HTC Desire - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste
Acties:
  • 215.788 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:25
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 09:53:
[...]

Misschien een open deur, maar heb je al eens een factory reset gedaan en dan de Desire niet gelijk opgestart? Dus even de accu er een kwartier of een half uur accu eruit laten en dan pas opstarten.
Ik heb zojuist opnieuw een factory reset gedaan (via clear storage in het HBOOT menu, zoals davidov2008 aangeeft), de batterij er 20 minuten uit gelaten, er toen weer ingedaan en opnieuw aangezet. M'n SIM card heb ik er ook niet in gedaan, op m'n SD-card alleen de belangrijkste mapjes teruggezet (eerder al geformatteerd zowel via Windows als via de telefoon, ook gescand op fouten).
Alle instellingen zo ongeveer teruggezet zoals ik ze had, nog geen apps gedownload, standaard widgets op hun normale plek. Ok, dat ging allemaal goed, dus ik denk, ik ga hem weer uitzetten (kijken of dat goed gaat). Voor de zekerheid nog eerst op vliegtuigmodus gezet zodat er geen verbindingen meer zijn tijdens afsluiten en herstarten.
Opnieuw aangezet, ik zie net dat vliegtuigmodus nog aan is en *poef*, weer een reboot... aaargh.
Dus maar weer 't HBOOT menu, Fastboot, Power down, een tijdje wachten terwijl ie uit is, weer aan en nu doet ie het voorlopig weer eventjes...
Nu nog m'n SIM-card terugstoppen. Ik vrees dat ie weer spontaan gaat rebooten zodra hij verbinding wil gaan maken met Vodafone. Ik hoop niet dat er ondertussen weer een Vodafone-storing is, want dat helpt dan ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Eegee schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:16:
[...]

Ik heb zojuist opnieuw een factory reset gedaan (via clear storage in het HBOOT menu, zoals davidov2008 aangeeft), de batterij er 20 minuten uit gelaten, er toen weer ingedaan en opnieuw aangezet. M'n SIM card heb ik er ook niet in gedaan, op m'n SD-card alleen de belangrijkste mapjes teruggezet (eerder al geformatteerd zowel via Windows als via de telefoon, ook gescand op fouten).
Alle instellingen zo ongeveer teruggezet zoals ik ze had, nog geen apps gedownload, standaard widgets op hun normale plek. Ok, dat ging allemaal goed, dus ik denk, ik ga hem weer uitzetten (kijken of dat goed gaat). Voor de zekerheid nog eerst op vliegtuigmodus gezet zodat er geen verbindingen meer zijn tijdens afsluiten en herstarten.
Opnieuw aangezet, ik zie net dat vliegtuigmodus nog aan is en *poef*, weer een reboot... aaargh.
Dus maar weer 't HBOOT menu, Fastboot, Power down, een tijdje wachten terwijl ie uit is, weer aan en nu doet ie het voorlopig weer eventjes...
Nu nog m'n SIM-card terugstoppen. Ik vrees dat ie weer spontaan gaat rebooten zodra hij verbinding wil gaan maken met Vodafone. Ik hoop niet dat er ondertussen weer een Vodafone-storing is, want dat helpt dan ook niet echt.
Heb je al eens geprobeerd om zonder SD-kaart de telefoon te gebruiken? Misschien is die niet helemaal jofel meer.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
Phusebox schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:06:
Zodra de telefoon op standby is geweest moet ik elke keer mijn ApnBackupRestore instellingen verwijderen en opnieuw toevoegen en dan kan ik weer 1 minuut op internet.

En inderdaad krijg ik dus 0 data binnen.
Geen enkel probleem hier, ligt aan je toestel of de omgevingen waarin je het probeert. Ik woon zelf in Eijsden, maar in het hele gebied tussen Eijsden/Maastricht/Heerlen/Vaals heb ik geen problemen (Familie woont nogal verspreid :P). Wil wel even naar m'n instellingen kijken?

Het is trouwens wel nog een ouderwets abonnement, bel/sms met daarnaast een los Zorgeloos Internet Blox, maar dat mag eigenlijk niets uitmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
^^ Nee dat hoort inderdaad niets uit te maken. Maar omdat Phusebox al aangeeft dat ie (na dat ene minuutje) geen data binnenkrijgt ligt het niet aan de 3G-dekking, maar echt aan de instellingen. Kijk even op Vodafone.nl wat de juiste instellingen zijn en anders gewoon naar de winkel ermee. Heel klein kansje dat het aan het toestel ligt (brakke antenne o.i.d.) en dan kan je 'm meteen inruilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuitermans
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
Ten eerste, hai! Fervent lezer, maar een weinig frequente poster. Volgens mij heb ik in een grijs verleden - onder een andere username - wel eens wat neergezet in de eerste delen van het HTC Touch topic en dat was het dan wel. Van die Touch ben ik nu ongeveer een maandje af en overgestapt naar een HTC Desire. Wat een verademing! Zowel het qua snelheid, gebruiksvriendelijkheid als bouwkwaliteit van het toestel! Kortom, _/-\o_ !

Ten tweede de reden van dit bericht is het feit dat ik tegen een probleem aanloop dat ik met de searchfunctie nog niet eerder ben tegengekomen. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat ik die niet helemaal juist gebruikt heb, of over iets heen gelezen heb. Mocht dat zo zijn, dan hoop ik alsnog op een antwoord.

Mijn Desire lijkt namelijk binnenshuis slecht bereik te hebben terwijl ik dit met mijn Touch nooit heb gehad (beiden Vodafone). Soms verbreekt 'ie bijvoorbeeld zonder aanwijsbare reden de verbinding. Daarnaast is het me opgevallen dat ik soms een dubbele kiestoon hoor. In eerste instantie dacht ik dat ik aan het toestel moest wennen en dat ik dit bijvoorbeeld met mijn oor deed. Android schakelt het beeldscherm echter automatisch uit, dus dit lijkt me niet de oorzaak. Wat me in elk geval is opgevallen dat het probleem zich voor lijkt te doen als de telefoon probeert te wisselen tussen G / 3G / HSPDA. Is dit mogelijk? Zijn er meer mensen die hier last van hebben en zo ja, is er een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dubbele kiestoon hoor ik ook vaak. Mijn eigen stem hoor ik ook vaak een seconde later terug als een soort echo :?

Maar ik heb er niet altijd last van, dus blijkbaar is het een ongelukkige combinatie van factoren...

Wat mij trouwens ook opvalt is dat de vibrator ook best vaak zomaar opeens uitvalt.. Pas na een reboot werkt hij dan weer. Da's ook best irritant.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiervoor hebben we topicreport (handje linksbovenaan), DM of mail uitgevonden.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 27-06-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 17:57
Stukfruit schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:29:
Dubbele kiestoon hoor ik ook vaak. Mijn eigen stem hoor ik ook vaak een seconde later terug als een soort echo :?

Maar ik heb er niet altijd last van, dus blijkbaar is het een ongelukkige combinatie van factoren...
Daar had ik met mijn oude telefoon ook af en toe last van. Met mijn Desire heb ik dat nog niet gemerkt, maar ik heb ook nog niet heel vaak gebeld.

[ Voor 13% gewijzigd door cxavier op 27-06-2010 15:43 ]

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier misschien hoe het zit met de LED van de desire, als ik wil filmen kan ik mijn LED niet aanzetten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Nu heb ik sinds een paar uur een wel werkende verbinding, maar nu schijnt die steeds tijdens standby niet te werken want mijn mail wordt niet opgehaald etc. Bijna alles staat op synchen per tien minuten, en data staat op always on.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
@micklimis: moar info pleaz, heb je het knopje rechts bovenaan al geprobeerd?

@Phusebox: Stand? Stand by? Is er verder nog iets dat je wil zeggen? Misschien is het de zon, maar ik kan geen chocola maken van je post :?

@tigid:

Vaker bellen dan :P

Ik heb het hier trouwens gemerkt bij bellen naar mobiele en vaste verbindingen, dus daar ligt het alvast niet aan.

* Stukfruit heeft daarnet ontdekt dat het op stand by zetten van de Desire ook helpt voor het terugkrijgen van de vibrator.. yeah! *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

Dit hoort in dit topic niet thuis.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 27-06-2010 18:38 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
Stukfruit schreef op zondag 27 juni 2010 @ 17:35:
@micklimis: moar info pleaz, heb je het knopje rechts bovenaan al geprobeerd?

@Phusebox: Stand? Stand by? Is er verder nog iets dat je wil zeggen? Misschien is het de zon, maar ik kan geen chocola maken van je post :?

@tigid:

Vaker bellen dan :P

Ik heb het hier trouwens gemerkt bij bellen naar mobiele en vaste verbindingen, dus daar ligt het alvast niet aan.

* Stukfruit heeft daarnet ontdekt dat het op stand by zetten van de Desire ook helpt voor het terugkrijgen van de vibrator.. yeah! *O*
Hieruit kan ik dus opmaken dat jij je LED wel kan aanzetten tijdens het filmen? Bij mij werkt dit namelijk ook niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stukfruit schreef op zondag 27 juni 2010 @ 17:35:

Nee het is de gebrekkige t9 en het crappy onscreen toetsenbord dat mijn posts verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Phusebox schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:06:
[...]

Nee het is de gebrekkige t9 en het crappy onscreen toetsenbord dat mijn posts verneukt.
Het is denk jou onkunde in het gebruik ervan ik heb namelijk nog nooit problemen gehad met t9 en het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ stukfruit

je ziet het scherm van als je een video opname wil maken maar het flitser teken staat uit... met zn stopbord tekentje en je kan hem ook niet aanzetten dus kan je ook niet met licht filmen in het donker...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:03
Stukfruit schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:29:

Wat mij trouwens ook opvalt is dat de vibrator ook best vaak zomaar opeens uitvalt.. Pas na een reboot werkt hij dan weer. Da's ook best irritant.
Schijnt ook een probleem te zijn van froyo.... Draai je die toevallig of de stock?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Is het mogelijk om bij de standaard Sense SMS app, iets van een teller te krijgen die laat zien hoeveel tekens je gebruikt? Of is het dan echt nodig om een andere app voor texting te installeren?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Phusebox schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:55:
Ik ben sinds vrijdag overgestapt op Vodafone, maar ik heb er nu al enorme spijt van. Ok, als internet werkt is het veel sneller, maar dat is het hem nu juist, het werkt meer niet dan wel.
Af en toe heb ik eens verbinding, maar meestal blijft er 3G staan (springt dan dus niet op H over) en dan gebeurt er ook niets.

Kan me niet voorstellen dat heel Nederland dat probleem heeft met Vodafone dus zal wel een Deisre - Vodafone conflict zijn.
Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde probleem met de Desire i.c.m. Vodafone in Limburg...is er al iets meer bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:31:
@ stukfruit

je ziet het scherm van als je een video opname wil maken maar het flitser teken staat uit... met zn stopbord tekentje en je kan hem ook niet aanzetten dus kan je ook niet met licht filmen in het donker...?
Oeps, pardon.. ik heb volgens mij ook een zonnesteek, ik zat te denken aan fotomodus.

Had je die zaklamp-app al geprobeerd icm de camerafunctie?

l3art schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:54:
[...]

Schijnt ook een probleem te zijn van froyo.... Draai je die toevallig of de stock?
Was dat maar waar ;) nee, ik draai gewoon stock en wacht nog steeds met iedereen mee op Froyo :)

master_viper schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:08:
Is het mogelijk om bij de standaard Sense SMS app, iets van een teller te krijgen die laat zien hoeveel tekens je gebruikt? Of is het dan echt nodig om een andere app voor texting te installeren?
Als je bijna bij het einde komt van een sms dan krijg je vanzelf een teller te zien die aftelt. Probeer maar eens flink door te typen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Stukfruit op 27-06-2010 19:46 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

@iedereen,

Effe een vraagje... stel HTC gaat binnenkort update naar froyo(2.2) uitbrengen.

Zou er dan een mogelijkheid kunnen bestaan dat HTC de camera dan gelijk voorziet van hd video-opname?

Dat zou me wel super relaxt lijken!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Fly-guy schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 07:22:
[...]

2) Er komen altijd nieuwe beter telefoons uit. In de VS heeft tmobile al bekend gemaakt een dualcore android op de markt te willen brengen. Ook zal de gyroscoop die nu in de iphone4 zit ook wel in andere telefoons gebruikt worden (al snap ik nu het nut nog niet). Dat blijf je houden..
In hoeverre dat de komende maanden is, geen idee.
Is er al een ETA oid of heb je een naam van deze dualcore Android? Als het tussen nu en de komende 3 maanden komt is het wellicht het wachten waard. Ik weet het, tegen die tijd zal er wel weer een quadcore aangekondigd worden (bij wijze van ;)) dus je blijft altijd wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ronaldm3 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:58:
@iedereen,

Zou er dan een mogelijkheid kunnen bestaan dat HTC de camera dan gelijk voorziet van hd video-opname?

Ja tuurlijk kan dat. Ze fabriceren hun eigen ROM's, dus het is mogelijk dat ze dat direct meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al eerder is gemeld, maar ik wilde vanmiddag een foto maken van een zeppelin en gisteren filmpjes maken de vliegtuigen tijdens verteranendag. Echter merkte ik snel dat hij heel erg uitzoomed terwijl ik op max ingezoomed ben.

De zeppelin hing boven ons huis en op de foto leek hij vollop klein en alsod hij aan de andere kant van de stad deed zweven.

Mijn vraag is dit normaal met de camera? Dat hij zo erg vertekend en verkleint? Hij doet het alles. Ik deed een test met een stok ook die nog geen meter van mij af lag en op de foto leek hij de dubble afstand te zijn.

Zijn er meerdere die dit hebben?
Mijn setings staan op default.

Dit is sinds de 1.19 patch van vodafone. Daar voor was het nog niet.

This was sent from my HTC Desire

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2010 21:00 . Reden: Added a line of text ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

RoD schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:22:
[...]

Ja tuurlijk kan dat. Ze fabriceren hun eigen ROM's, dus het is mogelijk dat ze dat direct meenemen.
Want als ik me niet vergis was er sprake van tijdens de introductie van de Desire... of was dat bij de introductie van de Nexus one? :/

En zal er al een datum bekend zijn wanneer 2.2 komt?

Motorola zou eind juli update geven bij de Droid (milestone)
http://www.engadget.com/2...july-droid-x-in-late-aug/

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 15:41

wontcachme

You catch me? No you wont

apNia schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:13:
[...]

Is er al een ETA oid of heb je een naam van deze dualcore Android? Als het tussen nu en de komende 3 maanden komt is het wellicht het wachten waard. Ik weet het, tegen die tijd zal er wel weer een quadcore aangekondigd worden (bij wijze van ;)) dus je blijft altijd wachten.
Zijn volgens mij nog geruchten (en de VS versie werkt sowieso niet hier). Maar ff zoeken op HTC Vision. Dat is hem volgens mij

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ stukfruit

Ja, ik had het al geprobeerd met de LED light app, maar hij schakeld gewoon uit, maar het is best wel vreemd dat dat licht gewoon niet aan gaat, dan zou iedereen toch moeten hebben denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:44
ronaldm3 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:58:
@iedereen,

Laten we dan meteen gaan gissen of er misschien wel meteen 1080p50 opname mogelijk is, met daarnaast activatie van een DVB antenne en meteen even dat uitschuifbare scheerapparaat mogelijk maken, m'n baard begint weer aardig te groeien! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Zo gek is die vraag niet hoor. Aangezien 720p opname op de Nexus one al mogelijk is.
Echter op XDA loopt hier al een thread over. Ik meen daar gelezen te hebben dat het hardware matig niet zo makkelijk zou zijn, zo niet onmogelijk om de Desire op 720p te laten filmen. Maar lees de thread daar eens door zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 15:04
Phusebox schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:16:
[...]

Ik heb gewoon volledig bereik overal, en merk het probleem (zover als ik nu getest heb) over een gebied van 50x30km. Zelfs in Maastricht, home of Vodafone, werkt het niet.

Zodra je iets wil openen op internet springt H heel even aan en dan weer uit. Krijg gewoon helemaal niks aan data binnen, heb het niet over traag internet, daar zou ik zelfs nog mee kunnen leven in vergelijking met dit.
Dit was een storing op zaterdag en zondag... Ook last van gehad, sinds vanmiddag alles opgelost (omgeving Heerlen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Zijn de toestellen van Hi-kpn eigenlijk branded?
Ik kan er één op marktplaats kopen, maar ik wil liever geen branded exemplaar.
Ik kan er niet echt iets op vinden op de hi site.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Laatst online: 26-08-2024
madmaus schreef op zondag 27 juni 2010 @ 22:57:
Zijn de toestellen van Hi-kpn eigenlijk branded?
Ik kan er één op marktplaats kopen, maar ik wil liever geen branded exemplaar.
Ik kan er niet echt iets op vinden op de hi site.
Toestellen via Hi zijn niet branded..Al 6 jaar klant van Hi en nog nooit branded toestel gehad. Heb via Hi ook Desire besteld en is unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
FabianNL schreef op zondag 27 juni 2010 @ 17:56:
[...]

Hieruit kan ik dus opmaken dat jij je LED wel kan aanzetten tijdens het filmen? Bij mij werkt dit namelijk ook niet hoor...
De LED / Flitser kan pas vanaf final Froyo aan tijdens het filmen (vooralsnog lijkt dat FRF85B te zijn), of anders moet je gaan rooten.
ronaldm3 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:32:
[...]

Want als ik me niet vergis was er sprake van tijdens de introductie van de Desire... of was dat bij de introductie van de Nexus one? :/

En zal er al een datum bekend zijn wanneer 2.2 komt?

Motorola zou eind juli update geven bij de Droid (milestone)
http://www.engadget.com/2...july-droid-x-in-late-aug/
Er is nog geen datum voor de Desire, maar ook niet voor de Nexus :P Zoals het er nu uitziet wordt het voor de Desire op z'n vroegst eind juli, maar zeker vóór september. Hangt er natuurlijk vanaf hoe snel HTC klaar is met het customizen en geschikt maken van het Froyo OS :) Voor de Nexus verwacht ik een OTA tussen 1 en 3 weken vanaf nu.

[ Voor 5% gewijzigd door davidov2008 op 28-06-2010 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:25
Heeft iemand ergens trouwens al een goede USB-lader gevonden? Ik heb gisteren bij de Mediamarkt een lader van "Hama" gehaald voor in het stopcontact, met gewoon een USB uitgang erop. En ik had er ook al een of ander merkloos ding liggen. Beiden 5V 1A als output. Maar beiden laten de telefoon tergend traag opladen :(. In 6 uur laden komt de batterij slechts van 14% naar 90% :?

Terwijl de originele HTC-lader volgens mij ook gewoon 5V 1A doet...

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:30
Nogmaals mijn bericht, wat ik al 3x heb gepost maar dat volledig lijkt te worden genegeerd:
Hebben jullie er ook last van dat de Desire maar de contacten blijft syncen? Dus dat dat symbooltje in de notificatiebalk blijft staan? Pas als ik de contactsync handmatig uitzet, gaat dat symbool weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:48
eymey schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:02:
Heeft iemand ergens trouwens al een goede USB-lader gevonden? Ik heb gisteren bij de Mediamarkt een lader van "Hama" gehaald voor in het stopcontact, met gewoon een USB uitgang erop. En ik had er ook al een of ander merkloos ding liggen. Beiden 5V 1A als output. Maar beiden laten de telefoon tergend traag opladen :(. In 6 uur laden komt de batterij slechts van 14% naar 90% :?

Terwijl de originele HTC-lader volgens mij ook gewoon 5V 1A doet...
Als ik me niet vergis, ziet de Desire je andere lader als een pc / usb lader, en laad hij maar voor max 500mA op, ipv 1A. Zoek anders even in het daarvoor bestemde topic.

Accessoires voor de HTC Desire
Volkan1984 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:53:
Nogmaals mijn bericht, wat ik al 3x heb gepost maar dat volledig lijkt te worden genegeerd:
Hebben jullie er ook last van dat de Desire maar de contacten blijft syncen? Dus dat dat symbooltje in de notificatiebalk blijft staan? Pas als ik de contactsync handmatig uitzet, gaat dat symbool weg.
Nee, geen last van. Als je verder geen reacties krijgt, dan zullen er ook niet meer lotgenoten zijn ;) Heb je al eens een reboot geprobeerd?

[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 28-06-2010 09:56 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ah, zo'n topic is er ook al :D. Thanks :D

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
eymey schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:58:
Ah, zo'n topic is er ook al :D. Thanks :D
Uit de TS :F :
Tenshu schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:10:

Verwante topics

• Discussie over abonnementen: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33480473"][ABO] HTC Desire levertijden- en abonnemententopic[/url]
  • [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1406714"][HTC Desire] Rooten & Custom ROM's[/url]
  • Problemen betreft de Desire: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408011//"]Roze kleuren en paars/roze gloed op de HTC Desire[/url]
  • [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1404167"]Accessoires voor de HTC Desire[/url]
  • [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1411071"]Android Software & Discussie - Deel 6[/url]

[ Voor 38% gewijzigd door 13art op 28-06-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
davidov2008 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 01:28:
[...]

De LED / Flitser kan pas vanaf final Froyo aan tijdens het filmen (vooralsnog lijkt dat FRF85B te zijn), of anders moet je gaan rooten.
[...]

Er is nog geen datum voor de Desire, maar ook niet voor de Nexus :P Zoals het er nu uitziet wordt het voor de Desire op z'n vroegst eind juli, maar zeker vóór september. Hangt er natuurlijk vanaf hoe snel HTC klaar is met het customizen en geschikt maken van het Froyo OS :) Voor de Nexus verwacht ik een OTA tussen 1 en 3 weken vanaf nu.
Baseer jij die data ergens op of is het gewoon goed gokken? Ik teken er namelijk graag voor als HTC echt een update voor september uitbrengt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Ja ik heb al een reboot gedaan. Hij blijft aangeven, als ik de sync van contacten weer aanzet, dat "er problemen zijn met syncen en dat daarom de sync snel wordt uitgevoerd". Heel vreemd. Wat moet ik hier nou mee?

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 13:26
Volkan1984 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:40:
Ja ik heb al een reboot gedaan. Hij blijft aangeven, als ik de sync van contacten weer aanzet, dat "er problemen zijn met syncen en dat daarom de sync snel wordt uitgevoerd". Heel vreemd. Wat moet ik hier nou mee?

