Ja ik vind het erg raar dat het aan de servers zal liggen, hier doet die het sinds de launch al eigenlijk perfect. Nederland zou voor Apple toch geen probleem moeten zijn.
Hollanders krijgen de servers van Apple op de knieën.....stelletje tuig
Ik kom btw ook niet verder dan nr. 59....patience
Ik kom btw ook niet verder dan nr. 59....patience
[verwijderd]
[ Voor 91% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:19 ]
Half uurtje geleden aangeschaft, ik dacht lekker slim bezig te zijn door even te wachten
Ik heb het gisteren tegelijk met mijn collega aangeschaft en hij kan van al zijn 3 itunes pc's syncen en ik vanaf geen enkele. Dus wanneer je hebt aangeschaft maakt ook niet uit.Mar.tin schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:06:
Wanneer heeft iedereen het aangeschaft, ik heb namelijk het idee dat de mensen die het gekocht hebben terwijl het nog niet operationeel was nu de lul zijn met wachten.
iTunes Match <-- HIER REAGEREN OVER iTunes Match!
[ Voor 45% gewijzigd door Toppe op 18-01-2012 14:09 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Weinig vooruitgang nog helaas.
Ik probeer het dit weekend nog wel eens, blijft nog steeds hangen op 51 van 2089
Ik probeer het dit weekend nog wel eens, blijft nog steeds hangen op 51 van 2089
Waarom? Wat is er mis met het reageren over iTunes match in het iTunes topic? Het is toch een onderdeel van iTunes.Toppe schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:09:
iTunes Match <-- HIER REAGEREN OVER iTunes Match!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Omdat anders een goed topic word ondergesneeuwd met problemen over iTunes match.
Toppe in "iTunes Match" iTunes Match gesloten voor nieuwe gebruikers
Krijg net een mail dat er met mijn apple id op een apparaat dat niet van mij is een app gedownload is... ik dacht eerst: whatever! maar toen zag ik dat de app ook op mijn 4S en in iTunes van mijn macbook is verschenen. Hoe kan dat? Ik vul mijn apple id nooit ergens anders in dan in iTunes. War 2 Victory heet de app.
Ik heb een music-video gedownload uit de store. Was gratis toentertijd bij Apple.
Deze video staat zowel in de Video-App als in de Music-App. Nu heb ik een andere video, ook een muziekclip, die wil ik ook bij beide hebben, dus in de Music-lijst als video.
In iTunes staat deze dus in mijn muzieklijst, met een tvtje erachter, als ik de dan aanklik krijg ik ook direct het nummer te horen + de video.
Hoe krijg ik dat voor elkaar, dus met een gedownloade clip?
EDIT:
Gevonden: Get Info doen in iTunes, de juiste ID3 tags invulen en bij options Music Video instellen als 'kind'
Deze video staat zowel in de Video-App als in de Music-App. Nu heb ik een andere video, ook een muziekclip, die wil ik ook bij beide hebben, dus in de Music-lijst als video.
In iTunes staat deze dus in mijn muzieklijst, met een tvtje erachter, als ik de dan aanklik krijg ik ook direct het nummer te horen + de video.
Hoe krijg ik dat voor elkaar, dus met een gedownloade clip?
EDIT:
Gevonden: Get Info doen in iTunes, de juiste ID3 tags invulen en bij options Music Video instellen als 'kind'
[ Voor 34% gewijzigd door The Great HooD op 18-01-2012 18:39 ]
Je zou bijna zeggen een gehackt apple id, change voor de zekerheid je wachtwoord.Unbreukable schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:24:
Krijg net een mail dat er met mijn apple id op een apparaat dat niet van mij is een app gedownload is... ik dacht eerst: whatever! maar toen zag ik dat de app ook op mijn 4S en in iTunes van mijn macbook is verschenen. Hoe kan dat? Ik vul mijn apple id nooit ergens anders in dan in iTunes. War 2 Victory heet de app.
Heb gelijk mijn wachtwoord gisteren aangepast. Hoe zou dit kunnen? Vul nooit soortgelijke gegevens in buiten mijn eigen apple devices om...Toppe schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:32:
[...]
Je zou bijna zeggen een gehackt apple id, change voor de zekerheid je wachtwoord.
Heb hier na een paar dagen wachten nog steeds de foutmelding dat het artikel wat ik probeer te downloaden niet beschikbaar is. Begint toch vervelend te worden.
Geen idee. Helaas is de website van Apple voor het bekijken van geregistreerde apparaten niet meer geopend voor publiek. Je zou even telefonisch (0900-7777703) contact op kunnen nemen met Apple, wellicht dat ze kunnen vertellen van wat voor apparaat deze bon komt.Unbreukable schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:17:
[...]
Heb gelijk mijn wachtwoord gisteren aangepast. Hoe zou dit kunnen? Vul nooit soortgelijke gegevens in buiten mijn eigen apple devices om...
Overigens, is het een betaalde app? Want van gratis app's krijg je nooit een email, je zou het dus ook kunnen beschouwen als een test om te kijken of je Apple ID wel bestaat, je wachtwoord veranderen is een goede keuze.
Welk artikel probeer je te downloaden?Good Fella schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:11:
Heb hier na een paar dagen wachten nog steeds de foutmelding dat het artikel wat ik probeer te downloaden niet beschikbaar is. Begint toch vervelend te worden.
Ik probeer gewoon een nummer te downloaden van iTunes in the Cloud. Dan maakt het verder niet uit welk nummer, want iTunes geeft overal de zelfde melding.
Het lijkt account-gebonden te zijn, want ik krijg de zelfde melding op m'n iPhone 4, iPhone 3GS, iPad en iMac.
Het lijkt account-gebonden te zijn, want ik krijg de zelfde melding op m'n iPhone 4, iPhone 3GS, iPad en iMac.
[ Voor 27% gewijzigd door MoietyMe op 20-01-2012 11:47 ]
Hmz, raar, je zou even apple kunnen bellen. Vermoedelijk gaat er was mis.
Al eens geprobeerd je iDevice aan en uit te schakelen? Dit wil af en toe eens helpen.
Al eens geprobeerd je iDevice aan en uit te schakelen? Dit wil af en toe eens helpen.
Al meerdere malen. Ook alle devices verwijderd via iTunes account pagina. Hielp niks.Toppe schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:47:
Hmz, raar, je zou even apple kunnen bellen. Vermoedelijk gaat er was mis.
Prutsers ook bij die AppleCare-lijn. Had al weinig hoop dat er iets veranderd zou zijn sinds ik bij een APR werkte.
Word nu dus doorverwezen naar de e-mail support voor de iTunes Store. Deze mensen weten over het algemeen wel waar het over gaat. Dus dat is ook wel prima, maar die AppleCare lijn kunnen ze net zo goed afschaffen.
De meneer die ik sprak was nog geen eens op de hoogte van het lanceren van iTunes in the Cloud in Nederland. Zegt alweer genoeg.
[ Voor 39% gewijzigd door MoietyMe op 20-01-2012 12:13 ]
Of wat over de kwaliteit van de trainingen die Apple geeft.Good Fella schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:48:
[...]
Al meerdere malen. Ook alle devices verwijderd via iTunes account pagina. Hielp niks.
Prutsers ook bij die AppleCare-lijn. Had al weinig hoop dat er iets veranderd zou zijn sinds ik bij een APR werkte.
Word nu dus doorverwezen naar de e-mail support voor de iTunes Store. Deze mensen weten over het algemeen wel waar het over gaat. Dus dat is ook wel prima, maar die AppleCare lijn kunnen ze net zo goed afschaffen.
De meneer die ik sprak was nog geen eens op de hoogte van het lanceren van iTunes in the Cloud in Nederland. Zegt alweer genoeg.
Ik weet niet wat voor trainingen de mensen bij de AppleCare lijn krijgen, maar van de trainingen die beschikbaar zijn via de werknemers website van Apple heb ik nog best wat geleerd. Daarnaast is het ook gewoon een kwestie van zelf dingen leren en uitzoeken natuurlijk. Dit soort werk moet je niet doen als je alleen maar op de trainingen afgaat. Dan kom je er niet.Toppe schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:58:
[...]
Of wat over de kwaliteit van de trainingen die Apple geeft.
Ben ik met je eens, maar werk zelf bij KPN Glasvezel, en ben toch wel erg betrokken bij het werkt opzich, helaas moet ook ik lezen dat de pakketen veranderd zijn hier gewoon op Tweakers.
Je kan niet altijd alles blame op een medewerker, wellicht dat hij/zij z'n best doet maar gewoon niet de juist input en feedback terug krijgt...?
Je kan niet altijd alles blame op een medewerker, wellicht dat hij/zij z'n best doet maar gewoon niet de juist input en feedback terug krijgt...?
Nee dat snap ik. Dit ligt natuurlijk ook aan de informatie die Apple naar deze mensen doorspeelt, maar zelf een beetje inzet tonen kan ook geen kwaad. Ik bedoel, 5 dagen na de lancering nog niet weten dat iets is gelanceerd? Kom op.Toppe schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:16:
Ben ik met je eens, maar werk zelf bij KPN Glasvezel, en ben toch wel erg betrokken bij het werkt opzich, helaas moet ook ik lezen dat de pakketen veranderd zijn hier gewoon op Tweakers.
"In The Cloud" = opslag ergens in een datacenter, via een internetverbinding
iCloud = dienst van Apple voor automatische synchronisatie en backup van gegevens van iDevices (iPhone, iPod Touch, iPad)
Het leuke is dat iCloud een volledig in-de-achtergrond-werkende oplossing is voor al je gegevens zoals agenda, notities, contactgegevens, SMS'en, programma- en toestelinstellingen, savegames, you name it. Als het éénmaal ingesteld is, hoef je enkel te genieten van het gevoel dat je gegevens automatisch gebackupped worden als je toestel oplaadt bijvoorbeeld. Iets wat veel mensen niet beseffen is dat het toch wel belangrijk is om een backup te hebben en heel vaak nooit hun toestel aansluiten op een computer.
iCloud = dienst van Apple voor automatische synchronisatie en backup van gegevens van iDevices (iPhone, iPod Touch, iPad)
Het leuke is dat iCloud een volledig in-de-achtergrond-werkende oplossing is voor al je gegevens zoals agenda, notities, contactgegevens, SMS'en, programma- en toestelinstellingen, savegames, you name it. Als het éénmaal ingesteld is, hoef je enkel te genieten van het gevoel dat je gegevens automatisch gebackupped worden als je toestel oplaadt bijvoorbeeld. Iets wat veel mensen niet beseffen is dat het toch wel belangrijk is om een backup te hebben en heel vaak nooit hun toestel aansluiten op een computer.
Heb precies hetzelfde probleem.Good Fella schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:11:
op 2 nederlandse accounts.
amerikaans account werkt wel gewoon.
en dan heb ik het dus over je aangekochte nummers herdownloaden.
iTunes match werkt bij mij wel. echter gaat hij daarvan een zooi nummers uploaden welke gewoon in mijn purchased tab staan.
heb apple al gemaild. ben benieuwd wat ze ervan zeggen.
Ik ben op zoek naar een toetsencombinatie in Itunes. Vaak wil ik een groot aantal nummers selecteren en bv. op mijn ipod zetten, nu deed ik dit altijd door simpelweg alles aan te klikken maar zag bij de laatste keynote (education) een veel makkelijkere manier. Hij ging 5 foto's invoegen en klikte daarvoor de 1ste en de laatste aan en deed één of andere toetsencombinatie waardoor de foto's ertussenin ook geselecteerd werden. Is deze toetsencombinatie er ook in Itunes? Heb gezocht in de lijst van Apple Keyboard Shortcuts, maar kon helaas niets vinden.
Edit: ik gebruik windows
Edit: ik gebruik windows
[ Voor 3% gewijzigd door Mikad0 op 22-01-2012 21:38 ]
Gewoon met shift ingedrukt houden?
Anders Ctrl + A om alles te selecteren.
bijna goed, cmd + AThe Great HooD schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:35:
Gewoon met shift ingedrukt houden?
Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro
Gisterenavond 10.5.3 gedownload
Dit is niet de HK, dit soort posts zijn natuurlijk niet de bedoeling.
Dit is niet de HK, dit soort posts zijn natuurlijk niet de bedoeling.
