Toon posts:

HTC Desire - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste
Acties:
  • 214.005 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
mattie-w schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:07:
is het mogelijk om ontvangsbevestiging na versturen van sms te krijgen..??"?
dan heb ik het niet over die vervelende leveringsrapporten die je speciaal moet openen
Met handcent zeker, daar kun je instellen dat je dan een groen vinkje bij je sms ziet als deze is afgeleverd, maar het lijkt mij via de normale sms app ook mogelijk.

Overigens kan het met Hi/KPN niet, want die ondersteunen dat na 80 jaar nog steeds niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12

westergas

rikkie_pc

Anoniem: 153905 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:55:
Nu eindelijk mijn eerste goede smartphone met Androids 2.1 en hopelijk volgen nog meer updates zoals de Android 3.0
Laten we eerst maar gewoon wachten op 2.2 ;)

[Voor 9% gewijzigd door westergas op 02-07-2010 07:29]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-05 15:51
mattie-w schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:07:
is het mogelijk om ontvangsbevestiging na versturen van sms te krijgen..??"?
dan heb ik het niet over die vervelende leveringsrapporten die je speciaal moet openen
In berichten, menu => intellingen en dan bij sms het vinkje leveringsrapport.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 354049

master_viper schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:57:
[...]

Mag ik je vragen hoe je muziek streamed en of dit een online stream is of iets anders? Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar goeie programma's om muziek te streamen.
weet niet of je vraag al beantwoord was. maar ik gebruik hiervoor ES FILE EXPLORER

werkt super, middels wifi vind het je gedeelde mappen op je pc ( LAN )
maar ook kan ie een ftp verbinding opzetten als je ergens onderweg bent.
en ja, dan kan je je eigen muziek gewoon streamen over 3g.
uiteraard wel een ftp server installen op je pc. (Cerberus FTP Server is een goed en gratis ftp prog)

en uiteraard kan dit progje ook op je sd kaart browsen

ik zeg ideaal!

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 354049 op 02-07-2010 08:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:05

Nakebod

Nope.

Eegee schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 01:03:
[...]

Hier staat een Nederlands nummer:
http://www.htc.com/nl/CA_Hotline.aspx
(HTC - Ondersteuning - Klantenservice - Per telefoon)

[...]
Dank, ik zat via de Contact pagina te kijken en niet via Ondersteuning :)
Morgen even bellen, als HTC een mooie oplossing kan bieden gaat het verder via hun lopen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:21
Ik krijg vandaag mijn HTC Desire :D

Ik hoop dat ik de hierboven genoemde problemen niet tegenkom...

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-10-2022
Anoniem: 357339 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:56:
[...]
Desire even opnieuw opstarten en je icoontje is er weer :)
8)7 Inderdaad, thnx! _/-\o_

Bier = beter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

The Anarchist schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:36:
Waar heb je die dan besteld? In de winkel hier in het dorp ligt ie altijd op voorraad en hebben ze nooit leveringsproblemen van htc gehad. Hier op het forum hoorde ik rond de zelfde tijd dat ik em gekocht had ook verhalen van 3-4 weken levertijd, maar ik liep toch echt gewoon de winkel in en nam er een mee.
Brm-G schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:58:
V&A aangeboden: HTC Desire nieuw incl bon, ongeopende doos

misschien is dit een optie? op marktplaats ook genoeg htc desire's te krijgen in ongeopende doos voor een mooi prijsje
Bedankt voor de suggesties! :) De voorkeur gaat vanwege garantieafhandeling uit naar de vaste leverancier, en die had bij wijze van spreken op het moment van bestellen de laatste Desire de deur al uitgedaan, en moet nu wachten op een nieuwe levering.

Sowieso ben ik niet zo happig op het bestellen van telefoons via Marktplaats, maar dat is vanwege dezelfde garantiekwestie sowieso al geen optie.

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:37
Om dezelfde reden heb ik m'n Desire ook gewoon nieuw gekocht, en bij Coolblue. Ik wilde gewoon een nieuwe telefoon met mogelijkheid om er een verzekering bij te krijgen (en ik heb wat dat betreft goede ervaringen met Harmony Service Center).

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 294160

Aangezien ik van diverse mensen hoor dat APNdroid je instellingen veranderd en soms de instellingen een beetje verpest zocht ik even op het internet voor een alternatief. Toen kwam ik op dit uit, wat best wel een geniale oplossing is volgens mij.
You don't need an application to prevent your phone from using a data connection. You can do it yourself by creating a new APN Name. You can then switch between the real APN name and your fake APN name easily to enable/disable data. Here's how:

From the home page, go to
Menu > Settings > Wireless Networks > Mobile Networks > Access Point Names

Then use the Menu button to choose New APN

Set The Name and APN fields to FakeAPN. (Probably any name would work here but this name works for me). The FakeAPN name will not use data because the phone doesn't know how to connect to it.

You now have a second APN name, and you can come to this screen any time you want and activate the one you want.

If anyone has comments about this method, please let us know here. For example, I don't know if it uses battery trying to resolve and invalid APN name or not.
Misschien dat jullie er wat aan hebben, denk dat het wel handig is als je bijvoorbeeld op vakantie gaat en geen torenhoge rekening wilt hebben als je thuis komt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kaashooi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09-2021
hoi ik heb nu voor het eerst een problemen met mijn desire. het programma talk doet het niet goed meer reboot al meerder keren gedaan. de ene keer kan ik het programma wel starten maar kan ik niks sturen en de andere keer klik ik het programma aan en ga naar het hoofdscherm toe.
ook had ik problemen met de headset, wanneer ik meerdere muziek players had geïnstalleerd deden de knopen op de headset het niet meer met de normale speler, heeft iemand hier nog een oplossing voor.
voor de rest sinds heel blij, ermee en werkt nog goed na 2 maanden(bijna nieuw record)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:53
Razer schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 00:57:
[...]

Ik zie dat jij echt super resultaten haalt met JuiceDefender, krijg je nog altijd netjes je weer updates en mail binnen (van de HTC mail app). Op welke sync time heb je het weer en de mail ingesteld?
JD werkt op mijn Desire inderdaad echt perfect...ik begrijp ook niet waarom diverse mensen er zo enorm over klagen in dit topic...ik herken die problemen namelijk helemaal niet.

