HTC Desire - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste
Acties:
  • 215.795 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zs4
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 07:18

Zs4

Werelds schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:46:
PerfectLight in "HTC Desire - Deel 5"

[...]

Geen probleem met mijn Parrot CK3100 hier, contacten syncen netjes en alles. Moet ik wel even vermelden dat ik geen Facebook oid heb ingesteld, dus het aantal contacten valt mee.
Ik heb nog wel steeds problemen met mijn Desire en Parrot CK3100. Koppelen/syncen gaat prima even als het bellen alleen de contacten worden niet goed weergegeven; iemand met achternaam De Vries staat er in als Vries en iemand met de tussenvoegsels 'van der' komt er in te staan als 'van <achternaam>' zonder voornaam..

Heb de nieuwste firmware al op de carkit staan. Misschien dat het met 2.2 is opgelost.. Het vreemde is dat ik bijna nergens lees dat meer mensen hier last van hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zs4
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 07:18

Zs4

tijntjethf schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:21:
Ik kreeg net een updatemelding van handcent sms, hierin hebben ze het blijkbaar voor elkaar gekregen om de ledkleur te veranderen want hij knipperde blauw :D heb hier al een aantal keer voorbij zien komen dat dit met de desire niet mogelijk zou zijn..
Hier ook, ziet er leuk uit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik kreeg net een updatemelding van handcent sms, hierin hebben ze het blijkbaar voor elkaar gekregen om de ledkleur te veranderen want hij knipperde blauw :D heb hier al een aantal keer voorbij zien komen dat dit met de desire niet mogelijk zou zijn..
Op m'n Defrost ROM werkt dat blauwe ledje niet :( Zelfs geen één kleur in handcent werkt op Defrost :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zs4 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:21:
[...]

Ik heb nog wel steeds problemen met mijn Desire en Parrot CK3100. Koppelen/syncen gaat prima even als het bellen alleen de contacten worden niet goed weergegeven; iemand met achternaam De Vries staat er in als Vries en iemand met de tussenvoegsels 'van der' komt er in te staan als 'van <achternaam>' zonder voornaam..

Heb de nieuwste firmware al op de carkit staan. Misschien dat het met 2.2 is opgelost.. Het vreemde is dat ik bijna nergens lees dat meer mensen hier last van hebben :/
Hier nog 1, maakt niet uit of ik hem als Google, SIM of telefoon contact aanmaak. Ik krijg nog steeds geen van of van der er tussen. Ik denk dat het te maken heeft met de software van de parrot, maar daarvoor zou ik even moeten upgraden. Ik zie alleen helemaal niets staan in de firmware changes dat android synchronisatie beter zou moeten gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
bsmpower schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:52:
[...]
Geen ervaring met Audi maar het lukt mij ook niet om mijn Desire te koppelen met mijn Parrot carkit :/
Ik ervaar ook problemen met mijn Parrot CK3200. Zodra ik instel dat het toestel mag syncen met de Parrot, dan zie je ineens foto's verschijnen op de Parrot en reboot de Parrot. Dit schijnt te komen door de Facebook sync. Oplossing hiervoor is te vinden op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=668042

Ikzelf heb er voor gekozen om de sync volledig uit te schakelen (nummers kiezen doe ik dus vanaf de telefoon).

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 13:25
J0YR1D3R schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:32:
[...]

Hier nog 1, maakt niet uit of ik hem als Google, SIM of telefoon contact aanmaak. Ik krijg nog steeds geen van of van der er tussen. Ik denk dat het te maken heeft met de software van de parrot, maar daarvoor zou ik even moeten upgraden. Ik zie alleen helemaal niets staan in de firmware changes dat android synchronisatie beter zou moeten gaan :(
En hier nog een hoor! Ik kan verbinding maken met de parrot en 1 gesprek voeren, mits ik dat snel na het tot stand komen van de verbinding doe. Meteen daarna gaat de verbinding 'dood' al geeft de parrot en desire dit niet weer in de hoofdschermen.
Zou dit ook met de mogelijkheid van de facebook-sync methode op te lossen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:31
Frankster schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:50:
[...]

Ik ervaar ook problemen met mijn Parrot CK3200. Zodra ik instel dat het toestel mag syncen met de Parrot, dan zie je ineens foto's verschijnen op de Parrot en reboot de Parrot. Dit schijnt te komen door de Facebook sync. Oplossing hiervoor is te vinden op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=668042

Ikzelf heb er voor gekozen om de sync volledig uit te schakelen (nummers kiezen doe ik dus vanaf de telefoon).
Ik heb geen sync met Facebook. Daarnaast krijg ik helemaal geen connectie. De Desire en Parrot "zien" elkaar wel want ik moet het wachtwoord intypen op mijn Desire. Wanneer ik dit heb gedaan geeft de parrot alsnog een fout dat het toestel niet gekoppeld kan worden... En ja ik weet wat het juiste wachtwoord is want ik heb 2 andere telefoons wel gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
ORLY? Dat is wel gaaf, misschien toch maar weer Handcent downloaden en gaan gebruiken.. Vond alleen hun widget maar zo-zo..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:17
Frankster schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:50:
[...]

Dat heb ik ook met mijn CK3200, als ik wil syncen (gebruik geen facebook en de exchange sync heb ik uitstaan) dan geeft hij meteen aan dat de verbinding verbroken is. Als ik weiger te syncen met mijn adresboek (je kan op de knop weigeren klikken) dan werkt alls wel prima. Alleen zie ik dan geen naam als iemand mij belt, alleen het nummer. Tot nu toe ben ik redelijk tevreden, hoop wel dat er iets aangedaan wordt door Parrot. Met mijn vorige telefoon (Touch Diamond) werkte alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Mijn Desire en Parrot (in een Alpine BT-103) geven ook wat gelazer, maar ik ben erachter dat ik mijn bluetooth op de desire in moet schakelen ná het starten van de motor. Daarna werkt alles prima, kan ik bellen, synched ie de meeste/alle nummers (ook die met facebook link) en zie ik ook incoming calls gewoon bij caller ID.

Achternamen staan bij mij al sinds jaar en dag als bijvoorbeeld "Vries, van der" in het naamveld, omdat ik er geen zin in heb dat een applicatie alles onder de V gaat scharen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 21-09 12:17
Dat ga ik dan nog eens proberen. Wel valt me op dat je bij alles wat je wil proberen de Desire echt moet verwijderen uit de lijst met gepairde telefoons. En op de Desire je de Parrot moet wissen uit je lijst met gekoppelde apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:10
SmithNL schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:33:
[...]

ORLY? Dat is wel gaaf, misschien toch maar weer Handcent downloaden en gaan gebruiken.. Vond alleen hun widget maar zo-zo..
de widget is het enige minpunt, maar voor de rest is het wel top. Bij de stock sms app gaat het scrollen echt brak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Mijn problemen met de CK3100 zijn even plotseling als ze gekomen zijn ook weer verdwenen (Het crashen van de phone applicatie in android na het voeren van een gesprek via de carkit)...

Wel had ik nog het probleem dat het microfoonvolume volledig dicht stond, en als ik dit had ingesteld stond hij bij de volgende keer contact aan weer helemaal dicht.

Dit bleek een foutje in de firmware te zijn, waarvoor Parrot dus 4.23 heeft uitgebracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Yohsoog schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:00:
Ik heb ook een probleem met de Desire vastgesteld, meer bepaald met de mail applicatie van HTC (sense). Bij het reply-all op een mail met meerdere ontvangers (24 dacht ik, in dit geval), wordt het bericht fout verstuurd en volledig onleesbaar (talloze tekens willekeurig door mekaar, enkele stukken van zinnen of emailadressen zijn nog wel leesbaar). Eerst dacht ik dat het probleem lag bij een characterset die gebruikt werd ofzo, maar als ik reply (niet-all) of forward doe, dan doet hij het perfect.
Ik heb echter niet meerdere testen kunnen uitvoeren omdat ik mijn contacten ook niet wil opzadelen met nodeloze spam en al zeker niet in spamfilters wil belanden. Volgende keer test ik het wel nog eens met het versturen vanuit de mail applicatie van gmail aangezien ik gevraagd heb aan de oorspronkelijke verzender om mijn gmail adres te gebruiken.

Heeft nog iemand reeds dit probleem opgemerkt? En eventueel een oplossing gevonden? Ik heb nog altijd niets kunnen vinden via google (enkel links naar manuals etc over hoe meerdere ontvangers toe te voegen :s) en ook al niet hier op het forum.
Om hier nog eens even op terug te komen:

ik heb zelf de test uitgevoerd door de standaard mail app te gebruiken om van mijn Hotmail adres naar mijn gmail adres te mailen. Ik heb aan de testmail mezelf (gmail) 30x toegevoegd als ontvanger en ook dan kreeg ik een scrambled bericht in mijn gmail inbox. In de body stond enkel "test" dus daar kan het niet aan liggen. Ik vermoed dus inderdaad dat de standaard mail app niet/moeilijk overweg kan met een groot aantal ontvangers in een email bericht. Voortaan zal ik daar dus de gmail app voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 06:47
Mark_640 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:13:
Mijn problemen met de CK3100 zijn even plotseling als ze gekomen zijn ook weer verdwenen (Het crashen van de phone applicatie in android na het voeren van een gesprek via de carkit)...

Wel had ik nog het probleem dat het microfoonvolume volledig dicht stond, en als ik dit had ingesteld stond hij bij de volgende keer contact aan weer helemaal dicht.

Dit bleek een foutje in de firmware te zijn, waarvoor Parrot dus 4.23 heeft uitgebracht...
Hier ook een Parrot CK3100. Paring gaat automatish en bellen is ook prima.

Er zijn 2 dingen die mij irriteren:
1) geen voice dial als ik druk op the groene (call) knop op Parrot
2) BT profile op Desire heeft aleen "Phone" bienen "Parrot" verbinding (mijn BT headset heeft ook "Media"). Als gevolge daarvan, gaat de GPS navigatie stem via de telefoon luidsprekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nou, als er een ding is dat me sinds die ota-update van een paar weken terug opvalt, dan is het wel dat de Desire nu inderdaad verschrikkelijk slecht met de accu omgaat.

Het lukte voor de update nog om met Juice Defender een score van 2.2 of hoger te halen, terwijl dat nu in de laatste weken niet meer hoger komt dan een schamele 1.7.

Ik hoop echt dat de Froyo-update de dingen weer wat minder zwaar maakt......

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Henk schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:44:
Mijn Desire en Parrot (in een Alpine BT-103) geven ook wat gelazer, maar ik ben erachter dat ik mijn bluetooth op de desire in moet schakelen ná het starten van de motor. Daarna werkt alles prima, kan ik bellen, synched ie de meeste/alle nummers (ook die met facebook link) en zie ik ook incoming calls gewoon bij caller ID.

Achternamen staan bij mij al sinds jaar en dag als bijvoorbeeld "Vries, van der" in het naamveld, omdat ik er geen zin in heb dat een applicatie alles onder de V gaat scharen :)
Ik heb ook de facebook contacts sync uitstaan, helaas zijn ze in het begin wel al binnen gekomen, dus staan ze er wel in. Verder sync ik alleen exchange contacts (die heb ik ook nodig) en gmail contacts.
Misschien moet ik ook maar eens deze tip proberen en ook eens kijken dat ik de andere telefoon uit de koppeling haal met de carkit.
Laat de uitkomst straks wel even weten.

Trouwens... weet iemand hoe je nu die facebook contacts uit de telefoon krijgt? Never mind, found :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:35

The Legend

*Plop*

Iemand een idee over het volgende?

Ik gebruik een Gmail account, Outlook en Google Calendar Sync. Als ik een afspraak plan in Outlook gaat alles prima. Als ik een afspraak plan in Gmail gaat ook alles goed. Als ik echter een afspraak plan vanaf m'n Desire dan wordt het automatisch een vergaderafspraak ipv een normale afpsraak. Synchronisatie gaat overigens prima. Iemand een idee hoe op m'n Desire 'normale' afspraken kan instellen?

Ik gebruik overigens de HTC (style 2) agenda widget.

[ Voor 6% gewijzigd door The Legend op 24-06-2010 13:51 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
ik heb nu sinds een week mijn desire en hetgene wat me vooral opvalt is dat nu al mijn telefoon begint te zeuren dat mijn phonestorage bijna vol is. ik heb even gekeken hoeveel het was en het was 14,5 mb. er zit toch 512mb op aan ruimte? word er zoveel door het os gebruikt ofzo? ik heb natuurlijk wel een aantal apps gedownload. maar op deze manier krijg ik mijn 7 homescreens niet eens vol.
edit:
en ohja komt 2.2 nou een dezer dagen uit voor de desire of is dat gerucht al weer onderuitgehaald. want dan heb ik dit probleem natuurlijk niet meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Jelte12345 op 24-06-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

The Legend schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:49:
Iemand een idee over het volgende?

Ik gebruik een Gmail account, Outlook en Google Calendar Sync. Als ik een afspraak plan in Outlook gaat alles prima. Als ik een afspraak plan in Gmail gaat ook alles goed. Als ik echter een afspraak plan vanaf m'n Desire dan wordt het automatisch een vergaderafspraak ipv een normale afpsraak. Synchronisatie gaat overigens prima. Iemand een idee hoe op m'n Desire 'normale' afspraken kan instellen?

Ik gebruik overigens de HTC (style 2) agenda widget.
w00t.. Eindelijk iemand met hetzelfde probleem als ik! :) / ;(
Ben echt al tijden op zoek naar een oplossing, maar dat wil helaas niet echt vlotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik ben een beetje op marktplaats aan het kijken voor een Desire. Er worden er wel een flink aantal aangeboden.

Zijn er problemen te verwachten wanneer ik bv een vodafone branded toestel koop terwijl ik een telfort abbo heb? Of is het gewoon telfort sim erin en je kan alles gebruiken?
Of toch liever een unbranded foon proberen te kopen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:12

IkWilbert

Het is mij!

madmaus schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:41:
Ik ben een beetje op marktplaats aan het kijken voor een Desire. Er worden er wel een flink aantal aangeboden.

Zijn er problemen te verwachten wanneer ik bv een vodafone branded toestel koop terwijl ik een telfort abbo heb? Of is het gewoon telfort sim erin en je kan alles gebruiken?
Of toch liever een unbranded foon proberen te kopen.
branded is over het algemeen, met simlock. Dus alleen vodafone simmetjes. Ik zou sowieso voor unbranded gaan ten allen tijde.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jelte12345 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:34:
ik heb nu sinds een week mijn desire en hetgene wat me vooral opvalt is dat nu al mijn telefoon begint te zeuren dat mijn phonestorage bijna vol is. ik heb even gekeken hoeveel het was en het was 14,5 mb. er zit toch 512mb op aan ruimte? word er zoveel door het os gebruikt ofzo? ik heb natuurlijk wel een aantal apps gedownload. maar op deze manier krijg ik mijn 7 homescreens niet eens vol.
edit:
en ohja komt 2.2 nou een dezer dagen uit voor de desire of is dat gerucht al weer onderuitgehaald. want dan heb ik dit probleem natuurlijk niet meer.
Er is officieel helemaal niets bekend over een datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:41

Salandur

Software Engineer

edit:
Dat viel me laatst ook op dat een item als vergaderverzoek in de Google Calendar terecht komt. Ik vermoed dat dit komt doordat de Widget/HTC Calendar het op deze manier geimplementeerd heeft, of dat de API van Google Calendar op die manier werkt.

Op dezelfde valt op dat de GMail app altijd mailt als @gmail.com en niet als mijn ingestelde default adres. Er is ook geen keuze mogelijkheid wat dat betreft....

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Goedemiddag,

Sinds gisteren een desire in het bezit en ik heb nogal wat problemen met het syncen via HTC Sync.

Nu is het zo dat ik met het installeren hiervan al wat problemen had, uiteindelijk is het gelukt door de internet verbinding uit te schakelen wel het juiste stuurprogramma voor de desire draaiende te hebben. Maar als ik hem dan uit mijn docking station (non htc) of uit de usb kabel haal en dan opnieuw aansluit dan gaat windows weer fijn die drivers installeren....

Ik kan wel iedere keer deze handeling gaan uitvoeren, maar daar heb ik geen zin in. Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Ken. schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:36:
[...]

w00t.. Eindelijk iemand met hetzelfde probleem als ik! :) / ;(
Ben echt al tijden op zoek naar een oplossing, maar dat wil helaas niet echt vlotten.
Hoe zie je het verschil tussen een gewone afspraak en een vergader afspraak? Ik wou het hier ook even voor je testen maar ik zie geen verschil tussen de afspraak die ik maak op de desire en deze in google calendar. Of bedoel je dat de afspraak die je maakt op de desire als vergaderafspraak in outlook wordt gesynced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als ik op mijn Desire een event maak voor een specifieke calendar (bijv. 'werk') krijg ik 'm in Google Calendar te zien als uitnodiging. Dus met zo'n vergadericoontje naast het onderwerp en de keuze of ik kom of niet en met hoeveel personen ik dan wel niet kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54
Strange: Als ik nu naar mijn "Telefoon info" ga (onder instellingen) en dan info over de software, dan heb ik geen knop meer om handmatig te checken voor updates.

Gaat er dan toch iets komen?....

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
eymey schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:20:
Strange: Als ik nu naar mijn "Telefoon info" ga (onder instellingen) en dan info over de software, dan heb ik geen knop meer om handmatig te checken voor updates.

Gaat er dan toch iets komen?....
Hmm, de knop zit bij mij bij instellingen -> over de telefoon -> Systeemsoftware-updates hoor. Niet bij Software-informatie.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Ken. schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:10:
Als ik op mijn Desire een event maak voor een specifieke calendar (bijv. 'werk') krijg ik 'm in Google Calendar te zien als uitnodiging. Dus met zo'n vergadericoontje naast het onderwerp en de keuze of ik kom of niet en met hoeveel personen ik dan wel niet kom.
Sorry, ik begrijp het nog niet goed. Ik heb op mijn desire net een afspraak gemaakt, maar in google calendar/agenda zie ik geen speciaal icoontje naast uitgezonderd het wekkertje dat duidt op een alarm. Ik heb inderdaad wel de keuze ik kom/misschien/niet en de mogelijkheid guests uit te nodigen.

EDIT:
deze optie is bij mij wel reeds geselecteerd met 'ja ik kom'.

Het ziet er bij mij uit zoals op deze afbeelding, de blauwe vakjes (kan hier op werk niet aan uploadservices, dus maar even een voorbeeldje van internet gepikt):
Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:PvQf77RamT8NfM:http://web2metaversos.files

EDIT2:
ik merk nu wel op dat de desire calender niet al mijn kleuren van mijn agenda's overneemt. Prive (blauw), voetbal (rood) en werk (geel(ig)) doet hij goed, maar mijn festival kalender (groen) geeft hij ook in het rood weer. En dat terwijl er ook een calendar PC SYnc zou bestaan als ik ga kijken tussen 'calendars' die wel groen is, dus de kleur bestaat in ieder geval wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Yohsoog op 24-06-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Niet op de 23e iig, dat was blijkbaar de "startdatum" waarop het balletje zou gaan rollen (google die de code van Froyo vrijgeeft, de updates voor de N1, enz).

Het wachten begint nu dus pas echt :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
BastiaanN schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:22:
[...]

Hmm, de knop zit bij mij bij instellingen -> over de telefoon -> Systeemsoftware-updates hoor. Niet bij Software-informatie.
Hmmm... hier ook 8)7. Volgens mij is geen koffie drinken in de middag toch een slecht idee :+

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat HTC al wel eerder toegang had tot de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:29

TheVMaster

Moderator WOS
RoD schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:36:
Dat meende ik dus ook en vandaar dat de geruchten ook gingen dat het ongeveer 14 dagen (na 23 juni ofzo) zou duren voordat HTC de update uit zou brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:35

The Legend

*Plop*

Yohsoog schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:32:
[...]

Sorry, ik begrijp het nog niet goed. Ik heb op mijn desire net een afspraak gemaakt, maar in google calendar/agenda zie ik geen speciaal icoontje naast uitgezonderd het wekkertje dat duidt op een alarm. Ik heb inderdaad wel de keuze ik kom/misschien/niet en de mogelijkheid guests uit te nodigen.

EDIT:
deze optie is bij mij wel reeds geselecteerd met 'ja ik kom'.

Het ziet er bij mij uit zoals op deze afbeelding, de blauwe vakjes (kan hier op werk niet aan uploadservices, dus maar even een voorbeeldje van internet gepikt):
[afbeelding]

EDIT2:
ik merk nu wel op dat de desire calender niet al mijn kleuren van mijn agenda's overneemt. Prive (blauw), voetbal (rood) en werk (geel(ig)) doet hij goed, maar mijn festival kalender (groen) geeft hij ook in het rood weer. En dat terwijl er ook een calendar PC SYnc zou bestaan als ik ga kijken tussen 'calendars' die wel groen is, dus de kleur bestaat in ieder geval wel.
Maak eens een afspraak op je Desire, sync met Google Calendar en open dan de afspraak in Outlook. Daar zie je duidelijk het verschil tussen een afspraak gemaakt in Outlook, en een afspraak gemaakt op je Desire.

Voorbeeld:

Afspraak Outlook

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zaSSJrkyrvP1nV7IzAN7HnNE/full.png

Afspraak Desire

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UuWoKGXVAlibYbn6n1T5KO3Q/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door The Legend op 24-06-2010 15:52 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:32
Zojuist mijn contract ontvangen; snel de deur uit doen en wachten op de Desire :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
The Legend schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:48:
[...]

Maak eens een afspraak op je Desire, sync met Google Calendar en open dan de afspraak in Outlook. Daar zie je duidelijk het verschil tussen een afspraak gemaakt in Outlook, en een afspraak gemaakt op je Desire.
Vandaar dus mijn eerdere vraag of je het verschil gewone afspraak <--> vergadering afspraak zag in google agenda (online) of in je outlook. Omdat ik in outlook niet kan testen (niet in gebruik en op werk lotus notes) maar wel in google agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:21
Voor het geval het nog nodig is, ja dat probleem heb ik ook en nee, ik weet ook niet hoe ik dat kan oplossen. ;( (Daarnaast hoop ik dat Calendar Sync nog een update krijgt waardoor je meerdere agenda's kunt synchroniseren met Outlook, niet alleen je primaire. Maar dat lijkt er niet echt in te zitten aangezien de ontwikkeling van Calendar Sync zo goed als stil ligt.)

[ Voor 17% gewijzigd door Dadona op 24-06-2010 15:55 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerones
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 01:36
[...]

EDIT2:
Ik heb ook een hele tijd met die kleuren te zitten rommelen. Het lijkt zo te zijn dat Android niet alle kleurtjes van Google agenda kent. De kleuren die hij niet kent laat hij zien als rood. Kies een andere kleur groen in Google agenda en het zou moeten werken.

PV 6200 Wp ZZW Zuid-Limburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
@The Legend:

Even een idee (zoals gemeld geen outlook hier), maar als je een afspraak maakt zoals op je eerste screenshot en daar klikt op deelnemers uitnodigen en jezelf uitnodigt. Verandert de afspraak dan ook naar een vergadering? Ik merkte namelijk dat de desire voor afspraken die je maakt jezelf automatisch uitnodigt en je komst bevestigt (zichtbaar in google calendar). Misschien dat het daarmee iets te maken heeft. Anders zal het waarschijnlijk zitten bij de manier waarop htc synct met outlook.

De sync met google calendar heb ik niet zoveel problemen mee, eerder met het kleurenprobleem van mijn verschillende calendars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Jerones schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:55:
[...]

Ik heb ook een hele tijd met die kleuren te zitten rommelen. Het lijkt zo te zijn dat Android niet alle kleurtjes van Google agenda kent. De kleuren die hij niet kent laat hij zien als rood. Kies een andere kleur groen in Google agenda en het zou moeten werken.
En heb je nog kleuren gevonden naast geel-groen-rood en blauw die werken toevallig? Alvast bedankt voor de tip!

EDIT:
het juiste groen heb ik gevonden ondertussen. Jammer trouwens dat de nieuwe tasks list ook niet mee kan worden gesynct.

[ Voor 11% gewijzigd door Yohsoog op 24-06-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Hey.. Ik zie dat ik het icoontje niet meer heb, maar wel nog diezelfde opties heb als jij (kom/misschien/niet). Die opties wil ik dus helemaal weg hebben aangezien het mijn eigen afspraken zijn en ik sowieso aanwezig zal zijn :P

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/32ziezq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:04
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:39:
Nou.. Net even de update naar Android 1.21.405.2. Ik ben mijn ingestelde thema kwijt, dat vind ik niet zo erg, maar erger vind ik dat ik al mijn sms'jes nu dubbel in mijn inbox heb staan. Hebben nog meer mensen hier last van?

Hoe kan ik dit oplossen zonder elk sms'je handmatig langs te moeten lopen?
Ik ben tegen het zelfde aan gelopen.
TIP: (ik gebruik handcent) verander de weergave naar batch-mode. Hierin kan je gewoon vinkjes zetten en dan in 1 keer alles verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Flix83 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:06:
[...]

Ik ben tegen het zelfde aan gelopen.
TIP: (ik gebruik handcent) verander de weergave naar batch-mode. Hierin kan je gewoon vinkjes zetten en dan in 1 keer alles verwijderen
Óf even SMS Backup & Restore van Market halen. Backup doen en gelijk restoren, 'check for duplicates' aanvinken en een minuutje of wat wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerones
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 01:36
Yohsoog schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:58:
[...]

En heb je nog kleuren gevonden naast geel-groen-rood en blauw die werken toevallig? Alvast bedankt voor de tip!
In ieder geval oranje en grijs-bruin (onderste 2 kleuren in rechtse kolom in Google agenda). Andere kleuren gebruik ik niet maar het zullen er vast nog meer zijn.

PV 6200 Wp ZZW Zuid-Limburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:36:
Als dat een reactie is op mijn vorige post: ik bedoelde natuurlijk de publieke release :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:33
Ik vind de trilfunctie erg matig als ik een SMS krijg en wanneer ik gebeld word.
Conclusie: gemiste oproepen en sms'jes die ik te laat lees.
Heb alles al op 'full/maximaal' te staan bij instellingen.

Iemand oplossingen om de probleem wat op te lossen?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de vodafone gebruikers een vraagje.

Ik ben laatst overgestapt van Hi naar Vodafone en heb enkele snelheidstesten gedaan met de speedtest.net app op verschillende tijdstippen. Ik haal gemiddeld een snelheid van ongeveer 400-500 kbps. Is dit niet te laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:42

BramT

Rule #1

Een vriend heeft zojuist 2.2 netjes o.t.a. binnen gekregen. Alle sense-instellingen waren gereset, maar contacten, data, apps bleven bewaard.

Ik wacht nog rustig even verder met m'n Hero, maar dacht ik laat het jullie even weten ;)

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
BramT schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:50:
Een vriend heeft zojuist 2.2 netjes o.t.a. binnen gekregen. Alle sense-instellingen waren gereset, maar contacten, data, apps bleven bewaard.

Ik wacht nog rustig even verder met m'n Hero, maar dacht ik laat het jullie even weten ;)
op de desire???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:38
BramT schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:50:
Een vriend heeft zojuist 2.2 netjes o.t.a. binnen gekregen.
Yeah right,, en er word voor de rest niets aangekondigd ofsoow 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik kreeg bij KPN net ook een OTA update. Maar even afwachten of het 2.2 is.

//edit
Het was een andere update (Build-number en Softwarenummer naar 1.21.405.2)

[ Voor 50% gewijzigd door RAJH op 24-06-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 15:44
henidde schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:18:
Ik vind de trilfunctie erg matig als ik een SMS krijg en wanneer ik gebeld word.

Gevoel krijgen in je been? Dat ding trilt als een malle in vergelijking met mijn vorige toestellen.
Ik voel de telefoon trouwens vaak ook niet trillen, maar zet dan het geluid aan als je dan toch gebeld kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:36:

Ik ben laatst overgestapt van Hi naar Vodafone en heb enkele snelheidstesten gedaan met de speedtest.net app op verschillende tijdstippen. Ik haal gemiddeld een snelheid van ongeveer 400-500 kbps. Is dit niet te laag?
Is dat op GPRS/3G/HSDPA...?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:21:
[...]

Is dat op GPRS/3G/HSDPA...?
HSDPA/3G, wisselt constant maar heb bv nooit een uitschieter naar boven

EDIT: Nu opeens een uitschieter naar 1,49 Mbps

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
Hoe krijg ik dat google balkje met microfoon tekentje op een tabblad? kan het maar nergens vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 15:30
henidde schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:18:

Met Handcent SMS kun je zelf het trilpatroon instellen. Tevens het LEDje aanpassen mocht je dat willen. Daarbij heb ik zelf nog wel een vraagje, als ik hem op Cyan zet dan krijg ik allemaal verschillende kleuren ipv cyan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:14:
Hoe krijg ik dat google balkje met microfoon tekentje op een tabblad? kan het maar nergens vinden :S
Ik weet het niet zeker... maar volgens mij moet je je desire op de Engelse taal zetten, dan heb je voice recognition van google in dat standaard google balkje
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:39:
[...]

HSDPA/3G, wisselt constant maar heb bv nooit een uitschieter naar boven

EDIT: Nu opeens een uitschieter naar 1,49 Mbps
Heb net even het speedtestje gedaan en kreeg 2323Kbps 8)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:16
Hebben jullie ook last van het feit dat de Google contacten maar blijven syncen? Zie steeds dat sync-symbool in de notificatiebalk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:14:
Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=663608 .
Dit is een toetsenbord dat werkt met (Engelse) stemherkenning. Hiervoor heb je wel de 'voicesearch' app nodig. Ergens in die thread staat een Mediafire link naar de apk van de stemherkenning app. (pagina 21) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
SoaDmaggot schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:52:
[...]

Dat wordt eerder in het topic ook al gevraagd. Als je het totaal aantal KB's dat de client binnen mag halen ophoogt zal je netjes een HTML email voor je zien verschijnen :)
Enig idee wat het aantal kb is wat je kunt aanhouden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:28
Nieuwe sd-kaart vandaag ontvangen (8GB Kingston class 4) en in de telefoon gedaan, daarna direct de firmware geupdate. Tot nu toe nog geen problemen met de sd-kaart, maar duurde met de standaard 4GB Sandisk kaart soms ook wel een week voordat hij weer de fout in ging.