[ Voor 56% gewijzigd door Hoedje op 23-01-2012 21:25 ]
Automatisch downloaden van muziek op andere apparaten werkt overigens echt top. Nu iTunes in the Cloud zelf nog. Ben een hoop nummers verloren door de jaren heen. Dus zit met smart te wachten tot dat eindelijk gaat werken
Een aantal posts zijn verwijderd. Graag een beetje inhoudelijk posten en iTunes Match mag worden besproken in het desbetreffende topic.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Iemand hier ervaring met "Complete Album"
Ik zal even uitleggen wat mijn probleem is. Ik kocht enkel weken terug de single "We Found Love" van "Rihanna". Nu kocht ik vorige week haar volledig album "Talk That Talk". Daarin zit uiteraard de song "We Found Love" waardoor ik een korting van 0,99 euro kreeg en dat nummer (track 3) niet mee gedownload werd.
Het probleem is het volgende: In mijn library staat nu het album "Talk That Talk" met alle songs behalve track 3 (We Found Love). Deze song staat eronder als (de voorheen gekochte) single. Hoe krijg ik nu alles in 1 album ipv van een onvolledig album en 1 single?
Ik zal even uitleggen wat mijn probleem is. Ik kocht enkel weken terug de single "We Found Love" van "Rihanna". Nu kocht ik vorige week haar volledig album "Talk That Talk". Daarin zit uiteraard de song "We Found Love" waardoor ik een korting van 0,99 euro kreeg en dat nummer (track 3) niet mee gedownload werd.
Het probleem is het volgende: In mijn library staat nu het album "Talk That Talk" met alle songs behalve track 3 (We Found Love). Deze song staat eronder als (de voorheen gekochte) single. Hoe krijg ik nu alles in 1 album ipv van een onvolledig album en 1 single?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Simpel: verander de album-titel bij de single naar "Talk That Talk". Kan zijn dat je ook nog een album artist moet invullen. Vul je gewoon Rihanna in
Hey dit wist ik niet. Opzich niet meer dan logisch, maar wel fijn dat je op deze manier nooit dubbel betaaldCK3v1N schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:55:
Iemand hier ervaring met "Complete Album"
...less is more
Dat werkt inderdaad. Maar is dat de "propere" manier van werken?Good Fella schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:14:
Simpel: verander de album-titel bij de single naar "Talk That Talk". Kan zijn dat je ook nog een album artist moet invullen. Vul je gewoon Rihanna in
Hoe verander je trouwens het track nummer (De single is uiteraard 1 terwijl het 3 moet zijn)
Ik weet het, het is wat muggeziften maar ik wil het gewoon proper hebben
EDIT: Heb trouwens deze link gevonden voor de geïnteresseerden http://support.apple.com/kb/TA24677?viewlocale=en_US
Nu nog enkel te weten komen waar ik de artwork kan vinden? (Artwork album is verschillend van dat van de single) Ik vind in Finder>Music>iTunes wel een folder Album Artwork maar daar staan gewoon veel folder zonder afbeeldingen...
[ Voor 26% gewijzigd door CK3v1N op 26-01-2012 15:10 . Reden: Link bijgevoegd ]
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Verwijderd
delete maar, overbodige post- excuses.
Toch even een vraag: is het mogelijk om in iTunes U alle lezingen te selecteren om te downloaden, ook als er geen knop "download all" bij staat?
CMD-A werkt in dit geval niet, want je kunt ook iedere lecture apart bekijken.
Ik dacht gisteren dat Apple met een iTunes update recent deze "download all" button verwijderd had, maar ik zag hem bij sommige onderdelen er toch nog bij staan, al heb ik nog steeds het vermoeden dat deze optie bij een aantal lezingen verwijderd is.
Beetje gaar dat je nu ineens 471 keer op "get" moet drukken om deze zaak binnen te lurken, eentje binnen halen en dan "get all" selecteren lukt niet helemaal, omdat je dan maar een deel binnenhaalt (stuk of 10.)
Iemand tips?
Toch even een vraag: is het mogelijk om in iTunes U alle lezingen te selecteren om te downloaden, ook als er geen knop "download all" bij staat?
CMD-A werkt in dit geval niet, want je kunt ook iedere lecture apart bekijken.
Ik dacht gisteren dat Apple met een iTunes update recent deze "download all" button verwijderd had, maar ik zag hem bij sommige onderdelen er toch nog bij staan, al heb ik nog steeds het vermoeden dat deze optie bij een aantal lezingen verwijderd is.
Beetje gaar dat je nu ineens 471 keer op "get" moet drukken om deze zaak binnen te lurken, eentje binnen halen en dan "get all" selecteren lukt niet helemaal, omdat je dan maar een deel binnenhaalt (stuk of 10.)
Iemand tips?
[ Voor 184% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 10:42 ]
Deze kun je gewoon kopiëren bij het nummer met de juiste artwork. Selecteer het nummer en klik wederom op Toon Info. Ga naar het laatste tabblad, Artwork–of wat dat ook mag zijn in het NederlandsCK3v1N schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:27:
[...]
Dat werkt inderdaad. Maar is dat de "propere" manier van werken?
Hoe verander je trouwens het track nummer (De single is uiteraard 1 terwijl het 3 moet zijn)
Ik weet het, het is wat muggeziften maar ik wil het gewoon proper hebben
EDIT: Heb trouwens deze link gevonden voor de geïnteresseerden http://support.apple.com/kb/TA24677?viewlocale=en_US
Nu nog enkel te weten komen waar ik de artwork kan vinden? (Artwork album is verschillend van dat van de single) Ik vind in Finder>Music>iTunes wel een folder Album Artwork maar daar staan gewoon veel folder zonder afbeeldingen...
Slecteer nu het nummer waar je de cover wilt veranderen en doe het zelfde maar dan CMD+V
Probleem; iTunes denkt dat netwerkschijf vol is terwijl er nog 1TB+ beschikbaar is.
Om mijn Apple apparaten thuis goed met muziek om te laten gaan ben ik mijn mp3 collectie nu over aan het zetten naar iTunes bibliotheek. Alles (200GB+) staat nu lokaal (Windows 7) maar ik laat alles in de iTunes Media folder op mijn Synology NAS zetten. Na 107GB geeft iTunes de melding dat er te weinig schijfruimte is: "Er is onvoldoende ruimte op Media om alle gewenste bestanden te kopieren. iTunes kopieert zoveel mogelijk bestanden.". Dit terwijl er dus nog meer dan genoeg ruimte is op de netwerkschijf, maar ook op alle lokale schijven.