Het Weer staat bij mij op ieder uur en mail op iedere 15min. Ik heb wel JD zodanig ingesteld dat iedere 30min even 2 minuten dataverbinding wordt opzet...en als er mail is dan ontvang ik die dan ook meteen in m'n HTC app. Hetzelfde geldt overigens voor de Gmail app, mocht ik Gmail standaard (push) laten sync-en...dat werkt ook perfect. Dus ja, ik ben enorm tevreden over JD...m'n telefoon gaat bij normaal gebruik nu makkelijk 3,5-4 dagen mee. Daarbij staat dan wel tussen 12 en 9 uur de telefoon automatisch op flightmode.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hoe gaat dit toestel om met Microsoft Exchange 2007 ? Ik neem aan dat normale pushmail wel werkt, maar worden ook alle contacten, afspraken en tasks goed gesynched ? En dan ook nog beide kanten op ? Begin de WM6.51 interface zat te worden en zit te denken om dit toestel te kopen, maar 100% MS Exchange ondersteuning is vereist. En nee, overstappen op Gmail is geen optie voor mij.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 82860

Even terugkomend op mijn reparatie-verhaal (defecte proximity sensor). Mijn desire is vandaag na ca. 2 weken netjes zoals aangegeven teruggeleverd. Het bedrijf Dynafix voert namens HTC reparaties uit.

Ik moet zeggen, hulde voor de service en marketing afdeling van HTC. Je krijgt je telefoon netjes in een doosje (met magneetje afsluitbaar, het lijkt Apple wel) met poetsdoekje, pen en handtekening van de reparateur terug. Je krijgt dus echt het idee dat je telefoon in goede handen is geweest! ;)

Of ie nu werkt is een tweede, daar ik mijn accu nu niet bij de hand heb, maar ik heb er vertrouwen in! ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:39

Deem

Ontcijfer mij!

Hoe is het met de mensen met de rode gloed afgelopen die hun problemen hadden gemeld en door de RMA molen zijn gegaan?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jeuj, hij is toch binnen. En nog de zilveren ook d:)b Nu even spelen :P

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 10:33

dread

Sluwe vlaming

Anoniem: 354049 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 08:09:
[...]

weet niet of je vraag al beantwoord was. maar ik gebruik hiervoor ES FILE EXPLORER

werkt super, middels wifi vind het je gedeelde mappen op je pc ( LAN )
maar ook kan ie een ftp verbinding opzetten als je ergens onderweg bent.
en ja, dan kan je je eigen muziek gewoon streamen over 3g.
uiteraard wel een ftp server installen op je pc. (Cerberus FTP Server is een goed en gratis ftp prog)

en uiteraard kan dit progje ook op je sd kaart browsen

ik zeg ideaal!
wil je een alternatief? Ik gebruik gmote. Kan allemaal hetzelfde. Dus je muziek afspelen via wifi of 3g vanaf je home server.

Het leuke is dat je hem ook als afstandsbediening kan gebruiken om muziek af te spelen op je pc.

Dus kom ik thuis met mijn vriendin. Vraag ik welke muziek ze thuis wil horen en als ze binnenstapt speelt de muziek al. die ogen ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:12
Joost1991 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:00:
[...]

Ik denk dat hij een gratis oplossing zoekt. Ik dacht aan Tunin FM maar ik zie dat deze nog niet beschikbaar is voor Android.
Ik gebruik zelf subsonic om mijn muziek vanaf mijn thuisserver te streamen. Zeer eenvoudig te installeren op zowel Windows/Linux als Mac, en er is een Android client bij.
Die Android client is weliswaar een trial voor 30 dagen, maar voor 10E heb je al een licentie (geen idee voor hoe lang eigenlijk..)

http://www.subsonic.org/pages/index.jsp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 352527 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:30:
[...]

Ja, direct van je telefoon af gooien! Er zijn vast mensen die beweren dat het zin heeft om te gebruiken maar op mijn desire verbruikt me telefoon 3x zoveel battery in standby dan zonder juicedefender (uitgebreid getest over een tijd van 6 uur).
Neen! JD werkt perfect, zowel op mijn toestel als bij vele andere gebruikers. Gewoon proberen dus, en als het niet bevalt dan "gooi je 'm eraf". Zo werkt dat...en niet anders.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:09:
[...]

Neen! JD werkt perfect, zowel op mijn toestel als bij vele andere gebruikers. Gewoon proberen dus, en als het niet bevalt dan "gooi je 'm eraf". Zo werkt dat...en niet anders.
Ik heb het serieus een keer getracht te proberen maar die UI van die applicatie zit zo brak in elkaar dat ik hem maar weer snel heb weggeklikt :X

Nouja, onoverzichtelijk is een beter woord :)

[Voor 5% gewijzigd door BastiaanN op 02-07-2010 11:11]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
Razer schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:59:
[...]

Heb nu een uurtje of 2 JuiceDefender draaien, me weer staat op 1x per uur, Twitter op1x per uur en mail op 1x per uur. Heb mezelf al verschillende mailtjes gestuurd, en JuiceDefender staat op de standaard instelling, maar er is nog niks binnen gekomen van mail. Dat schiet dus niet echt op zo... Iemand die JuiceDefender ook gebruikt en misschien wat tips voor me heeft?
Mail mij anders ff...zie mijn profiel voor email adres. Ik kan zo snel niet zien of DM voor mij aanstaat, anders kun je natuurlijk ook DM-en :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
BastiaanN schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:10:
[...]

Ik heb het serieus een keer getracht te proberen maar die UI van die applicatie zit zo brak in elkaar dat ik hem maar weer snel heb weggeklikt :X

Nouja, onoverzichtelijk is een beter woord :)
Yep...dat was mijn term ook, vreselijk onoverzichtelijk en ja toch ook wel lelijk/onhandig. Maar als je het eenmaal doorhebt, en geloof mij dat is echt geen rocket-science :) , dan werkt het allemaal zoals het moet.

Edit :oops een aantal x achter elkaar een reply gepost. Had ik ff anders kunnen doen...excusi.

[Voor 9% gewijzigd door dafmay op 02-07-2010 11:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eymey
bas r schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:08:
[...]

Ik gebruik zelf subsonic om mijn muziek vanaf mijn thuisserver te streamen. Zeer eenvoudig te installeren op zowel Windows/Linux als Mac, en er is een Android client bij.
Die Android client is weliswaar een trial voor 30 dagen, maar voor 10E heb je al een licentie (geen idee voor hoe lang eigenlijk..)

http://www.subsonic.org/pages/index.jsp
Het zou mooi zijn als er voor Subsonic ook nog eens een versie kwam die zonder meer bv. op een Synology Nas te installeren is :) (hoewel de mensen van synology zelf ook al bezig schijnen te zijn met een Android client). :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 05-04 18:40
MRELynx schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:11:
Hoe gaat dit toestel om met Microsoft Exchange 2007 ? Ik neem aan dat normale pushmail wel werkt, maar worden ook alle contacten, afspraken en tasks goed gesynched ? En dan ook nog beide kanten op ? Begin de WM6.51 interface zat te worden en zit te denken om dit toestel te kopen, maar 100% MS Exchange ondersteuning is vereist. En nee, overstappen op Gmail is geen optie voor mij.
Mijn Desire synchroniseert met een Exchange 2010-server en dat gaat goed. Mails, contacts en calendar synchroniseert hij, alleen tasks niet omdat de Desire dat niet heeft. Wat ook niet gebeurt is text message synchronisation, wat nieuw is in Ex2010.

We are shaping the future

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 354049

dread schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:01:
[...]

wil je een alternatief? Ik gebruik gmote. Kan allemaal hetzelfde. Dus je muziek afspelen via wifi of 3g vanaf je home server.

Het leuke is dat je hem ook als afstandsbediening kan gebruiken om muziek af te spelen op je pc.

Dus kom ik thuis met mijn vriendin. Vraag ik welke muziek ze thuis wil horen en als ze binnenstapt speelt de muziek al. die ogen ;)
cool, alvast gedownload uit de market.
zit hier op een bedrijfs lan welke aardig strak staat.
wel de server op me laptop geinstalled.
maar middels lan kom ik er niet nu, en via adres van de router ook niet vanwege restricties.

thuis ff verder testen.

echter blijf ik es file explorer ook rete goed vinden, wellicht dat deze opties ook in gmote zitten?
maar daar kom ik vanaaf achter.

met es file explorer maak ik nu contact met me pc thuis, en stream heerlijke muziek naar me desire
en de 3g verbinding doet het super, geen haperingen niets.

thanks

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 354049 op 02-07-2010 11:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 15:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Alex) schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:25:
[...]

Mijn Desire synchroniseert met een Exchange 2010-server en dat gaat goed. Mails, contacts en calendar synchroniseert hij, alleen tasks niet omdat de Desire dat niet heeft. Wat ook niet gebeurt is text message synchronisation, wat nieuw is in Ex2010.
Oh bedankt, een hele geruststelling. SMS sync hoeft van mij ook niet zo aangezien ik toch nog geen ex2010 draai.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

En om je nog verder gerust te stellen, met 2007 gaat het ook prima :)
Zoals gezegd op de Tasks na, dat kent Android niet. Maar e-mail, contacten en agenda werken probleemloos.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 251622

Ik heb een desire android 2.1 met daarbij een bluetooth headset. Deze bluetooth headset werd aanvankelijk meteen herkend door mijn desire en als bluetooth en mijn headset aanstond werd er automatisch verbinding gemaakt.

Echter ineens lukt het niet meer om verbinding te maken (heb niets in de instellingen veranderd).

Als ik nu via instellingen achtief scan naar bluetooth apparaten vindt deze wel mijn bluetooth headset, maar lukt het niet om verbinding te maken.

herkent iemand dit probleem of weet iemand er een oplossing voor?

bvd mark

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 14:12
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:47:
Even terugkomend op mijn reparatie-verhaal (defecte proximity sensor). Mijn desire is vandaag na ca. 2 weken netjes zoals aangegeven teruggeleverd. Het bedrijf Dynafix voert namens HTC reparaties uit.

Ik moet zeggen, hulde voor de service en marketing afdeling van HTC. Je krijgt je telefoon netjes in een doosje (met magneetje afsluitbaar, het lijkt Apple wel) met poetsdoekje, pen en handtekening van de reparateur terug. Je krijgt dus echt het idee dat je telefoon in goede handen is geweest! ;)

Of ie nu werkt is een tweede, daar ik mijn accu nu niet bij de hand heb, maar ik heb er vertrouwen in! ;)
Heb je dat gedaan via Euro-twice ? Ik heb mijne gister ook laten ophalen ivm defecte speaker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-03 07:31
Ik heb een vreemd probleem, mijn default browser wil niet laden. Nochtans is mijn gsm online (ik krijg wel mail, facebook updates, weerupdates, etc), maar als ik wil surfen dat wil geen enkele pagina inladen. Met opera werkt het perfect en als ik verbinding heb met een wifi netwerk dan werkt het ook opnieuw perfect.

Iemand een idee wat dit zou kunnen verzoorzaken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
Nieker schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:38:
Ik heb een vreemd probleem, mijn default browser wil niet laden. Nochtans is mijn gsm online (ik krijg wel mail, facebook updates, weerupdates, etc), maar als ik wil surfen dat wil geen enkele pagina inladen. Met opera werkt het perfect en als ik verbinding heb met een wifi netwerk dan werkt het ook opnieuw perfect.

Probeer eens Menu > Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren > Internet > Cache wissen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 14:02

je vermeldt je provider niet. Als je toevalig bij Proximus zou zitten... verwijder dan de proxy server bij de APN instellingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 82860

6pack15 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:32:
[...]

Heb je dat gedaan via Euro-twice ? Ik heb mijne gister ook laten ophalen ivm defecte speaker
Nee gewoon HTC zelf gebeld met mijn probleem. Volgende dag stond hun koerier al op de stoep. Overigens had ik het achteraf misschien beter via mijn provider (Hi) kunnen spelen, maar het is allemaal goed opgelost dus meh.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tofra
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-08-2022
Phusebox schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 06:39:
[...]

