Flipm0de schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:32:
Zijn er meer mensen die de overstap van iphone naar android hebben gemaakt? Hoe bevalt het? Zie dat Android toch redelijk volwassen is geworden. Denk dat alleen in games, apps en het scherm (typen schijnt nog beter te gaan op de iphone) de iphone wint.
Ik heb de overstap gemaakt na 3 iphones en dan nu een desire.
Bevindingen (mijn persoonlijke dus!!)
+ Android (Desire)
Mooier scherm, mooier toestel, groter fijner toestel, meer instelmogelijkheden, veel google toepassingen, flash,
+ Iphone
Betere appstore, touchscreen reageert iets beter, internet werkt net iets beter, makkelijk te jailbreaken, Cydia en Installous (erg belangrijk voor mij) apps en besturing werken makkelijker en intuitiever, Itunes en backupmogelijkheden zijn super. Veel accessoires op de markt.Minimaal 2x per jaar update van software
- Android
Overal heb je bijna een app voor nodig (sd kaart uitlezen, app instaleren van pc) Kwalteit games en aanbod apps nog redelijk in de kinderschoenen, lastig te rooten (voor custom roms) werkt met SD kaart (niet mijn voorkeur), slechte ondersteuning voor nieuwe updates (sommige toestellen draaien nog 1.5 android

)
batterij is te snel leeg (iPhone ietsie beter)
- iPhone
geen flash, Itunes werkt goed,maar je moet het eerst doorhebben, luisteren slecht naar wensen van klanten, klein scherm, batterij ietsie beter dan Desire.
Het is dus redelijk persoonlijk wat je kiest. Wil je er veel aan tweaken moet je voor Android gaan, ga je meer voor de games en makkelijk toestel waar veel accessoires voor zijn moet je absoluut een iPhone nemen.
Het is allebei mooi spul met ieder zijn sterke en minder sterke punten.
Nogmaals..dit was persoonlijk!!
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 16-06-2010 14:53
]