Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 15:48

DarkSide

theres no place like ::1

kenkreutzer schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:25:
Ik word zo langzamer hand gek van het instellen van notificaties bij smsjes en nieuwe mail van gmail.

Is er een mogelijkheid om gedownloade notificatie geluiden via de standaart HTC instellingen aan te passen?

Of een ander makkelijk applicatie om de notificatiegeluiden van gmail en sms gemakkelijk te veranderen?
na het installeren van Handcent kan ik heel makkelijk kiezen voor MP'3 in music ipv de standaard geluiden.
zo heb ik voor SMS en mail een ander geluid.
Anoniem: 357128 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:27:
ik heb me nu wat merkwaardigs.. als ik op de homeknop druk zodat je in 1 scherm alle 7 homescreens ziet, zie ik er nog maar 1:S
Meerdere mensen met dit probleem na de update?
Gelukkig niet. Leap werkt ook gewoon via de home knop.

[ Voor 22% gewijzigd door DarkSide op 03-06-2010 11:29 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
V Ik heb geen data-verbinding? Wat nu??
A Dit is de enigste oplossingen die wel werken, maar nogal rigoureus en omslachtig zijn:
- Schakel vliegtuigmodus in en daarna weer uit
- Herstel de standaard instellingen van je mobiele netwerk
- Start de telefoon opnieuw op (kan erg lang duren)

Hoe herstel ik de standaard instellingen van mijn mobiel netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Anoniem: 357128 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:27:
ik heb me nu wat merkwaardigs.. als ik op de homeknop druk zodat je in 1 scherm alle 7 homescreens ziet, zie ik er nog maar 1:S
Meerdere mensen met dit probleem na de update?

Update:
tel opnieuw opgestart en hij doet et weer normaal.. beetje vaagjes
O oh. begint op windows te lijken.....een Boot doet goed. :9

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 12:15
Bedankt voor alle antwoorden tot nu toe! Ik heb inderdaad 7 homescreens. :X Kan je nagaan. Het voelt als slechts 5...
Maar dit toestel is ook zo veelzijdig, je kan er zoveel mee en als je dan ook alles wil benutten en makkelijk toegankelijk maken, dan raakt het snel vol (en juist daardoor weer minder overzichtelijk en toegankelijk...). Er zijn wel tien progjes/widgets die ik op het hoofd homescreen zou willen, maar daar passen er maar 4 (als je de default HTC klok heb en een agenda widget...).
Nadeel van een WiFi widget is dat het weer één plekje inneemt. Gewoon bovenin op het icoontje drukken was nog makkelijker en efficiënter geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door KarlMarX op 03-06-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:14
DarkSide schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:47:
[...]

O oh. begint op windows te lijken.....een Boot doet goed. :9
Lijkt me logisch dat je na een update even je systeem moet herstarten om alle wijzigingen goed door te laten voeren.
Dacide schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:45:
V Ik heb geen data-verbinding? Wat nu??
A Dit is de enigste oplossingen die wel werken, maar nogal rigoureus en omslachtig zijn:
- Schakel vliegtuigmodus in en daarna weer uit
- Herstel de standaard instellingen van je mobiele netwerk
- Start de telefoon opnieuw op (kan erg lang duren)

Hoe herstel ik de standaard instellingen van mijn mobiel netwerk?
Druk in je homescreen op de menuknop en kies voor: Instellingen->Draadloos en netwerken->Mobiele netwerken->Namen toegangspunten-> [menu] knop indrukken en kies voor "Standaardinstellingen herstellen"

Succes ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 21:23
Wat ik nog steeds irritant vind is dat je een map die je op je homescreen plaatst niet kan ordenen. De laatste app die je erin sleept staat gewoon als laatste... Na de update die ik gister heb gedaan kunnen er zelfs nog maar 4 apps naast elkaar staan ipv 5, dus nu moet ik zelfs al gaan scrollen..
Iemand een app (als die zou bestaan) waarmee je je folders kan sorteren op je homescreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 12:45

Tripl3 D

Brother in Arms

Na de update lijkt mijn 3G verbinding veel sneller te herstellen na het uitzetten van Wifi (eigenlijk vrijwel meteen).

:)

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 18:27

cue

Zijn er ook mensen die een app gevonden hebben om een "online" backup te maken van je SD kaart? Heb zelf afgelopen tijd dus netjes Mybackup gebruikt voor het dagelijks backuppen van sms en mms etc. naar m'n SD kaart. Nu is me overkomen dat de standaard 4 gb SD kaart corrupt is geraakt door waarschijnlijk het interne backup programma van HTC. (Niet mybackup). gevolg- --> alle foto's en backups weg :S...

Kortom ik ben opzoek naar programma die misschien complete inhoud van m'n SD kaart online kan backuppen naar eventueel Google (docs)?

Zijn hier mensen die hier toevallig een handige oplossing voor hebben gevonden om niet afhankelijk te zijn van een backup op je microSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
cue schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:20:
Zijn er ook mensen die een app gevonden hebben om een "online" backup te maken van je SD kaart? Heb zelf afgelopen tijd dus netjes Mybackup gebruikt voor het dagelijks backuppen van sms en mms etc. naar m'n SD kaart. Nu is me overkomen dat de standaard 4 gb SD kaart corrupt is geraakt door waarschijnlijk het interne backup programma van HTC. (Niet mybackup). gevolg- --> alle foto's en backups weg :S...

Kortom ik ben opzoek naar programma die misschien complete inhoud van m'n SD kaart online kan backuppen naar eventueel Google (docs)?

Zijn hier mensen die hier toevallig een handige oplossing voor hebben gevonden om niet afhankelijk te zijn van een backup op je microSD?
Je kunt met MyBackup toch ook naar online backuppen....althans in de Pro versie kan dat in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-05 19:44
Anoniem: 357128 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:32:
[...]

rechtstreeks van vodafone is wel branded en als hij 1.15 heeft is het dus nog niet geupdate.. ben jij ook geen noob? >:)
Mijn Desire is ook van Vodafone, niet gesim-locked, tot zover ik heb kunnen ontdekken ook niet branded.
Versie 2.1.1
afgelopen dinsdag opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:36

Mark_640

In my memory

Ik vermoed dat het een probleem is met de telefoon, en niet met de carkit, vandaar dat ik het hier post.

Ik heb de laatste dagen plots last van het feit dat ik na het plegen van een telefoontje (maakt niet uit of het uitgaand of inkomend is), dat ik de melding krijg:
Helaas! Het proces com.android.phone is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Dan heb ik geen bereik meer, en krijg ik het scherm voor m'n neus om m'n pincode van de simkaart in te voeren.
Soms moet ik ook even vliegtuigmodus aan en weer uitzetten om dat scherm te krijgen.

Dit is plotseling begonnen, daarvoor had ik geen enkel probleem met m'n carkit. De carkit is een Parrot CK3100. De Parrot is voorzien van de laatste firmware, die zit er al een tijdje op.

Ik heb ook geen apps geïnstalleerd voordat dit probleem begon.

Het probleem begon een aantal dagen geleden, toen ik nog de 'oude' firmware erop had staan. Ik heb gisteren de OTA geïnstalleerd, maar het probleem bestaat nog steeds.

Het is niet altijd, maar zeg maar 9 v/d 10 keer als ik het gesprek heb beëindigd, en alleen als ik in de auto zit en de telefoon is gekoppeld met de Parrot.

Iemand enig idee?

Heb al gezocht op Google en XDA, maar heb niets kunnen vinden wat erop lijkt, alleen dat het syncen met een parrot met contacten met een 'van' of 'van der' of iets dergelijks niet helemaal goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:13
De bug, waarbij de desire er een half uur over doet om uit te schakelen, lijkt ook te zijn opgelost in de nieuwe firmware. Heb net na een paar uur gebruik mijn desire gereboot en hij schakelde zich nu in enkele seconden uit waar dit voorheen soms tot 20/30 minuten duurde door één of andere bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361222

De update heeft mijn wallpaper veranderd. Ik ga HTC aanklagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:06
Mijn oude telefoon maakte ik gewoon schoon met het schoonmaakmiddel Glassex.
Maar aangezien dit een veel ander type touch screen is en het toestel laat ook meer ruimte over aan de zijkanten, durf ik het nog niet echt aan.

Nu vraag ik me af hoe jullie je scherm en dergelijke schoonmaken?
Alleen water is geen oplossing ivm met vinger- en vet afdrukken.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
Glenn77 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:24:
[...]

Mijn Desire is ook van Vodafone, niet gesim-locked, tot zover ik heb kunnen ontdekken ook niet branded.
Versie 2.1.1
afgelopen dinsdag opgehaald.
Heb je in je scenes een vodafone scene? Zo ja, is hij branded! Overigens wel erg slecht van vodafone, want zie de toegevoegde waarde niet echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
henidde schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:46:
Mijn oude telefoon maakte ik gewoon schoon met het schoonmaakmiddel Glassex.
Maar aangezien dit een veel ander type touch screen is en het toestel laat ook meer ruimte over aan de zijkanten, durf ik het nog niet echt aan.

Nu vraag ik me af hoe jullie je scherm en dergelijke schoonmaken?
Alleen water is geen oplossing ivm met vinger- en vet afdrukken.
Je telefoon in je broek zak! Wanneer je hem er weer uit haalt is hij brand schoon en vet vrij :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 12:15
Ik gebruik alleen een brillen/tft schermdoekje. Van dat microvezel. Dit krast niet en hiermee krijg ik alles er mooi afgepoetst. Sowieso blijft er minder vuil aan de Brando screenprotector hangen dan aan het kale scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Jammer genoeg doet de newswidget het nog steeds niet. Verder ook nog niet veel veranderingen van de update kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-05 22:29
Dacide schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:24:
Sinds een kleine week heb ik veel problemen met mobiel internet op mijn Desire. Geen idee of het door het toestel of door de provider komt.

Ik gebruik telfort met databundel. De site van Telfort geeft geen storingen aan.

Als ik mobiel internet wil gebruiken zie ik wel het 3g/h symbooltje... de progressbar (inladen website) gaat heel langzaam op... maar er verschijnt eigenlijk nooit een site.

Meerdere personen hier met deze ervaring?
Ja dit probleem heb ik sinds deze week dus ook... Daarvoor had ik altijd een goede verbinding! Wie weet zijn ze wat met het netwerk van Telfort aan het doen. Hoop dat het snel weer gemaakt wordt!

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357128

Pizr schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:46:
[...]

Heb je in je scenes een vodafone scene? Zo ja, is hij branded! Overigens wel erg slecht van vodafone, want zie de toegevoegde waarde niet echt!
Jij niet nee.. maar Vodafone wel qua omzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-05 17:11

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

[...]
Druk op de titelbalk, dan kom je bij 'Abonnementen'.
Dan via de menuknop naar instellingen en updatefrequentie. :)
Mmm.... nu staat hij wel ingesteld maar geen van de RSS feeds krijgt een automatische update... iemand suggesties?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Even een cross-link naar een vraag die ik in het Android software topic heb gesteld :

Wie heeft een mooi alternatief kunnen vinden voor de HTC batterij widget...specifiek voor de Desire? Genoemde widget werkt namelijk prima op bijv de Legend, maar is blijkbaar helaas niet bedoeld voor op de Desire...daar wordt ie erg klein afgebeeld...jammer.