Met handcent zeker, daar kun je instellen dat je dan een groen vinkje bij je sms ziet als deze is afgeleverd, maar het lijkt mij via de normale sms app ook mogelijk.

Overigens kan het met Hi/KPN niet, want die ondersteunen dat na 80 jaar nog steeds niet.
Jawel hoor, alleen niet "automatisch". Start je bericht maar eens met *0#<en hier de rest van je bericht>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:09

bij mij was dat ook, ik had toen mijn APN naam veranderd. Bij Hi was dat en ik heb hem toen terugveranderd naar portalmmm.nl.

Overigens, is het die multitouch bug, wanneer je je homescreen naar links of rechts slide en dan tegelijkertijd je vinger ergens anders op het scherm zet? Of heeft niemand anders dat?

[Voor 13% gewijzigd door Eypo op 02-07-2010 14:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 191432

Ik heb de Desire net een paar uurtjes :) fijn toestel. Ik krijg alleen de nieuwswidget niet aan de praat. Ik probeer nu.nl tech nieuws via RSS in te laden maar er blijft de hele tijd staan 'nieuws laden'. Na een search in dit topic vind ik alleen een post waarin staat dat hij werkt na de update. Ik heb de laatste firmware versie erop staan.

Hoe kan ik trouwens de weerlocaties zoals London en Parijs verwijderen?

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 191432 op 02-07-2010 15:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• madmaus
Anoniem: 191432 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:54:
Hoe kan ik trouwens de weerlocaties zoals London en Parijs verwijderen?
Open de weerwidget. Klik dan op het knopje menu en je kan daar kiezen voor verwijderen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

madmaus schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:07:
[...]

Open de weerwidget. Klik dan op het knopje menu en je kan daar kiezen voor verwijderen.
Thanks... en de nieuwswidget werkt trouwens ineens!

Nog een vraagje, waarom kan ik alleen in- en uitzoomen met Google Maps :? Ik kan niets zoeken, geen routes plannen, locaties beheren enz.

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 191432 op 02-07-2010 17:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 23:39

Jeoh

blaat

Hebben andere mensen ook het probleem dat de FM Radio regelmatig gewoon stopt als je het scherm uit hebt? Als je dan weer het scherm aan en uit zet doet 'ie het weer 2-3 minuten, waarna je het weer kan herhalen.

Niet leuk als je slaperig bent en het WK aan het beluisteren bent :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lee245
  • Laatst online: 16:26
Anoniem: 191432 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:46:
[...]

Nog een vraagje, waarom kan ik alleen in- en uitzoomen met Google Maps :? Ik kan niets zoeken, geen routes plannen, locaties beheren enz.
Druk op menu en... tadaaaaaa! :P

2-1 btw 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-05 21:52
[...]

Druk eens op de 'Menu' knop op je Desire. ;-)

Google Navigation moet je afaik apart opzoeken in de Market.

EDIT: Spuit Elf O-)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Net nog even snel met HTC klantenservice gebeld, werd erg goed en vriendelijk te woord gestaan en ben tevreden met de huidige afhandeling. Maandag komt er een koerier de telefoon ophalen, en verwacht dat hij binnen een week wel weer terug is.
Ik ga er helemaal van uit dat hij er deze keer wel gerepareerd vandaan komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Ik las een bericht van Mark Moons (HTC) dat hij Swype had uitgeprobeerd op de Desire, waar kun je die vinden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Lee245 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 18:03:
[...]

Druk op menu en... tadaaaaaa! :P

2-1 btw 8)
Ik vroeg me al af waar die knop goed voor was!
Wat een fijne telefoon. Hoef hem niet eens te jailbreaken :P
Ik mis nog wel wat dingen (standaard op de telefoon, via de market kan je ze denk ik wel vinden maar ik ga ze pas downloaden als ik zeker weet dat ik ze standaard niet heb); Is er geen mediaplayer en geen bestandsbeheer? En is er geen uitzendinggemist applicatie of iets wat erop lijkt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thijs_O
Phusebox schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:24:
Ik las een bericht van Mark Moons (HTC) dat hij Swype had uitgeprobeerd op de Desire, waar kun je die vinden?
Swype for Android is nu in beta maar op dit moment is die beta gesloten voor nieuwe gebruikers. :) Overigens werkt dat afaik alleen met Engelse woorden dus of je er veel aan hebt..

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 283962

Ik download+installeer soms app die daarna niet in mn menu verschijnen. Hoe is dat mogelijk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:51
Anoniem: 191432 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:35:
[...]

Ik vroeg me al af waar die knop goed voor was!
Wat een fijne telefoon. Hoef hem niet eens te jailbreaken :P
Ik mis nog wel wat dingen (standaard op de telefoon, via de market kan je ze denk ik wel vinden maar ik ga ze pas downloaden als ik zeker weet dat ik ze standaard niet heb); Is er geen mediaplayer en geen bestandsbeheer? En is er geen uitzendinggemist applicatie of iets wat erop lijkt?
Mediaplayer zit in het programma foto's, ook de video player vind je daar.
Standaard is er inderdaad geen bestandsbeheer, ik heb zelf iets van ES file explorer ofzo, die vind ik erg fijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Thijs_O schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:46:
[...]

Swype for Android is nu in beta maar op dit moment is die beta gesloten voor nieuwe gebruikers. :) Overigens werkt dat afaik alleen met Engelse woorden dus of je er veel aan hebt..
http://www.androidworld.i...ung-galaxy-s-per-android/
Swype, geen beta account nodig, en Nederlands.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-05 12:33
[...]

Je hebt niets veranderd in de instellingen van de nieuwswidget? Bij mij werkt hij nl. nog niet, ik heb nu de genius widget van de N1

Acties:
  • 0Henk 'm!

Uitzendinggemist applicatie net gevonden! Wat een brakke applicatie zeg. Precies hetzelfde als op mijn Nokia N96. Op de iPhone was het een stuk beter, veel betere kwaliteit, 100% fullscreen mode, meer items, gebruiksvriendelijker etc. Nu maar wachten op een degelijke versie van de applicatie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thijs_O
Haha je bent nu alvast mijn held van de dag :D typ dit nu vanaf mijn Desire met Swype.. nog echt even wennen mar ben nu al aangenaam verrast door de snelheid waarmee dit gaat! Erg gemakkelijk ook om mee te werken als je het eenmaal doorhebt. Nice!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Kun je trouwens ervoor zorgen dat applicaties op de geheugenkaart worden geinstalleerd? Nu is dat volgensmij niet het geval, na een aantal applicaties zal het interne geheugen toch wel vol zitten met <100MB ?

