Ik heb zojuist opnieuw een factory reset gedaan (via clear storage in het HBOOT menu, zoals davidov2008 aangeeft), de batterij er 20 minuten uit gelaten, er toen weer ingedaan en opnieuw aangezet. M'n SIM card heb ik er ook niet in gedaan, op m'n SD-card alleen de belangrijkste mapjes teruggezet (eerder al geformatteerd zowel via Windows als via de telefoon, ook gescand op fouten).Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 09:53:
[...]
Misschien een open deur, maar heb je al eens een factory reset gedaan en dan de Desire niet gelijk opgestart? Dus even de accu er een kwartier of een half uur accu eruit laten en dan pas opstarten.
Alle instellingen zo ongeveer teruggezet zoals ik ze had, nog geen apps gedownload, standaard widgets op hun normale plek. Ok, dat ging allemaal goed, dus ik denk, ik ga hem weer uitzetten (kijken of dat goed gaat). Voor de zekerheid nog eerst op vliegtuigmodus gezet zodat er geen verbindingen meer zijn tijdens afsluiten en herstarten.
Opnieuw aangezet, ik zie net dat vliegtuigmodus nog aan is en *poef*, weer een reboot... aaargh.
Dus maar weer 't HBOOT menu, Fastboot, Power down, een tijdje wachten terwijl ie uit is, weer aan en nu doet ie het voorlopig weer eventjes...
Nu nog m'n SIM-card terugstoppen. Ik vrees dat ie weer spontaan gaat rebooten zodra hij verbinding wil gaan maken met Vodafone. Ik hoop niet dat er ondertussen weer een Vodafone-storing is, want dat helpt dan ook niet echt.