb zojuist de nieuwste iTunes geïnstalleerd, en nu krijg ik het niet meer voor elkaar om mkv's naar mijn iPad te kopiëren. Eerst kon dat gewoon via Apps > VLC > en dan kon ik bestanden toevoegen. Nu gebeurt er niets als ik op VLC druk. Doe ik iets verkeerd?
Ik gebruik VLC niet op iOS, maar mocht je er niet uitkomen dan kan ik Cinexplayer aanraden. De grafische interface ziet er niet echt Apple-waardig uit, maar deze app speelt praktisch alles af.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:09
funk-e schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:11:
[...]

Ik gebruik VLC niet op iOS, maar mocht je er niet uitkomen dan kan ik Cinexplayer aanraden. De grafische interface ziet er niet echt Apple-waardig uit, maar deze app speelt praktisch alles af.
Daar zit ik dus met hetzelfde probleem :P. Ik moet dus mijn MKV's op mijn iPad zien te krijgen. Dit kon eerst vrij gemakkelijk via iTunes, maar met de nieuwe update kan ik het niet vinden. Hoe zet jij bestanden op je iPad dan? In ieder geval bedankt voor het meedenken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Beste Tweakers,

Afgelopen zaterdag heb ik m'n hoofd gebroken over het volgende probleem, en hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen:

Ik heb een abonnement op een stuk of wat Podcasts. Deze sync ik 1 X in de zoveel tijd met m'n iPod. Echter, omdat er wekelijks een nieuwe uitzending is en ik al een tijd geabonneerd ben, heb ik onder iTunes playlists gemaakt per kwartaal per podcast. Ik selecteer de podcasts die ik toe wil voegen, en klik vervolgens "add to playlist". Onder Muziek synchroniseren zie ik deze playlists echter niet staan. Als ik het soort media van de podcast wijzig via Info tonen naar gewoon Muziek staat de playlist er wel, met de podcasts waarbij ik deze handmatige wijziging heb doorgevoerd. Ik wil gewoon podcasts toevoegen aan een playlist en deze syncen met m'n iPod zonder handmatige acties. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

De podcast app op je iPod zetten?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Wat maakt dat precies voor verschil?

Het gekke is dat het ooit wel gewerkt heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Podcasts verschijnen sinds een tijdje niet meer in de 'muziek' app, alleen nog in de 'podcast' app.
Als je ze wil syncen en luisteren zonder wazige dingen te moeten doen zul je alleen maar die app te hoeven installeren.

Wil je slechts enkele van je podcasts syncen dan zul je dat in het overzicht aan moeten geven. i.p.v. alles, of automatisch alleen de nieuwste vink je de individuele afleveringen aan die je wel wil hebben ipv dat je ze naar een playlist sleept.

[ Voor 36% gewijzigd door Spike_wolf op 14-10-2013 20:48 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Ah! Is dit eventueel ook op te lossen met een oudere iTunes versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroidOC
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-06-2019
-SaveMe- schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:59:
Pfffff, word echt gek van dat ##%$#%^$ iTunes. Ik wil graag zelf mijn muziek beheren en handmatig de albums naar mijn ipod touch 64GB kopieren.

Met de laatste iTunes versie (11.1) zie ik niet eens de muziek op mijn ipod? en toevoegen lukt ook niet.

Welk ander programma kan ik het beste gebruiken om handmatig muziek op mij ipod te zetten?
Heeft iemand hier nog een oplossing voor?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem en kom er gewoon niet uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Knul schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:53:
Ik gebruik tegenwoordig deze - airvideo serverHD.
Converteerd on the fly, en kan evt de copieën op de iPad opslaan.

Keuze in formaat, bitrate en ondertitels indien aanwezig.
Verder streaming van de PC, elk videobestand gewoon ondersteund, en evt. airplay naar de ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
DroidOC schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:35:
[...]

Heeft iemand hier nog een oplossing voor?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem en kom er gewoon niet uit. :(
Wat ik altijd doe is een aparte afspeellijst maken met de albums die je op je iPod of iPhone wilt hebben. Daarna sync je de afspeellijst met het toestel en klaar. Misschien werkt dat voor jou.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroidOC
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-06-2019
BillSpaarbank schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:59:
[...]

