HTC Desire - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste
Acties:
  • 215.765 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:39:
Android lonkt voor de 4e keer naar mij :)
De Magic, Hero en de Legend (allen HTC) hebben al als telefoon dienst gedaan.
Mijn laatste ervaring met de Legend was niet zo positief.
Daarom de volgende vragen:

- Valt de internetverbinding soms/geregeld weg?

- Valt de wifi verbinding soms/geregeld weg?

- Hoe is de gesprekskwaliteit? Momenteel ben ik verwend met de E72 icm noise cancellation. De Legend vond ik geen uitblinker in een drukke omgeving. Daarnaast klonk de andere kant van de lijn een beetje schel danwel vervormd.
- Internet weg: geen last van, alleen soms wat moeite tijdens het aanleggen van het internet
- Wifi: geen last van
- gesprekskwaliteit: ik zou toch maar zeggen 'matig'. Soms zit er toch wel storing op en klinken bepaalde tonen echt schel. 't Hangt er bij mij vooral van af hoe luid hij staat. Op de luidste stand krijg ik regelmatig storende geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:52
...
Ja soms wel maar ik twijfel of dit aan Telfort/omgeving ligt of aan de telefoon. Mijn vriendin met Telfort heeft ook regelmatig geen internet. Zij heeft geen HTC.

Nog geen last van gehad (niet gemerkt in ieder geval)

- Hoe is de gesprekskwaliteit? Momenteel ben ik verwend met de E72 icm noise cancellation. De Legend vond ik geen uitblinker in een drukke omgeving. Daarnaast klonk de andere kant van de lijn een beetje schel danwel vervormd.
Ik had hiervoor de Touch Pro2 en merk weinig verschil tussen die en de Desire. Gesprekken zijn gewoon prima. Ik kan het niet vergelijken met een Nokia E72, mogelijk dat deze beter is?
Zie mijn opmerkingen dikgedrukt.

[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 10-06-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:40
@xnke1
Aanleggen verbinding had de Legend ook moeite mee, maar die viel ook nog vaak weg!
Bedankt voor je eerlijke antwoord qua gesprekskwaliteit. Ik denk toch dat ik dan even verder moet zoeken.

@bsmpower
Gesprekskwaliteit van de E72 is perfect. Alleen heeft de software vele kuren.
Android is lekker op stoom de laatste tijd, dus lonkt weer. Echter de basisfunctie bellen moet wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Weet iemand misschien toevallig waarom de Osiris site van mijn universiteit niet wil laden op de HTC Desire browser? In opera mini doet ie t wel...:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 19:41
Android lonkt voor de 4e keer naar mij :)
De Magic, Hero en de Legend (allen HTC) hebben al als telefoon dienst gedaan.
Mijn laatste ervaring met de Legend was niet zo positief.
Daarom de volgende vragen:

Als je niet positief was over de Legend zal ik inderdaad niet snel overstappen naar een Desire. Het is voor een groot gedeelte dezelfde software en ook hardware zal deels overeenkomen.
Hij ziet er echter wel compleet anders uit natuurlijk, heeft een groter scherm en is sneller... Dus het ligt er een beetje aan tegen welke problemen je bent opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Sj44k13 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:03:
Weet iemand misschien toevallig waarom de Osiris site van mijn universiteit niet wil laden op de HTC Desire browser? In opera mini doet ie t wel...:S
Geen last van hier :) Osiris doet het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:45
Btw hoe maak je de Desire simlock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Roodey schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:36:
@xnke1
Aanleggen verbinding had de Legend ook moeite mee, maar die viel ook nog vaak weg!
Bedankt voor je eerlijke antwoord qua gesprekskwaliteit. Ik denk toch dat ik dan even verder moet zoeken.
Even een schaamteloze quote uit mijn review;
Het bellen met de telefoon gaat prima en het scherm gaat automatisch uit wanneer je het aan je oor houdt. Wat me wel opgevallen is, is dat het wel enige tijd duurt voordat het scherm weer aangaat wanneer je het weer van je oor afhaalt. Soms duurt dit echt wel een seconde of 5. In het optie menu kun je kiezen om de persoon aan de lijn te dempen, het gesprek in de wacht te zetten of de luidspreker in te schakelen.

De gesprekskwaliteit is zeer goed te noemen en achtergrond lawaai wordt door de telefoon vrij goed weggefilterd. Ik heb een test gedaan samen met een collega door vanaf mijn HTC Desire naar zijn HTC Desire te bellen terwijl hij zijn telefoon op de line-in van een Creative Audigy aangesloten heeft en het gesprek heeft opgenomen. Ik heb halverwege het korte gesprek de muziek ontzettend hard aangezet zodat ik mijzelf nog nauwelijks kon verstaan maar ik bleef aan de andere kant van de lijn toch goed hoorbaar.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QTMnaIRAntZ77eQ1zvZTL5o5/full.gif Download Telefoongesprek

Natuurlijk test je met bovenstaande opname de interne luidspreker van de telefoon niet omdat je dat simpelweg met een opname niet vast kan leggen. Echter kan ik vermelden dat deze het prima doet, helder en geen vervorming.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Upbeat schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:05:
[...]

Geen last van hier :) Osiris doet het prima!
Welke uni? ik heb van universiteit utrecht. Krijg pop-up: Probleem met gegevensverbinding. Er kan geen beveiligde verbinding tot stand worden gebracht.

[ Voor 20% gewijzigd door Cobiwan op 10-06-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren heb ik de foto's die ik met de Desire had gemaakt maar eens van de SD kaart gehaald en op mn PC bekeken. Wat een verschrikkelijke kwaliteit!
Het zal vast een instelling zijn die ik verkeerd heb staan, dacht ik toen nog.
Zeker toen ik op internet veel positieve ervaringen tegenkwam over de camera van de Desire.

Nu zit ik een beetje te experimenteren met de instellingen, maar ik krijg er nog steeds geen fatsoenlijke foto's uit.
De foto's lijken een hele dikke jpeg compressie te bevatten, vooral op de delen van de foto die niet in focus zijn. Ik heb verschillende iso waarden geprobeerd, res staat op 5MP, quality op high. Autofocus aan/uit geprobeerd, verschillende focus methodes, ....

Heeft iemand een suggestie? Ik kan me niet voorstellen dat dit de hoogste kwaliteit is die de Desire kan leveren.
Vanavond als ik thuis ben kan ik wel een voorbeeldje uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Sj44k13 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:48:
[...]

Welke uni? ik heb van universiteit utrecht. Krijg pop-up: Probleem met gegevensverbinding. Er kan geen beveiligde verbinding tot stand worden gebracht.
Ik gebruik Osiris van de TU Delft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Zamorano schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:51:
Gisteren heb ik de foto's die ik met de Desire had gemaakt maar eens van de SD kaart gehaald en op mn PC bekeken. Wat een verschrikkelijke kwaliteit!
Het zal vast een instelling zijn die ik verkeerd heb staan, dacht ik toen nog.
Zeker toen ik op internet veel positieve ervaringen tegenkwam over de camera van de Desire.

Nu zit ik een beetje te experimenteren met de instellingen, maar ik krijg er nog steeds geen fatsoenlijke foto's uit.
De foto's lijken een hele dikke jpeg compressie te bevatten, vooral op de delen van de foto die niet in focus zijn. Ik heb verschillende iso waarden geprobeerd, res staat op 5MP, quality op high. Autofocus aan/uit geprobeerd, verschillende focus methodes, ....

Heeft iemand een suggestie? Ik kan me niet voorstellen dat dit de hoogste kwaliteit is die de Desire kan leveren.
Vanavond als ik thuis ben kan ik wel een voorbeeldje uppen.
Ook maar eens wat foto's op mijn PC gezet vanaf de Desire.
De kwaliteit is niets mis mee. Ik denk dat het wel veel afhangt hoe licht het is.
Vooral in de schemer en in het donker (met flits) zijn de foto's een stuk minder.

Wil wel een voorbeeld toevoegen alleen gaat dat niet. Kan alleen maar via URL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:28
Snap er niets van, die update krijg ik maar niet. Draai nu 1.15.405.4 en zowel via Umts(Telfort) als via de wifi krijg ik geen update (Telefoon is up to date), ook als ik zelf op update contoleer. Hoe kan ik een geforceerde update doen?

Net gebeld met de HTC helpdesk. Wat een bedrijf, weten niet dat er een update is en kunnen niet vertellen waarom ik geen of wanneer ik een update krijg. Of het sd-kaart probleem is opgelost is onbekend. Schiet je dus helemaal niets mee op :(

[ Voor 42% gewijzigd door waslijn op 10-06-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het kan iets te maken hebben met mijn hekel aan ingebouwde flitsers, maar zonder flitser komen er prima foto's uit hoor :)
Voor een telefooncam heel erg goed zelfs.
Snake schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 07:20:
Voor de medemensen die problemen hebben met afsluiten: unmount de SD kaart, en je gsm sluit af in 15 seconden.

Blijkbaar is er iets mis met die backup implementatie van HTC (Daarom heb ik ook een N1, alles direct van Google :9 , die hun testing process is toch iets beter ;) )
Ik zal het onthouden voor als ik 'm over een paar maanden nog eens opnieuw op moet starten ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Simlock vrij, dus geen branded toestel?

Gewoon flashen vanaf de computer dan, check deze link

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Stukfruit schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:02:
Het kan iets te maken hebben met mijn hekel aan ingebouwde flitsers, maar zonder flitser komen er prima foto's uit hoor :)
Voor een telefooncam heel erg goed zelfs.
Nee, ik heb het ook niet zo op flitsers, en die gebruik ik dan ook niet.
Maar de kwaliteit blijft bagger, en ik weet nog steeds niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mijn desire is ook binnen en ik ben er een beetje mee aan het spelen. Ik heb nu mijn gmail account erop gezet zegmaar, alleen ziet hij alle berichten nu als ongelezen, 2120 berichten...!! En nu krijg ik dus de hele tijd een plingeling van dat er nieuwe mail is... Hoe los ik dit op? Allemaal los gaan openen is me wat veel werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:08:
Zo, mijn desire is ook binnen en ik ben er een beetje mee aan het spelen. Ik heb nu mijn gmail account erop gezet zegmaar, alleen ziet hij alle berichten nu als ongelezen, 2120 berichten...!! En nu krijg ik dus de hele tijd een plingeling van dat er nieuwe mail is... Hoe los ik dit op? Allemaal los gaan openen is me wat veel werk...
Hoe heb je precies je gmail account "erop gezet"? Toch niet als pop account hoop ik, want dat zou de nieuwe mails verklaren... Gebruik je de standaard gmail client op android? Of de HTC mail app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook in de htc Mail applicatie gezet, zodat ik hem netjes op mijn beginscherm krijg. Gmail doet dat dan weer niet zoals mail dat doet. Ziet hij daarom alles als nieuwe mail..? Jemig.. :| Kan bij widgets alleen mail van htc kiezen en gmail alleen bij programma's, maarja dan krijg ik alleen een icoontje / snelkoppeling...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:57
Er is een widget dat het aantal ongelezen gmails aangeeft... Ik gebruik het ook, weet alleen de naam even niet, maar dat is wel op te googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje,
Ik heb mijn Desire nu 5 dagen en heb al 3x gehad dat er een fout voorkomt in mijn berichten. Dan krijg ik een foutmelding en zijn al mijn berichten weg. Iemand met dit probleem?
oplossing ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:05:
Ik heb een vraagje,
Ik heb mijn Desire nu 5 dagen en heb al 3x gehad dat er een fout voorkomt in mijn berichten. Dan krijg ik een foutmelding en zijn al mijn berichten weg. Iemand met dit probleem?
oplossing ervoor?
Wat is de foutmelding? En bedoel je met 'mijn berichten' je sms'jes? En dat dan alle sms'jes in je inbox verdwenen zijn?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:10:
[...]

Wat is de foutmelding? En bedoel je met 'mijn berichten' je sms'jes? En dat dan alle sms'jes in je inbox verdwenen zijn?
ik denk zelf dat de fout in het systeem zit. Weet zo de foutmelding uit mijn hoofd maar wel dat er .android. in staat. Al de smsjes zijn dan weg. Allemaal er staat helemaal niks meer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zamorano schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:07:
[...]

Nee, ik heb het ook niet zo op flitsers, en die gebruik ik dan ook niet.
Maar de kwaliteit blijft bagger, en ik weet nog steeds niet waarom.
Heb je misschien een voorbeeldfoto om te laten zien hoe bagger bagger is? :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Dat friendstream werkt erg grappig. Omdat ik nieuw ben met Android weet ik het niet zeker, maar begrijp dat het een HTC add-on is en niet iets van Google zelf. Wel jammer enigzins, want dan is de kans kleiner dat social networking sites als LinkedIn en Hyves plug-ins zullen uitbrengen.

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannRoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-09 13:26
Ik heb een tijdje terug een update gedaan, draai nu 1.19.161.5.
Draait bij mij eigenlijk gewoon goed, alles lijkt perfect te draaien.

Er is maar 1 klein dingetje waar ik het verschil in vind en dat is: wanneer je bij de "oude" firmware de MENU knop ingedrukt houdt krijg je het toetsenbord.
Bij de nieuwe firmware lukt dit gewoon niet.
Ik heb het eigenlijk nooit hoeven gebruiken, want de tekstvelden worden altijd goed herkent door de telefoon, maar toch raar dat ze dit weggelaten hebben.

Iemand anders die dit ondervonden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:55
DaannRoz schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:31:

Er is maar 1 klein dingetje waar ik het verschil in vind en dat is: wanneer je bij de "oude" firmware de MENU knop ingedrukt houdt krijg je het toetsenbord.
Ik heb het eigenlijk nooit hoeven gebruiken, want de tekstvelden worden altijd goed herkent door de telefoon, maar toch raar dat ze dit weggelaten hebben.

Als ik op een invoerveld sta en ik druk de menu-knop indruk krijg ik wel een toetsenbord. Ik draai hier 1.21.405.2

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk. Dat betekent dat we het niet op prijs stellen als je dezelfde vraag binnen 24 uur opnieuw stelt.

[ Voor 69% gewijzigd door RoD op 10-06-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkY schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:52:
niemand anders die de weather widget mist na de update (dus de standaard widget die je al hebt als je het net koopt en op je homescreen staat)?
Ik mis hem ook, kan hem ook nergens meer vinden in de widgets... zeg maar de 'omslag klok' + weer zoals op de welbekende productfoto van HTC (de widget bovenaan). Iemand een idee hoe deze terug te krijgen?

edit:
Ik reageerde na een zoekopdracht, de quote is dus al van ff geleden, heb zo snel nog geen oplossing kunnen vinden

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:12:
[...]

Ik mis hem ook, kan hem ook nergens meer vinden in de widgets... zeg maar de 'omslag klok' + weer zoals op de welbekende productfoto van HTC (de widget bovenaan). Iemand een idee hoe deze terug te krijgen?

edit:
Ik reageerde na een zoekopdracht, de quote is dus al van ff geleden, heb zo snel nog geen oplossing kunnen vinden
Deze staat on de widget Clock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
DaannRoz schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:31:

Klopt, ik merk het nu ook. Eerst kon je zelfs op je homescreen het toetsenbord oproepen, maar dat gaat nu niet meer lukken. Echter werkt het wel weer als je bijvoorbeeld in contacten staat of bij mail... Ik weet niet precies hoe het nu werkt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
FabianNL schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:21:
[...]

Klopt, ik merk het nu ook. Eerst kon je zelfs op je homescreen het toetsenbord oproepen, maar dat gaat nu niet meer lukken. Echter werkt het wel weer als je bijvoorbeeld in contacten staat of bij mail... Ik weet niet precies hoe het nu werkt dus.
Ik weet niet of ik het voor 1.19 ook kon, maar nu doet hij het wel, en overal. homescreen, mail, sms, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:33

BPP

Hmmm, is het heel raar als ik de MMS instellingen van T-Mobile voor de Desire niet kan vinden?

Iemand die toevallig weet wat de instellingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:55
BPP schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:49:
Hmmm, is het heel raar als ik de MMS instellingen van T-Mobile voor de Desire niet kan vinden?

Iemand die toevallig weet wat de instellingen zijn?
Ik kan gewoon een MMS verzenden zonder dat ik wat heb ingesteld...

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

als ik de scherm uitzet dan zie ik 3 witte puntjes op het scherm zitten, niet echt storend, maar hoe komt dit en kan ik em hiervoor terugsturen? Ik heb em pas 4 dagen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45
Ik heb sinds gisteren een Desire en merk dat ie soms spontaan reboot. Ik heb het idee dat dat gebeurt bij intensiefd gebruik, als ie warm wordt.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben en moet ik er nu mee terug gaan?

Of zou zoiets met een update verholpen kunnen worden? Ik heb nog geen updates kunnen downloaden, mijn Desire draait op 1.19.161.5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Homey D. Clown schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:17:
Ik heb sinds gisteren een Desire en merk dat ie soms spontaan reboot. Ik heb het idee dat dat gebeurt bij intensiefd gebruik, als ie warm wordt.

Of zou zoiets met een update verholpen kunnen worden? Ik heb nog geen updates kunnen downloaden, mijn Desire draait op 1.19.161.5...
Dat is bij mij ook weleens voorgekomen. Is volgens mij gewoon normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ook problemen met smsjes versturen met zijn desire? Ik kom erachter dat als de andere kant zijn telefoon uit heeft staan of deze vol zit met smsjes, je een error krijgt dat de sms niet verstuurd kan worden. Toch is dit niet altijd waar, soms krijg je deze error terwijl de andere kant het wel ontvangt. Ik heb een vermoeden dat dit te maken heeft met de "geldigheidsperiode" (validity period) van de smsjes. Bij mijn vorige mobiel kon ik deze op een uur zetten of een week etc. Ik kan dat echter in mijn desire niet vinden. Iemand die me kan helpen? Tot nu toe biedt google geen oplossing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:36:
Heeft er iemand ook problemen met smsjes versturen met zijn desire? Ik kom erachter dat als de andere kant zijn telefoon uit heeft staan of deze vol zit met smsjes, je een error krijgt dat de sms niet verstuurd kan worden. Toch is dit niet altijd waar, soms krijg je deze error terwijl de andere kant het wel ontvangt. Ik heb een vermoeden dat dit te maken heeft met de "geldigheidsperiode" (validity period) van de smsjes. Bij mijn vorige mobiel kon ik deze op een uur zetten of een week etc. Ik kan dat echter in mijn desire niet vinden. Iemand die me kan helpen? Tot nu toe biedt google geen oplossing....
hmm nee alleen dat er wel eens foutmeldingen komen en al je smsjes weg zijn. Jij last van dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:00

Nakebod

Nope.

Homey D. Clown schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:17:

Als het is vergelijbaar is met mijn problemen, dan zou ik hem mooi omwisselen/terugsturen.
Is namelijk 99% zeker geen software probleem, anders hadden er veel meer mensen last van. Zelfs na (meerdere) factory resets had ik dit.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:43:
[...]

hmm nee alleen dat er wel eens foutmeldingen komen en al je smsjes weg zijn. Jij last van dat probleem?
Nee, daar heb ik weer geen last van. Ik ben nu alleen een paar smsjes kwijt door wat frustratie en geklier met het erin en eruit halen van de sim kaart in mn oude mobiel en de desire.

Bij jou verstuurt ie dus altijd alles als ik het goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:04:
[...]

Nee, daar heb ik weer geen last van. Ik ben nu alleen een paar smsjes kwijt door wat frustratie en geklier met het erin en eruit halen van de sim kaart in mn oude mobiel en de desire.

Bij jou verstuurt ie dus altijd alles als ik het goed begrijp.
Ja, behalve toenstraks. Maar toen keek ik en had die dat smsje alweer opnieuw verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:06:
[...]

Ja, behalve toenstraks. Maar toen keek ik en had die dat smsje alweer opnieuw verstuurd!
Ik kom er ook achter dat er dus wel geld afgeschreven wordt, ondanks dat ie zegt dat de sms niet verstuurd kan worden. Stabiel programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:12:
[...]

Ik kom er ook achter dat er dus wel geld afgeschreven wordt, ondanks dat ie zegt dat de sms niet verstuurd kan worden. Stabiel programma!
Probeert de Desire 'm niet naderhand nog een keer te verzenden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasinan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-03-2015
heb hier al gelezen dat andere mensen het ook hadden, maar nu de vraag of zij het al hebben kunnen oplossen,
heb mijn desire al een paar weken, heb er een valenta hoesje bij en heb gemerkt dat er vooral op de achterkant verkleuringen zijn, microvezeldoekjes, brilpoets/tft doekjes en een zachte spons helpt niet, iemand nog ideen???

een battery cover kost ook een fortuin bij expansys... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:20:
[...]

Probeert de Desire 'm niet naderhand nog een keer te verzenden dan?
Meestal verzend ie'm juist wel. Heb dit ook al een paar keer gehad en kreeg dan een verbaasd smsje terug waarom ik een smsje 3x verstuur, terwijl ik hem volgens mijn desire nog niet heb verstuurd, of pas na 3x.

@batterycover, op de htc site staan ze voor €20,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwoelie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06-2024
Sinds een paar dagen in het bezit van dit prachtige toestel, werkt helemaal naar behoren behalve....

Ik heb geen 3G netwerk meer. Bij het aanzetten (via widget) krijg je het scherm "instellingen mobiel netwerk".
Gegevensroaming: uit
geluid roaming: uit
Namen toegangspunten: live.vodafone.com
netwerkmodus: gsm/wcdma auto
mobiele providers: vodafone NL
mobiele gegevens enz: aan

Waar moet ik nu mijn 3G activeren, kan geen oplossing vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:11
Settings -- > Wireless & networks --> Mobiel netwerk (die aanvinken)

Dan gaat hij zoeken, en dan moet het goed gaan.. :p Maar volgens mij bedoel je iets anders, want dit weet je toch wel verwacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil misschien ook de Desire kopen dmv verlenging bij Hi, Student 25 met eindeloos online, alleen schijnt er veel problemen met de FUP te zijn bij Hi, is dit nog steeds zo?

Zelf zal ik dan voornamelijk email checken / OV info bekijken / MSNen. Zal ik er dan last van krijgen? Youtube vids zal ik niet snel kijken. Vraag me vooral af of MSNen veel MB's in gaat nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwoelie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06-2024
diabolofan schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:19:
Settings -- > Wireless & networks --> Mobiel netwerk (die aanvinken)

Dan gaat hij zoeken, en dan moet het goed gaan.. :p Maar volgens mij bedoel je iets anders, want dit weet je toch wel verwacht ik?
Je bedoelt de optie: gegevensverbinding. Hiermee activeer ik mijn mobiel internet als ik geen wifi heb.
Net opnieuw gedrukt en heb nu wel internet.... 8)7
Maar je ziet bovenaan of je 3G gebruikt. Druk ik de knop in voor aanzetten (powercontrol pro) schiet naar het genoemde menu uit mijn eerste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadownetwork schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:01:
[...]

Meestal verzend ie'm juist wel. Heb dit ook al een paar keer gehad en kreeg dan een verbaasd smsje terug waarom ik een smsje 3x verstuur, terwijl ik hem volgens mijn desire nog niet heb verstuurd, of pas na 3x.

@batterycover, op de htc site staan ze voor €20,-
Nee, ik heb juist dat ie hm totaal niet verstuurd. Naja, blijkbaar gebeurt er wel iets, want er wordt wel geld afgeschreven, maar de andere persoon krijgt de sms niet. Ik heb HTC eens gemaild waar ik de geldigheidsperiode van de sms van opboosten, want die verdenk ik er nog steeds van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:33:
[...]

Nee, ik heb juist dat ie hm totaal niet verstuurd. Naja, blijkbaar gebeurt er wel iets, want er wordt wel geld afgeschreven, maar de andere persoon krijgt de sms niet. Ik heb HTC eens gemaild waar ik de geldigheidsperiode van de sms van opboosten, want die verdenk ik er nog steeds van....
Ik heb ook regelmatig zoiets, gebeurt overigens ook met Handcent.

Sms versturen - melding dat het niet gelukt is - en meestal probeert hij dan zelf eens opnieuw. Quite annoying!

Het kan gewoon een indruk zijn, maar van mij gebeurt het vaak als mijn verbinding 'bezet' is: bijvoorbeeld: telefoon is nog bezig met een vorig bericht te versturen, of er komt net een ander bericht binnen ofzo. Ook als ik slechte ontvangst heb gebeurt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwoelie schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:26:
[...]

Je bedoelt de optie: gegevensverbinding. Hiermee activeer ik mijn mobiel internet als ik geen wifi heb.
Maar je ziet bovenaan of je 3G gebruikt. Druk ik de knop in voor aanzetten (powercontrol pro) schiet naar het genoemde menu uit mijn eerste post.
Als ik me niet vergis zit er een standaard htc widget op je desire waarmee je de 3g aan en uit kan zetten.
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:16:
hoi,

als ik de scherm uitzet dan zie ik 3 witte puntjes op het scherm zitten, niet echt storend, maar hoe komt dit en kan ik em hiervoor terugsturen? Ik heb em pas 4 dagen.

alvast bedankt
Klinkt als wat dode pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:20
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:54:
[...]

Ik heb ook regelmatig zoiets, gebeurt overigens ook met Handcent.

Sms versturen - melding dat het niet gelukt is - en meestal probeert hij dan zelf eens opnieuw. Quite annoying!

Het kan gewoon een indruk zijn, maar van mij gebeurt het vaak als mijn verbinding 'bezet' is: bijvoorbeeld: telefoon is nog bezig met een vorig bericht te versturen, of er komt net een ander bericht binnen ofzo. Ook als ik slechte ontvangst heb gebeurt het.
had ik dus met handsent ook.. naar chompsms gegaan, nergens last meer van... ligt denk ik dus aan handsent???

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:11:
[...]
Klinkt als wat dode pixels...
Met het scherm uit? Lijkt mij eerder wat vuil, helemaal gezien hoe de pentile matrix is met witte kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Stukfruit schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:15:
[...]

Heb je misschien een voorbeeldfoto om te laten zien hoe bagger bagger is? :)
Die heb ik zeker. Ben nu pas aan uploaden toegekomen. :)
De eerste is eigenlijk nog de beste kwaliteit die ik eruit kreeg.
Daarna ben ik eens gaan kijken wat de camera binnen deed. Lichtomstandigheden waren nog vrij redelijk.

Klik

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Zamorano schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:16:
[...]

Daarna ben ik eens gaan kijken wat de camera binnen deed. Lichtomstandigheden waren nog vrij redelijk.

Klik

Klik
Kun je alleen foto's/ plaatjes uploaden via URL? Of kan het ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Kievit1964 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:24:
[...]

Kun je alleen foto's/ plaatjes uploaden via URL? Of kan het ook anders?
Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-08 03:36

Infinithlon

i was there!

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:42:
Iets anders: vinden jullie het niet vervelend dat die klok-widget altijd een fractie van een seconde achter komt? Als je bijvoorbeeld op een ander scherm zit en je gaat naar de homescreen, denk ik altijd "oh, is het nogmaar zo laat", om dan direct weer vast te stellen dat het al veel later is :p
Ja! Vind ik nogal slordig, moet ik zeggen, lijkt me dat het op zo'n snelle telefoon niet nodig is...

when i wake up people take up mostly all of my time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:11
zwoelie schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:26:
[...]

Gegevensverbinding is in het Engels Mobile Network.. ;) Maar maakte idd een typfout, netwerk = network :p

Fijn trouwens dat je nu bij de YouTube applicatie niet steeds Menu -> More -> High Resolution hoeft te doen, maar gewoon direct op HQ kan klikken in het voortgangsbalkje..! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apparaat hier nu eindelijk gekoppeld met surf en mail van Telfort, yep........ 7(8)7 ........het was lastig, dankjewel Alev. S. ...... medewerkster KS. _/-\o_ ............

Genieten...., ik ben zo vaak verbaasd, wat er mag, wat dit ´ding´ kan, wat het mij toestaat om te doen......... Ik gebruik HET nu ook als e reader, letters wat groter....vieuw.......opnieuw indelen en hoppa, groter lettertype en lekker lezen, muziek erbij......16gieg kaartje erin, fotoz, bellen, chatten.......accu...oopz..bijna leeg, kon nog 40 minuten muziek luisteren............ _O-

Besteld.....

Artikelen
-===================================================-
2 x Accu HTC Desire S410 1400mAh () = €39.90
Sub-Totaal: €39.90
Pakket-brievenbus post (): €1.95
BTW 19%: €6.68
Totaal: €41.85

nog zoveel te ontdekken.....

50MB today........fup :+

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
als de helderheid van het scherm helemaal naar links staat, (donker dus) en je scherm is paars achtig, is dat zo'n fout wat meerdere mensen hebben? Of is dit normaal? Merk ook dat wanneer ik mijn helderheid het zelfde instel als de helderheid van de telefoon van een kameraad, (ook een Desire uiteraard) dat mijn scherm veel minder helder is.. morgen maar eens langs de winkel, t was mij zelf niet eens opgevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Zamorano schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:16:
[...]

Klik

Klik
Eerste gedachte, je lens is zo smerig als maar zijn kan.... Zo niet je camera is defect.
Ik maak er best leuke foto's mee:

Buiten bij regenachtige dag
http://picasaweb.google.n...tEL0KvVfQ?feat=directlink

En bij weinig licht:
http://picasaweb.google.n...tpoT4oGbg?feat=directlink

Ik zet deze alleen hier neer zodat je evt voor jezelf kunt besluiten of je je desire retour wilt sturen

Edit: Heb je wel naar je instellingen gekeken/veranderd? Vooral bij die foto van bovenaf maakt het vast
wel uit op welk aantal mp je hem hebt staan

[ Voor 7% gewijzigd door Staffie666 op 11-06-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Badie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:05:
als de helderheid van het scherm helemaal naar links staat, (donker dus) en je scherm is paars achtig, is dat zo'n fout wat meerdere mensen hebben? Of is dit normaal? Merk ook dat wanneer ik mijn helderheid het zelfde instel als de helderheid van de telefoon van een kameraad, (ook een Desire uiteraard) dat mijn scherm veel minder helder is.. morgen maar eens langs de winkel, t was mij zelf niet eens opgevallen!
Ik heb mijn scherm ook kunnen vergelijken met een andere Desire in mijn vriendenkring.

Mijn Desire heeft absoluut een paarse gloed bij de laagste helderheid. Een tikkie hoger zetten en het is weg. De Desire van een vriend van mij heeft de paarse gloed totaal niet.

Verder viel het op dat mijn scherm (paarse gloed op laagste stand) op volle helderheid veel mooier en feller was dan degene zonder paarse gloed.

Wij kwamen er in ieder geval samen niet uit wat nou beter was... Het leek in ieder geval of er 2 compleet verschillende schermen gebruikt zijn.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:44:
[...]

had ik dus met handsent ook.. naar chompsms gegaan, nergens last meer van... ligt denk ik dus aan handsent???
Is chompsms dan even uitgebreid als handcent? Ik was het nu net wat gewoon aan het worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Heeft iemand zijn desire op een bedrijfsnetwerk aangesloten? Ik ben aangesloten, kan mijn exchange mail binnenhalen. Kan op intranet. Maar netwerk naar buiten is er niet. Opzich logisch. Hiervoor dien je een proxyserver op te geven. Nu kan ik dit nergens vinden in de instellingen om dit op te geven. In de market zie ik veel proxy apps maar die zijn allen voor annoniem internetten.
herkend iemand het probleem en beter nog heeft die een oplossing.....

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatchampion schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:18:
[...]

Deze staat on de widget Clock
Ahhh top! Ik heb me echt helemaal rot gezocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 22:15
Infinithlon schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:40:
[...]
Ja! Vind ik nogal slordig, moet ik zeggen, lijkt me dat het op zo'n snelle telefoon niet nodig is...
Is dit niet 'by-design' om een animatie te kunnen tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Staffie666 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:44:
[...]

Eerste gedachte, je lens is zo smerig als maar zijn kan.... Zo niet je camera is defect.
Ik maak er best leuke foto's mee:

Buiten bij regenachtige dag
http://picasaweb.google.n...tEL0KvVfQ?feat=directlink

En bij weinig licht:
http://picasaweb.google.n...tpoT4oGbg?feat=directlink

Ik zet deze alleen hier neer zodat je evt voor jezelf kunt besluiten of je je desire retour wilt sturen

Edit: Heb je wel naar je instellingen gekeken/veranderd? Vooral bij die foto van bovenaf maakt het vast
wel uit op welk aantal mp je hem hebt staan
Ja. De lens even schoonmaken was één van de eerste dingen die ik gedaan heb.
De instellingen heb ik uiteraard allemaal nagelopen (zoals ik ook al in een eerdere post meldde).

Je foto's zijn netjes, zoals de meeste foto's gemaakt met de Desire die ik op internet tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Ik bedoel dit eigenlijk meer algemeen, dus niet zozeer dat jij het anders zou moeten doen. :|

De vraag is:

Hoe kan ik plaatjes uploaden in dit forum? Kan dit alleen met een URL?

n.b. mijn foto's zien er inderdaad ook beter uit dus er moet iets niet goed staan of zijn met of in je Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Kievit1964 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:26:
[...]

Ik bedoel dit eigenlijk meer algemeen, dus niet zozeer dat jij het anders zou moeten doen. :|

De vraag is:

Hoe kan ik plaatjes uploaden in dit forum? Kan dit alleen met een URL?

n.b. mijn foto's zien er inderdaad ook beter uit dus er moet iets niet goed staan of zijn met of in je Desire.
Ok, dan is het helder.
Nee, je kunt hier geen plaatjes uploaden. Die zul je ergens anders moeten uppen en dan kun je er gewoon naar linken met de IMG of URL tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Badie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:05:
als de helderheid van het scherm helemaal naar links staat, (donker dus) en je scherm is paars achtig, is dat zo'n fout wat meerdere mensen hebben? Of is dit normaal?
ik wil je dringend adviseren om, met name de startpost eens goed door te lezen.

ook is er een speciaal Roze kleuren en paars/roze gloed op de HTC Desire topic over.

[ Voor 6% gewijzigd door Shanquish op 11-06-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Cavalera125 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:38:
[...]

Is dit niet 'by-design' om een animatie te kunnen tonen?
Klopt inderdaad, is een bewuste keuze van HTC. Deze 'feature' zat ook al op eerdere HTC Sense versies en heeft dus niks te maken met de snelheid van de telefoon of iets.

[ Voor 0% gewijzigd door FabianNL op 11-06-2010 14:25 . Reden: hele stomme spelfout :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, ik heb de eerdere delen al doorgenomen maar niets kunnen vinden, ook niet op GooGle. Vandaar dat ik het hier probeer. Ik zie dat sommigen van jullie software versie 1.19.161.5 of zelfs versie 1.21.405.2 hebben op jullie toestel. Ikzelf heb firmware 2.1 met software versie 1.15.405.4 en heb van alles geprobeert maar kan hem niet updaten naar 1.19.161.5 of 1.21.405.2 wanneer ik bij instellingen> software> update> kijk staat er : er is een update op het toestel ! en als ik de controle uitvoer, staat er : de toestel is up to date. Zie ik een mogelijkheid over het hoofd of doe ik iets verkeerd?
:? p.s. Ik heb een simlock-vrij toestel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:35:
Hi, ik heb de eerdere delen al doorgenomen maar niets kunnen vinden, ook niet op GooGle. Vandaar dat ik het hier probeer. Ik zie dat sommigen van jullie software versie 1.19.161.5 of zelfs versie 1.21.405.2 hebben op jullie toestel. Ikzelf heb firmware 2.1 met software versie 1.15.405.4 en heb van alles geprobeert maar kan hem niet updaten naar 1.19.161.5 of 1.21.405.2 wanneer ik bij instellingen> software> update> kijk staat er : er is een update op het toestel ! en als ik de controle uitvoer, staat er : de toestel is up to date. Zie ik een mogelijkheid over het hoofd of doe ik iets verkeerd?
Heb hetzelfde probleem. Helpdesk van HTC kon er ook niets zinnigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar basseer je op dat hij simlock-vrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Hi, ik heb de eerdere delen al doorgenomen maar niets kunnen vinden, ook niet op GooGle. Vandaar dat ik het hier probeer. Ik zie dat sommigen van jullie software versie 1.19.161.5 of zelfs versie 1.21.405.2 hebben op jullie toestel. Ikzelf heb firmware 2.1 met software versie 1.15.405.4 en heb van alles geprobeert maar kan hem niet updaten naar 1.19.161.5 of 1.21.405.2
je hebt wel een simlock. versie 1.15 is een versie van een provider. 1.19 is de standaard meegeleverde android versie. 1.21 is een recente update.
wanneer ik bij instellingen> software> update> kijk staat er : er is een update op het toestel ! en als ik de controle uitvoer, staat er : de toestel is up to date. Zie ik een mogelijkheid over het hoofd of doe ik iets verkeerd?
Dat is een vertaalfout. Meerdere malen al benoemd.

Dus waarschijnlijk zul je moeten wachten tot een update van je provider voor de update

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hij komt vanzelf beschikbaar bij mij was ie er gisteren ook pas. de melding er is een update op het toestel is een vertalingsfout dit moet zijn dat er geen update is. Even geduld volgens mij zijn ze nog met uitrollen bezig.
Ik heb wel af en toe handmatige check gedaan en had hem dus gister.

bah net te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Ik heb gewoon een los toestel zonder simlock, krijg de update ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
wontcachme schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:28:
[...]

je hebt wel een simlock. versie 1.15 is een versie van een provider. 1.19 is de standaard meegeleverde android versie. 1.21 is een recente update.
Nee, dat klopt niet.
Standaard firmware versie was 1.15.405, dat is simlock vrij. Die is geupdate naar 1.21.
De 1.15.161.4 was de Vodafone firmware. Die zit nu op 1.91.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Het uitrollen van de OTA-update gaat op serienummer.
Dus gewoon regelmatig even handmatig proberen en op een dag...zal ook bij jou de update worden aangeboden.

Dit ongeacht of je een Vodafone-branded of unbranded toestel hebt (ikzelf heb de update van Vodafone al binnen en zit dus op 1.19.161.5). Ik prees mijzelf overigens gelukkig dat VF net zo snel was met de update als HTC zelf. Hopelijk blijft dat zo. Ook bij de overgang naar FroYo.

[ Voor 13% gewijzigd door trapm op 11-06-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:18:
[...]

waar basseer je op dat hij simlock-vrij is?
Ik heb het toestel los gekocht bij The Phonehouse, dan mag ik toch ik aannemen dat die dan simlockvrij is?
Wanneer dit niet het geval is ga ik terug om hem te ruilen tegen een simlockvije toestel, zal het zometeen controleren met een andere simkaart erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:38:
[...]

Ik heb het toestel los gekocht bij The Phonehouse, dan mag ik toch ik aannemen dat die dan simlockvrij is?
Wanneer dit niet het geval is ga ik terug om hem te ruilen tegen een simlockvije toestel, zal het zometeen controleren met een andere simkaart erin.
Je kan het ook controleren door je firmware versie te checken. Als die 1.15.404 is dat zit je goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:50

Salandur

Software Engineer

ik heb vandaag dit toestel besteld bij mijn broer (shopmanager grote telcoketen). hopelijk kan ik hem vandaag nog ophalen en dan dit weekend lekker veel spelen :D

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om wk te kijken op mobiel? voor nos heb je silverlight nodig dus dat gaat em nie worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Afhankelijk van je mobiele internet abonnement zou dat in theorie moeten kunnnen.
Niet via de NOS zelf, die zenden niets mobiel uit omdat de rechten veel te duur waren, maar eventueel wel via je provider als die mobiele tv aanbied, en dan natuurlijk ook Nederland 1. (Als ik het goed heb: T-Mobile WnW Plus, Vodafone, meer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:40:
[...]

Je kan het ook controleren door je firmware versie te checken. Als die 1.15.404 is dat zit je goed ;)
Net gechecked met een simkaart van T-Mobile, de mijne is simlockvrij heb alleen niet zoals hierboven 1.15.404 maar 1.15405.4. Ik zal maar nog even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:46:
[...]

Net gechecked met een simkaart van T-Mobile, de mijne is simlockvrij heb alleen niet zoals hierboven 1.15.404 maar 1.15405.4. Ik zal maar nog even geduld moeten hebben.
Die update voegt niets toe hoor.. dus gewoon net als alle anderen geduldig op froyo wachten heeft meer nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:42:
Afhankelijk van je mobiele internet abonnement zou dat in theorie moeten kunnnen.
Niet via de NOS zelf, die zenden niets mobiel uit omdat de rechten veel te duur waren, maar eventueel wel via je provider als die mobiele tv aanbied, en dan natuurlijk ook Nederland 1. (Als ik het goed heb: T-Mobile WnW Plus, Vodafone, meer?)
Vodafone bied et aan.. maar nog niet op deze mobiel als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

weet iemand, vanuit de praktijk, of de Desire, ook met 'gewone' beveiligingscertificaten om kan gaan. Heb ik nu nl. nodig (Touch HD) om te kunnen syncen met Exchange server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Geen idee of er ook "ongewone" beveiligingscertificaten zijn ;) maar kijk eens bij Settings > Location & Security Settings. En dan onder Credential storage: Install from SD card.
Weet alleen niet of dat het type certificaat is wat Exchange gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Misschien leuk om te melden: Er zijn 4 nieuwe htc widgets te downloaden ;) Dice, coin flip, profile en ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadownetwork schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:54:
Misschien leuk om te melden: Er zijn 4 nieuwe htc widgets te downloaden ;) Dice, coin flip, profile en ringtone.
Altijd interessant.. maar meld dan gelijk wat je ermee kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 08:08:
[...]

Is chompsms dan even uitgebreid als handcent? Ik was het nu net wat gewoon aan het worden :)
Ik had het gewoon nog over de standaard sms applicatie van htc die er standaard op zit waar de problemen mee zijn ;).

Ik zie dat chompsms wel met reclame is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:01:
[...]

Altijd interessant.. maar meld dan gelijk wat je ermee kan
Hmm dice en coinflip kon ik. de andere niet.

Dice zet 2 dobbelstenen op je homescreen. En als je die aanklikt worden ze groter. Even schudden met je phone en je kan lekker dobbelen.

Coinflip: Zie Dice maar dan met.....tada...... een munt. Overigens is er een coinflip in de marktet te vinden die mooier is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:06

MartNL

voor de mensen die toch graag software versie 121 willen hebben. (zoals ik :*) )
Je kan hem hier downloaden.

En offline installeren telefoon sync en klaar.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Heb vandaag de Desire besteld als verlenging op mijn abonnement met een HERO. Krijg hem morgen volgens TNT.
Heb al even mogen spelen met android 2.x op een SE X10.
Ziet er gelikter uit en de market was zelf met screenshot's zoals bij de befaamde iPhone appstore.
Bij de 1.5 op de HERO dus niet. Geen zin om op de update te wachten als ik een compleet nieuw toestel kan krijgen haha.

Hele verademing!

Zit alleen nog met een vraagje. Filmpjes die je afspeelt van youtube of constorten. Zijn die van goede kwaliteit of wordt dat comprimeert? iphone van een maat van me lijkt wel HD vergeleken met mijn HERO.

Kan er niet echt een antwoord op vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
JipJapGoedje schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:19:

Zit alleen nog met een vraagje. Filmpjes die je afspeelt van youtube of constorten. Zijn die van goede kwaliteit of wordt dat comprimeert? iphone van een maat van me lijkt wel HD vergeleken met mijn HERO.
Je kan zelf bepalen of je het filmpje in hoge kwaliteit bekijkt.
Sinds de update op de Desire zit er in de Youtube app een HQ knop rechts onder.

Met je Hero kon dit trouwens ook al.
Het zat echter wel verstopt in het menu van Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:31
JipJapGoedje schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:19:
[..]
Heb al even mogen spelen met android 2.x op een SE X10.
[..]
?? De X10 heeft alleen android 1.6 hoor :P En er is nog geen root waardoor een custom 2.1 geinstalleerd kan worden.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ jipjapgoedje, youtube filmpjes zijn op de HTC Desire beter dan op de Iphone, vooral wanneer je op de Desire de optie HQ aan klikt.
Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.