Kan er eigenlijk niets over vinden. Disk quota in Windows staat default aan maar er is geen limiet ingesteld. Ik kan het echter niet uitzetten raargenoeg.
Iemand suggesties?
Om mijn Apple apparaten thuis goed met muziek om te laten gaan ben ik mijn mp3 collectie nu over aan het zetten naar iTunes bibliotheek. Alles (200GB+) staat nu lokaal (Windows 7) maar ik laat alles in de iTunes Media folder op mijn Synology NAS zetten. Na 107GB geeft iTunes de melding dat er te weinig schijfruimte is: "Er is onvoldoende ruimte op Media om alle gewenste bestanden te kopieren. iTunes kopieert zoveel mogelijk bestanden.". Dit terwijl er dus nog meer dan genoeg ruimte is op de netwerkschijf, maar ook op alle lokale schijven.
Kan er eigenlijk niets over vinden. Disk quota in Windows staat default aan maar er is geen limiet ingesteld. Ik kan het echter niet uitzetten raargenoeg.
Iemand suggesties?
Vraagje: Vroeger was het mogelijk om met iTunes icm de Nano 1G 2GB je volume te boosten zodat je niet aan de EU volume limiet zit. Nu heb ik een Nano 6G 8GB maar werkt deze iTunes truc niet meer, ook de ipodsettings.xml aanpassen heeft geen soelaas geboden. Zijn er mensen die weten hoe je dit kunt omzeilen?
[ Voor 6% gewijzigd door YaYo86 op 27-01-2012 19:23 ]
Gister een raar fenomeen meegemaakt, neefjes hebben beiden een ipod gekregen en ik zou even itunes installeren en ze op weg helpen. Betreft een laptop met windows 7, en een pentium 4 met windows. Maar bij beide download ik de laatste itunes. En installeren lukt, maar dan moet je op akkoord klikken bijna de voorwaarden. Maar ik kan wel 100x op akkoord klikken, ik kom maar niet verder. Heb ik nog nooit meegemaakt.. Wat doe ik verkeerd? Heb zelf n ipad en ipod, toch wel beetjenervaren hiermee..
Moet je niet eerst de voorwaarden doorlezen/scrollen voordat je op akkoord kan klikken ?ErgoStijn schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 10:56:
Gister een raar fenomeen meegemaakt, neefjes hebben beiden een ipod gekregen en ik zou even itunes installeren en ze op weg helpen. Betreft een laptop met windows 7, en een pentium 4 met windows. Maar bij beide download ik de laatste itunes. En installeren lukt, maar dan moet je op akkoord klikken bijna de voorwaarden. Maar ik kan wel 100x op akkoord klikken, ik kom maar niet verder. Heb ik nog nooit meegemaakt.. Wat doe ik verkeerd? Heb zelf n ipad en ipod, toch wel beetjenervaren hiermee..
Vandaag toch maar iTunes match aangeschaft. Voor die 25 dollar per jaar ga ik toch niet moeilijk zitten doen 
Valt me alleen op dat hij eerst alleen de nummers synct die ik in de itunes store heb gekocht (ongeveer 1250 nummers), maar de rest van de 20k aan songs (nog) niet... Bij de "bron" computer staat er dan zo'n wolkje met uitroepteken. What to do? Gewoon even afwachten? Iemand ervaring?
edit: Zie nu steeds meer nummers verschijnen. Dat werkt gaaf
edit 2: Op m'n iTunes server wel even handmatig de library refresh aan moeten zetten. De songs van m'n laptop beginnen al zichtbaar te worden via Match.
Hoe werkt het eigenlijk? Stream je een track, of wordt deze gedownload? Wat gebeurt er als je maar 500Mb ruimte hebt, en voor meer dan 500Mb muziek streamt? Dropt itunes dan de tracks die je al een tijdje niet hebt geluisterd?
Valt me alleen op dat hij eerst alleen de nummers synct die ik in de itunes store heb gekocht (ongeveer 1250 nummers), maar de rest van de 20k aan songs (nog) niet... Bij de "bron" computer staat er dan zo'n wolkje met uitroepteken. What to do? Gewoon even afwachten? Iemand ervaring?
edit: Zie nu steeds meer nummers verschijnen. Dat werkt gaaf
edit 2: Op m'n iTunes server wel even handmatig de library refresh aan moeten zetten. De songs van m'n laptop beginnen al zichtbaar te worden via Match.
Hoe werkt het eigenlijk? Stream je een track, of wordt deze gedownload? Wat gebeurt er als je maar 500Mb ruimte hebt, en voor meer dan 500Mb muziek streamt? Dropt itunes dan de tracks die je al een tijdje niet hebt geluisterd?
[ Voor 37% gewijzigd door Spacecowboy op 28-01-2012 14:32 ]
HENG HENG
Niemand? Misschien een custom firmware?YaYo86 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:21:
Vraagje: Vroeger was het mogelijk om met iTunes icm de Nano 1G 2GB je volume te boosten zodat je niet aan de EU volume limiet zit. Nu heb ik een Nano 6G 8GB maar werkt deze iTunes truc niet meer, ook de ipodsettings.xml aanpassen heeft geen soelaas geboden. Zijn er mensen die weten hoe je dit kunt omzeilen?
Inderdaad, ik denk dat ik al makkelijk 20€ per jaar aan mentol muntjes ofzo uitgeef. En dat voor het gemak te hebben dat al mijn muziek ge-autobackupped is evenals de extra beschikbare ruimte op de iPad hebben en dus geen duurder model nodig hebben.Spacecowboy schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:34:
Vandaag toch maar iTunes match aangeschaft. Voor die 25 dollar per jaar ga ik toch niet moeilijk zitten doen
Nog steeds tevreden met de dienst na meer dan een maand !
Nee niet dat ik weet. Ik denk ook niet dat je dat moet willen i.v.m. je oren, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
Match heeft ondertussen 23.000 songs geupload, dus ik ben er bijna. Ik kreeg net wel de melding dat de storage van m'n iPhone vol was. Coöincidence?
Exactly my thoughts. Vanuit het perspective van backup eigenlijk nog niet eens zo naar gekeken... Probeer maar eens een storage provider te vinden die voor 25 dollar per jaar je hele muziekcollectie backupt.Phuncz schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:07:
[...]
Inderdaad, ik denk dat ik al makkelijk 20€ per jaar aan mentol muntjes ofzo uitgeef. En dat voor het gemak te hebben dat al mijn muziek ge-autobackupped is evenals de extra beschikbare ruimte op de iPad hebben en dus geen duurder model nodig hebben.
Nog steeds tevreden met de dienst na meer dan een maand !
[ Voor 42% gewijzigd door Spacecowboy op 28-01-2012 22:17 ]
HENG HENG
Worden de afspeel statistieken eigenlijk wel bijgewerkt als je streamt vanuit imatch?
Ik denk alleen op het device waar je ze daadwerkelijk afspeelt. Ik zie de playcount wel oplopen op devices waar ik de nummers afspeel, niet op andere devices.smeerbartje schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:59:
Worden de afspeel statistieken eigenlijk wel bijgewerkt als je streamt vanuit imatch?
[ Voor 15% gewijzigd door Spacecowboy op 29-01-2012 17:43 ]
HENG HENG
Verwijderd
Als ik nieuwe muziek toevoeg ik iTunes, wil ik deze uiteraard ook op m'n iPad krijgen.
In iTunes heb ik ook al mijn apps gezet (met Aankopen Overzetten als de iPad verbonden is) . Als ik synchroniseer , probeert iTunes dan ook al die apps terug te zetten (met oude save data)? Omdat ik bang ben voor dat laatste (dat m'n voortgang in spellen verloren gaat), heb ik daadwerkelijk synchroniseren nog nooit gedaan. Muziek overzetten doe ik tot nu toe door de knop Vul automatisch te kiezen als ik Muziek selecteer bij mijn iPad in het menu links
In iTunes heb ik ook al mijn apps gezet (met Aankopen Overzetten als de iPad verbonden is) . Als ik synchroniseer , probeert iTunes dan ook al die apps terug te zetten (met oude save data)? Omdat ik bang ben voor dat laatste (dat m'n voortgang in spellen verloren gaat), heb ik daadwerkelijk synchroniseren nog nooit gedaan. Muziek overzetten doe ik tot nu toe door de knop Vul automatisch te kiezen als ik Muziek selecteer bij mijn iPad in het menu links
Google Music, gratis.Spacecowboy schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:15:
[...]
Nee niet dat ik weet. Ik denk ook niet dat je dat moet willen i.v.m. je oren, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
Match heeft ondertussen 23.000 songs geupload, dus ik ben er bijna. Ik kreeg net wel de melding dat de storage van m'n iPhone vol was. Coöincidence?
[...]
Exactly my thoughts. Vanuit het perspective van backup eigenlijk nog niet eens zo naar gekeken... Probeer maar eens een storage provider te vinden die voor 25 dollar per jaar je hele muziekcollectie backupt.
"We're sorry. Google Music is currently only available in the United States"
Helaas...
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ook dit heb ik gedaan.. Maar hier dus geen problemen hierover in het topic? Dan ligt het dus echt aan mij, ns zoeken hoe en wat.PBP schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 11:35:
[...]
Moet je niet eerst de voorwaarden doorlezen/scrollen voordat je op akkoord kan klikken ?
zeer makkelijk op te lossen.... zie apart topic over google music"We're sorry. Google Music is currently only available in the United States"
Helaas...
Krijg je er ook hoge kwaliteit audio voor terug?
Maar "uiteindelijk" in iTunes? Het gaat me erom dat de afspeelstats DAAR wel worden bijgewerkt na synschronisatie van de iOS devices. Kan iemand dit bevestigen?Spacecowboy schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:10:
[...]
Ik denk alleen op het device waar je ze daadwerkelijk afspeelt. Ik zie de playcount wel oplopen op devices waar ik de nummers afspeel, niet op andere devices.
Als je een nummer op je iPhone/iPod/iPad afspeeld. Dan wordt deze playcount bij de eerste sync opgeteld bij het aantal afgespeelde keren in iTunes.smeerbartje schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:43:
[...]
Maar "uiteindelijk" in iTunes? Het gaat me erom dat de afspeelstats DAAR wel worden bijgewerkt na synschronisatie van de iOS devices. Kan iemand dit bevestigen?
Ik denk dat de reden is waarom het over iTunes Match gaat omdat men zoekt naar een complete en gebruiksvriendelijke oplossing, niet eentje die steunt op onofficiele "oplossingen".fender89 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:23:
[...]
zeer makkelijk op te lossen.... zie apart topic over google music
Verwijderd
Ik heb op op mijn iTunes account mijn 3V prepaid visa card aangekoppeld, omdat daar nog wat tegoed zit die ik graag wil opmaken. Nu is er zo dat ik standaard nog wat tegoed heb over met de iTunes kras kaart en bij aankoop zie ik geen mogelijkheid om de betaalmethode naar de visa te veranderen.
Nu lees ik hier en daar dat eerst de tegoed van je huidige account eerst op moet zijn alvorens je de visa kunt gebruiken, is dat waar?
Nu lees ik hier en daar dat eerst de tegoed van je huidige account eerst op moet zijn alvorens je de visa kunt gebruiken, is dat waar?
Sinds de laatste update vind ik iTunes niet meer zo stabiel op m'n MacBook. Krijg nu regelmatig bij het scrollen via het Trackpad dat er een significante lag optreedt en dat enkel iTunes nergens meer op reageert voor een paar seconden. Het treedt niet vaak op. Heb niet zo'n grote iTunes lib (lokaal opgeslagen), met +/- 5.000 nummers.
heeft iemand itunes in the cloud al aan te praat?
blijft bij mij mekkeren over dat artikelen niet beschikbaar zijn.
Nee dit werkt nog niet. Door een Apple support kerel werd mij verteld dat ze hier nog mee bezig zijn. Waarom het er dan al stond kon de beste man mij niet vertellen.Dirtyrockers schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:40:
Je bedoelt iTunes Match?Dirtyrockers schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:40:
Match werkt hier wel. Krijg soms wel eens dat nummers niet beschikbaar zijn o.i.d.; mij nog niet helemaal duidelijk waarom dat is...
HENG HENG
Aaarrgh...Dit moet makkelijker kunnen!
Wat is er aan de hand?
Wegens ruimtegebrek op de hdd van mijn laptop heb ik alle muziek op een externe hdd gezet.
Maar nu kan iTunes de muziek niet meer vinden natuurlijk.
Ik zie echter nergens een optie om de muziek weer te zoeken.
