PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:23 ]
Dus toch maar op zoek naar snow leopard om tot OSX 10.6.8 te komen
*empty*
[ Voor 7% gewijzigd door kaassouffle op 16-09-2012 13:12 ]
*empty*
Dat niet alleen, maar je zit ook niet lekker qua beveiliging meer. Updaten zou ik sowieso doen.MR_VIPER schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:05:
Net even gezocht ivm de 10.7 update. Ik krijg deze niet aangeboden. Reden OSX versie te laag. Betekend dus ook dat ik mijn devices niet naar ios6 kan brengen.
Dus toch maar op zoek naar snow leopard om tot OSX 10.6.8 te komen
Omdat ik sowieso eerst naar 10.6 moet voordat ik naar lion kanTranceSetter schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:23:
Mr Viper waarom niet meteen Mountain Lion?
*empty*
Iemand anders ook opgemerkt?
FreeReef.nl
Een ingebouwde tool hiervoor?? Waar vind je die? En wat draai je? OSX?World Citizen schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:06:
Mmm.. ik heb het idee dat de tool om Album art te zoeken in iTunes een flinke upgrade heeft gekregen. Toevallig heb ik gisteren de boel laten herscannen, en van de 2227 albums kon hij er maar 4 niet vinden... Waar hij vroeger waarschijnlijk 1 derde niet kon vinden...
Iemand anders ook opgemerkt?
Gewoon. Onder advanced tab. Get Album Art.smeerbartje schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:00:
[...]
Een ingebouwde tool hiervoor?? Waar vind je die? En wat draai je? OSX?
Bij mij werkt het bij beide, zowel gedownload als geimporteerd kan ik de album art ophalen!
Ik heb dit al meerdere keren opgezocht, en het is ook een probleem dat bij meerdere mensen bekend is.
Maar ik kan maar geen oplossing vinden, iemand een idee?
Ik gebruik windows vista 32bit
Moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt problemen heb gehad met iTunes op Windows, alles super strak in orde en netjes. Misschien dat dat helpt. Maar traagheid was er af en toe wel degelijk. Nu sinds gisteren op een Macbook Air (ook gewoon over wifi op de NAS overigens), maar het is een stuk sneller zeg.
39
Of moeten wij tot het einde van de maand wachten?
An a day keeps the doctor away.
HAHA, daar ben ik dus nu een week of 2 mee bezig..Fietsbel schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:40:
Ik heb een Iomega NAS, deze ondersteund "itunes media server" maar dan moet je mac alsnog aanstaan. Anders ziet m;n apple tv niet de bestanden. Bestaat er eigenlijk een manier om een echte itunes media server in het netwerk te hebben?
En nu heb ik een Hackintosch gebouwd die gewoon dag en nacht aan staat als server zijnde. Het zou eigenlijk een Mac mini moeten zijn.. maar ik had nog OSX compatible hardware liggen.. en het is wel even genoeg geweest met het kopen van Macs
Nee.. daar is nog geen goede oplossing voor.
FreeReef.nl
Verwijderd
Deze maand (die tot morgen duurt)? Nee. Eind van de maand (die tot morgen duurt)? Nee.HardCoreGamer schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:11:
Heeft iemand een idee of Apple nog met een iTunes 11 beta komt deze maand?
Of moeten wij tot het einde van de maand wachten?
Volgende maand pas
ohw apple waarom doe je zo moeilijkWorld Citizen schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:26:
[...]
HAHA, daar ben ik dus nu een week of 2 mee bezig..
En nu heb ik een Hackintosch gebouwd die gewoon dag en nacht aan staat als server zijnde. Het zou eigenlijk een Mac mini moeten zijn.. maar ik had nog OSX compatible hardware liggen.. en het is wel even genoeg geweest met het kopen van Macs
Nee.. daar is nog geen goede oplossing voor.

Jammer dat er geen "simpele" oplossing is
39
Het is een overgangsfase... Ze willen natuurlijk dat straks alles via de cloud verloopt. Uiteindelijk zal je Cloud je enigste iTunes zijn die altijd aan staat.. zoals nu je Macbook of je iMac.Fietsbel schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:31:
[...]
ohw apple waarom doe je zo moeilijk![]()
Jammer dat er geen "simpele" oplossing is
Er is geen Apple manier om je Apple TV aan te sturen zonder ergens volledige iTunes draaiend te hebben.
FreeReef.nl
Ik gebruik IE9 x64 en Itunes x64
Als ik in de winkel van Apple ben en ik klik op bekijken in Itunes dan gaat hij naar de site Download Itunes gratis, en hij maakt niet Itunes open.
Doe ik dit met x32 IE9 dan maakt hij gewoon Itunes open ???
Wat is hier het probleem ????
Alvast bedankt
Vulliw
Ja... de naadloze integratie van X64 in windows is hellaas niet zo naadloos, en dan loop je dus hier tegenaan.vulliw schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:38:
Beste Mensen,
Ik gebruik IE9 x64 en Itunes x64
Als ik in de winkel van Apple ben en ik klik op bekijken in Itunes dan gaat hij naar de site Download Itunes gratis, en hij maakt niet Itunes open.
Doe ik dit met x32 IE9 dan maakt hij gewoon Itunes open ???
Wat is hier het probleem ????
Alvast bedankt
Je kunt een request bij MS indienen
FreeReef.nl
In iPhoto gebruik ik Faces, deze heb ik onlangs bijgewerkt en van wat mensen de gezichten verwijderd. In iPhoto klopt dit, maar iTunes zegt onder het tabje Foto's nog altijd dat er gezichten van Mister X zijn, terwijl dat in iPhoto níet zo is.
Iemand een idee of ik in het bestand van iPhoto creatief kan doen of een andere oplossing?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
[ Voor 70% gewijzigd door smeerbartje op 02-10-2012 20:43 ]
Helaas. Al gedaan. Het is zelfs zo erg dat, wanneer ik handmatig de juiste Gezichten kies in iTunes, hij OOK nog de oude in iPhone laat staan.smeerbartje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:42:
Misschien dit even proberen? Laat a.u.b. even weten indien dit het zaakje oplost.
Ik hou het even voor gezien, zal wel een bug zijn.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
http://www.apple.com/itunes/new-itunes/
FreeReef.nl
[ Voor 95% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:23 ]
Is hier een betekenis voor? Ik heb al op de site gekeken en daar wordt ik niet veel wijzer van, de foutmelding 3253 staat daarbij ook niet tussen het lijstje.
En iTunes is nu ook redelijk de weg kwijt inderdaad, bij podcast download stopt hij telkens na enkele MB's te hebben gedownload...
[ Voor 42% gewijzigd door RickvN op 05-10-2012 13:09 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Is allemaal in dat superprogramma in te stellen.Jheroun schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:21:
Ik gebruik itunes gelukkig zelden maar als je het dan moet gebruiken is het wel een hoofdpijndossier. Ik probeerde de ipad van mijn moeder een update te geven (zat nog op 4.x), meldt het ding doodleuk dat dan alle apps en data eraf gegooid worden, maar hij meldt niet hoe ik het dan wel handig kan doen. Is er iets als één synchronisatieoperatie die de spullen van de ipad (gemaakte foto's en filmpjes) op de PC zet en alle apps backupped ofzo? Wat ik ervan snap is dat ik los van itunes foto's moet importeren en los apps moet syncen etc. Kan dat niet handiger?
Verwijderd
Laat ze het maar niet overhaasten. Oktober is nog lang zat!ProfoundValue schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:40:
[...]
Hoop 't ook heel, heel erg!
Prachtige nieuwe interface, heerlijke nieuwe functies die 't werken met het Apple ecosysteem alleen maar makkelijker maken. Ik zeg, opschieten met die sh*t Apple!!
