HTC Desire - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste
Acties:
  • 215.762 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:11
Hoe krijgen jullie nederlandse text2speech? Als ik in het menu ga kijken dan moet ik eerst een language pack installeren voor tts. Als ik dat doe, staat er in de marktet dat NL er niet bij zit. Toch geinstalleerd en kan dus idd ook niet uit NL kiezen.

Vervolgens mijn toestel op NL gezet (heb standaard Engels (Nederland)) en nogmaals geprobeerd. Ook nu weer geen succes.

Hoe krijg ik Nederlandse TTS (oa voor google nav)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Modbreak:De discussie over Google Maps Navigatie mag in Google Maps Navigation in Nederland en België :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:11
@BastiaanN: Dat weet ik, maar dit is een algemene vraag en heeft niet direct betrekking op Google Nav. Het heeft betrekking op nederlandse TTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vaak genoeg bij mijn Desire dat ik wel eens tegen volumeknop aandruk, geen ramp want dat heb ik praktisch altijd door. Echter heb ik voor navigatie ook een houder voor in de auto. De Desire wordt vastgeklemd in deze houder maar hierbij worden de volumeknoppen continue ingedrukt. Geen ramp want volume mag dan best volledig aan/uit zijn. Maar de notificatie voor het aangepaste volume blijft midden in het scherm staan zolang de knop ingedrukt is.

Heb proberen te zoeken maar helaas niks gevonden over de volgende 2 punten
1. Notificatie uitschakelen
2. Volumeknoppen (tijdelijk) uitschakelen

Iemand die hier mogelijk al een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:09
Andere houder?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghe ghe ghe Briljant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:09
offtopic:
Gewoon commen-sense...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen problemen met GPS? (ja staat wel ingeschakeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Strider schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:43:
[...]

Hij moet toch uiteindelijk uitgaan?
Jij denkt echt dat als 'ie na 3.5 uur nog steeds niet afgesloten is dat 'ie het nog steeds doet? Ja, hij zal uiteindelijk wel uitgaan, maar alleen omdat je batterij op is.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:42:
Meer mensen problemen met GPS? (ja staat wel ingeschakeld)
Wees eens wat specifieker; leg uit wat je doet, wat er fout gaat en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:47:
[...]

Wees eens wat specifieker; leg uit wat je doet, wat er fout gaat en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen.
Hij blijft zoeken naar verbinding.. ofwel verbindingsprobleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:28
Heb nu elke keer dat de sd-kaart niet meer herkend wordt. Word er echt een beetje ziek van. Ik zie dat andere mensen er ook last van hebben, maar ik heb nergens een echte oplossing kunnen vinden. Is er al een definitieve oplossing voor het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:49:
[...]

Ik vroeg om nog iets meer informatie ;)
waslijn schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:50:
Heb nu elke keer dat de sd-kaart niet meer herkent wordt. Word er echt een beetje ziek van. Ik zie dat andere mensen er ook last van hebben, maar ik heb nergens een echte oplossing kunnen vinden. Is er al een definitieve oplossing voor het probleem?
Ik heb het niet meer gehad nadat ik de software-update geïnstalleerd hebt. Heb jij die er al op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Heb een probleem met het openen van de Nestorsite van de RUG, dit probleem doet voor met de standaardbrowser, Skyfire en met Dolphin. (maar niet met opera). Heb gemaild naar de support, en dit was hun reactie: (mijn mail staat eronder)

Beste Alexander,

Wij bieden op dit moment geen ondersteuning voor mobiele telefoons. Wel verwachten wij aan het eind van de zomer een mobiele variant van Nestor te hebben, maar dit is onder voorbehoud en afhankelijk van de softwarefabrikant en de uitkomst van het testtraject.

Overigens hebben wij hier net geprobeerd om Nestor te bezoeken met verschillende Android-telefoons en wij ondervinden geen problemen. Wellicht is het aan te raden om je instellingen eens na te lopen.

Met vriendelijke groet,

Olaf Romijn
Nestorsupport

-----Original Message-----
From: Alexander
Date: Tue, 8 Jun 2010 22:41:22 +0200
To: nestorsupport@rug.nl
Subject: Nestor en Android

>Geachte heer/mevrouw,
>(knip)
>
>Als ik met de browser van mijn telefoon de site http://nestor.rug.nl
>probeer te openen, krijg ik een foutmelding.
>
>Dit ligt niet aan het feit dat het een beveiligde verbinding (https)
>is, andere beveiligde sites worden wel gewoon geopend.
>
>Sterker nog, deze site is de enige site die niet geopend wordt.
>
>Mijn telefoon is een HTC Desire, draaiend op Android 2.1.
>
(knip)
>
>
>
>Alvast bedankt,
>
>
>
>Alexander Osinga

Heeft iemand een idee aan welke instelling het hier kan liggen?

Het gaat om de site http://nestor.rug.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 21:24

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

[...]

Ik zit zoals een echte Tweaker binnen en heb ook geen bereik, misschien is dat bij jou ook het probleem? ;)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:51:
[...]

Ik vroeg om nog iets meer informatie ;)

[...]

Ik heb het niet meer gehad nadat ik de software-update geïnstalleerd hebt. Heb jij die er al op staan?
Wat valt hier nou nog voor meer informatie aan te geven :F
Als je bv maps opstart en je wil plaatsbepalen via GPS, blijft hij zoeken naar verbinding.. ofwel dat leuke satelietje bovenin blijft knipperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
Alexander6501 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:53:

Ik ervaar hetzelfde probleem, gelukkig kan ik alle functies goed gebruiken met Opera.
De website van bijvoorbeeld de Hanzehogeschool werkt wel weer prima met de ingebouwde browser.

Heb helaas nog geen oplossing gevonden, maar ik kan er mee leven hier Opera voor te moeten gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Moning2 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:00:
[...]

Ik ervaar hetzelfde probleem, gelukkig kan ik alle functies goed gebruiken met Opera.
De website van bijvoorbeeld de Hanzehogeschool werkt wel weer prima met de ingebouwde browser.

Heb helaas nog geen oplossing gevonden, maar ik kan er mee leven hier Opera voor te moeten gebruiken ;)
Zal ik met Google of HTC, hierover contact zoeken? Vind het namelijk wel echt storend, en apart dat zowel Dolphin Browser als Skyfire ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit probleem heb ik ook.

GPS staat gewoon aan en in maps zie je het GPS icoontje bovenaan je beeld dat hij bezig is met een GPX fix te krijgen. Alleen die GPS fix komt dus nooit. Hij blijft maar zoeken.

Voor alle zekerheid zou je Gps test uit de market kunenn downloaden. Deze laat zien hoeveel sats hij in View heeft en hoeveel in Use als hij een fix heeft.

Bij mijn toestel kon ik ook geen fix krijgen totdat ik een reset naar fabriekstinstelling deed. Daarna werkte het weer even nu niet meer. Al tig keer reset naar fabrieksinstellingen geprobeerd maar het lijkt niet meer te werken.

Twee weken terug toestel opgestuurd naar HTC. Ik kreeg hem terug maar probleem was nog steeds niet opgelost. Ze hebben bij de reparatie alleen een flash uitgevoerd naar de nieuwe ROM die sinds kort is vrijgegeven. Vorige week dus maar weer opnieuw opgestuurd. Nu hebben ze er extra informatie er bij gezet dat het echt om een GPS fix verkrijgen gaat. Dit weekend mailtje ontvangen dat hij weer retour naar mij toekomst dus ik verwacht hem binnenkort weer binnen te krijgen.

Dus. Mocht je met een programma zoals Gps test ook zien dan je geen sats in View en dus ook niet Use krijgt dan kun je nog proberen om een reset te doen naar fabrieksinstellingen. Als dat niet helpt dan zou ik adviseren om HTC te bellen zodat zij (Dynafix) je toestel komen ophalen. Geef daarbij dan wel duidelijk aan dat je geen gps fix kan krijgen. Anders heb je kans dat ze op de reparatiebon zetten GPS defect. Bij het testen zullen ze niet wachten op een gps fix en heb je alsnog hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Alexander6501 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:53:
Heb een probleem met het openen van de Nestorsite van de RUG, dit probleem doet voor met de standaardbrowser, Skyfire en met Dolphin. (maar niet met opera). Heb gemaild naar de support, en dit was hun reactie: (mijn mail staat eronder)

Beste Alexander,

Wij bieden op dit moment geen ondersteuning voor mobiele telefoons. Wel verwachten wij aan het eind van de zomer een mobiele variant van Nestor te hebben, maar dit is onder voorbehoud en afhankelijk van de softwarefabrikant en de uitkomst van het testtraject.

Overigens hebben wij hier net geprobeerd om Nestor te bezoeken met verschillende Android-telefoons en wij ondervinden geen problemen. Wellicht is het aan te raden om je instellingen eens na te lopen.

Met vriendelijke groet,

Olaf Romijn
Nestorsupport

-----Original Message-----
From: Alexander
Date: Tue, 8 Jun 2010 22:41:22 +0200
To: nestorsupport@rug.nl
Subject: Nestor en Android

>Geachte heer/mevrouw,
>(knip)
>
>Als ik met de browser van mijn telefoon de site http://nestor.rug.nl
>probeer te openen, krijg ik een foutmelding.
>
>Dit ligt niet aan het feit dat het een beveiligde verbinding (https)
>is, andere beveiligde sites worden wel gewoon geopend.
>
>Sterker nog, deze site is de enige site die niet geopend wordt.
>
>Mijn telefoon is een HTC Desire, draaiend op Android 2.1.
>
(knip)
>
>
>
>Alvast bedankt,
>
>
>
>Alexander Osinga

Volgens mij kun je instellen welke "user agent" je meezendt. Dit kan in ieder geval in de Xscope Lite browser. Als je hier instelt dat je een "computer" bent, heb je kans dat het werkt.
Laat even weten of dit voor jou geholpen heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:04:
[...]

Dit probleem heb ik ook.

GPS staat gewoon aan en in maps zie je het GPS icoontje bovenaan je beeld dat hij bezig is met een GPX fix te krijgen. Alleen die GPS fix komt dus nooit. Hij blijft maar zoeken.

Voor alle zekerheid zou je Gps test uit de market kunenn downloaden. Deze laat zien hoeveel sats hij in View heeft en hoeveel in Use als hij een fix heeft.

Bij mijn toestel kon ik ook geen fix krijgen totdat ik een reset naar fabriekstinstelling deed. Daarna werkte het weer even nu niet meer. Al tig keer reset naar fabrieksinstellingen geprobeerd maar het lijkt niet meer te werken.
Twee weken terug toestel opgestuurd naar HTC. Ik kreeg hem terug maar probleem was nog steeds niet opgelost. Ze hebben bij de reparatie alleen een flash uitgevoerd naar de nieuwe ROM die sinds kort is vrijgegeven. Vorige week dus maar weer opnieuw opgestuurd. Nu hebben ze er extra informatie er bij gezet dat het echt om een GPS fix verkrijgen gaat. Dit weekend mailtje ontvangen dat hij weer retour naar mij toekomst dus ik verwacht hem binnenkort weer binnen te krijgen.

Dus. Mocht je met een programma zoals Gps test ook zien dan je geen sats in View en dus ook niet Use krijgt dan kun je nog proberen om een reset te doen naar fabrieksinstellingen. Als dat niet helpt dan zou ik adviseren om HTC te bellen zodat zij (Dynafix) je toestel komen ophalen. Geef daarbij dan wel duidelijk aan dat je geen gps fix kan krijgen. Anders heb je kans dat ze op de reparatiebon zetten GPS defect. Bij het testen zullen ze niet wachten op een gps fix en heb je alsnog hetzelfde probleem.
Ok das kut.. maand geleden net toestel omkunnen ruilen omdat de trilfunctie defect was :O
Geluk zit vooralsnog niet mee met dit toestel zal ik maar zeggen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
quidje schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:21:
Zojuist de Desire besteld bij Hi, had een 7,50 sim only en om laten zetten naar Hi Online 15 met internet. Volgens de site zou de foon dan op 159,- komen. De juffrouw aan de lijn zegt vrolijk dat het toestel bij dit abo GRATIS is en ik geen aansluitkosten (25,-) hoef te betalen. Dus ik zeg, kunt u dat nog 1 keer herhalen? 8)7
Blij dat ik niet online heb besteld dus!
Doe je voordeel met deze tip zou ik zeggen 8)
Dat is zeker een foutje.
Bedoel je niet Hi Online 150?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
SMulTiE schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:07:
[...]

Volgens mij kun je instellen welke "user agent" je meezendt. Dit kan in ieder geval in de Xscope Lite browser. Als je hier instelt dat je een "computer" bent, heb je kans dat het werkt.
Laat even weten of dit voor jou geholpen heeft!
Heb je ook een idee welke instelling dit is in de standaard browser? Ik vind alleen iets als, Mobiele Weergave instellen, en dit verandert niets aan het probleem |:(

In ieder geval bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Sinds de laatste update merk ik dat er ineens allerlei troep als Flickr, de friendsstream en footprints altijd automatisch opgestart worden en in het geheugen staan. Ook als ik ze handmatig kill met een task manager dan staan ze er na een paar minuten gewoon weer in. Dat is niet de bedoeling want ik gebruik dat dus echt nooit. Is er een mogelijk om die zooi uit te zetten zonder gebruik te hoeven maken van automatische task killers? Ik weet dat die processen automatisch gestopt worden door android op het moment dat een app. meer geheugen nodig heeft. Ik vind het alleen een beetje overdreven om dan maar van alles wat ik nooit gebruik open te laten staan. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je het nooit gebruikt, kun je het net zo goed deïnstalleren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:28
RoD schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:51:
Mijn telefoon vind geen update via het Telfort netwerk, zal het vanavond thuis eens via de wifi proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 13:39
Zamorano schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:40:
Dan zal hij een custom rom moeten installeren want de standaard geïnstalleerde apps zijn niet te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Zamorano schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:40:
En die zijn dus niet te verwijderen helaas.

edit: spuit 11

[ Voor 34% gewijzigd door Tjoekie op 09-06-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:04:
[...]

Dit probleem heb ik ook.

Vreemd... ik heb, als ik buiten ben , wel een zeer goed verbinding.. zeer snelle fix ook.
Sta ik ook maar ergens wat op "binnen" lijkt.. dan doet hij het idd niet.. ook niet na lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
Ik heb een kleine tip voor de Desire bezitters,
laat je telefoon niet op de stenen vallen, dan gebeurt er dit mee

Afbeeldingslocatie: http://img.mobypicture.com/4c309312112a74a908bfdaad4ccc8ac2_view.jpg

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:24

TheVMaster

Moderator WOS
Powermage schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:16:

[afbeelding]
Been there...done that :+ (staan ook foto's van in dit topci...ergens rond 4/5 mei). Als het goed is krijg ik hem vandaag of morgen weer terug (eindelijk!). Volgens de Dynafix website is hij gistermiddag eindelijk gefixt.

Kosten : € 130,- in mijn geval (heb al iemand gesproken waarbij het € 160 euro kostte :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijlijk een dodo vraag maar toch:

Sinds die nieuwe update zou het toch mogelijk zijn om apps op je SD kaart te installeren, toch?
Hoe zit het dan met de apps die je nu al hebt? Want die staan nu in het geheugen van de tel ?

Hoe verplaats je die het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auch.. :-( Heb m'n desire al wel 2 maal op het vloerkleed laten vallen van ruwweg een meter hoogte, zonder nadelige gevolgen gelukkig, en zie mezelf er wel voor aan om 'm uiteindelijk ook nog eens buiten te laten vallen.

Hoe dan ook, ik kwam hier even langs omdat m'n desire vaak de bijgeleverde sd-kaart niet meer ziet, en het dus onmogelijk maakt om foto's & filmpjes te maken en dergelijke, maar ik las in deze en voorgaande threads dat ik hier niet alleen in ben.

Morgen maar eens even een 8gb sdhc kaartje halen dan, hoop dat het gewoon aan het meegeleverde kaartje ligt.

Edit:
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:28:

Sinds die nieuwe update zou het toch mogelijk zijn om apps op je SD kaart te installeren, toch?
Hoe zit het dan met de apps die je nu al hebt? Want die staan nu in het geheugen van de tel ?

Dat is pas mogelijk met Android 2.2 ;) De update die laatst de lucht in ging heeft gewoon enkele dingen in 2.1 veranderd, het was geen upgrade naar 2.2 :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Nou je zit in de buurt. Het is nl een "Froyo" vraag in plaats van "Dodo"

;)

Gekheid op stokje: pas in v2.2 (Froyo) kan je apps op SD kaart installeren. We zitten nu nog op HTC 2.1.

Dus nog even geduld.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powermage schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:16:

[afbeelding]
Ik heb een tip voor jou! Laat je telefoon gewoon NIET vallen :P
En screenprotector helpt tegen een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:51:
[...]

Ik heb een tip voor jou! Laat je telefoon gewoon NIET vallen :P
En screenprotector helpt tegen een hoop
Niet tegen een val op stenen ben ik bang :P

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quidje
  • Laatst online: 09-09 12:15
madmaus schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:08:
[...]

Dat is zeker een foutje.
Bedoel je niet Hi Online 150?
Nope, hieronder uit de bevestigings mail van Hi:
Jouw bestelling:
HTC Desire
Hi Online 15 2 jaar
Eindeloos online
Kreeg vanmiddag al sms dat TNT morgen langskomt. Das snel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famoso schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:56:
[...]

Niet tegen een val op stenen ben ik bang :P
Onderschat de werking van die Brando protectors niets;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Xymox schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:34:
[...]

Nou je zit in de buurt. Het is nl een "Froyo" vraag in plaats van "Dodo"

;)

Gekheid op stokje: pas in v2.2 (Froyo) kan je apps op SD kaart installeren. We zitten nu nog op HTC 2.1.
Of je moet je Desire rooten en Apps2SD installen. Ik overweeg dat te doen... ik kon Google Earth niet installeren i.v.m. "insufficient disk space" :(

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:13:
[...]

Of je moet je Desire rooten en Apps2SD installen. Ik overweeg dat te doen... ik kon Google Earth niet installeren i.v.m. "insufficient disk space" :(
Dat earth vraagt ook belachelijk veel ruimte.. en lijkt me niet dat iemand dat dagelijks gebruikt..
Maar ik zou niet kiezen voor rooten.. binnenkort komt Froyo toch uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07 19:41
Ik heb een vraagje ik weet niet of ik hier goed zit maar toch:

als ik wat schrijf bij opmerkingen in de market dan staat er inplaats van mijn naam dit "jpoi"
ik heb gezocht om het ergens in te stellen maar ik kan er niks over vinden,, weet iemand hoe je dit kan veranderen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idrive schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:24:
Ik heb een vraagje ik weet niet of ik hier goed zit maar toch:

als ik wat schrijf bij opmerkingen in de market dan staat er inplaats van mijn naam dit "jpoi"
ik heb gezocht om het ergens in te stellen maar ik kan er niks over vinden,, weet iemand hoe je dit kan veranderen?

alvast bedankt
Dan heb je waarss een google account (gmail) waarin je als voornaam jpoi ooit hebt ingevuld, aangezien de market gekoppeld is aan dit googleaccount..
Oplossing --> wijzig je naam in je gmailaccount

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
  • Laatst online: 23-07 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:27:
[...]

Dan heb je waarss een google account (gmail) waarin je als voornaam jpoi ooit hebt ingevuld, aangezien de market gekoppeld is aan dit googleaccount..
Oplossing --> wijzig je naam in je gmailaccount
aaahhhh

okay thnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 16:52

Zie 2e filmpje vanaf 27:35:

http://code.google.com/intl/nl-NL/events/io/2010/

Daar kan je zien dat je geïnstalleerde applicaties kan verplaatsen naar de SD kaart :). Kan alleen met Android 2.2 (Froyo).

[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 09-06-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Laatst online: 02-10-2024
Helsie schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:49:
Nieuwe update van LauncherPro: 5 icon rows in Homescreen mogelijk (op de Desire in elk geval ;) )
Gaaf, eindelijk meer ruimte, in plaats van die loze ruimte die je voorheen had tussen die 4 rijen... :)
VET! je kan nu ook die onderste iconen aanpassen (of kon dat al?)! Ziet er nu hetzelfde uit als Froyo, mis helaas nog wel de specs van Froyo! Ik vind die standaard sence bel/applicaties en toevoegen knop echt lelijk en ze voegen niets toe!
Ik vind LauncherPro echt super werken, nooit een crash en draait heerlijk soepel!
Die 5 regels zijn echt beter... _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Lock77 op 09-06-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Dat kan toch alleen bij applicaties die aangeven dat ze naar SD-kaart verplaatst kunnen/mogen worden? Apps2SD doet dat volgens mij voor alles.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quidje schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:56:
[...]

Nope, hieronder uit de bevestigings mail van Hi:
Jouw bestelling:
HTC Desire
Hi Online 15 2 jaar
Eindeloos online
Kreeg vanmiddag al sms dat TNT morgen langskomt. Das snel _/-\o_
Klopt, heb mijn eigen hi 15 abonnement en die van me zusje beide verlengd met een HTC Desire, op de site stond 150e voor het toestel, maar de betaalserver werkte niet, vervolgens gebeld en die vrouw zegt dat ik het toestel gratis kreeg. Ik geloofde het eerst zelf ook niet, maar het klopt allemaal op de factuur en ik heb mijn toestel nu net een week, die van mijn zusje kreeg 1.5 week vertraging omdat hij niet langer op voorraad was, alleen nu bestel jij er dus later een en krijg je m sneller binnen? Dat is wel vreemd.