Zoals gezegd de muziek is onder de map 'Music' naar mijn externe hdd gekopieerd. De muziekmappen daaronder zijn dus exact gelijk.
Ik verwacht eigenlijk een optie te vinden die een echte zoekfunctie is. Dus zoek naar de ontbrekende bestanden op 'x' inclusief submappen.
Kan iemand me hierbij helpen?
Wat is er aan de hand?
Wegens ruimtegebrek op de hdd van mijn laptop heb ik alle muziek op een externe hdd gezet.
Maar nu kan iTunes de muziek niet meer vinden natuurlijk.
Ik zie echter nergens een optie om de muziek weer te zoeken.
Zoals gezegd de muziek is onder de map 'Music' naar mijn externe hdd gekopieerd. De muziekmappen daaronder zijn dus exact gelijk.
Ik verwacht eigenlijk een optie te vinden die een echte zoekfunctie is. Dus zoek naar de ontbrekende bestanden op 'x' inclusief submappen.
Kan iemand me hierbij helpen?
Verwijderd
1. Ademhalen.
2. Sluit iTunes af.
3. Houd Shift/Option (mac) ingedrukt en start iTunes op.
4.a Indien je je gehele iTunes bibliotheek verplaatst hebt: kies dan "Kiezen..." en zoek naar je iTunes map.
4.b Anders moet je "Bibliotheek aanmaken" kiezen.
Na 4.b:
5. Plaats deze bibliotheek ergens waar je 'm wilt hebben.
6. Kies in iTunes voor Bestand, "Map aan bibliotheek toevoegen" en selecteer de map waarnaar je je muziek verplaatst had.
Enjoy
2. Sluit iTunes af.
4.a Indien je je gehele iTunes bibliotheek verplaatst hebt: kies dan "Kiezen..." en zoek naar je iTunes map.
Na 4.b:
6. Kies in iTunes voor Bestand, "Map aan bibliotheek toevoegen" en selecteer de map waarnaar je je muziek verplaatst had.
Enjoy
Schiet lekker op met dat iTunes in the Cloud:
— Apple iTunes Store Support.This outage is affecting the Netherlands and there is currently no resolution for it just yet. I do want to help restore your purchases though so I have resent you all that I could form your account.
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar bij de AH zijn de opwaardeerkaarten van Itunes in de aanbieding voor 15% korting
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Wat ik bedoel is de muziek in mijn afspeellijsten. Zo heb ik bijvoorbeeld 10 mappen van top40 jaargangen van 1980 tot 1990. Niet al die liedjes wil ik in mijn afspeellijst hebben. Dus heb ik een afspeellijst gemaakt '1980-1990' met daarin de beste van die X duizend liedjes. Die muziek heb ik allemaal in de afspeellijst staan maar de liedjes in deze afspeellijst worden niet meer gevonden, Ik verwacht eigenlijk een Lightroomachtige functie waarbij je dus naar die missende liedjes kan zoeken zodat ik niet die hele afspeellijst opnieuw moet gaan samenstellen (dit is maar 1 voorbeeld zo heb ik nog een boel afspeellijsten.).Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:10:
1. Ademhalen.
2. Sluit iTunes af.
Na 4.b:
Enjoy
Is daar een mogelijkheid voor in iTunes?
Op het liedje klikken (afspelen dus), dan krijg je de vraag of je het liedje wilt zoeken, doe dat. Vervolgens krijg je de vraag of je andere missende nummers aan de hand van de locatie van het vorige nummer ook wilt zoeken. Doe dat ook en hij zou een hoop, zo niet alles, moeten vinden.
iTunes in the Cloud werkt eindelijk!
Hoi hoi hoi! Het duurde even, maar kan nu eindelijk liedjes downloaden via iTunes in the Cloud. getest op iPhone en iMac.
Hoi hoi hoi! Het duurde even, maar kan nu eindelijk liedjes downloaden via iTunes in the Cloud. getest op iPhone en iMac.
[ Voor 23% gewijzigd door MoietyMe op 10-02-2012 00:16 ]
Thx! Die functie mogen ze wel eens wat duidelijker maken!. 1e keer vond ie overigens niks. bij 2e liedje (bijna zelfde locatie werden de overige 6000+ tracks gevonden!Good Fella schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:17:
Op het liedje klikken (afspelen dus), dan krijg je de vraag of je het liedje wilt zoeken, doe dat. Vervolgens krijg je de vraag of je andere missende nummers aan de hand van de locatie van het vorige nummer ook wilt zoeken. Doe dat ook en hij zou een hoop, zo niet alles, moeten vinden.
Alleen het synchroniseren van de playcounts en de "last plays" werkt nog nietGood Fella schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:17:
Geen zin om alle delen door te lezen maar zit momenteel in een strijd met Apple over purchases die niet door mijzelf zijn gedaan, zelfs nog een purchase gehad na het wijzigen van mijn wachtwoord. (welke totaal niet lijkt en anders is opgebouwd dan het oude)
Lijkt er ook totaal niet op dat mijn account zelf gekraakt is omdat er maar 2 purchases zijn gedaan ipv het compleet leeghalen van mijn tegoed en tevens mijn account nog bereikbaar is.
Mijn voornamelijke punt is nog dat er purchases gedaan kunnen worden vanaf een unauthorized computer op jouw account/naam.
Heb al tickets lopen bij support die wel lijken mee te werken naar het onderzoek, maar op de vraag van de unauthorized purchase geven ze natuurlijk geen antwoord.
Ben benieuwd wat mensen er hier over kunnen zeggen/ervaren hebben.
Lijkt er ook totaal niet op dat mijn account zelf gekraakt is omdat er maar 2 purchases zijn gedaan ipv het compleet leeghalen van mijn tegoed en tevens mijn account nog bereikbaar is.
Mijn voornamelijke punt is nog dat er purchases gedaan kunnen worden vanaf een unauthorized computer op jouw account/naam.
Heb al tickets lopen bij support die wel lijken mee te werken naar het onderzoek, maar op de vraag van de unauthorized purchase geven ze natuurlijk geen antwoord.
Ben benieuwd wat mensen er hier over kunnen zeggen/ervaren hebben.
Mijn account is net leggehaald ($48 credit), ticket aangemaakt om 15:38, ticket beantwoord + refund om 15:52. Moet zeggen dat dat wel erg nette support van Apple is.
