Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-05 22:41
Johny58 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:33:
Ik ondervind de afgelopen paar uur weer wat problemen met mail sync. Nog iemand? Of ligt het aan mij?
schaam 8)7 |:(
Geen idee waarom, maar autosync stond gewoon uit...
My bad

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 325161 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:36:
[...]

Ik heb er sinds gisteren last van.
Check je autosync even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
nieuws: T-Mobile wil dat Google gaat betalen voor gebruik mobiel netwerk

Ongelooflijk. Dit is eigenlijk gewoon achteraf toegeven wat iedereen al dacht in dit topic. Wellicht dat ze geexperimenteerd hebben met het shapen in de weken dat iedereen er last van had. Nog een goede reden om T-Mobile gedag te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Frank-NL schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:01:

Ongelooflijk. Dit is eigenlijk gewoon achteraf toegeven wat iedereen al dacht in dit topic. Wellicht dat ze geexperimenteerd hebben met het shapen in de weken dat iedereen er last van had. Nog een goede reden om T-Mobile gedag te zeggen.
Ik moest hier ook direct aan denken toen ik het nieuwsbericht las, maar vraag me af of het echt in verband staat met elkaar. Wel opvallend in ieder geval.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 19:27

netblade

Sunrise

Frank-NL schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:01:

En dan? Met alle respect maar elke provider heeft zijn voor en nadelen.
KPN is een zeikerd met data, Vodafone kan daar ook heel naar in zijn.

Daarbij heb ik als flexabonnee niet veel keus dan bij T-Mobile te blijven omdat er geen enkele provider zo'n bundel op consumentenniveau aanbied.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

Pogostokje

* twiet *

Famoso schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:09:
[...]
Ik moest hier ook direct aan denken toen ik het nieuwsbericht las, maar vraag me af of het echt in verband staat met elkaar. Wel opvallend in ieder geval.
Voor de duidelijkheid: het nieuwsbericht gaat om het duitse stuk van T-Mobile en geeft aan dat er gesprekken gestart zijn. Beide niet aanwijzingen dat er in nederland al iets uitgevoerd zou worden.

Ik krijg trouwens op mijn Milestone alles prima binnen, ook vandaag nog.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
netblade schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:23:
[...]

En dan? Met alle respect maar elke provider heeft zijn voor en nadelen.
KPN is een zeikerd met data, Vodafone kan daar ook heel naar in zijn.
Ja elke provider heeft zijn voor- en nadelen. Dat begrijp ik. Maar omdat ik me wel aan mijn woord hou in tegenstelling tot T-Mobile ga ik toch overstappen. Ze zijn liever een klant kwijt dan dat ze compensatie geven omdat ze een dienst niet leveren. Pech voor hun dan.

Ik wacht even af wat KPN voor nieuwe databundels gaat introduceren, dit najaar. Sim-only is KPN best te betalen.
Daarbij heb ik als flexabonnee niet veel keus dan bij T-Mobile te blijven omdat er geen enkele provider zo'n bundel op consumentenniveau aanbied.
Ben overgestapt van Flex naar Relax toen ze de nieuwe Relax bundels introduceerden een tijdje terug. Had ik nooit moeten doen, scheelt behoorlijk in de maandlasten... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37610

Nakebod schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 08:46:
Momenteel lijkt alles weer goed te zijn. Ik kan GMail weer via 3G synchroniseren, en Market begint ook direct met downloaden.
Nou was dat maar waar.. zo nu hier zo'n beetje alles gelezen hebbend snap ik waarom T-Mobile goedkoper is dan andere providers (die dat ook wel weten en derhalve hiermee hun tarief te hoog houden):
Ik merk nog steeds onbetrouwbare connects. Market valt nog steeds onregelmatig (wel beter dan juni, he tis nu bijna aug 2010) dwz ook alle andere mobirele zaken zijn onbetrouwbaarder zo. 1 verbetering is dat uitval van connect nu met een duidelijk popup getoond wordt. Zoiets heet communicatie. Maar mail.... een ramp om doorlopend je outbox te checken of mail wel verzonden is. Is ie dan ook wel ontvangen andersom?! Ik dacht juni 2009, "nou ik hoor niks meer over de slechte connects en Google android is allleen bij T-Mob"
Niet dus. Ik bleef eerst vertrouwen. Hoewel de 1e week al heel stroef liep. Syncen was een probleem omdat die Amerikanen niet weten wat communiceren is (als kop en kont genoemd moeten, hebben ze het of over de kont of over de kop, meer niet, behalve als ze geld verliezenm dan worden ze wakker) ik raakte dus na een restore van een backup bij factory reset begin 2010 300 adressen kwijt door een communicatiefout tussen Google en het backupsoftwareprog. De beschaafdheid om het te herstellen konden ze niet opbrengen (ik heb gelukkig wel een backup van eerdere datum)
Maar TIJDVERLIES he, nee weg ermee.
Op een treinreis werkt het ook niet en bij andere providers wel. Ik heb het wel gezien, deze wanprestatie is structureel en da t is jammer voor de mensen van de helpdesk, is vaak niks mis mee, maar hun bazen....
Ik ga zonder boete vervroegd over. Ze mochten eens proberen..
"Huh maar je komt nu tocg goed over?" Ja dat hoop ik.
Is het goed als het 8 van de 10 keer goed gaat terwijl het 10 van de 10 x moet omdat het kan? Het werkt onbetrouwbaar en dat wordt doodgezwegen.
Als je vraagt hoe hun emailclient in elkaar steekt krijg je bijNokia volledige info maar probeer s bij T-Mob?
En waarom werkt hun site zo primitief? Omdat ze tijd van mensen proberen te (t)rekken omdat dat geld oplevert.
En daar kun je (veel) te ver mee gaab.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste