Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Nu maar wachten en hopen op de volgende update (Froyo 2.2), maar dat zal wel weer een tijd gaan duren.
Kijk dat zal nog eens een belangrijke vooruitgang zijn. Stiekem hoop ik Android heeeeeeel groot wordt.Fly-guy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:13:
[...]
Volgens mij komt dat vanaf 2.2
http://blog.notdot.net/20...ndroid-push-messaging-API
http://www.atelier-us.com...ndroid?p=1750?XTOR=RSS-13
Afzetters?thecompany schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:10:
[...]
Voor 15 euro krijg je nog maar 1/3 van de snelheid van vodafone, hi/kpn zijn gewoon afzetters, daarom heb ik over 3 maanden gelukkig vodafone
Ik betaal momenteel voor een hi eindeloos online abbo 1 euro per maand (12 maanden lang, daarna een tientje) en heb zelfs hier net over de grens in belgie volledige NL 3G dekking. Ik stream mn muziek vaak op 128 kbps en dit alles gaat zonder enige buffer, kortom ik ben zwaar tevreden..
Een dag is een dag...
Ik kan me niet voorstellen dat dit probleem iets met het merk/type SD kaart te maken heeft. Hij doet het tussendoor namelijk prima. Het lijkt er eerder op dat er op enig moment een bepaalde service of deamon ineens ermee kapt. Ik heb 'm al een keertje geformatteerd (in het apparaat, die zou het beste moeten weten hoe ie dat moet doen) maar het maakt allemaal geen moer uit.
Even afkloppen natuurlijk

Don't get your hopes up... Bij mij komt het ook zeer onregelmatig voor. Soms blijft het 3-4 dagen weg en soms is het na 1 dag alweer bal.RoD schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:13:
Ik heb sinds de update dat probleem niet meer gehad.
Ik heb sinds donderdag ook de nieuwe update 1.21, wat mij is opgevallen;
- Bij sms'jes is bij een nieuw/ongelezen bericht nu ook de naam dik gedrukt(was eerst niet dacht ik)
- Internet lijkt iets sneller?
* Na de update heb ik ineens een foto-album genaamd 'current', met allemaal vreemde afbeeldingen erin, (lijkt op plaatjes voor de opbouw van een programma/interface... Zou ik deze kunnen verwijderen?
Daarnaast nog een aantal vragen:
- Ik kan in mijn agenda van afspraken de 'categorie' waar die onder valt niet wijzigen? (dus werk/algemeen/school)
- Hebben er al mensen de mobiel houder 'crabble' getest met de Desire? (www.eskimo.com)
Ik heb er een besteld, kan wel foto posten indien gewenst? - De agenda 'hapert' soms, lijkt te gebeuren als die aan het synchroniseren is...
- Ik kan nergens vinden hoe mijn google account wordt gesynchroniseerd (die optie staat er onder instellingen bij het google-account er niet bij)
- Is er een mogelijkheid om de telefoon via bluetooth op dezelfde manier op de computer te gebruiken als via de usb-kabel(dus mappen op de telefoon bekijken)
inderdaad, my badthecompany schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:39:
[...]
Werkt niet, voetbal calendars zijn beschermd en kunnen niet met een mobiel gesynct worden, probeer maar is, de wk calendar zal er niet tussen staan. Als je een link gebruikt werkt het wel
[...]
Bij fifa world cup volgens mij, maar gaat dus niet werken

ik ging ervan uit dat het wel zou werken omdat ik bijv. de NL feestdagen en de verjaardag van contactpersonen wel werkend erin heb staan.
aangezien dat fifa wk er ook zo tussen stond, dacht ik dus dat hetzelfde zou gelden voor een wk agenda.
Ik heb ditzelfde probleem een paar keer gehad, idd reboot de enige oplossing. Ik heb mijn kaartje vervolgens een paar weken geleden op mijn pc geformatteerd en sindsdien heb ik nooit meer een SD-crash gehad. Dit heeft het voor mij iig (voorlopig) opgelost...mphilipp schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:01:
Ik had een beetje gehoopt dat het SDkaart probleem opgelost zou zijn met de update, maar vanmorgen maakte ik 'm wakker en kreeg meteen de melding te zien dat ie geen backup kon maken. En inderdaad: ook de camera zei dat ie geen toegang had tot de SDkaart. Dus maar weer rebooten. Inmiddels moet ik met deze alweer vaker booten als mijn ouder WiMo telefoon. Lijkt me niet helemaal de bedoeling: please Mr.HTC, doe er iets aan...
Ik kan me niet voorstellen dat dit probleem iets met het merk/type SD kaart te maken heeft. Hij doet het tussendoor namelijk prima. Het lijkt er eerder op dat er op enig moment een bepaalde service of deamon ineens ermee kapt. Ik heb 'm al een keertje geformatteerd (in het apparaat, die zou het beste moeten weten hoe ie dat moet doen) maar het maakt allemaal geen moer uit.
@thecompany
Ik heb het wedstijdschema met behulp van deze link in mijn calendar gezet, werkt perfect!
Buiten de wTf-Mobi probs uiteraard.

[edit] Nog een vraagje, op mijn N95 kon ik via de startpagina van T-Mobile tv kijken, bij mijn desire zie ik die tv pagina niet meer, ondersteund de desire dit niet?
[ Voor 35% gewijzigd door MeNTaL_TO op 05-06-2010 14:55 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
210667
DVDfab. Converteren naar Ipod-standaard.MeNTaL_TO schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:44:
Wat voor movie conversion software gebruiken jullie? Ik heb nu free movie convertor en psp movie convertor gebruikt, maar beide voldoen eigenlijk net niet.
Anoniem: 354241
Dan start de telefoon opnieuw op en wil die de update gaan installeren. Als het balkje op ongeveer een derde is dan krijg ik een rood vraagteken en start de telefoon opnieuw op. Iemand anders dit probleem ook gehad?
Mijn telefoon is geroot. Misschien dat het daardoor komt?
Ja, dat is hetAnoniem: 354241 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:02:
ik heb net geprobeerd om te updaten, en dat wil niet echt lukken volgens mij. Ik kan de update downloaden. Daarna gaat ie back-uppen maar dat werkt niet.
Dan start de telefoon opnieuw op en wil die de update gaan installeren. Als het balkje op ongeveer een derde is dan krijg ik een rood vraagteken en start de telefoon opnieuw op. Iemand anders dit probleem ook gehad?
Mijn telefoon is geroot. Misschien dat het daardoor komt?
Gewoon ff naar XDA en de geroote versie ophalen. De update houd niet zo van geroote toestellen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Anoniem: 354241
heb je een linkje voor mij? ik kan em niet vinden...janvanduschoten schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:12:
[...]
Ja, dat is het
Gewoon ff naar XDA en de geroote versie ophalen. De update houd niet zo van geroote toestellen.
Desire HTC WWE 1.21.40 NoRadio NoHBoot Rooted Signed
Ik heb hem zelf niet, dus lees ook even die thread door of alles ok is.
Herkent iemand dit, en belangrijker: weet iemand een oplossing?
Al een tijdje gezocht op google (wellicht zoek ik niet op de juiste woorden), maar kan nergens vinden hoe je youtube gewoon kan laten doorspelen als je bijvoorbeeld ook MSN hebt aanstaan. Dan kan ik wel goed navigeren naar MSN maar dan houd youtube op helaas met spelen. Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!
De standaardbrowser werkt niet meer. Wanneer ik een adres intyp dan gaat hij zoeken, de groene laadbalk gaat niet verder dan http, bij welk adres dan ook. Ik heb hier al gezocht, in de handleiding en ik heb ook al de standaardinstellingen geactiveerd.
Verder werkt de Opera browser wel

Weet iemand een oplossing of moet ik het in mijn Desireleven met alleen Opera doen?
Handbrake werkt perfect!MeNTaL_TO schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:44:
Wat voor movie conversion software gebruiken jullie? Ik heb nu free movie convertor en psp movie convertor gebruikt, maar beide voldoen eigenlijk net niet.
Anoniem: 351146
Merkte wel op dat er veel minder programmas opstarten dan in het begin. Wat ik prima vind.
En volgens mij is de touchscreen ook iets preciezer, maar dat kan ik niet zo meten. Maar uit mijn ervaringen met het toestel.
Heb je al een reboot geprobeerd, die doet wonderenjoris1989 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:16:
Nou ik voeg mijn probleem ook maar even toe:
De standaardbrowser werkt niet meer. Wanneer ik een adres intyp dan gaat hij zoeken, de groene laadbalk gaat niet verder dan http, bij welk adres dan ook. Ik heb hier al gezocht, in de handleiding en ik heb ook al de standaardinstellingen geactiveerd.
Verder werkt de Opera browser wel(en natuurlijk staat internet aan(wifi/3G))
Weet iemand een oplossing of moet ik het in mijn Desireleven met alleen Opera doen?
Ze verwachten van nietkenkreutzer schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:58:
Denken jullie dat we volgende week maandag de WK wedstrijd op de Desire live kunnen kijken via nos livestream? Of zou dat denk je laggen? Rond half 2 ben ik namelijk net onderweg in de trein
'Streaming tv leidt niet tot netwerkproblemen tijdens WK'
[ Voor 30% gewijzigd door janvanduschoten op 05-06-2010 14:35 ]
Ik heb mijn contacten van mijn oude telefoon overgezet naar de Desire.
In de contactenlijst staat 1 standaard item:
Ik
Mijn visitekaart
Hierin moeten dus de gegevens van mijzelf.
Echter heb ik een zeer uitgebreid contact met mijn eigen gegevens en staat ook in de lijst van contacten.
(foto, email, telefoon, werk gegevens, adressen etc).
Ik zou dus graag mijn contact visitekaart (eh de inhoud) willen kopiëren naar het standaard 'Ik' item.
Echter geen enkele optie gevonden.
Voordat ik alles met de hand ga overtypen maar eerst hier vragen of er een truukje voor is.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Anoniem: 361222
Ik heb de Desire net en de update meteen de dag na aankoop uitgevoerd, dus of het zonder de update anders zou zijn weet ik niet, maar bij mij houdt-ie het nog niet meer dan een uurtje of 6, 7 uit zonder dat wifi aanstaat oid. Maar goed, omdat ik 'm net heb zit ik er natuurlijk wel veel mee te spelen nog, dus ik ga er vanuit dat dat wel meer gaat worden.Dix0r schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:25:
Ik merk dat sinds de update mijn batterij sneller leegloopt. Heb nog niet achterhaald hoe dit veroorzaakt word. Zijn er meer mensen die dit gemerkt hebben?
Een irritante 'feature' van deze telefoon waar ik nog nergens klachten (en dus oplossingen) over heb gevonden is het feit dat-ie van een smsje dat uit meer dan een paar delen bestaat (volgens de HTC site bij enorm lange smsjes, maar voor m'n gevoel al vanaf een stuk of 4, 5) direct een mms bericht maakt. Erg irritant als je een onbeperkte sms bundel hebt omdat je juist zulke lange smsjes stuurt.. Iemand daar al een oplossing voor gevonden? (los van het in tweeën verzenden van een smsje natuurlijk)
Dat lost het probleem niet op. En het is een niet echt bruikbaar alternatief als je iemand een bericht wilt sturen die z'n e-mail niet op z'n tel ontvangt.Anoniem: 93986 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:54:
Ja, het heet email.
En kijk gelijk eens even bij Android Software & Discussie.djjef85 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 16:49:
ligt dat niet aan het sms (berichten) programma van HTC? Probeer is handcent sms (gratis in de market)...
daarstraks handcent SMS geinstalleerd, maar die kreeg ik niet gestart, het proces gaf een fout.
naja oke.. whatever dus ik starte voor de verandering de gehele telefoon maar eens opnieuw op.
tijdens het opstarten geeft ie nu de melding dat de toepassing HTC Sense onverwacht gestopt is en vervolgens probeerd ie het opnieuw, met telkens dezelfde foutmelding...
oftewel m'n telefoon hangt nu in een loop.. fijn
zo maar eens naar factory defaults zetten, bedankt handcent

Is er een manier om de gevoeligheid van de interne microfoon te vergroten? Wordt dit probleem herkend of lijkt het een hardware probleem/bug?
Anoniem: 321384
[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 321384 op 05-06-2010 22:11 . Reden: opgelost ]
werkt inderdaad, bedankt voor de responseAnoniem: 361877 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:16:
[...]
Klopt, had ik een uurtje terug ook gevonden, en het werkt inderdaad! Hij blijft de oortjes als headset herkennen maar schakelt de headset functies gewoon uit zodat het perfect werkt. Echt ideaal en 100x beter dan een los kabeltjeI'm happy
Dus voor mensen als Surfing John: http://www.androlib.com/a...headsetblocker-jmwAD.aspx
dan headsetblocker als widget toevoegen en dan aanzetten.
Dat zou best kunnen dat het daar aan ligt, ik zal dat handcent 's proberen; kijken of dat die beperking van HTC omzeilt. Thanks voor de tip!djjef85 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 16:49:
ligt dat niet aan het sms (berichten) programma van HTC? Probeer is handcent sms (gratis in de market)...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Doet het bij mij ook niet.MeNTaL_TO schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 23:04:
Nog een vraagje, op mijn N95 kon ik via de startpagina van T-Mobile tv kijken, bij mijn desire zie ik die tv pagina niet meer, ondersteund de desire dit niet?

hoi
Anoniem: 361222
Ik heb dat gevoel ook. Haal nu misschien een dagje met gemiddeld gebruik. Voorheen was dat makkelijk 1½ dagDix0r schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:25:
Ik merk dat sinds de update mijn batterij sneller leegloopt. Heb nog niet achterhaald hoe dit veroorzaakt word. Zijn er meer mensen die dit gemerkt hebben?
http://t-mobile.nob.nlMeNTaL_TO schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 23:56:
Ik krijg echter de pagina niet eens meer te zien (of is de start pagina niet pda.t-mobile.nl?)
hoi
Deze vraag is hier al vaker voorbij gekomen en zelf heb ik deze ook al gesteld maar tot heden is er nog of wilt men hier niet op reagerenRiesB71 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:24:
Wat een beroerde speaker zit er eigenlijk toch op de Desire. Mevr. Navigon is amper te verstaan in de auto. Zou hier nog iets aan te doen zijn, equalizer oid?
nou.. de brakke speaker is hier anders uitgebreidt behandelt en iedereen komt tot dezelfde conclusie...Mabili schreef op zondag 06 juni 2010 @ 00:44:
[...]
Deze vraag is hier al vaker voorbij gekomen en zelf heb ik deze ook al gesteld maar tot heden is er nog of wilt men hier niet op reagerenMaar als je via google zoekt dan valt het veel mensen op dat het geluid via de speaker zeer beroerd is.. denk dat via de koptelefoon of via Bluetooth (via de autoradio) de beste optie zou kunnen zijn.
ik vind het zelf overigens hoogst irritant dat de navigatie via de BT carkit gaat, vooral als je een lekker stukkie muziek luistert of een interesant interview aan het volgen ben dan kan ik het gegil er tussendoor met "op de rotonde de 2e afslag links" missen als kiespijn.
mevr. sygic is best goed te verstaan via de desire, geen probleem mee.
Thijs
Dat zit wel Schnorr.
Dat was mij inderdaad ook net opgevallen het geluid klinkt dan stukke beter..Stukfruit schreef op zondag 06 juni 2010 @ 01:45:
Je kan het beste iets achter je desire zetten / houden, dan kaatst het geluid de goede kant op ipv van je af
Ook even alle delen over de Desire doorgespit maar wat gaat deze topic snel in zo'n korte tijd
Maar moet toegeven het is wel een heerlijke toestel met veel mogelijkheden.
Weet iemand of hier garantie op mogelijk is, want ik heb er helemaal niks mee gedaan. Ook draag ik mijn mobiel ook altijd in mijn broekzak met het scherm richting mijn been, dus ik kan ook tegen niets scherps aan zijn gestoten.
Weet iemand of HTC / Hi dit vergoeden? Of dat hier wat voor mogelijk is.
(Ik zal morgen even een foto plaatsen .. )
P.s. ik baal echt hard, ik ben er echt heel zuinig op.
Heb je al gebeld? Ik zou dat eerst eens doen, bij mijn Diamond ben ik zeer snel en klantvriendelijk geholpen door een kundige klantenservice toen.G33st schreef op zondag 06 juni 2010 @ 04:07:
Ik heb nu mijn HTC Desire sinds 4 weken, maar al vanaf het begin had ik 1 dode pixel, maar na veel gelezen te hebben over dat er bij 1 dode pixel geen garantie wordt gegeven, hier maar niet achteraan gegaan. Nu echter heb ik de hele dag mijn toestel gebruikt, maar zie ik precies door deze dode pixel een barst in het scherm van mijn HTC Desire en kan er geen beeld meer worden weergegeven. Deze barst zit echter in de tweede laag in het scherm, en de bovenste glaslaag is nog gewoon heel.
Weet iemand of hier garantie op mogelijk is, want ik heb er helemaal niks mee gedaan. Ook draag ik mijn mobiel ook altijd in mijn broekzak met het scherm richting mijn been, dus ik kan ook tegen niets scherps aan zijn gestoten.
Weet iemand of HTC / Hi dit vergoeden? Of dat hier wat voor mogelijk is.
(Ik zal morgen even een foto plaatsen .. )
P.s. ik baal echt hard, ik ben er echt heel zuinig op.
Eerst HTC bellen, omdat die altijd sneller zijn dan HI (want HI belt na jou belletje HTC weer, so kill the middle man).
Ik wil even kwijt dat je de desire het echt geweldig doet als alternatieve modem/router
de snelheid is weliswaar vrij laag (rond de 100 kb/s~150kb/s) maar dat is voldoende om wat websites fatsoenlijk te bezoeken op de laptop.
vodafone is mijn provider btw
Yep is mijn ervaring ook...tethering is erg handig (icm Vodafone 3.6Mbps) wanneer je ff geen internet-verbinding hebt met de pc/laptop.mesm90 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 09:53:
vandaag en gisteren lag de ziggo eruit bij ons met het internet,
Ik wil even kwijt dat je de desire het echt geweldig doet als alternatieve modem/router
de snelheid is weliswaar vrij laag (rond de 100 kb/s~150kb/s) maar dat is voldoende om wat websites fatsoenlijk te bezoeken op de laptop.
vodafone is mijn provider btw
Anoniem: 284868
Heb afgelopen vrijdag een HTC desire besteld als vervanging voor mijn iPhone 2G
Anoniem: 167272
* Stukfruit overigens nog niet helemaal omdat hij de update nog niet heeft.. is bang dat de Desire langzamer wordt na al die negatieve reacties
Kan iemand vertellen of de accelerometer na de OTA-update al werkt wanneer het scherm uit is?
Ik weet dat dit in Froyo (2.2) gefixed zou zijn, maar aangezien daar nog langer op gewacht moet worden..
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar als je hem aansluit (met draad, maar vast ook wel zonder) kan je kiezen om je Desire te koppelen als oa. diskdrive en nog een paar, waaronder "gedeeld internet", dus het lijkt er op dat het er standaard in zit.Anoniem: 284868 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 10:17:
Zit tethering standaart al "in" de desire, of moet ik hem daarvoor rooten?
Heb afgelopen vrijdag een HTC desire besteld als vervanging voor mijn iPhone 2G. Werd ook tijd na 2,5 jaar.
Dat zit wel Schnorr.
Helaas zijn Hi en HTC op zondag niet bereikbaar, dus zal moeten wachten op morgen. Maar ik vind het echt vreemd.boratnl schreef op zondag 06 juni 2010 @ 09:38:
[...]
Heb je al gebeld? Ik zou dat eerst eens doen, bij mijn Diamond ben ik zeer snel en klantvriendelijk geholpen door een kundige klantenservice toen.
Eerst HTC bellen, omdat die altijd sneller zijn dan HI (want HI belt na jou belletje HTC weer, so kill the middle man).
Anoniem: 167272
Stukfruit schreef op zondag 06 juni 2010 @ 10:44:
Tja, daar zitten we volgens mij allemaal met uiterste spanning op te wachten
* Stukfruit overigens nog niet helemaal omdat hij de update nog niet heeft.. is bang dat de Desire langzamer wordt na al die negatieve reacties
Kan iemand vertellen of de accelerometer na de OTA-update al werkt wanneer het scherm uit is?
Ik weet dat dit in Froyo (2.2) gefixed zou zijn, maar aangezien daar nog langer op gewacht moet worden..
[...]
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar als je hem aansluit (met draad, maar vast ook wel zonder) kan je kiezen om je Desire te koppelen als oa. diskdrive en nog een paar, waaronder "gedeeld internet", dus het lijkt er op dat het er standaard in zit.
Krijg ik ook de melding. Met de app 'yxflash' kan je wel avi/divx bestanden afspelen.chocolade-reep schreef op zondag 06 juni 2010 @ 01:44:
Hallo, ik heb nog geen week de desire en ik vind het geweldig. Alleen had ik een vraag. Ik wil een .avi afspelen en dan doet hij een beetje moeilijk. Ik wil het afspelen, daarvoor heb ik mvideoplayer gedownload, maar op het moment dat ik het filmpje wil afspelen zegt hij "video kan niet worden afgespeeld". Kan iemand mij hierbij helpen?
Thijs
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 06-06-2010 13:38 ]
210667
Volgens mij werkt die in een modded Maps. De Maps[brut]. Kan je zonder problemen naast de originele maps installen.Anoniem: 167272 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 10:24:
Wanneer zou die navigatieknop van Google maps het eens gaan doen? Zitten me daar maar lekker te maken...
Anoniem: 361676
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 361676 op 06-06-2010 13:31 ]
Is er een livestream dan?Anoniem: 361676 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:27:
De livestream van NOS is niet te bekijken op de desire. Ik krijg dan een blauwe kubus in beeld. Is hiervoor een oplossing? Ik wil natuurlijk wel het WK kunnen zien....
http://nos.nl/sport/livestream/stream/3/
hoi
Als er geen wedstrijd is kun je natuurlijk ook niets zienAnoniem: 361676 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:27:
De livestream van NOS is niet te bekijken op de desire. Ik krijg dan een blauwe kubus in beeld. Is hiervoor een oplossing? Ik wil natuurlijk wel het WK kunnen zien....

Ten eerste is de widget "Favorites" weg, foetsie, nergens meer te vinden.
Ten tweede als ik de HTC Agenda weer als widget wil toevoegen krijg ik "Het proces com.htc.RosieUtility is onverwachts gestopt."
Iemand anders die ook hier problemen mee heeft?
Anoniem: 361676
er is wel degelijk op dit moment een livestreamkavish schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:40:
[...]
Als er geen wedstrijd is kun je natuurlijk ook niets zien
http://nos.nl/sport/livestream/stream/9/
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 361676 op 06-06-2010 13:41 ]
Helaas is silverlight voor Android er niet en de windows stream doet het ook niet.Anoniem: 361676 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:41:
[...]
er is wel degelijk op dit moment een livestream
http://nos.nl/sport/livestream/stream/9/
Daarom wil ik dat T-Mobile tv het gaat doen.
hoi
Anoniem: 358908
Iemand enig idee welke?
Klopt, dankjeHanky74 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:04:
[...]
Krijg ik ook de melding. Met de app 'yxflash' kan je wel avi/divx bestanden afspelen.
Het zit er standaard in.Anoniem: 284868 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 10:17:
Zit tethering standaart al "in" de desire, of moet ik hem daarvoor rooten?
Heb afgelopen vrijdag een HTC desire besteld als vervanging voor mijn iPhone 2G. Werd ook tijd na 2,5 jaar.
Wanneer mijn toestel aan de lader hangt zijn de procenten te zien. Ik weet niet hoe dit voor de update was, maar denk niet dat dit veranderd is.QplQyer schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:26:
Net ontdekt: na de update heb ik op mijn lockscreen geen batterij-indicator meer. Voor de update ben ik 100% zeker dat de batterijstatus in procenten werd weergegeven op het scherm waar je je patroon moet ingeven om te unlocken, en na de update is die nu plots weg. Nog mensen waarbij dit het geval is? Vind het maar raar dat ze dat eruit slopen.
Dus niet wachten op Froyo. Zie ook anroid issue 4602.
Misschien de webshop even mailen?? Daarnaast hoort dit denk ik ook meer thuis in het accessoires topic.Anoniem: 321384 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 17:55:
Aangezien ik mijn desire goed wil beschermen.. wil ik een Zagg full screen protector aanschaffen.. Weet iemand wat de levertijd is van deze protectors eventuele kortingcodes zijn natuurlijk altijd welkom ;-)
Anoniem: 284868
Afgezien van het feit dat dit in het accessoires-topic thuishoort raad ik je de ZAGG screen protectors af. Er zijn ontelbare meldingen over die screen protectors dat ze vrijwel nooit goed te installeren zijn. Mij is het weliswaar wel gelukt na een minuut of 10, maar omdat je vloeistof nodig hebt om 'm te installeren kreeg ik een soort regenboog-effect op m'n scherm. Na een aantal dagen proberen kon ik er niet aan wennen. Daarna heb ik weer gewoon de oude vertrouwde Brando screen protector gekocht, en die zat er binnen 30 seconden op en zit prima, is minder zichtbaar dan de 'invisible'SHIELD (die juist erg zichtbaar is door het patroon in het materiaal), kun je weer hergebruiken zonder een enkele keer vloeistof nodig te hebben en is goedkoper.Anoniem: 321384 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 17:55:
Aangezien ik mijn desire goed wil beschermen.. wil ik een Zagg full screen protector aanschaffen.. Weet iemand wat de levertijd is van deze protectors eventuele kortingcodes zijn natuurlijk altijd welkom ;-)
Echt troep, die ZAGG-zooi.
ingen vill veta var du köpt din tröja
En welke Widget is dat? Calwidget?janvanduschoten schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:29:
[...]
http://www.markthisdate.com/calendar/World_Cup_Football_Complete_Match_Schedule_2010_South_Africa_10041/add-to-calendar.html?language=2&css=share
Kun je het complete speelschema in je google agenda importeren, en ik werk met Android Agenda, daarin heb ik een widget met alleen deze kalender erin, dus het speelschema van het WK.
Google Calendar heeft de kalenders van de wedstrijden zelf ook. Daar kun je zelfs kiezen voor wedstrijden van één of meerdere landen en in de online versie van Google Calendar krijg je een grappig voetbal-icoontje bij de wedstrijden.janvanduschoten schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:29:
[...]
http://www.markthisdate.com/calendar/World_Cup_Football_Complete_Match_Schedule_2010_South_Africa_10041/add-to-calendar.html?language=2&css=share
Kun je het complete speelschema in je google agenda importeren, en ik werk met Android Agenda, daarin heb ik een widget met alleen deze kalender erin, dus het speelschema van het WK.
[ Voor 6% gewijzigd door gday op 06-06-2010 19:22 ]
Anoniem: 273970
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 273970 op 06-06-2010 19:48 ]
Harde reset mocht ook niet baten....
Iemand een idee hoe dit te fixen?
Nou ik heb gedowngrade naar de oudere firmware en ik heb weer wifi... kijken wat er gebeurt als ik nu weer upgrade...DJNelis schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:30:
Het lijkt erop dat m'n wifi kapot is, weet niet sinds wanneer dat zo is maar hij zegt: "kan wifi niet starten".
Heb jij een Desire die je zelf unbranded hebt gemaakt bij het rooten?DJNelis schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:30:
Het lijkt erop dat m'n wifi kapot is, weet niet sinds wanneer dat zo is maar hij zegt: "kan wifi niet starten".
Nee, het is echt 1.21.405.2:Tigertje schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:11:
Is de huidige FOTA niet 1.21.405.2 i.p.v. 1.31.405.4? De 1.31.405.4 is voor de Legend volgens de HTC site.
Bron.The new software number after the update will be 1.31.405.4 on HTC Legend and 1.21.405.2 on HTC Desire.
gday schreef op zondag 06 juni 2010 @ 19:21:
[...]
Google Calendar heeft de kalenders van de wedstrijden zelf ook. Daar kun je zelfs kiezen voor wedstrijden van één of meerdere landen en in de online versie van Google Calendar krijg je een grappig voetbal-icoontje bij de wedstrijden.
thecompany schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:39:
[...]
Werkt niet, voetbal calendars zijn beschermd en kunnen niet met een mobiel gesynct worden, probeer maar is, de wk calendar zal er niet tussen staan. Als je een link gebruikt werkt het wel
Ik gebruik de widget van Android Agenda Widget. Bij het eerste gebruik van de widget zie je 2 tabbladen: Settings en Calendars. Ga eerst naar Initial setup->Manage Calenders en vink aan"Widget calenders independant. Zo kun je eventueel verschillende widgets gebruiken voor verschillende agenda's. Ik heb er nu dus eentje waarin mijn normale afspraken, verjaardagen etc. in staan, en een full screen met het wedstrijdschema.

Heb al naar oplossingen ge'google'd, en 't topic doorgespit.. Ik kan er niks over vinden.
De Desire laadt wel gewoon op, en als ik 'm instel als Diskdrive werkt dat ook gewoon, maar als ik HTC Sync van de geheugenkaart installeer, maakt hij geen verbinding.
Heb ook al de nieuwere versie van de HTC site afgeplukt, maar die wil ook niet werken..
Niet geroot, wel unbranded. Alles werkt overigens weer vreemd genoeg.gday schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:29:
[...]
Heb jij een Desire die je zelf unbranded hebt gemaakt bij het rooten?
[...]
Nee, het is echt 1.21.405.2:
[...]
Bron.
Anoniem: 133890
Erg vervelend, want kan nu geen enkel programma meer installeren wegens geheugen vol.
Heb al geprobeerd alle mailboxen te verwijderen, maar zonder succes. Nog steeds 75 MB...
Iemand een idee?
Heb je hem al een keer gereboot? (dus uitzetten, en dan weer aan)Anoniem: 133890 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:07:
Merkte dat het intern geheugen bijna zo goed als vol zit en daarvoor een waarschuwing geeft. Bij nazicht via toepassingen beheren blijkt er 75 MB in gebruik te zijn door de HTC Mail applicatie. Het vreemde is echter dat ik alle mails uit alle mailboxen en prullenbakken al verwijderd heb, maar er blijft 75 MB aan de Mail applicatie 'plakken'.
Erg vervelend, want kan nu geen enkel programma meer installeren wegens geheugen vol.
Heb al geprobeerd alle mailboxen te verwijderen, maar zonder succes. Nog steeds 75 MB...![]()
Iemand een idee?
Ok, ja hij hoeft idd niet per se geroot te zijn ... klopt.DJNelis schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:47:
[...]
Niet geroot, wel unbranded. Alles werkt overigens weer vreemd genoeg.
Anyway, op XDA waren veel reports van mensen die de OTA hadden geinstalleerd nadat ze 'm hadden ge-unbrand.
Yes, reboot werkt ook niet, idem voor batterij eruit en er weer in. De 75 MB houdt hardnekkig vast aan de Mail applicatie...janvanduschoten schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:08:
[...]
Heb je hem al een keer gereboot? (dus uitzetten, en dan weer aan)
Ik zie een soort roze achtige kleur i.p.v. grijs.. Valt jullie dat ook op of hoort dit gewoon bij het scherm.
En kun je bij (harde knop) [menu] instellingen>toepassingen niet het cache wissen?Anoniem: 133890 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:33:
[...]
Yes, reboot werkt ook niet, idem voor batterij eruit en er weer in. De 75 MB houdt hardnekkig vast aan de Mail applicatie...En ik heb ook niet zo veel zin in het terugzetten van de standaardinstellingen...
Lees even de openingspost door op bladzijde 1, voordat je door een man of 10 wordt gemeld eerst het topic te lezen/doorzoeken.Anoniem: 321384 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:34:
mm klein minpuntje ontdekt van het Oled scherm is dat de grijs tinten niet goed weergegeven worden.
Ik zie een soort roze achtige kleur i.p.v. grijs.. Valt jullie dat ook op of hoort dit gewoon bij het scherm.
Zo maar even een tipje
[ Voor 36% gewijzigd door janvanduschoten op 06-06-2010 23:43 ]
http://tinyurl.com/2a5rsq2Anoniem: 321384 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:34:
mm klein minpuntje ontdekt van het Oled scherm is dat de grijs tinten niet goed weergegeven worden.
Helaas, het vreemde is dat er niets in het cachegeheugen zit. Zit allemaal vervat in "opslagruimte" (gegevens = 75,65 MB). Heb ook al "gedwongen stoppen" geprobeerd, maar ook hier zonder resultaat...janvanduschoten schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:41:
[...]
En kun je bij (harde knop) [menu] instellingen>toepassingen niet het cache wissen?
Bedankt voor het tipje
Trouwens, ik zoek uw wallpaper van uw homescreen.. Topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1409505/
Aangezien de link dood is

Ja dat werkt, mijn Desire heb ik ook sinds kort geupdate en als ik mijn scherm lock, de desire draai, en weer unlock is mijn internet pagina netjes gedraaidStukfruit schreef op zondag 06 juni 2010 @ 10:44:
[Knip]
Als ik jou was zou ik gewoon updaten, na een paar dagen flink gebruik is mijn desire er zeker niet op achteruit gegaan. Ik wacht wel met smart op Froyo, dit kon ik nou niet echt een update noemen. Voor zover ik mijn tefoon gebruik is hij er niet voor, maar ook niet achteruit op gegaan.
Wel heb ik al sinds de eerste week advanced task killer erop staan. Dat 'programma's op pauze' systeem waar iedereen zo laaiend enthousiast over was werkt hier voor geen meter. Als ik de telefoon slechts licht gebruik blijven er toch apps in de background geheugen vreten waardoor m'n desire laggy word.
één is geen, twee is één
Het gaat me echt om wat er gebeurd wanneer de desire gelocked blijft. Dan zou de accelerometer ook moeten werken, net als op een iPho..
Dat zit wel Schnorr.
Anoniem: 354049
heb je misschien wat content verwijderd op de sd kaart? dan doel ik op mail content?Helaas, het vreemde is dat er niets in het cachegeheugen zit. Zit allemaal vervat in "opslagruimte" (gegevens = 75,65 MB). Heb ook al "gedwongen stoppen" geprobeerd, maar ook hier zonder resultaat...
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 354049 op 07-06-2010 07:42 . Reden: wijziging ]
Dit topic is gesloten.