Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Vanochtend kon ik die update downloaden via software update (op ML weliswaar)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Yep, net de update ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Net even gezocht ivm de 10.7 update. Ik krijg deze niet aangeboden. Reden OSX versie te laag. Betekend dus ook dat ik mijn devices niet naar ios6 kan brengen.

Dus toch maar op zoek naar snow leopard om tot OSX 10.6.8 te komen :(

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Je kan je device toch updaten naar iOS6 zonder iTunes? iPhone iig...

[ Voor 7% gewijzigd door kaassouffle op 16-09-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Maar dan geen support binnen itunes omdat itunes 10.7 support voor ios 6 toevoegd.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Ah je hebt gelijk.. ik sync eigenlijk niet meer met iTunes.. heb geen muziek op m'n iPhone. Maar anders is het wel irritant ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 14:26
Mr Viper waarom niet meteen Mountain Lion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
MR_VIPER schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:05:
Net even gezocht ivm de 10.7 update. Ik krijg deze niet aangeboden. Reden OSX versie te laag. Betekend dus ook dat ik mijn devices niet naar ios6 kan brengen.

Dus toch maar op zoek naar snow leopard om tot OSX 10.6.8 te komen :(
Dat niet alleen, maar je zit ook niet lekker qua beveiliging meer. Updaten zou ik sowieso doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

TranceSetter schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:23:
Mr Viper waarom niet meteen Mountain Lion?
Omdat ik sowieso eerst naar 10.6 moet voordat ik naar lion kan ;)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:59

World Citizen

FreeReef.nl

Mmm.. ik heb het idee dat de tool om Album art te zoeken in iTunes een flinke upgrade heeft gekregen. Toevallig heb ik gisteren de boel laten herscannen, en van de 2227 albums kon hij er maar 4 niet vinden... Waar hij vroeger waarschijnlijk 1 derde niet kon vinden...

Iemand anders ook opgemerkt?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:48
World Citizen schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:06:
Mmm.. ik heb het idee dat de tool om Album art te zoeken in iTunes een flinke upgrade heeft gekregen. Toevallig heb ik gisteren de boel laten herscannen, en van de 2227 albums kon hij er maar 4 niet vinden... Waar hij vroeger waarschijnlijk 1 derde niet kon vinden...

Iemand anders ook opgemerkt?
Een ingebouwde tool hiervoor?? Waar vind je die? En wat draai je? OSX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
smeerbartje schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:00:
[...]

Een ingebouwde tool hiervoor?? Waar vind je die? En wat draai je? OSX?
Gewoon. Onder advanced tab. Get Album Art.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Deze werkt toch alleen maar aangeschafte nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
Nope, zou ook krom zijn. Als je zelf je cd's importeert, dan kan je je album art niet opvragen?

Bij mij werkt het bij beide, zowel gedownload als geimporteerd kan ik de album art ophalen!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:21
Ik heb een probleem bij het installeren van itunes. Tijdens het installeren krijg ik een warning dat er iets mis is met windows installer, en sluit hij de installatie af.
Ik heb dit al meerdere keren opgezocht, en het is ook een probleem dat bij meerdere mensen bekend is.
Maar ik kan maar geen oplossing vinden, iemand een idee?
Ik gebruik windows vista 32bit

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Holy shit wat loopt iTunes op een Mac veel beter dan op Windows zeg.
Moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt problemen heb gehad met iTunes op Windows, alles super strak in orde en netjes. Misschien dat dat helpt. Maar traagheid was er af en toe wel degelijk. Nu sinds gisteren op een Macbook Air (ook gewoon over wifi op de NAS overigens), maar het is een stuk sneller zeg. :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb een Iomega NAS, deze ondersteund "itunes media server" maar dan moet je mac alsnog aanstaan. Anders ziet m;n apple tv niet de bestanden. Bestaat er eigenlijk een manier om een echte itunes media server in het netwerk te hebben?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Heeft iemand een idee of Apple nog met een iTunes 11 beta komt deze maand?
Of moeten wij tot het einde van de maand wachten?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Fietsbel schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:40:
Ik heb een Iomega NAS, deze ondersteund "itunes media server" maar dan moet je mac alsnog aanstaan. Anders ziet m;n apple tv niet de bestanden. Bestaat er eigenlijk een manier om een echte itunes media server in het netwerk te hebben?
HAHA, daar ben ik dus nu een week of 2 mee bezig..

En nu heb ik een Hackintosch gebouwd die gewoon dag en nacht aan staat als server zijnde. Het zou eigenlijk een Mac mini moeten zijn.. maar ik had nog OSX compatible hardware liggen.. en het is wel even genoeg geweest met het kopen van Macs :)

Nee.. daar is nog geen goede oplossing voor.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardCoreGamer schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:11:
Heeft iemand een idee of Apple nog met een iTunes 11 beta komt deze maand?
Of moeten wij tot het einde van de maand wachten?
Deze maand (die tot morgen duurt)? Nee. Eind van de maand (die tot morgen duurt)? Nee.

Volgende maand pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Kun je OSX eigenlijk ook virtueel draaien in VirtualBox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

World Citizen schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:26:
[...]

HAHA, daar ben ik dus nu een week of 2 mee bezig..

En nu heb ik een Hackintosch gebouwd die gewoon dag en nacht aan staat als server zijnde. Het zou eigenlijk een Mac mini moeten zijn.. maar ik had nog OSX compatible hardware liggen.. en het is wel even genoeg geweest met het kopen van Macs :)

Nee.. daar is nog geen goede oplossing voor.
ohw apple waarom doe je zo moeilijk :F
Jammer dat er geen "simpele" oplossing is

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Fietsbel schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:31:
[...]

ohw apple waarom doe je zo moeilijk :F
Jammer dat er geen "simpele" oplossing is
Het is een overgangsfase... Ze willen natuurlijk dat straks alles via de cloud verloopt. Uiteindelijk zal je Cloud je enigste iTunes zijn die altijd aan staat.. zoals nu je Macbook of je iMac.

Er is geen Apple manier om je Apple TV aan te sturen zonder ergens volledige iTunes draaiend te hebben.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulliw
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beste Mensen,

Ik gebruik IE9 x64 en Itunes x64
Als ik in de winkel van Apple ben en ik klik op bekijken in Itunes dan gaat hij naar de site Download Itunes gratis, en hij maakt niet Itunes open.

Doe ik dit met x32 IE9 dan maakt hij gewoon Itunes open ???

Wat is hier het probleem ????

Alvast bedankt

Vulliw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
De website doet een check of iTunes geinstalleerd is. Hij kijkt waarschijnlijk alleen naar de 32-bit versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

vulliw schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:38:
Beste Mensen,

Ik gebruik IE9 x64 en Itunes x64
Als ik in de winkel van Apple ben en ik klik op bekijken in Itunes dan gaat hij naar de site Download Itunes gratis, en hij maakt niet Itunes open.

Doe ik dit met x32 IE9 dan maakt hij gewoon Itunes open ???

Wat is hier het probleem ????

Alvast bedankt
Ja... de naadloze integratie van X64 in windows is hellaas niet zo naadloos, en dan loop je dus hier tegenaan.
Je kunt een request bij MS indienen :+

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Heb het hier nog niet kunnen vinden, maar drama tussen iPhoto, iTunes en iOS 6. Na een update klopt het een en ander nog altijd niet.

In iPhoto gebruik ik Faces, deze heb ik onlangs bijgewerkt en van wat mensen de gezichten verwijderd. In iPhoto klopt dit, maar iTunes zegt onder het tabje Foto's nog altijd dat er gezichten van Mister X zijn, terwijl dat in iPhoto níet zo is.

Iemand een idee of ik in het bestand van iPhoto creatief kan doen of een andere oplossing?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Misschien dit even proberen? Laat a.u.b. even weten indien dit het zaakje oplost.

[ Voor 70% gewijzigd door smeerbartje op 02-10-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
smeerbartje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:42:
Misschien dit even proberen? Laat a.u.b. even weten indien dit het zaakje oplost.
Helaas. Al gedaan. Het is zelfs zo erg dat, wanneer ik handmatig de juiste Gezichten kies in iTunes, hij OOK nog de oude in iPhone laat staan.

Ik hou het even voor gezien, zal wel een bug zijn.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
D'r is gisteren ook een iPhoto update gereleased... misschien lost dit jouw probleem op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Apple Store is down... zou hij vandaag komen? Ik hoop het zo lekker voor het weekend...

http://www.apple.com/itunes/new-itunes/

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 95% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Al even snel gescreend door het topic, maar ik krijg bij het downloaden van sommige podcasts een foutmelding (404 en 3253).
Is hier een betekenis voor? Ik heb al op de site gekeken en daar wordt ik niet veel wijzer van, de foutmelding 3253 staat daarbij ook niet tussen het lijstje.
En iTunes is nu ook redelijk de weg kwijt inderdaad, bij podcast download stopt hij telkens na enkele MB's te hebben gedownload...

[ Voor 42% gewijzigd door RickvN op 05-10-2012 13:09 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik gebruik itunes gelukkig zelden maar als je het dan moet gebruiken is het wel een hoofdpijndossier. Ik probeerde de ipad van mijn moeder een update te geven (zat nog op 4.x), meldt het ding doodleuk dat dan alle apps en data eraf gegooid worden, maar hij meldt niet hoe ik het dan wel handig kan doen. Is er iets als één synchronisatieoperatie die de spullen van de ipad (gemaakte foto's en filmpjes) op de PC zet en alle apps backupped ofzo? Wat ik ervan snap is dat ik los van itunes foto's moet importeren en los apps moet syncen etc. Kan dat niet handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Jheroun schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:21:
Ik gebruik itunes gelukkig zelden maar als je het dan moet gebruiken is het wel een hoofdpijndossier. Ik probeerde de ipad van mijn moeder een update te geven (zat nog op 4.x), meldt het ding doodleuk dat dan alle apps en data eraf gegooid worden, maar hij meldt niet hoe ik het dan wel handig kan doen. Is er iets als één synchronisatieoperatie die de spullen van de ipad (gemaakte foto's en filmpjes) op de PC zet en alle apps backupped ofzo? Wat ik ervan snap is dat ik los van itunes foto's moet importeren en los apps moet syncen etc. Kan dat niet handiger?
Is allemaal in dat superprogramma in te stellen. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik snap iedereen die problemen heeft met iTunes niet.... als je je er een klein beetje in verdiept is het echt een top applicatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:40:
[...]

Hoop 't ook heel, heel erg!
Prachtige nieuwe interface, heerlijke nieuwe functies die 't werken met het Apple ecosysteem alleen maar makkelijker maken. Ik zeg, opschieten met die sh*t Apple!!
Laat ze het maar niet overhaasten. Oktober is nog lang zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jheroun schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:21:
Wat jij waarschijnlijk hebt gehad is dat je de telefoon van je moeder aan je eigen iTunes hebt gehangen. Je eigen iTunes is ingelogged in de store met jouw iTunes account en kent dus alleen de apps (en de data die daarbij hoort) die jij hebt gekocht, en op jouw telefoon en in jouw iTunes staan. Als je dan de telefoon van je moeder (die een ander iTunes account gebruikt) aan jouw iTunes koppelt, is jouw iTunes niet geauthoriseerd voor haar telefoon en zal dus inderdaad alles verwijderen.

Dat heeft niks te maken met iTunes, dat is gewoon even begrijpen hoe het authorisatieproces van Apple werkt. Je mag per Apple-ID maximaal 5 devices syncen. That's it. Je zou dus in jouw iTunes uit kunnen loggen, in loggen met haar account en jouw pc dus authoriseren voor haar account. Dan werkt het precies zoals je had verwacht, jouw iTunes zal de hele telefoon backuppen, en alle apps synchroniseren/backuppen. Daarna in iTunes weer uitloggen, en met je eigen account weer inloggen om je eigen devices te kunnen syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Nopes. Dat is niet het geval. Ik heb de iPad (niet iPhone) aan haar eigen iTunes gehangen.

Ik zal er nog wel eens een keer induiken. Je kan vast vanalles met iTunes maar ik vind de leercurve erg hoog, de logica die ze hebben gekozen werkt voor mij niet. Ik was gisteren met mijn eigen iPad bezig, wil iTunes alle apps die er ooit op hebben gestaan er weer opzetten. Dan vink je alles wat je niet wilt uit maar 10 minuten later stond het gewoon allemaal weer aan en kon ik weer opnieuw beginnen. Ik kon ook binnen iTunes niet vinden hoe ik de foto's en filmpjes eraf kon halen. Googlen daarop leidde mij tot een Apple pagina die verteld dat je dat gewoon via de windows explorer moet doen. Voor een sporadische gebruiker is het gewoon weinig uniform.

Als je iPad zelden aan iTunes hangt is even een update doen niet te doen, ik koop mijn apps gewoon direct op de iPad, iTunes wil ik alleen gebruiken om de updates erop te zetten. Dat kan echter niet zonder dat je eerst alles synced en alle aankopen overzet naar je iTunes. Ik snap niet waarom, mijn aankopen zitten toch al aan mijn apple id vast, wat moet hij dan nog syncen of overzetten (behalve wat userdata), de aankopen staan gewoon in de store geregistreerd en de apps staan daar ook.

Maargoed, soms kom je van die dingen tegen die niet erg compatible met jou zijn, bij mij is dat iTunes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nee hoor, het ligt toch echt aan jou. Bij het begin heb je namelijk gewoon kunnen kiezen voor het syncen van onder andere apps. Instellingen zijn netjes weergegeven in tabjes, feitelijks niet moeilijks aan. Het is echt een programma wat voor zowel de casual gebruiker als de poweruser geweldig is. Wil je gebruik maken van de mogelijkheden (á la poweruser) dan zul je wel even wegwijs moeten worden, maar zo lastig is het niet. Meer het afschuiven van een probleem (je kent het niet goed genoeg) op iTunes. Overigens heb jij gewoon een tijdlang niet geupdate (iOS4) en schijnbaar heeft je moeder's iPad ooit aan een andere iTunes.db gezeten. Anders krijg je dat namelijk niet. Sinds iOS5 hoef je iTunes in zijn geheel niet meer te gebruiken (WiFi Sync en Mac/PC Free) en dat scheelt alweer een bult (soms onnodig) geklaag.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/yi7id.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al is er wel een probleem met mensen die zonder te lezen op "Volgende" klikken. Het enigste probleem met iTunes is PEBKAC. Verder is het gewoon een goed programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Hoi allemaal,

Ik ben prive in bezit van een ipad 3. Nu heb ik via werk ook een ipad 3 gekregen en moet nu een account aanmaken om zakelijke ipad te kunnen gebruiken.

Ik zou graag dezelfde account willen gebruiken wat ik al heb (dus zelfde emailadres, mag allemaal), want dan kan ik ook gebruik maken van alle apps die ik al eerder heb gekocht, kan dat? En gaat het werken met aansluiten aan pc en met itunes?

En nog iets, hoe werkt het straks met facetime, als iemand zakelijk met me contact opneemt, op welke ipad komt het binnen?

dus alle tips zijn welkom :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Zhadum op 14-10-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhadum schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 10:08:
Hoi allemaal,

Ik ben prive in bezit van een ipad 3. Nu heb ik via werk ook een ipad 3 gekregen en moet nu een account aanmaken om zakelijke ipad te kunnen gebruiken.

Ik zou graag dezelfde account willen gebruiken wat ik al heb (dus zelfde emailadres, mag allemaal), want dan kan ik ook gebruik maken van alle apps die ik al eerder heb gekocht, kan dat? En gaat het werken met aansluiten aan pc en met itunes?
Dat kan allemaal.
En nog iets, hoe werkt het straks met facetime, als iemand zakelijk met me contact opneemt, op welke ipad komt het binnen?
Als je hetzelfde e-mail adres voor facetime gebruikt: beide. Je kán ook een extra e-mail adres aan je account koppelen voor alleen zakelijke facetime. Dit kan je onder instellingen opgeven.

Tot slot hoort je vraag eigenlijk in het iPad topic thuis. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 10:14:
[...]

Dat kan allemaal.

[...]

Als je hetzelfde e-mail adres voor facetime gebruikt: beide. Je kán ook een extra e-mail adres aan je account koppelen voor alleen zakelijke facetime. Dit kan je onder instellingen opgeven.

Tot slot hoort je vraag eigenlijk in het iPad topic thuis. ;)
Dank je wel. Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Misschien een hele domme vraag, maar ik kom erop omdat ik vandaag wat video's (in xvid avi fornaat) op een ipad wilde zetten en dus de boel naar mp4 / m4v moest converteren om het via iTunes af te kunnen spelen:

Is er een specifieke reden bekend waarom Apple weigert om .avi bestanden (of misschien breder aangezien .mkv ook niet af te spelen is) af te kunnen laten spelen via iTunes? Ik kan me zo voorstellen dat er vanuit de gebruikerskant van Apple enorm veel vraag naar is om die functionaliteit te implementeren....

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Wederom denk ik een domme vraag maar kreeg er geen antwoord op via Google...

Ik heb voor mn verjaardag een iTunes card gekregen van 25 euro.
Deze via iTunes @ MBP "ingewisseld".

Volgens mij heb ik erna niet heel veel gekocht in iTunes / Appstore...
Enig idee waar ik het saldo kan zien wat ik nog over heb?
Als ik die code opnieuw "inwissel" dan staat er logischerwijs dat die al ingewisseld is.

Schijnt ergens te moeten staan bovenin je iTunes maar zie niks staan...

Laatst Bad Piggies en Bento gekocht, maar dat ging gewoon vrolijk weer van me CC af...

Kortom WAAR kan je je saldo zien en nog mooier is of je kan zien WAT je van je iTunes kaart hebt gekocht (dat laatste zal wel niet kunnen).

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:21:
Wederom denk ik een domme vraag maar kreeg er geen antwoord op via Google...

Ik heb voor mn verjaardag een iTunes card gekregen van 25 euro.
Deze via iTunes @ MBP "ingewisseld".

Volgens mij heb ik erna niet heel veel gekocht in iTunes / Appstore...
Enig idee waar ik het saldo kan zien wat ik nog over heb?
Als ik die code opnieuw "inwissel" dan staat er logischerwijs dat die al ingewisseld is.

Schijnt ergens te moeten staan bovenin je iTunes maar zie niks staan...

Laatst Bad Piggies en Bento gekocht, maar dat ging gewoon vrolijk weer van me CC af...

Kortom WAAR kan je je saldo zien en nog mooier is of je kan zien WAT je van je iTunes kaart hebt gekocht (dat laatste zal wel niet kunnen).

Iemand een idee??
Onderaan in de Appstore staat mijn bij je Apple-id ook je krediet, onder aankopen staan alle apps die je hebt geïnstalleerd, maar dat is gratis en gekocht door elkaar, misschien wel te ordenen. Verder zo snel even niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kamstra schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:52:
Misschien een hele domme vraag, maar ik kom erop omdat ik vandaag wat video's (in xvid avi fornaat) op een ipad wilde zetten en dus de boel naar mp4 / m4v moest converteren om het via iTunes af te kunnen spelen:

Is er een specifieke reden bekend waarom Apple weigert om .avi bestanden (of misschien breder aangezien .mkv ook niet af te spelen is) af te kunnen laten spelen via iTunes? Ik kan me zo voorstellen dat er vanuit de gebruikerskant van Apple enorm veel vraag naar is om die functionaliteit te implementeren....
mkv en avi worden veel door piraten gebruikt, Apple heeft met hun shop ook een aanbod van films. Wat denk je dat die uitgevers doen als Apple zomaar .avi/.mkv toe zou staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

Onderaan in de Appstore staat mijn bij je Apple-id ook je krediet, onder aankopen staan alle apps die je hebt geïnstalleerd, maar dat is gratis en gekocht door elkaar, misschien wel te ordenen. Verder zo snel even niet kunnen vinden.
Heel toevallig een screenshot ervan van dat saldo?
Hier namelijk niks te zien...

En ja die zaken die ik geinstalleerd / gekocht heb had ik gevonden.
Maar er is dus geen uitsplitsing HOE er betaald is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:37
Bij mij staat altijd ergens rechtsboven in iTunes (waar ook mijn naam staat) het tegoed dat ik nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

En indien er niks staat... dan is het saldo ook 0,0 euro neem ik aan?

Heb dus alleen GEEN idee waar mijn 25 euro gebleven is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
kamstra schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:52:

Hoewel sanderev66 misschien een punt heeft, is dat voor zover ik kan zien niet de hoofdreden dat apple dit niet toestaat. Apple wil namelijk een zo goed mogelijke gebruikerservaring leveren met zijn apparaten. Aangezien er een wildgroei aan containers en codecs is, is het moeilijk en duur om alle software en alle hardware voor alle formaten te optimaliseren. Daarom heeft Apple gekozen voor één formaat, welke in hun eigen beheer is, en waarvan zij precies weten wat ze er van kunnen verwachten. Op die manier hoeft de software en hardware voor maar één formaat geoptimaliseerd te worden, heeft de gebruiker altijd een goede ervaring, en ligt het probleem bij de ontwikkelaars die video's aan willen bieden op hun platform.

Daarnaast spelen licenties ook een rol. Wil je DivX afspelen? Dan moet Apple betalen aan DivX etc. etc.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het is niet eens in eigen beheer. Apple kiest er resoluut voor om alleen ISO MPEG-4 standaarden te supporten: MPEG-4 container, MPEG-4 video (H.264), MPEG-4 audio (AAC) en MPEG-4 subs (Timed Text). MKV is een oudere container die nooit door ISO of andere standaard is gecertificeerd, AVI is een hack (deze Microsoft container is nooit bedoeld voor DivX video/mp3 audio). Het is een kwestie van tijd voordat die twee sowieso gaan verdwijnen, er is nauwelijks meer apparaten die geen H.264 kunnen afspelen (de bestaansreden voor DivX bv).

[ Voor 23% gewijzigd door Dreamvoid op 16-10-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ok. helder, dank!

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Crossposten is niet de bedoeling.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Volgende week is er weer een Apple event.
Ik vermoed dat ze dan ook iTunes 11 uitbrengen; Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
iApp schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:34:
Hoop het wel; ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 20:24
iApp schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:34:
Zou het raar vinden als ze het niet deden, aangezien ze volgens mij hadden aangegeven bij het vorige event dat het in oktober zou komen en oktober is al bijna over. Ben ook nieuwsgierig naar wanneer het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeiden letterlijk eind oktober. Dus ik vermoed ten zeerste dat het event de launchdate zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:44:
Ze zeiden letterlijk eind oktober. Dus ik vermoed ten zeerste dat het event de launchdate zal zijn.
Eind oktober in de volksmond kan ook heus 23 oktober betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Waarschijnlijk na de keynote te downloaden. Dat was in voorgaande edities ook zo. Laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Hier een heel vervelend probleem, nadat ik voor mijn vader een account had aangemaakt dmv een itunes gift card, blijkt het account nadien niet gecrediteerd te zijn. Hier kwamen we achter omdat hij geen aankopen kon doen.

Nu heb ik de itunes support gemaild en krijg ik doodleuk als antwoord dat ze er niks aankunnen doen, en geen idee hebben waar het saldo is. Ok afijn, ze weigeren nu ook het tientje te vergoeden. Dit is gewoon stelen, en geen idee wat ik hiermee aanmoet. :?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Nog geen iTunes 11 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

25 Oktober maakt Apple zijn kwartaalcijfers bekend, goed moment om iTunes 11 te releasen, toch? :)

Is het niet vandaag, dan wel donderdag / vrijdag nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
Nou hopelijk vanavond dan. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Tot nu toe nog niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Financial Call is om 23:00 dacht ik, dus het kan best zijn dat Apple iTunes 11 rond een uur of 2:00 gaat uitbrengen, of ze zeggen dat iTunes 11 maandag / dinsdag (nog steeds eind oktober) uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:05
iTunes 10.7 staat al op de website. Never mind.

[ Voor 21% gewijzigd door GioStyle op 25-10-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het einde van oktober komt steeds dichterbij. Ik vraag me af waarom iTunes 11 nog steeds op zich laat wachten. Tijdens de demo die in september gegeven is zag alles er al compleet uit. Op het iPad mini event is er echter met geen woord gerept over iTunes 11, terwijl er op de productpagina nog steeds staat "Vanaf oktober". Ook zijn er nog geen beta's uitgegeven. Wat denken we hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Ik denk dat we woensdag iTunes 11 kunnen verwachten. Mocht dit niet zo zijn, zou het ook kunnen dan ze wachten op de lancering van de iPad Mini etc. en deze lanceringen samenvallen met iOS 6.0.1.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011

PBP

Het blijft wel verdacht stil rondom de release. Ze zeiden in de iPhone5 keynote late october, zal dus wel morgen of woensdag moeten worden. Meestal zijn software releases hier ergens tussen 18:00 en 23:00 in de avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Maar wat is er nou eigenlijk zo spannend aan 11? Behalve een nieuwe interface?
Staat daar ergens een lijstje van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Het volgende is me niet helemaal duidelijk en heb er geen antwoord op kunnen vinden. Ik wil dmv de app "Remote" op m'n iPhone een iTunes library bedienen op een Windows computer, kan ik dan ook aangeven in de app dat ik de muziek wil laten afspelen op een Airport Express?

Dus dan streamt de muziek via iTunes naar een Airport Express die bediend wordt door een iPhone met de "Remote" app. Moet kunnen toch?

De Windows computer met iTunes is een VM die dan als iTunes server fungeert

[ Voor 9% gewijzigd door C00KW4US op 30-10-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:02
Sinds kort ben ik van Windows naar OSx gegaan en vndaag ga ik van Android naar iOS.
Nu ben ik me aan het inlezen, zojuist heb ik de TS gelezen en vraag me af of het ook mogelijk/verstandig is om met iTunes mijn muziekbibliotheek op mijn WHS te laten beheren? Zo ja, kan dit vanaf m'n MacBook of moet ik dan iTunes op m'n WHS installeren?

(Als Apple echt goed blijft bevallen ga ik misschien een Time Capsule aanschaffen, mits dit voordelen heeft t.o.v. een WHS)

[ Voor 4% gewijzigd door Gait op 30-10-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

Zeg wanneer komt die nieuwe itunes toch eens uit? We zitten al bijna in november!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Misschien overmorgen, net voor de launch van de ipad mini

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Vanavond of morgen. Apple heeft gezegd late october in hun keynote. Apple moet het sowieso voor 2november uitbrengen want de huidige iTunes heeft nog geen ondersteuning voor de iPad4 en Mini.

Hopelijk werkt iTunes nu ook wat sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
UltraSub schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:58:
Maar wat is er nou eigenlijk zo spannend aan 11? Behalve een nieuwe interface?
Staat daar ergens een lijstje van? :)
Naast dat het een complete redesign is van zowel de normale player als de miniplayer, is het ook een integratie met de iTunes Store en iCloud die sterk verbeterd is. Zo kun je naadloos verder spelen waar je op één apparaat bent gebleven, maar is ook het overzicht van de Store op de schop gegaan. Dat is nu geïntegreerd met de speler zelf. Veel handiger voor Apple natuurlijk omdat de drempel om nieuwe content te vinden nu véél lager is. De zoekfunctie is ook meer richting de kant van Spotlight op en zoekt door alles in plaats van een bepaalde categorie. Ook de Finder-achtige lijst met Muziek, Boeken, Films, Playlists, Apparaten is weg. Playlists zijn nu dynamisch en komen te voorschijn als jij dat wilt. Ook in de huidige topbar waarin artiest, nummer en dergelijke zijn weergegeven kun je nu een historie van afgespeelde nummers zien, maar ook nummers die er aan komen. Bevalt het niet, mik je het er tussen uit of je voegt wat toe.

Maar bovenal is het een voorbode van waar Apple heen wil qua GUI. Denk aan de plaatsing van het stoplicht, het weglaten van kleuren in de lijst, et cetera. iTunes is altijd al een speeltuin geweest qua GUI. Tegenwoordig is de Mac App Store ook iets anders gevormd. Ik kan niet wachten in ieder geval.

Edit: NOOOOOOOOOOOOO :'(

[ Voor 3% gewijzigd door me_mrtn op 30-10-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Scott. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Wat heeft Scott met iTunes te maken :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
PBP schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:58:
Wat heeft Scott met iTunes te maken :P ?
Hélémaal niets. Maar wilde mijn frustraties op iemand botvieren. En op wie kan dat nu even beter dan op Scott!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Heb liever dat iTunes wat later komt dan een brakke versie zoals Maps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ze kunnen natuurlijk overwegen een beta uit te brengen. Maar helaas, ook dat zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Denk dat we morgen wel een iTunes 10.7.1 krijgen aangezien de nieuwe iPads ondersteund moeten worden die vrijdag uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal me benieuwen, maar de hoop op hoge resolutie (24 bit) downloads laait weer op.

http://www.whathifi.com/n...es-music-files-for-itunes

Ik download nu maar sporadisch materiaal in iTunes vanwege (voor mij hoorbare) compressie.

Bijna alle iDevices, behalve de Shuffle, kunnen 24 bit tot 96 KHz afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Kreeg toestraks een melding op mijn iPhone 5 dat er nieuwe software was. Ik heb er natuurlijk voor gekozen deze gelijk te updaten door via mijn computer. Nu krijg ik na een tijdje de melding: ""De iPhone kan nu niet worden geupdate". Op het scherm van de iPhone krijg ik vervolgens het bericht dat ik de iPhone moet verbinden met iTunes. Aan en uit zetten helpt niet, dit is het enige wat ik krijg. Windows herkent op dat moment ook de iPhone niet meer als opslagmedium. Ook iTunes ziet de iPhone niet meer. Wanneer ik dan de iPhone verbind met mijn laptop krijg ik de melding dat hij in de herstelmodus zit. Dan kan ik hem via de laptop weer herstellen. Dit is me een maand geleden op de iPhone 4 ook gebeurd, toen ik hem wilde updaten naar iOS 6. Iemand enig idee waarom dit steeds gebeurd? Volgende keer update ik hem gewoon via de iPhone zelf, zonder hem te verbinden aan iTunes via mijn vaste PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dat lijkt me niet onverstandig, want in deze upate wordt een bug gefixt waardoor de iPhone 5 niet over-the-air bij te werken is. :P

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Ik vind het in elk geval erg raar. Zoals gezegd kan het niet aan de iPhone liggen, het is immers bij de 5 en bij de 4 gebeurd. Ook raar dat Windows hem dan ook helemaal niet meer herkent en dat er met de iPhone ook niets te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging die nieuwe iTunes niet uitkomen in oktober? We zijn nu 1 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hoe moeilijk is het om wat posts terug te kijken. Het is hier Fok niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 15-09 14:26
iTunes 11 wordt dus eind november. Jammer, maar het is zoals het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Ik wil wat geld op mijn Itunes account storten .... als ik zo een kaart in de apple store koop staat het geld meteen op mijn account?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Laatst online: 23:23
Mouse_NL schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:01:
Ik wil wat geld op mijn Itunes account storten .... als ik zo een kaart in de apple store koop staat het geld meteen op mijn account?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Neeen want ik moest mijn adres in voeren het wordt dan opgestuurd? of heb ik het mis?

[ Voor 6% gewijzigd door Mouse_NL op 10-11-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ja als je een kaart in de apple store koopt, dan is het bedoeld als een gift card meestal, dus die wordt opgestuurd. Je kunt ook ff naar de MediaMarkt oid gaan, en daar een kaartje kopen. Code invoeren, en het staat gelijk op je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies of een AH in de buurt heeft ook die kaarten

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Fietsbel schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:41:
Precies of een AH in de buurt heeft ook die kaarten
Inmiddels vanuit de luie stoel besteld .... 2,50 extra .... !!! volgende keer wordt het AH! thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Ik heb iets heel erg raars ontdekt, mijn itunes map heeft om een of andere reden elk nummer 2 of 3 keer gekopieerd. Niet in itunes dus maar de bestandsmap. Dit is echt super vervelend want de ruimte die her inneemt is 2 a 3 keer zo groot en dit handmatig deleten is echt super vervelend.

Nu vraag ik mij af hoe dit komt zodat ik kan voorkomen dat het niet weer gebeurd.
Weet iemand hier hoe ik deze dubbele nummers makkelijk kan verwijderen? Handmatig wordt dit waarschijnlijk 2 a 3 uur werk :|

Screenie ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hSple.png
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Let op:
Problemen en specifieke vragen moeten in een nieuw topic!
Let op of je vraag niet beter past in het iTunes Match topic.