Edit: Overigens stuurde me ze al een mailtje dat er een aankoop van een nieuw device is gedaan, waardoor ik ben gaan kijken in m'n account en er achter kwam dat 't volledig leeg was.
Edit: Overigens stuurde me ze al een mailtje dat er een aankoop van een nieuw device is gedaan, waardoor ik ben gaan kijken in m'n account en er achter kwam dat 't volledig leeg was.
[ Voor 36% gewijzigd door -d- op 21-02-2012 16:20 ]
Ik heb onlangs mijn MBP opnieuw geïnstalleerd en nu hangt mijn iPhone aan Itunes. Nu wil ik mijn apps syncen maar raak ik alles kwijt op me telefoon. Is er een manier dat ze automatisch weer op itunes komen zonder dat ik ze kwijt raak op me mobiel?
Als je een backup van je iTunes database hebt wel.Caneezy schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:38:
Ik heb onlangs mijn MBP opnieuw geïnstalleerd en nu hangt mijn iPhone aan Itunes. Nu wil ik mijn apps syncen maar raak ik alles kwijt op me telefoon. Is er een manier dat ze automatisch weer op itunes komen zonder dat ik ze kwijt raak op me mobiel?
Jammer genoeg heb ik dat niet, ik heb het wel de vorige x geflikt en weet niet hoe, dat hij zomaar alles van me iPhone kopieerde naar iTunes zonder wat kwijt te raken... Weet jij toevallig of dat nog kan?me_mrtn schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:46:
[...]
Als je een backup van je iTunes database hebt wel.
Rechtermuisklik eens op je iPhone en kies voor "Zet aankopen over". Dat zou moeten werken en daarna zou je moeten kunnen syncen.Caneezy schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:57:
[...]
Jammer genoeg heb ik dat niet, ik heb het wel de vorige x geflikt en weet niet hoe, dat hij zomaar alles van me iPhone kopieerde naar iTunes zonder wat kwijt te raken... Weet jij toevallig of dat nog kan?
Thanks alot! Het werkt nume_mrtn schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:14:
[...]
Rechtermuisklik eens op je iPhone en kies voor "Zet aankopen over". Dat zou moeten werken en daarna zou je moeten kunnen syncen.
Ik heb een issue met homesharing via iTunes onder Windows 7. iTunes moet regelmatig worden herstart om de library zichtbaar te krijgen op mijn iPad and ATV. Ik heb iTunes als startup item, en hij start netjes op wanneer ik de PC aanzet, maar pas na een herstart van het programma wordt homesharing actief lijkt het.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Helemaal niemand die dit issue herkent of weet waar het aan ligt?
Ik merk nu ook dat de library tijdens gebruik opeens weg kan zijn. Ik kan hem uren lang accessen, en dan bij het opzetten van een nieuwe playlist via de Remote is hij opeens weer weg.
Ik merk nu ook dat de library tijdens gebruik opeens weg kan zijn. Ik kan hem uren lang accessen, en dan bij het opzetten van een nieuwe playlist via de Remote is hij opeens weer weg.
Lijkt mij eerder aan Bonjour te liggen (protocol waarvan AirPlay / Homesharing afhankelijk is). Is Bonjour helemaal up-to-date?Dr. Strangelove schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:32:
Helemaal niemand die dit issue herkent of weet waar het aan ligt?
Ik heb even gecheckt maar bij Apple Software Update lijkt alles in orde te zijn. Bonjour zelf is niet te updaten volgens mij, dat gaat via iTunes onder Windows? De service draait in elk geval netjes.
Onder Windows is dat een aparte service en wordt het apart ge-update via de Apple Software Updater (geloof ik). Misschien iets aan je wireless setup? Ik zou het zo ook niet weten eerlijk gezegd.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:24:
Ik heb even gecheckt maar bij Apple Software Update lijkt alles in orde te zijn. Bonjour zelf is niet te updaten volgens mij, dat gaat via iTunes onder Windows? De service draait in elk geval netjes.
Terugkomend op mijn post van de 21ste:
Heb onderhand een refund gehad en alles weer werkende.
Heeft wel 1 week geduurd omdat er een onderzoek was gestart omdat bij meer mensen op dezelfde dag was ingebroken.
Alles toch goed gekomen
Heb onderhand een refund gehad en alles weer werkende.
Heeft wel 1 week geduurd omdat er een onderzoek was gestart omdat bij meer mensen op dezelfde dag was ingebroken.
Alles toch goed gekomen
[ Voor 4% gewijzigd door solique op 02-03-2012 10:59 ]
Ik verdenk eerlijk gezegd mijn modem/router inderdaad. Sinds ik de Fritzbox 7170 voor een 7340 heb ingewisseld is de verbinding niet stabieler geworden. Misschien die maar eens terugzetten.me_mrtn schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:30:
[...]
Onder Windows is dat een aparte service en wordt het apart ge-update via de Apple Software Updater (geloof ik). Misschien iets aan je wireless setup? Ik zou het zo ook niet weten eerlijk gezegd.
iTunes 10.6 is uit, natuurlijk voor compatibiliteit met iOS5.1, iCloud en de vernieuwde iPad en de Apple TV. Deze is zowel via de website van Apple te downloaden als via Software Update.
Ik moet zeggen dat ik niet meer last heb van vertraagd scrollen op m'n MacBook Air 2011.
Ik moet zeggen dat ik niet meer last heb van vertraagd scrollen op m'n MacBook Air 2011.
Mag ik hier even mijn gal spuwen op iTunes?
Kreeg net een melding dat er een nieuwe versie van iTunes beschikbaar was en of dat ik deze wilde downloaden... 10.6 (40)
Na het uitvoeren van de update is godverdomme mijn COMPLETE iTUNES GERESET!
Library leeg, alles leeg. Gewoon een compleet schone installatie van iTunes.
Dankjewel Apple! Tof van jullie!
Edit: Nadat ik mijn iPhone aansluit en kies voor "transfer al purchases" begint hij met het volproppen van mijn iPhone met weet ik veel wat. lekker dit
Kreeg net een melding dat er een nieuwe versie van iTunes beschikbaar was en of dat ik deze wilde downloaden... 10.6 (40)
Edit: Nadat ik mijn iPhone aansluit en kies voor "transfer al purchases" begint hij met het volproppen van mijn iPhone met weet ik veel wat. lekker dit

[ Voor 22% gewijzigd door Wootism op 10-03-2012 01:10 ]
De update van iOS heeft in ieder gev al mijn issue met Match op m'n iPhone verholpen (Muziek wilde niet opstarten). Ik ga nu iTunes upgraden.
Wel fijn idee dat je met Match alles in de cloud hebt staan, dus als ineens je library weg is, er nog niks aan de hand is
Wel fijn idee dat je met Match alles in de cloud hebt staan, dus als ineens je library weg is, er nog niks aan de hand is
HENG HENG
Geprobeerd om je iTunes.db gewoon te kiezen tijdens het opstarten? Welk platform draai je? Misschien ooit aan iTunes gesleuteld of de iTunes.db niet op een normale locatie (of extern die niet beschikbaar was op dat moment?).Wootism schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:37:
Mag ik hier even mijn gal spuwen op iTunes?
[afbeelding]
Ook weer leuk op windows met itunes 10.6: De bovenkant van de knoppen rechtboven(sluiten, mini-/maximaliseren) zijn niet aan te klikken. Oftewel als je fullscreen draait, gooi je je muis naar rechts boven in het scherm en dan moet je de cursor weer iets laten zakken om ook daadwerkelijk de buttons te gebruiken...
Verwijderd
Vraagje aan degenen die de Sonos app gebruiken. Als ik de app update in iTunes, blijft-ie bij beschikbare updates staan. Iemand een idee hoe dat kan en hoe het op te lossen?
Als ik Match aanzet op m'n iPhone, begint dat ding opeens te zeiekn dat 'ie vol is. Wordt dan eerst geprobeerd alle nummers te downloaden ofzo? Ik mag hopen dat dit gestreamd wordt?
HENG HENG
Nee, het is een downloadservice, geen streamservice.Spacecowboy schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:27:
Als ik Match aanzet op m'n iPhone, begint dat ding opeens te zeiekn dat 'ie vol is. Wordt dan eerst geprobeerd alle nummers te downloaden ofzo? Ik mag hopen dat dit gestreamd wordt?
Ik heb mijn laptop opnieuw moeten installeren. Nu wil ik even zeker weten (omdat ik iTunes niet zoooo goed ken en er verschillende dingen over lijk te lezen), stel:
-Ik installeer iTunes
-Kopieer mijn oude iTunes installatiemap over de nieuwe heen
-Ik koppel mijn iPad2 aan
Blijft alles op de iPad2 dan bij het oude? Of moet ik het anders doen? Ik ben als de dood voor een lege iPad...
-Ik installeer iTunes
Blijft alles op de iPad2 dan bij het oude? Of moet ik het anders doen? Ik ben als de dood voor een lege iPad...
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
http://www.ilounge.com/in...rary-to-a-new-hard-drive/BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:53:
Ik heb mijn laptop opnieuw moeten installeren. Nu wil ik even zeker weten (omdat ik iTunes niet zoooo goed ken en er verschillende dingen over lijk te lezen), stel:
-Ik installeer iTunes
Ik ben ivm iTunes match mijn bibliotheek aan het opschonen en reorganiseren, een aardige klus met 20k+ nummers, maar nu vroeg ik mij af of ik iTunes kan laten scannen naar nummer die wel in de bibliotheek staan, maar waar het bronbestand niet meer van te vinden is? Ik draai trouwens windows 7
Wat ik in die tijd een keer gedaan heb, is 1 keer bovenaan je lijst gaan staan, en met het pijltje naar rechts door heel je library gaan. Zo komen er bij de nummers zonder bronbestand een uitroeptekentje te staan.rjvisje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:17:
Ik ben ivm iTunes match mijn bibliotheek aan het opschonen en reorganiseren, een aardige klus met 20k+ nummers, maar nu vroeg ik mij af of ik iTunes kan laten scannen naar nummer die wel in de bibliotheek staan, maar waar het bronbestand niet meer van te vinden is? Ik draai trouwens windows 7
(Tip voor de volgende keer, vink aan dat Itunes ZELF zijn nummers bijhoud en kopieert naar een map toe, heb je hier nooit meer last van..!)
Overschakelen naar minispeler, daar is de shortcut van veranderd!
Was voorheen Control M, nu met een shirt erbij. Vreemd
Daar heb ik ook al over nagedacht, had gehoopt op mooie automatische optieTomino schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:10:
[...]
Wat ik in die tijd een keer gedaan heb, is 1 keer bovenaan je lijst gaan staan, en met het pijltje naar rechts door heel je library gaan. Zo komen er bij de nummers zonder bronbestand een uitroeptekentje te staan.
(Tip voor de volgende keer, vink aan dat Itunes ZELF zijn nummers bijhoud en kopieert naar een map toe, heb je hier nooit meer last van..!)
Dan gaan we dat maar doen, met een potlood en een baksteen ofzo..
iTunes houdt bij mij ook zelf z'n nummer bij, worden bij toevoegen naar de muziek map gekopieerd, maar kwam laatst onverhoopt toch een verwijderd nummer tegen.. vandaar m'n vraag.
Helemaal niet vreemd, dat is gewoon de shortcut onder OS X.Tomino schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:10:
Ik word een beetje gek van dat Itunes
Album van een artiest toevoegen lukt me wel gaat allemaal gesmeerd.
Maar nu heb ik een mapje op mn PC met allemaal TOP 40 muziek als ik dat importeer naar Itunes zet die al die nummers doormekaar ik wil gewoon een album met al die meuk netjes erin is dit mogelijk?
Album van een artiest toevoegen lukt me wel gaat allemaal gesmeerd.
Maar nu heb ik een mapje op mn PC met allemaal TOP 40 muziek als ik dat importeer naar Itunes zet die al die nummers doormekaar ik wil gewoon een album met al die meuk netjes erin is dit mogelijk?

Je ogen beter de kost geven. Kijk eens rechtsonderin:Bacosjaco schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:30:
Ik word een beetje gek van dat Itunes![]()
![]()
Album van een artiest toevoegen lukt me wel gaat allemaal gesmeerd.![]()

Let op:
Problemen en specifieke vragen moeten in een nieuw topic!
Let op of je vraag niet beter past in het iTunes Match topic.
Problemen en specifieke vragen moeten in een nieuw topic!
Let op of je vraag niet beter past in het iTunes Match topic.