Wat ik altijd doe is een aparte afspeellijst maken met de albums die je op je iPod of iPhone wilt hebben. Daarna sync je de afspeellijst met het toestel en klaar. Misschien werkt dat voor jou.
Goeie! Ga ik eens proberen.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 18:32
vandaag itunes 11.1.2 geïnstalleerd, en bij het aansluiten van mijn iphone vraagt hij of ik de apps ook wil backuppen, omdat ik deze anders niet kan terugzetten bij een herstel.

eindelijk! deze functie mis ik al een kleine 6 jaar, ik kreeg de kriebels van het maken van een reservekopie en dan te herstellen en dan de apps weer te gaan downloaden en in mappen te zetten etc.

• PatrickG
  • Laatst online: 25-02 18:31
Hoe houden jullie je iTunes bibliotheek bij?

Voorafgaand aan versie 11 gebruikt ik altijd iTunes Library Updater (ook wel: ITLU), dat werkt dus niet meer nu. Dit programma deed alles wat ik wilde, het ruimde verwijderde bestanden op en voegde nieuwe toe. Je hebt wel een alternatief: iTunes Library Toolkit, maar dat kost weer geld per jaar.

Je kunt ook een map toevoegen aan iTunes via het menu. Dus als je dan van Windows Verkenner je nieuwe gedownloade muziek in die specifieke map - bij mij 'MUSIC' genaamd - toevoegt en later in iTunes via "Bestand, Map aan iTunes bibliotheek toevoegen" deze map weer selecteert, ververst hij als het ware je bibliotheek. Dan gaat iTunes bij mij echter soms willekeurige afspeellijsten maken en verwijderde nummers worden niet opgeruimd.

Wat moet ik doen :)

• Dreamvoid
  • Niet online
Op Windows of Mac? Als je op de Mac zit, kan je dit met Hazel (een heel erg mooi rule-based automatiserings-programma) doen.

Edit: check dit artikel voor Windows:
http://lifehacker.com/550...ng-you-download-to-itunes

[ Voor 34% gewijzigd door Dreamvoid op 26-12-2013 17:39 ]

• PatrickG
Thanks, ik ga het doorlezen thuis!

Als we dan toch bezig zijn:
Ik heb een synologgy en zou het liefste alles daar op zetten zodat elk device er makkelijk bij kan. Maar muziek die op je netwerk opslag staat, daar wil iTunes geen afspeellijsten van maken... En ik kan de netwerk-muziek ook niet op m'n iPhone en iPad zetten, alleen wat ik lokaal op de betreffende computer heb staan. Is daar een fix voor? Of moet je dan echt wachten tot Apple een server versie van iTunes maakt?

[ Voor 86% gewijzigd door PatrickG op 26-12-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Misschien niet wat je wilt horen, maar 1 oplossing: verkoop die Synology en zet een Windows of Hackintosh NAS in elkaar (kost bijna net zoveel als een Synology), met daarop iTunes.
Zoals deze:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Celeron G1610 Boxed€ 34,49€ 34,49
1Gigabyte GA-H61N-D2V€ 46,75€ 46,75
1In Win BM639B€ 54,99€ 54,99
1Crucial CT2KIT12864BA160B€ 28,41€ 28,41
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 164,64

[ Voor 3% gewijzigd door Dreamvoid op 27-12-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Maar, wat is het wezenlijke verschil dan? Misschien leg ik het ook verkeerd uit :)

Ik draai wel een iTunes server pakketje op de Synology, dat is er gewoon voor beschikbaar. Muziek kan ik daarom wel afspelen, maar iDevices zoals m'n iPad en iPhone willen alleen muziek syncen met iTunes die lokaal op de computer opgeslagen staat. Netwerkmuziek van de Synology kan ik dus wel afspelen, maar geen afspeellijsten van maken die ik kan syncen. Ik draai wel een iTunes server op de Synology, maar het is geen voltallig programma zoals het zou moeten zijn (mijn inziens).
Nu alle ontwikkelingen de consumenten naar een NAS toe drukken, zoals de Apple Time Capsule, Synology's en noem het verder maar op, zou dat wel welkom zijn. Ik heb alles graag centraal opgeslagen, maar het biedt helaas nog niet de volledige functionaliteiten.