Verder heb ik zelf ook nog een wellicht domme vraag. Ik erger me er aan om 1 kabeltje te hebben om me telefoon op te laden en te syncen met de pc dus ik was aan het kijken naar een dockingstation als deze:
http://cgi.ebay.nl/NEW-DE...rgers&hash=item2ead2de7b7

Mijn vraag is alleen: dan kan ik dus syncen met de pc én even snel opladen als aan het stopcontact? Ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
@Novah: verplaatst naar het accessoire topic, tnx!

[ Voor 92% gewijzigd door haling op 10-06-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Naar mijn idee horen dergelijke zaken meer thuis in dit topic: HTC Desire levertijden- en abonnemententopic of hier: Accessoires voor de HTC Desire

Mijn probleem met mijn HTC Desire.
Youtube! Werkt YouTube bij jullie naar behoren? Mijn youtube client bekijkt geen enkel filmpje en ik word er kniftig van. Wat is er aan de hand?

Gemiddeld 9 van de 10 filmpjes die ik aantik gebeurt er dit in de YouTube client op de HTC Desire:
* Scherm wordt zwart; Video laden...
* Soms verschijnt er een interface (dan ben ik al een heel eind), na ongeveer 5 seconden.
* Vervolgens blijft het scherm zwart... mijn Desire is schijnbaar bezig... 20 seconden verder.
* Het scherm is nog steeds zwart, 1 minuut verder.
* Na 1 minuut 30 geeft de client het op met de volgende melding: "Video kan niet worden afgespeeld"

Mijn HSDPA connectie is niets mis mee. De software functioneert gewoon niet lekker. Naast me heb ik een iPhone gebruiker. Die heeft met 3 tikjes op zijn schermpje het gewenste filmpje draaien. Mijn HTC Desire is up to date. Systeemapplicaties die draaien zijn System manager en Netcounter. Why o why kan mijn Desire niet met youtube omgaan? Het vervelende aan het probleem is tevens dat als je zoekt op bijv "HTC Desire" "youtube client" of "youtube malfunction". Die statische termen vind je gewoon moeilijk iets mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Novah op 09-06-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

MantaMania schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:39:
ik heb problemen met mn syncronisatie tussen mn werkagenda (exchange activesync) en mn telefoon. Sowieso krijg ik geen items van mn telefoon op mn werk agenda, ik neem aan dat ik daar de pc sync moet kiezen, kan kiezen uit mijn agenda (neem aan dat dat mn telefoon is), pc sync (hopelijk agenda werk?) en email@gmail.com uiteraard mn gmail account. Of ik mis mn werk agenda of ik mis mn 2e gmail agenda waarin alle feestdag en verjaardagen staan (stond in dit topic handleiding).

Probleem nu is dat ik ook geen items meer van mn werk doorkrijg hij geeft aan de exchange server heeft geantwoord met enkele statusfouten. Wat kan dat zijn en kan ik ergens die statusfouten zien?

Ookgeeft hij bij mn gmail een melding (er zijn momenteel problemen met de syncronisatie (alleen contactpersonen). Syncronistatie wordt snel opnieuw uitgevoerd. (staat er al 2 dagen).

Voor werk heb ik btw alleen agenda ingesteld.

Mijn gmail gebruik ik weinig op dingen in te plannen maar mn werk mis ik wel heel erg dat dit niet goed gaat.
Volgens mij mag ik mezelf een kickje geven na 24 uur hopelijk heeft iemand nog een tip of idee waar ik naar zou kunnen zoeken de zelfde fouten blijven bestaan. Zeker mn werk agenda vind ik erg lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:41
Ook ik heb met Hi Online 15 met Eindeloos Online (2-jarige verlenging) een Desire voor noppes. Wel geniaal, want je krijgt ook nog eens internet voor 2,50 ipv 10,00 de eerste 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:58:
[...]

Onderschat de werking van die Brando protectors niets;P
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v361/CripkilleR/100_0863.jpg

Mijn Ex HD2 die ook de straat van dichtbij bekeek, meteen de overstap van WM naar Android gemaakt..
Hier zat ook een brando protector op.. is er afgetrokken nadat hij gevallen was. Denk dat de enige manier om je telefoon te beschermen, toch zo'n siliconen hoes zal zijn. Ookal zal die het alsnog niet overleven van een bepaalde hoogte.. :9

[ Voor 24% gewijzigd door Badie op 09-06-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Appie app is er :)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
@ Badie, wat een verademing moet dat zijn geweest om over te kunnen stappen van WM naar Android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:20
Volkan1984 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:46:
@ Badie, wat een verademing moet dat zijn geweest om over te kunnen stappen van WM naar Android :)
heb ik ook gedaan en een maat van mij ook en die is echt 10x meer tevreden over android :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:13
Badie schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:58:
[...]

