HTC Desire - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste
Acties:
  • 215.761 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 21:01
Je hebt toch gewoon je unlockpattern?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk, lees de topicstart.

[ Voor 132% gewijzigd door RoD op 08-06-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Na de rom-update is ook de tekst aangepast na het controleren van beschikbare updates.

Er staan nu keurig: Er zijn geen updates beschikbaar op de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

gakkethijs schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:00:
[...]
Ik had vorige week ook last van dat mijn wekker niet afging en ja ik heb de toon toegevoegd via zegde.
Ik heb steeds hetzelfde. alarmclockplus, mathclock en gentealarm getest.
Kies voor een eigen MP3 om af te spelen en deze staat op de SD-kaart.

Heb de MP3 nog geen enkele keer gehoord de afgelopen week. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:39
Ik heb bij de weer widget mijn gemeente verwijderd.
Heb nu dus alleen grote steden als London en NY in de weer app te staan, kan mijn gemeente ook niet meer toevoegen.
Hij synct automatisch ook niet naar mijn gemeente als internet aanstaat.

Hoe kan ik er weer voor zorgen dat de Desire mijn gemeente weer als centraal punt pakt en het weer daarbij aangeeft?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xymox schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:58:
Ik heb een vraag, kon het niet vinden.

Ik gebruik een hoesje voor het toestel waar je de Desire uitschuift (met een lipje, je weet wel).
Als de telefoon gaat heb ik al een paar keer gehad dat tijdens het uitschuiven de telefoon werd opgenomen of geweigerd. Uiteraard door het schuiven.

Is er niet een instelling of een truukje om de methode van opnemen/weigeren anders te zetten zodat het niet zo makkelijk voor kan komen dat de telefoon onbedoeld opgenomen/geweigerd wordt?
Wat je ook kan doen, is je Desire omgekeerd in het hoesje doen. Dus als je hem er dan uitschuift zal ie de slider omhoog trekken ipv omlaag.
Mafk33s schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:44:
Hey Tweakers,

Ik volg dit topic niet met regelmaat, dus sorry als het al vaker langs is gekomen, maar ik heb een probleem(pje).

Ik heb dat m'n musicplayer ding (gewoon de standaard geïntegreerde versie) constant crasht. Hij zegt dan iets van: Onverwachtse fout, muziekspeler moet sluiten oid. Zijn er meer mensen met dit probleem, en is het te fixxen? Of moet ik maar gewoon aan een andere muziekspelert gaan? :P

Tnx, Mafk33s
Heb je toevallig een task manager of iets dergelijks? Als die de camera killt of auto-killt, schijnt dat ook je muziekspeler te kunnen laten crashen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze doppelpost mag gedelete worden...

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Slurpgeit schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:44:
Je hebt toch gewoon je unlockpattern?
Anteros schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:18:
[...]
Een lock-pattern instellen. Ik vind het ontwerp van die verticale schuif echt totaal %$#%$#. Daar is totaal niet over nagedacht. De meeste android telefoons hebben horizontaal of enigszins diagonaal. 99% van de mensen haalt hun telefoon uit hun broekzak met scherm naar het been.
Nou dat werkt dus niet !
Als de telefoon overgaat (in sleep stand) komt het scherm op en moet je de boven/beneden veeg doen om op te nemen (zoals normaal). Als je het gesprek beëindigd DAN pas komt het unlock pattern scherm.

Zeer irritant en inderdaad niet goed over nagedacht. Handig zou zijn 1 (of combinatie) van de onderste knoppen in te drukken om naar het "Aannemen gesprek" scherm te gaan.
(dus meer standaard opties voor unlock zou zeer welkom zijn)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:33:
[...]
Wat je ook kan doen, is je Desire omgekeerd in het hoesje doen. Dus als je hem er dan uitschuift zal ie de slider omhoog trekken ipv omlaag.
Ja, dit is op dit moment de beste simpele oplossing.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
DRvDijk schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:16:
[...]

Ja, als je hem root, kun je de standaard lockscreen van Android erop zetten. Je alarmklok werkt dan echter niet meer naar behoren!
Linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=686567
Je kunt natuurlijk ook gewoon de stock android clock app erbij installeren. Dat werkt prima samen met het stock lockscreen.

/edit:

Overigens is het scherm wat je te zien krijgt als je gebeld wordt niet je lockscreen. Zelfs als je het stock lockscreen gebruikt krijg je dezelfde sense omhoog/laag slider te zien als je gebeld wordt. Dit lijkt uit de phone.apk te komen.

[ Voor 22% gewijzigd door riotrick op 08-06-2010 13:18 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Is het normaal dat het scherm van de desire multitouch niet begrijpt als je snel typt? Op de iPhone was dit geen probleem dus ik nam aan dat het ook ging werken op android...

Ik kan na jaren oefening echt bruut snel typen op virtuele keyboards, maar dit wilt gewoon echt niet... Ik word er helemaal krankjorem van. Ik heb smart keyboard en better keyboard ook al geprobeerd maar dit lost niets op, ik vermoed een hardware issue maar ik weet het niet zeker... wilt iemand het een keer proberen?

Duw met het toetenbord snel achter elkaar op Q en M. Komt er bij jullie ook regelmatig zomaar een F tussen te staan?

-- Edit

Als ik dit probeer met het htc keyboard komen er F's tussen te staan...
Als ik dit probeer met smart keyboard pro dan zie ik ook de touchpoints. Die landen op m, q, shift, f en e.

Hoe kun je zo in godsnaam snel typen op deze telefoons?

[ Voor 35% gewijzigd door Willaaam op 08-06-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkt ook met snel typen dat hij niet altijd reageert. Best irritant imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bellyrat
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Willaaam schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:26:Duw met het toetenbord snel achter elkaar op Q en M. Komt er bij jullie ook regelmatig zomaar een F tussen te staan?
Zojuist geprobeerd hier op de desire, heb paar keer geprobeerd, maar blijft puur QM dus geen F....

Maybe Touch input van keyboard even opnieuw calibreren?

[ Voor 9% gewijzigd door bellyrat op 08-06-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
bellyrat schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:05:
[...]