Een Windows NAS maken zou dat niet oplossen toch? De NAS staat tenslotte in een kast in het huis en ik ga daar geen beeldscherm en toetsenbord aan koppelen en vervolgens daar heen lopen om muziek op mijn iPhone te zetten :) Het voordeel van de Synology is dan ook juist dat je hem simpel vanuit de browser kunt benaderen en het weinig stroom verbruikt (al zou een simpel intel processortje dat ook niet veel doen).

iTunes kan alleen met iPad en iPhone synchroniseren via iTunes (lokaal) of iCloud. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
In iTunes kan je toch je bibliotheek laten verwijzen naar een share op je nas? Dat is toch jouw hele issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik heb in mijn Macbook 2 schijven, een SSD waar het OS op geïnstalleerd staat en nog een gewone HD. Mijn iTunes bibliotheek van 30GB staat op de SSD maar die wil ik eigenlijk op mijn HD hebben staan, echter krijg ik dit niet voor mekaar..

Als eerst heb ik de map 'iTunes Media' handmatig via Finder op mij HD gezet en vervolgens in iTunes ''Voeg To aan Bibliotheek'' gedrukt en de muziekmap geselecteerd. Als hij dan alles erin heb gezet staat de hele bibliotheek weer op mijn SSD (Blijft ook op de HD staan)

Vervolgens heb ik deze methode geprobeerd en in iTunes bij geavanceerd een andere map aangemaakt op me HD en vervolgens de stappen opgevolgd die staan vermeld.

Echter als hij klaar is en ik iTunes start is iTunes helemaal leeg zoals hij ook bij de eerste keer openen is.
Als ik dan weer de map iTunes Media toevoeg via ''Voeg toe aan Bibbliotheek'' dan kopieert hij alles weer naar mijn SSD en de locatie van de map 'iTunes Media' staat dan weer op ''/Users/richardbrunsveld/Music/iTunes/iTunes Media'' dit terwijl ik hem hiervoor ''/Volumes/Macintosh HD/Muziek'' als locatie heb gekozen.

Iemand een idee wat ik fout doe?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:06
Ik heb die methode ook gebruikt en dat verliep prima. Wat ik zie is dat je handmatig bestanden bent gaan verplaatsen in finder en dat is juist niet wat je moet doen als je de methode van apple gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Volgens mij moet je gewoon via geavanceerd de home-folder van iTunes aanpassen. Wat ik daarna dan altijd doe is al mijn muziek verplaatsen naar die "automatically add to iTunes" folder. iTunes pakt ze dan op en zet ze in die nieuwe locatie.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Ik kan pocket world at war niet meer installeren, staat nog wel tussen mijn aankopen, krijg melding dat hij niet meer beschikbaar is?

Zou dit komen omdat hij niet aangepast is voor ios 7 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ik heb een probleem met iTunes bestandsdeling.

Ik wil graag de voortgang van een spelletje (Star Wars Knights of the old republic) overzetten van mijn iPad naar mijn iPhone.

In iTunes op de PC sla ik vanuit bestandsdeling de map met daarin de saves op op mijn harde schijf. Tot zover gaat het goed.

Nu wil ik deze map toevoegen aan mijn iPhone. Ik klik daarvoor op de knop toevoegen. Dan opent er een verkenner venstertje, maar als ik op de map klik die ik wil overzetten, dan opent hij deze map in plaats van dat hij hem toevoegd.

Hoe kan ik nu een complete map toevoegen aan iTunes bestandsdeling?

Slepen van windows verkenner naar iTunes werkt ook niet.

Met de hand mappen aanmaken en bekijken in iTunes gaat ook niet.

Edit: laat maar zitten eigenlijk. Als ik de reacties op internet mag geloven, kan je alleen losse bestanden uploaden en geen complete mappen.

Het verplaatsten blijkt echter wel mogelijk door de map te zippen, volgens de supportpagina van het spel. Dus mijn probleem is al opgelost. Zie http://support.aspyr.com/...-them-around-iPad-iPhone-

[ Voor 24% gewijzigd door Jeroen O op 07-01-2014 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-05 16:06
Ik heb iTunes al een tijdje niet gebruikt om nieuwe muziek op mijn iPhone te zetten.
Nu wil ik graag 4 albums erop gooien, netjes geïmporteerd en alles, synchroniseren, maar ik krijg het er maar niet op! Heb echt alles al nagekeken maar ik kan het maar niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Inmiddels nog wat verder zitten prutsen. Als ik onder het tabje Op deze iPhone kijk, dan zie ik dat de desbetreffende albums die er niet op willen zo uit zien:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2cifr60.png

Weet iemand wat dit inhoud?

[ Voor 8% gewijzigd door Extreme smell op 09-01-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Heb je iTunes match aanstaan?

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:50
Ik krijg morgen mijn iPad air binnen. Heb nog nooit eerder een product van Apple gehad. Ik heb iClouds, en iTunes al gedownload op mijn laptop voor de zekerheid. Nu zie ik dat je ook gewoon Dropbox hebt als gratis app ( en die gebruik ik al op mijn laptop en mobiel ) dus eigenlijk heb je iClouds dan nergens meer voor nodig toch? Dat is toch puur om foto's en video's uit te wisselen tussen je appaten? En wat kun je nou precies allemaal doen met iTunes? Sorry als dat een domme vraag is, maar nooit een Apple apparaat gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:24
Alwayshappyz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:38:
Ik krijg morgen mijn iPad air binnen. Heb nog nooit eerder een product van Apple gehad. Ik heb iClouds, en iTunes al gedownload op mijn laptop voor de zekerheid. Nu zie ik dat je ook gewoon Dropbox hebt als gratis app ( en die gebruik ik al op mijn laptop en mobiel ) dus eigenlijk heb je iClouds dan nergens meer voor nodig toch? Dat is toch puur om foto's en video's uit te wisselen tussen je appaten? En wat kun je nou precies allemaal doen met iTunes? Sorry als dat een domme vraag is, maar nooit een Apple apparaat gehad.
Even kort en simpel wat elk programma een beetje van elkaar onderscheid.

Dropbox is goed voor het synchroniseren van documenten, foto's etc. tussen meerdere apparaten.
ITunes kun je gebruiken om je ipad te backuppen op je pc in geval van reset of nieuw apparaat en om muziek en films etc. naar je iOs device synchroniseren vanaf je pc.
iCloud bewaart game saves, bladwijzer en andere instellingen van je apparaat die je ook kunt gebruiken bij reset of nieuw apparaat en je kunt ook je pages, numbers en keynote documenten etc. via het web benaderen.

[ Voor 3% gewijzigd door IseT op 21-01-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-05 15:13
Mijn iPhone 4S word niet meer herkend door iTunes :?
Vandaag de update gedaan naar 11.1.4 en ineens zag ik nergens nog die knop voor mijn iPhone. ik heb toen de vorige versie teruggezet, dacht dat het daar misschien aan lag, maar het probleem blijft. Iemand een idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Synchroniseren met een kabeltje. Dat werkt nog wel gewoon. En een stuk betrouwbaarder.
Dat via Wi-Fi synchroniseren werkt vaker niet dan wel.

Bij mij vindt hij mijn iPad en iPhone ook niet meer. Ook niet vanaf het "Wi-Fi synchronisatiemenu" vanaf de iPhone/iPad.