[afbeelding]

Mijn Ex HD2 die ook de straat van dichtbij bekeek, meteen de overstap van WM naar Android gemaakt..
Hier zat ook een brando protector op.. is er afgetrokken nadat hij gevallen was. Denk dat de enige manier om je telefoon te beschermen, toch zo'n siliconen hoes zal zijn. Ookal zal die het alsnog niet overleven van een bepaalde hoogte.. :9
Grappig, om dezelfde reden ga ik van een HTC Touch Pro naar de Desire. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Zonder teveel offtopic te gaan, hoe lang heb je WM gebruikt? (@ Ewivis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
Dankjewel! Meteen aan het downloaden, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Kan het weer ontopic? Slowchatten kan in de Huiskamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 18:05
GoT is geen helpdesk, lees de topicstart.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 09-06-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Pff.. Dit is echt balen. Net op de dag van de OTA update vorige week was mijn desire overleden:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34111484

En nu lees je dan dat er ineens vanalles beschikbaar is/komt. Hopelijk kont ie binnen komende 2 weken terug. Ik kan haast niet meer wachten. Een medeslachtoffer moest na 3 weken nog maar even geduld hebben zei HTC :'( Hopelijk heb ik meer geluk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is bedoeld om het toestel zelf te bespreken. Andere zaken horen hier dus niet thuis.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 09-06-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannRoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-09 13:26
Lees net op engadget dat de nexus-one gehackt is en daardoor de mogelijkheid krijgt 720p opnames te maken.

Lijkt mij dat de Desire hierin niet achter gaat blijven. Wat denken jullie? Zal het via officiele updates beschikbaar gesteld worden? Sowieso hopen we op de hack natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die hack moet er ook wel voor de Desire komen (zoals ik hier ook al postte: nieuws: Mod maakt 720p-opnames met de Nexus One mogelijk ), aangezien deze op ongeveer dezelfde hardware draait. Ook waren er al geruchten over een update die 720p mogelijk moet maken. Ik heb er wel vertrouwen in dat het, op wat voor manier dan ook, op de Desire terechtkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
720p of niet... de resolutie vind ik persoonlijk niet zo van belang.
De hardware is en blijft het zelfde. Softwarematige vooruitgang zal vrijwel niet merkbaar zijn in de kwaliteit van het filmen.

720p filmen heeft wel 1 groot voordeel. De filmpjes zullen netjes in 16:9 worden opgenomen ipv het vage formaat atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Ik zou het super vinden als we straks zowel FroYo draaien en 720p kunnen filmen... Is er al meer bekend over de FroYo-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Novah schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:37:
720p of niet... de resolutie vind ik persoonlijk niet zo van belang.
De hardware is en blijft het zelfde. Softwarematige vooruitgang zal vrijwel niet merkbaar zijn in de kwaliteit van het filmen.

720p filmen heeft wel 1 groot voordeel. De filmpjes zullen netjes in 16:9 worden opgenomen ipv het vage formaat atm.
De camera van de desire is 5MP. Dus hardwarematig kan de camera het aan,.. De software op het moment van uitkomen van de desire misschien niet. Het lijkt mij dus meer een vooruitgang in benutting van de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn Desire.

Hij kan mijn simkaart niet ontgrendelen dus kan ik niet bellen, ik zit bij Hi. De simkaart doet het perfect in een andere telefoon dus die is niet kapot. Het gekke is dat hij het overdag vaak wel gewoon doet, maar net als Becompagny de deuren sluit dan heb ik ineens weer problemen met de simkaart. Ik heb net al een paar keer een fabrieksherstel gedaan maar zonder succes behalve dan dat hij weer iets sneller is geworden aangezien er toch wel veel apps opstonden. Het lijkt erop dat de problemen zijn ontstaan nadat ik de update heb geinstalleerd.

Mijn vraag is dan ook moet ik nou naar Belcompagny gaan waar ik de telefoon gekocht heb of naar HTC bellen, ik wil namelijk niet lang zonder telefoon zitten. hebben er trouwens meer mensen dit probleem na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
De boodschap is meer; its not about the pixels... :P
Heb de Desire vanaf 7 april, in deze 2 maanden heb ik een enkel paar 'redelijke' foto's weten te maken. Als het licht sterk meezit e.d.

Zelf heb ik liever iets functioneels zoals bijv het kunnen gebruiken van de LED tijdens het filmen! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Laatst online: 28-06 15:11
Is er misschien een mannier/app op de flitser aan te doen zonder in de camera app te zitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
De app heet "FlashApp" uit de market. (verrassende titel he)
Geen root nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:55
Jippie, heb sinds vandaag ook een Desire :) Heb redelijk wat gegevens ingevoerd, en vond het leuk dat er bij de adresgegevens automatisch gegevens van Facebook en gmail worden bijgezocht. Vooral bij de Facebook-gegevens staat er regelmatig een verjaardagsdatum bij.

Is het mogelijk om die verjaardagen automatisch in de agenda te zetten?

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
@ poepvlieg, kijk eens of er ergens een HTC servicepunt is. Die zijn meestal sneller dan een Belcompany (die sturen hem toch naar een Dynafix o.i.d., ben je hem gelijk 2,5/ 3 weken kwijt ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Laatst online: 15-09 10:34
MantaMania schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:28:
[...]

Volgens mij mag ik mezelf een kickje geven na 24 uur hopelijk heeft iemand nog een tip of idee waar ik naar zou kunnen zoeken de zelfde fouten blijven bestaan. Zeker mn werk agenda vind ik erg lastig!
Kan alleen zeggen dat het bij mij wel super smooth loopt. Heb Vodafone HSDPA, en ik gebruikt verder geen netcounter.

