HTC Desire - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste
Acties:
  • 215.798 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:34
J0YR1D3R schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:30:
Het is een instelling van Android zelf, die ook invloed heeft op bijvoorbeeld je lock-screen. Ik neem tenminste aan dat dat daar ook geen dag staat? Je kunt het vinden onder Datum en Tijd instellingen.
Ja top!
Die ingeving kreeg ik ook ineens...

Even wat anders, gebruiken jullie verschillende kleuren in je agenda?
Zag dat je binnen gmail dan verschillende agenda's moet aanmaken in de agenda zelf.
Gebruiken jullie deze functie?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 21:17
l3art schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:02:
[...]

Even wat anders, gebruiken jullie verschillende kleuren in je agenda?
Zag dat je binnen gmail dan verschillende agenda's moet aanmaken in de agenda zelf.
Ik kon niet zo gauw het antwoord hier ontdekken.. ik heb hetzelfde probleem, heb drie agenda;s die in Google Agenda andere kleurtjes hebben en op mijn Desire alledrie dezelfde kleur hebben.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de kleuren op mijn desire agenda;s worden overgenomen?
En hoe maak je dan verschillende agenda's aan in de agenda zelf?

[ Voor 5% gewijzigd door Can2 op 22-06-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik irriteer me mateloos aan de mail app die standaard op de htc desire staat, omdat je daar alleen tekst mails mee kunt ontvangen. Weet iemand een andere app daarvoor(zonder Gmailaccount)?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:32:
hallo,

ik irriteer me mateloos aan de mail app die standaard op de htc desire staat, omdat je daar alleen tekst mails mee kunt ontvangen. Weet iemand een andere app daarvoor(zonder Gmailaccount)?

groetjes
Heb je al speurwerk verricht of plemp je de vraag hier maar neer..?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:07
Waarschijnlijk een hele stomme vraag, maar klopt het dat ik de MicroSD kaart alleen kan verwijderen als de accu uit het toestel is? Of zie ik iets over het hoofd?

Vind het zo apart dat ik de SD kaart kan 'ontkoppelen' maar dat het toestel uit moet om de SD kaart uit het toestel te kunnen halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:36:
[...]

Heb je al speurwerk verricht of plemp je de vraag hier maar neer..?
heb al redelijk wat google speurwerk verricht en ook op android market gekeken ( heb daar de app shangmail gedownload, maar die werkt niet) dus u toevallig oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik probeer al enige tijd het unlock screen van mijn htc desire te veranderen.
Tot mijn grote verbazing is dit volgens mij naar mijn idee niet mogelijk.

Heeft iemand ervaring of dezelfde ideeen gehad om het unlock screen van de desire te veranderen naar eigen smaak. zoals bijv. deze:Afbeeldingslocatie: http://www.gearlog.com/images/unlock.JPG

Grtz, Niess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
ja, zoek in de market is naar lockscreen of iets dergelijks, daar kwam je een app tegen die exact dezelfde lock maakte als die motorola. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:33

Roytoch

Nietes

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:42:
[...]

heb al redelijk wat google speurwerk verricht en ook op android market gekeken ( heb daar de app shangmail gedownload, maar die werkt niet) dus u toevallig oplossingen?
Zet het aantal bytes dat je voor een mailtje wil binnenhalen op oneindig, dan haalt ie dus wel html mail binnen.
AgoNitE schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:37:
Waarschijnlijk een hele stomme vraag, maar klopt het dat ik de MicroSD kaart alleen kan verwijderen als de accu uit het toestel is? Of zie ik iets over het hoofd?
Same here, gewoon niet zo heel slim bedacht. Aan de andere kant, waarschijnlijk ruimtetekort en de meeste mensen hebben toch geen hotswappable sdkaarten nodig dus wat dat betreft zal het in het algemeen niet zo een ramp zijn...

En zelf ook even een vraag: APNdroid zet achter je APN 'android', dus internet.bt (Tringg.nl) wordt internet.btandroid. Een goede manier om 3g verkeer tegen te gaan maar werkt hard op gsm (2g) zetten niet beter wat energie betreft? Immers, 3g staat feitelijk niet uit bij APNdroid, je vernaggelt alleen de manier waarop hij connectie probeert te maken?

[ Voor 25% gewijzigd door Roytoch op 22-06-2010 23:31 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 06:47

Vind het zo apart dat ik de SD kaart kan 'ontkoppelen' maar dat het toestel uit moet om de SD kaart uit het toestel te kunnen halen..
Hmm, ik zie ook geen logica hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:45:
Beste mensen,

Ik probeer al enige tijd het unlock screen van mijn htc desire te veranderen.
Tot mijn grote verbazing is dit volgens mij naar mijn idee niet mogelijk.

Heeft iemand ervaring of dezelfde ideeen gehad om het unlock screen van de desire te veranderen naar eigen smaak. zoals bijv. deze:[afbeelding]

