Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
The devil is in the details.
Ja, meer mensen hebben dit. Is hier ook al langs gekomen.Jelte12345 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 04:24:
Na het opladen 's nachts is mijn desire soms niet helemaal vol. Ik keek eens in juiceplotter en ik zag dat als hij vier uur vol is hij weer ongeveer naar negentig procent gaat en dan weer naar honderd gaat en dan weer opnieuw na vier uur naar beneden gaat. Dit is erg vervelend want hierdoor is hij niet altijd vol na een nacht. Is hier een oplossing voor en hebben meer mensen dit?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Volgens de specs zou 32GB moeten werken...Mute schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:30:
Of dat de Desire geen 32GB ondersteunt? Volgens mij zie je wel vaker dat telefoons niet meer dan 16GB ondersteunen standaard.
Mute schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:30:
Of dat de Desire geen 32GB ondersteunt? Volgens mij zie je wel vaker dat telefoons niet meer dan 16GB ondersteunen standaard.
http://www.htc.com/www/product/desire/specification.htmlRoD schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:35:
Dat zou dan eventueel met een firmware-update te fixen moeten zijn.
Staat toch duidelijk tot 32GB, waarschijnlijk het kaartje defect of formatteer je hem steeds op je PC naar een onjuist filesystem? Kopieer die muziek eens na em geformatteerd te hebben op de telefoon via een usb kabel.

Anoniem: 191432
Beide geprobeerd.Icyzer schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:24:
[...]
Stop je je microSD er los in of via de USB van je desire?
Dat dacht ik ook al. Echter, als ik hem wil formatteren krijg ik de melding "Windows was unable to complete the format". Het googlen van deze melding zegt dat ik naar Control Panel -> Administrative tools -> Computer management -> Disk management moet gaan en dan rechtermuisknop op de geheugenkaart en dan Format. Alleen staat er geen format bij, alleen 'New simple volume', 'Properties' en 'Help'. Bij 'New simple volume' krijg ik ook een error en bij properties staat niets nuttigs. Ik heb ook al de software van SanDisk en Toshiba geprobeerd maar die werken ook niet...Anoniem: 348530 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 23:18:
[...]
Misschien heeft het te maken met de manier waarop je je kaartje hebt geformateerd. Gebruik je NTFS of FAT32? Gebruik tevens bij het formateren de standaard (formaat) blockes. Dus even uitproberen...
Hij is net nieuw, ik ga er gewoon van uit dat hij werkt. Ik ga het niet opgeven iig.Xymox schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:29:
[...]
Je zou ook kunnen concluderen dat het kaartje gewoon defect is en wellicht een andere moet gebruiken.
Anoniem: 230001
Ik ben zelf van de 3GS naar de Desire overgestapt en zou niet meer naar een gesloten systeem als dat van Apple terugwillen.THE_BASE schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:17:
Ik denk er over mijn iPhone 3G te vervangen door de HTC Desire. Laat ik vooropstellen dat ik eigenlijk een groot Apple-fan ben.
De reden om over te stappen is dat ik het iOS zat ben, weinig tot geen vernieuwing, geen mogelijkheid tot aanpassen van het OS en al 3 jaar vrijwel hetzelfde.
Mijn vragen zijn eigenlijk als volgt:
- Kun je gemakkelijk de muziek vanuit iTunes syncen naar Android?
- Kun je eventueel via een omweg MobileMe instellen?
Dit zijn mijn meest gebruikte functies. Whatsapp komt naar Android begreep ik en mijn apps zal ik zo snel niet missen.
Wat betreft MobileMe kan ik niets zeggen want dat ken ik niet.
Ik betwijfel of je iTunes met de Desire kunt syncen, als ik mijn Desire op de PC aansluit wordt er in ieder geval niet automatisch contact gemaakt zoals dat tussen de 3GS en iTunes is. Ik sleep gewoon alles via verkenner naar de Desire, die staat namelijk als externe harde schijf in Mijn Computer. Op deze manier zet je een hele map met muziek tegelijk over.
Zet je telefoon s'nachts op vliegtuigmodus. Kan je niet gebeld worden en gaat de accu ook nog langer mee.Southern Sun schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:23:
Ok wtf? Klopt het dat het alarm niet af kan gaan als de klok uit staat?Dat vind ik echt achterlijk. Ik zet altijd m'n telefoon uit 's nachts zodat ik niet wakker gebeld kan worden en om de batterij te besparen. Heb ook nog nooit een telefoon gehad waarbij dit niet werkte.
Dat zijn normale waardes bij mij. Bij mij zou ie dan denk ik nog 90% over hebben,hakar schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 23:40:
Mijn desire stond gisteren van 18.00 uur tot half 2 snachts aan de lader. Vandaag zonder iets mee te doen (5min alleen internet) was de accu rond 13.00 uur bijna op de helft!!!!!!! Dit is ongelovelijk..
Alles staat zowat uit, zwarte achergrond, lage resolutie, weinig apps geinstalleerd, internetverbinding uit, automatische synchronisatie uit. In het schermpje "waarvoor de accu is gebruikt" heb ik staan:
Mobiel stand-by: 41%
Telefoon inactief: 42%
Android-systeem: 10%
Weergave: 3%
Market: 2%
Internet: 2%
Houden die percentages boven de 40 in dat de telefoon nooit rust in stand-by??
Weet je zeker dat de accu opgeladen is? Ik heb ook wel eens gehad dat de accu niet opgeladen was omdat dat klikbare deel van de lader niet goed vastgeklikt was. (gaat naar mijn idee ook veel te makkelijk los)
Ja. De software geeft eigelijk geen fouten over de geheugenkaart, de software geeft fouten bij het installeren en het opstarten. Ligt dus aan de software of mijn OS, maar denk niet dat het aan het geheugenkaartje ligt.Henk schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:36:
Ik zou er toch maar vanuit gaan dat het ding niet klopt als er zoveel foutmeldingen van diverse software komen... Heb je hem onder windows in een microSD adapter gepropt?
Ik heb hem nu via de telefoon eraan gehangen en nu lijkt het formatteren wel te werken. Misschien is de SD adapter gewoon gaar. Op welke manier raden jullie mij aan om te formatteren, FAT32 of NTFS, en welke allocation unit size?
Gebruik je een SDHC kaartlezer ? dat was voor mij de oplossingAnoniem: 191432 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:24:
[...]
Beide geprobeerd.
[...]
Dat dacht ik ook al. Echter, als ik hem wil formatteren krijg ik de melding "Windows was unable to complete the format". Het googlen van deze melding zegt dat ik naar Control Panel -> Administrative tools -> Computer management -> Disk management moet gaan en dan rechtermuisknop op de geheugenkaart en dan Format. Alleen staat er geen format bij, alleen 'New simple volume', 'Properties' en 'Help'. Bij 'New simple volume' krijg ik ook een error en bij properties staat niets nuttigs. Ik heb ook al de software van SanDisk en Toshiba geprobeerd maar die werken ook niet...
[...]
Hij is net nieuw, ik ga er gewoon van uit dat hij werkt. Ik ga het niet opgeven iig.
Ik neem aan dat je een Mac gebruikt.. Ik gebruik op mijn Mac Double Twist om muziek van Itunes naar mijn Desire over te zetten, werkt prima. In Itunes zelf gaat het niet lukken, maar Double Twist ziet al je muziek in je Itunes library en ziet de Desire als verwisselbare schijf. Nu kun je nummers erheen slepen of een specifieke afspeellijst synchroniseren. Gaat prima!THE_BASE schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:17:
Ik denk er over mijn iPhone 3G te vervangen door de HTC Desire. Laat ik vooropstellen dat ik eigenlijk een groot Apple-fan ben.
De reden om over te stappen is dat ik het iOS zat ben, weinig tot geen vernieuwing, geen mogelijkheid tot aanpassen van het OS en al 3 jaar vrijwel hetzelfde.
Dit zijn mijn meest gebruikte functies. Whatsapp komt naar Android begreep ik en mijn apps zal ik zo snel niet missen.
Weet ik niet, ik gebruik een SanDisk MicroSD to SD Adapter. Hijs zwart met rood en blauw en witte tekst erop. Maar ik denk dat ik het gewoon via de telefoon probeer voortaan, dat lijkt minder problemen op te leveren...Rfrancois schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:48:
[...]
Gebruik je een SDHC kaartlezer ? dat was voor mij de oplossing
Gaat niet om je SD-adapter, maar om de kaartlezer zelf. Als die niet voldoet aan de SDHC standaard, kunnen er SD/micro-SD kaartjes in van max 2GB (soms 4GB, bij uitzondering).Anoniem: 191432 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:06:
[...]
Weet ik niet, ik gebruik een SanDisk MicroSD to SD Adapter. Hijs zwart met rood en blauw en witte tekst erop. Maar ik denk dat ik het gewoon via de telefoon probeer voortaan, dat lijkt minder problemen op te leveren...
Inderdaad. Ik had zelf met de 3gs altijd een speciale afspeellijst 'iphone' welke ik dan syncte (library > ruimte op toestel), en in doubleTwist kan je je iTunes playlisten synchen en ook gewoon 1 playlist naar je tel overschrijven. Werkt inderdaad goed, alleen ik gebruik nog wel iTunes voor playlist management en gewoon afspelen (waar doubleTwist minder handig voor is vind ik).Can2 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:00:
[...]
Ik neem aan dat je een Mac gebruikt.. Ik gebruik op mijn Mac Double Twist om muziek van Itunes naar mijn Desire over te zetten, werkt prima. In Itunes zelf gaat het niet lukken, maar Double Twist ziet al je muziek in je Itunes library en ziet de Desire als verwisselbare schijf. Nu kun je nummers erheen slepen of een specifieke afspeellijst synchroniseren. Gaat prima!
MobileMe gaat overigens niet echt werken volgens mij. Je contacten kan je nog wel naar google uploaden en daarna weer synchen maar mail wordt een lastiger verhaal geloof ik. Heeft mobileme mail geen imap mogelijkheid ofzo? Want je kan natuurlijk ook gewoon non-gmail accounts toevoegen.
Welles
Ik had dit eerst ook toen installeerde ik juicedefender en dat hielp echt heel erg. Die zorgt dat je 3g uitgaat als je scherm uitgaat en dan af en toe weer aangaat om te syncen. Dat scheelt echt veel in je idle verbruik.hakar schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 23:40:
Mijn desire stond gisteren van 18.00 uur tot half 2 snachts aan de lader. Vandaag zonder iets mee te doen (5min alleen internet) was de accu rond 13.00 uur bijna op de helft!!!!!!! Dit is ongelovelijk..
Alles staat zowat uit, zwarte achergrond, lage resolutie, weinig apps geinstalleerd, internetverbinding uit, automatische synchronisatie uit. In het schermpje "waarvoor de accu is gebruikt" heb ik staan:
Mobiel stand-by: 41%
Telefoon inactief: 42%
Android-systeem: 10%
Weergave: 3%
Market: 2%
Internet: 2%
Houden die percentages boven de 40 in dat de telefoon nooit rust in stand-by??
Anoniem: 99613
Voor Apple-fans denk ik toch dat je het beste bij een iPhone kan blijven. Je wil waarschijnlijk een no-nonsense telefoon waaraan je zo min mogelijk moet tweaken om eea werkend te krijgen. Natuurlijk is de Desire goed aan te passen, maar ik kan mij zo indenken dat de gemiddelde Apple gebruiker zou vinden dat er te veel bugs in zitten, of dat er te veel via een omweg gedaan moet worden.THE_BASE schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:17:
Neemt niet weg dat ik zelf wel blij ben met overstap, maar ik ben dan ook geen Apple lover.
Hier en daar lees je ook dat sommige mensen de UI van de iPhone een beetje zat zijn aangezien die niet veranderd.Anoniem: 99613 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:45:
[...]
Voor Apple-fans denk ik toch dat je het beste bij een iPhone kan blijven. Je wil waarschijnlijk een no-nonsense telefoon waaraan je zo min mogelijk moet tweaken om eea werkend te krijgen. Natuurlijk is de Desire goed aan te passen, maar ik kan mij zo indenken dat de gemiddelde Apple gebruiker zou vinden dat er te veel bugs in zitten, of dat er te veel via een omweg gedaan moet worden.
Neemt niet weg dat ik zelf wel blij ben met overstap, maar ik ben dan ook geen Apple lover.
Ik ben net overgestapt van de i8910 die symbian s60v5 had. Jeetje wat is dat toestel tekort gedaan door dat OS. Moet heel erg wennen aan Android en waar alles staat, maar alles wat met internet moet verbinden gaat zoveel sneller. Ook erg tof dat er zoveel apps beschikbaar zijn.
De accu gaat natuurlijk wel snel. Gisteravond om 21u wat begonnen met uitzoeken, vannacht uitgezet en nu een uurtje weer wat zooi installeren en de helft is er af. Natuurlijk gaat het met veel geprobeer en nieuwe apps installeren hard, maar ik had er toch al geen hoge verwachtingen van

[Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 04-07-2010 12:05]
Southern Sun schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:23:
Ok wtf? Klopt het dat het alarm niet af kan gaan als de klok uit staat?Dat vind ik echt achterlijk. Ik zet altijd m'n telefoon uit 's nachts zodat ik niet wakker gebeld kan worden en om de batterij te besparen. Heb ook nog nooit een telefoon gehad waarbij dit niet werkte.
Ik laat mijn telefoon s'nacht graag aan i.v.m. mijn oudere vader. Ik heb echter met grote regelmaat dat de wekker niet afgaat. Ik heb nog niet de vinger erachter kunnen krijgen waar het probleem zit. Het lijkt erop indien je s'ochtens, voor de wekker afgaat, het scherm kort aanzet dat de wekker het vervolgens laat afweten. Wat ik nog met geen enkel mobieltje heb gehad is mij nu al reeds overkomen, verslapen en te laat op het werk.The Anarchist schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:40:
[...]
Zet je telefoon s'nachts op vliegtuigmodus. Kan je niet gebeld worden en gaat de accu ook nog langer mee.
Ik zat te bedenken volgens mij heb ik ergens een optie gezien waarbij de telefoon s'nachts geen geluid maakt of ben ik abuis.
[Voor 19% gewijzigd door NaZGuLL op 04-07-2010 12:08]
I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.
NaZGuLL schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:06:
[...]
Ik laat mijn telefoon s'nacht graag aan i.v.m. mijn oudere vader. Ik heb echter met grote regelmaat dat de wekker niet afgaat. Ik heb nog niet de vinger erachter kunnen krijgen waar het probleem zit. Het lijkt erop indien je s'ochtens voor de wekker afgaat het scherm even aanzet dat de wekker het vervolgens laat afweten. Wat ik nog met geen enkel mobieltje heb gehad is mij nu al reeds overkomen, verslapen en te laat op het werk.
Ik zat te bedenken volgens mij heb ik ergens een optie gezien waarbij de telefoon s'nachts geen geluid maakt of ben ik abuis.
Task killer?
[Voor 8% gewijzigd door Kanarie op 04-07-2010 12:07]
The skyline was beautiful on fire. All twisted metal stretching upwards. Everything washed in a thin orange haze.
Heb je een taskkiller lopen? Ik kwam meerdere berichten tegen dat die ook wel eens problemen konden geven met de wekker.NaZGuLL schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:06:
[...]
Ik laat mijn telefoon s'nacht graag aan i.v.m. mijn oudere vader. Ik heb echter met grote regelmaat dat de wekker niet afgaat. Ik heb nog niet de vinger erachter kunnen krijgen waar het probleem zit. Het lijkt erop indien je s'ochtens voor de wekker afgaat het scherm even aanzet dat de wekker het vervolgens laat afweten. Wat ik nog met geen enkel mobieltje heb gehad is mij nu al reeds overkomen, verslapen en te laat op het werk.
Overigens ben ik ook positief verrast over de camera. De i8910 heeft 8MP en HD resolutie, dus ik dacht dat het een goeie stap terug zou zijn. Niet dus

Anoniem: 230001
Dat was een van de redenen dat ik overgestapt ben naar Android. De iPhone is op zich een snelle en goede gsm maar elke dag tegen die gekleurde blokjes met zwarte achtergrond aankijken werd ik beu, naast dat betuttelende dat Apple bepaalt wat wel en niet goed voor me is. Heel simpel die blokjes transparant(er) maken en een zelf gekozen achtergrond die zichtbaar is maakt al een heel verschil. Dus niet zoals nu in iOS4 waar je de achtergrond nog niet ziet.Southern Sun schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:03:
[...]
Hier en daar lees je ook dat sommige mensen de UI van de iPhone een beetje zat zijn aangezien die niet veranderd.
Maar het blijft gelukkig vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur

Oke dat lijkt mij inderdaad wel een mogelijkheid, even niet aan gedacht. Wat overigens dan wel vreemd is dat het wekker symbooltje gewoon zichtbaar blijft.
Maar is dan de optie om voor je de wekker zet, taskkiller zichzelf te laten killen voor de nacht of moet ik iets in de "ignore list" zetten?
Ik heb de klok app in de ignore list gezet van Task killer en zal het de komende dagen aankijken.
[Voor 23% gewijzigd door NaZGuLL op 04-07-2010 12:32]
I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.
Als heeel tevreden 3gs gebruiker waren er een aantal redenen om toch de overstap te maken:Anoniem: 230001 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:11:
[...]
Dat was een van de redenen dat ik overgestapt ben naar Android. De iPhone is op zich een snelle en goede gsm maar elke dag tegen die gekleurde blokjes met zwarte achtergrond aankijken werd ik beu, naast dat betuttelende dat Apple bepaalt wat wel en niet goed voor me is. Heel simpel die blokjes transparant(er) maken en een zelf gekozen achtergrond die zichtbaar is maakt al een heel verschil. Dus niet zoals nu in iOS4 waar je de achtergrond nog niet ziet.
Maar het blijft gelukkig vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur
1) hardware zoals resolutie en camera (i4 is beter weer maar die is ook een stuk duurder)
2) widgets (come onnnn apple, donder op met een gridje met apps, ik wil mijn agenda op homescreen)
3) ui: dat blauwe van iOS gaat vervelen na een tijdje
4) beter browsen: browsen op desire = een genot. Resolutie, aanpassende text in breedte, flash
En in general is Android een OS dat een jaar geleden imho nog niet in de schaduw mocht staan van iOS en nu dusdanig verbeterd is dat het gelijk/beter is, en het ontwikkeld nog altijd sneller dan iOS. Ik ben graag deel van die ontwikkeling

Bij de overstap viel al snel op dat de apps die ik veel gebruikte vervangers hebben op Android, die net zo goed of beter werken. Ik gebruik mijn tel als algeheel communicatiehubje naar de wereld:
- E-mail: ik gebruik al gmail (google apps domain) en dat werkt super op android, logischerwijs
- SMS is gewoon prima, maar gebruik wel handcent sms als sms app (en die keuze heb je ook gewoon): ik browse, krijg een sms, antwoord hem vanuit de popup en ga weer door met browsen. Probeer dat maar op iOS...
- Twitter for iPhone kan prima vervangen worden door Seesmic, Toitteur (persoonlijke favoriet)
- Nu.nl, Engadget app, allemaal ook op Android
- Agenda is iets minder maar heeft wel widgets op homescreen
- Ik gebruik meestal eBuddy of Nimbuzz voor msn
- Skype is dan weer minder: alleen via andere apps als nimbuzz maar geen officiele app.
Welles
Anoniem: 102326
Schakel dat hele actieve gebeuren van die taskkiller maar uit want dat werkt alleen maar negatief op het batterijverbruik. Android heeft zelf een prima ingebouwde taskkiller.NaZGuLL schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:20:
[...]
Oke dat lijkt mij inderdaad wel een mogelijkheid, even niet aan gedacht. Wat overigens dan wel vreemd is dat het wekker symbooltje gewoon zichtbaar blijft.
Maar is dan de optie om voor je de wekker zet taskkiller, zichzelf te laten killen voor de nacht of moet ik iets in de "ignore list" zetten?
Zal de komende dagen het een en ander proberen.
Net even een filmpje gemaakt en op mijn laptop gezet. Als ik het afspeel is er echter geen geluid

Wel geluid als je het filmpje op je telefoon afspeelt?Southern Sun schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:40:
Wellicht al heel vaak voorbij gekomen, maar ik kom er via google niet uit.
Net even een filmpje gemaakt en op mijn laptop gezet. Als ik het afspeel is er echter geen geluidDe optie "opnemen met geluid" staat wel aangevinkt. Wat zie ik over het hoofd?
Zou kunnen namelijk dat de player die je gebruikt op je laptop geen 3gp audio-codec heeft/ondersteund.
[Voor 11% gewijzigd door 210667 op 04-07-2010 12:49]
Trouwens, ik raad aan om Launcher Pro te installeren. Je verliest ten opzichte van de standaard HTC Sense launcher wel wat in - minder widgets (je kan de Sense widgets niet meer gebruiken). Maar het is zoveel mooier, zoveel sneller en er is zoveel meer te customizen... Denk aan een glass dock, zoals het Dock van Mac OS X

[Voor 4% gewijzigd door Volkan1984 op 04-07-2010 12:53. Reden: uitbreidingen en aanpassingen]
Oh tuurlijk210667 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:47:
[...]
Wel geluid als je het filmpje op je telefoon afspeelt?
Zou kunnen namelijk dat de player die je gebruikt op je laptop geen 3gp audio-codec heeft/ondersteund.

I hear ya...gebruik zelf LP ook al weer een tijdje, prima alternatief inderdad voor Sense. En ja sommige HTC widgets mis ik ook wel...bijv de Agenda en Email widgets. Maar flink instelbaar, retesnel, en zeer weinig geheugengebruik. Na start van telefoon heb ik ruim 270Mb over aan RAM, dit tov bij gebruik van Sense slechts zo'n 200Mb.Volkan1984 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:52:
Trouwens, ik raad aan om Launcher Pro te installeren. Je verliest ten opzichte van de standaard HTC Sense launcher wel wat in - minder widgets (je kan de Sense widgets niet meer gebruiken). Maar het is zoveel mooier, zoveel sneller en er is zoveel meer te customizen... Denk aan een glass dock, zoals het Dock van Mac OS X
En waarom is de framerate bij het filmen zo instabiel? Is het de bedoeling dat hij 25 fps haalt bij de hoogste video resolutie?
Ik snap sowieso al niet waarom je steeds maar weer een kopieer-sessie start waarbij je *alles* in 1 keer kopieert, nadat het al zo vaak mis is gegaan. Dat is niet handig...ja, splits het kopieren dan inderdaad op in een aantal keren. Dan kom je niet steeds voor onaangename verrassingen te staan...succes in ieder geval...hoop dat het nu eindelijk eens een keer gaat lukken!Anoniem: 191432 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:57:
Nu de kaart maar via de telefoon geformatteerd. Dan probeer ik alles in 1x te kopieren en na 1,5 uur op +/- 80% loopt windows explorer vast! Heel erg fijn! Dan sluit ik explorer af en dan is de sd kaart weer beschadigd volgens de Desire... Als ik gewoon 100 nummers erop zet en hij maakt het kopieren ook echt af dan doet hij het wel. Nu poging 20; de muziek in 2 delen kopieren... Als dat niet werkt word ik echt gek!
Weer niet gelukt! Hij loopt weer vast op ongeveer driekwart.dafmay schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:01:
[...]
Ik snap sowieso al niet waarom je steeds maar weer een kopieer-sessie start waarbij je *alles* in 1 keer kopieert, nadat het al zo vaak mis is gegaan. Dat is niet handig...ja, splits het kopieren dan inderdaad op in een aantal keren. Dan kom je niet steeds voor onaangename verrassingen te staan...succes in ieder geval...hoop dat het nu eindelijk eens een keer gaat lukken!