Over de firmwareupdate van 1.15 naar 1.21:
- Al mijn sms-jes stonden na de update dubbel in mijn inbox (waarschijnlijk door de restore van de backup)
- Alle desktopinstellingen waren verloren gegaan (dus alle widgets en iconen waren gereset)

Om het sms probleem op te lossen ben ik maar terug gegaan naar de fabrieksinstellingen om vervolgens weer de auto backup terug te zetten. Nu heb ik weer netjes alle sms-jes 1 keer, maar was ik voor de rest dus alles kwijt, Vind dit voor een OTA update niet echt netjes.

HTC zou mij gisteren of vandaag nog bellen over de defecte sd-kaart, dat hebben ze dus ook niet gedaan. Morgen maar weer eens bellen, zou het bijna laten zitten voor een 4GB kaartje, maar baal gewoon van de algehele sd-kaart ellende en de afwachtende houding van HTC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 20-09 19:31

Len

Leeg

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:23:
[...]

Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=663608 .
Dit is een toetsenbord dat werkt met (Engelse) stemherkenning. Hiervoor heb je wel de 'voicesearch' app nodig. Ergens in die thread staat een Mediafire link naar de apk van de stemherkenning app. (pagina 21) ;)
Hier een pagina met QR-codes:

http://michaelpegg.co.uk/...o-text-on-the-htc-desire/

Dit werkte ook bij mij met SlideIT 2.01. Ik moest wel even een reboot doen voordat ik het mic-knopje zag.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 22:22:
[...]

[...]

Heb net even het speedtestje gedaan en kreeg 2323Kbps 8)
Wow dat is wel een verschil zeg, enig idee waar het aan kan liggen? Ik woon trouwens wel in het oosten :P Ging van Hi naar Vodafone maar volgens mij zijn de instellingen automatisch goed gezet. ( Staat gewoon Vodafone NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 22:45

BPP

Wat is dit voor onzin dat ik mijn nieuwe SMSjes niet eens kan lezen als mijn telefoongeheugen BIJNA vol is. Ik krijg een melding dat mijn telefoongeheugen vol is, en ik enkele bestanden moet verwijderen. Dat heb ik een paar dagen geleden nog gedaan, en ik heb in de tussentijd niks meer geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Weet iemand hoe de Desire zich houdt in de warmte? Ik heb namelijk een active carkit besteld voor in mijn auto (oude astra, zonder airco :P ) en het kan in de zon erg warm worden.

Vooral als je nagaat dat het apparaat straks constant in gebruik is (navigatie) en opgeladen wordt terwijl daarnaast de zon er vol op schijnt. Ik ga maandag namelijk een stukje rijden (minimaal 2 uur heen smorgens en 2 uur terug smiddags).

Anders laat ik het wel weten als ik terugkom ;(

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Crashman schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 07:48:
Weet iemand hoe de Desire zich houdt in de warmte? Ik heb namelijk een active carkit besteld voor in mijn auto (oude astra, zonder airco :P ) en het kan in de zon erg warm worden.

Vooral als je nagaat dat het apparaat straks constant in gebruik is (navigatie) en opgeladen wordt terwijl daarnaast de zon er vol op schijnt. Ik ga maandag namelijk een stukje rijden (minimaal 2 uur heen smorgens en 2 uur terug smiddags).

Die van mij vond het gister niet HEEL prettig geloof ik.. vol in de zon op het dashboard en in de lader. Op een gegeven moment ging het ledje afwisselend rood en groen knipperen... (?) Gelukkig wist ik de weg, dus heb 'm maar even op de stoel gemikt ;) (in de auto wel gewoon airco, maar dat maakt direct onder de ruit niets uit)

Ik heb net een test gedaan via speedtest app. HSDPA volgens de Desire, locatie Utrecht. Download 1740 kbps, upload 1310 kbps. Als ik een paar testjes na elkaar doe, zitten er negatieve en positieve uitschieters tussen, maar gemiddeld zit ik rond de 1740 kbps. (wel gewoon binnenshuis, dus geen optimaal bereik)

(ter vergelijk, als ik switch naar WIFI kom ik op zo'n 6500 kbps down, 1000 kbps up)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
:) Dat vraag ik me ook wel eens af ja. Aan de prik wordt het onderste gedeelte al aardig warm, laat staan ie in de zon voor je voorruit zit.

Hetzelfde geldt voor het hoesje waar ik 'm bijna altijd in heb als ie in m'n broekzak zit. Als ie met veel dingen bezig is lijkt me dat niet bevorderlijk voor de hitte afvoer.

Wie draagt 'm eigenlijk net als ik nog meer in z'n broakzak? Ik vind het soms toch nog best wel een beetje 'eng', terwijl ik daar met m'n N96 nooit moeite mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
eymey schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 08:44:
:) Dat vraag ik me ook wel eens af ja. Aan de prik wordt het onderste gedeelte al aardig warm, laat staan ie in de zon voor je voorruit zit.

Hetzelfde geldt voor het hoesje waar ik 'm bijna altijd in heb als ie in m'n broekzak zit. Als ie met veel dingen bezig is lijkt me dat niet bevorderlijk voor de hitte afvoer.

Wie draagt 'm eigenlijk net als ik nog meer in z'n broakzak? Ik vind het soms toch nog best wel een beetje 'eng', terwijl ik daar met m'n N96 nooit moeite mee had.
Broekzak vind ik geen enkel probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
SmithNL schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 08:35:
Die van mij vond het gister niet HEEL prettig geloof ik.. vol in de zon op het dashboard en in de lader. Op een gegeven moment ging het ledje afwisselend rood en groen knipperen... (?) Gelukkig wist ik de weg, dus heb 'm maar even op de stoel gemikt ;) (in de auto wel gewoon airco, maar dat maakt direct onder de ruit niets uit)
hmm :/ da's dan toch wel minder. Ik kan met juiceplotter zien hoe warm hij op een bepaald tijdstip is geweest. Ik zal het hier ook wel laten weten :)
eymey schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 08:44:

Ikzelf draag hem wel eens in mijn broekzak, eigenlijk geen problemen mee. Ik heb verder geen hoesje of van die antikras lagen erop ofzo. Alleen bij het hurken of door de knieen gaan voelt het soms wat vervelend.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Met Google navigation wordt hij vrij warm, ja. Het blijft verder wel werken onder de voorruit aan de oplader in de zon. Wat die rode en groene knippers inhouden (ook gezien), weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 20-09 19:30
Hmm niet helemaal blij met de update hier; kan een hoop weer opnieuw gaan instellen, alle smsjes (zoals eerder gemeld) dubbel, ringtones die niet meer ingesteld staan bij contacten, scherm lijkt minder helder(?)

Verder zie ik nog geen pluspunten van de update?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
  • Laatst online: 01-09 20:28
Phusebox schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:02:
Hmm niet helemaal blij met de update hier; kan een hoop weer opnieuw gaan instellen, alle smsjes (zoals eerder gemeld) dubbel, ringtones die niet meer ingesteld staan bij contacten, scherm lijkt minder helder(?)

same here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:02:

Ik geloof niet dat jij überhaupt ooit ergens pluspunten in ziet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SMulTiE schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:07:
[...]

Ik geloof niet dat jij überhaupt ooit ergens pluspunten in ziet :/
Noem dan eens wat verbeteringen die ik zou moeten zien?

Duplicate sms shit removen werkt dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@SmithNL en anderen: Ok, jullie zijn nooit bang dat je zak in sommige houdingen net zodanig te nauw is dat mogelijk je scherm misschien te erg onder druk komt te staan? Denk overigens ook dat het wel mee zal vallen. We zullen het op termijn wel merken :).

Op zich is de desire nog best wel stevig, gezien z'n platheid :)

[ Voor 11% gewijzigd door eymey op 25-06-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:05
eymey schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:22:
@SmithNL en anderen: Ok, jullie zijn nooit bang dat je zak in sommige houdingen net zodanig te nauw is dat mogelijk je scherm misschien te erg onder druk komt te staan? Denk overigens ook dat het wel mee zal vallen. We zullen het op termijn wel merken :).

Heb tot nu toe al mijn telefoons zonder verdere bescherming (screenprotectors uitgesloten, welke ik momenteel niet heb) in mijn broekzak gedaan, en tot nu toe is dit altijd perfect verlopen hoor! Ook de Desire doe ik dus compleet 'naakt' in mijn zak, tot nu toe nog niks mee gebeurd. Zelfs geen krasje op te bekennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:33

Haha, ga er vandaag achter komen! Ook een oude Astra (1994). Als ie te warm wordt pleur ik hem mooi voor het klokje. Zit een rand die de Desire opzich staande houdt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
De desire is echt heel stevig, er zit ook een speciaal soort plastic omheen, wat heel rubberachtig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
eymey schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:22:

Gebruik 'm ook met een hoesje, maar dan nog.. Desire maakt op mij een enorm solide indruk.. totaal geen mogelijkheid tot buigen oid. Je krijgt de batterijklep er niet eens fatsoenlijk af, zo stevig is 'ie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Gisteren ook al gepost, maar toen reageerde er niemand...

Goedemiddag,

Sinds gisteren een desire in het bezit en ik heb nogal wat problemen met het syncen via HTC Sync op windows 7 ultimate x64.

Nu is het zo dat ik met het installeren hiervan al wat problemen had, uiteindelijk is het gelukt door de internet verbinding uit te schakelen wel het juiste stuurprogramma voor de desire draaiende te hebben. Maar als ik hem dan uit mijn docking station (non htc) of uit de HTC usb kabel haal en dan opnieuw aansluit dan gaat windows weer fijn die drivers installeren....

Ik kan wel iedere keer deze handeling gaan uitvoeren, maar daar heb ik geen zin in. Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
AgoNitE schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:29:
[...]

Haha, ga er vandaag achter komen! Ook een oude Astra (1994). Als ie te warm wordt pleur ik hem mooi voor het klokje. Zit een rand die de Desire opzich staande houdt :p
Ik heb ook een oude Astra uit 1994 :+ Ik neem aan dat je hem daar in landscape mode op zet? Lijkt mij niet echt stabiel bij een scherpe bocht. En op dat randje schijnt bij mij vaak ook net de zon op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
:-) gelukkig maar. Ik ben ook nooit zo bang voor krasjes ofzo maar meer dat zo'n lang dun ding als de Desire zou kunnen 'knakken' ofzo als je een keer een lompe beweging maakt ;). Maar zo'n touchscreen kan natuurlijk gelukkig ook aardig wat 'druk' verdragen.

[ Voor 18% gewijzigd door eymey op 25-06-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb een mintgroene Suzuki Alto zonder Airco en een simpel carkitje. Ik pleur alltijd als ik in de auto stap de telefoon in de carkit en aan de oplader. Tot nu toe nog geen problemen ondervonden. Als ik aan mijn telefoon voel heb ik het idee dat ie niet veel warmte opneemt van de zon. De warmte word eerder veroorzaakt door het opladen en navigatie, maar zoals ik al heb gezegt, nog geen problemen met warmte gehad. _/-\o_

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:29:
[...]

Als jij die telefoon in de carkit zet verdubbelt je wagen in waarde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:36
FabianNL schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:28:
[...]

Heb tot nu toe al mijn telefoons zonder verdere bescherming (screenprotectors uitgesloten, welke ik momenteel niet heb) in mijn broekzak gedaan, en tot nu toe is dit altijd perfect verlopen hoor! Ook de Desire doe ik dus compleet 'naakt' in mijn zak, tot nu toe nog niks mee gebeurd. Zelfs geen krasje op te bekennen :)
Ik heb hiervoor een Hero gehad, ook altijd(circa 8 maanden) zonder screenprotector in de broekzak gehad, en geen krasje op. Helaas kreeg in de laatste weken dat ik hem gebruikte wel stof onder het display, dus ik heb de Desire nu in een hoesje met treklip gestoken, puur tegen het stof. Ik heb wel vertrouwen in de displays van HTC :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:10

BD1

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:52:
[...]

Als jij die telefoon in de carkit zet verdubbelt je wagen in waarde ;)
offtopic: Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Klein vraagje. Hoe zorg ik ervoor dat verjaardagen worden weergegevens in mijn agenda? alle verjaardagsgegevens zijn ingevuld in mijn contacten (vaak via de facebook link). Maar ik krijg daar nooit een melding van. Enig idee hoe dat komt? Of moet ik met een aparte widget/app werken?

Voor de rest heel tevreden van dit toestel. Ik hoop wel dat froyo er snel aan komt... want ik zit met plaatsgebrek :)

/mod
oeps, blijkbaar is er al een twee pagina :) Als ik het goed begrijp is het dus niet mogelijk om verjaardagen in de agenda te laten verschijnen

[ Voor 15% gewijzigd door Nieker op 25-06-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:36
Nieker schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:51:
Klein vraagje. Hoe zorg ik ervoor dat verjaardagen worden weergegevens in mijn agenda? alle verjaardagsgegevens zijn ingevuld in mijn contacten (vaak via de facebook link). Maar ik krijg daar nooit een melding van. Enig idee hoe dat komt? Of moet ik met een aparte widget/app werken?

Voor de rest heel tevreden van dit toestel. Ik hoop wel dat froyo er snel aan komt... want ik zit met plaatsgebrek :)

/mod
oeps, blijkbaar is er al een twee pagina :) Als ik het goed begrijp is het dus niet mogelijk om verjaardagen in de agenda te laten verschijnen
Jawel hoor, dat kan wel :)

Ik heb zelf de Android Agenda Widget (gratis in de market), en daar kun je bij instellingen ingeven welke agenda's je wilt zien, en daar staat bij mij bij "verjaardagen van contactpersonen" . Als ik me niet vergis, heb ik dat via de PC ingesteld bij de Google pagina te kiezen voor [meer] (midden bovenin je scherm)-> Agenda, links in je scherm kies je bij [Andere Agenda's] voor [toevoegen]-> door interessante agenda's bladeren-> meer-> verjaardagen van contactpersonen en afspraken-> aanmelden.

[ Voor 26% gewijzigd door janvanduschoten op 25-06-2010 11:13 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:45:
[...]

Wow dat is wel een verschil zeg, enig idee waar het aan kan liggen? Ik woon trouwens wel in het oosten :P Ging van Hi naar Vodafone maar volgens mij zijn de instellingen automatisch goed gezet. ( Staat gewoon Vodafone NL)
Geen idee eigenlijk... heb ook Vodafone. Maar zit wel in de randstad, misschien dat 't er iets mee te maken heeft ;) Of het komt omdat ik het testje tijdens het WK runde.

Nu even opnieuw gedaan, en download = 1864kbps, upload=1322kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
SmithNL schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 08:35:

Die van mij vond het gister niet HEEL prettig geloof ik.. vol in de zon op het dashboard en in de lader. Op een gegeven moment ging het ledje afwisselend rood en groen knipperen... (?)
Wat betekent dat rood groen knipperen eigenlijk? Ook wel eens gezien inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
janvanduschoten schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:07:
[...]

Jawel hoor, dat kan wel :)

Ik heb zelf de Android Agenda Widget (gratis in de market), en daar kun je bij instellingen ingeven welke agenda's je wilt zien, en daar staat bij mij bij "verjaardagen van contactpersonen" . Als ik me niet vergis, heb ik dat via de PC ingesteld bij de Google pagina te kiezen voor [meer] (midden bovenin je scherm)-> Agenda, links in je scherm kies je bij [Andere Agenda's] voor [toevoegen]-> door interessante agenda's bladeren-> meer-> verjaardagen van contactpersonen en afspraken-> aanmelden.
Euhm, niet helemaal. Op deze manier krijg je inderdaad de verjaardagen van je Google contacts, maar de meeste mensen hebben op hun desire de verjaardagen die gekoppeld worden uit facebook. Deze verjaardagen worden niet overgenomen en kunnen ook nergens eenvoudig gemerged worden met deze van je google contacts.
Ik heb hier zelf ook heel lang achter gezocht en de oplossing is een beetje omslachtig maar werkt wel:
- download EboBirthday app uit de market en de EboBirthday Contact Sync plugin
- haal met EboBirthday alle verjaardagen uit je facebook om een lijst te maken en daarna de contact sync plugin om deze met je google contacts te mergen. (meer informatie krijg je als je ebobirthday de eerste keer start).
- maak dan een google calendar aan zoals janvanduschoten hierboven beschreven heeft en sync deze met je desire.

Dit heeft voor mij gewerkt, enkel een beetje ervoor zorgen dat alle namen uit je google contacts en facebook wat overeenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:11
Ik kan idd instellen dat de led blau zou moeten knipperen, maar hij knippert nog vrolijk groen hoor, weet je zeker dat hij bij jou wel echt blauw knippert??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Lexo schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:04:
[...]

Ik kan idd instellen dat de led blau zou moeten knipperen, maar hij knippert nog vrolijk groen hoor, weet je zeker dat hij bij jou wel echt blauw knippert??
Ik heb hem ook op blauw gezet en idd, hij kan blauw knipperen. Nooit geweten dat die LED ook blauw kon knipperen :D

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55
Bij mij brand het lampje constant blauw na de update van handsent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Bij mij knippert hij blauw als de SMS net binnen is en ik het popup scherm van de quickreply zie.
als ik niet meteen reageer en het scherm word weer zwart dan brand hij blauw.
Maar blauw worden doet hij dus wel. Opzich wel fijn kan ik iig zien dat ik een sms gemist heb.
Nu nog iets waardoor je bij gemiste oproepen de led rood kan laten knipperen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:10
blauw is idd nu een stuk beter dan de standaard flikkerende groene versie, die je amper kon zien. Blauw is toch goed zichtbaar. Amber was het beste en het oranje ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
theHoff schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:18:
[...]

Wat betekent dat rood groen knipperen eigenlijk? Ook wel eens gezien inderdaad.
Google weet het ook niet, ik heb echt geen idee.. Toen ik de autolader lostrok stond de batterij op oranje (bijna leeg) en had verder geen gemiste oproepen/berichten.. dus waar die groene knipper dan voor was :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pina schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:15:
blauw is idd nu een stuk beter dan de standaard flikkerende groene versie, die je amper kon zien. Blauw is toch goed zichtbaar. Amber was het beste en het oranje ook natuurlijk.
amber = oranje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.