Grtz, Niess
Er is hier ergens een speciaal topic 'post je homescreen'. Doe daar wat ideeën op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:59

mphilipp

Romanes eunt domus

Dat ontkoppelen is volgens mij gewoon Android functionaliteit. Dat HTC het nou weer zo dom heeft gemaakt dat je het apparaat helemaal uit moet zetten is een apart probleem. Ik vind het ook erg storend dat ik 'm niet even eruit kan halen. Aan de andere kant: er staan ook systeemzaken op en de cache van bepaalde programma's, dus op zich is 'even' eruit halen als ie gewoon aan staat niet altijd een goed idee.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

dat is flyscreen niess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb gisteren voor het eerst de beruchte 'kan geen backup op sd kaart error' gezien. En dat was een uur nadat ik SD Card Speed Test (met het Sst logo) erop had gezet en gebruikt had. Hopelijk blijft het nu ik het weer eraf gegooid heb ook weg. Maar vond het wel toevallig, eerst 2 maanden foutloos en toen na dat programmaatje een error. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bij mij leek die bug behoorlijk willekeurig. Ook anderen in dit topic hebben gemeld dat de bug nogal onregelmatig optreedde. Ik zou het dus op pech houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Aaarg wat heb ik ontzettend vaak dat ik even mijn mobiel oppak weg leg of in mijn broekzak druk dat ik de power knop in druk. grrrr naar mijn idee zit die op een verkeerde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 17:57
koekoek2003nl schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 01:12:
Aaarg wat heb ik ontzettend vaak dat ik even mijn mobiel oppak weg leg of in mijn broekzak druk dat ik de power knop in druk. grrrr naar mijn idee zit die op een verkeerde plek.
Als je een patroon instelt voor het unblocken gaat de toetsblokkering er minder vlug af ;)

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

tigid schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 01:44:
[...]

Als je een patroon instelt voor het unblocken gaat de toetsblokkering er minder vlug af ;)
Heb ik ook, elk voordeel het zijn nadeel he... wat jij zegt idd, en elke keer als ik nu mijn mobiel pak moet ik hem naar benenden schuiven en die code aanvegen.
Ik heb al 2x gehad dat ik aan het broekvegen was, en dat ik een melding kreeg dat ik hem tevaak verkeerd had ingeveegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Can2 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:10:
[...]

Ik kon niet zo gauw het antwoord hier ontdekken.. ik heb hetzelfde probleem, heb drie agenda;s die in Google Agenda andere kleurtjes hebben en op mijn Desire alledrie dezelfde kleur hebben.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de kleuren op mijn desire agenda;s worden overgenomen?
Je vraagt hoe je agenda's moet aanmaken terwijl je er al 3 hebt? :?

Mocht je met de laatste "agenda" de app van Android/Sense bedoelen, dan moet ik je teleurstellen: voor zover ik weet is het daarin niet mogelijk om nieuwe agenda's aan te maken.

Wat wel zou moeten lukken is in de webinterface van Google Agenda een nieuwe agenda te maken en deze een kleurtje te geven (dit kan aan de linkerkant van het scherm). Na synchronisatie met je foon kan je deze dan ook kiezen op het apparaat bij het maken of wijzigen van een afspraak.

Agenda's uit externe bronnen zijn onder Android helaas niet te zien...

* Stukfruit heeft bv blauw voor priveafspraken, groen voor vrije tijd en oranje voor werk.. ziet er leuk uit :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
mphilipp schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:35:
[...]

Dat ontkoppelen is volgens mij gewoon Android functionaliteit. Dat HTC het nou weer zo dom heeft gemaakt dat je het apparaat helemaal uit moet zetten is een apart probleem. Ik vind het ook erg storend dat ik 'm niet even eruit kan halen. Aan de andere kant: er staan ook systeemzaken op en de cache van bepaalde programma's, dus op zich is 'even' eruit halen als ie gewoon aan staat niet altijd een goed idee.
Mja daar is opzich iets voor te zeggen. De Desire boot ook rap genoeg natuurlijk t.o.v. de Hero. Maar ik heb zelf bijvoorbeeld een 2e SD kaart met Sygic erop staan. Zou toch handig zijn als de SD kaart wel hotswappable was geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

AgoNitE schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:42:
[...]

Mja daar is opzich iets voor te zeggen. De Desire boot ook rap genoeg natuurlijk t.o.v. de Hero. Maar ik heb zelf bijvoorbeeld een 2e SD kaart met Sygic erop staan. Zou toch handig zijn als de SD kaart wel hotswappable was geweest :)
Of je neemt één grote SD kaart en gebruik je die voor beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Gebruik ipv de stock calendar een third party app zoals android agenda widget of Calendar Pad en je hebt je events weer met kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
GamingZeUs schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:02:
Ik kan echt niet wachten tot de 2.2 update!

Maargoed ik heb mijn Desire wel laten vallen en nu zit er zo'n mooie typische barstenreeks in de voorruit. Hij doet het grappig genoeg nog wel helemaal. Iemand een idee van wat dat kost om te repareren (door vodafone, zelf kan ik voor 60 dollar een schermpje kopen).
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34040073

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:28
Nou lekker, vanochtend werd ik wakker sd-kaart weer niet meer herkend. Dus telefoon gereboot, telefoon wil de kaart formatteren. Kaart eruit en in de pc, die wil ook formatteren maar dat lukt zowel op de pc als de telefoon niet meer. Ik begin me nu toch wel te irriteren aan dat hele sd-kaart geneuzel, heb HTC gebeld en die gaan de sd-kaart vervangen. Heb ook maar een nieuwe besteld (8GB Kingston), maar of het nu echt alleen aan de sd-kaart heeft gelegen, ik weet het niet en HTC dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:51

Rj-

Is er ook een mogelijkheid om zonder credit card die power management app te kopen?
ik bezit er namelijk geen maar deze application heeft nogal wat voordelen dat ik er voor zou willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Ik gebruik Jorte agenda. Werkt perfect, ook met kleurtjes.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
Mute schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:16:
Dat ligt aan je datumnotatie, als jij 22/06/2010 hebt ingesteld krijg je inderdaad geen dagen te zien. Als je di, 22 jun. 2010 instelt, dan wel.
Bedankt ook namens mij! Werd er compleet gestoord van en wist niet hoe ik dit om moest zetten...

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 12:51
Goh ik kom nu toch voor een verrassing te staan :/

Android 2.1 ondersteunt meerdere ActiveSync accounts alleen HTC weer niet 8)7 . Ik kan nu niet eens een tweede activesync email instellen. Beetje jammer weer, zeker nu dat Hotmail ActiveSync gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:34
Ik heb het nu toch voor elkaar verschillende kleuren te hebben. Zowel online als in mn HTC agenda in mn Desire.
Was wel wat gekloot want in eerste instantie zette hij echt alles in dezelfde kleur, maar na een paar keer met kleuren geschoven te hebben pakte hij het opeens wel.

Probleem nu is alleen dat Outlook icm Google CalanderSync die andere afspraken van de andere calenders: prive en vakantie niet pakt :S

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:52
Ik weet niet of het al een keer voorbij is gekomen maar de search bied geen uitkomst:

Ik heb zojuist een desire besteld. Maar ik vroeg me af of er inserts zijn voor deze telefoon voor de HTC Desktop cradle, die ik al ooit bij m'n diamond heb gekocht...

Plaatje voor wie niet weet wat de HTC desktop cradle is:
linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Rudolf schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:27:
Ik weet niet of het al een keer voorbij is gekomen maar de search bied geen uitkomst:

Ik heb zojuist een desire besteld. Maar ik vroeg me af of er inserts zijn voor deze telefoon voor de HTC Desktop cradle, die ik al ooit bij m'n diamond heb gekocht...

linkje
Ben bang van niet, ik had die cradle bij mijn Hero. Desire heeft een andere microusb connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:52
AgoNitE schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:29:
[...]

Ben bang van niet, ik had die cradle bij mijn Hero. Desire heeft een andere microusb connector.
crap :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukzke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 07:22
Ik ben vanplan om een HTC Desire te bestellen, nu was ik vanplan om een zilver te bestellen, maar nu merk ik op dat veel mensen een donkere hebben. Is hier een reden voor, of is dit puur smaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De bruine versie is beter verkrijgbaar. De zilveren was een tijdje exclusief voor een bepaalde webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

waslijn schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:55:
Nou lekker, vanochtend werd ik wakker sd-kaart weer niet meer herkend. Dus telefoon gereboot, telefoon wil de kaart formatteren. Kaart eruit en in de pc, die wil ook formatteren maar dat lukt zowel op de pc als de telefoon niet meer. Ik begin me nu toch wel te irriteren aan dat hele sd-kaart geneuzel, heb HTC gebeld en die gaan de sd-kaart vervangen. Heb ook maar een nieuwe besteld (8GB Kingston), maar of het nu echt alleen aan de sd-kaart heeft gelegen, ik weet het niet en HTC dus ook niet.
Heb ik paar dagen geleden ook gehad nadat ik de 'geweldige' tool reload sd voor het eerst gebruikte om de sd kaart te (un)-mounten nadat hij weer eens problemen had met het sd kaartje. Na unmounten kon ik hem echter niet meer mounten zonder deze te formatteren. Heb de sd kaart erin en eruit gehaald, desire weer opgestart en toen was hij weer benaderbaar met alle data er dus nog op. Heb direct de 'geweldige' tool reload sd verwijderd.
Vannochtend deed de sd kaart weer moeilijk, ik berustte maar in mijn lot. Echter, nu doet hij het weer zonder probleem uit zichzelf 8)7
Hou ons ajb op de hoogte na verkrijgen van een nieuwe kaart of je dezelfde problemen houdt of dat het opgelost is

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

fulgore schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:09:
[...]
Hou ons ajb op de hoogte na verkrijgen van een nieuwe kaart of je dezelfde problemen houdt of dat het opgelost is
Don't get you hopes up...ik heb de originele kaart reeds vervangen door een nieuwe 8Gb kaart (ook een SanDisk trouwens) en het probleem treedt ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:05
fulgore schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:09:
[...]

Heb ik paar dagen geleden ook gehad nadat ik de 'geweldige' tool reload sd voor het eerst gebruikte om de sd kaart te (un)-mounten nadat hij weer eens problemen had met het sd kaartje. Na unmounten kon ik hem echter niet meer mounten zonder deze te formatteren. Heb de sd kaart erin en eruit gehaald, desire weer opgestart en toen was hij weer benaderbaar met alle data er dus nog op. Heb direct de 'geweldige' tool reload sd verwijderd.
Vannochtend deed de sd kaart weer moeilijk, ik berustte maar in mijn lot. Echter, nu doet hij het weer zonder probleem uit zichzelf 8)7
Ik heb de indruk dat dit steeds gebeurd bij meegeleverde SD kaarten, niet bij achteraf aangeschafte kaarten. Ik heb er direct een andere kaart in gedaan, en heb dit probleem nog nooit gehad.

edit: post direct al weer ontkracht door bovenbuurman. :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Lukzke schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:49:
Ik ben vanplan om een HTC Desire te bestellen, nu was ik vanplan om een zilver te bestellen, maar nu merk ik op dat veel mensen een donkere hebben. Is hier een reden voor, of is dit puur smaak?
Ik vind de zilveren versie erg goedkoop aandoen... de bruine komt mooier over is mijn mening. Heb toevallig beide gezien in een winkel.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Laatst online: 21-09 23:14
janvanduschoten schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:51:
[...]

Ik heb de indruk dat dit steeds gebeurd bij meegeleverde SD kaarten, niet bij achteraf aangeschafte kaarten. Ik heb er direct een andere kaart in gedaan, en heb dit probleem nog nooit gehad.

edit: post direct al weer ontkracht door bovenbuurman. :)
Waarschijnlijk geen SanDisk? Die lijken vaker problemen te hebben.. Heb zelf Transcend gelijk erin gedaan (16 GB class 6) en idd ook nog nooit van die problemen gehoord/mee te maken gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:12:
[...]

Ik vind de zilveren versie erg goedkoop aandoen... de bruine komt mooier over is mijn mening. Heb toevallig beide gezien in een winkel.
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke... kleine mogelijkheid dus dat de update naar 2.2 vandaag komt... iemand al wat gezien/gehoord? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkL
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-01-2023

AkL

Rudolf schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:27:

linkje
Tip van een gebruiker:
http://www.pdashop.nl/rev...op-cradle-htc-desire.html
Bestel deze maar niet. Desire staat er niet strak in en het lampje is irritant fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 19:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik kreeg net een melding van een systeemupdate van 25 MB.
Wat zou dit zijn?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

diabolofan schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:23:
[...]
Waarschijnlijk geen SanDisk? Die lijken vaker problemen te hebben.. Heb zelf Transcend gelijk erin gedaan (16 GB class 6) en idd ook nog nooit van die problemen gehoord/mee te maken gehad.
Hmmm...ik wilde juist Transcend mijden omdat ik slechte ervaringen heb met een CF kaartje van Transcend. Ze zijn mij ook altijd nét iets te goedkoop. Ik wacht nog heel even 2.2 af, en als dat niet helpt, toch maar een Transcend denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
DNA_Saint schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:27:
Wat zou dit zijn?
Kan hier niks vinden.

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat zou dit zijn?
Welke software-versie draai je nu op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bellyrat
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik geloof dat T-mobile vandaag de desires die branded zijn overzet van 1.15 naar 1.21..... Dus volgens mij geen 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik draai nu nog 1.15. Maar volgens HTC nieuws zou het 1.21 moeten worden. En voor de Legends 1.31.

Hij is volgens mij nu bezig met installen. Is helaas geen 2.2
Maar kan geen status zien van het installatie proces. Dus weet niet of ik mobiel opnieuw op moet starten ofzo.

Maar ik heb geen branded phone. Wel t-mobile.

[ Voor 32% gewijzigd door DNA_Saint op 23-06-2010 15:42 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:28
Krijg hier nu ook de 1.21.405.2 aangeboden via de wifi (unbranded telefoon, via Telfort 3G vind de telefoon niets), maar helaas is mijn sd kaart kapot dus kan ik geen update uitvoeren :(

[ Voor 11% gewijzigd door waslijn op 23-06-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Heb ook ff gechecked. Als je gewoon een systeemupdate doet, dan download ie het ook.

Geen idee wat er veranderd is. Nergens is een changelog beschikbaar.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
Lukzke schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:49:
De zilveren versie heeft de neiging om vlekken te vertonen op de buitenkant. HTC heeft al aangegeven hiervoor geen garantieclaims te accepteren. Dit heeft de bruine versie niet.

Nog een vraag van mijn kant: weet iemand wat voor glas er over het display zit? Ik kan hier niets over vinden en zit nog te dubben of ik een screenprotector moet nemen of niet...

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Frankster schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:48:
[...]

De zilveren versie heeft de neiging om vlekken te vertonen op de buitenkant. HTC heeft al aangegeven hiervoor geen garantieclaims te accepteren. Dit heeft de bruine versie niet.

Nog een vraag van mijn kant: weet iemand wat voor glas er over het display zit? Ik kan hier niets over vinden en zit nog te dubben of ik een screenprotector moet nemen of niet...
De kwaliteit van het glas is gewoon erg goed maar ondanks dat blijft de kans op krassen aanwezig (bij iedere telefoon overigens). Een goede screenportector kan geen kwaad, je ziet niet dat er een op zit (mits goed aangebracht) en heeft geen invloed op de gevoeligheid. Een paar euro's meer voor extra save is niemand slechter van geworden.

Ik persoonlijk vind de bruine mooier in het echt, dan ze zilveren. Hoe lichter qua kleur, hoe velkgevoeliger het materiaal idd.

[ Voor 8% gewijzigd door Deem op 23-06-2010 15:59 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Laatst online: 21-09 23:14
mphilipp schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:27:
[...]

Hmmm...ik wilde juist Transcend mijden omdat ik slechte ervaringen heb met een CF kaartje van Transcend. Ze zijn mij ook altijd nét iets te goedkoop. Ik wacht nog heel even 2.2 af, en als dat niet helpt, toch maar een Transcend denk ik.
Dat was de enige Class 6 16GB hier in de Pricewatch, dus ik moest wat.. :p Maar wat voor problemen had je dan? Misschien heb ik die ook wel maar merk ik ze alleen niet..?! (lijkt me sterk, maar zou kunnen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft persoonlijk natuurlijk. Ik heb de zilveren (niet van een webshop en ook unbranded)
Ik vind de zilveren wel mooi. Mijn dochter heeft de bruine en die is ook mooi...ach...
Ik had toen de zilveren gekozen omdat ik de bruine wat oubollig vond (let wel....vond)

Even over dat gedoe met die SD kaartjes. Ik heb er nog geen problemen mee gehad, gelukkig, maar wat niet is kan nog komen. Ik heb de originele SD er in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb ook nog geen gedoe gehad met mijn SD kaart. Heb gewoon de orginele SD kaart erin en er verder nog nooit uit gehaald. Ik heb wel 2 keer in de afgelopen weken gehad dat 'Het backuppen mislukt' was, maar heb me er nooit zorgen om gemaakt.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 19:16
Ik heb ook nog geen problemen met de originele SD-kaart gehad. Ik heb ook nog niet met de app SD Reload ofzo gewerkt... Misschien dat er een verband bestaat tussen de problemen en laatstgenoemde app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Laatst online: 17-09 15:30
Mjin desire heeft ook een systeemupdate gevonden, bij Hi:
OTA_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2-1.15.405.4_release_P4ohim1mtp6zggcyon.zip 27.0Mb

Edit: Volgens dit draadje is het een 2.1 update. :(
Volgensmij loop ik achter :9 gezien hij hier al voorbij is gekomen.

[ Voor 53% gewijzigd door Spiked op 23-06-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Laatst online: 17-09 15:30

Je kan je accu verwijderen terwijl hij aan de lader zit.. Niet de ideale oplossing, maar scheelt weer een powercycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Wat zou dit zijn?
Dit is de update die enige weken geleden al eens over-the-air was maar na enkele klachten over battery drainage door HTC weer is verwijderd. Kennelijk hebben ze niets kunnen vinden anders hadden ze het versienummer wel aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n mobiel internet eens de hele dag uitgezet gisteren en alleen wifi aangezet en had aan het eind van de dag nog zo'n 70% accu over! Mobiel internet slurpt dus gewoon mn hele accu leeg steeds, want normaal red ik het net tot de avond met de accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Update vom 23.06.2010:
HTC hat über seine PR-Agentur dementiert, dass es in zwei Wochen ein Betriebssystem-Update für das Desire und das Legend geben wird. Die Aussage basiere auf einem Missverständnis (Misverstand). Sicher ist, dass das HTC Hero in den nächsten zwei Wochen sein Update auf Android 2.1 bekommen wird. Bei der Aktualisierung für das Desire bleibt HTC vage und will ein Update bis zum dritten Quartal ausliefern. Ob und wann das Legend ein Upgrade auf Android 2.2 bekomme, wisse man noch gar nicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:37:
Update vom 23.06.2010:
HTC hat über seine PR-Agentur dementiert, dass es in zwei Wochen ein Betriebssystem-Update für das Desire und das Legend geben wird. Die Aussage basiere auf einem Missverständnis (Misverstand). Sicher ist, dass das HTC Hero in den nächsten zwei Wochen sein Update auf Android 2.1 bekommen wird. Bei der Aktualisierung für das Desire bleibt HTC vage und will ein Update bis zum dritten Quartal ausliefern. Ob und wann das Legend ein Upgrade auf Android 2.2 bekomme, wisse man noch gar nicht.
Jawohl. Wir müssen nog lange warten. Heb hiervoor een Hero gehad en raak daar inmiddels aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Usta schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:18:
[...]

Hmm, ik zie ook geen logica hier...
Volgens mij is de logica dat je de SD kaart eerst ontkoppeld voor je de SD kaart kan formateren.
Zo dom is dan dus niet, voor als je nog programmas hebt draaien die de SD kaart gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
robertvansloten schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:57:
[...]

Volgens mij is de logica dat je de SD kaart eerst ontkoppeld voor je de SD kaart kan formateren.
Zo dom is dan dus niet, voor als je nog programmas hebt draaien die de SD kaart gebruiken
Hm dat klinkt wel logisch inderdaad, zo had ik het nog niet bekeken.
Toch geeft de status balk na ontkoppelen bovenin aan dat de sd kaart veilig kan worden verwijderd.
Terwijl als het toestel uitstaat de sd kaart sowieso wel ontkoppeld kan worden.
Opzich ook weer een rare logica ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Ik heb sinds een week een nieuwe auto, Audi A3 met ingebouwde bluetooth carkit. Koppelen van de Desire lukt, maar na 10 seconden geeft de Desire dat de verbinding is verbroken. De carkit geeft ook aan dat er geen telefoon gevonden is.
Iemand ervaring met de Audi af-fabriek bluetooth carkit en de Desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:22

Neo

Ik heb volgens mij een bug ontdekt in de mailsoftware die gebruikt wordt op de HTC Desire (misschien van android zelf). Als ik een email krijg waar een reply to staat ingesteld negeert de mailsoftware deze (wordt ook niet getoond) en wordt de mail gewoon verstuurd naar de 'afzender'. Heeft iemand hetzelfde probleem?

Het is voor mij nogal lastig aangezien mijn ticketysteem op deze manier werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
SuB-Gold schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:22:
Ik heb sinds een week een nieuwe auto, Audi A3 met ingebouwde bluetooth carkit. Koppelen van de Desire lukt, maar na 10 seconden geeft de Desire dat de verbinding is verbroken. De carkit geeft ook aan dat er geen telefoon gevonden is.
Iemand ervaring met de Audi af-fabriek bluetooth carkit en de Desire?
Geen ervaring met Audi maar het lukt mij ook niet om mijn Desire te koppelen met mijn Parrot carkit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Al enkele weken dacht ik mij te verbeelden dat het touchscreen van de Desire wat slechter reageerde wanneer hij in bed op het kussen lag of wanneer deze zich in de carkit bevond. Tijdens het navigeren moet ik altijd een paar keer op navigatie starten klikken voordat de telefoon het met mij eens is. Ach, dat zal wel komen doordat ik er niet goed voor zit, dacht ik.

Ik heb vandaag eens een testje uitgevoerd met een hele lichte aanraking en de Desire schijnt een stuk minder gevoelig te zijn voor aanrakingen wanneer deze op een ander oppervlak ligt dan mijn hand. Wanneer je hem dan weer met je andere hand aanraakt wordt de beweging gelijk weer geregistreerd. Ik ben benieuwd of ik de enigste ben die dit heeft opgemerkt of dat er nog meer mensen zijn met dit probleem? Ik dacht dat ik er ooit eens een keer iemand anders over heb gehoord in dit topic maar die post kan ik niet weervinden.

Ik heb er in elk geval even een filmpje van gemaakt;
YouTube: HTC Desire grounding issue

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.. Net even de update naar Android 1.21.405.2. Ik ben mijn ingestelde thema kwijt, dat vind ik niet zo erg, maar erger vind ik dat ik al mijn sms'jes nu dubbel in mijn inbox heb staan. Hebben nog meer mensen hier last van?

Hoe kan ik dit oplossen zonder elk sms'je handmatig langs te moeten lopen?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Laatst online: 19-09 21:17
Stukfruit schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 07:12:
[...]
Je vraagt hoe je agenda's moet aanmaken terwijl je er al 3 hebt? :?
Sorry, dan was mijn vraag niet duidelijk.Ik weet hoe ik nieuwe agenda's aan moet maken.
Ik reageerde op:
l3art schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:02:
[...]
Dat je in gmail agenda's in de agenda zelf moet kunnen aanmaken.
Stukfruit schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 07:12:
[...]
Wat wel zou moeten lukken is in de webinterface van Google Agenda een nieuwe agenda te maken en deze een kleurtje te geven (dit kan aan de linkerkant van het scherm). Na synchronisatie met je foon kan je deze dan ook
Dit werkt dus niet. mijn agenda's heb ik in Google Agenda drie verschillende kleurtjes gegeven, deze worden in iCal overgenomen. Ook heb ik Android Agenda widget gedownload en deze toont de kleurtjes ook. Alleen de HTC agenda toont de kleuren niet, daar zijn alle drie agenda's die gesynchroniseerd worden rood.
Heeft niemand dit werken in combinatie met de standaard agenda app van htc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Laatst online: 07-05-2024
welke app gebruik je in het filmpje?
dan kan ik het ook ff proberen. het zag er wel vreemd uit namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Jelte12345 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:47:
[...]

welke app gebruik je in het filmpje?
dan kan ik het ook ff proberen. het zag er wel vreemd uit namelijk
MultiTouch Visualizer 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
BastiaanN schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:36:
Al enkele weken dacht ik mij te verbeelden dat het touchscreen van de Desire wat slechter reageerde wanneer hij in bed op het kussen lag of wanneer deze zich in de carkit bevond. Tijdens het navigeren moet ik altijd een paar keer op navigatie starten klikken voordat de telefoon het met mij eens is. Ach, dat zal wel komen doordat ik er niet goed voor zit, dacht ik.

Ik heb vandaag eens een testje uitgevoerd met een hele lichte aanraking en de Desire schijnt een stuk minder gevoelig te zijn voor aanrakingen wanneer deze op een ander oppervlak ligt dan mijn hand. Wanneer je hem dan weer met je andere hand aanraakt wordt de beweging gelijk weer geregistreerd. Ik ben benieuwd of ik de enigste ben die dit heeft opgemerkt of dat er nog meer mensen zijn met dit probleem? Ik dacht dat ik er ooit eens een keer iemand anders over heb gehoord in dit topic maar die post kan ik niet weervinden.

Ik heb in een topic iets soortgelijks gezien ja. Kan de desbetreffende post niet terug vinden.
Daarin maakte iemand streepjes op het scherm.
Als de telefoon niet aangeraakt werd waren de streepjes beduidend minder dan als de telefoon wel aangeraakt werd.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:10

BD1

BastiaanN schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:36:

Misschien heb ik hier een verklaring voor:
Het scherm van de Desire is capacitatief, d.w.z. zeggen dat het scherm reageert op het ladingsverschil in je vingertoppen. Als je nu de Desire in je ene hand houdt en met het andere het touchscreen bedient dan is er geen stroomkring die klein is (vingertop - Desire - hand - lichaam - vingertop). Maar als je de Desire op een andere ondergrond legt zoals een tafel dan is deze stroomkring veel groter (vingertop - Desire - tafelblad - tafelpoot - vloer - schoenzool - voet - lichaam - vingertop). Daarbij komt ook nog dat de weerstand van bijvoorbeeld een tafelblad, - poot, vloer of schoenzool veel groter is dan de weerstand van je lichaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
ik heb het gelijk geprobeerd, bij mij gebeurt hetzelfde. tenminste het rondje word groter als ik mijn telefoon aanraak. ik kan niet zoals jij het rondje echt laten verschijnen en weer weg laten gaan.
edit: ik merk trouwens net dat het niet meer zo werkt als ik hem met de usbkabel aan mijn pc koppel.
een ander ding is dat ik dacht dat de desire multitouch had. maar het programma gaat echt vaag doen zodra ik iets met twee vingers doe. ligt dat aan het programma of aan de telefoon?

[ Voor 8% gewijzigd door Jelte12345 op 23-06-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 15:44
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:39:
Nou.. Net even de update naar Android 1.21.405.2. Ik ben mijn ingestelde thema kwijt, dat vind ik niet zo erg, maar erger vind ik dat ik al mijn sms'jes nu dubbel in mijn inbox heb staan. Hebben nog meer mensen hier last van?

Hoe kan ik dit oplossen zonder elk sms'je handmatig langs te moeten lopen?
Dat heb ik nou ook.. heel vervelend. Vond het al vreemd dat ik zo ontzettend veel smsjes had verstuurd/ontvangen :/
Ik heb trouwens geen idee wat er aan te doen. Zal het maar moeten negeren..
Android is geweldig maar de bugs zijn volop aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Jelte12345 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:09:
[...]

ik heb het gelijk geprobeerd, bij mij gebeurt hetzelfde. tenminste het rondje word groter als ik mijn telefoon aanraak. ik kan niet zoals jij het rondje echt laten verschijnen en weer weg laten gaan.
edit: ik merk trouwens net dat het niet meer zo werkt als ik hem met de usbkabel aan mijn pc koppel.
een ander ding is dat ik dacht dat de desire multitouch had. maar het programma gaat echt vaag doen zodra ik iets met twee vingers doe. ligt dat aan het programma of aan de telefoon?
de techniek laat het niet toe dat je assen kruist, dan gaat ie idd flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Laatst online: 14-02 10:09
BigDrummer1 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:55:
[...]

Misschien heb ik hier een verklaring voor:
Het scherm van de Desire is capacitatief, d.w.z. zeggen dat het scherm reageert op het ladingsverschil in je vingertoppen. Als je nu de Desire in je ene hand houdt en met het andere het touchscreen bedient dan is er geen stroomkring die klein is (vingertop - Desire - hand - lichaam - vingertop). Maar als je de Desire op een andere ondergrond legt zoals een tafel dan is deze stroomkring veel groter (vingertop - Desire - tafelblad - tafelpoot - vloer - schoenzool - voet - lichaam - vingertop). Daarbij komt ook nog dat de weerstand van bijvoorbeeld een tafelblad, - poot, vloer of schoenzool veel groter is dan de weerstand van je lichaam.
Bij mij is er nauwelijks verschil hoor, een klein beetje, maar iig niet zoveel als bij BastiaanN. Maar het is wel een mooi verhaaltje.

[ Voor 3% gewijzigd door PerfectLight op 23-06-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

bsmpower schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:52:
[...]

Geen ervaring met Audi maar het lukt mij ook niet om mijn Desire te koppelen met mijn Parrot carkit :/
Ik meende te hebben gehoord hier op het forum dat Parrot wel werktte... maar 100% zeker weet ik het niet.
Balen, eens navragen of Audi misschien al software updates heeft.
Heb jij hetzelfde, hij koppelt wel, maar vervolgens disconnect hij de bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik denk:
Laat ik eens een mp3 als contact-specifieke ringtone instellen.
Dus ik zet de .mp3 in /media/audio/ringtones/
maar waar the hell krijg ik die dan te zien?
De People app laat alleen maar standaard tones zien. En de selectie om een "Music track" te kiezen zegt mij dat de SD card niet gezien wordt.
Wat een wanstaltig slecht geknoei soms, met die Desire. Valt me echt tegen.

OK, blijkt dat die sdcard niet tegelijk door je PC en de HTC zichtbaar kan zijn. Pff.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:24
OK, blijkt dat die sdcard niet tegelijk door je PC en de HTC zichtbaar kan zijn. Pff.
Dat is toch niets bijzonders? Dat is (voor zover ik weet) bij alle telefoons, camera's en eigenlijk alles met een geheugenkaart.

[ Voor 6% gewijzigd door Slurpgeit op 23-06-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:30

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Voor het mp3/ringtoon 'probleem' moet je even ringdroid installeren

[ Voor 3% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 23-06-2010 23:54 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Ik heb de indruk dat het probleem in je filmpje voornamelijk optreedt wanneer je met je vingertopje (nagel??) over het scherm gaat. Gaat het ook zo als je echt de weke delen van je vingertop gebruikt? Het scherm van mijn Legend is ook minder onder de indruk van een nagel dan van een vingertop.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
MediJack schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:42:
[...]

Ik heb de indruk dat het probleem in je filmpje voornamelijk optreedt wanneer je met je vingertopje (nagel??) over het scherm gaat. Gaat het ook zo als je echt de weke delen van je vingertop gebruikt? Het scherm van mijn Legend is ook minder onder de indruk van een nagel dan van een vingertop.
Mijn nagel raakte het scherm niet aan, enkel mijn vingertopje. Het probleem treed zelfs nog op wanneer ik de gehele onderkant van mijn vinger gebruik (al is het dan wel een stuk minder, dat is ook wat lastiger vast te leggen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Zo, ik mag volgens Vodafone vrolijk mijn abonnement verlengen. Aangezien de Nexus niet leverbaar is neem ik het gemis van de noise canceling microphone voor lief. Daarbij vind ik (hoewel sense natuurlijk ook via bv. een custom rom te verkrijgen zou zijn) de sense interface een plus en ziet de mobiel zelf er imo een stuk beter uit dan de Nexus.

Hopelijk van het weekend even een kijkje gaan nemen in de winkel (als ze 'm daar al hebben liggen) om de mobiel toch even in de hand te hebben gehad, dan stuur ik er begin volgende week gelijk groen licht achteraan richting Vodafone :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
PerfectLight in "HTC Desire - Deel 5"
SuB-Gold schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:23:
[...]

Ik meende te hebben gehoord hier op het forum dat Parrot wel werktte... maar 100% zeker weet ik het niet.
Balen, eens navragen of Audi misschien al software updates heeft.
Heb jij hetzelfde, hij koppelt wel, maar vervolgens disconnect hij de bluetooth?
Geen probleem met mijn Parrot CK3100 hier, contacten syncen netjes en alles. Moet ik wel even vermelden dat ik geen Facebook oid heb ingesteld, dus het aantal contacten valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop steeds vaker tegen een probleem met mijn desire waarvan ik me af vraag of jullie daar ook last van hebben.
Het valt me op dat er heel vaak spaties ontbreken tussen mijn worden als ik een wat langer bericht/mailtje aan het tikken ben. Na een beetje testen lijkt het eraan te liggen dat als je snel na een letter de spatie raakt, dit niet geregistreerd wordt.
Hebben jullie hier ook last van? en zo ja is er een manier om het te verhelpen? Ik heb better keyboard al geprobeerd maar de t9 is veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 01:01:
Ik loop steeds vaker tegen een probleem met mijn desire waarvan ik me af vraag of jullie daar ook last van hebben.
Het valt me op dat er heel vaak spaties ontbreken tussen mijn worden als ik een wat langer bericht/mailtje aan het tikken ben. Na een beetje testen lijkt het eraan te liggen dat als je snel na een letter de spatie raakt, dit niet geregistreerd wordt.
Hebben jullie hier ook last van? en zo ja is er een manier om het te verhelpen? Ik heb better keyboard al geprobeerd maar de t9 is veel minder.
Geen last van. In het begin duwde ik nog wel af en toe op de punt ipv de spatie, maar bij het brede qwerty-toetsenbord maak ik bijna geen tikfouten meer.

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
@Dadu, dat is mij nog niet opgevallen. En na n testje ook geen last van. Mss typ jij gewoon extreem snel? :P

Wat ik btw heel erg mis zijn de openingsanimaties die de nexus one heeft. Dat het beeld zo als het ware "naar voren komt" en "naar achter gaat". Is dat te realiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tigid schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 01:03:
[...]

Geen last van. In het begin duwde ik nog wel af en toe op de punt ipv de spatie, maar bij het brede qwerty-toetsenbord maak ik bijna geen tikfouten meer.
En wat gebeurd er bij jouw als je een willekeurige letter aantikt en dan zo snel mogelijk de spatie er achteraan? De spatie registeerd dan gewoon niet (als ik bijv. achter elkaar de spatie en de letter d in tik krijg ik "ddddd" ipv "d d d d d d d d d d"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 01:06:
[...]

En wat gebeurd er bij jouw als je een willekeurige letter aantikt en dan zo snel mogelijk de spatie er achteraan? De spatie registeerd dan gewoon niet (als ik bijv. achter elkaar de spatie en de letter d in tik krijg ik "ddddd" ipv "d d d d d d d d d d"
Bij mij blijft ie wel spaties doen (f f f f f f f f f f dus).. In compact qwerty en in landscape.

[ Voor 3% gewijzigd door PerfectLight op 24-06-2010 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat wordt morgen dan lekker klooien en een oplossing zoeken want ik moet nu na elk mailtje overal de spatie er tussen zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
Je kan m opnieuw kalibreren ofzo geloof ik. Moet je even ergens de instellingen rondsnuffelen, want ik weet niet zo snel waar :P. Misschien helpt dat.

Edit: Opties bij t toetsenbord (dat tandwieltje) -> Tekstinvoer -> Ijkhulpmiddel

[ Voor 42% gewijzigd door PerfectLight op 24-06-2010 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, maar helaas is dat ook niet de oplossing.
Morgen nog maar even verder neuzen, het vreemde is dat twee letters snel afwisselen wel gewoon werkt... en anders maar even met onze vrienden van htc bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:46
PerfectLight schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 01:06:
@Dadu, dat is mij nog niet opgevallen. En na n testje ook geen last van. Mss typ jij gewoon extreem snel? :P

Wat ik btw heel erg mis zijn de openingsanimaties die de nexus one heeft. Dat het beeld zo als het ware "naar voren komt" en "naar achter gaat". Is dat te realiseren?
launcher pro installeren ;) zoek maar op market en youtube

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Vraagje,
Heb sinds een week de HTC Desire en ben er erg blij mee (veel sneller dan mijn "oude Iphone 3Gs" ) maar 1 ding mis ik erg, de email is alleen zichtbaar in "platte tekst" en niet in HTML.
Zijn er andere emailreaders beschikbaar, of zie ik iets over het hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 22:56
Met de gmail client kan ik gewoon html bekijken. De andere mail client gebruik ik niet, dus dat weet ik ook niet.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
arjan571 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:37:
Vraagje,
Heb sinds een week de HTC Desire en ben er erg blij mee (veel sneller dan mijn "oude Iphone 3Gs" ) maar 1 ding mis ik erg, de email is alleen zichtbaar in "platte tekst" en niet in HTML.
Zijn er andere emailreaders beschikbaar, of zie ik iets over het hoofd...
Dat wordt eerder in het topic ook al gevraagd. Als je het totaal aantal KB's dat de client binnen mag halen ophoogt zal je netjes een HTML email voor je zien verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 01:06:
[...]

ik heb het net getest. bij mij komt het ook voor, maar alleen als ik ze supersnel na elkaar indruk. bij gewone typesnelheid komt het bij mij niet voor ik moest het echt met twee vingers doen, met alleen 1 duim kreeg ik niet hetzelfde effect. naar mijn idee heeft het ermee te maken dat ik de letter dan nog niet helemaal heb losgelaten als ik de spatie indruk en dat hij dan raar gaat doen omdat ik dan twee toetsen tegelijk aanraak.

edit:
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 01:37:
bedankt, maar helaas is dat ook niet de oplossing.
Morgen nog maar even verder neuzen, het vreemde is dat twee letters snel afwisselen wel gewoon werkt... en anders maar even met onze vrienden van htc bellen...
dat heb ik nu ook geprobeerd, en bij mij typt hij dan soms gewoon even geen letters. misschien dan toch niet hetzelfde als bij jou.

[ Voor 22% gewijzigd door Jelte12345 op 24-06-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:00
Ik kreeg net een updatemelding van handcent sms, hierin hebben ze het blijkbaar voor elkaar gekregen om de ledkleur te veranderen want hij knipperde blauw :D heb hier al een aantal keer voorbij zien komen dat dit met de desire niet mogelijk zou zijn..
Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.