Zie hier een hele thread over het probleem. In deze post (zelfde thread) gokken ze dat het aan de bewaar instellingen ligt. Wellicht heb je er iets aan.Anoniem: 133890 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:51:
[...]
Helaas, het vreemde is dat er niets in het cachegeheugen zit. Zit allemaal vervat in "opslagruimte" (gegevens = 75,65 MB). Heb ook al "gedwongen stoppen" geprobeerd, maar ook hier zonder resultaat...
Anoniem: 158967
Kan iemand mij vertellen hoe ik alle sms berichten van het sim geheugen kopieer naar het telefoon geheugen? Ik krijg namelijk hele tijd de melding dat mijn sim geheugen vol is.. Ik kan de optie _soms_ vinden, maar dan kopieert de telefoon niet alle berichten. En hoe laat ik de smsjes opslaan op het telefoon geheugen?
Ik kan nu dus niets ontvangen, heel vervelend.. Google leverde ook niets op..
Ik kan nu dus niets ontvangen, heel vervelend.. Google leverde ook niets op..
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 07-06-2010 10:09 ]
Anoniem: 167272
Ik zit dit ook even te volgen. Dus als ik het goed begrijp ben je van dat probleem verlost als je Gmail niet 30 dagen, maar een dag of 4 laat synchroniseren. Hmmm. Wat een stomme plek om die mail te verstoppen. In het hoofdgeheugen.Cavalera125 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 07:55:
[...]
Zie hier een hele thread over het probleem. In deze post (zelfde thread) gokken ze dat het aan de bewaar instellingen ligt. Wellicht heb je er iets aan.
Gelukkig ruim ik mijn mail via de computer altijd snel op, ik heb nooit meer dan tien of twintig mailtjes staan, de rest flikker ik weg of in het archief. Dat wordt niet automatisch meegesynchroniseerd op je Desire, maar je kunt er wel in zoeken en het bekijken als je je kwaad maakt.
Anoniem: 354049
Neem aan dat je bedoeld, om het even welke mail account je hebt ingesteld toch?Anoniem: 167272 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:16:
[...]
Ik zit dit ook even te volgen. Dus als ik het goed begrijp ben je van dat probleem verlost als je Gmail niet 30 dagen, maar een dag of 4 laat synchroniseren. Hmmm. Wat een stomme plek om die mail te verstoppen. In het hoofdgeheugen.
niet speciaal met gmail toch?
Gebruik je wel een USB 2.0 poort? Ik had ook problemen toen ik de USB poort in mijn card reader voor in de PC gebruikte. Die bleek dus 1.1 te zijn. Kabel toen achterin in een native 2.0 poort gedouwd en de problemen waren voorbij.Nicozo schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:46:
Ben ik de enigste die moeite heeft om HTC Sync aan de gang te krijgen?
Heb al naar oplossingen ge'google'd, en 't topic doorgespit.. Ik kan er niks over vinden.
De Desire laadt wel gewoon op, en als ik 'm instel als Diskdrive werkt dat ook gewoon, maar als ik HTC Sync van de geheugenkaart installeer, maakt hij geen verbinding.
Heb ook al de nieuwere versie van de HTC site afgeplukt, maar die wil ook niet werken..
Ik heb al op mijn vorige telefoon, de Hero, de HTC mailwidget uitgeschakeld omdat het dubbelde (ook met meldingen) met de Gmail widget. Dus ik weet niet honderd procent zeker hoe andere mail accounts opslaan enzo.Anoniem: 354049 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:27:
[...]
Neem aan dat je bedoeld, om het even welke mail account je hebt ingesteld toch?
niet speciaal met gmail toch?
Die heb ik toen in elkaar geflanst...Anoniem: 321384 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:52:
[...]
Bedankt voor het tipje![]()
Trouwens, ik zoek uw wallpaper van uw homescreen.. Topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1409505/
Aangezien de link dood is(Wallpaper link)
Ik zal hem binnenkort wel even opnieuw uppen in dat topic.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
dan zeg ik het verkeerd... bedoel, is dit alleen bij pop3 accounts?Anoniem: 167272 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:02:
[...]
Ik heb al op mijn vorige telefoon, de Hero, de HTC mailwidget uitgeschakeld omdat het dubbelde (ook met meldingen) met de Gmail widget. Dus ik weet niet honderd procent zeker hoe andere mail accounts opslaan enzo.
of
heb je gemail als pop3 ingesteld bij mail accounts in de htc mail app
Anoniem: 357128
Mag ik vragen hoe je aan die 74 komt boven in je scherm.. neem aan dat dat iets van batterij is?janvanduschoten schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:37:
[...]
[...]
[...]
Ik gebruik de widget van Android Agenda Widget. Bij het eerste gebruik van de widget zie je 2 tabbladen: Settings en Calendars. Ga eerst naar Initial setup->Manage Calenders en vink aan"Widget calenders independant. Zo kun je eventueel verschillende widgets gebruiken voor verschillende agenda's. Ik heb er nu dus eentje waarin mijn normale afspraken, verjaardagen etc. in staan, en een full screen met het wedstrijdschema.
[afbeelding]
Circle battery mod. Moet je desire wel geroot zijn:Anoniem: 357128 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:24:
[...]
Mag ik vragen hoe je aan die 74 komt boven in je scherm.. neem aan dat dat iets van batterij is?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=679937
Anoniem: 133890
Thx's! Is idd identiek hetzelfde probleem dat ik heb. Ga het forum eens helemaal doorspitten en één en ander uitproberen. Ik post wel terug mocht het lukken (of niet).Cavalera125 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 07:55:
[...]
Zie hier een hele thread over het probleem. In deze post (zelfde thread) gokken ze dat het aan de bewaar instellingen ligt. Wellicht heb je er iets aan.
Okok dat is ie dus niet.. iig bedanktriotrick schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:57:
[...]
Circle battery mod. Moet je wel een desire wel geroot zijn:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=679937
same problem here.Anoniem: 133890 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:02:
[...]
Thx's! Is idd identiek hetzelfde probleem dat ik heb. Ga het forum eens helemaal doorspitten en één en ander uitproberen. Ik post wel terug mocht het lukken (of niet).
Heb het genoemde topic ook al doorgespit, en een echte oplossing is er dus niet.
keep us posted, want er zullen meer mensen tegenaan lopen.
Heb me desire nu in 8 weken tijd al 2 x gereset naar fabrieksinstellingen namelijk.
moet wel zeggen dat het erg makkelijk gaat om alles weer te re-storen op de desire.
maar dat mail meuk probleem blijft erg irri, aangezien ik meer mail dan sms.
Het is inderdaad een custom rom, met standaard die circle battery met het percentage in het midden. Ik heb nu de ROM van PaysJupiterdroidMusicBox , die heeft ook leuke Froyo extra's zoals de dailer van 2.1 én van 2.2, ook de contacts van 2.1 en 2.2 (die van 2.2. vind ik persoonlijk handiger) en de beter muziek speler van 2.2. Ook heeft hij een handiger lockscreen, zie linkje.Anoniem: 357128 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:24:
[...]
Mag ik vragen hoe je aan die 74 komt boven in je scherm.. neem aan dat dat iets van batterij is?
Linkje
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Er is voor de liefhebbers een App voor Rabobank bankieren. ik weet dat er een aantal mensen naar op zoek waren.
Rabobank
Rabobank
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Sh*t nu Fortis nog...ovaal schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:29:
Er is voor de liefhebbers een App voor Rabobank bankieren. ik weet dat er een aantal mensen naar op zoek waren.
Rabobank
Kan em niet vinden in de market als ik zoek en als ik de QR-code scan dan vind em ook nietovaal schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:29:
Rabobank
Zelfs de link op androlib werkt niet.
Ook een HTC Desire? Ik vind hem namelijk ook nietUpbeat schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:39:
[...]
Kan em niet vinden in de market als ik zoek en als ik de QR-code scan dan vind em ook niet
Zelfs de link op androlib werkt niet.
Alle USB Poorten op mijn PC geprobeerd.. ook de 2.0 poorten.Tjoekie schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:58:
[...]
Gebruik je wel een USB 2.0 poort? Ik had ook problemen toen ik de USB poort in mijn card reader voor in de PC gebruikte. Die bleek dus 1.1 te zijn. Kabel toen achterin in een native 2.0 poort gedouwd en de problemen waren voorbij.
Nog andere suggesties? Heel irritant om mijn agenda in te moeten voeren op mijn mobiel zelf..
Ik krijg trouwens de volgende foutmelding:
Volgende Stap
Kan HTC Sync niet vinden op de pc. Zorg dat HTC Sync op de pc is geïnstalleerd en geactiveerd. U kunt HTC Sync installeren vanaf de sd-kaart door deze aan de pc te koppelen, of download het van http://www.htc.com/www/support.aspx. Let op: Alleen voor Windows:
[ Voor 24% gewijzigd door Nicozo op 07-06-2010 15:04 ]
Same here.Kastermaster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:03:
[...]
Ook een HTC Desire? Ik vind hem namelijk ook niet
Vaag dat wij Desire eigenaren niks kunnen vinden. Dit is nog de officiele Rabobank link:
http://www.rabobank.nl/pa...p_bankieren_voor_android/
Ze laten zelfs een Desire zien
(kan ook een legend zijn btw)
http://www.rabobank.nl/pa...p_bankieren_voor_android/
Ze laten zelfs een Desire zien
http://www.androidworld.n...-android-nu-in-de-market/
lees hier onder aan de tekst het is al bekend dat desire gebruikers hem niet kunnen vinden...
lees hier onder aan de tekst het is al bekend dat desire gebruikers hem niet kunnen vinden...
ik zie hier berichten verschijnen dat de accuduur is afgenomen na de update,
bij mij is het andersom, ik heb sterk het idee dat mn accuduur flink verbeterd is aangezien mn desire nu al 2 dagen meegaat bij normaal gebruik
bij mij is het andersom, ik heb sterk het idee dat mn accuduur flink verbeterd is aangezien mn desire nu al 2 dagen meegaat bij normaal gebruik
En hier, heel irritant, zou het graag hebben. Zit al te kijken of er misschien ergens een mail staat, want lijkt mij gewoon een kwestie van vinkje vergeten toch?
ING werkt gewoon via de browser.....Anoniem: 357128 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:26:
Geen ING app toevallig?
Is goed te doen op de Desire.
ja al vele malen gereboot, Net Dolphin geïnstalleerd, maar die werkt ook niet... Waarom opera weljanvanduschoten schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:29:
[...]
Heb je al een reboot geprobeerd, die doet wonderen
Een app zou natuurlijk wel 10x makkelijker zijn.Kievit1964 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:22:
[...]
ING werkt gewoon via de browser.....
Is goed te doen op de Desire.
The devil is in the details.
Ik ben vooralsnog erg voorzichtig met bankieren op een mobiel apparaat. De mobiele platforms zijn tot nu toe met rust gelaten omdat er nog niets te halen viel. Nu er lekker gebankiert gaat worden, zal de aandacht van het hackersgilde verschuiven. Ik zit nu al af en toe met argusogen te kijken naar spelletjes en andere apps die 'zichzelf' hebben opgestart. Zou me niets verbazen als er binnenkort een keer een trojan tussen blijkt te zitten. Simpel zat allemaal. En het gemak waarmee mensen apps installeren van bedrijven en figuren die ze niet kennen, maar die wél allerlei privédata (ook emailgegevens van contacten e.d.) kunnen benaderen (die handige gist app bv) verbaast me ook.
Het zijn geweldige apparaten met vrijwel onbeperkte mogelijkheden, maar je mag er best een beetje voorzichtig mee omspringen. Als je bankrekening leeg is, is het te laat natuurlijk...
Het zijn geweldige apparaten met vrijwel onbeperkte mogelijkheden, maar je mag er best een beetje voorzichtig mee omspringen. Als je bankrekening leeg is, is het te laat natuurlijk...
Hier is het topic niet voor bedoeld.
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 07-06-2010 16:57 ]
Neem 1 jaar en ga over op Sim-only verlenging na een jaar, dat is veel goedkoper. Wat je ook al aan je eigen berekeningen had kunnen zien.