Maar ik denk niet dat dat het probleem bij je is, aangezien je een enkel filmpje wel af kan spelen begreep ik. Klantenservice al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volkan1984 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:32:
@ poepvlieg, kijk eens of er ergens een HTC servicepunt is. Die zijn meestal sneller dan een Belcompany (die sturen hem toch naar een Dynafix o.i.d., ben je hem gelijk 2,5/ 3 weken kwijt ofzo).
Thanx ga ff googlen, ik was al bang dat via Belcompagny het wel eens lang kon gaan duren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

tigid schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:29:
Jippie, heb sinds vandaag ook een Desire :) Heb redelijk wat gegevens ingevoerd, en vond het leuk dat er bij de adresgegevens automatisch gegevens van Facebook en gmail worden bijgezocht. Vooral bij de Facebook-gegevens staat er regelmatig een verjaardagsdatum bij.

Ik heb dan wel een Legend ipv een Desire, maar bij mij komen de facebook verjaardagen automatisch in de agenda. Misschien even zoeken naar de koppelingen of instellingen. Ik heb er niets voor gedaan voor zover ik weet. Het kan dus in elk geval wel.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
MediJack schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:23:
[...]

Ik heb dan wel een Legensd ipv een Desire, maar bij mij komen de facebook verjaardagen automatisch in de agenda. Misschien even zoeken naar de koppelingen of instellingen. Ik heb er niets voor gedaan voor zover ik weet. Het kan dus in elk geval wel.
Ik kan het ook nergens vinden bij de instellingen, van zowel Contacten als Agenda. Zo wel handig zijn als het kan ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

FabianNL schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:52:
[...]

Heb je hem al opnieuw opgestart? Deze problemen kwamen vaker voor na de update, een herstart deed toen altijd wonderen.
Dat was inderdaad de oplossing.

Wel irritant, ik moest ook de contactwidget weer opnieuw toevoegen en alle contacten die ik daarin wil zien ook opnieuw instellen.

Positieve kant van de update: ik heb voor het eerst sinds ik mijn telefoon heb gewoon kunnen afsluiten. Dus zonder de batterij te verwijderen.
Negatieve kant: SD-kaart implementatie is nog steeds FUBAR. Kreeg net weer de melding dat de backup mislukt is en dat ik geen foto kan maken door verkeerde rechten. Hoe moeilijk is dat om te fixen zeg }:|

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:55
MediJack schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:23:
[...]

Ik heb dan wel een Legensd ipv een Desire, maar bij mij komen de facebook verjaardagen automatisch in de agenda. Misschien even zoeken naar de koppelingen of instellingen. Ik heb er niets voor gedaan voor zover ik weet. Het kan dus in elk geval wel.
In welke agenda staan ze bij jou dan? Ik heb gewoon in de HTC-widget gekeken en in de agenda-applicatie in de apps-list (die dezelfde gegevens gebruiken) , maar daar kan ik net zoals Upbeat verder niks bij de instellingen vinden, en standaard staan ze er ook niet in.

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Huh, mijn Desire heeft zichzelf gewoon geupdate zonder dat ik er toestemming voor heb gegeven :?
En het afsluitprobleem waarbij het uren duurt om af te sluiten heeft die van mij inmiddels ook bereikt.

Jammer dat zo'n mooie telefoon met zulke shitproblemen kan komen... ;(

Verder ben ik er nog steeds heel tevreden over hoor *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:20
Volkan1984 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:51:
Zonder teveel offtopic te gaan, hoe lang heb je WM gebruikt? (@ Ewivis)
2 jaar en mijn pa had ook al een wm5 device(om tomtom te gebruiken)

Maar met de desire is het echt een verademing om android te gebruiken, toch ook weer beter dan als ik bijvoorbeeld bij een maat kijk met de tmobile pulse, gaat toch allemaal iets lekkerder/iets vloeiender

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Helaasch nog niet.

Voor de medemensen die problemen hebben met afsluiten: unmount de SD kaart, en je gsm sluit af in 15 seconden.

Blijkbaar is er iets mis met die backup implementatie van HTC (Daarom heb ik ook een N1, alles direct van Google :9 , die hun testing process is toch iets beter ;) )

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
@ iedereen: de mensen die er zo vreselijk lang over doen om af te sluiten, waaronder ik zelf; gebruiken we allemaal de standaard geheugenkaart? Dat, i.c.m. de post van Snake, is mogelijk de oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister op weg naar huis, eens de google nav geprobeert, ik zeg.. toppertje
zodra je vanaf de snelweg weer in de bewoonde wereld komt, kan je omschakelen naar streetview.
dus, feitelijk realtime navigeren.

Dit ter info.

anderen al hiermee gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volkan1984 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 07:28:
@ iedereen: de mensen die er zo vreselijk lang over doen om af te sluiten, waaronder ik zelf; gebruiken we allemaal de standaard geheugenkaart? Dat, i.c.m. de post van Snake, is mogelijk de oplossing..
Ik heb er geen last van en gebruik een 8GB-kaartje dat in mijn vorige nokia 5800 zat.

Iets anders: vinden jullie het niet vervelend dat die klok-widget altijd een fractie van een seconde achter komt? Als je bijvoorbeeld op een ander scherm zit en je gaat naar de homescreen, denk ik altijd "oh, is het nogmaar zo laat", om dan direct weer vast te stellen dat het al veel later is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Ja dus xnke1, jij gebruikt niet de standaard kaart. Ik zal dan binnenkort maar eens kijken of t probleem van het afsluiten komt door de standaard geheugenkaart.. door een andere te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb er geen last van en gebruik een 8GB-kaartje dat in mijn vorige nokia 5800 zat.
Dit lukte mij niet... Dat kaartje uit mijn Nokia 5800 werd precies niet geaccepteerd door de Desire :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluppfisk schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:55:
[...]

