HTC Desire - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste
Acties:
  • 215.502 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-06 15:56
Sorcerer_NL schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:10:
[...]

Ehhhm, Gmail en Google Calender???? Werkt Android (dus ook de Desire) naadloos mee samen.....toch een van de basics van deze telefoon.
Ja, uiteraard. Logisch en werkt ook perfect maar is het niet handig om dat soort dingen ook overzichtelijk in één desktop allpicatie terug te kunnen vinden en te kunnen onderhouden/bewerken. Hoewel dit idd voor google calender niet veel nut heeft omdat je dat toch overzichtelijk en duidelijk in de browser kunt zien maar voor sms'jes kan dit wel handig zijn natuurlijk. Op een PC scherm werkt het meestal wat fijner dan op het scherm van je telefoon.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

JKratos schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:26:
[...]

Ja, uiteraard. Logisch en werkt ook perfect maar is het niet handig om dat soort dingen ook overzichtelijk in één desktop allpicatie terug te kunnen vinden en te kunnen onderhouden/bewerken. Hoewel dit idd voor google calender niet veel nut heeft omdat je dat toch overzichtelijk en duidelijk in de browser kunt zien maar voor sms'jes kan dit wel handig zijn natuurlijk. Op een PC scherm werkt het meestal wat fijner dan op het scherm van je telefoon.
Da's niet de filosofie van Google. Die hangt het standpunt aan dat desktopapplicaties hun langste tijd hebben gehad en dat mensen steeds meer online gaan doen. Vandaar Google Docs, bijvoorbeeld.

Kortom: een soort Ovi Suite (die ik bij mijn oude Nokia heel nuttig vond) zie ik voor Android niet snel komen, tenzij een 3rd party er eentje verzint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:41
Ik heb een aantal music bestanden op de sdkaart staan, in de \mp3\ dir. Nu kan ik met geen mogelijkheid deze in een muziekplayer krijgen, behalve hier door een file explorer te gebruiken en deze daarmee te openen, via deze manier kan ik 1 mp3 per keer afspelen.

Ik heb zowel de standaard 'Muziek' app, als Mixzing gebruikt, maar met beide lukt het niet om bovenstaande dir als 'bron' te gebruiken. Wat doe ik fout? En ja, ik heb use internal storage instead of external sd-card uitgevinkt :)

Edit: een restart van het toestel loste alles op, meer geduld nodig dus :)

[ Voor 52% gewijzigd door DutX op 04-06-2010 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351146

Heb ook de update toegepast via Wifi en op de lader, alles lijkt goed te gaan, vandaag van de lader af al 2x spontaan dat het toestel uit was en niet meer aanging. MOest de batterij eruit halen voordat ie weer aan ging. Dit gebeurde al twee keer toe.

Dit allemaal na 2 maanden zonder last behalve van de update gister?
Ik heb trouwens geen last gehad van al die widgets die verdwijnen.

Iemand die zich hier in kan herkennen?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 351146 op 04-06-2010 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Het topic gaat hard zeg!

Maar mn probleempje (zie pag 5 ofzo..) is opgelost.

Je moet inderdaad bij instellingen> accounts ook nog aanvinken dat ie t weer automatisch mag syncen. Wel vreemd dat je dat dus op 2 plaatsen moet instellen...

Afijn het werkt in ieder geval nu!

Weet iemand een winkel waar je zo'n siliconen hoesje kunt krijgen voor de Desire, die hebben ze tot nu toe nog nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26

tozzke

aka tozzert

hier heb ik hem toentertijd besteld en ben er nog zeer over te spreken. Was ook snel in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Het topic gaat zeker hard!

Alleen ik heb helaas nog steeds geen antwoord of reactie gekregen op mijn vraag.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem.
Lijkt erop dat hij gewoon niet goed synchroniseerd met een hotmail account. (En dat is er toch wel een die heel veel mensen gebruiken, dus vandaar dat ik niet begrijp dat er niet meer mensen zich melden).

Hotmail synchroniseerd gewoon niet!
Hij staat ook niet in de lijst waarin de applicaties staan welke synchronisatie gebruiken? (Gmail wel bijvoorbeeld)

Hotmail laadt alleen nieuwe berichten binnen, en meer niet.
In mijn hotmail account maak ik ook nog eens gebruik van verschillende mappen; deze krijg ik helemaal niet te zien, alleen mijn "inbox".

Als ik op de server berichten verwijder, en ik laat de Desire opnieuw 'synchroniseren' dan blijven dus al deze berichten gewoon staan.
Ook gelezen berichten worden niet op de server als 'gelezen' gemarkeerd.
Verwijderde berichten worden niet verwijderd op de server

enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 13:48

Boy

www.byoscoop.nl

Hey, ik heb opeens een icoontje 'navigation' in mijn lijstje staan...die is van google maps navi...als ik 'm aanklik zegt ie dat ie in mijn regio nog niet beschikbaar is...

heb ik dit icoontje altijd over het hoofd gezien of is die toch door Google erop gepleurd?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Boy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:36:
Hey, ik heb opeens een icoontje 'navigation' in mijn lijstje staan...die is van google maps navi...als ik 'm aanklik zegt ie dat ie in mijn regio nog niet beschikbaar is...

heb ik dit icoontje altijd over het hoofd gezien of is die toch door Google erop gepleurd?
Ik geloof dat die er enige tijd terug opgezet is. Zelf heb ik em al heel lang, maar ik geloof ook dat ik het icoontje niet had toen ik de telefoon kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:19
Tjoekie schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:58:
Even een hardware vraag tussen al het software gedoe. Bij de Desire zitten standaard oordopjes met een remote in het snoer. Nu gebruik ik mijn eigen dopjes omdat die veel beter klinken, maar die remote zou ik wel graag willen hebben. Weet iemand of er al zo iets te krijgen is dat werkt met de Desire en waar ik gewoon mijn eigen dopjes aan kan hangen? Het gaat om gewoon basic play/pause en previous/next toetsen. Ik vind wel veel bluetooth spul, maar dat gebruik ik liever niet in verband met de accu die het daar weer moeilijker mee heeft.
Vraag het eens in Accessoires voor de HTC Desire

Is er volgens mij verschenen na de laatste OTA update. Ik krijg ook de melding dat het in mijn regio (België) nog niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:27

alienfruit

the alien you never expected

Mooie update hoor! Nu werkt de rss feed widget eindelijk correct! Eerder als je de items liet sorteren op nieuws artikelen eerst en vervolgens een artikel wilde lezen opende hij een totaal ander artikel. Gelukkig is dat nu eindelijk gefixt. Alleen nu werkt mijn ScienceDaily feed niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 22:20
erikven1978 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:24:
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem.
Lijkt erop dat hij gewoon niet goed synchroniseerd met een hotmail account. (En dat is er toch wel een die heel veel mensen gebruiken, dus vandaar dat ik niet begrijp dat er niet meer mensen zich melden).
Klopt, het syncen met Hotmail werkt niet helemaal lekker. Het werkt alleen handmatig lijkt wel terwijl ik het wel heb ingesteld. Verwijderen van mailtjes lukt bij mij wel en die worden ook van de Hotmail server verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:21:
Mijn Desire heeft ook een nieuwe feature, net in de auto laten vallen. Precies op het scherm, precies op het uiteinde van de ijzeren en niet zo zachte rails van m'n stoel :X Screenprotector is in ieder geval naar de klote, zo bij PDAshop even kijken hoe het scherm er aan toe is en een nieuwe screenprotector erop. Hopelijk geen erge schade aan het scherm zelf.. Toestel heeft een minimaal krasje, dat scheelt alweer...
Goed, gisteravond wat foto's gemaakt en bij PDAshop.nl de screenprotector laten vervangen. Meteen heeft die z'n nut bewezen, want er was totaal geen schade aan het scherm terwijl de protector er flink aan toe was. Avontuurtje heeft dus weinig schade opgeleverd gelukkig, vreesde al dat m'n scherm naar de klote was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

RoD schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:42:
[...]

Ik geloof dat die er enige tijd terug opgezet is. Zelf heb ik em al heel lang, maar ik geloof ook dat ik het icoontje niet had toen ik de telefoon kreeg.
Ja, staat er al een poosje op, maar toen ik de telefoon in april kreeg nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:42:
[...]

Wat ik me kan herinneren is die erbij gekomen na een update van Google Maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Upbeat schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:13:
[...]

Klopt, het syncen met Hotmail werkt niet helemaal lekker. Het werkt alleen handmatig lijkt wel terwijl ik het wel heb ingesteld. Verwijderen van mailtjes lukt bij mij wel en die worden ook van de Hotmail server verwijderd.
Omdat je gmail ook je hotmail op kunt laten halen, en je zo geen gezeur hebt en niet eens een nieuw mail account hoeft aan te maken, gezien alles dan in je gmail komt.

En omdat veel mensen sinds ze een hero/desire hebben inzien dat hotmail *piep* is ;)
nee even serieus ik vind gmail wel factor 100 fijner dan hotmail, en gezien je hero/desire/legend alles met de
google servers synct kan ik me goed voorstellen dat veel mensen hotmail gedag zeggen.

[ Voor 22% gewijzigd door Staffie666 op 04-06-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357128

erikjannemann schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:28:
[...]

Ik heb er geen last van. Ligt eraan hoe je het toestel gebruikt. Zelf heb ik er altijd een gripis sleeve omheen als ik hem in mijn broekzak stop. Verder heb ik er een brando screen protector op. Gevolg is dat er geen krassen op zitten. Als je geen hoesje er om heen doet zul je ongetwijfeld krassen krijgen.
Wat een onzin.. ik heb alleen een brando screen protector.. verder gewoon altijd in de broekzak en zorgen dat je geen sleutels of iets scherps erbij in stopt.. 0,0 kras.. ofwel hoesje is overbodig en ook nog is zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:37
...

Hij staat ook niet in de lijst waarin de applicaties staan welke synchronisatie gebruiken? (Gmail wel bijvoorbeeld)

In mijn hotmail account maak ik ook nog eens gebruik van verschillende mappen; deze krijg ik helemaal niet te zien, alleen mijn "inbox".

Als ik op de server berichten verwijder, en ik laat de Desire opnieuw 'synchroniseren' dan blijven dus al deze berichten gewoon staan.

enz enz
Als je jezelf even hier 5 minuten in verdiept had wist je dat Hotmail geen gebruikt maar van IMAP maar alleen nog maar van POP3. Deze techniek wordt dan ook standaard gebruikt om je mailtjes op te halen. Mocht het verschil niet weten tussen POP3 en IMAP moet je maar gewoon even Googlen/Wikipedia afstruinen.

Daarnaast is er wel aangekondigd dat Hotmail binnenkort gebruik gaat maken van ActiveSync. Als dit goed wordt ondersteunt heb je wel een totaal gesynchroniseerde Hotmail. Gelezen berichten worden dan ook op de server als gelezen beschouwen, verwijderde worden netjes verwijderd en mapjes komen ook netjes in Hotmail terecht. Hier wat meer informatie: nieuws: Hotmail gaat ssl-sessies en ActiveSync ondersteunen
J0YR1D3R schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:40:
[...]

Wat ik me kan herinneren is die erbij gekomen na een update van Google Maps :)
Inderdaad, staat er nu al een paar weekjes op. Echter helaas nog steeds geen navigatie. De voorspelling van Tweakers.net is helaas niet uitgekomen...

[ Voor 10% gewijzigd door FabianNL op 04-06-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 18:27

cue

dafmay schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:23:
[...]

Je kunt met MyBackup toch ook naar online backuppen....althans in de Pro versie kan dat in ieder geval.
Ja dit kan wel, alleen kan je hierin volgens mij niet je foto's meenemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:46

....

enz enz
Je kunt in de settings van de HTC mail app instellen dat mails van de server worden verwijderd. Bij mij gaat het iig wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:03
Heeft iemand met een T-Mobile branded al een update gehad? Ik heb hem nog steeds niet :@ Als dit de service is die T-mobile biedt, dan wil ik graag een echt Desire en niet een T-mobile g3 ofzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:10
Hier een terechte iPhone twijfelaar om over te stappen naar een Desire, maar ik heb nog enkele vragen.

- Hoe goed werkt het syncen van Desire naar PC/Mac(book) t.o.v. iPhone met iTunes.
- De kracht van iPhone zit hem ook in de App store. De volgende iPhone apps gebruik ik, zijn daar Android alternatieven van?
  • Mcleaner, sms/call blacklist zodat er geen gevaarlijke smstjes in mijn inbox komen van stomme meiden. :+
  • Meebo, een hele snelle messenger die meerder protocollen ondersteunt
  • Hyves
  • Facebook (sense UI toch?)
  • Whatsapp (gratis naar BB en iPhone gebruikers texten)
  • Belstatus, huidige belbundel opvragen
  • Mytraffic, overzicht van flitsers en files op jouw gedefineerde routes
  • Rabobank bankieren, direct inloggen op bankrekening en online bankieren
  • TomTom/Navigon
  • Skype/Fring
  • NOSJournaal
  • Uitzending Gemist
  • NU.nl
  • LogMeIn client
  • IMDB
  • iProtect, applicaties beveiligen met password

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duim
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01

Duim

Thumbs up!

potverdrie! Ik heb het ook, misschien stond het daar al tijden!? Bij mij inderdaad ook nog niet beschikbaar in mijn regio. Kan niet lang meer duren...stap 1: gooi tomtom uit het raam. stap 2: kijk blij naar je desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361222

goodfella schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:48:
Hier een terechte iPhone twijfelaar om over te stappen naar een Desire, maar ik heb nog enkele vragen.

- Hoe goed werkt het syncen van Desire naar PC/Mac(book) t.o.v. iPhone met iTunes.
- De kracht van iPhone zit hem ook in de App store. De volgende iPhone apps gebruik ik, zijn daar Android alternatieven van?
  • Mcleaner, sms/call blacklist zodat er geen gevaarlijke smstjes in mijn inbox komen van stomme meiden. :+
  • Meebo, een hele snelle messenger die meerder protocollen ondersteunt
  • Hyves
  • Facebook (sense UI toch?)
  • Whatsapp (gratis naar BB en iPhone gebruikers texten)
  • Belstatus, huidige belbundel opvragen
  • Mytraffic, overzicht van flitsers en files op jouw gedefineerde routes
  • Rabobank bankieren, direct inloggen op bankrekening en online bankieren
  • TomTom/Navigon
  • Skype/Fring
  • NOSJournaal
  • Uitzending Gemist
  • NU.nl
  • LogMeIn client
  • IMDB
  • iProtect, applicaties beveiligen met password
Zo op het eerste gezicht kan ik je vertellen dat (vrijwel) al die apps of soortgelijke alternatieven ook in de Android Market aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL

Volgens mij werkt DoubleTwist hier erg goed voor, maar dat weet ik niet zeker. Heb zelf geen Mac dus hier ook nooit serieus naar gekeken
  • Mcleaner, sms/call blacklist zodat er geen gevaarlijke smstjes in mijn inbox komen van stomme meiden. :+ - Zover ik weet wel
  • Meebo, een hele snelle messenger die meerder protocollen ondersteunt - Meebo weet ik niet, anders vast wel een andere
  • Hyves - De huidige Hyves applicatie werkt echt heel, heel slecht op Android. Even wachten op een update dus of de mobiele website bezoeken
  • Facebook (sense UI toch?) - Zowel Sense inderdaad maar ook een officiele app
  • Whatsapp (gratis naar BB en iPhone gebruikers texten) - Whatsapp is volgens mij nog niet om Android, maar komt er wel binnenkort aan.
  • Belstatus, huidige belbundel opvragen - Jip
  • Mytraffic, overzicht van flitsers en files op jouw gedefineerde routes - Geen flauw idee...
  • Rabobank bankieren, direct inloggen op bankrekening en online bankieren - De app is nog niet op Android maar zit momenteel in de test fase, kan elk moment uitkomen. De mobiele pagina heb ik nog niet geprobeerd
  • TomTom/Navigon - TomTom niet, wel veel andere.
  • Skype/Fring - Jip (toch?)
  • NOSJournaal - Geen idee
  • Uitzending GemistIs er wel maar werkt momenteel ook slecht op de Desire, ook nier wachten op een update dus
  • NU.nl - Jip
  • LogMeIn client - Geen idee, moet je even Googlen. Volgens mij wel alternatieven en komt deze er binnenkort aan
  • IMDB - Goede vraag, anders wil ik die ook wel! :+
  • iProtect, applicaties beveiligen met password - Jip, alternatieven in ieder geval
Even gereageerd in de quote, was makkelijker voor mij iig...

[ Voor 5% gewijzigd door FabianNL op 04-06-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:34

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

L-VIS schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:45:
Heeft iemand met een T-Mobile branded al een update gehad? Ik heb hem nog steeds niet :@ Als dit de service is die T-mobile biedt, dan wil ik graag een echt Desire en niet een T-mobile g3 ofzo.....
Die komt er binnenkort aan. Branded versies, hoe miniem de branding ook is, duren altijd iets langer dan de open market versies. Ik heb er geen concrete datum voor, maar ik verwacht 'm deze maand nog.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

FooLsKi schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:08:
[...]

Die komt er binnenkort aan. Branded versies, hoe miniem de branding ook is, duren altijd iets langer dan de open market versies. Ik heb er geen concrete datum voor, maar ik verwacht 'm deze maand nog.
Is vaak zo, maar in dit geval had de Vodafone-branded versie de update dus eerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meebo is er wel, gebruik ik zelf ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Is er eigenlijk een goeie app die, Facebook, Twitter en Hyves tegelijk kan syncen/weergeven?
Je hebt Peep, Friendstream, Ebuddy, maar die hebben niet allen. De losse apps zijn niet super handig, steeds switchen :)
Oh en ik bijv. mijn Exchange contacten door elkaar met mijn Gmail contacten staan, kun je die niet splitsen in een aparte app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 16:37
Daar is Friendstream toch voor bedoeld? In ieder geval om Facebook en Twitter te combineren, Hyves weet ik niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Mute schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:50:
Daar is Friendstream toch voor bedoeld? In ieder geval om Facebook en Twitter te combineren, Hyves weet ik niet.
Klopt, maar die ondersteund hyves niet, eigenlijk zou ik alledrie samen in een app willen hebben... Ook om het aantal syncs te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01-06 16:37
Aantal syncs zal er niet minder op worden, als Friendstream gaat syncen zal er toch ook verbinding moeten worden gemaakt met Facebook én Twitter, dus heb je alsnog twee syncs. Je ziet het alleen allemaal in één overzicht.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Mute schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:56:
Aantal syncs zal er niet minder op worden, als Friendstream gaat syncen zal er toch ook verbinding moeten worden gemaakt met Facebook én Twitter, dus heb je alsnog twee syncs. Je ziet het alleen allemaal in één overzicht.
Daar heb je gelijk in, echter op de achtergrond lopen nu een aantal losse apps, die kunnen dan vervangen worden door 1 app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024
FabianNL schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:07:
[...]

Even gereageerd in de quote, was makkelijker voor mij iig...
Jeetje, kun je mij aangeven waar je dat progammaatje Jip kunt vinden?
Dat kan echt veel!!! :)

P.Duh! lekker puh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
alienfruit schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:12:
Mooie update hoor! Nu werkt de rss feed widget eindelijk correct! Eerder als je de items liet sorteren op nieuws artikelen eerst en vervolgens een artikel wilde lezen opende hij een totaal ander artikel. Gelukkig is dat nu eindelijk gefixt. Alleen nu werkt mijn ScienceDaily feed niet meer :(
Wat is de RSS widget?? Ik kan deze niet vinden bij mijn Wdgets.
Zie wel in de direcotory iets van RSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
pduh schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:29:
[...]

Jeetje, kun je mij aangeven waar je dat progammaatje Jip kunt vinden?
Dat kan echt veel!!! :)
Sorry, zal de volgende keer inderdaad weer netjes ABN gebruiken en dus 'Ja' schrijven, je hebt gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
Thanks voor de reacties mbt iPhone apps alternatieven.

Heeft de HTC een Push notificatie systeem/infrastructuur a la BB of iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:58
goodfella schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:14:
Thanks voor de reacties mbt iPhone apps alternatieven.

Heeft de HTC een Push notificatie systeem/infrastructuur a la BB of iPhone?
HTC werkt met Android=Google , dus Gmail, en Gmail is pushmail. Dus directe email op je telefoon. Eventueel ook gratis chatten met Gtalk, werkt ook erg snel.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nee, maar zowel Exchange als Gmail kunnen als push accounts worden geconfigureerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:25

Joostk

Barkrukprofeet

neographikal schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:19:
Na de update staat facebook niet meer in het rijtje met te syncen applicaties en ben ik de normale "contacten" shortcut kwijt. Nu is dat "Contacten zoeken" geworden, maar die laat veel te veel shit zien. Plus dat m'n usb nog altijd niet werkt?
Heb je al de USB verbindingstype gecheckt? Die staat waarschijnlijk op alleen opladen en niet op Diskdrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:32

enz enz
Ik heb ook een hotmail account er aan hangen, en het gedrag wat jij hier beschrijft dat klopt. Hotmail gebruikt namelijk POP als protocol en niet IMAP of direct Exchange.Het ondersteunt deze diensten ook (nog) niet.

Het irritante aan POP is namelijk dat het ook niks meer kan als emails ophalen/versturen. Berichten van de server verwijderen/gelezen berichten synchroniseren werkt hier niet mee, en push emails ophalen gaat ook niet lukken. Meerdere map niveaus inladen is mij overigens ook nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
JKanning schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:23:
[...]

Heb je al de USB verbindingstype gecheckt? Die staat waarschijnlijk op alleen opladen en niet op Diskdrive.
Ik heb zojuist het probleem gevonden: usb-kabel 8)7 Twee van de drie zijn schijnbaar niet helemaal lekker meer, die heb ik dus ook linea recta de prullenmand in gegooid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 22:22
FoOnEeN schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:33:
[...]

Ik heb ook een hotmail account er aan hangen, en het gedrag wat jij hier beschrijft dat klopt. Hotmail gebruikt namelijk POP als protocol en niet IMAP of direct Exchange.Het ondersteunt deze diensten ook (nog) niet.

Het irritante aan POP is namelijk dat het ook niks meer kan als emails ophalen/versturen. Berichten van de server verwijderen/gelezen berichten synchroniseren werkt hier niet mee, en push emails ophalen gaat ook niet lukken. Meerdere map niveaus inladen is mij overigens ook nog niet gelukt.
Maak een gmail-account aan waarin je je hotmail mail ophaalt, als die je zo dierbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:33

• Rabobank bankieren, direct inloggen op bankrekening en online bankieren Gewone website werkt prima.
  • TomTom/Navigon Genoeg alternatieven (sygic, navigon, copolit)
  • Skype/Fring Skype komt binnenkort een app voor uit
  • NOSJournaal NOStv heet die app
  • NU.nl zoek op "nu" in de market, bovenaan een nu.nl app
  • IMDB Ja, genaamd IMDB...
Reactie ff geplaatst met bold hierboven.

Ik heb sinds vandaag ook de desire. Echt een super fijn toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06 13:05
Ik heb op een bladzijde van mn Desire een widget Nieuws toegevoegd. Nu kan ik verschillende nieuws kanalen kiezen (heb nu.nl mobiel gekozen). Maar hij zegt dan 'bezig met bijwerken' en dan komt er weer in de widget te staan "Tik om een abonnement te kiezen".

Hoe stel je nu een newsfeed in van bijvoorbeeld nu.nl of tweakers.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-05 12:08
Icyzer schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:33:
Ik heb net van een vriend van mij gehoord dat hij van Vodafone inderdaad een zwarte Desire heeft. Ik dacht dat die niet bestonden :o?
Er bestaat wel een zwarte desire, maar die is exclusief verkrijgbaar via orange uk. VF desire zal ongetwijfeld bruin zijn.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
janvanduschoten schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:18:
[...]
HTC werkt met Android=Google , dus Gmail, en Gmail is pushmail. Dus directe email op je telefoon. Eventueel ook gratis chatten met Gtalk, werkt ook erg snel.
Wellicht begreep je mij verkeerd.

Apple heeft Push notificatie inftrastructure ook voor derden. Apps zoals NU.nl kunnen een breaking news push notificatie sturen zoals ik die gisteren kreeg over "Joran van der Sloot opgepakt". Whatsapp maakt hier ook gretig gebruik van om met BB gebruikers te kunnen texten. Dus in principe ben je altijd online met een iPhone en kunnen apps daar gebruik vanmaken. Heeft android/htc dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 16:56
FoOnEeN schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:33:
[...]
Het irritante aan POP is namelijk dat het ook niks meer kan als emails ophalen/versturen. Berichten van de server verwijderen/gelezen berichten synchroniseren werkt hier niet mee, en push emails ophalen gaat ook niet lukken.
Met POP kan je wél mails verwijderen. En je kan er géén mails mee versturen, alleen ontvangen.
Mapjes worden niet ondersteund. En als gelezne markeren ook niet.

Kan je in de POP instellingen niet instellen wanneer de mailtjes van de server worden verwijderd? (meteen, na x dagen of bijv. wanneer gedelete op client). Kan dat nog niet zelf nagaan, Desire ligt op postkantoor op me te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik weet niet wat er mis is, maar de Desire slurpt bij mij data. Ik had er al ns eerder over gepost, maar ik kan nog steeds niet ontdekken waar het aan ligt, en het lijkt ook alleen maar erger te worden. Ik verbruik nu gemiddeld dik 50MB per dag en dan gebruik ik mijn telefoon niet intensief. Specifieke apps die veel data kunnen trekken heb ik al zoveel mogelijk uitgesloten, maar het ding blijft data slurpen. Toen ik eerder eens over begon hoorde ik herkenbare geluiden. Ik begin me dus een beetje af te vragen of de Desire wel deugt, want dit is echt absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

RoD schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:58:
Ik weet niet wat er mis is, maar de Desire slurpt bij mij data. Ik had er al ns eerder over gepost, maar ik kan nog steeds niet ontdekken waar het aan ligt, en het lijkt ook alleen maar erger te worden. Ik verbruik nu gemiddeld dik 50MB per dag en dan gebruik ik mijn telefoon niet intensief. Specifieke apps die veel data kunnen trekken heb ik al zoveel mogelijk uitgesloten, maar het ding blijft data slurpen. Toen ik eerder eens over begon hoorde ik herkenbare geluiden. Ik begin me dus een beetje af te vragen of de Desire wel deugt, want dit is echt absurd.
Ik kan het verbruik van mijn Desire daarin niet herkennen. Welke programma's laat je op de achtergrond syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-01-2024
Wordt je scherm ook ongevoeliger als je een screen protector gebruikt? Wat mij betreft mag ie best wel wat minder gevoelig namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cloudje schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:05:
[...]

Ik kan het verbruik van mijn Desire daarin niet herkennen. Welke programma's laat je op de achtergrond syncen?
Dat heb ik allemaal al proberen uit te sluiten. Maar zoveel mogelijk dingen uitzetten die data kunnen verbruiken (mail, Twitter, Facebook, overige internet-update-dingetjes) helpt niet. Het enige wat lijkt te helpen is de internetverbinding uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
goodfella schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:39:
[...]

Wellicht begreep je mij verkeerd.

Apple heeft Push notificatie inftrastructure ook voor derden. Apps zoals NU.nl kunnen een breaking news push notificatie sturen zoals ik die gisteren kreeg over "Joran van der Sloot opgepakt". Whatsapp maakt hier ook gretig gebruik van om met BB gebruikers te kunnen texten. Dus in principe ben je altijd online met een iPhone en kunnen apps daar gebruik vanmaken. Heeft android/htc dat ook?
Volgens mij komt dat vanaf 2.2

http://blog.notdot.net/20...ndroid-push-messaging-API
http://www.atelier-us.com...ndroid?p=1750?XTOR=RSS-13

[ Voor 8% gewijzigd door Fly-guy op 04-06-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:18

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Toets eens *#*#4636*#*# in. Ga vervolgens naar Accugeschiedenis. Kies bij de eerste optie voor 'Netwerkgebruik', en bij de tweede voor 'Sinds laatste keer losgekoppeld'. Dan krijg je te zien welke applicaties traffic verstoken sinds de laatste keer dat je hebt opgeladen.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:03
Ik zag op deze site dat er een update beschikbaar was voor de Desire:
http://www.androidplanet....esire-en-legend/#comments

Ik heb deze gedownload/geïnstalleerd via Instellingen > Over de telefoon > Systeemsoftware-updates > Nu controleren. Na het herstarten krijg ik nu de melding:

Update is beschadigd!
De gedownloade update voor de systeemsoftware is beschadigd.
Opnieuw downloaden?

Ik heb dit gedaan maar krijg na de automatische herstart dezelfde melding.

Hierna heb ik op annuleren gedrukt en krijg ik de melding:

Gefeliciteerd!
De telefoon is geupdate naar
versie 1.21.405.2.

Andere mensen dit probleem ook gehad? En is de update nu succesvol geinstalleerd? Zoals ik het nu kan zien doet alles het nog wel. Vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
RiesB71 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:06:
Wordt je scherm ook ongevoeliger als je een screen protector gebruikt? Wat mij betreft mag ie best wel wat minder gevoelig namelijk..
Amper, al heb ik hem nooit zonder screenprotector gebruikt. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij nog veel gevoeliger kan, want soms kan ik zelfs scrollen zonder uberhaupt het scherm aan te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-01-2024
Iemand een goeie WK app tip? Heb al World DroidCup en WC 2010 FotMob geprobeerd, maar beide niet echt "je van hét".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
RiesB71 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:24:
Iemand een goeie WK app tip? Heb al World DroidCup en WC 2010 FotMob geprobeerd, maar beide niet echt "je van hét".
http://www.markthisdate.com/calendar/World_Cup_Football_Complete_Match_Schedule_2010_South_Africa_10041/add-to-calendar.html?language=2&css=share

Kun je het complete speelschema in je google agenda importeren, en ik werk met Android Agenda, daarin heb ik een widget met alleen deze kalender erin, dus het speelschema van het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
poeh, dat is wel veel zeg.

ik kijk 'as we speak' in m'n desire, en ik heb deze hele dag nog maar 395 kb verstookt. daarbij moet ik wel zeggen dat ik het toestel nog niet actief heb gebruikt vandaag.

het kan haast niet anders of er draait bij jou een app op de achtergrond die ervoor verantwoordelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361877

Ik heb nu een paar dagen mijn HTC Desire, ik loop alleen tegen een heel hinderlijk probleem aan.

Ik gebruikte eerst mij moeder haar in-ear oordopjes die gewoon perfect werken met me Desire, alleen nou heb ik eerder vandaag voor mezelf een Sennheiser CX150 gekocht, maar de Desire herkent deze na een paar seconden niet als hoofdtelefoon, maar als headset, en vervolgens begint hij te wisselen tussen liedjes en begint hij zelfs mensen te bellen!

Nou las ik dus dat dit komt omdat de htc gemaakt is voor 4-polige 3.5mm apparaten, alleen het vreemde is dus dat de hoofdtelefoon van mijn moeder perfect werkt, en deze 3.5mm stekker er precies zo uit ziet als die van mijn nieuwe Sennheiser.

Ik heb er een beetje de balen van dat ik dan een extra stekkertje moet aansluiten wat de kabel weer 20cm langer en irritanter maakt..

Dus waar zit nou precies het verschil, en welke oortjes zouden eventueel wel goed werken?

En kan je niet gewoon de headset herkenning uitzetten, zodat alleen hoofdtelefoons werken?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 361877 op 04-06-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06 13:05
gday schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:13:
[...]

Toets eens *#*#4636*#*# in. Ga vervolgens naar Accugeschiedenis. Kies bij de eerste optie voor 'Netwerkgebruik', en bij de tweede voor 'Sinds laatste keer losgekoppeld'. Dan krijg je te zien welke applicaties traffic verstoken sinds de laatste keer dat je hebt opgeladen.
Waar kan je dat intoetsen? Als ik het bij 'telefoon' intoets krijg ik telkens, ongeldige mmim opdracht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:14

TheVMaster

Moderator WOS
ff tipje voor de mensen van wie het scherm (ook) kapot gaat. Als je je toestel naar Dynafix opstuurt moet je er rekening mee houden dat de reparatie best een maand of 1 a 2 kan duren. Ben m'n toestel nu 4 weken kwijt en Dynafix vertelde me vandaag doodleuk dat het nog wel 4 of 5 weken kon duren voordat de onderdelen binnen waren... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:37
Binnetie schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:48:
[...]

Waar kan je dat intoetsen? Als ik het bij 'telefoon' intoets krijg ik telkens, ongeldige mmim opdracht ofzo.
Het is dan ook *#*#4636#*#* ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheVMaster schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:50:
ff tipje voor de mensen van wie het scherm (ook) kapot gaat. Als je je toestel naar Dynafix opstuurt moet je er rekening mee houden dat de reparatie best een maand of 1 a 2 kan duren. Ben m'n toestel nu 4 weken kwijt en Dynafix vertelde me vandaag doodleuk dat het nog wel 4 of 5 weken kon duren voordat de onderdelen binnen waren... :'(
Hoezo gaat et scherm kapot dan? als je em laat vallen zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:14

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 357128 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:56:
[...]

Hoezo gaat et scherm kapot dan? als je em laat vallen zeker :P
:p neej...als je er te lang naar kijkt O-) heb hem inderdaad laten vallen, maar goed.... :( is goed dat je het ff weet he...dat als je hem dan laat repareren...het best lang kan duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
RoD schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:08:
[...]

Dat heb ik allemaal al proberen uit te sluiten. Maar zoveel mogelijk dingen uitzetten die data kunnen verbruiken (mail, Twitter, Facebook, overige internet-update-dingetjes) helpt niet. Het enige wat lijkt te helpen is de internetverbinding uitzetten.
Heb je bij "account en sync instellingen" als je op je Gmail adres drukt ook Picassa Web Albums sync aanstaan? Die zou ik eens uitzetten, en kijken of het scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
bsmpower schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:18:
Ik zag op deze site dat er een update beschikbaar was voor de Desire:
http://www.androidplanet....esire-en-legend/#comments

Ik heb deze gedownload/geïnstalleerd via Instellingen > Over de telefoon > Systeemsoftware-updates > Nu controleren. Na het herstarten krijg ik nu de melding:

Update is beschadigd!
De gedownloade update voor de systeemsoftware is beschadigd.
Opnieuw downloaden?

Ik heb dit gedaan maar krijg na de automatische herstart dezelfde melding.

Hierna heb ik op annuleren gedrukt en krijg ik de melding:

Gefeliciteerd!
De telefoon is geupdate naar
versie 1.21.405.2.

Andere mensen dit probleem ook gehad? En is de update nu succesvol geinstalleerd? Zoals ik het nu kan zien doet alles het nog wel. Vreemd :?
Ik had inderdaad precies dezelfde melding(en). Alles lijkt bij mij ook gewoon goed te werken, dus ik heb de melding maar genegeerd... :)

Het bewijs dat de update is gelukt, ligt bij mij in het feit dat als ik nu weer op updates controleer, de melding 'Er zijn GEEN updates beschikbaar' verschijnt, terwijl daar eerst een vertaalfout inzat waardoor het leek dat er WEL updates beschikbaar waren... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

janvanduschoten schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:00:
[...]

Heb je bij "account en sync instellingen" als je op je Gmail adres drukt ook Picassa Web Albums sync aanstaan? Die zou ik eens uitzetten, en kijken of het scheelt.
Nee, die staat niet aan.

Ik heb eens gekeken bij het dataverbruik mbv bovenstaande tip, en daar komt uit dat de Google-agenda (verreweg) het meest gebruikt 8)7 Dat is wel heel gek, want die gebruik ik niet zoveel (en syncen kan toch nooit zoveel data trekken), en daarnaast had ik dit probleem met de agenda nooit toen ik nog een Samsung Galaxy had. En ik gebruik precies dezelfde widget en sync-instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Misschien kan iemand me hier helpen. Ik heb voordat ik mijn sim in mijn desire heb gestoken alle contacten van mijn N95 via dat nokia pc programma geexporteerd naar csv en geimporteerd op gmail.com. Nu heb ik mijn sim in de desire gedaan en vervolgens met de setup mijn gmail account ook toegevoegd. Nu heb ik alleen in mijn contacts sommige namen dubbel staan. 1tje met een poppetje symbool als het ware en een tweede met een sim symbool. Kan ik deze combineren of moet ik gewoon alles verwijderen en dan syncen met gmail? En hoe doe je dat syncen eigenlijk, ik kan het nergens vinden.

Daarnaast staan alle telefoonnummers bij mij bij opmerkingen ipv in het nummer vakje. Ook op mijn gmail account. Dus het kan zijn dat het niet goed vanuit mijn csv is geimporteerd. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Proqzor schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:29:
Misschien kan iemand me hier helpen. Ik heb voordat ik mijn sim in mijn desire heb gestoken alle contacten van mijn N95 via dat nokia pc programma geexporteerd naar csv en geimporteerd op gmail.com. Nu heb ik mijn sim in de desire gedaan en vervolgens met de setup mijn gmail account ook toegevoegd. Nu heb ik alleen in mijn contacts sommige namen dubbel staan. 1tje met een poppetje symbool als het ware en een tweede met een sim symbool. Kan ik deze combineren of moet ik gewoon alles verwijderen en dan syncen met gmail? En hoe doe je dat syncen eigenlijk, ik kan het nergens vinden.

Daarnaast staan alle telefoonnummers bij mij bij opmerkingen ipv in het nummer vakje. Ook op mijn gmail account. Dus het kan zijn dat het niet goed vanuit mijn csv is geimporteerd. Iemand hier ervaring mee?
Het is wel mogelijk bijv. sim contacten weg te vinken zodat die niet zichtbaar zijn, zelfde voor google contacten etc.. echter in het belmenu blijven alle contacten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

ik was even an het spelen met de native gmail app en wilde een mailtje versturen met 16 foto's gemaakt met de desire. Het lijkt wel alsof hij daardoor vastgelopen was. Ik kreeg namelijk geen nieuwe mail meer te zien en als ik in postvak uit die mail wou verwijderen gaf hij de foutmelding: Helaas: De topepassing gmail is onverwachts gestopt. probeer het opnieuw. Lukt echter nooit.

Na het melden hier zei iemand dat ik even de cache moest wisselen. Ik zoeken bij toepassingen en dan keek ik bij actieve services klike daar op het icoontje van google waardoor iets weg was hij weg is. Gtalkservice staat er nog wel. Hoe krijg ik die terug want nu slaagt hij er niet meer in om verbinding te maken (andere apps hebben wel gewoon internetverbinding)

Ik heb al de cache leeggemaakt( achteraf wel gevonden dus) en opnieuw opgestart maar nog steeds weigert hij verbinding te maken. Hij wil de conversaties laden maar dan geeft zegt hij : geen verbinding.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
RoD schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:15:
[...]

Nee, die staat niet aan.

Ik heb eens gekeken bij het dataverbruik mbv bovenstaande tip, en daar komt uit dat de Google-agenda (verreweg) het meest gebruikt 8)7 Dat is wel heel gek, want die gebruik ik niet zoveel (en syncen kan toch nooit zoveel data trekken), en daarnaast had ik dit probleem met de agenda nooit toen ik nog een Samsung Galaxy had. En ik gebruik precies dezelfde widget en sync-instellingen.
Hmm, ik weet niet of het iets uithaal, maar als je je Gmail adres nu eens helemaal verwijderd, en dan weer opnieuw instelt, zou dat misschien kunnen schelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
dread schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:49:
ik was even an het spelen met de native gmail app en wilde een mailtje versturen met 16 foto's gemaakt met de desire. Het lijkt wel alsof hij daardoor vastgelopen was. Ik kreeg namelijk geen nieuwe mail meer te zien en als ik in postvak uit die mail wou verwijderen gaf hij de foutmelding: Helaas: De topepassing gmail is onverwachts gestopt. probeer het opnieuw. Lukt echter nooit.

Na het melden hier zei iemand dat ik even de cache moest wisselen. Ik zoeken bij toepassingen en dan keek ik bij actieve services klike daar op het icoontje van google waardoor iets weg was hij weg is. Gtalkservice staat er nog wel. Hoe krijg ik die terug want nu slaagt hij er niet meer in om verbinding te maken (andere apps hebben wel gewoon internetverbinding)

Ik heb al de cache leeggemaakt( achteraf wel gevonden dus) en opnieuw opgestart maar nog steeds weigert hij verbinding te maken. Hij wil de conversaties laden maar dan geeft zegt hij : geen verbinding.
Rebooten? De oplossing bij veel elektronica ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Wat is uberhaupt een goed progsel om je dataverbruik bij te houden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 31-05 10:06
neographikal schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:09:
3g watchdog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:31
Of NetCounter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 14:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

neographikal schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:09:
Of Netcounter, want die houdt zowel mobiel als wifi datagebruik bij.
Ligt er maar net aan wat je wilt.
Moet wel zeggen dat 3g Watchdog veel uitgebreider is.

Edit: wat volkan zegt dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Plato112 op 04-06-2010 17:34 ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoT is geen helpdesk. Toon eigen initiatief voor je post.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 04-06-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik ga het eens proberen, ik heb er net 1 gebruikt en die roept dat ik vandaag 5MB inkomend en 1MB uitgaand heb gedaan. Dat valt me hard mee, ik heb wat zitten mailen en hij synct regelmatig twitter e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:48
LeLo schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:03:
[...]

Ik had inderdaad precies dezelfde melding(en). Alles lijkt bij mij ook gewoon goed te werken, dus ik heb de melding maar genegeerd... :)

Het bewijs dat de update is gelukt, ligt bij mij in het feit dat als ik nu weer op updates controleer, de melding 'Er zijn GEEN updates beschikbaar' verschijnt, terwijl daar eerst een vertaalfout inzat waardoor het leek dat er WEL updates beschikbaar waren... :+
Kijk eens bij Settings->About Phone->Software Information, daar zie je welke SW er op dit momen op je Desire draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:54
Taskkiller, heb gelezen dat het aan de ene kan geen effect heeft en dat het niet zo goed is. Toch hoor ik er ook weer zeer positieve verhalen over.

Hoe zit dit nu? Is dit echt de moeite waard om het op mijn Desire te planten?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321384

GoT is geen helpdesk. Toon eigen initiatief voor je post.

[ Voor 67% gewijzigd door RoD op 04-06-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
Anoniem: 321384 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:10:
Inmiddels ben ik ook de gelukkige eigenaar van een HTC Desire Silver edition ;-)
Mijn vraag aan jullie wat zijn nou de must have apps..?

Grtz!
Joh...ga eerst eens beginnen met dit topic rustig door te lezen...en zonodig de startpost bijvoorbeeld. De vorige delen bevatten ook veel info, en als laatst is er een Android software topic : Android Software & Discussie - Deel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik heb hem nu draaien, werkt goed, maar kan het zijn dat 'ie nogal wat cpu power wegpakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paco_Picopiedra
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-11-2024
[...]

Nee, die staat niet aan.

Bedoel je de android calendar widget? Toen ik die installeerde, bleef mn desire voortdurend syncen met natuurlijk extreem data- en batterijverbruik tot gevolg. Het was bij mij opgelost toen ik in instellingen > accounts en synchronisatie, Google even aflegde en daarna terug aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Laatst online: 08:49
Anoniem: 361877 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:39:
Ik heb nu een paar dagen mijn HTC Desire, ik loop alleen tegen een heel hinderlijk probleem aan.

Ik gebruikte eerst mij moeder haar in-ear oordopjes die gewoon perfect werken met me Desire, alleen nou heb ik eerder vandaag voor mezelf een Sennheiser CX150 gekocht, maar de Desire herkent deze na een paar seconden niet als hoofdtelefoon, maar als headset, en vervolgens begint hij te wisselen tussen liedjes en begint hij zelfs mensen te bellen!

Nou las ik dus dat dit komt omdat de htc gemaakt is voor 4-polige 3.5mm apparaten, alleen het vreemde is dus dat de hoofdtelefoon van mijn moeder perfect werkt, en deze 3.5mm stekker er precies zo uit ziet als die van mijn nieuwe Sennheiser.

Ik heb er een beetje de balen van dat ik dan een extra stekkertje moet aansluiten wat de kabel weer 20cm langer en irritanter maakt..

Dus waar zit nou precies het verschil, en welke oortjes zouden eventueel wel goed werken?

En kan je niet gewoon de headset herkenning uitzetten, zodat alleen hoofdtelefoons werken?
herkenbaar probleem:
mijn originele J-Jays oordoppen werken perfect
kabel naar de receiver: toestel slaat op hol
kabel in de auto (een andere dan die van de receiver) wederom toestel slaat op hol
via mede tweaker verloopkabeltje in Hongkong ad € 1.17 besteld helaas werkt ook niet (bij hem wel)
ben dus inderdaad benieuwd waar nu de verschillen in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305223

Anoniem: 361877 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:39:
Als je in de market zoekt op headset dan kom je headset blocker van roadkill tegen, dat is een widget om de signaaltjes te negeren.

Ik heb geen idee of het goed is voor de hardware, omdat je connector natuurlijk wel allerlei verbindingen maakt, maar de symptomen zijn bij mij met meerdere gewone koptelefoons verdwenen wanneer die widget is ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:18

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Binnetie schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:48:
[...]

Sorry, zoals eerder gemeld ... het is inderdaad *#*#4636#*#* :) (ik typte het nu alweer fout |:( maar heb het nu wél verbeterd :P )
[...]

Nee, die staat niet aan.

Hier heb je een topic dat over calendar-problemen gaat ...
http://forum.xda-develope...666404&highlight=calendar

[ Voor 47% gewijzigd door gday op 04-06-2010 20:49 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Niet online
ik ben wat met internetradio aan het spelen, maar de verbinding lijkt zo sloom (HSDPA, maar van Hi dus 348kbps) dat de speler aan het bufferen blijft. Is er een manier om die buffergrootte wat aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Paco_Picopiedra schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:19:
[...]

Bedoel je de android calendar widget? Toen ik die installeerde, bleef mn desire voortdurend syncen met natuurlijk extreem data- en batterijverbruik tot gevolg. Het was bij mij opgelost toen ik in instellingen > accounts en synchronisatie, Google even aflegde en daarna terug aan.
Ik ben even naar die instellingen gegaan en zag dat er al enkele uren niet meer gesynchroniseerd was. Denk dus niet dat het daar aan ligt. Toch maar even de sync uit en aangezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:29
Pingelmonster schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:54:
ik ben wat met internetradio aan het spelen, maar de verbinding lijkt zo sloom (HSDPA, maar van Hi dus 348kbps) dat de speler aan het bufferen blijft. Is er een manier om die buffergrootte wat aan te passen?
De buffergrootte veranderen zal alleen de beginbuffer versnellen, als de verbinding het niet bijhoudt zul je de bitrate moeten verlagen. 348 kan theoretisch 320 kbps mp3 aan (duh) maar in praktijk valt dat tegen i.v.m. instabiliteit, overhead, watnogmeer.
Dus gebruik een stream van max 128 kbps (beter zal het toch niet gaan klinken), dan zou het goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Niet online
Moning2 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:07:
[...]

De buffergrootte veranderen zal alleen de beginbuffer versnellen, als de verbinding het niet bijhoudt zul je de bitrate moeten verlagen. 348 kan theoretisch 320 kbps mp3 aan (duh) maar in praktijk valt dat tegen i.v.m. instabiliteit, overhead, watnogmeer.
Dus gebruik een stream van max 128 kbps (beter zal het toch niet gaan klinken), dan zou het goed moeten gaan.
Hmm.. zal s kijken of ik wat streams kan rippen in 128k formaat. Belachelijk eigenlijk dat je bij Hi zo'n beperkte HSDPA-snelheden krijgt. Voor 15 Euro extra krijg je wel volledige snelheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361877

Anoniem: 305223 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:06:
[...]

Als je in de market zoekt op headset dan kom je headset blocker van roadkill tegen, dat is een widget om de signaaltjes te negeren.

Ik heb geen idee of het goed is voor de hardware, omdat je connector natuurlijk wel allerlei verbindingen maakt, maar de symptomen zijn bij mij met meerdere gewone koptelefoons verdwenen wanneer die widget is ingeschakeld.
Klopt, had ik een uurtje terug ook gevonden, en het werkt inderdaad! Hij blijft de oortjes als headset herkennen maar schakelt de headset functies gewoon uit zodat het perfect werkt. Echt ideaal en 100x beter dan een los kabeltje :) I'm happy

Dus voor mensen als Surfing John: http://www.androlib.com/a...headsetblocker-jmwAD.aspx

dan headsetblocker als widget toevoegen en dan aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 15:38
Pingelmonster schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:10:
[...]

Hmm.. zal s kijken of ik wat streams kan rippen in 128k formaat. Belachelijk eigenlijk dat je bij Hi zo'n beperkte HSDPA-snelheden krijgt. Voor 15 Euro extra krijg je wel volledige snelheid..
Als je soms wel op HSDPA snelheid had willen werken had je toch echt Vodafone moeten nemen :P

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Niet online
klaasbram schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:00:
[...]

Als je soms wel op HSDPA snelheid had willen werken had je toch echt Vodafone moeten nemen :P
Ik weet er alles van! Zodra mijn contract afloopt stap ik over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 18:09
Pingelmonster schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:10:
[...]

Voor 15 euro krijg je nog maar 1/3 van de snelheid van vodafone, hi/kpn zijn gewoon afzetters, daarom heb ik over 3 maanden gelukkig vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
janvanduschoten schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:29:
[...]

http://www.markthisdate.com/calendar/World_Cup_Football_Complete_Match_Schedule_2010_South_Africa_10041/add-to-calendar.html?language=2&css=share

Kun je het complete speelschema in je google agenda importeren, en ik werk met Android Agenda, daarin heb ik een widget met alleen deze kalender erin, dus het speelschema van het WK.
het kan nog veel simpeler, bij "andere agenda's" in Google calender kun je door allerlei interesante agenda's heenbladeren. zonder importeerslagen.
waaronder het WK dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 22:06
shameete schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:26:
[...]

het kan nog veel simpeler, bij "andere agenda's" in Google calender kun je door allerlei interesante agenda's heenbladeren. zonder importeerslagen.
Volgens mij kijk ik er overheen, maar ik zie het WK niet staan. Waar staat het precies?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 18:09
shameete schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:26:
[...]

Werkt niet, voetbal calendars zijn beschermd en kunnen niet met een mobiel gesynct worden, probeer maar is, de wk calendar zal er niet tussen staan. Als je een link gebruikt werkt het wel
Volgens mij kijk ik er overheen, maar ik zie het WK niet staan. Waar staat het precies?:)
Bij fifa world cup volgens mij, maar gaat dus niet werken

[ Voor 15% gewijzigd door thecompany op 04-06-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militair90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-12-2023

militair90

sure we can f*uck it up

Dit voegt niets toe.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 05-06-2010 01:28 ]

'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill