Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-05 16:20

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Sinds vandaag heb ik een vreemd probleem met m'n G1. Alles werkt prima, inclusief browsen op internet. Echter, m'n Gmail kan niet meer gesynct worden. Het viel me vanmiddag op dat ik een aantal ongelezen mails in m'n Gmail had staan die niet op m'n G1 verschenen. Ik heb vanavond wel even m'n foon uit- en aan gezet, en zie nu dat 'ie rond die tijd nog een keer heeft gesynct. Maar sindsdien dus weer helemaal niet. Ook als ik naar beneden scroll kunnen oudere mail-items niet opgehaald worden (geen verbinding). En om nou elke keer dat ik m'n mail wil lezen m'n G1 te rebooten...

Overigens lees ik hier op AndroidWorld een bericht van iemand met een zelfde probleem (alleen dan met een Hero). Mijn vraag is dus, hebben meer mensen hier last van, of ben ik toch zo ongeveer de enige?

Nog even snel wat specs:
- toestel: T-mobile G1
- netwerk: T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
En wat als je via wifi verbind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
Goeie! En inderdaad, over wifi werkt het dus wel. Blijkbaar dus toch een netwerk-issue van T-mobile (toch?)... Nou ja, laat ik het nog heel even een avondje aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Her en der kom ik de laatste dagen meer van dit soort berichten tegen. Heb zelf met m'n Desire ook syncissues met gmail. Via wifi werkt het wel, dus het lijkt inderdaad een T-Mobile probleem.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retpics
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-05 20:33
Ik heb hier hetzelfde probleem op windows mobile. Heb de hele dag al ongelezen berichten in mijn Postvak In staan die niet gesynced worden naar mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Retpics schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:55:
Ik heb hier hetzelfde probleem op windows mobile. Heb de hele dag al ongelezen berichten in mijn Postvak In staan die niet gesynced worden naar mijn telefoon.
Ook gmail en t-mobile?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retpics
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-05 20:33
Inderdaad met Gmail, maar ik zit bij Hi in plaats van T-Mobile.

Edit: Ik heb overigens nog niet via wifi geprobeerd, zal dit morgen eens doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Retpics op 19-06-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:41
Vriend van mij heeft het ook met z'n HTC Desire i.c.m. T-Mobile. Lijkt een netwerkprobleempje dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlowijs
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-03-2022
Kun je toevallig ook geen mail meer versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Met een Hero en T-Mobile. Gmail syncht 95% van de tijd niet, en als ik het handmatig probeer werkt het ook niet. Dan soms komen er wel weer mailtjes door. Maar de market werkt via mijn mobiele dataverbinding helemaal niet, daar heb ik WiFi voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Sagaris schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:13:
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Met een Hero en T-Mobile. Gmail syncht 95% van de tijd niet, en als ik het handmatig probeer werkt het ook niet. Dan soms komen er wel weer mailtjes door. Maar de market werkt via mijn mobiele dataverbinding helemaal niet, daar heb ik WiFi voor nodig.
Market werkt via mijn mobiele dataverbinding ook totaal niet op het moment. Via WiFi werkt alles perfect. Heb alle tips die er op internet staat al eens geprobeerd (de data van gmail clearen bij manage applications bijvoorbeeld), maar dergelijke dingen werken slechts tijdelijk.

Lijkt op een netwerkprobleem, bij Google of bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
Het blijft toch een wat hardnekkiger probleempje... Syncen lukt nog steeds wel over m'n wifi, maar niet over de 3G. En bij T-mobile weten ze natuurlijk van niks... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05 07:46
Dit probleem ondervind ik sporadisch de afgelopen dagen... ook google maps heeft bij mij soorgelijke problemen...
Dit is ook via T-mobile, maar is ook een dienst van google zoals het probleem van de TS...
Het probleem doet zich als volgt voor, wanneer ik zoek op bijvoorbeeld amsterdam dan word er soms niet gevonden.. na 3 of 4 keer word dan eindelijk amsterdam gevonden. Waneer ik hier heen wil navigeren kan er geen route worden gevonden...

Even een opsomming.. dit is ook met
- G1
- T-mobile
- Google dienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theBIGone
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 15:11
Gmail syncht bij mij wel redelijk, maar heb meer problemen met de marketplace die onberijkbaar is en het synchen van mijn contactlist. Ook kan ik via de browser wel op internet, maar google pagina's als gmail en marketplace werken niet.

Jammer dat nu de problemen van t-mobile zijn opgelost er weer een nieuw probleem naar voren komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
cctl01 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 14:14:
Dit probleem ondervind ik sporadisch de afgelopen dagen... ook google maps heeft bij mij soorgelijke problemen...
Dit is ook via T-mobile, maar is ook een dienst van google zoals het probleem van de TS...
Het probleem doet zich als volgt voor, wanneer ik zoek op bijvoorbeeld amsterdam dan word er soms niet gevonden.. na 3 of 4 keer word dan eindelijk amsterdam gevonden. Waneer ik hier heen wil navigeren kan er geen route worden gevonden...

Even een opsomming.. dit is ook met
- G1
- T-mobile
- Google dienst
Ik herken je omschrijving ook. Sporadisch kan ik nu wel syncen, maar meer niet dan wel. Ik zou haast denken dat de combi Google en T-mobile ergens problemen geeft, aangezien het gebruik van de Google-diensten via m'n eigen wifi wel gewoon werkt, en andere data-applicaties behalve Google-diensten ook gewoon over m'n 3G werken. Als ik morgen nog steeds problemen heb ga ik toch maar eens een belletje richting T-mobile wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 21:26
tijn.online schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:35:
[...]

Ik herken je omschrijving ook. Sporadisch kan ik nu wel syncen, maar meer niet dan wel. Ik zou haast denken dat de combi Google en T-mobile ergens problemen geeft, aangezien het gebruik van de Google-diensten via m'n eigen wifi wel gewoon werkt, en andere data-applicaties behalve Google-diensten ook gewoon over m'n 3G werken. Als ik morgen nog steeds problemen heb ga ik toch maar eens een belletje richting T-mobile wagen...
En ik herken jullie beiden beschrijvingen. Het werkt helemaal niet maar zodra ik wifi aanzet PATS dan haal ik alle mailtjes binnen. Als ik inderdaad morgen nog problemen ondervind dan ga ik maandag ook een belletje plegen. Wat wel het rare is als ik gewoon via de browser dus naar gmail ga dan werkt het perfect. Dus het is toch iets in de verbinding

[ Voor 7% gewijzigd door Cardo op 19-06-2010 21:15 ]

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-05 15:43

jerry_a

doei

Heel herkenbaar allemaal. Ik heb dus hetzelfde en ook T-Mobile.
Na de netwerkproblemen nu dit weer?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
Het lijkt er inmiddels wel op.. ik dacht dat ik de enige was of dat het toeval was, maar dat lijkt niet zo te zijn.
via de browser doet gmail het hier ook perfect.

@jerry_a, heb je ook een G1?

Ik denk toch dat voor ons t-mobile het aanspreek punt moet zijn. Ik zal maandag waarschijnlijk ook even gaan bellen. als er meer klachten van het zelfde probleem binnen komen kan dat de zaken misschien bespoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theBIGone
Het rare is dat het probleem, bij mij, niet consistent is. Ik had net mijn telefoon terug gezet naar de factory settings en de error zorgde ervoor dat ik de afgelopen 4 uur niet eens mijn gmail account kon aanmelden. Nu doet hij het ineens weer. Gister exact het zelfde, eerst werkt het ok en dan ineens niet meer. Ik ben benieuwd waar het probleem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Een Desire.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:12

Nakebod

Nope.

Kan hier ook alleen via WIFI mail ophalen.
<sarcasme>Of is dit T-Mobiles methode om het netwerk te ontlasten?</sarcasme> Zal vast heel veel dataverkeer schelen zo :P

Loopt ook al een topic op het T-Mobile forum.
Daar melden mensen ook dat Maps en Navigatie ook problemen zouden geven, daar merk ik dan weer niets van eigenlijk.
Edit: Ook market, daar heb ik dan wel last van volgens mij, begint soms pas na 15 minuten ofzo te downloaden.
Edit2: Nu zeg ik wel dat het sarcasme is, maar de problemen zijn wel ongeveer ontstaan nadat T-Mobile een SMS (Anoniem: 282840 in "Storing Internet T-Mobile") had gestuurd dat de problemen opgelost waren

[ Voor 26% gewijzigd door Nakebod op 20-06-2010 11:13 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
Nakebod schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:02:
Kan hier ook alleen via WIFI mail ophalen.
<sarcasme>Of is dit T-Mobiles methode om het netwerk te ontlasten?</sarcasme> Zal vast heel veel dataverkeer schelen zo :P

Loopt ook al een topic op het T-Mobile forum.
Daar melden mensen ook dat Maps en Navigatie ook problemen zouden geven, daar merk ik dan weer niets van eigenlijk.
Edit: Ook market, daar heb ik dan wel last van volgens mij, begint soms pas na 15 minuten ofzo te downloaden.
Edit2: Nu zeg ik wel dat het sarcasme is, maar de problemen zijn wel ongeveer ontstaan nadat T-Mobile een SMS (Anoniem: 282840 in "Storing Internet T-Mobile") had gestuurd dat de problemen opgelost waren
Ik ondervind ook problemen met market, maps navigatie en gmail app. Eigenlijk heel het toestel dus wel zon beetje, behalve de internet browser 8)7 Zou het schelen er een custom rom erop te zetten? Wel weer risico met garantie enzo. Maar als het iets in de verbinding is dan helpt het niet. Mocht het in de software zitten dan natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
Het lijkt me in dit geval toch echt een euvel in de verbinding, aangezien het bij iedereen wel werkt over een wifi-connectie. Zou niet direct naar een custom-rom gaan grijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik zou je telefoon iig niet om deze reden rooten, de kans dat het daarna wel werkt is nihil.
Tenzij je toch al van plan was om te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Titelfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zou even wat testen met labsfuncties (uitzetten, vaak veroorzaken die het). Ook kan je kijken of je wel iets kan syncen. Bijvoorbeeld alleen mail, alleen de kalender of alleen de contacten. Meestal is het iets bij Google als het bij mij niet werkt (al heb ik geen Android toestel, maar als het niet in het toestel zit maakt dit ook niet uit ;) )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202702

Marzman schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:44:
Ik zou even wat testen met labsfuncties
Even een vraag: wat zijn volgens jou labsfuncties?? Zou het graag proberen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Alles wat bij GMail onder Settings/Labs staat? :+
Behalve dat alles hier al uitstaat, waarom zou het dan wel werken via WIFI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
Ja dat laatste vroeg ik mijzelf dus ook al af. Gezien alle labfuncties bij mij uitstaan :+ Ik denk dus dat het probleem helaas heel ergens anders ligt dan in een gmail instelling zelf. Gezien ik met mijn vorige telefoon de nokia e71 prima met de gmail app in gmail kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Vreemd, ik heb sinds een week ofzo vooral problemen met de Android Market, GMaps en GMail. Internet doet het inderdaad gewoon via 3G/H.

Aan m'n rom lag het niet, want ik krijg hetzelfde gedrag met MrBang2.0 en VIllainROM 10.3.

* Apie! gaat maar weer een storingsformuliertje invullen.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalfW
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
zoals ik in het topic "milestone Rooten en custom roms"al schreef,

heb ook ik problemen met t-mobile,

mijn maps werkt niet,
gmail werkt soms
en de market wil ook voor geen meter,

ik heb gewoon hsdpa dekking en de browser werkt prima.

alle functies werken wel als ik via wifi verbind.
dus dan moet het wel aan T-mobile liggen,

en ook ik heb het probleem sinds het smsje van T-mobile waarin stond dat de problemen verholpen zijn...

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
Nu ik er overna denk lijkt het idd of alle problemen begonnen toen ze "opgelost" waren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Sinds vandaag heb ik ook problemen met de Android Market en GMail. Ik krijg geen mail binnen en de Market werkt ook helemaal niet. Google Maps werkt wel gewoon en ik kan ook zonder problemen internetten. Omgeving Utrecht op 2G/3G/HSDPA.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Ik heb ook hetzelfde al sinds mijn tmobile abbo in ging een maandje geleden.. browser werkt slecht, market en gmail en maps niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvdBerg
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 16:20
Ook bij mij soortgelijke problemen:
- Google Maps: geen dataverbinding mogelijk
- Gmail: werkt soms wel, soms niet
- Market: doet vaag, apps installen/updaten gaat bijna gegarandeerd fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

SvdBerg schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:09:
Ook bij mij soortgelijke problemen:
- Google Maps: geen dataverbinding mogelijk
- Gmail: werkt soms wel, soms niet
- Market: doet vaag, apps installen/updaten gaat bijna gegarandeerd fout
Mail sturen, klantenservice bellen, klantenservice bellen en als laatste klantenservice bellen.