Ik ben dus op zoek naar een mooi alternatief. Ik heb zo'n beetje de gehele Marker afgestruind, en slechts eentje gevonden die ik nog redelijk te doen vind qua ontwerp en dat is de "vizbattery" widget. Maar deze haalt het helaas niet bij de mooie batterij widget van HTC zelf...tips zijn dus welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Anoniem: 360028 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 08:30:
Het is makkelijker dan je denkt
Om de Htc sense uit te zetten moet je eerst standaard waarden wissen en daar drukken op gedwongen stoppen
Dan word je Desire een n1 en je krijgt het menu die je kan aanvinken.
Er is ook een YouTube video zoek naar Desire sense ofzo ik zou de link willen posten maar ik ben op me Htc Desire en dat is dan een
Beetje te veel moeite op 8 uur in de morgen
Dit werkt niet voor de nieuwste Desires, tenminste die van mij (1wk oud) pikt het niet. Staat trouwens ook in het YouTube filmpje.
Wat betreft de update, deze kun je niet installeren met een lage accuspanning, zelfs niet als je toestel aan de lader hangt helaas... Ik moet dus even geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijpie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:51
Hallo,

Sinds korte tijd ben ik ook in het bezit van een Desire en naar volle tevredenheid. Ik blijf echter met een klein probleem zitten waar ik geen oplossing voor kan vinden.

Ik heb twee mail accounts ingesteld. Als eerste m'n gmail account dat alleen gebruikt wordt om mail te lezen. Als tweede is het mail account van m'n werk ingesteld. Dit is een exchange account wat draait op exchange 2007.

Synchronisatie van mail en agenda loopt vlekkeloos maar het synchroniseren van de contacten van telefoon naar exchange server gaat niet goed. De enige contacten die synchroniseren zijn de contacten die ik in de groep 'collega's' heb gezet. Alle andere contacten in andere groepen komen niet in mijn outlook adress book terecht. Alle contacten zijn ingevoerd als 'exchange' contacten.

Zie ik iets ergens over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
Pizr schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:46:
[...]

Yup, dat wel.
Maar verder kan ik er niets op vinden :?
Die vodafone scene = dezelfde als de HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
dafmay schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:19:
Even een cross-link naar een vraag die ik in het Android software topic heb gesteld :

Wie heeft een mooi alternatief kunnen vinden voor de HTC batterij widget...specifiek voor de Desire? Genoemde widget werkt namelijk prima op bijv de Legend, maar is blijkbaar helaas niet bedoeld voor op de Desire...daar wordt ie erg klein afgebeeld...jammer.

Ik ben dus op zoek naar een mooi alternatief. Ik heb zo'n beetje de gehele Marker afgestruind, en slechts eentje gevonden die ik nog redelijk te doen vind qua ontwerp en dat is de "vizbattery" widget. Maar deze haalt het helaas niet bij de mooie batterij widget van HTC zelf...tips zijn dus welkom :)
http://www.androlib.com/a...ynotes-miniinfo-xqtx.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 31-05 21:32

ulTimaS

Mayhaps

Pizr schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:47:
[...]

Je telefoon in je broek zak! Wanneer je hem er weer uit haalt is hij brand schoon en vet vrij :)!
exactly my thoughts :P !! Alleen als ik hem soms gewoon op mn bureau heb liggen en er zitten veel vette vingers op maak ik hem even met mijn T-shirt schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:51

MicroWhale

The problem is choice

Ik heb nu al een tijdje de Desire en vind het een hele fijne telefoon. Alsof ik nooit een andere gehad heb. :)

Er is alleen één ding dat ik super irritant vind: Er worden applicaties opgestart die ik nooit gebruik. Een goed voorbeeld hiervan is "Aandelen" het is onderdeel van HTC Sense en kan niet verwijderd worden. Ik heb al geprobeerd om alle informatie te verwijderen, maar toch start die applicatie zichzelf 3 a 4x per dag op. Kan dit op de een of andere manier voorkomen worden?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-05 22:02
Heb ik ook last van. Daarnaast vroeg ik me af; zijn er meer mensen die een BT headset gebruiken?
Ik heb het probleem dat mijn Desire soms wel, soms niet automatisch paired met mijn Headset. Mijn 5800 deed dat altijd zonder problemen, iemand een idee waar ik dat moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-05 10:06
MrWilliams schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:45:
Ik heb nu al een tijdje de Desire en vind het een hele fijne telefoon. Alsof ik nooit een andere gehad heb. :)

Er is alleen één ding dat ik super irritant vind: Er worden applicaties opgestart die ik nooit gebruik. Een goed voorbeeld hiervan is "Aandelen" het is onderdeel van HTC Sense en kan niet verwijderd worden. Ik heb al geprobeerd om alle informatie te verwijderen, maar toch start die applicatie zichzelf 3 a 4x per dag op. Kan dit op de een of andere manier voorkomen worden?
rooten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je uitzetten bij synchronisatieinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 17:52
dafmay schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:19:

Ik maak zelf gebruik van Battery snap, hier zit ook een widget bij welke je kunt plaatsen op je homescreen (of een ander scherm). Weet niet of deze exact dezelfde functionaliteiten biedt als jij zoekt, maar vind hem erg prettig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:46

Standaard staat ingesteld dat ie de aandelen automatisch synchroniseert. Misschien dat het vinkje weghalen helpt? (settings->accounts & sync -> stocks)

Edit: en... te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Thanks, maar ik zoek echt alleen een losse batterij widget...dus zonder andere info.
Sneak0r schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:17:
[...]
Ik maak zelf gebruik van Battery snap, hier zit ook een widget bij welke je kunt plaatsen op je homescreen (of een ander scherm). Weet niet of deze exact dezelfde functionaliteiten biedt als jij zoekt, maar vind hem erg prettig werken.
Ook bedankt, ga ik eens opzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Laatst online: 12-05 13:55
Hoe zit het nou eigenlijk met filmpjes afspelen van een website op de Desire? In vorige topics is er geen antwoord op te vinden.
Ik probeerde gisteren wat filmpjes van websites af te spelen, maar helaas lukt dat niet. Moeten er nog aanvullende plugins gedownload worden ofzo? Ik heb gisteren ook Opera mini geprobeerd, maar deze laat het venster waar het filmpje hoort te staan helemaal niet zien.

Ook las ik op XDA dat er een soort plugin is die DIVX toevoegt. Zou dit wellicht helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Buffalo schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:15:
Hoe zit het nou eigenlijk met filmpjes afspelen van een website op de Desire? In vorige topics is er geen antwoord op te vinden.
Ik probeerde gisteren wat filmpjes van websites af te spelen, maar helaas lukt dat niet. Moeten er nog aanvullende plugins gedownload worden ofzo? Ik heb gisteren ook Opera mini geprobeerd, maar deze laat het venster waar het filmpje hoort te staan helemaal niet zien.

Ook las ik op XDA dat er een soort plugin is die DIVX toevoegt. Zou dit wellicht helpen?
Alle sites werken bij mij.. behalve uitzendinggemist en geenstijl!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

dafmay schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:07:
[...]

Thanks, maar ik zoek echt alleen een losse batterij widget...dus zonder andere info.

[...]

Ook bedankt, ga ik eens opzoeken...
Ik gebruik zelf deze widget http://www.androlib.com/a...s-widget-battery-qxF.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Thanks, dat is acceptabel...alleen wel wat groot. Deze voor 2/3 of de helft zo groot en ik ben er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dankzij Kennetjuh in het Android software topic...dit is 'm geworden http://www.androlib.com/a...ent-batteryleft-xmwx.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 23:15

Nakebod

Nope.

Goed, denk dat ik dus de oorzaak van het spontane rebooten weet nu.
Het is vrij warm buiten, telefoon ligt op tafel, aan de (orginele) HTC USB kabel. Niet direct in de zon, maar wel warm.
Maar door het opladen + buitentemperatuur is de telefoon gewoon goed warm, eerder heet. Ding reboot spontaan, en direct na de reboot weer het hangende volume down knopje. Ik bij *#*#4636#*#* kijken, Battery status: Overheat.
Kon hem net echt constant laten rebooten door alleen al het scherm uit te zetten en aan te zetten, dan crasht ie direct.
Nu even wat laten afkoelen, battery status is nu weer goed, maar met 42.5 gragen nog steeds warm.

Nu komt het er denk ik op neer, en als ik de keren herinner klopt dat volgens mij aardig, de meeste keren dat ik spontane reboots en/of volume down problemen had was in de auto met de telefoon in de houder in de zon en de telefoon aan de oplader.
Dus, telefoon weer in de zon gelegd, en aan de oplader. En we kunnen weer automatisch rebooten.

Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet. Terugsturen voor garantie? Denk dat iedere Desire onder deze omstandigheden overhit raakt. Of hij dan moet rebooten is dan een tweede vraag :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321384

Beste Mensen,

Ik zit te twijfelen tussen een Iphone of de HTC Desire.
Kunnen jullie mij overtuigen waarom ik moet gaan voor de HTC Desire.

Grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
KarlMarX schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:50:
Ik gebruik alleen een brillen/tft schermdoekje. Van dat microvezel. Dit krast niet en hiermee krijg ik alles er mooi afgepoetst. Sowieso blijft er minder vuil aan de Brando screenprotector hangen dan aan het kale scherm.
Gelijk naar de supermarkt geweest en brillen doekjes gekocht voor maar 0,85 eurocent (30 stuks). Werkt super, dankjewel! Zelfs de cameralens is weer zo schoon als..

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-05 12:23

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 321384 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:43:
Beste Mensen,

Grtz!
Nee, dat moet je uiteindelijk zelf doen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Beste Mensen,

Grtz!
- de specs spreken voor zich : overduidelijk de Desire
- ontwerp is persoonlijk
- android is redelijk vrij, zit niet zo vast aan regeltjes allemaal zoals bij appel

...en begin op z'n minst eens met dit en het vorige topic door te bladeren, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Beste Mensen,

Grtz!
stel dezelfde vraag eens stellen in het iPhone topic.
Dit is natuurlijk persoonlijk. Beide zijn simpel weg gewoon goede toestellen waar je heel veel mee kunt.
Maar het is net wat je aanspreekt. Wil je meer naar eigen hand kunnen zetten (zonder jailbreak), Dan moet je bij Android zijn (niet eens perse een desire).
Wil je apps starten middels icoontjes of ook gebruik maken van widgets...
Persoonlijk spreekt mij Android gewoon meer aan. Hoewel de iPhone erg goed is. En zakelijk wat beter.
Maar android groeit. en de Desire biedt mij nu al wat ik wil (op meerdere exchange servers na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:53
Ik kan nu ineens Google Earth uit de Market downloaden — ik denk sinds te update.

Verder:
Zou even wachten op de keynote op WWDC aanstaande maandag waar waarschijnlijk een nieuwe iPhone wordt geïntroduceerd. De iPhone loopt nu qua hardware erg achter, maar een jaar oude telefoon vergelijken met een vrij nieuwe is niet echt eerlijk.

[ Voor 73% gewijzigd door praseodymium op 03-06-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

De iPhone is natuurlijk wel duurder (los) en volgens zijn de abbonement waar je hem gratis bij krijgt ook redelijk duur. Als je wel voor de iPhone gaat zou ik op de nieuwe wachten..

