nu echt serieus: zeker niet onmogelijk, bij mij staat alles ook gewoon aan, en ding hoeft pas na 2 dagen weer aan de lader...
BT en 3G staat zowiezo constant aan, WIFI gebruik ik amper. en synct gewoon vrolijk met Gmail, twitter en tvgids, en gebruik ik de aquarium live wallpaper.
ik wil wel een uitdraai van juiceplotter posten, maar ik kan geen caps maken (geen root)
voorbeeldje:
batterij op 3 juli om 09:00 van de lader afgehaald.
vervolgens Runkeeper voor een paar uur gedraait (fitness programma, gebruik data en GPS)
en uiteraard wat gemaild, gesurft én wat foto's gemaakt. (TdF hier om de hoek

)
savonds om 21:00 stond de accu op 63 procent.
vervolgens toestel weggelegd en pas de volgende dag om 09:00 weer gepakt en toen stond de accu op 40%
snachts is ie plots van 56 naar 50 % gegaan in 20 minuten tijd, geen idee waarom.
enfin.. overdags het toestel weer gebruikt, weer wat foto's van de TdF gemaakt, wat tweets gelezen en een paar apps uitgeprobeerd.
savonds om 23:30 de telefoon aan de lader met 11 procent acculading.
dus het is gewoon mogelijk om zonder juicedefender e.d. wat langer met je accu te doen, en omdat ik geen van zulk soort apps gebruik ook geen problemen met dataverbindingen e.d. die niet tot stand willen komen.
als ik bij accugeschiedenis kijkt onder 'gedeeltelijk wake gebruik' heeft Android-systeem een klein blauw balkje in gebruik van amper een cm, dan staat eronder agenda en die heeft een blauw streepje van amper een milimeter dikte.
voor de rest staat er telefoon, google, internet en tvgids maar die hebben niet eens een blauw balkje