En is het mogelijk om het batterypercentage in de statusbalk te laten weergeven? Ik vind alleen applicaties die een batterij icoontje laten zien (terwijl ik al een icoontje heb) i.p.v. het numerieke percentage. Als je de notificaties dan openmaakt zie je wel het percentage, maar ik wil het direct in de statusbalk. Ik zie een heleboel batterij applicaties staan, weet iemand welke ik moet pakken?

[Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 191432 op 02-07-2010 23:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-05 17:53

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

dat laatste is wel mogelijk met Battery indicator

dat eerste moet je op wachten met Android 2.2

of rooten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ilya

Eat your brain?

Anoniem: 191432 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 22:47:
Kun je trouwens ervoor zorgen dat applicaties op de geheugenkaart worden geinstalleerd? Nu is dat volgensmij niet het geval, na een aantal applicaties zal het interne geheugen toch wel vol zitten met <100MB ?

En is het mogelijk om het batterypercentage in de statusbalk te laten weergeven? Ik vind alleen applicaties die een batterij icoontje laten zien (terwijl ik al een icoontje heb) i.p.v. het numerieke percentage. Als je de notificaties dan openmaakt zie je wel het percentage, maar ik wil het direct in de statusbalk. Ik zie een heleboel batterij applicaties staan, weet iemand welke ik moet pakken?
Dit kan allemaal maar dan zal je moeten gaan rooten ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ilya schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:38:
[...]

Dit kan allemaal maar dan zal je moeten gaan rooten ;)
Dat rooten weet ik nog niet helemaal. Wie van jullie heeft hem allemaal geroot?
Als je dus een applicatie hebt groter dan 100 MB kun je deze sowieso niet op Android installeren als je hem niet geroot hebt? Hoe kun je dan bijv. navigatie software installeren met veel kaarten, aangezien dat vaak erg grote bestanden zijn?

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05 17:15

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb Exchange Active Sync aan de praat gekregen en werkt prima.
Echter ben ik verplicht een extra wachtwoord op te geven die ik in moet typen zodra ik de telefoon uit de stand-by haal. Erg lastig.

Ik wil alleen handmatig updaten en zou het mooier vinden als ik dan pas het wachtwoord in hoef te geven in plaats van elke keer als ik de telefoon wil gebruiken.

Is daar een manier voor?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 10:33

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 191432 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:58:
[...]

Dat rooten weet ik nog niet helemaal. Wie van jullie heeft hem allemaal geroot?
Als je dus een applicatie hebt groter dan 100 MB kun je deze sowieso niet op Android installeren als je hem niet geroot hebt? Hoe kun je dan bijv. navigatie software installeren met veel kaarten, aangezien dat vaak erg grote bestanden zijn?
Kaarten van navigatiesoftware kun je gewoon op je MicroSD plaatsen, dus dat is geen probleem.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:27
Anoniem: 191432 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 21:55:
Uitzendinggemist applicatie net gevonden! Wat een brakke applicatie zeg. Precies hetzelfde als op mijn Nokia N96. Op de iPhone was het een stuk beter, veel betere kwaliteit, 100% fullscreen mode, meer items, gebruiksvriendelijker etc. Nu maar wachten op een degelijke versie van de applicatie.
De uitzendinggemist app is inderdaad een lachertje. Vreslijk!
Sowieso functioneert de app erg slecht, het doel van de app wordt 4/5 niet behaald (tv kijken) en de interface is belabberd. En dat terwijl de iPhone versie zo soepeltjes werkt.

Ontwikkelaars hebben juist de vrijheid om een eigen interface te bedenken! De IMDB-app is een prachtig voorbeeld. Je zit niet vast aan het Apple-protocol, maar om er dan zo'n warboel van te maken.

• Phusebox
Thijs_O schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 22:01:
[...]

Haha je bent nu alvast mijn held van de dag :D typ dit nu vanaf mijn Desire met Swype.. nog echt even wennen mar ben nu al aangenaam verrast door de snelheid waarmee dit gaat! Erg gemakkelijk ook om mee te werken als je het eenmaal doorhebt. Nice!
En hoe heb je dat aan het werken gekregen? Bij mij werkt het namelijk niet. Heb swype aangezet in de settings/keyboard maar niks geen swype mogelijk.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-05 14:35
Ik bel met regelmaat per ongeluk 1 van mijn laatstgekozen nummers. Ik heb gezocht op de Market maar ik vond niets waarmee ik dit denk te kunnen oplossen. Ik wil alleen de "telefoon" applicatie kunnen locken, niet mijn hele toestel. Heeft iemand een idee?

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02 16:26
probeer eens caller confirm 1.21
en dialer one had ook zon optie dacht ik

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 08:41:
[...]

En hoe heb je dat aan het werken gekregen? Bij mij werkt het namelijk niet. Heb swype aangezet in de settings/keyboard maar niks geen swype mogelijk.
Het invoergedeelte van i.e. je berichten even ingedrukt houden. Krijg je de optie 'invoermethode'. Daar kan je je toetsenbord kiezen.

• Anoniem: 361222
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 08:41:
[...]

Kreeg het ook niet aan de praat, totdat ik de Swype les/tutorial volgde bij taal/toetsenboord instellingen.

Overigens waarschuwt mn Desire als ik Swype aanvink bij toetsenboorden, dat alles wat ik type verzameld kan worden... is dat normaal?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, als jij een toetsenbord van een andere partij dan Google gebruikt, heb je natuurlijk de kans dat je malware installeert. Dat wil zeggen, de software fungeert als een toetsenbord, maar de ontwikkelaar heeft er stiekem ook een keylogger bij ingebouwd. Logisch om daarvoor te waarschuwen. Maar Swype is een bekende app, dus je hoeft je geen zorgen te maken.

• hakar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-02-2019
Mijn desire stond gisteren van 18.00 tot half 2 snachts aan de lader. Vandaag zonder iets mee te doen (5min alleen internet) is de accu nu bijna op de helft!!!!!!! Dit is ongelovelijk..

Alles staat zowat uit, zwarte achergrond, lage resolutie, weinig apps geinstalleerd, internetverbinding uit, automatische synchronisatie uit. In het schermpje "waarvoor de accu is gebruikt" heb ik staan:

Mobiel stand-by: 41%
Telefoon inactief: 42%
Android-systeem: 10%
Weergave: 3%
Market: 2%
Internet: 2%

Houden die percentages boven de 40 in dat de telefoon nooit rust in stand-by??

• Lee245
Eindelijk Google Voice Search op mijn Desire via een .apk file van XDA-developers. 8)
Ik heb gelijk ook de 3D Gallery van de Nexus One geïnstalleerd, die ziet er ook erg goed uit :D

• Phusebox
Lee245 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 12:07:
Eindelijk Google Voice Search op mijn Desire via een .apk file van XDA-developers. 8)
Ik heb gelijk ook de 3D Gallery van de Nexus One geïnstalleerd, die ziet er ook erg goed uit :D
Kun je me die gallery dmen, ik kan nergens een werkende versie vinden...

• 210667
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 12:23:
[...]

Kun je me die gallery dmen, ik kan nergens een werkende versie vinden...
Djeez man...*zucht*

http://cocaman.ch/wp/2010...-download-for-htc-desire/

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

Xymox schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 00:30:
Ik heb Exchange Active Sync aan de praat gekregen en werkt prima.
Echter ben ik verplicht een extra wachtwoord op te geven die ik in moet typen zodra ik de telefoon uit de stand-by haal. Erg lastig.

Ik wil alleen handmatig updaten en zou het mooier vinden als ik dan pas het wachtwoord in hoef te geven in plaats van elke keer als ik de telefoon wil gebruiken.

Is daar een manier voor?
Ik vermoed dat het een Exchange security policy is die de systeembeheerder heeft ingesteld. In de praktijk zie ik dat veel systeembeheerders iets te overijverig allerlei security zaken aan zetten zonder te begrijpen hoeveel gedoe dat iedere keer oplevert. Bij beveiliging moet je altijd de afweging blijven maken tussen veiligheid en gebruiksgemak.

http://www.robertwebbe.nl

• Phusebox
Djeez man, wordt het je te warm, die werkt dus niet bij mij.

• 210667
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:08:
[...]

Nah, dan weet ik niet wat voor prutsspul jij hebt, maar hij doet het op mijn toestel prima, zelfs de camera-button werkt.

• dannun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 20:39
Phusebox schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:08:
[...]

http://nimbu.amorvi.com/2...ne-gallery-to-htc-desire/

Ik heb deze versie werkt perfect op me desire (versie met Camera button werkend)

[Voor 18% gewijzigd door dannun op 03-07-2010 15:21]

• Lee245
dannun schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:20:
[...]

http://nimbu.amorvi.com/2...ne-gallery-to-htc-desire/

Ik heb deze versie werkt perfect op me desire (versie met Camera button werkend)
Bij mij werkt de camera button niet. Is die alleen om de camera vanuit die gallery te openen? Zo ja, dan geeft het niet, want daar maak ik toch geen gebruik van.

Ik heb hem net 1 dag, de aan/uit knop doet er soms heel langer over om het scherm aan te zetten. Ik heb soms wel een vertraging van +/- 5 seconden. Hoe kan dat?

[Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 191432 op 03-07-2010 15:48]

• madmaus
Ik merk dat als de Desire aan de lader ligt en hij is 100% opgeladen (groene ledje gaat branden). Hij daarna weer langzaam leeg loopt terwijl de aan de lader hangt.
Zo pakte ik vanmorgen en gisteren mijn telefoon van de lader ( je zou 100% verwachten) maar hij stond op 95%.
Lijkt er dus op dat hij niet op druppel-laden overgaat.

Hebben jullie dat ook?

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

madmaus schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:41:
Ik merk dat als de Desire aan de lader ligt en hij is 100% opgeladen (groene ledje gaat branden). Hij daarna weer langzaam leeg loopt terwijl de aan de lader hangt.
Zo pakte ik vanmorgen en gisteren mijn telefoon van de lader ( je zou 100% verwachten) maar hij stond op 95%.
Lijkt er dus op dat hij niet op druppel-laden overgaat.

Hebben jullie dat ook?
Ja, sinds kort! Dat ik hem 's ochtens van de lader haal, en dat hij 97% ongeveer is, ik denk dat sinds de laatste OTA update hij bij 100% lading de verbinding met de lader verbreekt.

Iets anders; sinds gister (geen update oid) geeft Handcent opeens mijn SMS brak weer; helemaal onderaan een stapel SMSjes van de verzender, en daar helemaal boven pas de mijne (de door mij verstuurde dus), in plaats ze van achter elkaar weer te geven... Iemand enig idee?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:27
Net een Desire gekocht :D De bruine versie. Zo eens even opladen en vanavond mee spelen. Morgen op zoek naar een geschikt beschermhoesje.

[Voor 21% gewijzigd door Southern Sun op 03-07-2010 17:23]

• Thijs_O
Anoniem: 361222 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 11:25:
[...]

Kreeg het ook niet aan de praat, totdat ik de Swype les/tutorial volgde bij taal/toetsenboord instellingen.

Overigens waarschuwt mn Desire als ik Swype aanvink bij toetsenboorden, dat alles wat ik type verzameld kan worden... is dat normaal?
Zelfde verhaal hier: je moet eerst de Swype les/tutorial aanvullen voordat hij werkt. Overigens hoef je die tutorial dan weer niet af te maken. :)

Andere vraag hierover: weten jullie hoe je het Swype toetsenbord kan 'minimaliseren' zoals bij het default Desire toetsenbord? Het lukt me nu bijvoorbeeld niet om bij de Handcent SMS-applicatie te zien hoeveel tekens ik nog over heb in een SMSje, dat kon eerst wel door het toetsenbord te minimaliseren.

• dafmay
Southern Sun schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:22:
Net een Desire gekocht :D De bruine versie. Zo eens even opladen en vanavond mee spelen. Morgen op zoek naar een geschikt beschermhoesje.
...de post vd maand! ;)

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Thijs_O schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:29:
[...]

Zelfde verhaal hier: je moet eerst de Swype les/tutorial aanvullen voordat hij werkt. Overigens hoef je die tutorial dan weer niet af te maken. :)

Andere vraag hierover: weten jullie hoe je het Swype toetsenbord kan 'minimaliseren' zoals bij het default Desire toetsenbord? Het lukt me nu bijvoorbeeld niet om bij de Handcent SMS-applicatie te zien hoeveel tekens ik nog over heb in een SMSje, dat kon eerst wel door het toetsenbord te minimaliseren.
Ookal zijn het meer software vragen die beter in het software topic kunnen:
Back knop, daarmee sluit je het toetsenbord.
En eh, Swype tutorial? Nooit gedaan, en ik mag hem gewoon gebruiken :+ Ik zal wel Swype-pro zijn :P

Ik probeer nu de hele tijd muziek op mijn 32GB geheugenkaartje te zetten. Ik wordt echt helemaal simpel! Elke keer zegt mijn Desire dat de geheugenkaart beschadigd is en dat hij geformatteerd moet worden. Dan doe ik dat en is alle muziek er uiteraard vanaf. Best irritant als je 12GB muziek erop wil zetten!

Het kopieren heb ik eerst via de telefoon gedaan, daarna via een cardreader.

Ik gebruik Windows 7 Professional. Hij is al 1x vastgelopen met kopieren en al een aantal keer kom ik de foutmelding "Error 0x80070570: The file or directory is corrupted and unreadable." tegen onder het kopieren. Dan formatteer ik de kaart en werkt het weer. Dan weer opnieuw kopieren en dan kom ik de fout weer tegen (telkens bij een ander bestand, ligt dus niet aan de bestanden). Als ik de fout tegen ben gekomen is de kaart meteen 'beschadigd'. De kaart werkt wel, want als ik er 10 nummers op zet doet hij het gewoon. Ik ben al de hele tijd aan het kopieren in stappen van 4GB (gaat wel traag, < 4MB/s). Heeft iemand hier ervaring mee?

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 191432 op 03-07-2010 17:57]

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:27
Ja je hebt er niks aan, maar ik ben er gewoon blij mee :P (en kan nog niet echt iets nuttigs erover kwijt voor ik er mee aan de slag ga). Tot die tijd zal ik niks nutteloos meer melden.

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-03 07:31
bertalizer schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:09:
[...]

je vermeldt je provider niet. Als je toevalig bij Proximus zou zitten... verwijder dan de proxy server bij de APN instellingen.
Inderdaad, dat was het probleem blijkbaar. Bedankt!

• dafmay
Southern Sun schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 18:00:
[...]

Ja je hebt er niks aan, maar ik ben er gewoon blij mee :P (en kan nog niet echt iets nuttigs erover kwijt voor ik er mee aan de slag ga). Tot die tijd zal ik niks nutteloos meer melden.
NP :) Gefeliciteerd met de aanwinst in ieder geval...

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-10-2022
ik gebruik sinds kort juicedefender
werkte erg goed, maar nu sinds de laatste update van juicedefender werkt hij niet meer.
hebben meer mensen dit probleem?

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:37

tozzke

aka tozzert

ik kreeg hem idd niet meer opgestart om wijzigingen door te voeren... scherm bleef donkergrijs en na een tijdje de melding dat het programma gestopt was. Ik heb het eraf gegooid en daarna opnieuw geïnstalleerd en toen werkte het weer.

zin om slap te ouwehoeren? join #vervoer, #android, #domotica of #Ubiquiti @ IRC

• Jelte12345
tozzke schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 18:50:
ik kreeg hem idd niet meer opgestart om wijzigingen door te voeren... scherm bleef donkergrijs en na een tijdje de melding dat het programma gestopt was. Ik heb het eraf gegooid en daarna opnieuw geïnstalleerd en toen werkte het weer.
ook net gedaan werkt idd weer.

• Jelte12345
wat vinden jullie eigenlijk de fijnste browser?
ik gebruik nu dolphin HD ivm tabs en gestures.
gebruiken jullie misschien anderen?

• Craztas
  • Laatst online: 08:34
Hallo, net de desire gekocht, een geweldige phone maar als ik apps uit market place wil downloaden, dan blijft hij hangen op "download starten". Weet iemand wat ik hieraan kan doen....

Ik heb verbinding via WiFi.

Getypt vanaf
de desire.

Al vast bedankt.

Probleem opgelost; nieuwep gmail account aangemaakt.

[Voor 10% gewijzigd door Craztas op 03-07-2010 20:27]

Anoniem: 191432 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:56:
Ik probeer nu de hele tijd muziek op mijn 32GB geheugenkaartje te zetten. Ik wordt echt helemaal simpel! Elke keer zegt mijn Desire dat de geheugenkaart beschadigd is en dat hij geformatteerd moet worden. Dan doe ik dat en is alle muziek er uiteraard vanaf. Best irritant als je 12GB muziek erop wil zetten!

Ik gebruik Windows 7 Professional. Hij is al 1x vastgelopen met kopieren en al een aantal keer kom ik de foutmelding "Error 0x80070570: The file or directory is corrupted and unreadable." tegen onder het kopieren. Dan formatteer ik de kaart en werkt het weer. Dan weer opnieuw kopieren en dan kom ik de fout weer tegen (telkens bij een ander bestand, ligt dus niet aan de bestanden). Als ik de fout tegen ben gekomen is de kaart meteen 'beschadigd'. De kaart werkt wel, want als ik er 10 nummers op zet doet hij het gewoon. Ik ben al de hele tijd aan het kopieren in stappen van 4GB (gaat wel traag, < 4MB/s). Heeft iemand hier ervaring mee?
Het werkt nog steeds niet! Ik denk omdat er geen map aangemaakt wordt voor muziek als je de geheugenkaart formatteerd. Ik zou niet weten waar het anders aan kan liggen.

Misschien is het zo dat het alleen werkt als de map door de telefoon wordt aangemaakt. De map heet toch gewoon 'MP3' en staat in de root als ik me niet vergis? Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze map opnieuw door de telefoon wordt aangemaakt? Een nummer sturen met bluetooth werkt niet, want die komt in /downloads/bluetooth. Please help!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-05 15:50

Icyzer

Goudvis

Anoniem: 191432 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:06:
[...]

Het werkt nog steeds niet! Ik denk omdat er geen map aangemaakt wordt voor muziek als je de geheugenkaart formatteerd. Ik zou niet weten waar het anders aan kan liggen.

Misschien is het zo dat het alleen werkt als de map door de telefoon wordt aangemaakt. De map heet toch gewoon 'MP3' en staat in de root als ik me niet vergis? Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze map opnieuw door de telefoon wordt aangemaakt? Een nummer sturen met bluetooth werkt niet, want die komt in /downloads/bluetooth. Please help!
Stop je je microSD er los in of via de USB van je desire?

• Jelte12345
ik heb hem via mijn pc gedownload en op mijn sd gezet.
met astro geopend en daarnaa geinstalleerd.
hoe krijg ik hem nu aan het werk?

het is gelukt

[Voor 34% gewijzigd door Jelte12345 op 04-07-2010 03:14. Reden: verkeerde quote]

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:58
Mij valt op dat met de gewone mail app mijn mail niet automatisch wordt gecontroleerd iedere 15 minuten, terwijl ik dat wel zo heb ingesteld. Heb zowel WiFi als apn op actief staan. Iemand enig idee?

En meteen nog een vraag die ik nog niet voorbij heb zien komen: als je in de browser lang op een link klikt, kan je kiezen voor "link delen". Is er een mogelijkheid om de programma's die hierin voorkomen aan te passen? Standaard staan daar bijvoorbeeld Facebook, friendstream en peep in, terwijl ik die helemaal niet gebruik. Het zorgt er wel voor dat het lijstje (onnodig) lang wordt en laten Hyves en Twitter nou helemaal onderaan staan... weet iemand waar ik moet zoeken?

[Voor 54% gewijzigd door Hmmbob op 03-07-2010 22:14]

Sometimes you need to plan for coincidence

• sentinel0809
  • Laatst online: 29-05 11:26
Hey!

Sinds een paar maanden nu in het bezig van de Desire, prachtig dingetje! Nu heb ik alleen een probleem, wat ik in alle delen van deze discussie nog maar 1 keer ben tegengekomen, en helaas zonder oplossing.

Als ik iemand bel, of ik word zelf gebeld, dan gaat mijn telefoon standaard op speaker. Dit is tijdens het bellen wel uit te zetten, maar nergens in instellingen aan te passen. Toen ik de telefoon kreeg was het ook niet aan de orde.
Ik heb een factory reset gedaan, en een hard reset, hadden allebei geen effect.

Zijn er toevallig mensen die hetzelfde probleem hebben, en hier een oplossing voor weten? Internet heeft mij alleen iemand opgeleverd die vertelde dat je de batterij even los moest halen. Helaas werkt ook die oplossing niet voor mij...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Eric

• dannun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 20:39
Lee245 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:39:
[...]

Bij mij werkt de camera button niet. Is die alleen om de camera vanuit die gallery te openen? Zo ja, dan geeft het niet, want daar maak ik toch geen gebruik van.
Ja is om de camera functie te starten vanuit de gallery.

Anoniem: 348530

Anoniem: 191432 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:56:

Misschien heeft het te maken met de manier waarop je je kaartje hebt geformateerd. Gebruik je NTFS of FAT32? Gebruik tevens bij het formateren de standaard (formaat) blockes. Dus even uitproberen...

• hakar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-02-2019
Mijn desire stond gisteren van 18.00 uur tot half 2 snachts aan de lader. Vandaag zonder iets mee te doen (5min alleen internet) was de accu rond 13.00 uur bijna op de helft!!!!!!! Dit is ongelovelijk..

Alles staat zowat uit, zwarte achergrond, lage resolutie, weinig apps geinstalleerd, internetverbinding uit, automatische synchronisatie uit. In het schermpje "waarvoor de accu is gebruikt" heb ik staan:

Mobiel stand-by: 41%
Telefoon inactief: 42%
Android-systeem: 10%
Weergave: 3%
Market: 2%
Internet: 2%

Houden die percentages boven de 40 in dat de telefoon nooit rust in stand-by??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eymey
@Hakar: Sommigen zeggen dat dat idd zo is (je laatste zin). Echter, bij mij is de ervaring omgekeerd aan die van jou:

Telefoon nu 13 uur van de lader af, met data via wifi (hele dag thuis), paar sms'jes, belletjes, google sync, weather sync ieder uur, etc.

Wifi: 31%
Cell standby: 32%
Phone idle: 31%
Bluetooth: 3%
Android system:3%

Hier zit de batt. nu op 85%

Ik neem aan dat de percentages inhouden "Verantwoordelijk voor % gebruik van de accu sinds laatst van de lader af".

Iig.... heb je toevallig een zwak signaal waar je de hele dag zit met je telefoon? Dat zou het hoge % mobiel stand-by kunnen verklaren en je battery drain.

Ik snap echter nooit iets van hoge percentages "telefoon inactief". Hoe kan "telefoon inactief" nou leiden tot een abnormaal hoog accuverbruik?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik denk er over mijn iPhone 3G te vervangen door de HTC Desire. Laat ik vooropstellen dat ik eigenlijk een groot Apple-fan ben.

De reden om over te stappen is dat ik het iOS zat ben, weinig tot geen vernieuwing, geen mogelijkheid tot aanpassen van het OS en al 3 jaar vrijwel hetzelfde.

Mijn vragen zijn eigenlijk als volgt:

- Kun je gemakkelijk de muziek vanuit iTunes syncen naar Android?
- Kun je eventueel via een omweg MobileMe instellen?

Dit zijn mijn meest gebruikte functies. Whatsapp komt naar Android begreep ik en mijn apps zal ik zo snel niet missen.

 MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express • LG OLED55XB6 • Samsung UHD AU80 • Nintendo Switch OLED

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-05 14:35
Ik zou overigens een beetje uitkijken met Swype, kwam dit net tegen: http://swype.uservoice.co...-stops-working-aft?page=1
Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee