HTC Desire - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste
Acties:
  • 215.787 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om te selecteren waar de audiostreams heen gaan? Zodra de carkit aan staat wil de telefoon daar ook de muziek naartoe gooien, maar die wil ik juist over de 3.5mm jack naar de radio loodsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Mcctje schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 13:36:
Zo, heb me de Desire woensdag nu gekregen, meteen maar aan de lader gehangen en ondertussen handleiding lezen, niet dat er veel te lezen was.

De update 1.21 zat er al op dus meteen van heel wat gezeik af zo te zien.

Maar het vervelende is dat ik de telefoon minimaal 2x per dag moet opladen.
Anders haalt hij het niet, ik weet dat hem nu pas heb en dus veel mee friemel enzo.
Dus nog even wachten tot ik wat minder mee friemel en de echte batterijduur weet.

Trouwens kan ik nog op een andere manier dan rooten of wachten op Froyo apps op de SD installeren?
Nee. Overigens moet je je batterij nog 'trainen', na een paar keer helemaal opladen en leeg laten gaan gaat hij langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Ilya schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 14:24:
[...]

Nee. Overigens moet je je batterij nog 'trainen', na een paar keer helemaal opladen en leeg laten gaan gaat hij langer mee.
Trainen? Dat is iets nieuws waarvan ik nog nooit heb gehoord, maar oke.
Ik kijk wel even wanneer het beter word.

Al met al uitstekende telefoon, beter dan mijn ex-viewty :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:22
Mcctje schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 14:39:
[...]

Trainen? Dat is iets nieuws waarvan ik nog nooit heb gehoord, maar oke.
Ik kijk wel even wanneer het beter word.
Lijkt mij dan zeer zinvol dat je dit topic (en eventueel vorige delen) doorleest/zoekt...er is namelijk al *heel erg veel* info voorbij gekomen mbt jouw vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duwede
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-06 03:18
Hebben er nog meer mensen last van crashes van com.htc.bg sinds de update? (Volgens mij de agenda applicatie)

Hij crasht echt 5 keer per dag ofzo. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
dafmay schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 14:44:
[...]

Lijkt mij dan zeer zinvol dat je dit topic (en eventueel vorige delen) doorleest/zoekt...er is namelijk al *heel erg veel* info voorbij gekomen mbt jouw vraag.
Dit heb ik gedaan, men heeft voornamelijk last van een "batterij tekort" na de update, maar aangezien bij mij die eral opzit kan ik het niet vergelijken. En een echte concrete oplossing is er niet voorgekomen behalve het brengen van je smartphone terug naar de prehistorie. (Alle draadloze verbindingen sluiten) :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een Desire... toetsenbordje is wel even wennen hoor... kom van een Nokia 6300 (ergerde me daar mateloos aan het SM typen maar dat is er toen ook wel ingesleten).

Anyway... ik heb mijn desire aan mijn gmail gekoppeld... en een van mijn vrienden begon ineens een chat. Ik kan alleen echt niet vinden hoe ik zelf die app moet opstarten. Gmail zelf kan ik wel vinden, maar Gchat niet. Maar het moet er dus opzitten want anders heb ik geen idee hoe die vriend ineens met me kon gchatten...
Ook een beetje irritant; het standaard e-mail homescreen werkt dus niet voor gmail begrijp ik? Kan alleen opties selecteren voor een ander type e-mail (volgens mij was het POP en active sync)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:15

Nakebod

Nope.

Neem aan dat die chat via Google Talk/GTalk/Talk gestart is, die staat bij je applicaties.
De HTC mail widget vind ik ook een beetje waardeloos, heb je meerdere (gmail) accounts, is er geen mogelijkheid om die widget te gebruiken voor een overzicht van alle accounts.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 15:32:
Ik heb sinds vandaag een Desire... toetsenbordje is wel even wennen hoor... kom van een Nokia 6300 (ergerde me daar mateloos aan het SM typen maar dat is er toen ook wel ingesleten).

Anyway... ik heb mijn desire aan mijn gmail gekoppeld... en een van mijn vrienden begon ineens een chat. Ik kan alleen echt niet vinden hoe ik zelf die app moet opstarten. Gmail zelf kan ik wel vinden, maar Gchat niet. Maar het moet er dus opzitten want anders heb ik geen idee hoe die vriend ineens met me kon gchatten...
Ook een beetje irritant; het standaard e-mail homescreen werkt dus niet voor gmail begrijp ik? Kan alleen opties selecteren voor een ander type e-mail (volgens mij was het POP en active sync)
In je menu staat gewoon "Talk" of "Google Talk" in de lijst :) Daarmee kan je dus chatten via je Google Account.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik voel me nu echt een noob, ik dacht dat Google talk gewoon iets van voicechat was ofzo.
Beetje apart dat ze het op de Desire dan (Google) Talk noemen en op de PC Google chat.

Edit; En na een half uurtje pielen ook de gmail aan de praat gekregen. Wist niet dat die ook IMAP ondersteunde... laat wel weer zien hoe veel ik naar de settings van gmail kijk :+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
Mcctje schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 15:26:
[...]
En een echte concrete oplossing is er niet voorgekomen behalve het brengen van je smartphone terug naar de prehistorie. (Alle draadloze verbindingen sluiten) :F
Dit geldt voor elke smartphone hoor. Dingen als Bluetooth en Wifi aan hebben staan vreet gewoon energie. Dat was met mijn Diamond niet anders.

Ik heb mijn Desire nu overigens 10 dagen, en ik merk dat de batterij aanzienlijk langer mee gaat dan de eerste 3 dagen. Met nog wat regelmatig spelen en klooien haal ik anderhalve dag, en dan heb ik toch altijd BT aan in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb de hele dag wifi aanstaan, zolang hij verbinding heeft valt het wel mee met het energieverbruik. Ga je reizen met wifi aan, dan ben je zo 60% accucapaciteit kwijt.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 19-09 20:42

mphilipp

Romanes eunt domus

Ilya schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 14:24:
[...]
Niet dat ik een expert ben, maar ik heb juist begrepen dat je bij deze soort batterijen dat helemaal niet moet doen. Gewoon opladen wanneer je kunt, da's helemaal niet erg. Juist een eigenschap van die accu's. Ouderwetse accu's kon je beter helemaal leeg laten gaan en weer helemaal opladen.

Er bestaat ook geen generiek accu-advies. Er zijn inmiddels best wel wat soorten accu's en wat goed is voor de ene is juist weer slecht voor de ander.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Ik heb stof onder het scherm, zag het pas na 3 weken ofzo. Maar het wordt steeds meer, eigenlijk zonde natuurlijk maar heb weinig zin om hem terug te sturen... er zijn alleen geen andere oplossingen toch? Kan ik niet meteen een vervangend toestel krijgen of heb je hier geen recht op? Iemand ervaring hiermee?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:20
Heb de Desire ook sinds een week en het is een fantastisch apparaat.
Ook hier in het begin (negatief) verrast door de korte accuduur maar na het uitzetten van 3G (gebruik ik wel als ik het echt ga gebruiken) en de aandelen widget en nog wat andere tweaks houdt hij het nu zeker 2 dagen vol.
Van de week een redelijk gemiddelde/drukke dag waarin veel telefoonverkeer was en was toen ik naar bed ging voor de helft leeg (dat is dus 06:30 van de lader afgehaald en 23:30 naar bed).
Daarnaast checkt hij om de 15 min de exchange server en heb thuis en op m'n werk een wifi connectie met dat ding.
Check even wat voor apps je op de achtergrond heb draaien (met advanced task killer kun je deze killen) en je krijgt een aha erlebnis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 19:32
Even een korte vraag vanuit mij. Het is mij nog niet gelukt mijn gmail account zonder wifi in te stellen? Met alleen een dataverbinding via internet was het geen betrouwbare verbinding oid. Nadat het wel via wifi is gelukt zegt hij vaak als ik mijn gmail dan wil checken een verbindingsfout. Met wifi niet. Ook de android market werkt niet lekker zonder wifi. Dit terwijl internetten WEL altijd gewoon netjes gaat. Nog iemand ditzelfde probleem? ik had hem al een keer gereset maar helaas dat heeft niks geholpen.

Edit: nu check ik weer mijn mail ik zie via de computer dat er 2 mailtjes staan. Via de wifi komen ze netjes binnen maar daarvoor gewoon via mijn telefoon komen ze NIET binnen. Iemand een idee?

[ Voor 31% gewijzigd door Cardo op 19-06-2010 18:47 ]

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:02

jerry_a

doei

Cardo schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:27:
Even een korte vraag vanuit mij. Het is mij nog niet gelukt mijn gmail account zonder wifi in te stellen? Met alleen een dataverbinding via internet was het geen betrouwbare verbinding oid. Nadat het wel via wifi is gelukt zegt hij vaak als ik mijn gmail dan wil checken een verbindingsfout. Met wifi niet. Ook de android market werkt niet lekker zonder wifi. Dit terwijl internetten WEL altijd gewoon netjes gaat. Nog iemand ditzelfde probleem? ik had hem al een keer gereset maar helaas dat heeft niks geholpen.

Edit: nu check ik weer mijn mail ik zie via de computer dat er 2 mailtjes staan. Via de wifi komen ze netjes binnen maar daarvoor gewoon via mijn telefoon komen ze NIET binnen. Iemand een idee?
Dat heb ik ook dus. Heel af en toe komt er iets binnen via 3G/H.De verbinding is goed. Lijkt wel of de pushmail niet pusht. Moet Gmail op imap staan.? zou dat het soms zijn?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
jerry_a schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:16:
[...]

Dat heb ik ook dus. Heel af en toe komt er iets binnen via 3G/H.De verbinding is goed. Lijkt wel of de pushmail niet pusht. Moet Gmail op imap staan.? zou dat het soms zijn?
Ah toch blij dat er iemand hetzelfde probleem heeft en dus begrijpt. Maar nog belangrijker is. De oplossing! Ik durf niet te zeggen wat de oplossing is. Ik heb bij gmail pop en imap beide aanstaan en ook combi's geprobeerd. Welke provider heb je? Het lijkt wel dat android de verbinding niet veilig genoeg vind oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25
jerry_a schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:16:
[...]

Als je je mail configureert in de standaard gmail app dan zou hij meteen moeten pushen (althans, dat doet hij bij mij). Als je het configureert in de standaard mail app dan is het afhankelijk van de sync interval die je daar instelt. Het feit dat je het over imap hebt doet me vermoeden dat je hem geconfigureerd hebt in de standaard mail app. En dat is niet de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 08:02

jerry_a

doei

Cardo schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:27:
[...]

Ah toch blij dat er iemand hetzelfde probleem heeft en dus begrijpt. Maar nog belangrijker is. De oplossing! Ik durf niet te zeggen wat de oplossing is. Ik heb bij gmail pop en imap beide aanstaan en ook combi's geprobeerd. Welke provider heb je? Het lijkt wel dat android de verbinding niet veilig genoeg vind oid.
T-Mobile en gewoon de standaard GMail. Ik heb de indruk dat hij eerst wel de mail pushte.
Dit zal toch niet ook weer een T-Mobileprobleem zijn?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:34
Beste mede-Tweakers,

Even een vraagje. Heeft 1 van jullie ook wel eens dat als je een app wil downloaden uit de Market, dat niet lukt als je op WiFi zit? Het lukt me dan wel als ik WiFi uitzet. Dan gaat ie als een trein via de 3G/H verbinding..

Hopelijk heeft iemand een oplossing? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

jerry_a schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:45:
[...]

T-Mobile en gewoon de standaard GMail. Ik heb de indruk dat hij eerst wel de mail pushte.
Dit zal toch niet ook weer een T-Mobileprobleem zijn?
Lijkt er wel op. Ook ik heb er last van. Zie ook dit topic.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
Stubby schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:41:
[...]

Als je je mail configureert in de standaard gmail app dan zou hij meteen moeten pushen (althans, dat doet hij bij mij). Als je het configureert in de standaard mail app dan is het afhankelijk van de sync interval die je daar instelt. Het feit dat je het over imap hebt doet me vermoeden dat je hem geconfigureerd hebt in de standaard mail app. En dat is niet de bedoeling...
Ik heb het ook gewoon via de gmail app gedaan en niet in de standaard mail. En het werkt dus niet. Helaas
Famoso schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:50:
[...]

Lijkt er wel op. Ook ik heb er last van. Zie ook dit topic.
Damn dat meen je toch niet he? Dan ga ik maandag is even de klantenservice bellen.

[ Voor 22% gewijzigd door Cardo op 19-06-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 19-09 10:56
De desire nu een halve dag in gebruik, maar wat een verademing tegenover de touch daimond met windows mobile. _/-\o_

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:57:
[...]

Oke, duidelijk. Maar toch twijfel ik, want ik heb werkelijk nog nooit gehoord van een 'lader' die (blijkbaar) krachtstroom kan spuiten. Mocht het inderdaad werken, dan wil ik er ook graag drie! :o

Wbt. je probleem met de smsjes ed., heb je toevallig Vodafone? :)
Jup Vodafone, maar ik kan weer smsjes sturen. Normale bereik is terug, alleen G3 is er dus niet meer, ik heb gewoon geen mobiel internet meer, wifi werkt prima, maar das alleen hier thuis ingesteld, dus buitenshuis kan ik nu ineens niet meer internetten. Vandaag allerlei problemen waarvan alles nu opgelost is, alleen G3 nu dus ineens niet werkt...

Edit: Via de vodafone site net helemaal opnieuw ingesteld als stond het er eigenlijk al goed in.. en nu doet ie het wel weer!! Mijn telefoon is zo vreemd bezig vandaag... Hopelijk morgen weer 100% normaal en geen vreemde dingen!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45
The Anarchist schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 07:10:
[...]

Als hij dat al doet binnen een week belooft dat niet veel goeds! Terug ermee.
Veel winkels kan je een toestel toch binnen 8-14 dagen gewoon ruilen?
Vandaag bleef mijn Desire maar rebooten. Steeds als ik de pincode ingetoetst had en het homescreen verscheen, resette hij een seconde later weer. Wel tien keer achter elkaar. Soms bleef hij hangen bij het eerste witte scherm met de letters HTC erop. Dan moest ik de batterij eruit halen om 'm uit te krijgen. Het gekke is dat zelfs nadat ik een minuut of langer gewacht had met de batterij er weer indoen, hij gewoon weer doorging met vanzelf afsluiten of vastlopen op het eerste scherm. Op een gegeven moment dacht ik: nou ja, ik probeer het later wel weer, ik laat 'm wel uit staan. Maar zelfs dat lukte niet, want hij schakelde zichzelf dan even later spontaan weer in. Om vervolgens natuurlijk weer in zijn vicieuze reboot-cirkel terecht te komen of opnieuw helemaal te bevriezen bij het beginscherm. Na een keer of tien bleef ie opeens wel weer aan. Als er iemand is die op basis van deze informatie weet te vertellen of dit een batterij-, software of hardware-probleem is, be my guest!

Het idiote is dat ik ermee terug ben gegaan naar de Vodafone-winkel waar ik 'm gehaald had, en dat ze me daar vertelden dat ik 'm niet kon ruilen (ik heb 'm pas een week) omdat ze 'm niet op voorraad hebben. Dus omdat zij 'm niet op voorraad hebben, kan ik 'm niet ruilen voor een nieuwe, want dat MOET binnen een week gebeuren. Dat is toch bezopen? Dat proces kan niet uitgesteld worden tot de dag waarop hij weer binnen komt, want dan is de week voorbij en het moet nu eenmaal meteen ingevoerd worden als je 'm komt ruilen. Ik wist niet wat ik hoorde: ik koop bij hen een telefoon die niet deugt en ik moet 'm na een week al opsturen voor reparatie in plaats van dat ze me netjes een nieuwe geven die (hopelijk) wél deugt.

Maar goed, het is wat het is. Ik heb nog maar even gewacht en wil eerst een harde reset proberen voor ik 'm laat opsturen... En dan maar hopen dat ze het probleem wel constateren, want daar heb ik bij m'n vorige telefoon ook al enorme problemen mee gehad (dat je 'm vier weken later terugkrijgt met een briefje erbij dat ze het probleem niet hebben geconstateerd en er dus niets aan hebben gedaan, dat soort ongein)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Homey D. Clown schreef op zondag 20 juni 2010 @ 02:40:
[...]

Vandaag bleef mijn Desire maar rebooten. Steeds als ik de pincode ingetoetst had en het homescreen verscheen, resette hij een seconde later weer. Wel tien keer achter elkaar. Soms bleef hij hangen bij het eerste witte scherm met de letters HTC erop. Dan moest ik de batterij eruit halen om 'm uit te krijgen. Het gekke is dat zelfs nadat ik een minuut of langer gewacht had met de batterij er weer indoen, hij gewoon weer doorging met vanzelf afsluiten of vastlopen op het eerste scherm. Op een gegeven moment dacht ik: nou ja, ik probeer het later wel weer, ik laat 'm wel uit staan. Maar zelfs dat lukte niet, want hij schakelde zichzelf dan even later spontaan weer in. Om vervolgens natuurlijk weer in zijn vicieuze reboot-cirkel terecht te komen of opnieuw helemaal te bevriezen bij het beginscherm. Na een keer of tien bleef ie opeens wel weer aan. Als er iemand is die op basis van deze informatie weet te vertellen of dit een batterij-, software of hardware-probleem is, be my guest!

Het idiote is dat ik ermee terug ben gegaan naar de Vodafone-winkel waar ik 'm gehaald had, en dat ze me daar vertelden dat ik 'm niet kon ruilen (ik heb 'm pas een week) omdat ze 'm niet op voorraad hebben. Dus omdat zij 'm niet op voorraad hebben, kan ik 'm niet ruilen voor een nieuwe, want dat MOET binnen een week gebeuren. Dat is toch bezopen? Dat proces kan niet uitgesteld worden tot de dag waarop hij weer binnen komt, want dan is de week voorbij en het moet nu eenmaal meteen ingevoerd worden als je 'm komt ruilen. Ik wist niet wat ik hoorde: ik koop bij hen een telefoon die niet deugt en ik moet 'm na een week al opsturen voor reparatie in plaats van dat ze me netjes een nieuwe geven die (hopelijk) wél deugt.

Maar goed, het is wat het is. Ik heb nog maar even gewacht en wil eerst een harde reset proberen voor ik 'm laat opsturen... En dan maar hopen dat ze het probleem wel constateren, want daar heb ik bij m'n vorige telefoon ook al enorme problemen mee gehad (dat je 'm vier weken later terugkrijgt met een briefje erbij dat ze het probleem niet hebben geconstateerd en er dus niets aan hebben gedaan, dat soort ongein)...
of misschien helpt rooten

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 02:46

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:04:
Oh ik voel me nu echt een noob, ik dacht dat Google talk gewoon iets van voicechat was ofzo.
Beetje apart dat ze het op de Desire dan (Google) Talk noemen en op de PC Google chat.

Edit; En na een half uurtje pielen ook de gmail aan de praat gekregen. Wist niet dat die ook IMAP ondersteunde... laat wel weer zien hoe veel ik naar de settings van gmail kijk :+
Hoezo apart? Heb je dit wel eens gezien? http://www.google.com/talk/

Al vanaf het begin heet het Google Talk. Alleen binnen Gmail heet het Chat. Ik had het dan ook raar gevonden als het op Android niet Google Talk zou heten.
[...]

Dat vond ik inderdaad ook idioot bij Vodafone! Ik had in april problemen met mijn eerste Desire die ik in Eindhoven had gekocht. Helaas was hij daarna nergens meer op vooraad maar ik moest 'm van Vodafone binnen 7 dagen geruild hebben, waardoor ik het uiteindelijk bij Vodafone in Sneek heb gedaan (omdat ik daar toevallig heen ging). Overigens verschillen de winkels onderling ook wat dat betreft. Vodafone Veldhoven zegt dat, zo lang je op tijd kwam met het verzoek tot omruilen, je ook ná een week mag ruilen als ie dan pas weer op voorraad is. Vodafone Eindhoven zegt dus dat het altijd binnen 1 week moet.

Nee, daar maakte Vodafone me echt niet blij mee destijds.

[ Voor 57% gewijzigd door gday op 20-06-2010 09:56 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
FoOnEeN schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:59:
[...]

Ik heb zelf een Parrot CK3200, zo een met een kleurenscherm. Net iets ander type dan jij hebt maar ik had ook problemen met syncen, hoewel ik bij mij de afbeeldingen bij contacten als probleem verdacht.

De problemen die ik had met het syncen zijn opgelost door de koppeling van je contacten met facebook uit te zetten, aangezien dit afbeeldingen + andere extra info bij je contacten zet waar mijn carkit van over de zeik ging.

Mocht je facebook contacts gekoppeld hebben, test het dus eens door dit uit te zetten en dan nog eens te syncen met je carkit. Wel ff opnieuw toevoegen ed.
Ik heb ook een ck3200. De carkit doet het nu zolang ik niet synchroniseer, want dan raakt de Desire de verbinding kwijt met de Parrot. Toch zou ik willen syncen. Ik heb alle contactafbeeldingen verwijderd. De contacten worden gesynced met de Exchange server op mn werk. Je gaf aan geen Facebook koppelingen te moeten hebben. Ik gebruik geen facebook dan zal er ook geen koppeling moeten zijn toch? Het syncen wil namelijk nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

Binnetie schreef op zondag 20 juni 2010 @ 10:17:
[...]

Ik heb ook een ck3200. De carkit doet het nu zolang ik niet synchroniseer, want dan raakt de Desire de verbinding kwijt met de Parrot. Toch zou ik willen syncen. Ik heb alle contactafbeeldingen verwijderd. De contacten worden gesynced met de Exchange server op mn werk. Je gaf aan geen Facebook koppelingen te moeten hebben. Ik gebruik geen facebook dan zal er ook geen koppeling moeten zijn toch? Het syncen wil namelijk nog steeds niet.
think outside the box ;)

probeer het eens als je de exchange sync eruit heb gegooit? Dat het voor Binnetie hielp met facebook uitschakelen houdt niet in dat het alleen daarmee een probleem is....
kan je dan wel je parrot syncen?

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
[...]

Bah, wat een slechte service overal |:(

Mijn desire kwam na 11 dagen terug: Alleen software update.. Moest meteen terug. Ik heb er dit keer ook verwezen naar het youtube filmpje wat ik er van gemaakt hebben. Als ze bij HTC een beetje moeite nemen
kunnen ze echt zien wat dat verrekte ding doet. Is misschien voor jou ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus omdat zij 'm niet op voorraad hebben, kan ik 'm niet ruilen voor een nieuwe, want dat MOET binnen een week gebeuren. Dat is toch bezopen?
Is het niet mogelijk om die telefoon online bij Vodafone aan te melden of zoiets? Dan zit je in ieder geval nog binnen die zeven dagen.

Zelf kocht ik een Desire met Chinese baardharen onder het scherm die ik binnen acht dagen terug kon sturen. Heb ik na enig twijfelen op het nippertje gedaan, en binnen 48 uur had ik een nieuwe. Goeie service van Chear! in dit geval.

Wat het spontaan rebooten betreft, ik heb dat ook wel eens een tijdje gehad, maar nooit zo extreem als bij jou. Bij mij leek het iets te maken hebben met overbelasting, warmte-ontwikkeling en de accu die kennelijk niet helemaal jofel presteerde. Het ging uiteindelijk vanzelf voorbij. En het lijkt me lastig om zo'n apparaat te gaan rooten als je niet eens voorbij het witte HTC-scherm komt. Dusse, terugsturen zou mijn advies zijn, en er het beste van hopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Daarom heb ik er voor de zekerheid bij mij ook een filmpje van gemaakt en bij de klachtomschrijving een link naar mijn site erbij met een uitgebreide beschrijving, waar het filmpje ook staat.

Ben benieuwd, 18-6 is hij in behandeling genomen, en 6 uur later was de telefoon klaar. Ik ga er nog steeds van uit dat de hardware vervangen is, gezien een software update niet gaat werken.
Hopelijk heb ik hem binnen een paar dagen weer terug, zo een HTC Diamond werkt toch erg traag met Android :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Desire is ook van slag geloof ik :(
Sinds een paar dagen kan ik thuis dus geen 3G meer gebruiken..
Ik heb geen WiFi thuis dus daar kan het niet aan liggen.
Gisteren in de auto kon ik zonder problemen wel gewoon gebruik maken van 3G, maar zodra ik thuis kom doettie het dus niet meer...
Ik Vodafone gebeld en het zou aan me simkaart liggen ( dat was nog een UMTS sim ) dus sims omgeruild in de winkel, maar nog steeds zelfde probleem.
Ik weet dus echt niet waar het dan wel aan kan liggen..
Iemand misschien een ideetje?

Btw mijn hotmail pushen doet mijn Desire ook al een week ofzo niet meer..
Vind ik btw nog niet eens zo heel erg...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
The Anarchist schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:37:
[...]

Bah, wat een slechte service overal |:(

Mijn desire kwam na 11 dagen terug: Alleen software update.. Moest meteen terug. Ik heb er dit keer ook verwezen naar het youtube filmpje wat ik er van gemaakt hebben. Als ze bij HTC een beetje moeite nemen
kunnen ze echt zien wat dat verrekte ding doet. Is misschien voor jou ook een optie.
Dat is wel een goed idee, om er een filmpje van te maken als het weer gebeurt, bedankt! Want ik ben inderdaad ook bang dat ze 'm niet zien rebooten en dus niet vinden dat er iets mis mee is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Desnoods gebruik je mijn reboot filmpje als voorbeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Het idiote is dat ik ermee terug ben gegaan naar de Vodafone-winkel waar ik 'm gehaald had, en dat ze me daar vertelden dat ik 'm niet kon ruilen (ik heb 'm pas een week) omdat ze 'm niet op voorraad hebben.
Zoiets hoef je toch niet te pikken. Ga nog een keer terug naar die winkel (of een andere) en sta erop dat ze 'm omruilen zodra ze er weer een binnen krijgen. Houden ze vol, vraag dan de chef erbij en en dien een officiële klacht in. Vraag hun namen, schrijf ze op en stuur een brief naar het hoofdkantoor. Binnen een week heb jij een nieuwe... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:59:
Mijn Desire is ook van slag geloof ik :(
Sinds een paar dagen kan ik thuis dus geen 3G meer gebruiken..
Ik heb geen WiFi thuis dus daar kan het niet aan liggen.
Gisteren in de auto kon ik zonder problemen wel gewoon gebruik maken van 3G, maar zodra ik thuis kom doettie het dus niet meer...
Ik Vodafone gebeld en het zou aan me simkaart liggen ( dat was nog een UMTS sim ) dus sims omgeruild in de winkel, maar nog steeds zelfde probleem.
Ik weet dus echt niet waar het dan wel aan kan liggen..
Iemand misschien een ideetje?

Btw mijn hotmail pushen doet mijn Desire ook al een week ofzo niet meer..
Vind ik btw nog niet eens zo heel erg...
Het enigst wat ik weet is dat 3g in huis geen garantie is, het 3g singgaal te zwak om door beton heen te komen.
bij mij is het in huis geen 3g en buiten wel.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
Inderdaad. Ik snap niet waarom mensen dit zomaar pikken. Het lijkt wel alsof winkels en telco's juist bij mobiele telefoons denken zo maar alles te kunnen maken.

Als escalatie bij Vodafone niet helpt is het misschien eens een idee dit (voor de zoveelste keer?) overal aan de grote klok te gaan hangen. Moet je kijken hoe snel je service krijgt.

Bah, ben ik blij dat ik gewoon een Desire los heb gekocht. En ondanks dat ik er een verzekering bij heb genomen voor stomme fouten van mijn kant of wanneer anderen er niet met hun poten van af kunnen blijven, zal ik de betreffende webshop (coolblue) er zeker aan houden mocht het ding zich 'gewoon' vreemd gaan gedragen.

Gelukkig tot nu toe hier zeer tevreden overigens :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:14
[...]

Absoluut NIET opsturen! Ga naar de winkel als de manager er is, vraag desnoods wanneer hij er wel is. Normale medewerkers hebben gewoon niet de bevoegdheden om buiten het protocol te werken. Iemand die wat hoger op de ladder staat kan waarschijnlijk meer voor je doen. Maak een filmpje als het weer gebeurt, leg desnoods je identiteitskaart er naast zodat ze weten dat jij het bent, zodat je de persoon die je tegenover je hebt kan overtuigen van je probleem want ik neem aan dat het lastig te reproduceren is.

Ik zou geen genoegen nemen met opsturen. I've been there :{ . Kans is 99% dat je hem ongerepareerd terug krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Peluso schreef op zondag 20 juni 2010 @ 10:34:
[...]

think outside the box ;)

probeer het eens als je de exchange sync eruit heb gegooit? Dat het voor Binnetie hielp met facebook uitschakelen houdt niet in dat het alleen daarmee een probleem is....
kan je dan wel je parrot syncen?
Dat kan ik wel eens proberen. Met mijn Touch Diamond maakte dat niet uit. Denk dat Parrot nog wat moeite heeft met Android. Dan zet ik het syncen wel even uit als ik mijn telefoon af en toe synchroniseer met de Parrot. Ik laat nog even weten of het gelukt is. Facebook zet allerlei data bij de contacten maar doet een Exchange Server dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me niet vergis, heeft vodafone al enige dagen een storing in noord en zuidholland. Als ik me wel vergis: toestel terugsturen en je niet laten afschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik zit met een probleempje. Heb op mijn hoofdscherm een widget van de agenda zodat ik de eerst volgende afspraak zie zonder alle afspraken. 2 homescreens verder heb ik een scherm vullende widget van de agenda waar je alle afspraken ziet staan. Niet met een extra programma maar met gewoon de standaard widget van HTC of Android.
Nu gebeurd het regelmatig dat een aankomende afspraak niet op mijn homescreen komt te staan maar wel gewoon in mijn agenda staat. Nu heb ik voor 24 juni een afspraak staan maar op mijn homescreen staat als eerst komende afspraak een afspraak van 26 juni.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Toevallig een afspraak die de hele dag duurt vs een afspraak die een vaste tijd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Het is zelfs nog anders:

23-6: afspraak van 8.30 uur tot 17.00 uur
24-6: afspraak van 18.00 uur tot 23.00 uur
26-6: afspraak van 12.00 uur tot 12.30 uur

Geen van de afspraken heeft een vinkje staan bij 'hele dag'

Op mijn homescreen staat als eerst volgende afspraak de afafspraak van 26-6, vreemd.

[ Voor 11% gewijzigd door Binnetie op 20-06-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Binnetie schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:17:
Ik zit met een probleempje. Heb op mijn hoofdscherm een widget van de agenda zodat ik de eerst volgende afspraak zie zonder alle afspraken. 2 homescreens verder heb ik een scherm vullende widget van de agenda waar je alle afspraken ziet staan. Niet met een extra programma maar met gewoon de standaard widget van HTC of Android.
Nu gebeurd het regelmatig dat een aankomende afspraak niet op mijn homescreen komt te staan maar wel gewoon in mijn agenda staat. Nu heb ik voor 24 juni een afspraak staan maar op mijn homescreen staat als eerst komende afspraak een afspraak van 26 juni.

Iemand een oplossing?
ik gebruik tegenwoordig pure calender widget... ziet er strak uit en werkt goed imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:37:
Beste Desire-gebruikers,

Sinds een aantal dagen heb ik een probleem met mijn Desire wanneer ik deze wil uitschakelen.
Zoals altijd hou ik de standby knop ingedrukt, vervolgens druk ik in het scherm dat verschijnt op uitschakelen en daarna op ok.
Op een gegeven moment gaat het scherm niet uit maar op standby. Als ik dan de volgende ochtend mijn telefoon aan wil zetten blijkt dat mijn telefoon nog aan staat en zie ik nog steeds het schermpje waarin staat: uitschakelen (met het bewegende rondje zeg maar)

Iemand enig idee hoe dit komt of hoe het verholpen kan worden?
Ik heb een reactie gekregen van HTC m.b.t. het verhaal hierboven.

Fabrieksinstellingen instellen. Mocht dit niet werken dan een afspraak maken om de telefoon te laten repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Ok, ik heb het topic eens even goed doorgespit en er niets over gevonden. Ik wil graag handmatig een contact linken aan een Twitter contact. Dit krijg ik niet voor elkaar. Automatisch matchen doet hij alleen met Facebook. Alleen als ik ervoor kies om al mijn twittercontacten te importeren en vervolgens contacten te linken en vervolgens alle andere contacten weer weggooien... Maar ik weet niet zeker of de link met Twitter daarna nog wel actief is. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 12:51
Misschien een gekke vraag... maar kan iemand controleren wat zijn Flash versie is op de Desire? Bij mij geeft ie aan dat dat 10.1 is 8)7 Ik dacht dat deze pas met Android 2.2 erop zou komen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Even mezelf quoten:
Beste mede-Tweakers,

Even een vraagje. Heeft 1 van jullie ook wel eens dat als je een app wil downloaden uit de Market, dat niet lukt als je op WiFi zit? Het lukt me dan wel als ik WiFi uitzet. Dan gaat ie als een trein via de 3G/H verbinding..

Hopelijk heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat 3G geen garantie is en misschien heb ik het verkeerd geformuleerd.
Bedoel te zeggen dat ik in huis sinds een paar dagen geen verbinding of bij vlagen wel verbinding heb met het internet, terwijl de verbinding het wel ALTIJD heeft gedaan. En of dat nou 3Gof HSDPA is maakt mij verder niet uit hahaha, alstie het maar doet.
wimstradamus schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:31:
[...]

Het enigst wat ik weet is dat 3g in huis geen garantie is, het 3g singgaal te zwak om door beton heen te komen.
bij mij is het in huis geen 3g en buiten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je storing? Van Internet?
Want ik ben gister bijna geheel Noord-holland doorgeweest en ik had gewoon verbindingen met 3G/HSDPA
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:39:
Als ik me niet vergis, heeft vodafone al enige dagen een storing in noord en zuidholland. Als ik me wel vergis: toestel terugsturen en je niet laten afschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Laatst online: 19-09 15:09
Volkan1984 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:32:
Even mezelf quoten:
Beste mede-Tweakers,

Het kan zo maar zijn dat er een poort geblokkeerd wordt. Heb dit probleem namelijk ook als ik op school zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 12:13
Een korte en misschien erg simpele vraag: wij vertrekken morgen op vakantie en om te voorkomen dat ik failliet ga aan de kosten voor internet in het buitenland, wil ik absoluut zeker zijn dat mijn desire geen data verbinding gaat opbouwen... is het dan simpelweg voldoende om met een widget de APN uit te schakelen? Weet ik dan zeker dat mijn telefoon niet stiekem een hoop data slurpt?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Upbeat schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:17:
Misschien een gekke vraag... maar kan iemand controleren wat zijn Flash versie is op de Desire? Bij mij geeft ie aan dat dat 10.1 is 8)7 Ik dacht dat deze pas met Android 2.2 erop zou komen? :+
Hier Versie 1.0.1000.174215

[ Voor 0% gewijzigd door JipJapGoedje op 20-06-2010 23:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47
Groentenboer schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:21:
Een korte en misschien erg simpele vraag: wij vertrekken morgen op vakantie en om te voorkomen dat ik failliet ga aan de kosten voor internet in het buitenland, wil ik absoluut zeker zijn dat mijn desire geen data verbinding gaat opbouwen... is het dan simpelweg voldoende om met een widget de APN uit te schakelen? Weet ik dan zeker dat mijn telefoon niet stiekem een hoop data slurpt?
Standaard maakt de Desire sowieso geen verbinding in het buitenland, dit kun je gewoon bij opties instellen, de instelling heet: Gegevensroaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Razer schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:22:
[...]

Standaard maakt de Desire sowieso geen verbinding in het buitenland, dit kun je gewoon bij opties instellen, de instelling heet: Gegevensroaming
die moet UITGEVINKT zijn :) dan komt alles in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:26:
[...]

die moet UITGEVINKT zijn :) dan komt alles in orde
Ik zit bij Telfort en heb het altijd aan staan, omdat veel communicatie via KPN-masten verloopt. Dus ik moet het actief uitzetten als ik de grens over ga. Volgens mij staat het standaard uit en hebben klanten van andere providers er geen last van. Maar wel even op letten, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
Bedankt voor alle steunbetuigingen wat betreft mijn "ik kan mijn Desire niet omruilen omdat ze 'm niet op voorraad hebben", maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik op de achtste dag in de winkel stond en dat je 'm kennelijk binnen zeven dagen kon ruilen... Wist ik niet, maar ik was dus sowieso al een dag te laat.

Los van het feit dat ik het dan nog steeds bezopen vind omdat ie op dag één dit probleem al had en ik het normaal vind dat je met zo'n ding even geduld hebt voordat je teruggaat (omdat je denkt dat een eventuele update of reset kan helpen, of omdat je niet meteen denkt dat het zo ernstig is), zeker als je niet weet dat de directe ruiltermijn zeven dagen is... Los van dat feit wou ik hier vooral de principekwestie aan de kaak stellen en deed het er dus niet zoveel toe dat ik zelf één dag te laat (kennelijk) in de winkel stond. Als ik een dag eerder was geweest, had ik 'm ook niet kunnen omruilen en daar gaat het om.

Maar goed, als je dus al buiten die termijn bent, heb je niet zoveel poten om op te staan en vraag je ook niet zo snel om een manager of wat dan ook.

Een harde reset heeft in elk geval niet geholpen en ik heb nu ook een filmpje gemaakt dat ik op de SD-kaart heb gezet, dus als ik ze daar op attent maak, hoop ik dat ze het probleem in elk geval onderkennen. Maar hij belandt nu zo vaak in een "reboot loop" dat dat zonder filmpje ook wel zou moeten lukken...

O, en hier...
Volkan1984 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:32:
Even mezelf quoten:
Beste mede-Tweakers,

...heb ik ook last van, dus je bent niet de enige. Bij mij starten downloads vaak niet meteen. Een paar keer cancelen en opnieuw klikken, of gewoon even afwachten, werkt eigenlijk altijd wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Homey D. Clown op 20-06-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij software informatie staat geen flash, dus ik heb geen idee waar ik dat moet zien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Vanochtend herstartte m'n Desire opeens :? Nog niet meegemaakt. Er werd ook totaal geen melding gemaakt van fouten oid. Gelukkig was ik er op dat moment niet mee bezig.. ik hoorde het aan het opstartdeuntje...

Daarna ontdekte ik dat er opeens 300mb extra verbruikt is. Waarom? Geen idee, maar ik zou het graag weten. Is Htc misschien al stiekem begonnen met de pre-uitrol voor froyo? :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Homey D. Clown schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:42:
Los van het feit dat ik het dan nog steeds bezopen vind omdat ie op dag één dit probleem al had en ik het normaal vind dat je met zo'n ding even geduld hebt voordat je teruggaat (omdat je denkt dat een eventuele update of reset kan helpen, of omdat je niet meteen denkt dat het zo ernstig is), zeker als je niet weet dat de directe ruiltermijn zeven dagen is...
Tsja...aan de andere kant is het een beetje 1-2-3 natuurlijk. Iets doet het niet vanaf moment 1, dan zou ik na 2 dagen van alles proberen uiteindelijk toch de domme consument gaan uithangen en minimaal bellen met de leverancier als ik niet in staat ben om direct terug te gaan. Het is geen zakje pinda's van €0,87 dat vies smaakt ofzo. Het is een apparaat van meer dan €400. Daar ben ik behoorlijk lullig over.

Uiteindelijk een les voor jou en anderen die dit lezen: apparaten gaan nooit zomaar stuk. Als ze het uit de doos goed doen, blijven ze het doorgaans ook doen. De meeste storingen zijn doa's of ndoa's (nearly dead on arrival), dus test een nieuw ding altijd de eerste paar dagen goed. Als ie iets niet goed doet: melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Is altijd al zo geweest. FlashLite 4 is daarop gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Groentenboer schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:21:
De APN instellingen verwijderen kun je ook doen dan ben je helemaal 100% zeker dat hij geen data slurpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Stukfruit schreef op maandag 21 juni 2010 @ 00:02:
Vanochtend herstartte m'n Desire opeens :? Nog niet meegemaakt. Er werd ook totaal geen melding gemaakt van fouten oid. Gelukkig was ik er op dat moment niet mee bezig.. ik hoorde het aan het opstartdeuntje...

Daarna ontdekte ik dat er opeens 300mb extra verbruikt is. Waarom? Geen idee, maar ik zou het graag weten. Is Htc misschien al stiekem begonnen met de pre-uitrol voor froyo? :p
Same here, bij mij ook vanmorgen :O
Wreed als het een pre-roll is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt me sterk dat er een update geïnstalleerd wordt zonder toestemming van de gebruiker, met een spontane reboot, en een grootte van 300MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:03
Hmmm zit even te twijfelen welke background ik nu eens zal nemen...
Vind ze beide wel strak eigenlijk.

Afbeeldingslocatie: http://i732.photobucket.com/albums/ww321/Bart1981/light_blaze.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i732.photobucket.com/albums/ww321/Bart1981/dark_cubes-HD.jpg

Kreeg het zo snel even niet voor elkaar om ze kleiner te maken dan maar even zo...

[ Voor 46% gewijzigd door 13art op 21-06-2010 01:17 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik ga waarschijnlijk een Desire kopen, maar ik ben een Belg.
Ik heb gehoord dat er met de Belgische Hero problemen zijn met het updaten naar een nieuwe versie vanwege de Belgische Youtube app.

Is het daarom beter om de Desire in NL ipv België te kopen?
Zit er op een nederlandse GSM ook standaard 2 jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen heb lang niks van me laten horen :p
Maar ik heb belangrijk nieuws
FULL FLASH 10.1 voor de Htc Desire en evo MET ANDROID 2.1
Check de link
WWW.androidpolice.com/201...ices-without-android-2-2/
Je moet het VIA je computer installeren niet via
Een app manager ofzo
Ik heb em al een paar dagen en het werkt goed en ik
Merk niks van kortere batterij duur ofzo
Comment hoe het voor jullie werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Meeste mensen op XDA vermelden echter dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Dear Jonathan, Thank you for contacting us in regards to your flash player issue. Within the next 2 weeks HTC wil release the Android 2.2 OS over the air. The will enable the lastest version of Adobe Flash Player on your device and will resolve any exisiting issues. I trust that this resolves your query, please do not hesitate to contact us again if required. Thank you for contacting HTC. Best regards, xxxxxxxxxxxxx HTC Technical Support

To send a reply to this message or let me know I have successfully answered your question log in to our ContactUs site using your email address and your ticket number xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gevonden in een topic op XDA-developers.

Sehr nice. FroYo binnen 2 weken dus :Y)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Wachten we daar netjes op.
Althans totdat deze geroot kan worden natuurlijk :-p

edit:
Hoop alleen dat dit geen problemen gaat opleveren met mn net aangeschafte Navigon, maar dat zal wel niet.

[ Voor 42% gewijzigd door 13art op 21-06-2010 05:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:34:
Ik heb een probleem met een app van market die ik heb gekocht (Nose Candy :P )
Deze blijft eindeloos hangen op "aankoop verifieren". Als ik dit annuleer en een terruggaaf aanvraag krijg ik de melding "serverfout opgetreden"

Verder werkt Market gewoon, en een reboot hielp niet..
Heb met de developer contact gehad, die zag dat mijn betaling gewoon is verwerkt en had verder ook geen idee. Zodra ik market open staat er een status bar met "aankoop verifieren". Ik kan dit annuleren en opnieuw de app installeren en dan gebeurt er hetzelfde.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
RoD schreef op maandag 21 juni 2010 @ 00:43:
Lijkt me sterk dat er een update geïnstalleerd wordt zonder toestemming van de gebruiker, met een spontane reboot, en een grootte van 300MB.
De vorige update is bij mij ook zonder toestemming geïnstalleerd (en net als deze keer was dat ook terwijl hij aan de muur hing).
Icyzer schreef op maandag 21 juni 2010 @ 00:38:
[...]

Same here, bij mij ook vanmorgen :O
Wreed als het een pre-roll is!
Oké dan, fijn om te weten dat het dan geen bug hoeft te zijn :)

Had je ook het plotselinge extra dataverbruik?

* Stukfruit gaat maar eens op zoek naar mogelijkheden om zulke dingen (bv wat er allemaal gedownload is) na te kunnen kijken...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Stukfruit schreef op maandag 21 juni 2010 @ 08:55:
[...]

De vorige update is bij mij ook zonder toestemming geïnstalleerd (en net als deze keer was dat ook terwijl hij aan de muur hing).
Heel apart, dat moet toch niet kunnen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@Stukfruit: Als je iets moois tegenkomt... :). Hier overigens nog geen update (ook niet als ik handmatig check). Los gekochte desire.

[ Voor 50% gewijzigd door eymey op 21-06-2010 09:56 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Voxie2 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:45:
Ok, ik heb het topic eens even goed doorgespit en er niets over gevonden. Ik wil graag handmatig een contact linken aan een Twitter contact. Dit krijg ik niet voor elkaar. Automatisch matchen doet hij alleen met Facebook. Alleen als ik ervoor kies om al mijn twittercontacten te importeren en vervolgens contacten te linken en vervolgens alle andere contacten weer weggooien... Maar ik weet niet zeker of de link met Twitter daarna nog wel actief is. Iemand een idee?
Nog niemand gereageerd... Heeft niemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 12:51
Op welke versie zitten jullie dan na die 'update'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

RoD schreef op maandag 21 juni 2010 @ 08:59:
[...]

Volgens mij krijg je bij het aanvinken van automatisch controleren op updates de melding dat het wel eens veel dataverkeer kan kosten en of je het zeker weet. Als je het dan alsnog wilt, dan verbaast het mij niets dat een uitrol automatisch kan gaan.

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TMoose schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:16:
[...]

Volgens mij krijg je bij het aanvinken van automatisch controleren op updates de melding dat het wel eens veel dataverkeer kan kosten en of je het zeker weet. Als je het dan alsnog wilt, dan verbaast het mij niets dat een uitrol automatisch kan gaan.
Mij wel. Misschien wil ik zo'n update wel helemaal niet, of heb ik even geen behoefte aan een grote hoeveelheid dataverkeer. Een update automatisch installeren is imo onacceptabel. Maar ik betwijfel nog steeds of er daadwerkelijk een update is geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Welke versie hebben jullie dan?

Ik heb:
Firmwareversie: 2.1-update1
Buildnummer: 1.21.405.2 CL174215 release-keys
Softwarenummer: 1.21.405.2

Ben benieuwd welke versie de mensen hebben die geupdate zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@Volkan1984: Precies Idem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:06
Volkan1984 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:26:

Ik heb:

Me 2

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 19-09 13:07
Stukfruit schreef op maandag 21 juni 2010 @ 00:02:

Same here! Gisteravond om 11 uur. Maar ik heb de volgende systeemsoftware:
kernel: 2.6.29-97da29ed
build: 1.15.405.4
software: 1.15.405.4

en dat is zo te zien nog best oud.
volgens mijn telefoon trouwens up to date, hoe kan dat?

Hij is niet branded, lijkt me, van de belcompany en was niet gekoppeld aan een bepaalde provider.

[ Voor 21% gewijzigd door Makkelijk op 21-06-2010 10:44 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserpower
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-06 13:28
Heb mijn Telefoon nog geen week.
Firmware 2.1
Build-nummer 1.21.405.2 CL174215 release-keys
Software nummer 1.21.405.2

geen melding van een update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Makkelijk schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:40:
[...]

Same here! Gisteravond om 11 uur. Maar ik heb de volgende systeemsoftware:
kernel: 2.6.29-97da29ed
build: 1.15.405.4
software: 1.15.405.4

en dat is zo te zien nog best oud.
volgens mijn telefoon trouwens up to date, hoe kan dat?

Hij is niet branded, lijkt me, van de belcompany en was niet gekoppeld aan een bepaalde provider.
Die van mij komt bij Coolblue vandaan, voor zover ik weet ook nergens aan gekoppeld.

RoD schreef op maandag 21 juni 2010 @ 08:59:
[...]

Dacht ik ook! Vorige keer had ik trouwens wel een paar dagen eerder dat dialoogje met info gezien, maar nadat ik die had weggedrukt (en duidelijk aangegeven dat ik de update nog even NIET wilde hebben) heb ik die nooit meer te zien gekregen.

Volkan1984 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:26:

Ik heb:

Build-nummer: 1.15.405.4 CL155070 release-keys
Softwarenummer: 1.15.405.4

Volgens de updatefunctie is hij helemaal up-to-date (ik heb ook gewoon Google Maps Navigation sinds die vorige update), maar de nummers zijn ouder.. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Stukfruit op 21-06-2010 11:00 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:59

Roytoch

Nietes

@laserpower: Heb je er geen Firmware 2.1-update1 op staan? Hier het toestel een week oud en dezelfde settings als Volkan1984.

De telefoon geeft ook aan geen updates te kunnen vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door Roytoch op 21-06-2010 10:57 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserpower
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-06 13:28
@ roy.ahuis klopt je hebt gelijk Firmware 2.1 update 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:31

Salandur

Software Engineer

ik heb dit weekend een beetje zitten testen met de batterij-duur. Gisteren de hele dag geen 3G aangehad en alleen thuis wifi en dan doet ie 20% op een dag aan batterij. Net een uurtje 3Gaangehad en gelijk 20% er af. Zal wel te maken hebben met de slechte T-Mobile verbinding, maar toch wel opvallent.

edit:
@DennusB & @Volkan1984: inderdaad, ik bedoelde 3G

[ Voor 10% gewijzigd door Salandur op 21-06-2010 11:30 . Reden: G3 -> 3G ]

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Salandur schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:17:
ik heb dit weekend een beetje zitten testen met de batterij-duur. Gisteren de hele dag geen G3 aangehad en alleen thuis wifi en dan doet ie 20% op een dag aan batterij. Net een uurtje G3 aangehad en gelijk 20% er af. Zal wel te maken hebben met de slechte T-Mobile verbinding, maar toch wel opvallent.
G3? Is dat een app ofzo, of bedoel je 3G? :X

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
@ Salandur: op WiFi schijnt een telefoon zuiniger te kunnen internetten dan op 3G (niet G3 ;) @ DennusB). Dat, gecombineerd met de slechte T-Mobile verbinding kan ervoor zorgen dat je telefoon heel snel de batterij leegtrekt.

[ Voor 2% gewijzigd door Volkan1984 op 21-06-2010 11:21 . Reden: Reactie op reactie van DennusB ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Hier ook geen nieuwe update. Wel bizar dat ze zo automatisch updaten. Er lijkt ook niet echt een verband in te zitten. Het was niet gewoon puur toevallig twee crashes oid? Een pre-roll zou wel mooi zijn, laat 2.2 maar komen +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Laatst online: 07-05-2024
ik heb een probleem met het downloaden van apps via de market. het probleem is dat hij de hele tijd bezig blijft met het starten van de download. ik heb het met wifi en met 3g geprobeerd en ook meerdere aplicaties. hij geeft wel de melding dat hij bijna vol zit, maar ik heb nog genoeg ruimte voor deze app dus het lijkt me niet dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Stukfruit schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:56:

Build-nummer: 1.15.405.4 CL155070 release-keys
Softwarenummer: 1.15.405.4

Volgens de updatefunctie is hij helemaal up-to-date (ik heb ook gewoon Google Maps Navigation sinds die vorige update), maar de nummers zijn ouder.. 8)7
Dito hier, ik heb contact gehad met HTC, en die meldde mij dat handmatig checken (nog) niet zou werken. De phone checked zelf eens per 2 weken, en zal dan de update installeren. Volgens de Helpdesk krijg ik de vraag of ik wel / niet wil updaten, dus zou niet automatisch geforceerd moeten worden.

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb sinds de laatste update dat mijn agenda niet meer wil synchroniseren met Exchange, nouja..niet helemaal : sync vanuit outlook/owa naar mobile gaat goed, maar als ik een afspraak maak op m'n desire dan synct hij niet naar m'n owa/outlook :(

Ik kan nie wachten op Froyo btw......binnen nu en 14 dagen toch als ik het goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Is het nou helemaal zeker dat FroYo binnen nu en twee weken kom? Ik zie hier in dit topic allemaal berichten verschijnen van tweakers die her en der wat opgevangen hebben.. Of vergis ik mij? Ik zie liever dat HTC een officieel bericht uitzendt dat we de update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Jelte12345 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:30:
ik heb een probleem met het downloaden van apps via de market. het probleem is dat hij de hele tijd bezig blijft met het starten van de download. ik heb het met wifi en met 3g geprobeerd en ook meerdere aplicaties. hij geeft wel de melding dat hij bijna vol zit, maar ik heb nog genoeg ruimte voor deze app dus het lijkt me niet dat het daar aan ligt.
Ik heb vandaag exact dit probleem ook. Er zijn 2 updates beschikbaar maar als ik zeg 'Bijwerken' gebeurt er vandaag niets. Mijn telefoon geeft geen melding dat die vol zit.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

theres no place like ::1

Officieel zal wel op de dag zijn....Maar ik heb ook begrepen dat het binnen 14 dagen zover moet zijn....
Wacht gewoon braaf af en controlleer af en toe voor een update.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

DarkSide schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:39:
Officieel zal wel op de dag zijn....Maar ik heb ook begrepen dat het binnen 14 dagen zover moet zijn....
Wacht gewoon braaf af en controlleer af en toe voor een update.
Het gaat toch automagisch? Android controleert zelf (elke dag?) of er een systeemupdate is, dus zelf steeds checken is erg overbodig.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

mphilipp schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:20:
[...]

Het gaat toch automagisch? Android controleert zelf (elke dag?) of er een systeemupdate is, dus zelf steeds checken is erg overbodig.... ;)
2.1 doet dat eens in de 3 dagen en bij iedere boot.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.