Nou zeg... ik denk dat ie van mij nu toch echt f00ked up is... Sinds de update is het eigenlijk bergafwaarts gegaan. Hij resette/crashte vaker spontaan, bijna iedere dag wel een keer. Vandaag ook weer, gewoon tijdens een filmpje maken, in ixmat scanner, met kantelen, een tijdje geleden in Google Navigate spontaan, enz., dus ik dacht het maar allemaal eens op te schonen, in de hoop dat het dan verholpen zou zijn.
Nu istie echter (bijna) zo stock als wat (m.u.v. die update natuurlijk waarschijnlijk) en nog crasht ie steeds. Soms is er gewoon zelfs geeneens tijd om 'quietly brilliant' te tonen (dan crasht ie er voor al), of er staat 'quietly bri' en dan *crash* reboot ie weer, en blijft maar rebooten. Soms gaat ie nog zover tot het swipe scherm, maar dan nog voordat ik m'n swipe klaar heb, weer crash. Ik dacht dat het aan de warmte zou kunnen liggen, maar zo erg warm wordt ie toch niet (voelt ie ook niet) en de laatste keer dat ik het nog kon zien, stond er volgens mij dat ie 33 graden was.
Het lijkt ook alsof hij na het opstarten problemen heeft met het verbinding maken met het GSM-netwerk, maar ook zonder SIM-card erin gaat het niet goed. En soms lijkt het dat hij na het opstarten de SD-card niet goed kan mounten. Maar die is ook zo goed als leeg. Helaas heb ik geen microSD-reader om de kaart op m'n PC te formatteren. Ik hoop nu dat ik zover kan booten dat m'n telefoon hem kan formatteren. Het klote is dat ik per se via dat HBOOT scherm moet kiezen voor Power Down, even laten rusten en dan hoop ik dat ie weer wat meer meewerkt na een tijdje (had ik vanochtend weer, nu 'rust' ie ook nog).
Overigens de backup terugzetten van SD-card na een factory reset heeft ie ook niet gedaan, krijg dat met geen mogelijkheid meer voor mekaar. Dat werkt kennelijk dus ook voor geen ene meter helaas.
Als het zo door gaat wordt het een RMA

Had ik maar die update niet gedaan of hoeven doen, daarvoor deed ie het eigenlijk prima...