Heeft iemand een idee?
Is het trouwens met google?
opnieuw sync instellen?
Hard reset?

Ik heb er zelf geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:55:
Ik ben sinds vrijdag overgestapt op Vodafone, maar ik heb er nu al enorme spijt van. Ok, als internet werkt is het veel sneller, maar dat is het hem nu juist, het werkt meer niet dan wel.
Af en toe heb ik eens verbinding, maar meestal blijft er 3G staan (springt dan dus niet op H over) en dan gebeurt er ook niets.

Kan me niet voorstellen dat heel Nederland dat probleem heeft met Vodafone dus zal wel een Deisre - Vodafone conflict zijn.
ook ik ben van t-mobile naar vodafone over maar het is allebei niks. Nu kpn-kaart er in en het loopt allemaal als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
Hoe lang heb je er al op gewacht?

[ Voor 7% gewijzigd door Moning2 op 28-06-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
@Fabian: goed gokken met onderbouwing. HTC en Google zijn goeie vriendjes, HTC heeft inmiddels al zo'n 2 weken de beschikking over de sourcecode (ongeveer 1 week voor ie online ging) en de Desire is hun top-of-the-bill phone, krijgt dus wat prioriteit. Verder was er een tijdje sprake van dat HTC support medewerkers zeiden dat Froyo 23 juni naar de Desire zou komen (als mensen kwamen met kleine softwareprobleempjes bijvoorbeeld), later bleek dat de source-code release date te worden, inmiddels is het officiele HTC statement over Froyo: (ongeveer 3 dagen oud)
"I am going to read you the official statement we have been given. We are unsure as to when Android 2.2 will be released to our handsets as we are still assessing the impact it will have on the user experience and no official word has been passed on to as to which handsets will be getting the update but when testing is complete we will publish a full list of handsets which can use the update".
Dus já het kan ook zijn dat het pas december wordt of dat Froyo nooit uitkomt. In ieder geval kan het niet lang meer duren voor er Flash-roms van 85B te downloaden zijn die ook draaien op de Desire, maar dan zonder Sense ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Sorry, maar dat vind ik niet goed gokken met onderbouwing. Dit is meer vingerwerk, met extreem natte vingers.

Een bronvermelding zou ook niet misstaan bij zulke uitspraken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
davidov2008 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:22:
@Fabian: goed gokken met onderbouwing. HTC en Google zijn goeie vriendjes, HTC heeft inmiddels al zo'n 2 weken de beschikking over de sourcecode (ongeveer 1 week voor ie online ging) en de Desire is hun top-of-the-bill phone, krijgt dus wat prioriteit.
Waar is je bron voor deze uitspraak?
Verder was er een tijdje sprake van dat HTC support medewerkers zeiden dat Froyo 23 juni naar de Desire zou komen (als mensen kwamen met kleine softwareprobleempjes bijvoorbeeld), later bleek dat de source-code release date te worden, inmiddels is het officiele HTC statement over Froyo: (ongeveer 3 dagen oud)

[...]

Dus já het kan ook zijn dat het pas december wordt of dat Froyo nooit uitkomt. In ieder geval kan het niet lang meer duren voor er Flash-roms van 85B te downloaden zijn die ook draaien op de Desire, maar dan zonder Sense ;)
Dat is geen officiële HTC-statement. Dat is een quote van een gebruiker op het XDA-forum die zegt met de helpdesk van HTC gebeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ai, nu opeens een probleempje en ik weet effe niet meer wat te doen.

Ik was een demonstratie aan het geven van de Desire voor een collega en liet zien hoe je verschillende scenes kan gebruiken. Nadat ik de verschillende scenes had laten zien wilde ik terug naar mijn custom scene.

Nu krijg ik deze melding :

"De toepassing HTC Sense (proces com.htc.launcher) is onverwacht gestopt.
Probeer het opnieuw."

Na 100x op nu sluiten gedrukt te hebben maar besloten een harde reset te geven.
Ook tijdens opstarten krijg ik uiteindelijk dezelfde melding.

Ik heb de Desire in veilige modus opgestart (menu knop ingedrukt houden), maar dan ook uiteindelijk dezelfde melding.

Dit herhaald waarbij ik de sim en de SD kaart verwijderd had. Ook nu dezelfde melding.

Ik kan nu dus niets meer met de telefoon !

Heeft er iemand nog tips?

Kan ik uiteindelijk een zodanige reset geven dat ik in ieder geval weer van scratch kan beginnen?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:48
Xymox schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:55:
Ai, nu opeens een probleempje en ik weet effe niet meer wat te doen.

Ik was een demonstratie aan het geven van de Desire voor een collega en liet zien hoe je verschillende scenes kan gebruiken. Nadat ik de verschillende scenes had laten zien wilde ik terug naar mijn custom scene.

Nu krijg ik deze melding :

"De toepassing HTC Sense (proces com.htc.launcher) is onverwacht gestopt.
Probeer het opnieuw."

Na 100x op nu sluiten gedrukt te hebben maar besloten een harde reset te geven.
Ook tijdens opstarten krijg ik uiteindelijk dezelfde melding.

Ik heb de Desire in veilige modus opgestart (menu knop ingedrukt houden), maar dan ook uiteindelijk dezelfde melding.

Dit herhaald waarbij ik de sim en de SD kaart verwijderd had. Ook nu dezelfde melding.

Ik kan nu dus niets meer met de telefoon !

Heeft er iemand nog tips?

Kan ik uiteindelijk een zodanige reset geven dat ik in ieder geval weer van scratch kan beginnen?
Als ik me niet vergis:

volume down en power knop indrukken om aan te zetten, je komt nu in het Hboot menu.
Kies met de volumeknoppen voor "Clear Storage" en bevestig dit door de power knop in te drukken.
Reboot de telefoon weer.

Als ik het goed heb, is je telefoon weer helemaal leeg.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
Dat is geen officiële HTC-statement. Dat is een quote van een gebruiker op het XDA-forum die zegt met de helpdesk van HTC gebeld te hebben.
De tekst van dat statement lijkt me toch niet iets dat je verzint imho. Zeker niet als je een eager Desire gebruiker bent. Statements zijn niet alleen officieel als ze door HTC in een persbericht gezet worden, de kunnen ook hun medewerkers instrueren om op bepaalde vragen altijd hetzelfde antwoord te geven ;)
Stukfruit schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:40:
Sorry, maar dat vind ik niet goed gokken met onderbouwing. Dit is meer vingerwerk, met extreem natte vingers.

Een bronvermelding zou ook niet misstaan bij zulke uitspraken.
Dan vind je dat toch :) Maar ik zou het linkje naar dat topic inderdaad nog in m'n post zetten! Vergeten :P Maar uiteindelijk is vrijwel alles wat we hier zeggen eerder al op XDA gepost & besproken. Als we hier alleen dingen gaan bespreken die 100% zeker zijn, kunnen we het topic wat betreft OS ontwikkeling wel sluiten.
RoD schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:44:
[...]

Waar is je bron voor deze uitspraak?
Vriendjes van HTC medewerkers waarvan sommige ook op XDA posten. Verder heb ik zelf ook een non-internet bron van een familielid die bij de Android devvers van Google in de VS werkt, en die weet dat HTC en Google goede vrienden zijn, wanneer Google hen de sourcecode heeft doorgespeeld, aan welke Android build ze nu werken en wanneer Froyo af is voor -in ieder geval- de Nexus One, op de andere headsets hebben ze natuurlijk geen invloed ;)

[ Voor 9% gewijzigd door davidov2008 op 28-06-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

janvanduschoten schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:03:
[...]

Als ik me niet vergis:

volume down en power knop indrukken om aan te zetten, je komt nu in het Hboot menu.
Kies met de volumeknoppen voor "Clear Storage" en bevestig dit door de power knop in te drukken.
Reboot de telefoon weer.

Als ik het goed heb, is je telefoon weer helemaal leeg.
Ja, gelukkig werkt dat.
Wel alles kwijt nu (contacten, settings etc) maar kan in ieder geval weer verder.

Deze tip is nou echt iets voor de TS, vind je ook niet?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:09
Dit hoort hier niet.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 28-06-2010 12:16 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:41
Opzich interessant voor HTC Desire bezitters waaronder ikzelf :)

http://www.koopjessite.nl/

Afbeeldingslocatie: http://www.koopjessite.nl/images/aanbiedingen/16525.jpg

Een desktopcradle voor je HTC Desire met netsnoer en usb verbindmogelijkheid. Niet echt duur zo te zien.

[ Voor 16% gewijzigd door Beerkeeper op 28-06-2010 12:22 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:05
Handig, ik wil er 2 bestellen, 1 voor op kantoor, en 1 voor thuis, helaas, krijg dan een foutmelding: Disallowd Key Characters.

Jammer, ga ze wel ff contacten, hopleijk zijn ze straks nog niet uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:10

BD1

Voor accesoires hebben we een ander topic: Accessoires voor de HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RollieBollie schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:23:
Handig, ik wil er 2 bestellen, 1 voor op kantoor, en 1 voor thuis, helaas, krijg dan een foutmelding: Disallowd Key Characters.

Jammer, ga ze wel ff contacten, hopleijk zijn ze straks nog niet uitverkocht.
Ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Hoi mensen, ik heb een desire met T-mobile internet erop (de plus versie). Ik merk redelijk vaak dat ik wel kan internetten op de tel, maar dat de market geen programmas wil downloaden en installeren via 3g/H. Via wifi deed ie t prima. Iemand die het probleem herkent of een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Laatst online: 07-05-2024
Sj44k13 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:03:
Hoi mensen, ik heb een desire met T-mobile internet erop (de plus versie). Ik merk redelijk vaak dat ik wel kan internetten op de tel, maar dat de market geen programmas wil downloaden en installeren via 3g/H. Via wifi deed ie t prima. Iemand die het probleem herkent of een oplossing heeft?
Ja ik had bed ook alleen deed bij mij WiFi het ook niet
Ik heb toen ff wat gegoogled en vond iets dat voor mij werkte
Ik zal even zoeken waar het ookalweer stond

Edit:
Dit is wat hielp:
1. go to your settings,

2.then select "manage applications" ,

scroll down to,

3.  "Checkin Service"       then select  "clear data"
4.  ."Download Manager"  then select "clear data"
5.  ."Google Apps"           then "clear data"
6.  "Google Talk Service"  then select "clear data"
7.  " Market"                    then select "clear cache"

Hopelijk werkt het bij jou ook

[ Voor 26% gewijzigd door Jelte12345 op 28-06-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Ik blijf zitten met het probleem dat ik de trilfunctie erg matig vind bij het krijgen van SMS'jes en bij het krijgen van inkomende oproepen. Dit zou opzich verholpen zijn als het geluid naar wensen is, maar dat is het ook niet.

Als ik een SMS krijg of wanneer ik gebeld word, dan hoor ik het 8 van de 10x niet of voel ik geen trilling, in tegenstelling tot mijn oude telefoon.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

....................................................................

Mijn tweede kwestie omtrent de HTC Desire is het feit dat ik nu druk aan het oefenen ben met het qwerty-toetsenbord. Werkt opzich prima, maar als ik aan het typen ben dan maakt hij automatisch woord voorspellingen als het ware (wat ik juist erg fijn vind!). Echter is het wel zo dat wanneer ik een compleet ander woord wil typen dan de voorspelling die hij weergeeft en ik druk vervolgens op spatie, dan komt de woordvoorspelling er wel te staan. Conclusie: ik moet elke letter van het woord dus apart typen wil ik een 'onbekend' woord typen.

Hoe kan ik dit aanpassen? Ik bedoel als ik een voorspelling juist wel wil dan klik ik wel op het woord, wil ik het juist niet dan wil ik op spatie klikken en dat hij de voorspelling niet overneemt.. echter doet hij dit nu wel.

Iemand oplossing?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
^^ Nee, er is geen manier om je trilfuctie harder te zetten.

Wat betreft de woordvoorspelling: bovenaan het toetsenbord zie je welke woorden gegokt worden. Het oranje gekleurde (pardon, bij HTC Sense: groen) woord is op dat moment geselecteerd als 'meest overeenkomend' en zal geplaatst worden als je op spatie drukt. Echter, de lettercombinatie die je daadwerkelijk aan het typen bent dus (bijv. "goeiemorgen", wat ie niet kent omdat het fout is gespeld) staat daar ook tussen als het goed is, meestal helemaal links. Druk gewoon op dit woord om het te laten plaatsen.

[ Voor 4% gewijzigd door davidov2008 op 28-06-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
davidov2008 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:55:
^^ Nee, er is geen manier om je trilfuctie harder te zetten.

Wat betreft de woordvoorspelling: bovenaan het toetsenbord zie je welke woorden gegokt worden. Het oranje gekleurde (pardon, bij HTC Sense: groen) woord is op dat moment geselecteerd als 'meest overeenkomend' en zal geplaatst worden als je op spatie drukt. Echter, de lettercombinatie die je daadwerkelijk aan het typen bent dus (bijv. "goeiemorgen", wat ie niet kent omdat het fout is gespeld) staat daar ook tussen als het goed is, meestal helemaal links. Druk gewoon op dit woord om het te laten plaatsen.
Dank voor de reactie.
Echter wat betreft de woordspelling blijf ik met het probleem zitten, zoals jij het beschrijft zo ervaar ik het ook en dat wil ik juist niet.

Voorbeeld:

Ik wil het woord 'Dogg' typen. Er komt te staan dogg, maar de automatische woordspelling geeft het woord 'Soft' aan. Wel staat er links van het woord 'Soft', Dogg. Druk ik op spatie, dan krijg ik het woord 'Soft' er te staan en niet het woord 'Dogg', terwijl ik dat wel had getypt. Nu moet ik dus het woord 'Dogg' links van 'Soft' aantypen om het woord 'Dogg' te plaatsen. Ik vind dit nogal onnodig omdat ik het woord al getypt had, dus nu moet ik 2x aangeven dat ik per se dat woord wil. Het nadeel hieraan is dat hij dus automatisch een voorspelling maakt en er dus als het ware ook willekeurig een uit kiest als ik op spatie druk, vervelend.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Klopt, maar als jij scjool typt ipv school wil je wel dat hij het goede woord 'school' pakt. En dat gebeurt vaker dan dat hij een woord niet kent. Tenzij je geen fatsoenlijk nederlands typt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:50

Nakebod

Nope.

Herkenning zekers, oplossing niet.
T-Mobile geeft problemen met syncen van Gmail

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
De Desire kan toch niet weten of jij een fout woord typt of dat jij een goed woord typt dat niet in het woordenboek staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45
Vesper64 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:33:
Klopt, maar als jij scjool typt ipv school wil je wel dat hij het goede woord 'school' pakt. En dat gebeurt vaker dan dat hij een woord niet kent. Tenzij je geen fatsoenlijk nederlands typt..
Precies, gewoon Nederlands typen en geen fantasietaaltje! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:32
henidde schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:02:
[...]

Dank voor de reactie.
Echter wat betreft de woordspelling blijf ik met het probleem zitten, zoals jij het beschrijft zo ervaar ik het ook en dat wil ik juist niet.

Voorbeeld:

Ik wil het woord 'Dogg' typen. Er komt te staan dogg, maar de automatische woordspelling geeft het woord 'Soft' aan. Wel staat er links van het woord 'Soft', Dogg. Druk ik op spatie, dan krijg ik het woord 'Soft' er te staan en niet het woord 'Dogg', terwijl ik dat wel had getypt. Nu moet ik dus het woord 'Dogg' links van 'Soft' aantypen om het woord 'Dogg' te plaatsen. Ik vind dit nogal onnodig omdat ik het woord al getypt had, dus nu moet ik 2x aangeven dat ik per se dat woord wil. Het nadeel hieraan is dat hij dus automatisch een voorspelling maakt en er dus als het ware ook willekeurig een uit kiest als ik op spatie druk, vervelend.
En anders druk je na die spatie ff op backspace, dan pakt tie het woord wat je in eerste instantie getypt had. En volgende keer gewoon geen worden 'bedenken' :p

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ben het wel met Henldde eens: Ik loop ook nogal eens tegen dit gedrag aan. Het is des te meer iritant omdat vaak, als je het door jou getypte woord alsnog aanklikt, de tekstcursor ook nog naar die positie springt :S.

Maar goed, takes a little getting used to, I guess :)

En idd: Het geluid van de speakers is veeeel te zacht. Dit is al erg storend bij navigatie in een rumoerige auto, maar zeker ook als je 'm in een hoesje hebt zitten.

[ Voor 23% gewijzigd door eymey op 28-06-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
davidov2008 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:05:
De tekst van dat statement lijkt me toch niet iets dat je verzint imho. Zeker niet als je een eager Desire gebruiker bent. Statements zijn niet alleen officieel als ze door HTC in een persbericht gezet worden, de kunnen ook hun medewerkers instrueren om op bepaalde vragen altijd hetzelfde antwoord te geven ;)

[...]

Dan vind je dat toch :) Maar ik zou het linkje naar dat topic inderdaad nog in m'n post zetten! Vergeten :P Maar uiteindelijk is vrijwel alles wat we hier zeggen eerder al op XDA gepost & besproken. Als we hier alleen dingen gaan bespreken die 100% zeker zijn, kunnen we het topic wat betreft OS ontwikkeling wel sluiten.
Alle eerdere uitspraken van helpdeskmedewerker bleken onbetrouwbaar. Jij linkt nu naar *precies* zo'n zelfde mededeling. Natte vingerwerk om daaruit af te leiden dat de update in September komt, zonder enige hint in dat hele bericht? Ja.
Vriendjes van HTC medewerkers waarvan sommige ook op XDA posten. Verder heb ik zelf ook een non-internet bron van een familielid die bij de Android devvers van Google in de VS werkt, en die weet dat HTC en Google goede vrienden zijn, wanneer Google hen de sourcecode heeft doorgespeeld, aan welke Android build ze nu werken en wanneer Froyo af is voor -in ieder geval- de Nexus One, op de andere headsets hebben ze natuurlijk geen invloed ;)
Een non-internetbron van een familielid die bij de Android devvers van Google in de VS werkt, die weet dat HTC en Google vrienden zijn. Wat knap, dat hadden de normale mensen onder ons nooit kunnen raden ;)

Ik kan ook zeggen dat m'n tante een vriend heeft die toevallig iemand in Duitsland kent die vorig jaar heeft samengewerkt met een officiele ontwikkelaar van Android, maar dat maakt m'n claims nog niet betrouwbaar.

Overigens is het niet zo heel erg moeilijk om die mensen te leren kennen, dat kan tegenwoordig zelfs via internet.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
eymey schreef op maandag 28 juni 2010 @ 20:32:
En idd: Het geluid van de speakers is veeeel te zacht.
Moet je hem eens op zijn hartst zetten en dan als wekker gebruiken. Denk dat je tegen het plafond zit als je gewekt wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Klein Q'tje net bericht gekregen van de update, alleen heb ik hier al gelezen dat veel mensen niet echt goede ervaring hebben kwa batterij verbruik. Is dit algemeen of eerder een uitzondering en wat is er eigenlijk juist allemaal veranderd met die laatste update.

Kwestie om zeker te zijn dat ik er goed over doe die te downloaden.

Bedankt.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Het probleem met het syncen met Google is gelukkig alweer opgelost door mijn Desire te hard-resetten. Volgende vraag: heeft iemand enig idee waarom bij mij de WiFi-verbinding op Verifiëren blijft staan?

Het is mijn eigen netwerk en ik heb het wachtwoord dus al gewoon ingevoerd. Misschien is dit ook de oorzaak van het soms niet kunnen downloaden van apps uit de Market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Moet zeggen dat ik zelf nog niet heel veel goeds heb gelezen over de update. Over het algemeen negatieve dingen. Als er echt schrikbarende veranderingen waren geweest hadden we het al wel gehoord, positief en negatief. Ik blijf dus lekker bij mn huidige versie waarmee ik eigenlijk probleemloos werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:58:
Ik weet niet of dit al eerder is gemeld, maar ik wilde vanmiddag een foto maken van een zeppelin en gisteren filmpjes maken de vliegtuigen tijdens verteranendag. Echter merkte ik snel dat hij heel erg uitzoomed terwijl ik op max ingezoomed ben.

De zeppelin hing boven ons huis en op de foto leek hij vollop klein en alsod hij aan de andere kant van de stad deed zweven.

Mijn vraag is dit normaal met de camera? Dat hij zo erg vertekend en verkleint? Hij doet het alles. Ik deed een test met een stok ook die nog geen meter van mij af lag en op de foto leek hij de dubble afstand te zijn.

Zijn er meerdere die dit hebben?
Mijn setings staan op default.

Dit is sinds de 1.19 patch van vodafone. Daar voor was het nog niet.

This was sent from my HTC Desire
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
l3art schreef op maandag 28 juni 2010 @ 22:12:
Moet zeggen dat ik zelf nog niet heel veel goeds heb gelezen over de update. Over het algemeen negatieve dingen. Als er echt schrikbarende veranderingen waren geweest hadden we het al wel gehoord, positief en negatief. Ik blijf dus lekker bij mn huidige versie waarmee ik eigenlijk probleemloos werk.
Ook de positieve dingen zijn al langs gekomen hoor, alleen deze worden vaak maximaal 1 keer vermeld en daarna is het 'logisch'. Over welke negatieve berichten heb jij het dan? Batterij verbruik is meerdere keren genoemd, maar deze kan je ook sterk in twijfel trekken. Maar een beperkte groep (denkt?) er last van te hebben, daarnaast was een mogelijke verklaring ook dat de batterij direct na de update gewoon niet correct wordt uitgelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
Frankster schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 10:51:
Ik heb zelf last van een hele korte accuduur van mijn Desire. Met een beetje surfen en e-mail ophalen red ik vaak nét niet 1 volle dag.

Nu kwam ik dit artikel tegen: http://www.enterpriseirre...smartphone-seems-to-have/

Weet iemand hoe ik dat naar de NL versie moet vertalen? Gaat het dan om de ratio "Mobiel stand-by" vs "Android-Systeem"?
Ik heb ook nog steeds een groot probleem met de accuduur dus ook deel 1 getest 'Start with more juice', maar dit heeft bij mij niet echt geholpen (althans dat vermoed ik). Dus het grote probleem zit hem volgens mij in applicaties die je telefoon niet laten slapen. Als ik mijn telefoon laat rusten dan is de verhouding uptime, awake time ook dramatisch (3:1).

- Hoe denken jullie daarover?
- Ik vraag me dan ook af of de mensen die wel bijvoorbeeld 2 dagen met hun batterij kunnen doen weinig apps op hun phone hebben staan!?
- En zijn er apps die je telefoon geen rust gunnen?

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 12:51
Fer00 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 23:05:
[...]
- Ik vraag me dan ook af of de mensen die wel bijvoorbeeld 2 dagen met hun batterij kunnen doen weinig apps op hun phone hebben staan!?

Ik ben benieuwd!
Ik doe serieus 2 dagen met een volle accu. Zit na 2 dagen nu op 20% en gebruik de telefoon voornamelijk om te bellen, smsen, mailen, internetten, twitteren en facebooken. De rest zoals muziek enzo gebruik ik minder vaak. En ik heb zo'n 23 apps geinstalleerd naast de standaard Android en HTC apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
FabianNL schreef op maandag 28 juni 2010 @ 23:03:
[...]

Ook de positieve dingen zijn al langs gekomen hoor, alleen deze worden vaak maximaal 1 keer vermeld en daarna is het 'logisch'. Over welke negatieve berichten heb jij het dan? Batterij verbruik is meerdere keren genoemd, maar deze kan je ook sterk in twijfel trekken. Maar een beperkte groep (denkt?) er last van te hebben, daarnaast was een mogelijke verklaring ook dat de batterij direct na de update gewoon niet correct wordt uitgelezen...
Ik heb geen problemen ervaren na de update. Het batterijverbruik is bij mij altijd slecht geweest (dus ook vóór de update). Ik heb tijdelijk taskiller gebruikt en merkte dat de batterij veel langer mee kon. Maar er zitten ook nadelen aan een task killer, vandaar dat ik het ook niet meer gebruik. Ik denk dus echt dat het aan de apps ligt, zie mijn vorige posting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:49

mphilipp

Romanes eunt domus

Upbeat schreef op maandag 28 juni 2010 @ 23:12:
[...]
Ik doe serieus 2 dagen met een volle accu. Zit na 2 dagen nu op 20% en gebruik de telefoon voornamelijk om te bellen, smsen, mailen, internetten, twitteren en facebooken. De rest zoals muziek enzo gebruik ik minder vaak. En ik heb zo'n 23 apps geinstalleerd naast de standaard Android en HTC apps.
En wat is je sync schema? Wat heb je allemaal uitgezet? Want ik kan heel moeilijk geloven dat je alleen met een dergelijk gebruik 20% na 2 dagen pas haalt. Ik heb alleen sync constant aan staan (wel aangepast scherma, niet elke 5 minuten dus) en thuis zet ik wifi aan, in de auto bt. 3g heb ik gewoon aan staan.

Als jij meer juice uit die accu haalt, heb ik erg benieuwd hoe. Bellen kost volgens mij niet zoveel. WiFi, GPS en BT zijn volgens mij de zuiperds.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
GPS valt heel erg mee, die springt alleen aan als het nodig is. Ik heb 'm nu al twee weken standaard aan en ik heb nog geen verschil kunnen merken (ook met de laatste update + Juice Defender, die ik er nu trouwens vanaf heb gegooid).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 12:51
mphilipp schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 01:01:
[...]

En wat is je sync schema? Wat heb je allemaal uitgezet? Want ik kan heel moeilijk geloven dat je alleen met een dergelijk gebruik 20% na 2 dagen pas haalt. Ik heb alleen sync constant aan staan (wel aangepast scherma, niet elke 5 minuten dus) en thuis zet ik wifi aan, in de auto bt. 3g heb ik gewoon aan staan.

Als jij meer juice uit die accu haalt, heb ik erg benieuwd hoe. Bellen kost volgens mij niet zoveel. WiFi, GPS en BT zijn volgens mij de zuiperds.
2 mail accounts: eentje 1x per uur, andere push
Twitter: elk half uur
Facebook: 1x per uur
Weer: 1x per uur

Ik kijk er ook van op hoe lang de accu het volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 15:41

wontcachme

You catch me? No you wont

mphilipp schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 01:01:
[...]

Ik heb hier Wifi altijd aan en alle synchronisaties uit behalve het weer (elke 3 uur). Twitteren heb ik op handmatig. Verder gebruik soms het internet en veel nu.nl applicatie en FuckMyLife applicatie. Op deze manier houd ik het met gemak 4 dagen uit op één accu lading.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie 3g netwerk dan constant aan staan? Ik heb alles uit en kan maar 2 dagen mee en ik internet maar 10minuten per dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:06
henidde schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:46:
Ik blijf zitten met het probleem dat ik de trilfunctie erg matig vind bij het krijgen van SMS'jes en bij het krijgen van inkomende oproepen. Dit zou opzich verholpen zijn als het geluid naar wensen is, maar dat is het ook niet.

Als ik een SMS krijg of wanneer ik gebeld word, dan hoor ik het 8 van de 10x niet of voel ik geen trilling, in tegenstelling tot mijn oude telefoon.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

....................................................................

Mijn tweede kwestie omtrent de HTC Desire is het feit dat ik nu druk aan het oefenen ben met het qwerty-toetsenbord. Werkt opzich prima, maar als ik aan het typen ben dan maakt hij automatisch woord voorspellingen als het ware (wat ik juist erg fijn vind!). Echter is het wel zo dat wanneer ik een compleet ander woord wil typen dan de voorspelling die hij weergeeft en ik druk vervolgens op spatie, dan komt de woordvoorspelling er wel te staan. Conclusie: ik moet elke letter van het woord dus apart typen wil ik een 'onbekend' woord typen.

Hoe kan ik dit aanpassen? Ik bedoel als ik een voorspelling juist wel wil dan klik ik wel op het woord, wil ik het juist niet dan wil ik op spatie klikken en dat hij de voorspelling niet overneemt.. echter doet hij dit nu wel.

Iemand oplossing?
Voor wat betreft het eerste kan ik Handcent SMS aanbevelen! Kun je ook een 'tril-schema' aangeven bv, en kun je het LEDje laten knipperen (tempo en kleur aanpasbaar).

Als bonus krijg je het aantal tekens te zien bij het opstellen van een sms. Iets wat niet in de standaard berichtenapp zit.

ps: als je Handcent gaat gebruiken: zet de meldingen van de normale berichtenapp uit. Anders krijg je alles dubbel :)

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
wontcachme schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 01:47:
[...]

Ik heb hier Wifi altijd aan en alle synchronisaties uit behalve het weer (elke 3 uur). Twitteren heb ik op handmatig. Verder gebruik soms het internet en veel nu.nl applicatie en FuckMyLife applicatie. Op deze manier houd ik het met gemak 4 dagen uit op één accu lading.
4 dagen?
Dat is het betere werk. Met WiFi aan? Ben benieuwd als je die uit hebt hoe lang je dan doet.
Hoe hoog heb jij je brightness?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
4 dagen is wel echt heel lang. Dat haal ik hier nooooit :o Hoe zuinig ik ook doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 21:41
Zojuist nieuwe update geïnstalleerd maar mijn sense interface is gereset. Staat ook nergens meer opgeslagen. Wordt dus weer half uur instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohen
  • Laatst online: 18-09 18:12
Afgelopen zaterdag kreeg ik een firmware/software update aangeboden en deze heb ik geinstalleerd, er werd wel op gewezen dat je dit, ivm de grote, misschien beter via wifi kon doen.

Na het updaten waren alle zelf ingestelde windows terug naar fabriek instelling. Niet zo erg, alle appz stonden er nog wel op.

Nu valt het me wel op dat mijn batterij zo leeg is. Zaterdag nacht aan de lader gehangen. 09.00 uur uit de lader gehaald om 16.00 uur was mijn Desire leeg ....

Vervolgens 's nachts weer opgeladen telefoon geboot en maandag 05.00 uur eruit gehaald hele dag gewoon mee kunnen werken (bellen smsen chatten e.d.) 's avonds weer aan de lader.

Vanmorgen 05.00 uur telefoon weer uit de lader gehaald. Ik kom op mijn werk 6.30 is me Desire al op 82% hmmm

Net even een reboot gedaan 0900 uur heb nog 61% :/

Heeft iemand dit probleem ook? :? edit: ja iemand hierboven word het ook genoemd...

Wat kan ik hier tegen doen?

[ Voor 2% gewijzigd door Kohen op 29-06-2010 09:21 . Reden: meerdere mensen met dit probleem... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:55
*#*#4636#*#* en kijken welke programma's veel battery consumeren?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Zo, ik heb even de T-Mobile helpdesk gebeld om te vragen naar een probleem die ik heb.

Wanneer ik Android Market wil gebruiken (of andere apps van Google die gebruik maken van je Google account) over het 3G/H netwerk, dan kan er geen verbinding gemaakt worden met de Google server. Dus Market, Maps, Earth etc doen het niet.
Andere apps en internetten gaat prima.

Wanneer ik WIFI inschakel gaan alle Google apps wel goed.

De T-Mobile helpdesk gaf aan dat dit een bekend probleem is en dat er veel anderen zijn met hetzelfde probleem. Er is een case aangemaakt om het te onderzoeken. De lieftallige dame wist mij wel te vertellen dat er nog geen oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik denk dat ik voorlopig niet zal updaten. Het enige probleem dat ik ondervind is dat ik geen verbinding kan maken met de wifi bij mijn vriendin. Het is echter niet duidelijk dat deze update het gaat oplossen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Herken ik. Als je voordat de plaatjes van de apps geladen zijn al op download drukt gaat ie pas downloaden als de plaatjes in de applijst alsnog zijn geladen. Kwestie van even wachten dus.

Sowieso mag de market wel een update gebruiken, al was het maar om wat makkelijker appliaties te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:25
Kohen schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:17:
Afgelopen zaterdag kreeg ik een firmware/software update aangeboden en deze heb ik geinstalleerd, er werd wel op gewezen dat je dit, ivm de grote, misschien beter via wifi kon doen.

Na het updaten waren alle zelf ingestelde windows terug naar fabriek instelling. Niet zo erg, alle appz stonden er nog wel op.

Nu valt het me wel op dat mijn batterij zo leeg is. Zaterdag nacht aan de lader gehangen. 09.00 uur uit de lader gehaald om 16.00 uur was mijn Desire leeg ....

Vervolgens 's nachts weer opgeladen telefoon geboot en maandag 05.00 uur eruit gehaald hele dag gewoon mee kunnen werken (bellen smsen chatten e.d.) 's avonds weer aan de lader.

Vanmorgen 05.00 uur telefoon weer uit de lader gehaald. Ik kom op mijn werk 6.30 is me Desire al op 82% hmmm

Net even een reboot gedaan 0900 uur heb nog 61% :/

Heeft iemand dit probleem ook? :? edit: ja iemand hierboven word het ook genoemd...

Wat kan ik hier tegen doen?
Heb je ook T-Mobile?
Ik heb het idee dat daar het leegslurpen aan ligt, meerdere collega's van mij met een Desire (zonder T-Mobile) kunnen namelijk veel langer zonder lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohen
  • Laatst online: 18-09 18:12
Eddos schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:43:
[...]

Heb je ook T-Mobile?
Ik heb het idee dat daar het leegslurpen aan ligt, meerdere collega's van mij met een Desire (zonder T-Mobile) kunnen namelijk veel langer zonder lading.
Nee ik heb HI (kpn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 13:26
IStealYourGun schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:40:
Ik denk dat ik voorlopig niet zal updaten. Het enige probleem dat ik ondervind is dat ik geen verbinding kan maken met de wifi bij mijn vriendin. Het is echter niet duidelijk dat deze update het gaat oplossen.
Al gekeken naar welk kanaal de router gebruikt? Schijnt soms het probleem te zijn dat het een kanaal hoger dan 11 gebruikt terwijl de telefoon dat niet wilt pakken. Volgens mij is dat in een van de 5 delen een keer langs geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
Eddos schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:43:
Heb je ook T-Mobile?
Ik heb T-mobile en volgens mij is dit ook de boosdoener van mijn accuproblemen. Eerst een Motorola Milestone geprobeerd en die redde het, geen enkele extra app, verder standaard instellingen + BT, maar een uurtje of 8 op een volle accu.

Mijn Desire doet het iets beter, maar niet veel. Ik denk dat er veel reconnects zijn door de problemen met T-mob (ik heb hier zeker 3 van de 4 keer dat ik het probeer geen internet).

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:25
Frankster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:20:
[...]

Ik heb T-mobile en volgens mij is dit ook de boosdoener van mijn accuproblemen. Eerst een Motorola Milestone geprobeerd en die redde het, geen enkele extra app, verder standaard instellingen + BT, maar een uurtje of 8 op een volle accu.

Mijn Desire doet het iets beter, maar niet veel. Ik denk dat er veel reconnects zijn door de problemen met T-mob (ik heb hier zeker 3 van de 4 keer dat ik het probeer geen internet).
Een collega van mij heeft Hi en zegt dat hij makkelijk 2 dagen op een accu draait.
Ik heb mijn telefoon vanochtend van de lader gehaald en zit nu op ~50%, waarbij ik ongeveer 40 minuten video heb gekeken (kijk in de trein altijd series/films) via een bluetooth headset. Nu mag dat wat gebruiken, maar verder heb ik vrijwel niets gedaan. Tot nu toe ben ik dus ook zwaar ontevreden over de batterijduur, een dag moet hij (m.i) makkelijk vol kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik red gemiddeld 36 uur, maar dan moet ik niet teveel gebruik maken van internet.

Daarbij wordt mijn mail en twitter elke 10 minuten gesynched, behalve 's nachts want dan staat alle data uit. Helderheid op auto, en 's nachts op 0%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Gemiddeld draai ik hier ook gewoon 2 dagen op een accu. Maar zo af en toe slurpt ie zich ook ineens in een dag leeg :{

Trouwens, nog ff wat betreft synchronisatie: Ik heb gezien dat je bv. het weer kan instellen om slechts ieder uur te updaten. Maar hoe doe ik dat met de Google accounts die ik ingesteld heb staan? Daar kan ik alleen maar automatisch syncen aan of uit zetten, maar geen tijds interval opgeven :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:28
Klopt het dat als ik een alternatieve launcher wil op een desire, dat dat geen probleem is maar dat een deel van de HTC Sense processen in da achtergrond blijven draaien. Als dat zo is, kan ik het hele HTC Sense Interface dan verwijderen als ik mijn Desire geroot heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Misschien is het al eens langsgekomen maar als ik een mms ontvang met een foto kan ik deze niet bekijken. Ik krijg een bericht dat er een mms bericht klaar staat en of ik deze wil downloaden (Telfort). Als ik vervolgens het bericht download kan ik hem openen en dan krijg ik als bijlage een diavoorstelling. Deze bijlage kan ik openen maar dan krijg ik een zwart beeld met het onderwerp van het mms bericht er boven.

Hoe kan ik dit oplossen?

p.s. het versturen van een mms bericht gaat wel goed.
Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.