Wat jij waarschijnlijk hebt gehad is dat je de telefoon van je moeder aan je eigen iTunes hebt gehangen. Je eigen iTunes is ingelogged in de store met jouw iTunes account en kent dus alleen de apps (en de data die daarbij hoort) die jij hebt gekocht, en op jouw telefoon en in jouw iTunes staan. Als je dan de telefoon van je moeder (die een ander iTunes account gebruikt) aan jouw iTunes koppelt, is jouw iTunes niet geauthoriseerd voor haar telefoon en zal dus inderdaad alles verwijderen.Jheroun schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:21:
Ik gebruik itunes gelukkig zelden maar als je het dan moet gebruiken is het wel een hoofdpijndossier. Ik probeerde de ipad van mijn moeder een update te geven (zat nog op 4.x), meldt het ding doodleuk dat dan alle apps en data eraf gegooid worden, maar hij meldt niet hoe ik het dan wel handig kan doen. Is er iets als één synchronisatieoperatie die de spullen van de ipad (gemaakte foto's en filmpjes) op de PC zet en alle apps backupped ofzo? Wat ik ervan snap is dat ik los van itunes foto's moet importeren en los apps moet syncen etc. Kan dat niet handiger?
Dat heeft niks te maken met iTunes, dat is gewoon even begrijpen hoe het authorisatieproces van Apple werkt. Je mag per Apple-ID maximaal 5 devices syncen. That's it. Je zou dus in jouw iTunes uit kunnen loggen, in loggen met haar account en jouw pc dus authoriseren voor haar account. Dan werkt het precies zoals je had verwacht, jouw iTunes zal de hele telefoon backuppen, en alle apps synchroniseren/backuppen. Daarna in iTunes weer uitloggen, en met je eigen account weer inloggen om je eigen devices te kunnen syncen.
Ik zal er nog wel eens een keer induiken. Je kan vast vanalles met iTunes maar ik vind de leercurve erg hoog, de logica die ze hebben gekozen werkt voor mij niet. Ik was gisteren met mijn eigen iPad bezig, wil iTunes alle apps die er ooit op hebben gestaan er weer opzetten. Dan vink je alles wat je niet wilt uit maar 10 minuten later stond het gewoon allemaal weer aan en kon ik weer opnieuw beginnen. Ik kon ook binnen iTunes niet vinden hoe ik de foto's en filmpjes eraf kon halen. Googlen daarop leidde mij tot een Apple pagina die verteld dat je dat gewoon via de windows explorer moet doen. Voor een sporadische gebruiker is het gewoon weinig uniform.
Als je iPad zelden aan iTunes hangt is even een update doen niet te doen, ik koop mijn apps gewoon direct op de iPad, iTunes wil ik alleen gebruiken om de updates erop te zetten. Dat kan echter niet zonder dat je eerst alles synced en alle aankopen overzet naar je iTunes. Ik snap niet waarom, mijn aankopen zitten toch al aan mijn apple id vast, wat moet hij dan nog syncen of overzetten (behalve wat userdata), de aankopen staan gewoon in de store geregistreerd en de apps staan daar ook.
Maargoed, soms kom je van die dingen tegen die niet erg compatible met jou zijn, bij mij is dat iTunes

Verwijderd
Ik ben prive in bezit van een ipad 3. Nu heb ik via werk ook een ipad 3 gekregen en moet nu een account aanmaken om zakelijke ipad te kunnen gebruiken.
Ik zou graag dezelfde account willen gebruiken wat ik al heb (dus zelfde emailadres, mag allemaal), want dan kan ik ook gebruik maken van alle apps die ik al eerder heb gekocht, kan dat? En gaat het werken met aansluiten aan pc en met itunes?
En nog iets, hoe werkt het straks met facetime, als iemand zakelijk met me contact opneemt, op welke ipad komt het binnen?
dus alle tips zijn welkom :-)
[ Voor 5% gewijzigd door Zhadum op 14-10-2012 10:09 ]
Verwijderd
Dat kan allemaal.Zhadum schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 10:08:
Hoi allemaal,
Ik ben prive in bezit van een ipad 3. Nu heb ik via werk ook een ipad 3 gekregen en moet nu een account aanmaken om zakelijke ipad te kunnen gebruiken.
Ik zou graag dezelfde account willen gebruiken wat ik al heb (dus zelfde emailadres, mag allemaal), want dan kan ik ook gebruik maken van alle apps die ik al eerder heb gekocht, kan dat? En gaat het werken met aansluiten aan pc en met itunes?
Als je hetzelfde e-mail adres voor facetime gebruikt: beide. Je kán ook een extra e-mail adres aan je account koppelen voor alleen zakelijke facetime. Dit kan je onder instellingen opgeven.En nog iets, hoe werkt het straks met facetime, als iemand zakelijk met me contact opneemt, op welke ipad komt het binnen?
Tot slot hoort je vraag eigenlijk in het iPad topic thuis.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2012 10:15 ]
Dank je wel. Super.Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 10:14:
[...]
Dat kan allemaal.
[...]
Als je hetzelfde e-mail adres voor facetime gebruikt: beide. Je kán ook een extra e-mail adres aan je account koppelen voor alleen zakelijke facetime. Dit kan je onder instellingen opgeven.
Tot slot hoort je vraag eigenlijk in het iPad topic thuis.
Is er een specifieke reden bekend waarom Apple weigert om .avi bestanden (of misschien breder aangezien .mkv ook niet af te spelen is) af te kunnen laten spelen via iTunes? Ik kan me zo voorstellen dat er vanuit de gebruikerskant van Apple enorm veel vraag naar is om die functionaliteit te implementeren....
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik heb voor mn verjaardag een iTunes card gekregen van 25 euro.
Deze via iTunes @ MBP "ingewisseld".
Volgens mij heb ik erna niet heel veel gekocht in iTunes / Appstore...
Enig idee waar ik het saldo kan zien wat ik nog over heb?
Als ik die code opnieuw "inwissel" dan staat er logischerwijs dat die al ingewisseld is.
Schijnt ergens te moeten staan bovenin je iTunes maar zie niks staan...
Laatst Bad Piggies en Bento gekocht, maar dat ging gewoon vrolijk weer van me CC af...
Kortom WAAR kan je je saldo zien en nog mooier is of je kan zien WAT je van je iTunes kaart hebt gekocht (dat laatste zal wel niet kunnen).
Iemand een idee??
Verwijderd
Onderaan in de Appstore staat mijn bij je Apple-id ook je krediet, onder aankopen staan alle apps die je hebt geïnstalleerd, maar dat is gratis en gekocht door elkaar, misschien wel te ordenen. Verder zo snel even niet kunnen vinden.Tha BasZ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:21:
Wederom denk ik een domme vraag maar kreeg er geen antwoord op via Google...
Ik heb voor mn verjaardag een iTunes card gekregen van 25 euro.
Deze via iTunes @ MBP "ingewisseld".
Volgens mij heb ik erna niet heel veel gekocht in iTunes / Appstore...
Enig idee waar ik het saldo kan zien wat ik nog over heb?
Als ik die code opnieuw "inwissel" dan staat er logischerwijs dat die al ingewisseld is.
Schijnt ergens te moeten staan bovenin je iTunes maar zie niks staan...
Laatst Bad Piggies en Bento gekocht, maar dat ging gewoon vrolijk weer van me CC af...
Kortom WAAR kan je je saldo zien en nog mooier is of je kan zien WAT je van je iTunes kaart hebt gekocht (dat laatste zal wel niet kunnen).
Iemand een idee??
Verwijderd
mkv en avi worden veel door piraten gebruikt, Apple heeft met hun shop ook een aanbod van films. Wat denk je dat die uitgevers doen als Apple zomaar .avi/.mkv toe zou staan?kamstra schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:52:
Misschien een hele domme vraag, maar ik kom erop omdat ik vandaag wat video's (in xvid avi fornaat) op een ipad wilde zetten en dus de boel naar mp4 / m4v moest converteren om het via iTunes af te kunnen spelen:
Is er een specifieke reden bekend waarom Apple weigert om .avi bestanden (of misschien breder aangezien .mkv ook niet af te spelen is) af te kunnen laten spelen via iTunes? Ik kan me zo voorstellen dat er vanuit de gebruikerskant van Apple enorm veel vraag naar is om die functionaliteit te implementeren....
Heel toevallig een screenshot ervan van dat saldo?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:01:
[...]
Onderaan in de Appstore staat mijn bij je Apple-id ook je krediet, onder aankopen staan alle apps die je hebt geïnstalleerd, maar dat is gratis en gekocht door elkaar, misschien wel te ordenen. Verder zo snel even niet kunnen vinden.
Hier namelijk niks te zien...
En ja die zaken die ik geinstalleerd / gekocht heb had ik gevonden.
Maar er is dus geen uitsplitsing HOE er betaald is
Heb dus alleen GEEN idee waar mijn 25 euro gebleven is...
Hoewel sanderev66 misschien een punt heeft, is dat voor zover ik kan zien niet de hoofdreden dat apple dit niet toestaat. Apple wil namelijk een zo goed mogelijke gebruikerservaring leveren met zijn apparaten. Aangezien er een wildgroei aan containers en codecs is, is het moeilijk en duur om alle software en alle hardware voor alle formaten te optimaliseren. Daarom heeft Apple gekozen voor één formaat, welke in hun eigen beheer is, en waarvan zij precies weten wat ze er van kunnen verwachten. Op die manier hoeft de software en hardware voor maar één formaat geoptimaliseerd te worden, heeft de gebruiker altijd een goede ervaring, en ligt het probleem bij de ontwikkelaars die video's aan willen bieden op hun platform.kamstra schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:52:
Misschien een hele domme vraag, maar ik kom erop omdat ik vandaag wat video's (in xvid avi fornaat) op een ipad wilde zetten en dus de boel naar mp4 / m4v moest converteren om het via iTunes af te kunnen spelen:
Daarnaast spelen licenties ook een rol. Wil je DivX afspelen? Dan moet Apple betalen aan DivX etc. etc.
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
[ Voor 23% gewijzigd door Dreamvoid op 16-10-2012 16:07 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2012 19:57 ]
Ik vermoed dat ze dan ook iTunes 11 uitbrengen; Wat denken jullie?
Hoop het wel; ben benieuwd!iApp schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:34:
Volgende week is er weer een Apple event.
Zou het raar vinden als ze het niet deden, aangezien ze volgens mij hadden aangegeven bij het vorige event dat het in oktober zou komen en oktober is al bijna over. Ben ook nieuwsgierig naar wanneer het komt.iApp schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:34:
Volgende week is er weer een Apple event.
Verwijderd
Eind oktober in de volksmond kan ook heus 23 oktober betekenen.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:44:
Ze zeiden letterlijk eind oktober. Dus ik vermoed ten zeerste dat het event de launchdate zal zijn.
Nu heb ik de itunes support gemaild en krijg ik doodleuk als antwoord dat ze er niks aankunnen doen, en geen idee hebben waar het saldo is. Ok afijn, ze weigeren nu ook het tientje te vergoeden. Dit is gewoon stelen, en geen idee wat ik hiermee aanmoet.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Is het niet vandaag, dan wel donderdag / vrijdag nacht.
Financial Call is om 23:00 dacht ik, dus het kan best zijn dat Apple iTunes 11 rond een uur of 2:00 gaat uitbrengen, of ze zeggen dat iTunes 11 maandag / dinsdag (nog steeds eind oktober) uitkomt.
[ Voor 21% gewijzigd door GioStyle op 25-10-2012 23:39 ]
Verwijderd
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Staat daar ergens een lijstje van?
Dus dan streamt de muziek via iTunes naar een Airport Express die bediend wordt door een iPhone met de "Remote" app. Moet kunnen toch?
De Windows computer met iTunes is een VM die dan als iTunes server fungeert
[ Voor 9% gewijzigd door C00KW4US op 30-10-2012 11:33 ]
Nu ben ik me aan het inlezen, zojuist heb ik de TS gelezen en vraag me af of het ook mogelijk/verstandig is om met iTunes mijn muziekbibliotheek op mijn WHS te laten beheren? Zo ja, kan dit vanaf m'n MacBook of moet ik dan iTunes op m'n WHS installeren?
(Als Apple echt goed blijft bevallen ga ik misschien een Time Capsule aanschaffen, mits dit voordelen heeft t.o.v. een WHS)
[ Voor 4% gewijzigd door Gait op 30-10-2012 11:44 ]
I am the great Cornholio!
39
Hopelijk werkt iTunes nu ook wat sneller
Naast dat het een complete redesign is van zowel de normale player als de miniplayer, is het ook een integratie met de iTunes Store en iCloud die sterk verbeterd is. Zo kun je naadloos verder spelen waar je op één apparaat bent gebleven, maar is ook het overzicht van de Store op de schop gegaan. Dat is nu geïntegreerd met de speler zelf. Veel handiger voor Apple natuurlijk omdat de drempel om nieuwe content te vinden nu véél lager is. De zoekfunctie is ook meer richting de kant van Spotlight op en zoekt door alles in plaats van een bepaalde categorie. Ook de Finder-achtige lijst met Muziek, Boeken, Films, Playlists, Apparaten is weg. Playlists zijn nu dynamisch en komen te voorschijn als jij dat wilt. Ook in de huidige topbar waarin artiest, nummer en dergelijke zijn weergegeven kun je nu een historie van afgespeelde nummers zien, maar ook nummers die er aan komen. Bevalt het niet, mik je het er tussen uit of je voegt wat toe.UltraSub schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:58:
Maar wat is er nou eigenlijk zo spannend aan 11? Behalve een nieuwe interface?
Staat daar ergens een lijstje van?
Maar bovenal is het een voorbode van waar Apple heen wil qua GUI. Denk aan de plaatsing van het stoplicht, het weglaten van kleuren in de lijst, et cetera. iTunes is altijd al een speeltuin geweest qua GUI. Tegenwoordig is de Mac App Store ook iets anders gevormd. Ik kan niet wachten in ieder geval.
Edit: NOOOOOOOOOOOOO
[ Voor 3% gewijzigd door me_mrtn op 30-10-2012 21:35 ]
Hélémaal niets. Maar wilde mijn frustraties op iemand botvieren. En op wie kan dat nu even beter dan op Scott!
Verwijderd
http://www.whathifi.com/n...es-music-files-for-itunes
Ik download nu maar sporadisch materiaal in iTunes vanwege (voor mij hoorbare) compressie.
Bijna alle iDevices, behalve de Shuffle, kunnen 24 bit tot 96 KHz afspelen.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ja.Mouse_NL schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:01:
Ik wil wat geld op mijn Itunes account storten .... als ik zo een kaart in de apple store koop staat het geld meteen op mijn account?
Neeen want ik moest mijn adres in voeren het wordt dan opgestuurd? of heb ik het mis?
[ Voor 6% gewijzigd door Mouse_NL op 10-11-2012 11:22 ]
39
Inmiddels vanuit de luie stoel besteld .... 2,50 extra .... !!! volgende keer wordt het AH! thnx voor de tip!Fietsbel schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:41:
Precies of een AH in de buurt heeft ook die kaarten
Nu vraag ik mij af hoe dit komt zodat ik kan voorkomen dat het niet weer gebeurd.
Weet iemand hier hoe ik deze dubbele nummers makkelijk kan verwijderen? Handmatig wordt dit waarschijnlijk 2 a 3 uur werk
Screenie ter verduidelijking:

Problemen en specifieke vragen moeten in een nieuw topic!
Let op of je vraag niet beter past in het iTunes Match topic.