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 03-06-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen die reageerd op die Iphone vraag.. laat em dat lekker zelf uitzoeken.. specs kan die zelf ook wel vergelijken zelfde geldt voor design etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Nakebod schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:39:
Het is vrij warm buiten, telefoon ligt op tafel, aan de (orginele) HTC USB kabel. Niet direct in de zon, maar wel warm.
Maar door het opladen + buitentemperatuur is de telefoon gewoon goed warm, eerder heet. Ding reboot spontaan, en direct na de reboot weer het hangende volume down knopje. Ik bij *#*#4636#*#* kijken, Battery status: Overheat.
Kon hem net echt constant laten rebooten door alleen al het scherm uit te zetten en aan te zetten, dan crasht ie direct.
Nu even wat laten afkoelen, battery status is nu weer goed, maar met 42.5 gragen nog steeds warm.

Nu komt het er denk ik op neer, en als ik de keren herinner klopt dat volgens mij aardig, de meeste keren dat ik spontane reboots en/of volume down problemen had was in de auto met de telefoon in de houder in de zon en de telefoon aan de oplader.
Dus, telefoon weer in de zon gelegd, en aan de oplader. En we kunnen weer automatisch rebooten.

Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet. Terugsturen voor garantie? Denk dat iedere Desire onder deze omstandigheden overhit raakt. Of hij dan moet rebooten is dan een tweede vraag :+
Als hij niet in de zon lag zou ik hem zeker ter reparatie aanbieden. Ik heb deze problemen niet als hij aan de lader hangt. Bij intensief gebruik voel ik dat mijn desire soms warmer wordt, maar deze klachten herken ik niet.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 08:59

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

praseodymium schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:53:
Ik kan nu ineens Google Earth uit de Market downloaden — ik denk sinds te update.
Ik kan Google Earth ook na de update nog steeds niet vinden. Ik heb 'm er natuurlijk wel op staan :9

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi programma dat Google Earth.. heeft alleen belachelijk veel geheugen nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
Tja maar doe je er nou ook veel mee, ik vraag het me af.

@nakebod
Dat hij dan al te heet wordt lijkt me inderdaad niet goed. Hij zou niet veel warmer moeten worden als dat hij in de broekzak zit tegen een been aan. Of woon je in de Amiraten waar het nu 40 graden is ofzo? ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 21:06
Als ik mijn volledige toetsenbord gebruik, ben ik me altijd meer aan het focussen op de toetsen dan op de woorden die de desire zelf aanbied. Daardoor wil ik op die manier altijd woorden volledig uittypen dat werkt voor mij het fijnste, is er een manier om dat woordaanvul ding voor de horizontale toetsenbord uit zetten? Maar tegelijkertijd niet voor de verticale toetsenbord :P

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 21-05 22:20
Strider schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:17:
Als ik mijn volledige toetsenbord gebruik, ben ik me altijd meer aan het focussen op de toetsen dan op de woorden die de desire zelf aanbied. Daardoor wil ik op die manier altijd woorden volledig uittypen dat werkt voor mij het fijnste, is er een manier om dat woordaanvul ding voor de horizontale toetsenbord uit zetten? Maar tegelijkertijd niet voor de verticale toetsenbord :P
Als dat pijltje wat omhoog wijst links op je toetsenbord lichtjes oplicht dan staat XT9 aan. Druk nog een x erop en het is uit. Kan ook bij Instellingen > Toetsenbord en taal > Touch input > Tekstinvoer > Voorspelling uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Hebben meer mensen dat als je bij de weer widget instelt dat ie automatisch moet updaten dat hij die instelling niet onthoudt?

Ik stel het in dmv vinkje, dan krijg je waarschuwing over evt kosten blabla en als ik dan terug ga naar home en vervolgens weer naar instellingen is t vinkje weer uit.

Sterker nog, als ik in t instellingen menu blijf en het scherm lock dmv aan/uit knop en ik m vervolgens weer unlock dan ben ik nog steeds in t instellingen menuutje en is t vinkje weer uit.

Ik moet steeds dus handmatig dat laten updaten, erg irritant...

[ Voor 20% gewijzigd door ElayZ op 03-06-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

l3art schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:05:
Tja maar doe je er nou ook veel mee, ik vraag het me af.

@nakebod
Dat hij dan al te heet wordt lijkt me inderdaad niet goed. Hij zou niet veel warmer moeten worden als dat hij in de broekzak zit tegen een been aan. Of woon je in de Amiraten waar het nu 40 graden is ofzo? ;)
Was dat maar zo :P

Misschien een vreemde vraag, kan iemand het volgende proberen en melden of de telefoon dan reboot of niet:
Houd de volume down knop ingedrukt, en houdt hem ingedrukt ook als de telefoon op trillen staat. Dit terwijl het scherm aanstaat. Zet het scherm uit. De telefoon stopt nu of met trillen en crasht, of het scherm spring nu weer automatisch aan. Zet het scherm weer uit, en hij crasht dan.

Als dat namelijk zo is is dat mogelijk een software bug. Dan blijf ik nog wel met de hangende volume down knop zitten wat 99% zeker wel hardware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-05 09:03
Geen problemen mee Nakebod! Hij stopt met trillen, ik zet het scherm weer uit en aan en hij is gewoon nog zn ding aan het doen.

[ Voor 64% gewijzigd door Spiked op 03-06-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305577

Nakebod schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:29:
[...]
Misschien een vreemde vraag, kan iemand het volgende proberen en melden of de telefoon dan reboot of niet:
Houd de volume down knop ingedrukt, en houdt hem ingedrukt ook als de telefoon op trillen staat. Dit terwijl het scherm aanstaat. Zet het scherm uit. De telefoon stopt nu of met trillen en crasht, of het scherm spring nu weer automatisch aan. Zet het scherm weer uit, en hij crasht dan.

Als dat namelijk zo is is dat mogelijk een software bug. Dan blijf ik nog wel met de hangende volume down knop zitten wat 99% zeker wel hardware is.
Bij mij springt of het scherm weer aan of hij blijft uit, maar geen van dat alles laat hem crashen.
Hij stopt ook met trillen overigens als ik het scherm uitdruk.
Overigens ben ik echt super tevreden over dit toestel zeker als je van een diamond komt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:53
Nakebod schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:29:
[...]
Ik heb gedaan wat je beschreeft, twee keer geprobeerd maar heb hier geen last van crashes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dan hou ik het er maar op dat het allemaal te maken heeft met mijn (soms) hangende volume knop.
Uitgebreide beschrijving is inmiddels klaar, zal hem binnenkort dus even moeten missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358739

Nog steeds geen spoor van een OTA update op mn HTC Desire ;( Heb hem overigens via T-Mobile gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Laatst online: 12-05 13:55
henidde schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:23:
[...]

Alle sites werken bij mij.. behalve uitzendinggemist en geenstijl!
Precies, geenstijl werkt niet. Maar het vreemde is dat op de de ene site filmpjes wel werken en de andere niet. Terwijl ze allemaal Flash gebruiken.

Hier is dus niets aan te doen?

Nog iets anders. Misschien is het al bekend. Ik heb net mij Desire een systeemupdate gegeven, maar een aantal zaken vallen op:
- Mijn ingestelde achtergrond is veranderd.
- De kleine agenda widget bestaat niet meer. Dat is de widget die links de datum aangeeft en recht de afspraak. Erg vreemd. Iemand een idee of dat terug te halen is? Vond die namelijk erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358739

bij mij werken geenstijl(dumpert) en uitzendinggemist wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 14:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

ElayZ schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:25:
Hebben meer mensen dat als je bij de weer widget instelt dat ie automatisch moet updaten dat hij die instelling niet onthoudt?
...
Je hebt waarschijnlijk automatisch synchroniseren uitstaan.
Dit is al vaak langs gekomen en ik had er eerst ook last van.

Zet bij instellingen>accounts en synchronisatie>automatisch synchroniseren eens aan als dit nog niet het geval is. Kijk daarna eens of het nu wel werkt.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 08:31
Wie kan mij helpen? Ik heb het een paar pagina's eerder ook al gemeld. Maar we hebben thuis dus 2 desire's. Nu werkt maar op 1 van de 2 toestellen de wifi verbinding met de Linksys Wireless-N Gigabit Security Router. Beide toestellen hebben wel een verbinding, en als je bij de eigenschappen van de wifi verbinding kijkt zie je op beide toestellen dat de status verbonden is, signaalsterkte goed, het ip adres is bij beide toestellen anders dus van een ip conflict kan geen sprake zijn.

Het eerste toestel dat zich meldt bij de router werkt. Het andere toestel kan wel verbinding maken maar als je wil internetten, of je wilt naar de market gaan dan geeft hij een foutmelding dat de connectie niet goed is.
De router moet vervolgens eerst gereset worden als het andere toestel weer wil werken, maar dan begint het weer van voor af aan, het eerste toestel dat de wifi verbinding 'pakt' heeft een werkende verbinding, de andere heeft wel verbinding (volgend de gegevens op de desire) maar kan er niks mee....

plz help want ik kom geen meter verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn Desire heeft ook een nieuwe feature, net in de auto laten vallen. Precies op het scherm, precies op het uiteinde van de ijzeren en niet zo zachte rails van m'n stoel :X Screenprotector is in ieder geval naar de klote, zo bij PDAshop even kijken hoe het scherm er aan toe is en een nieuwe screenprotector erop. Hopelijk geen erge schade aan het scherm zelf.. Toestel heeft een minimaal krasje, dat scheelt alweer...

[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 03-06-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Ik heb net van een vriend van mij gehoord dat hij van Vodafone inderdaad een zwarte Desire heeft. Ik dacht dat die niet bestonden :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ik heb zojuist mijn desire geupdate en nu zijn enkele htc widgets weg zoals de klok, het weer en de google search bars. iemand een idee wat te doen?

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Bzrk80 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:34:
Ik heb zojuist mijn desire geupdate en nu zijn enkele htc widgets weg zoals de klok, het weer en de google search bars. iemand een idee wat te doen?
een pagina terug staat"rebooten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Icyzer schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:33:
Ik heb net van een vriend van mij gehoord dat hij van Vodafone inderdaad een zwarte Desire heeft. Ik dacht dat die niet bestonden :o?
Kan niets vinden erover op de VF website, wel dit:
Desire Black

Edit: bij de beschrijving op de VF website staat wel kleur zwart, terwijl bovenaan brown staat.

[ Voor 11% gewijzigd door Staffie666 op 03-06-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287044

niek87 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:14:
Wie kan mij helpen? Ik heb het een paar pagina's eerder ook al gemeld. Maar we hebben thuis dus 2 desire's. Nu werkt maar op 1 van de 2 toestellen de wifi verbinding met de Linksys Wireless-N Gigabit Security Router. Beide toestellen hebben wel een verbinding, en als je bij de eigenschappen van de wifi verbinding kijkt zie je op beide toestellen dat de status verbonden is, signaalsterkte goed, het ip adres is bij beide toestellen anders dus van een ip conflict kan geen sprake zijn.

Het eerste toestel dat zich meldt bij de router werkt. Het andere toestel kan wel verbinding maken maar als je wil internetten, of je wilt naar de market gaan dan geeft hij een foutmelding dat de connectie niet goed is.
De router moet vervolgens eerst gereset worden als het andere toestel weer wil werken, maar dan begint het weer van voor af aan, het eerste toestel dat de wifi verbinding 'pakt' heeft een werkende verbinding, de andere heeft wel verbinding (volgend de gegevens op de desire) maar kan er niks mee....

plz help want ik kom geen meter verder....
Vraagje:
Heb je op de WIFI een vast channel /kanaal ingesteld of staat deze op automatisch?
Ik had namelijk mijn router eerst op automatisch staan en toen was iedere keer de verbinding weg van mijn laptop.
sinds dat ik dit handmatig heb staan heb ik nooit meer problemen gehad.

Dus misschien is dat een optie?

BTW: IP-adressen zijn niet gelijk?

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 22:01
Ik zit tegenwoordig vrij veel via Yahoo messenger te sturen omdat de persoon in kwestie niets anders heeft ;)
Maar weet iemand er een betere client voor dan Fring want ik kan eigenlijk geen eigen app van yahoo zelf vinden ?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

marcel-o schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:42:
[...]

een pagina terug staat"rebooten"
Wij danken u :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Laatst online: 31-05 21:23

Joostk

Barkrukprofeet

Misschien is deze vraag al ergens gesteld maar hoe zit het met Android 2.2? Want ik krijg geen software update voor me Desire als ik kijk en Android 2.2 is al wel beschikbaar als SDK download.
Dus wanneer zal ik Android 2.2 ongeveer kunnen downloaden?
En hoe zit het eigenlijk met virussen op de Desire? Zijn er wel virussen die me telefoon kapot kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 22:01
Virussen willen meestal niets anders doen dan zichzelf doorsturen en je toestel eventueel hijacken (betalen om er vanaf te komen) of gebruiken als Bot om zo bijvoorbeeld spam te versturen. Maar bij virussen kunnen zich ook richten op identiteitdiefstal wat natuurlijk bij een GSM interessant is.
Maar of er al succesvolle virussen zijn weet ik niet want bij Android draait ieder proces in een eigen sandbox oid.

Over de 2.2 update, had ik volgens mij iets over gelezen dat de officiele HTC update pas rond september komt ofzo:?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
Icyzer schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:33:
Bestaan alleen in UK. Net de vraag wat je onder zwart verstaat..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 21:23

Ik stel het in dmv vinkje, dan krijg je waarschuwing over evt kosten blabla en als ik dan terug ga naar home en vervolgens weer naar instellingen is t vinkje weer uit.

Sterker nog, als ik in t instellingen menu blijf en het scherm lock dmv aan/uit knop en ik m vervolgens weer unlock dan ben ik nog steeds in t instellingen menuutje en is t vinkje weer uit.

Je moet bij Instellingen -- > Acounts en Sync ook nog even iets aanzetten van dat hij automatisch mag syncen. Daarna doet hij het wel goed, en blijven die instellingen ook behouden als je hem bij de weerwidget op een andere tijdsduur instelt. Moet wel zeggen dat dit een bugje is die best slordig is.. Btw update hij soms alsnog niet om de 3 uur als ik dat wel ingesteld hebt, vind het altijd beetje vaag die widget.

Een ander rottig iets van de Desire (van Android eigenlijk natuurlijk) vind ik het niet onthouden van waar je was in bijvoorbeeld een lange lijst van al je muziekbestanden. Je selecteert een artiest, een album, en je gaat weer terug met de terugknop naar de artiestenlijst, en je begint weer helemaal bovenaan.. :S Werkt echt zo rot. Dat is trouwens bij alle lijsten zo, merkt het net weer met het opschonen van mijn woordenboek, elke keer dat je een woord verwijdert, moet je weer zelf scrollen naar waar je gebleven was, tot de f gaat dat nog wel, maar als je bij de u bent, moet je steeds eerst 10 seconden scrollen voordat je weer gevonden hebt waar je gebleven was. Very frustrating... :'( Weet iemand hier iets voor, of moet dat gewoon nog even verholpen worden met een update (de nieuwste update heeft dit trouwens nog niet ingebouwd voordat de leukerds hier gaan melden dat het misschien in de update zit.. :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321453

Uhm, word bij iedereen de sd-kaart opeens geformatteerd na de update.. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6360

Hallo, misschien is deze vraag al vaker langsgekomen, maar ik zou graag willen weten of er standaard in elke doos een 4gb kaartje zit, want de ene website zet het wel in de omschrijving maar de ander niet.
Is dit standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 31-05 21:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bwaha hij weet via WiFi veel beter de locatie te bepalen dan met gps, in ieder geval nu ik binnen zit.
Ohnee, dat is helemaal niet leuk... :(

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-04 23:21
Anoniem: 6360 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:10:
Hallo, misschien is deze vraag al vaker langsgekomen, maar ik zou graag willen weten of er standaard in elke doos een 4gb kaartje zit, want de ene website zet het wel in de omschrijving maar de ander niet.
Is dit standaard?
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-05 22:02
Anoniem: 321453 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:07:
Uhm, word bij iedereen de sd-kaart opeens geformatteerd na de update.. -_-
Nee, alles stond er nog mooi op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361222

klaasbram schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:52:
Ik zit tegenwoordig vrij veel via Yahoo messenger te sturen omdat de persoon in kwestie niets anders heeft ;)
Maar weet iemand er een betere client voor dan Fring want ik kan eigenlijk geen eigen app van yahoo zelf vinden ?
Meebo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Even een hardware vraag tussen al het software gedoe. Bij de Desire zitten standaard oordopjes met een remote in het snoer. Nu gebruik ik mijn eigen dopjes omdat die veel beter klinken, maar die remote zou ik wel graag willen hebben. Weet iemand of er al zo iets te krijgen is dat werkt met de Desire en waar ik gewoon mijn eigen dopjes aan kan hangen? Het gaat om gewoon basic play/pause en previous/next toetsen. Ik vind wel veel bluetooth spul, maar dat gebruik ik liever niet in verband met de accu die het daar weer moeilijker mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-05 16:28
Nou heb ik sinds deze week een Desire (geweldig toestel!) en ik vroeg me af of er ook een een PC applicatie is waarmee je, je agenda kan beheren, berichten lezen, contacten beheren en dat soort dingen. Een Nokia PC Suite/Ovi suite alleen dan voor HTC. Heb uiteraard wel HTC Sync gevonden maar dit komt een beetje simpel en oppervlakkig over.

Ik heb trouwens ook men sms'jes dankzij een tip van iemand hier, over kunnen zetten van men 5800 naar men Desire. Weet niet meer wie het was maar het ging perfect. Thanx!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 08:41

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb eBuddy Messenger al eens geprobeerd?
Dat is facebook chat, Hyves Kwekker, MSN, Yahoo, ICQ enz allemaal in 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
JKratos schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:03:
Nou heb ik sinds deze week een Desire (geweldig toestel!) en ik vroeg me af of er ook een een PC applicatie is waarmee je, je agenda kan beheren, berichten lezen, contacten beheren en dat soort dingen. Een Nokia PC Suite/Ovi suite alleen dan voor HTC. Heb uiteraard wel HTC Sync gevonden maar dit komt een beetje simpel en oppervlakkig over.
Ehhhm, Gmail en Google Calender???? Werkt Android (dus ook de Desire) naadloos mee samen.....toch een van de basics van deze telefoon.

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325422

Nimbuzz :) Verbindt met alle messengers tegelijk, kan ook via 3g bellen naar messenger accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm hebben meer mensen problemen met de USB connectie? Windows herkent de telefoon niet en roept dat de USB-device niet goed werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 31-05 10:06
neographikal schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:14:
Hmm hebben meer mensen problemen met de USB connectie? Windows herkent de telefoon niet en roept dat de USB-device niet goed werkt :?
mss usb bricked? heb je hem geroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 29-05 08:51

GforceNL

Out of memory....

hoe staat het met de krasbestendigheid van de Desire? en dan bedoel ik bij veelvuldig gebruik. heb nu een iPhone waar ik qua scherm erg tevreden over ben maar kan me ook telefoons herinneren die na een week al flinke krassen hadden.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
gforcegti schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:24:
hoe staat het met de krasbestendigheid van de Desire? en dan bedoel ik bij veelvuldig gebruik. heb nu een iPhone waar ik qua scherm erg tevreden over ben maar kan me ook telefoons herinneren die na een week al flinke krassen hadden.
Ik heb er geen last van. Ligt eraan hoe je het toestel gebruikt. Zelf heb ik er altijd een gripis sleeve omheen als ik hem in mijn broekzak stop. Verder heb ik er een brando screen protector op. Gevolg is dat er geen krassen op zitten. Als je geen hoesje er om heen doet zul je ongetwijfeld krassen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
pina schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:22:
[...]

mss usb bricked? heb je hem geroot?
Nope, alles 100% origineel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Tjoekie schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:58:
Even een hardware vraag tussen al het software gedoe. Bij de Desire zitten standaard oordopjes met een remote in het snoer. Nu gebruik ik mijn eigen dopjes omdat die veel beter klinken, maar die remote zou ik wel graag willen hebben. Weet iemand of er al zo iets te krijgen is dat werkt met de Desire en waar ik gewoon mijn eigen dopjes aan kan hangen? Het gaat om gewoon basic play/pause en previous/next toetsen. Ik vind wel veel bluetooth spul, maar dat gebruik ik liever niet in verband met de accu die het daar weer moeilijker mee heeft.
Zelf knutselen?
3,5 female er aan solderen :P
heb k toendetijd ook bij mn HTC Touch 3G gedaan, werkte prima. Krijg je ook niet dat random acties gemeuk.
Aangezien ik geen headsets gebruik, kan k t best proberen hiermee en als t mislukt, mis ik niks }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 18:00

jerry_a

doei

neographikal schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:14:
Ja, op mijn werk herkend hij hem ook niet.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 16:09

had ik ook, had optie naar fabrieksinstellingen terug gedaan en toen deed ie het weer... maar er moet vast een makkelijker oplossing weten

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:05
Nakebod schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:39:

Ik zou het probleem toch bij de winkel en of HTC voorleggen want we hebben geen HTC gekocht die zodra het warm word eigenlijk in de koeling moet ;) Met de Samsung I8910 had ik hier nooit last van en die heeft toch heel wat uren onder een autoruit in de volle zon gelegen maar nooit problemen mee gehad. Zal binnenkort ook eens uitproberen of mijn Desire hier ook last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

42,5 garden koorts?
da's dodelijk >:)
maar voor hardware zou dat moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:28

wontcachme

You catch me? No you wont

Great. Na de update zuipt de telefoon meer stroom. Vanavond gekeken wat er draaide, draait opeens twitter, footprints, mail enz.... gewoon weer op de achtergrond. Erg leuk, maar aangezien alles op handmatig staat en ik niks heb geopend daarvan vandaag zie ik niet in hoe ze kunnen zijn opgestart. Wonderbaarlijker was ook dat twitter zichzelf heeft geupdate ondanks de instelling "handmatig".

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Na de update staat facebook niet meer in het rijtje met te syncen applicaties en ben ik de normale "contacten" shortcut kwijt. Nu is dat "Contacten zoeken" geworden, maar die laat veel te veel shit zien. Plus dat m'n usb nog altijd niet werkt?
Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.