Probeer maar, je kan er nooit dommer van woorden.cctl01 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:59:
Met je telefoon surfen naar calendar.google.com werkt ook niet. Is het mogelijk en of verstandig een trace hier naar uit te voeren? Ik heb nog niet geprobeerd of het via tetheren op de pc wel zou werken, maar dit lijkt me niet waarschijnlijk.
En ja hoor, het is weer tegen middernacht en alles werkt ineens weer. (gmail, maps, market) Ik gok tot een uur of 8 morgenvroeg, net zoals de afgelopen paar dagen steeds.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Idem dito hier, 7009.
En nu wil zelfs ook speedtest zijn werk doen...0.94Mbps up/ .49Mbps down
(WWplus Flex25 icm Desire)
Trouwens wel handig dat logfile van Speedtest
je ziet alleen niet de mislukte pogingen
En nu wil zelfs ook speedtest zijn werk doen...0.94Mbps up/ .49Mbps down
(WWplus Flex25 icm Desire)
Trouwens wel handig dat logfile van Speedtest
Bij mij was het inderdaad ook raak: vanaf 22:00 gisteravond werkte het weer, t/m as we speak.Nakebod schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:58:
En ja hoor, het is weer tegen middernacht en alles werkt ineens weer. (gmail, maps, market) Ik gok tot een uur of 8 morgenvroeg, net zoals de afgelopen paar dagen steeds.
Rail Away!
Nu rond half 9 op het moment van schrijven werkt het nogsteeds.........
hoelaat zal hij eruit vliegen.

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Het lijkt hier ook allemaal weer te werken, mail komt binnen en ik kan weer apps downloaden uit de android market. T-Mobile reageert nog niet op twitter ...
Het lijkt hier weer te werken...het is een wonder....

"May our framerates be high and our temperatures low."
Ik juig niet te vroeg, dit heb ik al meerdere malen de afgelopen weken gehad.
Misschien cappen ze nu de apple istore
Misschien cappen ze nu de apple istore
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Hier lijkt de market ook weer te werken, al is het niet rete snel ofzo. Maar beter als niks
Owner of DBIT Consultancy
Het is vooralsnog een record
De laatste paar dagen was het iedere keer laat in de avond weer even werkend (En misschien ook snachts, maar dan slaap ik..) tot een uur of 8 á 9 de volgende ochtend, en daarna was het weer over met de pret.
Zelfs op deze locatie met maar liefst GPRS ontvangst..
(Of werkt het juist omdat het GPRS is en geen 3G
)
Zelfs op deze locatie met maar liefst GPRS ontvangst..
[ Voor 8% gewijzigd door Nakebod op 30-06-2010 09:40 ]
Zowaar! Ik kan hier ook weer syncen. Hou deze instellingen even vast T-Mobile!
Ha! Ze zullen wel een ingelaste vergadering hebben gehad vanacht.
Bij mij werkt gmail sync ook niet meer (Provider: Youfone).
We hebben geprobeerd of dit probleem ook optreedt op de redactie: en inderdaad, via de T-Mobile-simkaart geen toegang tot Android Market enz, via Vodafone-sim wel
^idem, ook geprobeerd, zelfde outcome
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik heb eerst flink geklaagt op twitter en daarna contact gehad met @tmobile_webcare sindsdien heeft het nog nooit zo goed en snel gewerkt als nu. Ze weten wat 'het' is en het kan dus wel.
Vreemd, bij mij werkt het nog steeds zonder problemen. Zou het iets te maken hebbeb met het feit dat ik gisteren mijn mobiele nummer naar het webcare-team heb ge-DM't en ze me nu weer full access geven? [/conspiracy-modus]arnoudwokke schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:43:
We hebben geprobeerd of dit probleem ook optreedt op de redactie: en inderdaad, via de T-Mobile-simkaart geen toegang tot Android Market enz, via Vodafone-sim wel
Ik heb wel het vermoeden dat het dat zal zijn. Hem die van mijn gisteravond ge-DM't en vanmorgen na 8 uur stroomde de mails weer binnen en kon ik razend snel updaten via de market. Een half uurtje later kreeg ik via DM de vraag van T-mobile of alles het weer doet. Volgens mij passen ze bij iedereen die klaagt even de Trafic-Shaper uit op het betreffende nummer. Het heeft nog nooit zo prettig en snel gewerkt al nu. Ik kan wel janken van geluk.tijn.online schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:05:
[...]
Vreemd, bij mij werkt het nog steeds zonder problemen. Zou het iets te maken hebbeb met het feit dat ik gisteren mijn mobiele nummer naar het webcare-team heb ge-DM't en ze me nu weer full access geven? [/conspiracy-modus]
Heb de zelfde problemen.
Ook merk ik dat de locatie bepaling minder is geworden. mischien is dat door de IOS 4 upgrade.
Zelf gebruik ik Netwerkradar om meldingen door te geven aan T-Mobile.
Deze app is gewoon te vinden in Apple's Appstore .
Ook merk ik dat de locatie bepaling minder is geworden. mischien is dat door de IOS 4 upgrade.
Zelf gebruik ik Netwerkradar om meldingen door te geven aan T-Mobile.
Deze app is gewoon te vinden in Apple's Appstore .
Ik ben daar inmiddels wel berucht, denk dat het zelfde idee bij mij heeft plaatsgevonden (na mijn ietswat felle reactie op het t-mobile forum dat het via een vpn wel werkte).Deem schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:14:
[...]
Ik heb wel het vermoeden dat het dat zal zijn. Hem die van mijn gisteravond ge-DM't en vanmorgen na 8 uur stroomde de mails weer binnen en kon ik razend snel updaten via de market. Een half uurtje later kreeg ik via DM de vraag van T-mobile of alles het weer doet. Volgens mij passen ze bij iedereen die klaagt even de Trafic-Shaper uit op het betreffende nummer. Het heeft nog nooit zo prettig en snel gewerkt al nu. Ik kan wel janken van geluk.
Denk niet dat ze op basis van telefoonnummer iets doorlaten, ik heb mijn nummer niet direct aan T-Mobile doorgegeven en het werkt hier nu zonder problemen.
Met Nakebod ^^ ik heb hier ook niet contact over gehad met T-Mobile en tot nu toe werkt het ook. Maar de afgelopen weken had ik wel eens vaker dat het overdag ook werkte, dus ik zou niet te vroeg juichen
Rail Away!
Ik krijg net een mail van T-Mobile :
Beste meneer ****,
Onlangs heeft u problemen ondervonden met mobiel internet. Onze excuses hiervoor. Wij hebben er de afgelopen weken alles aan gedaan om voor u de problemen op te lossen. De 'filevorming' op het 3G netwerk voor mobiel internet is gelukkig opgelost. U kunt nu weer volop gebruikmaken van onze diensten.
Tegemoetkoming
Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft gehad van de netwerkproblemen. Daarom willen wij u graag tegemoetkomen. Binnenkort ontvangt u twee maanden van de abonnementskosten van uw internetbundel van ons terug: één maand voor het ongemak en één maand als bonus. Beide bedragen worden verdeeld over twee facturen. U vindt ze daar als volgt terug:
Eerste maand - Coulance Netwerk: € 8,36
Tweede maand - Bonus Coulance Netwerk: € 8,36
Heeft u vragen?
Wij hopen dat u weer naar tevredenheid gebruikmaakt van mobiel internet. Heeft u naar aanleiding van deze
e-mail nog vragen? Kijk dan op www.t-mobile.nl. U kunt natuurlijk ook bellen met de T-Mobile Klantenservice via het nummer 06 - 2400 1200.
Met vriendelijke groeten,
Alexander Hamel
Directeur T-Mobile Klantenservice
Owner of DBIT Consultancy
Ik ook, met andere bedragen..
* Eerste maand - Coulance Netwerk: € 12,56
* Tweede maand - Bonus Coulance Netwerk: € 12,56
Niet slecht.
Die filevorming hebben ze trouwens niet echt opgelost. Ze hebben gewoon overal stoplichten geplaatst voor al het verkeer. De iphone bus heeft altijd voorrang.
Same here, ik gebruik wnw+, jij ook? Daar zal het verschil waarschijnlijk in zitten.wlchris schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:37:
[...]
Ik ook, met andere bedragen..
* Eerste maand - Coulance Netwerk: € 12,56
* Tweede maand - Bonus Coulance Netwerk: € 12,56
Krijg ook net de mail mbt 2 maanden gratis w'n'w. 2x € 8,35.
Meen me te herinneren da ik 9,95 per maand betaal, maar goed.
Wel bizar, de hele ochtend heeft het niet gewerkt. Ik krijg die email met de compensatie en spontaan begint de synchronisatie weer te werken.
Ik kreeg dezelfde mail. Zal dat niet € 8,35 ex BTW zijn?AgoNitE schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:46:
Krijg ook net de mail mbt 2 maanden gratis w'n'w. 2x € 8,35.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
€8,36 * 1,19 = €9,95 dus dat lijkt me gewoon de BTW ja
[ Voor 12% gewijzigd door Smultie op 30-06-2010 12:00 ]
Krijg ook 2x12,56 terug. Terwijl ik eigenlijk "niets" betaal voor internet; heb 2 jaar gratis WnWplus bij mijn G1 gekregen.
LOL, gratis en dan nog klagen!Krypt schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:30:
Krijg ook 2x12,56 terug. Terwijl ik eigenlijk "niets" betaal voor internet; heb 2 jaar gratis WnWplus bij mijn G1 gekregen.
j/k
Vermoeden had ik ook alSMulTiE schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:59:
€8,36 * 1,19 = €9,95 dus dat lijkt me gewoon de BTW ja
Klagen omdat ik geen verbinding had; wilde niet perse geld terug hoor. Dit gaat regelrecht naar het Wilhelmina fonds.
Delen ze nu geld uit om je te kunnen aanmelden bij dat T-mobile klachtenfonds? Dat koste ook iets van 20 euro?
Sinds vanochtend werkt het weer naar behoren. Hopelijk blijft dit ook zo. Ik heb ook de mail gehad met de teruggave en compensatie voor de verstoring met de datadiensten.
Ik wilde het net komen melden. Heb al een paar emails gehad op mijn smartphone op het moment dat ze ook echt verstuurd zijn. Hopelijk blijft dit inderdaad zo.Rixard schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:03:
Sinds vanochtend werkt het weer naar behoren. Hopelijk blijft dit ook zo. Ik heb ook de mail gehad met de teruggave en compensatie voor de verstoring met de datadiensten.
☻/
/▌
/ \
Ik heb een mail gehad dat ik helemaal niks krijg. Met deze passage erin:
"U vraagt T-Mobile naar een compensatie voor de problemen die u ondervindt. Ik begrijp zonder meer dat u hiervan ongemak ondervindt. Op enkele internetfora wordt zelfs al gesuggereerd dat T-Mobile de serverconnectie met Google bewust zou hebben uitgezet, maar namens T-Mobile laat ik u weten dat dit geenszins het geval is. Op dit moment geeft T-Mobile dan ook geen compensatie voor de problemen die zich voordoen. Of er later nog een tegemoetkoming wordt gegeven kan ik geenszins garanderen."
Nogal opmerkelijk dat er zo ingegaan wordt op suggestieve berichten. Verder is er een verschil tussen compleet uitzetten en shapen, maar ik denk dat een discussie aangaan daarover toch weinig zin heeft. Maar ik verwacht dus wel een compensatie en anders zijn ze een klant kwijt.
"U vraagt T-Mobile naar een compensatie voor de problemen die u ondervindt. Ik begrijp zonder meer dat u hiervan ongemak ondervindt. Op enkele internetfora wordt zelfs al gesuggereerd dat T-Mobile de serverconnectie met Google bewust zou hebben uitgezet, maar namens T-Mobile laat ik u weten dat dit geenszins het geval is. Op dit moment geeft T-Mobile dan ook geen compensatie voor de problemen die zich voordoen. Of er later nog een tegemoetkoming wordt gegeven kan ik geenszins garanderen."
Nogal opmerkelijk dat er zo ingegaan wordt op suggestieve berichten. Verder is er een verschil tussen compleet uitzetten en shapen, maar ik denk dat een discussie aangaan daarover toch weinig zin heeft. Maar ik verwacht dus wel een compensatie en anders zijn ze een klant kwijt.
Lijkt hier ook weer 100% te werken, vanaf vanochtend. Zo goed heeft het de laatste 2 weken niet gewerkt (en daarvoor misschien ook niet...), dus het lijkt me helemaal opgelost. Jippie.
Hebben ze toch wel snel gedaan na flink klagen, dus soort van petje af voor t-mobile. Heb de 3G problemen hier niet gehad, dus dit was de eerste hiccup die ze wat mij betreft hadden, en die is vrij snel opgelost. Fijn! Als ik een twitteraccount had, zou ik daar ff 'dankjewel' zeggen...
Hebben ze toch wel snel gedaan na flink klagen, dus soort van petje af voor t-mobile. Heb de 3G problemen hier niet gehad, dus dit was de eerste hiccup die ze wat mij betreft hadden, en die is vrij snel opgelost. Fijn! Als ik een twitteraccount had, zou ik daar ff 'dankjewel' zeggen...
Fijn dat het bij jullie allemaal weer naar behoren werkt, maar hier kan ik het niet eens uitproberen omdat mijn hele mobiele dataverbinding eruit ligt door een storing in de zendmast.

Hier ligt het er anders weer uit, market is weer bagger bereikbaar en google maps werkt ook slecht.
Zit momenteel naast de A12 afslag bodegraven wel stom tv werkt eerst niet de market en maps wel, nu werkt tv weer en werken de maps en market weer niet.
Flik dit eens bij iPhone klanten, kijken of die het net zo leuk vinden als wij.
Zit momenteel naast de A12 afslag bodegraven wel stom tv werkt eerst niet de market en maps wel, nu werkt tv weer en werken de maps en market weer niet.
Flik dit eens bij iPhone klanten, kijken of die het net zo leuk vinden als wij.
[ Voor 39% gewijzigd door netblade op 30-06-2010 15:59 ]
Maps is weer erg traag ja op het moment. Alweer een paar keer data connection lost gezien.
-edit- Pushmail zelfde verhaal, komt niet meer aan.
Gaan we weer
-edit- Pushmail zelfde verhaal, komt niet meer aan.
Gaan we weer

[ Voor 29% gewijzigd door Frank-NL op 30-06-2010 16:02 ]
Inderdaad, ook hier was de vreugde weer voorbarig. Agenda synct nog vrolijk door, maar de rest ligt er weer uit. Lekker frustrerend allemaal... T-Mobile maakt op dit moment in ieder geval geenszins een competente indruk bij mij. Nieuwe klanten zouden hier op zijn minst toch grootschalig voor gewaarschuwd moeten worden!

Iedereen gewoon advisteren naar een echte provider te gaan, sinds Orange met T-Mobile is samengevoegd is het alleen maar dik achteruit gegaan, naar een bedrijf wat haar best deed voor de klant naar een arrogant rotbedrijf wat schijnbaar schijt heeft aan haar klanten. Allemaal leuk dat T-Mobile geen datalimiet heeft, maar als je er toch amper gebruik van kunt maken kan ik net zo goed naar Vodafone gaan die haar zaakjes toch wat beter op orde heeft! Laatste jaar T-Mobile hiertijn.online schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:07:
Inderdaad, ook hier was de vreugde weer voorbarig. Agenda synct nog vrolijk door, maar de rest ligt er weer uit. Lekker frustrerend allemaal... T-Mobile maakt op dit moment in ieder geval geenszins een competente indruk bij mij. Nieuwe klanten zouden hier op zijn minst toch grootschalig voor gewaarschuwd moeten worden!
Anoniem: 202702
Ik was ook even blij, maar Maps ligt er hier ook weer uit. Ben het ermee eens: dit zouden alle toekomstige klanten toch te horen moeten krijgen voordat ze een contract afsluiten. Ik denk dat Vodafone heel veel ex T Mobile klanten tegemoet kan zien de komende maanden. Nu maar niet te hopen dat hun netwerk ook plat gaat op het moment dat ze iPhone 4 gaan verkopen.
Anoniem: 360841
Same here, kan niet meer op de market en synced ook niet meer.
Geweldige indruk gemaakt dat tmobile ben vanaf januari klant. Gelukkig een 1 jarig contract
Geweldige indruk gemaakt dat tmobile ben vanaf januari klant. Gelukkig een 1 jarig contract
Gelukkig, ik ben niet de enige.
Zat rond 4 uur in de auto, ik hoor mail binnen komen. Gezien ik momenteel zowel Gmail als IMAP doe dacht ik al: Ik mis 1 notificatie. En ja hoor, geen Gmail icoontje, wel een normale mail.
Google Maps Navigatie kon ook al geen route ophalen, maar wat wel weer vreemd was, op de achtergrond zag ik wel de map goed laden, dat terwijl Google Maps zelf niets deed.
Denk dat Google Maps Navigatie de mappen anders binnenhaalt dan Google Maps
Zat rond 4 uur in de auto, ik hoor mail binnen komen. Gezien ik momenteel zowel Gmail als IMAP doe dacht ik al: Ik mis 1 notificatie. En ja hoor, geen Gmail icoontje, wel een normale mail.
Google Maps Navigatie kon ook al geen route ophalen, maar wat wel weer vreemd was, op de achtergrond zag ik wel de map goed laden, dat terwijl Google Maps zelf niets deed.
Denk dat Google Maps Navigatie de mappen anders binnenhaalt dan Google Maps
Heb toch maar eens een logcat van mijn G1 opgevraagd.
Zegt genoeg; allemaal timouts.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| I/vending (15894): at java.lang.Thread.run(Thread.java:1096) I/vending (15894): com.android.vending.BaseActivity.displayDialog(): Dialog (id= 1) was not shown as the application was paused. Dialog will be shown onResume W/vending (15894): com.android.vending.api.RequestDispatcher.performRequestsOver Network(): IOException while performing API request: The operation timed out E/vending (15894): com.android.vending.AsynchRequestRunner$1.runRequestRetryingF ailure(): Got IOException from async request: The operation timed out W/vending (15894): com.android.vending.api.RequestDispatcher.performRequestsOver Network(): IOException while performing API request: The operation timed out E/vending (15894): com.android.vending.AsynchRequestRunner$1.runRequestRetryingF ailure(): Got IOException from async request: The operation timed out I/ActivityManager( 144): Starting activity: Intent { act=android.intent.action. VIEW cmp=com.android.vending/.AssetInfoActivity (has extras) } I/ActivityManager( 144): Displayed activity com.android.vending/.AssetInfoActiv ity: 684 ms (total 684 ms) I/ActivityManager( 144): Starting activity: Intent { act=android.intent.action. VIEW cmp=com.android.vending/.AssetPermissionsSubActivity (has extras) } I/ActivityManager( 144): Displayed activity com.android.vending/.AssetPermissio nsSubActivity: 479 ms (total 479 ms) I/NotificationService( 144): enqueueToast pkg=com.android.vending callback=andr oid.app.ITransientNotification$Stub$Proxy@43f96050 duration=1 W/vending (15894): com.android.vending.api.RequestDispatcher.performRequestsOver Network(): IOException while performing API request: The operation timed out E/vending (15894): com.android.vending.AsynchRequestRunner$1.runRequestRetryingF ailure(): Got IOException from async request: The operation timed out |
Zegt genoeg; allemaal timouts.
Hier gaan we ook weer. Ik kan er gewoon van huilen zo pissig ben ik. Heb weer crusiale mailtjes gemist en mensen daarmee woedend gemaakt. Nog een paar dagen zo en het is echt byebye T-Mobile.
[ Voor 3% gewijzigd door Deem op 30-06-2010 17:03 ]
ik heb stom genoeg geen mail gehad, we 2 keer gebeld en gemaild. zal miss nog wel komen dan anders bel ik zelf wel weer 
vanmiddag werkte alles weer inderdaad ik was ook erg blij, kon alle google apps weer gebruiken. en nu is het weer over, market wil niet meer, gmail niet meer en contacten ook niet meer. weer alles over de wifi moeten doen.
gaat goed bij de gasten daarnaast heb ik maandag gebeld en zou ik dus gisteren terug gebeld worden, nog niks vernomen van ze.
hopelijk was vanmiddag de voorbode voor de verbetering. of ze hebben de iphone ff afgeknepen.
straks komen ze met de oplossing om om de week android en iphone af knijpen
vanmiddag werkte alles weer inderdaad ik was ook erg blij, kon alle google apps weer gebruiken. en nu is het weer over, market wil niet meer, gmail niet meer en contacten ook niet meer. weer alles over de wifi moeten doen.
gaat goed bij de gasten daarnaast heb ik maandag gebeld en zou ik dus gisteren terug gebeld worden, nog niks vernomen van ze.
hopelijk was vanmiddag de voorbode voor de verbetering. of ze hebben de iphone ff afgeknepen.
straks komen ze met de oplossing om om de week android en iphone af knijpen
- leeg -
Goed, dit is flink balen. Mijn telefoon is terug van reparatie! Nee dat is niet erg, maar ik kan hem eigenlijk totaal niet gebruiken op dit moment...
En tijdelijk ook geen WIFI hier. 
Heel af en toe komt Google Maps er na een lange tijd doorheen, maar dan scroll je een klein stukje, maar de rest van de kaart wordt dan niet geladen
Heel af en toe komt Google Maps er na een lange tijd doorheen, maar dan scroll je een klein stukje, maar de rest van de kaart wordt dan niet geladen
Twitterbericht van @arnoudwokke: "T-Mobile heeft problemen met Google-diensten (zie http://bit.ly/bKy3JI) onderzocht. Wat daaruitkomt, kun je zo lezen @ tweakers.net :)"
Ben benieuwd wat het nou is en of het snel verholpen kan worden.
Edit: Zie hier: http://tweakers.net/nieuws/68285/gebruikers-melden-problemen-met-google-diensten-op-t-mobile-netwerk.html
Ben benieuwd wat het nou is en of het snel verholpen kan worden.
Edit: Zie hier: http://tweakers.net/nieuws/68285/gebruikers-melden-problemen-met-google-diensten-op-t-mobile-netwerk.html
[ Voor 49% gewijzigd door Froyo op 30-06-2010 17:42 ]
Dat kan je nu lezen @ nieuws: Gebruikers melden problemen met Google-diensten op T-Mobile-netwerk
Wat preciezere informatie wat er allemaal onderzocht is zal wel handig zijn, want op dit moment moeten we T-Mobile op hun woord geloven, zonder dat we ook maar iets kunnen nagaan. Het blijft vreemd dat T-Mobile de enige is met problemen, precies nadat de eerdere problemen opgelost zouden moeten zijn. Vandaag was het heel even wat beter, maar nu weer network errors.
☻/
/▌
/ \
Denk dat dat nieuwsbericht nog wel eens hard kan gaan lopen met mensen die ook de problemen ondervinden. En zo worden het er langzaam aan steeds meer.
Zie je op Androidworld ook, 276 reacties sinds gistermiddag met voornamelijk klagende gebruikers.
Zie je op Androidworld ook, 276 reacties sinds gistermiddag met voornamelijk klagende gebruikers.
Anoniem: 163033
Tsja, fwiw, ik heb er ook last van (T-Mobile W&W + google diensten):
- google.nl laadt regelmatig niet
- Google Maps laadt vaker niet dan wel
- Gmail: "no connection"
- Android Market: "a network error has occurred"
Gewoon even naar nu.nl surfen en de pagina is in 3 seconden geladen…
Ik vraag me echt af wat ik nog doe bij T-Mobile.
- google.nl laadt regelmatig niet
- Google Maps laadt vaker niet dan wel
- Gmail: "no connection"
- Android Market: "a network error has occurred"
Gewoon even naar nu.nl surfen en de pagina is in 3 seconden geladen…
Ik vraag me echt af wat ik nog doe bij T-Mobile.
Detail: hotmail werkt bij mij ook niet, wordt die ook al dichtgeknepen ?
Dit is inderdaad om gek van te worden, het duurt nu al meer dan twee weken. Vandaag heeft het weer even goed gewerkt, maar op dit moment lijken de problemen weer terug. Ik bben in ieder geval voornemens over te stappen naar een andere provider.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
@ netblade: VPN, geniaal dat ik daar niet aan gedacht had!
Gelijk even een incomming VPN connections op mijn Win7 pc ingeschakeld, en ik sync mijn data weer via 3G. Gaat nog niet helemaal soepel, internet lijkt niet 100% via de VPN te lopen ofzo, ookal is VPN normaal verbonden. Disconnect en reconnect en het werkt weer even.
Nu had jij daar ook last van zei je, maar je gebruikt vast niet Windows 7's VPN service?
Hmm, VPN disconnected, Market downloads gaan door, en nieuwe downloads starten ook direct.
Weer opgelost?
Gelijk even een incomming VPN connections op mijn Win7 pc ingeschakeld, en ik sync mijn data weer via 3G. Gaat nog niet helemaal soepel, internet lijkt niet 100% via de VPN te lopen ofzo, ookal is VPN normaal verbonden. Disconnect en reconnect en het werkt weer even.
Nu had jij daar ook last van zei je, maar je gebruikt vast niet Windows 7's VPN service?
Hmm, VPN disconnected, Market downloads gaan door, en nieuwe downloads starten ook direct.
Weer opgelost?
[ Voor 11% gewijzigd door Nakebod op 30-06-2010 19:23 ]
Dit is mijn volledige trace via mijn Milestone via PDANet-App:jip_86 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:08:
cctl01 is er al wat bekend van de trace naar mail.google.com?
edit: Op dit moment werkt mijn Gmail ook gewoon goed via HSDPATracing route to googlemail.l.google.com [66.102.13.18]
over a maximum of 30 hops:
1 83 ms 90 ms 90 ms ez-in-f18.1e100.net [66.102.13.18]
Trace complete.
edit2: En Market en Maps ook
[ Voor 35% gewijzigd door Kixtart op 30-06-2010 19:24 ]
☻/
/▌
/ \
Zelfde probleem hier,
Agenda werkt nog wel, maar Gmail synct niet, web gaat wèl goed...
Dit doet zich al ongeveer 3 weken voor...
Ik heb een HTC Hero en heb Ben (T-Mobile)
Via Wi-Fi gaat alles goed...
Agenda werkt nog wel, maar Gmail synct niet, web gaat wèl goed...
Dit doet zich al ongeveer 3 weken voor...
Ik heb een HTC Hero en heb Ben (T-Mobile)
Via Wi-Fi gaat alles goed...
[ Voor 11% gewijzigd door theemstra op 30-06-2010 19:22 . Reden: toevoeging ]
Hm zojuist dacht ik laat ik iMDB for Android eens downloaden. Denk dat dit de eerste app is in 2 weken tijd die meteen start met downloaden!
lol ik test nu weer even. en het doet het weer. dit blijft heel raar zeker nu T-mobile zegt er niks aan te kunnen doen. hoe kan het dan dat vandaag het in eens wel even weer werk, weer weg is en nu wel weer werkt.
ik baal ik heb net mijn contract weer een jaar verlengt en zit dus tot volgend jaar augustus vast bij T-mobile.
hebben meer mensen die mail niet gehad over de compensatie?
ik baal ik heb net mijn contract weer een jaar verlengt en zit dus tot volgend jaar augustus vast bij T-mobile.
hebben meer mensen die mail niet gehad over de compensatie?
- leeg -
ik heb het ook.. gmail berichten blijven op verzenden staan.
thuis op wifi loopt het als een trein.
htc desire
thuis op wifi loopt het als een trein.
htc desire
Hoe denk je dat ze het hebben opgelost?Frank-NL schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:08:
Geblokkeerd lijkt me niet want het komt bij vlagen soms wel binnen. Echter is het wel opvallend dat sinds ze "hosanna 3G werkt weer!" hebben geroepen de Google diensten het laten afweten. Iemand moet toch ergens iets veranderd hebben.
Op de T.net-frontpage staat dat sommige mensen van de helpdesk hebben gehoord dat men inderdaad traffic shapet. In hoeverre helpdeskmensen wel of niet een clue kunnen hebben weet ik natuurlijk ook niet, maargoed, het lijkt erop dat er wel meer aan de hand is dus...
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Nouwja, onmogelijk is het niet om binnen 3 weken zoveel masten te activeren, ze stonden er al: http://www.mobilyz.com/ni...eeds-geplaatste-antennes/
Alleen als ik sommige reacties lees zijn ze vergeten dat die masten ook internet moeten hebben ofzo
Alleen als ik sommige reacties lees zijn ze vergeten dat die masten ook internet moeten hebben ofzo
Ik zit ook met problemen. probeer al sinds vrijdag de hyves applicatie te downloaden via 3g. heb hem nog steeds niet binnen. En ja heb t-mobile. We blijven wel bezig met die problemen.
Vind trouwens raar dat het bij anderen altijd goed werkt. Zoals een vriend van me met een kpn abonnement en zelfde toestel.
Vind trouwens raar dat het bij anderen altijd goed werkt. Zoals een vriend van me met een kpn abonnement en zelfde toestel.
Zo raar is dat nietVind trouwens raar dat het bij anderen altijd goed werkt. Zoals een vriend van me met een kpn abonnement en zelfde toestel.
Dat betekend dat er niets met het toestel an sich is, maar dat er tóch iets op het netwerk van t-mobile is dat deze problemen veroorzaakt.
Het zou nog interessant kunnen zijn om te kijken of de mensen die bij t-mobile problemen hebben een branded of unbranded phone gebruiken ?
Ik denk dat beide last ervan heben. Ik heb zelf een undranded Desire.TheRookie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 08:40:
[...]
Het zou nog interessant kunnen zijn om te kijken of de mensen die bij t-mobile problemen hebben een branded of unbranded phone gebruiken ?
hoi
Nogmaals een positieve reply: het werkt in mijn geval nog steeds best goed. Gisteren in de middag tussendoor even network error, maar vanaf 19.21 dit niet meer gehad.
☻/
/▌
/ \
Werkt hier ook goed en mobile tv blijft ook stabiel werken, ziet er goed uit vandaag.
Even afwachten tot 4 uur dan maar
Even afwachten tot 4 uur dan maar
Anoniem: 360841
Ik heb een branded hero en mijn klasgenoot een unbranded hero. Allebei krijgen we niets binnen.TheRookie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 08:40:
[...]
Zo raar is dat niet
Dat betekend dat er niets met het toestel an sich is, maar dat er tóch iets op het netwerk van t-mobile is dat deze problemen veroorzaakt.
Voor mij werkt het op Utrecht CS wel een stuk beter de laatste tijd, volgens mij hebben ze daar wel een 3G mastje bij geplant.Sorcerer8472 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:17:
[...]
Hoe denk je dat ze het hebben opgelost?Vast een stukje trafficshaping geïnstalleerd dat dit per ongeluk of opzettelijk veroorzaakt. Je bouwt binnen 3 weken namelijk ook niet zo veel masten uit dat dat alle problemen oplost. Da's gewoon onmogelijk, op een paar hotspots zoals Utrecht CS na misschien (is het daar weer bruikbaar trouwens?)
Het lijkt nu inderdaad vanmorgen even goed te werken. Ik ontving 2 mailtjes om 11:12 en 11:14 en deze ontving ik ook vrijwel direct op mijn telefoon. Ook heb ik om 11.45 geprobeerd om in de market te komen, en dat lukt ook. Maps lijkt ook zijn kaarten weer goed te laden. Ook de agenda en contacten konden sinds 29-06-2010 weer gesynchroniseerd worden zonder fouten!
Dit alles heb ik getest via 3G met de HTC Magic. Als het zo blijft werken ben ik weer tevreden.
Dit alles heb ik getest via 3G met de HTC Magic. Als het zo blijft werken ben ik weer tevreden.
Net een mailtje gehad verzonden op 10:28, jammerrrrr....
[ Voor 3% gewijzigd door P5ycho op 01-07-2010 13:11 ]
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Alle diensten werken bij mij weer, Docs, Maps, tutti functionari!
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Nevermind
[ Voor 71% gewijzigd door netblade op 01-07-2010 14:43 ]
Bij mij werkt het ook weer, ideaal!
Net vorige week een weekend weg, en geen email kunnen ontvangen
Vervelend...
Net vorige week een weekend weg, en geen email kunnen ontvangen
Op dit moment ligt alles weer plat.Qua arrogantie schiet T Mobile op dit moment KPN en Vodafone ver, heel ver voorbij. Ze kunnen niks vinden, maar honderden serieuze smartphonegebruikers klagen. Ze reageren niet op klachten en bellen nooit.
En ineens werkt het weer............ik ga eerst maar eens op vakantie en zie wel hoe het er bij staat als ik terugkom.
En ineens werkt het weer............ik ga eerst maar eens op vakantie en zie wel hoe het er bij staat als ik terugkom.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 202702 op 02-07-2010 09:33 ]
Weet je zeker dat alles plat ligt, en momenteel niet je eigen verbinding slecht is?
Zowel Gmail als Maps werken hier probleemloos.
Op de hickup van gistermiddag na, (Tussen 16.00 tot 18.00) doet hij het prima sinds eergister rond een uur of 22.30/23.00.
Zowel Gmail als Maps werken hier probleemloos.
Op de hickup van gistermiddag na, (Tussen 16.00 tot 18.00) doet hij het prima sinds eergister rond een uur of 22.30/23.00.
Ben net nog gebeld door de klantenservice. Geen compensatie dus ze zijn een klant kwijt. Ik kan niet begrijpen hoe je liever een klant kwijt bent dan 8 euro ex btw te compenseren omdat je de beloofde dienst niet waar hebt gemaakt.
Na 10 jaar maar eens een andere provider zoeken... dag T-Mobile, het was leuk maar nu kan je je contract steken waar de zon niet schijnt.
Na 10 jaar maar eens een andere provider zoeken... dag T-Mobile, het was leuk maar nu kan je je contract steken waar de zon niet schijnt.
china? nieuw zeeland?Frank-NL schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:17:
Ben net nog gebeld door de klantenservice. Geen compensatie dus ze zijn een klant kwijt. Ik kan niet begrijpen hoe je liever een klant kwijt bent dan 8 euro ex btw te compenseren omdat je de beloofde dienst niet waar hebt gemaakt.

Wel vervelend dat ze niet aan compensatie doen inderdaad... Door de storing krijg ik overigens wel 2 maanden gratis internet, dus nu is het toch gratis verder...
Ik had het de afgelopen 2 dagen precies andersom: Gmail op mijn telefoon werkte perfect, maar als ik via een PC probeerde in te loggen kreeg ik een server error.
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn services sinds gisteren eigenlijk geen problemen geven. Keep my fingers crossed!
ook bij mij lijkt het nu 24 uur achtereen te werken. Ben toch wel erg nieuwsgierig wat er aan de hand is geweest!
We zullen het wel nooit weten denk ik; hoe dan ook... ik heb zojuist mijn T-Mobile contract opgezegd en ben over een maand een tevreden KPN gebruiker.Anoniem: 202702 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 11:33:
ook bij mij lijkt het nu 24 uur achtereen te werken. Ben toch wel erg nieuwsgierig wat er aan de hand is geweest!
Hier werkt het ook allemaal weer goed en werd zelfs door eerdere klachten nog opgebeld of het in mijn geval allemaal weer goed werkte. Enige vreemde was dat ze zei dat de problemen waren opgelost door de technische dienst, maar eerder gaven ze aan dat het geen probleem van T-mobile was. Hoe kan een technische dienst dit dan oplossen
☻/
/▌
/ \
Cool, meer bandbreedte voor onssmeerbartje schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:23:
[...]
We zullen het wel nooit weten denk ik; hoe dan ook... ik heb zojuist mijn T-Mobile contract opgezegd en ben over een maand een tevreden KPN gebruiker.
Doordat de technische dienst waarschijnlijk de case heeft geslotenKixtart schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:01:
Hier werkt het ook allemaal weer goed en werd zelfs door eerdere klachten nog opgebeld of het in mijn geval allemaal weer goed werkte. Enige vreemde was dat ze zei dat de problemen waren opgelost door de technische dienst, maar eerder gaven ze aan dat het geen probleem van T-mobile was. Hoe kan een technische dienst dit dan oplossen
Dich bis echt unne foëzen haas
KPN??smeerbartje schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:23:
[...]
We zullen het wel nooit weten denk ik; hoe dan ook... ik heb zojuist mijn T-Mobile contract opgezegd en ben over een maand een tevreden KPN gebruiker.
lees dit draadje eens:
http://www.androidworld.n...roid-internet-abonnement/
misschien wordt het dan zomaar Vodafone!
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 202702 op 04-07-2010 14:23 ]
ik heb ze laatst nog gebeld om ze uitleg te laten geven en ze duidelijk te maken dat ze is moeten communiceren naar hun klanten.
de klanten wisten heel lang niet waar we aan toe waren en wat er zou gebeuren.
en het raarste vond ik nadat ze een bericht op Tweakers zetten de diensten in eens weer werken. dit gaf mij dan ook de indruk dat ze er wel debet aan zijn en op deze manier juridisch er onder uit proberen te komen.
hier konden ze me allemaal geen antwoord op geven want de telefonisten krijgen dit niet te horen. ben benieuwt was ze nog mee gaan doen met mijn klachten, waarschijnlijk helemaal noppes. ik ben in ieder geval niet blij meer met ze want eerlijk zijn doen ze ook niet.
de klanten wisten heel lang niet waar we aan toe waren en wat er zou gebeuren.
en het raarste vond ik nadat ze een bericht op Tweakers zetten de diensten in eens weer werken. dit gaf mij dan ook de indruk dat ze er wel debet aan zijn en op deze manier juridisch er onder uit proberen te komen.
hier konden ze me allemaal geen antwoord op geven want de telefonisten krijgen dit niet te horen. ben benieuwt was ze nog mee gaan doen met mijn klachten, waarschijnlijk helemaal noppes. ik ben in ieder geval niet blij meer met ze want eerlijk zijn doen ze ook niet.
- leeg -
Nee toch maar nietAnoniem: 202702 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:21:
[...]
KPN??
lees dit draadje eens:
http://www.androidworld.n...roid-internet-abonnement/
misschien wordt het dan zomaar Vodafone!
Heb een 3G stick van T-Mobile. Als ik thuis (R'dam) mijn Gmail wil openen crashed m'n MacBook Pro. Vanaf een andere locatie geen problemen.
Het lijkt erop of T-Mobile regio Rotterdam heeft geblokkeerd, m'n Iphone synced namelijk ook sporadisch met Gmail.
Het lijkt erop of T-Mobile regio Rotterdam heeft geblokkeerd, m'n Iphone synced namelijk ook sporadisch met Gmail.
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
Ook hier komt m'n G-mail niet altijd automatisch binnen. Soms moet ik vernieuwen en dan zijn er weer wat E-mails binnen.
Ook mooi... krijg bericht van t-mobile:
Het spijt ons dat het niet goed gewerkt heeft, als het weer drie keer niet werkt, willen we het weten...
Leuk is dat; het is wel zo'n beetje de basis van onze overeenkomst dat ik internet heb...
Het spijt ons dat het niet goed gewerkt heeft, als het weer drie keer niet werkt, willen we het weten...
Leuk is dat; het is wel zo'n beetje de basis van onze overeenkomst dat ik internet heb...

Ik ondervind de afgelopen paar uur weer wat problemen met mail sync. Nog iemand? Of ligt het aan mij?
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Anoniem: 325161
Ik heb er sinds gisteren last van.Johny58 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:33:
Ik ondervind de afgelopen paar uur weer wat problemen met mail sync. Nog iemand? Of ligt het aan mij?
In mijn geval werkt het nog goed of net toevallig goed. Mail gekregen en gelijk ook binnen op m'n Milestone via T-Mobile.
☻/
/▌
/ \