[ Voor 30% gewijzigd door Jeroen O op 23-01-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-05 15:13
Jeroen O schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:57:
Synchroniseren met een kabeltje. Dat werkt nog wel gewoon. En een stuk betrouwbaarder.
Dat via Wi-Fi synchroniseren werkt vaker niet dan wel.
Het is met een kabeltje dus daar ligt het niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik heb in iTunes verschillende afspeelijsten op mijn Mac staan, van verschillende livesets per gerne, nou wil ik sommige van die livesets uit de afspeellijst op me iPhone maar als ik die afspeellijst erop zet neemt hij gelijk alles mee terwijl ik dat niet wil. Is het ook mogelijk om een gedeelte te exporteren naar de iPhone, dus bijvoorbeeld 2 van de 10 livesets uit een afspeellijst?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Je kan alleen playlist en artiesten los exporteren meen ik me te herinneren. Je kan geen los nummer exporteren. Je zou natuurlijk heel eenvoudig van die nummers die je wel wil exporteren even snel een nieuwe playlist aanmaken en die exporteren.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 16:17
Op mijn media server ( mac mini ) staat mijn complete itunes bibliotheek ( films, tv-series, muziek)
Nu wil ik mijn muziek uit de bibliotheek halen en in mijn bibliotheek van mijn imac zetten maar nu wil ik mijn ratings en aantal malen afgespeeld ook behouden.

Hoe doe ik dit ook dit ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTfoto
  • Registratie: Maart 2013

JTfoto

Work hard

Beste tweakers,

ik heb een vraagje wat betreft het synchroniseren van mijn iPhone 4. Gistermiddag wilde ik deze synchroniseren en dit ging prima, maar sinds gisteravond (toen wilde ik 1 nummer toevoegen op m'n iPhone) is itunes alleen maar bezig met het "Safari-gegevens voor veilig browsen downloaden". Gisteravond was m'n telefoon na 1.5 uur nog niet klaar met synchroniseren, en momenteel is itunes al ruim 2 uur bezig met synchroniseren, zonder resultaat. De volle 2 uur is itunes alleen maar bezig met het "Safari-gegevens voor veilig browsen downloaden".
Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

JT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Nee, niet echt een oplossing. Vorig jaar ook een keer gehad met mijn 4. Ik heb toen uiteindelijk contact met iTunes verbroken, de telefoon uit- en aangezet en opnieuw begonnen (met bange onderbuik gevoel dat dit wel eens problemen zou kunnen geven).
Maar hierna ging het syncen weer gewoon probleemloos, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTfoto

JTfoto

Work hard

@dcl!
Mooizo! Ik heb dat ook al geprobeerd, maar het werkt helaas niet... Heb gisteravond en vandaag al de volgende stappen ondernomen:
- Telefoon opnieuw opstarten
- Laptop opnieuw opstarten
- Itunes opnieuw opstarten
- Oplossingen op internet gezocht (stond niks bij)

Dus ik vrees het ergste: Itunes herinstalleren....

[EDIT] Herinstalleren blijkt dus ook niet te werken :( Wellicht binnenkort eens een bezoekje aan een apple store brengen, want niet kunnen synchroniseren is wel irritant.

JT

[ Voor 20% gewijzigd door JTfoto op 29-04-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Ah, dat is pech. Hopelijk kunnen ze je bij de apple store wel helpen, succes! Edit: ik sync overigens wel met een mac, misschien dat het bij mij daarom wel lukte.
iTunes onder Windows is altijd wat gammel...

[ Voor 45% gewijzigd door dcl! op 30-04-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTfoto

JTfoto

Work hard

^In verband met een studie die er aan zit te komen en een laptop die (helaas) vrij traag begint te worden zit ik er dan ook over na te denken om een rMBP aan te schaffen ergens in de komende maanden :) In ieder geval bedankt!!

JT

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Meer mensen een algemene voorwaarden mail gehad van iTunes? Vroeg me af of deze legit is. Gmail laat het volgende zien:
verzonden door: itunes.com
ondertekend door: itunes.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Mijn vraag gaat puur over iTunes voor iOS en heeft deels betrekking op bestanden uit iTunes Match.

Is het mogelijk om een genre te selecteren en daaruit te laten shuffelen?
Als ik namelijk een genre selecteer, dan zie ik daarna alleen albums die tracks bevatten die aan dat genre voldoen, maar ik wil gewoon een lijst van al mijn tracks uit dat genre (ongeacht of die lokaal op mijn iDevice staan of in iTunes Match)... Iemand een idee of dit mogelijk is?
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
Problemen en specifieke vragen moeten in een nieuw topic!
Let op of je vraag niet beter past in het iTunes Match topic.