Zojuist geprobeerd hier op de desire, heb paar keer geprobeerd, maar blijft puur QM dus geen F....

Maybe Touch input van keyboard even opnieuw calibreren?
Al gedaan... maar nog een keer kan geen kwaad :).
Nee, nog steeds all over the place. Opvallend genoeg wel vaak in de hoeken, net alsof hij m'n vingers geïnverteerd heeft (omgewisseld op de as).

Voorbeeld:
Ik klik
Scherm: Klik: Registratie:
X X X | X - - | X - O
X X X | - - - | - O -
X X X | - - X | O - X
Waar O slechts af en toe geregistreerd wordt, maar nog steeds fout...

[ Voor 60% gewijzigd door Willaaam op 08-06-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij mij gebeurt dat ook (als je echt razendsnel typt).

Met SlideIT overigens nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:02
Floris-K schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:46:
[...]

Dit omdat toch veel mensen een BB en Aaifoon hebben. Zij pingen allemaal en handig als je die kan bereiken ;)
BB Ping en Ping! zijn twee verschillende protocollen en niet compatible met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
SMulTiE schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:07:
Bij mij gebeurt dat ook (als je echt razendsnel typt).

Met SlideIT overigens nergens last van.
Oké, bedankt, dat zijn dan twee affirmatives. Helaas, dan verkoop ik hem maar denk ik, als je eenmaal zo snel typt dan leer je dat niet meer af en met SlideIT / Swype haal ik gewoon niet dezelfde snelheden. Bovendien mail ik heel de dag met m'n telefoon dus het is echt een kritisch probleem voor me. Ik denk dat 98% van de mensen hier geen last van heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
Willaaam schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:06:
[...]

Nee, nog steeds all over the place. Opvallend genoeg wel vaak in de hoeken, net alsof hij m'n vingers geïnverteerd heeft (omgewisseld op de as).
dit is inderdaad een probleem dat nog wel eens kan voorkomen op de desire (en andere multitouch htc phones.). dit is dus een hardware probleem en zal waarschijnlijk niet gefixed worden, helaas. meestal heb ik er geen last van, maar het is toch jammer :[

[ Voor 14% gewijzigd door kaesve op 08-06-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Willaaam schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:15:
[...]

Oké, bedankt, dat zijn dan twee affirmatives. Helaas, dan verkoop ik hem maar denk ik, als je eenmaal zo snel typt dan leer je dat niet meer af en met SlideIT / Swype haal ik gewoon niet dezelfde snelheden. Bovendien mail ik heel de dag met m'n telefoon dus het is echt een kritisch probleem voor me. Ik denk dat 98% van de mensen hier geen last van heeft...
Het kan zijn dat mijn Desire het wel gewoon goed doet, maar ik heb werkelijk waar nergens last van, q en m.. zelfs als ik het tegelijk in tik staat er 'qm' of 'mq' en op zijn snelst afwisselend qmqmqmqmqmqmq klopt ook als een bus. Dus ik heb er gelukkig geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:38
MarcoC schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:13:
[...]
BB Ping en Ping! zijn twee verschillende protocollen en niet compatible met elkaar.
Dat klopt, maar op BB kan je ook WhatsApp en/of Ping! installeren en dat is wel compatible onderling. En binnenkort komt het ook naar android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de Desire van VF nog op 1.19 hangt? Ik heb deze toevallig net binnen gehaald (staat op auto maar nooit ontvangen blijkbaar :')). Enig idee wanneer de 1.21 komt voor de VF users?
Ik heb mijn Desire uit de eerste lichting weet niet of hij gelocked is, niet naar gekeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:52:
Klopt het dat de Desire van VF nog op 1.19 hangt? Ik heb deze toevallig net binnen gehaald (staat op auto maar nooit ontvangen blijkbaar :')). Enig idee wanneer de 1.21 komt voor de VF users?
Ik heb mijn Desire uit de eerste lichting weet niet of hij gelocked is, niet naar gekeken :P
Gelockt als in simlock? Ik heb die van mij sinds vorige week en kon er zo mn Hi simkaart insteken, niks geen problemen gehad.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjen9551 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:00:
[...]

Gelockt als in simlock? Ik heb die van mij sinds vorige week en kon er zo mn Hi simkaart insteken, niks geen problemen gehad.
Ja als in simlock. Naja ik wacht nog wel even. Zal wel niet lang meer duren tot 2.2 anyways :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw4h
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 08:59
Ik download nu die OTA update. Maar in de filename staat: OTA_Bravo_Vodafone_UK_1.19.161.5_1.15.161_4_release_[naar nummer].

Echter ik heb een HTC Desire. Is dit fout of is dit gewoon een ongelukkige naamkeuze voor de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowron
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
kw4h schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:27:
Ik download nu die OTA update. Maar in de filename staat: OTA_Bravo_Vodafone_UK_1.19.161.5_1.15.161_4_release_[naar nummer].

Echter ik heb een HTC Desire. Is dit fout of is dit gewoon een ongelukkige naamkeuze voor de update?
"Bravo" is de codenaam van de Desire.
Maar hoezo van de UK? :o

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/HTC_Desire

[ Voor 6% gewijzigd door Shadowron op 08-06-2010 15:35 . Reden: Bron toegevoed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
kw4h schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:27:

Je bedoelt het htc bravo gedeelte? Bravo was/is de ontwikkelnaam van de desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ik heb problemen met mn syncronisatie tussen mn werkagenda (exchange activesync) en mn telefoon. Sowieso krijg ik geen items van mn telefoon op mn werk agenda, ik neem aan dat ik daar de pc sync moet kiezen, kan kiezen uit mijn agenda (neem aan dat dat mn telefoon is), pc sync (hopelijk agenda werk?) en email@gmail.com uiteraard mn gmail account. Of ik mis mn werk agenda of ik mis mn 2e gmail agenda waarin alle feestdag en verjaardagen staan (stond in dit topic handleiding).

Probleem nu is dat ik ook geen items meer van mn werk doorkrijg hij geeft aan de exchange server heeft geantwoord met enkele statusfouten. Wat kan dat zijn en kan ik ergens die statusfouten zien?

Ookgeeft hij bij mn gmail een melding (er zijn momenteel problemen met de syncronistaie. Syncronistatie wordt snel opnieuw uitgevoerd. (staat er al 2 dagen).

Voor werk heb ik btw alleen agenda ingesteld.

Mijn gmail gebruik ik weinig op dingen in te plannen maar mn werk mis ik wel heel erg dat dit niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw4h
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 08:59
Braindamage1989 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:34:
[...]

*zucht* ja ik wist dat er iets was met die 'bravo' naam :P
Wist alleen niet meer wat.

In ieder geval: de update is zonder problemen geslaagd. Er staat alleen nergens in vermeld wat die update precies inhoudt. Mocht iemand het weten dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:49

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Braindamage1989 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:34:
[...]

Omdat de Desires van Vodafone Nederland een ROM hebben van Vodafone UK.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:39
Ik heb ook een Vodafone toestel met de 1.19 rom. Kan ik niet gewoon handmatig die originele versie flashen? Het "shut down" probleem is bij mij nog steeds niet opgelost namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
En omdat veel mensen sinds ze een hero/desire hebben inzien dat hotmail *piep* is
nee even serieus ik vind gmail wel factor 100 fijner dan hotmail, en gezien je hero/desire/legend alles met de
google servers synct kan ik me goed voorstellen dat veel mensen hotmail gedag zeggen

Inmiddels heb ik mijn synchronisatieprobleem met Hotmail opgelost door over te stappen naar GMail.
GMail haalt automatisch mijn mail vanaf hotmail binnen, en dit gebeurt met Push dus dat is zeker een voordeel.

Maar ik kan absoluut niet zeggen dat GMail fijner is als hotmail!!
De Layout en overzichtelijkheid van Hotmail is vele malen mooier.
GMail ziet eruit alsof ik ineens 6 jaar terug in de tijd gegaan ben...

Overigens wel raar dat ik met mijn HTC Touch Diamond tot voor een paar weken geleden gewoon mijn Hotmail account kon synchroniseren, terwijl volgens de ingewijden hier op het forum Hotmail al lange tijd POP gebruikt, waarbij dit niet mogelijk zou zijn!?

Verder het probleem met de BT Nokia CK7 Carkit:
Inmiddels 'werkt' de carkit.
Het lijkt erop dat er de 1e keer iets verkeerd gegaan is, waardoor de Carkit onzichtbaar bleef op mijn Desire.
(Carkit is niet in te stellen overigens) Ik heb het geheugen vd Carkit gewist, en de Desire opnieuw laten zoeken. En voila. Daar was hij.

Alleen nu weer iets ontzettends irritants:
i.c.m. de Desire horen de mensen die ik aan de telefoon heb, zichzelf dubbel!?
Of ik gebeld word, of zelf bel, en of ik naar een vaste of mobiele lijn ga maakt geen verschil.
Volumeinstellingen maken ook geen verschil.

Dit is alleen met de Desire.
Ik heb zowel met de Diamond als de Samsung geen problemen hiermee.
De Carkit heeft dan een bijzonder goed geluid, vele malen beter als vele **setjes.

Iemand hier een idee over wat dit kan veroorzaken?

Overigens: als ik iemand aan de telefoon heb, en ik verander de volumeinstelling van het toestel met de toetsen aan de zijkant, dan blijft het volume op de carkit exact gelijk. Dit was met de Diamond niet het geval.

Nog een laatste opmerking:
Kan het zijn dat de GSM i.c.m. Gmail (Push) veel meer energie verbruikt?
Eerst redde ik gemakkelijk een dag op de accu. Behalve als ik veel aan het spelen was met de mobiel.
Nu speel ik er minder mee, en ik kom de dag niet door... Zelfs nu ik een aantal sync frequenties verlaagd heb (welke eerst op een veel korter interval stonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Hmm,

google uit en echt wel gezocht, nu ben ik benieuwd of iets overduidelijk gemist heb.
Ik heb een abonnement bij Vodafone, geen branded toestel. Nou vroeg ik me af of ik bij Vodafone Live kon komen om TV te kijken, Ned.1 is immers gratis en laat daar nou net Nederland-Denemarken op komen :)

(al lees ik wel dat de NOS het niet gaat streamen naar mobieltjes, maar het gaat me nu om het werkend te krijgen)

Ik heb de instellingen staan zoals in de MMS-post in de topic-start, MMS werkt prima en dataverbinding ook.

Maar als ik naar live.vodafone.com ga dan heb ik een text only pagina waar maar bar weinig gedaan kan worden.
Ik vind wat oplossingen over user-agent-strings op WinMo, mobiele weergave aan/uit, maar tot op heden geen succes.

Heeft iemand anders wel vodafone live aan de praat, en is dat op een (un)branded toestel?
Als je een ander idee of oplossing hebt, TIA!

Intussen lees ik ergens:
Op de HTC-Desire doet de portal het ook niet. Het balletje ligt bij Vodafone om ondersteuning te gaan verlenen voor Android-toestellen.

[ Voor 13% gewijzigd door _Calvin op 08-06-2010 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:20
Xymox schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:47:
[...]

Nou dat vind ik een belangrijk punt.
Op het werk gebruik ik op het toestel geen internet (heb ik op mijn werkplek), geen email, en syncen van widgets zoals weer etc is ook niet nodig.

Ik wil inderdaad, als ik de telefoon niet gebruik zo min mogelijk verbruiken.

Dit is in dit topic vaak langsgekomen en op internet zijn veel tips te vinden.
Maar om even samen te vatten (en te laten controleren dat ik het wel goed heb allemaal) wil ik het hier posten.

Gebruik batterij
Om de levensduur van de batterij goed te houden en deze niet teveel te laten afzwakken moet je het volgende doen:
- Vermijdt het volledig leegraken van de batterij. daarmee beschadig je cellen die niet meer tot leven komen en daarmee de capaciteit geen goed doet.
- Beste is de batterij tot ongeveer 40% te laten dalen en dan weer op te laden.
- Korte laadtijden zijn het beste, dus het opladen tussendoor is prima
- Periodiek de batterij eens leeg laten raken om de batterij te ijken (tbv correcte weergave van batterijstatus)
- Warme is funest. Dus niet in de auto laten liggen in de zon !

Connecties
- Gebruik de "energiebeheer" widget. Schakel alle opties uit (WIFI, Bluetooth, GPS, sync).
Wanneer de lage helderheid van scherm ok is dan die nemen, anders de middelste instelling
- Op bovenstaande widget kan je de dataconnectie niet uitschakelen. Deze kan zijn GPS, G, 3G, H.
Het beste is wanneer je alleen gebeld wilt kunnen worden en zelf bellen (tevens SMS) dan is GPS mode voldoende. Dat doe je door deze widget te plaatsen : "Instellingen->Mobiel netwerk"
Hiermee schakel je (3)G en H uit en aan.

GUI
- Gebruik geen live wallpapers. Liefste een donkere achtergrond
- Zo min mogelijk widgets plaatsen. Bijvoorbeeld de weer widget is leuk, maar wil je 24 uur per dag zien wat de temperatuur is en of de zon schijnt? Dus alleen starten als je dit wilt zien.
- Schakel trilfunctie uit bij typen en bij binnenkomende berichten (bij geluiden en weergave scherm).
- Schakel bij instellingen/synchronisatie alle accounts van auto naar manueel. Voor niet gebruikte widgets kan je het geheel uitschakelen
- Mijn locatie ophalen uitschakelen

Met deze wijzigingen krijg ik veel betere batterijduur.
Als voorbeeld: Ik sta nu op 50% en ik heb twee dagen geleden opgeladen.
(ik heb een aantal emails opgehaald, bluetooth gebruikt, internetten via WIFI, wat google maps/earth demo's gegeven aan jaloerse collega's en gebeld).

Dus wanneer ik een functie wil, dan schakel ik die op dat moment in en na gebruik weer uit. Met de widgets is dat dus met 1 vingerdruk.
je hebt nog steeds wel een smartphone eh... als alles van het scherm moet en alle fancy dingen uit gaan, dan kan je net zo goed een 3310 kopen...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Crossposten is niet toegestaan en daarnaast hoort deze vraag in het accessoires topic.

[ Voor 89% gewijzigd door BastiaanN op 08-06-2010 18:55 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit antwoord kreeg ik per mail van Vodafone:

Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt of het toch mogelijk is om met de HTC Desire op Live te komen.

De HTC Desire is een vrij nieuw toestel en nog niet geschikt voor Vodafone live! Binnenkort komt hier verandering in. Het is niet bekend of het geschikt gemaakt gaat worden voor Vodafone live! of My Web (de opvolger van Vodafone live!). Binnen welke termijn dit gaat gebeuren is niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door BastiaanN op 08-06-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willaaam schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:15:
[...]

Ik zie als ik heel snel Q en M afwissel, af en toe andere letters oplichten, maar die worden niet geregistreerd.
Het is dus puur visueel (voor mij in ieder geval) en alleen bij een onmogelijke snelheid van typen. Dat die letters bij jou wel verschijnen in het bericht dat je typt is vreemd... ik zou je Desire omruilen als dat het geval is.

edit: wat ik wel merk is dat bij echt heel snel typen, soms een letter niet geregistreerd wordt... weet niet of dat je probleem was?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:35:
Ik heb een probleem met mijn Desire. Hij wil mijn simkaart maar niet lezen en ik kan dus niet bellen en gebeld worden. Een ander simkaartje erin doen heeft geen effect want ook die wil die maar niet lezen. Ik heb een abonnement bij KPN. Ik heb vandaag niet aan de instellingen liggen rommelen maar heb gisteren wel de update uitgevoerd die goed leek te werken tot vanmiddag. Voor de rest werkt die nog perfect kan er prima via wifi internetten, en de GPS werkt ook nog steeds

Wat kan ik nu het beste doen? Een fabrieksherstel doen of gewoon even terug naar belcompagny. Of zou het misschien toch aan mijn simkaartje liggen?

Mocht iemand de gouden tip hebben dan hoor ik het graag.

*edit* opeens deed die het weer kreeg ineens een boel sms-jes en had een hoop oproepen gemist, hopenlijk blijft die het doen. al ben ik bang dat mijn simkaart aan het overlijden is of dat de telefoon niet meer goed de simkaart kan lezen. Ik hoop niet dat het dat laatste is.
En weer heb ik dit probleem het lijkt wel of dit alleen 's avonds gebeurt. iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 15-09 23:02
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:51:
[...]

Ik zie als ik heel snel Q en M afwissel, af en toe andere letters oplichten, maar die worden niet geregistreerd.
Het is dus puur visueel (voor mij in ieder geval) en alleen bij een onmogelijke snelheid van typen. Dat die letters bij jou wel verschijnen in het bericht dat je typt is vreemd... ik zou je Desire omruilen als dat het geval is.

edit: wat ik wel merk is dat bij echt heel snel typen, soms een letter niet geregistreerd wordt... weet niet of dat je probleem was?
Ik heb er ook even mee zitten te spelen maar na een paar minuten had ik uiteindelijk 1 keer een F tussendoor en wel inderdaad een enkele keer dat andere letters oplichtte. Echter is dit bij een snelheid die ik nooit, never ga halen en in mijn ogen ook echt onmogelijk zijn om in de praktijk uit te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:59

Ibex

^^ met stom.

Willaaam schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:06:
[...]

Voorbeeld:
Ik klik
Scherm: Klik: Registratie:
X X X | X - - | X - O
X X X | - - - | - O -
X X X | - - X | O - X
Waar O slechts af en toe geregistreerd wordt, maar nog steeds fout...
Dit is een technische beperking van de hardware. Het is een dual touch screen, geen multi (>2) touch. Dus als je heel snel typt, kan het inderdaad zijn dat hij de askruisingen mis interpreteerd, maar dan moet je dus wel erg snel aan het typen zijn, en vaak met twee vingers tegelijk op het scherm rusten.

Is mij gelukkig nog niet overkomen. Als ik een foute letter type, is het altijd een letter vlak naast de betreffende toets, en is het dus hoogstwaarschijnlijk mijn oog-vingercoordinatie die de mist ingaat :).

Even een test gedaan, het lijkt erop dat deze missingen enkel voorkomen als je tijdens het tikken een schuivende beweging maakt met je vingers, hierbij zal het wellicht een bug in de software in combinatie met de beperkingen van de hardware zijn. Ik vermoed dat door de minime schuifbeweging de software een gok maakt waar je de volgende vingers thuishoren (op welke askruising), en deze dus verkeerd gokt. Als ik er op let om echt te tikken en niet te schuiven, heb ik deze bug nooit.

[ Voor 19% gewijzigd door Ibex op 08-06-2010 19:32 ]

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:31
mphilipp schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:14:
Ik snap het even niet meer. Misschien is het al sinds de update, dat heb ik even niet goed gezien (afgelopen weekend niet heel veel met de foon gespeeld), maar hij blijft maar syncen. Ik zie de hele tijd het sync symbool in de taskbar staan. Nu heb ik vanavond (omdat ik al 2x geconfronteerd ben met een unmounter sd binnen 1 uur) de sd kaart op de pc geformatteerd. Eerst de hele inhoud gekopieerd en daarna weer terug gezet. Ik merkte wel dat bepaalde zaken iets anders waren en 1 app wilde opnieuw een wachtwoord weten. Ik dacht eerst dat dat het was, dus heb ik bij elk dit dat sync gebruikt even gecontroleerd en zo nodig opnieuw ww ingesteld. Alles werkt, en de sync schema's staan nog steeds goed (piektijden 08:00-20:00 elke 15 minuten, daarbuiten elk uur). Heel bizar. Volgens mij trekt ie zo gewoon de accu leeg.

Iemand met dezelfde ervaring?
Hmmm... hoe heb je dat onderscheid tussen piektijden en daarbuiten ingesteld? Of uberhaupt de sync frequentie? Ik heb me suf zitten zoeken, maar bv. in de sync instellingen kan ik wel de accounts instellen die ik wil syncen en ook of apps dit automatisch mogen doen wanneer ze willen, maar ik kan per app bv. geen sync intervallen kiezen. Ook in settings van de individuele apps zelf vind ik dit zo 1 2 3 niet terug.

Of heb je hier ook een prog als juicedefender voor nodig?

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ewivis schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:42:
[...]

je hebt nog steeds wel een smartphone eh... als alles van het scherm moet en alle fancy dingen uit gaan, dan kan je net zo goed een 3310 kopen...
Dat is onzin. Wat is het nut om allerlei zaken actief te hebben op je mobieltje als je ze niet of alleen op bepaalde momenten gebruikt. Je start toch ook niet al je applicaties op je pc op ?

Zoals ik al zei, is het handiger om applicaties pas te starten als je ze echt nodig hebt. Het is zonde van je batterijtijd om bijvoorbeeld je bluetooth aan te hebben staan als je de gehele dag op je werk zit en dit alleen gebruikt in de auto.

Ik vind het een kwestie van gezond verstand, zeker als je last hebt van te korte batterijtijd.

En als je toch alletoeters en bellen aan wilt hebben staan, moet je accepteren dat je inderdaad binnen een dag weer aan de oplader moet.

[ Voor 12% gewijzigd door Xymox op 08-06-2010 20:17 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Nu heb ik 4 apk bestanden via de PC op mijn Desire gezet.
Heb ze vervolgens geïnstalleerd en weer verwijderd.
Nu ben ik echter 4 MB van mijn interne geheugen kwijt.
Hoe kan ik dit terug draaien of eventueel die achtergebleven bestanden weer verwijderen?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

eymey schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:00:
[...]
Hmmm... hoe heb je dat onderscheid tussen piektijden en daarbuiten ingesteld?
Nee, het is al opgelost. Tenminste...hij is gekapt met het syncen. Op een of andere manier vond ie het nodig om te syncen. Misschien doordat ik de sd heb geformatteerd (en backup teruggezet). Nu is ie weer blij en doet gewoon. Juicedefender vind ik veel te ingewikkeld. Als ik eerst uitgebreid moet gaan nadenken wanneer ik wel en niet de boel in of uitgeschakeld wil hebben...nee, niets voor mij. Ik heb nu gewoon dat HTC appje op het scherm en daarmee zet ik het zelf wel aan/uit. Werkt prima, en ik hoef niets te plannen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 07:56
l3art schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:57:
[...]

Die heb ik toen in elkaar geflanst...
Ik zal hem binnenkort wel even opnieuw uppen in dat topic.
Ik zou ook graag de desbetreffende wallpapers willen downloaden.

Toen onderstaand gepost werd, had ik nog geen Desire.......
l3art schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:02:
Komt die ff bekend voor ;)

Hier staat hij trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een actieve sateliet icoontje boven in staan. Ik weet echt niet wat dit is?
Heb al in de handleiding gezocht maar kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Laatst online: 28-06 15:11
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:31:
Ik heb een actieve sateliet icoontje boven in staan. Ik weet echt niet wat dit is?
Heb al in de handleiding gezocht maar kan niks vinden.
GPS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Laatst online: 15-09 10:34
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:02:
[...]

Ja als in simlock. Naja ik wacht nog wel even. Zal wel niet lang meer duren tot 2.2 anyways :)
Dat de update 23 juni zou komen zijn nog steeds geruchten gebaseerd op een vaag verhaal van iemand die klantenservice belde en het gesprek op XDA postte.

Eerder aankondigingen waren (dacht ik, heb even geen bron) eerder richting september 2010. 23 juni zou top zijn natuurlijk, maar ik verheug me er nog maar even niet op.

Mocht iemand al meer info hebben dat naar 23 juni wijst hoor ik het graag. Het gesprek met "Robert"van de KS is de enige die ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:31
mphilipp schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:57:
[...]

Nee, het is al opgelost. Tenminste...hij is gekapt met het syncen. Op een of andere manier vond ie het nodig om te syncen. Misschien doordat ik de sd heb geformatteerd (en backup teruggezet). Nu is ie weer blij en doet gewoon. Juicedefender vind ik veel te ingewikkeld. Als ik eerst uitgebreid moet gaan nadenken wanneer ik wel en niet de boel in of uitgeschakeld wil hebben...nee, niets voor mij. Ik heb nu gewoon dat HTC appje op het scherm en daarmee zet ik het zelf wel aan/uit. Werkt prima, en ik hoef niets te plannen.
Zit natuurlijk ook wel wat in :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 21:34
Hmm.. ik heb vanavond een desire besteld in combinatie met een vodafone abonnement. De medewerker heeft het voor mij nagekeken en wist mij te vertellen dat er geen simlock en een onveranderd standaard android installatie op stond.. Nu lees ik hier dat vodafone alsnog eigen roms heeft? Wie heeft hier nu gelijk? Ik heb geen zin in een branded toestel waarvan het maar de vraag is of vodafone updates uit geeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ten eerste is het geen standaard Android-installatie. HTC heeft over de Desire zijn eigen Sense-interface gegooid. Wat die medewerker waarschijnlijk bedoelt is dat de Android-versie die HTC voor de Desire bedoeld heeft door Vodafone niet aangepast is. Wel heeft Vodafone z'n eigen ROM-versie. In de praktijk merk je daar waarschijnlijk niets van, maar updates krijg je dan dus wel via Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 17:02
tijntjethf schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:17:
Hmm.. ik heb vanavond een desire besteld in combinatie met een vodafone abonnement. De medewerker heeft het voor mij nagekeken en wist mij te vertellen dat er geen simlock en een onveranderd standaard android installatie op stond.. Nu lees ik hier dat vodafone alsnog eigen roms heeft? Wie heeft hier nu gelijk? Ik heb geen zin in een branded toestel waarvan het maar de vraag is of vodafone updates uit geeft..
Ligt eraan waar je hem koopt. Koop je hem bij Vodafone, dan krijg je een branded toestel. Koop je hem via een onafhankelijke retailer, dan krijg je gewoon de simlockvrije editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 09:01

cue

Alex) schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:03:
Eergisteren kreeg ik de melding dat de back-up mislukt was, omdat er een probleem was met de SD-kaart. Na een reboot kreeg ik de melding dat de geplaatste SD-kaart leeg is, of dat het bestandssysteem beschadigd is. De kaart die erinzat was de 4 GB SanDisk-kaart die vanuit de fabriek wordt meegeleverd.

Na de kaart op een computer te hebben bekeken was het enige wat eropstond (volgens Windows' Partitiebeheertool) een partitie van 31 MB voorzien van het RAW-filesystem. Meer kon ik met dat ding in ieder geval niet zien.

Ik heb er nu een andere MicroSD-kaart ingeplaatst, eveneens een 4 GB-kaartje van SanDisk - deze had ik echter bij mijn Xperia X1 gekregen en heeft het altijd prima gedaan. Moet ik nu bang zijn dat de Desire die kaart eveneens gaat slopen, of is het een rotte batch van SanDisk?
Zie mijn eerdere post paar dagen eerder... exact hetzelfde probleem. Heb inmiddels mijn 4 gig kaart opgestuurd in de hoop dat ik een nieuwe krijg. Vertrouwen doe ik het alleen niet meer. Baal er flink van dat ik veel foto's nu kwijt ben doordat m'n MicroSD er mee opgehouden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nieuwe update van LauncherPro: 5 icon rows in Homescreen mogelijk (op de Desire in elk geval ;) )
Gaaf, eindelijk meer ruimte, in plaats van die loze ruimte die je voorheen had tussen die 4 rijen... :)

[ Voor 8% gewijzigd door Helsie op 08-06-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 21:34
RoD schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:21:
Ten eerste is het geen standaard Android-installatie. HTC heeft over de Desire zijn eigen Sense-interface gegooid. Wat die medewerker waarschijnlijk bedoelt is dat de Android-versie die HTC voor de Desire bedoeld heeft door Vodafone niet aangepast is. Wel heeft Vodafone z'n eigen ROM-versie. In de praktijk merk je daar waarschijnlijk niets van, maar updates krijg je dan dus wel via Vodafone.
Uiteraard bedoel ik met de standaard installatie de door HTC aangepaste software. Toen ik vroeg of er branded software op stond had hij het zelf over officiële HTC updates en zei hij dat dit mogelijk was..
MarcoC schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:23:
[...]
Ligt eraan waar je hem koopt. Koop je hem bij Vodafone, dan krijg je een branded toestel. Koop je hem via een onafhankelijke retailer, dan krijg je gewoon de simlockvrije editie.
Vodafone zelf verkoopt toch ook de simlockvrije editie? Ook dit is mij aan de telefoon verzekerd.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thenk jouuu ;) Ik synchroniseer niet continue om mijn batterij te sparen, vandaar dat ik deze nog niet eerder had gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:20
Xymox schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:15:
[...]

Dat is onzin. Wat is het nut om allerlei zaken actief te hebben op je mobieltje als je ze niet of alleen op bepaalde momenten gebruikt. Je start toch ook niet al je applicaties op je pc op ?

Zoals ik al zei, is het handiger om applicaties pas te starten als je ze echt nodig hebt. Het is zonde van je batterijtijd om bijvoorbeeld je bluetooth aan te hebben staan als je de gehele dag op je werk zit en dit alleen gebruikt in de auto.

Ik vind het een kwestie van gezond verstand, zeker als je last hebt van te korte batterijtijd.

En als je toch alletoeters en bellen aan wilt hebben staan, moet je accepteren dat je inderdaad binnen een dag weer aan de oplader moet.
Je hebt gelijk in dat je dingen uit moet doen die je toch niet heel de tijd gebruikt, maar ik heb wel eens geprobeerd om steeds te switchen tussen G en 3G, maar dat vond ik maar irritant om steeds als ik even wilde internetten het switchje om te zetten ...

Applicaties op je pc draaien al in je geheugen met windows 7 ;) Mijne doet nu ongeveer 2 dagen op accu en eigenlijk vind ik dat prima zo ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acht dagen onderweg in de maand, geen gekke dingen gedaan, en al 250,9 mb verstookt. Ik ga ook maar eens wat dingen uitzetten. Te beginnen met het weer, de automatische twitter updates, a-gps en nog wat dingetjes die ik eigenlijk niet zo nodig heb als ik thuis ben, droog zit, een computer bij de hand heb en nergens heen hoef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:50:
Acht dagen onderweg in de maand, geen gekke dingen gedaan, en al 250,9 mb verstookt. Ik ga ook maar eens wat dingen uitzetten. Te beginnen met het weer, de automatische twitter updates, a-gps en nog wat dingetjes die ik eigenlijk niet zo nodig heb als ik thuis ben, droog zit, een computer bij de hand heb en nergens heen hoef.
Zit aan de 230MB. Ach, zolang je geen hard limiet hebt of een ruim limiet, vooral niet druk om maken! Dit haalt het gemiddelde alleen maar om hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 21:01
Ik weet niet of het al bekend was, maar ik kan de Rabobank app opeens vinden in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Vodafone heeft/had de policy dat als je een nieuwe klant bent je een gesimlockte en branded telefoon krijgt. Nu weet ik het niet zeker of dat nog steeds zo is. Wat ik wel zeker weet is, dat als je een HTC Desire haalt via de vodafone webshop, vodafone winkel of telefonisch eentje besteld, je toestel vodafone branded is.

Dit is ook op een manier te checken wil je het zeker weten:
1 druk op menu als je op de 'desktop' bent.
2 (ik heb het in het engels) druk op Scenes (middelste van de bovenste rij)
3 kijk of er ergens Vodafone tussen staat.

Zo ja dan is hij branded.., hoewel dit minimaal is en je er bij normaal gebruik geen last van hebt verlopen de updates wel via vodafone (UK, als ik het goed begrepen had.) Dat wil dus zeggen dat froyo mss later komt voor vodafone branded toestellen...

Ik heb al wel een update gehad naar versie 1.19.161.5, voordat de unbranded door htc geupdate werd. Maarja die werd naar 1.21 geupdate.. Wat nou beter is geen idee. Ik wacht af tot de groto froyo update uitkomt en als het dan niet snel genoeg door vodafone uitgebracht word ga ik kijken hoe ik mijn desire zelf naar een unbranded versie kan flashen.

@slupgeit, Dit was mij iig al bekend, dat werd onlangs vermeld op androidworld.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 13:38
Hè Google Maps Navigation werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Is er al bekend WAT er is veranderd in de update?
Reflector schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 07:32:
Yes! En ook in Belgie!

[ Voor 64% gewijzigd door Snake op 09-06-2010 08:04 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:52
Slurpgeit schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:22:
Ik weet niet of het al bekend was, maar ik kan de Rabobank app opeens vinden in de market.
Klopt, sinds gisteren ook voor de Desire :)
Klopt ook :)

Telefoon wordt steeds voller met al die mooie apps! Hoop dat we Froyo snel krijgen zodat alles naar mijn SD kaartje gekopieerd kan worden!

[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 09-06-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Heel cool, maar eens mee experimenteren zodadelijk : )

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Even klaarheid geven:

De Apps2SD van Google implementatie is NIET hetzelfde als Apps2SD die je ziet op XDA.

Bij die van XDA wordt er een partitie gemaakt op de SD kaart en deze wordt gemount (afaik een junction gemaakt) zodat het OS het verschil niet ziet.

Bij die van Google moet een applicatie zelf toelaten en aangeven van data te verplaatsen naar de SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Nice! Google Maps Navigation heeft ook streetview... dát is handig. :D

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik heb gisteren mijn gsm eens gereset, en het het icoontje van Navigatie is niet teruggekomen :p

Edit: ik moet maps updaten dus, never mind!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier is een topic over Maps Navigation: Google Maps Navigation in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:54
tijntjethf schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:09:
Vodafone zelf verkoopt toch ook de simlockvrije editie? Ook dit is mij aan de telefoon verzekerd.. :o
Klopt.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier enkelen over het aantal verbruikte data voor internet.. maar waar kan je dat zien? bepaalde app ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:10:
Ik lees hier enkelen over het aantal verbruikte data voor internet.. maar waar kan je dat zien? bepaalde app ofzo?
Ik gebruik zelf 3g watchdog, erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Slurpgeit schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:22:
Ja de market lijkt het weer goed te doen. Ook apps als launcher pro, adw launcher e.d. zijn weer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Ligt eraan waar je hem besteld hebt. Ik heb mijne desire icm met abo via gsmweb besteld. Daar stond gewoon een unbranded versie van de rom op. Bestel je hem in de vodafone shop dan krijg je een vodafone branded rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon krijgt geen gpsverbinding.. iemand idee wat probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:10:
Download, gratis, het programma MiniInfo maar.
Kan je je verbruikte data bijhouden, voor zowel WiFi als voor het mobiele netwerk.
Tevens heb je nog meer functies met betrekking tot de accu en het geheugen (internet en extern).
Dit alles voor maar een paar KB.
Programma is wel te vinden in de Market.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henidde schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:50:
[...]

Kan je je verbruikte data bijhouden, voor zowel WiFi als voor het mobiele netwerk.
Tevens heb je nog meer functies met betrekking tot de accu en het geheugen (internet en extern).
verkeerd gespeld? onvindbaar namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henidde schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:50:
[...]

Ik gebruik 3G Watchdog. Kun je een limiet instellen en krijg je per dag, week en maand te zien wat je verstookt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:54:
[...]

verkeerd gespeld? onvindbaar namelijk
Haha, klopt.

Mini Info los! ;p
Bij mij in de telefoon staat hij als MiniInfo, dus probeer Mini Info eens!

Of klik op deze link, dan heb je hem gelijk:
http://www.androlib.com/a...ynotes-miniinfo-xqtx.aspx

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quidje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 12:15
Zojuist de Desire besteld bij Hi, had een 7,50 sim only en om laten zetten naar Hi Online 15 met internet. Volgens de site zou de foon dan op 159,- komen. De juffrouw aan de lijn zegt vrolijk dat het toestel bij dit abo GRATIS is en ik geen aansluitkosten (25,-) hoef te betalen. Dus ik zeg, kunt u dat nog 1 keer herhalen? 8)7
Blij dat ik niet online heb besteld dus!
Doe je voordeel met deze tip zou ik zeggen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net google maps turn-byturn nav getest, draait al.
Alleen praat die bij mij nog niet gelijk..

Heeft iemand het vandaag ook al gebruikt en getest? Bevindingen?>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:38:
GPS staat uit bij je settings? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henidde schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:19:
[...]

Haha, klopt.

Mini Info los! ;p
Bij mij in de telefoon staat hij als MiniInfo, dus probeer Mini Info eens!

Of klik op deze link, dan heb je hem gelijk:
http://www.androlib.com/a...ynotes-miniinfo-xqtx.aspx
hmmm net gedownload en geinstalleert, maar nergens je verstookte data te vinden?
of ik kijk eroverheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navigatie werkt goed en er is ook al een apart topic voor. Google Nav stuurt me wel via vreemde omwegen. Van IJmond naar Dordrecht via de A2, die route had ik zelf niet kunnen bedenken. Maar misschien is de verkeersinfo er wel in verwerkt. Over een paar uur nog maar eens proberen, kijken of ie dan alsnog de A4 adviseert. Als dat zo is mag mijn Tomtom alleen nog in het buitenland mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snake schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:46:
[...]

GPS staat uit bij je settings? :)
Hehe nee wast maar zo simpel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Je zou voor data en andere belinfo ook naar Call Meter NG kunnen kijken, aanrader! :)

Mijn Desire reboot sinds de update af en toe spontaan, een harde reset mocht tot dusver niet baten. Hebben hier meer mensen last van?

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend met Desire krijgt de Google Maps update niet. Ik kreeg die gewoon automatisch binnen, is er een manier om dat handmatig binnen te harken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even naar de Market, Google Maps updaten? Navigeren met Google Maps gaat sowieso via het starten vanuit je menu met de snelkoppeling Navigatie. Als het echt niet werkt kun je nog een keer Google Maps de-installeren en dan opnieuw erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:52:
Vriend met Desire krijgt de Google Maps update niet. Ik kreeg die gewoon automatisch binnen, is er een manier om dat handmatig binnen te harken?
Nog eens zoeken naar google maps in de market, dan staat er bij "update beschikbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ik kan nu trouwens ook Google Earth vinden in de Market.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:48:
Navigatie werkt goed en er is ook al een apart topic voor. Google Nav stuurt me wel via vreemde omwegen. Van IJmond naar Dordrecht via de A2, die route had ik zelf niet kunnen bedenken. Maar misschien is de verkeersinfo er wel in verwerkt. Over een paar uur nog maar eens proberen, kijken of ie dan alsnog de A4 adviseert. Als dat zo is mag mijn Tomtom alleen nog in het buitenland mee.
Mijn nep-merk navigatie systeem stuurt mij ook via allerlei omwegen hier en daar. Volgens mij hebben ze een dealtje met de tankstations :O

Soms valt het gewoon echt op, dat ik zelfs in mijn eige dorp omgeleid wordt via een andere route :O
Ben benieuwd hoe dit is met die google maps. Binnenkort maar eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:55:
[...]

Nog eens zoeken naar google maps in de market, dan staat er bij "update beschikbaar"
Of course. tnx }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
tsjonge jonge, ik schakelde vanmorgen om 08.15 mijn desire uit, hij is nu nog bezig met uitschakelen ;(

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:25:
tsjonge jonge, ik schakelde vanmorgen om 08.15 mijn desire uit, hij is nu nog bezig met uitschakelen ;(
Haal dan gewoon je batterij dr uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Die's met niets meer bezig. Gewoon een deadlock dus. Batterij eruit.

Heb je de update al? Want daar zou iets van gefixed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:33:
[...]

Haal dan gewoon je batterij dr uit
Hij moet toch uiteindelijk uitgaan?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja batterij eruit werkt. Maar ik denk dat ik begin te snappen hoe dat komt. Bij m'n Hero was ie in een wip uit, de Desire doet er veel langer over. Echter. De Desire van een vriend is nog helemaal maagdelijk, hij heeft de market nog niet eens ontdekt enzo, en had nog geen Google account ingesteld. En raad eens: dat ding schakelt net zo snel uit als de Hero, namelijk onmiddellijk.

Ligt het wellicht aan de apps die het apparaat allemaal eerst netjes probeert af te sluiten ofzo? Of heeft het iets te maken met de google account die het ding moet vertellen dat ie er even niet meer is? Wie het weet mag het zeggen. Tot die tijd ruk ik ook af en toe met enig gemopper de batterij eruit. Want een CRTL-ALT-DEL combinatie heb ik nog niet ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Sinds de update (kreeg hem vanochtend binnen), is de standaard aandelenwidget opeens verdwenen van mijn scherm. Ik kan hem ook niet meer toevoegen: hij bestaat gewoon niet meer in de lijst met widgets.

De applicatie die erbij hoort ('aandelen') werkt wel gewoon nog.

Heeft iemand een idee waarom ik na de update deze widget niet meer kan/mag gebruiken. En hoe ik hem weer terug krijg? Anders moet ik maar op zoek naar vervanging, maar deze widget werkte wel lekker simpel (en werkte goed samen met de standaard aandelen-app).

:?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:43:
[...]

Hij moet toch uiteindelijk uitgaan?
Daar zou ik niet zo zeker van zijn :P ja als de accu leeg is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Gizz schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:46:
Sinds de update (kreeg hem vanochtend binnen), is de standaard aandelenwidget opeens verdwenen van mijn scherm. Ik kan hem ook niet meer toevoegen: hij bestaat gewoon niet meer in de lijst met widgets.

De applicatie die erbij hoort ('aandelen') werkt wel gewoon nog.

Heeft iemand een idee waarom ik na de update deze widget niet meer kan/mag gebruiken. En hoe ik hem weer terug krijg? Anders moet ik maar op zoek naar vervanging, maar deze widget werkte wel lekker simpel (en werkte goed samen met de standaard aandelen-app).

:?
Heb je hem al opnieuw opgestart? Deze problemen kwamen vaker voor na de update, een herstart deed toen altijd wonderen.
Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.