Allemaal mooi en aardig maar bij mij blijft de htc desire zeggen dat tie up to date is, maar ik zit nog steeds op 1.19mesm90 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:21:
inderdaad, en het lijkt alsof mijn gps signaal ook stukken sneller word opgepakt na de update
Als ik systeemsoftware-updates start, krijg ik na de controle het volgende te lezen:
"De telefoon is up-to-date
Er zijn updates beschikbaar op de telefoon"
Waar staan die updates dan, en waarom worden ze niet automatisch uitgevoerd?
mvg
Gerard
[ Voor 26% gewijzigd door noord453 op 08-06-2010 09:01 ]
Medetweakers,
ik heb sinds een week de prachtige HTC Desire.
Mij rest alleen één vraag/opmerking;
het geluid bij het afspelen van de muziek is zo hard, ook op de laagste setting. Ik heb verschillende players en oortjes gebruikt, maar het maakt geen verschil. Iemand die dit ook heeft ervaren of hier een oplossing voor heeft?
Groet !
EDIT:
Ik gebruik nu momenteel Creative EP630 oortjes icm de RockOn (TIP!) musicplayer.
ik heb sinds een week de prachtige HTC Desire.
Mij rest alleen één vraag/opmerking;
het geluid bij het afspelen van de muziek is zo hard, ook op de laagste setting. Ik heb verschillende players en oortjes gebruikt, maar het maakt geen verschil. Iemand die dit ook heeft ervaren of hier een oplossing voor heeft?
Groet !
EDIT:
Ik gebruik nu momenteel Creative EP630 oortjes icm de RockOn (TIP!) musicplayer.
[ Voor 11% gewijzigd door Fasterinside op 07-06-2010 17:09 ]
Creating my own hero.
Heb je je toestel geroot? anders kun je de geroote ROM bij XDA installeren.noord453 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:01:
[...]
Allemaal mooi en aardig maar bij mij blijft de htc desire zeggen dat tie up to date is, maar ik zit nog steeds op 1.19
Iemand een idee hoe ik e.e.a. kan forceren om te updaten, ik heb geen idee hoe dat te doen.
mvg
Gerard
Had ik eerst ook. Pc al opnieuw opgestart? Htc Sync al geuninstalled en opnieuw geïnstalleerd?Nicozo schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:03:
[...]
Alle USB Poorten op mijn PC geprobeerd.. ook de 2.0 poorten.
Nog andere suggesties? Heel irritant om mijn agenda in te moeten voeren op mijn mobiel zelf..
Ik krijg trouwens de volgende foutmelding:
Volgende Stap
Kan HTC Sync niet vinden op de pc. Zorg dat HTC Sync op de pc is geïnstalleerd en geactiveerd. U kunt HTC Sync installeren vanaf de sd-kaart door deze aan de pc te koppelen, of download het van http://www.htc.com/www/support.aspx. Let op: Alleen voor Windows:
Welk besturingssysteem?
Bij Xp moest hij eerst de drivers nog installeren.
Dit al geprobeerd, instellingen> over de telefoon> systeemsoftware-updates> nu controleren 9onderin het scherm een knop)noord453 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:01:
[...]
Allemaal mooi en aardig maar bij mij blijft de htc desire zeggen dat tie up to date is, maar ik zit nog steeds op 1.19
Iemand een idee hoe ik e.e.a. kan forceren om te updaten, ik heb geen idee hoe dat te doen.
mvg
Gerard
Als ie dan ook neit begint, heb je dan misschien een "branded Desire" (een simlocked telefoon van een bepaalde provider met eigen software op de Desire)
[ Voor 28% gewijzigd door boratnl op 07-06-2010 17:18 ]
Dubbel.
[ Voor 98% gewijzigd door boratnl op 07-06-2010 17:19 ]
Tuurlijk heeft ie een branded.. anders komt ie toch nooit op 1.19 uit.. 1.15 was dan standaardboratnl schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:15:
[...]
Had ik eerst ook. Pc al opnieuw opgestart? Htc Sync al geuninstalled en opnieuw geïnstalleerd?
Welk besturingssysteem?
[...]
Dit al geprobeerd, instellingen> over de telefoon> systeemsoftware-updates> nu controleren 9onderin het scherm een knop)
Als ie dan ook neit begint, heb je dan misschien een "branded Desire" (een simlocked telefoon van een bepaalde provider met eigen software op de Desire)
Net mijn Desire gekregen. Eerste indruk WAUW wat een snelheid!
Anoniem: 130788
Zijn er desire gebruikers die voorheen in het bezit waren van een N97?
Ik zit nogal te twijfelen omdat ik het fysieke toetsenbord op de n97 ideaal vind. Ik sms/mail nogal veel en weet niet of dit met touchscreen net zo snel gaat. Iemand die zijn ervaring hierover wil delen?
Ik zit nogal te twijfelen omdat ik het fysieke toetsenbord op de n97 ideaal vind. Ik sms/mail nogal veel en weet niet of dit met touchscreen net zo snel gaat. Iemand die zijn ervaring hierover wil delen?
Ik heb er geen problemen mee. Hiervoor had ik WiMo's met uitschuiftoetsenborden, Psion 5mx, Psion 3, dus ik ben toch wel een keyboard-man. Ik sms niet de hele dag, maar een stukkie tekst intikken is geen straf. Het is niet fijn voor hele epistels, maar het gaat prima voor een tweet of een sms.Anoniem: 130788 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:18:
Ik heb geen ervaringen met een fysiek qwerty toetsenbord op een telefoon, maar het toetsenbord op de Desire in landscape mode is echt het beste wat ik tot nu toe heb meegemaakt (eerdere ervaringen waren met een Touch 3G en een Touch Diamond 2).Anoniem: 130788 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:18:
Ik kom van een Toch Pro2 af en kon daarvoor niet overweg met een Touch Diamond.
De Desire typt wel gewoon lekker maar je moet de foon wel een kwart slag draaien anders zijn de knopjes te klein.
Telefoontje nu een week en overtreft dubbel en dwars mijn verwachtingen
De Desire typt wel gewoon lekker maar je moet de foon wel een kwart slag draaien anders zijn de knopjes te klein.
Telefoontje nu een week en overtreft dubbel en dwars mijn verwachtingen
Al 3x ge-installed, en ge uninstalled. En tussendoor elke keer 2-3 keer opnieuw opgestart.boratnl schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:15:
[...]
Had ik eerst ook. Pc al opnieuw opgestart? Htc Sync al geuninstalled en opnieuw geïnstalleerd?
Welk besturingssysteem?
Ik run Windows Vista 32bit.
Ik heb het ookNicozo schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:55:
[...]
Al 3x ge-installed, en ge uninstalled. En tussendoor elke keer 2-3 keer opnieuw opgestart.

Mijn Desire vindt Handcentniet in de Market. De plugins vindt hij wel.
Ook als ik de qr-code scan lukt het niet
Iemand een oplossing?
Misschien niet exact de oplossing die je zoekt, maar Google heeft een programma op de pc die outlook synct met Google agenda. Je kunt zelf aangeven hoe ie dat wilt, van pc naar gmail, andersom of allebei de kanten op.Nicozo schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:55:
[...]
Al 3x ge-installed, en ge uninstalled. En tussendoor elke keer 2-3 keer opnieuw opgestart.
Htcsync is een draak van een programma.
[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 07-06-2010 19:10 ]
http://forum.mobilism.org...4&t=124449&hilit=Handcentkavish schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:06:
[...]
Ik heb het ook![]()
Mijn Desire vindt Handcentniet in de Market. De plugins vindt hij wel.
Ook als ik de qr-code scan lukt het niet![]()
Iemand een oplossing?
even de apk installeren met Astro en off you go!
Bedankt voor de link, maar ik had de apk al gevondenNicozo schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:15:
[...]
http://forum.mobilism.org...4&t=124449&hilit=Handcent
even de apk installeren met Astro en off you go!
Het gaat me er meer om waarom hij hem niet vind, en of het bij meer apps zo is.
EDIT:
Nu vind hij de Desire wel
EDIT2:
En nu weer niet...
[ Voor 8% gewijzigd door Brutes op 07-06-2010 19:47 ]

Iemand spijt van z'n Desire..?
Ik ga nog steeds voor android.. heerst toch wel zwaar!
[ Voor 21% gewijzigd door SmithNL op 07-06-2010 21:04 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Zeker geen spijt van!SmithNL schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:53:
[afbeelding]
Die update is toch niet beschikbaar voor Branded toestellen?Anoniem: 357128 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:30:
[...]
Tuurlijk heeft ie een branded.. anders komt ie toch nooit op 1.19 uit.. 1.15 was dan standaard
Dacht dat Branded toestellen hun ROM's werden verzorgd door de Provider zelf.
software update lukt nog steeds niet,
ik zit op softwarenr. 1.15.405.4
geen gelockt toestel en ook niet geroot
ik zit bij Telfort
bij systeemsoftware-updates blijft het toestel eindeloos het ronddraaiende cirkeltje tonen (min. 30 minuten)
meer mensen die bij Telfort zitten hetzelfde probleem?
ik zit op softwarenr. 1.15.405.4
geen gelockt toestel en ook niet geroot
ik zit bij Telfort
bij systeemsoftware-updates blijft het toestel eindeloos het ronddraaiende cirkeltje tonen (min. 30 minuten)
meer mensen die bij Telfort zitten hetzelfde probleem?
Er staat sinds vandaag een zeer uitgebreide review online bij Tweakers over de Desire, van iemand die voorheen een N97 bezat. Die heeft het nauwelijks over het toetsenbordgemis maar is lyrisch over het touchscreen van de Desire. http://bit.ly/9QCBNJAnoniem: 130788 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:18:
Not really, het is en blijft een apple xDSmithNL schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:53:
[afbeelding]
Nope, ik weet wat mijn Desire met Android kan en dat moet die nieuwe nog maar bewijzenSmithNL schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:53:
[afbeelding]
Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....
Die staat er al sinds 3 meiAnoniem: 167272 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:56:
[...]
Er staat sinds vandaag een zeer uitgebreide review online bij Tweakers over de Desire, van iemand die voorheen een N97 bezat. Die heeft het nauwelijks over het toetsenbordgemis maar is lyrisch over het touchscreen van de Desire. http://bit.ly/9QCBNJ
SurfingJohn: Probeer eens middels WiFi te zoeken naar de update,
inderdaad binnen 5 seconden wordt begonnen met de update, thanxknights16 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:25:
SurfingJohn: Probeer eens middels WiFi te zoeken naar de update,
Eergisteren kreeg ik de melding dat de back-up mislukt was, omdat er een probleem was met de SD-kaart. Na een reboot kreeg ik de melding dat de geplaatste SD-kaart leeg is, of dat het bestandssysteem beschadigd is. De kaart die erinzat was de 4 GB SanDisk-kaart die vanuit de fabriek wordt meegeleverd.
Na de kaart op een computer te hebben bekeken was het enige wat eropstond (volgens Windows' Partitiebeheertool) een partitie van 31 MB voorzien van het RAW-filesystem. Meer kon ik met dat ding in ieder geval niet zien.
Ik heb er nu een andere MicroSD-kaart ingeplaatst, eveneens een 4 GB-kaartje van SanDisk - deze had ik echter bij mijn Xperia X1 gekregen en heeft het altijd prima gedaan. Moet ik nu bang zijn dat de Desire die kaart eveneens gaat slopen, of is het een rotte batch van SanDisk?
Na de kaart op een computer te hebben bekeken was het enige wat eropstond (volgens Windows' Partitiebeheertool) een partitie van 31 MB voorzien van het RAW-filesystem. Meer kon ik met dat ding in ieder geval niet zien.
Ik heb er nu een andere MicroSD-kaart ingeplaatst, eveneens een 4 GB-kaartje van SanDisk - deze had ik echter bij mijn Xperia X1 gekregen en heeft het altijd prima gedaan. Moet ik nu bang zijn dat de Desire die kaart eveneens gaat slopen, of is het een rotte batch van SanDisk?
We are shaping the future
Nooit zal ik spijt hebben...SmithNL schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:53:
[afbeelding]
Apple is mij veels te gesloten
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik heb het idee dat inderdaad veel mensen problemen hebben (gehad) met de standaard meegeleverde SD. Ik heb die van mij redelijk snel eruit gehaald en de 8gig in gestopt van mijn oude telefoon. Nog geen enkel probleem mee gehad.Alex) schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:03:
Eergisteren kreeg ik de melding dat de back-up mislukt was, omdat er een probleem was met de SD-kaart. Na een reboot kreeg ik de melding dat de geplaatste SD-kaart leeg is, of dat het bestandssysteem beschadigd is. De kaart die erinzat was de 4 GB SanDisk-kaart die vanuit de fabriek wordt meegeleverd.
Alleen al door de hype moet ik geen Iphone.
Mijn vriendin loopt al jaren te zeiken op mijn HTC's. Dat er teveel op zit wat je niet gebruikt en roept nu sinds een jaar dat ze een iPhone wilt omdat die zo 'mooi' is en iedereen hem heeft.
Nu ze mijn Desire heeft gezien zit ze toch zwaar te twijfelen
Zeker als straks ping! naar Android komt ! \o/
Mijn vriendin loopt al jaren te zeiken op mijn HTC's. Dat er teveel op zit wat je niet gebruikt en roept nu sinds een jaar dat ze een iPhone wilt omdat die zo 'mooi' is en iedereen hem heeft.
Soort van smsen, maar dan via internet (en gratis om berichtjes te sturen).
Waarom Ping! gebruiken als iedere android phone Gtalk heeft wat zover ik weet exact hetzelfde doet? Ik gebruik het samen met mijn vriendin en werkt echt goed.
In mijn balk bovenin staat alleen een G ipv 3G. Is dit normaal?
Sinds de OTA-update werkt Juice Plotter bij mij niet goed meer. Als ik de telefoon 's ochtends (06:45) van de oplader haal, geeft hij een resterende batterijduur van zo'n 9 uur aan, terwijl hij nu (22:35) nog zo'n 40% over heeft. Voor de OTA-update gaf hij 's ochtends aan nog ongeveer 24 uur juice te hebben, wat toch aardig klopte.
Iemand die deze problemen herkent?
Iemand die deze problemen herkent?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Als WhatsApp gereleased wordt voor android kan je (als ik het goed begreep) ook gelijk met BB en iphones met deze applicatie "pingen". Ik zie om mij heen genoeg mensen met een iphone en whatsapp.Anteros schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:30:
Waarom Ping! gebruiken als iedere android phone Gtalk heeft wat zover ik weet exact hetzelfde doet? Ik gebruik het samen met mijn vriendin en werkt echt goed.
Anoniem: 357339
Ik heb een probleem met mijn Desire. Hij wil mijn simkaart maar niet lezen en ik kan dus niet bellen en gebeld worden. Een ander simkaartje erin doen heeft geen effect want ook die wil die maar niet lezen. Ik heb een abonnement bij KPN. Ik heb vandaag niet aan de instellingen liggen rommelen maar heb gisteren wel de update uitgevoerd die goed leek te werken tot vanmiddag. Voor de rest werkt die nog perfect kan er prima via wifi internetten, en de GPS werkt ook nog steeds
Wat kan ik nu het beste doen? Een fabrieksherstel doen of gewoon even terug naar belcompagny. Of zou het misschien toch aan mijn simkaartje liggen?
Mocht iemand de gouden tip hebben dan hoor ik het graag.
*edit* opeens deed die het weer kreeg ineens een boel sms-jes en had een hoop oproepen gemist, hopenlijk blijft die het doen. al ben ik bang dat mijn simkaart aan het overlijden is of dat de telefoon niet meer goed de simkaart kan lezen. Ik hoop niet dat het dat laatste is.
Wat kan ik nu het beste doen? Een fabrieksherstel doen of gewoon even terug naar belcompagny. Of zou het misschien toch aan mijn simkaartje liggen?
Mocht iemand de gouden tip hebben dan hoor ik het graag.
*edit* opeens deed die het weer kreeg ineens een boel sms-jes en had een hoop oproepen gemist, hopenlijk blijft die het doen. al ben ik bang dat mijn simkaart aan het overlijden is of dat de telefoon niet meer goed de simkaart kan lezen. Ik hoop niet dat het dat laatste is.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 357339 op 07-06-2010 23:21 ]
Check je handleiding of google. Je hebt gewoon geen 3G bereik, alleen maar GPRSkavish schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:31:
In mijn balk bovenin staat alleen een G ipv 3G. Is dit normaal?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hey Tweakers,
Ik volg dit topic niet met regelmaat, dus sorry als het al vaker langs is gekomen, maar ik heb een probleem(pje).
Ik heb dat m'n musicplayer ding (gewoon de standaard geïntegreerde versie) constant crasht. Hij zegt dan iets van: Onverwachtse fout, muziekspeler moet sluiten oid. Zijn er meer mensen met dit probleem, en is het te fixxen? Of moet ik maar gewoon aan een andere muziekspelert gaan?
Tnx, Mafk33s
Ik volg dit topic niet met regelmaat, dus sorry als het al vaker langs is gekomen, maar ik heb een probleem(pje).
Ik heb dat m'n musicplayer ding (gewoon de standaard geïntegreerde versie) constant crasht. Hij zegt dan iets van: Onverwachtse fout, muziekspeler moet sluiten oid. Zijn er meer mensen met dit probleem, en is het te fixxen? Of moet ik maar gewoon aan een andere muziekspelert gaan?
Tnx, Mafk33s
hoi
Oh zoiets als email dusMute schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:25:
Soort van smsen, maar dan via internet (en gratis om berichtjes te sturen).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dit omdat toch veel mensen een BB en Aaifoon hebben. Zij pingen allemaal en handig als je die kan bereikenAnteros schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:30:
Oplossing: SP1 van Vista installerenNicozo schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:55:
Probleem: HTC Sync niet werkend kunnen krijgen
Tijdje geleden was PC gecrashed en had ik een clean install gedaan, daarna was ik vergeten even Vista te updaten.. HTC Sync werkt nu dus gewoon!
Bedankt voor de suggesties
Ja een soort van, maar dan ziet het er in de applicatie wat meer uit als sms(en werkt inderdaad dus zoals met mail kan met push). Daarnaast heb je geloof ik bij whatsapp geen aparte username/e-mail adres of wat dan ook, gewoon het telefoon nummer gebruiken.
Is het mogelijk om de helderheidbeheer van de energiebeheer los te plaatsen in de homescreen? Aangezien ik alleen de functies wifi en helderheid gebruik van de standaard energiebeheer
allé, vandaag om 9u30 van de lader gehaald, om 18u 's avonds had ik nog 80% over. Het enige dat ik heb gedaan was een half uur gebeld, en enkele keren aangezet om enkele settings na te zien.
ben zowat allerlei situaties aan het uittesten voor een optimaal verbruik. Morgen ga ik met juicedefender heel de dag 3G opzetten op mijn werk. Als het scherm wordt gedimd, gaat 3G automatisch uit, maar juicedefender zal elke 15 mins 3G gedurende 1 min aanzetten voor te updaten.
ben zowat allerlei situaties aan het uittesten voor een optimaal verbruik. Morgen ga ik met juicedefender heel de dag 3G opzetten op mijn werk. Als het scherm wordt gedimd, gaat 3G automatisch uit, maar juicedefender zal elke 15 mins 3G gedurende 1 min aanzetten voor te updaten.
Ik snap het even niet meer. Misschien is het al sinds de update, dat heb ik even niet goed gezien (afgelopen weekend niet heel veel met de foon gespeeld), maar hij blijft maar syncen. Ik zie de hele tijd het sync symbool in de taskbar staan. Nu heb ik vanavond (omdat ik al 2x geconfronteerd ben met een unmounter sd binnen 1 uur) de sd kaart op de pc geformatteerd. Eerst de hele inhoud gekopieerd en daarna weer terug gezet. Ik merkte wel dat bepaalde zaken iets anders waren en 1 app wilde opnieuw een wachtwoord weten. Ik dacht eerst dat dat het was, dus heb ik bij elk dit dat sync gebruikt even gecontroleerd en zo nodig opnieuw ww ingesteld. Alles werkt, en de sync schema's staan nog steeds goed (piektijden 08:00-20:00 elke 15 minuten, daarbuiten elk uur). Heel bizar. Volgens mij trekt ie zo gewoon de accu leeg.
Iemand met dezelfde ervaring?
Je hebt niet toevallig een custom ROM draaien? MCR zónder FriendStream mét Facebook erin gebakken heeft dit probleem (beide aanwezig of beide afwezig is de oplossing).mphilipp schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:14:
Ik snap het even niet meer. Misschien is het al sinds de update, dat heb ik even niet goed gezien (afgelopen weekend niet heel veel met de foon gespeeld), maar hij blijft maar syncen. Ik zie de hele tijd het sync symbool in de taskbar staan. Nu heb ik vanavond (omdat ik al 2x geconfronteerd ben met een unmounter sd binnen 1 uur) de sd kaart op de pc geformatteerd. Eerst de hele inhoud gekopieerd en daarna weer terug gezet. Ik merkte wel dat bepaalde zaken iets anders waren en 1 app wilde opnieuw een wachtwoord weten. Ik dacht eerst dat dat het was, dus heb ik bij elk dit dat sync gebruikt even gecontroleerd en zo nodig opnieuw ww ingesteld. Alles werkt, en de sync schema's staan nog steeds goed (piektijden 08:00-20:00 elke 15 minuten, daarbuiten elk uur). Heel bizar. Volgens mij trekt ie zo gewoon de accu leeg.
Ik wil een sd kaartje kopen met een grotere geheugencapaciteit.
Ik wil in ieder geval 16gb, misschien 32 gb.
Maar ik twijfel nog. Heeft iemand een kaartje van 32?
Hoe zit het met de snelheid? Ik kijk vaak films, blijven die
vloeiend?
Ik wil in ieder geval 16gb, misschien 32 gb.
Maar ik twijfel nog. Heeft iemand een kaartje van 32?
Hoe zit het met de snelheid? Ik kijk vaak films, blijven die
vloeiend?
Nee, geen custom rom.DRvDijk schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:44:
[...]
Je hebt niet toevallig een custom ROM draaien? MCR zónder FriendStream mét Facebook erin gebakken heeft dit probleem (beide aanwezig of beide afwezig is de oplossing).
Het is inmiddels weer voorbij. Ik denk dat door de format actie er toch iets verloren is gegaan waardoor hij het nodig vond om van alles te gaan syncen. Ik zie ook een behoorlijk dataverkeer, maar even nadat ik mijn 'klacht' had opgeschreven is er eindelijk mee gestopt.
Nieuwigheid zullen we maar zeggen...
Anoniem: 145867
Ping? Van mij mag dat wegblijven. Whatsapp is wel leuk. Vanwege het feit dat je dat straks op nokia, blackberry, android en ipjone hebt.Floris-K schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:18:
Alleen al door de hype moet ik geen Iphone.
Maar android heeft al zijn soort ping. Alleen gebruik je hier je gmail account om in te loggen.
Waarom gebruik je geen Google Talk. Staat bij mij 24/7 aan en gebruik dat ook ook samen met mijn vriendin als vervanging voor sms. Werkt even goed en misschien nog veel beter. Hoop dat google later voip + frontcam toevoegt aan G-Talk.
Gtalk rulezAnteros schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:30:
Nee, dat is de G van "Gaat-zo-ontploffen", snel uitzetten man!In mijn balk bovenin staat alleen een G ipv 3G. Is dit normaal?
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Vanochtend voor de 1e keer gehad dat mijn wekker niet is afgegaan!
Gelukkig werd ik 10 minuten later wakker dan ingepland stond, dus geen problemen gehad.
Verder nog steeds erg blij met dit toestel. Echter de batterij laat me nog wel eens in de steek vind ik. Als ik de hele dag door 3G aan heb maar nog niet eens allerlei dingen laat syncen continue, is de batterij toch binnen 1 dag op. Jammer dat dit niet een 2 dagen kan zijn. Vandaag maar eens de hele dag zonder internet aan (ben toch aan het werk) en eens kijken hoe ver we dan komen, hopelijk redt ik het tot morgenavond bijvoorbeeld!
Gelukkig werd ik 10 minuten later wakker dan ingepland stond, dus geen problemen gehad.
Verder nog steeds erg blij met dit toestel. Echter de batterij laat me nog wel eens in de steek vind ik. Als ik de hele dag door 3G aan heb maar nog niet eens allerlei dingen laat syncen continue, is de batterij toch binnen 1 dag op. Jammer dat dit niet een 2 dagen kan zijn. Vandaag maar eens de hele dag zonder internet aan (ben toch aan het werk) en eens kijken hoe ver we dan komen, hopelijk redt ik het tot morgenavond bijvoorbeeld!
Heb je toevallig de alarmtoon ingesteld via Zedge?Sleehond schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:46:
Vanochtend voor de 1e keer gehad dat mijn wekker niet is afgegaan!
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
SmithNL schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:05:
[...]
Nee, dat is de G van "Gaat-zo-ontploffen", snel uitzetten man!
Vraagje; Ik heb sinds zondagavond wat problemen met mn touch screen.. Bijvoorbeeld met browsen op internet doet de touch heel raar en gaat ie heeel erg uitvergroten opeens, of juist helemaal naar boven of beneden scrollen. Ook met typen heb ik dit probleem dat ie heel gaar doet... smsen kan gewoon al niet meer 
Heb de Desire nog geen maand en denk dat ik morgen toch echt maar ff terug moet?
Ik wil eigenlijk eerst nog ff terug naar fabrieksinstellingen zetten om te zien of tie het dan doet, maar ben ik dan ook al mijn nummers kwijt? Ze staan niet op mn sim maar op de SD-kaart..
Alvast bedankt
Heb de Desire nog geen maand en denk dat ik morgen toch echt maar ff terug moet?
Ik wil eigenlijk eerst nog ff terug naar fabrieksinstellingen zetten om te zien of tie het dan doet, maar ben ik dan ook al mijn nummers kwijt? Ze staan niet op mn sim maar op de SD-kaart..
Alvast bedankt
toettoett
ik snap toch iets niet met de batterij:
gisterochtend om 9u30 van de lader gehaald. 's Avonds tegen 18u, had ik nog 80% over. Ik had in die tijd 1 bericht verstuurd en een half uur gebeld. En af en toe even een setting nagekeken.
Vannacht, om 2u haal ik hem van de lader, was toen op 94%. Ik zet hem in airplane mode en vanochtend had ik nog maar 59% over...
Hoe kan dat nu? Ik verbruik meer 's nachts in airplane mode dan overdag met de gsm aan... Als ik naar juiceplotter kijk, zie ik ook dat de batterij zeer lineair daalde in levensduurte. Er is dus geen app of proces die zorgt dat mijn batterij plots leeg werd... Er klopt alleszins iets niet met de batterij!!
gisterochtend om 9u30 van de lader gehaald. 's Avonds tegen 18u, had ik nog 80% over. Ik had in die tijd 1 bericht verstuurd en een half uur gebeld. En af en toe even een setting nagekeken.
Vannacht, om 2u haal ik hem van de lader, was toen op 94%. Ik zet hem in airplane mode en vanochtend had ik nog maar 59% over...
Hoe kan dat nu? Ik verbruik meer 's nachts in airplane mode dan overdag met de gsm aan... Als ik naar juiceplotter kijk, zie ik ook dat de batterij zeer lineair daalde in levensduurte. Er is dus geen app of proces die zorgt dat mijn batterij plots leeg werd... Er klopt alleszins iets niet met de batterij!!
Misschien niet plots nee, maar dat klinkt gewoon als een app die constant ergens mee bezig is en daardoor je accu leegtrekt.
weet je zeker dat je niet met je hand/vingers over de optische muis gaat. Heb ik ook al een paar keer gehad en eerst denk je echt wat gebeurt er nou.Thecola schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:35:
Vraagje; Ik heb sinds zondagavond wat problemen met mn touch screen.. Bijvoorbeeld met browsen op internet doet de touch heel raar en gaat ie heeel erg uitvergroten opeens, of juist helemaal naar boven of beneden scrollen. Ook met typen heb ik dit probleem dat ie heel gaar doet... smsen kan gewoon al niet meer
Alvast bedankt
Nou dat vind ik een belangrijk punt.Sleehond schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:46:
...Echter de batterij laat me nog wel eens in de steek vind ik. Als ik de hele dag door 3G aan heb maar nog niet eens allerlei dingen laat syncen continue, is de batterij toch binnen 1 dag op. Jammer dat dit niet een 2 dagen kan zijn. Vandaag maar eens de hele dag zonder internet aan (ben toch aan het werk) en eens kijken hoe ver we dan komen, hopelijk redt ik het tot morgenavond bijvoorbeeld!
Op het werk gebruik ik op het toestel geen internet (heb ik op mijn werkplek), geen email, en syncen van widgets zoals weer etc is ook niet nodig.
Ik wil inderdaad, als ik de telefoon niet gebruik zo min mogelijk verbruiken.
Dit is in dit topic vaak langsgekomen en op internet zijn veel tips te vinden.
Maar om even samen te vatten (en te laten controleren dat ik het wel goed heb allemaal) wil ik het hier posten.
Gebruik batterij
Om de levensduur van de batterij goed te houden en deze niet teveel te laten afzwakken moet je het volgende doen:
- Vermijdt het volledig leegraken van de batterij. daarmee beschadig je cellen die niet meer tot leven komen en daarmee de capaciteit geen goed doet.
- Beste is de batterij tot ongeveer 40% te laten dalen en dan weer op te laden.
- Korte laadtijden zijn het beste, dus het opladen tussendoor is prima
- Periodiek de batterij eens leeg laten raken om de batterij te ijken (tbv correcte weergave van batterijstatus)
- Warme is funest. Dus niet in de auto laten liggen in de zon !
Connecties
- Gebruik de "energiebeheer" widget. Schakel alle opties uit (WIFI, Bluetooth, GPS, sync).
Wanneer de lage helderheid van scherm ok is dan die nemen, anders de middelste instelling
- Op bovenstaande widget kan je de dataconnectie niet uitschakelen. Deze kan zijn GPS, G, 3G, H.
Het beste is wanneer je alleen gebeld wilt kunnen worden en zelf bellen (tevens SMS) dan is GPS mode voldoende. Dat doe je door deze widget te plaatsen : "Instellingen->Mobiel netwerk"
Hiermee schakel je (3)G en H uit en aan.
GUI
- Gebruik geen live wallpapers. Liefste een donkere achtergrond
- Zo min mogelijk widgets plaatsen. Bijvoorbeeld de weer widget is leuk, maar wil je 24 uur per dag zien wat de temperatuur is en of de zon schijnt? Dus alleen starten als je dit wilt zien.
- Schakel trilfunctie uit bij typen en bij binnenkomende berichten (bij geluiden en weergave scherm).
- Schakel bij instellingen/synchronisatie alle accounts van auto naar manueel. Voor niet gebruikte widgets kan je het geheel uitschakelen
- Mijn locatie ophalen uitschakelen
Met deze wijzigingen krijg ik veel betere batterijduur.
Als voorbeeld: Ik sta nu op 50% en ik heb twee dagen geleden opgeladen.
(ik heb een aantal emails opgehaald, bluetooth gebruikt, internetten via WIFI, wat google maps/earth demo's gegeven aan jaloerse collega's en gebeld).
Dus wanneer ik een functie wil, dan schakel ik die op dat moment in en na gebruik weer uit. Met de widgets is dat dus met 1 vingerdruk.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ik kan zojuist OTA een update binnentrekken (405.2).
Nu zie ik op internet dat die al enigszins ouder is maar ik weet zeker dat ik twee weken geleden ook nog op updates heb gecontroleerd en toen vond hij niets
In ieder geval zijn problemen met het uitschakelen van de telefoon enzo nu over.
Nu zie ik op internet dat die al enigszins ouder is maar ik weet zeker dat ik twee weken geleden ook nog op updates heb gecontroleerd en toen vond hij niets
In ieder geval zijn problemen met het uitschakelen van de telefoon enzo nu over.
Nee ik weet 100% zeker dat dat het niet is.. Het gebeurd ook echt constant nu.. zelfs al zit ik gewoon op mn homescreen; scroll ik naar een rechter homescreen doet ie nix; gaat ie inzoomen en al.MantaMania schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:41:
[...]
weet je zeker dat je niet met je hand/vingers over de optische muis gaat. Heb ik ook al een paar keer gehad en eerst denk je echt wat gebeurt er nou.
toettoett
ik heb dat wat je schrijft gedaan, en ik heb geen simlock telefoon zover ik weet.
hoe is die ota te installeren buiten het automatische om?
mvg
Gerard
hoe is die ota te installeren buiten het automatische om?
mvg
Gerard
Ik heb een vraag, kon het niet vinden.
Ik gebruik een hoesje voor het toestel waar je de Desire uitschuift (met een lipje, je weet wel).
Als de telefoon gaat heb ik al een paar keer gehad dat tijdens het uitschuiven de telefoon werd opgenomen of geweigerd. Uiteraard door het schuiven.
Is er niet een instelling of een truukje om de methode van opnemen/weigeren anders te zetten zodat het niet zo makkelijk voor kan komen dat de telefoon onbedoeld opgenomen/geweigerd wordt?
Ik gebruik een hoesje voor het toestel waar je de Desire uitschuift (met een lipje, je weet wel).
Als de telefoon gaat heb ik al een paar keer gehad dat tijdens het uitschuiven de telefoon werd opgenomen of geweigerd. Uiteraard door het schuiven.
Is er niet een instelling of een truukje om de methode van opnemen/weigeren anders te zetten zodat het niet zo makkelijk voor kan komen dat de telefoon onbedoeld opgenomen/geweigerd wordt?
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ik had vorige week ook last van dat mijn wekker niet afging en ja ik heb de toon toegevoegd via zegde.BastiaanN schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:48:
[...]
Heb je toevallig de alarmtoon ingesteld via Zedge?
Ja, als je hem root, kun je de standaard lockscreen van Android erop zetten. Je alarmklok werkt dan echter niet meer naar behoren!Xymox schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:58:
Linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=686567
Een lock-pattern instellen. Ik vind het ontwerp van die verticale schuif echt totaal %$#%$#. Daar is totaal niet over nagedacht. De meeste android telefoons hebben horizontaal of enigszins diagonaal. 99% van de mensen haalt hun telefoon uit hun broekzak met scherm naar het been. Alleen al deze beweging zorgt ervoor dat je ophangt of opneemt. Ik hoop dat daar een keer verandering in komt...Xymox schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:58:
... en dan heb je ook nog de bug dat je het scherm kan unlocken als de telefoon overgaat (of als je de tel. uit standby haalt) door het scherm aan te raken voordat het scherm aangaat:
- Scherm is uit;
- Vinger op bv midden van het scherm;
- Haal toestel uit standby terwijl je vinger op het scherm blijft;
- Draai kleine rondjes zonder de schuif aan te raken;
- Je ziet de schuif bewegen en je komt op je home-screen;
- Als je doorgaat worden er widgets aangeklikt;
Bovenstaande bug heb ik gemeld en dit zou worden doorgeven aan het designteam.
Jazeker is die er, en zit standaard op je desire.Xymox schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:58:
ga naar Menu - Instellingen - Beveiliging en kies voor de bovenste optie "Deblokeringspatroon instellen"
voilla
Oops antwoord al gegeven hierboven
Die van mij deed ook dingen uitzichzelf. Hij is nu opgestuurd voor reparatie.Thecola schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:55:
[...]
Nee ik weet 100% zeker dat dat het niet is.. Het gebeurd ook echt constant nu.. zelfs al zit ik gewoon op mn homescreen; scroll ik naar een rechter homescreen doet ie nix; gaat ie inzoomen en al.
Zie mijn post op pagina 1 van dit topic.
Het is toch onzin dat er niet gewoon een goed blokkeringsmechanisme op de Desire zit... Precies wat Anteros al zegt. Ik ga er ook een mail over sturen, hopelijk helpt dat. Wat dat betreft is een iPhone toch wel veel doordachter..
Dit topic is gesloten.