Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Eerste gedachte, laat iTunes alles importeren, en laat iTunes daarna de dubbele verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:31
Volgens mij past hij dit niet aan in de muziek map maar goede suggestie! ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht ik ben itunes moe..

sinds vandaag met apps kopen moet in de security vragen beantwoorden.
uiteraard weet ik deze niet meer..
nu kun je deze gewoon niet resetten... alles al geprobeerd en onderhand is mijn account geblokkeerd..
nu apple support maar gemailed maar dit is gewoon ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
@hier boven;
Sorry, maar dat vind ik geen iTunes probleem. Dat ze de beveiliging omhoog schroeven? Van accounts waar bij het grootste deel credit cards aan gekoppeld zijn? Meer bedrijven zouden hun security eens moeten opschroeven.
Zspirit schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:52:
Volgens mij past hij dit niet aan in de muziek map maar goede suggestie! ga ik proberen.
En, heeft het gewerkt?
Volgens mij kun je met cmd-delete of option-delete (of de Windows tegenhangers) iTunes wel degelijk de bijbehorende muziekbestanden laten verwijderen?
If the file is inside the iTunes Media folder and you delete it from say the Music source (rather than a playlist) then you will get an option to delete the underlying file. If deleteing from a playlist Shift-Delete will offer to remove it from the library, and then (if inside the media folder) ask whether it should move the file to the recycle bin. Ctrl_Shift-Delete will just ask the last question. If a file is outside the media folder iTunes will never delete it should you remove it from the library

[ Voor 30% gewijzigd door UltraSub op 08-11-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:21
Graag jullie insteek, want ik geraak er niet uit:

Ik heb al een tijdje mijn iTunes library (itl) files op mijn NAS staan...

Recent is deze NAS verhuisd en het gevolg daarvan was dat het IP van de NAS ook veranderde... So far so good, toen ik iTunes met shift ingedrukt opstartte, kon ik netjes het ITL bestandje selecteren via het nieuwe IP...

Nu zit in diezelfde iTunes library ook muziek! Die muziek zit daar in met een verwijzing naar \\oudip\Muziek\bla\bla\bla , natuurlijk vindt hij die files niet meer en moet ik manueel telkens gaan aanduiden waar hij het nieuwe bestand kan vinden...

Is er iemand bekend met een functie, tooltje, knopje, waarmee ik iTunes intelligent kan laten zoeken naar de betreffende files? Of ben ik "geschoren" en mag ik mijn hele library manueel gaan aflopen :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Kijk eens in dezelfde dir als je itl bestand. Staat ook een .xml. Die even openen in een text editor. Staan paden in. Zeer waarschijnlijk kun je daar een find/replace all doen ;)

<key>Location</key><string>file://localhost/Volumes/data/mp3/iTunes/........</string></key>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Iemand een app waarmee je alle openstaande proggies in 1 keer kan uitzetten?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:21
UltraSub schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:27:
Kijk eens in dezelfde dir als je itl bestand. Staat ook een .xml. Die even openen in een text editor. Staan paden in. Zeer waarschijnlijk kun je daar een find/replace all doen ;)

<key>Location</key><string>file://localhost/Volumes/data/mp3/iTunes/........</string></key>
Als ik dat doe en ik open iTunes en ik sluit het terug dan staan ze allemaal terug in dat bestand met de oude locatie. In iTunes vindt hij de bestanden gewoonweg niet... (of ik sla het niet op om de een of andere vage reden (bv. door permissies op mijn NAS))

EDIT: heb net die file proberen aan te passen op mijn lokale computer en dan terug te kopieren naar mijn NAS: no go, hij houdt precies ergens nog een versie bij en beseft dan van "ey joh, met die XML is gerotzooid, ff terugzetten"

Aangezien het toch niet zo eenvoudig lijkt, heb ik hiervoor een eigen topic gemaakt: Media verhuisd, iTunes vindt niets meer . Geen crosspost, maar wel een vriendelijke vraag om daar mee te komen nadenken over een oplossing voor mijn probleem :) .

[ Voor 28% gewijzigd door HyperBart op 13-11-2012 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Zspirit schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:00:
Ik heb iets heel erg raars ontdekt, mijn itunes map heeft om een of andere reden elk nummer 2 of 3 keer gekopieerd. Niet in itunes dus maar de bestandsmap. Dit is echt super vervelend want de ruimte die her inneemt is 2 a 3 keer zo groot en dit handmatig deleten is echt super vervelend.

Nu vraag ik mij af hoe dit komt zodat ik kan voorkomen dat het niet weer gebeurd.
Weet iemand hier hoe ik deze dubbele nummers makkelijk kan verwijderen? Handmatig wordt dit waarschijnlijk 2 a 3 uur werk :|

Screenie ter verduidelijking:
[afbeelding]
iTunes heeft trouwens een functie "weergeven dubbele nummers" (ik meen onder de file menu).
Zie ook hier

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:26

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb gisteren een paar nieuwe MP3 albums op mijn NAS gezet. iTunes laat deze albums alleen nog niet zien (de rest, die er al stonden, wel, alleen de nieuwe niet). Dus ik kan ze niet op mijn iPhone zetten nu. Moet ik iTunes eerst iets laten zoeken/indexeren of zoiets? En hoe stel ik in dat hij dat automatisch en gelijk doet zodra ik nieuwe muziek plaats?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Joarie
  • Nu online
Is het niet zo dat je eerst je NAS moet laten indexeren? Als ik bij mijn Synology er iets op gooi en ik wil hem benaderen via uPnP/SMB dan moet ik wel eerst hebben geindexeerd voordat de andere apparaten in mijn netwerk de nieuwe bestanden kunnen zien (met webdav-benadering heb ik daar geen last van trouwens).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat is mijn vraag inderdaad. Ik wil iTunes best laten indexeren (hoe moet dat eigenlijk?) maar het liefst heb ik dat iTuness automatisch indexeert zodra ik nieuwe albums plaats.

Geen idee wat Webdav is, is dat nog een instelling dan?

[ Voor 14% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 15-11-2012 10:34 ]

• Joarie
  • Nu online
Ik geloof niet dat je iTunes kunt laten indexeren, dat zul je toch echt het opslagmedium zelf laten doen waarna iTunes een geupdate lijst toegezonden krijgt als hij die opvraagt.

Welke NAS heb je?

• UltraSub
Even wat dingen helder krijgen.

Als je iTunes library op een nas staat, staat daar een directory met een .itl en een .xml bestand (en nog wat andere dingen. Dat is je library, waar in staat wat iTunes weet wat je aan muziek hebt, en de locatie daar van.
Als je een iTunes functie aanzet op een NAS, dan is het 9 uit de 10x een functie waarbij die NAS diezelfde .itl inleest, en als het ware zich voordoet als een iTunes, die aan homesharing doet. Iets of iemand zal die iTunes library moeten bijwerken. De NAS zelf zal die bestanden niet zelf toevoegen aan je library.

Als jij gewoon muziek op een NAS dumpt, zal een rescan van de NAS niks uithalen. Via smb/cifs/nfs zijn die bestanden gewoon per direct zichtbaar, echter die zitten niet in de .itl van iTunes. Oplossing, start (een) iTunes die diezelfde .itl als library heeft, en voeg de bestanden toe.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Bedankt voor je poging, maar daar snap ik geen moer van... :) ik heb gewoon een MP3 share op mijn Qnap staan en dat is simpelweg een NFS share. Moet ik mijn .itl bestand op de NAS zetten dan?

• UltraSub
Hier staat mijn .itl inderdaad op de NAS.
Dat is de eerste keer wel even een klusje! Daar paden veranderen en de data in je .itl dus niet meer correct is.

Als je iTunes library echt op je NAS wil hebben;
- zoek op je pc naar de iTunes directory, das waar je .itl in staat.
- kopieer die map naar je mp3 share
- mep die share op je pc op een vaste letter, bijvoorbeeld Z:
- start iTunes met shift ingedrukt, iTunes zal dan vragen om de locatie van je .itl
- browse naar Z: en kies daar de .itl
- iTunes zal vanaf nu daar zijn library starten

Overal waar je nu dezelfde share op Z mept, en iTunes installeert, kun je dit shift/opstarten trucje uithalen en heb je dezelfde library. Dit geldt dus ook voor de iTunes server op je NAS. Op je qnap selecteer je diezelfde itl, en vervolgens lijkt het voor apparaten in huis alsof er op die NAS een iTunes draait met homesharing actief, waardoor bijvoorbeeld een mediaplayer die library ook ziet. (Ik zelf vind het totaal geen nut hebben, maar goed, het werkt).

Als je nu nieuwe mp3's in je mp3 share mikt, verandert er in die iTunes library niks. Je zult dan een iTunes op een pc moeten starten en muziek toevoegen in iTunes, zodat iTunes die paden toevoegt in de library.

Zo ietsje duidelijker? ;)

Enige waar ik even mee zit, bij die itl hoort een XML waar pad info in staat. In geval van voorbeeld dus Z:\nogwat. Als je die itl laadt in de iTunes server op je NAS weet ik ff niet wat er met paden is. Moet je even uitvogelen, maar ik heb ff getracht het principe zo duidelijk mogelijk uit te leggen :)

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Meer mensen last van problemen met het verbinden met iTunes?

vanaf vanmorgen al geen verbinding kunnen maken op de iPad/iPhone en iTunes over 3G of wireless maakt niet uit.

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
bobsquad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:04:
Meer mensen last van problemen met het verbinden met iTunes?

vanaf vanmorgen al geen verbinding kunnen maken op de iPad/iPhone en iTunes over 3G of wireless maakt niet uit.
Werkt hier ook niet inderdaad, krijg constant de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de iTunes Store..

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik ben dus niet de enige.. Krijg niks geupdate of gedownload

Zonnepanelen

• bobsquad
  • Niet online
Gelukkig dat ik niet de enige ben dacht mijn account is weer geblokkeerd door Click&Steal

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Gottit, dank! Helder verhaal nu :) maar het komt er op neer dat je altijd zelf je muziek aan iTunes moet toevoegen, het zal nooit geheel automatisch gaan dus? Of mis ik dan alsnog iets?

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
Ik kan nu wel weer verbinden met de iTunes store en appa installeren en updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Ik zie het eindelijk wel te laat...

Komt wel vaak voor de laatste tijd dat ik niet kan verbinden met iTunes helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb gisteren een paar albums op mijn iPhone gezet via iTunes (aanvinken en dan synchroniseren). Op mijn iPhone werkt dit goed, alleen is een van deze albums nu wel zichtbaar maar lichtgrijs. Ik kan hem niet aantikken om af te spelen. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om op de windows pc met itunes dingen in de store te kopen en dan als ik mijn ipad aankoppel dat het gesynchroniseerd wordt?

En gaat dit ook werken voor updates? Dus de updates downloaden op een windows pc met itunes, ipad aankoppelen en hij update hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:35:
Is het mogelijk om op de windows pc met itunes dingen in de store te kopen en dan als ik mijn ipad aankoppel dat het gesynchroniseerd wordt?

En gaat dit ook werken voor updates? Dus de updates downloaden op een windows pc met itunes, ipad aankoppelen en hij update hem?
Het is zelfs mogelijk dat aankopen automatisch op je iPad worden gedownload vanaf het moment dat je iets nieuws koopt vanop je PC in iTunes --> Via Instellingen --> iTunes en App Stores --> Automatische downloads

Maar de situatie die jij aangeeft kan inderdaad ook, moet je wel aanvinken dat hij "Aankopen" synct.

[ Voor 5% gewijzigd door Darkstar op 16-11-2012 09:46 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkstar schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:45:
Het is zelfs mogelijk dat aankopen automatisch op je iPad worden gedownload vanaf het moment dat je iets nieuws koopt vanop je PC in iTunes --> Via Instellingen --> iTunes en App Stores --> Automatische downloads

Maar de situatie die jij aangeeft kan inderdaad ook, moet je wel aanvinken dat hij "Aankopen" synct.
Mooi om te weten. Soms doet mijn ipad lastig met nieuwe zaken aanschaffen (melding verbinding itunes store mislukt), nu kom ik er nog altijd met wat geprul wel doorheen, maar als dat niet lukt kan ik dit als alternatief gebruiken. Soms wil ik namelijk een app in een aanbieding aanschaffen en het is al 1 keer voorgekomen dat ik te laat was door die ongein met verbinding mislukt (dat mogen ze weleens fixen, gelukkig ben ik niet de enige die er last van heeft en komt er vast wel een update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos_Dwarf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-12-2023
Heb even een probleempje. Ik sorteer mijn mediabibliotheek altijd op 'Laatst toegevoegd', zodat ik mijn nieuwste muziek bovenaan heb staan. Als ik dan een album toevoegde dan zag ik dit in de bibliotheek in de goede rangorde. Nu echter, indexeert iTunes alles doorelkaar. Als ik meerdere albums tegelijk toevoeg - bijvoorbeeld een discografie - staan ook alle albums door elkaar en dat is ontzettend irritant. Heb bijvoorbeeld wat albums van Biggie Smalls gedownload, en alle nummers staan door elkaar en ook alle albums. Hoe kan ik dit fixen? Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik los dat op door elk album individueel toe te voegen. Is een rotwerk, maar dan staat wel elk album bij elkaar. Tot nu toe heb ik geen optie gevonden om dit aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos_Dwarf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:10:
Ik los dat op door elk album individueel toe te voegen. Is een rotwerk, maar dan staat wel elk album bij elkaar. Tot nu toe heb ik geen optie gevonden om dit aan te passen.
jep, maar bij mij is het probleem ook dat dan de tracknummers niet meer kloppen, en 1 voor 1 toevoegen gaat me erg ver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vraag me af wanneer de nieuwe versie nu eens uit gaat komen...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Met een paar dagen als we dit moeten geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:41
Lol. Die podcast app is echt te lachwekkend voor woorden... Wat een waardeloze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ja ik zag het net ook op cultofmac, kan niet wachten. Ben erg benieuwd hoe het gaat werken. Ik hoop vooral dat het wat minder log is geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kan iemand mij helpen? Ik ben bezig mijn iPhone 5 te herstellen en heb een backup vanaf iTunes teruggezet, met uitzondering van mijn foto's. Het gaat om meer dan 1500 foto's en ik wil alleen de foto's erop hebben van de laatste maanden (geboorte dochtertje). Dit gaat zeer moeizaam, aangezien ik ze gewoon weer op mijn filmrol wil hebben. Ik heb nu de foto's van de laatste 12 maanden teruggezet, maar iTunes heeft nu 2 extra albums aangemaakt met in ieder hetzelfde aantal foto's: Fotobibliotheek en Laatste 12 maanden. Dat zijn dus ruim 500 dubbele foto's. Ik heb al zitten zoeken op Google, maar ik kom erg weinig tegen en wil. Ik wil ze gewoon handmatig selecteren en in mijn filmrol plaatsen.

Is dit mogelijk?

edit: Het is een nieuwe iPhone overigens.

edit 2: Ik heb nu alle foto's die ik wil vanuit iPhoto gekopieerd naar een map in Finder - Afbeeldingen. In iTunes heb ik "Synchroniseer foto's uit" aangevinkt en de map in afbeeldingen geselecteerd. Ook nu wordt er een Fotobibliotheek map en een map aangemaakt die hetzelfde heet als de map in finder, met exact dezelfde foto's erin. Dit slaat toch eigenlijk nergens op? Ik kan de mapjes ook niet wissen op mijn iPhone.