Lastig is ook dat ik niet precies weet waar het aan ligt. Ik ga nu de geheugenkaart opnieuw formatteren (normaal formatteren i.p.v. snel formatteren). Verder heb ik een alternatief voor windows explorer (Free commander) gedownload, eens kijken of dit werkt.
EDIT: Formatteren duurt een paar uur, toch maar geannuleerd. Als ik met Free commander ga kopieren zie ik nog steeds het Windows kopieer scherm, het gaat dus wel gewoon via Windows explorer. Weet iemand een programma waarmee je kunt kopieren zonder Windows explorer?
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 191432 op 04-07-2010 14:39]
*edit: never mind, zie nu pas het accesoires topic
[Voor 12% gewijzigd door Southern Sun op 04-07-2010 14:08]
Anoniem: 338112
Als ik bel of gebeld word begint het scherm heel vaak te flippen. Ik weet dat als je de desire van je oor afhaalt het scherm weer zichtbaar word, maar zo af en toe blijft het scherm maar van zwart/ gebruiksklaar springen. Is hier een oplossing voor of gewoon een kleine bug die ik maar moet accepteren voorlopig?
Je kaartje is gewoon stuk, zoals iemand eerder ook al opmerkte. Dan krijg je dit soort fouten... Probeer nu eindelijk eens een ander 32GB kaartje en zie dat het dan wel werkt...Anoniem: 191432 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:02:
[...]
Weer niet gelukt! Hij loopt weer vast op ongeveer driekwart.Ik kreeg de melding dat het bronbestand van een bepaald nummer niet leesbaar was.
Lastig is ook dat ik niet precies weet waar het aan ligt. Ik ga nu de geheugenkaart opnieuw formatteren (normaal formatteren i.p.v. snel formatteren). Verder heb ik een alternatief voor windows explorer (Free commander) gedownload, eens kijken of dit werkt.
Anyway, nu ik toch post: nog niemand die iets kan vertellen over mijn problemen met de mail-app en het "delen"-lijstje?
[Voor 12% gewijzigd door Hmmbob op 04-07-2010 14:36]
Sometimes you need to plan for coincidence
Punt is dat ik geen ander kaartje heb, en ze zijn nogal duur...Groentenboer schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:33:
[...]
Je kaartje is gewoon stuk, zoals iemand eerder ook al opmerkte. Dan krijg je dit soort fouten... Probeer nu eindelijk eens een ander 32GB kaartje en zie dat het dan wel werkt...
Ik kan me niet voorstellen dat hij kapot is. Hij werkt gewoon, alleen bij het kopieren gaat het fout. Als ik 100 nummers erop zet doet hij het gewoon. Maar goed, ben nu in stappen van 20 nummers aan het proberen met Free commander, kijken wat dat me gaat opleveren.
EDIT: Dit is pas vette muziek! Volgens mijn Desire is de kaart evengoed niet beschadigd

Nja, het lijkt er dus op dat het niet gaat werken

In welke map staat overigens standaard de muziek? Misschien is dat wat ik verkeerd doe?
Verklaard een kapotte SD kaart ook dat hij maar met 2MB per seconde kopieert?
[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 191432 op 04-07-2010 16:32]
Als ik hem update haalt ie voor 4 dagen informatie op.
Maar regelmatig als ik ga kijken zegt ie dat er geen data beschikbaar is. Dan moet ik handmatig de update uitvoeren en dan werkt ie weer.
Ik kan trouwens het vinkje automatisch update niet aanvinken. Elke keer als ik kijk staat hij uitgevinkt.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Kijk bij instellingen -> Account en synchronisatie, en dan een van die vinkjes. Geloof ik.
[Voor 61% gewijzigd door PerfectLight op 04-07-2010 15:31]
Hmm heb ik nog geen last van, maar als gebeurd gooi ik het er wel weer tijdelijk af.reemprive schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:17:
Ik zou overigens een beetje uitkijken met Swype, kwam dit net tegen: http://swype.uservoice.co...-stops-working-aft?page=1
Nu hoef ik mijn geboortedatum nou niet bepaald vaak aan te passen, maar toch stom. Ik denk ik meld het even

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence
Daar ben ik dus vandaag op het werk achtergekomen, telefoon aan, ontgrendelen, werkt niet.. Scherm uit, scherm aan, weer proberen weer niet, gelukkig was 3 keer scheepsrecht, wou een bericht typen, swype liep de hele tijd vast. Direct verwijderd en mijn desire draait weer als een zonnetje:)reemprive schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:17:
Ik zou overigens een beetje uitkijken met Swype, kwam dit net tegen: http://swype.uservoice.co...-stops-working-aft?page=1
Nog geen last van, maar wordt het hele Touchscreen uitgeschakeld of alleen de multi-touch functionaliteit? Ik moet zeggen, ik zou eerlijk gezegd al niet meer terug willen naar een Swype-loze Desire..reemprive schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:17:

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Mag ik vragen hoe lang jij hebt moeten wennen? Ik heb het een half uurtje geprobeerd maar met mijn gewone toetstenbord ga ik toch alsnog sneller.Thijs_O schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:22:
[...]
Nog geen last van, maar wordt het hele Touchscreen uitgeschakeld of alleen de multi-touch functionaliteit? Ik moet zeggen, ik zou eerlijk gezegd al niet meer terug willen naar een Swype-loze Desire..

Heb vandaag TWEE keer de accu leeggebruikt van 100% tot 10% Dus 180% aan accu verbruikt. Misschien kan ik beter gewoon mn laptop pakken ofzo

Ik merk dat ik mijn Desire ook steeds meer als laptop vervanger gebruik. En inderdaad, je ziet.de procenten accu gewoon wegtikken... Als je bedenkt wat zo'n Desire allemaal doet in de achtergrond is dat ook niet gek. Maar wel véél laden dus...Gersompie schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:44:
Sorry, dit moet ik echt even met jullie delen:
Heb vandaag TWEE keer de accu leeggebruikt van 100% tot 10% Dus 180% aan accu verbruikt. Misschien kan ik beter gewoon mn laptop pakken ofzo
Vraagje aan de Swype gebruikers: hoe gebruiken jullie Swype met de Nederlandse taal? Ik heb het ook getest en het werkte vlekkeloos met Engels, maar Nederlands is nog niét ondersteund...
Heb je de tutorail gevolgd? Dat dacht ik namelijk eerst ook.Cyleo schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:45:
[...]
Mag ik vragen hoe lang jij hebt moeten wennen? Ik heb het een half uurtje geprobeerd maar met mijn gewone toetstenbord ga ik toch alsnog sneller.
hoi

Ik heb gewoon Nederlands hoor.Helsie schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:59:
[...]
Vraagje aan de Swype gebruikers: hoe gebruiken jullie Swype met de Nederlandse taal? Ik heb het ook getest en het werkte vlekkeloos met Engels, maar Nederlands is nog niét ondersteund...
[Voor 6% gewijzigd door jerry_a op 04-07-2010 23:17]
hoi
Ik ben er nu ongeveer twee dagen mee bezig geweest.Cyleo schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:45:
[...]
Mag ik vragen hoe lang jij hebt moeten wennen? Ik heb het een half uurtje geprobeerd maar met mijn gewone toetstenbord ga ik toch alsnog sneller.

Heb je wel het goede APK-installatiebestand gebruikt? Namelijk deze? Zo ja: misschien staat in je Instellingen de Swype-taal op Engels. Zo nee: dan heb je wellicht een officiële betaversie die inderdaad alleen nog Engels is momenteel, afaik..Helsie schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:59:
[...]
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Verder constant wifi of 3g aan gehad, behalve tijdens het slapen (dan is alles in airplane mode). Vanavond wel ook nog tijdje met sipdroid zitten spelen en verder the usual sync stuff.....
Als laptop-vervanging vind ik het scherm nog steeds te klein

Ik heb hetzelfde als ik Swype via rapidshare van die link download. Bij het openen van het .apk bestand krijg ik een parseerfout. Iemand enig idee?Volkan1984 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 00:20:
Ik krijg een parseerfout?
Super!!!Anoniem: 32767 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:20:
Eindelijk FlitsNav voor de Android: http://www.flitsservice.nl/phpBB/post2071394.html#p2071394
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
Dat had ik inderdaad ook, maar nadat ik het met de pc had gedownload werkte het wel gewoon.Can2 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 07:21:
[...]
Ik heb hetzelfde als ik Swype via rapidshare van die link download. Bij het openen van het .apk bestand krijg ik een parseerfout. Iemand enig idee?
OMG,eymey schreef op maandag 05 juli 2010 @ 00:35:
Wat betreft accu: Hier lijkt ie juist steeds langer mee te gaan. Nou heb ik ook niet bijster veel gespeeld, de afgelopen paar dagen maar met ong. 36 uur van de lader af zit ik nog steeds op 53%.
Verder constant wifi of 3g aan gehad, behalve tijdens het slapen (dan is alles in airplane mode). Vanavond wel ook nog tijdje met sipdroid zitten spelen en verder the usual sync stuff.....
dat is echt goed.
Bij mij gaat hij toch wel wat harder hoor.
Ik verdenk het mobiel netwerk ervan.
Hij zit constant te switchen tussen 3g, H, en G.
Nu 1 uur losgekoppeld en nog maar 93%.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Toch vannacht wel een beetje een dompertje:
Rond 0:45 in flight mode gegaan. Batterij stond toen nog op 53. Toen ik 'm om 07:00 weer terug uit flight mode haalde stond ie ineens nog op 39%

Het lijkt er dus haast op dat sommige progs (blijkbaar zelfs al 'systeem-processen') zich toch best kunnen misdragen op het moment dat er geen netwerk is.
Ben nu ook al 2 dagen de trotse bezitter van een Desire + Case Mate Barely There + screenprotector...en amai, wat een toestel....knap, kan alles en wat een snelheid... ;-)
Maar....had toch al enkele kleine vraagjes....waar ik nog niet ben achter gekomen...(moet misschien nog wat langer zoeken, of ik kan het gewoon hier snel effe vragen)
GoT is geen helpdesk, Dit soort dingen kun je prima in de handleiding vinden en/of door even te zoeken in deze topic reeks.
Voor zover ik er nu al kan over oordelen werkt de Desire gewoon super. Snel effe nieuws lezen, zelfs offline na 's morgens te hebben geupdate kan je nog wat artikels lezen. Surfen op internet gaan lekker vlot, berichten typen gaat ook goed maar wel het best in landscape...(toch wat grotere toetsen dan

dag1: aan de lader tot 00:00u...daarna redelijk wat mee gesurfd en gepruld

dag2: van 09:00u tot 12:00u aan de lader (100%)... nu vandaag om 09:30 nog 75%, na wat bellen en sms'sen en heel klein beetje surfen
Cya
[Voor 25% gewijzigd door BastiaanN op 05-07-2010 11:27]
<GoT> Brain3#2873

1)Brain3 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:25:
Hi all,
Ben nu ook al 2 dagen de trotse bezitter van een Desire + Case Mate Barely There + screenprotector...en amai, wat een toestel....knap, kan alles en wat een snelheid... ;-)
Maar....had toch al enkele kleine vraagjes....waar ik nog niet ben achter gekomen...(moet misschien nog wat langer zoeken, of ik kan het gewoon hier snel effe vragen)
1/ snelste manier om een contactpersoon toe te voegen ? nu doe ik, "Contacten" op de homescreen, dan "menu" dan "contactpersoon toevoegen....maar kan het sneller ? door bijvoorbeeld eerst gewoon iemand z'n nummer in te tikken en nadien de naam en randinfo ?
2/ kan je fotos in aparte mappen zetten, hoe maak je die mappen dan aan ?
3/ wat is de snelste manier om een nieuw sms'je/mms'je aan te maken ? nu doe ik, 2de homescreen heb ik HTC berichten staan, en daar klik ik op het pennetje....en kan ik aan mijn berichtje beginnen...kan ik ook ergens favoriete personen maken die ik snel kan aanklikken voor een sms te sturen ?
4/how the f*ck werkt die contacten-widget van HTC ? kan op geen enkele manier iemand uit mijn contactpersonenlijst toevoegen aan een groep bijv vrienden, collegas??? ziet er een heel handige widget uit, maar hoe werkt ie ?
Voor zover ik er nu al kan over oordelen werkt de Desire gewoon super. Snel effe nieuws lezen, zelfs offline na 's morgens te hebben geupdate kan je nog wat artikels lezen. Surfen op internet gaan lekker vlot, berichten typen gaat ook goed maar wel het best in landscape...(toch wat grotere toetsen dan), mails checken,....hopelijk kan ik binnen enkele weken een reviewke schrijven en een overall mening geven over dit prachtapparaat. Over de batterij (wat heel gevoelig ligt bij de meesten) kan ik al het volgende zeggen.
dag1: aan de lader tot 00:00u...daarna redelijk wat mee gesurfd en gepruld....volgende dag om 09:00u nog 35%
dag2: van 09:00u tot 12:00u aan de lader (100%)... nu vandaag om 09:30 nog 75%, na wat bellen en sms'sen en heel klein beetje surfen
Cya
Je kan op telefoon klikken en dan een nummer invoeren, als je telefoon het nummer niet kent krijg je de mogelijkheid opslaan in contacten. Dit is volgens mij de snelste methode.
2)
Dat kan, je kan verbinden met de PC, dan kan je op de SD-kaart en mapjes aanmaken.
Of je download Astro file manager (aanrader), dan kan je vanaf je desire op de sd kaart.
3)
Dat kan in de contacten widget.
4) je contacten moeten op je telefoon staan. Dat was voor mij ook even zoeken.
Als je de widget ziet klik dan op het icoon met de streepjes. Klik daarna op je menu knopje en kies voor importeren/exporteren. Hier kan je je sim contacten naar je telefoon kopieren. Dan moet het werken.
1/ Ja. Je geeft zelf al het antwoord op je vraag.
2/ Gebruik voor het aanmaken een file explorer als EStrongs. Ik raad sowieso een file explorer aan, dan kan je net iets meer met je Desire.
3/ 2 manieren om sneller een smsje te maken:
3.1 Gebruik de Favorieten-widget en wijs een actie toe aan elk van de personen die erin staan.
3.2 Hou je vinger ingedrukt op een leeg plekje op 1 van je Homescreens, kies Snelkoppeling en dan Direct bericht. Kies je contact, et voila.
4/ Geen flauw idee. Ik gebruik Launcher Pro en dan kan je de HTC Sense widgets niet gebruiken.
Same here, echt irritant. Dat gaat toch niet bij elke update het geval zijn hoop ikMute schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 13:39:
Doe ik net die update naar 1.21.nogwat, vraagt ie of ik backup wil terugzetten, dus ik denk "hij zal wel een backup hebben gemaakt voordat ie ging updaten, dus doe maar", zit ik weer naar 7 volledig kale schermen te kijken

Dit probleem heb ik ook, rete irritant! Hij slaat bij mij sinds kort (update?) de meest actuele afspraak over en laat dan de afspraak daarna zien. Wie weet hoe je dit kan oplossen?Binnetie schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:17:
Ik zit met een probleempje. Heb op mijn hoofdscherm een widget van de agenda zodat ik de eerst volgende afspraak zie zonder alle afspraken. 2 homescreens verder heb ik een scherm vullende widget van de agenda waar je alle afspraken ziet staan. Niet met een extra programma maar met gewoon de standaard widget van HTC of Android.
Nu gebeurd het regelmatig dat een aankomende afspraak niet op mijn homescreen komt te staan maar wel gewoon in mijn agenda staat. Nu heb ik voor 24 juni een afspraak staan maar op mijn homescreen staat als eerst komende afspraak een afspraak van 26 juni.
Iemand een oplossing?
Hier ook, is volgens mij ook sinds de laatste updateFer00 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:05:
[...]
Dit probleem heb ik ook, rete irritant! Hij slaat bij mij sinds kort (update?) de meest actuele afspraak over en laat dan de afspraak daarna zien. Wie weet hoe je dit kan oplossen?

[Voor 39% gewijzigd door Southern Sun op 05-07-2010 11:31]
ps. Na veelvuldig zoeken ben ik het antwoord nog nergens tegengekomen, vandaar dat ik de vraag even hier 'dump'.
Q3 van dit jaarHari-Bo schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:02:
Dat de HTC Desire een update krijgt naar de nieuwe versie Android 2.2 Froyo is allang bekend, maar wanneer wordt deze gepresenteerd aan de consumenten? Want de laatste berichten zijn uit Mei dat het bevestigd is, maar de release datum is nog niet bekend zover ik weet.
I intend to live forever. So far, so good.

Komen ze bij jou uit google? Die zijn qua kwaliteit niet zo best inderdaad.begetolo schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:00:
Even een kort vraagje. Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een Desire. Ben echt heel tevreden. Het enige wat mij stoort is de kwaliteit van de images bij contactpersonen. Is er een optimale resolutie en/of formaat? JPG of PNG? Alvast bedankt.
ps. Na veelvuldig zoeken ben ik het antwoord nog nergens tegengekomen, vandaar dat ik de vraag even hier 'dump'.
Welles
Nee, niet uit Google. Ik maak ze zelf aan de hand van een digitale foto en enige bewerking met Photoshop. Ik ga ervan uit dat er een optimale resolutie bestaat, waardoor de images zo goed mogelijk geschaald kunnen worden. 240 bij 240 pixels ofzo. Ik heb verschillende resoluties geprobeerd, maar krijg het niet zoals ik denk dat het zou moeten kunnen....roy.ahuis schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:07:
[...]
Komen ze bij jou uit google? Die zijn qua kwaliteit niet zo best inderdaad.

Dus het nog nog een maandje of twee dureneymey schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:06:
Mja, strikt genomen zitten we al in Q3. Aan de andere kant eindigt Q3 pas eind september

I intend to live forever. So far, so good.

Maar wat ik me trouwens ook afvraag is, ik heb nu een 20tal applicaties geinstalleerd is het mogelijk om voor alle applicaties in een keer te controleren of er updates beschikbaar zijn? Want nu zie ik het alleen in de Market Place per applicatie.
Is je home screen leeg na de update?
Zou wel jammer zijn. Ik heb hem nu zoals ik wil.
Wel apart eigenlijk. Ik krijg 'om de haverklap' in het meldingscherm dat er updates beschikbaar zijn voor applicatie dit-of-dat.Hari-Bo schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:23:
Dus nog even wachten.
Maar wat ik me trouwens ook afvraag is, ik heb nu een 20tal applicaties geinstalleerd is het mogelijk om voor alle applicaties in een keer te controleren of er updates beschikbaar zijn? Want nu zie ik het alleen in de Market Place per applicatie.
[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 05-07-2010 15:36. Reden: Typo]
Ik heb de Desire een kleine 5 dagen in gebruik, vandaar dat ik geen updates gekregen heb. Maar het wordt dus wel op de achtergrond bijgehouden, dat is goed om te horen.Anoniem: 162481 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:35:
[...]
Wel apart eigenlijk. Ik krijg 'om de haverklap' in het meldingscherm dat er updates beschikbaar zijn voor applicatie dit-of-dat.

Dat is één van de features van FroYoHari-Bo schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:23:
Dus nog even wachten.

Handig, maar ik krijg toch -update beschikbaar voor ...- meldingen in het meldingen scherm.
Ja, maar dan moet je ze een voor een installeren. Als je Froyo draait kun je ze allemaal in een keer updatenAnoniem: 162481 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:41:
[...]
Handig, maar ik krijg toch -update beschikbaar voor ...- meldingen in het meldingen scherm.

Bedankt voor de uitleg beiden.
vraagje over Chompsms, ik zie dat deze toch gelinkt is met de standaard sms applicatie van HTC/Desire zelf, hoe krijg ik het voor elkaar om alleen Chompsms te gebruiken voor het ontvangen/versturen van smsjes? nu krijg ik dus telkens een smsje in beide en als ik een sms verwijder gaat het bij de andere ook weg...
Mbt FlitsNav app.

[Voor 3% gewijzigd door dafmay op 05-07-2010 16:22]
Bij de gewone app notifications/meldingen afvinken et voilaBigF25 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:19:
Hello all,
vraagje over Chompsms, ik zie dat deze toch gelinkt is met de standaard sms applicatie van HTC/Desire zelf, hoe krijg ik het voor elkaar om alleen Chompsms te gebruiken voor het ontvangen/versturen van smsjes? nu krijg ik dus telkens een smsje in beide en als ik een sms verwijder gaat het bij de andere ook weg...

ok heb het ff getest, nu krijg ik alleen melding van Chompsms idd, maar wnnr ik weer in de normal sms app van Htc ga kijken, krijg ik hetzelfde bericht ook te zien.. hij haal het automatisch op dus -_-'
Inderdaad, sinds ik constant WIFI aan heb staan gaat het érg goed met de accueymey schreef op maandag 05 juli 2010 @ 00:35:
Wat betreft accu: Hier lijkt ie juist steeds langer mee te gaan. Nou heb ik ook niet bijster veel gespeeld, de afgelopen paar dagen maar met ong. 36 uur van de lader af zit ik nog steeds op 53%.

Ik heb 'm vannacht nieteens hoeven opladen omdat de accu nog @ 70% stond.
De boel staat terwijl ik dit typ op 50% (T-Mobile, WIFI, GPS, Sync aan, brightness op +1 en Latitude draaiend.
De droid apps doen dat bijna allemaal, behalve de homescreen van sense, en natuurlijk de andere 6 ook niet.
ik zie namelijk net op de frontpage dit.
nieuws: Foto's van HTC's nieuwe Android qwerty-slider duiken op
Het kan dus wel.
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Volgens mij heeft je Android gewoon 1 SMS-database, 't is niet alsof ie dubbel werk doet. Gewoon niet meer in de standaard app kijken en je probleem is opgelost!BigF25 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:20:
@Thunder
ok heb het ff getest, nu krijg ik alleen melding van Chompsms idd, maar wnnr ik weer in de normal sms app van Htc ga kijken, krijg ik hetzelfde bericht ook te zien.. hij haal het automatisch op dus -_-'

En even de meldingen van de standaard sms app uitschakelenThunder schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:30:
[...]
Volgens mij heeft je Android gewoon 1 SMS-database, 't is niet alsof ie dubbel werk doet. Gewoon niet meer in de standaard app kijken en je probleem is opgelost!

Ik heb even zitten zoeken in mijn desire, maar ik kan niet vinden waar ik dat kan aanvinkenRoD schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:47:
Of je vinkt bij apps aan dat ze automatisch mogen updaten.

Dat kan pas als je 2.2 hebt draaienLen schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:53:
[...]
Ik heb even zitten zoeken in mijn desire, maar ik kan niet vinden waar ik dat kan aanvinken

Dit topic is gesloten.