Ik had een zeer behulpzaam meisje wat erop hamerde dat ik mijn simkaart moest testen.
Zometeen maar weer bellen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ik heb ook problemen met gmail synchronisatie op m'n desire (icm t-mobile). WiFi of 3G maakt geen verschil.

Als ik echter bij Settings -> Accounts & Sync ga kijken zie ik onder in beeld de tekst:
Sync is currently experiencing problems. It will be back shortly.
Helaas dus niet 'shortly', want de laatste sync heeft afgelopen donderdag rond 19:00 plaatsgevonden...
Het feit dat die melding er staat doet vermoeden dat het een android probleem is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:11

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ook hier issues, met name met de Market. Heb al het een en ander laten checken, maar ik heb het vermoeden dat het aan de Google kant zit. Zie ook http://www.telegraaf.nl/d...oid_Market__.html?cid=rss

Hier staat het probleem ook beschreven met een workaround.

[ Voor 26% gewijzigd door FooLsKi op 21-06-2010 11:49 . Reden: Extra info toegevoegd ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Market geeft geen problemen hier, vanmorgen toevallig nog veel gebruikt, er was een nieuwe XDAndroid versie beschikbaar. De Market leeggeplukt zonder problemen.

Maar om het gmail probleem leuker te maken:
Gmail app werkt niet. (Mail, Calendar en ik gok Contacts ook)

Gmail via de normale Android mail applicatie via:
IMAP: Werkt.
Exchange: Werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
Dat laatste had ik ook ondervonden. Maar ik wil gewoon dat het via de gmail applicatie werkt. ook omdat je via die applicatie je mail veel beter kan bekijken. Dus het kan toch ook echt aan gmail/android kant liggen. Ik vind het maar een raar probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 23:59
Heb precies hetzelfde ook al een hele tijd.

- Gmail synct heel af en toe en zegt gewoon dat er geen nieuwe mails zijn
- Market pagina opent lang niet altijd, geeft problemen

Zet ik dan wifi aan werkt het allemaal wel gelijk. En als ik in een andere regio ben werkt het af en toe wel gewoon als normaal. Het ligt dus sowieso aan het brakke 3G netwerk van T-Mobile. Zit zelf in regio Eindhoven waar dit al zo'n 2 maanden voorkomt. Al vaak genoeg geklaagt maar T-Mobile lijkt niets te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

De workaround voor de Market toegepast en nu doet gmail synchronisatie 't ook spontaan weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

TheRookie schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:53:
De workaround voor de Market toegepast en nu doet gmail synchronisatie 't ook spontaan weer :)
Of.. het is toeval (of opgelost), of dat werkt echt :?
Maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het werkt, ik ben vanmorgen dus begonnen met een schone telefoon, niets stond erop en het werkte niet.
Maar voordat ik die workaround had geprobeerd werkte het niet, en daarna wel.. zeer vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
TheRookie schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:53:
Hier geen geluk met het proberen van de workaround. Als google problemen heeft, zou het dan niet bij iedere telco het zelfde liedje zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theBIGone
Heb net gebeld met t-mobile. Er goed en professioneel te woord gestaan, maar ook na overleg met haar collega's kon het probleem van de situatie niet worden achterhaald. Nu is de klacht doorgestuurd en zal ik worden gebeld als er nieuws was over een eventuele oplossing. Ik hoop dat die er snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 18:29
Kan mij ook toevoegen bij de klagers. Sinds vorige week last hiervan. Gmail pushed niet meer, en ook manual sync doet niet goed. Internet werkt daarentegen weer wel...heel apart. (Desire icm T-mobile)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202702

zelfde verhaal hier in Dordrecht: geen Gmail, MAps en Market werken niet. Net gebeld met de KS, ik word teruggebeld door de data-afdeling. ( HTC Legend - Relax ) Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.
Kan ook niet inloggen op het T Mobile forum....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:47
* meldt zich
Telefoon G1
Abonnement T-mobile
Google (maps, gmail, market) applicaties (google apps account) falen sinds de sms van T-mobile
Web werkt wel, via wifi werkt het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
Vreemd, sinds ongeveer een half uur lijken de problemen (vooralsnog) weg. Syncen lukt weer, zelfs een aantal keer achter elkaar. En ook de push-mail komt weer door. Ik hou het nog wel even in de gaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 18:29
Inderdaad, bij mij doet ie het ook weer perfect. Push doet het, en als ik mailtjes verwijder zijn ze ook van de server verwijderd...magic!?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik denk dat het opviel dat het netwerk weer goed werkte door blokkade van andere diensten :+

Ik hou het er dan maar op dat die workaround ook niets heeft uitgehaald, en dat het toeval was dat het daarna bij mij wel weer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 23:41
MarcoC schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 00:50:
Vriend van mij heeft het ook met z'n HTC Desire i.c.m. T-Mobile. Lijkt een netwerkprobleempje dus?
Bij diezelfde vriend werkt het nu ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theBIGone
Hier werkt het ook weer. Prima, ben alleen nogsteeds wel benieuwd wat het nou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalfW
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
Bij mij werkt ook alles weer :)

heb net vandaag ook gebeld, ben benieuwd of ze nog terug bellen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Werkt hier ook weer prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
theBIGone schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:21:
Hier werkt het ook weer. Prima, ben alleen nogsteeds wel benieuwd wat het nou was.
Ik ook, maar ben bang dat ze dat, na al hun netwerk-perikelen, niet aan de grote klok zullen gaan hangen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
Inderdaad 23:47 bij mij en het werkt ineens ALLEMAAL perfect. Maargoed dat kan natuurlijk ook zijn omdat het netwerk nu dusdanig is ontlast omdat het al wat later in de avond is. Ik wacht af tot morgen overdag |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 18:46

netblade

Sunrise

yeah de market werkt ook weer zoals het hoort :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363901

Tot 1,5 uur geleden ook geen probleem gehad maar ze zijn weer helemaal terug gmail, market, maps en navigation werken helemaal niet meer via tmobile. met wifi en kpn kaart werken ze nog wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-05 13:44
Ik zie dat ik niet de enige met het probleem ben (ik had er overheen gelezen aangezien ik geen Gmail gebruik). Maar inderdaad, de market en google maps werken niet of nauwelijk via t-mobile (terwijl internet dan gewoon perfect werkt). Google Maps werkt via wifi gewoon goed, alleen de Market werkt soms schandalig slecht via wifi.

Wat ik mij ook afvraag is waarom de Market soms gewoon "geen zin" heeft om applicatie te downloaden. Ik zeg dan dat hij iets moet downloaden (gewoon via wifi, rest van de market werkt wel goed), en vervolgens doet hij met dit commando een aantal minuten helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Probleem is hier ook weet terug. Erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ben bang dat het nu wel een gmail probleem is, verstuur net als test vanaf 2 verschillende e-mail adressen, en zie niets binnenkomen via het web, en ook niet op mijn telefoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mij lijkt het geen gmail probleem aangezien de mail via wifi en een kpn kaart prima binnen komt. Ik ben bang dat Nakebod een ander probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

D'oh, ik zit onder de verkeerde user te gluren :+
Maar dan werkt de sync @ telefoon iig weer niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
Ik ga maar meer zo'n formulier invullen, heb er de afgelopen 72 uur dan 3 ingevuld

[ Voor 36% gewijzigd door cctl01 op 22-06-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theBIGone
Hier is het ook weer terug. Man, kan het dan nooit goed blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 13:48
Hier ook sinds 16.27 geen sync meer met gmail. Mail maar weer even via imap binnenhalen.
Agenda thuis met wifi synchroniseren.
Wel een flinke deuk in het vertrouwen wat ik had in de synchronisatie met gmail....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Vertrouwen in gmail sync is nog steeds 100%. Vertrouwen in T-Mobile daalt met het uur.
Heb inmiddels wel de testmailtjes van een uur geleden binnen, snel he? :P Dus gelijk een test erachteraan, en daar kan ik denk ik nog wel even op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
Ik zit even verder te lezen in o.a. iPhone forums en daar zijn ook problemen met gmail sync. iOS4 is vandaag uitgekomen en daardoor lijken google servers zwaar belast??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
Hier is het ook weer gestopt :( werkte 1 dagje probleemloos. Snik wat is dat toch :( Mevrouw aan de telefoon wijste mij erop dat er geld terug kon worden gekregen. Maar dat wil ik niet, IK WIL WERKEND INTERNET 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
*meldt zich ook weer met sync-problemen...

Schiet lekker op daar bij T-mobile. En maar volhouden dat hun data-netwerk weer helemaal probleemloos functioneert... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
Hier werkt het weer sinds vanmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werkt hier ook weer sinds vanmorgen. Ik vraag me af of ze het vanavond weer dicht zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Het syncen werkt zo te zien hier ook weer.
Hoop dat het nu eens blijft werken, zoals die goede oude tijd dat ik nooit problemen/klachten had over T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
Het begint zo onderhand een jo-jo te worden. Vanmorgen inderdaad weer geen problemen, maar sinds een uur of één weer geen synchronisatie mogelijk en geen market... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het heeft weer een uur of 7 mogen werken en het is ook weer gestopt met werken. Ik heb echt totaal geen vertrouwen meer in T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik heb het eens in de T.net nieuwssubmit gegooid. Misschien dat wat meer (negatieve) publiciteit helpt bij het oplossen van problemen.
Blijf voorlopig maar synchroniseren via imap, dat werkt vooralsnog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
Het is op dit moment ook totaal onduidelijk wat er nou aan de hand is. Ik houd dit topic en die op het tmobile forum in de gaten. dat en zo af en toe een formuliertje invullen is het enige wat gebruikers op dit moment kunnen doen. Goeie actie nakebod, misschien dat dit iets teweeg brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-04 13:03
hier eigenlijk last van geen maps, market, navigation etc. Gmail heeft wel altijd gewerkt, maar ik heb het probleem sinds ik mn sim in mn nieuwe milestone android heb gegooid. dagen daarvoor in mn touch pro 2 had ik geen last.

ik ondervind het dus al vanaf het begin van mn milestone, zo een 2 weken geleden. via wifi geen probleem en razendsnel internet.

ow ja, uploaden vanaf milestone naar picasa doet het ook niet :(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Maps is echt niet vooruit te branden, soms krijg je een deel van de kaart binnen en daarna niks meer. Gmail push werkt zelden. Market helemaal niet. Via wifi werkt alles prima. Heb dit ook al via een webform naar ze gestuurd, hopelijk krijg ik ook geld terug want dit begint me serieus te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-04 13:03
maar ja, ligt het nou aan google of tmobile? is daar al uitsluitsel over?
het valt me trouwens wel op dat ik op de milestone met android langzamer internet heb dan op mn tp2

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vanmorgen om 07:55u op de sync knop gedrukt: 0 nieuwe mailtjes, terwijl ik elke nacht een MotoGP nieuwsbrief ontvang. Ongeveer een half uur later krijg ik een mailnotificatie dat ik drie nieuwe mailtjes heb, terwijl ik auto-sync uit heb staan. Lekker bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
fabstar81 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:57:
maar ja, ligt het nou aan google of tmobile? is daar al uitsluitsel over?
het valt me trouwens wel op dat ik op de milestone met android langzamer internet heb dan op mn tp2
Via wifi geen problemen. Dus het kan alleen maar aan T-Mobile liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Laatst online: 24-05 21:42
Na de nieuwspost te hebben gezien waarin gelinkt werd naar dit topic kom ik me ook melden. Ook T-Mobile en ook al enkele dagen last van.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik kan ook nogsteeds de Market niet in via t-mobile :( Is al maanden zo, en bij t-mobile helpdesk ontkennen ze het! Lekker :(

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:11

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Probleem zit m.i. niet bij T-Mobile omdat de dataverbinding verder gewoon perfect werkt. Het enige wat niet werkt is Gmail en wat Google services. Las op de FP ook een comment dat iemand met Vodafone exact hetzelfde probleem heeft. Best leuk als jullie T-Mobile willen bashen, maar doe eerst wat meer onderzoek...

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

FooLsKi schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:49:
Probleem zit m.i. niet bij T-Mobile omdat de dataverbinding verder gewoon perfect werkt. Het enige wat niet werkt is Gmail en wat Google services.
Dat is geen bewijs op zichzelf. Misschien/waarschijnlijk gaat de communicatie met de googleservers via een andere poort oid.
Las op de FP ook een comment dat iemand met Vodafone exact hetzelfde probleem heeft. Best leuk als jullie T-Mobile willen bashen, maar doe eerst wat meer onderzoek...
Waar staat die reactie dan? Tot nu toe zijn de problemen alleen te vinden bij T-Mobile dus wat zou je verder moeten uitzoeken. Via wifi werkt het wel gewoon. Ervaringen uiten is niet gelijk hetzelfde als bashing.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Het lijkt momenteel wel weer te werken, sinds een half uurtje ofzo.
Daarvoor deed ie het alleen via WIFI.

Edit: En te vroeg gejuicht. Krijg nu weer No Connection als ik mail ophaal.

[ Voor 27% gewijzigd door Nakebod op 24-06-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Bij mij duidelijk niet. Ik mis alle mailtje van vandaag, los van diegene die ik vanmorgen thuis gesynct heb via wifi. Ook na een reboot (zojuist na installatie van Android 2.2 FRF83 :9~ ) en een poging tot handmatige sync.

Heel vervelend dit.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
ah vandaar, Grrrrrrrr ik heb me telefoon al 2x opnieuw geïnstalleerd, ik dacht waarom synchroniseert mijn gmail ineens niet meer....
maar het zijn de vrienden van T-mobile die het weer verziekt hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Waarom ga je in godsnaam je telefoon opnieuw installeren als je Gmail niet synchroniseert 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Het tmobile twitter webcare team (http://twitter.com/tmobile_webcare) reageert volgens mij vrij vlot toch? Moet ook wel omdat allemaal klachten publiek binnenkomen. Heb zelf geen twitter, maar misschien kan iemand een link naar dit topic onder de aandacht brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 20:36
Hier nog een tmobile-er die problemen heeft. Maar dat heb ik eigenlijk sinds februari. Market die vaak fout gaat, maps die niet laden, mail die laat binnen komt etc. etc.

Download snelheid is momenteel in maastricht ongeveer 50kb met uitschieters naar 200kb/s.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
  • Laatst online: 21:17
Het was al niet best met de verbinding maar nu is het helemaal kloten, sync mail, agenda, contacten werken helemaal niet en Android market werkt alleen via Wifi! Op 't werk zit ik tussen 2 zendmasten maar jammer hier ook slecht tot geen verbinding.
Dus ook met een ge-roote heb je er last van dat het allemaal niet werkt.

T-Mobile levert hier toch mooi wanprestatie!

G1
Android 1.6
Rom: Super D 1.10.3

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:18

luigi87

Domotica Fanaticus

ik heb ook problemen sinds dit weekend met gmail syncen, de rest werkt wel goed bij mij.
alleen dinsdag kon ik niet bellen en of gebeld worden.
heeft T-mobile al oplossingen hiervoor dan?

Motorola milestone android 2.1
T-mobile

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-05 09:53

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Waar heeft T-Mobile de laatste tijd geen problemen mee? Misschien een beetje flauw antwoord, maar ik heb wel dat idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:16

Kroontje

...

Hier ook de nodige problemen met Google services vanaf mijn HTC Desire over het T-Mobile netwerk. Vanmorgen gebeld met T-Mobile, aangedrongen op een ticket richting 2de-lijns, de technische afdeling. Geverifieerd na een later belletje of het ticket was aangemaakt en wanneer er, überhaupt, een reactie komt binnen 7 werkdagen post ik hier weer.

Uiteraard wist niemand binnen T-Mobile iets van deze problemen. Het idee heerst daar, wanneer mobiel internet functioneert, zullen de verschillende Google services ook wel moeten functioneren. :'(

Meldt iedereen trouwens zijn/haar problemen bij T-Mobile? Hoe meer klachten, hoe snellere actie/reactie hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:18
Had zelf ook bijna een nieuewe rom op mijn Hero gezet, maar blijkbaar is dit dus het probleem.

Zelf maar ik via Ben gebruik van het T-Mobile netwerk. Het syncen van Gmail gaat van geen kanten. Terwijl het gewoon checken van de mail via de browser ook wel traag is, maar wel gaat. Het lijkt er inderdaad op dat er specifieke servers of poorten geblockt worden op het T-Mobile netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 10:07
Had van dit probleem ook last toen ik mijn Hero had gereset naar een stock ROM. Bij het opnieuw aanmelden met mijn google account had ik geen verbinding. Er kon geen veilige verbinding worden gevonden o.i.d.

Een week later met mijn nieuwe Desire hetzelfde probleem, op WiFi gaat het aanmelden foutloos :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Ik heb een mail gekregen naar aanleiding van een klacht en meteen maar weer wat vragen beantwoord. Het was vandaag helemaal waardeloos met het Google gebeuren.

hoi

Pagina: 1 2 3 4 Laatste