Dit lukte mij niet... Dat kaartje uit mijn Nokia 5800 werd precies niet geaccepteerd door de Desire :(
En geformatteerd enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:33:
Gister op weg naar huis, eens de google nav geprobeert, ik zeg.. toppertje
zodra je vanaf de snelweg weer in de bewoonde wereld komt, kan je omschakelen naar streetview.
dus, feitelijk realtime navigeren.

Dit ter info.

anderen al hiermee gespeeld?
Jazker.. Ik vind het ook een goed programma voor iets wat en gratis is en nog in een betaversie verkeert. Toch vind ik streetview nog niet alles.. je moet altijd beschikken over 3g, anders werkt het gewoon niet, gaat veel te langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Anarchist schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:54:
[...]

De camera van de desire is 5MP. Dus hardwarematig kan de camera het aan,.. De software op het moment van uitkomen van de desire misschien niet. Het lijkt mij dus meer een vooruitgang in benutting van de hardware.
Die telefoon stotterd nu al als je filmt op hoogste resolutie.. laat staan bij hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:48:
[...]

Jazker.. Ik vind het ook een goed programma voor iets wat en gratis is en nog in een betaversie verkeert. Toch vind ik streetview nog niet alles.. je moet altijd beschikken over 3g, anders werkt het gewoon niet, gaat veel te langzaam
Klopt, die streetview is het nog net niet, gaat ook erg traag inderdaad
maar het navigeren naar een bestemming gaat top.

ook als je een andere route rijd als aangegeven, berekend die best snel een alternatieve route.

dus wat je zegt, voor een beta versie!!!! niks mis mee.

zou leuk zijn als hieraan nog de gereden snelheid zou worden toegevoegd,

nee overall, niets te klagen.

amen.

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:58

Je kunt dit wel doen als je ook al je contacten hebt opgeslagen in je Gmail account.

Open Gmail -> calender -> klik op nieuwe calender toevoegen (linkerkant van scherm) -> verjaardagen van contactpersonen.
Je desire neemt dit over bij de eerstvolgende sync (kan soms een dagje duren voordat het goed doorkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:30
heb de desire nu ook al een tijdje en kwam er net achter dat als je de home knop ingedrukt houd hij laat zien welke programma's je als laatste gebruikt heb/actief zijn.
dit is wel handig scheelt me toch weer wat handelingen te verrichten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Mute schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:47:
[...]

Jij denkt echt dat als 'ie na 3.5 uur nog steeds niet afgesloten is dat 'ie het nog steeds doet? Ja, hij zal uiteindelijk wel uitgaan, maar alleen omdat je batterij op is.
Ik wist niet wat ik er van moest denken, de vorige keer duurde het 1.5 uur voordat hij zichzelf afsloot ;)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Laatst online: 09:13
Ik heb de Google Maps update nog niet ontvangen... normaal krijg ik de updates via de market direct binnen. Klopt het dat er een geleidelijk uitrol is of doe ik gewoon iets verkeerd? Heb nu ook geen internet; maar dat zal wel een storing van Vodafone zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Gister nieuwe Desire gehaald, omdat oude paarse gloed probleem had. Valt me op dat de knopjes net iets anders zitten en optische sensor net wat schever... Ook trilt de telefoon wat zachter dan mijn oude bij het plaatsen van een widget/ typen etc. Oude trilde trouwens wel heel hard. Nieuwe Desire lijkt ook net wat trager, bijvoorbeeld met de oranje, paarse, bewegendende lve sense achtergrond... Moet hij dan nog inwerken ofzo of zie ik spoken:P? Firmware is gelijk aan oude, werd geleverd met 1.21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:48
Wheeehooooo, Desire over 2 dagen binnen! :)
Can't wait! Iemand nog aanraders qua Apps die ik zoiezo moet installeren? dus handig voor gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 16:52
BigF25 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:10:
Wheeehooooo, Desire over 2 dagen binnen! :)
Can't wait! Iemand nog aanraders qua Apps die ik zoiezo moet installeren? dus handig voor gebruik
Apps die ik wel handig/leuk vindt:
- 9292ov
- Barcode scanner
- Layar en/of Wikitude
- Google Maps (en Navigation)
- Teletekst
- TVGids
- Shazam
- Buienalarm
- AH
- Rabobank sms/bank
- Air Control
- NUkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Nog een paar tips voor leuke apps.

- Google Earth
- Google Sky Map
(deze is geweldig om savonds te gebruiken als je wilt weten wat de naam van een ster of planeet is door je toestel naar te locatie in de lucht te richten, beeld laat dan zien de actuele stand van de sterrenhemel)
- Wifi Analyser
- SilentMode on/off
- Galactic core live wallpaper
- Starfield live wallpaper

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 13:52
Android lonkt voor de 4e keer naar mij :)
De Magic, Hero en de Legend (allen HTC) hebben al als telefoon dienst gedaan.
Mijn laatste ervaring met de Legend was niet zo positief.
Daarom de volgende vragen:

- Valt de internetverbinding soms/geregeld weg?

- Valt de wifi verbinding soms/geregeld weg?

- Hoe is de gesprekskwaliteit? Momenteel ben ik verwend met de E72 icm noise cancellation. De Legend vond ik geen uitblinker in een drukke omgeving. Daarnaast klonk de andere kant van de lijn een beetje schel danwel vervormd.
Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.