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 21-11-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
bram1984 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:46:
Kan iemand mij helpen? Ik ben bezig mijn iPhone 5 te herstellen en heb een backup vanaf iTunes teruggezet, met uitzondering van mijn foto's. Het gaat om meer dan 1500 foto's en ik wil alleen de foto's erop hebben van de laatste maanden (geboorte dochtertje). Dit gaat zeer moeizaam, aangezien ik ze gewoon weer op mijn filmrol wil hebben. Ik heb nu de foto's van de laatste 12 maanden teruggezet, maar iTunes heeft nu 2 extra albums aangemaakt met in ieder hetzelfde aantal foto's: Fotobibliotheek en Laatste 12 maanden. Dat zijn dus ruim 500 dubbele foto's. Ik heb al zitten zoeken op Google, maar ik kom erg weinig tegen en wil. Ik wil ze gewoon handmatig selecteren en in mijn filmrol plaatsen.

Is dit mogelijk?

edit: Het is een nieuwe iPhone overigens.

edit 2: Ik heb nu alle foto's die ik wil vanuit iPhoto gekopieerd naar een map in Finder - Afbeeldingen. In iTunes heb ik "Synchroniseer foto's uit" aangevinkt en de map in afbeeldingen geselecteerd. Ook nu wordt er een Fotobibliotheek map en een map aangemaakt die hetzelfde heet als de map in finder, met exact dezelfde foto's erin. Dit slaat toch eigenlijk nergens op? Ik kan de mapjes ook niet wissen op mijn iPhone.
Dat zijn geen dubbele kopieën, maar gewoon een verwijzing naar de foto's. Alle foto's staan in de Fotobibliotheek en de onderverdeling weer in album's, zoals laatste twaalf maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Okay maar het is niet mogelijk ze gewoon op de filmrol te zetten, zoals mijn oude telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
bram1984 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:31:
Okay maar het is niet mogelijk ze gewoon op de filmrol te zetten, zoals mijn oude telefoon?
Nee want de filmrol is geschoten materiaal.

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17
Of je gebruikt Photostream, als je dat al aan had staan voor je herstel dan. Je kunt foto's op je pc ook in de Photostream plaatsen. Vanuit de Photostream kan je ze gewoon weer in je filmrol plaatsen.

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 95% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:23 ]

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Wie zou mij kunnen helpen?

Ik wil mijn iTunes bibliotheek beter ordnemen. Nu heb ik alles netjes eigenlijk alleen als ik nu een nummer verwijder uit iTunes blijft hij op me harde schijf staan tenzij ik hem uit Finder gooi. Nu weer ik dat je bij Opties --> Geavanceerd de 2 vinkjes ''werk iTunes map bij'' en ''kopier bestanden naar iTunes map'' moet aanvinken om er voor te zorgen dat deze optie wel mogelijk is, je muziek zou dan in de destbetreffende map moeten staan, bij mij is dat: /Users/richardbrunsveld/Music/iTunes/iTunes Media/Music. Maar na het aanvinken van die vinkjes etc wordt er niks aangepast, mijn gekocht muziek staat daar wel in maar er gebeurt niks, er wordt geen muziek toegevoegd aan iTunes Media - Music.

Wat doe ik hier fout?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:18

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Als je die vinkjes zet zal iTunes nieuwe muziek die je in iTunes importeert automatisch naar de muziek map kopieren. Huidige muziek in je bibliotheek zet hij niet over volgens mij. Je kan nummers aanklikken en kiezen voor 'verzamel bestanden'. Dan kopieert hij deze naar je muziek map.

[ Voor 25% gewijzigd door kaassouffle op 22-11-2012 23:06 ]

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hopelijk is de Windows port van iTunes ook bijgewerkt, want ik vind iTunes nog altijd dramatisch traag werken op de PC. Jullie?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
iApp schreef op donderdag 22 november 2012 @ 23:50:
Hopelijk is de Windows port van iTunes ook bijgewerkt, want ik vind iTunes nog altijd dramatisch traag werken op de PC. Jullie?
Ik heb hier thuis nog een bak staan met Windows 7 en iTunes. Ik kijk er meestal niet naar om, maar dat is m'n klooibak mocht er iets niet voor OS X beschikbaar zijn (bepaalde software die ik gebruik zijn niet te gebruiken met CrossOver bijvoorbeeld). Verder staat er Chrome op en wat andere zaken. Als ik dat ding een paar dagen niet heb aangeraakt (4GB RAM) dan blijkt Chrome met een drietal tabbladen werkelijk waar alles te hebben opgeslokt. Force quite ik Chrome dan blijkt iTunes nog steeds zo stabiel te zijn als wat. Daar hangt geen kleine library aan, dus nee, ik ben het daar niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hij heeft het niet over stabiel, hij heeft het over traag. Is nogal een verschil :)
Ik heb zelf jaren iTunes op Windows gedraait. Liep echt niet slecht, maar met vlagen voelt het inderdaad baggertraag. Nu op een MBA, en de standaard acties voelen wat sneller. Maar om nou te zeggen dat het een wereld van verschil is, nee. Moet ik wel bij zeggen dat ik de library op een NAS heb staan. Dus remote. Was voor zowel de Windows (bedraad, gigabit) doos het geval, alsook nu voor de MBA (Wifi/N).

Wellicht dat het allemaal veel sneller werkt als je volledig lokaal draait, maar daar heb ik geen ervaring mee. Maar an sich ben ik nooit ontevreden geweest. Zou me niks verwonderen als het ook te maken heeft met wat er in je library staat en wellicht met nog veel meer zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
iTunes wordt veel sneller met veel vrij geheugen (pikt bij mij regelmatig 1 GB in!), en met de library database file op een SSD. Da's ook logisch eigenlijk - het is puur een database applicatie.

[ Voor 20% gewijzigd door Dreamvoid op 23-11-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb er vast en zeker teveel muziek op staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
iApp schreef op donderdag 22 november 2012 @ 23:50:
Deze werkt inderdaad traag ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Ik had recentelijk een Imac, maar ben weer teruggegaan naar Windows. Dit mede omdat ik veel voor mijn studie in Windows moet doen en ik werd gek van het switchen tussen OSX en Windows via Bootcamp.

Nu heb ik een hele grote muziekbibliotheek op mijn 64GB Ipad 2. Ik had gedacht dat ik die wel makkelijk kon importeren naar Itunes onder Windows 7. Maar ik zie nergens deze optie. Kan ik mijn Ipad blibliotheek weer in Itunes krijgen? Het zijn echt heel veel albums, dus handmatig opnieuw in Itunes zetten kost mij echt heel erg veel tijd.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14-09 00:29
Het is niet mogelijk om muziek vanaf een iPad naar iTunes te krijgen. Het werkt alleen andersom. Je kunt ze alleen toevoegen als je al die muziek in een map op de computer hebt staan.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Kuhr89 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:03:
Het is niet mogelijk om muziek vanaf een iPad naar iTunes te krijgen. Het werkt alleen andersom. Je kunt ze alleen toevoegen als je al die muziek in een map op de computer hebt staan.
Dit kan gewoon met Sharepod... Hiermee haal je al je muziek van je iPhone/iPad. Vervolgens maak je even opnieuw 1 of meerdere speellijsten aan in iTunes en gooi je deze albums erin.

Sharepod trekt ze gewoon van je device zoals deze hierop staan. Dus als je een speellijst Coldplay hebt zal hij deze zo overnemen met onderliggende albums.

[ Voor 14% gewijzigd door STIMPPYYY op 23-11-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
UltraSub schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:41:
Hij heeft het niet over stabiel, hij heeft het over traag. Is nogal een verschil :)
Ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
STIMPPYYY schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:54:
[...]

Dit kan gewoon met Sharepod... Hiermee haal je al je muziek van je iPhone/iPad. Vervolgens maak je even opnieuw 1 of meerdere speellijsten aan in iTunes en gooi je deze albums erin.

Sharepod trekt ze gewoon van je device zoals deze hierop staan. Dus als je een speellijst Coldplay hebt zal hij deze zo overnemen met onderliggende albums.
Oh dat wist ik niet.. Nja het kan iig niet zonder third-party programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:20:
Ging die nieuwe iTunes niet uitkomen in oktober? We zijn nu 1 november...
Lol ik quote mijzelf omdat ik het echt verbazingwekkend vind dat iTunes nu nog altijd niet gereleased is. Dit is duidelijk niet het oude Apple want er waren voor zover mij bekend nooit echt delays vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:42
Waarschijnlijk zijn ze erg geschrokken van de Apple maps release. En terecht :)

Nog een mislukte release zou de naam Apple geen goed doen.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ja idd, liever een goedlopend product dan een slecht functionerend product. Ik hoop iig dat het wat minder log is geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:28:
[...]

Lol ik quote mijzelf omdat ik het echt verbazingwekkend vind dat iTunes nu nog altijd niet gereleased is. Dit is duidelijk niet het oude Apple want er waren voor zover mij bekend nooit echt delays vroeger.
Geduld. Het is bijna 1 december. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:28:
[...]

Uit een artikel van MacRumors:
Dat heeft te maken met het feit dat Apple zich niet meer wil laten dicteren door een opgelegd tijdschema. Een product is pas af als het echt af is.

Om Malik has another take on why Apple's products -- in particular those in Scott Forstall's charge -- have faltered a bit in the past few years: releasing a product based on a schedule, rather than releasing it when it's finished.
The time-based schedule is one of the reasons why Siri and Maps arrived as half-baked products and were met with derision. Many engineers inside Apple could foresee problems with Maps. Why? Because Maps were driven by a time schedule.

Maps and Siri are complex products whose dependencies (for the lack of a better word) go deep into different parts of the phone and even the network. The schedule-driven release culture makes folks less daring — why take arrows in your back for failing to deliver a radical new feature on a pre-dictated time? If this cultural warp continues, Apple might have a bigger headache on its hands. Ive’s appointment as the Human Interface honcho means that more risk-taking needs to come into the products.

Verwijderd

Voor die personen die wachten op iTunes 11, volgens The Wall Street Journal zou vanavond (Nederlandse tijd) de release plaats moeten vinden.

This week, Mr. Cue faces a test of how well Apple can keep up in online services with the launch of a new desktop version of iTunes, which is expected as soon as Thursday.

The new iTunes has been delayed a month by engineering issues that required parts to be rebuilt, according to people who have seen it.

Edit: 19.00 Nu dus te downloaden middels de Mac App Store.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 19:17 ]

Verwijderd

HellBeast schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:05:
Ik had recentelijk een Imac, maar ben weer teruggegaan naar Windows. Dit mede omdat ik veel voor mijn studie in Windows moet doen en ik werd gek van het switchen tussen OSX en Windows via Bootcamp.

Nu heb ik een hele grote muziekbibliotheek op mijn 64GB Ipad 2. Ik had gedacht dat ik die wel makkelijk kon importeren naar Itunes onder Windows 7. Maar ik zie nergens deze optie. Kan ik mijn Ipad blibliotheek weer in Itunes krijgen? Het zijn echt heel veel albums, dus handmatig opnieuw in Itunes zetten kost mij echt heel erg veel tijd.
Waarom niet een VM gebruiken zoals parallel's desktop? werkt perfect naast elkaar. Windows staat bij mij standaard gewoon aan en "swipe" met gemak naar windows wanneer ik bepaalde programma's moet gebruiken. En anders is er een optie om windows programma's in OS X te draaien alsof het "native" programma's zijn.

Als het goed is kan je gewoon je iTunes folder van je mac kopieren en koppelen aan je iTunes in windows. Althans, dat had ik ooit gedaan toen ik naar OS X overging.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 11:10 ]

• UltraSub
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:08:
[...]
Als het goed is kan je gewoon je iTunes folder van je mac kopieren en koppelen aan je iTunes in windows. Althans, dat had ik ooit gedaan toen ik naar OS X overging.
Dat kan niet. Van Windows naar Mac lukt het je middels laden .idb, wordt meteen geconverteerd (alleen paths in .xml aanpassen daarna). Van Mac naar Windows niet, dan is de .idb niet meer te laden.

• RVFRC45
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:20
Sinds kort heb ik een iphone 5, maar ik krijg wifi synchronisatie niet aan de praat in itunes. Ik heb het vinkje aangekruist maar zodra ik de kabel uit mijn iphone trek dan verdwijnt hij ook uit itunes. Op de itunes staat bij wifi synchronisatie dat hij niets kan vinden. Itunes staat op een laptop met Windows 8 en verder is alle software van de nieuwste versie.

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:53

World Citizen

FreeReef.nl

RVFRC45 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:29:
Sinds kort heb ik een iphone 5, maar ik krijg wifi synchronisatie niet aan de praat in itunes. Ik heb het vinkje aangekruist maar zodra ik de kabel uit mijn iphone trek dan verdwijnt hij ook uit itunes. Op de itunes staat bij wifi synchronisatie dat hij niets kan vinden. Itunes staat op een laptop met Windows 8 en verder is alle software van de nieuwste versie.
Beiden apparaten zijn via WIFI met HETZELFDE netwerk verbonden? Dus niet de een via Gast en de andere via een ander netwerk?

Je hebt nadat je het vinkje hebt aangezet, ook op toepassen geklikt rechts onder in iTunes?

FreeReef.nl

• RVFRC45
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:20
World Citizen schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:31:
[...]

Beiden apparaten zijn via WIFI met HETZELFDE netwerk verbonden? Dus niet de een via Gast en de andere via een ander netwerk?

Je hebt nadat je het vinkje hebt aangezet, ook op toepassen geklikt rechts onder in iTunes?
Jep, alles op het zelfde netwerk. Herstarten e.d. lijkt niets uit te maken. Voor de rest vind ik itunes eigenlijk best handig, ik heb altijd van die horror verhalen gehoord. Het voelt allemaal wel net wat trager aan dan de rest maar met een ssd heb je daar sowieso weinig last van.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Nog een uur en we weten of Apple iTunes 11 vandaag uitbrengt...(Meestal releasen ze zo'n update toch rond 7 á 8 uur 's avonds?)

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:48

PBP

Ja al wil het ook nog wel eens 2uur later zijn.

Overigens:
AppleCare Represenatives Receiving Prerelease Builds of iTunes 11 Ahead of Public Launch

Als ze hem vandaag pas krijgen zie ik de publieke versie vandaag niet uitkomen eerlijk gezegd :P

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:03
Net 11 geïnstalleerd :) +-190 mb

Ziet er echt heel goed uit! Nieuw logo, en als je een album aanklikt krijg je hem in een mooi scherm te zien. Visueel een flinke verbetering.

[ Voor 69% gewijzigd door carpebios op 29-11-2012 19:04 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

iTunes 11 is nu te downloaden via de software update (198MB)

[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 29-11-2012 19:04 ]

39

• PBP

PBP

Ik zei toch dat hij vandaag niet uit zou komen ;) , servers hebben het wel zwaar..

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Daar is 'ie dan! :)
Meteen downloaden!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:03
Add to next. Zat niet in de vorige versie's toch?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

PBP schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:04:
... servers hebben het wel zwaar..
Behoorlijk, bijna even erg als met een iOS update :P

39

• PBP

PBP

Nieuw icoontje:
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2R0Q163K40102m1Y2y2G/Schermafbeelding%202012-11-29%20om%2019.09.22.png

Scrollen door m'n library lijkt al een stuk sneller te gaan :o

Verwijderd

Zo, dat is even wennen, lijkt sterk op de interface van mijn Simple Audio streamer. Nu maar hopen dat deze streamer software mijn iTunes bibliotheek nog ziet.
Ga mij er eens in verdiepen. Van een wachttijd bij het binnenhalen lijkt overigens geen sprake.

Edit, inderdaad ziet er strak uit.
En eerste bugje al tegen gekomen: Bij "Genres" staat achter elke artiest/groep de woorden " te veel"

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 19:55 ]

• me_mrtn
Geweldig, library lijkt nog snappier dan normaal (wat ik al prettig vond), maar die nieuwe minispeler is geweldig zeg. Ik heb hem lekker linksonderin staan en dan kun je ook fijn naar je afspeellijsten blijven kijken.

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Werkt idd super, lekker snel en stukken minder log!

• SoulGuy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-04-2019
Merkwaardig, als ik iTunes opstart en ga naar updates, doet 'em niks. Hij zegt da ik al de laatste versie heb 10.7 of zo iets...

• Kuhr89
Je moet even het programma: Apple Updates ofzoiets starten, daarin ziet hij hem wel!

Ik ga me nu al aan 1 ding irriteren! En dat is dat je niet meer een map kunt toevoegen met nummers. Alleen een bestand.. Dat gaat echt kut worden als ik een album wil toevoegen..

Toch ben ik niet helemaal tevreden over de nieuwe interface..

Zo vond ik bij de vorige versie het juist mooi dat je aan de zijkant de album covers zag..

Ik vind het dus jammer dat dat nu weg is.

[ Voor 27% gewijzigd door Kuhr89 op 29-11-2012 20:11 ]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kuhr89 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:03:
Je moet even het programma: Apple Updates ofzoiets starten, daarin ziet hij hem wel!

Ik ga me nu al aan 1 ding irriteren! En dat is dat je niet meer een map kunt toevoegen met nummers. Alleen een bestand.. Dat gaat echt kut worden als ik een album wil toevoegen..
? vreemd, ik heb zojuist nog meerdere mappen met daarin muziek in een keer kunnen importeren.

Ben erg positief over de nieuwe iTunes, alles loopt een stukje vlotter en ook de presentatie is prettig. Het weergeven van de nummers van een album is in een matchende kleur van het album:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j84ZgZyEIclrq0T4z1eMULXP/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mB2P8SAjxe2Ny5htAST6053r/full.png

39

• PBP

PBP

Albums toevoegen gaat ook nog steeds hier, geen idee wat jij doet :? . Sleep gewoon de map in iTunes en klaar. Ben wel zeer te spreken over deze iTunes, ziet er ook zeer gelikt uit als je al je album art op orde hebt

[ Voor 10% gewijzigd door PBP op 29-11-2012 20:15 ]

• me_mrtn
Kuhr89 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:03:

Toch ben ik niet helemaal tevreden over de nieuwe interface..

Zo vond ik bij de vorige versie het juist mooi dat je aan de zijkant de album covers zag..

Ik vind het dus jammer dat dat nu weg is.
Hoezo, het is gewoon samengevoegd, veel logischer. Je gaat gewoon naar Archief > Voeg toe aan bibliotheek > Voila. Je drukt op Open en de map wordt gewoon toegevoegd.

• Kuhr89
Ik ben inderdaad te vroeg geweest haha.. Ik zie het nu pas weer staan...

• me_mrtn
Enorm fijn, want was dat een doorn in mijn oog. Het [explicited]-label bij sommige albums (zoals Faberyayo - Coco) is nu niet meer rood, maar gewoon zwart of de achtergrondkleur. Alleen in de weergave Nummers is nog het rode te zien.

Edit: en volgens mij kun je nu ook muziek die je niet hebt gekocht in de iTunes Store op afbeelding matchen.

[ Voor 19% gewijzigd door me_mrtn op 29-11-2012 20:25 ]

• Kuhr89
Toch nog 1 dingetje:P

Als ik hem op artiest zet en vervolgens alle artiesten aanklik. Dan zou het fijn zijn dat de speler meespringt met het nummer die speelt. Dus als er een nieuw nummer komt hij automatisch naar dat gedeelte van de speler springt.

Verder ziet het er wel zeker een stuk beter uit en op Windows loopt hij ook een stuk fijner.

Verwijderd

Kuhr89 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:23:
Toch nog 1 dingetje:P

Als ik hem op artiest zet en vervolgens alle artiesten aanklik. Dan zou het fijn zijn dat de speler meespringt met het nummer die speelt. Dus als er een nieuw nummer komt hij automatisch naar dat gedeelte van de speler springt.

Verder ziet het er wel zeker een stuk beter uit en op Windows loopt hij ook een stuk fijner.
Je opmerking mbt windows zal een hoop mensen als muziek in den oren klinken, helaas kan ik het niet staven omdat ik iTunes 11 onder OS X draai, dat was al snel al en goed en nu nog een snellere laadtijd van de database (in mijn geval meer dan 500 GB, ik heb alles in AIFF staan,vandaar)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 20:47 ]

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Ik heb net iTunes 11 geïnstalleerd, maar als ik ga zoeken freezed iTunes gelijk.... Ben ik de enige? 8)7
(library maar eens rebuilden...)

Owke, hij vind het niet leuk dat al mijn audio bestanden op de NAS staan. Muziek op de PC wilt hij wel doorzoeken, maar het zoeken door mijn Gedeelde bibliotheek op de NAS gaat hij gruwelijk over zijn nek... Terwijl alle artiesten etc netjes staan opgesomd... Begrijp niet waar het fout gaat...

Mooie functie, problemen automatisch oplossen.... 8)7 Nu werkt alles als een trein. Het vinkje 'alles doorzoeken' even uitzetten en opnieuw aanzetten en toen deed hij het weer goed....

Verder ziet het er veel beter uit! Echt eindelijk een fatsoenlijke media speler zo... Nu alleen nog dat je het 'volgende' venster kan 'pinnen' en groter kunnen maken.... :) Ben er erg blij mee...

[ Voor 54% gewijzigd door xppn op 29-11-2012 21:15 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Vreemd. Net 86MB bij mij.

• UltraSub
Net geupdate. Op een 2012 MBA met de library op een NAS merk ik dat veel covers niet worden geladen. Album open klikken en even cmd-i op een song resulteert meteen in het laden van de art. Alle art zit bij mij embedded in ieder nummer.. Waarom worden ze dan niet allemaal mooi geladen. Erg irritant. Geen zin om dat voor ieder missing cover ff te doen.

/edit
En in de album view stukken trager door de coverart. Ja, dat zal best sneller gaan als ik de boel draai op de MBA, maar dat wil ik niet, kost me teveel ruimte. En ja, ik heb iTunes Match, maar wil ook alle muziek lokaal houden. Ik wil eigenlijk gewoon mijn list view voor albums weer terug. Dus gegroepeerd per album, links albumcovertje, rechts list met songs :P

Het ziet er gelikt uit, maar ik ben er nog niet uit of ik er vrolijk van wordt.

[ Voor 38% gewijzigd door UltraSub op 29-11-2012 21:32 ]

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:26
Ik weet nog niet zo goed wat ik van iTunes 11 moet vinden. Werkelijk alles heeft een andere locatie gekregen waardoor ik continu aan het zoeken ben. Ik snap dat ze het na 10 jaar een keer willen veranderen, maar ik vraag me af of dit voor de 'gewone' gebruiker wel een goede vooruitgang is.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Onderaan stond altijd hoeveel albums, nummers en totale tijdsduur je aan muziek hebt. Waar hebben ze dit gelaten? Kan het niet vinden.

• kmf
  • Niet online
Ehm.. jullie weten dat jullie de sidebar en statusbar ook wel weer kan aanzetten?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• RobbieB
GioStyle schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:47:
Onderaan stond altijd hoeveel albums, nummers en totale tijdsduur je aan muziek hebt. Waar hebben ze dit gelaten? Kan het niet vinden.
Weergave -> Toon statusbalk

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
kmf schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:48:
Ehm.. jullie weten dat jullie de sidebar en statusbar ook wel weer kan aanzetten?
Ja, nu wel. :+
Thank you.

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Vindt het een goede verbetering. Alleen jammer dat je nog steeds niet automatisch je bieb kan laten bijwerken vanuit mappen, maar dat doen ze natuurlijk om het downloaden via andere bronnen te ontmoedigen. Voor de rest is het nu prima!
RobbieB schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:32:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van iTunes 11 moet vinden. Werkelijk alles heeft een andere locatie gekregen waardoor ik continu aan het zoeken ben. Ik snap dat ze het na 10 jaar een keer willen veranderen, maar ik vraag me af of dit voor de 'gewone' gebruiker wel een goede vooruitgang is.
Als je bij weergaveopties de zijbalk aanzet lijkt het heel sterk op iTunes 10

[ Voor 51% gewijzigd door Pyrone89 op 29-11-2012 21:54 ]

• posttoast
  • Laatst online: 19:00
"Mooi" dat iTunes 11 er nog steeds niet uit ziet onder Windows. Met als dieptepunt het niet geanti-aliaste icoontje in de system tray. Hoe moeilijk kan het zijn.

omniscale.nl

• RobbieB
O.. en het nieuwe logo is echt lelijk.. (pas zichtbaar na herstart van iTunes in OSX). De vorige was al verschrikkelijk, maar ze hebben het voor elkaar gekregen om het nog erger te maken. Hier de verschillen:

Afbeeldingslocatie: http://www.consideringapple.com/wp-content/uploads/2012/11/iTunes-Icons.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door RobbieB op 29-11-2012 22:01 ]

• Kuhr89
Valt me wel op dat de letters in het programma zelf, net als het icoontje beneden niet super scherp zijn.. Ik ben misschien niet de enige? Verder vind ik dat de mini-player wel goed veranderd is.

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:22 ]

• posttoast
  • Laatst online: 19:00
Kuhr89 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:02:
Valt me wel op dat de letters in het programma zelf, net als het icoontje beneden niet super scherp zijn.. Ik ben misschien niet de enige? Verder vind ik dat de mini-player wel goed veranderd is.
Waarschijnlijk gebruikt ie zijn eigen fontrendering net zoals Safari voor Windows dat deed. Op de Mac allemaal prima, op de PC geen gezicht. Het zal wel Windows-gebruikertje pesten zijn vermoed ik.

omniscale.nl

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
De Windows versie is om de een of andere reden rond de 90MB terwijl de OSX versie rond de 200MB is.
Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste

Let op:
Problemen en specifieke vragen moeten in een nieuw topic!
Let op of je vraag niet beter past in het iTunes Match topic.